ik denk dat Halo 1 gratis via marketplace wordt verspreid in HD resolutiedevv05 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:39:
Over een klein half uurtje GROOT nieuws
Wat zou het zijn? TeamXbox loopt lekker te hypen iig.
Zoiets zat ik ook al te denkenDonnie Darko schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:46:
[...]
ik denk dat Halo 1 gratis via marketplace wordt verspreid in HD resolutie
Haha, nee die heb ik niet besteld, ja leek me al dat die intercooler geen goed idee was omdat de fans van de xbox al herrie maken en dan nog eens die fans in die intercooler met elkaar gaan resoneren lijkt me... Nee zijn met leds verlichte fans die meer airflow hebben en stiller zijn, ben benieuwd. Kostten €19rstyled schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:46:
Dan kun jij maar beter geen Nyko intercooler kopen, zoals ik die heb gekocht. Tenzij je helemaal gek bent van straaljagers
Halo is al in HD Resolutie (720p). Halo 2 trouwens ookDonnie Darko schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:46:
[...]
ik denk dat Halo 1 gratis via marketplace wordt verspreid in HD resolutie
ik dacht dat alleen Halo 2 speelbaar was op de 360? of zit ik nou vreselijk fout?PWM schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:07:
[...]
Halo is al in HD Resolutie (720p). Halo 2 trouwens ook
Halo 1 werkt prima op 360 hoorDonnie Darko schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:12:
[...]
ik dacht dat alleen Halo 2 speelbaar was op de 360? of zit ik nou vreselijk fout?
Afgelopen maand heb ik al 4 games gekocht (NHL07, NFS:Carbon, TW07 en PES6) en dan zijn er ook nog een paar games wat ik toppers vind en best zou willen hebben (COD3, RB6 Vegas, Viva Pinata).Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:02:
[...]
Zoals?
Ik kan me geen andere topper bedenken die in november uit komt...
Dat zijn 7 games in ruim 1 maand.. Dat vindt ik toch best veel. GOW komt daarna pas.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik weet niet of dit al gemeld was, maar dat zou wel interessant zijn.
http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=64124
Ook aan te sluiten op de Mac, maar deze heeft geen software speler om HD-DVD's af te spelen.
en, WAT IS HET?devv05 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:39:
Over een klein half uurtje GROOT nieuws
Wat zou het zijn? TeamXbox loopt lekker te hypen iig.
PSN & XBL: Denkoyugo
yup ik vind het ook een vrij dure maand qua releases... heb nu Splinter Cell, PES6, COD3, en Fear al gekocht en moet GOW ook nog hebbenM@cer schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:16:
[...]
Afgelopen maand heb ik al 4 games gekocht (NHL07, NFS:Carbon, TW07 en PES6) en dan zijn er ook nog een paar games wat ik toppers vind en best zou willen hebben (COD3, RB6 Vegas, Viva Pinata).
Dat zijn 7 games in ruim 1 maand.. Dat vindt ik toch best veel. GOW komt daarna pas.
11 uur Nederlandse tijd, nog 10 minuten
Ik zat er een uurtje naast hehe
You can't free a fish from water.
Ever since the game was first officially announced at Microsoft's E3 Press Conference this year, the public has been clamoring for any news about Halo 3. We've waited patiently as Bungie and Microsoft planned their attack, hoping for just a crumb of information. Now, on the fifth anniversary of the first game's release, the companies sent out a press release with enough information to keep even the most rabid fan happy for months to come (OK, maybe just for a few minutes).
Players from around the world will be able to take part in an open beta of the game's multiplayer mode, helping to iron out any bugs in the network code, while at the same time getting a glorious taste of what's sure to be 2007's hottest multiplayer action. In addition, Xbox 360 owners will be able to download exclusive content for Halo 2, the game that's still tearing up the Xbox Live charts two years after its release. Finally, they announced that a 60 second ad will appear during December 4th's airing of ESPN's "Monday Night Football."
Hmm, misschien persoonlijk, maar mij doet dit nieuws helemaal niets....had toch verwacht dat er tenminste iets te downloaden viel.
[ Voor 65% gewijzigd door Walkman op 15-11-2006 11:11 ]
Kort:Bizzarro schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:04:
Kan je het bericht pasten, de filter laat die pagina niet door hier
Halo 3 mulitplayer beta voor iedereen, lente 2007
En
Halo 2 Downloadable maps voor de 360
You can't free a fish from water.
Anoniem: 182467
Hier nog 1, wordt er niet echt warm van....digit7722 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:08:
Ik vind het persoonlijk ook een tikje overhyped, maar goed er zijn vast legio mensen die hier een gat om in de lucht springen.
Yepdigit7722 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:08:
Ik vind het persoonlijk ook een tikje overhyped, maar goed er zijn vast legio mensen die hier een gat om in de lucht springen.
Ik heb stapels 360 spellen. Ook Gears of War en Rainbow komt in de collectie. Ik vermaak me ook prima met alle mooie 360 spellen die ik heb.
Het meest gespeelde spel op mijn 360 (zit er nu ook al weer een week in): Halo 2
Ben erg blij met nieuwe content.
Er is wss maar 1 spel wat mij van Halo 2 gaat afhouden, en dat is Halo 3. Gelukkig denken er meer mensen zo over, aangezien het meest gespeelde spel nog altijd Halo 2 is, met miljoenen potjes per maand.
of koud.... ik tril wel maar dat komt omdat ik al 2 dagen geen COD3 meer gespeeld heb due to workouts... najaa vanaaf weer lekker fraggenAnoniem: 182467 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:10:
[...]
Hier nog 1, wordt er niet echt warm van....
Bears and Bulls
Onbegrijpelijk wat mij betreft, aangezien er al zat next-gen shooters zijn (CoD3 op kop) die in multiplayer Halo 2 wegblazen.PWM schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:27:
[...]
Gelukkig denken er meer mensen zo over, aangezien het meest gespeelde spel nog altijd Halo 2 is, met miljoenen potjes per maand.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb ze nog niet gezienOn_E schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:28:
[...]
Onbegrijpelijk wat mij betreft, aangezien er al zat next-gen shooters zijn (CoD3 op kop) die in multiplayer Halo 2 wegblazen.
Ik heb CoD gespeeld, en veel ook. Echter, grijp toch regelmatig weer terug naar Halo.
De gameplay is imho (mening dus) onovertroffen. De Matchmaking is razendsnel. De maps zijn goed uitgewerkt, enz. enz.
Halo 2 is ook gewoon 720P te spelen op de 360. Natuurlijk grafisch geen match voor GoW, maar zeker niet out-dated.
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 15-11-2006 11:32 ]
Tsja, die sportgames zijn alleen voor de liefhebber, en verder geen topgames om het zo maar te zeggen.M@cer schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:16:
[...]
Afgelopen maand heb ik al 4 games gekocht (NHL07, NFS:Carbon, TW07 en PES6) en dan zijn er ook nog een paar games wat ik toppers vind en best zou willen hebben (COD3, RB6 Vegas, Viva Pinata).
R06: Vegas komt geloof ik pas 1 december uit
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 15-11-2006 11:35 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja idd de halo 2 maps en de beta komen op magische wijze op je X360 HHDWalkman schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:04:
[...]
Hmm, misschien persoonlijk, maar mij doet dit nieuws helemaal niets....had toch verwacht dat er tenminste iets te downloaden viel.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Anoniem: 87302
Wanneer komt Resident Evil 5 uit?
Get out your pitchforkes!Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:33:
[...]
CoD3 is meer vanhetzelfde met betere graphics
Haha de singleplayer mag dan meer van het zelfde zijn. (Ik vind et wel beter dan de vorige keer, en op veteran een stuk moeilijker dan cod2 op veteran

