Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.410 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 07:03
Over een klein half uurtje GROOT nieuws

Wat zou het zijn? TeamXbox loopt lekker te hypen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 09:02
Ow enne ik heb andere fans besteld voor m'n xbox, binnenkort ff een foto posten?> Of telt dat ook al ombouwen? Meer modden toch? Want m'n huidige fans maken echt een takkeherrie, hoewel de DVD speler nog meer herrie maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Dan kun jij maar beter geen Nyko intercooler kopen, zoals ik die heb gekocht. Tenzij je helemaal gek bent van straaljagers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:34
devv05 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:39:

ik denk dat Halo 1 gratis via marketplace wordt verspreid in HD resolutie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Donnie Darko schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:46:
[...]

Zoiets zat ik ook al te denken :) Zou leuk zijn iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 09:02
rstyled schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:46:
Dan kun jij maar beter geen Nyko intercooler kopen, zoals ik die heb gekocht. Tenzij je helemaal gek bent van straaljagers :P
Haha, nee die heb ik niet besteld, ja leek me al dat die intercooler geen goed idee was omdat de fans van de xbox al herrie maken en dan nog eens die fans in die intercooler met elkaar gaan resoneren lijkt me... Nee zijn met leds verlichte fans die meer airflow hebben en stiller zijn, ben benieuwd. Kostten €19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Donnie Darko schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:46:
[...]

Halo is al in HD Resolutie (720p). Halo 2 trouwens ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
PWM schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:07:
[...]

Halo is al in HD Resolutie (720p). Halo 2 trouwens ook :)
ik dacht dat alleen Halo 2 speelbaar was op de 360? of zit ik nou vreselijk fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Donnie Darko schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:12:
[...]

ik dacht dat alleen Halo 2 speelbaar was op de 360? of zit ik nou vreselijk fout?
Halo 1 werkt prima op 360 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:47
Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:02:
[...]

Zoals? :?

Ik kan me geen andere topper bedenken die in november uit komt...
Afgelopen maand heb ik al 4 games gekocht (NHL07, NFS:Carbon, TW07 en PES6) en dan zijn er ook nog een paar games wat ik toppers vind en best zou willen hebben (COD3, RB6 Vegas, Viva Pinata).

Dat zijn 7 games in ruim 1 maand.. Dat vindt ik toch best veel. GOW komt daarna pas.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:33
De HD-DVD-speler voor de 360 schijnt ook aan te sluiten te zijn op de PC.
Ik weet niet of dit al gemeld was, maar dat zou wel interessant zijn.
http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=64124

Ook aan te sluiten op de Mac, maar deze heeft geen software speler om HD-DVD's af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07

Denko

|{ing Øf ßlitz

devv05 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:39:

en, WAT IS HET? :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
M@cer schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:16:
[...]

Afgelopen maand heb ik al 4 games gekocht (NHL07, NFS:Carbon, TW07 en PES6) en dan zijn er ook nog een paar games wat ik toppers vind en best zou willen hebben (COD3, RB6 Vegas, Viva Pinata).

Dat zijn 7 games in ruim 1 maand.. Dat vindt ik toch best veel. GOW komt daarna pas.
yup ik vind het ook een vrij dure maand qua releases... heb nu Splinter Cell, PES6, COD3, en Fear al gekocht en moet GOW ook nog hebben :P en dan moet ik ook nog eens tijd gaan vinden om al dit moois te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
11 uur Nederlandse tijd, nog 10 minuten ;)

Ik zat er een uurtje naast hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Multiplayer Beta dus begin 2007 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ever since the game was first officially announced at Microsoft's E3 Press Conference this year, the public has been clamoring for any news about Halo 3. We've waited patiently as Bungie and Microsoft planned their attack, hoping for just a crumb of information. Now, on the fifth anniversary of the first game's release, the companies sent out a press release with enough information to keep even the most rabid fan happy for months to come (OK, maybe just for a few minutes).

Players from around the world will be able to take part in an open beta of the game's multiplayer mode, helping to iron out any bugs in the network code, while at the same time getting a glorious taste of what's sure to be 2007's hottest multiplayer action. In addition, Xbox 360 owners will be able to download exclusive content for Halo 2, the game that's still tearing up the Xbox Live charts two years after its release. Finally, they announced that a 60 second ad will appear during December 4th's airing of ESPN's "Monday Night Football."

Hmm, misschien persoonlijk, maar mij doet dit nieuws helemaal niets....had toch verwacht dat er tenminste iets te downloaden viel.

[ Voor 65% gewijzigd door Walkman op 15-11-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hou het nuttig

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 15-11-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:51

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Kan je het bericht pasten, de filter laat die pagina niet door hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bizzarro schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:04:
Kan je het bericht pasten, de filter laat die pagina niet door hier :(
Kort:

Halo 3 mulitplayer beta voor iedereen, lente 2007

En

Halo 2 Downloadable maps voor de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

Ik vind het persoonlijk ook een tikje overhyped, maar goed er zijn vast legio mensen die hier een gat om in de lucht springen.

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182467

digit7722 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:08:
Ik vind het persoonlijk ook een tikje overhyped, maar goed er zijn vast legio mensen die hier een gat om in de lucht springen.
Hier nog 1, wordt er niet echt warm van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

digit7722 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:08:
Yep :)

Ik heb stapels 360 spellen. Ook Gears of War en Rainbow komt in de collectie. Ik vermaak me ook prima met alle mooie 360 spellen die ik heb.

Het meest gespeelde spel op mijn 360 (zit er nu ook al weer een week in): Halo 2 :)

Ben erg blij met nieuwe content.

Er is wss maar 1 spel wat mij van Halo 2 gaat afhouden, en dat is Halo 3. Gelukkig denken er meer mensen zo over, aangezien het meest gespeelde spel nog altijd Halo 2 is, met miljoenen potjes per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 15:19

mindcre8r

Tradepedia

Anoniem: 182467 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:10:
[...]

Hier nog 1, wordt er niet echt warm van....
of koud.... ik tril wel maar dat komt omdat ik al 2 dagen geen COD3 meer gespeeld heb due to workouts... najaa vanaaf weer lekker fraggen :P

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:03

On_E

Housemusic

PWM schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:27:
[...]
Gelukkig denken er meer mensen zo over, aangezien het meest gespeelde spel nog altijd Halo 2 is, met miljoenen potjes per maand.
Onbegrijpelijk wat mij betreft, aangezien er al zat next-gen shooters zijn (CoD3 op kop) die in multiplayer Halo 2 wegblazen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

On_E schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:28:
[...]

Onbegrijpelijk wat mij betreft, aangezien er al zat next-gen shooters zijn (CoD3 op kop) die in multiplayer Halo 2 wegblazen.
Ik heb ze nog niet gezien :)

Ik heb CoD gespeeld, en veel ook. Echter, grijp toch regelmatig weer terug naar Halo.

De gameplay is imho (mening dus) onovertroffen. De Matchmaking is razendsnel. De maps zijn goed uitgewerkt, enz. enz.

Halo 2 is ook gewoon 720P te spelen op de 360. Natuurlijk grafisch geen match voor GoW, maar zeker niet out-dated.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 15-11-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 23:25

Angeloonie

Cheeseburger Addict

M@cer schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:16:
[...]

Tsja, die sportgames zijn alleen voor de liefhebber, en verder geen topgames om het zo maar te zeggen.

R06: Vegas komt geloof ik pas 1 december uit :P CoD3 is meer vanhetzelfde met betere graphics en Viva Pinata... Wat? :? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 15-11-2006 11:35 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:44

S2S

Walkman schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:04:
[...]

Hmm, misschien persoonlijk, maar mij doet dit nieuws helemaal niets....had toch verwacht dat er tenminste iets te downloaden viel.
Ja idd de halo 2 maps en de beta komen op magische wijze op je X360 HHD 8)7

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Ik heb al 10 maanden geen spel meer gekocht, na RR6/PGR3 en DOA4.
Wanneer komt Resident Evil 5 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:33:
[...]

CoD3 is meer vanhetzelfde met betere graphics
Get out your pitchforkes! :Y)

Haha de singleplayer mag dan meer van het zelfde zijn. (Ik vind et wel beter dan de vorige keer, en op veteran een stuk moeilijker dan cod2 op veteran 8)7 )

De multiplayer is echter fantastisch afgezien van wat connectie en join problemen. Ik heb denk ik nog maar weinig games gespeeld waarbij er zo weinig lag is. Zelfs al is et een game met 24 man. Et blijft onbegrijpelijk smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Anoniem: 182467 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:55:
[...]

Haha de singleplayer mag dan meer van het zelfde zijn. (Ik vind et wel beter dan de vorige keer, en op veteran een stuk moeilijker dan cod2 op veteran 8)7 )

De multiplayer is echter fantastisch afgezien van wat connectie en join problemen. Ik heb denk ik nog maar weinig games gespeeld waarbij er zo weinig lag is. Zelfs al is et een game met 24 man. Et blijft onbegrijpelijk smooth.
* Geengrenzuh sluit zich hier bij aan, de MP is echt heel erg tof!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:45:
[...]

Ja idd de halo 2 maps en de beta komen op magische wijze op je X360 HHD 8)7
Iets meer respect kan geen kwaad, maar als de xbox 5 jaar bestaat vandaag en er BIG nieuws is mag je toch wel iets meer verwachten dan wat maps en een beta die je pas ergens volgens jaar kan downloaden...er zullen genoeg mensen zijn die het wereldnieuws vinden en er weer veel uren spelplezier aan zullen beleven, maar het zijn niet de downloads waardoor ik gelijk m'n xbox aan zal zitten om ze te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:45:
Ik heb al 10 maanden geen spel meer gekocht, na RR6/PGR3 en DOA4.
Wanneer komt Resident Evil 5 uit?
Eind volgend jaar :z

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Geengrenzuh schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:58:
[...]

* Geengrenzuh sluit zich hier bij aan, de MP is echt heel erg tof!
Me2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Superman demo staat online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13:26
MP is inderdaad erg tof, als je tenminste in een server komt. Dat van die ranked matches is namelijk echt bagger... Veel te lang wachten daaro.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19
WTB COD3 360 demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:40:
MP is inderdaad erg tof, als je tenminste in een server komt. Dat van die ranked matches is namelijk echt bagger... Veel te lang wachten daaro.
Ze hebben al erkend dat daar problemen mee zijn, als ik echter gelijk naar player match en dan custom match ga dan krijg ik een waslijst met servers waar je "U" tegen zegt. Dus spelen kan je altijd. Je zal dus nog ff moeten wachten op de ranked matches maarja dan kan je oefenen zodat je niet gelijk wordt afgeschoten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:33:
[...]

Tsja, die sportgames zijn alleen voor de liefhebber, en verder geen topgames om het zo maar te zeggen.

R06: Vegas komt geloof ik pas 1 december uit :P CoD3 is meer vanhetzelfde met betere graphics en Viva Pinata... Wat? :? :+
FEAR, Rainbow Six: Vegas, Call of Duty 3, Gears of War, Viva Pinata zijn sowieso topper en daarnaast heb je inderdaad nog games voor de 'liefhebber', en dat alles binnen een tijdsbestek van een maand. Wees maar blij als je het allemaal niks vindt, ik hou geen tijd (en geen geld) meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Wat betekent dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 182467 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:55:
[...]

Multi-player.. :z Ik koop geen games voor de multiplayer (speel NOOIT multi-player games, m.u.v. Diablo 2 en WoW) Het gaat mij om de single-player experience. En die is gewoon hetzelfde met wat aanpassingen. Dan speel ik liever een totaal nieuw spel als Gears of War :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Net even bij de Toys'R'Us (megastores) in den haag geweest. Helaas hadden ze Gears of war niet binnen (ook achter nog niet), ze hebben daar trouwens een actie dat als je dat spel (of een aantal andere, waaronder Splinter Cell) koopt gratis het spel Condemned bij krijgt. De verkoper vertelde me wel dat de game waarschijnlijk niet deze week bij dat filiaal binnen zou komen. Jammer, ik denk als ze 'm wel hadden ik 'm gelijk mee had kunnen nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 14:27
Buiten dat ik natuurlijk zit te wacht op GOW (2 nachtjes nog... _/-\o_ ) , de hype rond Halo1,2,3 ook niet snap en COD3 ook volgens mij meer van hetzelfde is, had ik nog wel even een half off-topic vraagje over de LCD schermpjes...

Kan iemand aangeven wat eigenlijk het meest compatible/beste recensies LCD schermpje van vandaag de dag is?

Ik denk zelf dat 720p voor komende jaren meer dan genoeg is, aangezien enkel de xbox/ps3 1080i/p aankunnen en je er bij normaal gebruik toch nog niks aan hebt. Voordat de UPC/Casemas en andere kabelaars het gaan aanbieden..

En als 1080i/p mainstream wordt ... dan koop ik wel weer een nieuwe!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:50
wat gears of war betreft; ik heb begrepen dat er bij deze game met extra nadruk en klem is gevraagd om hem niet VOOR vrijdag te verkopen, de kans is dus aanzienlijk kleiner dan met andere titels

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Me Xbox is nou al een week weer weg ... ik vind het echt klote dat je dat ding niet kan volgen eenmaal aangekomen bij de repair center. Wat duurt er zo lang ? je krijgt waarschijnlijk toch niet dezelfde terug ? Of wel soms ?

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 14:19
MMORPG slang: Want To Buy Call Of Duty 3 Demo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kaap schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:04:
[...]

MMORPG slang: Want To Buy Call Of Duty 3 Demo :>
Da's mooi. Zodra de demo uit is, mag je hem van mij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 10:45
net GoW opgehaald bij dixons (Nieuwegein)
meest verkochte product van de dag zeiden ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

Gisteravond 'een' (het was in ieder geval een andere) XBOX360 eindelijk van reparatie terug ontvangen
  • Box wordt bij de buren afgeleverd ( wat nou als ik daar geen goeie relatie mee heb ? )
  • Ik krijg ik een refurbished box - met beschadiging aan frontplate, terwijl mijne heel was - van december 2005, en niet een van medio januari 2006 of nieuwer!
  • Hij rammelt ( en dan bedoel ik niet de normale rattle, want die hoor je natuurlijk ook als je 'm beweegt ) net alsof er een schroefje loszit in de console.
  • Hij start de eerste keer niet door, de 2e keer weer artefacts...
  • Geluid van de drive is ongelooflijk luid
Ben gewoon pissed off!

Ik heb 'm nog maar niet aan het netwerk gehangen.

Afijn, ik vandaag weer bellen, kom ik er gewoon niet door. Ik ben nu in totaal ruim 10 uur aan de telefoon kwijt aan deze storing, en kan nu al ruim een maand mijn xbox niet gebruiken en op deze manier ben ik 'm weer voor onbepaalde tijd kwijt ...

Ik ben er echt klaar mee ! Da's geen goeie service van Microsoft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:33
En dat was nou precies de reden dat wij naar de winkel zijn gegaan om hem te ruilen.
Denk dat als hij terug had gemoeten we een refurbished hadden gekregen terwijl de onze toen nog geen 9 dagen oud was.

Ik heb wel het idee dat wanneer je hem nu zou ruilen via MS dat je dan wel een nieuwe mee krijgt. Ik denk dat m'n vriendin het uberhaupt niet had gepikt dat dat ding beschadigd was en dan hadden ze zich bij MS mogen bergen hoor. Wij hebben toen meer dan 1,5 uur continu aan de lijn gehangen via mobiel om de klantenservice aan de lijn te krijgen. Ze hebbe het volgens mij nog steeds druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

fezzz schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:12:
Dixons krijgt een mailtje van MS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:24:
[...]

Dixons krijgt ook een boete van MS 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 11:41
Net ff die vision camera gehaald en ik denk ik probeer 'm voor de grap even op de pc hier op het werk.
Geprobeerd te installeren op twee verschillende pc's met xp sp2 met usb 2.0 en hij doet het gewoon niet?

Op beide pc's komt er wel een melding dat het "microsoft xbox security 1.00" oid geinstalleerd moet worden maar hij vindt die drivers nergens en wil ze helaas ook niet ophalen van internet.
Ook ff gegoogled en op de download sites van microsoft gekeken maar ik zie die driver nergens staan, vreemd hoor!

heb trouwens nog een maand xbox live gold bij de camera gekregen, als ik daar iemand blij mee kan maken, stuur me dan even een pm.

is vergeven inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:22:
En dat was nou precies de reden dat wij naar de winkel zijn gegaan om hem te ruilen.
Denk dat als hij terug had gemoeten we een refurbished hadden gekregen terwijl de onze toen nog geen 9 dagen oud was.

Ik heb wel het idee dat wanneer je hem nu zou ruilen via MS dat je dan wel een nieuwe mee krijgt. Ik denk dat m'n vriendin het uberhaupt niet had gepikt dat dat ding beschadigd was en dan hadden ze zich bij MS mogen bergen hoor. Wij hebben toen meer dan 1,5 uur continu aan de lijn gehangen via mobiel om de klantenservice aan de lijn te krijgen. Ze hebbe het volgens mij nog steeds druk.
gelijk heb je

OT: wie is de chick in je avator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1091

S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:24:
[...]

Precies, volgens de forum op xbw.nl heeft Dixons een interne mail gehad dat ze niet (meer)
verkocht mogen worden voor de 17e. Sommige mensen hebben hem vandaag wel kunnen
halen bij Dixons maar er waren er ook mensen bij die net te laat waren..

Trouwens sommige filialen van Bart Smit schenen hem ook te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 1091 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:43:
[...]

Precies, volgens de forum op xbw.nl heeft Dixons een interne mail gehad dat ze niet (meer)
verkocht mogen worden voor de 17e. Sommige mensen hebben hem vandaag wel kunnen
halen bij Dixons maar er waren er ook mensen bij die net te laat waren..

Trouwens sommige filialen van Bart Smit schenen hem ook te verkopen.
En terecht ik moet ook wachten.

Maar ik moet wel zeggen dat het erg kinderachtig is van MS Nederland ( EU mss?) In de USA werd de game wel 4 - 5 dagen eerder verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1091

S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:52:
[...]

En terecht ik moet ook wachten.

Maar ik moet wel zeggen dat het erg kinderachtig is van MS Nederland ( EU mss?) In de USA werd de game wel 4 - 5 dagen eerder verkocht.
Klopt, in het geval van Gears of War is het klote dat ie zelfs voor de 12e al te koop was waardoor we in Europa nog langer kunnen wachten. Nu begrijk ik het wel in verband met lokalisaties, maar als je dan bedenkt dat de US versie van GoW regio vrij is, vraag ik me af waarom er zo'n lange tijd tussenzit.

Het vertalen van de boekjes en kaften neemt enig tijd in beslag, maar als je daar een goede lokalisatie team voor hebt kan het (bijna) net zo snel zijn als de US release.

R6 Vegas is ook vertraagd, maar alleen weer niet voor de VS. Lekker he 8)7 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het dat er maar heel weinig mensen 's avonds PGR3 online spelen?
Het duurt soms een half uur voordat ik tegen 4 man kan racen.
Hoe kan ik zien hoeveel man online zijn?

Ik heb een Apple Airport express draadloze ' router ', daar speel ik met de wifi stick op de 360. Als ik bittorrents download krijg ik de melding dat ik ' not connectable ' ben , dus dat ik me poorten open moet gooien. Kan het hiermee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 1091 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:03:
[...]

Klopt, in het geval van Gears of War is het klote dat ie zelfs voor de 12e al te koop was waardoor we in Europa nog langer kunnen wachten. Nu begrijk ik het wel in verband met lokalisaties, maar als je dan bedenkt dat de US versie van GoW regio vrij is, vraag ik me af waarom er zo'n lange tijd tussenzit.

Het vertalen van de boekjes en kaften neemt enig tijd in beslag, maar als je daar een goede lokalisatie team voor hebt kan het (bijna) net zo snel zijn als de US release.

R6 Vegas is ook vertraagd, maar alleen weer niet voor de VS. Lekker he 8)7 ..
Het gaat niet alleen om NL,

De games moeten compleet in het Frans, compleet in het Italiaans, compleet in het Duits.

Wij als NL-ers vinden het allemaal prima om Engels te spelen. Fransen niet. Toch wil MS (en Nintendo, en Sony) 1 EU date, dus wachten wij op de landen die geen Engels spreken.

De vertalingen zijn voor het Gold gaan natuurlijk voor 95% af, maar die 5% en het nakijken, zorgt voor enkele dagen vertraging.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 15-11-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik lees net dat CE/LE GEARS mss pas volgende week binnen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:08:
:|

Ik hoop dat je dat verkeerd leest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:10:
[...]

:|

Ik hoop dat je dat verkeerd leest :'(
Ik las dat ook op het eerder genoemde forum (xbw.nl):
Ik moet het even met grote letters posten, maar ik kom net bij m'n lokale gameboer (E-Plaza) vandaan en die zei het volgende:

Collectors/Limited Edition, komt niet de 17e maar volgende week pas!

Dat gaan ze toch SERIEUS niet menen he! En hij zei dat dit geen gerucht was, maar gewoon een feit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:08:
Bron??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Hier boven ;) Maar ik heb ook gehoord dat de shop waar ik hem haal de CE/LE morgen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

GoW gaat bij de filialen van Replay in de nacht van donderdag op vrijdag in de verkoop om middernacht precies!

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 15-11-2006 14:15 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MAX3400 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:14:
GoW gaat bij de filialen van Replay in de nacht van donderdag op vrijdag in de verkoop om middernacht precies!
Jeetje wat een spektakel LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:14:
lol, hoeveel klanten komen er als de dixons ernaast ze al verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:26:
[...]

lol, hoeveel klanten komen er als de dixons ernaast ze al verkoopt...
Dat is ook de reden dat MS er terecht tegen op treed.

Games van te voren aanbieden is erg associaal, aangezien mensen/winkels er acties van maken, en daar geld in steken. Aangezien de release date vrijdag is, is dat een leuke extra voor de gamers.

Als Dixons dan gaat verkopen verpesten ze het. Dat mensen de games kopen die eerder in de winkel liggen begrijp ik, zou ik ook doen. Echter, de winkel eigenaren zouden daar eens beter over na moeten denken,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb GoW bij bol gepreorderd.. dus ik hoop/verwacht dat ie vrijdag op de deurmat ligt...

....

it better be :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

PWM schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:32:
[...]

Dat is ook de reden dat MS er terecht tegen op treed.

Games van te voren aanbieden is erg associaal, aangezien mensen/winkels er acties van maken, en daar geld in steken. Aangezien de release date vrijdag is, is dat een leuke extra voor de gamers.

Als Dixons dan gaat verkopen verpesten ze het. Dat mensen de games kopen die eerder in de winkel liggen begrijp ik, zou ik ook doen. Echter, de winkel eigenaren zouden daar eens beter over na moeten denken,.
Ja lekker geen acties en gewoon verkopen wanneer ze binnen zijn. Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:22

pjvandesande

GC.Collect(head);

S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:36:
[...]

Ja lekker geen acties en gewoon verkopen wanneer ze binnen zijn. Probleem opgelost.
Daar zit ik niet op te wachten. Ik vind het juist leuk om naar Emergence Day toe te leven, leuk om zo'n game bijvoorbeelds s'nachts ergens al te kunnen kopen. Geeft juist iets extra's toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Walkman schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:11:
[...]

Ik las dat ook op het eerder genoemde forum (xbw.nl):

[...]
:'( Dat is echt extreem lullig! Zeker omdat op mijn pre-order kit staat dat ik hem de 17e krijg! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:36:
[...]

Zo is het. Laten we er een lekker droge zooi van maken :?

Het is toch juist leuk dat er iets omheen gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13:26
Ach, dan zal het wel zijn dat de dixons bv Halo 3 een dag of 2 later krijgt.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

pjvandesande schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:41:
[...]

Daar zit ik niet op te wachten. Ik vind het juist leuk om naar Emergence Day toe te leven, leuk om zo'n game bijvoorbeelds s'nachts ergens al te kunnen kopen. Geeft juist iets extra's toch?
Niet echt nee, aangezien ik er s'ochtends vroeg uit moet voor werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 15:50
Ik heb mijn kopie van GOW in mijn bezit op dit momeent dat ik dit bericht typ *O* *O*

Naddel = ik zit op mijn werk tot half 6 -O-

Maar vanavond wordt het knallen *O* Dixons wederom bedankt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Niemand hem nog gesignaleerd bij de Free Record Shop? Zou iemand het kunnen checken via 070-3963320?

Ik heb geen telefoon hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:51:
Niemand hem nog gesignaleerd bij de Free Record Shop? Zou iemand het kunnen checken via 070-3963320?

Op de maan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 16:09

Convoy

g44p

Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:51:

geen mobiel? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

fezzz schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:12:
Die krijgen dus de komende tijd geen enkele game meer voor official release date van de distributeur :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik zit dus met probleem; ik kan zo GoW wel gaan ophalen, maar ik heb paar dagen geleden nog Call of Duty 3 gekocht en dat wil ik natuurlijk ook wel spelen 8)7

Waarom brengen ze die spellen dan ook zo vlug achter elkaar uit :/ En Ridge Racer 6 moet ik ook nog uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
luxe probleem?

wacht je toch even met de aanschaf... koop je 'em een paar dagen later.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

curry684 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:06:
[...]

Die krijgen dus de komende tijd geen enkele game meer voor official release date van de distributeur :)
Yup LOL

Maar dixons kan ook MS dreigen, verkopen wij geen X360 games meer...

[ Voor 13% gewijzigd door S2S op 15-11-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:45:
[...]

:'( Dat is echt extreem lullig! Zeker omdat op mijn pre-order kit staat dat ik hem de 17e krijg! :(
de gameshop heeft de CE gewoon al binnen mogen hem alleen nog niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:18:
[...]

Yup LOL

Dixons heeft MS in dit geval meer nodig dan andersom :)

Mensen kopen die games toch wel. Bij de meeste Dixons zit ook een Intertoys/FRS/etc. in de buurt.

Daarbij schend Dixons de afspraak, dus ze weten wel wie ernaast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
[...]

ik durf te wedden dat ze daar bij de distributeur een leuk handeltje er op na houden, ze kopen een hele partij op (tegen inkoops prijs) en verpatsen die op internet voor de release tegen de winkel prijs. KASSA!

en meestal omdat de games ertoch zijn, waarom zou je ze dan uitstellen voor verkoop. die dnigen zijn zo opgehyped dat ze elke dag er na gevraagd worden. trouwens iemand uit mn friendslist in de VS zit hem al vanaf vorige week vrijdag te spelen. dus die release dates zijn toch maar dikke onzin.

[ Voor 25% gewijzigd door Bulls op 15-11-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Stagiair + Kantoor ;)
Een wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:27:
[...]

Stagiair + Kantoor ;)

[...]

Mag je de tel niet gebruiken? Maar wel zitten internetten? LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:51

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

net telefoontje van mn gameshop gehad (Futurezone in R'dam).

CE is daar binnengekomen, en mag m vrijdag komen afhalen.

Zal dus een uitzondering zijn dat die ene shop m niet heeft binnengehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:27:
[...]

Stagiair + Kantoor ;)

[...]

ooit van een mobieletelefoon/06/handy/mobieltje gehoort??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loop jij stage in een straf kamp dan? Of mag je daar niet bellen? :X
(Misschien loop je stage in de Bajes O-) )

:-D kan me slecht voorstellen dat je niet mag bellen, daar doen ze bij mijn huidige stageplek niet moeilijk over:

Telecommunicatie bedrijf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Damn, in A'dam centrum geen GOW :(

Heb een aantal zaken bezocht maar ze hielden zich allemaal strak aan de releasedatum. FRS had em helaas nog niet binnen.

Ik zag wel Tony Hawk Project 8 bij E-plaza liggen dus toen heb ik die maar meegenomen. Ben benieuwd... Ik heb mij iig prima vermaakt met de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

freekweb schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:30:
[...]

ooit van een mobieletelefoon/06/handy/mobieltje gehoort??? |:(
Jawel, maar wat moet ik daarmee? :?
Anoniem: 182467 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:34:
[...]

Loop jij stage in een straf kamp dan? Of mag je daar niet bellen? :X
(Misschien loop je stage in de Bajes O-) )

:-D kan me slecht voorstellen dat je niet mag bellen, daar doen ze bij mijn huidige stageplek niet moeilijk over:

Telecommunicatie bedrijf :D
Ik mag best bellen, alleen waar ik zit is geen telefoonaansluiting. Dan wordt het lastig bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Hmmm frs Leeuwarden zegt dat ze de CE van GOW deze week niet krijgen maar dinsdag :(

Nou ja dan nog maar effe COD3 spelen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 24869 op 15-11-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]

Was net bij Dixons H'wijk, ze hadden hem wel, mochten hem niet verkopen, ook niet met mijn liefste lach :( :+ . En dat terwijl ik morgen om 11 uur al klaar met school ben...

FRS zei hem nog niet te hebben, geloof er geen zak van.

[ Voor 7% gewijzigd door Muthas op 15-11-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Muthas schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:39:
[...]

Was net bij Dixons H'wijk, ze hadden hem wel, mochten hem niet verkopen, ook niet met mijn liefste lach :( :+ . En dat terwijl ik morgen om 11 uur al klaar met school ben...

FRS zei hem nog niet te hebben, geloof er geen zak van.
dan haal je hem toch net na elven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

S2S schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:18:
[...]

Yup LOL

Ik weet wel wie in die deal het slechtste ervan af komt ;)
Bulls-NL schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:24:
[...]

ik durf te wedden dat ze daar bij de distributeur een leuk handeltje er op na houden, ze kopen een hele partij op (tegen inkoops prijs) en verpatsen die op internet voor de release tegen de winkel prijs. KASSA!
Zet ik zo een bak bier tegenover dat het niet zo is :) Dat is namelijk op een hele hoop manieren ineens wel nogal strafbaar.
en meestal omdat de games ertoch zijn, waarom zou je ze dan uitstellen voor verkoop. die dnigen zijn zo opgehyped dat ze elke dag er na gevraagd worden. trouwens iemand uit mn friendslist in de VS zit hem al vanaf vorige week vrijdag te spelen. dus die release dates zijn toch maar dikke onzin.
Kan er iets mee van doen hebben dat ie in de VS al op 7 november verkocht mocht worden :z

Dat daargelaten speel ik 'm ook al sinds vorige week donderdag. Anders kon ik moeilijk op Emergence Day een review online hebben he? Live with it, gelijkheid is een nobel streven maar niet echt realistisch.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:37:
[...]

Jawel, maar wat moet ik daarmee? :?
bellen misschien??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

curry684 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:44:

Dat daargelaten speel ik 'm ook al sinds vorige week donderdag. Anders kon ik moeilijk op Emergence Day een review online hebben he? Live with it, gelijkheid is een nobel streven maar niet echt realistisch.
Ja en helemaal niet als je hem 5 - 4 dagen voor de USA eday al wel in USA verkoopt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
curry684 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:44:
[...]

Ik weet wel wie in die deal het slechtste ervan af komt ;)

[...]

Zet ik zo een bak bier tegenover dat het niet zo is :) Dat is namelijk op een hele hoop manieren ineens wel nogal strafbaar.

[...]

Kan er iets mee van doen hebben dat ie in de VS al op 7 november verkocht mocht worden :z

en toch ben ik tegen de verschillende release dates. wat voor moeite is het nou om het wereldwijd gelijk te releasen? die schijfjes zijn toch allang geperst, en een nederlandse handleiding kan me echt 100x gestolen worden.

trouwens op de site van dixons staat dat hij direct uit voorraad leverbaar is (zal wel zo zijn omdat je hem anders toch morgen pas hebt, met enige mazzel ook nog) maar daar kan je dan ook wel aanspraak op maken, als je een beetje makkelijk overhaalbare medewerker treft :D
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.