Ondanks dat deze vraag al tig keer beantwoord is inmiddels: ik ben ook net weer opnieuw begonnen met de 14 dagen trial die ik ooit een keer bij de PC Zone kreeg. Ik heb ervaringen met de beta's en de final game (2 weken). Dus zowat twee jaar niet gespeeld. Maar je kunt echt prima alleen spelen zo hoor. Er lopen genoeg low level spelers rond die ook in jouw gebied bezig zijn en kunnen helpen met b.v. elite quests. Voor die level 60'ers hoef je niet bang te zijn, staan meestal toch aan jouw kant. Op mijn server (Player vs Player) ben ik tot nu toe een keer in elkaar getrapt door een Horde persoon die flink wat levels hoger was. Ach, dat maakt het leuk en het is ook niet irritant ofzo. Ik ben nu level 20 en dat is de enige die ik tot nu toe gezien heb (komen nog wel veel meer als ik verder vorder though).KatirZan schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:46:
Even een klein vraagje van een niet-WoW speler....
Heeft het voor nieuwe mensen nut zichzelf nu nog aan te melden of is het nu bijna onmogelijk om zo'n level te bereiken dat je een beetje mee kan komen met de rest van de (al dan niet wat langere) spelers van WoW.
Ik heb namelijk al een tijdje lopen twijfelen of ik ook de Online versie van deze RPG wil gaan spelen en heeft het uberhaupt wel nut als je bijv. 1 uur per avond tijd hebt om te spelen?
Raids van tig uur hoef je echt niet te doen. Voordat je eens level 60 bent ben je al een hele tijd verder (zeker als je niet veel kunt spelen). Ik wil dat soort dingen zelf ook niet want het kost me teveel tijd.