De multiplayer is echter fantastisch afgezien van wat connectie en join problemen. Ik heb denk ik nog maar weinig games gespeeld waarbij er zo weinig lag is. Zelfs al is et een game met 24 man. Et blijft onbegrijpelijk smooth.
* Geengrenzuh sluit zich hier bij aan, de MP is echt heel erg tof!Anoniem: 182467 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:55:
[...]
Get out your pitchforkes!![]()
Haha de singleplayer mag dan meer van het zelfde zijn. (Ik vind et wel beter dan de vorige keer, en op veteran een stuk moeilijker dan cod2 op veteran)
De multiplayer is echter fantastisch afgezien van wat connectie en join problemen. Ik heb denk ik nog maar weinig games gespeeld waarbij er zo weinig lag is. Zelfs al is et een game met 24 man. Et blijft onbegrijpelijk smooth.
PSN: Geengrenzuh
Iets meer respect kan geen kwaad, maar als de xbox 5 jaar bestaat vandaag en er BIG nieuws is mag je toch wel iets meer verwachten dan wat maps en een beta die je pas ergens volgens jaar kan downloaden...er zullen genoeg mensen zijn die het wereldnieuws vinden en er weer veel uren spelplezier aan zullen beleven, maar het zijn niet de downloads waardoor ik gelijk m'n xbox aan zal zitten om ze te krijgen.S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:45:
[...]
Ja idd de halo 2 maps en de beta komen op magische wijze op je X360 HHD
Eind volgend jaarAnoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:45:
Ik heb al 10 maanden geen spel meer gekocht, na RR6/PGR3 en DOA4.
Wanneer komt Resident Evil 5 uit?

