Dan heb je jezelf aardig laten afschepen... Ik heb na 3 toestellen in 2 maanden gezegd hetzelfde gedaan en heb verteld dat ze de hele zooi konden komen ophalen en dat ik mijn geld terug wilde. Ik heb toen 3 x de internetbundel terug gekregen, 3 x het toestelbedrag per maand en een retourdoos voor het toestel. Geen opzegtermijn, geen extra voorwaarden.roma0803 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:18:
@jpheuvel
Ik zal de info vanavond na mijn werk posten. Het betreft inderdaad de World Wide English pack. i-mate Configurator is het tooltje wat er in zit en de GPRS settings voor je installeert.
Ik was abonnee bij Rabo Mobiel vanaf 20 november. Heb ondertussen 4 toestellen van ze gehad en het laatste toestel lijkt probleemloos. Wèl heb ik het contract ontbonden. Heb een aangetekende brief gestuurd met het verzoek het mij niet te houden aan de 3 maanden opzegtermijn zodra het porteringsverzoek van KPN-Hi binnenkomt. Me een retourdoos te sturen voor het toestel en het geld dat ik er voor betaald heb op mijn rekening te storten.
Na een week werd ik gebeld door de Klantenservice. Ze wilden met geen van de voorwaarden akkoord gaan. Heb toen vrij fel aangegegeven dat ze voldoende tijd hebben gehad (een half jaar) om me een goed toestel te leveren en dat ik mijns inziens in mijn recht sta om het gevraagde de verlangen. In totaal heeft de medewerker me 4x in de wacht gezet voor ruggespraak (met z'n manager denk ik). Uiteindelijk zijn ze akkoord gegaan met het laten vallen van de opzegtermijn.
Toestel wilden ze niet op mijn manier. Ik heb de 4e SPL ontvangen en heb ze me wel per mail laten bevestigen dat ik dezelfde service voor het toestel ontvang als ware ik nog abonnee bij hen.
Heb nu een SIM-Only abo bij Hi en bel en SMS voor 4 cent. 4e Toestel nu 2 weken in gebruik en nog geen problemen ondervonden.
Al mijn Rabo toestellen zijn zonder SIM-lock geleverd. Rabo doet (nog) niet aan SIM-lock.
Ik draai zonder problemen met een 2GB geheugenkaartje. Ook synchronisatie via Vista's WMDC draait zonder problemen. Wel een stuk langzamer dan ActiveSync onder XP.
(Moet zeggen dat ik wel via personeelsaanbieding gedaan heb en ook wat druk erachter gezet met: Anders bel ik die en die, je manager etc)