heeft iemand voor mij een mooie guild-copy paste van het forum waar je makkelijk FR kan grinden voor je hele guild..? guild heeft momenteel alleen gimped FR, en we willen ragnaros neer krijgen..
bvd
bvd
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ja ik weet wat je bedoeld, maar ik bedoel meer dingen alsBertrand schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:47:
Flarecore/Lava/Molten/Dark Iron//Fiery Chain/Black Dragonscale spul aan schaffen, aka pimp een armorsmith, tailor, elemental leatherworker naar hoge Thorium Brotherhood rep voor non-gimped fireres spul. En natuurlijk heb je ook nog de tier1 items met 10 fireres er op en een aantal goede blues met fire res en aardige stats.
heb zo geen copy&paste. Maar iig iedereen die bracers van Lord Incendious in BRD laten farmenBootVluchteling schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:05:
heeft iemand voor mij een mooie guild-copy paste van het forum waar je makkelijk FR kan grinden voor je hele guild..? guild heeft momenteel alleen gimped FR, en we willen ragnaros neer krijgen..
bvd
En wie belet mij om het te proberen? Jij!? Lol!ImdaMned schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:43:
[...]
Nogmaals, ALLEEN als je in 5 mans parties zit en misschien UBRS. voor de rest maak je geen kans om in een 40 mans raid in de top 15 te komen. (met gelijke gear en inzet)
Surfin' paradise!
Die captain/major altijd eerst neerhalen en zorgen dat de general in leven blijft. De laatste mob doen wij nog even een BoW op om dan wat mana terug te wanden.eendje schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:17:
blech we hebben echt zware problemen met rajaxxx in aq20... we komen er gewoon niet fatsoenlijk door.. of dat hele event bugged waardoor er geen wave komt, of opeens 2 tegelijk, of de volgende wave rent gelijk door naar de clothies/healers die geoneshot worden... wat is de gebruikelijke tactiek daarvoor?
Als je er niet mee zit om in een raiding guild te zitten, niemandSnappie88 schreef op maandag 13 november 2006 @ 01:14:
[...]
En wie belet mij om het te proberen? Jij!? Lol!
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Wij laten rogue's de warriors stunlocken, of iig zo veel mogelijk. We mollen meestal de whirlwind dingen eerst (naam effe vergeteneendje schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:17:
blech we hebben echt zware problemen met rajaxxx in aq20... we komen er gewoon niet fatsoenlijk door.. of dat hele event bugged waardoor er geen wave komt, of opeens 2 tegelijk, of de volgende wave rent gelijk door naar de clothies/healers die geoneshot worden... wat is de gebruikelijke tactiek daarvoor?
Iedereen moet gewoon FR farmen uit alle instances zoals BRD, UBRS en DM voor een leuk overzicht check Kaliban's Class Loot ListsBootVluchteling schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:05:
bvd
[ Voor 49% gewijzigd door Shuvit op 13-11-2006 08:11 ]
void
Ik probeer je iets te vertellen, niet iets te beletten. Ik wil je alleen geestelijk voorbereiden dat je geen wtfomgpwndmg (of zoiets) zal doen in een 40 mans instance. 't staat je natuurlijk vrij om het te proberen.Snappie88 schreef op maandag 13 november 2006 @ 01:14:
[...]
En wie belet mij om het te proberen? Jij!? Lol!
Hehe, yup, zelfs als iedereen full T2/3 heeft kan je bij Vael simpel wipen.Exitium schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:41:
Razor en Vael zijn zo'n beetje de lastigste bosses in BWL samen met Nef. Zie tegenwoordig veel guilds op onze realm die binnen een paar weken na een Vael kill al bij Nef staan, dus succes.
[ Voor 17% gewijzigd door Shuvit op 13-11-2006 08:47 ]
void
Hij hadden Razor snel down. 2e dag BWL. Vael hield erg lang stand en dat wil nu nog vaak fout gaan. 2 weken later stonden we bij Nef. En nu zijn we daar 1week mee bezig geweest. Zijn in Phase 2 geweest tot 70%. Healing moet beter want de tank gaat meestal fout als nef land. En verder moeten mensen even pressies weten wat ze moeten doen bij de class calls. Dat ging bij de 70% try fout niemand had die calls ooit gezien dus waren een beetje verrast. Hopelijk gaat hij deze week down.Exitium schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:41:
Razor en Vael zijn zo'n beetje de lastigste bosses in BWL samen met Nef. Zie tegenwoordig veel guilds op onze realm die binnen een paar weken na een Vael kill al bij Nef staan, dus succes.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik ben zo ontzettend blij dat ik van het weekeind thunderfury heb gehaald!!!!
veal is tedoen met 3 tanks bij ons gaan er meestal maar 2 dood en dan is ie al neerdeadsy33 schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:47:
een heel klein vraagje
Is Vael te doen met 3 tanks? Gistermiddag hadden we de situatie dat we maar 34 man hadden met maar 4 warriors (1 dps, 3 echte tanks).
We hadden het idee om de tanks tijdens BA te blijven healen zodat hij door kon blijven tanken. 5 seconden voor het einde ( met hulp van bigwigs) zou in theorie de andere tank het over moeten nemen..
Nou, het ging dus niet echt. Is het sowiezo mogelijk of zijn er andere tactieken ?
[ Voor 28% gewijzigd door MantaMania op 13-11-2006 09:51 ]
Verwijderd
Netjes hoor, gz! Ik weet nog wel dat wij heel veel gewiped hebben op die lummel. (Nef) Toch vind ik het nog steeds een van de mooiste gevechten uit WoW. Wij sjeesden ook door MC en BWL heen, glorietijden voor onze guild. Helaas dachten we dat ook door Naxx wel even te doen na een paar baasjes in aq40 easy te hebben gekilld. Dat viel tegen en de guild spirit is er niet meer. Hopelijk brengt TBC er weer nieuw lieven in.Masch schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:16:
OMG!!
Wij hebben het geflikt! Nadat we op woensdag en donderdag BWL al gecleared hadden tot en met Flamegor, gingen we gisteren wipen op Chromaggus. Nu hadden we een andere tactic bedacht, Chromaggus in de room van Ebonroc/ Flamegor en daar het gevecht aan gaan. Na 2 wipes (40%, 99% (verkeerde pull), ging hij toch zomaar neer![]()
Met maar drie doden tijdens het gevecht was dit toch wel ontzettend gaaf.
Toen maakten we van onze Chromaggus wipe night, maar een Neffie wipe night. Eerste try deden we zonder de tactics echt goed uit te leggen, we kwamen echter super simpel in phase 2 waar we neer gingen doordat de MT in een giraf veranderde (echt een hele boel hilariteit op vent, iedereen was daar voor het eerst, dus we hadden geen idee), maar we kregen hem al tot 60%. Daarna iedereen de tactics goed uitgelegd en een serieuze try gedaan. Phase 1 ging perfect (wij gebruikten een tactic waarbij een tank alles op zich neemt en wij AoE'en) en ook phase 2 begon perfect. We nuketen hem tot ongeveer 60% waarna we de melding MT is going offline kregen......
Okay, offtank neemt hem over![]()
Goed, onwaarschijnlijk genoeg ging dat ook nog goed.We konden eigenlijk makkelijk door tot de 20%, waarna we de 'zerg' kregen. Dit was een beetje onverwacht en alle mages gingen neer, waarbij we gelukkig wel die skeletons neer hadden. De laatste 20% kon je niks meer horen op vent en de MT ging nog neer op 3%, maar toen was de andere MT weer terug en kregen we hem neer!!
Dit op de 2e try van onze guild ooit, echt te gaaf.
Daarna met de hele guild een parade door IF en SW gedaan en een hele hoop plezier gehad met screenshots maken bij het hoofd van Nefarian. We hadden vast een makkelijke combi bij Nef (heb geen idee welke eigenlijk), maar hij was eigenlijk te simpel
Verwijderd
Nee , legendary's worden neit geupdate, TF word door tanks al vervangen in naxx dor wido's remorse (sowieso voor naxx is ie niet nodig TF, want je hebt +hit nodig). Je zal waarscheinlijk weer een nieuwe soort van TF krijgen in de higher isntances.MantaMania schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:49:
[...]
Na een jaar en een week mc doen heb ik eindelijk zaterdag avond de andere helft gekregen, qua mats hadden we eigenlijk niks voorbereid maar toch hadden we binnen 2 uur (tijdens de mc run) alles geregeld en dus 2 uur na de drop had ik mn thunderfury in handen.
Toen ik hem kreeg was ik tijdelijk even dual wield specced dat is toch ook wel erg leuk moet ik zeggen. Maar uiteraard voor de raid van zondag weer full defence we gingen nefarian voor de 3e keer proberen te killen maar die dragons oppakken met dat wapen is echt ultiem die proc helpt zo ontzettend veel om alles op je te houden.
Nu een vraag over het wapen zelf ik zie en hoor dat iedereen er crusader op heeft maar in mijn ogen is 15 agi beter (verhoogde dodge kans) voor een tank. Of is er iets wat ik over het hoofd zie waardoor crusader ineens beter zou zijn op dit specifieke wapen?
En klopt het dat blizzard legendary wapens wil verbeteren in TBC??
[...]
veal is tedoen met 3 tanks bij ons gaan er meestal maar 2 dood en dan is ie al neermaar dan moet je dps hoog genoeg zijn en moet ie niet beginnen met een tank.
Ik heb hier wel eens horen zeggen dat een tank ba kan overleven maar ik denk in 9 van de 10 gevallen dat het een certain death is. Dus je moet gewoon je tank dood laten gaan en de volgende overnemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 10:02 ]
Ja hoor als je dps goed is is ie dood voordat je je 4e tank nodig zou hebbendeadsy33 schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:47:
een heel klein vraagje
Is Vael te doen met 3 tanks? Gistermiddag hadden we de situatie dat we maar 34 man hadden met maar 4 warriors (1 dps, 3 echte tanks).
We hadden het idee om de tanks tijdens BA te blijven healen zodat hij door kon blijven tanken. 5 seconden voor het einde ( met hulp van bigwigs) zou in theorie de andere tank het over moeten nemen..
Nou, het ging dus niet echt. Is het sowiezo mogelijk of zijn er andere tactieken ?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
Gz!Masch schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:16:
*hele tekst*
Verwijderd
hoop niet dat je TF gebruikt heb op tins fight of wel ???Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:02:
Na onze AQ dag te verplaatsen naar een zondag voor betere attendance hebben we eindelijk de Twins neer! /cheer
[afbeelding]
( Ik ben de Nelf links met TF)
1e 2 pogingen waren echt... hmm.. slecht zeg maar
3e poging ging gewoon geweldig. Gelijk even met trash naar C'thun zitten spelen.
Die eerste groepen zijn niet echt lastig.. maar heb al gehoord dat die Nullifiers errug leuk zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 10:03 ]
Verwijderd
neeuh, voor Twins haal ik Spineshatter ff onder het stof vandaan.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:03:
[...]
hoop niet dat je TF gebruikt heb op tins fight of wel ???
GZ iig wij hadden em gister voor de 3ekeer neer met warrior tanking.....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 10:07 ]
Heb iets gelezen dat legendarys misschien wel geupgrate gaan worden(of kunnen worden).MantaMania schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:49:
[...]
Na een jaar en een week mc doen heb ik eindelijk zaterdag avond de andere helft gekregen, qua mats hadden we eigenlijk niks voorbereid maar toch hadden we binnen 2 uur (tijdens de mc run) alles geregeld en dus 2 uur na de drop had ik mn thunderfury in handen.
Toen ik hem kreeg was ik tijdelijk even dual wield specced dat is toch ook wel erg leuk moet ik zeggen. Maar uiteraard voor de raid van zondag weer full defence we gingen nefarian voor de 3e keer proberen te killen maar die dragons oppakken met dat wapen is echt ultiem die proc helpt zo ontzettend veel om alles op je te houden.
Nu een vraag over het wapen zelf ik zie en hoor dat iedereen er crusader op heeft maar in mijn ogen is 15 agi beter (verhoogde dodge kans) voor een tank. Of is er iets wat ik over het hoofd zie waardoor crusader ineens beter zou zijn op dit specifieke wapen?
En klopt het dat blizzard legendary wapens wil verbeteren in TBC??
[...]
veal is tedoen met 3 tanks bij ons gaan er meestal maar 2 dood en dan is ie al neermaar dan moet je dps hoog genoeg zijn en moet ie niet beginnen met een tank.
Ik heb hier wel eens horen zeggen dat een tank ba kan overleven maar ik denk in 9 van de 10 gevallen dat het een certain death is. Dus je moet gewoon je tank dood laten gaan en de volgende overnemen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
hehe dacht i alVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:05:
[...]
neeuh, voor Twins haal ik Spineshatter ff onder het stof vandaan.
en wij doen het ook met warrior tanks. gaat zo veel makkelijker met de teleports.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 10:18 ]
Ik moet zeggen dat wij niet verwacht hadden dat we Nefarian neer zouden krijgen, maar ondanks dat we waarschijnlijk een makkelijke combinatie in phase 1 hadden (zoals gezegd, ik heb geen idee welkePhydomir schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:16:
Hoop berichten de laatste 2 weken over guild die Neffy voor het eerst neerkrijgen. Goed om te lezen.
Zelf vind ik Nef een van de makkelijkste gevechten in heel BWL (als healer) Kan eigenlijk vrij weinig fout gaan als iedereen zijn class call goed uitvoerd en de undead's in phase 3 goed neer gaan.
Razorgore en Broodlord vind ik als healer veel moeilijker. Vooral BL is echt een bitch met zijn MS
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik gebruik mijn Edge of Chaos at emps ipv mijn TF. Meer stamina ftw. Procced TF op de bugs btw? Iemand enig idee? Tis niet handig om bugs te aggro'en met TF als ie op bugs proccedVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:02:
Na onze AQ dag te verplaatsen naar een zondag voor betere attendance hebben we eindelijk de Twins neer! /cheer
[afbeelding]
3e poging ging gewoon geweldig. Gelijk even met trash naar C'thun zitten spelen.
Die eerste groepen zijn niet echt lastig.. maar heb al gehoord dat die Nullifiers errug leuk zijn.
void
Verwijderd
nefarian makkelijkheid licht aan bepaalde punten. Heb je dwarf priest dan si eht al simpeler, zo niet is neffie aardig voor je (geeft ie leuke class call, zerg incoming daarna melding shammy Class call incoming, hele zerg krijgt WFMasch schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:19:
[...]
Ik moet zeggen dat wij niet verwacht hadden dat we Nefarian neer zouden krijgen, maar ondanks dat we waarschijnlijk een makkelijke combinatie in phase 1 hadden (zoals gezegd, ik heb geen idee welke), vond ik Nef makkelijker dan Razorgore, Veal en Chromaggus. Wij zijn met de guild in 6 weken van de eerste kill van Razorgore naar Nefarian gegaan, dat is echt super snel in vergelijking met de tijd die we over MC hebben gedaan.
Verwijderd
LootVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:17:
[...]
hehe dacht i al.....nog wat imba loot gehad, wij ahdden alatst kalimdor revenge
...
btw loop jij weg van de magical twin of blijf je staan ?
EDIT: Btw over vael, ik draag altijd 300+ buffed FR gear en dat gebruik ik voornamelijk ook in MC (op wrath shoulders en chest na natuurlijk.....) dus zo flly epic valt wel mee, het is meer de dps, en dat andere tanks op 19% in battle stance gaan executen helpt meestal ook om aggro te houden
.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 10:25 ]
Netjes hoor. Hij hadden een beetje shitty aflictions. Wij mochten daar geen AOE op doen. Hopelijk deze week meer gelukt of hij moet vandaag of morgen nog down gaan. Opzig is het mogelijk als niemand slackt.Masch schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:19:
[...]
Ik moet zeggen dat wij niet verwacht hadden dat we Nefarian neer zouden krijgen, maar ondanks dat we waarschijnlijk een makkelijke combinatie in phase 1 hadden (zoals gezegd, ik heb geen idee welke), vond ik Nef makkelijker dan Razorgore, Veal en Chromaggus. Wij zijn met de guild in 6 weken van de eerste kill van Razorgore naar Nefarian gegaan, dat is echt super snel in vergelijking met de tijd die we over MC hebben gedaan.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dit klopt wel ja. wij hebben nu een zeer actieve dwarf priest en geen shammy'sVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:23:
[...]
nefarian makkelijkheid licht aan bepaalde punten. Heb je dwarf priest dan si eht al simpeler, zo niet is neffie aardig voor je (geeft ie leuke class call, zerg incoming daarna melding shammy Class call incoming, hele zerg krijgt WF. Feard is niet met tijd verschil van 30s en minder, dan kan ie net 1 - 2s turnen voordat MT door shammy totem terug zijn en daarmee dus de hele raid healer kan whipen
, teleport ie je rogue's leuk voor je, als je neeife goed plaats doet ie dat wel maar soms ook niet :d....) maar ik meot zeggen gz, tweede try is heel netjes, wij hadden hem 3e try toen wij hem deden, maar tone was ie gelukkig aardig en de dragon spawns waren ook goed
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
inderdaad, zo doe ik het ook, maar heb ook wel eens gewoon stil gestaan en de magical twin melee opme laten doen, is ook grappig maar je akn net ongeluk krijgen met zijn arcane burstVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:23:
[...]
Loot
( let niet op Geddon in de lijst, Twins zijn nog niet toegevoegd aan de dkp site)
Ik loop weg bij de caster, langs de muur (strafe) en dan een L vorm.
Je hebt op de grond een mooi blokje waar je perfect kan staan in range van je groep voor je Battleshout spam.
Healers splitsen in 2 groupen bij de caster zodat ze nooit allemaal tegelijk in een Blizzard komen.
We hadden nog bijna 2 minuten over van de 15, dus erg netjes voor een first kill.
grats man echt gaaf bij ons ging ie dus gisteren voor de 3e keer neer. Ben wel benieuwd welke combinatie je had maar oke als je eenmaal het idee goed hebt moet je het nog een keer kunnenMasch schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:19:
[...]
Die transponder, kan je die met beide vormen van engeneering gebruiken? Ik heb al de transporter naar Winterspring, eentje naar Tanaris zou ook erg fijn zijn. Ik weet wel dat ik hem niet zelf kan maken, maar allicht is er een andere engeneer die hem voor mij kan maken?Tranzity schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:18:
M'n paladin heeft Engineering, en kan echt niet meer zonder z'n transporter naar Tanaris. Direct toegang tot alle instances. (HS naar IF --> MC, BWL, Transporter naar Tanaris --> AQ, Ony)
Helaas moet je voor de Tanaris teleporter gnomegnomish engineer zijn om hem te kunnen gebruiken, dus je zult het met Everlook moeten blijven doenhulkie schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:36:
[...]
Die transponder, kan je die met beide vormen van engeneering gebruiken? Ik heb al de transporter naar Winterspring, eentje naar Tanaris zou ook erg fijn zijn. Ik weet wel dat ik hem niet zelf kan maken, maar allicht is er een andere engeneer die hem voor mij kan maken?
[ Voor 7% gewijzigd door Blistimo op 13-11-2006 10:46 ]
euh, ik snap echt niet waarom je 300+ fr gebruikt op veal, ik ga dan van 6666 hp buffed naar 8k(als ik rond de 200fr gebruik). en veal slaat ook nog best aardig naast die flame dus dat is geen overbodige luxe.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:17:
[...]
hehe dacht i al.....nog wat imba loot gehad, wij ahdden alatst kalimdor revenge
...
btw loop jij weg van de magical twin of blijf je staan ?
EDIT: Btw over vael, ik draag altijd 300+ buffed FR gear en dat gebruik ik voornamelijk ook in MC (op wrath shoulders en chest na natuurlijk.....) dus zo flly epic valt wel mee, het is meer de dps, en dat andere tanks op 19% in battle stance gaan executen helpt meestal ook om aggro te houden
.
Verwijderd
de melee is niet te vergelijken met de Fire damage die ie doet:Kevinp schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:48:
[...]
euh, ik snap echt niet waarom je 300+ fr gebruikt op veal, ik ga dan van 6666 hp buffed naar 8k(als ik rond de 200fr gebruik). en veal slaat ook nog best aardig naast die flame dus dat is geen overbodige luxe.
En wat nefarian betrefd, die kan zowel met de phase 1 meewerken met de kleuren. En phase 2 als hij meestal gewoon 30 seconden wacht met fear wordt het ook een stuk makkelijker.
Het moeilijke van hem is phase 1 met lastige adds, en in phase 2 als hij na 25 seconden fear doet, omdat je dan als OT goed moet reageren. (wat ik persoonlijk lastiger vind dan MT'kje spelen).
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 11:25 ]
Heej wij hebben ook nog dat leuke draakje @ Moonglade samen met jullie gekilled, jezus wat een LAG! 2 fps ofzoVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:02:
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door BioHazard op 13-11-2006 11:26 ]
Hej,een Dunemaul-erVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:02:
[afbeelding]
Lieve schat, ik lees deze threat al sinds deel 20, heb er al een paar gemaakt. Ben Officer geweest in een BWL-guild op RC en weet waar ik over praat. MC is zo ontzettend makkelijk dat ik er geen enkele moeite mee heb om Ferals of Elementals / Enhancements mee te nemen. En helaas voor jou doe ik met mijn Elemental Shaman zeker wel 'wtfomgpwnddmg (of zoiets)', het enige probleem is dat ik snel oom ben, waar in TBC iets aan gedaan word.ImdaMned schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:41:
[...]
Ik probeer je iets te vertellen, niet iets te beletten. Ik wil je alleen geestelijk voorbereiden dat je geen wtfomgpwndmg (of zoiets) zal doen in een 40 mans instance. 't staat je natuurlijk vrij om het te proberen.
't heeft al meerdere keren in deze topics gestaan, maar als jij te blind bent om dat te lezen. hf.... ofzo...
Surfin' paradise!
Verwijderd
ik vind dat je volkomen gelijk hebt, wij hebben 1 elemental shammy, 1 enhancement shammy, 1 feral druid en 1 shadow priest. En als je nog blind genoeg ben dat die neit goed zijn dan heb je het mis. Feral druids worden veel in naxx gebruikt bij patchwerk met hun tanking gear. Enhancement shammies en feral druids zijn heel goed voor de twins om je damage output te verhogen. Een shadowpriest verhoogt de warlock hun damage en hun health word bijgehouden, betekent bijna oneindig casting todat shadow priest oom gaatSnappie88 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:39:
[...]
Lieve schat, ik lees deze threat al sinds deel 20, heb er al een paar gemaakt. Ben Officer geweest in een BWL-guild op RC en weet waar ik over praat. MC is zo ontzettend makkelijk dat ik er geen enkele moeite mee heb om Ferals of Elementals / Enhancements mee te nemen. En helaas voor jou doe ik met mijn Elemental Shaman zeker wel 'wtfomgpwnddmg (of zoiets)', het enige probleem is dat ik snel oom ben, waar in TBC iets aan gedaan word.
Blind ben ik zeker niet, maar ik heb problemen met mensen die een tunnelvisie hebben, en vinden dat Druids, Shamans, Paladins en Shamans moeten healen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 11:48 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 11:58 ]
Verwijderd
juist alleen nu zijn dat soort druid nog OOMkins genaamd, das het probleem op het moment met druids, wij hadden er wel een maar sinds druid schaars waren bij ons op de server hebben we maar 1 laten respeccen naar healing.osxy schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:50:
Ben ik het absoluut over eens. In onze guild hebben we een aantal moonkin druids die alleen overgaan naar healen bij bazen die we anders echt niet redden. (ze worden wel ingeschreven als healers) Daardoor hebben we meestal in de caster groepen 3% crit kans wat dus erg prettig is.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 11:54 ]
Jammer hoor, ik zou zeggen, probeer nog eens een statement te maken maar dan zonder je postgeschiedenis op GoT. Ook het feit dat je WoW topics hebt gemaakt stelt je absoluut niet boven andere mensen hier.Snappie88 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:39:
[...]
Lieve schat, ik lees deze threat al sinds deel 20, heb er al een paar gemaakt. Ben Officer geweest in een BWL-guild op RC en weet waar ik over praat.
[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-11-2006 11:57 ]
Dus zijn we het eens, op korte termijn doe je net zoveel dmg als "echte" dmg dealers. Maar op langere termijn kom je te kort. Ik heb nergens gezegd dat je "non raid builds" moest verbieden in een raid.Snappie88 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:39:
[...]
Lieve schat, ik lees deze threat al sinds deel 20, heb er al een paar gemaakt. Ben Officer geweest in een BWL-guild op RC en weet waar ik over praat. MC is zo ontzettend makkelijk dat ik er geen enkele moeite mee heb om Ferals of Elementals / Enhancements mee te nemen. En helaas voor jou doe ik met mijn Elemental Shaman zeker wel 'wtfomgpwnddmg (of zoiets)', het enige probleem is dat ik snel oom ben, waar in TBC iets aan gedaan word.
Blind ben ik zeker niet, maar ik heb problemen met mensen die een tunnelvisie hebben, en vinden dat Druids, Shamans, Paladins en Shamans moeten healen.
4979 hp unbuffed,Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:12:
[...]
EDIT: http://ctprofiles.net/678471 das me FR CTProfile, als ik totem's krijg dan verander ik wel es me head of iets anders.....zoalng ik maar 315 hebt buffed
en dat hard slana maakt niet zo denderend veel uit ik verlies maar 1100 armor is niet vele %damage reduction, uiteraard verleis ik wel hp en wat dodge/block/parry
Verwijderd
maar zoals ik al zei gaat het bij vael daar niet om, healer hebben infinite mana, je moet alleen zorgen dat je geen hoge crit op je pan krijg van die fire, de cleave doet nog steeds hetzelfde damage op je, mssn 1 of 2x een crit maar niet al the vaak. want je gimp je armor niet al te veel omloog, 900 armor maar beteknt mssn 1 - 2% damage reduction minder. Dodge parry maakt ook niet uit want je word gespammed met heals.... het enigste is dat je geen hoge Fire damage + cleave op je pan krijgt tegelijk...... met 315 verlaag je de fire damage meer dan dat je de melee omhoog schroef (melee zal mssn 100 - 200 meer damage geven terwijl fire ongeveer 1k minder word).Kevinp schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:03:
[...]
4979 hp unbuffed,
naar inschatting heb je ongeveer dezelfde gear als ik, dan heb je zo'n 7k hp unbuffed in full gear. dat is toch behoorlijk wat(bijna 30%)
Verwijderd
Ja, idd.. bijna vergeten =)BioHazard schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:25:
[...]
Heej wij hebben ook nog dat leuke draakje @ Moonglade samen met jullie gekilled, jezus wat een LAG! 2 fps ofzoWas wel mooi om een keer mee te kunnen maken
Gz, met de Twins.
Ook wij van Reckless hebben nu BWL @ FarmNeffy weer voor de 2de keer down.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 12:28 ]
kwestie van smaak. +15agi ga ik altijd voor. Is iets waar je altijd baat bij hebt, niet enkel bij een proc. Geet je extra dodge, armor en crit.MantaMania schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:49:
Verwijderd
hey nog een dunemauler
Verwijderd
dan zit je behoorlijk fout, ga maar es huhu tanken met 1 tank met imp 1h + crusader en 1 zonder. GL ik met crusdar meot me al genoeg inhouden als ie proc sinds de 2e tank agility heeft erop. als je de encounter niet weet, je meot tanks switchen 4 - 5x in het gevecht en ze is niet tauntable. over die healing heb je gelijk in..... maar dmg is daadwerkelijk nodig voor aggro te houden vooral in end game isntance waar threat meer en meer een issue word.........addictive schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:09:
[...]
kwestie van smaak. +15agi ga ik altijd voor. Is iets waar je altijd baat bij hebt, niet enkel bij een proc. Geet je extra dodge, armor en crit.
Maar andere mensen roepen dat de Crusader proc healing is (hoera, 100HP) en extra DPS (sinds wanneer is dmg nodig bij een warrior voor threat, net zoals als imp. 1H speccen)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 12:21 ]
dat vond ik dus ook op een tank wapen hoort 15 agi in mijn ogen maar omdat ik overal crusader zag dacht ik zie ik iets over het hoofd. Ik had de mats voor die agi niet liggen en om het gezeur over geen enchant tegen te gaan heb ik er gauw crusader opgezet voor de fun maar in 3 uur wipen op nefarian had ik 5k healing gedaan met de crusader proc dat vond ik nou niet echt noemenswaardig nu vraag ik me wel af hoeveel een kleine 1% dodge zou reduceren maar ik denk toch iets meer.addictive schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:09:
[...]
kwestie van smaak. +15agi ga ik altijd voor. Is iets waar je altijd baat bij hebt, niet enkel bij een proc. Geet je extra dodge, armor en crit.
Maar andere mensen roepen dat de Crusader proc healing is (hoera, 100HP) en extra DPS (sinds wanneer is dmg nodig bij een warrior voor threat, net zoals als imp. 1H speccen)
Ooooh and he hits the ground!!!11Kaap schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:54:
[...]
Jammer hoor, ik zou zeggen, probeer nog eens een statement te maken maar dan zonder je postgeschiedenis op GoT. Ook het feit dat je WoW topics hebt gemaakt stelt je absoluut niet boven andere mensen hier.
Surfin' paradise!
Verwijderd
Your flame attack fails, Imda'mned is immune.Snappie88 schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:32:
[...]
Ooooh and he hits the ground!!!11
Misschien had ié er niet over moeten beginnen dat ik mogelijk blind was en het me op een normale manier uit kunnen leggen wat zijn visie erop was? En misschien had jij een PM kunnen versturen of misschien iets zinnigs bij kunnen dragen?
ik zou 2 neffy kills niet als farm beschouwen, je kan phase 2 farm noemen maar phase 1 kan nog lang voor verassingen zorgen.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:09:
[...]
Ja, idd.. bijna vergeten =)
Erikanus in Moonglade nog 'even' getankt zondag. We hadden al een keer een poging gedaan, maar je krijgt gewoon zo veel shadowbolts langs je oren.
Gister dus 3 raids (Revelations, Reckless and The Garrison) en hem errug netjes neer gekregen.
Hebben dus ook nog even op de gong in Silithius geslagen daarna.![]()
Toch iets wat je als guild toch een keer gedaan moet hebben hoor, de hele AQ opening questline.
Vooral Dr. Weavil is gewoon zo enorm gaaf om te doen. En Maws is ook leuk =)
hehe, toch leuk dat 2 neffy kills al een farm is
(maarja, hij is gewoon makkelijk)
edit:
Shotje van me waar ik mn TF'je tegen Erikanus aan het zwaaien ben.
Zowaar was hij niet immune voor NR attacks. (In ST is hij dat wel)
edit2: shadowbolt spam
Dat valt nogal tegen gezien je als je echt feral gaat niet meer dan 3k mana hebt. Ook als je Balance spect heb je aardig wat +dmg (en dus ook +healing), dus dan doen je heals tenminste nog wat.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:53:
TBC wordt wel moeilijke keuze.
Imp Leader of the Pack vs. Tree of life?
Voor druids dan, niet zoveel gelezen over de rest van de classes.
Probleem met balance is dat je MP gebruikt om te dpsen terwijl je die bewaard als je feral gaat, waardoor je volle mp balk hebt voor heals mocht het nodig zijn.
Ik vind dat zijn punt heel duidelijk was. Iedereen gunt het jou te speccen wat jij wilt, maar zijn er veel guilds die wel bepaalde dingen van members eisen en dat is waar je tegenaan kunt lopen. Begrijp me goed, van mij mag jij feral speccen en in raid als DPS'er staan. Ik weet echter wel dat er zeer zeker veel guilds zijn die raidspecs eisen, danwel vooraf gestelde specs. Die zouden sneller een pure DPS of pure heal class/heal specced hybrid neerzetten. Dat jij of wij niet in hokjes denken betekent niet dat de gem. raidleader dat ook doet.Snappie88 schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:32:
[...]
Ooooh and he hits the ground!!!11
Misschien had ié er niet over moeten beginnen dat ik mogelijk blind was en het me op een normale manier uit kunnen leggen wat zijn visie erop was? En misschien had jij een PM kunnen versturen of misschien iets zinnigs bij kunnen dragen?
[ Voor 3% gewijzigd door Tubby op 13-11-2006 13:12 ]
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
inderdaad wij hadden de eerste keer green black geloof ik en die ging redelijk simpel maar daarna blue red en die was toch best wel pitten en nu gisteren dus black blue en ook die was nog redelijk lastig. Die blue is gewoon zo irritant met die mana drain. Daarbij kan het in fase 2 ook nog lekker mis gaan, tenminste bij ons welKevinp schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:40:
[...]
ik zou 2 neffy kills niet als farm beschouwen, je kan phase 2 farm noemen maar phase 1 kan nog lang voor verassingen zorgen.
groot gelijk onder de lvl 60 is het ook allemaal leuk hoor als ik alles op nieuw kon beleven heerlijk!Tubby schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:08:
Gelukkig heb ik verder geen last van al dat raid gedoe (en vooral het loot-gedoe eromheen). Tegen de tijd dat ik level 60 ben kan ik lekker door met TBC![]()
wow is meer dan alleen raiden van end-game-instances
[ Voor 35% gewijzigd door MantaMania op 13-11-2006 13:12 ]
maar als het nou geen timelaps is en je krijgt ignite flesh of wat dan ook dan gaat het aardig hard qua mana drain toch? en met de foute debuffs kan het zelfs hard gaan qua health.Kevinp schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:24:
wij hebben chrom nooit als farm beschouwd todat we timelapse gehad hadden, en zo moet je ook wat lastige combinaties gehad hebben voordat nefarian farm is.
het fijne is wel dat als je phase 2 onder controle hebt en phase 1 is wat chaotisch dat je in het begin van phase 2 redelijk wat goed kan maken.
btw timelapse was 1 whipe geloof ik daarna kill, ik snap dat die vroeger lastig was, maar ik ken guilds die er nog steeds op whipte op de nieuwe manier en dat is gewoon stom.
wij gaan standaard van timelapse uit, iig qua healing natuurlijk staat iedereen eerste keer OOS.
Geen idee wat die talents doen, maar ze zullen ongetwijfeld nuttig zijn. En misschien zijn eventuele discussies dan wel onterecht omdat shammies dan goede sustained dmg kunnen doen. Maar dit is nu niet het geval (in raids).Snappie88 schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:32:
[...]
Ow en de talents Dreamstate en Unrelenting Storm (zoek maar op in de Balance / Elemental trees van TBC) zorgen er natuurlijk voor dat die build erg viable worden in TBC. Oooh daar gaan in januari toch flamewars van komen, wat zal ik gaan smullen
Verwijderd
hij staat gewoon Out Of Sight, betekent dat ze die breaths niet krijgen. Dps moet fftjes wat minder hard dps doen de eerste twee breath zodat OT 2e blijft op de aggro list. dus iedereen OOS als de breath komen. Is er wel een breath iedereen ILOS behalve de OTMantaMania schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:34:
[...]
maar als het nou geen timelaps is en je krijgt ignite flesh of wat dan ook dan gaat het aardig hard qua mana drain toch? en met de foute debuffs kan het zelfs hard gaan qua health.
Ik heb helaas geen link voor je. Zit hier ook op mn stage, en lappen tekst zijn inderdaad beter te lezen dan stuff met veel plaatjes erin. Op je vraag of TBC vooral interessant is voor 60+: JA.Thrilled schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:47:
Heeft iemand een pagina waarin alle updates (of indien niet vrij gegeven, zoveel mogelijk) en upgrades van TBC staan? ik kan nu niet naar de officiele site surfen ivm alle mooie wow plaatjes enzoen ik zit hier op mijn stage, een lap tekst doorlezen valt dan niet zo op.. ik krijg namelijk het idee dat tbc alleen leuk is voor lvl 60+ maar ben benieuwd wat er nu gaat veranderen voor me als ik nog geen lvl 60 ben als tbc uitkomt..
[ Voor 45% gewijzigd door pagani op 13-11-2006 13:57 ]
Verwijderd
iemand zonder TBC heeft ook de talents als, dus dat maakt neit zo veel uit, er komt eerst een patch uit met alle content die iedereen krijgt, daarnaast is er een nieuwe honor systeem. Maar ik denk dat grotendeels mensen TBC gaan spelen en dan als je het niet hebt word het saai (sowieso mensen zien met vette nieuwe dingenThrilled schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:47:
Heeft iemand een pagina waarin alle updates (of indien niet vrij gegeven, zoveel mogelijk) en upgrades van TBC staan? ik kan nu niet naar de officiele site surfen ivm alle mooie wow plaatjes enzoen ik zit hier op mijn stage, een lap tekst doorlezen valt dan niet zo op.. ik krijg namelijk het idee dat tbc alleen leuk is voor lvl 60+ maar ben benieuwd wat er nu gaat veranderen voor me als ik nog geen lvl 60 ben als tbc uitkomt..
Verwijderd
Boah, ergens zou dat ook nog wel interessant zijn en veel meer mensen zouden geneigd zijn om terug beginnen te spelen, denk ik. De expansion komt eraan en veel mensen komen terug, maar dit zijn allemaal mensen die nog lvl 60 hebben staan. Als je met de expansion van 1-70 in volledig nieuw gebied kon gaan, dan zouden er meer mensen beginnen dankzij tbc zenne.johnnyv.nl schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:56:
Er zijn ook nieuwe startgebieden voor de bloodelfs en draenai, tot een level of 20 is de content dus ook nieuw.
Maar ja, verder is natuurlijk het hele doel van een uitbreiding om nieuwe content te geven aan mensen die de rest al gezien hebben. Zou stom zijn om lvl 20-60 content te gaan toevoegen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 14:05 ]
blup
Ik neem eigenlijk aan dat de toegevoegde talents niet beschikbaar zullen zijn onder lvl 60...Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:00:
[...]
iemand zonder TBC heeft ook de talents als, dus dat maakt neit zo veel uit, er komt eerst een patch uit met alle content die iedereen krijgt, daarnaast is er een nieuwe honor systeem. Maar ik denk dat grotendeels mensen TBC gaan spelen en dan als je het niet hebt word het saai (sowieso mensen zien met vette nieuwe dingen)
ja maar de rest staat wel in line of sight zegt ie toch dus als het dan een ignite flesh is of iets dan moet je al flink healen imo.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:43:
[...]
hij staat gewoon Out Of Sight, betekent dat ze die breaths niet krijgen. Dps moet fftjes wat minder hard dps doen de eerste twee breath zodat OT 2e blijft op de aggro list. dus iedereen OOS als de breath komen. Is er wel een breath iedereen ILOS behalve de OT..... (BTW als de OT buiten berijkt staat moet ie op het goeie moment lopen, want zodra een rogue of mage ILOS staat en die resist gaat ie altijd voor die persoon totdat de OT chro aanraakt
[ Voor 13% gewijzigd door MantaMania op 13-11-2006 14:17 ]
tuurlijk wel, je hebt alleen 10 punten minder, om dus de nieuwe top tier talent te nemen zul je minder punten overhouden voor de andere treesjohnnyv.nl schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:14:
[...]
Ik neem eigenlijk aan dat de toegevoegde talents niet beschikbaar zullen zijn onder lvl 60...
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wat shaman kan ik kort en krachtig zijn. Je levert de beste bijdrage als support klasse met een healing functie in een high end raid setup in een nieuwe encounter voor je guild . Als je zo nodig wilt melee dps-en - in een high end raid setup in een nieuwe encounter voor je guild - roll je maar een rogue. Wil je ranged caster dps-en - in een high end raid setup in een nieuwe encounter voor je guild - roll je maar een mage. Feit is dat de totems van een shaman de output van melee zodanig verbeteren dat dat echte zin heeft. De rest van de shaman kan je verder beter kan gebruiken als aanvullende healer (shaman flashheal is erg goed) dan als pure dps. Met genoeg shamans in resto build is mana tide totem, hoe crap het nu ook nog mag zijn in PvP, is in PvE zeker goed als je 5k mana in een healer groep pompt (wat straks trouwens 5x 24% mana wordt. Met 4 priests is dat toch al gauw 10-11k mana in een healing groep). Shamans hebben nog geen innervate achtige ability, dus je bent snel oom als shaman. Shadow priest kan zinnig zijn in een warlock groep, mits deze voldoende high end goede +dmg spullen heeft kunnen looten, anders kan je beter een warlock numero 5 meenemen (of een mage). Wat druids betreft denk ik dat de resto druids het meest geschikt zijn in een raid. We hebben wel eens wat geexperimenteerd met druidtanks op Broodlord, maar op dit moment zijn warriors het meest convenient (ook omdat we vaak 7 warriors mee hadden).Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:44:
[...]
ik vind dat je volkomen gelijk hebt, wij hebben 1 elemental shammy, 1 enhancement shammy, 1 feral druid en 1 shadow priest. En als je nog blind genoeg ben dat die neit goed zijn dan heb je het mis. Feral druids worden veel in naxx gebruikt bij patchwerk met hun tanking gear. Enhancement shammies en feral druids zijn heel goed voor de twins om je damage output te verhogen. Een shadowpriest verhoogt de warlock hun damage en hun health word bijgehouden, betekent bijna oneindig casting todat shadow priest oom gaat.
Kortom al deze build zijn uitermate goed, want ze doen zelf mssn neit de beste dps, maar uiteindlijk verhogen ze de damage van 4 andere betekent betere dps want die paar dps dat hij minder doet word verhoogt met diegene die hij bufft, en in TBC gaan meerdere talents spec een rol spelen
<sufplaatje>
EDIT: zocht dat screenshto van onze shadowpriest, kan em niet vinden. IIG er stond your vampirac embrace crit heals xxx for 1250 health
Oh ja, in onze guild heeft iedereen altijd vrijheid van spec gehad. Zo gingen wij er mee om en dat houdt het leuk voor iedereen. Ons BWL record: 2 uur en 8 minuten. Dus de uiteindelijke prestatie in instances op farm wordt er op een bepaald moment steeds minder door beinvloed. Maar nogmaals, het is niet zo gek dat bij de "echte" hard-core raiding guilds de specs van de hybride classes nauwkeurig wordt gemonitorred.Die tunnel visie heb ik overigens zelf ook een hekel aan, we hebben zo'n 4 ferals en 4 resto druids in de guild en dat werkt prima. We zijn nog ouderwets "5 van elke class" raid setup en soms heb je gewoon 6 tanks nodig, dus een feral druid mee is dan wel erg handig. Bovendien vinden onze druids het gewoon leuk om af en toe eens in catform/bearform te spelen ipv alleen maar te healen (dat laatste breekt veel healers gewoon op).
[ Voor 5% gewijzigd door mdmeijer op 13-11-2006 14:24 ]
Paling Terran & Shaman
That's the spirit.mdmeijer schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:20:
BOW AT ME KAAP (anders donder ik je uit de guild ;P)!
Alleen Razorgore en Vael doen bij ons af en toe nog lastig. Gisteren trouwens toch nog wel aardig bij Nef. Phase 1 door zonder problemen (dit keer twee pala's en twee warriors aan allebei de kanten, ook mages/locks/rogues nog verdeeld, ging als een speer) alleen vrij vroeg in P2 ging onze MT offline en dood, offtank nam het over. (die MT heeft Nef trouwens nog wel eens offline getankt voor een dikke minuutPhydomir schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:16:
Hoop berichten de laatste 2 weken over guild die Neffy voor het eerst neerkrijgen. Goed om te lezen.
Zelf vind ik Nef een van de makkelijkste gevechten in heel BWL (als healer) Kan eigenlijk vrij weinig fout gaan als iedereen zijn class call goed uitvoerd en de undead's in phase 3 goed neer gaan.
Razorgore en Broodlord vind ik als healer veel moeilijker. Vooral BL is echt een bitch met zijn MS
Ah, daar ziten wij nu ook. We hebben alle locks en hunters op cocoon dienst, samen met 3 dedicated cocoon healers. Verder zorgen we ervoor dat 5 seconden voor de web spray de MT wordt verwend door een priest met 8/8 trance-dance voor de greater heal gooit voor de extra renew, en met een abolish poison, rejuv, regrowth en een normale renew. We zijn gisteren nu een keer of 4 tot aan de enrage bij 30% gekomen. De truc schijnt te zijn om net voor de web spray op 31-32% uit te komen, en na de web spray daarna als een achtelijke de dps kraan open te draaien (de 3 mensnen die dan worden gecocooned sterven dan, de hele raid gaat dan los). De MT gebruikt dan zijn shield wall net voor de webspray erop (zo om en nabij de 15%) om die te overleven en de cyclus erop moet ze liggen. Helaas timede onze MT zijn shield wall twee keer net een seconde te laat en stierf hij in de webspray. We zijn toen op 8 en 11% uitgekomen.DarkShadow schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:27:
Vanavond Maexxna weer proberen, de laatste keer tot 28% gekregen, meestal doordat de tank doodging, maar dat kwam ook wel weer doordat mensen aan de wall doodgingen. Zijn er nog enkele tips ?
[ Voor 3% gewijzigd door mdmeijer op 13-11-2006 14:37 ]
Paling Terran & Shaman
Verwijderd
In de shamans heb je idd wel gelijk hoe verder je komt hoe minder damage output, maar wat ik wel dus regelmatig het goeie hieraan vind is dat allebij de shaman ook healing gear hebben en hele goeie dps gear, dus voor BV de twins is hun healing niet nodig op de elemental shammy na da, dus doen ze gewoon mee aan de dps. Het is geowon in high end raiding per fight anders, en dat blind was inderdaad verkeerd maar dat komt mssn wel omdat ie hetzelf ook zeimdmeijer schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:20:
[...]
Wat shaman kan ik kort en krachtig zijn. Je levert de beste bijdrage als support klasse met een healing functie in een high end raid setup in een nieuwe encounter voor je guild . Als je zo nodig wilt melee dps-en - in een high end raid setup in een nieuwe encounter voor je guild - roll je maar een rogue. Wil je ranged caster dps-en - in een high end raid setup in een nieuwe encounter voor je guild - roll je maar een mage. Feit is dat de totems van een shaman de output van melee zodanig verbeteren dat dat echte zin heeft. De rest van de shaman kan je verder beter kan gebruiken als aanvullende healer (shaman flashheal is erg goed) dan als pure dps. Met genoeg shamans in resto build is mana tide totem, hoe crap het nu ook nog mag zijn in PvP, is in PvE zeker goed als je 5k mana in een healer groep pompt (wat straks trouwens 5x 24% mana wordt. Met 4 priests is dat toch al gauw 10-11k mana in een healing groep). Shamans hebben nog geen innervate achtige ability, dus je bent snel oom als shaman. Shadow priest kan zinnig zijn in een warlock groep, mits deze voldoende high end goede +dmg spullen heeft kunnen looten, anders kan je beter een warlock numero 5 meenemen (of een mage). Wat druids betreft denk ik dat de resto druids het meest geschikt zijn in een raid. We hebben wel eens wat geexperimenteerd met druidtanks op Broodlord, maar op dit moment zijn warriors het meest convenient (ook omdat we vaak 7 warriors mee hadden).
Dan eindig je tenslotte in de discussie over wat het meest geschikt is in PvE (resto druids, ditto- shamans, disc-holy priests) en wat het leukst is om te spelen voor jezelf en ook hoe de guild daar mee omgaat in raiding. Deze discussie zal nooit stoppen. Feit is dat omdat er bij jou in je raid een "goede" elemental shaman, shadow priest of feral druid meedoet, dat zeker niet het allerbeste is voor de output van de raid. Mensen "blind" noemen omdat ze dat allang hebben ervaren is natuurlijk veel te kort door de bocht. Zelf ben ik nu na ruim een jaar de resto shaman te hebben uitgehangen gerespecced naar 30/0/21 elemental shaman met full tier 2 en gathering storms en ik vermaak me kostelijk met 2k+ chain lightnings in de BGs. In onze raids in Naxx moet ik het gemis van mijn Mana Tide Totem hard compenseren met mana pots, om genoeg healing eruit te kunnen gooien. En so be it.
[...]
Oh ja, in onze guild heeft iedereen altijd vrijheid van spec gehad. Zo gingen wij er mee om en dat houdt het leuk voor iedereen. Ons BWL record: 2 uur en 8 minuten. Dus de uiteindelijke prestatie in instances op farm wordt er op een bepaald moment steeds minder door beinvloed. Maar nogmaals, het is niet zo gek dat bij de "echte" hard-core raiding guilds de specs van de hybride classes nauwkeurig wordt gemonitorred.
Oh ja, om Kaap te plezieren: ook ik lees dit topic al sinds numero 15 en ben officer en raidleader van onze guild, dus BOW AT ME KAAP (anders donder ik je uit de guild)!
wij hadden gisteren een soort gelijke try zerg kwam toen bijna meteen priest call en alle paladins waren lekker aan het aoe op de skelliesExitium schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:24:
[...]
That's the spirit.
[...]
Alleen Razorgore en Vael doen bij ons af en toe nog lastig. Gisteren trouwens toch nog wel aardig bij Nef. Phase 1 door zonder problemen (dit keer twee pala's en twee warriors aan allebei de kanten, ook mages/locks/rogues nog verdeeld, ging als een speer) alleen vrij vroeg in P2 ging onze MT offline en dood, offtank nam het over. (die MT heeft Nef trouwens nog wel eens offline getankt voor een dikke minuut) Geen probleem, combat ress op de MT toen die terug was en de OT maar door laten tanken. En toen kwam de zerg. We kregen tegelijk:
- Zerg
- Fear
- Na tien sec: mage class call
Dat is pijnlijk.MT werd gefeared en/of gemorphed, verloor aggro en Nef kreeg in een vijf seconden (veel mensen hadden het in het begin niet echt door door de zerg, dan ben ik ook alleen maar bezig met die UD's bijvoorbeeld) pakweg twintig man neer. Uiteindelijk nog afgemaakt met de rest.
(pala healing ftw)
yup, dat timen hadden we ook al bedacht, maar helaas dus nog niet echt aan toe gekomen. (we doen hetzelfde met huhu). De NR is duur idd, maar wij wouden alleen maar een pot gebruiken op 30 procent zodat de healers alleen de tank omhoog hoeven te houden en we zelfs nog healer dps kunnen gebruiken.mdmeijer schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:35:
[...]
Ah, daar ziten wij nu ook. We hebben alle locks en hunters op cocoon dienst, samen met 3 dedicated cocoon healers. Verder zorgen we ervoor dat 5 seconden voor de web spray de MT wordt verwend door een priest met 8/8 trance-dance voor de greater heal gooit voor de extra renew, en met een abolish poison, rejuv, regrowth en een normale renew. We zijn gisteren nu een keer of 4 tot aan de enrage bij 30% gekomen. De truc schijnt te zijn om net voor de web spray op 31-32% uit te komen, en na de web spray daarna als een achtelijke de dps kraan open te draaien (de 3 mensnen die dan worden gecocooned sterven dan, de hele raid gaat dan los). De MT gebruikt dan zijn shield wall net voor de webspray erop (zo om en nabij de 15%) om die te overleven en de cyclus erop moet ze liggen. Helaas timede onze MT zijn shield wall twee keer net een seconde te laat en stierf hij in de webspray. We zijn toen op 8 en 11% uitgekomen.
Verder vreet die encounter NR pots zeg. Naxx is duur.
Oh ja, laat je healers de Maexxna Wall Mod downloaden op Curse. Als mensen worden gecocooned, zie je in een apart venster wie dat zijn. Op die manier konden wij het healen beter coordineren, dat werkte als een speer.
Verwijderd
Gratis respec, nieuwe talents en de nieuwe gebieden kan je ook wel in voordat je 60 bent. Geen idee of er met de expansion ook nieuwe <60 gear mee komt eigenlijk. En je hebt iets om naar uit te kijken.Thrilled schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:38:
maar ik vroeg me af of (stel dat ik lvl 60 niet haal voor de release) er ook dingen voor mij gingen veranderen als ik nog geen 60 ben...items/skills (voor de mage)/talents/instances enzo.. maar dus vooral 60+ content...
Bij ons is het eigenlijk farm, maar gisteren liepen we wel bij meer bosses wat te slacken en met DC's te kutten. Van Razor t/m Firemaw regelmatig drie tot vijf man offline. Truc is om de zerg zo te timen dat je binnen tien seconden na een class call de zerg krijgt. Krijg je een priest class call, dan stopt alle DPS tot die class call over is, zelfde met mage call en als je te weinig priests hebt (wij hadden er zoals gewoonlijk zeven) druid call. Was dat ik gisteren op 30% in pala channel nog even vroeg wie welke mage zou BoP'en, hadden we 't ook nog niet over gehad.MantaMania schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:35:
[...]
wij hadden gisteren een soort gelijke try zerg kwam toen bijna meteen priest call en alle paladins waren lekker aan het aoe op de skelliesgevolg mt dood en de 2 offtanks ook binnen een paar seconden wipe dus ook. Gelukkig is het allemaal een leer process (bij ons nog) en doe je het de volgende keer alleen maar beter
Die class calls gingen trouwens wel anders dan dat ik dacht. Ik dacht dat je een bepaalde class call in een keer kreeg, maar helaas blijft Nef roulerenMantaMania schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:35:
[...]
wij hadden gisteren een soort gelijke try zerg kwam toen bijna meteen priest call en alle paladins waren lekker aan het aoe op de skelliesgevolg mt dood en de 2 offtanks ook binnen een paar seconden wipe dus ook. Gelukkig is het allemaal een leer process (bij ons nog) en doe je het de volgende keer alleen maar beter
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
De cocoons doen NR damage. Als jij je mensen in de cocoon dood laat gaan bij de enrage, dan is het zonde om een pot te gebruiken (nutteloos zelfs). Het is dus beter ze in het begin van het gevecht te gebruiken, zodat je hele raid nog leeft op het moment dat ze enraged (je hebt immers op dat moment genoeg dps nodig).DarkShadow schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:54:
[...]
yup, dat timen hadden we ook al bedacht, maar helaas dus nog niet echt aan toe gekomen. (we doen hetzelfde met huhu). De NR is duur idd, maar wij wouden alleen maar een pot gebruiken op 30 procent zodat de healers alleen de tank omhoog hoeven te houden en we zelfs nog healer dps kunnen gebruiken.
Hmm, dat doen we bij ons niet eens.Exitium schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:00:
Bij ons is het eigenlijk farm, maar gisteren liepen we wel bij meer bosses wat te slacken en met DC's te kutten. Van Razor t/m Firemaw regelmatig drie tot vijf man offline. Truc is om de zerg zo te timen dat je binnen tien seconden na een class call de zerg krijgt. Krijg je een priest class call, dan stopt alle DPS tot die class call over is, zelfde met mage call en als je te weinig priests hebt (wij hadden er zoals gewoonlijk zeven) druid call. Was dat ik gisteren op 30% in pala channel nog even vroeg wie welke mage zou BoP'en, hadden we 't ook nog niet over gehad.
Verwijderd
ah... mijn vraag ook beantwoordTranzity schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:05:
[...]
Hmm, dat doen we bij ons niet eens.
/target randommage
/cast BoP
Bij ons zijn wel elke keer de rogues toasted, bij een rogue class call, draaien jullie dan Nef om?
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
oh sorry, ik dacht dat als je webbed werd (dus niet cocoon) dat iedereen dan ook ong 2000 nr dmg kreeg.Thijs schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:04:
[...]
De cocoons doen NR damage. Als jij je mensen in de cocoon dood laat gaan bij de enrage, dan is het zonde om een pot te gebruiken (nutteloos zelfs). Het is dus beter ze in het begin van het gevecht te gebruiken, zodat je hele raid nog leeft op het moment dat ze enraged (je hebt immers op dat moment genoeg dps nodig).
Verwijderd
Limited Invulb pots erbij hebben is ook altijd lekkerMasch schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:08:
[...]
ah... mijn vraag ook beantwoord
Blessing of Protection op de mages dus. Zal ik onthouden voor de volgende keer als we bij Nef zijn.
Verwijderd
WIj hadden vroeger altidj het probleem dat alle mages stierfen tijdens de zerg, maar we haalden het wel altijd. Daarom sponserden wa vanuit de guildbank voor een invulnerability potion, elke mage kreeg een vaste paladin toegewezen voor tijdens zerg en net voor de zerg ook nog een shield van de priests. Sindsdien ging er niemand meer doodMasch schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:08:
[...]
ah... mijn vraag ook beantwoord
Blessing of Protection op de mages dus. Zal ik onthouden voor de volgende keer als we bij Nef zijn.
dan mag je me dat uileggen, heb zelf nooit verder dan Broodlord in BWL MT gedaan, dus mijn ervaring gaat tot daarVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:12:
[...]
dan zit je behoorlijk fout, ga maar es huhu tanken met 1 tank met imp 1h + crusader en 1 zonder. GL ik met crusdar meot me al genoeg inhouden als ie proc sinds de 2e tank agility heeft erop. als je de encounter niet weet, je meot tanks switchen 4 - 5x in het gevecht en ze is niet tauntable. over die healing heb je gelijk in..... maar dmg is daadwerkelijk nodig voor aggro te houden vooral in end game isntance waar threat meer en meer een issue word.........
EDIT: wilk nog niet zeggen dat +15 slechter of beter is, ze zijn gelijk ongeveer, alleen crusader kan buggy zijn en je flask of titen eraf gooien
Ik heb ook steeds 15 agi verkozen op mijn tank wapens boven crusader. De bonus die je krijgt van agi is constant en ik ben zelf ook van mening dat tanken niets te maken heeft met dps (of toch vrij weinig).addictive schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:20:
[...]
dan mag je me dat uileggen, heb zelf nooit verder dan Broodlord in BWL MT gedaan, dus mijn ervaring gaat tot daarEn ook in BWL zijn de meeste bazen niet tauntable.
Iig heb ik het idee dat de threat die je creëerd door dmg te doen als tank zijnde te verwaarlozen is tegenover de threat die DPS classes doen door dmg.
Een tank creëerd threat door z'n abilities, niet door z'n dmg (TF proc uitgesloten) En daarom vind ik de +15 agi enchant beter dan de Crusader enchant. dodge, armor en crit > minimale heal en DPS
Maar omdat ik minder ervaring heb dan anderen zou ik hier graag meer meningen over horen. Ben altijd blij om weer iets nieuws te leren, of iets uitgelegd te krijgen
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Kort vraagje: hoe staat het met je transfer?Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:19:
[...]
WIj hadden vroeger altidj het probleem dat alle mages stierfen tijdens de zerg, maar we haalden het wel altijd. Daarom sponserden wa vanuit de guildbank voor een invulnerability potion, elke mage kreeg een vaste paladin toegewezen voor tijdens zerg en net voor de zerg ook nog een shield van de priests. Sindsdien ging er niemand meer dood
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq