Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 09:55
De i-mate™ SPL is een goed uitziende platte telefoon met de Smartphone editie van Windows Mobile 5.0 aan boord. De SPL is een GSM/GPRS tri-band telefoon met 128MB ROM/64MB RAM, 65k 2.2” kleuren LCD scherm, MiniSD slot en Bluetooth v1.2. De camera van de SPL is er eveneens een met 2.0 megapixels. De processor is een 200 Mhz TI OMAP 730. Een telefoon die de concurrentie aankan met de rest van de "niet UMTS" markt.

Normalitair paste i-mate telefoons van HTC aan, met eigen branding e.d., deze telefoon komt uit Azië en is voor het eerst een windows-mobile device door i-mate gemaakt, en deze keer een niet HTC omgebouwde telefoon.

Specificaties i-mate SPL
BandGSM 900/1800/1900MHz
CPUOMAP 730, 200MHz
WANCSD, GPRS
Afmetingen49 x 114.5 x 12
Gewicht102 gram
Batterij1100 mAh 150 uur standby, 4 uur spreektijd
Display64k kleuren TFT LCD, 240x320 resolutie, 2,2"
Camera1.92 megapixel
Max. resolutie: (camera) 1600 x 1200 pixels, (video) 176 x 144 pixels
VideoJa
MessagingMMS/SMS
EmailJa (POP/IMAP/SMTP/Push)
BluetoothJa , v2.0
InfraroodNee
Geheugen128MB ROM, 64MB RAM, miniSD memory card slot
OtherMicrosoft Windows Mobile 5.0 AKU3, voice speed dial, ClearVue Suite
Meegeleverde accesoires[list] • Lederen hoes • Outlook 2002 + Activesync CD • Quick Start Guide • Manual • Headset (mini-usb) • Oplader

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b1bc860b609e4f6ffaffce3570728b79/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7125941ac4ec812a5b7fa66881b785ac/full.png

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/post-1-1161950883.gif

Een paar tweaks:

Plaats eerst deze app op je telefoon: RegEditSTG

Application Unlocking

Voordat je unsigned applicaties kunt installeren moet je telefoon eerst application unlocked zijn.

Download deze app om dit automatisch te laten doen.

Het is ook handmatig te unlocken, maar het schijnt dat deze methode niet 100% op de SPL werkt:

Start hiervoor eerst RegistryEdit op (zie hierboven), en voer de volgende stappen uit:
  1. Navigeer naar HKLM\Security\Policies\Policies\
  2. Druk op 'Values'
  3. Verander de waarde onder 00001001 van 2 naar 1
  4. Verander de waarde onder 00001005 van 16 naar 40

Het veranderen van het afsluit en opstartscherm
[list]

• Maak een jpg of png met als afmetingen 176 x 220.
• Kopiëer deze naar \Windows\. Plaats de afbeelding niet op de storage card!
• Start een register edittor op, en navigeer naar [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft], en maak
de key: "splas screen" aan.
• Ga naar [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\splash screen] en voeg de volgende string values
toe, met als Value name: CarrierBitmap', 'CarrierShutdownBitmap', 'MSBitmap' en 'MSShutdownBitmap'.
• Bewerk deze string values zodat ze wijzen naar de afbeelding: Value Data \Windows\Bootimage.png.
• Herstart het toestel.

Ik gebruik zelf deze:
Afbeeldingslocatie: http://kooskaspers.googlepages.com/bootimage.PNG

Operator branding removal
  • Navigeer naar HKEY_LOCAL_MACHINE_SOFTWARE_MICROSOFT/RIL/OPERATORNAMES/
  • druk op <Values>
  • Selecteer het item wat je nu ziet, en druk op <Menu -> Delete
.

De Rabo Mobiel operator name is nu weg, en het echte netwerk (Orange) zie je nu in je homescreen.

Branding removal[list]
• Navigeer naar HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/MICROSOFT/SHELL/RAI.
• Zoek de volgende keys op:
- :MSCDIAL,
- :MSCPROG and
- :MSBRANDING.
• In deze keys vind je de string: "BannerImage".
• Deze string bevat de value data die leidt naar de bannerimage.
• Verwijder deze data, en de banner is weg.

De standaard waarde is ms_mobile.gif (of iets anders)
MSCDIAL is het logo in het 'dial screen'
MSCPROG is ergens anders (weet niet precies waar)
MSBRANDINGS is het logo dat in het invoerscherm van de pincode verschijnt

Custom operator naam

Om "Rabo Mobiel" te slopen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/698ceb4a63957c47b59cfa1e07ac9f5c/full.jpg
afbeelding met dank aan dirk38

Ga met een register-editor naar de volgende key:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\RIL\OperatorNames]

Onder values creëer strings met als naam NETWORKID en als data de gewenste operator naam

Voorbeeld
Value name:
20408
Value data:
KPN Telecom

Volledige lijst operator codes Nederland:

KPN TELECOM 204 08
VODAFONE 204 04
TELFORT 204 12
T-MOBILE 204 16
ORANGE 204 20

[ Voor 54% gewijzigd door Kaspers op 09-02-2007 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 09:10
Ik vind hem erg op de Motorola SLVR lijken. Niet lelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
In plaats van Qteks klonen ze nu Motorola's _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Artcore schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:31:
Met alle respect, eindelijk een mooi design gecombineerd met een juist OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Sommige leveranciers hebben deze al op voorraad. Hij is dus al bestelbaar. :)

Verder is het inderdaad een mooi ding, maar wel echt een cloon van de SLVR serie. :)

Anoniem: 197424

Ik ben als leek op zoek naar toestel dat geschikt is voor TOM TOM of ander navigatie systeem.
Wat zijn de mogelijkheden op dit toestel?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 197424 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:24:
Ik ben als leek op zoek naar toestel dat geschikt is voor TOM TOM of ander navigatie systeem.
Wat zijn de mogelijkheden op dit toestel?
Uit de TS:
CPU OMAP 730, 200MHz
en
Microsoft Windows Mobile 5.0
Dus dit moet prima werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197424

Dus dit moet prima werken. :)
Thnx. Ik zit te denken aan Rabo Mobiel. Enige tips hoe deze leek dit verder op kan pakken? Software, Gps ontvanger??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ja inderdaad, hij wordt ook met Rabo Mobiel geleverd, iemand enig idee over welk netwerk dat gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Laatst online: 22:56
over het orange netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 09:10
Anoniem: 197424 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:25:
[...]

Thnx. Ik zit te denken aan Rabo Mobiel. Enige tips hoe deze leek dit verder op kan pakken? Software, Gps ontvanger??
Kant-en-klaar pakket van TomTom Navigator kopen?
Of je kunt een losse GPS-muis kopen, met daarbij de software van TomTom of Route 66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Leuke telefoon. Ik kan het niet helemaal goed zien, maar heeft ie nu wel of niet een flitser aan boord, het lijkt er op dat ik wel iets zie zitten namelijk.

Hier trouwens een review:
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=247999

[ Voor 20% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 17-11-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:19

netblade

Sunrise

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:08:
Leuke telefoon. Ik kan het niet helemaal goed zien, maar heeft ie nu wel of niet een flitser aan boord, het lijkt er op dat ik wel iets zie zitten namelijk.

Hier trouwens een review:
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=247999
Flipping over to the back of the device, you'll find the 2 megapixel camera in the top left, with a tiny mirror below it for self portraits. Below this sits the speaker, which is quite loud. Above the camera is a tiny port for an external antenna.

Een speakertje dus :).
Mooi toestel, ben dat qtek zat, zijn die rabofoons simlockvrij? Anders wil ik er wel 1tje voor 210 eurotjes :).

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Hoe kom je bij €210 als ik het vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:45

Q-bone

Dusss...

ja, moet je bij de rabobank een abonnement er bij afsluiten anders kun je voor 8,95 per maand dat ding hebben.... voor 24 maanden dus ongeveer 210 euri ;) das een mooie deal als je daar geen abonnement hoeft af te sluiten.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Artcore schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:31:
Sinds wanneer was i-mate actief met het klonen van toestellen van Qtek? Andersom zou het namelijk net zo zijn dan. De basis is altijd van HTC geweest, elk "merk" gaf zijn eigen invulling hieraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Q-bone schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:55:
ja, moet je bij de rabobank een abonnement er bij afsluiten anders kun je voor 8,95 per maand dat ding hebben.... voor 24 maanden dus ongeveer 210 euri ;) das een mooie deal als je daar geen abonnement hoeft af te sluiten.
Dat is inderdaad niet duur..
Maar daar moet je dus wel een abbo voor afsluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 22:03:
[...]

Sinds wanneer was i-mate actief met het klonen van toestellen van Qtek? Andersom zou het namelijk net zo zijn dan. De basis is altijd van HTC geweest, elk "merk" gaf zijn eigen invulling hieraan.
Qtek en HTC waren vroeger dezelfde, lees dit bericht op T.net. Qtek kloonde dus helemaal niets. I-mate is een apart bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Op elk moment opzegbaar
U kunt Rabo Mobiel op elk moment opzeggen. Ook als u een toestelabonnement van 12 of 24 maanden heeft. Houdt u wel rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.
Van rabobank.nl
Dus je kan het abbo elk moment opzeggen alleen blijf je wel de maandelijkse toetsel kosten betalen. Je koopt hem als het ware op afbetaling.
Mijn vader krijg ergens deze week de imate met rabo mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52
Q-bone schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:55:
Je vergeet dat er minimale belkosten van 10 euro per maand bijzitten dus gaat het 18,95 per maand kosten dus wordt de telefoon bijna 455 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

beowulfx schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:34:
[...]

Je vergeet dat er minimale belkosten van 10 euro per maand bijzitten dus gaat het 18,95 per maand kosten dus wordt de telefoon bijna 455 euro.
Élk moment opzegbaar staat er toch? Met andere woorden: Je koopt het toestel direct 210 Euro, en vervolgens zeg je het meteen op, dus dan kost het je nog 3 tientjes extra (Opzegtermijn 3 MND). Ik heb nog even op de site nagezocht maar ik heb toch het idee dat dit moet lukken.

[ Voor 33% gewijzigd door 170074 op 20-11-2006 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Wie zegt dan dat je het toestel gelijk met 210 kunt afbetalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Naar mijn weten kun je het toestel ook los aanschaffen dus in een keer het volle bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:15
gelukkie schreef op maandag 20 november 2006 @ 08:01:
Naar mijn weten kun je het toestel ook los aanschaffen dus in een keer het volle bedrag.
Als ik de site lees staat er volgens mij dat je ook een 12 maanden abo kunt afsluiten of direct het toestel kunt kopen, maar dan is de prijs anders. Wat die prijs dan is kan ik nergens vinden, daar zou je dus ff de klantenservice voor moeten bellen, maar ik neem aan dat ie dan flink hoger ligt. Wat je wel kunt doen is het toestel nemen met 24 maanden 8.95 per maand, direct opzeggen en de 8,95 de volle 24 maanden door betalen. Dan kom je dus op 24x8.95 +3x10 (opzegtermijn)=244.80 euro uit.

Als je na een jaar het toestel zat bent verkoop je hem weer, maar zit je nog wel 12 maanden aan de 8.95 per maand vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Als je gewoon inlogt op internet bankieren en je doet net alsof je hem gaat bestellen kun je ook alle prijzen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

koksie schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:11:
[...]

Als ik de site lees staat er volgens mij dat je ook een 12 maanden abo kunt afsluiten of direct het toestel kunt kopen, maar dan is de prijs anders. Wat die prijs dan is kan ik nergens vinden, daar zou je dus ff de klantenservice voor moeten bellen, maar ik neem aan dat ie dan flink hoger ligt. Wat je wel kunt doen is het toestel nemen met 24 maanden 8.95 per maand, direct opzeggen en de 8,95 de volle 24 maanden door betalen. Dan kom je dus op 24x8.95 +3x10 (opzegtermijn)=244.80 euro uit.

Als je na een jaar het toestel zat bent verkoop je hem weer, maar zit je nog wel 12 maanden aan de 8.95 per maand vast.
Dit is uiteindelijk niet ook echt duur op deze manier. Nog steeds +/- 240 Euro. Heb je momenteel een nieuwe smartphone nodig - maar zit je nog aan een ander abbo vast - dan is de oplossing. Of je knupt er een cheapy sim-only abonnementje aan. (Wel ff een evt. simlock verwijderen dan)

Kan me voorstellen dat Rabobank zeer snel de voorwaarden verandert indien veel mensen van deze constructie gebruik gaat maken. Beginnersfoutje ;)

[ Voor 11% gewijzigd door 170074 op 20-11-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51515

Ik zie het niet als een fout, ik lees de constructie namelijk zo:

Je kan elk moment opzeggen, met inachtneming van uw abonnementstermijn en 3 maanden opzegtermijn.

Maar dit is mijn bescheiden visie.

Iemand al enig idee of er een sim-lock op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Artcore schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:28:
[...]

Qtek en HTC waren vroeger dezelfde, lees dit bericht op T.net. Qtek kloonde dus helemaal niets. I-mate is een apart bedrijf.
Dan nog is jouw opmerking mijns inziens verkeerd, want i-mate kreeg ook gewoon de toestellen aangeleverd via HTC. Anders konden zij niet hun eigen stempeltje erop zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Is 'ie al ergens anders leverbaar dan bij de Rabobank? Ik kan hem bij geen enkele webwinkel vinden.

Edit: Expansys heeft hem voor 375,-, moet nog wel wat vanaf kunnen lijkt me...

[ Voor 29% gewijzigd door Artcore op 21-11-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Expansys is imo altijd vet duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 07:27

roma0803

Lost

Anoniem: 51515 schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:26:
Ik zie het niet als een fout, ik lees de constructie namelijk zo:

Je kan elk moment opzeggen, met inachtneming van uw abonnementstermijn en 3 maanden opzegtermijn.

Maar dit is mijn bescheiden visie.

Iemand al enig idee of er een sim-lock op zit?
Uit de ALV Rabo Mobiel:
De Overeenkomst geldt voor onbepaalde tijd en kan door beide partijen worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van tenminste 3 maanden na het eind van de maand waarin in de opzegging plaatsvindt, tenzij in de Overeenkomst anders is aangegeven.

In geval het de Overeenkomst de verplichting tot het betalen van Abonnementsvergoedingen bevat, heeft de Overeenkomst een minimumduur van 12, 18 of 24 maanden conform de specifieke Aanbiedingsvorm die met de Cliënt is overeengekomen. De Cliënt is gerechtigd de Overeenkomst voortijdig te beëindigen met in achtneming van een opzegtermijn van tenminste 3 maanden na het eind van de maand waarin in de opzegging plaatsvindt.... <knip>
Het is dus zo dat je voor 210 Euro de SPL kunt kopen en, met in achtneming van 3 maanden opzegtermijn, nagenoeg direct weer kunt opzeggen. Je betaalt geen abonnement, maar er wordt een minimum van 10 Euro berekend aan verbruikskosten, ook als je geen bel/sms kosten hebt. Dit is dus geen abonnementsvergoeding en er geldt dus geen minimumduur. Anders wordt het wanneer je het toestel maandelijks betaalt, dan loopt het toestel abonnement gewoon door en lees ik dat je je andere (SIM) abonnement gewoon op kunt zeggen.

Of ze zijn progressief bezig of ze zijn naïef bezig. Ik heb m'n SPL besteld en wil daar best 30 Euro gesprekskosten bij doen. Heb ik het toestel toch tegen een zeer scherpe prijs. Sterker nog, ik lees niets in de ALV wat mij er van kan weerhouden om direct na opzegging opnieuw eenzelfde deal te maken om een ander toestel tegen scherp tarief binnen te hengelen....

....correct me if I'm wrong.....

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

http://www.rabobank.nl/pa...mobiel/mobiele_telefoons/
Met pdf....en daarin staat dat deze telefoon wel infrarood heeft (in de TS staat van niet).
Jammer dat er geen wifi op zit...anders was ik al overstag.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Nee, geen infrarood (en idd geen wifi).

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

roma0803 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:09:
[...]

Uit de ALV Rabo Mobiel:

[...]

Het is dus zo dat je voor 210 Euro de SPL kunt kopen en, met in achtneming van 3 maanden opzegtermijn, nagenoeg direct weer kunt opzeggen. Je betaalt geen abonnement, maar er wordt een minimum van 10 Euro berekend aan verbruikskosten, ook als je geen bel/sms kosten hebt. Dit is dus geen abonnementsvergoeding en er geldt dus geen minimumduur. Anders wordt het wanneer je het toestel maandelijks betaalt, dan loopt het toestel abonnement gewoon door en lees ik dat je je andere (SIM) abonnement gewoon op kunt zeggen.

Of ze zijn progressief bezig of ze zijn naïef bezig. Ik heb m'n SPL besteld en wil daar best 30 Euro gesprekskosten bij doen. Heb ik het toestel toch tegen een zeer scherpe prijs. Sterker nog, ik lees niets in de ALV wat mij er van kan weerhouden om direct na opzegging opnieuw eenzelfde deal te maken om een ander toestel tegen scherp tarief binnen te hengelen....

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ik zal de resultaten hier posten ;)

Ik verwacht het toestel echter nog niet al te snel. Het is nog nergens verkrijgbaar en ik neem niet aan dat de Rabobank een voorkeursbehandeling krijgt.... maar je weet maar nooit.

Wat me een beetje zorgen baart is de ROM/RAM verhouding. Volgens i-mate is deze 128/64 en volgens het Rabo foldertje 64/32. Dit zou wel de lage prijs enigszins verklaren. De Rabo folder vermeldt ook dat het toestel infrarood heeft, dat heeft het volgens mij niet. Er zitten dus fouten in, dus zodra ik het toestel heb weet ik of de ROM/RAM verhouding ook een foutje was.

... To be continued....

Edit:
Net gebeld met Rabo Mobiel (ja ja... ze hebben al een klantenservice draaien) en daar wist men mij vol trots te vertellen dat het toestel inderdaad nog nergens in Nederland verkrijgbaar is, behalve bij de Rabobank. Vrijdag tussen 12:00 en 18:00 uur wordt ie bezorgd.

Mischien wel door Sinterklaas.... hahahaha :+

[ Voor 21% gewijzigd door roma0803 op 22-11-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hier staat weer wel Infrarood bij..
Wazig.

[ Voor 34% gewijzigd door Gutteguttegut op 22-11-2006 23:53 ]

• Kaspers
Idd vrij wazig als sites onzin geven.

Ik zie hier geen IR-DA staan, of Infrared.

Ik vraag me trouwens wel af wat 'External RF connector with cover' is, onder 'Interface'...

• roma0803

roma0803

Lost

Dat is de aansluiting voor een externe antenne, zoals een auto-antenne.

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-04 12:27
Hij is vanmiddag thuis bezorgt, ik heb hem vorige week donderdag bij de Rabo besteld.
Toestel en de verbruikskosten staan los. Je kan best bank & bel plus bestellen (overeenkomst + toestel) en dan na 3 maanden de overeenkomst opzeggen. Kost je dus 30 euro plus de directe (of gespreide) kosten van het toestel.

Straks maar eens proberen TomTom aan de praat te krijgen. Iemand al ervaring met een bepaalde GPS muis en dit toestel?

Anoniem: 140997

roma0803 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:09:
[...]

Uit de ALV Rabo Mobiel:

[...]

dit heb ik nog teraanvulling gevonden op de rabosite

Hoe kan ik mijn overeenkomst Rabo Mobiel opzeggen?
U kunt uw Rabo Mobiel-overeenkomst op elk moment opzeggen. Houdt u wel rekening met een opzegtermijn van 3 maanden. Als u een toestelabonnement van 12 of 24 maanden heeft, dient u de resterende termijnen in één keer te betalen. Om uw overeenkomst Rabo Mobiel op te zeggen, belt u Rabo Mobiel Klantenservice:

vooral het dik gedrukte stukje 8)7

• roma0803

roma0803

Lost

@loenatic:
Er is dus geen abo voor je telefoonnummer, maar als je het toestel niet ineens betaalt, dan is er een (afbetalings-)abo voor het toestel. Opzeggen kan dus met 3 maanden opzegtermijn.

@_FlasH_
Kun jij me zeggen hoeveel ROM/RAM er in zit? Is het idd minder dan de originele SPL? Of is het een drukfout in de Rabo folder.

GPS? Gewoon proberen, er zijn nog geen ervaringen, je bent één van de eerste die 'm heeft.

Anoniem: 140997

[@loenatic:
Er is dus geen abo voor je telefoonnummer, maar als je het toestel niet ineens betaalt, dan is er een (afbetalings-)abo voor het toestel. Opzeggen kan dus met 3 maanden opzegtermijn.

Dat snap ik dat je geen ABBO hebt. maar je moet wel je telefoon dan in een keer helemaal betalen in plaats van het bedrag per maand. zoals ik het lees.

• Kaspers
Ja, kortom, als je je abbo opzegt, betaal je dus de resterende maanden dat het abbo per maand kost, in 1 keer..

Begrijp ik het nu goed ?

• roma0803

roma0803

Lost

Yep, geldt dus alleen voor het toestel. Ik heb het niet omgerekend, maar volgens mij blijft het goedkoop voor dat toestel.

_FlasH_ schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:11:
Hij is vanmiddag thuis bezorgt, ik heb hem vorige week donderdag bij de Rabo besteld.
Toestel en de verbruikskosten staan los. Je kan best bank & bel plus bestellen (overeenkomst + toestel) en dan na 3 maanden de overeenkomst opzeggen. Kost je dus 30 euro plus de directe (of gespreide) kosten van het toestel.

Straks maar eens proberen TomTom aan de praat te krijgen. Iemand al ervaring met een bepaalde GPS muis en dit toestel?
Kan je ook zien hoeveel ROM/RAM er nu daadwerkelijk in zit?

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 51515 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:32:
[...]
Kan je ook zien hoeveel ROM/RAM er nu daadwerkelijk in zit?
En of er nu wel of niet IR op zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

ROM/RAM verhouding is dus idd 64/32.... Maar ruim voldoende om de hele programmabende in het toestel te installeren en je MiniSD vol te gooien met TomTom Maps, Muziek of films.

Toestel is trager dan een Tornado model (SP5/8300 etc.) en veel trager dan een Qtek 8500 (die is best snel). Ik vind het (nog) niet vervelend traag.

Toestel is sexy, draait stabiel en is op voorhand al application-unlocked. De normale methode om te unlocken zoals die voor HTC modellen geldt werkt niet. Gelukkig laat alles zich probleemloos installeren. TomTom Mobile 5 draait probleemloos.

Batterij levensduur lijkt dik in orde.

Ik zag een post met het verzoek het nummer van de Rabo Mobiel helpdesk te posten (na de werkzaamheden hier verloren geraakt denk ik) dus: 061-8007300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

roma0803 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:23:
ROM/RAM verhouding is dus idd 64/32.... Maar ruim voldoende om de hele programmabende in het toestel te installeren en je MiniSD vol te gooien met TomTom Maps, Muziek of films.

Toestel is trager dan een Tornado model (SP5/8300 etc.) en veel trager dan een Qtek 8500 (die is best snel). Ik vind het (nog) niet vervelend traag.

Toestel is sexy, draait stabiel en is op voorhand al application-unlocked. De normale methode om te unlocken zoals die voor HTC modellen geldt werkt niet. Gelukkig laat alles zich probleemloos installeren. TomTom Mobile 5 draait probleemloos.

Batterij levensduur lijkt dik in orde.

Ik zag een post met het verzoek het nummer van de Rabo Mobiel helpdesk te posten (na de werkzaamheden hier verloren geraakt denk ik) dus: 061-8007300
...en IR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Nope, geen IR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:19

netblade

Sunrise

Is het al duidelijk of er een simlock op zit?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Op het Rabo apparaat zit geen simlock. Mijn KPN kaart werkte ook zonder problemen.

Update aangaande gebruik van TomTom Mobile 5 op de SPL:
TomTom werkt volledig probleemloos, alleen bijft de lege batterij indicatie in het scherm zichtbaar. Blijkbaar zit battrij informatie ergens anders in het register dan bij HTC toestellen en wordt dit door TomTom niet geregistreerd. Ook sommige andere tooltjes, zoals SmartPhinger SmartMonitor of xBar werken ook niet als het om de batterij indicatie gaat (rest werkt wel).

Geluidskwaliteit met mijn Nokia Bluetooth CK-7W carkit is prima. Geen echo, ook niet bij gelijktijdig gebruik met TomTom. Speaker van de telefoon is wat schel, maar goed hoorbare commando's van TomTom.

Verder is het lekker om onbeperkt te kunnen GPRS-en voor een 10-tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132442

Ik heb de I-mate net besteld, maar is het geen idee dat de mensen zoals roma welke al flink aan het spelen zijn geweest een lijstje met software opzetten welke ze nu gebruiken en waar deze vandaan komen? Lijkt me erg handig en ik ben zelf niet echt into windows mobile tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
Dit toestel is niet gemaakt door Motorola of I-mate zelf, maar door TechFaith Wireless.

Bron: http://www.theunwired.net/?itemid=3111

Persoonlijk vind ik dit een behoorlijk interessant model, jammer dat hij pas op beperkte plekken verkrijgbaar is. Ik ga hem zeker binnenkort aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
poepeneesje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:09:
Dit toestel is niet gemaakt door Motorola of I-mate zelf, maar door TechFaith Wireless.
Nee, jij bekijkt het verkeerd.
Wat je eigenlijk behoort te zeggen is: Dit toestel wordt óók door TechFaith Wireless uitgegeven, wat Imate ook doet.

Motorola heeft niks met dit toestel qua fabricage te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199076

@jpheuvel:

lijkt mij ook een goewd idee om ervaringen uit te wisselen met mensen die de i-mate SPL reeds in hun bezit hebben inzake software wat geschikt is voor windows mobile 5.0 en waar je deze vandaan kan halen. Weet iemand al hoe het 'internetten' met dit toestel gaat? Snel - traag? Veel - weinig zichtbare webpagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
Kaspers schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:02:
[...]

Nee, jij bekijkt het verkeerd.
Wat je eigenlijk behoort te zeggen is: Dit toestel wordt óók door TechFaith Wireless uitgegeven, wat Imate ook doet.

Motorola heeft niks met dit toestel qua fabricage te maken..
Wat ik opmaak uit onder andere de bron, is dat dit toestel van TechFaith Wireless is, welke door I-mate onder de naam SPL van I-mate wordt uitgebracht.

Dit toestel is waarschijnlijk "geïnspireerd" op de Motorola L6 en L7.

Anoniem: 199135

Hi, weet iemand of je in de I-mate SPL meerdere telefoonnummers onder 1 naam kan opslaan. Heb nu namelijk een Nokia 6230 en deze kan dat wel, is erg handig.

• poepeneesje
Anoniem: 199135 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:09:
Hi, weet iemand of je in de I-mate SPL meerdere telefoonnummers onder 1 naam kan opslaan. Heb nu namelijk een Nokia 6230 en deze kan dat wel, is erg handig.
Met Windows Mobile moet dat kunnen :).

• gelukkie
Sterker nog, je kan ze via bluetooth doorsturen en dan slaat de imate alles goed op (zelfs de beller afbeelding!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-06 12:40
Ik heb dit toestel nu een paar dagen en ik ben redelijk positief. Wat me vooral meevalt is de batterij levensduur. Zelfs met bluetooth aan. Ik heb er nog mijn vodafone kaartje inzitten, want ik neem mijn nummer mee. Met RaboMobiel (Orange) heb ik nog geen ervaringen, aangezien je via RaboMobiel bijna alleen nog maar dit toestel kan krijgen.

Minpuntje wel is, dat je niet in je contactpersonen kan aangeven of je alleen de sim wilt zien, of alleen de vkaartjes. Heel lastig want nu heb ik de helft dubbel en wil ze wel dubbel in mijn telefoon hebben staan ivm synchronisatie met outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De meegeleverde headset wordt via de USB aansluiting aangesloten. Nu ben ik aan het kijken of er ook een soort van converters bestaan 'mini-USB--> mini-jack' zodat je je eigen headset aan kan sluiten. Iemand enig idee of dit bestaat?

edit:

Dit lijkt erop, maar is nog wel vrij prjizig:

converter mini-USB--> mini-jack

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 51515 op 02-12-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
En dat zit ook kut :P, er zou eigenlijk een stukje draad aan moeten zitten, dit breekt op het laatst je usb poort stuk natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaspers schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:32:
En dat zit ook kut :P, er zou eigenlijk een stukje draad aan moeten zitten, dit breekt op het laatst je usb poort stuk natuurlijk..
Inderdaad. Zeker als je bedenkt dat de aansluiting aan de zijkant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 09:31
zit ook aan dit toestelletje te denken. speelt ie filmpjes schock vrij af in full screen (340x230 25fps)
en wat kan je doen met 1 MB datavekeer, hoelang SMS of brouwsen.

[ Voor 4% gewijzigd door dirk38 op 03-12-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Of hij filmpjes schok-vrij afspeelt ligt aan de bitrate, resolutie, en de applicatie.
In de SPL zit dezelfde processor als in de C500, welke ik bezit, en deze speelt filmpjes netjes af als ze in dezelfde resolutie zijn als het display (hoeft hij niks om te zetten), met TCPMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 09:49
_FlasH_ schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:11:
De Cliënt is gerechtigd de Overeenkomst voortijdig te beëindigen met in achtneming
van een opzegtermijn van tenminste 3 maanden na het eind van de maand waarin in de opzegging plaatsvindt,
met dien verstande dat de Cliënt verplicht is bij voortijdige beëindiging de totaalsom van het tot het verstrijken
van de duur van de Overeenkomst verschuldigde Abonnementsvergoedingen te betalen, waaronder ook
begrepen Abonnementsvergoedingen voor het Toestel. Indien er in de aanbiedingsvorm een afwijkende
opzegtermijn is overeengekomen, prevaleert deze boven de standaard opzegtermijn van 3 maanden.
volgens mij zijn de algemene voorwaarden laatst geweizigd, en -zoals ik begrijp- moet je nu dus als je opzegt de prijs van de telefoon in een keer aflossen -zoals eerst ook al was- maar nu ook nog de abonnementskosten voor die 2 jaar... kan je net zo goed gratis je nummer laten wijzigen naar rabo mobiel...
dirk38 schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:01:
zit ook aan dit toestelletje te denken. speelt ie filmpjes schock vrij af in full screen (340x230 25fps)
en wat kan je doen met 1 MB datavekeer, hoelang SMS of brouwsen.
hier een quote vanaf de rabobank site:
Bij Rabo Mobiel krijgt u per maand 1 MB gratis mobiel internet voor gebruik binnen Nederland. Hiermee kunt u bijvoorbeeld ongeveer 60 keer uw saldo checken of 30 keer een overboeking doen met mobielbankieren.

[ Voor 17% gewijzigd door ChaosZ0ne op 03-12-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
Even een update van mij.
Leuk toestel.

Het is prachtig om overal en nergens je mail te ontvangen en een beetje te surfen.

TomTom nav 6 draait probleemloos. Aandachtspunt is echter wel de bediening, die is niet helemaal lekker op dit toestel. Als je door een lijst met plaatsen of straatnamen wilt scrollen kan dat niet, want pijl omhoog en omlaag bedienen dan in eens het volume. Dit is in andere schermen ook zo. Bijvoorbeeld bij kaartselectie. Ik kan alleen de bovenste kaart gebruiken. In bepaalde schermen werkt het omhoog/omlaag scrollen wel. En zo zijn er nog wat eigenaardigheden qua bediening. Toestel wordt officieel ook niet ondersteund volgens de TomTom site. Heeft iemand ervaring met de bediening van TomTom 5?

Het installeren van applicatie's geeft problemen. TCPMP installeren ging prima. Maar bij alle (ARM) programma's die ik nu probeer krijg ik de melding dat het installatiebestand niet bestemd is voor dit apparaat. Erg jammer want ik heb juist een 2GB kaart gekocht om ondermeer veel toepassingen te kunnen proberen.

Iemand ook deze ervaring en wel verder gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 09:49
_FlasH_ schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:44:

Het installeren van applicatie's geeft problemen. TCPMP installeren ging prima. Maar bij alle (ARM) programma's die ik nu probeer krijg ik de melding dat het installatiebestand niet bestemd is voor dit apparaat.
Iemand ook deze ervaring en wel verder gekomen?
weet je zeker dat de toepassingen wel voor windows mobile 5 zijn bedoeld, en niet voor eerdere versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
ChaosZ0ne schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:28:
[...]

weet je zeker dat de toepassingen wel voor windows mobile 5 zijn bedoeld, en niet voor eerdere versies?
Nope, maar ik haal uit jouw woorden dat toepassingen niet backwards compatible zijn :)
Hmm dan kan ik helaas een flinke hoeveelheid niet bruikbare software weggooien. Iemand tips voor leuke freeware programma's die ik kan gebruiken om deze phone te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
mm dit klinkt niet leuk!

Zou je Cell Profile switcher voor me willen proberen ?
http://maniac.fschreiner....download/gid,16/Itemid,3/.

Handig programma om bijvoorbeeld op school je profile automatisch te laten switchen naar 'silent' met behulp van network id's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Heeft iemand al geprobeerd om een MP3-tje als ringtone in te stellen? Hier speelt hij er geen één af.

-edit:

Het duurt ongeveer een minuut of 3 eer hij de MP3-tjes herkend.

[ Voor 27% gewijzigd door ZFLaSH op 05-12-2006 21:08 . Reden: oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de SPL net binnen maar loop al heel de tijd te stoeien met alles.

Zflash; waar heb je de ringtone ergens geplaatst? ik heb nu al diverse dingen via google gevonden en getest maar tot nu toe wil het nog niet heel hard.

Werkt bij de andere gebruikers de bluetooth wel fatsoenlijk? ik krijg geen bestanden overgestuurd vanaf mijn pc én Samsung D500 hij koppelt wel maar het verzenden gaat steeds fout.

Zoals ik al eerder gezegd heb mensen die al ervaring hebben met bepaalde software of tips laat het weten heeft iedereen nog iets aan! Ik zal verder gaan spelen met de SPL en mijn ervaringen posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
onder settings -> connections -> beam vinkje aangevinkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks dat was hem! vervelend dat alles onder verschillende menu's verstopt zit.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 132442 op 06-12-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ja hij zit niet echt netjes, dat ben ik met je eens, ik weet ook nog steeds niet waar ik de bluetooth naam kan veranderen.. vast 100 keer overheen gegaan..

[ Voor 11% gewijzigd door Kaspers op 06-12-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hah dat was het eerste wat ik gevonden heb, settings -> connections ->Bluetooth device name

Zojuist ook uitgevonden hoe het zit met ringtones, hij kan gewoon mp3s aan en deze moeten in de root map van my documents staan. Dan wordt deze automatisch aan de ringtone lijst toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
staat hier niet bij :P
waarschijnlijk omdat ik een modified build van WM5 heb op m'n c500 die standaard WM2003 draait..
(is niet echt legaal zeg maar, waarom weet ik niet)

[ Voor 14% gewijzigd door Kaspers op 06-12-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er nu redelijk uit maar weet iemand hoe je een enter (return) in de e-mail zet? ik krijg het niet voor elkaar.

Een lijstje met werkende en nuttige software bij mij:
- automatic keylock
- Google maps (werkt aleen niet mrt satelliet beelden)
- Stopwatch 8
- AlarmInfo for Windows Mobile 5.0 (today verwijzing naar de wekker in plaats van 3 menu's doorworstelen) Niet installeren! heeft bij mij tot re-install geleid, erg instabiel programma waar mijn SPL regelmatig door vast liep en erg sloom werd.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 132442 op 12-12-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187423

even een kleine ervaring van mij,

mijn moeder werkt bij de rabo dus wij krijgen thuis 50 % korting op het abbonoment, 9.50 per maand dus:)

ik heb het toestel nu net een paar dagen en ik moet zeggen dat hij me erg bevalt. hij is lekker qua formaat + gewicht en het is ook fijn wat je er allemaal mee kan.

hij maakt ook best aardige foto's vindt ik voor een telefoon.

weten jullie misschien nog enkele leuke programma's ervoor, ik ben namelijk nog helemaal nieuw in het smartphone gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Anoniem: 132442 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:04:
Ik heb de SPL net binnen maar loop al heel de tijd te stoeien met alles.

Zflash; waar heb je de ringtone ergens geplaatst? ik heb nu al diverse dingen via google gevonden en getest maar tot nu toe wil het nog niet heel hard.
Die moet je in Application data\sounds zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
ZFLaSH schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:31:
Die moet je in Application data\sounds zetten.
Die moet je in My Documents zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Kaspers schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:02:
[...]

Die moet je in My Documents zetten.
Zal misschien werken, maar bij mij staan ze toch echt in Application data\sounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Dan werkt het beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-05 17:08
Ok, dit klinkt heel stom maar ik kan het echt niet vinden.

Hoe kan ik het gespreksvolume van deze telefoon aanpassen. Het staat bij mij zo zacht dat ze aan de andere kant mij erg slecht kunnen verstaan terwijl ik hen prima kan verstaan.

Enige wat ik kan vinden is koptelefoon volume. Ik heb ook nog geprobeerd of het met het headsetje anders was maar daarmee was ik ook niet hoorbaar.

help?

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zit hier een mooi knopje links op te telefoon met een plusje! :*) ook onder instellingen toegankelijkheid is dit in te stellen.
Succes met je telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-05 17:08
Anoniem: 132442 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:05:
er zit hier een mooi knopje links op te telefoon met een plusje! :*) ook onder instellingen toegankelijkheid is dit in te stellen.
Succes met je telefoon!
Die + en - aan de zijkant is voor het volume van de koptelefoon en geeft dus volgens mij aan hoe hard je de ander hoort. Bij toegankelijkheid kan ik alleen het volume van een inkomende oproep veranderen. Dus niet hoe hard andere mensen mij horen :(

Bij mijn oude telefoon (een echte toshiba :*) ) kon ik wel met + en - aan de zijkant gespreksvolume aanpassen. Kan misschien hier ook maar dan moet je vast een extra knopje indrukken ofzo. De manual zegt hier ook niet over :'(

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
daanteb schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:54:
Hoe kan ik het gespreksvolume van deze telefoon aanpassen. Het staat bij mij zo zacht dat ze aan de andere kant mij erg slecht kunnen verstaan terwijl ik hen prima kan verstaan.
Volgens mij kan dat nergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 09:31
Hoi hier allemaal ik heb deze tel ook sinds een week en tot nog toe geen klachten,
mis aleen bij energiebeheer de helderheids instellingen, zou in 3 stappen regelbaar moeten zijn
maar deze optie heb ik niet.
terwijl ik hem er wel bij zie staat in de reviews. is dit bij julie ook zo ?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dirkmz/splkopie.jpg

ps iemand dit al geprobeerd ?

https://www.imate.com/t-DEVICE_SPL_LNK1.aspx

[ Voor 10% gewijzigd door dirk38 op 16-12-2006 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit ben ik inderdaad ook nog niet tegengekomen. Wel heb ik een probleem gehad dat door een vastlopende plugin het scherm op minimale brightness terecht gekomen was en ik genoodzaakt was om alles opnieuw te installeren.

Met die software als je het niet erg vind ga ik dit niet proberen, ik heb een keer ergens gelezen dat Rabobank een iets aangepaste versie van de I-mate heeft gekregen dus misschien is dit een va de verloren opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09-2022
Ik heb deze nu ook via de Rabo. Ik heb alleen wat problemen met TomTom 5 (deze zat origineel bij mijn oude Qtek). Als ik TomTom wil opstarten dan moet ik dat doen via de Verkenner (erg omslachtig dus), is er geen manier om een Snelkoppeling te maken?

Het andere probleem is dat ondanks dat Bluetooth is ingeschakeld de gps ontvanger maar niet wordt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn SPL ook binnen (Rabo). Ik wil nu een 'theme' installeren van www.pocketpcthemes.com. Heb daartoe een tsk-bestand (de theme) gedownload en in 'my documents' gezet. Dit werkt op zich wel, maar bij settings-->home screen kan je alleen colour scheme instellen en moet je de background image apart instellen. De bijbehorende background is dan vervolgens niet te vinden.

Als ik hierop google, dan kom ik bij de volgende oplossing"setting-->today", maar deze optie is er niet.
Is er een mogelijkheid om uit het tsk-bestand de achtergrond te halen, om die handmatig in te stellen? Of is er een andere optie om de theme helemaal in 1 keer erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
SPL is geen pocket pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

8)7 Dat verklaard het eea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Heeft iemand z'n SPL al te koop ? :P
Mijn Orange C500 is helaas bezig te overleiden.. batterij gaat niet eens meer een dag mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas;) hij bevalt tot nu toe wel

Heb de volgende software er nu opzitten

Total commander --> verkenner met extra opties
Auto-lock --> automatische toetsenblokkering met screensaver(volledig instelbaar)
Pocket divx player --> spreekt voor zich
wm5torage --> maakt van je SD kaart een mass storage device
snooze --> gebruik je telefoon als wekker maar dan met snooze functie

De telefoon is wel application locked. Heb de turorial proberen te volgen om met regedit dit op te lossen, maar de WM geeft aan dat dit niet kan(unable to perform action), blijkbaar is dit programmaatje geblocked oid(?).

Uiteindelijk wel een oplossing voor gevonden, door een automatisch scriptje te laten draaien.

Iemand nog goede tips voor een gratis homescreen/todayscreen plugin?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51515 op 20-12-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
Ik las iets over een application lock die op de telefoon van de Rabo zit. Dat kan wel verklaren dat ik een hoop wm5 software niet kan installeren (het installatiebestand is niet bestemd voor dit apparaat). Iemand een tip of en hoe die lock te verwijderen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
_FlasH_ schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:56:
Ik las iets over een application lock die op de telefoon van de Rabo zit. Dat kan wel verklaren dat ik een hoop wm5 software niet kan installeren (het installatiebestand is niet bestemd voor dit apparaat). Iemand een tip of en hoe die lock te verwijderen is?
Na een lange chat met de imate helpdesk kwamen we er achter dat er een verschil is tussen WM5 software voor pocket pc's en WM5 software voor smartphones. Balen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
Kaspers schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:41:
Heeft iemand z'n SPL al te koop ? :P
Mijn Orange C500 is helaas bezig te overleiden.. batterij gaat niet eens meer een dag mee...
Wat zou je betalen voor zo'n telefoon? Ik ben wel erg tevreden maar zoek eigenlijk een PPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
FF via DM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_FlasH_ schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:56:
application unlock kan via het volgende gratis programma: SurrealNetworksAppUnlock

Het duurde bij mij ook even voordat ik er achter kwam dat er een verschil zat tussen ppc en smartphone wm5
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste