Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb de SPL dinsdag binnen gekregen via Rabomobiel. Ik had hem in een keer gekocht, dus €210. Daarna meteen abonnement opgezegd. Maar wat ik mij nu dus afvraag, zitten de kosten die ik verbruik aan bellen/smsen bij het opzegtermijn van 3 maanden inbegrepen of betaal ik die extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:21:
[...]

Tijdens de synchronisatie met activesync op werk met outlook 2003 blijft hij hangen bij de afspraken. Het overbrengen van de contactpersonen is geen probleem, maar zodra hij verder synchroniseert met de afspraken stopt het na 2 a 3 seconden en komt er een foutmelding. Thuis is er geen probleem met het synchroniseren. Het is in combinatie met het abonnement van de rabobank maar de helpdesk kan verder niet helpen.
Je kunt ze wel degelijk per 100 syncen, je kunt in sync regels in Active Sync volgens mij aangeven welke tijdsspanne er gesynct moet worden. Dat doe je bij menu-opties-agenda aantappen-instellingen. Daar kun je kiezen voor bijv. De afgelopen twee weken (staat ie bij mij standaard op) en alle toekomstige. Als je nu de klok van je toestel verzet en dan synct kun je ongeveer bepalen hoeveel afspraken je toestel per keer synct. Het is ff lastig, maar het kan wel. probeer anders MS ff te mailen en vraag wat de max is die AS aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:08:
Hallo,
Ik heb de SPL dinsdag binnen gekregen via Rabomobiel. Ik had hem in een keer gekocht, dus €210. Daarna meteen abonnement opgezegd. Maar wat ik mij nu dus afvraag, zitten de kosten die ik verbruik aan bellen/smsen bij het opzegtermijn van 3 maanden inbegrepen of betaal ik die extra?
Ik heb hetzelfde gedaan (ook dinsdag binnen gekregen). Ik ga er vanuit dat ik nu € 210 betaald heb, en dat ik nog 3 maanden € 10 moet betalen en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Ik heb soms problemen met synchroniseren. Hij staat op push email, werkt als een speer. Alleen soms als ik gebeld heb, dan werkt het synchroniseren (en ook internet explorer) niet meer. Handmatig aanzetten van synchroniseren heeft geen zin en ik kan ook geen internet pagina's oproepen. Meestel gaat het dus goed, en hij gaat gelijk automatisch email ophalen.

De enige oplossing die ik heb kunnen ontdekken is een reset doen, even SPL uitzetten en weer aanzetten. Dan werkt alles weer prima.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ? En of er misschien een 'sneller reset' is van de verbinding of zo, waardoor het wel goed gaat ? Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattrob schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:27:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan (ook dinsdag binnen gekregen). Ik ga er vanuit dat ik nu € 210 betaald heb, en dat ik nog 3 maanden € 10 moet betalen en that's it.
Oke, dus als het goed is kan ik die € 10 gewoon gebruiken als beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet je push mail aan. Ik heb begrepen dat nu nog niet werkt. Of heb ik dat verkeerd?

quote]mattrob schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:24:
Ik heb soms problemen met synchroniseren. Hij staat op push email, werkt als een speer. Alleen soms als ik gebeld heb, dan werkt het synchroniseren (en ook internet explorer) niet meer. Handmatig aanzetten van synchroniseren heeft geen zin en ik kan ook geen internet pagina's oproepen. Meestel gaat het dus goed, en hij gaat gelijk automatisch email ophalen.

De enige oplossing die ik heb kunnen ontdekken is een reset doen, even SPL uitzetten en weer aanzetten. Dan werkt alles weer prima.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ? En of er misschien een 'sneller reset' is van de verbinding of zo, waardoor het wel goed gaat ? Bedankt !
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:26:
[...]

Oke, dus als het goed is kan ik die € 10 gewoon gebruiken als beltegoed.
Yep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:57
[quote]_FlasH_ schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:29:
Die van mij heeft problemen.

Steeds als ik wil bellen of internetten dan moet ik hem eerst uit en weer aan zetten. Anders blijft hij hangen op het schermpje "kiezen" resp. "verbinden:. Erg irritant. Diverse herinstallaties werken niet.

Bah...

Zaterdag komen ze hem ophalen voor reparatie.

En heb je hem alweer terug ? de mijne heb ik vd week ook ter reperatie opgestuurd.
diegene die mij belde kreeg een echo van zichzelf te horen.wat heel vervelend praat.
hardreset hielp niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
dirk38 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 22:53:
[quote]_FlasH_ schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:29:
Die van mij heeft problemen.

Steeds als ik wil bellen of internetten dan moet ik hem eerst uit en weer aan zetten. Anders blijft hij hangen op het schermpje "kiezen" resp. "verbinden:. Erg irritant. Diverse herinstallaties werken niet.

Bah...

Zaterdag komen ze hem ophalen voor reparatie.

En heb je hem alweer terug ? de mijne heb ik vd week ook ter reperatie opgestuurd.
diegene die mij belde kreeg een echo van zichzelf te horen.wat heel vervelend praat.
hardreset hielp niet. :'(
Ik heb het probleem dat ik soms met geen mogelijkheid verbinding kan krjigen, zowel via gprs/internet als gewoon telefonisch. Ding weigert dan elke dienst en moet even gereboot worden en werkt dan weer prima. Dit lijkt me niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:26:
Nou ik heb alles erop gezet, tomtom 6 met update naar 6.020, het werkt, maar niet helemaal super, je kan maar moeilijk navigeren waarbij het middelste gedeelte nog geen toetsen herkend, dus als je een straat wilt intikken, dan gaat dat best traag, maar wil je nu een straat selecteren, dan moet je eerste de hele straat goed tikken, want je kan nie naar benenden scrollen....

2e minpuntje van toestel is dat die super en super traag is, dus ik vroeg me af hoe je de versie kan bekijken, wellicht dat een update hiervoor beter geschikt is, iemand een idee?
Ik heb de TomTom 6.0 Navigator van mijn PDA ook op mijn I-mate SPL gezet. De bediening laat te wensen over (zie eerdere posts), maar het programma werkt wel. Alleen pakt TomTom 6.0 mijn bluetooth muis niet. Ik gebruik de Adapt AD-300. In het menu selecteer ik 'andere bluetooth muis' alleen kom ik dan in een menu waarin ik Com 3 of Com 1 moet selecteren. Doordat de pijltjes omhoog en omlaag niet werken (bedienen dan ineens het volume) kan ik hier niets selecteren en geeft TomTom aan 'geen GSP gevonden'. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Ter info:
Ik synchroniseer mijn agenda met thans 1500+ afspraken en ca. 1300 contactpersonen (voornamelijk collega's, zoveel vrienden heb ik nou ook weer niet ;) ) met Outlook 2007 zonder een enkel probleem.

Verder is het eigenlijk een bagger toestel. De radio (GSM/GPRS deel) is van waardeloze kwaliteit. Eén toestel is reeds omgeruild door Rabo Mobiel (fantastische service overigens) omdat ik niet meer kon bellen en m'n GPRS verbinding continu wegviel. Nieuw toestel, nieuwe ROM en na een paar weken begint deze ook problemen te geven, vergelijkbaar met de problemen die andere gebruikers hierboven beginnen te ervaren.

Ik heb het vermoeden dat het toestel iets te enthousiast door Rabo Mobiel is ingekocht. Geen enkele andere provider levert dit toestel en zelfs op de i-mate site is er nog geen support pagina. Het is een mooi toestel maar ik ben bang dat het niet voldoet aan de kwaliteitsstandaard die je ervan mag verwachten en daarom nog nergens wordt geleverd. Ik mis meer oproepen dan ooit omdat ik ze niet kan aannemen en reboot het toestel om de haverklap om de radio weer werkend te krijgen. Jammer, heel jammer. Heb m'n klacht weer bij Rabo Mobiel neergelegd, es zien wat voor oplossing er voor te benken is.

Overigens werkt TomTom Mobile 5.20 zonder problemen op mijn toestel.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Om de levensduur van mn batterij te verhogen, zou ik het GPRS kunnen uitzetten, zo ja, hoe? Ik gebruik het nagenoeg nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het bij iedereen hier met de standby tijd? Ik moet hem om de 3/4 dagen op de oplader gooien, hij staat 24/7 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Sagaris schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:30:
Om de levensduur van mn batterij te verhogen, zou ik het GPRS kunnen uitzetten, zo ja, hoe? Ik gebruik het nagenoeg nooit.
Ik geloof niet dat je GPRS permanent uit kunt zetten zonder je GPRS instelling eerst te deleten. Batterijverbruik is echter niet noemenswaardig. Alleen de applicaties die GPRS gebruiken verbruiken ook batterij. De verbinding op zich niets.
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:33:
Hoe staat het bij iedereen hier met de standby tijd? Ik moet hem om de 3/4 dagen op de oplader gooien, hij staat 24/7 aan.
Ik gebruik 'm erg intensief en doe dan normaliter ook 3 tot 4 dagen met een batterij.

[ Voor 25% gewijzigd door roma0803 op 21-01-2007 17:14 ]

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ok. Bedankt! Dan laat ikkum lekker aan staan, batterijduur vind ik wat minder. Ik heb hem op dit moment zo'n beetje iedere dag aan de oplader hangen, maar ik denk dat ik hem eens keer leeg laat lopen en dan pas weer ga opladen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TomTom 6.0 Navigator op mij I-mate gezet. Het lukte mij eerst niet om mijn bluetooth muis te activeren, maar na lang werk is mij dat toch gelukt. Alleen wanneer ik TomTom aan heb staan, kom ik na een minuut of 5 weer in het hoofdscherm van de telefoon (dus uit TomTom naar beginscherm (met o.a. afspraken, sms e.d.). Als ik dan 1 maal op de knop boven de rode telefoonhoorn druk kom ik weer in TomTom. Weet iemand way het probleem is?? Graag een reactie. Bed\nkt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:24:
Ok. Bedankt! Dan laat ikkum lekker aan staan, batterijduur vind ik wat minder. Ik heb hem op dit moment zo'n beetje iedere dag aan de oplader hangen, maar ik denk dat ik hem eens keer leeg laat lopen en dan pas weer ga opladen. :p
De ene keer houdt mijn batterij het ook 3-4 dagen uit en de andere keer na het opladen maar goed 1 dag. Lijkt wel alsof er een bepaalde applicatie blijft lopen die veel resource vraagt. Telefoon opnieuw opstarten en hij doet het weer een paar dagen... Iemand een idee? Ik gebruik SP Task Manager en die geeft aan dat er geen (non-system) applicaties running zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallow,
ik heb het startmenu al wel in lijst vorm, maar weet iemand hoe ik de volgorde kan veranderen?
Groet'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 09:59
Dat kan met bepaalde 3rd party apps, maar het kan niet per default.
Je zult dus zo'n app moeten draaien of je register manual aanpassen, maar er is een kans dat dat mis kan gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roma0803 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:12:
Ter info:
Ik synchroniseer mijn agenda met thans 1500+ afspraken en ca. 1300 contactpersonen (voornamelijk collega's, zoveel vrienden heb ik nou ook weer niet ;) ) met Outlook 2007 zonder een enkel probleem.

Verder is het eigenlijk een bagger toestel. De radio (GSM/GPRS deel) is van waardeloze kwaliteit. Eén toestel is reeds omgeruild door Rabo Mobiel (fantastische service overigens) omdat ik niet meer kon bellen en m'n GPRS verbinding continu wegviel. Nieuw toestel, nieuwe ROM en na een paar weken begint deze ook problemen te geven, vergelijkbaar met de problemen die andere gebruikers hierboven beginnen te ervaren.

Ik heb het vermoeden dat het toestel iets te enthousiast door Rabo Mobiel is ingekocht. Geen enkele andere provider levert dit toestel en zelfs op de i-mate site is er nog geen support pagina. Het is een mooi toestel maar ik ben bang dat het niet voldoet aan de kwaliteitsstandaard die je ervan mag verwachten en daarom nog nergens wordt geleverd. Ik mis meer oproepen dan ooit omdat ik ze niet kan aannemen en reboot het toestel om de haverklap om de radio weer werkend te krijgen. Jammer, heel jammer. Heb m'n klacht weer bij Rabo Mobiel neergelegd, es zien wat voor oplossing er voor te benken is.

