Het Grote World of Warcraft topic - Deel 92 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 23.491 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Masch schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:02:
[...]
Die class calls gingen trouwens wel anders dan dat ik dacht. Ik dacht dat je een bepaalde class call in een keer kreeg, maar helaas blijft Nef rouleren :p

Ik vond gisteren de warlock/ priest calls het ergste. Tijdens de 'zerg' verloren wij overigens alle mages (ook doordat we het niet doorhadden), moet de healing op dat moment ook op de mages of moeten we slimmer AoE'en? We deden bijvoorbeeld geen FN roulatie. Het was meer van, 'omg guys, there are like 100 skeletons incoming', waarna alle mages FN + cone of cold tegelijk casten. Daarna nog een aantal Arcane Blasts en dat was mages dood, maar gelukkig ook de skeletons. De healers bleven ondertussen de MT op houden.
Op 22-23% stoppen we met dps. We wachten dan tot er een goede class call komt. Alle hunters leggen een slow trap. En we dps'en zo snel mogelijk door tot de skeletons komen. Alle mages hebben ook een pot die 6 seconden alle melee damage absorbeerd.

De healing rotation groep die op dat moment de MT healt, die houdt de MT op tot dat alle skeletons dood zijn. Alle andere healers healen de mages. Iedereen behalve de MT/OT's en healers dps'ed de skeletons. Daarbij proberen we ook flink wat van het stratholme holy water te gebruiken. Tot nu toe heeft dit goed voor ons gewerkt.

Daarbij wil ik wel zeggen dat we Neffy pas 2 keer dood hebben. We zijn nog niet zolang met hem bezig. Waarschijnlijk zullen we alles nog wel een beetje tweaken als we meer ervaring met Neffy hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

zaterdagnacht een superrun met guildies gedaan naar scholo.
we hadden de volgende group:
2 x mage (waarvan ik 1 was)
1 x warlock
1 x lvl 59 priest
1 x hunter
volledige run gedaan, alleen Jandice overgeslagen, we hadden niet echt de melee om de weg er naar toe te clearen :)
het was wel mooi, als je binnen komt bij scholo, en dan NA die kamer waar jet het blood krijgt, heb je 6 groupjes mobs.
meestal clear je daar eerst de patrols. en dan met de groepjes bezig.
nou ja het eerste groupje en alle pats hebben we maar in 1 keer gedaan :P

verderop waar je die gnome casters hebt, heb je rechts achterin, 2 groupjes best dicht bij elkaar staan is meestal een tricky pull, en grootte kans op whipe, met pugs waar je verkeerd pullt.
maar goed ik pull de eerste group, zegt die priest *gohan-san (niet ingame naam!) hmm u only pulled 1 group.
dus ik reply okee, en vuur een frostbolt op het andere groepje af :P.
het werd redelijk tricky maar ging goed. we hebben geen wipes gehad, wel afentoe dat er iemand dood ging.

later aangekomen bij de (mini)bosses, was het de vraag wie tankt er? bepaalde we op deze manier: /roll
hehe
alle blues die we niet nodig hadden gingen naar mij om te Disenchanten, mijn regel was ook heel simpel ik zei tegen de healer, als ik doodga krijg jij geen shards! nou uiteindelijk 1x dood gegaan. maar dit is in ieder geval een goed training voor hem geweest, we hebben het hem niet makkelijk gemaakt.

de meeste van ons zijn redelijk epic gegeared. (staat in mij sig). maar echt nog nooit zon leuke scholo run gehad.
ik denk dat we in 2 uurtjes scholo gecleared hebben.

en ook nog magister mantle gedropt, en laat ik daar nu net op aan het wachten was, om te upgraden naar tier 0.5
moest alleen de magister boots nog, dus ik vroeg aan de guildies, kunnen we nog even heartsinger in strat pwnen?
na de 3rde (instance)reset, droptte waarempl mijn boots :) de leggings had ik al, dus dat werd upgraden voor mij.
toen voor de fun nog even de baroness gekilled, ons plan is nu om nog een keer een 45 min run te doen op de baron met deze group.

de tier 0.5 set heb ik inmiddels niet meer nodig, maar heb er zoveel gold/effort in gestopt dat ik het toch wel leuk zal vinden als ik hem nog af kan maken, moet alleen wel die chest nog een keer droppen, 50+ ubrs runs en heb hem zelfs nog nooit gezien :(

nou ja een heel verhaal basically heb ik een leuke zaterdagnacht gehad :P
ik hoop dat het een beetje duidelijk is en leuk overkomt, was wel de bedoeling.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:05:
[...]

Hmm, dat doen we bij ons niet eens.
/target randommage
/cast BoP
Bij ons zijn wel elke keer de rogues toasted, bij een rogue class call, draaien jullie dan Nef om?
als het goed is hebben ze wel allemaal die limited invunrable pots, maar dan nog gaan ze wel snel dood idd.
En die rogues zijn zo slap die kunnen niet eens een cleave hebben !!
Maar aan het eind ging het goed de eerste keer draaide ik niet snel / ver genoeg waardoor er een shadowflame op kwam en toen lag er een hoopje doden gnomes.
Laatste paar keer ging het draaien wel beter en leefde er zelfs nog wat rogues maar toen werden volgens mij een paar healers die teveel bij de kop stonden geraakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Anoniem: 151736 schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:19:
[...]

WIj hadden vroeger altidj het probleem dat alle mages stierfen tijdens de zerg, maar we haalden het wel altijd. Daarom sponserden wa vanuit de guildbank voor een invulnerability potion, elke mage kreeg een vaste paladin toegewezen voor tijdens zerg en net voor de zerg ook nog een shield van de priests. Sindsdien ging er niemand meer dood :)
ICEBLOCK+ lim invurneble pots(tja horde heeft geen pallys).

en gewoon allemaal samen aoe'en, zodat ze snel neer zijn.

onze laatste nef hadden we maar 2 doden(waarvoor we een CR overhadden dus hadden we iedereen op op het einde).

en eventueel als het stroef gaat een aantal Soulstones op mages casten zodat ze dat laatste beetje extra kunnen doen om het neer te krijgen.

Op rogue call draaien we nef om. Iig als dat kan, Wel het liefst dat hij naar OT's + die healers draait ipv raid. En ver genoeg doorlopen(je wil niet dat nefarian aan de wandel gaat naast het omdraaien).

verder weer meteen terug draaien als dat kan ivm fears(dat is namelijk erg gevaarlijk als hij zo staat.

Verder met zerg NIET omdraaien, beter 6 dooie rogues dan mages die geflamed worden. Misschien omdraaien maar dan wel wat richting de gate ofzo.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:24
mdmeijer schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:20:
[...]
Oh ja, om Kaap te plezieren: ook ik lees dit topic al sinds numero 15 en ben officer en raidleader van onze guild, dus BOW AT ME KAAP (anders donder ik je uit de guild :P)!
Sir, yes sir, oh grote edele Paling, kickmaster van Exomna :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190231

addictive schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:20:
[...]

dan mag je me dat uileggen, heb zelf nooit verder dan Broodlord in BWL MT gedaan, dus mijn ervaring gaat tot daar :) En ook in BWL zijn de meeste bazen niet tauntable.

Iig heb ik het idee dat de threat die je creëerd door dmg te doen als tank zijnde te verwaarlozen is tegenover de threat die DPS classes doen door dmg.
Een tank creëerd threat door z'n abilities, niet door z'n dmg (TF proc uitgesloten ;)) En daarom vind ik de +15 agi enchant beter dan de Crusader enchant. dodge, armor en crit > minimale heal en DPS

Maar omdat ik minder ervaring heb dan anderen zou ik hier graag meer meningen over horen. Ben altijd blij om weer iets nieuws te leren, of iets uitgelegd te krijgen :)
ik verkies ook liever +15 boven crusdar, omdat crusader niet zo heel vaka procced, maar in BWL is threat niet zo een heel erg issue, maar in gevechten zoals sartura en zeker huhuran en twins is threat zeker wel nodig zelfs door white damage. Een tank krijgt zeker white damage threat en een +threat op hand wil ook wel is helpen (heb nu _15agi) onze beste lock heeft gister subtlely on cloak gedana en toen zijn we aq40 in gegaan en hij zei dat ie bij een huhuran fight meer damage kon doen daardoor.

Huhuran gaat als volgt, ze heeft een enraged timer dat na zoveel minuten je hele raid whiped. Ze is niet tauntable, ze stacked posion dots op je dat per stack 200 of zo nature op je doet dus 5 is al gauw 1k per 2s. Dus je meot je tanks switchen zonder taunt, dus elkaar overaggroen, betekent dus ook dat je minder dps op huhuran kan doen omdat de tanks steeds hun aggro in moetne houden voor de anders voor 10s of zo tot de switch.
Op 30% health gaat hhuhuran in enraged en gaat ze poinon dots op de 15 closed member afvuren per 2s die heavy Nature damage doet, voordat ze op 30% health is moeten je tanks geswitched zijn en dus dot vrij zijn anders overleef tie het niet. Na de 30% moet de Tank MAX aggro houden zodat de DPS classes ook hun damage kunnen maxen want deze enraged ga je niet langer dan 40s volhouden :)... dus van 30% moet iedereen MAX dps doen en ik de MT dus max aggro houden.
Wat ik dus als zei tijden deze switchen merte ik dat ik met een crusader proc mijn aggro opeens flinkk meer steeg dan de OT terwijl die omdat huhuran ook aoe damage doet 100 rage had en gewoon met me mee kon gaan.

