Het Grote World of Warcraft topic - Deel 92 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 23.598 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
MantaMania schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:04:
[...]

als ik aan het raiden ben dan zit ik ook geconcentreerd met een koptelefoon op en dat 4 uur lang achter elkaar.
Als ik aan het raiden ben kijk ik tv. Tussendoor spam ik wat frostbolts en victory. :) Dit geld natuurlijk niet voor alle bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effie klein vraagje tussendoor:

Ik weet dat dit reeds is langsgekomen, maar om je UI te resetten, welke dirs moet je dan juist deleten of clearen?

Had gisteren een complete rogue ui gedownload, maar dat was effie te veel van het goede :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 16:16

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:59:

Ik weet dat dit reeds is langsgekomen, maar om je UI te resetten, welke dirs moet je dan juist deleten of clearen?

Had gisteren een complete rogue ui gedownload, maar dat was effie te veel van het goede :-)
Volgens mij alleen maar de map in je addons dir waar je je ui in hebt staan.
Als ik aan het raiden ben kijk ik tv. Tussendoor spam ik wat frostbolts en victory. Dit geld natuurlijk niet voor alle bosses.
..... aldus sprak de slacker >:) als jullie whipen geef je zeker de healers de schuld of niet? ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Seraphin op 10-11-2006 15:04 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:59:

Standaard C:\Program Files\World of Warcraft\Interface\AddOns\

die map leeg gooien = resetten UI ;)

edit/ vaker f5en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Seraphin schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:01:
[...]

Volgens mij alleen maar de map in je addons dir waar je je ui in hebt staan.
Neem voor de zekerheid ook je WDB en WTF folders mee. Dan ben je weliswaar ook alle chatsettings en keybinds kwijt, maar dan heb je als het goed is wel alles helemaal netjes weer schoon :) Als je er netjes een backupje van maakt voor je ze wegmietert kun je altijd nog terug ;)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:03:
[...]

Standaard C:\Program Files\World of Warcraft\Interface\AddOns\

die map leeg gooien = resetten UI ;)

edit/ vaker f5en...
ge vergeet u wtf folder -.-

[...]

..... aldus sprak de slacker >:) als jullie whipen geef je zeker de healers de schuld of niet? ;)
is er iemand anders ? :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 17:51
Kevinp schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:54:
je ene scherm uitschakelen met fn-f8 ofzo(dacht ik).
Dat heb ik al geprobeerd en werkt helaas niet. Mijn laptop scherm is effectief uitgeschakeld,
maar nog blijft WoW alleen maar 4.3 resoluties aanbieden.

Het probleem zit echt bij World of Warcraft, want Trackmania: Nations werkt perfect.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Kapoen schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:05:
[...]

Dat heb ik al geprobeerd en werkt helaas niet. Mijn laptop scherm is effectief uitgeschakeld,

Het probleem zit echt bij World of Warcraft, want Trackmania: Nations werkt perfect.
re-installen al geprobeerd dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:05:
[...]

verwijder u wtf folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
Gennis schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 08:19:
[...]

Ik denk dat je de mijne bedoeld?
click
Te vinden op: Discord
Mocht je hulp nodig hebben met het installeren, weet je me te vinden ^_^
Dank, echt supermooi :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
[...]

Woensdag in MC één van onze pala's: "i'm decursing here all the time! is it cause we lack decursers? is it cause ppl lack FR? no, it's because i'm watching tv!"

Zelf liep ik in full LB een beetje met m'n HoW mee te hakken, enige waar ik gehealed heb zijn de ranged bosses en Raggy. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Werkt ook niet :'( , maar ik heb wel nog eens de intro animatie kunnen bekijken :)

*edit* dan maar opnieuw installeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 10-11-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Terecht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Taenadar schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:56:
[...]

Als ik aan het raiden ben kijk ik tv. Tussendoor spam ik wat frostbolts en victory. :) Dit geld natuurlijk niet voor alle bosses.
ja bij farm bosses kan dat uiteraard makkelijk maar nieuwe encounters is een beetje opletten toch wel lekker, en daarbij ben ik raidleider dus is een beetje focus wel lekker mede ben ik vaak backup tank dus ;)
Vanavond weer bwl in eens kijken of we nu wel alles in 1 x kunnen clearen, ik heb het idee dat bwl sneller gecleared moet kunnen worden als mc er zit nou ook niet echt super veel trash in mc alleen dat stukje van firemaw naar ebonroc is ff lastig.
Wij proberen nog sneller door mc te gaan heeft iemand nog goeie "speed" tips? Looten enzo gaat al behoorlijk snel en we doen ook meestal wel chain pullen. We laten nu ook altijd de eerste groep imps zitten omdat je daar langs kan lopen zonder agro helaas zijn er altijd wel lompe mensen bij die toch iets te dichtbij komen. Risico van te snel door gaan is ook dat je mensen moet gaan ressen wat weer meer tijd kost. We doen nu mc in net minder dan 3 uur. Zijn er bv guildies die bepaalde mobs aoe'en?? bv flamepacks ofzo ik kan het me niet indenken want die lava surgers doen die knockback dus volgens mij is 1 voor 1 killen wel het best??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
BootVluchteling schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:51:
[...]

ziet er strak uit, maar de chars zijn lvl 1 met tier 5...?
private server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:51:
[...]

ziet er strak uit, maar de chars zijn lvl 1 met tier 5...?
iemand die de server zeg maar gehacked heeft, je kan tegenwoordig er ook al tier 3 uitzien als je dat nog niet hebt (voor jezelf dan alleen he :D)... dus zo doen ze dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Die warrior T5 zijn T2 warrior shoulders mt T1 warlock head :S.

maar euh loladin doet zijn naam eer aan :)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Geen van beiden. Ze hebben gewoon default skins in de mpq bestanden vervangen door tier5 skins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:55:
Geen van beiden. Ze hebben gewoon default skins in de mpq bestanden vervangen door tier5 skins :)
dat bedoel ik ook, end ie hebben ze uit tbc patch gehaalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
[...]

click
Toch even een vraagje :) Hoe laat ik die rechterbar niet bewegen als ik wil slepen (om die knopjes er uit te halen), ik wil namelijk nieuwe knopjes er in gooien.
En nog 1, hoe kan ik seduce op een hotkey gooien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
is er iemand die Photek UI gebruikt ? Ik wil de hele raid bekijken op me scherm. Maar dat lijkt niet echt te werken. Ik ging net een BG in en daar zag ik ook al niks. Ik heb in de config wat gekeken maar volgens mij staat alles goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Taenadar schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:56:
is er iemand die Photek UI gebruikt ? Ik wil de hele raid bekijken op me scherm. Maar dat lijkt niet echt te werken. Ik ging net een BG in en daar zag ik ook al niks. Ik heb in de config wat gekeken maar volgens mij staat alles goed
Misschien zie je het niet zo goed, maar ik heb die UI ook, en het lukt mij wel, zie HIER, Misschien moet je proberen je UI scale, wat omlaag/omhoog te zetten?(doe dit door naar Video options, en UI scale aan te zetten en dat schuifje te bewegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol

Joint er net een nieuwe paladin in de guild waar ik voorlopig in zit, en zegt ie dat hij Thunderfury heeft.
Dat vind ik wat belachelijk, dus ik zeg dat ook. Begint hij een hele discussie dat hij meeste dkp had toen de bindings dropten en blablabla. Zeg ik, wat ga je er mee doen, healen? Zitten geen nuttige stats op. Dps'en? Neem je beter een two-hander.

Hij met zijn mond vol tanden en begint te beweren dat hij alle items mag hebben die hij wil. Ik zeg dat hij dat ook mag maar dat het gewoon wat retarded is om een TF als pala weg te nemen van een warrior of een rogue. Nog meer discussie volgt.

Uiteindelijk zegt hij: How old are you? Ik: 22, you?

*insertname* has left the guild.

Mijn lol kon niet op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Sander1991 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:12:
[...]

Misschien zie je het niet zo goed, maar ik heb die UI ook, en het lukt mij wel, zie HIER, Misschien moet je proberen je UI scale, wat omlaag/omhoog te zetten?(doe dit door naar Video options, en UI scale aan te zetten en dat schuifje te bewegen)
nee dat hielp niet echt. Nu werkt me UI alleen niet zo lekker meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik het beste leather (voornamelijk light nog) grinden als lvl 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belofte maakt schuld. :)

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06455/screenie1.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06455/screenie2.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Thrilled schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:06:
[...]

re-installen al geprobeerd dan? ;)
En de reinstall heeft ook niets opgeleverd :( Ik kan nog steeds geen 1680*1050 selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Taenadar schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:25:
[...]

nee dat hielp niet echt. Nu werkt me UI alleen niet zo lekker meer :P
Oh, ok sorry dan :'( , misschien eens proberen de hele UI opnieuw te installeren en gewoon je resolutie aanpassen?Toen ik hem installeerde(met de WTF folder erbij) kreeg ik het meteen goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22
Sander1991 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:12:
[...]

Welke bag mod heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Dat is OneBag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Ah ok, dacht ik al, heb em zelf ook, maar bij jou ziet ie er toch iets anders uit.. ben wel weer toe aan een nieuwe UI ( vooral qua look )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Sander1991 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:52:
[...]

Oh, ok sorry dan :'( , misschien eens proberen de hele UI opnieuw te installeren en gewoon je resolutie aanpassen?Toen ik hem installeerde(met de WTF folder erbij) kreeg ik het meteen goed...
Geeft niks, heb ik daarna ook gedaan. Het werkt nu wel :) CTraid erbij gezet en aangevinkt en problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
cls schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:04:
[...]

Toch even een vraagje :) Hoe laat ik die rechterbar niet bewegen als ik wil slepen (om die knopjes er uit te halen), ik wil namelijk nieuwe knopjes er in gooien
/dab dan 'right' als bar selecteren, en 'locken' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
zwAf schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:56:
[...]

Ah ok, dacht ik al, heb em zelf ook, maar bij jou ziet ie er toch iets anders uit.. ben wel weer toe aan een nieuwe UI ( vooral qua look )
Heb het al, moest em even updaten.. wat ik trouwens nog bij 90% moet doen, maar daar hebk niet zo'n zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

.jef schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 08:07:
Na 4 weken is m'n beta account eindelijk in orde, dank u blizzard voor de snelle interventie... Ik hoop dat het bij de uiteindelijke release iets vlotter gaat verlopen...

Hier staan wat screenshots die'k gemaakt heb;
http://users.pandora.be/savemejebus/burning%20crusade/

Als jullie iets specifieks wil zien op een screenshot, post hier maar, 'k zal mijn best doen om aan jullie noden te voldoen :)

en nu een weekendje als gek spelen om die 500K exp te verdienen om nog eens "ding" te kunnen zeggen na al die tijd :-)
Heej, vette screenshots man! :) ik had een vraagje, hoeveel kosten die flying mounts nu? en heb je er nog Rep voor nodig?
Taenadar schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:01:
[...]

Geeft niks, heb ik daarna ook gedaan. Het werkt nu wel :) CTraid erbij gezet en aangevinkt en problem solved
Ah mooi zo :)

[ Voor 14% gewijzigd door Thermometer op 10-11-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
addictive schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:07:
[...]

/dab dan 'right' als bar selecteren, en 'locken' :)
Ik zat daar al, maar als ik op right klik krijg ik een error, op zich niet erg want hij switched gewoon naar het goede venster. Maar zit daar niet alleen een "lock buttons" optie?

edit:

Ik kan echt geen lock knopje vinden, alleen "lock buttons".

[ Voor 9% gewijzigd door danslo op 10-11-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

[...]

click
Dat ziet er heel vet uit. Maar heb er even een vragje over.
Ik ben druid en heb nu in de standaard actionbar 2 nivo's eentje waarin mijn caster spell staan en eentje waarin meerder healing spells staan (door op het pijlje links van de standaard action bar te klikken). Kan zoiets ook in die mod?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kapoen schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:50:
[...]

En de reinstall heeft ook niets opgeleverd :( Ik kan nog steeds geen 1680*1050 selecteren.
En ondertussen is het scherm probleem eindelijk opgelost. De oplossing was niet
echt voor de hand liggend:
- scherm uitschakelen en uittrekken
- windows opnieuw starten
- scherm insteken
- via de Nvidia tool de volgorde van de schermen opgeven (en dat kon voordien dus niet) 8)7

Ik heb nu net een half uurtje gespeeld en het scherm is echt fantastisch. Verzadigde kleuren,
snelle reactie tijd... zoveeeeeel beter dan mijn standaard laptop scherm :)

linkje voor diegenen die geintresseerd zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Kapoen schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:37:linkje voor diegenen die geintresseerd zijn ;)
offtopic:
mijne ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
bizar.. eerst 2 keer genadeloos ten onder tegen sulfuron harbringer, daarna een kill zonder ook maar 1 dooie.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een paladin DPS door het hele spel wil blijven, welke gear meot die dan gaan richten, want ik heb niet echt het idee dat de Tier sets zo een mooie DPS stats hebben. Wordt het dus gewoon een kwestie van losse gear bij mekaar te verzamelen (ook van 60 tot 70)? Of mischien gewoon continu voor de furry warrior gear gaan?
Hoe zal dit allemaal te werk gaan als TBC uitkom voor een dps paladin? (of burst damage, of hoe je het wil noemen)

Ik wil me Paladin een damage class houden, als end game erdoor niet wordt geaccepteerd jammer dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:13:
Als een paladin DPS door het hele spel wil blijven, welke gear meot die dan gaan richten, want ik heb niet echt het idee dat de Tier sets zo een mooie DPS stats hebben. Wordt het dus gewoon een kwestie van losse gear bij mekaar te verzamelen (ook van 60 tot 70)? Of mischien gewoon continu voor de furry warrior gear gaan?
Hoe zal dit allemaal te werk gaan als TBC uitkom voor een dps paladin? (of burst damage, of hoe je het wil noemen)

Ik wil me Paladin een damage class houden, als end game erdoor niet wordt geaccepteerd jammer dan. :)
met de non-raid gear zal je niet zo ver komen gok ik zo.. je moet toch mee wil je échte dps gear vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:15:
...

Kek, Kakalo, oid... :P
Ik dacht dat je een app bij ons gemaakt had, hoe is dat verlopen nu? We komen echt locks tekort..
Welke guild zit je nu als ik vragen mag? Cba to login, really ;)

Om toch wat meer inhoud aan deze post toe tevoegen:
How to pull 5 bosses in BWL..
http://forums.wow-europe....ml?topicId=82148580&sid=1

Afbeeldingslocatie: http://i120.photobucket.com/albums/o163/Kirbybal/5bossesBWL.jpg
Hoe krijg je het voor elkaar, maargoed... Broodlord tm chromaggus.. :o

[ Voor 26% gewijzigd door enira op 10-11-2006 23:33 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had idd bij jullie een app gemaakt, maar gesprek met jullie CL werd onderbroken omdat hij weg moest oid, en heb hem toen niet meer kunnen spreken.

Zit nu in een guild met mensen die ik al behoorlijk lang ken, en das ook wel leuk. Weet niet zeker of ik nog ambitie heb om meteen weer endgame te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

BootVluchteling schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:02:
[...]

maurodon vind ik ook de leukste instance.. princess is een bitchfight als je geen dwarf priest heb, maar het hele gedoe vind ik heerlijk.. ST vind ik ook erg leuk, alleen is die erg groot.. (vergeleken met de helft van maraudon..)
zonet hebben 2 guildies ff Maraudon 3x gedaan :x 30G per run :) zijn ze 20 minuten mee bezig ofzo :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:13:

paladins doen DPM, niet DPS:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat PVP betreft :

Gisteren in Hinterlands bij Quel Danil lodge of hoe t ook het. Komt er een dappere 44 mage op mijn 48 druid af. Hij zag t kennelijk helemaal zitten, maar moonfire + innervate > mage. Vervolgens heb ik anderhalf uur z'n lijk gecamped. Halverwege haalde ie er een 46 warrior bij, maar die lag ook vrij snel. Dikke lol met een gimp druid :D.

Na een tijdje kwamen ze niet meer terug om te rezzen, dus ik op mn mount, wegrijden. Stukje verder unmount, prowl. Terug gekomen zit die mage te drinken :+ .

Campen doe ik alleen maar als ze mij aanvallen als ik bezig was met een mob, maar t blijft wel grappig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Even een vraagje aan de mensen die hier de bc beta spelen. Krijg je als lvl 60 nog exp. voor quest die je niet in outland doet?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Little_captain schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 04:10:
[...]

zonet hebben 2 guildies ff Maraudon 3x gedaan :x 30G per run :) zijn ze 20 minuten mee bezig ofzo :x
Ik doe regelmatig 3 man stratholme runs voor righteous orbs. Op deze server (Kor'gall Horde) krijg ik ze toch verkocht voor 40g ongeveer. Ook een goede manier om gold te verdienen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

ErA schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 05:52:
[...]

paladins doen DPM, niet DPS:P
hè wat flauw :P

Hebben mensen hier nog mee gedaan aan de pandahideout beta contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:15:
Lol

Joint er net een nieuwe paladin in de guild waar ik voorlopig in zit, en zegt ie dat hij Thunderfury heeft.
Dat vind ik wat belachelijk, dus ik zeg dat ook. Begint hij een hele discussie dat hij meeste dkp had toen de bindings dropten en blablabla. Zeg ik, wat ga je er mee doen, healen? Zitten geen nuttige stats op. Dps'en? Neem je beter een two-hander.

Hij met zijn mond vol tanden en begint te beweren dat hij alle items mag hebben die hij wil. Ik zeg dat hij dat ook mag maar dat het gewoon wat retarded is om een TF als pala weg te nemen van een warrior of een rogue. Nog meer discussie volgt.

Waarom zou een palladin geen Thunderfury hoeven te hebben? Het scheelt allicht in zijn DPS. Als ik ooit een palladin gehad zou hebben, met de kans om Thunderfury te krijgen... waarom niet? Het zal vast en zeker een hele grote upgrade zijn geweest ten opzichte van zijn toenmalige wapen. En waarom zou een warrior/rogue moeten krijgen, omdat ze net iets meer voordeel er van krijgen? Dan behouden ze iig nog dkp, waardoor ze weer andere items kunnen krijgen.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat jij het leuk vindt om iemand de guild uit te pesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:30:
[...]

Waarom zou een palladin geen Thunderfury hoeven te hebben? Het scheelt allicht in zijn DPS. Als ik ooit een palladin gehad zou hebben, met de kans om Thunderfury te krijgen... waarom niet? Het zal vast en zeker een hele grote upgrade zijn geweest ten opzichte van zijn toenmalige wapen. En waarom zou een warrior/rogue moeten krijgen, omdat ze net iets meer voordeel er van krijgen? Dan behouden ze iig nog dkp, waardoor ze weer andere items kunnen krijgen.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat jij het leuk vindt om iemand de guild uit te pesten...
Paladins healen, ze raken de boss helemaal niet, kortom een echte verspilling van zon schaars wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:42:
[...]

Paladins healen, ze raken de boss helemaal niet, kortom een echte verspilling van zon schaars wapen.
sommige moeten judgements doen, dus die hitten de mob wél.. toch kan ik het standpunt wel vinden dat het half nutteloos is..

maarja, als pally kan je ook tuf halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Toch nog even terugkomen op de shaman talent builds. Gister level 11 geworden dus eerste ervaringen opgedaan als Shaman.

Mijn situatie
Casual speler. Geen end-game instances. (Geen tijd voor) 90% van de tijd loop ik samen met een Warrior rond. PVP ga ik nu wel doen maar zal niet mijn primary objective zijn :P

Wat wil ik
Liefst beetje van beide. Melee en spells. Liefst one-handed met een shield. Ook wel beetje healing gericht (dus liefst wel focus zodat niet constant mijn healing spells onderbroken worden)

Nu vraag ik me dus af in hoevere de totems belangrijk worden in het PVE gedeelte? Fire totems bijvoorbeeld, is het nuttig om daar talent points in te steken?

Ben al alle voorgekauwde talentbuilds doorgelopen maar allemaal voelen ze niet lekker aan. En ik wil niet zomaar wat puntjes hier en daar gaan besteden want het unlearnen kost me teveel :P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:42:
[...]

Paladins healen, maar paladins spelen ook normaal buiten instances. Hij heeft DKP gespendeerd voor dit wapen en gekrijgen dus zijn guild was het met hem eens. Het is een leuk wapen maar de extra dmg schijnt geen aggro tegen de mobs te doen, als dit zo is dan is het geen wapen die je aan een warrior wilt geven.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:25:
[...]

Paladins healen, maar paladins spelen ook normaal buiten instances. Hij heeft DKP gespendeerd voor dit wapen en gekrijgen dus zijn guild was het met hem eens. Het is een leuk wapen maar de extra dmg schijnt geen aggro tegen de mobs te doen, als dit zo is dan is het geen wapen die je aan een warrior wilt geven.
ja, hunters spelen ook buiten instances maar die geef je ook geen thunderfury :)
Tis gewoon een kwestie van common sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard heeft ook ooit aangegeven dat een TF eigenlijk niet voor hunters en paladins bestemd is. Het is een fout geweest om het wapen ook equipable te maken voor hunters en paladins (aldus blizzard zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

paladins kunnen niet dualwielden en zullen dus met tf alleen kunnen tanken (lol) niet dpsen, niet healen. Daarom hebben roogs en warriors er dus niet iets meer voordeel van, maar veeeeel meer. Regelmatig zie je palas met de beste 2hers, dat is nog best mogelijk, maar tf+ shield=lol
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:06:
Blizzard heeft ook ooit aangegeven dat een TF eigenlijk niet voor hunters en paladins bestemd is. Het is een fout geweest om het wapen ook equipable te maken voor hunters en paladins (aldus blizzard zelf).
klopt, zelfde gelezen, hunter met tf is helemaal kansloos namelijk (blue post)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Laatst online: 15-02-2024
Vraagje aan de druids hier. Wat zijn nou de echt onmisbare add-ons en dan vooral tijdens instances?

Heb namelijk net de eerste instance gedaan met mijn level 21 druid (Deathmines) wat erg leuk om te doen was maar echt overzichterlijk was het niet. Vooral het constant moeten letten of buffs niet verlopen zijn moet toch makkelijker kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Het buffen van 5-man groups met m'n druid is eenvoudig, buff eerst jezelf en dan snel daarna de rest van de party. Zodra je eigen buff verloopt zijn je partymembers ook weer aan de beurt.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

idd, buffs bijhouden vind ik nou echt 1 van de makkelijkste "taken" die een druid heeft.. tword leuk als je met meerdere healers in een raid zit.. om dan nog effectief te healen ipv dat de main tank 3x gehealed word.. dat is een uitdaging

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor zover ik weet heeft blizzard alleen gezegd dat het voor hunters helemaal overbodig was, maar dat paladins, alhoewel ze er wel WAT aan hebben, niet het meeste eraan hebben. Lijkt hetzelfde, maar zoals ik het hier lees is het net alsof blizzard zegt: "paladins moeten em niet krijgen", terwijl ze dat niet zeggen.

en who knows, in TBC krijgen paladins betere tank abilities, weliswaar offtank, off misschien zelfs maintank als je guild niet in hokjes denkt, dus misschien voegt TF dan juist wel wat toe.

Ik ga iig een blood elf paladin maken en daarmee prot speccen, en lekker tanken :D! Moet zeggen dat ik het nooit zo op paladins had, maar in TBC lijken ze me heel tof. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
edit: opgelost :)

[ Voor 99% gewijzigd door Melk op 11-11-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

cbxmelk schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:05:
Mensen ik heb probleempje :) ik probeer wow te installeren. Maar ik ben dus de 5e cd kwijt, dus ik mis 1 klein bestandje :) mij vraag is nu, zou iemand mij dit bestandje kunnen mailen/ergens uploaden :)
Bestandje is namelijk: "Installer Tome 5.mpq" en staat op de 5e cd van de wat nieuwere verkochte wow's
Bvd. :)
Download gewoon de trial versie! Daarmee kan je ook gewoon spelen met je originele key/account. (Ik doe het nu ook)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
edit: opgelost

[ Voor 94% gewijzigd door Melk op 11-11-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:15

Qck

Bazinga

cls schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:35:
[...]

Ik zat daar al, maar als ik op right klik krijg ik een error, op zich niet erg want hij switched gewoon naar het goede venster. Maar zit daar niet alleen een "lock buttons" optie?
edit:

Ik kan echt geen lock knopje vinden, alleen "lock buttons".
Hmm ik heb inderdaad hetzelfde probleem, en ik kan ook zo 1,2,3 niet het probleem verhelpen. Ik moet zo weg dus ik kan er ook niet verder naar kijken vandaag, komt morgen wel. Moet vast wel een oplossing voor te vinden zijn :)
Phydomir schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:22:
[...]

Dat ziet er heel vet uit. Maar heb er even een vragje over.
Ik ben druid en heb nu in de standaard actionbar 2 nivo's eentje waarin mijn caster spell staan en eentje waarin meerder healing spells staan (door op het pijlje links van de standaard action bar te klikken). Kan zoiets ook in die mod?
Ja dat kan, je kan van bar 1-2-3 de page veranderen, wat basically inhoud dat je een andere bar(dus skills) ziet als je shapeshift. Alleen dan moet je wel actions gaan binden aan die bars, kan ik wel mee helpen als je dat zou willen(heb et ook voor mijn drood) :)

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

euh.... ik denk dat dit ongever de domste manier is om te zeggen dat je niet door hebt hoe het in elkaar zit.

paly stats: int + spi
dat zit beide niet op dat wapen.

dps is ook niet super, dus echt nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kevinp schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:02:
[...]

euh.... ik denk dat dit ongever de domste manier is om te zeggen dat je niet door hebt hoe het in elkaar zit.

dps is ook niet super, dus echt nutteloos
jij vind int en spi ook druidstats? dan begrijp jij het ook niet helemaal.. Paladins, druids en shammies zijn multipurpose classes.. kunnen healing, dpsen en zelfs tanken (nee echt? ja echt!)

het is weer het typische in hokjes denken waar zo'n beetje elke wow speler last van heeft..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
eendje schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:07:
[...]

jij vind int en spi ook druidstats? dan begrijp jij het ook niet helemaal.. Paladins, druids en shammies zijn multipurpose classes.. kunnen healing, dpsen en zelfs tanken (nee echt? ja echt!)

het is weer het typische in hokjes denken waar zo'n beetje elke wow speler last van heeft..
nee, dat is nu eenmaal hoe het spel in elkaar zit.

als ik full wrath(en dat is geen dps gear) een willekeurige pug in ga, waarin feral druids dps kunnen doen dan outdmg ik ze allemaal.

Ok druids kunnen tanken, afhankelijk van de boss, een pally ook afhankelijk van de boss. Maar zelfs een shaman kan dat.

dmg die ze doen is echt nutteloos, en dan nog, zelfs als de dmg willen doen is dat wapen nutteloos. En voor te tanken, euh, nou ja zelfs dan zijn er imho wapens met betere stats te vinden voor een pally, waarmee ook goed te tanken is.

Als in onze guild (ok ik ben horde) een pally erop zou bieden en het zou krijgen dan zouden ze mij niet meer hebben als warrior.

Een pally in een goede guild zou respect horen te hebben dat hij healed en een warrior tanked. Een rouge dps'ed, een priest healed, een druid healed.

dat is gewoon zijn main taak, daarnaast kan hij dps doen en tanken, maar voor iets wat je ernaast doet moet je nooit het beste wapen krijgen. Ik vind vooral iets uit disrespect voor de warriors die al een lange tijd(zeer waarschijnlijk) hebben getanked.

Een rogue ok, maar imho hebben die meer aan sommige andere wapens, waarom: nou je krijgt veel agro van dat zwaard, en dat wil je nou juist niet.

blizzards statement met de nerf:
it will still remain the best tanking weapon in game.

dat suggereerd voldoende lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ik denk dat wij wel in de categorie "goede" guilds vallen op onze realm, boeken in ieder geval sneller progress dan de meeste andere guilds en zijn één van de acht guilds die de Twin Emps neer hebben op onze realm. (twee hebben C'thun neer, zijn ook maar twee guilds met meer dan de standaard drie kills in Naxx)

We hebben in een raid over het algemeen vijf pala's en tegenwoordig weer vijf druids. Van die pala's zijn er drie holy specced, één full prot en één hybrid. Die full prot pala tankt in principe alles op bosses in BWL/AQ na. Bij Nef tanken we allemaal (adds) en in TBC krijgen we een gigantische verbetering in onze tanking opties.

Van de druids zijn er twee resto in de guild, de rest is feral. Die tanken overal waar nodig. (Ebonroc, Skeram, Sartura, Fankriss, etc) Eén van die druids heeft zelfs eens Sartura vna 30% naar 0% getankt toen allevier de warriors met één whirlwind neer gingen. Er zijn dan ook regelmatig drops, zelfs first kills, waar bij ons druid prio op zit ipv rogue prio.

In andere woorden, ik kan me best voorstellen dat guilds het anders bekijken dan jij. Het standaardplaatje gaat niet bij elke guild op. :)

Daarnaast, als je mij int/spi gear aan probeert te smeren mag je maken dat je wegkomt :P Pala stats zijn sta/int/healing/mp5 voor healing. Pala's zijn op het gebied van healing echte chaincasters waardoor ze te weinig buiten de 5 sec casting time regel komen waarna spirit werkt. Het is niet voor niets dat er op Judgement maar 50 spi zit en op Redemption geen. ;)

En Manta, grats met je TF. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:48:
voor zover ik weet heeft blizzard alleen gezegd dat het voor hunters helemaal overbodig was, maar dat paladins, alhoewel ze er wel WAT aan hebben, niet het meeste eraan hebben. Lijkt hetzelfde, maar zoals ik het hier lees is het net alsof blizzard zegt: "paladins moeten em niet krijgen", terwijl ze dat niet zeggen.

en who knows, in TBC krijgen paladins betere tank abilities, weliswaar offtank, off misschien zelfs maintank als je guild niet in hokjes denkt, dus misschien voegt TF dan juist wel wat toe.

Ik ga iig een blood elf paladin maken en daarmee prot speccen, en lekker tanken :D! Moet zeggen dat ik het nooit zo op paladins had, maar in TBC lijken ze me heel tof. :)
We acknowledge the fact that it isn’t a great hunter weapon. We probably shouldn't have listed Hunter as an option. It's not a *bad* paladin weapon, but it's doubtful any raid will ever let paladins obtain it, since the weapon better helps warriors and rogues in their primary raid roles of tanking and dealing damage.

lijkt me vrij duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
Ik speel op Trollbane en doode een half uur geleden een lvl 59 hunter genaamd Lodewijk (De Vliegende Hollanders) Helaas was t een soort van draw en ik ging dus na hem dood.

Maar ik wou toch ff kwijt dat sommige mensen wel heel ziekelijk met corpse campen omgaan. Ik ben namelijk wat gaan drinken enz. en kwam een half uur later aanzetten. Kwam tot leven niets aan de hand. Dus ik begin weer wat Furbolgs te doden valt die gluiperd me in een keer van achteren aan.

Ik moet zeggen dat ik zijn geduld bewonder maar ik vind het niet correct een half gewonde player die creeps aan het doden is aan te vallen en te doden. Dus als je in de guild De Vliegende Hollanders zit, spreek Lodewijk er maar ff op aan en plaag hem ook maar ff dat een lvl 56 warlock hem in het begin toch kapot kreeg.

Zo dat lucht op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 02:03:
[...]

We acknowledge the fact that it isn’t a great hunter weapon. We probably shouldn't have listed Hunter as an option. It's not a *bad* paladin weapon, but it's doubtful any raid will ever let paladins obtain it, since the weapon better helps warriors and rogues in their primary raid roles of tanking and dealing damage.

lijkt me vrij duidelijk
heb je een linkje naar waar dat geschreven staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Shady15 schreef op zondag 12 november 2006 @ 02:28:
Ik speel op Trollbane en doode een half uur geleden een lvl 59 hunter genaamd Lodewijk (De Vliegende Hollanders) Helaas was t een soort van draw en ik ging dus na hem dood.

Maar ik wou toch ff kwijt dat sommige mensen wel heel ziekelijk met corpse campen omgaan. Ik ben namelijk wat gaan drinken enz. en kwam een half uur later aanzetten. Kwam tot leven niets aan de hand. Dus ik begin weer wat Furbolgs te doden valt die gluiperd me in een keer van achteren aan.

Ik moet zeggen dat ik zijn geduld bewonder maar ik vind het niet correct een half gewonde player die creeps aan het doden is aan te vallen en te doden. Dus als je in de guild De Vliegende Hollanders zit, spreek Lodewijk er maar ff op aan en plaag hem ook maar ff dat een lvl 56 warlock hem in het begin toch kapot kreeg.

Risico van PVP realms, daar heb je voor gekozen :) PVP houd het spannend vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Shady15 schreef op zondag 12 november 2006 @ 02:28:

Heeeeeeeeeel in het kort de standaard reacties als je dit op het trollbane forum zou zetten (ik gok dat je dit ook op andere realm fora ziet):
- Cry more, emo kid
- pve >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> that way
- OMG, pvp occured on a pvp server. THIS CALLS FOR AN INVESTIGATION !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Ach, dit is niet zo erg, vind ik.... wat leuker is als je op een RPPvP realm met je lvl40 druid door stv loopt wordt aangevallen door iets lager lvl terwijl een lvl60 toe kijkt in in grijpt als het slecht gaat met zijn guildies health....
Werkelijk.... er zijn RP spelers die zich de rol aanmeten van volslagen idioten.... awell.... thats live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kevinp schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:02:
.....
.......
WHAHAHAHAHAHAHAAASDAAHSLDJSLRE :DDD ":D DD DDDD

Spirit nuttig voor een paladin? :D de kracht van paladin healing zit hem in het spammen van heals, veel critten, veel +healing hebben & een aardige mana/5s hebben.

Spirit :')

Pallie stats voor healing: int, +healing, +mana/5s, +sta (langer leven, he ^^)
Pallie stats voor dps: +dmg, +str, +agi, +AP, +sta (zie dat hier boven ^^)
(Pallie stats voor tanking: armor, +sta, verder zijn er mensen die +def wel prettig vinden, anderen die +def niet prettig vinden (omdat Reboubt afhankelijk is van crits).)

Zodra spirit voor een paladin nuttig is, betekent dit dat hij een luie donder is welke z'n heal, cleanse of buff-knoppen niet vinden kan :+

Mijn main is overigens een endgame paladin :P

//Zie overigens dat Exitium ook al met een soortgelijke reply gekomen was, maar ik moest dit gewoon nog even kwijt :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kevinp schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:32:
[...]

als ik full wrath(en dat is geen dps gear) een willekeurige pug in ga, waarin feral druids dps kunnen doen dan outdmg ik ze allemaal.

Ok druids kunnen tanken, afhankelijk van de boss, een pally ook afhankelijk van de boss. Maar zelfs een shaman kan dat.

dmg die ze doen is echt nutteloos, en dan nog, zelfs als de dmg willen doen is dat wapen nutteloos. En voor te tanken, euh, nou ja zelfs dan zijn er imho wapens met betere stats te vinden voor een pally, waarmee ook goed te tanken is.

Als in onze guild (ok ik ben horde) een pally erop zou bieden en het zou krijgen dan zouden ze mij niet meer hebben als warrior.

Een pally in een goede guild zou respect horen te hebben dat hij healed en een warrior tanked. Een rouge dps'ed, een priest healed, een druid healed.

dat is gewoon zijn main taak, daarnaast kan hij dps doen en tanken, maar voor iets wat je ernaast doet moet je nooit het beste wapen krijgen. Ik vind vooral iets uit disrespect voor de warriors die al een lange tijd(zeer waarschijnlijk) hebben getanked.

Een rogue ok, maar imho hebben die meer aan sommige andere wapens, waarom: nou je krijgt veel agro van dat zwaard, en dat wil je nou juist niet.

blizzards statement met de nerf:
it will still remain the best tanking weapon in game.

dat suggereerd voldoende lijkt mij.
blijkbaar hebben die warriors niet meer geraid dan die loladin, want hij had meer DKP... en vind je het gek dat je een ferral druid outdmg'd... die hebben geen fatsoenlijke armorsets die leuk zijn... die moeten het doen met drops en pvp rewards. maar >60 outdmg ik echt wel zo'n beetje elke class, ik mag dan wel niet veel dmg per hit doen, maar mijn attackspeed ligt zo hoog dat dat ruim gecompenseerd word

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
frusti mode.

ik word godverdomme ECHT GEK van die kutkneuzen die een party joinen, en daarna leaven zonder iets te zeggen of wat dan ook..

wat doen jullie eraan..? ik scheld ze soms helemaal ondersteboven.. lucht wel op :(

is er btw een addon om je ignore list langer te maken.? ik kom al tijden ruimte tekort....

[ Voor 17% gewijzigd door BootVluchteling op 12-11-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah als je daar al gefrustreerd van raakt... dan moet je bloeddruk wel erg hoog liggen na een paar uurtjes wow. ik ignore ze niet, ik scheld ze niet uit... ik vraag gewoon in lfg voor een replacement of in m'n guild en ga weer verder.. waarom zou je je er druk over maken? denk je nou echt dat het uitschelden van die persoon er voor zorgt dat ie het nooit meer doet?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Laatst online: 22:49
BootVluchteling schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:25:
is er btw een addon om je ignore list langer te maken.? ik kom al tijden ruimte tekort....
Je ignore list gaat samen met je friends-list geloof (fr + ig = xxx aantal) dus misschien wat friends weg doen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
eendje schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:25:
[...]

blijkbaar hebben die warriors niet meer geraid dan die loladin, want hij had meer DKP... en vind je het gek dat je een ferral druid outdmg'd... die hebben geen fatsoenlijke armorsets die leuk zijn... die moeten het doen met drops en pvp rewards. maar >60 outdmg ik echt wel zo'n beetje elke class, ik mag dan wel niet veel dmg per hit doen, maar mijn attackspeed ligt zo hoog dat dat ruim gecompenseerd word
of die pally heeft niets uitgegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:44:
tjah als je daar al gefrustreerd van raakt... dan moet je bloeddruk wel erg hoog liggen na een paar uurtjes wow. ik ignore ze niet, ik scheld ze niet uit... ik vraag gewoon in lfg voor een replacement of in m'n guild en ga weer verder.. waarom zou je je er druk over maken? denk je nou echt dat het uitschelden van die persoon er voor zorgt dat ie het nooit meer doet?
ik vind het zo kansloos.. doe je veel moeite om een group te vinden, is het ineens * left group..

hoppa, weg moeite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah tis ook kansloos, maar je kan er gewoon weinig tegen doen.. en je er door laten opnaaien is helemaal zo nutteloos.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:06:
tjah tis ook kansloos, maar je kan er gewoon weinig tegen doen.. en je er door laten opnaaien is helemaal zo nutteloos.
ik vraag ze altijd vriendelijk om CS te gaan spelen, net als de andere mensen die niet met een groep kunnen spelen..

komop zeg. als je geen manieren heb, moet je geen MMORPG spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

kan je beter zeggen dat ze maar quake moeten spelen, aangezien cs ook een teamspel is...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Eindelijk heeft Insight iemand met een Thunderfury kunnen recruiten, we zitten al midden in Naxx, en we hebben nog nooit een binding van Garr zien droppen............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:20:
kan je beter zeggen dat ze maar quake moeten spelen, aangezien cs ook een teamspel is...
alleen als je in een clan zit.. de meeste zijn loners..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Kevinp schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:32:
[...]

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh... Ik hou niet van in hokjes denken, en dan ga je vervolgens beweren dat Druids en Shamans moeten healing (kijk eens onder aan m'n sig en dan weet je waarom). Ik outdamage tegenwoordig als Elemental de Mages in instances, m'n Druid staat verdomde hoog in de Damagemeters, kan tanken in het geval iets / iemand neergaat, en kan nog uit z'n Feral forms om even een heal eruit te gooien, iemand te Innervaten of een combatres te geven. En weet je wat het mooie is? Als Restoration kan ik twee van die drie taken niet uitvoeren. Ik vind dat mensen lekker zelf moeten weten waar ze hun DKP aan spenderen. Blijkbaar zag die Paladin een upgrade in die Thunderfury. Ik zou er zelf als Shaman niet op geboden hebben, als Shamans die kans hebben gehad, maar ik kan me voorstellen dat ook Paladins / Hunters dat wapen in hun bezit willen hebben. Ik heb het zelfs zo erg gehad dat mensen vonden dat het geeneens naar een Rogue moest, terwijl ook die erg veel baad erbij heeft. Maja, mensen nemen WoW een beetje te serieus soms...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:44
Je moet ook kijken wat de guild meest helpt, zoals een thunderfury aan een hunter geven zal de guild niet veel helpen aangezien ik nooit melee. Shamans/Druids, ik denk nog steeds dat ze als healer het nuttigst zijn. Druids overhealen priesten zo vaak. En shamans zijn leuk dps maar normaal gesproken worden ze toch outdmg-ed door een mage/warlock/rogue. Dus healing helpt de guild meer imo en laat de dps over aan de echt dps classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

BootVluchteling schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:25:
frusti mode.

ik word godverdomme ECHT GEK van die kutkneuzen die een party joinen, en daarna leaven zonder iets te zeggen of wat dan ook..

wat doen jullie eraan..? ik scheld ze soms helemaal ondersteboven.. lucht wel op :(

Ah de goede oude tijd.

"/3 Looking for a priest to do Scholo!"
ik joinde de party.
"May your blades never dull! For the horde!"

En leavde weer.. :p

//edit. Ah die oude geniale tijd. Een PUG raid opzetten voor Onyxia

"We got 2 shamans! Thats about 120 FR!"
"Guys,, you have to be shitting me?"
"No.. why?"

Lol dat was cool.

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 12-11-2006 13:35 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Snappie88 schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:04:

Ik outdamage tegenwoordig als Elemental de Mages in instances, m'n Druid staat verdomde hoog in de Damagemeters
Nogmaals, ALLEEN als je in 5 mans parties zit en misschien UBRS. voor de rest maak je geen kans om in een 40 mans raid in de top 15 te komen. (met gelijke gear en inzet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op zondag 12 november 2006 @ 01:23:
Van de druids zijn er twee resto in de guild, de rest is feral. Die tanken overal waar nodig. (Ebonroc, Skeram, Sartura, Fankriss, etc) Eén van die druids heeft zelfs eens Sartura vna 30% naar 0% getankt toen allevier de warriors met één whirlwind neer gingen. Er zijn dan ook regelmatig drops, zelfs first kills, waar bij ons druid prio op zit ipv rogue prio.
Sorry maar dit deed mij even lachen.
Goh.. Gek dat die warriors met één Whirlwind neer gingen. Is meer een healing issue :P

Het is altijd heel lastig imo, iedereen betaalt voor het spelletje, en iedereen heeft daardoor evenveel recht op items als en ander. Maar afaik doet de proc van ThunderFury, de aggro van 3 sunders, en aangezien hij 1/3 procced is het meer een zwaard met imba aggro. Maarja als je de kans krijgt..

Altijd lastig :)

Ben zelf overigens een warrior.

spoiler: TBC Spoiler
Gister Slave Pens gedaan in Coilfang Reservoir, Zangarmarsh, Outland. Mooie leuke instances. Paar Whipes gehad, maarja iedereen lvl61, het is een lvl64 instances.

Vooral de manier dat je naar binnen gaat is erg leuk. Je gaat door een buis onderwater, en komt dan in een luchtbel terecht. Hier kun je kiezen voor de instanceses, zullen er 3 of 4 worden, erg leuk allemaal. Kan echt niet wachten tot bc komt, raids die beginnen in te kakken, en slechte signups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:41:
[...]

Sorry maar dit deed mij even lachen.
Goh.. Gek dat die warriors met één Whirlwind neer gingen. Is meer een healing issue :P
Well, we zijn er tot op de dag van vandaag nog steeds niet achter wat het nou precies was. Twee van de vier warriors zaten op 100%, andere twee niet onder de 60. Kregen de whirlwind waarschuwing en op hetzelfde moment gingen alle tanks neer op de druid na. Whirlwind deed op mij (met wat leather en een crap shield) iets van 1.5k dmg, zal op een warrior dus nog iets lager liggen. Echt geen idee wat er gebeurde, maar we hebben wel meer van dat soort idiote dingen gehad in AQ. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

blech we hebben echt zware problemen met rajaxxx in aq20... we komen er gewoon niet fatsoenlijk door.. of dat hele event bugged waardoor er geen wave komt, of opeens 2 tegelijk, of de volgende wave rent gelijk door naar de clothies/healers die geoneshot worden... wat is de gebruikelijke tactiek daarvoor?

blup

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!