Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
roma0803 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:18:
@jpheuvel
Ik zal de info vanavond na mijn werk posten. Het betreft inderdaad de World Wide English pack. i-mate Configurator is het tooltje wat er in zit en de GPRS settings voor je installeert.

Ik was abonnee bij Rabo Mobiel vanaf 20 november. Heb ondertussen 4 toestellen van ze gehad en het laatste toestel lijkt probleemloos. Wèl heb ik het contract ontbonden. Heb een aangetekende brief gestuurd met het verzoek het mij niet te houden aan de 3 maanden opzegtermijn zodra het porteringsverzoek van KPN-Hi binnenkomt. Me een retourdoos te sturen voor het toestel en het geld dat ik er voor betaald heb op mijn rekening te storten.
Na een week werd ik gebeld door de Klantenservice. Ze wilden met geen van de voorwaarden akkoord gaan. Heb toen vrij fel aangegegeven dat ze voldoende tijd hebben gehad (een half jaar) om me een goed toestel te leveren en dat ik mijns inziens in mijn recht sta om het gevraagde de verlangen. In totaal heeft de medewerker me 4x in de wacht gezet voor ruggespraak (met z'n manager denk ik). Uiteindelijk zijn ze akkoord gegaan met het laten vallen van de opzegtermijn.
Toestel wilden ze niet op mijn manier. Ik heb de 4e SPL ontvangen en heb ze me wel per mail laten bevestigen dat ik dezelfde service voor het toestel ontvang als ware ik nog abonnee bij hen.

Heb nu een SIM-Only abo bij Hi en bel en SMS voor 4 cent. 4e Toestel nu 2 weken in gebruik en nog geen problemen ondervonden.

Al mijn Rabo toestellen zijn zonder SIM-lock geleverd. Rabo doet (nog) niet aan SIM-lock.

Ik draai zonder problemen met een 2GB geheugenkaartje. Ook synchronisatie via Vista's WMDC draait zonder problemen. Wel een stuk langzamer dan ActiveSync onder XP.
Dan heb je jezelf aardig laten afschepen... Ik heb na 3 toestellen in 2 maanden gezegd hetzelfde gedaan en heb verteld dat ze de hele zooi konden komen ophalen en dat ik mijn geld terug wilde. Ik heb toen 3 x de internetbundel terug gekregen, 3 x het toestelbedrag per maand en een retourdoos voor het toestel. Geen opzegtermijn, geen extra voorwaarden.

(Moet zeggen dat ik wel via personeelsaanbieding gedaan heb en ook wat druk erachter gezet met: Anders bel ik die en die, je manager etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vandaag na tig keren vastgelopen te zijn ben ik mijzelf wat gaan verdiepen in het consumentenrecht zodat ik goed voorbereid met Rabomobiel zou kunnen bellen ondanks dat mijn abonnement opgezegd is. Gelukkig was de medewerker welke mij vandaag geholpen heeft erg behulpzaam en is mij toegezegd dat ik deze week een nieuwe SPL zo krijgen welke volledig bugvrij moet zijn. Uiteindelijk heeft Rabo dus nette service verleend, het heeft te maken met wie je spreekt bij de klantenservice.
@Roma met jouw tip van de WWE pack heb ik mij gprs aan de praat gekregen tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een IMATE SPL met tomtom 6020 geinstalleerd, alles werkt goed,maar het invullen van een plaatsnaam waarvan meerdere gelijknamige plaatsen zijn,kan ik met mijn cursor toetsen niet op en neer de plaatsen selecteren want dan wordt het volume harder en zachter geselecteerd,ik heb het programma nine way keypad al geinstalleerd maar dat werkt ook niet,is er iemand die al ervaring met de IMATE SPL met daarop tomtom heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:27:
ik heb een IMATE SPL met tomtom 6020 geinstalleerd, alles werkt goed,maar het invullen van een plaatsnaam waarvan meerdere gelijknamige plaatsen zijn,kan ik met mijn cursor toetsen niet op en neer de plaatsen selecteren want dan wordt het volume harder en zachter geselecteerd,ik heb het programma nine way keypad al geinstalleerd maar dat werkt ook niet,is er iemand die al ervaring met de IMATE SPL met daarop tomtom heeft ?
Je moet 5.2 MOBILE gebruiken, versie 6 werkt alleen goed met touchscreen :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de tip,maarkunnen ook de nieuwe kaarten hierop draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook gebruik gemaakt van de personeels aanbieding, maar ik heb nu ook dik gezeik met die i-mate

geeft rabobank de mogelijkheid niet om van telefoon te switchen ofzo? die nikia n73 is ookwel vet

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

@sander-
Niet helemaal laten afschepen. Ik heb wel gewoon gebruik gemaakt van spraak en data gedurende de periode dat ik abonnee was. Het nadeel was dat ik de verbinding na gebruik iedere keer handmatig moest verbreken, maar ik heb wel volledig gebruik gemaakt van mijn abo. Een restitutie van abo gelden zou mooi zijn geweest, maar t.a.v. verbruik niet helemaal terecht. Ik ben allang blij dat ik niet ben gehouden aan de drie maanden opzegtermijn en in ieder geval nu een goed werkend toestel heb.
Misschien had ik er meer uit kunnen halen, maar ik had geen zin meer in het gesprek nadat me de toezegging was gedaan dat ik per direct kon vertrekken en ze m'n nummer zouden uitporteren zodra het verzoek er was van KPN.

@sjoerdvo
Eén van de opties die me is geboden toen ik weg wilde bij Rabo is een ander toestel. De N73 is aangeboden. Eerst met bijbetaling maar toen ik daar over viel was er wel wat te regelen. Ik heb er echter geen gebruik van gemaakt omdat ik een Windows toestel wil houden. Het enige alternatief dat Rabo daar in had was de S620, en die hoef ik niet.

@spreng
TomTom 5.20 draait op de SPL zonder problemen. Kaarten versie 660.1223 werken hier prima bij. Alle andere 6x kaartversies zijn voor PPC en zullen niet op de SPL werken.

@jpheuvel
Goed om te horen dat het gelukt is.

[ Voor 9% gewijzigd door roma0803 op 18-05-2007 09:56 ]

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een berichtje van rabobank dat alle gaymates zouden worden vervangen

Ik zou eerst de nieuwe binnen krijgen en daarna hoefden ik de oude pas op te sturen.

Ze zeggen dat met deze versie alle bugs eruit moeten zijn, dus ik ben benieuwd

Wat denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Alles vervangen? Nog een keer? De huidige softwareversie werkt goed en zou vrij van bugs moeten zijn. Ik ga dan weer denken aan WM6..... maar da's dan alleen een gedachte natuurlijk.

Of heb jij nog een "oude" met softwareversie 1.05?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roma0803 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:40:
Alles vervangen? Nog een keer? De huidige softwareversie werkt goed en zou vrij van bugs moeten zijn. Ik ga dan weer denken aan WM6..... maar da's dan alleen een gedachte natuurlijk.

Of heb jij nog een "oude" met softwareversie 1.05?
Ja ik heb nog wel software versie 1.05, maar hoe bedoeld u nog een keer? voor niets wetend klanten is dit toch pas de 1e keer dat ze op initatief van de rabobank opgebeld worden door een medewerker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik geloof het pas als ik opgebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:15:
[...]

Ja ik heb nog wel software versie 1.05, maar hoe bedoeld u nog een keer? voor niets wetend klanten is dit toch pas de 1e keer dat ze op initatief van de rabobank opgebeld worden door een medewerker?
Ja klopt. Ik ging er vanuit dat alle Rabo Mobiel klanten met een i-mate SPL op enig moment waren benaderd door Rabo. Ik heb ca. 3 weken nadat ik het toestel had (sinds 24 november) een brief gekregen met de mededeling dat het toestel defecten had en dat ik een nieuw toestel zou ontvangen. Ik stond er even niet bij stil dat er nog een klantgroep kon zijn die nog een toestel met de oude softwareversie heeft, maar misschien nooit problemen hebben ervaren.

Netjes van Rabo Mobiel dat ze die klanten nu ook de gelegenheid bieden het toestel om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:19:
Ik geloof het pas als ik opgebeld wordt.
Verschillde kennissen van mij zijn al opgebeld, maar u kunt natuurlijk ook zelf een belletje plegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
U is niet nodig hoor. =D Ik geef ze nog wel een weekje de kans, eens kijken of ik het me dan nog herinner. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vandaag ook gebelt, krijg de nieuwe volgende week opgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Bellen ze je mobiel nummer of je huisnummer? Ik ga van mobiel nummer uit aangezien ik niet weet of ik een huisnummer heb opgegeven. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nu 2 gehad, een omdat rabobank dus alle SPL's vervangt. Nog geen enkel mankement opgemerkt. Het lijkt wel alsof sommigen gewoon de probleemtoestellen krijgen.

Ik heb op een engels forum meer over WM6 gevonden, ook daar heeft I-Mate gezegd dat hij komt zodra ze de Rom klaar hebben. Ben benieuwd, want wil wel wat meer met die Smartphone kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Kun je de link naar dat Engelse forum postten? Kunnen we snel up-to-date blijven! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:52:
Kun je de link naar dat Engelse forum postten? Kunnen we snel up-to-date blijven! :D
Ik had er meerdere, maar deze klinkt veelbelovend:

http://www.modaco.com/i-m...ours-and-WM6-t251974.html

Ik neem aan dat die dan gewoon als update voor de huidige SPL te downloaden zal zijn. Ben benieuwd!
Zoeken naar I-mate SPL ROM WM6 levert vaak erg veel nuttige informatie op.

@Sagaris, ze bellen je mobiele nummer ja. Ik heb hem vandaag binnen gehad. Hij voelt best anders aan. De toetsen lijken veel vaster, beter, niet zo cheap als eerst. Tenminste zo lijkt het. Tevens is hij erg snel, en bij mij nog niet vast gelopen! Dat is toch wat voor zo'n I-mate. Ook gaat het met internet, bellen, geheugenkaartjes helemaal perfect. Ben erg tevreden en wil Rabomobiel toch erg bedanken voor deze service. Want ook al was er met mijn vorige weinig mis, toch lijkt deze een stuk beter. Probleem is wel dat het toestel wat ik opstuur dat middelste (enter) knopje mist. Maar misschien is dat juist een van die goedkope oplossingen die de eerste reeks had. Bij deze zit die ook een stuk vaster zo blijkt. Ik neem ook aan dat Rabomobiel niet moeilijk gaat doen voor de gebruikssporen die op de ingestuurde SPL's zitten.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 21:08:
[...]

Ik had er meerdere, maar deze klinkt veelbelovend:

http://www.modaco.com/i-m...ours-and-WM6-t251974.html

Ik neem aan dat die dan gewoon als update voor de huidige SPL te downloaden zal zijn. Ben benieuwd!
Zoeken naar I-mate SPL ROM WM6 levert vaak erg veel nuttige informatie op.

