Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 04:46:
Vraagje: weet iemand hoe je dat irritante geluid
kan uitzetten wanneer je een foto maakt?
heb dit niet in de opties kunen vinden, misschien register tweakje...
Die vind ik ook irritant, maar eens even wat op bedenken..
Zal het a.s.a.p. posten.

// Vond het via google zelfs op got:
Stap-voor-Stap-uitleg

Sollution to disable Shutter sound on your device:

*First of all download Resco Explorer ( http://www.resco.net/smartphone/explorer/default.asp )
Install this on your device.

*Record with the the standard voice-recorder in windows a wav-file without sound (so simply disable your microphone) make it 5 seconds to make sure it does not have any bad influence on your camera-application.

*Give this file a very simple name starting with an underscore or a number to have it on the top of your list (especially on smartphones the Windows folder is very very long for scrolling) Name it something like "_mute.wav"

* Copy this file from your PC to your device using your windows explorer, put this in the Windows folder on your device

* Now open Resco Explorer on your device, press "menu" , "options" , "browser" and uncheck the "Hide hidden files..." option

* Now browse on your device to the windows folder and locate your mute wav file, now choose "action" , "rename" and give the file the name of the standard shutter sound file (on a Samsung i320 it is "camera_shutter_1.wav" (please do not choose "camera_shutter_ 2.wav" or "camera_shutter_3.wav" because these are first played and afterwards you will get still the "camera_shutter_1.wav"-file)

* You now will get some alert-windows if you are sure etc. just press yes and then.... SILENT SHUTTER IS THERE!

[ Voor 98% gewijzigd door Kaspers op 16-02-2007 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb dit toestel ook gekocht, maar valt me eigenlijk best tegen...

Hij is breder EN langer dan mijn oude toestel (T-Mobile SDA) en dus alleen platter.

Voor de rest is het toestel 100% het zelfde op het scherm en de camera (en uiteraard het uiterlijk) na. Alles werkt verder prima maar hij is ook niet sneller ofzo, terwijl die SDA uit december 2004 komt...

En omdat ie zo plat en breed is vind ik 'm eigenlijk ook niet zo fijn in de hand liggen. Ga 'm denk ik weer verkopen en wachten tot er iets nieuws op de markt komt :)

Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/205/spl1hh5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/1117/spl2yg5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

sander- schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:32:
[...]

En als je per ongeluk de hoek van een tafel meeneemt dan?

Laat ik het anders zeggen: Op dit moment heb ik een Nokia 6230 die meerdere keren per dag ernstig in aanraking komt met sleutels, vloeren, muren etc en waar op het scherm nog geen enkele hinderlijke kras zit. Terwijl ik het gevoel heb dat als ik de imate 1 dag in mijn zak vervoer hij helemaal naar de knoppen is. Het schermpje is zooo krasgevoelig. Had daarom ook eigenlijk wel verwacht dat mensen hier al screenprotectors zouden hebben.
Ehh... handiger worden? Een bril? Zo'n rood-witte stok met een mooie grote zwarte zonnebril?

Sorry hoor, maar als ik jou zo lees, dan zou ik op zoek gaan naar een metalen behuizing van een paar centimeter. Ik gebruik mijn toestel erg intensief en hij ziet er nog prima uit. Ik neem aan dat je begrijpt dat een bos sleutels bij je toestel in de broekzak iets met het toestel doet. Dan moet je niet te verbaasd zijn als er krassen op komen.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
roma0803 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:27:
[...]

Ehh... handiger worden? Een bril? Zo'n rood-witte stok met een mooie grote zwarte zonnebril?

Sorry hoor, maar als ik jou zo lees, dan zou ik op zoek gaan naar een metalen behuizing van een paar centimeter. Ik gebruik mijn toestel erg intensief en hij ziet er nog prima uit. Ik neem aan dat je begrijpt dat een bos sleutels bij je toestel in de broekzak iets met het toestel doet. Dan moet je niet te verbaasd zijn als er krassen op komen.
zoals ik al zei: Ik doe geen sleutels erbij in mijn broekzak. En spotten met blinde mensen vind ik ook totaal niet gepast in deze. Als je je telefoon gewoon normaal gebruikt dan valt hij nou eenmaal wel eens of loop je ergens langsaf. En bij de imate is mij dat dus 1 keer gebeurd en toen had ik een diepe kras in het scherm. Terwijl mijn 6230 al 2 jaar los in broekzak zit en nog steeds een nagenoeg krasvrij scherm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 07:39:
[...]

Die vind ik ook irritant, maar eens even wat op bedenken..
Zal het a.s.a.p. posten.

// Vond het via google zelfs op got:

[...]
Hmmm het bestandje heet ShutterSound.wav
Die kan ik niet wijzigen cq verwijderen, hij staat op read only en gek genoeg kan ik dat niet verander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waardd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-05-2010
Is die WM6 update er al?
En welke software kan ik gebruiken als navigatiesysteem op de SPL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nee
waardd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:30:
En welke software kan ik gebruiken als navigatiesysteem op de SPL?
TomTom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, nu heb ik ook wat,
Ik heb een imate spl overgenomen van iemand en mijn telfort sim erin gezet.
Alles werkt perfect.
Ik kon alleen niet internetten, instellingen kreeg ik niet voor elkaar van telfort.
Nu heb de optie van rabobank wap en gprs aangevinkt en nu doet hij het wel!
Met andere woorden: met mijn telfort sim internet ik nu via de Rabo?
Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even mijn prepaid saldo gekeken, die was 5,64
Daarna even een aantal pagina's geopend en toen weer saldo bekeken,nog steeds 5,64.
Op wie z'n kosten heb ik dan net geinternet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waardd
Dank je voor de zeer korte uitleg ;)

Maar welke tomtom kan ik dan het beste gebruiken? Waar kan ik die vinden ? en hoe installeer ik hem?
Ik heb al een tomtom geprobeerd en een route 66 maar beiden lopen elke keer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mm ik heb daar helaas geen ervaring mee, maar ik heb in dit topic gelezen dat TomTom moet werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
waardd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 00:59:
[...]

Dank je voor de zeer korte uitleg ;)

Maar welke tomtom kan ik dan het beste gebruiken? Waar kan ik die vinden ? en hoe installeer ik hem?
Ik heb al een tomtom geprobeerd en een route 66 maar beiden lopen elke keer vast.
Volgens mij moet je TomTom 5 hebben, dus niet de nieuwe 6. But don't quote me on that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Correct, TomTom Mobile 5.20 is de versie die op de SPL werkt.

Ik ga Rabo Mobiel m'n geld terug vragen. 3e Toestel, zelfde problemen na GPRS. Ben er doodziek van.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waardd
Waar kan ik die versie 5.2 dan nog vandaan halen tegenwoordig??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Tja, da's een goeie. Ik denk niet meer legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
roma0803 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:27:
Correct, TomTom Mobile 5.20 is de versie die op de SPL werkt.

Ik ga Rabo Mobiel m'n geld terug vragen. 3e Toestel, zelfde problemen na GPRS. Ben er doodziek van.
Hou me even op de hoogte. Ik overweeg hier hetzelfde en ben ook van plan om Rabomobiel te gaan vertellen dat ze de telefoon + het abbonement maar mooi terug mogen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waardd
Zo ver was ik ook al "Lost" ;)
Heb je nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Bitorrent ?
Usenet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thuis draait er een windows exchange 2003 server. Deze server is geconfigureerd voor pushmail. Op een ander merk toestel werkt pushmail.
Alleen op de i-mate niet. We hebben eerst de registry geunlocked met een tooltje en daarna de registry geedit zoals in dit topic te vinden. Toch draait het niet. Het geeft een foutcode die duidt op problemen met het netwerk..zijn er mensen die mij op weg kunnen helpen? Op de i-mate staat gewoon mobile 5 en verder heb ik alleen tomtom 5 er op werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Da's geen zuivere koffie. We zien hier liever geen warez! :)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:58:
Thuis draait er een windows exchange 2003 server. Deze server is geconfigureerd voor pushmail. Op een ander merk toestel werkt pushmail.
Alleen op de i-mate niet. We hebben eerst de registry geunlocked met een tooltje en daarna de registry geedit zoals in dit topic te vinden. Toch draait het niet. Het geeft een foutcode die duidt op problemen met het netwerk..zijn er mensen die mij op weg kunnen helpen? Op de i-mate staat gewoon mobile 5 en verder heb ik alleen tomtom 5 er op werkend.
Klinkt als GPRS instellingen die niet goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik krijg ook nog steeds geen verbinding met internet via gprs.
Ik heb een telfort kaartje erin, het enige wat ik wel kan is bellen.
Is dit misschien het probleem:?
Ik probeerde mijn IMEI code te veranderen in mijn telfort site.
Nu kreeg ik: ONGELDIGE IMEI CODE??
Even bekeken en...IMEI code in toestel wijkt af van de code op het stickertje in de doos!
Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, en dat was dan een live chatsessie met support van clubimate..die vent wist echt niks, had ik het hele verhaal uitgelegd liet ie gewoon niks meer horen zodat een sessie timeout optrad en nu niet weer in kan loggen...tssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nog een keer geprobeerd en kreeg de aardige "chloe" aan de andere kant.
Die zei dat ik de ROM moest updaten en heb SPL WWE SETUP V1.90 gedownload van de clubimate site.
In de SPL staat versie V 1.05 dus kan alleen maar beter worden...of niet?:)
durf het alleen nog niet aan, straks ben ik álles kwijt...
Maar aan de andere kant...alle rabo shit is er dan wel af..hahaha
Ik denk er nog even over na.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:43:
[modbreak]Da's geen zuivere koffie. We zien hier liever geen warez! :)[/]
Sorry, mag dit dan wel?
tomtom 5.2
http://gsm-telecom.marktp...g4jAK%2F68lc%2FnltVYAY%3D

• roma0803

roma0803

Lost

WOW whibbit!!!! Dit is een zeer ernstig staaltje van de onkunde van i-mate. Héél erg! Allereerst die time-out actie. Flikken ze iedere keer als je een andere vraag stelt dan hoe het weer daar is. Vervolgens je verwijzen naar een ROM?? Niets van waar. Wat jij hebt gedownload is een customization pack. Niets anders dan wat software en homescreens om de i-mate look erin te zetten. Waarschijnlijk zit er ook een virusscanner in. Nee, daarmee zijn je problemen verholpen... NOT!
Er ìs nog geen nieuwe ROM voor de i-mate beschikbaar. Het toestel verkoopt voor geen meter omdat het een baggerapparaat is dat door geen enkele test van een andere netwerkprovider heen komt. Héél misschien komt er een WM6 update voor uit, maar daarmee zijn de problemen met de radio nog niet per definitie opgelost.

Ik ben er klaar mee. Nooit weer een i-mate toestel omdat die echt de slechtste support van de wereld hebben. Altijd al gehad en een nieuwe website brengt daar geen verandering in. Ik ga Rabo Mobiel vragen m'n geld terug te geven. Na 3 kl**ten toestellen mag ik dat best verlangen vind ik. Jammer maar helaas...

Verwijderd

Wat is dan de warez? Het tooltje om de registry te unlocken? Leg me dat eens uit dan kan ik het weerleggen als ik begrijp wat je bedoelt..
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:43:
[modbreak]Da's geen zuivere koffie. We zien hier liever geen warez! :)[/]

• Kaspers
Waarschijnlijk had hij een linkje naar TomTom,
Tooltje om het register te unlocken bestaat trouwens niet, jij bedoeld het application unlock tooltje, en die is wel legaal, het verbreekt gewoon de protection voor de user.

Verwijderd

Nee, ik had een linkje naar tomtom 5.2 neergezet op usenet, ik begrijp wel waarom hij eraf is gehaald

• Sander
  • Niet online
roma0803 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 06:58:
WOW whibbit!!!! Dit is een zeer ernstig staaltje van de onkunde van i-mate. Héél erg! Allereerst die time-out actie. Flikken ze iedere keer als je een andere vraag stelt dan hoe het weer daar is. Vervolgens je verwijzen naar een ROM?? Niets van waar. Wat jij hebt gedownload is een customization pack. Niets anders dan wat software en homescreens om de i-mate look erin te zetten. Waarschijnlijk zit er ook een virusscanner in. Nee, daarmee zijn je problemen verholpen... NOT!
Er ìs nog geen nieuwe ROM voor de i-mate beschikbaar. Het toestel verkoopt voor geen meter omdat het een baggerapparaat is dat door geen enkele test van een andere netwerkprovider heen komt. Héél misschien komt er een WM6 update voor uit, maar daarmee zijn de problemen met de radio nog niet per definitie opgelost.

Ik ben er klaar mee. Nooit weer een i-mate toestel omdat die echt de slechtste support van de wereld hebben. Altijd al gehad en een nieuwe website brengt daar geen verandering in. Ik ga Rabo Mobiel vragen m'n geld terug te geven. Na 3 kl**ten toestellen mag ik dat best verlangen vind ik. Jammer maar helaas...
IK doe met je mee. Ondanks dat ik bij elk nieuw toestel ook weer een BT headset geleverd krijg door Rabomobiel begin ik het nu bij het 3e toestel ook aardig zat te worden.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:58
Ik heb er hier ook 2 liggen (vriendin werkt bij rabo)
Maar ik heb op beide problemen met sms-en voor de rest werkt alles tot op heden nog wel goed maar sms-en wil zeer vaak niet lukken vaak niet aankomen vaak niet verzonden en noem maar op. Dit is echt te gek voor woorden. Als ik al die klachten hierzo lees ben ik niet de enige met problemen.

iemand een oplossing voor ons probleem ?
netwerk is debitel kpn overigens.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Goededag,
die van mij is te koop, SPL-imate.
3 weken in bezit, nog geen gebruikerssporen, met 1gb kaart.

Verwijderd

Ik denk niet dat je er goed aan doet om hem op dit forum te koop neer te zetten.
Na het forum gelezen te hebben krijg je er niet veel voor:)
Probeer marktplaats ofzo, daar kun je nog rond 150 euro vangen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:16:
Ik denk niet dat je er goed aan doet om hem op dit forum te koop neer te zetten.
Na het forum gelezen te hebben krijg je er niet veel voor:)
Probeer marktplaats ofzo, daar kun je nog rond 150 euro vangen.
Nou, is leuk telefoon hoor... :)
Ik heb nog een samsung sgh D900 en vergeleken daarmee is deze foon
maar een beetje minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waardd
Nou ik heb voor de imate wel goede woorden over hoor. Alles werkt tot nu toe gewoon keigoed.... behalve navigatie.... ik ben ermee gestopt (heb me i-paq ook nog)
Bellen, sms, internet, synchro.... alles werkt verderperfect.
Er zullen al veel spl's over de toonbank zijn gegaan en de positieve dingen hoor je vaak minder dan de negatieve dingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
waardd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:29:
Nou ik heb voor de imate wel goede woorden over hoor. Alles werkt tot nu toe gewoon keigoed.... behalve navigatie.... ik ben ermee gestopt (heb me i-paq ook nog)
Bellen, sms, internet, synchro.... alles werkt verderperfect.
Er zullen al veel spl's over de toonbank zijn gegaan en de positieve dingen hoor je vaak minder dan de negatieve dingen. ;)
Hier moet ik me bij aansluiten, hij werkt voor mij perfect! Enige minpuntje tot nu toe is dat ie mijn hoofdtelefoon niet meer pakt nadat ik hem aan me computer heb gehangen. Maar voor de rest, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als je ermee akkoord gaat dat je bluetooth of hoofdtelefoon het niet doet....dat is niet "perfect" voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:09:
Tja, als je ermee akkoord gaat dat je bluetooth of hoofdtelefoon het niet doet....dat is niet "perfect" voor mij.
Hahaha, wist dat er daar een opmerking over gemaakt zou worden. :P Ja, heb er mee leren leven. Iedere keer als ik hem aan me laptop heb gehangen start ik de SPL opnieuw op en dan doettie het weer ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, mijn probleem is de gprs, ik krijg dat ding maar niet aan het internet.
Ik heb een telfort sim en als ik dan een smsje laat sturen met de instellingen hoor ik volgens telfort alleen maar op ACCEPTEER te drukken, nou, die op optie zie ik gewoon niet staan, heb al verschillende keren geprobeerd.
Ook de handmatige instellingen werken niet, ik krijg gewoon geen verbinding.
Maar verder is het toestel perfect..hahaha
De reden waarom ik hem kocht was...telefoon en navigeren, dat doet ie dan gelukkig wel _/-\o_ .
Als iemand nog adviezen heeft met betrekking van mijn gprs...welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Ik heb in contact met rabomobiel het verzoek om opzegging per direct zonder opzegtremijn neergelegd. Hier zou ik vandaag over teruggebeld worden, maar dit is nog niet gebeurd. Ze stonden er iig wel open voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Mja, die indruk heb ik ook dat ze niet moeilijk doen. Ik heb het advies gekregen nog even te wachten op een nieuw toestel. Deze verwachten ze volgende week van de leverancier. Als deze ook problemen geeft, dan zouden ze het op een andere manier oplossen. Ik denk dat dat dan ook opzegging zonder opzegtermijn wordt. Ik ben op zich wel tevreden met het goedkope abo, dus wil wel kijken of er nog andere opties zijn.

Ondertussen vraag ik me stiekem af of de nieuw te ontvangen SPL Mobile 6 heeft.... je weet maar nooit. Rabo Mobiel was ook verreweg de eerste om met de SPL te komen, dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
roma0803 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:52:
Mja, die indruk heb ik ook dat ze niet moeilijk doen. Ik heb het advies gekregen nog even te wachten op een nieuw toestel. Deze verwachten ze volgende week van de leverancier. Als deze ook problemen geeft, dan zouden ze het op een andere manier oplossen. Ik denk dat dat dan ook opzegging zonder opzegtermijn wordt. Ik ben op zich wel tevreden met het goedkope abo, dus wil wel kijken of er nog andere opties zijn.

Ondertussen vraag ik me stiekem af of de nieuw te ontvangen SPL Mobile 6 heeft.... je weet maar nooit. Rabo Mobiel was ook verreweg de eerste om met de SPL te komen, dus....
Tja ik ben er meer dan klaar mee, ik heb mijn zakelijke abbonement er nnog bij en deed dit puur ff via de personeelsaanbieding om te kijken of het wat was en als toestel erbij voor het internetten en mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Honderden freeware (gratis dus) programmatjes voor de smartphone's windows mobile 5.
http://www.smartphone-freeware.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Heel fijn... heeft verder weinig met dit toestel te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

sander- schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 11:20:
[...]
Tja ik ben er meer dan klaar mee, ik heb mijn zakelijke abbonement er nnog bij en deed dit puur ff via de personeelsaanbieding om te kijken of het wat was en als toestel erbij voor het internetten en mailen.
Tja, ben ondertussen weer es aan het verkennen wat er aan alternatieven is. Qua abonnement is Rabo Mobiel toch verreweg de goedkoopste lijkt me. 10ct p/m en p/sms is niet duur. En dat zonder abonnementscontract. Jammer van het toestel, heel erg jammer. Vraag me af of ze nog andere toestellen aan het aanbod toevoegen. Ik vind de service van Rabo Mobiel ook prima. Helaas bieden ze nog niet zoveel als een "echte" provider (MMS; 3G). Moeilijk wel... vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Kaspers schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:47:
Heel fijn... heeft verder weinig met dit toestel te maken..
Desalniettemin héél handig.

Even een probleempje met een thema dat ik daar vandaan heb, dit thema. De standard version.

Ik heb de instructies opgevolgd, maar mijn batterijstatus wordt niet weergegeven. Weet iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf helemaal geen problemen met mijn toestel, werkt perfect... Oke, het is dan wel het tweede toestel maar ik ben er tevreden over.

Misschien ben ik wel blond, maar ik heb dus de demo versie van Photo Contacts gedownload, en ik heb het op mijn telefoon gezet zoals ik met de Keylock heb gedaan. Als ik dan naar de Verkenner ga, en het programma wil installeren krijg ik de melding: Het programma is geen geldige Windows CE-toepassing...

Dat krijg ik bij alle programma's die ik wil installeren... Kies ik de verkeerde proggies uit of wat? Graag hoor ik wat ik niet goed doe...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Waarschijnlijk heb je een windows executable gedownload die je vanuit je windows PC moet starten, deze start dan ActiveSync voor je en installeert zo het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Sagaris schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:58:
Desalniettemin héél handig.

Even een probleempje met een thema dat ik daar vandaan heb, dit thema. De standard version.

Ik heb de instructies opgevolgd, maar mijn batterijstatus wordt niet weergegeven. Weet iemand misschien een oplossing?
Heb je die plugins wel geïnstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Kaspers schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:07:
[...]

Heb je die plugins wel geïnstalleerd ?
:Y , RJTime en SmartMonitor staan er op. Het is iig geen groot probleem, als ik naar het menu ga laat ie hem wel zien. Maar gewoon op het beginscherm krijg ik hem niet :N

Om even te laten zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.kolumbus.fi/anders.ruohio/sp/iphonev2.gif

Hij ziet er precies zo uit (de meest simpele van de 2) alleen rechtsboven heb ik gewoon de batterij niet. Voor de rest issie hetzelfde.

[ Voor 25% gewijzigd door Sagaris op 25-02-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
mmm ik heb hem even geprobeerd, en ik krijg niet eens bereik te zien..
wel een leuk theme btw, excuses voor het neerhalen van die tip.

Zal smartmonitor nog eens proberen te herinstalleren..

// smartmonitor ziet met z'n eigen homescreen layout als batterijpercentage: 0%, dus niet echt compatible met AKU 3...

Signal strength werkt wel.. nu nog op die iPhone homescreen..

[ Voor 32% gewijzigd door Kaspers op 25-02-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek al een tijdje naar een gratis inpakprogramma, zip..rar..enz
Behalve unrar en resco explorer heb ik nog geen gratis versie weten te vinden...iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander- schreef op zondag 25 februari 2007 @ 10:30:
Waarschijnlijk heb je een windows executable gedownload die je vanuit je windows PC moet starten, deze start dan ActiveSync voor je en installeert zo het programma.
Top, dit was het ! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_FlasH_ schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:30:
De mijne is retour Rabo voor reparatie.

Een paar keer per week komt het voor dat bellen of internetten niet lukt. Er blijft "Kiezen" of "Verbinden" in beeld staan. Het enige dat helpt om te kunnen bellen of internetten is uit en weer aan zetten. Erg irritant. (Probleem treedt ook op na diverse resets.)

Veel collega's hebben ook problemen met dit toestel. Ik hoef hem eigenlijk niet meer :)
Ik had vergelijkbaar probleem,maar die lijken (afkloppen) opgelost:

Het toetstel switchte een paar keer per dag zonder dat ik daarom had gevraagd naar de GPRS-modus. Op het Home-screen in de rechter boven-hoek werd de gewone "phone"-indicator vervangen door de "GPRS connected" indicator. Bellen lukte dan inderdaad niet. Hij bleef hangen in "Kiezen...". Enige mogelijkheid was dan opnieuw aan- en uitzetten.

"Chloe" van Imate raadde aan om óf een hard reset te proberen óf een ROM-update. Omdat ik daar tegenop zag eerst maar eens batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart.

Nu doet hij het al 5 dagen probleemloos. :) Nog meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:13:
Behalve unrar en resco explorer heb ik nog geen gratis versie weten te vinden...iemand?
Het is wel niet ontopic maar vooruit!

Ik snap niet dat je deze niet bent tegengekomen: http://www.zipgenius.it/eng/index.php

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker weten dat die voor de smartphone is? zie ik nergens staan.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
GrrRon schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:03:
[...]

Het is wel niet ontopic maar vooruit!

Ik snap niet dat je deze niet bent tegengekomen: http://www.zipgenius.it/eng/index.php
Uhm ik wil niet vervelend doen, maar een Windows Mobile based smartphone, draait geen XP...

Afbeeldingslocatie: http://www.webalice.it/zipgenius/zg6/shots/shotzg6%20(2).png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:13:
heb zo ff geen linkje; maar 'total commander' doet dit voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:42:
heb zo ff geen linkje; maar 'total commander' doet dit voor je.
linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhh ja bedankt, die werkt goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 14:29
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:55:
[...]

Ik had vergelijkbaar probleem,maar die lijken (afkloppen) opgelost:

Het toetstel switchte een paar keer per dag zonder dat ik daarom had gevraagd naar de GPRS-modus. Op het Home-screen in de rechter boven-hoek werd de gewone "phone"-indicator vervangen door de "GPRS connected" indicator. Bellen lukte dan inderdaad niet. Hij bleef hangen in "Kiezen...". Enige mogelijkheid was dan opnieuw aan- en uitzetten.

"Chloe" van Imate raadde aan om óf een hard reset te proberen óf een ROM-update. Omdat ik daar tegenop zag eerst maar eens batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart.

Nu doet hij het al 5 dagen probleemloos. :) Nog meer mensen met deze ervaring?
Ik heb hem tig keer gereset naar factory default. Ook de batterij er uit gehad. Problemen bleven. Ik ben hem nu 4 weken en 1 dag kwijt. Gister weer de Rabo Mobiel gebeld en geklaagd. Ik ben niet de enige. Ze zijn in onderhandeling met I-Mate om het reparatie proces te versnellen.

Ik hoef in iedergeval niet te betalen voor de termijn dat ik de mobiel niet kan gebruiken. Maar eigenlijk hoef ik hem ook niet meer terug. Koop wel weer een SE.

Edit: de Rabo heeft de I-Mate op "tijdelijk uitverkocht" gezet.. Ik denk dat dat eerder met het grote aantal problemen dan met het werkelijk uitverkocht zijn te maken heeft :)

[ Voor 6% gewijzigd door _FlasH_ op 28-02-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
_FlasH_ schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:03:
[...]

Ik heb hem tig keer gereset naar factory default. Ook de batterij er uit gehad. Problemen bleven. Ik ben hem nu 4 weken en 1 dag kwijt. Gister weer de Rabo Mobiel gebeld en geklaagd. Ik ben niet de enige. Ze zijn in onderhandeling met I-Mate om het reparatie proces te versnellen.

Ik hoef in iedergeval niet te betalen voor de termijn dat ik de mobiel niet kan gebruiken. Maar eigenlijk hoef ik hem ook niet meer terug. Koop wel weer een SE.

Edit: de Rabo heeft de I-Mate op "tijdelijk uitverkocht" gezet.. Ik denk dat dat eerder met het grote aantal problemen dan met het werkelijk uitverkocht zijn te maken heeft :)
Doe je toch iets verkeerd. Ik kreeg elke keer een nieuwe toegestuurd en stuurde de oude dan terug. Maar ben het nu ook zat en ben in de procedure voor het per direct stopzetten van mijn abbonement zonder opzegtermijn en zonder afkoop van het toestel. Ben benieuwd of het gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Mijn SPL heeft er ook weer een vaag probleem bij.... Hij slaat de foto's niet meer goed op 8)7

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Ik heb helaas ook een probleem. Ik vond de ontvangst al niet bijzonder, maar er zit nu ineens een gigantische ruis in mijn spl. Erg irritant, niet zozeer voor mijzelf (want ik hoor het zelf niet), maar wel voor de ontvangers. En ik gebruik hem erg veel zakelijk, dus niet echt prettig. Verder ben ik wel erg tevreden, ik vind hem mooi/strak, email werkt erg goed (zakelijk push) en TomTom werkt ook prima ! Ik mis alleen een sneltoets voor email ....

Ik heb zojuist Rabo gebeld. Die vertelden dat ze hem op konden halen voor reparatie. Ik zei dat ik hem zakelijk gebuik en niet zonder kan. In eerste instantie helaas pindakaas. Toen gevraagd hoe lang dat ging duren; ongeveer 3 weken. Onacceptabel en gevraagd of er geen andere oplossing was. Hij ging met zijn baas overleggen, en omdat ze de ruis en bereik ook wel een serieus probleem vonden (ze konden me ook moeilijk verstaan 8)7 ), sturen ze een nieuwe op en kan ik oude terugsturen. Toch netjes O-) !

Wel een ander probleem, ze hadden geen SPL meer op voorraad (zoals al eerder gemeld), maar ze verwachten ze weer te hebben vanaf 8 maart, hopelijk dan ook verbeterde versies ;) ! Dan wordt die gelijk opgestuurd ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ja ja... nieuws. Rabo verwacht inderdaad "een verbeterde versie van de SPL". i-mate doet een relaunch van het toestel (ook andere kleuren) en deze toestellen zouden de kinderziektes, waarmee een aantal van ons kampt, niet meer hebben. Ik durf redelijke hoop te hebben dat de serie die Rabo krijgt ook is voorzien van Windows Mobile 6. Een vriend van me, werkzaam binnen een grote telecom provider, fluisterde me ook al zoiets toe. Ik krijg van Rabo een nieuwe toegezonden zodra de nieuwe serie over 14 dagen binnen is, en mij is nu een aantal keren met zo veel klem verzekerd dat de problemen zeer aannemelijk daarmee voorbij zijn, dat ik denk dat ik/we één van de eersten kunnen zijn met een WM6 toestel. Ben ik errug benieuwd naar. Ik krijg het nergens vandaan officieel bevestigd, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
roma0803 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:43:
Ik durf redelijke hoop te hebben dat de serie die Rabo krijgt ook is voorzien van Windows Mobile 6. Een vriend van me, werkzaam binnen een grote telecom provider, fluisterde me ook al zoiets toe. Ik krijg van Rabo een nieuwe toegezonden zodra de nieuwe serie over 14 dagen binnen is, en mij is nu een aantal keren met zo veel klem verzekerd dat de problemen zeer aannemelijk daarmee voorbij zijn, dat ik denk dat ik/we één van de eersten kunnen zijn met een WM6 toestel. Ben ik errug benieuwd naar. Ik krijg het nergens vandaan officieel bevestigd, maar toch.
Dat zou helemaal geweldig zijn, gelijk WM6 :9 ! Ik hoop het ...... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het mogelijk is hoor, maar....zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld zélf WM6 erop te zetten? als ik WM6 zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Kleine kans, maar ik denk dat we straks wel ROM's krijgen die met de SPL gaan werken.
Ik heb persoonlijk ook wel genoeg van WM5....

[ Voor 21% gewijzigd door Kaspers op 02-03-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

De i-mate helpdesk zei tegen mij dat de SPL nooit WM6 zou kunnen gaan draaien ivm hardware limitaties...

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Dan is die persoon waarschijnlijk niet echt up to date..
want WM6 editites zitten er al aan te komen...

Maar misschen gaan ze de hardware nog eens upgraden,
ik heb trouwens wel gelezen, dat WM6 een stuk vlotter draait dan WM5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Kaspers schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:04:
Dan is die persoon waarschijnlijk niet echt up to date..
Dat is absoluut zo. Ik heb nu al een paar keer gebeld met ze, maar het zijn echt absoluut geen hele slimme mensen daar ... Zijn volgens mij zo van de straat geplukt .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om je geheugenkaartje in de telefoon te formatteren? Bij de meeste telefoons is dit wel mogelijk, maar ik kon deze optie niet bij de imate spl niet vinden. Iemand wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
In Filemanager kan ik wel storage folder deleten:

Are you sure you want to remove the folder 'Storage Card' and all of its contents ?'

Daarna krijg ik een error, en daarna is niet de map gewist, maar wel de content, dus eigenlijk is het wel mogelijk, maar of het 'echt' formatteren is, weet ik niet..

En anders er ff een app voor zoeken..

[ Voor 126% gewijzigd door Kaspers op 06-03-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat heb ik ook geprobeerd, maar werkt bij mij ook niet goed. Ik heb het programmaatje flash format gevonden, straks ff proberen of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:57
Nou krijg inmiddels een beetje het apezuur van RABO mobiel, ben mijn I-mate nu al vanaf half Januari kwijt aan hun, en er wordt nu al een week of 3 beloofd dat er een nieuwe wordt opgestuurd. Maar tot op heden nog niks ontvangen. Net weer even gebeld en het kan nog wel weken duren. Iemand hier z, n abbo al opgezegd? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Sta op het punt dat te doen. Ben een beetje zat van het onbereikbaar zijn als ik even es een keer de GPRS verbinding vergeet handmatig te beïndigen. Dus ze hebben vandaag gezegd dat het nog weken kan duren? Vorige week vertelden ze me nog 2 weken. Klopt dus niet meer. Ik sluit niet uit dat Rabo Mobiel daar niets aan kan doen, i-mate is niet een zeer betrouwbare leverancier als het op een datum aankomt. Maar ja, dan kan Rabo beter zeggen dat ze het niet weten ipv steeds "een paar weken" te zeggen.

Op zich ben ik wel happy met het lage gespreks/sms tarief dus daarvoor wil ik wel bij Rabo blijven. Het even opzoeken van saldo of een snelle overboeking doen met je telefoon vindt ik ook uitermate prettig. Alleen het toestel is volkomen bagger en dat drukt de pret ernstig. Een alternatief toestel zie ik ook niet in hun collectie, dus ik denk wel dat ik opzeg als ze volgende week niet kunnen leveren. Jammer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:08:
ja dat heb ik ook geprobeerd, maar werkt bij mij ook niet goed. Ik heb het programmaatje flash format gevonden, straks ff proberen of het werkt.
Ik heb dit dus geprobeerd, maar bij mij werkt het helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:11:
[...]

Als ik de site lees staat er volgens mij dat je ook een 12 maanden abo kunt afsluiten of direct het toestel kunt kopen, maar dan is de prijs anders. Wat die prijs dan is kan ik nergens vinden, daar zou je dus ff de klantenservice voor moeten bellen, maar ik neem aan dat ie dan flink hoger ligt. Wat je wel kunt doen is het toestel nemen met 24 maanden 8.95 per maand, direct opzeggen en de 8,95 de volle 24 maanden door betalen. Dan kom je dus op 24x8.95 +3x10 (opzegtermijn)=244.80 euro uit.

Als je na een jaar het toestel zat bent verkoop je hem weer, maar zit je nog wel 12 maanden aan de 8.95 per maand vast.
De telefoon is op dit moment uitverkocht, maar ik vroeg me af of deze methode nog steeds werkt? Ben nu op pagina 10 van het topic, maar het wordt me wat lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een SPL over, helemaal krasvrij en compleet met alles. Nog geen 2 weken gebruikt.

Modbreak:Vraag & Aanbod graag :)

[ Voor 32% gewijzigd door Eggy op 11-03-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een SPL via marktplaats gekocht van een rabo medewerker, maar nu ik er mijn eigen simkaart of die van mijn vriendin erin stop, kan ie geen privider vinden.
Is het nodig om eerst de telefoon bij de rabobank te activeren, want ik weet dat de vorige eigenaar er niet mee gebeld heeft, zoals op de site van de rabobankstaat beschreven of zit er tóch een simlock op? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Nee, de telefoon kan niet remote geactiveerd worden. De SIM moet dat wel. Maar aangezien je een eigen SIM gebruikt en ik nog niet gehoord heb van een Rabo Mobiel met SIM lock denk ik dat er iets anders aan de hand is.

PS: Gisteren kon Rabo Mobiel me nog steeds niet vertellen wanneer de nieuwe serie binnenkomt. Wél dat ik automatisch een nieuwe krijg toegezonden zodra ze er zijn. Tegen die tijd is het m'n normale tijd voor een nieuw toestel.... hahahaha.... :+

[ Voor 36% gewijzigd door roma0803 op 14-03-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch een probleem met de phone, ik heb binnen totaal geen bereik en buiten een héél klein beetje, zowel met KPN , Telfort als Orange dus het ligt waarschijnlijk aan de antenne. Ik heb hem via marktplaats gekocht van iemand die bij de rabobank werkt gekocht en mijn eigen simkaart erin gepropt én die van mijn vriendin én die van een collega maar hij blijft op zoeken staan.

Bij de rabobank klantenservice kunnen zij mij alleen helpen als ik de originele rabo simkaart erin doe maar die heb ik natuuurlijk niet. Hij is splinternieuw met garantiebewijs erbij maar zij willen mij niet helpen.

Weet iemand een andere weg die ik op kan slaan? Importeur ofzo?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Er zit nog fabrieksgarantie op (2 jaar meen ik). Ik weet zo niet wie de importeur van de toestellen is en via welk servicebedrijf deze werkt, maar dat fatsoen zou Rabo wel moeten hebben je dat te vertellen. Je kunt evt. ook reclameren via de site van i-mate zelf. Stuur ze een mail met de vraag wat je nu kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een optie om het selecteer abonnement uit het menu te halen? Op de site van Imate is wel een update pack te zien maar volgens mij is het geen rom update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een telfort sim erin.
Als ik telfort netwerk selecteer heb ik binnen ook nauwelijks bereik, maar selecteer ik kpn netwerk dan is dat veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
inmiddels ben ik gelukkig van mijn Imate en het Rabomobiel abbonement verlost. Ga nu maar eens opzoek naar een echte telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

sander- schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:07:
inmiddels ben ik gelukkig van mijn Imate en het Rabomobiel abbonement verlost. Ga nu maar eens opzoek naar een echte telefoon
Dus ze zijn akkoord gegaan? Mooi. Ik denk het nog even af te wachten. Heb toch nog geen alternatief gezien, althans niet één die al in de handel is. De HTC Erato lijkt me wel wat, maar die komt op zijn vroegst volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
roma0803 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:42:
[...]

Dus ze zijn akkoord gegaan? Mooi. Ik denk het nog even af te wachten. Heb toch nog geen alternatief gezien, althans niet één die al in de handel is. De HTC Erato lijkt me wel wat, maar die komt op zijn vroegst volgende maand.
Ik heb aangegeven dat ik na 3 foutieve toestellen geen vertrouwen meer had in de dienstverlening + het toestel en dat ik dus eigenlijk per direct van alles af wilde zijn zonder opzegtermijnen etc. En daar is rabo mee akkoord gegaan. Echter liep van mij alles via de personeelsaanbieding en via interne medewerkers, dus ik ga ervanuit dat dit ook zijn invloeden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 14:29
Ik denk dat ik te aardig ben ofzo dat ik steeds afgescheept wordt.
Vandaag weer eens gebeld. En ze kon me vertellen dat volgende week alle klagende klanten met een i-mate spl tussen dinsdag en donderdag gebeld gaan worden.

[ Voor 7% gewijzigd door _FlasH_ op 16-03-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Ik heb vandaag ook RABO gesproken. Ik had 1 maart gebeld dat ik slecht bereik had met de telefoon en ik zou een nieuwe toegestuurd krijgen, maar ze waren aan het wachten op een nieuwe zending SPL's .... Vandaag vertelden ze me dat het normaal 4 werkdagen duurt voordat die verstuurd wordt, maar dat ze 2 weken nodig hebben om te testen (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) zodat ze zeker weten dat dit model goed werkt als ze mij die toesturen. Dus het rekensommetje leert dat ik hem volgende week vrijdag bezorgd krijg ....

Wat een raar verhaal, ik wacht het maar eens af. Als dit weer niets is, vraag ik ook mijn geld terug en denk ik dat ik maar weer overstap naar de SP5, daar was ik erg tevreden over, vond deze alleen er iets beter uitzien ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Samenvattend hebben we heel wat verschillende verhalen van de Rabo, maar één ding is zeker. Ze hebben geen nieuwe, en ze weten niet wanneer wel. Jammer dat ze dat zo doen. Als ze nou eerlijk toegaven dat ze niet weten wanneer ze weer een partij krijgen, maar dat ze contact opnemen (of een nieuwe sturen) zodra ze er zijn. Eerlijkheid duurt het langst, ook hier. Steeds weer andere data en nu gaan ze zelfs bellen? En testen? Tja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals het mij is uitgelegd, komt er in de loop van volgende week een lading nieuwe SPL's binnen. Deze zullen daarna naar de klanten verstuurd worden.

Al met al kun je zeggen dat de SPL veel mankementen vertoond, maar mijn ervaring is wel dat Rabobank overal heel coulant in is, en meteen problemen oplost. Dat er nu een aantal mensen zijn die moeten wachten op een nieuwe telefoon ligt op dit moment buiten de macht van Rabo. Nu maar hopen dat de nieuwe batch wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:56:
Zoals het mij is uitgelegd, komt er in de loop van volgende week een lading nieuwe SPL's binnen. Deze zullen daarna naar de klanten verstuurd worden.

Al met al kun je zeggen dat de SPL veel mankementen vertoond, maar mijn ervaring is wel dat Rabobank overal heel coulant in is, en meteen problemen oplost. Dat er nu een aantal mensen zijn die moeten wachten op een nieuwe telefoon ligt op dit moment buiten de macht van Rabo. Nu maar hopen dat de nieuwe batch wel goed is.
Rabobank die coulant is? Laat me niet lachen... Rabobank zal wel moeten, ze leveren namelijk een ondeugdelijk product. Je moet niet vergeten dat je als consument een stuk meer rechten hebt dan de gemiddelde verkoper/helpdesker jou doet laten denken.

En niet te vergeten de imagoschade die het hele bedrijf leidt onder een misser zoals met de i-mate. Daar wordt intern aardig hard over gesproken. En als ze het dan ook nog niet zo netjes op zouden lossen heb je voor je het weet het hele Tros Radar en consumentenbond spul achter je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander- schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:21:
[...]

Rabobank die coulant is? Laat me niet lachen... Rabobank zal wel moeten, ze leveren namelijk een ondeugdelijk product. Je moet niet vergeten dat je als consument een stuk meer rechten hebt dan de gemiddelde verkoper/helpdesker jou doet laten denken.

En niet te vergeten de imagoschade die het hele bedrijf leidt onder een misser zoals met de i-mate. Daar wordt intern aardig hard over gesproken. En als ze het dan ook nog niet zo netjes op zouden lossen heb je voor je het weet het hele Tros Radar en consumentenbond spul achter je aan.
Wel mooi dat je zelf impliceert dat de Rabobank stiekem wel coulant is("ze moeten wel", geen radar/consumentenbond achter zich aan). Als ik me niet vergis ben juist jij degene die zijn contract heeft kunnen ontbinden op basis van coulantie, en niet op basis van de AV.

Maar goed, laten we hier geen Rabo-topic van maken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:36:
[...]

Wel mooi dat je zelf impliceert dat de Rabobank stiekem wel coulant is("ze moeten wel", geen radar/consumentenbond achter zich aan). Als ik me niet vergis ben juist jij degene die zijn contract heeft kunnen ontbinden op basis van coulantie, en niet op basis van de AV.

Maar goed, laten we hier geen Rabo-topic van maken;)
Op basis van coulance? Dat is op basis van de nederlandse wet. Volgens het consumentenrecht moet ik Rabobank in alle redelijkheid de mogelijkheid geven om hun fout op te lossen, dus mij een goed toestel te leveren. dit heb ik tot 2 maal toe gedaan en toen heb ik gebruik gemaakt van het recht tot ontbinden van de overeenkomst op basis van het niet nakomen van leveren van een deugdelijk product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Moeten of niet, ze lossen het wel op. Of doen in ieder geval (veel) moeite het netjes op te lossen. De BT headset hadden ze niet hoeven doen en is iets wat ik bijzonder kan waarderen. Geen wet die ze daartoe verplicht. Bij mij heeft het in ieder geval het effect gesorteerd nog even te wachten en ze nog een kans te geven. Ondertussen ben ik positief over Rabo Mobiel en de service die ze verlenen. Lukt het niet het op te lossen, ja dan ben ik weg. Ik hoop echter wel dat het opgelost wordt. Ik vind de SPL een prima toestel (buiten z'n huidige kuren om) en hoop dat met de nieuwe serie de problemen voorgoed voorbij zijn. Mocht er WM6 op zitten, dan ben ik zelfs blij dat het allemaal zo loopt. Bij een meteen goed werkend toestel had ik geen WM6 toestel gehad. Maar goed, eerst maar zien en dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coju
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zie dat de i-mate nu weer bij de Rabobank te verkrijgen is. Weet iemand of dit een verbeterde versie is? Met WM6? Ik vind het een erg mooie telefoon maar met z'n huidige problemen ga ik liever voor een SonyEricsson die zich al bewezen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Als ik het topic zo doorlees is het best een dramatisch toestel..
Design en WM en formaat zijn wel naar mijn wensen..Zijn er ook mensen die tevreden zijn over dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
PnD schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:29:
Zijn er ook mensen die tevreden zijn over dit toestel?
Oeh! Pick me! Pick me!

Ik ben tevreden over het toestel, enige minpuntjes voor mij zijn: de snelheid van het toestel, het zou wat sneller kunnen. En het feit dat de hoofdtelefoon niet werkt als ie aan de oplader of je pc heeft gehangen. Maar aan en uitzetten verhelpt dat weer. Voor de rest ben ik er absoluut tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verwijderd, achteraf was het misschien niet zo handig

Modbreak:Vooraf was het evenmin handig :|

[ Voor 255% gewijzigd door Canaria op 22-03-2007 20:17 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste