Het Grote World of Warcraft topic - Deel 92 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 23.601 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:33

Wmm

KatirZan schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:46:
Even een klein vraagje van een niet-WoW speler....

Heeft het voor nieuwe mensen nut zichzelf nu nog aan te melden of is het nu bijna onmogelijk om zo'n level te bereiken dat je een beetje mee kan komen met de rest van de (al dan niet wat langere) spelers van WoW.

Ik heb namelijk al een tijdje lopen twijfelen of ik ook de Online versie van deze RPG wil gaan spelen en heeft het uberhaupt wel nut als je bijv. 1 uur per avond tijd hebt om te spelen?
Ondanks dat deze vraag al tig keer beantwoord is inmiddels: ik ben ook net weer opnieuw begonnen met de 14 dagen trial die ik ooit een keer bij de PC Zone kreeg. Ik heb ervaringen met de beta's en de final game (2 weken). Dus zowat twee jaar niet gespeeld. Maar je kunt echt prima alleen spelen zo hoor. Er lopen genoeg low level spelers rond die ook in jouw gebied bezig zijn en kunnen helpen met b.v. elite quests. Voor die level 60'ers hoef je niet bang te zijn, staan meestal toch aan jouw kant. Op mijn server (Player vs Player) ben ik tot nu toe een keer in elkaar getrapt door een Horde persoon die flink wat levels hoger was. Ach, dat maakt het leuk en het is ook niet irritant ofzo. Ik ben nu level 20 en dat is de enige die ik tot nu toe gezien heb (komen nog wel veel meer als ik verder vorder though).

Raids van tig uur hoef je echt niet te doen. Voordat je eens level 60 bent ben je al een hele tijd verder (zeker als je niet veel kunt spelen). Ik wil dat soort dingen zelf ook niet want het kost me teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

ok christ. wat is dit nou weer? ik heb nu zo ongeveer 3 x wow client proberen te downloaden, 1e x via bittorent (us versie), maar er weer af gegooid, enige die werkte wel. Daarna via wow trial, kreeg een 'behind firewall' error, poef, data weg.. en nu hangt stopt dat ding op 99%. Heb nu 2.85 gedownload, en 967 geupload. :S

waar o waar kan ik de client downloaden zonder onzin.

--------

blaat. binnen ^^ woot, spelen :)

-------

Helaas, tijdens het installeren zegt ie dat ie een bestand (intro_008.avi (geloof ik)) niet kan vinden. bedankt blizard, voor de 6 kansloze gigabites.

[ Voor 21% gewijzigd door Erikie op 09-11-2006 20:13 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Erikie schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:19:
ok christ. wat is dit nou weer? ik heb nu zo ongeveer 3 x wow client proberen te downloaden, 1e x via bittorent (us versie), maar er weer af gegooid, enige die werkte wel. Daarna via wow trial, kreeg een 'behind firewall' error, poef, data weg.. en nu hangt stopt dat ding op 99%. Heb nu 2.85 gedownload, en 967 geupload. :S

waar o waar kan ik de client downloaden zonder onzin.

--------

blaat. binnen ^^ woot, spelen :)

-------

Helaas, tijdens het installeren zegt ie dat ie een bestand (intro_008.avi (geloof ik)) niet kan vinden. bedankt blizard, voor de 6 kansloze gigabites.
als je in de buurt van 't westland woont mag je mn cd's wel lenen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

The file "Files\Data\Interface\Cinematics\WOW_Intro_800.avi" in archive "<unknown>" could not be opened, because an error 2 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::OpenFromArchive)

dit is dus de error :(]

ik ga nu handmatig proberen te unpacken met mpq ofzo

handig jo, en gebruikersvriendelijk, die trial :S

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The beta realms will be brought down at 11:30 AM PST in order to perform maintenance and to apply a patch.

The expected downtime will be 6 hours.

Highlights of the patch include:

* The level cap has been raised to 70.
* Blade's Edge Mountains are now open.(Please note that it is only open as a passthrough zone and is not complete.)
* Netherstorm is now open.
* Flying Mounts are now accessible from vendors.
* Heroic mode is now available for the Hellfire Citadel:Ramparts.
* Ranked Arena battles will now be available .
* Tempest Keep- 2 wings are now open: Botanica and Mechanaar.

We'll have the complete patch notes to post a bit later with the bug fixes we have done as well.
Wooot! Dit wordt een mooi weekend :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:32:
[...]

Wooot! Dit wordt een mooi weekend :)
bron.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mja, als je ff gezocht had @ official forums dan had je dit topic gevonden:

http://beta.worldofwarcra...tml?topicId=1252717&sid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Viggen schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:44:
[...]

mja, als je ff gezocht had @ official forums dan had je dit topic gevonden:

http://beta.worldofwarcra...tml?topicId=1252717&sid=2
ja, ik had niet gezocht. zat te raiden..

duss

maar dit geldt voor de beta.. heb ik weinig aan dusss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Euhmm, "The beta realms will.." gaf je geen hint wat dat betreft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Exitium schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:00:
Euhmm, "The beta realms will.." gaf je geen hint wat dat betreft? :P
sorry overheengelezen.. raiden he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Nou..het avontuur is weer van start gegaan. Uiteindelijk toch maar Trollbane gekozen. Mijn vriend moest al in de qua van Grim Batol, dus toen hadden we het al wel weer gezien. Ik en twee vrienden zijn weer tegelijkertijd gestart :P Alle drie gestopt en weer begonnen. WoW is verslavend ;) Ik heb nu gekozen voor een Tauren Shaman, en hun voor een Tauren Warrior en een Tauren Hunter. Aangezien we meeste samen zullen doen is dit denk ik wel een aardige party.

Ik heb er wel weer zin in :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik ben opzoek naar een nieuwe UI... Ik zag hier laatst een UI van een warlock waar je alleen een paar standaard knopjes zag en de playerbar & targetbar.. Als je op ctrl drukte ging er een menutje open aan de rechterkant. Ik kan hem alleen niet meer vinden! Wil die liever warlock mij even vertellen hoe ik die mooie UI ook hier krijg ingesteld? :D Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Woohooo Eergisteren ofzo EINDELIJK vis'kag mogen looten en vandaag gelijk CTS erachteraan. Daarna ook gelijk maar een first op neffarian die dan ook nog eens de rogue chest dropte (voor een andere rogue) en je snapt wel dat ik weer effe tevreden ben met het spel :)

mijn huigide gear: http://ctprofiles.net/3381897

We've just downed Nefarian for first time.. got lucky.. green and reds.
Wiped twice.. adjusted the groups some (we take 'em where they spawn) and then spanked him with ease.

Loot:
[item]Bloodfang Chestpiece[/item] -> Killmode, rogue
[item]Stormrage Chestguard[/item] -> Delanthiel, druid
[item]Staff of the Shadow Flame[/item] -> Emos, druid
[item]Prestor's Talisman of Connivery[/item] -> Dunkelmoon, hunter
[item]Head of Nefarian[/item] -> Demax, warrior

[size=9]click for full resolution[/size]
Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.be/images/wow/061109/nef_down_small.jpg

[size=9]click for full resolution[/size]
Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.be/images/wow/061109/nef_groupshot_small.jpg

PS: [item]Chromatically Tempered Sword[/item] dropped for me on the very same raid 8)

[ Voor 61% gewijzigd door witchdoc op 10-11-2006 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
cls schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 01:27:
Ik ben opzoek naar een nieuwe UI... Ik zag hier laatst een UI van een warlock waar je alleen een paar standaard knopjes zag en de playerbar & targetbar.. Als je op ctrl drukte ging er een menutje open aan de rechterkant. Ik kan hem alleen niet meer vinden! Wil die liever warlock mij even vertellen hoe ik die mooie UI ook hier krijg ingesteld? :D Dank!
dan zal je aan de slag moeten met DAB (Discord Action Bars)

te vinden @ www.discordmods.com

is wel ff lastig in 't begin om alles in te stellen, maar wanneer je 't door hebt kun je er erg veel mee (hoop meer dan alleen maar een aantal bars laten zien als je op ctrl drukt iig :P)

voor die unitframes heb je dan weer DUF (Discord Unit Frames, duh :P)

[ Voor 4% gewijzigd door Viggen op 10-11-2006 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik weet dat je er DAB en DUF voor hebt, ik wilde eigenlijk zijn 'profile' hebben die je zo in kan laden zonder te gaan kloten met settings :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zooo net even in hyjal geweest :P
Dat is het gedeelte tussen winterspring en felwood. NIet erg veel boeiends, maar was wel grappig. Je kunt er errug moeilijk komen, en je hebt de kans vast te komen te zitten. En daar schijnt een ban op te staan bij Blizzard maar daar geloof ik niet in :P

http://crew.tweakers.net/Atlas/wow1.jpg

En nog even Ironforge Airport bezocht:
http://crew.tweakers.net/Atlas/wow2.jpg

Was wel humor :P

[ Voor 20% gewijzigd door Atlas op 10-11-2006 03:24 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Er staat geen ban op Hyjal, anders hadden ze nooit die boordjes met Blizzard Construction Co. neergezet. Waarom iets neerzetten als niemand het mag zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Atlas schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 03:21:
Zooo net even in hyjal geweest :P
Dat is het gedeelte tussen winterspring en felwood. NIet erg veel boeiends, maar was wel grappig. Je kunt er errug moeilijk komen, en je hebt de kans vast te komen te zitten. En daar schijnt een ban op te staan bij Blizzard maar daar geloof ik niet in :P

http://crew.tweakers.net/Atlas/wow1.jpg

En nog even Ironforge Airport bezocht:
http://crew.tweakers.net/Atlas/wow2.jpg

Was wel humor :P
In hyjal vond ik mijn mage terug toen ik terug kwam van vakantie. Ik wist totaal niet meer waar ik was :P Leuk die grappen van vrienden die je wachtwoord hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 21:12
Na 4 weken is m'n beta account eindelijk in orde, dank u blizzard voor de snelle interventie... Ik hoop dat het bij de uiteindelijke release iets vlotter gaat verlopen...

Hier staan wat screenshots die'k gemaakt heb;
http://users.pandora.be/savemejebus/burning%20crusade/

Als jullie iets specifieks wil zien op een screenshot, post hier maar, 'k zal mijn best doen om aan jullie noden te voldoen :)

en nu een weekendje als gek spelen om die 500K exp te verdienen om nog eens "ding" te kunnen zeggen na al die tijd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Qck

Bazinga

cls schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 01:27:
Ik denk dat je de mijne bedoeld?
click
Te vinden op: Discord
Mocht je hulp nodig hebben met het installeren, weet je me te vinden ^_^

[ Voor 5% gewijzigd door Qck op 10-11-2006 08:20 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Gister van een guild hun AQ40 instance gekregen, nou ja eigenlijk een andere guildie, maar die kon ik ook gebruiken. Gelukkig ook nog gratis normaal wordt en snel 200g voor een instance ID gevraagd.

http://ctprofiles.net/4060207

lekker mijn nieuwe shieldje nu. Ik ben klaar voor patchwork, veel beter zal mijn gear niet worden in AQ ;)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Gennis schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 08:19:
[...]

click
mooie UI! alleen waar is je party chat? en je city chat enzo..? en kan je je UI aan een char koppelen..? zo ja, dan download ik em ook wel ff..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

BootVluchteling schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 08:50:
[...]
mooie UI! alleen waar is je party chat? en je city chat enzo..? en kan je je UI aan een char koppelen..? zo ja, dan download ik em ook wel ff..!
Thnx, alles zit in dat venstertje daar linksboven. Ik heb alleen maar een paar chanels aanstaan, city /lfg/defense etc boeit me niet zo. En ja dat kan, je moet dan mijn profiel laden in de dab/dart/duf/dfm en dan opslaan als een apart profiel voor elke char. Dan kan je voor elke char aapnpassingen maken oid :)
Mocht je al profielen hebben van die add-ons wordt het wat lastiger though, dan moet je de inhoud van de savedvariables files bij de huidige savedvariables doen.

Edit: ik weet alleen niet of die download goed werkt, nog nooit getest ^_^

[ Voor 4% gewijzigd door Qck op 10-11-2006 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Gennis schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 08:54:
[...]

Thnx, alles zit in dat venstertje daar linksboven. Ik heb alleen maar een paar chanels aanstaan, city /lfg/defense etc boeit me niet zo. En ja dat kan, je moet dan mijn profiel laden in de dab/dart/duf/dfm en dan opslaan als een apart profiel voor elke char. Dan kan je voor elke char aapnpassingen maken oid :)
Mocht je al profielen hebben van die add-ons wordt het wat lastiger though, dan moet je de inhoud van de savedvariables files bij de huidige savedvariables doen.

Edit: ik weet alleen niet of die download goed werkt, nog nooit getest ^_^
op al mn chars maak ik gebruik van een mod-pack genaamd ometh-pack.. allemaal addons, met een paar aangepaste configs..

is het dan nog steeds te gebruiken of moet ik zelf gaan rommelen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Gennis schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 08:19:
[...]

click
zou hij ook werken voor hunters? Vind hem wel extreem netjes qua look. Mooi ruim :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
wat ik me afvraag he, vinden jullie het niet super irritant om elke spell aan te klikken? Ik gebruik altijd mn nummers (1 tm = ) om mn spells te casten... en mocht ik een spell nodig hebben die hier niet binnen valt klik ik hem aan natuurlijk, maar dat zijn dan geen combat spells.. maar met addons is het altijd klikwerk, lijkt me zeer irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
Gisteren in de Alterac Mountains langs een aantal lv 36 ogres aan het sluipen met mijn lv32 Tauren druid. Zie ik in eens een lv38 gnome rogue druk in gevecht met zo'n knakker. Tsja, dan kan ik me toch echt niet inhouden, dus ik sluip erachter, wacht tot ie hem bijna dood heeft, en ravage hem doormidden :). Daarna die mob nog even gekilled.

Is dit nou not done? Ik moet toegeven dat ik even twijfelde. Probleem is dat ik over het algemeen niet gespaard wordt door dit soort lui, dus als ik hem had laten leven, had ie misschien mij wel te grazen genomen.

Tevens een lv46 warrior gekilled, die kwam achter mij aan, en ik lok hem naar een lv55 elite van mijn faction. Dus hij begint te rennen zodra die knakker achter hem aan komt en ik root hem. Gelukkig geen resist, dus die lv55 begint korte metten te maken, en een goed getimede moonfire bracht het gevecht tot een einde. Gratis honorkill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:16

Japser

Jeej!

FireAge schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:38:
Gisteren in de Alterac Mountains langs een aantal lv 36 ogres aan het sluipen met mijn lv32 Tauren druid. Zie ik in eens een lv38 gnome rogue druk in gevecht met zo'n knakker. Tsja, dan kan ik me toch echt niet inhouden, dus ik sluip erachter, wacht tot ie hem bijna dood heeft, en ravage hem doormidden :). Daarna die mob nog even gekilled.

Is dit nou not done? Ik moet toegeven dat ik even twijfelde. Probleem is dat ik over het algemeen niet gespaard wordt door dit soort lui, dus als ik hem had laten leven, had ie misschien mij wel te grazen genomen.

Tevens een lv46 warrior gekilled, die kwam achter mij aan, en ik lok hem naar een lv55 elite van mijn faction. Dus hij begint te rennen zodra die knakker achter hem aan komt en ik root hem. Gelukkig geen resist, dus die lv55 begint korte metten te maken, en een goed getimede moonfire bracht het gevecht tot een einde. Gratis honorkill :)
Opzich vind ik dit wel humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp

dat tweede is zeker humor, maar iemand killen tijdens een mob gevecht vind ik persoonlijk lame. Gelukkig gebeurd mij dat nog maar zelde, het te dik zwaard op mijn rug hangen(met TF op je rug kijken ze meestal wel uit). En rouges vallen warriors niet zo snel aan. Het feit dat het een rogue was rechtvaardigd het wel wat, aangezien die class het zelf ook regelmatig doet.

Ik hou verder van rogues, als daar eenmaal rend + hamstring op zit dan zijn ze zo goed als dood :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

BootVluchteling schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:08:
[...]
op al mn chars maak ik gebruik van een mod-pack genaamd ometh-pack.. allemaal addons, met een paar aangepaste configs..

is het dan nog steeds te gebruiken of moet ik zelf gaan rommelen..?
Ja ik denk dan toch dat je moet gaan rommelen. Ik ken die ometh-pack niet verder, dus kan het niet precies zeggen. Als er geen Action bar - en Unit Frames mod inzit, moet het wel lukken.
(Als je het gaat proberen, maak dan eerst een backup van je AddOn en WTF folder. Scheelt een hoop werk als het fout gaat * Qck heeft er ervaring mee)
dommerick schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:27:
[...]
zou hij ook werken voor hunters? Vind hem wel extreem netjes qua look. Mooi ruim :D
Thnx!
Uiteraard, waarom niet :)
Thrilled schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:38:
wat ik me afvraag he, vinden jullie het niet super irritant om elke spell aan te klikken? Ik gebruik altijd mn nummers (1 tm = ) om mn spells te casten... en mocht ik een spell nodig hebben die hier niet binnen valt klik ik hem aan natuurlijk, maar dat zijn dan geen combat spells.. maar met addons is het altijd klikwerk, lijkt me zeer irritant...
Ik doe beide ook, maar op mijn screenshot heb ik de keybindings hidden staan, vind ik mooier.
De belangrijkste dingen hebben keybindings 1 t/m = bevat de belangrijkste spells, R is seduce/spell lock, T is CoS, Y is CoE, F is grenade, F3 is banish en ` (de knop links naast de 1) is pet attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 09:47

Alhoewel erg leuk om te doen, ben ik van mening dat dit erg lame is. Ikzelf doe het dan ook nooit (tenzij ze op mijn KOS lijst staan), maar het gebeurd me wel eens. Op de meeste servers is er volgens mij ook wel een ongeschreven regel dat je elkaar niet aanvalt tijdens het farmen. Natuurlijk zijn er altijd mensen die zich daar niet aan houden, maar het voordeel van een guild is dat je deze mensen (indien ze met meer zijn) altijd terug kunt pakken.

Laatst werd ik ook geganked door een groep van 4 in Silithus. Laat nou net 20 man van onze guild net beginnen met AQ 20 :D Die raid hebben ze even een half uurtje uitgesteld, tot ergenis van die gankers :p
Dit is gewoon goede PvP imo. Je moet gewoon gebruik maken van je omgeving dus dat heb je slim gedaan!

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Thrilled schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:38:
Als je naar het ingame menu gaat (Esc) kun je onder het kopje keybindings ook binds toevoegen aan bars die je door middel van addons hebt verkregen. Als je een stuk naar beneden scrollt kun je dan bijvoorbeeld Shift-1, Alt-1 of Ctrl-1 aan een van de knoppen in je nieuwe actionbars binden, zodat je er niet meer persé op hoeft te klikken. Op die manier kun je natuurlijk ook andere functies aan keys binden (al je bags openen met B ipv Shift-B bijv).

Het menuutje geeft trouwens aan of er aan de key die je wilt binden al iets anders verbonden was. Pas dus een beetje op dat je wel eens een key unbindt die best wel handig was (zoals F-assist target, kwam ik laatst op een altje achter :P )

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
ik ging gisteren herben.. mid-fight met een lvl 55 spin ofzo, komt die mage me shadowbolten... ook een lvl 60.. ik was al half dood, maar een healthpotion en healthstone later was de mage kassie wijlen... stomme mage..

hij heeft geluk dat ík niet ging CC-en. persoonlijk vind ik dat de ultieme lame streek.. heb zelf horde geholpen (ben alliance)

mijn motto: leven en laten leven..

en nu aub geen gezeik over reroll PvE ofzo, want dat vind ik maar nix..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

kijk dan ga ik vanmiddag eens kijken of hem geinstalleerd krijg voor mijn hunter. Ziet er wel netjes uit.

Voor de rest heb ik al mijn spells gekeybinded. Dat aanklikken vind ik echt een ramp. Zelf heb ik alles t/m 6 gebind. Daarna zijn mijn vingers niet lang genoeg om vanaf wasd naar de 7 te komen. En dan nog shift 1 t/m 6 en dan nog wat letters in de buurt van wasd. Genoeg bindings meestal :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Zeker not done in mijn ogen, zo kweek je zelf het zelfde soort figuren. Zo zorg je ervoor dat als ie weer een lvl 32 druid tegen komt dat ie niet denk ach laat maar lopen maar o nee weer zo een .... laat ik hem maar killen voor ie mij zometeen op een trieste manier terug pakt.
Laatst liep ik met mn 38 shaman (behoorlijke goeie gear) in stv en ik zag een 32 druid dus ik deed netjes wave zo van ik doe niks grind maar lekker door, zie ik hem 5 minuten laten een 29 priest die bezig was met een mob aanvallen, ja dan houdt het op die heb ik gekilled iedere keer dat ik hem zag (ik heb er niet op gewacht).
BootVluchteling schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:52:
ik ging gisteren herben.. mid-fight met een lvl 55 spin ofzo, komt die mage me shadowbolten... ook een lvl 60.. ik was al half dood, maar een healthpotion en healthstone later was de mage kassie wijlen... stomme mage..

hij heeft geluk dat ík niet ging CC-en. persoonlijk vind ik dat de ultieme lame streek.. heb zelf horde geholpen (ben alliance)

was inderdaad een stomme mages als ie ging shadowbolten ;)

[ Voor 20% gewijzigd door MantaMania op 10-11-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik vind het part of the pvp. Het gebeurt toch. Makkelijk motto, maar onder dat motto zou ik het zeker niet laten om die lui te sparen.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eehm er is een reden voor dat het kan, als je er om gaat huilen moet je op pve gaan spelen :>
(het is natuurlijk iets anders als je 20x gecorpse camped word, maar dat valt meestal wel mee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 10:05

m0nk

16-09-2003 15.15

Gewoon ganken die hap, hoe meer hoe beter! ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Het is een beetje jammer dat world PvP bijna altijd laf is.

Mensen gaan vrijwel alleen gevechten aan, wanneer het van tevoren bekend is dat zij de bovenliggende partij zijn. Vaak dus inderdaad wanneer een speler in gevecht is, of een aantal levels hoger dan de tegenstander.

Overigens valt er ook niets te rechtvaardigen zonder dat voldoende voorkennis hebt, een rogue killen omdat rogues anderen regelmatig aanvallen is echt een drogreden.

Hetzelfde met het verhaal ten opzichte van die speler die een 29 priest aanvalt, misschien had die priest hem eerder wel te grazen genomen, terwijl hij met een mob aan het vechten was.

Vat me overigens niet verkeerd op, ik ben voor world PvP :P Het is alleen wel jammer dat de manier waarop het ten uitvoering gebracht wordt, zelden eervol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

MantaMania schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:56:
[...]

Zeker not done in mijn ogen, zo kweek je zelf het zelfde soort figuren. Zo zorg je ervoor dat als ie weer een lvl 32 druid tegen komt dat ie niet denk ach laat maar lopen maar o nee weer zo een .... laat ik hem maar killen voor ie mij zometeen op een trieste manier terug pakt.
Laatst liep ik met mn 38 shaman (behoorlijke goeie gear) in stv en ik zag een 32 druid dus ik deed netjes wave zo van ik doe niks grind maar lekker door, zie ik hem 5 minuten laten een 29 priest die bezig was met een mob aanvallen, ja dan houdt het op die heb ik gekilled iedere keer dat ik hem zag (ik heb er niet op gewacht).
Ja, luister.. het is eat or be eaten. Soms kom je iemand tegen die er hetzelfde over denkt als jij, en soms niet. De ene keer houdt dat in dat je vredig naast elkaar kan lopen grinden, de volgende keer lig je aan het gras te snuffelen (of hij). Dat ganken ganken uitlokt lijkt me duidelijk, maar dat houd je als single player toch niet tegen. Iedereen is wel is gegankt, en iedereen betaalt dat ooit in zn WoW-carriere een keer terug.

Persoonlijk kijk ik altijd even naar de situatie of ik ga ganken of niet. Als ik ergens ben waar ik graag een paar quests wil doen of wil grinden ga ik niet uit mezelf lopen ganken. Maar als ik ergens alleen een quest in kom leveren en daarna weer laf weg kan wil ik nog wel eens een honorpuntje meesnoepen. Afhankelijk van de tegenstander gebeurt dat dan met of zonder eer. Ja, rogues, sorry, maar jullie pak ik graag als je laag op health zit en het liefst terwijl je met 4 mobs bezig bent. Payback is a bitch, innit :P
[...]

was inderdaad een stomme mages als ie ging shadowbolten ;)
Best knap inderdaad, als mages gaan shadowbolten. Waar leer ik die skill? :P
Resistance_NL schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:05:
Het is een beetje jammer dat world PvP bijna altijd laf is.

Mensen gaan vrijwel alleen gevechten aan, wanneer het van tevoren bekend is dat zij de bovenliggende partij zijn. Vaak dus inderdaad wanneer een speler in gevecht is, of een aantal levels hoger dan de tegenstander.

Overigens valt er ook niets te rechtvaardigen zonder dat voldoende voorkennis hebt, een rogue killen omdat rogues anderen regelmatig aanvallen is echt een drogreden.

Hetzelfde met het verhaal ten opzichte van die speler die een 29 priest aanvalt, misschien had die priest hem eerder wel te grazen genomen, terwijl hij met een mob aan het vechten was.

Vat me overigens niet verkeerd op, ik ben voor world PvP :P Het is alleen wel jammer dat de manier waarop het ten uitvoering gebracht wordt, zelden eervol is.
Helemaal waar. World-PvP is nooit echt eerlijk geweest en zal dat ook nooit worden. Je kiest gewoon de gevechten uit die je aan wilt. Hoewel ik af en toe nog wel eens iets charge wat ik eigenlijk helemaal niet aan kan... naja, die with honour dan maar :P

[ Voor 24% gewijzigd door Blistimo op 10-11-2006 10:09 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
BootVluchteling schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:52:

Reroll PVE ! :P

btw naar aanleiding van je ui vraag ik heb deze ui op mn hunter ; misschien iets voor jou

http://www.curse-gaming.c...fic-ui-updated-83106.html

Heeft me wel veel tijd gekost om alles aan te passen in te stellen en addons er uit te slopen die ik niet gebruik maar zo is het ongeveer geworden :

http://members.home.nl/optical/Wow/uifinal.jpg

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:17

Seraphin

Meep?

Over ganken, tsja eens in de zoveel tijd krijgen we gewoon de kriebels en is er heel weinig voor nodig om je over te halen flauw te doen. :P

Laatst waren we met de guild een filmpje in elkaar aan't knutselen, gewoon voor fun. Als onderdeel daarvan deden we een scene in Gnome/Dorf starting area. We zijn een horde guild maar hadden ff allemaal een gnome aangemaakt (PvE server dus nog wel op dezelfde server).

Komt er een lvl 2 gnome warrior door ons groeppie heenrennen, en begint zich lomp te gedragen (in say dat we het allemaal veel te serieus nemen blablabla whatever). In eerste instantie hebben we gewoon ons ding gedaan, maar naderhand hebben we toch even onze mains overgevlogen en hem helemaal kapot gegankt... (eerst zover zien te krijgen dattie PvP gaat natuurlijk, maar dat is niet zo heel moeilijk).

Grappige was dat er vanzelf een paar alliance 60's langskwamen, dus wat begon als een strafexpeditie van 4 horde tegen 1 gnome mondde uit in een redelijke veldslag van ongeveer 12 vs 12. Later nog geprobeerd de deeprun tram te nemen, voor het eerst dat ik in IF ben geweest. :P Heb ik trouwens niet meer gehaald: toen ik 3 meter in IF binnen was, was ik al in elkaar gebutst door alle guards en alliance 60's die we inmiddels kwaad hadden gemaakt. Ik geloof dat het 2 van ons nog wel is gelukt, maar daar was ik niet meer bij.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ganken tja euh, d'r zijn wel een paar dingen die je kan doen.

Ten eerste een goede guild tag dragen, als je een high end guild tag draagt(zelfs die van de alt guild) dan zullen ze je sneller met rust laten(immers de kans dat d'r 10 mensen naar de toe komen is aanwezig).
Tier2/3 shoulders(tja shoulders zie je dus wat de rest van je gear ook is daar blijven ze wel vanaf).
Respect hebben voor andere spelers en (iig met je main) een goede reputatie opbouwen, en dan af en toe op fora door laten schemeren wat je alt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

Meestal laat ik mensen met rust, ook al kan ik ze makkelijk hebben. Ikzelf heb er meestal geen behoefte aan om mensen af te maken, heb wel betere dingen te doen. Heel af en toe ga ik wel ff naar redridge ofzo om wat te ganken, vind ik wel geinig dan (heel af en toe is eens in de 3 maanden ofzo). Zelf heb ik er meestal niet zo heel veel problemen mee als ik gekilled word, het corpsecampen daarintegen is rete irritant.
Tegenwoordig heb ik daar niet zo heel veel last meer mee, gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:41

........
In het begin was ik ook zo'n carebear op PvP server. Totdat ik een paar keer geganked werd. Nu is het gewoon "rood is dood". Moet wel er bij zeggen dat ik niet blijf corpse campsen. Dat vind ik echt lame. Als jij het niet doet dan pakt ie jou wel in je rug. Maakt me niets uit welk level en wat ie op dat moment aan het doen is. Kost je zelf ook wel is je kop, maar dat is het spel.

Nu speel ik eigenlijk alleen nog maar op mijn priest op Stormrage (PvE) en dan mis je dat soort dingen wel is. Vooral het ganken in BRM, voor ZG en AQ :P. Was altijd spannend voor de raid begon.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulligan op 10-11-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optical schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:11:
[...]

Reroll PVE ! :P

btw naar aanleiding van je ui vraag ik heb deze ui op mn hunter ; misschien iets voor jou

http://www.curse-gaming.c...fic-ui-updated-83106.html

Heeft me wel veel tijd gekost om alles aan te passen in te stellen en addons er uit te slopen die ik niet gebruik maar zo is het ongeveer geworden :

http://members.home.nl/optical/Wow/uifinal.jpg
Ziet er strak uit :) Ik heb nu zelf een brouwsel met Discord, die is in ieder geval wel functioneel, maar niet zo mooi als deze. Ik ga deze ook maar eens proberen volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Hooli-gan schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:54:
[...]

In het begin was ik ook zo'n carebear op PvP server. Totdat ik een paar keer geganked werd. Nu is het gewoon "rood is dood". Moet wel er bij zeggen dat ik niet blijf corpse campsen. Dat vind ik echt lame. Als jij het niet doet dan pakt ie jou wel in je rug. Maakt me niets uit welk level en wat ie op dat moment aan het doen is. Kost je zelf ook wel is je kop, maar dat is het spel.

Nu speel ik eigenlijk alleen nog maar op mijn priest op Stormrage (PvE) en dan mis je dat soort dingen wel is. Vooral het ganken in BRM, voor ZG en AQ :P. Was altijd spannend voor de raid begon.
haha ja nou in BRM vind ik echt irritant omdat je daar goed 3x moet corpserunnen. Maar voor ZG en AQ is wel leuk :).

Komt regelmatig voor dat een guild voor AQ40 staat te summonen en voor te bereiden en wij als guild fftjes korte metten maken met 40 members :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ik heb 1 keer iemand geganked, om even te proeven wat het is, een level 18 hunter geloof ik, in booty bay.. was nog best beschamend eigelijk :')

ik loop daar over de pier, komt hij me tegemoet, we zien elkaar, hij had pvp al aan.. ik was lvl 42 , hij 18... kan dus simpele one-hitter worden.. ik denk, ik maak het leuk :P

hij stond stil, en wist gewoon dat ie aan het wachten was wat ik ging doen :P dus ik selecteer hem, loop iets naar achter en begin met sheep... wat ik niet wist dat dus al die booty bay goblins op je af stormen... resultaat. ik was het hout van dichtbij aan het kijken en die hunter liep rond als een schaapje... snel terug naar mn corpse gerend... zat de hunter bij de auction house in booty bay.. wilde hem toch wel graag dood hebben, Pyroblast erop en snel de zee in gedoken... ik ging hem niet corpse campen, dat is inderdaad wel lame (bovenstaande in principe ook :P ) maar goed, vond mezelf best wel dom, lig je daar als lvl 42 corpse op de grond en loopt er een schaapje over je heen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-spuit elf-

Iemand trouwens nog van plan een draenei of bloodelf te rollen?

Ik gebruik overigens addons van Ace voor m'n UI, schijnt een stuk vriendelijker te zijn qua geheugenverbruik dan bijvoorbeeld Discord. Zal vanavond 'es een screenie posten.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:10:
-spuit elf-

Ik gebruik overigens addons van Ace voor m'n UI, schijnt een stuk vriendelijker te zijn qua geheugenverbruik dan bijvoorbeeld Discord. Zal vanavond 'es een screenie posten.
niet in het begin, eerst even mn mage lvl 70 krijgen... dan kijk ik wel of ik een be of draenei wil...zullen er wel zo ontiegelijk veel zijn in het begin, je bent sowieso niet uniek, dus ik wacht wel eventjes...

[ Voor 22% gewijzigd door Thrilled op 10-11-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 09:49

Phydomir

Dennis

-spuit elf-

Goede vraag. Weet nog niet wat ik ga doen. Heb een aantal opties voor mezelf:

1) Druid als eerste door levelen naar 70
2) M'n hunter zal tegen die tijd ook rond de 60 zijn, dus misschien dat ik daar mee door ga.
3) Bloodelf Rogue rollen en weer van voor af aan beginnen. Echter zal al mijn Alliance guildies achter laten waar ik nu zo'n beetje iedere avond mee speel wel heel moeilijk worden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

ik heb 1 keer iemand geganked, om even te proeven wat het is, een level 18 hunter geloof ik, in booty bay.. was nog best beschamend eigelijk

ik loop daar over de pier, komt hij me tegemoet, we zien elkaar, hij had pvp al aan.. ik was lvl 42 , hij 18... kan dus simpele one-hitter worden.. ik denk, ik maak het leuk

hij stond stil, en wist gewoon dat ie aan het wachten was wat ik ging doen dus ik selecteer hem, loop iets naar achter en begin met sheep... wat ik niet wist dat dus al die booty bay goblins op je af stormen...
Elkaar uitlokken in BB (of Gadgetzan) gebeurt vaak idd.
Het is mij één keer gelukt om iemand op de steiger van ratchet een moonfire op zn donder te geven zonder dat de ratchet guards me aanvielen, toen hij terug begon te schieten vielen ze hem wel aan :P

Een andere truc die op PvE servers nog wel eens wordt gebruikt, is iemand van de andere factie tot een duel verleiden, en dan gauw zelf PvP flaggen; zodra de ander je dan aanvalt vanwege het duel, wordt hij ook PvP flagged.

[ Voor 36% gewijzigd door Seraphin op 10-11-2006 11:20 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 14-09 01:24
Ja, ik moet zeggen dat ik er meteen al spijt van had, maar ik was zelf net een keer of tien te grazen genomen door een lv?? ally voordat ik eindelijk mijn corpse geshift had naar het dichtsbijzijnde dorp. Dus voortaan idd maar niet meer mensen die met mobs bezig zijn backstabben. Kan me zo voorstellen dat die rogue aardig pissed was en vervolgens dat weer heeft uitgeleefd op wat andere hordies.

Mooi domino effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Kevinp schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:44:
Ganken tja euh, d'r zijn wel een paar dingen die je kan doen.

Ten eerste een goede guild tag dragen, als je een high end guild tag draagt(zelfs die van de alt guild) dan zullen ze je sneller met rust laten(immers de kans dat d'r 10 mensen naar de toe komen is aanwezig).
Tier2/3 shoulders(tja shoulders zie je dus wat de rest van je gear ook is daar blijven ze wel vanaf).
Respect hebben voor andere spelers en (iig met je main) een goede reputatie opbouwen, en dan af en toe op fora door laten schemeren wat je alt is.
Klopt, ik merk dat sinds ik m'n Judge shoulders heb ik een stuk minder lastig gevallen wordt. Guild tag helpt deels, Resisted is naast PvE ook redelijk PvP oriented en mensen van de iets grotere horde guilds willen vaak nog wel eens kijken of ze me aankunnen.

Tijdje terug in EPL tijdens halloween event nog wel leuk. Had een pak aan dus m'n gear was niet te zien, vallen een rogue en priest me aan terwijl ik drie mobs op me heb op 30% health/mana. Ik dus dood, ress en ze komen gelijk weer achter me aan. Bubble, heal en gelijk achter die priest aan, rogue had gelukkig nog nooit van stunlocken gehoord blijkbaar. Duurde niet lang of Gahrron's Withering had er twee doden bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

-spuit elf-

Zodra TBC er is ga ik een Blood Elf Warlock beginnen. Ik heb nog geen één Char op de 60, en ook tegen de tijd dat TBC er is zal dat niet anders zijn. Ik vind het dan ook gewoon leuk af en toe eens met iets anders te spelen als mijn main (NE Druid). :)

Ik heb al een Horde Warlock (Undead) en opzich bevalt die wel, ik vind alleen Undead er niet uit zien. Blood Elfs daar in tegen, zien er wel leuk uit, en ik wilde altijd nog een Warlock. En ja, ik ben dus zo'n speler: uiterlijk > racial-stats. :)

Trouwens...

Ik kwam gister voor het eerst in Booty Bay aan, en wilde daar gelijk wat op de AH zetten. Nu heb ik Auctioneer, dus ik dacht "kom laat ik gelijk scannen", maar een guildie rade mij dit af; het verziekt je prijzen.

Wat vinden jullie? Verziekt neutral AH je Auctioneer prijzen of niet?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Voor de shamans onder ons, welke build gebruiken jullie? Ik ben nog maar level 6 nu maar heb geen zin om weer bakken met gold te betalen voor het unlearnen constant zoals ik met mijn hunter moest doen steeds.

Ik zat naar deze build te kijken http://www.worldofwarcraf...0125000000000000000000000

Genoeg damage voor PVP en ook voor het grinden interessant zover ik kon lezen. Qua healing niet echt heel goed maar dat is toch niet het meest belangrijke. Ik zal nooit in de end-game instances komen dus het blijft vooral bij PVE in party's (lopen meestal met z'n 2en of 3en (Warrior en Hunter)) en PVPen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

OkkE schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:08:

Wat vinden jullie? Verziekt neutral AH je Auctioneer prijzen of niet?
Verzieken is misschien een groot woord, maar het kan wel invloed hebben denk ik. Bij ons op de server schijnt er een redelijk groot verschil te zitten in de ecnonomie aan horde / alliance kant, dus neutral AH (staat trouwens zo goed als niets op) zou een te hoge / lage voorstelling van zaken kunnen geven.

@Ebayzo:
Over het algemeen doe ik op low-lvl gewoon wat me leuk/handig lijkt met build (je weet toch niet hoe nuttig een bepaalde talent in de praktijk is, ook al lees je je vooraf in). Op lvl 40 (of iets eerder) respec ik standaard om dan een beetje een consistente build te hebben, dan kun je tot lvl 60 nog zeker 2 a 3 keer respeccen voordat het echt pijn gaat doen qua gold.

[ Voor 28% gewijzigd door Seraphin op 10-11-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resisted
Resisted is een goede guild, zitten goede lui in. Ken voornamelijk de lui die vroeger deel uitmaakte van TSH. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

OkkE schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:08:Ik kwam gister voor het eerst in Booty Bay aan, en wilde daar gelijk wat op de AH zetten. Nu heb ik Auctioneer, dus ik dacht "kom laat ik gelijk scannen", maar een guildie rade mij dit af; het verziekt je prijzen.
Bij mijn oude server (bladefist) stond er 9 van de 10 keer toch geen reet op de neutral AH.
Seraphin schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:13:@Ebayzo:
Over het algemeen doe ik op low-lvl gewoon wat me leuk/handig lijkt met build (je weet toch niet hoe nuttig een bepaalde talent in de praktijk is, ook al lees je je vooraf in). Op lvl 40 (of iets eerder) respec ik standaard om dan een beetje een consistente build te hebben, dan kun je tot lvl 60 nog zeker 2 a 3 keer respeccen voordat het echt pijn gaat doen qua gold.
Goed punt. Zeker die totems heb ik nog geen idee van hoe handig die zijn. Denk dat ik het inderdaad maar even aankijk. De eerste 10/15 punten zijn toch wel standaard dus dan ben ik alweer een stuk verder qua ervaring. Tnx voor de tip

[ Voor 46% gewijzigd door Ebayzo op 10-11-2006 12:18 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:13:
[...]
En vaak zijn endgame builds toch minder handig voor het levellen. Is mijn ervaring tenminste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

Thrilled schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:07:
ik heb 1 keer iemand geganked, om even te proeven wat het is, een level 18 hunter geloof ik, in booty bay.. was nog best beschamend eigelijk :')

ik loop daar over de pier, komt hij me tegemoet, we zien elkaar, hij had pvp al aan.. ik was lvl 42 , hij 18... kan dus simpele one-hitter worden.. ik denk, ik maak het leuk :P

hij stond stil, en wist gewoon dat ie aan het wachten was wat ik ging doen :P dus ik selecteer hem, loop iets naar achter en begin met sheep... wat ik niet wist dat dus al die booty bay goblins op je af stormen... resultaat. ik was het hout van dichtbij aan het kijken en die hunter liep rond als een schaapje... snel terug naar mn corpse gerend... zat de hunter bij de auction house in booty bay.. wilde hem toch wel graag dood hebben, Pyroblast erop en snel de zee in gedoken... ik ging hem niet corpse campen, dat is inderdaad wel lame (bovenstaande in principe ook :P ) maar goed, vond mezelf best wel dom, lig je daar als lvl 42 corpse op de grond en loopt er een schaapje over je heen :')
is leuker om dit met een priest te doen, met mijn alt lvl 42 priest, regelmatig iemand mind controllen, dan vallen de guards die persoon aan, en dan heel snel het water in. (gaat niet altijd goed)
als je ver geneog bent gaan de guards weer terug :)

en tsja ik moet en zal nog een keer een alliance van de boot af MC en!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Gohan-san schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:29:
[...]

is leuker om dit met een priest te doen, met mijn alt lvl 42 priest, regelmatig iemand mind controllen, dan vallen de guards die persoon aan, en dan heel snel het water in. (gaat niet altijd goed)
als je ver geneog bent gaan de guards weer terug :)

whehe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999

Snuffel

Vroem!

Gisteren weer een paar uurtjes gequest. Blijft leuk hoor, je questlog leegwerken, leuk voor je XP
Had er een hele hoop openstaan, en ondertussen waren veel quests van rood naar oranje naar groen verlopen. Snel een groepje samengesteld en hup, er vol tegenaan.
In een klein uurtje toch nog 20k aan xp verdiend (goed, ik was rested...).

Verder nog even meegedaan met ZF. Het valt mij op dat mensen die je random vragen mee te doen aan een instance absoluut niet goed voorbereid op pad gaan.
Was net goed voor de poort van ZF, moest de eerste alweer eten. Na 3 kills meldde er eentje dat zijn gear tever beschadigd was. Nieuw groepslid gevonden, gesummoned naar ZF, wassie niet goed uitgerust qua equipment (hunter: geen pijlen).
Heb snel de party verlaten en mijn 'vrienden' maar weer opgezocht.
Ik speel al samen met een Pally en een hunter vanaf lvl 12, en ik moet zeggen dat we een monsterlijk goede samenwerking hebben.
We vliegen werkelijk alle instances door, al dan niet aangevuld met één of twee extra personen, en ik kan volledig op hen vertrouwen, al woont de een in Zweden en de ander in Engeland.
Grappig om te zien dat je in zo'n virtuele wereld toch een bepaalde band met elkaar opbouwt.
Moet zeggen dat dat inherent is aan de leeftijd van de speler, want veel jonge spelers zijn (in mijn ogen) de meest 'onbetrouwbare' spelers.
Merk dat ik als 'oudere' (toch wel 30++) speler toch heel anders tegen bepaalde dingen aankijk.
Vooropgesteld: uitzonderingen daargelaten! Ik wil niet iedereen over één kam scheren!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in afwachting van men realm transfer, gisteren nog eens mee gaan raiden met vriendenguild. Sapphiron gedowned na 2 1% whipes en toch al even kennis gemaakt met kel`thuzad fight. De fight ziet er precies wel leuk uit, maar op het eerste zicht had het veel tactischer mogen zijn zoals bij de 4HM. :) Heb de fight natuurlijk nog niet helemaal gedaan, dus kan er moeilijk over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Snuffel schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:46:
Gisteren weer een paar uurtjes gequest. Blijft leuk hoor, je questlog leegwerken, leuk voor je XP
Had er een hele hoop openstaan, en ondertussen waren veel quests van rood naar oranje naar groen verlopen. Snel een groepje samengesteld en hup, er vol tegenaan.
In een klein uurtje toch nog 20k aan xp verdiend (goed, ik was rested...).

Verder nog even meegedaan met ZF. Het valt mij op dat mensen die je random vragen mee te doen aan een instance absoluut niet goed voorbereid op pad gaan.
Was net goed voor de poort van ZF, moest de eerste alweer eten. Na 3 kills meldde er eentje dat zijn gear tever beschadigd was. Nieuw groepslid gevonden, gesummoned naar ZF, wassie niet goed uitgerust qua equipment (hunter: geen pijlen).
Heb snel de party verlaten en mijn 'vrienden' maar weer opgezocht.
Ik speel al samen met een Pally en een hunter vanaf lvl 12, en ik moet zeggen dat we een monsterlijk goede samenwerking hebben.
We vliegen werkelijk alle instances door, al dan niet aangevuld met één of twee extra personen, en ik kan volledig op hen vertrouwen, al woont de een in Zweden en de ander in Engeland.
Grappig om te zien dat je in zo'n virtuele wereld toch een bepaalde band met elkaar opbouwt.
Moet zeggen dat dat inherent is aan de leeftijd van de speler, want veel jonge spelers zijn (in mijn ogen) de meest 'onbetrouwbare' spelers.
Merk dat ik als 'oudere' (toch wel 30++) speler toch heel anders tegen bepaalde dingen aankijk.
Vooropgesteld: uitzonderingen daargelaten! Ik wil niet iedereen over één kam scheren!
Klopt als een bus... het meest irritante ooit in WoW is als je eindelijk een PuG hebt en je wilt gaan starten dat je te lezen krijgt dat iemand moet eten want mama roept... !! dude, start dan geen PuG voor een instance. Ik trek altijd 2 uur uit voor een instance en ik moet gewoon zeker weten dat ik niet gestoord kan worden... niks irritanter als je group uitelkaar valt voordat je klaar bent.. maar dit probleem heb ik eigelijk op de lagere levels.. nu 40+ wordt dat steeds minder..

Met een band opbouwen merk ik het ook wel.. in het begin verwachtte ik dat niet maar nu zit ik in een vrij grote nederlandse guild , en mede door mijn domme naam (Kroket :+ ) en vele aanwezigheid beginnen mensen je echt te kennen. Als je er even niet bent en je hoort van je vriendin dat men naar je vraagt op WoW dan denk je toch ook wel van: hey, toch wel leuk :) .. ik vind WoW toch wel een 2e sociale leven...mijn vriendin (tijdje terug vertelde ik al dat mijn vriendin ook wilde gaan spelen, wilde persee alliance omdat die mooier waren dan de horde, lelijke koeien (tauren) etc..) heeft nu eindelijk toegegeven dat ze verslaafd is aan WoW!, ze speelt nog net geen maandje, continue met mij opgetrokken, is nu lvl 36 en heeft gisteren 7 uur aan 1 stuk geWoWed omdat ze vrij was van school... en in het begin was het "ik ga echt niet betalen voor een spel om het te spelen" .. uhuh :D ze kan niet wachten op een vlammend paard ( ze lacht me nu al uit met mn black stallion ) en ik zit zelf ook wel te wachten op het moment dat we samen instances kunnen doen e.d.

Vind het trouwens ideaal dat mijn meisje nu ook WoW speelt, nooit geen gezeur van: je geeft mij te weinig aandacht, je zit veel te veel computer spelletjes te spelen... nu is het van: kan je me helpen met die en die quests? :+

WoW _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:51:
in afwachting van men realm transfer, gisteren nog eens mee gaan raiden met vriendenguild. Sapphiron gedowned na 2 1% whipes en toch al even kennis gemaakt met kel`thuzad fight. De fight ziet er precies wel leuk uit, maar op het eerste zicht had het veel tactischer mogen zijn zoals bij de 4HM. :) Heb de fight natuurlijk nog niet helemaal gedaan, dus kan er moeilijk over oordelen.
Weet je al waar je naartoe gaat? Zo ja, weet je al wannéér je daarnaartoe kúnt gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:53:
[...]

Met een band opbouwen merk ik het ook wel.. in het begin verwachtte ik dat niet maar nu zit ik in een vrij grote nederlandse guild , en mede door mijn domme naam (Kroket :+ ) en vele aanwezigheid beginnen mensen je echt te kennen. Als je er even niet bent en je hoort van je vriendin dat men naar je vraagt op WoW dan denk je toch ook wel van: hey, toch wel leuk :) .. ik vind WoW toch wel een 2e sociale leven...mijn vriendin (tijdje terug vertelde ik al dat mijn vriendin ook wilde gaan spelen, wilde persee alliance omdat die mooier waren dan de horde, lelijke koeien (tauren) etc..) heeft nu eindelijk toegegeven dat ze verslaafd is aan WoW!, ze speelt nog net geen maandje, continue met mij opgetrokken, is nu lvl 36 en heeft gisteren 7 uur aan 1 stuk geWoWed omdat ze vrij was van school... en in het begin was het "ik ga echt niet betalen voor een spel om het te spelen" .. uhuh :D ze kan niet wachten op een vlammend paard ( ze lacht me nu al uit met mn black stallion ) en ik zit zelf ook wel te wachten op het moment dat we samen instances kunnen doen e.d.

Vind het trouwens ideaal dat mijn meisje nu ook WoW speelt, nooit geen gezeur van: je geeft mij te weinig aandacht, je zit veel te veel computer spelletjes te spelen... nu is het van: kan je me helpen met die en die quests? :+

WoW _/-\o_
Pas er toch maar mee op, want uiteindelijk zal het wow zijn dat jullie relatie domineert. Geloof me, mijn vorige vriendin is door mij ook verslaafd geraakt aan wow :/ Zolang beiden hun grenzen houden, komen er ni veel problemen uit voor. Maar als jouw vriendin al 7u speelt op vrije dagen, dan is ze toch wel redelijk addicted aant worden :)
Het is dus niet zo dat wow altijd goed is voor een relatie, heb zo ooit is het verhaal gehoord van een kerel die zijn vrouw is kwijtgespeeld aan zijn GM, ze speelden samen wow en zijn vrouw was een affaire begonnen met de GM van hun raiding guild :/
SMulTiE schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:58:
[...]

Weet je al waar je naartoe gaat? Zo ja, weet je al wannéér je daarnaartoe kúnt gaan?
naar trollbane en ik hang nu weer aan de telefoon ervoor :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 14-09 22:30

Tubby

or not to be

Thrilled schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:53:
[...]

WoW _/-\o_
ideaal, maar ook als je vriendin geen WoW speelt is het wel een spel wat minder frustratie oplevert bij de wederhelft. WoW kan ik bv gewoon beneden in de huiskamer spelen en tijdens het spelen ben ik gewoon aanspreekbaar.

Dat was met shoot-m-ups wel anders, die moet je met headset spelen en daardoor ben je automatisch heel afgesloten. Bovendien heb je daar een veel hogere concentratie voor nodig, en bij wow is dat een stuk minder, dat is meer casual. Even afgezien van als je instances in gaat e.d. Ik merk zelf dat ik veel minder vloek e.d. O-) lekker ff vissen, of handelen op de auction hall 8) of een paar questjes doen.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Haha, dat is inderdaad heel herkenbaar.
Bij ons in huis peelt iedereen WoW, en dan hebben we er toch vier tegelijk die willen spelen.
Mijn vriendin(g) is degene die het minste speelt, net als dochterlief. Maar zoonlief en ik zijn zo gek als een deur af en toe.
Hij kan net als ik uren spelen, en het liefst gaat hij 's nachts om 3-4 uur pas slapen nadat al zijn guildvriendjes ook naar bed zijn gegaan. Vriendin(g) vindt het wel prima, al vindt ze soms wel dat het wel eens te gek wordt :P

Ach ja, soms is niet altijd zeg ik dan, en vervolgens logt ze zelf maar in om mee te spelen :)

[

[ Voor 64% gewijzigd door Snuffel op 10-11-2006 13:06 ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:59:
[...]
Pas er toch maar mee op, want uiteindelijk zal het wow zijn dat jullie relatie domineert. Geloof me, mijn vorige vriendin is door mij ook verslaafd geraakt aan wow :/ Zolang beiden hun grenzen houden, komen er ni veel problemen uit voor. Maar als jouw vriendin al 7u speelt op vrije dagen, dan is ze toch wel redelijk addicted aant worden :)
Het is dus niet zo dat wow altijd goed is voor een relatie, heb zo ooit is het verhaal gehoord van een kerel die zijn vrouw is kwijtgespeeld aan zijn GM, ze speelden samen wow en zijn vrouw was een affaire begonnen met de GM van hun raiding guild :/
wow dat lijkt me wel fucked up als je vriendin iets met iemand anders uit WoW begint :P

Maar goed, zodra we samen zijn is het ook samen zijn, en niet WoWen... vanwege haar strenge vader zien we elkaar maar 3x per week ofzo , de rest van de dagen is het contact via msn , nu via wow dan..mocht ze vreemdgaan dan is ze sowieso mij niet waard vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Gohan-san schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:29:

whaha om die reden doe ik dus nooit duels op boten / zepps (met de meeste classes moet het geen probleem zijn natuurlijk, maar ik loop liever niet het risico op een dom moment tegen een bepaalde talent aan te lopen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

heb zo ooit is het verhaal gehoord van een kerel die zijn vrouw is kwijtgespeeld aan zijn GM, ze speelden samen wow en zijn vrouw was een affaire begonnen met de GM van hun raiding guild
Ach, dat soort verhalen hoor je, en of het waar is wil ik in het midden laten. Je bent er zelf bij, en als zoiets gebeurt heb je dat aan jezelf te danken, had je maar beter moeten opletten cq. minder moeten spelen.
En een spel is nooit verslavend, het zijn mensen die verslavingsgevoelig zijn. Een spel kan dat hoogstens naar boven halen bij iemand, niets meer en niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Snuffel schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:06:
[...]

Ach, dat soort verhalen hoor je, en of het waar is wil ik in het midden laten. Je bent er zelf bij, en als zoiets gebeurt heb je dat aan jezelf te danken, had je maar beter moeten opletten cq. minder moeten spelen.
En een spel is nooit verslavend, het zijn mensen die verslavingsgevoelig zijn. Een spel kan dat hoogstens naar boven halen bij iemand, niets meer en niets minder.
verhaal lijkt mij ook broodje aap.. moet je toch wel doorhebben? of je bent zo verslaafd dat je het allemaal niet boeit..

ergens onzin natuurlijk, iedereen heeft wel verslavingsgevoeligheid, het ligt aan het object wat dat omhoog trekt, dus verschillende dingen kunnen verslavend zijn..en het ligt ook aan de zwakte van de persoon zelf denk ik.. ik drink heel af en toe wat, rook nooit, drugs al helemaal niet.. geen van alle ben ik verslaafd aan.. ligt aan je eigen discipline.. ik ben wel verslaafd aan WoW, geef ik toe, maar ik zie geen noodzaak in om die verslaving af te stoten omdat het niet schadelijk is voor mij of mijn omgeving... wat bij drank/rook/drugs wel zo is..

[ Voor 5% gewijzigd door Thrilled op 10-11-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:08
Ik heb net mijn gloednieuwe AL2051W - 20" Breedbeeld aangesloten, maar WoW geeft alleen
nog 4:3 resoluties aan en niet de nodige 1680x1050. Zelfs de resolutie van mijn vorige setup (ook breedbeeld op 1440x900) is verdwenen.

Iemand een idee wat ik nog mis? 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kapoen schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:15:
Ik heb net mijn gloednieuwe AL2051W - 20" Breedbeeld aangesloten, maar WoW geeft alleen
nog 4:3 resoluties aan en niet de nodige 1680x1050. Zelfs de resolutie van mijn vorige setup (ook breedbeeld op 1440x900) is verdwenen.

drivers van je beeldscherm geinstalleerd? Lijkt me dat WoW kijkt in windows wat voor resoluties je beeldscherm aan kan geloof ik?

ook al ge-reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Heeft het voor nieuwe mensen nut zichzelf nu nog aan te melden of is het nu bijna onmogelijk om zo'n level te bereiken dat je een beetje mee kan komen met de rest van de (al dan niet wat langere) spelers van WoW.

Ik heb namelijk al een tijdje lopen twijfelen of ik ook de Online versie van deze RPG wil gaan spelen en heeft het uberhaupt wel nut als je bijv. 1 uur per avond tijd hebt om te spelen?
Wacht tot januari en start op een nieuwe server. Iedereen is daar dan ook weer level 1 :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Oh ja, nog even eens wat:

Ik gebruik Cosmos met allerlei add-ons. Nu ben ik wel eens benieuwd hoe dat hier ontvangen wordt, want als ik zo rondvraag op 'mijn' server, dan zijn er bizar weinig mensen die Cosmos gebruiken/herkennen.

Hoe zit dat hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:22:
[...]

Wacht tot januari en start op een nieuwe server. Iedereen is daar dan ook weer level 1 :)
Ben 2 weken geleden begonnen. Heb weinig tijd, maar ben al lvl 20. Komen dagelijks genooooeg nieuwe mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Ik gebruik Cosmos (nog) niet, maar ik denk dat je hier op het forum overal het algemeen veel mensen tegenkomt die add-ons draaien. (ik gebruik nu auctioneer, discord action bars & GEM. CT_raidassist en decursive heb ik al gedownd voor als ik 60 raak).

Tsja, op een server heb je te maken met de willekeurige mensen die het spelletje spelen, hier op een forum (en dan nog wel een forum van een redelijk tech-oriented community) kom je toch de mensen tegen met een wat verder gaande interesse in handigheidjes.....

Hey wacht is ff.... "handigheidje" is "tweak" in het engels :P

@Erwin hieronder:
Ik hoop het toch niet: dit weekend wil ik de 60 toch wel halen (ben nu halverwege de 57) :P

[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 10-11-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:26:
CT_raidassist en decursive heb ik al gedownd voor als ik 60 raak).
En die zijn tegen die tijd al 3 keer ge-update, kan je ze weer downloaden. :P ;)

Ik raad mensen toch aan om 'es naar wowace en de bijbehorende addons te kijken, zit mooi spul tussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:59:

naar trollbane en ik hang nu weer aan de telefoon ervoor :P
You join Denial yesh ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 09:49

Phydomir

Dennis

Ik draaide eerst ook Cosmos maar daar zit voor mij teveel troep in die ik niet gebruik.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ikzelf gebruik Titanpanel, atlas (handig voor instances, + de optie om niet-ontdekte gebieden toch te laten zien op je map is erg handig) quickloot, en verder weet ik het zo 1, 2, 3 niet...

elke dag worden er weer zoveel nieuwe chars aangemaakt, alts of nieuwe spelers maakt niet uit, je loopt echt nooit achter, je zal natuurlijk niet gelijk mee kunnen met de top, maar als ik een nieuwe char maak loop ik tussen nieuwe spelers, en je hebt echt niet het gevoel van, kut nu moet ik in mn eentje opnieuw beginnen en het duurt nog zolang voordat ik wat ben... You're not alone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yesh, i hopes. de GM aan de lijn kon me niks verder helpen, hij wist het antwoord niet en zei dak maar een mailtje moest sturen. lang leve goeie support....
Heb vorige week al mail gestuurd, ben nog altijd op antwoord aant wachten -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:24:
[...]

Ben 2 weken geleden begonnen. Heb weinig tijd, maar ben al lvl 20. Komen dagelijks genooooeg nieuwe mensen.
tuurlijk, maar als je echt op gelijke voet met iedereen wil beginnen, dan kun je beter even wachten tot de expansion uitkomt en dan op een nieuwe server starten. Het nieuwe server gevoel duurt een paar maanden en is niet te vergelijken met oudere servers waar de hele economie al gebaseerd is op level 60s en hun alts. Een raid op Hillsbrad van 30 level 20-30s tegen 30 andere level 20-30s gebeurt maar 1x en dat is in de beginperiode van een server.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:33:
Ikzelf gebruik Titanpanel, atlas (handig voor instances, + de optie om niet-ontdekte gebieden toch te laten zien op je map is erg handig) quickloot, en verder weet ik het zo 1, 2, 3 niet...

[...]
Titanpanel gebruikt na verloop van tijd echt wel veel geheugen, je kan beter overstappen op fubar, welke dezelfde opties/addons heeft, maar bijna niets van geheugen in gebruik neemt. En daar bovenop zal je ook zien dat fubar veel meer opties biedt :)

Zelfde geldt trouwens voor decursive & ct: Beiden kan je vervangen met minder memory-usage addons, namelijk detox (voor decursive) & ace2.
barmod in ace2: bartender
decursive: detox
ctra: oRA2
boss modd: Bigwigs of Vendetta boss mods
En zo kunnen we blijven doorgaan e :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Tja, je zal ongetwijfeld gelijk hebben met geheugengebruik etc, maar persoonlijk ben ik voorstander vaan een bepaalde add-on met veel mogelijkheden daarin verwerkt.
Alles los installeren is wel een optie, maar voor mij niet weggelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:37:
En zo kunnen we blijven doorgaan e :p
Dat zeg ik, Ace! :)

Spelen er veel mensen in de Beta hiero? Ik heb al wat epics verkocht voor groene questrewards. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:40:
Tja, je zal ongetwijfeld gelijk hebben met geheugengebruik etc, maar persoonlijk ben ik voorstander vaan een bepaalde add-on met veel mogelijkheden daarin verwerkt.
Alles los installeren is wel een optie, maar voor mij niet weggelegd :)
Mja, iedereen heeft zijn voorkeuren natuurlijk. Ik moet persoonlijk toegeven dat Ace me bijzonder hard heeft verbaasd. De opties die ik daarbij heb, zijn niet in titanpanel of verborgen via / commands, wat ik wel spijtig vind. Want geef mij maar een handige dropdown box/menu dan via / commands alles gaan typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Hmm ik zal eens kijken naar detox en de ander alternatieven. Op zich heb ik er geen problemen mee om een paar bitjes extra ram te moeten gebruiken. Ik heb 2GB en kom zelden tot nooit boven de 60% mem usage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

Ikzelf gebruik ook sommige ace add-ons maar meeste is toch Dab/dart/duf..
Misschien moet ik toch eens helemaal overgaan op Ace. Het is wel een stuk beter geschreven en heeft beter gebruik van geheugen. Moet dan alleen wel ff uitvinden of alles bestaat voor Ace ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Voor mijn info: waar kan ik dat Ace vinden, liefts met wat screenshots e.d.?

:P

UTFS!! Oh nee, Google....

[ Voor 18% gewijzigd door Snuffel op 10-11-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:45:
Hmm ik zal eens kijken naar detox en de ander alternatieven. Op zich heb ik er geen problemen mee om een paar bitjes extra ram te moeten gebruiken. Ik heb 2GB en kom zelden tot nooit boven de 60% mem usage.
mja, als je voldoende ram hebt is dat natuurlijk niet erg. maar ik persoonlijk probeer altijd mijn RAM geheugen zo laag mogelijk te houden om toch het spel zo vlot mogelijk te laten lopen met een maximum aan informatie op men scherm :)
Als je kijkt naar een dab tegenover bartender, zitten we bijna in dubbel geheugengebruik. Als je een UI neemt met allemaal gewone addons of een UI met ace & de loading addons (addons die het laden vergemakkelijkeren -> kortere laadtijd -> vloeiender) bespaar je toch wel VEEL op geheugen hoor. Je moet ook meerekenen dat je geheugen altijd vermeerdert, dus als je enkele uurtjes non-stop gamed (wat vele raiders ook doen :p) dan kan je beeld soms wel eens wat lagstootjes vertonen of vertragingseffecten.

Ik zal eens mijn vorige Ace UI online zetten en zo dadelijk editen :)

edit: http://img481.imageshack....rnshot110806193157jl1.jpg -> vorige UI, zal vanavond nieuwe hier eens poste :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:54:
Voor mijn info: waar kan ik dat Ace vinden, liefts met wat screenshots e.d.?

:P

UTFS!! Oh nee, Google....
-spuit elf-

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:31:
[...]

En die zijn tegen die tijd al 3 keer ge-update, kan je ze weer downloaden. :P ;)

Ik raad mensen toch aan om 'es naar wowace en de bijbehorende addons te kijken, zit mooi spul tussen. :)
Ja, hoi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Tubby schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:01:
[...]

ideaal, maar ook als je vriendin geen WoW speelt is het wel een spel wat minder frustratie oplevert bij de wederhelft. WoW kan ik bv gewoon beneden in de huiskamer spelen en tijdens het spelen ben ik gewoon aanspreekbaar.

Dat was met shoot-m-ups wel anders, die moet je met headset spelen en daardoor ben je automatisch heel afgesloten. Bovendien heb je daar een veel hogere concentratie voor nodig, en bij wow is dat een stuk minder, dat is meer casual. Even afgezien van als je instances in gaat e.d. Ik merk zelf dat ik veel minder vloek e.d. O-) lekker ff vissen, of handelen op de auction hall 8) of een paar questjes doen.
als ik aan het raiden ben dan zit ik ook geconcentreerd met een koptelefoon op en dat 4 uur lang achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
mja, dat bartender is allemaal leuk en aardig maar ik kan er een stuk minder mee dan met DAB...

heb Bongos (geen Ace-addon, maar wel lichter qua geheugengebruik) ook geprobeerd en dat ging ook redelijk aardig maar ik miste wederom wat handige dingen uit DAB

zoek dus een addon die net zo flexibel is als DAB maar dan wat lichter, een DABlite zou ideaal zijn ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 21:12
Kapoen schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:15:

speel al sinds het spel uit is op m'n 20" apple cinema display op 1680*1050 dus 'k zou je drivers enzo eens checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:08
Thrilled schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:19:
[...]

drivers van je beeldscherm geinstalleerd? Lijkt me dat WoW kijkt in windows wat voor resoluties je beeldscherm aan kan geloof ik?

ook al ge-reboot?
Het probleem is blijkbaar het volgende:
- ik speel op een laptop (Dell Inspiron 9300 met Geforce 6800)
- mijn Acer scherm wordt dus aangeduid als scherm 2 (alhoewel het in windows staat aangevinkt als
primair beeld)
- WoW kan niet overweg met de 'scherm 2' aanduiding en zoekt alleen naar mogelijkheden
om het scherm aan te sturen dat het zelf kent als primair (in dit geval dus mijn laptop scherm).

Nu zoek ik dus een manier om WoW of Windows zodanig in te stellen dat het Acer scherm
echt als primair wordt herkend.

[ Voor 11% gewijzigd door Kapoen op 10-11-2006 14:40 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kapoen schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:36:
[...]

Het probleem is blijkbaar het volgende:
- ik speel op een laptop (Dell Inspiron 9300 met Geforce 6800)
- mijn Acer scherm wordt dus aangeduid als scherm 2 (alhoewel het in windows staat aangevinkt als
primair beeld)
- WoW kan niet overweg met de 'scherm 2' aanduiding en zoekt alleen naar mogelijkheden
om het scherm aan te sturen dat het zelf kent als primair (in dit geval dus mijn laptop scherm).

Nu zoek ik dus een manier om WoW of Windows zodanig in te stellen dat het Acer scherm
echt als primair wordt herkend.
en voor de gein je acer scherm op scherm 2 zetten helpt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
je ene scherm uitschakelen met fn-f8 ofzo(dacht ik).

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!