@Sagaris, ze bellen je mobiele nummer ja. Ik heb hem vandaag binnen gehad. Hij voelt best anders aan. De toetsen lijken veel vaster, beter, niet zo cheap als eerst. Tenminste zo lijkt het. Tevens is hij erg snel, en bij mij nog niet vast gelopen! Dat is toch wat voor zo'n I-mate. Ook gaat het met internet, bellen, geheugenkaartjes helemaal perfect. Ben erg tevreden en wil Rabomobiel toch erg bedanken voor deze service. Want ook al was er met mijn vorige weinig mis, toch lijkt deze een stuk beter. Probleem is wel dat het toestel wat ik opstuur dat middelste (enter) knopje mist. Maar misschien is dat juist een van die goedkope oplossingen die de eerste reeks had. Bij deze zit die ook een stuk vaster zo blijkt. Ik neem ook aan dat Rabomobiel niet moeilijk gaat doen voor de gebruikssporen die op de ingestuurde SPL's zitten.
Wel vetjes dat die neiuwe i-mate zo goed is dan :)

Nu nog WM 6 erop, dan word ik heelmaal blij _/-\o_
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewt
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 19:33

ewt

Ik ben net gebeld voor het vervangen van mijn Imate die ik sinds ongeveer december heb.

Gelukkig heb ik alleen 2-3 x een vast loper gehad die met een reset te verzetten was, en ben daardoor te lui geweest om te bellen voor een nieuwe.

Wel was ik iedere keer de datum en tijd kwijt nadat de batterij leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:39
pwvliet schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:18:
Weet iemand eigenlijk een goede autohouder voor de SPL?
Bumpje

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ook ik ben net gebeld voor de vervanging van mijn SPL. Jeuhj!
Aardige is dat ik nooit problemen heb gehad met het toestel, ben er ook heel erg te spreken over!
Service van Rabo is perfetto. =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die van mij nu ook opgestuurd, moest binnen een week retour richting rabo. De oude dan he. Postbode verklaarde me voor gek dat ik een verzendbewijs vroeg "daar heb je alleen iets aan als je hem laat verzekeren!". Maar heb hem toch gekregen. Mocht Rabo mijn pakje dus niet krijgen heb ik het bewijs dat hij de post op is O-)

Nieuwe SPL bevalt mij zeer, het lijkt alsof de accu langer meegaat trouwens. Want heb hem al 3 dagen niet moeten opladen, bij vrij intensief gebruik. Tevreden dus! Dankje Rabo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh vraagje, heb al even gezocht binnen het topic maar kon het zo 123 niet vinden: Is er een mogelijkheid om zowel de ringtone als de trilfunctie tegelijk aan te zetten voor inkomende gesprekken/berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

@Mtyn
Goed dat je hebt vastgehouden aan een verzendbewijs. Deze behoor je ALTIJD te krijgen als bewijs van ontvangst door TNT. Het zal niet de eerste keer zijn dat een vriendelijke postbode op deze manier zichzelf verrijkt (en dat heb ik helaas uit eigen ervaring).

@thawarhead
Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe stel je dat in? @ Roma0803

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net zelf naar de klantenservice gebeld en bij mij wordt er gelukkig ook een nieuwe afgeleverd. Ben dit toestel met al zijn kuren aardig zat aan het worden! Overigens wel een erg nette service van Rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Heeft er hier iemand, net als ik, last van een zacht, maar heel irritant ruisje tijdens het afspelen van muziek? Ik had er ook al last van met mijn Orange SPV C500, die dezelfde processor heeft. Het is vooral waarneembaar bij rustige muziek, en bij verschillende spelers. Aan deze zogenaamde ' hiss soundbug' is ooit op Modaco ook al een topic gewijd, mbt de C500. Toen is er na een uitgebreide analyse geen oplossing gekomen. Overigens staat op mijn SPL de nieuwe ROM 2.03.

De topic op modaco:
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=201124&st=0

Mrzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:21:
En hoe stel je dat in? @ Roma0803
In de Profielen kun je instellen of je in het betreffende profiel geluid; trillen; eerst trillen dan geluid of trillen en geluid wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen want ik snap het nog niet helemaal. Ik ga namelijk de mobiel halen bij Rabobank.
Kost de mobiel nou (8,95x24)+(10x3)= 244,8
of
(8,95x24)+(10x24)= 454,8

En als je stopt met de abbonement Rabo Mobiel, moet je dan gelijk die (8,95x24) betalen of gaat dat gewoon door per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Je betaalt voor 24 maanden lang 8,95 voor de telefoon en 10 euro voor het abonnement.

Óf je betaalt 12 maanden lang 17,95 voor de telefoon en 10 euro voor het abonnement.

En je 2e vraag kan ik niet beantwoorden, maar ik denk dat je het restant in één keer moet betalen.

[ Voor 22% gewijzigd door Sagaris op 27-05-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kan je de abbo niet opzegge zodat je alleen die 8,95 betaalt en niet die 10 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:15
volgens mij kan dat wel, dat je bijvoorbeeld dan 24x8,95 gewoon door blijft betalen, maar dat je het abonnement al 3 maand (opzegtermijn) kan beeindigen en die niet de volle 24 maand door hoeft te betalen. Dat wil dus zeggen dat hij maar 244 euro kost. Je kan de telefoon ook in een keer betalen, dan word het 210 euro + 3 maand = 240 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het kost zeker geen 454,8 euro???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Nee, en als je even de algemene voorwaarden van de rabo mobiel had gelezen was je er zelf ook wel achter gekomen, want daar staat het allemaal in.
Edit: Er is niks zekerders dan de algemene voorwaarden :P

[ Voor 16% gewijzigd door Lieuwe15 op 28-05-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het ook gelezen maar voor de zekerheid weet je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Als je die zekerheid wilt hebben kun je ook het beste bij de algemene voorwaarden blijven. Wie weet wat forummers allemaal voor onzin lullen. :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook de rabofoon, maar met een Hi simkaart erin

Maar ik kan nog niet internetten, als ik op hi.nl de instellingen aanvraag krijg ik een smsje: helaas u kunt niet internetten op deze telefoon

Dit lijkt me toch raar??

Iemand misschien de instellingen van hi internet, zodat ik deze manueel kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Kan je die instellingen ook niet handmatig via de hi site opvragen, bij vodafone kan ik dat wel, maar bij hi weet ik neit dat dat mogelijk is.
Anders moet je een andere wm5 smartphone uitzoeken daar en dan die zijn instellingen op laten sturen, lijkt mij dat dat wel gelijk moet zijn aan de spl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lieuwe15 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:16:
Kan je die instellingen ook niet handmatig via de hi site opvragen, bij vodafone kan ik dat wel, maar bij hi weet ik neit dat dat mogelijk is.
Anders moet je een andere wm5 smartphone uitzoeken daar en dan die zijn instellingen op laten sturen, lijkt mij dat dat wel gelijk moet zijn aan de spl.
Nou, je moet alleen maar JA smse naar 8040, en dan zou je automatisch zo'n smsje moeten ontvangen van hi, met je instellingen

Maar dat lukt dusnie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

KPN GPRS/WAP/MMS

Als eerst moet men een GPRS verbinding maken:

GPRS:

1. Ga naar de instellingen
2. Ga naar Gegevensverbinding
3. Zet alle verbindingen op automatisch
4. Vervolgens druk je op menu en verbindingen bewerken
5. Selecteer GPRS verbinding en maak vervolgens een nieuwe aan
6. Geef als omschrijving: GPRS,
Maakt verbinding met: internet
Toegangspunt: internet
Dan druk je op gereed. (Bij alle andere velden vul je NIETS in!!)

Nu heb je een gprs verbinding welke zorgt dat je toegang hebt tot het internet.

De MMS verbinding:

1. Herhaal de bovenstaande stappen tot en met punt 5.
2. Geef als omschrijving: mms
Maakt verbinding met: Werk
Toegangspunt: portalmmm.nl
Dan druk je op gereed. (Bij alle andere velden vul je NIETS in!!)
Druk nu vervolgens tweemaal op gereed en ga naar de MMSC-Instellingen
(Vanuit Berichtenbox Instellingen)

In het voorkeuren scherm selecteer je Direct ophalen, Aantal pogingen 1, verbinden via Werk.
Het is dus van groot belang dat je Verbinden via WERK selecteert.

Vervolgens druk je op Menu en MMSC-Instellingen en maak een nieuwe instelling.

1. Naam: KPN MMS
2. URL MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
3. Wap Gateway: 10.10.100.20
4. Poort 9201
5. Max verzendgrootte 200K en druk op klaar

Ga nu terug naar het begin scherm en schakel de telefoon uit en weer aan. Nu wordt er opnieuw een verbinding gelegd voor de GPRS en je zal zien dat je nu eindelijke kan MMS en Internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks man _/-\o_ _/-\o_

Alsk jounie had _/-\o_

Nu nog alleen hopen dat ze een keer snel met mobiel breedband komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Heb vandaag ook het nieuwe toestel binnen gekregen! :D _/-\o_ aan de service van RaboMobiel. _/-\o_

En nu weet ik ook weer waarom ik het zo'n geil toestel vindt. O+ :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook echt daadwerkelijk verschil tussen het oude en nieuwe toestel? Zit ook te wachten op het nieuwe toestel en het lijkt of m'n oude met de dag brakker wordt kwa bereik / gesprekskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Hij voelt solider aan, toetsen zitten beter etc. En ik heb ook het idee dat hij sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed, ik hoop echt dat de nieuwe mijn problemen met de gesprekskwaliteit oplost. Dan ga ik het nog een leuke telefoon vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, heb nog steeds geen internet met grprs.
Heb een simkaart van telfort er in en heb echt alles al geprobeerd.
Nu zie ik staan in "mijn telfort" gprs instellingen per sms versturen, krijg ik een sms, kan ik er helemaal niks mee, kan hem niet activeren-opslaan niks.
Nu tik ik mijn Imei nummer in die onder de batterij zit in "mijn telfort" en telfort geeft dan aan dat mijn toestel één of andere Panasonic dg is??
En nu wordt het nog mooier...je kunt namelijk via *#06# óók je imei nummer zien, en...dit is een heel ander nummer dan onder de batterij!
Tik ik die vervolgens in in "mijn telfort" zegt ie...bestaat niet.
Al met al nog geen internet via gprs dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik wil intenetten maar geen MMC hoef.
Dan hoef ik toch alleen maar een nieuwe instelling bij GPRS aan te maken?
Ik heb het nu zo:

naam: telfort spot
maakt verbinding met: internet
toegangpunt: internet
user: leeg
paswoord: leeg
ip: 193.113.200.195

of moet ik bij proxy ook iets nieuws aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de vele reacties :'( .
Heb het al voor elkaar..telfort instellingen van gprs en mms gewoon omdraaien en het loopt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ok, ik ehb een vraagje over WMP en de albumcovers. Waarom laat hij op mijn SPL maar heel weinig album covers zien? Ook bij één nummer van het album laat hij hem wel zien, maar het andere nummer van hetzelfde album laat hij niet zien ook al staan ze in dezelfde map.
Ook laat mijn mediabibliotheek (WMP 11) op mijn pc sommige albumcovers zien, maar die staan dan weer niet op mijn foon.

Kan iemand opheldering geven?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantje34
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-01 09:10
Hoi,

bij het verkrijgen van mijn nieuwe I-mate SPL zat nu ook een nederlandse handleiding.
Onder hoofdstuk 1 blz 3 staat dat het apperaat ook over een wifi verbinding beschikt.
In het boekje wordt hierover niets beschreven.
Weet iemand hoe dit werkt?

Verder heb ik ook van de imate site een nieuwe rom update gehaald en geinstalleerd.(dacht ik)
Nu is mijn SPL gedowngrade van versie 2.03 naar 1.09.
Is er iemand die weet waar ik de 2.03 weer op kan halen?

Alvast bedankt. Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
daantje34 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:34:
Hoi,

bij het verkrijgen van mijn nieuwe I-mate SPL zat nu ook een nederlandse handleiding.
Onder hoofdstuk 1 blz 3 staat dat het apperaat ook over een wifi verbinding beschikt.
In het boekje wordt hierover niets beschreven.
Weet iemand hoe dit werkt?
Helaas, zit niet op de SPL.
daantje34 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:34:
Verder heb ik ook van de imate site een nieuwe rom update gehaald en geinstalleerd.(dacht ik)
Nu is mijn SPL gedowngrade van versie 2.03 naar 1.09.
Is er iemand die weet waar ik de 2.03 weer op kan halen?
Dat is dezelfde, zie een paar pagina's terug hier ook staan. Bij RABO heet de nieuwe ROM versie 2.03 en bij Imate zelf heet die 1.09. Is dezelfde functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ondertussen alwat bekend over WM 6??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 09:59
Nee, nog niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niks bekend over WM6, hoop dat die écht snel komt!

Ik had nog een klein vraagje, de videoresolutie vind ik echt belabberd. Weet iemand of er geen patch, hack, of andere software is om filmpjes te maken met betere resolutie? Want die kan ook niet ingesteld worden. Zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Rabobank heeft de i-mate niet meer in zijn assortiment zitten :'(
dat word dus op zoek naar een andere leuke, goedkope telefoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 09:59
Dan raad ik je de Nokia 6300 aan, welke mijn SPL heeft vervangen :).

[ Voor 33% gewijzigd door Kaspers op 18-06-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:10:
Nog niks bekend over WM6, hoop dat die écht snel komt!

Ik had nog een klein vraagje, de videoresolutie vind ik echt belabberd. Weet iemand of er geen patch, hack, of andere software is om filmpjes te maken met betere resolutie? Want die kan ook niet ingesteld worden. Zou mooi zijn!
Ik heb het programmaatje coolcamera erop staan. Hiermee kun je aanzienlijk betere filmpjes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Kaspers schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:03:
Dan raad ik je de Nokia 6300 aan, welke mijn SPL heeft vervangen :).
ik heb inmiddels de Htc Vox s710 op het oog, die lijkt me ook wel wat, maar is wel beetje aan een dure kant, maar daar staat wel heel wat tegenover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Lieuwe15 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:48:
[...]

ik heb inmiddels de Htc Vox s710 op het oog, die lijkt me ook wel wat, maar is wel beetje aan een dure kant, maar daar staat wel heel wat tegenover..
Goed idee, die heb ik sinds vrijdag ook ! Geweldige telefoon _/-\o_ !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,ik heb pas een Imate spl aangeschaft via de rabobank erg tevreden mee maar 1 probleem.
Mijn bluetooth pioneer cd-btb100 adapter wil ik met deze telefoon pairen en hier gaat het verkeerd,de imate spl vind wel mijn pioneer en het verbinden ermee lukt ook maar de pioneer vindt niet de imate spl.Weet iemand waar dit aan kan liggen of zijn de twee gewoon niet compatable met elkaar.Natuurlijk hoor ik liever een oplossing om het alsnog voor elkaar te krijgen.Iemand?

gr Jordi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:57:
Hoi,ik heb pas een Imate spl aangeschaft via de rabobank erg tevreden mee maar 1 probleem.
Mijn bluetooth pioneer cd-btb100 adapter wil ik met deze telefoon pairen en hier gaat het verkeerd,de imate spl vind wel mijn pioneer en het verbinden ermee lukt ook maar de pioneer vindt niet de imate spl.Weet iemand waar dit aan kan liggen of zijn de twee gewoon niet compatable met elkaar.Natuurlijk hoor ik liever een oplossing om het alsnog voor elkaar te krijgen.Iemand?

gr Jordi..
Klinkt misschien stom, maar wat ik vaak had als ik met vrienden wou verbinden is dat hij wel op zichtbaar stond maar het pas deed als ik hem ff helemaal uit had gezet, en dan weer aan zonder "zichtbaar" aan te vinken. Zichtbaar is vaak alleen dat hij zichzelf alleen "toont". Gewoon aan zonder zichtbaar is echt volledig bluetooth zeg maar. Bij mij hielp dat, hoop dat het bij jou ook het verschil maakt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik een rabomobiel I-mate SPL (wm5) waar ik de themes en de skin graag van wil veranderen.

Het is waarschijnlijk een vrouwlijke eindgebruikers vraag:
Hoe doe ik dit?

Kan iemand mij hier een beschrijving van geven of waar ik de info vandaan kan halen om dit te doen. Met de juiste info zal ik een heel eind komen... :)

Esther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben uw mail aangaande CD-BTB100 goed ontvangen.

Mogelijk zal uw toestel niet ondersteund worden.

I mate staat niet in onze lijst maar door even op te zoeken kan ik zien dat het hier gaat om een PDA met windows. Toestellen met windows zijn moeilijk te ondersteunen. Zoals u al heeft kunnen merken gaan deze soort toestellen moeilijkheden geven.

We kunnen hier niets aan veranderen om toch een communicatie te krijgen tussen beide toestellen. Ik raad u aan uw ander toestel te gebruiken.

Hoi, ik heb antwoord gekregen van pioneer het blijkt dus aan windows te liggen,misschien dat een windows deskundige een oplossing weet.

gr..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Aaah! Probleem. Mijn headset is kapot aan het gaan... d'r zit een scheurtje in één van de oordopjes waardoor hij soms uit elkaar valt.

Zijn er ook aftermarket headsets die in de SPL passen? En dan ook graag met het als-er-iemand-belt-dat-je-het-via-de-headset-kan-opnemen-systeem. =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk onderwerp voor het topic, oordopjes en headsetjes die op de USB poort passen. Want bluetooth is nog iets te duur, maar zou wel graag in ear oordopjes of in ieder geval betere oordopjes willen hebben. Ze klinken niet slecht, maar vallen erg snel uit je oor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ik heb ze in de winkel niet kunnen vinden, dus heb ik ze maar besteld via clubimate.com. 10 euri verzendkosten voor oordopjes van 10 euri. Het moet niet gekker worden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.geeks.com/deta...id=V3-AUD&cat=CEL&cpc=JAD zou dit werken? Ziet er wel zo uit.. Zou wel handig zijn eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Als het goed is moet die wel gewoon werken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Nu kreeg ik ineens (gister) email van de Rabobank, dat ze de mijne gaan vervangen:

---------------------
Volgens onze gegevens bent u op het ogenblik in het bezit van een I-MATE mobiele telefoon.

Rabomobiel heeft kwaliteitscontroles uitgevoerd op dit toestel en vastgesteld dat de huidige I-MATE niet voldoet aan onze normen. Met I-MATE hebben we alle tekortkomingen besproken waardoor nu een nieuwe versie is ontwikkeld. I-MATE biedt u kosteloos aan om uw huidige toestel om te ruilen voor een verbeterde versie.

Dit toestel wordt volgende week uitgeleverd. Mocht u niet thuis zijn dan wordt het toestel nog een keer aangeboden met vermelding van het tijdstip waarop levering plaatsvindt. Mocht het bij de tweede poging niet lukken dan staat aangegeven bij welk postkantoor u het pakje binnen 21 dagen kunt ophalen.
---------------------

Is dit dezelfde email die jullie eerder ook al kregen ? Ik heb immers 2 maanden terug of zo voor de derde keer een nieuwe SPL gehad, waarop nieuwe software toen zat. Dat ging eigenlijk best prima. Zou dit hetzelfde zijn, of is dit weer iets nieuws ?

Ik heb vorige week namelijk de HTC S710 gekocht, prachtig ding. Dus ik had net mijn SPL op marktplaats gezet. Maar nu krijg ik een splinternieuwe, kan ik op marktplaats iets meer gaan vragen 8)7 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattrob schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:47:
Nu kreeg ik ineens (gister) email van de Rabobank, dat ze de mijne gaan vervangen:

---------------------
Volgens onze gegevens bent u op het ogenblik in het bezit van een I-MATE mobiele telefoon.

Rabomobiel heeft kwaliteitscontroles uitgevoerd op dit toestel en vastgesteld dat de huidige I-MATE niet voldoet aan onze normen. Met I-MATE hebben we alle tekortkomingen besproken waardoor nu een nieuwe versie is ontwikkeld. I-MATE biedt u kosteloos aan om uw huidige toestel om te ruilen voor een verbeterde versie.

Dit toestel wordt volgende week uitgeleverd. Mocht u niet thuis zijn dan wordt het toestel nog een keer aangeboden met vermelding van het tijdstip waarop levering plaatsvindt. Mocht het bij de tweede poging niet lukken dan staat aangegeven bij welk postkantoor u het pakje binnen 21 dagen kunt ophalen.
---------------------

Is dit dezelfde email die jullie eerder ook al kregen ? Ik heb immers 2 maanden terug of zo voor de derde keer een nieuwe SPL gehad, waarop nieuwe software toen zat. Dat ging eigenlijk best prima. Zou dit hetzelfde zijn, of is dit weer iets nieuws ?

Ik heb vorige week namelijk de HTC S710 gekocht, prachtig ding. Dus ik had net mijn SPL op marktplaats gezet. Maar nu krijg ik een splinternieuwe, kan ik op marktplaats iets meer gaan vragen 8)7 !
Jep ik kreeg dat alleen als telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:02:
Aaah! Probleem. Mijn headset is kapot aan het gaan... d'r zit een scheurtje in één van de oordopjes waardoor hij soms uit elkaar valt.

Zijn er ook aftermarket headsets die in de SPL passen? En dan ook graag met het als-er-iemand-belt-dat-je-het-via-de-headset-kan-opnemen-systeem. =P
\Heeej

Ik ben dus ook op zoek gegaan naar een alternatief voor de headset die er standaard bij word geleverd.

Op ebay worden deze dingen verkocht:
Kijk hier maar eens:

http://search.ebay.nl/AUD...expZWD2SQQssPageNameZWD2S

Zo heb je de mogelijkheid om je normale oordopjes aan te sluiten

succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superbe! Alleen allemaal met paypal, en dat heb ik niet. En ben ook niet echt van plan dat speciaal daarvoor aan te maken.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze besteld bij the Powerstore op ebay, zoek in google maar eens op powerstore. Het is een direct kabeltje van USB mini-b naar 3.5 mm. Dus zonder zo'n motorola tussenstukje nog. 4,95 incl. verzendkosten in NL. Vandaag krijg ik hem binnen dus zal wel laten weten hoe hij bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dus binnen gehad, en bevalt best wel! Hij past perfect, en er kan een 3.5 mm plug op aangesloten worden. Helaas blijkt dat de oordopjes die bij je SPL geleverd worden gewoon beter klinken dan iPod oordopjes via dat kabeltje. Hoe dat komt weet ik niet, kzal het ook is met sony oordopjes proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 01:48:
[...]

\Heeej

Ik ben dus ook op zoek gegaan naar een alternatief voor de headset die er standaard bij word geleverd.

Op ebay worden deze dingen verkocht:
Kijk hier maar eens:

http://search.ebay.nl/AUD...expZWD2SQQssPageNameZWD2S

Zo heb je de mogelijkheid om je normale oordopjes aan te sluiten

succes ermee
Ja, maar kun je dan ook via je oordopjes telefoneren? Dus ik heb maar gewoon dezelfde headset weer besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:36:
[...]

Ja, maar kun je dan ook via je oordopjes telefoneren? Dus ik heb maar gewoon dezelfde headset weer besteld.
Dat zeker doen, want ik heb dus dat kabeltje besteld en het geluid uit iPod oordopjes is slechter via het kabeltje dan de standaard oordopjes. Helaas zitten de standaard dopjes niet zo lekker, maar het geluid is meer dan oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:12:
Vandaag dus binnen gehad, en bevalt best wel! Hij past perfect, en er kan een 3.5 mm plug op aangesloten worden. Helaas blijkt dat de oordopjes die bij je SPL geleverd worden gewoon beter klinken dan iPod oordopjes via dat kabeltje. Hoe dat komt weet ik niet, kzal het ook is met sony oordopjes proberen.
Zelfde bij mij. Ik had ook zo'n usb naar 3,5mm converter gekocht bij de mediamarkt (van motorola geloof ik). Hij werkte goed alleen geluidskwaliteit was slecht met ipod oordopjes en zachter dan normaal. Ik heb de converter daarna ook weer terug gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag mijn nieuwe imate spl ontvangen. Ik heb een aantal veranderingen gezien.
1. Software versie en nog iets wordt weegegeven tijdens het opstarten links in de hoek.
2. Totale opslagruimte is omlaag gegaan van 69,10 naar 50,34
3. Totaal geheugen is omlaag gegaan van 51,95 naar 47,80
4. Bij telefoon uitdoen zie je een groot rabobank logo

Niet veel goeds dus?? Als iemand beter nieuws voor mij heeft hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat rabobank logo heb ik niet, ik heb gewoon zo'n afbeelding "mobile operator". Ach hij werkt perfect, en sneller dan eerst. Voor mij oke zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de nieuwe spl kreeg ik ook een brief bij waarin staat: ''Let op: het oude batterijklepje past niet op de nieuwe telefoon.'' Bij mij past ie perfect. Nu begin ik me af te vragen of ze mij wel een nieuwe hebben opgezonden. Iemand anders dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, er zit wel verschil in. Ik kon merken dat de nieuwe moeilijker eraf ging. De oude kon je er zo afschuiven, bij de nieuwe moest je echt even wat meer kracht zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:02:
Jep, er zit wel verschil in. Ik kon merken dat de nieuwe moeilijker eraf ging. De oude kon je er zo afschuiven, bij de nieuwe moest je echt even wat meer kracht zetten.
Maar is de software versie e.d. ook echt anders ? Wat is er nu echt veranderd door die nieuwe zending (ik heb hem nog steeds niet binnen overigens) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die een nieuwe telefoon heeft gekregen van Rabobank en het niet zo ziet zitten om alle software met smsjes e.d. over te zetten:

Installeer Sprite back-up op je oude telefoon, en maak een backup

Zet je geheugenkaart over op je nwe telefoon, installeer sprite back-up en "restore back-up" doet de truuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Hahaha, je moet je oude telefoon binnen een week terugsturen, en aangezien het voor de meeste al zo'n maand geleden is kom je een beetje te laat. :P Maarja, desalniettemin een stukje handige software! Thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je te laat Sagaris? Ik kreeg toen bij die brief ook gewoon dat ik hem binnen een week moest terug sturen, en heb ik uiteraard gedaan. Heb de "nieuwe" nu kleine anderhalve maand ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ik bedoel dat waarschijnlijk iedereen zijn oude telefoon al lang en breed weer heeft teruggestuurd. En dat dus vantHerman een beetje laat komt met zijn manier om alle gegevens van je oude telefoon naar je nieuwe te zetten. Maar altijd handig voor de volgende keer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

na 6 weken van mails sturen en telefonisch contact eindelijk mijn Nokia 6233 ontvangen als vervanging van mijn I-mate SPL, en wat een genot weer zo,n oude vertrouwde Nokia te bezitten, ik had ondertussen al 3x een nieuwe I-mate ontvangen maar elke keer weer deden zich er problemen voor.
De laatste keer dat ik een nieuwe kreeg bleek deze al defect in de verpakking te zitten, en had hem toen helemaal zitten en heb er toen op aan gedrongen dat ik een Nokia 6233 wou als vervanging voor mijn SPL....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ik heb mijn laatste (= 4e) SPL nu sinds 27 april en heb sindsdien nog geen problemen ervaren. Sterker nog, ik ervaar het toestel als stabiel en betrouwbaar. Zeer incidenteel probeer ik te snel een uitgaande verbinding op te bouwen vlak nadat ik een gesprek heb beeïndigd. Dan trekt ie het even een paar seconden niet. Maar verder draait het toestel volkomen probleemloos.

Wat ik wel heb gemerkt toen ik in Griekenland was, op Kos tegenover de Turkse kust om precies te zijn, is dat het toestel niet erg soepel roamt. Het wisselen tussen verschillende netwerken kost 'm wel de nodige moeite, dus tijd. Ook heb ik regelmatig slechte verbindingen gehad waarbij ik mijn gesprekspartner niet of nauwelijks kon verstaan en vice versa. Dit probleem had ik niet met o.a. de i-mate SP5m vanaf dezelfde lokatie. De radio in de SPL is mijns inziens zeker de beste niet.

Verder heb ik me (voorlopig) neergelegd bij het feit dat het toestel trager is dan me lief is. Hier tegenover staat het toch wel sexy format, het lichte gewicht, lekker plat in de broekzak en de gladde vormgeving waardoor nergens stoffigheid ontstaat. Al met al dus wel behoorlijk tevreden met het apparaat. Batterijduur vind ik ook dik in orde en 128MB aan ROM is ruim voldoende voor een hele pleur software. TomTom draait er ook prima op (evenals Google Maps). En wat ik al zei, stabiel tot nu toe waardoor betrouwbaar genoeg om me tevreden te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Ik kan me volledig vinden in de opmerkingen van Roma. Ik heb mijn 4e SPL, waarbij de ROM update van enkele maanden terug veel problemen heeft verholpen. Ik vind hem mooi, licht en werkt prima. Zo nu en dan een vastloper, maar niet dramatisch.

Het grote nadeel voor mij was toch echt die radio. Bij al mijn vorige mobiels (waaronder ook de SP5, waar ik ook supertevreden over was) had ik prima bereik thuis. Maar met mijn SPL moest ik gewoon buiten gaan staan om te bellen. Erg irritant. Terwijl als ik sim-kaart in Nokia stopte, dan werkte het prima. En ik moet nogal eens thuiswerken, conf calls, ed. dus dat was niet prettig.

Tweede nadeel was het roamen. Soms duurde het letterlijk UREN voordat ik bereik had in het buitenland, en ook weer als ik terug was in Nederland. Verder kon ik soms gewoon niet bellen of gebeld worden in het buitenland, terwijl sms-en en email ophalen wel werkten ! En dat is ook vervelend als je zoals ik vaak in het buitenland bent.

Sinds een maandje nu de HTC S710, en die werkt supergoed. Met WM6 een verademing, nooit vastlopers. Enige nadeel is gewicht en dikte (maar goed, daar heb je dan ook toetsenbord voor terug). Als die SPL een nieuwe radio kreeg en op WM6 zou overgaan, zou ik weer overstappen, zeker weten :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik weten hoe het werkt met de radio op de spl.

Gaat dit via internet of mis ik iets ?
bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 19:05:
Mag ik weten hoe het werkt met de radio op de spl.

Gaat dit via internet of mis ik iets ?
bedankt,
Met radio bedoelen we de interne antenne, voor de ontvangst. Die is blijkbaar van slecht niveau in de SPL. Ik heb binnenshuis heel slecht bereik, terwijl andere telefoons prima bereik hebben met dezelfde provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattrob schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 21:01:
[...]

Met radio bedoelen we de interne antenne, voor de ontvangst. Die is blijkbaar van slecht niveau in de SPL. Ik heb binnenshuis heel slecht bereik, terwijl andere telefoons prima bereik hebben met dezelfde provider.
Bedankt voor je antwoord, ik begrijp dat het dus niet via internet gaat maar rechtstreeks net als een andere radio. Echter ik heb in de gebruikshandleiding gekeken echter zie hier niets over staan.
hoe zet je de radio dan aan in het menu ?
Groet ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:23
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 08:50:
[...]

Bedankt voor je antwoord, ik begrijp dat het dus niet via internet gaat maar rechtstreeks net als een andere radio. Echter ik heb in de gebruikshandleiding gekeken echter zie hier niets over staan.
hoe zet je de radio dan aan in het menu ?
Groet ron
Ze hebben het over het telefoongedeelte. Er zit geen radio zoals jij bedoelt in een SPL.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net terug van vakantie naar Spanje, ik heb geen problemen ondervonden met het switchen van netwerk. Dit ging allemaal snel en ik had de hele tijd bereik. Verder heb ik sowiezo geen problemen met bereik.
Ik heb ook mijn telefoon van 2 verdiepingen hoog laten vallen, van het balkon op een stenen grond. Alleen een paar kleine krasjes verder niks aan de hand:D Zeker een sterke telefoon dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpolen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-08 09:27
Het is zeker een sterke telefoon, zelf heb ik hem al heel vaak laten vallen en ben er ook al een paar keer op gaan staan en helemaal geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:02:
[...]

Ze hebben het over het telefoongedeelte. Er zit geen radio zoals jij bedoelt in een SPL.
O, O-) oke dit begreep ik inderdaad niet. Wellicht ten overvloede maar van provider veranderen helpt zeker Oranje is leuk echter een fort rijdt beter.
Om maar in scriptie taal verder te praten.

Ik ben nu aan de 2e bezig die is geupdate met de rom versie bereik goed echter kwaliteit speaker slecht.......
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:13:
[...]

O, O-) oke dit begreep ik inderdaad niet. Wellicht ten overvloede maar van provider veranderen helpt zeker Oranje is leuk echter een fort rijdt beter.
Om maar in scriptie taal verder te praten.
Tja, ik heb KPN, dus dat zou prima moeten zijn. En met mijn huidige HTC S710 en mijn voorgaande I-mate SP5 (en alles wat ervoor zat) geen enkel probleem met bereik binnenshuis. Dus lag bij mij toch echt aan SPL. Maar goed, vandaag krijg ik mijn nieuwe SPL als het goed is. Ga hem toch even testen, en daarna op marktplaats zetten :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag aan alle mensen die de tom tom 6 op de I-mate SPL werkend hebben gekregen.
Ik krijg de GPSmuis niet werkend, omdat de com-poort in TT6 niet instelbaar is.
Wat is de manier om de GPSmuis door TT6 te laten herkennen.

Ik had eerder gelezen dat je in Remote Display in ActiveSync de com-poort kan instellen, maar hoe kom ik in Remote Display? :?
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste