Is juist stuk sneller, tegen traditie van Microsoft in

Er is onder de moterkap hoop verbeterd door hen, zoals het beter afhandelen van omschakeling tussen GPRS en DATA, zgn (multiple-)context-switching. Voorkomt veel 'radio' problemen.
Hier zal SPL ook hoop baat bij hebben. Ik heb een test versie van WM6 gezien, en dat was toch beduidend beter. Ik hoop dus ook dat WM6 er nog komt.
Net zoals bij Orange klanten met HTC toestel, zouden klanten van RaboMobiel alleen aanspraak kunnen maken op WM6, als deze door RaboMobiel zelf wordt aangeleverd, lijkt me.
Soms zit er zelfs beveiliging in toestellen zodat alleen maar ROM versies speciaal van die Operator geinstalleerd kunnen worden. Operators zitten er namelijk niet op te wachten dat hun 'branded' toestellen worden veranderd in generieke toestellen, helemaal zonder SIM lock.
Volgens mij was RaboMobiel grootste afnemer van SPL geweest, althans in Europa, en als zij niet van plan zijn WM6 te leveren, zal er bij i-mate wel weinig reden zijn om snel (europees-talige) WM6 te leveren.
i-mate komt met zoveel nieuwe toestellen uit, van verschillende fabrikanten (om dat ze niet zo tevreden waren over huidige) dat hun prioriteiten nu vast ergens anders liggen, tenzij Rabomobiel WM6 wil aanbieden aan haar klanten.