Het feit of langzame en snelle dps weapon beter zijn, dat licht aan eht gevecht en hoeveel de aggro op je licht, gevechten zoals broodlord gebruik ik liever sneller wapen waarmee ik kan heroic stirken en dus meer aggro verleend (heroic strike op elke slag geeft meer aggro met een snelle wapen, sinds je dan meer herpoic strike/10s doet zeg maar, en ik heb de aggro uitgetest iemand met spineshatterer en ik met BLoodDef en ik deed 15% meer nthreat dan hem terwijl we allebij voluit gingen :).

Dus soms gebruik ik liever me spineshatterer met +15 agi, en soms me Bloodlord def met crusader, zoals chromaggus komt geen een dps class ook maar in de buurt, spineshatterer is dus beter omdat threat geen must is, maar omdat je bij neffie weer snel moet stnace dancen en dus als je berserker rage geen cd heeft je alleen nog maar kan heroic striken gebruik ik weer Bloodlord defender :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:29:
[...]

als het goed is hebben ze wel allemaal die limited invunrable pots, maar dan nog gaan ze wel snel dood idd.
En die rogues zijn zo slap die kunnen niet eens een cleave hebben !!
Maar aan het eind ging het goed de eerste keer draaide ik niet snel / ver genoeg waardoor er een shadowflame op kwam en toen lag er een hoopje doden gnomes.
Laatste paar keer ging het draaien wel beter en leefde er zelfs nog wat rogues maar toen werden volgens mij een paar healers die teveel bij de kop stonden geraakt ;)
als dat gebeurt laat warrior hetzelfde doen met aoe taunt en limited inv pots in een combo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:21
Wij gaan nu vanavond voor het eerst AQ40 doen. Waarmee is de eerste baas qua moeilijkheid te vergelijken? Kunnen we verwachten dat hij neergaat of is het gelijk een ontzettend verschil met Nefarian en andere bazen in BWL?

Verder heeft bijna niemand nature resistance gear in onze guild, schijnbaar heb je dat pas echt nodig bij de 4e baas?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Ik geloof dat meer dps wel degelijk helpt als tank. Zoals de enige reden waarom TF voor meer treath zorgt is de dps (nouja, meer dan 50% van de threath van de proc komt vanwege de dmg).
Daarbij, wat betreft agro kan je beter een ms/prot specc hebben, dan krijgt je meer agro. Echter, met meer in prot specc krijg je minder dmg tegen je.
Dmg geeft agro, zo simpel is het. Echter, heeft de tank ook andere abilities die veel agro geven. Net als de 10% meer threath.
Je heb het vaak niet nodig, maar dps helpt wel als je moeite heb met agro krijgen/houden. Voor de rest, onzinnig om teveel dmg te doen als je agro genoeg heb/houd. Het kan dus per baas verschelen voor wat echt handig is.
Neem nu het voorbeeld, een druid als tank bij Vael met 315FR is zeer goed te doen, gezien de FR voor net zoveel resist zorgt. Daarbij, scalen druids zeer goed (meer dps=meer agro), beter dan warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:20
Anoniem: 169853 schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:49:
Daarbij, wat betreft agro kan je beter een ms/prot specc hebben, dan krijgt je meer agro.
lol.. ik hoop dat je een grapje maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151736

Kevinp schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:30:
[...]

ICEBLOCK+ lim invurneble pots(tja horde heeft geen pallys).

en gewoon allemaal samen aoe'en, zodat ze snel neer zijn.

onze laatste nef hadden we maar 2 doden(waarvoor we een CR overhadden dus hadden we iedereen op op het einde).

en eventueel als het stroef gaat een aantal Soulstones op mages casten zodat ze dat laatste beetje extra kunnen doen om het neer te krijgen.

Op rogue call draaien we nef om. Iig als dat kan, Wel het liefst dat hij naar OT's + die healers draait ipv raid. En ver genoeg doorlopen(je wil niet dat nefarian aan de wandel gaat naast het omdraaien).

verder weer meteen terug draaien als dat kan ivm fears(dat is namelijk erg gevaarlijk als hij zo staat.

Verder met zerg NIET omdraaien, beter 6 dooie rogues dan mages die geflamed worden. Misschien omdraaien maar dan wel wat richting de gate ofzo.
Wat ook een goede tactiek is de mage met meeste hp, +dmg & icebuild eerst laten gaan. Deze doet volop aoe, waardoor hij aggro gaat trekken en de rest van de mages, locks & druids doen aoe spells (blizzard, rain of fire, flamestrike, hurricane,....)
Masch schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:45:
Wij gaan nu vanavond voor het eerst AQ40 doen. Waarmee is de eerste baas qua moeilijkheid te vergelijken? Kunnen we verwachten dat hij neergaat of is het gelijk een ontzettend verschil met Nefarian en andere bazen in BWL?

Verder heeft bijna niemand nature resistance gear in onze guild, schijnbaar heb je dat pas echt nodig bij de 4e baas?
Gewoon zien da ge snel zijt, want die trash mobs respawnen na een half uur, wa sneller is dan verwacht soms zenne :)
Skeram is geen moeilijke fight, gewoon de los die wa bugged is me die stairs, ma vo de rest cava.
Nature res hebt ge momenteel nog ni nodig, pas bij huhuran of trio.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 151736 op 13-11-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Mior schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:53:
[...]

Ik hoop het ook. Een tank genereert de meeste aggro met zijn abilities. Je hebt gelijk dat dps helpt, maar dat is nooit het main aggro mechanisme. Sunder armor, Shield Slam en Heroic Strike zijn het belangrijkst. Daarnaast is een defiance build hartstikke leuk om te tanken (31/5/15), maar kan het wat aggro generatie niet op tegen een x/x/31 build. Een druid kan prima tanken door zijn/haar enorme armor in bear form, maar mist de natuurlijke hoeveelheid dodge en def die een warrior vaak heeft. De bear abilities genereren redelijk wat aggro, maar die komt vaak wat trager op gang dan een warrior, die met een Bloodrage-Sunder Armor al rond de 1000 aggro wegzet. Bij Vaelastrasz zou ik persoonlijk dan ook geen druid gebruiken als tank.

De eerste baas is Prophet Skeram. Neem 6 warrior mee om de kopien goed te taunten. De boss is weer iets heel anders dan de gevechten in MC en BWL, dus dat is wel weer leuk. Succes ermee!

Verder heb je pas 15 man in 255 NR nodig bij Huhuran, dat is de 5e boss (er zit ook nog een optionele boss bij, het bug trio kan je eventueel overslaan). Het is wel verstandig om vast NR gear te gaan craften en wat Mauradon runs te doen voor Heart of Noxxion.

[ Voor 56% gewijzigd door mdmeijer op 13-11-2006 16:05 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

DarkShadow schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:54:
[...]

yup, dat timen hadden we ook al bedacht, maar helaas dus nog niet echt aan toe gekomen. (we doen hetzelfde met huhu). De NR is duur idd, maar wij wouden alleen maar een pot gebruiken op 30 procent zodat de healers alleen de tank omhoog hoeven te houden en we zelfs nog healer dps kunnen gebruiken.
De muur bij Maexxna is bugged waardoor sommige mensen niet gehealed kunnen worden.
Wat wij doen is wanneer je richting de muur vliegt neem je een NR pot ( die el cheapos ), mocht je dan de LOS bug hebben overleef je het gewoon.
Verder is het idd timen zodat je op +/- 32% uit de laatste webspray komt, daarna is het gewoon knetter hard rammen, alle cocoons negeren. Maintank shieldwall bij de webspray ( zonder overleeft hij het gewoon *niet* ), daarna moet ze dood of je wiped gewoon.

Zelfde soort gevecht als huhuran alleen Maexxna is meer random, onze MT heeft 11k damage in 1 seconde gehad van haar (Poison ding + trash attack )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, maexxna kan wel hard zijn. Is net het leuke aan de naxx fights, ergens is toch nog altijd die onvoorspelbaarheidsfactor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Hehe ja.. Maexxna.. ik was een keer in mijn 'dps' gear:

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchsecurity.net/~marc/wow/payback.jpg

"Jij mij slaan? Ik zal je hebben!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 151736 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:07:
ja, maexxna kan wel hard zijn. Is net het leuke aan de naxx fights, ergens is toch nog altijd die onvoorspelbaarheidsfactor :)
Is irritant, je doet alles perfect en ineens ligt je MT daar mooi dood op de grond omdat een boss 11k dmg doet in 1 sec, *wipe*
Beetje random factor is best leuk maar een tank oneshotten als random factor is niet leuk, gewoon frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mior schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:09:
Hehe ja.. Maexxna.. ik was een keer in mijn 'dps' gear:

[afbeelding]

"Jij mij slaan? Ik zal je hebben!"
I kek'd irl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:09:
[...]

Is irritant, je doet alles perfect en ineens ligt je MT daar mooi dood op de grond omdat een boss 11k dmg doet in 1 sec, *wipe*
Beetje random factor is best leuk maar een tank oneshotten als random factor is niet leuk, gewoon frustrerend
natuurlijk, of bijvoorbeeld een MC die geresist wordt door een understudy zodat Razuvious lekker je raidje begint klaar te maken voor de barbeque :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Mior schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:53:
[...]

Helaas toch niet :)
Meer dps is meer agro, zo simpel is het. Enja, natuurlijk kan je de 31 in prot goed gebruiken en heb je als tank zeker wel nodig. Maar zoals ik heb 5/5/41, 5 in parry en 5% critt. Mede dankzij TF is +critt ook wel leuk :)
Maar het blijft, meer dmg is meer agro (buiten abilities om).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:15:
[...]

Helaas toch niet :)
Meer dps is meer agro, zo simpel is het. Enja, natuurlijk kan je de 31 in prot goed gebruiken en heb je als tank zeker wel nodig. Maar zoals ik heb 5/5/41, 5 in parry en 5% critt. Mede dankzij TF is +critt ook wel leuk :)
Je moet wel je TF aggro ni meerekenen e :P

ps: deze topic is niet overzichtelijk -.-

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 151736 op 13-11-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

mdmeijer schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:59:
[...]

Ik hoop het ook. Een tank genereert de meeste aggro met zijn abilities. Je hebt gelijk dat dps helpt, maar dat is nooit het main aggro mechanisme. Sunder armor, Shield Slam en Heroic Strike zijn het belangrijkst.
'White damage is nog steeds ongeveer 50% van z'n totale threat. DPS is zeker wel erg belangrijk voor een 'tank'.
Ik doe ruim 230+ dps als ik sta te tanken, niemand die aggro steelt van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
[...]

Meer dps is meer agro, zo simpel is het.
Ja, damage is aggro, maar als warrior zijnde bouw je meer (veel meer) aggro op met low-dps skills dan met MS (dag 30 rage). Denk aan Revenge en Sunder Armor bijvoorbeeld.

http://www.wowwiki.com/Formulas:Aggro
Mede dankzij TF is +critt ook wel leuk :)
De enige reden dat TF zo'n goed tank wapen is, is vanwege de proc, niet vanwege de DPS.
'White damage is nog steeds ongeveer 50% van z'n totale threat.
50%? Dus met auto hit doe jij 50% van de aggro die je normaal doet met tanken? (revenge/hs/sunder)

....

Denk dat je 'rage' bedoelt ipv threat.

[ Voor 21% gewijzigd door Mior op 13-11-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
mdmeijer schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:59:
[...]

Ik hoop het ook. Een tank genereert de meeste aggro met zijn abilities. Je hebt gelijk dat dps helpt, maar dat is nooit het main aggro mechanisme. Sunder armor, Shield Slam en Heroic Strike zijn het belangrijkst.
en Revenge uiteraard, toch wel meeste threat per rage :)
true. Maar daarom heeft een warrior just threat generating abilities. Om een grote hoeveelheid threat te creëren. Daarom zeg ik juist dat de threat van dmg te verwaarlozen is tegenover de threat van abilities

mooi linkje: Warrior's Guide To Understanding Threat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ik heb regelmatig huhuran getanked en soms met TF en soms met BL defender(omdat die veel minder agro veroorzaakt). Maar ik vind dat echt een klote fight zo stom random toei fight

je kan daar zelfs als beste guild nog ooit op dood gaan. Zelfde geld voor veal, en razuvious, gister eerste MC die deed breaken tja kan je niks tegen doen want rogues hebben nog geen agro.

Wel heb ik een hatefull strike (of wat het ook mag zijn) overleefd toen hij d'r op 5% vandoor ging richting raid, shieldwall aan en taunt. met 8k hp had ik d'r nog 200 ofzo over, dus de slag daarna was ik dood, maar gelukkig werd er toen ook korte mette gemaakt met hem.

de leukste fight tot nu toe vind ik anub, ik ken niet meer in naxx de rest is tot/m huhu aq en full bwl.

leuke fight veel lopen bewegen opletten enzo. Wel een lange fight, ik weet niet hoe andere het doen, maar wij doen er 15 minuten over(de eerste kill bijna 30). Ik heb gehoord dat d'r guilds zijn die het in 5 minuten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Mannuh nog ff een vraagje.
Ik heb met mijn lvl55 mage een vergissinkje begaan (tenminste, dat roepen sommige mensen) met mijn gear. Ben namelijk voor de Dreadmist set gegaan. Ik heb niet zozeer naar de stats zelf gekeken (omdat deze niet veel verschilden van de Magisters) maar heb louter gekeken naar de bonus die je krijgt als je ze alle 8 hebt verzameld. Op basis daarvan ben ik aan het kopen geslagen (Belt, Gloves en Bracers).

Ben ik nu inderdaad een verkeerde weg ingeslagen en moet ik PERSE die Magisters hebben of is het uiteindelijke verschil te overzien?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaDKiLL schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:35:
Ik heb met mijn lvl55 mage een vergissinkje begaan (tenminste, dat roepen sommige mensen) met mijn gear. Ben namelijk voor de Dreadmist set gegaan. Ik heb niet zozeer naar de stats zelf gekeken (omdat deze niet veel verschilden van de Magisters) maar heb louter gekeken naar de bonus die je krijgt als je ze alle 8 hebt verzameld. Op basis daarvan ben ik aan het kopen geslagen (Belt, Gloves en Bracers).

Ben ik nu inderdaad een verkeerde weg ingeslagen en moet ik PERSE die Magisters hebben of is het uiteindelijke verschil te overzien?
ik weet weinig van de stat, maar je moet weten dat dreadmist voor warlock's zijn, dus zou jet het nooit kunnen upgraden naar t0.5, het heeft dus ook warlock stats..... als het goed is.... en eht blijft een PvP set dus in PvE heb je er volgens mij wel wat ana maar neit zo drastich veel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoveel verschilt ligt er niet in die sets, dus valt het al bij al nog goed mee. En uiteindelijk kan je die gear toch nog allemaal vervangen met random gear da je overal vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch

Het kan wel, maar ik denk dat je wel ruzie kan krijgen met warlocks als jij op die items gaat needen. In ieder geval zou ik het nooit goed vinden als iemand need op een class item terwijl hij niet van die class is, tenzij er niemand is die het item wil. Bij ons in de guild waren er voorheen ook wel een paar mages en priests met de dreadmist robe bijvoorbeeld.

In ieder geval is de dreadmist set voor warlocks en de magister set voor mages, daar zullen masterlooters altijd vanuit gaan.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Masch schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:40:
[...]

In ieder geval is de dreadmist set voor warlocks en de magister set voor mages, daar zullen masterlooters altijd vanuit gaan.
das waar, maar hoe vaak werk je met masterlooter in niet raid instances? Zelfs in ZG raids zie je al vaak de need/greed formule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Daar heb je idd een heel goed punt.
Nu zijn de meeste guildies waarmee ik speel (tot nu toe althans) irl friends dus in principe levert dat geen problemen op. (althans, in de 5 mans instances). :)

Mischien toch maar wachten tot TBC uitkomt en de gear iets goedkoper wordt en dan alsnog de Magisters kopen. Heb nu namelijk maar 150G. :o

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Anoniem: 151736 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:43:
[...]

das waar, maar hoe vaak werk je met masterlooter in niet raid instances? Zelfs in ZG raids zie je al vaak de need/greed formule
In mijn realm is het heel normaal om ML te gebruiken bij een PUG groep naar Strat, Scholo, UBRS, etc (iig +- een half jaar geleden, ga nu nooit meer mee met PUG's), omdat er nog wel eens geninja'ed wordt.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
RaDKiLL schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:45:
Nu zijn de meeste guildies waarmee ik speel (tot nu toe althans) irl friends dus in principe levert dat geen problemen op. (althans, in de 5 mans instances). :)

Mischien toch maar wachten tot TBC uitkomt en de gear iets goedkoper wordt en dan alsnog de Magisters kopen. Heb nu namelijk maar 150G. :o
waarom doe je niet gewoon de instances runnen waar Magister dropt? Niet alle parts zijn namelijk BoE, en ze zelf halen is toch veel leuker dan kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Staar je nou niet blind op tier0 items, haal lekker beter spul in DM + ZG etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15
RaDKiLL schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:45:

Je kan maar 3 stuks van die set kopen, de andere 5 moet je zelf vinden. Bovendien zal je in TBC snel genoeg beter spul vinden.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 18:31
Sowieso zijn de sets vrijwel altijd een stuk slechter dan losse items die je uit de normale 5 men instances kunt halen. Ik zou je voor rogues en priests zo voor elk itemsslot een beter item kunnen noemen pre-ZG dan de setitems. Ik ben er van overtuigd dat dit ook voor mages mogelijk is. Helaas is mijn mage nog maar level 20, dus kan ik je daar nu niet mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196023

Anoniem: 151736 schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:57:
[...]

Wat ook een goede tactiek is de mage met meeste hp, +dmg & icebuild eerst laten gaan. Deze doet volop aoe, waardoor hij aggro gaat trekken en de rest van de mages, locks & druids doen aoe spells (blizzard, rain of fire, flamestrike, hurricane,....)

[...]

Gewoon zien da ge snel zijt, want die trash mobs respawnen na een half uur, wa sneller is dan verwacht soms zenne :)
Skeram is geen moeilijke fight, gewoon de los die wa bugged is me die stairs, ma vo de rest cava.
Nature res hebt ge momenteel nog ni nodig, pas bij huhuran of trio.
Staan die afgebroken woorden ook zo in het woordenboek daar in Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-06 20:22

InSanex

serenity now!

Voordat wij ooit maar één stap in BWL hadden gedaan hebben we een try op Sekram gedaan en tot 20% gekregen. Dus zo heel moeilijk is hij niet. Je moet alleen de fight even door krijgen. Ik vind hem makkelijker dan welke BWL dan ook.

Maar goed, wij gaan morgen voor het eerst met echt aan AQ40 beginnen. Verwacht dat de 1e baas wel na 2 of 3 tries neer gaat.

Edit: gepost door Phydomir. Weer die nub collega die ingelofd is :P

[ Voor 4% gewijzigd door InSanex op 13-11-2006 17:33 ]

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 22:54
Noes! Heb ik bijna mn 1200 Darkmoon ticktes, is Darkmoon Faire alweer weg :( moet ik tot 4 december wachten ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Tranzity schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:05:
[...]

Hmm, dat doen we bij ons niet eens.
/target randommage
/cast BoP
Bij ons zijn wel elke keer de rogues toasted, bij een rogue class call, draaien jullie dan Nef om?
Het maakt het wat makkelijker, anders krijg je wat wij gisteren hadden en ben je je halve raid kwijt. Priest call tijdens de zerg is ook niet lekker, omdat je dan alleen je druids over hebt voor MT healing. Druid call maakt voor ons niet uit, maar wij hebben priest overkill. Bij een rogue call draait de MT meestal (read: meestal :P) 45 graden van de raid af.

Had het er pas met een guildie nog over en de eerste boss is eind MC, begin BWL niveau, niet zo vreselijk spannend. Tweede boss (optionals niet meegerekend) is puur een sta gear fight (whirlwind voor een kleine 1.5k op mij) en de derde is een gear test voor je warriors, zijn alledrie wel te doen. Wij hadden de eerste avond twee bosses neer, de week erop de derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
superbassie schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:54:
Noes! Heb ik bijna mn 1200 Darkmoon ticktes, is Darkmoon Faire alweer weg :( moet ik tot 4 december wachten ><
Worden er eigenlijk nieuwe Darkmoon Faire items aangeboden in TBC? Ik ben een beetje aan het
twijfelen of ik mijn tickets al dan niet zou moeten opsparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
OMFG. Zo een beetje alle horde van onze server is IF, SW en Darnassus aan het aanvallen.
Alleen de Dwarf koning is nog up. De gnome.human en NE koning zijn al dood.
http://www.nwn.cz/forum/i...=Attach&type=post&id=2440
http://img130.imageshack....39/hordeifdrakthulop2.jpg

Theramore, Cenarian Hold, Gatgetzan. Alles is under attack :D

[ Voor 9% gewijzigd door Xavier op 13-11-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:25

Vuurvoske

Nunquam cede!

welke server speel jij? :D

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Zwaar gestoord, hoe vet. :D

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Drak'Thul
Ik ben maar uitgelogd want het is enorm traag. De server houdt het niet vol. We zaten in MC en opeens iedereen DC. 10min later weer. Nu blijft iedereen ingelogd maar het is enorm traag. Ik heb er 20min gedaan om 15mailtjes te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Lijkt me raar dat je er in mc uit gegooid wordt, instances draaien namelijk op een aparte server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik ben met een rogue bezig, en de class bevalt me goed moet ik zeggen, en ik heb even een vraag. :)
Ik ben nu lvltje 17 ik loop met swords en heb een 18-33-00 build, ik vind het toch soms een beetje lastig om te bepalen wat een betere gear keuze voor me is... Als ik bijv. een broek heb van 4 agi 2 stam, en ik kom er 1 tegen met 10 AP bijv... dat soort dingen.
Ik vindt PvE het belangrijskte, maar wil daarnaast ook eens wat meer BG gaan doen, kunnen julie mij goede tips geven op het gebied van gear? Liever minder agi dan meer AP, of is AP altijd belangrijker in mijn situatie/gekozen speel stijl?

Kortom: 18-33-00, swords, PvE en ik wil BG eens beter gaan verkennen.....welke stats zijn het belangrijskte voor mij, en wanneer word een andere stat beter indien er veel meer op een nieuw item zit.
Stam-Agi? Stam- AP ? of mischien strength?
Help! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:25:
Ik ben met een rogue bezig, en de class bevalt me goed moet ik zeggen, en ik heb even een vraag. :)
Ik ben nu lvltje 17 ik loop met swords en heb een 18-33-00 build, ik vind het toch soms een beetje lastig om te bepalen wat een betere gear keuze voor me is... Als ik bijv. een broek heb van 4 agi 2 stam, en ik kom er 1 tegen met 10 AP bijv... dat soort dingen.
Ik vindt PvE het belangrijskte, maar wil daarnaast ook eens wat meer BG gaan doen, kunnen julie mij goede tips geven op het gebied van gear? Liever minder agi dan meer AP, of is AP altijd belangrijker in mijn situatie/gekozen speel stijl?

Kortom: 18-33-00, swords, PvE en ik wil BG eens beter gaan verkennen.....welke stats zijn het belangrijskte voor mij, en wanneer word een andere stat beter indien er veel meer op een nieuw item zit.
Stam-Agi? Stam- AP ? of mischien strength?
Help! ;)
snap 1 ding niet :P lvl 17 en 51 talentpoints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:56
damn, maexxna wipes gisteren, hij ging vrij snel naar 4% maar daarna kregen we hem gewoon niet meer onder de 30. Helemaal geen focus en de tank bleef maar doodgaan. Kut healers :P

Meestal was de tank gewoon niet topped off, maarja het is lastig te timen. Iemand tips op die timing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Wij draaien hem niet een kwartslag maar 180 graden.
Iedereen staat bij ons aan de Noordzijde, healers, DPS
Tank staat tegen de raling. Bij roguecall geeft rogues door of het veilig is, anders draaien we hem 180 graden. Tank loopt een beetje ten zuiden van hem en dan door hem heen, hij draaid dan met de klok me zodat een eventuelee shadowflame de raid niet frituurd.

180 graden heeft als voordeel dat hij bij volgende rogue-calls niet meer gekeerd hoeft te worden en als healers kunnen we onze 40y houden zonder gefeared te worden. Zorg bij deze tactiek er wel voor dat de tank bij de raling stond, anders kom hij met het draaien bij de pilaar uit en ben je uit "Line of Sight"

Als iedereen noord is heeft ook als voordeel dat met de zerg alles naar noord komt, mages/lock nemen invuneribilty potion en nuken maar. En wij wachten vaak op 20/21% op de juiste call voordat we hem naar de zerg nuken.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:43
Gister weer alleen maar wipes @ Phase One van Nef. Shitty blue red afflictions en mensen die niet opletten. Maakte het weer eens onmogelijk. Het probleem was dat er elke keer dragonkins de raid in liepen en werden niet terug getaunt of als ze terug gebracht werden niet opgepakt door een tank. Er is bij ons dus genoeg te doen voordat dit gaat werken.

We hebben em een keer op 70% gehad daar na is het nooit meer zo goed gegaan :( Hopelijk vanaaf meer geluk. En anders volgende week met nieuwe afflictions.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

DarkShadow schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 07:42:
damn, maexxna wipes gisteren, hij ging vrij snel naar 4% maar daarna kregen we hem gewoon niet meer onder de 30. Helemaal geen focus en de tank bleef maar doodgaan. Kut healers :P

Meestal was de tank gewoon niet topped off, maarja het is lastig te timen. Iemand tips op die timing?
Wij shielden de main tank voordat er gewebbed wordt, je krijgt een call in /RS 5 seconden van tevoren tenminste als je de bossmods aan heb staan. Dan blijft hij meestal full health.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Astennu schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:13:
Gister weer alleen maar wipes @ Phase One van Nef. Shitty blue red afflictions en mensen die niet opletten. Maakte het weer eens onmogelijk. Het probleem was dat er elke keer dragonkins de raid in liepen en werden niet terug getaunt of als ze terug gebracht werden niet opgepakt door een tank. Er is bij ons dus genoeg te doen voordat dit gaat werken.

We hebben em een keer op 70% gehad daar na is het nooit meer zo goed gegaan :( Hopelijk vanaaf meer geluk. En anders volgende week met nieuwe afflictions.
Ik weet niet welke tactic jullie gebruiken, maar wij gebruikten een tactic die erg simpel was. We hadden een tank voor het tweede spawnpoint staan en de gehele raid op de stairs waar Nef in het begin zit. De tank deed de hele tijd een bepaalde shout (ben helaas de naam kwijt van die ability), waardoor alle adds op hem bleven. Ondertussen AoE'en alle klasses die dat kunnen en worden de mobs die toch loskomen opgepakt en afgemaakt door de andere tanks/ melee. Wij waren echt verbaasd hoe makkelijk phase 1 wel niet was, alhoewel dit ook kan komen door een makkelijke combinatie.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ik denk je bedoeld je "1.13" patch. Maar dat is dus niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 11-06 21:46
Xavier schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:36:
OMFG. Zo een beetje alle horde van onze server is IF, SW en Darnassus aan het aanvallen.
Alleen de Dwarf koning is nog up. De gnome.human en NE koning zijn al dood.
http://www.nwn.cz/forum/i...=Attach&type=post&id=2440
http://img130.imageshack....39/hordeifdrakthulop2.jpg

Theramore, Cenarian Hold, Gatgetzan. Alles is under attack :D
Hoe cool was dat gister man grootste horde raid ooit in de WoW geschiedenis minimaal 5 tot 8 raids bezig met pawnen in alle ally steden

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp

welke tactic? wij splitsen de raid in twee-en en ene groep aoe en andere rogue groep dps. Maar de meeste laten alles op throne komen en laten warriors met battle shout en demo shout agro houden. Maar dat is ons nog niet gelukt.

Als je veel adds hebt in phase 1 zou je misschien een extra warrior mee kunnen nemen die zich focussed op de runners. Dan is phase 1 zoals wij het doen als HORDE(ja eerste keer :)) makkelijker door earthbind totems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:05

Phydomir

Dennis

Masch schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:17:
[...]
Ik weet niet welke tactic jullie gebruiken, maar wij gebruikten een tactic die erg simpel was. We hadden een tank voor het tweede spawnpoint staan en de gehele raid op de stairs waar Nef in het begin zit. De tank deed de hele tijd een bepaalde shout (ben helaas de naam kwijt van die ability), waardoor alle adds op hem bleven. Ondertussen AoE'en alle klasses die dat kunnen en worden de mobs die toch loskomen opgepakt en afgemaakt door de andere tanks/ melee. Wij waren echt verbaasd hoe makkelijk phase 1 wel niet was, alhoewel dit ook kan komen door een makkelijke combinatie.
Zo doen wij het ook. Tank blijft battle shout spammen en houd zo al de spawns bij zich.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:35:
[...]

ik denk je bedoeld je "1.13" patch. Maar dat is dus niet :p
Jawel, hier de notes:

General
- All players will have talent points reimbursed and will have access
to new talents throughout their trees; this includes the 41-point
talents. Several new abilities have also been added for all classes.
- All pets now receive a percentage of their master’s armor, spell
damage, spell resistances, attack power, and stamina.
- Low-level spells cast by high-level players will receive smaller
bonuses from +healing and +spell damage.
- HoTs, DoTs, and channeled spells have been re balanced to receive a
more appropriate (higher) percentage of +spell damage and +healing.
- HoTs from different sources will now stack (i.e. multiple druids can
cast the Rejuvenation spell on 1 target).
- New item property “Resilience” has been introduced. Resilience
reduces your chance to be the victim of a critical strike, and
reduces the amount of damage critical strikes do to you.
- Weapon Skill now does the following:
- Weapon skill will no longer reduce the percentage damage lost due to
glancing.
- The player will gain 0.1% to their critical strike rating per weapon
skill against monsters above their level.
- When casting a buff on a low level target, the appropriate rank of
the buff will be automatically be applied.
- Crowd Control effects in PvP will last no longer than 12 seconds
instead of the full duration, with a chance of a heartbeat resist.
- Players will no longer lose faction when under the influence of
“Mind Control” or the Gnomish Mind Control Cap.

PvP
- Honor System Revamp
Current honor totals have been reset.
Players may display their highest lifetime rank title (accessible
from character sheet).
Honor points earned each day may now be spent as a form of currency.
Check the PvP tab of your character sheet to see your honor
information.
PvP rewards are no longer unique.
- Marks of Honor earned from battlegrounds are no longer turned in for
reputation or honor. They are now used in addition to honor points
in order to purchase rewards.
- Two New Arenas are now available in three different modes.
2v2, 3v3, and 5v5 matches
Players may queue up at Goblin NPC’s in Stormwind, Ironforge,
Orgrimmar, Undercity, and Gadgetzan

Druids
- The talent “Swiftmend” will now include bonus healing from the
talents “Improved Rejuvenation” and “Empowered Rejuvenation”.

Hunters
- Traps can be set while in combat, but require a 2 second arming time.
- Auto shot will be automatically enabled if the Hunter steps out of
melee range while in combat with target.
- 1 agility will now grant 1 ranged attack power.
- Auto shot is now reset when casting Aimed Shot.

Shaman
- Shaman with the appropriate talent spec are now able to dual-wield.
Both main and off-hand weapons can be affected by self-weapon buffs
such as Windfury.
- Rockbiter’s weapon functionality has been changed. It is now a
damage proc instead of a flat attack power bonus.
- Windfury Weapon and Rockbiter Weapon enchantments will only benefit
the weapon with the enchantment on it.

Warlocks
- Range of “Drain Life” and “Drain Mana” spells have been increased.

Warriors
- Rage generation from dealing damage has been normalized.
- All Rage awards are averaged with our expected rage per swing
(adjusted for weapon speed).

Items
- The “Far Sight” effect has changed so that the camera now zooms in
to a distant location, rather than instantly showing the distant
view. This also affects the items: Ultra-Spectropic Vision Goggles,
the Ornate Spyglass, and the Hunter ability “Eagle Eye.”
- Spells can now require either a totem item or a totem category item
to cast a spell. This means that the Enchanting Rods now count as
all of the lower level enchanting rods as well, so you only need a
single enchanting rod instead of all six. This also means that
“Finkel’s Skinner” now counts as a Skinning Knife. Several weapons
that are picks have been flagged as counting as a Mining pick as
well.
- Items that give bonuses, such as + to crit, have been modified to
adhere to a combat rating system.
- All current items will provide the exact same benefit from ratings
at level 60 as they provided before the ratings system.
- Thrown weapon items no longer stack, but use durability instead. One
unit of durability is lost per throw, and these items can be repaired.
- The tool tip for the Great Staff of the Guardian now shows the
proper increase of 28 to the party spell critical rating.
- Items that are useable from player inventory with a cooldown will
now update the cooldown in real-time.
- Players will no longer be able to sell the “Blue Skeletal Horse” to
vendors.
- The damage Proc from the item “Misplaced Servo Arm” will no longer
break the Rogue ability “Gouge”.
- The “Skull of Impending Doom” has been changed and will now increase
run speed by 60% for 10 seconds, but deals damage equal to 60% of
your maximum health and drains 60%
The Backfire effect on the “Net-O-Matic” will no longer break on
damage.

Professions
- All of the profession-made items that have been created up to now
have been given proper stats based on the current expansion item
level progression table.
- Most of the items made by Tailoring/Leatherworking/Blacksmithing
have had their creation time reduced. Now the cap on time required
to make an item in those professions is based on quality and level.
- New Max times required.
Level 31+ Green Items at least 8 sec
Level 31+ Blue Items at least 15 sec
Level 31+ Purple Items at least 25 sec
Skill level now determines what items you can disenchant.
Skill 1= Level 1-20
Skill 25= Level 20-25
Skill 50= Level 25-30
Skill 75= Level 30-35
Skill 100= Level 35-40
Skill 125= Level 40-45
Skill 150= Level 45-50
Skill 175= Level 50-55
Skill 200= Level 55-60
Skill 225= Level 60-65
- Players will no longer lose an item when attempting to disenchant
on a boat when the loading screen appears

Van Foktopic gepikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Gisteren dan eindelijk de knoop doorgehakt en mijn huidige, stervende guild, verlaten.
Toch wel een emotioneel moment en vooral een raar moment vooral als je sinds de start van je WoW carriere er bij bent geweest. (12 February 05 01:24 CET)
Het op hebt zien groeien van een friendly casual guild naar een vrij strakke hardcore raiding guild.

Wat ons uiteindelijk de nek om heeft gedaan zijn juist de casual mensen die mee wilde raiden, ruzie maakt op het forum over loot en over raiding spots en bepaalde dus ook de algemene sfeer in de guild.

De guild zelf is gelukkig nog niet dood, maar alle Officer's en Raiding Core is eruit gestapt en naar andere guilds gegaan :( Het is nu dus weer de oude vertrouwde casual/friendly guild die het was voordat het raiden begon ;)

Ach, nieuwe start gemaakt op Frostmane bij Security, jullie vast wel bekend om de prachtige filmpjes die ze gemaakt hebben in Naxxramas (zo niet, check ze op de site ze zijn best nice).
Dus nieuwe start, betekend ook meteen raiden en dus gingen ze naar BWL toe, om zo in 2 uur even naar Nefarian te rushen. Ik heb daar dingen gezien die ik niet mogelijk achtte zoals het down brengen van Vael voordat de 1e tank een BA krijgt, het compleet zergen van de Supression room en alles AoE'en wat je tegenkomt en het samenvoegen van de Nefarian adds en dan alles kneiter hard AoE'en.

Heb helaas nog een keertje aggro getrokken op Ebonroc (goh, toch wel handig dat BoS) en daarmee even wat andere leatherboi's gefrituurd, wat dus feitelijk een wipe betekende... gelukkig konden ze er om lachen ;)

Vanavond, op naar Naxxramas voor wat echte bosses en hopelijk, wat progressie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Exitium schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:51:
Had het er pas met een guildie nog over en de eerste boss is eind MC, begin BWL niveau, niet zo vreselijk spannend. Tweede boss (optionals niet meegerekend) is puur een sta gear fight (whirlwind voor een kleine 1.5k op mij) en de derde is een gear test voor je warriors, zijn alledrie wel te doen. Wij hadden de eerste avond twee bosses neer, de week erop de derde.
Ik vind de AQ bosses toch echt wel een stuk lastiger dan de BWL en MC bosses. Het verschil zit hem vooral in het feit dat meer mensen erg gefocussed moeten spelen en het dus niet een kwestie is van betrouwbare maintank healing en goede positionering van de tanks. BWL is een walk in the park als je tanks weten waar ze moeten staan.
Skeram is vooral lastig tijdens de clones. Wij gebruiken een pally met consecrate om de images op te vangen en op het platform te houden, dan weet je zeker dat hij even op het platform blijft en heeft de tank iets meer tijd aggro te pakken ( eventuele taunt resists zijn dan niet fataal). Bij Vem & Co is het vooral belangrijk dat de pull goed gaat en Yauj snel ver van de groep wordt getanked. Dit is trouwens helemaal niet zo makkelijk. Satura vind ik tricky blijven, iedereen moet gewoon ontzettend goed opletten en op tijd weg zijn bij de whirlwind. Wel een geinig gevecht!

Wij hebben ook 1 tank die constant demoralising(?) shout gebruikt. De rest van de groep staat op de trap, melee vooraan om adds op te vangen die doorkomen, alle healing op de tank die constant aoe taunt. alle casters gebruiken niet al te hoge ranks AoE, als de tank Nef begint te tanken zijn er vaak nog maar 5-10 adds over, 10 seconden later zijn ze allemaal stof aan het happen. Ik cast zelf gewoon non stop heal rank 2 op hem. Dan ben ik als Nef landt maximaal 1k van de 8k mana kwijt. Op deze manier maakt het volgens mij weinig uit welke afflictions je hebt.

Fase 2 is gewoon zorgen dat classcalls goed worden opgevangen, en een goede danser als MT. bij 21 % wachten op classcall en nuken maar. Ik ga binnekort wat holy water farmen, kijken of dat nog kan bijdragen aan de snelheid van de kills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Ik kan geen wow-forum openen.

Betekend dit dat we aankomende woensdag een patchdag hebben aka niet meer te spelen die dag ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
hulkie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:47:
[...]

Wij hebben ook 1 tank die constant demoralising(?) shout gebruikt. De rest van de groep staat op de trap, melee vooraan om adds op te vangen die doorkomen, alle healing op de tank die constant aoe taunt. alle casters gebruiken niet al te hoge ranks AoE, als de tank Nef begint te tanken zijn er vaak nog maar 5-10 adds over, 10 seconden later zijn ze allemaal stof aan het happen. Ik cast zelf gewoon non stop heal rank 2 op hem. Dan ben ik als Nef landt maximaal 1k van de 8k mana kwijt. Op deze manier maakt het volgens mij weinig uit welke afflictions je hebt.

Fase 2 is gewoon zorgen dat classcalls goed worden opgevangen, en een goede danser als MT. bij 21 % wachten op classcall en nuken maar. Ik ga binnekort wat holy water farmen, kijken of dat nog kan bijdragen aan de snelheid van de kills!
Wij hebben dus 2 groepen. Bij elke ingang 1 groep. En het probleem is dus dat er altijd wel een groep is waar het niet goed gaat. En je dus van hun adds krijgt. Die rennen naar jou healers en killen die dan en het zooitje stort in :) Ik denk ook niet dat de GL van ons de tactic helemaal gaat omgooien en allemaal bij de trap gaan staan. Er zijn trouwens wel meer guild die het op onze manier doen alleen. Wij doen het gewoon lang niet goed genoeg. Ze mogen gewoon niet voorbij the gate komen en dat doen ze op dit moment wel. We hebben ook een druid die ze moet opvangen en terrug moet brengen alleen op een gegeven moment zijn het er te veel en werkt dat ook niet meer.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 196023 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:42:
[...]

Jawel, hier de notes:

Van Foktopic gepikt :)
Staan een hoop goede dingen in. Vooral als druid zijn bepaalde dingen echt heel handig. Stackende rejuvs O+

Wel jammer dat ik nu enchanting moet gaan lvl-en om mijn overbodige epics te de-en.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Anoniem: 196023 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:42:
[...]

- Weapon Skill now does the following:
- Weapon skill will no longer reduce the percentage damage lost due to
glancing.
- The player will gain 0.1% to their critical strike rating per weapon
skill against monsters above their level.

Warriors
- Rage generation from dealing damage has been normalized.
- All Rage awards are averaged with our expected rage per swing
(adjusted for weapon speed).
The end of Fury warriors!! Daar gaat mn DPS!!!?!?! Bastards.. gg Blizzard.. Ik ga mn mage levelen!

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 11-06 21:46
Dirk IJntema schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:57:
[...]

The end of Fury warriors!! Daar gaat mn DPS!!!?!?! Bastards.. gg Blizzard.. Ik ga mn mage levelen!
Ja echt alleen de warriors worden vet generfd ik denk dat ik mn warrior ook maar inde hoek ga zetten

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
HoTs from different sources will now stack (i.e. multiple druids can
cast the Rejuvenation spell on 1 target). Dat is zo ontzettend imba in raids! Mijn renew ticked ongeveer voor 390, verschillende priests ziteen rond de 430, zeg gemiddeld 400 per tick. Doe dat keer 5, dat is gewoon elke 3 seconden 2000 health! Druid HoT erbij en je zit op de 4000 per 3 seconden! Ben wel erg benieuwd hoeveel invloed de +healing gaat krijgen op lagere rank heals. Daar zal veel healing power verloren gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Phydomir schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:52:
[...]

Staan een hoop goede dingen in. Vooral als druid zijn bepaalde dingen echt heel handig. Stackende rejuvs O+

Wel jammer dat ik nu enchanting moet gaan lvl-en om mijn overbodige epics te de-en.
ik denk alleen dat die high end talents wel veel verschil maken, bv magic reflection voor een warrior. Ik ga d'r vanuit dat zo'n shadowflame magic is en dus logischer wijs gereflect kan worden.

iig wat minder dmg van al die talents en meer HP, Voor prot warriors wordt het echt makkelijker om te raiden tot TBC

http://www.wow-europe.com...0000345511030002103531351

zoeits ofzo

van 179 dmg block naar 232 (+ nog wat strenght maar die zit heir niet bij)
van 7055 naar 7400 (unbuffed)
van 282 str naar 310 (wat ook weer extra block is)
shadowflame van 4k word dan 3740
poison dots van huhuran nemen met 6% af
defense skill verhoogd met 16 ipv 10

[ Voor 25% gewijzigd door Kevinp op 14-11-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:17:
[...]
daar zijn wij ook mee begonnen en dat werkte voor ons toen ook goed het nadeel is alleen dat aoeen met bepaalde kleuren minder goed werkt en als je bv blue hebt is het dodelijk als die de healers groep in loopt ivm mana drain. De eerste raid hadden we green black (easy mode) en toen werkte het aardig goed, helaas als je bv red blue hebt word die 1 grote groep heel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Gister ZF gedaan met onder andere 2 mages, beide frost... (ik fire) en toch wel onder de indruk van hun iceblock en ice barrier :P dus gerespecced naar een 18/0/33 build (tenminste, die ga ik aanhouden, heb nu 2/0/33 met mn lvl 44 :P 4x pally loot en 1 mage loot, maar die ging naar een andere... better luck next time...ook nog even een warrior gerolled (tauren, blijven mn favoriet.. lieve lompe koeien) is weer eens wat afwisseling tussen dat casten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Betekent de nieuwe patch dat mensen die deze week rank14 zouden halen, helemaal opnieuw kunnen beginnen? Ik heb namelijk 2 guildies die woensdag rank14 zouden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:13

Qck

Bazinga

SMulTiE schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:13:
Betekent de nieuwe patch dat mensen die deze week rank14 zouden halen, helemaal opnieuw kunnen beginnen? Ik heb namelijk 2 guildies die woensdag rank14 zouden halen.
Nee dat denk ik niet, ik denk dat hun rank wordt omgezet naar een vergelijkbaar aantal punten, zodat ze daarvoor genoeg punten krijgen om de rank14 wapens te kopen.

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
W00t @ patchnotes. :D

- When casting a buff on a low level target, the appropriate rank of the buff will be automatically be applied.
- Crowd Control effects in PvP will last no longer than 12 seconds instead of the full duration, with a chance of a heartbeat resist.
- Traps can be set while in combat, but require a 2 second arming time. (geen FD trap ftw 8))
- Spells can now require either a totem item or a totem category item to cast a spell. This means that the Enchanting Rods now count as all of the lower level enchanting rods as well, so you only need a single enchanting rod instead of all six.
hulkie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:47:
[...]

Ik vind de AQ bosses toch echt wel een stuk lastiger dan de BWL en MC bosses. Het verschil zit hem vooral in het feit dat meer mensen erg gefocussed moeten spelen en het dus niet een kwestie is van betrouwbare maintank healing en goede positionering van de tanks. BWL is een walk in the park als je tanks weten waar ze moeten staan.
Skeram is vooral lastig tijdens de clones. Wij gebruiken een pally met consecrate om de images op te vangen en op het platform te houden, dan weet je zeker dat hij even op het platform blijft en heeft de tank iets meer tijd aggro te pakken ( eventuele taunt resists zijn dan niet fataal). Bij Vem & Co is het vooral belangrijk dat de pull goed gaat en Yauj snel ver van de groep wordt getanked. Dit is trouwens helemaal niet zo makkelijk. Satura vind ik tricky blijven, iedereen moet gewoon ontzettend goed opletten en op tijd weg zijn bij de whirlwind. Wel een geinig gevecht.
Wij gebruiken bij Skeram twee tanks (lees: warrior/pala/dr00d) per platform, nooit echt veel last omdat er altijd wel eentje aggro pakt. Een beginnende BWL guild kan Skeram ook best wel aan, je moet alleen een beetje focussen. (maar goed, dat moet je in BWL ook als je daar net begint) Sartura is een ander verhaal omdat het verschil qua hp tussen MC en BWL gear best te merken is. Optionals als Vem & Co had ik trouwens niet meegerekend, die zijn inderdaad vrij lastig.
Astennu schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:52:
[...]

Wij hebben dus 2 groepen. Bij elke ingang 1 groep. En het probleem is dus dat er altijd wel een groep is waar het niet goed gaat. En je dus van hun adds krijgt. Die rennen naar jou healers en killen die dan en het zooitje stort in :) Ik denk ook niet dat de GL van ons de tactic helemaal gaat omgooien en allemaal bij de trap gaan staan. Er zijn trouwens wel meer guild die het op onze manier doen alleen. Wij doen het gewoon lang niet goed genoeg. Ze mogen gewoon niet voorbij the gate komen en dat doen ze op dit moment wel. We hebben ook een druid die ze moet opvangen en terrug moet brengen alleen op een gegeven moment zijn het er te veel en werkt dat ook niet meer.
Weet niet of je alliance of horde bent, maar alliance heeft daar best wat aan paladins met consecration. Ikzelf als holy pala gebruik voor iedere spawn JoC als "taunt" (8 sec cooldown) en als die een keertje wel op cooldown zit, wat meestal niet het geval is, gebruik ik holy shock met een 30 sec cooldown. Verder leggen we als pala's constant consecration neer voor de gates, komen nauwelijks mobs door dan. :)

Maar goed, dat gaat alleen op als je alliance bent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
SMulTiE schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:13:
waarschijnlijk krijgen ze daar punten voor waarmee ze zooi kunnen kopen.

Traps can be set while in combat, but require a 2 second arming time. (geen FD trap ftw )
shieldbash ftw :)

edit btw jammer dat magic reflection pas op lvl 64 komt :)

[ Voor 20% gewijzigd door Kevinp op 14-11-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

hulkie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:59:
HoTs from different sources will now stack (i.e. multiple druids can
cast the Rejuvenation spell on 1 target). Dat is zo ontzettend imba in raids! Mijn renew ticked ongeveer voor 390, verschillende priests ziteen rond de 430, zeg gemiddeld 400 per tick. Doe dat keer 5, dat is gewoon elke 3 seconden 2000 health! Druid HoT erbij en je zit op de 4000 per 3 seconden! Ben wel erg benieuwd hoeveel invloed de +healing gaat krijgen op lagere rank heals. Daar zal veel healing power verloren gaan.
Idd.. Nu wordt de tank healen bij Veal en bv broodlord wel een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Dirk IJntema schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:57:
[...]

Heey je weet het he de Shamman moet het sterkste zijn dus die wordt steeds beter en meer imba en de rest wordt alleen maar nerfed :) De mensen van blizzard hebben zelf allemaal een Horde Shaman :)

Neeh echt waar van die warriors heb ik niet te veel last doen wel veel dammage maar ze moeten wel dichtbij komen. Die shamans daar in tegen kunnen elke paar sec een frost shok gooien zodat je met een epic mount nog niet weg kan rennen. En die doet dan ook nog eens 800 dammage per keer. Dat is gewoon sterken dan een mage :\ En hij is ook nog sterk in melee. En kan dispell en heeft ook nog shapeshift. Echt ik blijf er bij shaman is de meest imba class die er is.
Weet niet of je alliance of horde bent, maar alliance heeft daar best wat aan paladins met consecration. Ikzelf als holy pala gebruik voor iedere spawn JoC als "taunt" (8 sec cooldown) en als die een keertje wel op cooldown zit, wat meestal niet het geval is, gebruik ik holy shock met een 30 sec cooldown. Verder leggen we als pala's constant consecration neer voor de gates, komen nauwelijks mobs door dan. :)

Maar goed, dat gaat alleen op als je alliance bent. :P
Ik ben ally ja. Best een goed idee. De Pala's bij ons healen volgens mij maar ik zal dit eens voor leggen misschien dat het help :) Ty voor de tip.

[ Voor 26% gewijzigd door Astennu op 14-11-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167942

Misschien een vraag die al eerder aan de orde is geweest, maar met zoeken en in openingspost kom ik niets tegen.

Vriend van mij woont in australie en heeft character op de server Dath’ Remar.
Zelf speel ik op een europese server.

Is het mogelijk om op zijn server in te loggen met mijn europese versie en account?

gr
RC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal ff wat info geven over de alles bijmekaar houden door 1 tank.
Voor allies is dit makkelijekr IVM paladin die less threat op de aoe group kunnen geven. The AoE'er moeten 2 ranks lager AoE doen of het beter timen. Horde kan ook tranquil air doen, midner effectief dus pas hiermee op.

Over de aggreo op de tnak houden, dat is heel simpel. Als je iemand buff (dus als er bv ook ent gepulled is en een priest buff je group met tmaina) dan krijg je ongeveer (met baatle shout) 60 aggro for elke buff die je geeft aan elke mob waar jij op de hate list staat. Ook moet diegene die jij bufft op hun hate list staan. Dus battle shout doet dus met pet's etc 540 aggro maxx.
Demor shout werkt als volgt, elke mob die jij demor shout krijg je aggro voor rond de 60, dus stel er zijn 4 mobs die ik demor shout krijg ik op elk vand ei 4 mobs 240 aggro. Dus stel je hebt 6 mensen in je group (pet's en dergelijke) die je met battle shout buffed, kan je het beste battleSHouten als je nog maar 6 of minder mobs zijn, zodra dit er meer worden moet je gelijk naar demor shout overstappen.

Nu het laatste van dit tactiek is dat als je red dude;s heb warlock niks kunnen doen en de mage's het werk moeten doen, ook moet de hunter's de grote dude's gaan dps'en gelijk als ze die zijn, elke losgeraakt mob word door OT opgepikt en de MT moet natuurlijk nooit deze tactiek doen want die moet neffie tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Anoniem: 167942 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:23:
Misschien een vraag die al eerder aan de orde is geweest, maar met zoeken en in openingspost kom ik niets tegen.

Vriend van mij woont in australie en heeft character op de server Dath’ Remar.
Zelf speel ik op een europese server.

Is het mogelijk om op zijn server in te loggen met mijn europese versie en account?

gr
RC
Alleen als je elke keer dat ene bestandje aanpast waarmee wow logt naar de US realmlist en de EU list wel ja, maar niet zonder dingen aan te passen.. jouw account bestaat toch niet op de US servers ;) wel op de EU , en andersom ook...

uit mn blote hoofd was het iets met eu.realmlist.worldofwarcraft naar us.realmlist.worldofwarcraft ofzoiets... ruwweg :P

[ Voor 3% gewijzigd door Thrilled op 14-11-2006 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

DarkShadow schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 07:42:

Weet niet of je healer bent , maar een goeie tip om de tank up te houden
- gebruik bigwigs of een of andere mod die webbed timed voor je
- als priest gebruik 8/8 tier 2 ( cast een greater heal 5 seconden voor webbed
- maak een rolatie onder de druids and priests, dat ze bij elke webbed ( 3 seconden voor webed ) een HoT op de MT gooien zodat ie in de paar seconden dat ie webbed is , helemaal goed is als je ZHC ook nog eens aanzet.

Op deze manier ticked mijn renew voor rond de 500, is toch weer 2500 hp erbij in de webbed phase plus een rank 5 renew van mn setbonus ( zo rond de 270-300 per tick )
Druids doen hetzelfde... bij ons komt de MT nooit onder de 5k ( staan ook te tanken in in 5a 6 tier3 items )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67425

Ik zeg (feral) Druid ftw!
Ik snap niet dat veel mensen zeggen dat druid een slechte class is (voornamelijk in pvp).

Met pvp heb ik geen problemen natuurlijk zijn er mensen die mij makkelijk aankunnen maar over het algemeen heb ik geen moeite om andere mensen te killen.

Denken jullie ook zo over druids dat ze slecht zijn of zijn hier de meningen anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Most of the items made by Tailoring/Leatherworking/Blacksmithing
have had their creation time reduced. Now the cap on time required
to make an item in those professions is based on quality and level.
Dat is wel een goeie, ik vroeg mij al af waarom het 'tailoren' van sommige items zo ontzettend traag moet zijn. Zeker de eerste 250 levels maak je toch alleen maar rommel, en dat mag best wat sneller gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:27:
[...]

Weet niet of je healer bent , maar een goeie tip om de tank up te houden
- gebruik bigwigs of een of andere mod die webbed timed voor je
- als priest gebruik 8/8 tier 2 ( cast een greater heal 5 seconden voor webbed
- maak een rolatie onder de druids and priests, dat ze bij elke webbed ( 3 seconden voor webed ) een HoT op de MT gooien zodat ie in de paar seconden dat ie webbed is , helemaal goed is als je ZHC ook nog eens aanzet.

Op deze manier ticked mijn renew voor rond de 500, is toch weer 2500 hp erbij in de webbed phase plus een rank 5 renew van mn setbonus ( zo rond de 270-300 per tick )
Druids doen hetzelfde... bij ons komt de MT nooit onder de 5k ( staan ook te tanken in in 5a 6 tier3 items )
het verschil van tier2 > tier 3 qua damage reduction en health is neit zo drastich veel. Je krijgt met full tier 3 500 health erbij en ongeveer 3% damage redutcion,+ 3% dodge/parry of zo, i heel weinig. Waarvoor tier 3 nodig is is omdat die +hit op de bonussen heeft en dus meer aggro houd op naxx bosses en trash waarbij je dat hard nodig hebt :D.

Maar gz wij moeten nog aan naxx beginnen (vanavond :) ), meaxxna lijkt een leuk gevecht kan niet w8en, eerst maar anub en die ander warlock achtige spider :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 67425 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:28:
Ik snap niet dat veel mensen zeggen dat druid een slechte class is (voornamelijk in pvp).

Met pvp heb ik geen problemen natuurlijk zijn er mensen die mij makkelijk aankunnen maar over het algemeen heb ik geen moeite om andere mensen te killen.

Denken jullie ook zo over druids dat ze slecht zijn of zijn hier de meningen anders ;)
Ik speel een Druid en vind het geen leuke klasse om mee te pvp-en, waarschijnlijk ook door mijn matige feral gear. Met mijn hunter vind ik het een stuk leuker.
Ben echter ook niet echt een pvp-er maar meer een pve-er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel

Zelf denk ik dat druids in PvP 1 van de beste classes zijn.
WSG als capper, als je laag in health ben do je instant swiftmend, als je wordt gemanadrained switch je naar bearform, je mana regent etc. En als je echt in de problemen zit ga je in travelform en sprint je weg. Tevens als nadeel dat druid-forms niet gedispeld kunnen worden.
In mijn ogen niets leuker dan een shaman die in travel form probeerd weg te komen en dan elke keer te dispellen _/-\o_
Exitium schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:16:
Doen wij ook als alliance, en gaat op voor 4 van de 5 afflection.
Ik zou maar geen Paladin inzitten op blauw, anders is hij wel heel gauw OOM :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

ben zelf een druid en deel je mening wel, alleen in duels zijn druids niet echt geweldig. als ik in catform rondren en ik kom een mage tegen dan ben ik vaak wel het haasje :) maar als het groep tegen groep is kan je als druid lekker veel dmg uitdelen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67425

sabriel schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:39:
[...]

Zelf denk ik dat druids in PvP 1 van de beste classes zijn.
WSG als capper, als je laag in health ben do je instant swiftmend, als je wordt gemanadrained switch je naar bearform, je mana regent etc. En als je echt in de problemen zit ga je in travelform en sprint je weg. Tevens als nadeel dat druid-forms niet gedispeld kunnen worden.
WSG capper is zeker leuk vooral met de pvp set bonus 15% sneller :) dan ben je in travel form bijna net zo snel als een 60% mount en kunnen die je nooit meer inhalen omdat de afstand daar te klein voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 190231 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:34:
[...]

het verschil van tier2 > tier 3 qua damage reduction en health is neit zo drastich veel. Je krijgt met full tier 3 500 health erbij en ongeveer 3% damage redutcion,+ 3% dodge/parry of zo, i heel weinig. Waarvoor tier 3 nodig is is omdat die +hit op de bonussen heeft en dus meer aggro houd op naxx bosses en trash waarbij je dat hard nodig hebt :D.

Maar gz wij moeten nog aan naxx beginnen (vanavond :) ), meaxxna lijkt een leuk gevecht kan niet w8en, eerst maar anub en die ander warlock achtige spider :D
euh ik denk dat razuvious een beter keuze is om mee te beginnen (imho) alleen zal je daar wel wat meer geluk nodig hebben.

hopelijk gaan we vanavond voor de eerset keer naar farleana toe :). Maar anub is echt een cool gevecht. Maar frustrerend als mensen weer in impale range staan wat ze niet hoeven, of als hij evade/despawned op 50% (of 17%).

Verder ken ik jullie gear niet maar het is een lang gevecht(wij zijn BWL guild, met wat AQ(t/m huhu)) en daar duurt het 15 minuten(eerste kill 30) daarin kan erg veel fout gaan. Elke 90 seconden een lucus swarm dat zijn dus 20 rondjes :) waarin je als hunter op moet letten, als MT, als AOE groep(een bug die op MT zit is dodelijk) een spawn pakken(die cleaved) en weer uit impale range lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ben ik de enige die heel erg op kijkt van de hunter nerf?

1 agi = 1 attack power volgens mij gaan heeel veel hunters helemaal gek worden, in pve raids staan ze vaak al niet echt hoog als nu ook nog eens de dmg een stuk minder word gaan ze helemaal balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
After reading about several leaked patch notes floating around, I couldn't help but tell myself "this has to be a joke, these notes aren't real." Sure enough, I was wrong. The new talents are going in and so are the rage normalization changes, and what does this mean for your standard arms/MS warrior? It's a huge nerf. As a post-60 class, arms warriors are fine, we have second wind to counteract our rage problems in PvP, and we can still get the new three point tactical mastery in protection without sacrificing too much. The Burning Crusade talents are great for just that - the Burning Crusade. Releasing these talents now is bad news for warriors. We're going to have to deal with a nasty rage generation nerf, and have to choose between giving up 5/5 enrage for 2/5 enrage with 3/3 TM or finding some kind of mix between these talents. Any intelligent warrior out there knows that playing a warrior effectively requires 25 rage stance swaps, and getting that next patch isn't worth it, I can't give up my enrage.

For rogues this is good news, they won't have to deal with large overpowers hitting them from an enraged warrior and even if they do, the warrior isn't going to have any more rage to do anything beyond that. It forces an arms warrior to sit in berserker stance - it's not worth it to disarm, overpower, sweeping strikes, or do any of that because of the amount of rage you will lose each time you do it. It's going to be a struggle to keep mortal strike up on a target and still be able to play with the basic tools given to your class.

Bottom line is this Blizzard: move Tactical Mastery back into the Arms tree until Burning Crusade. It will do alot for the arms warrior community until the expansion hits store shelves. I agree that having TM in Arms with level 70 would be quite overpowered (because of flurry), but having TM in the protection tree at 60? Ridiculous.
Quote van een WoW forum, en ik vind dat hij wel gelijk heeft. Warriors worden nu serieus generfed zonder een compensatie (want dat zou BC moeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Heeft iemand al informatie over de mate waarin +healing wordt generfed. Ik ben zelf een druid met meer dan +1000 healing en ik ben erg benieuwd wat ik daar nog van over ga houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kapoen schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:48:
[...]

Quote van een WoW forum, en ik vind dat hij wel gelijk heeft. Warriors worden nu serieus generfed zonder een compensatie (want dat zou BC moeten zijn).
afhankelijk van hoe het het ziet. Ik ben full prot warrior en dat wordt serieus gebuffed, met deze talents kom ik ruim boven de 10k hp (flasked) uit. Ik denk zelfs dat als we onze 3 warriors dan prot laten zijn dan we misschien nog wel wat serieuse tryes op patchwerk kunnen proberen. Immers meer HP, meer block, meer defense en meer dmg in defense stance.
SMulTiE schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:51:
Heeft iemand al informatie over de mate waarin +healing wordt generfed. Ik ben zelf een druid met meer dan +1000 healing en ik ben erg benieuwd wat ik daar nog van over ga houden.
ik kan het zo snel niet op onze fora vinden. Maar je hebt met je hoogste rank straks 110% healing, en zal je gemiddels 1-2 ranks hoger moeten gebruiken dan je nu doet om dezelfde healing te berijken.

[ Voor 28% gewijzigd door Kevinp op 14-11-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:44:
[...]

euh ik denk dat razuvious een beter keuze is om mee te beginnen (imho) alleen zal je daar wel wat meer geluk nodig hebben.

hopelijk gaan we vanavond voor de eerset keer naar farleana toe :). Maar anub is echt een cool gevecht. Maar frustrerend als mensen weer in impale range staan wat ze niet hoeven, of als hij evade/despawned op 50% (of 17%).

Verder ken ik jullie gear niet maar het is een lang gevecht(wij zijn BWL guild, met wat AQ(t/m huhu)) en daar duurt het 15 minuten(eerste kill 30) daarin kan erg veel fout gaan. Elke 90 seconden een lucus swarm dat zijn dus 20 rondjes :) waarin je als hunter op moet letten, als MT, als AOE groep(een bug die op MT zit is dodelijk) een spawn pakken(die cleaved) en weer uit impale range lopen.
wij hebben laatst voor de 3e keer twins down maar onze priest moeten genoeg %hit hebben voor de MC. Ik weer dat razuvious dan makkelijker is maar anub'rhkan ook :D.... dus we weten eht nog niet licht aan de officer ik ben maar de CL :D
Kevinp schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:52:
[...]

afhankelijk van hoe het het ziet. Ik ben full prot warrior en dat wordt serieus gebuffed, met deze talents kom ik ruim boven de 10k hp (flasked) uit. Ik denk zelfs dat als we onze 3 warriors dan prot laten zijn dan we misschien nog wel wat serieuse tryes op patchwerk kunnen proberen. Immers meer HP, meer block, meer defense en meer dmg in defense stance.
warriro worden neit gebuffed met meer health, je zal door vitality max 250 - 300 meer health (voor taurens 400 meer health) krijgen, wat ik niet interresant nog vind, mssn als ik lvl 70 ben wel maar nu nog niet iig (5% aan stamina niet aan health :)...)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 190231 op 14-11-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

in hoevere heeft iemand het al getest want wat houdt normalization precies in iedereen roept altijd gelijk zo hard terwijl volgens mij nog zo goed als niemand het getest heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Niks gelezen over de WeaponSkill nerf?
Rogues krijgen een prachtige talent, in hun review, die WeaponSkill omhoog krikt en dus onze PvE Damage verhoogt.
Nu, met de nieuwe patch veranderd WeaponSkill naar 0.1% crit oid..

Nee, daar sta je dan met je 310 Swordskill Human Rogue :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:36

vhal

ಠ_ಠ

MantaMania schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:48:
ben ik de enige die heel erg op kijkt van de hunter nerf?
1 agi = 1 attack power volgens mij gaan heeel veel hunters helemaal gek worden, in pve raids staan ze vaak al niet echt hoog als nu ook nog eens de dmg een stuk minder word gaan ze helemaal balen.
nee, je bent niet de enige :(
Ik mag hopen voor Blizzard dat ze gelijk de items veranderen zoals je kan zien op TB-beta (Tier items met agi en AP), want anders kakt mijn dmg wel heel erg in... :| :|
Weer een goede reden om voor Firemaws cloak te rollen...
Achtelijk...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:53:
[...]

Niks gelezen over de WeaponSkill nerf?
Rogues krijgen een prachtige talent, in hun review, die WeaponSkill omhoog krikt en dus onze PvE Damage verhoogt.
Nu, met de nieuwe patch veranderd WeaponSkill naar 0.1% crit oid..

Nee, daar sta je dan met je 310 Swordskill Human Rogue :/
je weet nog niet eens wat die verandering precies inhoudt en er word al steen en been geklaagt zo mooi is dat altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 190231 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:52:

[...]

warriro worden neit gebuffed met meer health, je zal door vitality max 250 - 300 meer health (voor taurens 400 meer health) krijgen, wat ik niet interresant nog vind, mssn als ik lvl 70 ben wel maar nu nog niet iig (5% aan stamina niet aan health :)...)
het is een combinatie van:
(ik ben tauren dus 400 meer hp :P) daarnaast, daarnaast zijn al die dingen stackeble, waardoor alles steeds een beetje doorteld.

verder 50 dmg minder per keer dat je met je shield blocked. EN 6% minder magic dmg. Ik bedoel dat zal op de huidige bazen behoorlijk wat uitmaken.

Verde zal veal makkelijk worden hiermee voor iedereen higher end dmg, en toch oneindige rage mana en energy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:49

On_E

Housemusic

[...]

Jij vind het dus normaal dat Warriors in BGs bijna continu met een volle rage-bar rondlopen ? :’)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!