Overigens werkt TomTom Mobile 5.20 zonder problemen op mijn toestel.
Op de imate site is wel degelijk een support pagina te vinden. Ik kan er echter nog niet op omdat ik mijn spl nog niet binnen heb, maar er is ook een pagina met rom-updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Klopt, er staat idd ondertussen een support page. Heeft wel lang geduurd. Er staan voor de SPL gen ROM updates omdat er nog geen officiële zijn. Rabo stuurt me het 3e toestel toe..... Goede service, dat wel. Jammer van de kwaliteit van het toestel. Het is een mooi toestel. Beetje traag maar niet tè. Heel jammer van de slechte radio kwaliteit. Ik denk dat ik er nu geen geüpdate ROM op zit. Als deze over een paar weken weer dezelfde problemen geeft moet ik maar es zien wat voor andere mogelijkheden Rabo kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben redelijk tevreden over de telefoon. Ook heb ik leuke spellen gevonden zoals dukenukem 3d en Doom :p.
Maar er zijn ook een paar problemen:
Ik heb problemen met Bluethooth, ik kan wel kleine bestanden ontvangen maar als ik een mp3 wil ontvangen gaat ie altijd vast zitten.
Verder ik heb ook problemen met sandisk 2gb kaartje. Hij loopt vaak vast als ik muziek wil luisteren van het geheugenkaartje. Start ik de telefoon opnieuw doet ie het wel weer goed (tijdelijk).
Iemand oplossingen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb BTToggle geïnstalleerd. Maar als ik nu op camerabutton druk (aan zijkant) gaat bleutooth wel aan, maar niet op "zichtbaar". Valt daar nog iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nope, helaas niet..
Ik heb wel een 'discoverable app' ergens..

en wel hier: link.

[ Voor 95% gewijzigd door Kaspers op 25-01-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Ik verwacht volgende week ook een nieuwe imate. Ik hoop dat deze beter gaat werken en minder problemen zal kennen met het verbinden met het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:57
Hoe lang duurde dat omwisselen ?.
ben de mijne al 1,5 week kwijt, en volgens de helpdesk kan het wel 3 weken duren voordat ik hem terug heb. ook nog niks gehoord of ie gerepareerd wordt, of dat ik een ander krijg.
Vreemd dat jullie meteen een nieuwe krijgen ik moest de mijne met selectvracht meegeven in een bubbeltjes envelop.

[ Voor 21% gewijzigd door dirk38 op 27-01-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
dirk38 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 21:13:
Hoe lang duurde dat omwisselen ?.
ben de mijne al 1,5 week kwijt, en volgens de helpdesk kan het wel 3 weken duren voordat ik hem terug heb. ook nog niks gehoord of ie gerepareerd wordt, of dat ik een ander krijg.
Ik heb als voorwaared gesteld dat ik eerst een nieuwe kreeg voordat ik mijn oude terugstuur. Oftewel, ik krijg nu eerst een nieuwe thuisgestuurd met daarbij een doos waarin ik de oude retour kan sturen. Dit moet wel binnen 2 weken na ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

In mijn geval krijg ik in beide gevallen eerst een nieuwe met een retourdoos. Werd automatisch door de Rabo geregeld zonder slag of stoot. Ca. 3 dagen na toezegging Robo Mobiel medewerker het toestel in huis met het verzoek het oude toestel middels de retourdoos te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helemaal nieuw op het gebied van smartphones. Ik zou graag eens tomtom willen proberen op deze telefoon. Hoe ga ik dan te werk? Hij is van de rabobank overigens.
Ik heb een bluetooth gps ontvanger te leen, en ik heb een 1GB geheugenkaart. Ik heb begrepen dat versie 5.2 goed werkt.

Hopelijk kan iemand me op weg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
2 Dagen in bezit, leuk toestel. Via Rabo. :)
Tot nu toe zeer tevreden, alleen mis ik, of ik kan het niet vinden
een functie om alle contacten in een keer uit het telefoonboek/contacts te verwijderen,
moet nu een voor een doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Die optie ziet er standaard dacht ik niet in..

Bedoel je trouwens vanaf de sim of van het internet geheugen ?
Ik heb op m'n C500 met WM5 een tool genaamd 'SIM Manager' waarbij ik alle contacten kan selecteren en verwijderen.

Wanneer het gaat om het interne geheugen, kun je een hard reset uitvoeren, dan zijn ze ook weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds dec 2006 de SPL van de Rabo Bank.
Het is een mooi toestel met diverse mogelijk heden.

Belangrijk voor mij is de sync mogelijkheid met je agenda van Outlook, dit doet hij goed en gemakkelijk.
Ook kun je rechtstreeks Telebankieren via het internet met je mobiel ( zie uitleg Rabo Site )

Verder heb ik tomtom 5.2 mobile er op gezet gisteren, dit werkt hier zal ik de komende tijd nog verdere info over vertellen hoe het draait ( eerste indruk is goed ).

Ook tomtom 6.0 heb ik er op staan ( inderdaad naast de 5.2 versie ) dit brengt geen conflicten met zich mee.
Dit heb ik gedaan om de beide versies te kunnen testen op de Imate spl , Ook hier zal ik nog een verslagje van maken ( eerste indruk is goed echter hij mist de mogelijkheid om een paar instellingen te kunnen wijzigen via de bedienings knoppen ).
Dit kun je oplossen met de Sotipocketcontroller ( hiermee bedien je je telefoon via de PC ).

Succes allemaal.
Groet
Ron
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:15:
Ik ben helemaal nieuw op het gebied van smartphones. Ik zou graag eens tomtom willen proberen op deze telefoon. Hoe ga ik dan te werk? Hij is van de rabobank overigens.
Ik heb een bluetooth gps ontvanger te leen, en ik heb een 1GB geheugenkaart. Ik heb begrepen dat versie 5.2 goed werkt.

Hopelijk kan iemand me op weg helpen.
TomTom folders, inclusief een map met bijv. de Europese kaart om je geheugenkaart zetten. Telefoon opnieuw opstarten en de evt. vragen over het nieuw gevonden programma bevestigend beantwoorden. In je startmenu staan nu 2 nieuwe icoonen, met één daarvan start je TomTom. Mag geen probleem zijn en versie 5.2 moet probleemloos werken.
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 02:50:
Hallo
2 Dagen in bezit, leuk toestel. Via Rabo. :)
Tot nu toe zeer tevreden, alleen mis ik, of ik kan het niet vinden
een functie om alle contacten in een keer uit het telefoonboek/contacts te verwijderen,
moet nu een voor een doen..
Hiervoor kun je het handigst Outlook gebruiken. Ideaal om je contactpersonen mee te bewerken en ook kun je ze, als gewenst, in één keer allemaal verwijderen. Na synchronisatie zijn ze ook uit je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
In de Windows directory staan bestanden met de naam “Short_AP1.lnk”; “Short_AP2.lnk”; etc. Eén van deze bestanden is voor de functie van Mediaplayer. Kopieer alle “Short_APx” bestanden naar je desktop pc. Open ze met bijv. Notepad en lees de regel die er in staat. Bij die van Mediaplayer wijzig je de tekst Mediaplayer.lnk naar TCPMP.lnk. Bewaren en terug kopiëren naar je Windows directory. Let op, ook hier moet je toestel weer security unlocked zijn (zie hierboven). Reboot en de hardwareknop opent TCPMP player.
Ik kan deze bestanden niet vinden in Windows ? Ik heb het ook geprobeerd via de site van Koos, waarbij ik onder de knop van Mediaplayer eigenlijk een link naar 'Messaging' wil zetten. Eigenlijk wil ik die wel onder de knop van Internet Explorer zetten, die midden op het scherm zit. En dan onder mediaplayer zou ik wel contacts willen zetten. Dat zijn eigenlijk knoppen die ik mis op de SPL, die wel op de SP5 zaten.

De link naar Messaging is volgens mij \windows\start menu\messaging.lnk

Klopt dat ook ? Kan iemand uitleggen hoe ik dus andere links onder de knoppen van Mediaplayer en Internet Explorer kan zetten ? BEDANKT !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattrob schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:15:
[...]

Ik kan deze bestanden niet vinden in Windows ? Ik heb het ook geprobeerd via de site van Koos, waarbij ik onder de knop van Mediaplayer eigenlijk een link naar 'Messaging' wil zetten. Eigenlijk wil ik die wel onder de knop van Internet Explorer zetten, die midden op het scherm zit. En dan onder mediaplayer zou ik wel contacts willen zetten. Dat zijn eigenlijk knoppen die ik mis op de SPL, die wel op de SP5 zaten.

De link naar Messaging is volgens mij \windows\start menu\messaging.lnk

Klopt dat ook ? Kan iemand uitleggen hoe ik dus andere links onder de knoppen van Mediaplayer en Internet Explorer kan zetten ? BEDANKT !
Een hele oplossing heb ik zelf ook nog niet, maar ik denk dat bv de mediaplayer geopend wordt via MPlayer.ink

Kopieer deze naar je pc. Bij mij is deze dan wel onzichtbaar(hidden and system file). Open notepad, ga in de map staan waar je MPlayer.ink in hebt gekopieerd, en open het bestand op deze manier
(voer bij bestandsnaam 'MPlayer.ink' in). Hoe precies te veranderen en hoe daarna terug te zetten, ben ik nog niet achter, maar hier kan je weer iets verder mee hoop ik. Laat maar weten als het je gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:33:
Een hele oplossing heb ik zelf ook nog niet, maar ik denk dat bv de mediaplayer geopend wordt via MPlayer.ink
Nee dat doet hij via de mplayer.exe waarschijnlijk.. ik zal eens kijken op m'n c500 wm5 of de internet button ook gewijzigd kan worden..

edit:

Misschien heb je hier iets aan..
maar het is voor WM2003, dus weet wat je doet..

[ Voor 15% gewijzigd door Kaspers op 28-01-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom Tom 6 heeft zelf aangegeven dat zij geen smartpones ondersteunen, dus dit kan helaas niet goed werken. Met Route 66 werkt het wel probleemloos, mijn ervaringen zijn zeer positief al gebruik je wel veel stroom, maar in je auto is dat op te lossen. Normaal gesproken vind ik bij bellen, sms en interneten de battery duur best goed.
_FlasH_ schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:44:
Even een update van mij.
Leuk toestel.

Het is prachtig om overal en nergens je mail te ontvangen en een beetje te surfen.

TomTom nav 6 draait probleemloos. Aandachtspunt is echter wel de bediening, die is niet helemaal lekker op dit toestel. Als je door een lijst met plaatsen of straatnamen wilt scrollen kan dat niet, want pijl omhoog en omlaag bedienen dan in eens het volume. Dit is in andere schermen ook zo. Bijvoorbeeld bij kaartselectie. Ik kan alleen de bovenste kaart gebruiken. In bepaalde schermen werkt het omhoog/omlaag scrollen wel. En zo zijn er nog wat eigenaardigheden qua bediening. Toestel wordt officieel ook niet ondersteund volgens de TomTom site. Heeft iemand ervaring met de bediening van TomTom 5?

Het installeren van applicatie's geeft problemen. TCPMP installeren ging prima. Maar bij alle (ARM) programma's die ik nu probeer krijg ik de melding dat het installatiebestand niet bestemd is voor dit apparaat. Erg jammer want ik heb juist een 2GB kaart gekocht om ondermeer veel toepassingen te kunnen proberen.

Iemand ook deze ervaring en wel verder gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag je bericht: contacten ineens verwijderen kan bij de sim manager.

Voor de liefhebbers de nederlandse handleiding.
De link is https://www.imate.com/sup...te_SPL_User_Guide_DUT.pdf
roma0803 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:50:
[...]

TomTom folders, inclusief een map met bijv. de Europese kaart om je geheugenkaart zetten. Telefoon opnieuw opstarten en de evt. vragen over het nieuw gevonden programma bevestigend beantwoorden. In je startmenu staan nu 2 nieuwe icoonen, met één daarvan start je TomTom. Mag geen probleem zijn en versie 5.2 moet probleemloos werken.

[...]

Hiervoor kun je het handigst Outlook gebruiken. Ideaal om je contactpersonen mee te bewerken en ook kun je ze, als gewenst, in één keer allemaal verwijderen. Na synchronisatie zijn ze ook uit je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig om alvast te weten: Tom Tom zegt zelf voor versie 5 wel smartphones te ondersteunen, maar voor versie 6 niet, dus daarom zal dit niet goed kunnen werken. Ik heb begrepen dat ze geen enkele optimalisatie gedaan hebben. Ikzelf werk met Route 66, dat werkt zeer goed en is ook volledig geoptimaliseerd.
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:06:
Ik heb sinds dec 2006 de SPL van de Rabo Bank.
Het is een mooi toestel met diverse mogelijk heden.

Belangrijk voor mij is de sync mogelijkheid met je agenda van Outlook, dit doet hij goed en gemakkelijk.
Ook kun je rechtstreeks Telebankieren via het internet met je mobiel ( zie uitleg Rabo Site )

Verder heb ik tomtom 5.2 mobile er op gezet gisteren, dit werkt hier zal ik de komende tijd nog verdere info over vertellen hoe het draait ( eerste indruk is goed ).

Ook tomtom 6.0 heb ik er op staan ( inderdaad naast de 5.2 versie ) dit brengt geen conflicten met zich mee.
Dit heb ik gedaan om de beide versies te kunnen testen op de Imate spl , Ook hier zal ik nog een verslagje van maken ( eerste indruk is goed echter hij mist de mogelijkheid om een paar instellingen te kunnen wijzigen via de bedienings knoppen ).
Dit kun je oplossen met de Sotipocketcontroller ( hiermee bedien je je telefoon via de PC ).

Succes allemaal.
Groet
Ron
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beowulfx schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:34:
[...]

Je vergeet dat er minimale belkosten van 10 euro per maand bijzitten dus gaat het 18,95 per maand kosten dus wordt de telefoon bijna 455 euro.
Deze 10 is is gewoonweg beltegoed, dus kan 100 minuten bellen of 100 smsjes zijn, dus voor 210 heb je een mooie windows telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt roma0803,
super tip... :)

Dit is een leuk toestel, wel ff zoeken naar alle functies..
Na wat speurwerk ben ik dit tegen gekomen: Clearview Suite 2.41
Kan je Office documenten mee openen.. Kan handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over het geheugen:
Ben vandaag naar Mediamarkt geweest,
Mini Sd Card gekocht, volgens verkoper de goede. zo eentje: Afbeeldingslocatie: http://www.livingroom.org.au/photolog/miniSD_1.jpeg

Maar deze past niet.. 8)7
Doe ik iets verkeerd of heb ik gewoon foute geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ik denk dat je dan iets fout doet, want die heb ik bij mijn weten ook er gewoon inzitten.

*edit, gechecked. Precies dezelfde. De metalen stripjes moeten naar boven en voren zitten.

[ Voor 34% gewijzigd door Sagaris op 29-01-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:34:
Ik denk dat je dan iets fout doet, want die heb ik bij mijn weten ook er gewoon inzitten.

*edit, gechecked. Precies dezelfde. De metalen stripjes moeten naar boven en voren zitten.
Is gelukt, tnx.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassierocks schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:24:
Maar de snelheid is dus wel goed? Een vriend heeft een nokia n70, welke erg langzaam is. Ik wil namelijk geen miskoop begaan
Is best snel, alleen na 4 dagen experimenteren met software installeren
en lopen kloten met instellingen werd ie wel een beetje traag,
na harde restart gaat ie weer als een trein...

Ik denk dat de software die ik er allemaal op gooide iets te veel was,
misschien wel corrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09-2022
Ik heb op de Imate SPL met TomTom hetzelfde gedonder als met TomTom op mijn vorige Qtek 8020.
TT 5.2 (origineel) draait prima. Maar op een gegeven als je je telefoon aanzet en TT wil gebruiken dan ziet die de kaarten niet meer, erg leuk als je Duitsland inrijdt en TT ziet de DLD kaart niet meer. Op mijn Qtek is mij dit ook al eens overkomen. Als je via de Verkenner kijkt dan staan de mappen gewoon nog op het geheugenkaartje, maar met geen mogelijkheid krijg ik het aan de praat. Het enige wat helpt is alles opnieuw te installeren.

Wat met de SPL ook gebeurde was, dat als je TT opstartte, iedere keer werd weer gevraagd om de instellingen (stem, km/mijl, tijd etc.), dit had ik niet op de Qtek.

Enige hulp wordt zeer gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 14:29
De mijne is retour Rabo voor reparatie.

Een paar keer per week komt het voor dat bellen of internetten niet lukt. Er blijft "Kiezen" of "Verbinden" in beeld staan. Het enige dat helpt om te kunnen bellen of internetten is uit en weer aan zetten. Erg irritant. (Probleem treedt ook op na diverse resets.)

Veel collega's hebben ook problemen met dit toestel. Ik hoef hem eigenlijk niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waardd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-05-2010
roma0803 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:23:
ROM/RAM verhouding is dus idd 64/32.... Maar ruim voldoende om de hele programmabende in het toestel te installeren en je MiniSD vol te gooien met TomTom Maps, Muziek of films.

Toestel is trager dan een Tornado model (SP5/8300 etc.) en veel trager dan een Qtek 8500 (die is best snel). Ik vind het (nog) niet vervelend traag.

Toestel is sexy, draait stabiel en is op voorhand al application-unlocked. De normale methode om te unlocken zoals die voor HTC modellen geldt werkt niet. Gelukkig laat alles zich probleemloos installeren. TomTom Mobile 5 draait probleemloos.

Batterij levensduur lijkt dik in orde.

Ik zag een post met het verzoek het nummer van de Rabo Mobiel helpdesk te posten (na de werkzaamheden hier verloren geraakt denk ik) dus: 061-8007300
Ik krijg tomtom of route 66 dus niet aan de gang op de imate. Wie kan mij hierin helpen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk de handleiding in het Nederlands!!!
check: https://www.imate.com/sup...te_SPL_User_Guide_DUT.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje de credits van Tjerkveen pakken... ;)

Maar serieus, niet heel moeilijk om even een 'ctrl+f'-je uit te voeren; zo komen we wel aan veel posts.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Ik heb een nieuwe imate binnen van de rabo. Zo eens testen of deze beter werkt... en raad eens wat ik erbij kreeg :) Een gratis BT headset twv € 50,- voor het ongemak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week Windows Vista op mijn computer gezet. Windows Mobile Device Center en verkenner zien alleen mijn i-mate niet. Wanneer ik de usb in de computer steek gaat mobile device center wel aan, maar verbind niet. Is er iemand die een oplossing weet? Ik kan zo namelijk niet synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
_FlasH_ schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:30:
De mijne is retour Rabo voor reparatie.

Een paar keer per week komt het voor dat bellen of internetten niet lukt. Er blijft "Kiezen" of "Verbinden" in beeld staan. Het enige dat helpt om te kunnen bellen of internetten is uit en weer aan zetten. Erg irritant. (Probleem treedt ook op na diverse resets.)

Veel collega's hebben ook problemen met dit toestel. Ik hoef hem eigenlijk niet meer :)
Ik heb helaas hetzelfde en nu bij een nieuw toestel in mindere mate, maar nogs teeds dat probleem. Ik ga bellen om het toestel om te laten ruilen voor een Nokia oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-09 13:05
Is dit toestel alleen te krijgen met Rabo Mobiel;?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nee, is ook simlockvrij te verkrijgen.

Link €314,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Zo de mijne ook besteld ! Werd wel tijd als TS.

€200 inclusief verzending

moet nog aankomen..

[ Voor 12% gewijzigd door Kaspers op 03-02-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook al een maand een 'pain in the ass' voor de helpdesk van Rabo Mobiel. 'K blijf voortdurend bellen voor een goede oplossing voor het telkens wegvallen van de connectie met het Orange-netwerk. Bij mij zijn er ondertussen twee concrete oorzaken aan te wijzen:
1. Internet: na het internetten via de Internet Explorer (IE) met de hometoets naar het menu gaan en een andere toepassing gebruiken (zonder de IE af te sluiten). Na een kwartier is het toestel niet meer te gebruiken.
2. E-mail voor mijn POP3-account. Ik laat elk kwartier het toestel bij mijn POP-server de mail ophalen. Na een aantal keren slaat het toestel vast.

Voor beide situaties heb ik in mijn geval een tijdelijke oplossing:
1. Internet: Sluit direct na het internetgebruik de IE af met een of twee keer drukken op de aan/uit-knop (rode hoorntje).
2. Laat de e-mail niet automatisch ophalen, maar doe dat zelf op het moment dat het je uitkomt.

Hopelijk kan voor anderen met dezelfde problemen het leed hiermee een beetje verzacht worden. En nu maar te hopen dat Rabo Mobiel meer haast maakt met het zoeken naar de echte verstoring. Ze hebben tenslotte een niet deugdelijk product geleverd. En laat ze niet met oplossingen komen zoals ze bij mij al hebben geprobeerd:
- "U moet toch echt contact opnemen met uw internetprovider";
of
- "Wij bieden alleen de diensten internet en internetbankieren aan. Voor alle andere niet werkende functies moet u contact opnemen met het hoofdkantoor van I-mate in Nederland". (Die er helemaal niet is...!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:25:
Ik ben ook al een maand een 'pain in the ass' voor de helpdesk van Rabo Mobiel. 'K blijf voortdurend bellen voor een goede oplossing voor het telkens wegvallen van de connectie met het Orange-netwerk. Bij mij zijn er ondertussen twee concrete oorzaken aan te wijzen:
1. Internet: na het internetten via de Internet Explorer (IE) met de hometoets naar het menu gaan en een andere toepassing gebruiken (zonder de IE af te sluiten). Na een kwartier is het toestel niet meer te gebruiken.
2. E-mail voor mijn POP3-account. Ik laat elk kwartier het toestel bij mijn POP-server de mail ophalen. Na een aantal keren slaat het toestel vast.

Voor beide situaties heb ik in mijn geval een tijdelijke oplossing:
1. Internet: Sluit direct na het internetgebruik de IE af met een of twee keer drukken op de aan/uit-knop (rode hoorntje).
2. Laat de e-mail niet automatisch ophalen, maar doe dat zelf op het moment dat het je uitkomt.

Hopelijk kan voor anderen met dezelfde problemen het leed hiermee een beetje verzacht worden. En nu maar te hopen dat Rabo Mobiel meer haast maakt met het zoeken naar de echte verstoring. Ze hebben tenslotte een niet deugdelijk product geleverd. En laat ze niet met oplossingen komen zoals ze bij mij al hebben geprobeerd:
- "U moet toch echt contact opnemen met uw internetprovider";
of
- "Wij bieden alleen de diensten internet en internetbankieren aan. Voor alle andere niet werkende functies moet u contact opnemen met het hoofdkantoor van I-mate in Nederland". (Die er helemaal niet is...!!)
Ligt volledig aan jou. Ik wordt 100% vriendelijk te woord gestaan en ze denken heel erg mee in het zoeken van oplossingen of switchen van abbo etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mensen even een vraag over het volgende:

Ik heb binnenkort een i-mate spl, van iemand overgenomen, die hem waarschijnlijk kreeg bij een rabobank abbo.

Stel ik heb ook deze problemen, zou dat dan kunnen worden opgelost zonder dat ik de abbo-houder ben ?

Dus opsturen vanaf mijn adres, en ook weer ontvangen, zonder de abbo-houder hiermee lastig te vallen.

Ik heb hetzelfde eens gehad met een SPV c500, waarbij dit heel erg netjes is geregeld..
Vraag me af of rabobank dit ook toelaat.. jullie hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe CellProfileSwitcher werkt? Of doet deze het niet op een I-mate?
(te downloaden op http://maniac.fschreiner.de)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Transcend Mini Sd kaart van 2 Gb gekocht voor in mijn i-mate spl. Mijn vorge kaart, een 1 gb, herkent de telefoon wel, maar wanneer ik in verkenner deze kaart wil openen, geeft hij alleen de eerste map. IK kan de andere bestanden niet raadplegen en de telefoon slaat vast. Zijn er meer met dit probleem? en heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:37:
Weet iemand hoe CellProfileSwitcher werkt? Of doet deze het niet op een I-mate?
(te downloaden op http://maniac.fschreiner.de)
Ga ik vanmiddag voor je uitproberen, als m'n SPL dan binnen is.
Ik gebruik die app ook vrij veel, zou jammer zijn als hij niet werkt..

Maar dan vragen we dat natuurlijk gewoon ff aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Dubbelpost... :S

[ Voor 85% gewijzigd door Sander op 06-02-2007 16:29 . Reden: Dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Hier inmiddels een 3e imate aangevraagd via de rabo helpdesk... Met als mededeling dat 3-maal scheepsrecht is... Ik ben benieuwd... Heb er zelf weinig vertrouwen meer in en wil eigenlijk een ander toestel of geen rabomobiel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:41:
Ik heb een Transcend Mini Sd kaart van 2 Gb gekocht voor in mijn i-mate spl. Mijn vorge kaart, een 1 gb, herkent de telefoon wel, maar wanneer ik in verkenner deze kaart wil openen, geeft hij alleen de eerste map. IK kan de andere bestanden niet raadplegen en de telefoon slaat vast. Zijn er meer met dit probleem? en heeft iemand een oplossing?
IK had eerst ook problemen met mijn Sandisk 2 gb kaartje. Ik heb hem toen geformatteerd, met SDformatter en sindsdien geen problemen meer mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:23:
[...]

IK had eerst ook problemen met mijn Sandisk 2 gb kaartje. Ik heb hem toen geformatteerd, met SDformatter en sindsdien geen problemen meer mee gehad.
Ik heb een no-name 2GB sd kaartje, die ook voor problemen zorgt. vastlopers, zwarte schermen e.d. zoals ook eerder iemand al heeft beschreven. Nu met SDformartter v2.0 geformatteerd, kijken of het nu wel werkt.

Wat betreft CellProfile switcher; ik heb T-mobile(weet niet of dit uitmaakt) hij vindt wel verschillende zendmasten, maar geeft ze allemaal hetzelfde ID mee (iets van 00000), kortom ik heb er niet zo veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik heb hem binnen, en hij werkt perfect d:)b (tot nu toe).
Nu nog even uitvogelen hoe ik via Mac OS en Bluetooth PAN kan internetten... (voor zover dat mogelijk is).

Zal ook gelijk even CPS uit proberen voor Gelmo.

[ Voor 38% gewijzigd door Kaspers op 06-02-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
CPS werkt helaas nog niet, heb het even aangevraagd voor de SPL op de maker z'n forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander- schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:51:
Heeft iemand het synchen via Activesync al werkend met Bluetooth? Ik heb in mijn laptop een geintegreerde BT chip en wil eigenlijk dat ik mijn telefoon niet meer uit mijn zak hoef te halen wanneer ik op mijn laptop afspraken inplan.

Dit zou mogelijk moeten zijn, maar is mij niet gelukt. Wie wel?
Vroeg ik mij ook al af, mij is het niet gelukt..
Help.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Is mij zeker gelukt.
Je moet het instellen vanaf je device, je pc toevoegen, en die neemt vaak activesync automatisch mee.. moet je het wel ff aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:33:
Is mij zeker gelukt.
Je moet het instellen vanaf je device, je pc toevoegen, en die neemt vaak activesync automatisch mee.. moet je het wel ff aanvinken.
Heb ik gedaan, PC staat gewoon onder bluetooth apparaten in GSM.
Activesyny wil geen verbinding maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Operator branding removal
  • Navigeer naar HKEY_LOCAL_MACHINE_SOFTWARE_MICROSOFT/RIL/OPERATORNAMES/
  • druk op <Values>
  • Selecteer het item wat je nu ziet, en druk op <Menu -> Delete.
De Rabo Mobiel operator name is nu weg, en het echte netwerk (Orange) zie je nu in je homescreen.

En die staat nu ook in de TS.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaspers op 09-02-2007 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:07:
[...]

Heb ik gedaan, PC staat gewoon onder bluetooth apparaten in GSM.
Activesyny wil geen verbinding maken...
En je maakt verbinding vanaf je device ? (dus niet vanaf je pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 07:24:
[...]

En je maakt verbinding vanaf je device ? (dus niet vanaf je pc).
Heb ik gedaan,
ik heb van alles geprobeerd maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:09:
[...]

Heb ik gedaan,
ik heb van alles geprobeerd maar helaas..
Mij is het gelukt door de helptutorial van active-sync erbij te pakken; dit werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
[..]Well, SPL owners and prospective purchasers will be very glad to hear that a Windows Mobile 6 update is about to be released via club i-mate, and in addition, the SPL lineup is gaining 3 new colours![..]
Gewoon een free (niet zeker) WM6 update :D :D :D.

Bron

En voor de volledigheid:

Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/nedge2k/images/12-Feb-2007_newspl2.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Kaspers op 13-02-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Woah! WM6 :o En ben blij dat ik een zwarte heb, vind ik toch meer stijl hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Hmmm, ben benieuwd naar de rode. (zal wel weer niet in NL te krijgen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nouja altijd wel via Expansys, maarja die zijn niet betrekkelijk goedkoop..
Eens kijken wat de Rabobank doet, kleine kans dat ze deze kleurtjes gaan uitbrengen, aangezien ze nogal zakelijk vormgegeven toestellen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 08-09 06:38
Ok ik heb alle hacks uitgevoerd en ben van die rabo shit af, behalve uit het gewone menu daar staat nog steeds dat icoontje om je internet verbinding te kiezen.
iemand een idee hoe ik die weg krijg?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Die heb ik er ook nog in staan.. niet weg te krijgen.. tenzij je je ROM gaat editten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Kaspers schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:22:
Die heb ik er ook nog in staan.. niet weg te krijgen.. tenzij je je ROM gaat editten..
wachten op een rom update dan maar...
Hopelijk wm6 dat zou erg flex zijn.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ligt het aan mij of zijn de Support Forums van Club iMate offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Sagaris schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:56:
Ligt het aan mij of zijn de Support Forums van Club iMate offline?
Ik kom er ook niet op dus denk het wel

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:43:
[...]

Gewoon een free WM6 update :D :D :D.

Bron

En voor de volledigheid:

[afbeelding]
Er staat niet bij dat deze update helemaal gratis zal worden, zoals je verder onder kunt lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:57:
[...]

Er staat niet bij dat deze update helemaal gratis zal worden, zoals je verder onder kunt lezen.
Op andere sites word er ook nog helemaal niet gesproken over een update voor de spl.
Ik vraag me ook af of die er wel gaat komen.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Niet alle sites hoeven dit bericht weer te geven..

Zoals afgebeeld draaid die SPL WM6,
die update gaat er 100% zeker komen..

De admin op modaco.com is erg close in de scene, die gast heeft z'n bronnen wel, vooral als Ms MVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Kaspers schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 18:18:

De admin op modaco.com is erg close in de scene, die gast heeft z'n bronnen wel, vooral als Ms MVP.
Daar zit wat in! nu maar hopen dat die snel komt!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen om m'n i-mate SPL met Transcend 2GB MiniSD kaartje te synchroniseren met mijn PC. Connecting gaat goed maar daarna blijft procedure hangen in "Looking for changes"
Dan loopt i-mate SPL helemaal vast (zwart scherm) op te lossen door batterij los te halen en weer in te schakelen.
Ook geprobeerd met een MiniSD kaartje van 512MB, en dat gaat wel goed.
Kaartje opnieuw geformateerd (FAT32) en active sync opnieuw geinstalleerd,
maar dit biedt geen soelaas.
Vreemd is ook dat ik muziek op MiniSD heb staan kan ik gewoon beluisteren via mediaplayer van de i-mate SPL.
Kan het zijn da kaartje op een speciale manier geformatteerd moet worden, of is dit kaartje gewoon defect.

Postbantania
Ik heb er een TakeMS 2Gb kaartje in zitten en ook af en toe vastlopers gehad. ik heb het kaartje nu geformateerd mbv mijn kaartlezer met dit tooltje en het lijkt nu goed te gaan.

http://panasonic.jp/suppo...ownload/sd_formatter.html

dirk38 wijzigde dit bericht 05-01-2007 11:51 (4%)
tymendewit

* myReactBekijk myReact van tymendewit
* galleryBekijk de gallery van tymendewit

Reg. datum: 25 januari 2007
Ben redelijk tevreden over de telefoon. Ook heb ik leuke spellen gevonden zoals dukenukem 3d en Doom :p.
Maar er zijn ook een paar problemen:
Ik heb problemen met Bluethooth, ik kan wel kleine bestanden ontvangen maar als ik een mp3 wil ontvangen gaat ie altijd vast zitten.
Verder ik heb ook problemen met sandisk 2gb kaartje. Hij loopt vaak vast als ik muziek wil luisteren van het geheugenkaartje. Start ik de telefoon opnieuw doet ie het wel weer goed (tijdelijk).
Iemand oplossingen?
Zijn er mensen die wel een 2GB kaartje werkend hebben? merk+type? Bij mij ook vastlopers bij het accessen van geheugenkaart en met activesync-gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadat ik mijn kaartje volledig geformatteerd had, heb ik er geen problemen meer mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Kaspers schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 18:18:

Lig het nou aan mij of zie ik dat ze de font type hebben veranderd in wm6? ze lijken iets groter en dikker zo te zien hoor op diverse sites met reviews

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ja zou best kunnen.
De softkeybuttons zijn volgens mij wel hetzelfde gebleven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe versie ActiveSync 4.5 NL: ActiveSync 4.5 NL

• Sander
  • Niet online
Is het nou nog steeds mogelijk om je abbo op te zeggen en alleen het toestelbedrag X abboperiode te betalen en zo alles af te kopen.

Is er trouwens al iemand die screenprotectors gekocht heeft voor de iMate? Want het scherm is wel erg krasgevoelig.

[ Voor 31% gewijzigd door Sander op 15-02-2007 18:08 ]

• roma0803

roma0803

Lost

Vandaag weer eens een poging gedaan i-mate support te spreken via de chat. <zucht> Nog altijd slecht. Je krijgt nauwelijks antwoord, alleen vragen gesteld in twee woorden "What ROM?", "You mean?" en dan time-out van de sessie omdat ze weer eens te lang wachten met het geven van een antwoord. Nieuwe poging en dan pakken ze 'm niet aan....

Morgen maar weer eens met Rabo Mobiel bellen. Ik vind het echt jammer, hoewel een tikkie traag is het een mooi toestel. Maar het moet het wel doen. Ik gebruik 'm ook op m'n werk en dan is het erg irritant als je niet bereikbaar bent.

• Sander
  • Niet online
Hoe vervoeren jullie het toestel dan? Ik had mijn eerste rabomobiel 1 dag in mijn broekzak samen met mijn 2e telefoon en had er na paar uur al de eerste krassen op. Waardeloos. Sindsdien in dat leren hoesje, maja das ook waardeloos.

• Kaspers
sander- schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:16:
Hoe vervoeren jullie het toestel dan?
Als enige object in m'n broekzak.

• Sander
  • Niet online
Kaspers schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:27:
[...]

Als enige object in m'n broekzak.
En als je per ongeluk de hoek van een tafel meeneemt dan?

Laat ik het anders zeggen: Op dit moment heb ik een Nokia 6230 die meerdere keren per dag ernstig in aanraking komt met sleutels, vloeren, muren etc en waar op het scherm nog geen enkele hinderlijke kras zit. Terwijl ik het gevoel heb dat als ik de imate 1 dag in mijn zak vervoer hij helemaal naar de knoppen is. Het schermpje is zooo krasgevoelig. Had daarom ook eigenlijk wel verwacht dat mensen hier al screenprotectors zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: weet iemand hoe je dat irritante geluid
kan uitzetten wanneer je een foto maakt?
heb dit niet in de opties kunen vinden, misschien register tweakje...
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste