Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ok, nóg een? Hahahahaha grappig, vind het totaal niet erg. Op de één of andere manier zit het midden van mijn scherm hélemaal vol met krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188801

weet iemand hoe ik tomtom mobiel 5 kan instaleren op mijn spl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 09:31
setup draaien vanaf desktop pc of cab bestand kopieren naar geheugenkaart? eerst tactive sync installeren.
Anoniem: 188801 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:01:
weet iemand hoe ik tomtom mobiel 5 kan instaleren op mijn spl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236535

Hi,

I found a PUMA_T phone with WM6 and put the dump of the rom to rapidshare

http://rapidshare.com/fil...E70_-_FLY_Iq-110.zip.html

If some ROM gurus can make this dump a distributable package so everybody can flash their SPL with WM6. Thanks.

This rom is for TechFaith Wireless (TFW) PUMA_T phone which is branded and sold as
I-MATE SPL
AMOI E70
FLY Iq-110

Afbeeldingslocatie: http://www.tompda.com/tupian/2007-09-30/DSC00097.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tompda.com/tupian/2007-09-30/spl001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tompda.com/tupian/2007-09-30/spl003.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 236535 op 28-10-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189532

Hebben jullie het ook al gehoord?
rabobank gaat alle mobiels weer terug nemen en je moet een andere phone ter vervanging kiezen

Beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771

Meen je dat? En de kosten dan? Ik zag dat ze nu de HTC Touch hadden, die is is even bruut :) Misschien dat ik dat dan doe. Ik vind de SPL wel goed, ik heb er geen problemen mee gehad en had hem van de eerste dag. Maar die HTC lijkt me toch net iets beter en heeft al WM6. Als ik nu zou moeten kiezen zou het die worden. Wanneer komt die actie van Rabobank? Ik moet wel zeggen dat ik de service van Rabobank zo wel geweldig vind, ze zorgen er in ieder geval voor dat de klachten verholpen worden op deze manier. Laat het me weten als iemand van jullie meer van die actie weet!

Edit: Hmm, die Touch zou toch niet zo'n goed idee zijn denk ik. Volgens mij kan je die amper normaal in je broekzak dragen. Dat kan opzich met die S710 weer wel. Achh laten we eerst eens zien wat Rabobank doet.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 203771 op 28-10-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:20:
Meen je dat? En de kosten dan? Ik zag dat ze nu de HTC Touch hadden, die is is even bruut :) Misschien dat ik dat dan doe. Ik vind de SPL wel goed, ik heb er geen problemen mee gehad en had hem van de eerste dag. Maar die HTC lijkt me toch net iets beter en heeft al WM6. Als ik nu zou moeten kiezen zou het die worden. Wanneer komt die actie van Rabobank? Ik moet wel zeggen dat ik de service van Rabobank zo wel geweldig vind, ze zorgen er in ieder geval voor dat de klachten verholpen worden op deze manier. Laat het me weten als iemand van jullie meer van die actie weet!

Edit: Hmm, die Touch zou toch niet zo'n goed idee zijn denk ik. Volgens mij kan je die amper normaal in je broekzak dragen. Dat kan opzich met die S710 weer wel. Achh laten we eerst eens zien wat Rabobank doet.
Ja ik vind die htc s710 ookwel vet.

Maar wat vinden jullie van die HP ipaq dan?
Die heeft tog ook wm 6 en is best aardig beoordeeld inde reviews.

Ben ook benieuwd hoeveel we moeten bij betalen als we bijvoorbeeld voor een htc s710 gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpolen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 06:04
Ik heb prive de SPL en de S710 voor mijn werk. Ik moet zeggen dat de S710 iets stabieler is, maar ik vind de toetsen op de SPL beter.
Verder heb ik eigenlijk niet zoveel problemen met de SPL, behalve dat de batterij na 1,5 dag leeg is. Dit is bij de S710 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Touch lijkt me echter ook geweldig. Hoop dat ze een leuke aanbieding maken, maar eigenlijk moeten ze dat wel want het is eerder hun probleem dan het onze niet waar? En ik ga dus mooi niet een stap terug! :P

Maar de HP lijkt me niet zo bijzonder. Vind hem niet zo mooi en heb het niet echt zo op HP. Als het waar is dat we mogen omruilen dan ga ik voor een HTC. Liefst de Touch, maar word dat een dikke meerprijs dan lijkt de S710 me ook een hartstikke leuk alternatief.

Edit: Maar uit welke bron heb je vernomen dat Rabobank zijn toestellen terug neemt en je laat kiezen voor een andere? Ik heb er verder nergens iets over gelezen, en ben zeer benieuwd wanneer de Rabobank daar contact over opneemt.. Niet dat ik je niet geloof, maar het zou zo'n teleurstelling zijn als het niet zo is en ik heb al bijna een keuze gemaakt voor een nieuwe :P

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 203771 op 31-10-2007 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136966

Ik heb ook van een betrouwbare bron vernomen dat er binnenkort weer een "omruilactie" komt. Ben benieuwd waar we uit kunnen kiezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Zou dat voor mij ook gelden? Per 3 januari loopt mijn abonnement af, zou ik dan nog altijd een 'nieuwe' telefoon kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, je kan het altijd proberen. Je moet hem terug sturen, dus dan kan je toch zeggen dat je wel betaald hebt voor een toestel. Denk namelijk dat ze hem zo ook omruilen. Ik hoop echt dat ik snel bericht krijg van Rabobank hierover, zou dolgraag de Touch willen. Mijn rabomobiel account staat sowieso niet op de goede naam. Mijn pa had hem afgesloten op mijn rekening, en het word ook maandelijks van mijn rekening afgeschreven, maar het overzicht en alles verder staan weer op zijn naam. Misschien dat ik daar dan ook gelijk even achteraan kan gaan. Laat iemand het weten als hij er meer van weet? Zou echt heel graag willen weten of het allemaal klopt en uit welke toestellen je mag kiezen, of bij bijbetaling een duurdere kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Dat zou wel echt briljant zijn als ze ook de mijne de zouden omruilen... loop ik met een Touch en een toekomstige TyTn II rond. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 31-10-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantje34
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-01 09:10
Ik heb kontakt gehad met Rabomobiel, en de telefonist liet mij weten dat begin November alle SPL's worden omgewisseld. Hij wist nog niet voor welk ander type.

[ Voor 4% gewijzigd door daantje34 op 01-11-2007 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ik hoop echt dat we wel een keuze krijgen dan dat we ineens een ander toestel krijgen wat de Rabobank bepaald. Maar volgens mij mogen ze dat ook eigenlijk niet doen, ik heb immers gekozen voor de SPL en als ik het aanbod krijg hem om te ruilen voor een andere wil ik wel graag zelf bepalen welke. Ik hoop er snel van te horen van de Rabobank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop ook dat we snel iets te horen krijgen, tis tenslotte al begin november:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoor net van mijn zus dat het al bekend is waarvoor we de imates mogen ruilen.
Ze weet het niet meer precies maar het schijnen 2 nokia's te zijn en nog een andere phone.

Iedereen kan deze gratis omruilen tot deze phones

Het schijnt al op het intranet van de rabobank te staan.
En het zou ook ergens te lezen moeten zijn voor de normale klanten

Ze gaat dinsdag weer werken dus ik ben benieuwd

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 189532 op 04-11-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-06 10:30
Hmm, ik zou toch hopen dat we ook een Windows Mobile phone krijgen om uit te kiezen. En dan niet de HP IPAQ 514 hoop ik (vind die een beetje lelijk :) )

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pwvliet schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:42:
Hmm, ik zou toch hopen dat we ook een Windows Mobile phone krijgen om uit te kiezen. En dan niet de HP IPAQ 514 hoop ik (vind die een beetje lelijk :) )
Ja idd, maar de htc 710 is wel wat duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja idd, de hp lijkt me niks en de htc is wel wat duurder. Ik ga wel zeker vragen of ik niks meer mag betalen dan ofzo en dan wel een leukere telefoon. Want wil echt zeker weer een windows mobile phone, vind Nokia nou niet echt dé telefoon om uit te kiezen. En stiekem denk ik dat die andere de HP is.. gewoon omdat die er zoveel op lijkt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Kijken ze niet naar de prijs? Je betaalt nu 9 euri of 18 euri per maand voor je SPL, zou het niet logisch zijn als ze een toestel met vergelijkbare prijs kiezen? Wat dus de IPAQ of Nokia 6131 zou betekenen.

*edit, volgende keer beter lezen, dit is al opgebracht. xD

[ Voor 13% gewijzigd door Sagaris op 04-11-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloaded
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
Uit de volgende toestellen kan worden gekozen:

Nokia 6233 (zolang de voorraad strekt)
Sony Ericsson K800i
Nokia 3110 Classic

Dus geen Windows Mobile ertussen; niet echt vergelijkbaar product bieden ze aan, wat het minste is wat ze moeten doen. Ik wil in ieder geval weer mijn TomTom software weer kunnen gebruiken en dat kan niet met de aangeboden toestellen.

Ik zelf heb de i-mate gekregen via de personeelsregeling, even afwachten wat ze mij gaan aanbieden, maar zal wel hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143277

Reloaded schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:13:[/b]

Sony Ericsson K800i
Nokia 3110 Classic

Dus geen Windows Mobile ertussen; niet echt vergelijkbaar product bieden ze aan, wat het minste is wat ze moeten doen. Ik wil in ieder geval weer mijn TomTom software weer kunnen gebruiken en dat kan niet met de aangeboden toestellen.

Ik zelf heb de i-mate gekregen via de personeelsregeling, even afwachten wat ze mij gaan aanbieden, maar zal wel hetzelfde zijn.
[/quote]

Ik mag toch wel hopen dat een windows mobile als keuze word aangeboden. Ik zou het echt een zwak omruilbod vinden als dit niet zo is. Net zoals ik zijn er toch mensen die software hebben aangeschaft die op deze smartphone draait. Het kan toch niet zo zijn dat deze mensen dat nu voor niets hebben gedaan. Ik hoop dat de Rabo zich hiervan bewust wordt en dat bovenstaande keuzes toch minimaal wordt uitgebreid met een Windows Mobile.

Na alle ellende wat is meegemaakt met de I-mate SPL kunnen ze ons best wel een beter aanbod doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143277 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:47:
Reloaded schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:13:[/b]

Sony Ericsson K800i
Nokia 3110 Classic

[/quote]

Ik mag toch wel hopen dat een windows mobile als keuze word aangeboden. Ik zou het echt een zwak omruilbod vinden als dit niet zo is. Net zoals ik zijn er toch mensen die software hebben aangeschaft die op deze smartphone draait. Het kan toch niet zo zijn dat deze mensen dat nu voor niets hebben gedaan. Ik hoop dat de Rabo zich hiervan bewust wordt en dat bovenstaande keuzes toch minimaal wordt uitgebreid met een Windows Mobile.

Na alle ellende wat is meegemaakt met de I-mate SPL kunnen ze ons best wel een beter aanbod doen.
Fokking hell he..

haha dat meen je niet, is dat een grapje ofzo.

Maar ik snap iets niet?

De nokia 6233 kost nu prepaid 200 euro
De nokia 3110 classics kost nu prepaid150 euro

En dan zeggen jullie de Sony Ericsson K800i??
Maar deze verkoopt de rabobank toch heel niet online ofwel?

Moet dit niet de 810i zijn?

Maar ik vind het zo ie zo klote ik wil ook windows mobile phone, en het minste wat ze me kunnen aanbieden is die hp ipaq.

Ik heb hem ook via de personeels aanbieding dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantje34
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-01 09:10
Ik krijg net weer mail met andere type's
Misschien zit hier wel iets tussen wat gelijkwaardig of meer is.

Sony Ericsson K530i
Samsung G600
Nokia 3110 Classic
Sony Ericsson W610i
HP IPAQ 514

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daantje34 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:53:

Sony Ericsson K530i
Samsung G600
Nokia 3110 Classic
Sony Ericsson W610i
HP IPAQ 514
Owz, dat zijn inderdaad wat betere phones he haha ;)
Samsung G600 355 euro haha :9

Vaag |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloaded
daantje34 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:53:

Sony Ericsson K530i
Samsung G600
Nokia 3110 Classic
Sony Ericsson W610i
HP IPAQ 514
Dat lijkt er meer op.... dan is de keuze voor mij duidelijk, de HP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reloaded schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:24:
[...]

Dat lijkt er meer op.... dan is de keuze voor mij duidelijk, de HP :)
Ik denk dat ik toch ma voor de Sony Ericsson W610i Satin Black ga

Leuke phone, en het schijnt die die hp ipaq zo sloom is, en dat heb ik al vaker meegemaakt met die imate dus dat nooit meer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
Nokia 3110 Classic 155,-
Nokia 6233 200,-
HP IPAQ 514 225,-
Sony Ericsson K530i 220,-
Sony Ericsson W610i 265,-
Sony Ericsson K800i 345,-
Samsung G600 355,-

Zit aardig wat prijsverschil tussen zo...
En de HTC S710 kost net zoveel als de Samsung G600.
Vreemd lijstje.

Edit: Grr, stomme layout :(

[ Voor 7% gewijzigd door pwvliet op 05-11-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pwvliet schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:47:
Nokia 3110 Classic 155,-
Nokia 6233 200,-
HP IPAQ 514 225,-
Sony Ericsson K530i 220,-
Sony Ericsson W610i 265,-
Sony Ericsson K800i 345,-
Samsung G600 355,-

Zit aardig wat prijsverschil tussen zo...
En de HTC S710 kost net zoveel als de Samsung G600.
Vreemd lijstje.

Edit: Grr, stomme layout :(
Ja dat vind ik dus ook??
Meerdere mensen deze email met dit lijstje gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een belabberd lijstje zeg. Echt geen leuke telefoons. De G600 is gewoon weer dezelfde samsung met betere camera dan voorheen.. HP lijkt me niks, Sony Ericsson vind ik niet meer mooi, Nokia ook niks.. Wat stom!

Als ik dan echt moet kiezen doe ik de G600 wel, je moet dan niks bijbetalen (toch?) En over minder dan een jaar ben ik van mijn 2 jarig abbo af, dan kan ik alsnog een HTC kiezen... Wel heeeel erg jammer van Rabomobiel dat ze het zo oplossen, ze zijn echt niet vergelijkbaar met de SPL.. Alleen de HP komt in de buurt maar dat is gewoon niet mijn toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 09:55
Appart dat ze de Nokia 6300 er niet tussen droppen..
Ik had voorheen de SPL, was gelijk duidelijk dat dit niet mijn toestel was, way too slow..
Nu een 6300, met volgens de boekjes minder features, maar dit komt meer in de buurt van een betrouwbaar stylish apparaat, wat z'n werk gewoon goed doet.. heerlijk tbord, lekker compact, heb hem al 3 keer kijhard op straat gedropt, en nog steeds zijn de krassen amper te zien. Ideale telefoon ook voor het uitgaansleven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Hmm.... een maandje gebruik maken van de G600, dan loopt me abonnement af en ga ik voor een nieuwe foon. Bedankt RaboMobiel! _/-\o_

*Wait, krijgen jullie een mail? Hmmm... ik heb niks gehad, damn... loop ik dan de omruilactie mis? Ik hoop het niet. :X :P

[ Voor 32% gewijzigd door Sagaris op 05-11-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
*Wait, krijgen jullie een mail? Hmmm... ik heb niks gehad, damn... loop ik dan de omruilactie mis? Ik hoop het niet.
Maak je niet druk hoor, ik heb ook geen mail gehad. Ik denk dat dit vanuit Rabo intern komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik ook nog niet.. Dus je bent niet de enige :P

Maar klopt het dat hij gewoon word omgeruild en je na afloop van je abbonement dus gewoon die telefoon mag houden? Opzich moet ik het wel een jaartje kunnen uithouden met die G600, maar daarna zou ik toch echt liever een HTC willen.. Sinds de SPL vind ik Windows Mobile gewoon super handig, en hoop dat de samsung daar toch een beetje in de buurt komt qua surfen en mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:51:
En ik ook nog niet.. Dus je bent niet de enige :P

Maar klopt het dat hij gewoon word omgeruild en je na afloop van je abbonement dus gewoon die telefoon mag houden? Opzich moet ik het wel een jaartje kunnen uithouden met die G600, maar daarna zou ik toch echt liever een HTC willen.. Sinds de SPL vind ik Windows Mobile gewoon super handig, en hoop dat de samsung daar toch een beetje in de buurt komt qua surfen en mailen.
Ja dat je hem naar je contractsperiode mag houden is 1 ding wat zeker is.

De vraag is alleen, gaat de contractsperiode weer opnieuw in bij het krijgen van deze phones???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143277

Anoniem: 189532 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 01:04:
[...]

Ja dat je hem naar je contractsperiode mag houden is 1 ding wat zeker is.

De vraag is alleen, gaat de contractsperiode weer opnieuw in bij het krijgen van deze phones???
contract blijft hetzelfde volgen interne mail:
Uw vertrouwen in ons en in de producten die wij aanbieden staat bij ons voorop. Daarom bieden wij u de mogelijkheid uw i-mate SPL om te ruilen voor een andere telefoon. Het omruilen is helemaal gratis. Contractueel verandert er namelijk niets. Het maandbedrag dat u voor uw telefoon betaalt, wijzigt niet en ook de looptijd blijft gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143277 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:13:
[...]

contract blijft hetzelfde volgen interne mail:
Uw vertrouwen in ons en in de producten die wij aanbieden staat bij ons voorop. Daarom bieden wij u de mogelijkheid uw i-mate SPL om te ruilen voor een andere telefoon. Het omruilen is helemaal gratis. Contractueel verandert er namelijk niets. Het maandbedrag dat u voor uw telefoon betaalt, wijzigt niet en ook de looptijd blijft gelijk.
How is >:) Dat noemen we nog eens service 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Echt he... en niet te vergeten dat er al eens een omruilactie is geweest. Gewoon 3 nieuwe telefoons voor de prijs van 1. Rabobank is weer wat gestegen op mijn waarderingsmeter. =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens jongens jongens toch

Mijn zus dus vandaag de rabobank bellen (personeelsaanbieding), kan je fukking alleen nog tussen die 3 phones kiezen:
Sony Ericsson K800i
Nokia 3110 Classic

Dus wat hier verteld werd over die andere phones is helemaal niet waar...

Mooi sjit dan he, op deze phones kan ik nog geen eens fatsoenlijke liedjes beluisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werkelijk? Maar waarom kregen sommigen dan wel de mail met de G600 erin en dergelijke?

Ik wil eigenlijk wel duidelijkheid! Heb zelf ook nog geen mail gehad.. Mag ik anders de SPL niet houden? Die is naar mijn mening veel beter dan de toestellen waaruit we de keuze krijgen (als het die 3 zijn in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:41:
Werkelijk? Maar waarom kregen sommigen dan wel de mail met de G600 erin en dergelijke?

Ik wil eigenlijk wel duidelijkheid! Heb zelf ook nog geen mail gehad.. Mag ik anders de SPL niet houden? Die is naar mijn mening veel beter dan de toestellen waaruit we de keuze krijgen (als het die 3 zijn in ieder geval).
Ja alleen daan heeft dit e-mailtje zogenaamd gehad, ik heb hem daarop aangesproken en ge-emaild.
Krijg ik dit terug:

Hallo Sjoerd,

Dit lijstje waren de meest populaire telefoons op dit moment, dus het lijstje klopte niet .

Groeten Daan

Dus dat is mooi klote, die 3 phones waar je uit mogen kiezen zijn idd sucks en hoe ik liever mijn imate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pffff, wat balen!

Dan hou ik ook liever mijn SPL, hoop dat ik dat ook gewoon mag kiezen. Heb er nog nooit grote problemen mee gehad en over een jaartje loopt mijn abbo af en wil ik het graag verlengen met een HTC toestel.

Echt jammer van de toestelkeuze, zit echt niks leuks tussen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 07:27

roma0803

Lost

Even iets anders:

Ik heb sinds een aantal dagen een proefabo op KPN Hosted Exchange. Wat mij opvalt is dat de SPL het wachtwoord van de server lijkt te verliezen na bijv. een reboot. Hoewel ik daarna het ww weer intoets, blijft er een foutmelding komen dat deze niet goed is. Ik kan dan overigens in de serverinstellingen ook geen wijziging aanbrengen in de username ('@' veranderen in '_' bijv). Hiermee bedoel ik menu 4 van ActiveSync waarin je alle servergegevens kan aanpassen. Ik kan daarin dan alles aanpassen behalve de gebruikersnaam. Ik kan in het veld heen en weer, maar de backspace toets delete geen karakters. Ik kan ook geen karakters toevoegen.
Door dat laatste ben ik geneigd te denken dat het niet kunnen verbinden met de server een SPL issue is en niet zozeer iets aan server zijde.

Meer mensen die een Exchange server gebruiken (al dan niet hosted) en regelmatig problemen ervaren met verbinden?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpolen
Roma,

Ik gebruik nu een half jaar de SPL en synchronisatie met een Exchange server en ik heb er nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Bedankt voor de melding. Ik dus nu bijna continu, Ik merk een patroon op het moment dat ik middels Bluetooth gesynchroniseerd heb op mijn werk. Hier kan de SPL geen verbinding maken met de server omdat de proxy dat blokkeert. Hierna kan ik geen connectie meer maken met de Exchange server, hij blijft om een password vragen. Vanochtend heb ik mijn telefoon "slechts" gereboot. De hele nacht is het goed gegaan, hierna bleef ie weer vragen om een password. Ook het opnieuw invoeren van de servergegevens mocht niet baten.

Ik heb het ondertussen ook bij KPN aangemeld. Mogelijk dat zij in de serverlogs de connectiepogingen kunnen zien met een foutmelding die een bijdrage kan leveren aan een oplossing.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpolen
Roma,

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat de Exchange server niet toestaat dat je je wachtwoord opslaat, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ok, ik ben iets wijzer geworden. Wanneer ik een GPRS verbinding open heb staan, en ga dan een AS sessie doen op mijn werk (waar ik dus geen passthrough naar Internet heb) gaat het na die tijd fout. De GPRS verbinding wordt automatisch opnieuw gemaakt, maar dan wordt gevraagd om het wachtwoord.
Wanneer ik vervolgens de verbinding handmatig verbreek middels de rode toets, gaat het na opnieuw opbouwen van de GPRS verbinding goed. Het gaat ook goed wanneer ik vóór de AS sessie de GPRS verbinding handmatig verbreek.
Ditzelfde geldt ook voor een soft reboot. Wanneer ik dat doe met een openstaande GPRS verbinding moet ik mijn wachtwoord weer ingeven als de telefoon een nieuwe verbinding maakt. Dit hoeft niet als ik de verbinding handmatig verbreek vóórdat ik reboot.

Het lijkt er dus op dat de Exchange server denkt dat ik nog verbinding heb tenzij ik handmatig de verbinding verbreek. Verbreken door de soft reboot of door connectieverlies door ActiveSync zorgt voor problemen.
Ik had deze ervaring niet toen ik een Exchange abo had bij 4smartphone. KPN helpdesk maar weer eens bellen.....

Ik krijg binnenkort de sony ericsson k800i, maar even een vraagje he..

Deze phone is toch niet gesimlockt door rabobank ofwel?
Want de imate was dit ook niet en daarom ben ik er een beetje standard van uit gegaan dat deze k800i het ookniet is.

Of zijn er andere phones wel gesimlocked?

8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 189532 op 15-11-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, heb de brief ook binnen. Mijn keuze: de k800i, of de nokia 3110 classic. Ik kies er echter voor om de SPL maar te houden. Vind het een lekker toestel, zelf nog nooit problemen mee gehad, hoop dat wm6 er snel aankomt, want wm vind ik heerlijk! Helaas niks leuks ertussen voor mij dus, maar wel leuk dat de Rabobank het aanbied, ik blijf in ieder geval nog even bij mijn SPL. En wacht vol smart op volgend jaar oktober, waar ik hoop een leukere vervanger te kunnen kiezen. (HTC Touch staat nog steeds bovenaan mijn verlanglijstje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206239

Ik blijf ook bij de SPL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
Ik heb vandaag ook een brief gehad voor het omruilen van mijn i-mate.
maar weet nog niet of ik het doe.
is het iemand gelukt een ander toestel te krijgen met bijbetaling, dan de 3110 of k800i ?
mag de SPL ook houden voor 100 euro, dus voor 100 euro kan ik een sony k800i kopen.
wat zijn die toestellen nog waard ?.en wie heeft z,n SPL al omgeruild voor een k800i en hoe bevalt ie in vergelijking met de SPL.

[ Voor 35% gewijzigd door dirk38 op 08-12-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

Haaguit

HBZNPLT!

Wel belachelijk dat je voor de alternatieven minder betaald als je een nieuw abbo neemt! Nu moet ik voor zo'n gaar instapmodel nokia 5 euro meer per maand betalen omdat ze bij de rabo een slechte foon hebben uitgeleverd?! Mag niet eens. Is duidelijk aantoonbaar niet gelijkwaardig...

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 12:27

xos

Haaguit schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:03:
Wel belachelijk dat je voor de alternatieven minder betaald als je een nieuw abbo neemt! Nu moet ik voor zo'n gaar instapmodel nokia 5 euro meer per maand betalen omdat ze bij de rabo een slechte foon hebben uitgeleverd?! Mag niet eens. Is duidelijk aantoonbaar niet gelijkwaardig...
Dat gevoel heb ik momenteel ook. Bij de keuze voor een telefoon heb ik heel bewust gekozen voor een telefoon met windows mobile ondanks dat er goedkopere telefoons waren waarmee prima te bellen valt. De conclusie is dat ik een waardeloos produkt heb gehad wat door de Rabobank door deze actie wordt bevestigd. Inmiddels heb ik al 2 keer een nieuwe imate opgestuurd gekregen en heb nog steeds een produkt wat soms vastloopt, spontaan uitvalt, een reset nodig heeft om te bellen in het buitenland of geen ringtoon geeft wanneer iemand belt.

Gisteren kreeg ik ook de brief die sommige hier hebben ontvangen met het belachelijke aanbod om de telefoon voor een k800i of 3110 classic om te ruilen die bij een nieuw abbonnement 5 euro goedkoper zijn per maand dan wat ik moet betalen. En dat na maanden van ellende en periodiek de servicedesk bellen om de frustraties te ventileren...

Wat ik me afvraag is of de Rabobank kan bepalen dat de imate op dit moment vergelijkbaar is met een produkt van 5 euro/maand ondanks de mindere specs van deze toestellen, afschrijving? Morgen ga ik de servicedesk maar eens bellen, want de aangeboden oplossing is imho niet passend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloaded
xos schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:06:
[...]

Dat gevoel heb ik momenteel ook. Bij de keuze voor een telefoon heb ik heel bewust gekozen voor een telefoon met windows mobile ondanks dat er goedkopere telefoons waren waarmee prima te bellen valt. De conclusie is dat ik een waardeloos produkt heb gehad wat door de Rabobank door deze actie wordt bevestigd. Inmiddels heb ik al 2 keer een nieuwe imate opgestuurd gekregen en heb nog steeds een produkt wat soms vastloopt, spontaan uitvalt, een reset nodig heeft om te bellen in het buitenland of geen ringtoon geeft wanneer iemand belt.

Gisteren kreeg ik ook de brief die sommige hier hebben ontvangen met het belachelijke aanbod om de telefoon voor een k800i of 3110 classic om te ruilen die bij een nieuw abbonnement 5 euro goedkoper zijn per maand dan wat ik moet betalen. En dat na maanden van ellende en periodiek de servicedesk bellen om de frustraties te ventileren...

Wat ik me afvraag is of de Rabobank kan bepalen dat de imate op dit moment vergelijkbaar is met een produkt van 5 euro/maand ondanks de mindere specs van deze toestellen, afschrijving? Morgen ga ik de servicedesk maar eens bellen, want de aangeboden oplossing is imho niet passend.
Je krijgt naar alle waarschijnlijkheid te horen dat je maar een brief moet sturen... dat kreeg ik ook te horen :(

Dus er gaat maar een klachtbrief die kant op, want als je gaat ruilen, dan moet het een vergelijkend product zijn of beter.
Dat is het dus niet in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203287

Reloaded schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:10:
[...]

Je krijgt naar alle waarschijnlijkheid te horen dat je maar een brief moet sturen... dat kreeg ik ook te horen :(

Dus er gaat maar een klachtbrief die kant op, want als je gaat ruilen, dan moet het een vergelijkend product zijn of beter.
Dat is het dus niet in dit geval.
Om een duur blijf je brieven schrijven. Vind het geen stijl van Rabobank. Ze zouden eerder een toestel dat beter is als alternatief moeten aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 12:27

xos

Zojuist heb ik dus gebeld met de helpdesk en mijn klacht voorgelegd. De helpdeskmedewerkster kon mij uiteraard niet helpen, het sturen van een brief was aldus haar ook overbodig. Vooral dat laatste is echt te gek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naja, ik heb eerder iets van "ze bieden het aan". Je kan ook gewoon je SPL houden, en dat doe ik. Ik ga geen klachtenbrief schrijven omdat ze me aanbieden hem te ruilen tegen een ander toestel als de SPL me echt niet bevalt. Maar gezien ik er geen problemen mee heb hou ik die SPL liever.

Al begrijp ik wel hoe jullie het aanbod zien. Het is een heel karige aanbieding om ons uit die (in mijn ogen veel mindere) toestellen te laten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit

Haaguit

HBZNPLT!

Ook net gebeld. "Ja meneer, we hebben gewoon gekozen voor betrouwbare toestellen". Er werd wel bevestigd dat ik dus wel 8,95 blijf betalen voor een toestel die gratis is voor nieuwe aanvragen. Ik dnek dat ik maar met de rechtshulp ga bellen. Of een gelijkwaardig vervangend toestel, of contractbreuk van hun kant (en dus alle schade verhalen van het aanschaffen en regelen zelf van een vervanging).

Juridisch sta je erg sterk, omdat ze zelf aangeven dat het product niet goed is, en niet voldoet aan de beloofde dingen. Alleen jammer dat ze het niet netjes afwikkelen...

Anoniem: 244966

Haaguit schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:52:Juridisch sta je erg sterk, omdat ze zelf aangeven dat het product niet goed is, en niet voldoet aan de beloofde dingen. Alleen jammer dat ze het niet netjes afwikkelen...
Natuurlijk sta je juridisch niet sterk, wat denk jij nou? Het gaat om een fokking toestel. Zij bieden je zomaar tijdens je contractperiode een nieuw toestel aan! Ze zijn dus 2x toestel kosten voor je kwijt en verdienen er vast niks tot nauwelijks op.

Ik vind de I-mate SPL een fijn toestel en heb geen zin om al m'n contacten over te zetten :P, anders had ik ook wel voor een van de andere toestellen gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit

Haaguit

HBZNPLT!

Anoniem: 244966 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:10:
[...]

Natuurlijk sta je juridisch niet sterk, wat denk jij nou? Het gaat om een fokking toestel. Zij bieden je zomaar tijdens je contractperiode een nieuw toestel aan! Ze zijn dus 2x toestel kosten voor je kwijt en verdienen er vast niks tot nauwelijks op.

Ik vind de I-mate SPL een fijn toestel en heb geen zin om al m'n contacten over te zetten :P, anders had ik ook wel voor een van de andere toestellen gekozen.
Haha, grappig. Ze hebben aangegeven dat het toestel niet betrouwbaar is. Dan sta je best sterk, zeker als hun alternatief niet reeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219384

Krijg na installatie van TT mobile de foutmelding: geen GPS-apparaat!
Wat is er verkeerd gegaan bij de installatie?
Welke instelling moet ik wijzigen?
En hoe doe ik dit?

Hopelijk heeft iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Héb je een GPS muis? Is ie gepaired met je telefoon? Heb je een andere, externe GPS gekozen in TomTom? Staat Bluetooth aan? Kun je meer informatie geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikelke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05-2023
He hallo,

Weet iemand hoe ik mobiel internet van Telfort op de SPL werkend kan krijgen? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet... :'(

Ook zoeken in dit forum leverde niets op en via Telfort en Google kom ik hier en hier maar voor de SPL krijg ik 't niet werkend. Ik heb een GPRS-verbinding aangemaakt, met en zonder ip-adres, en ook het geprobeerd met een proxy om de poort in te geven. Of moet ik de eerste weggooien als ik een proxy ingeef?

Ik weet het niet meer... Kan iemand mij helpen?

Groet,
Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261472

Hoi allemaal,

Weet iemand al waneer er nu is windows mobile 6 voor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:10
Anoniem: 261472 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:21:
Hoi allemaal,

Weet iemand al waneer er nu is windows mobile 6 voor komt?
Ik zou er niet op rekenen. Het niet zo goed met i-Mate en daarom lijkt het mij vreemd dat ze geld uit gaan geven voor een WM6 licentie, terwijl ze er niets voor terug krijgen van de klanten. Ik neem tenminste aan dat ze in zo'n geval voor *alle* verkochte SPL's een licentie zullen moeten kopen bij Microsoft.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil de mensen hier even laten weten dat ik WM6.1 op mijn spl heb staan. Ik heb het er vandaag opgezet. Het is wel in het Engels, t9 dutch ontbreekt, maar ik heb deze al gevonden op het internet, maar moet nog ff kijken hoe ik die installeer aangezien wm6 niet app unlocked is. Telefoon gaat inderdaad een stukje sneller en hij is nog niet gecrasht. En het ziet er allemaal natuurlijk een stuk mooier uit, en het viel me op dat het geluid beter is (geprobeerd met mijn bluetooth headset). Hier de link voor de ROM:
http://www.modaco.com/con...spl-wm61-rom/#entry896142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu ook t9 Dutch opstaan. Als mensen hulp/linkjes nodig hebben moeten ze maar laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik krijg alleen internet en MMS niet aan de praat. (rabomobiel, KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
Kan je die rom file niet ergens posten voor me die download link werkt niet erg.
en welke heb je gebruikt dan ? G3 of G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb g4 gebruikt, je versie kun je vinden bij instellingen en dan bij about. Daar staat ergens je versie van je toestel en stond bij mij ook g4 bij. Hier een rapidshare linkje:
http://rapidshare.com/fil..._SPL_G4_WM6.1_EN.rar.html

Hier ook nog een linkje voor t9 Dutch, anders kun je niet smsen en app unlock applicatie.
http://rapidshare.com/fil...ch_and_Appunlock.rar.html

Ik heb btw internet en mms al gefixed, moest een paar instellingen overnemen.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wist trouwens niet hoe ik die rom moest installeren, via deze manier heb ik het gedaan:

Place the two files into the root of an SD card of appropriate capacity. As a precaution at this stage I backed up everything else on the card though in the event it was not erased when I did the flash.

Power the phone off, remove the SIM for safety and insert the SD card, replace the battery etc.

Press and hold 6 and then press the red handset button to power on. Keep 6 held down. The phone will power up and display a rectangular status box across the screen, you can release the buttons now. This box will gradually fill left to right and once filled, the phone will reboot, and hopefully with the latest firmware loaded!

Onthoudt dat alles wat op de telefoon zelf staat verwijderd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
Ik heb je rom imiddels op m,n sd kaartje staan, maar als ik opnieuw de imate opstart met de 2 knoppen ingedrukt gebeurt er niks telefoon wil daarna ook niet meer aan, ik moet eerst de batterij loshalen dan doet ie het weer. ps het is een 2GB kaartje geformateerd met fat 16.

aangesloten op de lader start ie wel maar dan gebeurt er weer niks start gewoon op.

deze 2 bestanden heb ik
WMIPL.DIP van 1,025kB
WMUPDAT.DIP van 49,153kB

[ Voor 32% gewijzigd door dirk38 op 28-06-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hab die 2 bestanden op mijn 1gb sd kaart gezet, terwijl er nog ander spul opstond.
6 ingedrukt houden een dan aandoen, toen ging het bij mij automatisch. Ik snap ook niet waarom het bij jou niet doet. Misschien kun je hier iets vinden:
http://www.modaco.com/con...-memory-card/#entry837547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpolen
Bij mij doet hij het ook niet. De telefoon gaat wel aan, maar blijft wit.

Als ik bij about kijken, dan zie ik ook nergens G4 staan, ook geen G3 overigens.

[ Voor 36% gewijzigd door vanpolen op 01-07-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm vreemd. Ik weet wel dat ik destijds een nieuwe imate spl heb gekregen van rabobank met de nieuwste firmware erop geloof ik. Maar ik neem aan dat iedereen van rabomobiel dezelfde versie heeft, dus G4. Ik kan de versie nu zelf trouwens ook niet meer vinden bij about, maar moet vast wel ergens te achterhalen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-06 12:40
Bij mij doet ie het alleen is bij sommige instellingen de tekst weggevallen.. Dus bij het invullen van GPRS zie je alleen waardes, maar niet wat die waardes zijn.

Iemand nog meer ervaring met wm6.1?

--edit: Na opnieuw nog een keer geflashed te hebben is alles goed gegaan. Laat de spl na het upgraden zijn bootfase HELEMAAL af maken. Dat was mijn fout en zodoende waren sommige instellingen niet correct geconfigureerd.

[ Voor 35% gewijzigd door ZFLaSH op 03-07-2008 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Laatst online: 07-05 23:33
Weet iemand misschien waar ik de G3 versie van de ROM kan downloaden? Want de huidige link is dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Geen idee, maar deze ROM werkt echt fantastisch op de SPL. Hij is nog nooit zo stabiel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Heh... leuk wel, WM6 op je SPL. Ik had 'm eigenlijk al ingepakt om op Ebay te zetten. Toch maar even die ROM erop gezet. Ik moet zeggen dat ie prima draait. Lijkt in alle opzichten net even sneller te reageren. Ziet er ook wel erg gelikt uit.

Twee dingen vallen me op. Bij mij vraagt ie om de beveiligingscode als ik het toetsenbord gelocked heb met de Home key. Moet dus nu iedere keer die code invoeren als ik 'm wil unlocken. Hoezo niet meer met de linker softkey en het sterretje?

Mijn ledje knippert niet meer. Niet meer blauw als BT aanstaat en niet meer oranje als er een bericht is. Alleen bij het laden brandt ie constant oranje en nadat ie geladen is groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Ledje heb ik ook. Niet zo boeiend. Dat unlock sterretje werkt bij mij nog wel, behalve als ik de security code heb ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ledje bij mij idem.
@Roma0803 Dat kun je bij instellingen aanpassen geloof ik, bij security.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ja, maar ik meen me te herinneren dat je voorheen gewoon je toetsenbord kon blokkeren zonder dat ie vroeg om de security code. Het één dus los van het ander stond. Nu werkt de toetsenbordblokkering alleen als je de securitycode niet hebt ingevuld, anders vraagt ie steeds om die code.

Ledje vond ik wel makkelijk, dus is alleen een beetje jammer. Grappig wel hoe ik het toestel ineens weer een stuk prettiger vind in de bediening dan ik me herinner. Werkt allemaal toch even een stukje sneller. Bedankt voor de link naar de ROM :)

Nog iets anders. Blijft ie bij jullie ook oneindig trillen bij een nieuwe email of sms?

[ Voor 7% gewijzigd door roma0803 op 10-07-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
Met wat voor mini SD kaartje hebben jullie die update gedaan ?, merk een groote, Met mijn TakeMS van 2GB lukt het niet. Misschien dat het met een kleiner kaartje wel lukt, maar voor dat ik weer exstra kosten maak wil ik weten welke het wel doen.

kaart werkt veder prima in m,n telefoon.

[ Voor 8% gewijzigd door dirk38 op 11-07-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ik heb er een SanDisk 2GB kaartje inzitten dat prima werkt. Ik ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die een grotere kaart gebruiken.

Wordt je kaartje wel gezien door je telefoon? Of werkt alleen het updaten niet?

Wat is overigens het verschil tussen de G3 en de G4 ROM?

[ Voor 12% gewijzigd door roma0803 op 11-07-2008 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Type uitvoering telefoon. Ik heb er een 2gb inzitten en het werkt prima. Oneindig trillen heb ik totaal geen last van.

Dit hadden ze vorig jaar moeten uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
Nog even een update, heb een ander geheugenkaartje gebruikt en nu werkt de update wel en alles lijkt in orde, heb alleen het ledje nog niet zien branden, bij laden, bluetooth, of bericht. schijnt helemaal niet meer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Scheelt batterijen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed
  • Laatst online: 22-01-2024
Heb inmiddels mijn SPL ook weer uit het stof getrokken :) ....

Kan er met deze WM 6.1 ook een nieuwere versie van tomtom erop? Werk nog steeds met versie 5.2..

Iemand al ervaring met een nieuwere versie?

[ Voor 65% gewijzigd door Crashed op 17-08-2008 20:09 . Reden: WM6 al voor elkaar ]

AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

TomTom nog niet geprobeerd.

WM6.1 ziet er erg gelikt uit. heb het idee dat het toestel iets vlotter reageert bij bijvoorbeeld door de menu's bladeren. Maar goed, die van mij trok ik ook uit een donker, stoffig hoekje. Dus weet niet meer precies hoe het was. Maar het ziet er mooi uit en heeft een paar leuke functies. Homescreen ziet er ook erg gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
De mijne heeft toch af en toe rare vastlopers na de update, en ik kan geen text meer invoeren alleen cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
SPL unlocken en dan de t9_dutch cab installeren. kun je weer vroklijk sms-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35
Is het moeilijk om Windows Mobile 6.1 erop te zetten. Heb dit nog nooit gedaan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22026

JaMaaT schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:43:
Is het moeilijk om Windows Mobile 6.1 erop te zetten. Heb dit nog nooit gedaan?!
Ben ik ook benieuwd naar!

Is er toevallig hier iemand die zijn SPL in combinatie met een Eee pc onder Linux aan de praat heeft gekregen? Met internetverbinding delen kom ik niet verder het toestel wordt niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spluser2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-05-2022
ZFLaSH schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:18:
SPL unlocken en dan de t9_dutch cab installeren. kun je weer vroklijk sms-en
helaas, is mij niet gelukt. }:O kan de SPL niet unlocken (melding geen windows ce programma) en t9dutch cab wil niet wegens onvoldoende " systems permission".

Kan jij misschien iets meer vertellen hoe je het wel voor elkaar hebt gekregen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302778

Heej,

ik snap niet hoe ik mijn oordopjes op I-mate SPL moet gebruiken!

Als ik mijn oordopjes in mijn mobiel zet, en ik doe de muziek aan (windows media player),
dan hoor je de mobiel gewoon via de mobiel & niet via de oordopjes! ;(

Doet mijn mobiel/oordopjes het dan niet goed?

Desperate Dynah.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316714

Hallo!

Heb me aangemeld omdat ik het echt niet meer weet! kunnen jullie mij helpen? Ik heb zojuist een imatie SPL met windows 6,1 gekocht. Nu kan ik niet smsen! alleen nummers zoals hierboven ook al is gemeld. Als ik het goed begrijp moet je het cab bestand uitpakken en installeren? als het XML betandje open instaleerd die niks op de telefoon maar op mijn computer. Hoe kan ik dit oplossen? :'(

Groeten Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 316714 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 19:47:
Hallo!

Heb me aangemeld omdat ik het echt niet meer weet! kunnen jullie mij helpen? Ik heb zojuist een imatie SPL met windows 6,1 gekocht. Nu kan ik niet smsen! alleen nummers zoals hierboven ook al is gemeld. Als ik het goed begrijp moet je het cab bestand uitpakken en installeren? als het XML betandje open instaleerd die niks op de telefoon maar op mijn computer. Hoe kan ik dit oplossen? :'(

Groeten Michel
Welkom op GoT :) Hoe je .cab-files kunt installeren is heel makkelijk met Google te vinden: klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316714

Thnx!
Mijn 1e smartphone, ben al heel lang bezig naar zoeken hoe ik dat probleem kon oplossen maar heb het opgelost! :*) heb de file explorer niet op de telefoon gezien puur omdat anders werkt dan mn 'normale' K850i.. eerst all programs dan more...
Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341485

Ik bezit momenteel de SPL met windows mobile 6.1. Weet iemand wat de grootste capaciteit Mini SD kaart is die hieropt werkt?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste