Het Grote World of Warcraft topic - Deel 92 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 23.600 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

hmm, ff een vraagje, ik zag bijvoorbeeld net de website van restyle maar jullie gebruiken phpraid EN eqDKP en een nieuws website? Is het niet best vervelend om dat alles samen te hebben draaien?

Ik ben bezig met een eqDKP en PHPraid in een en zoek eigelijk guilds om het te beta testen :P

Je kan dus RP en Raids op 1 webpagina gebruiken en rp toevoegen, nieuws, raids added, ranks, allemaal van dat soort dingen..

Denk je dat mensen daar in geinteresseert zijn? :P

je kan een kijkje nemen op iae.wow-raids.net

lemme know in een DM ofzo ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:47
RainManX schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:15:
[...]

Ik gok er op dat ze nog de kite manier gebruiken, dan blijf je inderdaad wipen als er een kiter doodgaat :P

(Mocht ik gelijk hebben: Tip: Ga gewoon de spawns killen m.u.v. de draken die je hibernate/kite, dan wordt het veeel makkelijker)
Volgens mij gebruikt iedereen andere tactics. Wij hebben ook wel een grappige manier gevonden om een wipe te voorkomen als er een kiter doodgaat. Als dit gebeurd gebruikt onze orb controller de fire bolt AoE van razorgore, kite met razorgore alle mobs naar de andere kant van de room, maakt een ei kapot, gebruikt de AoE nog een keer en geeft dan de orb over aan de MT. Gevolg is dat alle! mobs op de oude orb controller zitten met ontzettend veel aggro. Deze kite dan alle mobs en kan flink gehealed worden door alle priests, want die aggro nemen ze toch niet meer over. Vorige week heeft deze persoon alle mobs gekite tijdens de laatste 12 eieren, redelijk imba en heel grappig om te zien. Wel moeten de mages nog steeds worden gekilled, maar dat mag geen probleem zijn.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:46:
[...]

rogue! niet rouge! :P zooooo'n irritante fout .. echt waar :P
http://www.darklegacycomics.com/41.jpg

rouge > rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

[rant] Kan dat IRRITANTE geslowchat over fucking bullcrap nou eens eindelijk kappen?
De normale discussies zijn amper te volgen, en de echt leuke posts schieten hierdoor weg.[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

RaseriaN schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:34:
[rant] Kan dat IRRITANTE geslowchat over fucking bullcrap nou eens eindelijk kappen?
De normale discussies zijn amper te volgen, en de echt leuke posts schieten hierdoor weg.[/rant]
wat de een leuke post vind hoef jij niet leuk te vinden en andersom ook. Dus laat iedereen lekker posten of doe een mod-break als je het echt zooo nodig vind dat de rest niks mag posten. Dat je lekker kan lezen wat je zelf wil :Z

Zo na veel rerollen etc en mijn twink volledig gegeared te hebben. Ga ik nu proberen een hunter naar de 60 te lvlen. Heb gekozen voor een tauren hunter en iets zegt me dat dit de eerste fout al is :P Want troll begint met veel meer agility dus ik weet niet hoeveel dat verschil geeft op lvl 60. Wel vind ik die stun van die tauren nuttig.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
RaseriaN schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:34:
:{ Excuse me, maar ik persoonlijk vind het wel eens leuk om af en toe wat anders te lezen dan "wij hebben gister die en die neergehaald, die en die op zoveel %, dat en dat geloot", of dat gezeur over fearward en weet ik het wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

Reageer dan niet :{

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 09-11-2006 13:44 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
ImdaMned schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:10:
[...]

Hoe kan je in godesnaam wipen op razorgore als je nefarian of geruime tijd op farm hebt?
jep die kite manier ze willen niet naar de dps manier, waarom weet ik niet.

Maar het leuke is dat we 1x bijna standaard dood gaan. En daarna gewoon met 40 bljiven staan.
gister hadden we nog 3 warriors levend, en ik dnek 1 druid en 2 shamans. Dus shamans ankte, en wilde eignlijk zo veel mogelijk combat rsses doen maar toen ging druid dood :S.

iig met zo'n 15 man phase 2 afgewerkt :P en dat was niet zo'n probleem.

veal ging eigenlijk makkelijk neer ondanks dat we wat minder dps mee hadden. normaal wil dit ook nog wel eens een keer als whipefestijn dienen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
Thrilled schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:39:
[...]

:{ Excuse me, maar ik persoonlijk vind het wel eens leuk om af en toe wat anders te lezen dan "wij hebben gister die en die neergehaald, die en die op zoveel %, dat en dat geloot", of dat gezeur over fearward en weet ik het wat...
Ik denk dat hij dat bedoelt. Ik vind iig ook beetje teveel een raid-dagboek worden dan een 'discussie'. Hoewel ik die gold buyers/fear ward discussies ook wel aardig zat ben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey kaap,

Dat is erg lang geleden.... Je naam komt me ook zo bekent voor aleen het zit op puntje van me tong,

Welke clan / tag had je? ;/
Dacht dat het PB [Afkorting was] kan me vergissen ;/

Leuk te zien dat mensen oude Restyle nog kennen ;P

Wiebbe, ik heb wel intresse maar ben wel bang voor onstabiele systeem.
Eerst ff flink testen dan ;)

Mafferick For old sakes [=R=] Clan tag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999

Snuffel

Vroem!

Mag het ook vriendelijker?

Ik probeer hier leuke dingen te lezen en af en toe wat te leren, en dan beginnen er een paar onderling te zeiken en te zieken... :|

In ieder geval heb ik gisteren weer wat geleerd.
Ik had een zooitje grave moss op AH staan, en toevallig was ik de afgelopen dagen niet ingelogd geweest (moet ook wel eens wat anders doen).
Gisteravond toch nog even kijken of ik wat verkocht het, en waarempel: ik had de grave moss weer terug in mijn postbus (overpriced? wat is dat? :P).
Wel met daarop een timer dat hij nog 1 uur in mijn bus zou staan, om vervolgens gedelete te worden?

Bevreemde mij dat je met retour gestuurde zaken dus een timer meekrijgt..
Klopt dat inderdaad?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:49:
[...]

jep die kite manier ze willen niet naar de dps manier, waarom weet ik niet.

Maar het leuke is dat we 1x bijna standaard dood gaan. En daarna gewoon met 40 bljiven staan.
gister hadden we nog 3 warriors levend, en ik dnek 1 druid en 2 shamans. Dus shamans ankte, en wilde eignlijk zo veel mogelijk combat rsses doen maar toen ging druid dood :S.

iig met zo'n 15 man phase 2 afgewerkt :P en dat was niet zo'n probleem.

veal ging eigenlijk makkelijk neer ondanks dat we wat minder dps mee hadden. normaal wil dit ook nog wel eens een keer als whipefestijn dienen.
wij doen ook de kite manier maar dan wel met een link naar de dps manier ;)
Wij laten 4 warriors kiten en de rest dus dpsen, iedereen kilt dus mages als 1ste prioriteit en daarna legionnairs. In het begin pick je dus als warrior bijna alleen maar dragons op en naarmate het wat voller word pak ik ook wat legionnairs mee, maar als ik dan langs een groep loop die niks te doen heeft blijft er vaak wel een legionnair achter ;)
Op die manier heb je toch de kiting als er weinig dps is, en als er genoeg dps is kill je toch het grootste deel van de legionnairs ook nog.
Snuffel schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:04:
Mag het ook vriendelijker?

Ik probeer hier leuke dingen te lezen en af en toe wat te leren, en dan beginnen er een paar onderling te zeiken en te zieken... :|

Ik had een zooitje grave moss op AH staan, en toevallig was ik de afgelopen dagen niet ingelogd geweest (moet ook wel eens wat anders doen).
Gisteravond toch nog even kijken of ik wat verkocht het, en waarempel: ik had de grave moss weer terug in mijn postbus (overpriced? wat is dat? :P).
Wel met daarop een timer dat hij nog 1 uur in mijn bus zou staan, om vervolgens gedelete te worden?

Klopt dat inderdaad?
alleen items die je gekocht hebt hebben volgens mij een 3 dagen timer, andere spullen is standaard 24 of was het 29 dagen in je mail. als ik soms wat ruimte nodig heb in mn bags zet ik het flink duur op de ah en komt het vanzelf in mn mail, of ik stuur het heen en weer tussen mn alts.
Ben je te laat met spullen van de ah ben je ze gewoon kwijt, ben je te laat met spul van een ander dan krijgt hij ze gewoon terug.

[ Voor 32% gewijzigd door MantaMania op 09-11-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Snuffel schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:04:

Klopt dat inderdaad?
Dingen worden automatisch uit je mail gedelete (na bepaalde tijd) zo kun je dus items / gold mislopen die je via AH of members hebt gekregen.

Denk dat dat een performance kwestie is vanuit Blizzard zelf, omdat anders mensen een complete waslijst aan mails in hun mailbox blijven houden ;)

Tevens bedacht ik me net, was als je iemand iets COD stuurt en die kerel opent het nooit? Dan ben je je item kwijt en heb je er dus niks aan verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:07:
[...]

Dingen worden automatisch uit je mail gedelete (na bepaalde tijd) zo kun je dus items / gold mislopen die je via AH of members hebt gekregen.

Denk dat dat een performance kwestie is vanuit Blizzard zelf, omdat anders mensen een complete waslijst aan mails in hun mailbox blijven houden ;)

Tevens bedacht ik me net, was als je iemand iets COD stuurt en die kerel opent het nooit? Dan ben je je item kwijt en heb je er dus niks aan verdient :)
tuurlijk ben je je cod item niet kwijt dat komt gewoon retour alles wat tussen mensen verstuurd word komt retour na 29 dagen of in het cod geval 3 dagen. Heel veel mensen houden er niet van om dingen cod te sturen terwijl het toch perfect werkt.
Volgens mij kan het zelfs oneindig heen en weer blijven gaan maar dat weet ik niet zeker, zo had ik troep naar mn alt gestuurd en dat vergeten opentemaken, toen op mn main dus terug gehad en daar zoiets van o ja dat is voor mn alt ik wacht wel 29 dagen dan is het automatisch weer terug ;)

[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 09-11-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Dan wordt het item dus wel teruggestuurd. Maar het kan alsnog zuur zijn, want dat is (geloof ik) pas na 30 dagen... 3 dagen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Tevens bedacht ik me net, was als je iemand iets COD stuurt en die kerel opent het nooit? Dan ben je je item kwijt en heb je er dus niks aan verdient
Dat zou een zieke manier zijn!
Gewoon allerlei dure items COD kopen om vervolgens er niets mee te doen :P
Kan je iemand behoorlijk zuur mee krijgen lijkt me..
Denk toch dat het iets anders zal zijn, maar ik ga het uittesten!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

chromeeh

the Gnome

Thijs schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:56:
[...]
Ik denk dat hij dat bedoelt. Ik vind iig ook beetje teveel een raid-dagboek worden dan een 'discussie'. Hoewel ik die gold buyers/fear ward discussies ook wel aardig zat ben. :+
Ik snp best dat als je een bepaalde boss neer hebt gekregen dat je het vermelden wilt.
Maar oneindige discussie over welke class etc het beste is wordt soms wel erg erg saai...

Heel wat anders: ik vermaak me de laatste paar dagen met Enchanting :Y)
Ben afgelopen zaterdag geswichted naar Enchanting en zit nu op 166 :D
Ook m'n guild steunt me erg omdat we niet een high level enchanter hebben, en ze allemaal er dus ook belang bij hebben. Alle items die geen use hebben krijg ik dus om te DE'en... Ik heb mats ten overvloede >:)
Alleen meer is altijd beter :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:09:
[...]

tuurlijk ben je je cod item niet kwijt dat komt gewoon retour alles wat tussen mensen verstuurd word komt retour na 29 dagen of in het cod geval 3 dagen. Heel veel mensen houden er niet van om dingen cod te sturen terwijl het toch perfect werkt.
Volgens mij kan het zelfs oneindig heen en weer blijven gaan maar dat weet ik niet zeker, zo had ik troep naar mn alt gestuurd en dat vergeten opentemaken, toen op mn main dus terug gehad en daar zoiets van o ja dat is voor mn alt ik wacht wel 29 dagen dan is het automatisch weer terug ;)
Raaah! Lezen ;)
Als dat systeem niet zou bestaan krijg je je item nooit terug! :P
Althans, dat bedoelde ik dus met mijn voorgaande post, om aan te geven waarom zon systeem is ingevoerd door Blizzard.

(Volgens mij is mijn zin op meerdere wijzen te lezen)

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 09-11-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

[...]

CODmails krijg je inderdaad ook gewoon terug, net als andere mails, alleen maak je er dus geen winst op.

Overigens werkt het mailsysteem prima als tijdelijke bank hoor. Stuur items die je een tijdje niet nodig gaat hebben naar een alt. Zorg er dan natuurlijk voor dat die alt de mail niet aanraakt, zodat de 30-dagentimer kan gaan lopen. Als je het item nodig hebt voordat het automatisch terug gestuurd wordt kun je hem direct returnen, zonder dat je last hebt van dat ene uur delivery. Als je het voor die 30 dagen nog niet nodig hebt gehad krijg je de zut terug, en kan je het hele systeempje weer opnieuw beginnen.

Overigens is CT_Mailmod een prettige mod voor het mailen van diverse items in één keer. Scheelt je weer 700 keer een naam intikken.

Wat betreft het 30-dagen mailsysteem is dit gewoon één van de moneysinks in het spel. Als de verzender en ontvanger van de mail 60, respectievelijk 30 dagen niet inloggen verdwijnt de mail naar ergens midden in de Maelstrom ofzo :P Samen met al die soulbound zooi die je ooit gekregen hebt en hebt gevendored.

--whaa, doe's ff niet zo druk allemaal :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:17:
[...]

Raaah! Lezen ;)
Als dat systeem niet zou bestaan krijg je je item nooit terug! :P
Althans, dat bedoelde ik dus met mijn voorgaande post, om aan te geven waarom zon systeem is ingevoerd door Blizzard.

(Volgens mij is mijn zin op meerdere wijzen te lezen)
ik heb hem 10 x gelezen maar ik kan er nergens uit opmaken dat jij bedoelde dat je cod item zou terug komen in je mail en dat er daarom zo een systeem is!!
Maar oke maakt ook niet uit ben blij dat het systeem er is anders was ik al talloze items kwijt geraakt.

[ Voor 8% gewijzigd door MantaMania op 09-11-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ben afgelopen zaterdag geswichted naar Enchanting en zit nu op 166
Ook m'n guild steunt me erg omdat we niet een high level enchanter hebben, en ze allemaal er dus ook belang bij hebben. Alle items die geen use hebben krijg ik dus om te DE'en... Ik heb mats ten overvloede
Alleen meer is altijd beter
Ik heb er ook over zitten denken om enchanting te doen, maar dan op een alt.
Mijn main (priest) is erg ver met tailoring en herbalism, mijn eerte alt met skinning en leatherworking.

Volgens mij moet het toch mogelijk zijn om de zaken die je met tailoring maakt door te sturen naar je alt om ze te de-enchanten? Of is dat een onbegonnen (en dure) grap?
En vanaf welk level kan je een beetje interessante enchants maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Snuffel schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:40:
[...]

Ik heb er ook over zitten denken om enchanting te doen, maar dan op een alt.
Mijn main (priest) is erg ver met tailoring en herbalism, mijn eerte alt met skinning en leatherworking.

Volgens mij moet het toch mogelijk zijn om de zaken die je met tailoring maakt door te sturen naar je alt om ze te de-enchanten? Of is dat een onbegonnen (en dure) grap?
En vanaf welk level kan je een beetje interessante enchants maken?
dat is best goed te doen hoor vaak verkoopt het grootste deel van je spul wat je kan maken voor geen meter dus is het beter om dat te dissen.
En intressante enchants ligt er maar aan welk level jij bent en hoeveel gold je er voorover hebt.
Als jij bv 3 stamina intressant vind op boots kan je dat al snel maken. Maar je hebt ook high end enchants die je pas op skill 300 kan krijgen. Daarbij zijn er wel heel veel mensen die uiteraard ook alle enchants kunnen dus je kan ook zeggen ik vraag het wel in een grote stad, meestal hoef je voor de niet zo bijzondere enchants eigenlijk niks te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ikzelf heb random prof of the moment + engineering. Laatste alleen voor m'n flame reflector en om repairbots voor de guild neer te kunnen zetten. Nu probeer ik mezelf wijs te maken en engineering in de expansion WEL nuttig zal worden, maar ik kan weinig nuttigs ontdekken.

Major mana injectors?
Remote e-mailbox \o/
Wat engineering cloth item die veel sta + spelldmg heeft en waarmee je dimension shifted vortexes kan zien ofzo (wtf)
En wat nieuwe bommetjes.

Maar niet echt iets waar je warm voor loopt. Super soaker uit MC kan ik maken bijv. maarja, wie wil dat crappy item ?

Enchanting / Jewelcrafting (origineeeeeeeeeeeeeel not) zal het dan gaan worden.

Iemand nog suggesties om engineering te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cod sturen werkt idd wel goed, word gewoon na 30dagen retour gestuurd. enja, dit is de manier bij mij om items als mijn hoeveelheid gems en runecloth te bewaren. Heb teveel lvl60 chars om bankchars te hebben (kwa items die ik heb). Dusja, zo doe ik dit al meer dan een jaar, werkt perfect, moet alleen steeds alle chars af om te kijken wie wat in welke mailbox heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:02:
Om je guildies te helpen met repairbots ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022

Major mana injectors?
Remote e-mailbox \o/
Wat engineering cloth item die veel sta + spelldmg heeft en waarmee je dimension shifted vortexes kan zien ofzo (wtf)
En wat nieuwe bommetjes.
Maar niet echt iets waar je warm voor loopt. Super soaker uit MC kan ik maken bijv. maarja, wie wil dat crappy item ?
Tja. Engeneering is niet nuttig. Maar wel heel lollg om met een explosief schaap rond te lopen, of met een spyglass rond te kijken, of een dummy neer te zetten (kan solo ook een life saver zijn) en ... Tja. Dat is gewoon een prof waar je lol mee kunt hebben.
:) )
Enne, vergeet de scopes niet. De +7 is er een die ik graag op de boog van mijn hunter wil hebben
:)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Zou iemand aub nog feedback willen geven op de volgende stun build?

Stun Rogue Build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik speel ook al een tijdje WoW en ben begonnen met een rogue. Lvlen gaat relatief traag daar ik nu voor de 4e maand speel en pas 39 ben, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb alleen een vraagje. Ik heb best veel blauwe items die soulbound zijn (Bind on loot, bind when picked up). Kan ik die laten disenchanten (ik wil dus de items laten unsoulbounden en verkopen op AH). Ik heb dit al een paar keer in 2./ gevraagd, maar ik krijg altijd te horen dat het "niet gaat". Vreemde is dan, dat ik bijvoorbeeld in van de blauwe items (een axe die je in SFK vindt) wel op de AH heb gezien :?
Het moet wel kunnen dus. Dit wil ook graag voor elkaar krijgen omdat 6 blauwe items op de AH meer opleveren dan bij de vendor + het feit dat ik geld goed kan gebruiken voor de riding skill (heb al een mount, zo een skeletal horse >:) ). Wie kan mij helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:33:
Hoi,

Ik speel ook al een tijdje WoW en ben begonnen met een rogue. Lvlen gaat relatief traag daar ik nu voor de 4e maand speel en pas 39 ben, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb alleen een vraagje. Ik heb best veel blauwe items die soulbound zijn (Bind on loot, bind when picked up). Kan ik die laten disenchanten (ik wil dus de items laten unsoulbounden en verkopen op AH). Ik heb dit al een paar keer in 2./ gevraagd, maar ik krijg altijd te horen dat het "niet gaat". Vreemde is dan, dat ik bijvoorbeeld in van de blauwe items (een axe die je in SFK vindt) wel op de AH heb gezien :?
Het moet wel kunnen dus. Dit wil ook graag voor elkaar krijgen omdat 6 blauwe items op de AH meer opleveren dan bij de vendor + het feit dat ik geld goed kan gebruiken voor de riding skill (heb al een mount, zo een skeletal horse >:) ). Wie kan mij helpen? :)
Als items eenmaal soulbound zijn (bind on pickup (BoP) of bind on equip (BoE) + ge equiped) kan je ze alleen nog maar vendoren, de blauwe items die je in de ah ziet zijn dus BoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

hehe niet mogelijk spijtig genoeg. Ga maar eens naar thottbot en kijk maar eens wat enchanting is. Zodra je een item disenchant word hij niet ge-unsoulbound. Maar krijg je juist ingredienten die je nodige hebt om te enchanten. Dus items die je al soulbound hebt kan je enkel disenchanten voor ingredienten. Of verkopen aan de vendor.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Hoi,

disenchant gaat alleen als je zelf die skill hebt.
Soulbound items wil zeggen dat het ofwel bind on pickup is.... of een item dat je zelf al gedragen hebt. bij bop items krijg je ook een waarschuwing dat ie dan soulbound wordt en alleen door jou gebruikt kan worden.
in beide gevallen kun je dat item dan niet traden/mailen etc. alleen verkopen bij een npc. dus wat er in channel 2 gezegd wordt klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capiyol
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 09:54
Hoi,

Je kan items niet "unsoulbounden".

Bind on Pickup (BoP) = Soulbound zodra je het item loot
Bind on Equip (BoE) = Soulbound zodra je het item aantrekt

Als een item soulbound is kan je het alleen nog aan de vendor verkopen of zelf disenchanten. Om te disenchanten zal je dus zelf die proffesion moeten leren, iemand anders kan jouw soulbound items dus niet disenchanten.

Om die axe die je noemt maar even als voorbeeld te gebruiken. Die axe valt in de catagorie "Bind on Equip". Die is dus pas soulbound als je hem gebruikt.

wel gebruiken -> soulbound -> alleen te verkopen aan vendor of zelf disenchanten
niet gebruiken -> niet soulbound -> verkopen op AH of verkopen aan vendor of laten disenchanten.

Is een item "Bind on Pickup" dan is looten dus gelijk aan gebruiken.

Hoop dat het je zo een beetje duidelijk is

Edit: Hmm...sneller schrijven en meer F5'en
Edit: Ow en Resistance_NL, je link werkt (bij mij) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:36:
[...]

Als items eenmaal soulbound zijn (bind on pickup (BoP) of bind on equip (BoE) + ge equiped) kan je ze alleen nog maar vendoren, de blauwe items die je in de ah ziet zijn dus BoE.
Ah ok duidelijk. Maar hoe kan het dan dat die axe die ik uit SFK heb, meerdere malen op de AH heb gezien (20G BO, iets wat ik goed kan gebruiken), terwijl die als ik me goed herinner, bind bij het looten? Het is die axe die er als een slagersmes uitziet. The butcher heet hij geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:37:
hehe niet mogelijk spijtig genoeg. Ga maar eens naar thottbot en kijk maar eens wat enchanting is. Zodra je een item disenchant word hij niet ge-unsoulbound. Maar krijg je juist ingredienten die je nodige hebt om te enchanten. Dus items die je al soulbound hebt kan je enkel disenchanten voor ingredienten. Of verkopen aan de vendor.
Duidelijk, bedankt voor je tip, ik ga me even inlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capiyol schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:49:
[...]

Je kan items niet "unsoulbounden".

Bind on Pickup (BoP) = Soulbound zodra je het item loot
Bind on Equip (BoE) = Soulbound zodra je het item aantrekt

Als een item soulbound is kan je het alleen nog aan de vendor verkopen of zelf disenchanten. Om te disenchanten zal je dus zelf die proffesion moeten leren, iemand anders kan jouw soulbound items dus niet disenchanten.

Om die axe die je noemt maar even als voorbeeld te gebruiken. Die axe valt in de catagorie "Bind on Equip". Die is dus pas soulbound als je hem gebruikt.

wel gebruiken -> soulbound -> alleen te verkopen aan vendor of zelf disenchanten
niet gebruiken -> niet soulbound -> verkopen op AH of verkopen aan vendor of laten disenchanten.

Is een item "Bind on Pickup" dan is looten dus gelijk aan gebruiken.

Hoop dat het je zo een beetje duidelijk is

Edit: Hmm...sneller schrijven en meer F5'en
Edit: Ow en Resistance_NL, je link werkt (bij mij) niet.
Ah, kijk. Dus ik kan het wel verkopen op de AH dmv unsoulbounden, mits ik zelf kan disenchanten?
het gekke is ook, als het klopt wat je zegt over die axe, dat ik niet met axes overweg kan (rogue), maar ik hem ook niet kan verkopen op AH :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:51:
[...]

Ah ok duidelijk. Maar hoe kan het dan dat die axe die ik uit SFK heb, meerdere malen op de AH heb gezien (20G BO, iets wat ik goed kan gebruiken), terwijl die als ik me goed herinner, bind bij het looten? Het is die axe die er als een slagersmes uitziet. The butcher heet hij geloof ik
Butcher's Cleaver is BOP http://www.thottbot.com/?i=10007 en dropt in SFK
The Butcher is BOE http://www.thottbot.com/?i=14291 en dropt in SM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:56:
[...]

Butcher's Cleaver is BOP http://www.thottbot.com/?i=10007 en dropt in SFK
The Butcher is BOE http://www.thottbot.com/?i=14291 en dropt in SM
Het is de 1e die ik heb (butcher's cleaver) en ok de 1e die ik op AH heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:55:
[...]

Ah, kijk. Dus ik kan het wel verkopen op de AH dmv unsoulbounden, mits ik zelf kan disenchanten?
het gekke is ook, als het klopt wat je zegt over die axe, dat ik niet met axes overweg kan (rogue), maar ik hem ook niet kan verkopen op AH :?
unsoulbounden bestaat niet (dit in tegenstelling tot de edit knop op dit forum ;) ), als je zelf kan disenchanten maak je er shards, essences of dust van, lees maar eens over enchanting op thottbot of wowwiki.com ofzo.

En de Butchers cleaver is BoP, en heb je dus niet op de AH gezien, je zal in de war zijn met The Butcher.

[ Voor 8% gewijzigd door sebasgrif op 09-11-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bind on Pickup = Soulbound op het moment dat je hem oppakt.
Bind on Equip = Soulbound op het moment dat je hem aantrekt.

Dissenchanten betekent je item naar gruzelementen schieten en vervolgens hou je een hoopje zand (dust) of een gebroken stuk glas (shard). Het item is dus definitief weg wanneer je het disenchant.

Bind on Equip items zijn vooral "world drops" as in, een bepaald blauw item van zeg, level 45, heeft een kans om van alle monsters op de hele wereld (inclusief instances) vallen van monsters level 47 en hoger (voorbeeld).

Bind on Pickup valt vooral van bazen in instances en quests, om ervoor te zorgen dat je je items moet verdienen en niet gewoon kopen, je moet dus zelf een instance in gaan om een goed item te krijgen ipv te kopen.

Zoals gezegd kan iedereen jou BoE items disenchanten als je het hun vraagt, echter kan alleen jijzelf je BoP items disenchanten, als je geen enchanting hebt dan zul je het aan de vendor moeten slijten.
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:04:
[...]

Ah ok, als unsoulbounden niet mogelijk is, dan is mijn vraag beantwoordt en verkoop ik het wel bij de vendor :'(
Bedankt voor de info iig allemaal :)

De reden dat ik niet editte (?) is omdat ik telkens reageer op iemand en anders pas ik telkens een eerder post aan, waardoor er mogelijk overheen wordt gelezen :)
Daar is dus de edit knop voor, copy/paste de quote in een eerder bericht en zet er dan je reply onder, zo hoef je niet 3x achter elkaar te replyen en dat scheeld weer aantal posts, zo zitten we natuurlijk wel heel snel aan 1k replies.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Ikzelf heb random prof of the moment + engineering. Laatste alleen voor m'n flame reflector en om repairbots voor de guild neer te kunnen zetten. Nu probeer ik mezelf wijs te maken en engineering in de expansion WEL nuttig zal worden, maar ik kan weinig nuttigs ontdekken.

Major mana injectors?
Remote e-mailbox \o/
En wat nieuwe bommetjes.

Enchanting / Jewelcrafting (origineeeeeeeeeeeeeel not) zal het dan gaan worden.

die transponder zou al een item zijn waarvoor ik engineer zou willen. Er zijn zo weinig proffesions waar je zelf echt wat aan hebt want er is toch altijd wel iemand die ook dat item kan maken. Dus het gaat alleen om de dingen die je bij proffesion only kan gebruiken. Voor mn warrior heb ik blacksmith en dus een trinket met 30sec anti fear die vind ik grappig maar verder is dat hele blacksmitting niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:59:
[...]

unsoulbounden bestaat niet (dit in tegenstelling tot de edit knop op dit forum ;) ), als je zelf kan disenchanten maak je er shards, essences of dust van, lees maar eens over enchanting op thottbot of wowwiki.com ofzo.

En de Butchers cleaver is BoP, en heb je dus niet op de AH gezien, je zal in de war zijn met The Butcher.
Ah ok, als unsoulbounden niet mogelijk is, dan is mijn vraag beantwoordt en verkoop ik het wel bij de vendor :'(
Bedankt voor de info iig allemaal :)

Was trouwens ook een foutje van mijn kant. Ik dacht dat disenchanting het unsoulbounden van dingen was, vandaar dat ik voor de zekerheid mijn doel ook tussen haakjes erachter had gezet

De reden dat ik niet editte (?) is omdat ik telkens reageer op iemand en anders pas ik telkens een eerder post aan, waardoor er mogelijk overheen wordt gelezen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Nu doet de link het (als het goed is):

Rogue Stun Build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Argh. Naar een maand gestopt te zijn begin ik toch weer te spelen :D Eerst had ik wat alliance chars op Bladefist, maar nu begin ik een horde char op Burning Blade. Ik zat weer te denken aan een warlock aangezien ik die ook als laatste had en er wel lol mee heb gehad. Misschien heeft iemand anders een beter idee? Wat ik écht niet wil is een priest, pala of hunter.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
M'n paladin heeft Engineering, en kan echt niet meer zonder z'n transporter naar Tanaris. Direct toegang tot alle instances. (HS naar IF --> MC, BWL, Transporter naar Tanaris --> AQ, Ony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:17:
Argh. Naar een maand gestopt te zijn begin ik toch weer te spelen :D Eerst had ik wat alliance chars op Bladefist, maar nu begin ik een horde char op Burning Blade. Ik zat weer te denken aan een warlock aangezien ik die ook als laatste had en er wel lol mee heb gehad. Misschien heeft iemand anders een beter idee? Wat ik écht niet wil is een priest, pala of hunter.
Wat ik begrepen heb is dat burning blade harstikke dood is, maar ik ben niet 100% up-to-date. Ik zat vroeger zelf op Burning Blade, maar ben dus met mijn guild naar Balnazzar gemigrate na een 4tal maanden extreme lag en queues ;)
Daarna had Burning Blade een migration naar Trollbane, ook die heeft ze overleefd, alleen de migration daarna naar Grim Batol heeft zover ik gehoord heb van Burning Blade een ghosttown gemaakt.

Dit speelde zich dus enkele maanden geleden af, weet dus niet of het nog het geval is :), wellicht heeft de open migration BB wel goed gedaan, hoop het eerlijk gezegd wel.. blijft toch je eerste echte server he ... :'( sniff.. soort van jeugdsentiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:49

Qck

Bazinga

Ebayzo schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:17:
Gewoon een warlock, is niets mis mee. Prima solo chars, kunnen aardig (goed) damage doen en het is fun.:)
Edit: zoals al verteld is is BB nu dood, aanrader is wel Grim Batol nu daar zijn geen queue's meer :D

[ Voor 8% gewijzigd door Qck op 09-11-2006 14:24 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:18:
M'n paladin heeft Engineering, en kan echt niet meer zonder z'n transporter naar Tanaris. Direct toegang tot alle instances. (HS naar IF --> MC, BWL, Transporter naar Tanaris --> AQ, Ony)
nu nog iets naar plaguelands en stv dan hoef je amper meer te vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Bedankt voor de tip. Ik zal denk ik maar Grim Batol kiezen dan.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Kapoen schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:26:
[...]

De Dal'Rend OH zuigt dan ook ongeloofelijk. Welke dual wielding klasse heeft ook baat
bij dat soort stats? +7 def en 100 armor, hoe verzinnen ze het...

En voor de rest van dat pala verhaal: best jammer, ik kijk er al naar uit om met mijn undead warrior te rollen tegen paladins... Volgens mij heeft Blizzard gewoon de itemization voor een aantal klassen veel te breed gemaakt. Men had bv warriors kunnen limiteren tot sword/axe (1h en 2h), paladins tot maces en hunters tot polearms en dual wielding voor de rest...
Dan had Blizz veel meer weapons in de game moeten gooien, keus is anders nogal beperkt als je eenmaal aan 't raiden bent. En ikzelf (en ik denk Tranz ook wel) ben erg blij met m'n Azuresong, beats Jin'do's Hexxer (spelldmg) en Aurastone. (meer spelldmg, spellcrit) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:51:
[...]

Bind on PICK UP: wordt gesoulbound als je het oppakt
Bind on EQUIP: wordt gesoulboud als je het AANTREKT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:21:
[...]

Wat ik begrepen heb is dat burning blade harstikke dood is, maar ik ben niet 100% up-to-date. Ik zat vroeger zelf op Burning Blade, maar ben dus met mijn guild naar Balnazzar gemigrate na een 4tal maanden extreme lag en queues ;)
Daarna had Burning Blade een migration naar Trollbane, ook die heeft ze overleefd, alleen de migration daarna naar Grim Batol heeft zover ik gehoord heb van Burning Blade een ghosttown gemaakt.

Dit speelde zich dus enkele maanden geleden af, weet dus niet of het nog het geval is :), wellicht heeft de open migration BB wel goed gedaan, hoop het eerlijk gezegd wel.. blijft toch je eerste echte server he ... :'( sniff.. soort van jeugdsentiment.
Dat klopt ja. Burning Blade en Burning Legion mochten tegelijkertijd naar Grim Batol migreren. Een aantal mensen die ik nog kende van BL gingen van een queue van 300 op BL naar een queue van meer dan 1000 op Grim Batol :D Aangezien er maar een paar guilds van BL weg migreerden kan het dus bijna niet anders dan dat er veeeel mensen van BB afgekomen zijn :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Volgens mij kan je met hemo prep en prem de beste stunlocks doen, subtlety dus. Maar ik speel geen level 60 rogue dus zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van ;) . Ik vind een goede Backstab rogue veel moeilijker om van te verslaan in een duel. Je build lijkt een hoop op de 31/8/12 build, die is wel goed geloof ik, maar dus niet echt een stun build ofzo. :P.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Koekje schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:43:
[...]

Volgens mij kan je met hemo prep en prem de beste stunlocks doen, subtlety dus. Maar ik speel geen level 60 rogue dus zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van ;) . Ik vind een goede Backstab rogue veel moeilijker om van te verslaan in een duel. Je build lijkt een hoop op de 31/8/12 build, die is wel goed geloof ik, maar dus niet echt een stun build ofzo. :P.
koekje, ben je default al gejoined..? ik zit er inmiddels bij met mn lock.. vanavond ony+MC.. moet leuk worden..!

ennuh, vandaag een leuke dag gehad.. (voor zover die voorbij is)

sinds gister eind van de middag broken tooth proberen te zoeken.. thottbot gezocht, mooie scoutlocatie aangenomen. gisteren om 12 uur geen succes.. vanochtend om half 10 ingelogd, uitgaande van weinig luck, 3e locatie /target Broken Tooth..FOUND.. sweet! O+

ik er opaf gerend met mach 4.. mn tijdelijke pet op kamikaze gestuurd, geabandoned, en daarna BT tamen.. kwam er zo een stealthed pet bij.. helaas mislukte hij dus.. ik FD gedaan, terug naar af, en eerst ff die andere gesloopt.. ging goed. daarna BT proberen. poging 2 mislukt..

bij poging 3 verkeerde trap (freezing :P) maar taming wel gelukt... * BootVluchteling is blij met Broken Tooth.. de imbah pet.. ik was lvl 39.. gelijk BT geleveld van 37 naar 39, en inmiddels ben ik lvl 40 met mn mount én BT.

jammer dat hij alleen gelijk weer "cat" heet.. nu heet ie dus GebrokenTand.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:58:
[...]

Het is de 1e die ik heb (butcher's cleaver) en ok de 1e die ik op AH heb gezien
dat kan niet :) misschien wel zelfde logo, maar niet zelfde naam :)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

aargh. ik dacht ff wow game gekocht te hebben, heb ik een 60 day gamecard gekocht 8)7 . Dit omdat ik van de week een trial heb gedownload maar die geeft een error bij het installeren (kan 1 avi niet vinden ofzo). aardig gaar!! ik ben m nu weer opnieuw aan het downloaden, en dan ff kijken of ik de trial wel kan spelen. als t niet zo is dan ren ik wel naar de winkel, of kan ik m ergens downloaden (met cc). Het liefst blijf ik natuurlijk op m'n reet zitten hier :p.

Maar stel dat die trial werkt zometeen, enneh, kan ik dan na 10 dagen online registreren (de game dus, dus 20 euro), en dan gebruik maken van m'n gamecard?

Nog nooit zoveel ellende gehad met een mmorpg, maar ik heb wel die private servers geprobeerd met de us versie. Uiteraard erg laggie en leeg :(

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003

Qck

Bazinga

Ebayzo schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:31:
Bedankt voor de tip. Ik zal denk ik maar Grim Batol kiezen dan.
Mocht je start-hulp nodig hebben, Shinta is the name. :)
Blistimo schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:42:
[...]
Dat klopt ja. Burning Blade en Burning Legion mochten tegelijkertijd naar Grim Batol migreren. Een aantal mensen die ik nog kende van BL gingen van een queue van 300 op BL naar een queue van meer dan 1000 op Grim Batol :D Aangezien er maar een paar guilds van BL weg migreerden kan het dus bijna niet anders dan dat er veeeel mensen van BB afgekomen zijn :)
Yup ik weet er alles van :(.
Ik kwam van Burning Legion af met de hoop eindelijk van die slome instabiele k*t server af te zijn, zijn de queue's 2x zo lang. Dat was wel ff balen hoor, maar inmiddels zijn er geen queue's meer dus mij hoor je niet meer klagen :+

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000

Seraphin

Meep?

Erikie schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:52:

Nog nooit zoveel ellende gehad met een mmorpg, maar ik heb wel die private servers geprobeerd met de us versie. Uiteraard erg laggie en leeg :(
En (in de ogen van Blizzard) illegaal.

Anyhoe, als je na je trial de game koopt kun je gewoon je gamecard gebruiken, dus dat is verder geen verloren geld.

[edit] Let wel: je zal altijd de game gewoon moeten kopen (je hebt de key nodig). Het is niet zo dat je na je trial download meteen je gamecard kan gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Seraphin op 09-11-2006 15:00 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Gennis schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:56:
[...]

Mocht je start-hulp nodig hebben, Shinta is the name. :)

[...]
Tnx! Maar speelde het al een aantal maandjes en had ook een lvl 51 char enzo dus ken de basics al wel :D Wel cool dat er op die server een aantal tweakers rondlopen!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Erikie schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:52:
aargh. ik dacht ff wow game gekocht te hebben, heb ik een 60 day gamecard gekocht 8)7 . Dit omdat ik van de week een trial heb gedownload maar die geeft een error bij het installeren (kan 1 avi niet vinden ofzo). aardig gaar!! ik ben m nu weer opnieuw aan het downloaden, en dan ff kijken of ik de trial wel kan spelen. als t niet zo is dan ren ik wel naar de winkel, of kan ik m ergens downloaden (met cc). Het liefst blijf ik natuurlijk op m'n reet zitten hier :p.

Maar stel dat die trial werkt zometeen, enneh, kan ik dan na 10 dagen online registreren (de game dus, dus 20 euro), en dan gebruik maken van m'n gamecard?

Ja dat kan, als je trail is afgelopen kan je de key van de volledige game in je account gebruiken, dan heb je een maand gratis na die maand kan je dan je gamecard gebruiken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door GameCrazy op 09-11-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:41:
[...]

Bind on PICK UP: wordt gesoulbound als je het oppakt
Bind on EQUIP: wordt gesoulboud als je het AANTREKT.
Ja dat snap ik wel :) . Het ging mij om het unsoulbounden, maar dat gaat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

GameCrazy schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:58:
[...]

Ja dat kan, als je trail is afgelopen kan je de key van de volledige game in je account gebruiken, dan heb je een maand gratis na die maand kan je dan je gamecard gebruiken ;)
crap, dan zit ik minstens 3 maanden + 10 dagen aan wow vast :P

meh.. lijkt me lang genoeg zo hoop ik :P (/me verwende eve-online player)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:47:
[...]

bij poging 3 verkeerde trap (freezing :P) maar taming wel gelukt... * BootVluchteling is blij met Broken Tooth.. de imbah pet.. ik was lvl 39.. gelijk BT geleveld van 37 naar 39, en inmiddels ben ik lvl 40 met mn mount én BT.
en pet kan je alleen levelen toch als je zelf ook xp krijgt? Ik heb namelijk nu een lvl 17 pet met mn 19 twink hunter maar ik wil dus zelf niet meer levelen maar mn pet nog wel. Dit was de hoogste boar die er standaard is dus helaas kan ik geen 19 boar meer halen, daarbij is ie ook nog rebelious ;) dus geen trainings punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb pas mijn pc geformateerd, alleen ben ik vergeten mijn WoW mods te bewaren. Ik heb ze bijna allemaal terug weten te vinden, alleen één niet. Ik weet echt de naam niet meer, heb 'm hier op GoT gezien, alleen geen idee welk topic.

Kan iemand mij vertellen hoe deze mod heet? Heb al een hele tijd op curse-gaming zitten zoeken, maar kom 'm maar niet tegen.. Thanks alvast!

Ziet er in-game zo uit, rond je Char:
Afbeeldingslocatie: http://azwart.nl/tmp/got/wow_what_mod_is_this.gif

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Drathal's HUD misschien:

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1905

of MetaHud

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=3356

[ Voor 30% gewijzigd door Phydomir op 09-11-2006 15:16 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Dr zijn dr meer van, maar DHud is idd een van de betere.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
archHud doet hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Van de EU forums:
World of Warcraft: The Burning Crusade will be in stores on January 16th, 2007 in Europe and North America! The news comes as the player base reaches 7.5 million players worldwide.

WoW: T.B.C. (http://www.wow-europe.com...usade/townhall/index.html) will be available at retail stores at a suggested retail price of 34.99€.

A special Collector's Edition (http://www.wow-europe.com.../townhall/collectors.html) of the expansion will also be available, at a suggested retail price of 69.99€. This limited-edition package will include the expansion on both CD-ROM and DVD, the Art of the Burning Crusade coffee table book, an exclusive in-game pet, a behind-the-scenes DVD, a World of Warcraft Trading Card Game starter deck and exclusive cards, a map of Outland mouse pad and the official soundtrack CD.

"While World of Warcraft has continued to grow rapidly along with its player population, The Burning Crusade will represent our single largest addition of new game content and new features to date," said Mike Morhaime, president and cofounder of Blizzard Entertainment. "With this expansion, we’re looking forward to offering the same level of quality that players have experienced in World of Warcraft so far, and we’ll continue balancing and play-testing up until launch to ensure that The Burning Crusade achieves that goal."
_/-\o_

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
MantaMania schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:13:
[...]

en pet kan je alleen levelen toch als je zelf ook xp krijgt? Ik heb namelijk nu een lvl 17 pet met mn 19 twink hunter maar ik wil dus zelf niet meer levelen maar mn pet nog wel. Dit was de hoogste boar die er standaard is dus helaas kan ik geen 19 boar meer halen, daarbij is ie ook nog rebelious ;) dus geen trainings punten.
een mob van 9 lvl's lager geeft nog xp.. dus mijn pet (BT) was lvl 37 toen ik 39 was.. hij kon dus gewoon doorlevelen tot 39, en nu tot 40 omdat ik ook 40 ben.. of begrijp ik je nu verkeerd..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
OkkE schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:13:
Ik heb pas mijn pc geformateerd, alleen ben ik vergeten mijn WoW mods te bewaren. Ik heb ze bijna allemaal terug weten te vinden, alleen één niet. Ik weet echt de naam niet meer, heb 'm hier op GoT gezien, alleen geen idee welk topic.

Kan iemand mij vertellen hoe deze mod heet? Heb al een hele tijd op curse-gaming zitten zoeken, maar kom 'm maar niet tegen.. Thanks alvast!

Ziet er in-game zo uit, rond je Char:
[afbeelding]
dat is zeker nerfed :o http://www.nurfedui.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
BootVluchteling schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:31:
[...]

een mob van 9 lvl's lager geeft nog xp.. dus mijn pet (BT) was lvl 37 toen ik 39 was.. hij kon dus gewoon doorlevelen tot 39, en nu tot 40 omdat ik ook 40 ben.. of begrijp ik je nu verkeerd..?
Hij wil zelf niet levelen omdat ie dan geen twink meer is, dus moet ie mobs hebben die voor hem grijs zijn en voor de Boar groen..
lvl 12 t/m 14 gok ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs B
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:28
dat werkt niet geloof ik...

je pet moet dezelfde lvl mobs grinden als jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
met mn hunter ben ik er btw achter gekomen dat ik knoppen tekort kom..

weet er iemand een addon, die me een sloot aan extra buttons geeft..? niet een heel addonpack, puur een addon zelf.. liefst beetje noob-niveau..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Phydpmir, Seraphin: Thanks! Drathal's HUD zocht ik inderdaad.

sebasgrif: Neem aan dat je ArcHUD bedoelt? Ook een goede.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Matthijs B schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:37:
dat werkt niet geloof ik...

je pet moet dezelfde lvl mobs grinden als jij
precies als ik mobs die voor mij net grijs zijn ga killen krijgt mn boar er geen xp bij helaas alleen maar voor mobs die voor mij groen zijn, ik hoopte dat ik wat fout deed maar ik ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

lekker hoor ik wil die muismat wel maar om daar 30 euro meer voor te betalen ;)
Die ingame pet is 2 dagen leuk daarna is ie alleen maar irritant omdat ie plaats inneemt en die extra cds en zo doe je eigenlijk nooit wat mee (tenminste ik niet).

Shit vergeten de edit knop te gebruiken!

@tomvdburg knoppen te kort? zelfs met de 2 bars aan de rechterkant erbij?

[ Voor 38% gewijzigd door MantaMania op 09-11-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

BootVluchteling schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:38:

weet er iemand een addon, die me een sloot aan extra buttons geeft..? niet een heel addonpack, puur een addon zelf.. liefst beetje noob-niveau..
Discord Action Bars geeft je een hele stapel extra buttons / bars (ook flexibele layouts mogelijk).... leercurve is wel enigszins stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Niet genoeg aan alle extra bars die WoW je standaard al geeft? Zover ik weet kan je via WoW zelf, naast de standaard, een actionbar links en rechts onder plaatsen, en ook twee rechts. Dat is iets van 2x8 + 2x10 = 36 extra.. Of wil je ze dichter bij elkaar, en op een door jou te bepalen plek? Want dan zal je inderdaad wel met Addons aan de gang moeten. Ik heb er overgens een paar geprobeerd, maar ik vind geen van de Addons goed werken, maar heb er ook nooit veel tijd in gestoken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Hunterbar. Die zetje al je aspects e.d. gesorteerd onder één knop. Dit scheelde echt bergen buttons bij mij. (Als je op de knop klikt klapt ie uit en kan je een andere aspect kiezen). Hij sorteert ook de tracking buttons en alle pet gerelateerde buttons.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Even een klein vraagje van een niet-WoW speler....

Heeft het voor nieuwe mensen nut zichzelf nu nog aan te melden of is het nu bijna onmogelijk om zo'n level te bereiken dat je een beetje mee kan komen met de rest van de (al dan niet wat langere) spelers van WoW.

Ik heb namelijk al een tijdje lopen twijfelen of ik ook de Online versie van deze RPG wil gaan spelen en heeft het uberhaupt wel nut als je bijv. 1 uur per avond tijd hebt om te spelen?

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif

Bongos werkt erg prettig, geeft je 10 bars met ieder max 12 buttons die je heel simpel kunt configureren.

@okke: die ja, zat al te twijfelen over de spelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

KatirZan schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:46:

Heeft het voor nieuwe mensen nut zichzelf nu nog aan te melden of is het nu bijna onmogelijk om zo'n level te bereiken dat je een beetje mee kan komen met de rest van de (al dan niet wat langere) spelers van WoW.

Ik heb namelijk al een tijdje lopen twijfelen of ik ook de Online versie van deze RPG wil gaan spelen en heeft het uberhaupt wel nut als je bijv. 1 uur per avond tijd hebt om te spelen?
Ach, je hebt verschillende manieren van spelen. Beetje op je eigen tempo questen en wat normale instances doen met pickup groups óf die hard guild based raiden. Ik ga nu weer beginnen maar blijf lekker casual zonder guild. Dat neemt gewoon teveel tijd in beslag. Bij mij word het dan al gauw een verplichting, en dat is niet de bedoeling.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

je speelt voor je eigen plezier er zijn ook nog steeds mensen die lager level zijn en daar kan je gewoon leuk me levelen / gamen.
Als je een beetje serieus speelt kan je nog best redelijk mee komen en ook mee raiden serieuze goeie spelers zijn toch altijd lastig te vinden, maar als je bv maar 1 uur per avond speelt moet je niet verwachten dat je echt kan gaan raiden (high end) want een gemiddelde raid duurt zomaar 2 uur van begin tot eind. En als je high end wilt gaan word er vaak wel 3 a 4 uur achter elkaar geraid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Zoiets had ik inderdaad ook al van een kennis gehoord, deze speelt het al een tijdje en heeft aan een raid mee gedaan die een kleine 5 uur duurde....

Dat was voor mij een beetje een strop, waardoor ik het aanschaffen een periode uitstelde....Het is dus, zo te lezen, goed mogelijk om als nieuw lid mee te gaan spelen zonder dat ik de kans loop om finaal af te gaan tegenover andere leden :P

Hoe zijn de controls trouwens, komen deze een beetje overeen met de stand-alone versies van Warcraft, of zitten er echt verschrikkelijk veel verschillen in?

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KatirZan schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:03:
Zoiets had ik inderdaad ook al van een kennis gehoord, deze speelt het al een tijdje en heeft aan een raid mee gedaan die een kleine 5 uur duurde....

Dat was voor mij een beetje een strop, waardoor ik het aanschaffen een periode uitstelde....Het is dus, zo te lezen, goed mogelijk om als nieuw lid mee te gaan spelen zonder dat ik de kans loop om finaal af te gaan tegenover andere leden :P

Hoe zijn de controls trouwens, komen deze een beetje overeen met de stand-alone versies van Warcraft, of zitten er echt verschrikkelijk veel verschillen in?
Neem de volle 2 euro mee naar de MediaMarkt. Daar ligt een 14day (full version) trial.

Kan je het voor bijna niets 14 dagen testen.. en geloof me.. net als mij schaf je daarna de volledige versie aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
OkkE schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:46:
[...]

Niet genoeg aan alle extra bars die WoW je standaard al geeft? Zover ik weet kan je via WoW zelf, naast de standaard, een actionbar links en rechts onder plaatsen, en ook twee rechts. Dat is iets van 2x8 + 2x10 = 36 extra.. Of wil je ze dichter bij elkaar, en op een door jou te bepalen plek? Want dan zal je inderdaad wel met Addons aan de gang moeten. Ik heb er overgens een paar geprobeerd, maar ik vind geen van de Addons goed werken, maar heb er ook nooit veel tijd in gestoken. :P
het liefst een blok van 5 bij 20 ofzo, in het midden van de onderkant... die hunterbar ga ik ff uittesten.. ik heb de bar rechts een enkele, links geeneen, want daar staat mn group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
KreKkeR241 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:47:
[...]

[...]
Ik ben aan het overwegen mijn char te moven van Bloodscalp (alliance) naar Trollbane. Is Trollbane als server aan te raden? Veel Nederlanders? Hoe is het qua sfeer? Zijn er hoofdzakelijk die-hard endgame guilds of juist niet? Of voor ieder wat wils?

Reden dat ik van Bloodscalp weg wil is het uit elkaar vallen van mijn guild en het groot aantal Hongaren op Bloodscalp dat totaal geen Engels wil en/of kan sreken.

Of zijn er andere PVP servers boven Trollbane aan te bevelen?
Dat heb ik dus ook gedaan. Ik zat eerst ook op hunscalp. Er is hier veel NL en een hele goede balance tussen horde en Ally in tegenstelling tot Bloodscalp.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:08:
[...]

Neem de volle 2 euro mee naar de MediaMarkt. Daar ligt een 14day (full version) trial.

Kan je het voor bijna niets 14 dagen testen.. en geloof me.. net als mij schaf je daarna de volledige versie aan :P
ooookay :) kijk, dat is inderdaad altijd handig... 2 euro....sjonge, ben ik blij dat bij mij in de buurt net een nieuwe mediamarkt open gaat :) Is dit een actie of is deze versie overal verkrijgbaar (loop ik anders even naar de Digifan hier....)?

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

KatirZan schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:03:

Wat ticker al zei: neem de gok voor 2 euri... join us.... :P

Eneh.... WoW verschilt misschien wel een beetje van de eerdere 3 delen in die zin dat de eerdere delen RTS-en waren, en dit een (hack 'n slash) RPG. Controls komen aardig overeen met een FPS, dus de base controls met muis en WASD-toetsen, (en dan nog ongeveer 358 hotkeys :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:41
KatirZan schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:12:
[...]

ooookay :) kijk, dat is inderdaad altijd handig... 2 euro....sjonge, ben ik blij dat bij mij in de buurt net een nieuwe mediamarkt open gaat :) Is dit een actie of is deze versie overal verkrijgbaar (loop ik anders even naar de Digifan hier....)?
Hebben ze waarschijnlijk in een heleboel "game/cd/speelgoed" zaken.

Let er wel op dat als je besluit door te spelen, je de game alsnog volledig moet kopen. Je kan op deze manier in ieder geval 14 dagen proberen of het wat voor je is.

Wat betreft de keys, dat went snel. Je begint met niet zoveel spells. Naarmate je hoger in level bent kan je nieuwe spells leren en op level 60 zit je balk inderdaad aardig vol.

[ Voor 12% gewijzigd door Bulligan op 09-11-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Bedankt voor de tips, ga het zeker even proberen (die 2 euro kunnen er echt wel af :P ).

En dat over de hotkeys....dat had ik inderdaad al gelezen, gelukkig kan je deze (naar ik meen) allemaal zelf instellen....

Ik ga straks wel eventjes rondneuzen in de stad hier, toch koopavond. Dus mochten jullie vanavond iemand tegenkomen die hele rare dingen aan het doen is...dan ben ik dat waarschijnlijk :P

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:20:
hmm, ff een vraagje, ik zag bijvoorbeeld net de website van restyle maar jullie gebruiken phpraid EN eqDKP en een nieuws website? Is het niet best vervelend om dat alles samen te hebben draaien?

Ik ben bezig met een eqDKP en PHPraid in een en zoek eigelijk guilds om het te beta testen :P

Je kan dus RP en Raids op 1 webpagina gebruiken en rp toevoegen, nieuws, raids added, ranks, allemaal van dat soort dingen..

Denk je dat mensen daar in geinteresseert zijn? :P

je kan een kijkje nemen op iae.wow-raids.net

lemme know in een DM ofzo ;)
Ik ben wel erg geintresseerd om het eens te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Nou, de gemiddelde high end raid (dan ligt het er natuurlijk aan wat je raid)
duurt bij een nieuwe istance in onze guild toch gemiddeld zon 8 uur.
Molten core gaat er in 3 uurtjes doorheen.
BWL, nefarian voor het eerst down vorige week. De rest van de instance in 5 uurtjes gedaan.
Begonnen met aq40. Aantal whipes lag bij de vorige run te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Trigalti schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:39:
Nou, de gemiddelde high end raid (dan ligt het er natuurlijk aan wat je raid)
duurt bij een nieuwe istance in onze guild toch gemiddeld zon 8 uur.
Molten core gaat er in 3 uurtjes doorheen.
BWL, nefarian voor het eerst down vorige week. De rest van de instance in 5 uurtjes gedaan.
Begonnen met aq40. Aantal whipes lag bij de vorige run te hoog.
in totaal bedoel je neem ik aan? Want als je 8 uur aan 1 stuk door raid kan ik me niet indenken dat er echt nog mensen goed gefocussed zijn ;)
Met een raid bedoel ik gewoon met 40 man iets ondernemen wat dat dan ook is dan duurt over het algemeen net veel langer als een uur of 4 omdat je anders gewoon niet meer lekker gefocussed bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024

Ik speel WoW al sinds de release vorig jaar en heb nog geen enkele raid gedaan (m.u.v. 10 man UBRS) en vind het spel nog steeds leuk. PVP blijft leuk, en het levelen van een character blijf ik ook leuk vinden (zo doe je ook weer eens de lagere level instances die je als level 60 speler nooit meer bezoekt). Er zijn meer dan genoeg mensen bezig met levelen, dus je kunt voor elk level wel een leuk groepje vinden. Momenteel bezig met mijn 4e character welke inmiddels weer level 50 is.
Het is maar net wat je leuk/belangrijk vindt. Als ik soms zie wat voor gezeik er kan ontstaan in een guild om een stom paars zwaardje ben ik alleen maar blij dat ik niet raid ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Rene59 op 09-11-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Neenee, 4 uur dan 1 uur eetpauze en dan nog 3 uur....
Of verdeeld over 2 dagen idd. Ik bedoel de totale raid tijd iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Meestal een goeie raidguild is dagelijks van 8 tot 11/12 uur bezig. Hardcore raiden hoef je niet, maar das van 7 tot 2 uur snachs ofzo dagelijks. (those who have no life)

[ Voor 7% gewijzigd door Hidde op 09-11-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hidde schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:04:
Meestal een goeie raidguild is dagelijks van 8 tot 11/12 uur bezig. Hardcore raiden hoef je niet, maar das van 7 tot 2 uur snachs ofzo dagelijks. (those who have no life)
van 7 tot 2 brrr das echt niet hoor.
Wij gaan wel eens op zondag van 3 tot 6 en daarna savonds van 8 tot 11 maar das dan ook de max op 1 dag. Normaal raiden we verder op vrijdag en zaterdag van 8 tot 12.
En doordeweeks alle 20mans van 8 tot 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

De paar keer dat ik op Aggramar met Uberpug ben meegegaan, begonnen we meestal pas rond 00:30 uur en eindigen over het algemeen rond een uurtje of 04:00. De meesten zijn daarvoor met hun eigen guilds bezig. Afgelopen nacht nog om 03:01 op bezoek geweest bij Onyxia om haar snel neer te leggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Tular op 09-11-2006 17:35 ]

May you live in interesting times!

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!