This space is occupied
Me2Geengrenzuh schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:58:
[...]
* Geengrenzuh sluit zich hier bij aan, de MP is echt heel erg tof!
Ze hebben al erkend dat daar problemen mee zijn, als ik echter gelijk naar player match en dan custom match ga dan krijg ik een waslijst met servers waar je "U" tegen zegt. Dus spelen kan je altijd. Je zal dus nog ff moeten wachten op de ranked matches maarja dan kan je oefenen zodat je niet gelijk wordt afgeschoten :-)djmantri schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:40:
MP is inderdaad erg tof, als je tenminste in een server komt. Dat van die ranked matches is namelijk echt bagger... Veel te lang wachten daaro.
FEAR, Rainbow Six: Vegas, Call of Duty 3, Gears of War, Viva Pinata zijn sowieso topper en daarnaast heb je inderdaad nog games voor de 'liefhebber', en dat alles binnen een tijdsbestek van een maand. Wees maar blij als je het allemaal niks vindt, ik hou geen tijd (en geen geld) meer over.Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:33:
[...]
Tsja, die sportgames zijn alleen voor de liefhebber, en verder geen topgames om het zo maar te zeggen.
R06: Vegas komt geloof ik pas 1 december uitCoD3 is meer vanhetzelfde met betere graphics en Viva Pinata... Wat?
![]()
Multi-player..Anoniem: 182467 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:55:
[...]
Get out your pitchforkes!![]()
Haha de singleplayer mag dan meer van het zelfde zijn. (Ik vind et wel beter dan de vorige keer, en op veteran een stuk moeilijker dan cod2 op veteran)

Kan iemand aangeven wat eigenlijk het meest compatible/beste recensies LCD schermpje van vandaag de dag is?
Ik denk zelf dat 720p voor komende jaren meer dan genoeg is, aangezien enkel de xbox/ps3 1080i/p aankunnen en je er bij normaal gebruik toch nog niks aan hebt. Voordat de UPC/Casemas en andere kabelaars het gaan aanbieden..
En als 1080i/p mainstream wordt ... dan koop ik wel weer een nieuwe!!!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
MMORPG slang: Want To Buy Call Of Duty 3 Demo
Da's mooi. Zodra de demo uit is, mag je hem van mij kopen.Kaap schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:04:
[...]
MMORPG slang: Want To Buy Call Of Duty 3 Demo
Anoniem: 6153
- Box wordt bij de buren afgeleverd ( wat nou als ik daar geen goeie relatie mee heb ? )
- Ik krijg ik een refurbished box - met beschadiging aan frontplate, terwijl mijne heel was - van december 2005, en niet een van medio januari 2006 of nieuwer!
- Hij rammelt ( en dan bedoel ik niet de normale rattle, want die hoor je natuurlijk ook als je 'm beweegt ) net alsof er een schroefje loszit in de console.
- Hij start de eerste keer niet door, de 2e keer weer artefacts...
- Geluid van de drive is ongelooflijk luid
Ik heb 'm nog maar niet aan het netwerk gehangen.
Afijn, ik vandaag weer bellen, kom ik er gewoon niet door. Ik ben nu in totaal ruim 10 uur aan de telefoon kwijt aan deze storing, en kan nu al ruim een maand mijn xbox niet gebruiken en op deze manier ben ik 'm weer voor onbepaalde tijd kwijt ...
Ik ben er echt klaar mee ! Da's geen goeie service van Microsoft...
Denk dat als hij terug had gemoeten we een refurbished hadden gekregen terwijl de onze toen nog geen 9 dagen oud was.
Ik heb wel het idee dat wanneer je hem nu zou ruilen via MS dat je dan wel een nieuwe mee krijgt. Ik denk dat m'n vriendin het uberhaupt niet had gepikt dat dat ding beschadigd was en dan hadden ze zich bij MS mogen bergen hoor. Wij hebben toen meer dan 1,5 uur continu aan de lijn gehangen via mobiel om de klantenservice aan de lijn te krijgen. Ze hebbe het volgens mij nog steeds druk.
Dixons krijgt een mailtje van MSfezzz schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:12:
net GoW opgehaald bij dixons (Nieuwegein)
meest verkochte product van de dag zeiden ze
Geprobeerd te installeren op twee verschillende pc's met xp sp2 met usb 2.0 en hij doet het gewoon niet?
Op beide pc's komt er wel een melding dat het "microsoft xbox security 1.00" oid geinstalleerd moet worden maar hij vindt die drivers nergens en wil ze helaas ook niet ophalen van internet.
Ook ff gegoogled en op de download sites van microsoft gekeken maar ik zie die driver nergens staan, vreemd hoor!
heb trouwens nog een maand xbox live gold bij de camera gekregen, als ik daar iemand blij mee kan maken, stuur me dan even een pm.
is vergeven inmiddels.
gelijk heb jeArunia schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:22:
En dat was nou precies de reden dat wij naar de winkel zijn gegaan om hem te ruilen.
Denk dat als hij terug had gemoeten we een refurbished hadden gekregen terwijl de onze toen nog geen 9 dagen oud was.
Ik heb wel het idee dat wanneer je hem nu zou ruilen via MS dat je dan wel een nieuwe mee krijgt. Ik denk dat m'n vriendin het uberhaupt niet had gepikt dat dat ding beschadigd was en dan hadden ze zich bij MS mogen bergen hoor. Wij hebben toen meer dan 1,5 uur continu aan de lijn gehangen via mobiel om de klantenservice aan de lijn te krijgen. Ze hebbe het volgens mij nog steeds druk.
OT: wie is de chick in je avator?
Anoniem: 1091
Precies, volgens de forum op xbw.nl heeft Dixons een interne mail gehad dat ze niet (meer)
verkocht mogen worden voor de 17e. Sommige mensen hebben hem vandaag wel kunnen
halen bij Dixons maar er waren er ook mensen bij die net te laat waren..
Trouwens sommige filialen van Bart Smit schenen hem ook te verkopen.
En terecht ik moet ook wachten.Anoniem: 1091 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:43:
[...]
Precies, volgens de forum op xbw.nl heeft Dixons een interne mail gehad dat ze niet (meer)
verkocht mogen worden voor de 17e. Sommige mensen hebben hem vandaag wel kunnen
halen bij Dixons maar er waren er ook mensen bij die net te laat waren..
Trouwens sommige filialen van Bart Smit schenen hem ook te verkopen.
Maar ik moet wel zeggen dat het erg kinderachtig is van MS Nederland ( EU mss?) In de USA werd de game wel 4 - 5 dagen eerder verkocht.
Anoniem: 1091
Klopt, in het geval van Gears of War is het klote dat ie zelfs voor de 12e al te koop was waardoor we in Europa nog langer kunnen wachten. Nu begrijk ik het wel in verband met lokalisaties, maar als je dan bedenkt dat de US versie van GoW regio vrij is, vraag ik me af waarom er zo'n lange tijd tussenzit.S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:52:
[...]
En terecht ik moet ook wachten.
Maar ik moet wel zeggen dat het erg kinderachtig is van MS Nederland ( EU mss?) In de USA werd de game wel 4 - 5 dagen eerder verkocht.
Het vertalen van de boekjes en kaften neemt enig tijd in beslag, maar als je daar een goede lokalisatie team voor hebt kan het (bijna) net zo snel zijn als de US release.
R6 Vegas is ook vertraagd, maar alleen weer niet voor de VS. Lekker he

Het duurt soms een half uur voordat ik tegen 4 man kan racen.
Hoe kan ik zien hoeveel man online zijn?
Ik heb een Apple Airport express draadloze ' router ', daar speel ik met de wifi stick op de 360. Als ik bittorrents download krijg ik de melding dat ik ' not connectable ' ben , dus dat ik me poorten open moet gooien. Kan het hiermee te maken hebben?
Het gaat niet alleen om NL,Anoniem: 1091 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:03:
[...]
Klopt, in het geval van Gears of War is het klote dat ie zelfs voor de 12e al te koop was waardoor we in Europa nog langer kunnen wachten. Nu begrijk ik het wel in verband met lokalisaties, maar als je dan bedenkt dat de US versie van GoW regio vrij is, vraag ik me af waarom er zo'n lange tijd tussenzit.
Het vertalen van de boekjes en kaften neemt enig tijd in beslag, maar als je daar een goede lokalisatie team voor hebt kan het (bijna) net zo snel zijn als de US release.
R6 Vegas is ook vertraagd, maar alleen weer niet voor de VS. Lekker he..
De games moeten compleet in het Frans, compleet in het Italiaans, compleet in het Duits.
Wij als NL-ers vinden het allemaal prima om Engels te spelen. Fransen niet. Toch wil MS (en Nintendo, en Sony) 1 EU date, dus wachten wij op de landen die geen Engels spreken.
De vertalingen zijn voor het Gold gaan natuurlijk voor 95% af, maar die 5% en het nakijken, zorgt voor enkele dagen vertraging.
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 15-11-2006 14:09 ]
S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:08:
Ik lees net dat CE/LE GEARS mss pas volgende week binnen komen...
Ik hoop dat je dat verkeerd leest
Ik las dat ook op het eerder genoemde forum (xbw.nl):
Ik moet het even met grote letters posten, maar ik kom net bij m'n lokale gameboer (E-Plaza) vandaan en die zei het volgende:
Collectors/Limited Edition, komt niet de 17e maar volgende week pas!
Dat gaan ze toch SERIEUS niet menen he! En hij zei dat dit geen gerucht was, maar gewoon een feit!
Bron??S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:08:
Ik lees net dat CE/LE GEARS mss pas volgende week binnen komen...
Hier boven
[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 15-11-2006 14:15 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Jeetje wat een spektakel LOLMAX3400 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:14:
GoW gaat bij de filialen van Replay in de nacht van donderdag op vrijdag in de verkoop om middernacht precies!
lol, hoeveel klanten komen er als de dixons ernaast ze al verkoopt...MAX3400 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:14:
GoW gaat bij de filialen van Replay in de nacht van donderdag op vrijdag in de verkoop om middernacht precies!
Dat is ook de reden dat MS er terecht tegen op treed.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:26:
[...]
lol, hoeveel klanten komen er als de dixons ernaast ze al verkoopt...
Games van te voren aanbieden is erg associaal, aangezien mensen/winkels er acties van maken, en daar geld in steken. Aangezien de release date vrijdag is, is dat een leuke extra voor de gamers.
Als Dixons dan gaat verkopen verpesten ze het. Dat mensen de games kopen die eerder in de winkel liggen begrijp ik, zou ik ook doen. Echter, de winkel eigenaren zouden daar eens beter over na moeten denken,.
....
it better be
Ja lekker geen acties en gewoon verkopen wanneer ze binnen zijn. Probleem opgelost.PWM schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:32:
[...]
Dat is ook de reden dat MS er terecht tegen op treed.
Games van te voren aanbieden is erg associaal, aangezien mensen/winkels er acties van maken, en daar geld in steken. Aangezien de release date vrijdag is, is dat een leuke extra voor de gamers.
Als Dixons dan gaat verkopen verpesten ze het. Dat mensen de games kopen die eerder in de winkel liggen begrijp ik, zou ik ook doen. Echter, de winkel eigenaren zouden daar eens beter over na moeten denken,.
Daar zit ik niet op te wachten. Ik vind het juist leuk om naar Emergence Day toe te leven, leuk om zo'n game bijvoorbeelds s'nachts ergens al te kunnen kopen. Geeft juist iets extra's toch?S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:36:
[...]
Ja lekker geen acties en gewoon verkopen wanneer ze binnen zijn. Probleem opgelost.
Walkman schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:11:
[...]
Ik las dat ook op het eerder genoemde forum (xbw.nl):
[...]
Zo is het. Laten we er een lekker droge zooi van makenS2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:36:
[...]
Ja lekker geen acties en gewoon verkopen wanneer ze binnen zijn. Probleem opgelost.
Het is toch juist leuk dat er iets omheen gebeurd.
Niet echt nee, aangezien ik er s'ochtends vroeg uit moet voor werk.pjvandesande schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:41:
[...]
Daar zit ik niet op te wachten. Ik vind het juist leuk om naar Emergence Day toe te leven, leuk om zo'n game bijvoorbeelds s'nachts ergens al te kunnen kopen. Geeft juist iets extra's toch?

Naddel = ik zit op mijn werk tot half 6

Maar vanavond wordt het knallen

Ik heb geen telefoon hier
Op de maan?Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:51:
Niemand hem nog gesignaleerd bij de Free Record Shop? Zou iemand het kunnen checken via 070-3963320?
geen mobiel?Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:51:
Niemand hem nog gesignaleerd bij de Free Record Shop? Zou iemand het kunnen checken via 070-3963320?

Die krijgen dus de komende tijd geen enkele game meer voor official release date van de distributeurfezzz schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:12:
net GoW opgehaald bij dixons (Nieuwegein)
meest verkochte product van de dag zeiden ze

Waarom brengen ze die spellen dan ook zo vlug achter elkaar uit

wacht je toch even met de aanschaf... koop je 'em een paar dagen later.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Yup LOLcurry684 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:06:
[...]
Die krijgen dus de komende tijd geen enkele game meer voor official release date van de distributeur
Maar dixons kan ook MS dreigen, verkopen wij geen X360 games meer...
[ Voor 13% gewijzigd door S2S op 15-11-2006 15:19 ]
de gameshop heeft de CE gewoon al binnen mogen hem alleen nog niet verkopen.Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:45:
[...]
Dat is echt extreem lullig! Zeker omdat op mijn pre-order kit staat dat ik hem de 17e krijg!
Dixons heeft MS in dit geval meer nodig dan andersomS2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:18:
[...]
Yup LOL
Mensen kopen die games toch wel. Bij de meeste Dixons zit ook een Intertoys/FRS/etc. in de buurt.
Daarbij schend Dixons de afspraak, dus ze weten wel wie ernaast zit.
ik durf te wedden dat ze daar bij de distributeur een leuk handeltje er op na houden, ze kopen een hele partij op (tegen inkoops prijs) en verpatsen die op internet voor de release tegen de winkel prijs. KASSA!curry684 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:06:
[...]
Die krijgen dus de komende tijd geen enkele game meer voor official release date van de distributeur
en meestal omdat de games ertoch zijn, waarom zou je ze dan uitstellen voor verkoop. die dnigen zijn zo opgehyped dat ze elke dag er na gevraagd worden. trouwens iemand uit mn friendslist in de VS zit hem al vanaf vorige week vrijdag te spelen. dus die release dates zijn toch maar dikke onzin.
[ Voor 25% gewijzigd door Bulls op 15-11-2006 15:26 ]
Stagiair + Kantoor
Een wat?
Mag je de tel niet gebruiken? Maar wel zitten internetten? LOL
CE is daar binnengekomen, en mag m vrijdag komen afhalen.
Zal dus een uitzondering zijn dat die ene shop m niet heeft binnengehad.
ooit van een mobieletelefoon/06/handy/mobieltje gehoort???

Loop jij stage in een straf kamp dan? Of mag je daar niet bellen?

(Misschien loop je stage in de Bajes

:-D kan me slecht voorstellen dat je niet mag bellen, daar doen ze bij mijn huidige stageplek niet moeilijk over:
Telecommunicatie bedrijf
Anoniem: 134612
Heb een aantal zaken bezocht maar ze hielden zich allemaal strak aan de releasedatum. FRS had em helaas nog niet binnen.
Ik zag wel Tony Hawk Project 8 bij E-plaza liggen dus toen heb ik die maar meegenomen. Ben benieuwd... Ik heb mij iig prima vermaakt met de demo.
Jawel, maar wat moet ik daarmee?freekweb schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:30:
[...]
ooit van een mobieletelefoon/06/handy/mobieltje gehoort???
Ik mag best bellen, alleen waar ik zit is geen telefoonaansluiting. Dan wordt het lastig bellenAnoniem: 182467 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:34:
[...]
Loop jij stage in een straf kamp dan? Of mag je daar niet bellen?![]()
(Misschien loop je stage in de Bajes)
:-D kan me slecht voorstellen dat je niet mag bellen, daar doen ze bij mijn huidige stageplek niet moeilijk over:
Telecommunicatie bedrijf
Anoniem: 24869
Nou ja dan nog maar effe COD3 spelen
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 24869 op 15-11-2006 15:39 ]
Was net bij Dixons H'wijk, ze hadden hem wel, mochten hem niet verkopen, ook niet met mijn liefste lachcurry684 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:06:
[...]
FRS zei hem nog niet te hebben, geloof er geen zak van.
[ Voor 7% gewijzigd door Muthas op 15-11-2006 15:40 ]
dan haal je hem toch net na elven?Muthas schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:39:
[...]
Was net bij Dixons H'wijk, ze hadden hem wel, mochten hem niet verkopen, ook niet met mijn liefste lach![]()
. En dat terwijl ik morgen om 11 uur al klaar met school ben...
FRS zei hem nog niet te hebben, geloof er geen zak van.
Ik weet wel wie in die deal het slechtste ervan af komtS2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:18:
[...]
Yup LOL
Zet ik zo een bak bier tegenover dat het niet zo isBulls-NL schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:24:
[...]
ik durf te wedden dat ze daar bij de distributeur een leuk handeltje er op na houden, ze kopen een hele partij op (tegen inkoops prijs) en verpatsen die op internet voor de release tegen de winkel prijs. KASSA!
Kan er iets mee van doen hebben dat ie in de VS al op 7 november verkocht mocht wordenen meestal omdat de games ertoch zijn, waarom zou je ze dan uitstellen voor verkoop. die dnigen zijn zo opgehyped dat ze elke dag er na gevraagd worden. trouwens iemand uit mn friendslist in de VS zit hem al vanaf vorige week vrijdag te spelen. dus die release dates zijn toch maar dikke onzin.

Dat daargelaten speel ik 'm ook al sinds vorige week donderdag. Anders kon ik moeilijk op Emergence Day een review online hebben he? Live with it, gelijkheid is een nobel streven maar niet echt realistisch.
Ja en helemaal niet als je hem 5 - 4 dagen voor de USA eday al wel in USA verkoopt imo.curry684 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:44:
Dat daargelaten speel ik 'm ook al sinds vorige week donderdag. Anders kon ik moeilijk op Emergence Day een review online hebben he? Live with it, gelijkheid is een nobel streven maar niet echt realistisch.
en toch ben ik tegen de verschillende release dates. wat voor moeite is het nou om het wereldwijd gelijk te releasen? die schijfjes zijn toch allang geperst, en een nederlandse handleiding kan me echt 100x gestolen worden.curry684 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:44:
[...]
Ik weet wel wie in die deal het slechtste ervan af komt
[...]
Zet ik zo een bak bier tegenover dat het niet zo isDat is namelijk op een hele hoop manieren ineens wel nogal strafbaar.
[...]
Kan er iets mee van doen hebben dat ie in de VS al op 7 november verkocht mocht worden
trouwens op de site van dixons staat dat hij direct uit voorraad leverbaar is (zal wel zo zijn omdat je hem anders toch morgen pas hebt, met enige mazzel ook nog) maar daar kan je dan ook wel aanspraak op maken, als je een beetje makkelijk overhaalbare medewerker treft
Dit topic is gesloten.