Arcane pots?DrProctor schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:13:
[...]
paar maandne terug was de beste rogue van mijn relam verkocht voor 1300 euro ;p
hij had toendertijd full DD toen ik nog met full NS rondliep ;p
[...]
Noth is ook super easy. Zolang je mensen maar arcane pots laat drinken bij de eerste tries om zo het gevecht te laten leren. Echt als je het onder de knie hebt dan zijn die aoe mobs geen probleem meer. Ik denk alleen dat je qua dps wel overbuffed moet zijn wil je met slechte dps eq daar de dmg gauges halen (1e tele 80% 2e tele 50% 3e tele down)
Hmm ja een bekend probleem, als wij er achter komen worden zulke mensen uit onze guild gekicked...HIValicious schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:19:
wow wat the hell is los op ebay/marktplaats?
je kan gewoon goud kopen daar -.-
stond een account voor 400 euro te koop
Ik hou niet van die ongein... Dat haalt de lol van het spelletje weg..
We hebben het nu met 1 account al tot 2 keer toe meegemaakt dat die was gekocht/verkocht, de eerste keer bleek dit door dat 1persoon 3x lvl 60 account had en niet eens de ingang naar brd wist te vinden... Wij hadden er sterk onze twijfels bij maar geen bewijzen... Uiteindelijk heeft deze zelfde persoon dit account weer verkocht waarvan we dus duidelijk wel de bewijzen kregen
Nu kwam ik er een paar dagen achter dat diezelfde persoon op slinkse wijze probeerde dmv een alt (waarvan hij beweerde dat het een main was) weer in onze guild te komen.. Ik kwam online checkte de guildlijst, zag die naam, heb het ff nagevraagd of ik de goede voor me had en hopla /gkick! Opzouten die handel!
Wij laten de MT in phase 1 in zijn eentje Ony naar 98% brengen, werkt perfect.remcio schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:57:
[...]
o met mijn guild gaan we in phase 1 na 5 sec full out dps, dan welps killen. ff wachten tot die land mt ff 5 sec treat laten krijgen en dan weer full out dps. gaat nooit mis
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Weet iemand iets over "extended maintenance" vandaag? Kan niets vinden op die achterlijke blizzard sites, maar hoorde een guildie er wel over praten gisteren,
hmm misschien moeten we dat ook maar eens proberen. Sunderen tijdens phase 2 schijnt niet echt te werken, en in phase3 maait ze toch altijd aardig wat clothies omver.On_E schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:39:
[...]
Wij laten de MT in phase 1 in zijn eentje Ony naar 98% brengen, werkt perfect.
Eigenlijk wel grappig, Onyxia bestaat al zolang en zoveel guilds hebben haar op farm en nog steeds is er niet bekend wat er nou precies met aggro gebeurd in phase 3.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Oow en het mooie is nog dat mensen die op marktplaats zulke fratsen uithalen, ruilen/verkopen van accounts daarna gaan zitten zeuren als er iets met hun account is gebeurd
Boontje komt om zijn loontje
Zeggen we dan maar!
Staat in het inlogscherm ingame.Hooli-gan schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:44:
Weet iemand iets over "extended maintenance" vandaag? Kan niets vinden op die achterlijke blizzard sites, maar hoorde een guildie er wel over praten gisteren,
Crap, ik zit op mijn werk...

Verwijderd
http://forums.wow-europe.....html?forumId=11066&sid=1Hooli-gan schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:44:
Daar vind je alles over maintenances .
Hoe geraak je daar:
- open www.wow-europe.com
- klik rechts op realm status
- op de nieuwe pagina de link aanklikken van realm status forums.
- Gratz, u made it -,-
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 12:00 ]
Mooie post, maar op die pagina staat dus niks over extended maintenanceVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:00:
[...]
http://forums.wow-europe.....html?forumId=11066&sid=1
Hoe geraak je daar:en soz voor het sarcastisch toontje
- Gratz, u made it -,-
Indeed, lees wat daar staat....niets...Zoals bijvoorbeeld vorige week -> http://forums.wow-europe....ml?topicId=77858074&sid=1Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:00:
[...]
http://forums.wow-europe.....html?forumId=11066&sid=1
Hoe geraak je daar:en soz voor het sarcastisch toontje
- Gratz, u made it -,-
Anders vraag ik het hier toch niet?
Dus hou dat toontje maar voor je

[ Voor 8% gewijzigd door Bulligan op 08-11-2006 12:04 ]
Verwijderd
Aye, BRD is wel mijn favoriet pre raid. Groot boss dichtheid en enige diversiteit. En wat betreft die scheet van princess. gewoon alle melee een nature protection potion en die scheet is ook echt dat, een scheet. Gewoon die fear uitzitten, geen dorf priest voor nodig. Ben er met genoeg dorfs geweest, nog nooit met fearward gedaan. Gewoon niet nodig om te winnen, dus waarom doen?Kapoen schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:09:
[...]
Bitchfight zonder dwarf priest? Och ja Alliance ez-mode![]()
Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn 3 Horde chars om die koe te slopen, je
moet alleen even uitkijken voor die 'fart AoE'.
ST is wel leuk, maar ik heb liever BRD als het om grote instances gaat. ST is teveel 'nu moeten we naar hier en die mob killen, en dan naar daar om dat standbeeld te activeren...'Voor de rest is het wel een skinners paradijs
wat is er zo geweldig aan een dwarf priest dan?
Verwijderd
fearwardThrilled schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:22:
Verwijderd
Ah god, Ik heb geen zin meer in mijn Paladin, ik wil een tank maken, of een DPS warrior / Rogue.
Maar god, ik heb geen zin in het leven en gearen, hoe lame vinden jullie Ebayen?
Maar god, ik heb geen zin in het leven en gearen, hoe lame vinden jullie Ebayen?
Heel lame, ik heb slechte ervaringen met ebayers, mensen kennen hun classe niet, hebben niet de leercurve van het levelen meegemaakt, maar willen wel endgame spelen met hun character.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:40:
Ah god, Ik heb geen zin meer in mijn Paladin, ik wil een tank maken, of een DPS warrior / Rogue.
ligt eraan wat je portomonnee ervan vind.. 100 euro voor een paar lvl 60's is insane..Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:40:
ennuh, mijn pally lvl 40 out-dpst iedereen.. equip is redelijk blauw, ravager in mn hand met +7 dmg enchant erop. ZWAAR imba. crits van 400 zijn normaal, 605 is record. retri spec..
btw, die +7 dmg enchant.. is dat dps van wapen +7? of is dat damage van 200 + 7?
Verwijderd
Note: Ik heb een 60 warrior gehad voor dat ik die verwijderde, ik was op dat moment zo verslaafd dat ik wel moest.sebasgrif schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:46:
[...]
Heel lame, ik heb slechte ervaringen met ebayers, mensen kennen hun classe niet, hebben niet de leercurve van het levelen meegemaakt, maar willen wel endgame spelen met hun character.
En nee dat is niet 7 dps, maar 7 meer damage op je max damage per hit.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 12:48 ]
Qua dps zit je nu op de top denk ik, palladins scalen na lvl 40 steeds slechter in vergelijking met andere classes, op lvl 60 praat je over DPM in plaats van DPSBootVluchteling schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:47:
[...]
ligt eraan wat je portomonnee ervan vind.. 100 euro voor een paar lvl 60's is insane..
ennuh, mijn pally lvl 40 out-dpst iedereen.. equip is redelijk blauw, ravager in mn hand met +7 dmg enchant erop. ZWAAR imba. crits van 400 zijn normaal, 605 is record. retri spec..
btw, die +7 dmg enchant.. is dat dps van wapen +7? of is dat damage van 200 + 7?
Verwijderd
fearwardThrilled schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:22:
al eens onyxia of nefarian zonder dwarf priest gedaan
Zelfs nooit met.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:58:
[...]
fearward
Paladins zijn zwaar imba tot level 50. Daarna gaat het inderdaad erg snel bergafwaarts. Heb zelf een paladin gelevelled tot 60 op de account van mijn broertje. Is op zich wel een leuke class. Ik kon helaas steeds minder spelen omdat de account steeds intensiever werd gebruikt. Uiteindelijk zelf maar een account aangeschaft en een priest naar de 60 gespeeld. Priest is uiteindelijk toch een puurdere class imo. Ik heb daarna regelmatig gezeurd bij Blizzard voor een character transfer, maar helaas was dat toen nog niet mogelijk. Omdat healing na een tijdje toch wel een beetje gaat vervelen ben ik de ultieme dps class gaan spelen volgens het boekje van Blizzard. Rond die tijd outdmgden de dps warriors de rogues in onze guild flink in MC. Ik baalde dus wel een beetje, maar uiteindelijk blijkt dat rogue absoluut de beste dps class is. Op level 51 deed mijn krol blade met 15 agi enchant een hoop goed werk. Ben nu rustig aan begonnen een mage te levellen, AoE grinden lijkt me wel wat!
Maargoed, palla's zijn erg leuk en nuttig tot +- level 50, daarna wordt het steeds minder. Ze zijn gewoon overal een beetje goed in. Tot je gaat raiden en als heal/ dispell bot kan gaan werken. Ik moet zeggen dat flash heal rank 1 spammen zeer effectief is in raids. Helemaal als je een flinke critchance weet op te bouwen!
Maargoed, palla's zijn erg leuk en nuttig tot +- level 50, daarna wordt het steeds minder. Ze zijn gewoon overal een beetje goed in. Tot je gaat raiden en als heal/ dispell bot kan gaan werken. Ik moet zeggen dat flash heal rank 1 spammen zeer effectief is in raids. Helemaal als je een flinke critchance weet op te bouwen!
Hmm, kan me nog goed herinneren dat ik als 41 lock een 49 paladin ownde in Feralas. Daar keek ik zelf ook nogal van ophulkie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:07:
Paladins zijn zwaar imba tot level 50. Daarna gaat het inderdaad erg snel bergafwaarts.
Toch maakte ik laatst tegen een goede paladin geen kans; Een lvl 60 pala zwaar in epix, hij doet hammer of justice, slaat in die tijd mijn hp tot 50%(crit happens), dan doet ie vervolgens AOE spell gevolgd door een repan..repain..rependan....ranged-stun-ding waarna hem fear. Hij gooit z'n bubble aan en hakt mij dood
(ik was wel onvoorbereid, geen pet enzo maar toch..)
En dan hebben sommige nog een insta fullheal
Music is not just a sound, it's a way of living.
Sterker nog: hordes mensen doen het zonder dorf....Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:58:
[...]
fearward
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
paladin is gewoon leuk voor pvp 
heb zelf een paladin tot lvl 60 puur voor pvp & ganking
En kmoet toegeven als ge die deftige gear geeft met een imba weapon.... bow down to dpsadin
heb zelf een paladin tot lvl 60 puur voor pvp & ganking
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 13:19 ]
ik weet wat je bedoeld.. paladin is niet echt mijn ding.. had eerst warrior, priest en warlock op 60 gedaan.. redelijk vaste classes.. op shadowpriest na dan..hulkie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:07:
Paladins zijn zwaar imba tot level 50. Daarna gaat het inderdaad erg snel bergafwaarts. Heb zelf een paladin gelevelled tot 60 op de account van mijn broertje. Is op zich wel een leuke class. Ik kon helaas steeds minder spelen omdat de account steeds intensiever werd gebruikt. Uiteindelijk zelf maar een account aangeschaft en een priest naar de 60 gespeeld. Priest is uiteindelijk toch een puurdere class imo. Ik heb daarna regelmatig gezeurd bij Blizzard voor een character transfer, maar helaas was dat toen nog niet mogelijk. Omdat healing na een tijdje toch wel een beetje gaat vervelen ben ik de ultieme dps class gaan spelen volgens het boekje van Blizzard. Rond die tijd outdmgden de dps warriors de rogues in onze guild flink in MC. Ik baalde dus wel een beetje, maar uiteindelijk blijkt dat rogue absoluut de beste dps class is. Op level 51 deed mijn krol blade met 15 agi enchant een hoop goed werk. Ben nu rustig aan begonnen een mage te levellen, AoE grinden lijkt me wel wat!
paladin vind ik nu heerlijk, ik sta bovenaan dps lijsten..
Verwijderd
Leukste gevecht in Naxx vind ik nog steeds Heigan de Unclean, lekker hele tijd ronddansen en zorgen dat je maar niet geraakt wordt..
Verder is Gothik the Harvester ook een super gevecht, en best leuk om de hele tijd je shackle proberen op te houden
Loatheb is zo saai, beetje om de minuut mn heal timen en die moet zo hoog mogelijk op de MT uitkomen
en bij Thaddius heb ik de meeste moeite om die jump goed te doen
Verder is Gothik the Harvester ook een super gevecht, en best leuk om de hele tijd je shackle proberen op te houden
Loatheb is zo saai, beetje om de minuut mn heal timen en die moet zo hoog mogelijk op de MT uitkomen
en bij Thaddius heb ik de meeste moeite om die jump goed te doen
Met dat soort statements is het fijn om even je level erbij te zetten. Plaatst het gelijk in het goede perspectief.BootVluchteling schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:24:
[...]
ik weet wat je bedoeld.. paladin is niet echt mijn ding.. had eerst warrior, priest en warlock op 60 gedaan.. redelijk vaste classes.. op shadowpriest na dan..
paladin vind ik nu heerlijk, ik sta bovenaan dps lijsten..
Mijn allereerste char tijdens de beta was een dwarf paladin, erg veel fun. Maar ja, ik was wel <40 toen de beta eindigde en na de beta wilde ik wat anders. Rogue in mijn geval..
Nooit spijt gehad van mijn keuze voor rogue. Ik heb ook een healbot (60 priest alt) waarbij healen gewoon af en toe even leuk is voor de afwisseling. Maar ook niet meer dan dat
mjah maar die hebben een tremor totem, iets minder effectief, maar doet in princiepe hetzelfdeSeraphin schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:17:
[...]
Sterker nog: hordes mensen doen het zonder dorf....
Verwijderd
Ja dat klopt, maar ik vond de woordspeling van Seraphin juist zo leukJeanLucPicard schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:41:
[...]
mjah maar die hebben een tremor totem, iets minder effectief, maar doet in princiepe hetzelfde
of je scrolt vorige pagina, of je kijkt in mn sig.. pally is 40 nu..QuarK schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:36:
[...]
Met dat soort statements is het fijn om even je level erbij te zetten. Plaatst het gelijk in het goede perspectief.
Mijn allereerste char tijdens de beta was een dwarf paladin, erg veel fun. Maar ja, ik was wel <40 toen de beta eindigde en na de beta wilde ik wat anders. Rogue in mijn geval..
Nooit spijt gehad van mijn keuze voor rogue. Ik heb ook een healbot (60 priest alt) waarbij healen gewoon af en toe even leuk is voor de afwisseling. Maar ook niet meer dan dat
equip
/edit 2, zie dat mn sig verdwenen is. zeker met de merge..
[ Voor 8% gewijzigd door BootVluchteling op 08-11-2006 13:51 ]
BootVluchteling schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:48:
[...]
/edit 2, zie dat mn sig verdwenen is. zeker met de merge..
offtopic:
Nee, hij staat alleen niet onder deze post? Vinkje vergeten?
Nee, hij staat alleen niet onder deze post? Vinkje vergeten?
If nothing is written below, I was the last to reply...
wij hebben 1 pally die leuk mee kan doen in de dps. Hij heeft dan ook wel alle goede dps gear en ondertussen iets van 10 2-handers. Van de week lootte hij eindelijk t zwaardje van ome Nef, nu doet ie nog meer dps. Al komt hij nog steeds niet in de buurt van echt dps classes, helemaal in langere gevechten, laat staan dps classes met vergelijkbare gear... Maar zeker wel stoer dat een pally hoog in de dps meters kan eindigen!
Over die 2-hander van Nef, er ontstond toch wel enige discussie over de class waar het zwaard heen moet. Als een dps warrior hem wilt, heeft die gewoon voorrang, maar aangezien we er daar maar een paar van hebben, 2 met een HoR zijn andere classes vrij snel aan de beurt. De vraag is nu pally/ tankwarriors voor solo/pvp of hunters voorrang geven?
Over die 2-hander van Nef, er ontstond toch wel enige discussie over de class waar het zwaard heen moet. Als een dps warrior hem wilt, heeft die gewoon voorrang, maar aangezien we er daar maar een paar van hebben, 2 met een HoR zijn andere classes vrij snel aan de beurt. De vraag is nu pally/ tankwarriors voor solo/pvp of hunters voorrang geven?
Degene met de meeste dkp.hulkie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:58:
wij hebben 1 pally die leuk mee kan doen in de dps. Hij heeft dan ook wel alle goede dps gear en ondertussen iets van 10 2-handers. Van de week lootte hij eindelijk t zwaardje van ome Nef, nu doet ie nog meer dps. Al komt hij nog steeds niet in de buurt van echt dps classes, helemaal in langere gevechten, laat staan dps classes met vergelijkbare gear... Maar zeker wel stoer dat een pally hoog in de dps meters kan eindigen!
Verwijderd
een tankwarrior zal een 2h wapen nooit kunnen gebruiken. ja het kan, maar als 1h+schild doet een tankwarrior veel meer dps dan met welk 2h wapen dan ook. je toen kwa normal hits dus laat ik zeggen 20-30dps meer, echter met je schildje doe je zo 400-500dmg per 8sec als ik me niet vergis
toch een groot verschil
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 14:09 ]
Verwijderd
*proest*Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:18:
paladin is gewoon leuk voor pvp
heb zelf een paladin tot lvl 60 puur voor pvp & gankingEn kmoet toegeven als ge die deftige gear geeft met een imba weapon.... bow down to dpsadin
Ja die DPSadin! Mijn rejuvenation outhealt je dps... je stun verwijder ik met een trinket en daarna kun je niks meer doen om me ooit dood te maken. Je bent de eerste die ik hoor zeggen dattie een paladin heeft puur voor pvp & ganking (pvp kan ik me nog voorstellen). Maar ganking...!
Nu ik dagger dagger ben is ganking daarentegen wel erg leuk op mn rogue! Lijkt me de ideale class om mee te ganken, kan me er bij een pally ook niet veel van voorstellen. Niet bepaald hit n run. Wel veel survivabilty...
waarom denk je dat al die gank-kneuzen rogue's hebben, en elke pvp server een shitload aan rogues heeft..?hulkie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:21:
Nu ik dagger dagger ben is ganking daarentegen wel erg leuk op mn rogue! Lijkt me de ideale class om mee te ganken, kan me er bij een pally ook niet veel van voorstellen. Niet bepaald hit n run. Wel veel survivabilty...
Verwijderd
Totems & WOTFSeraphin schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:17:
[...]
Sterker nog: hordes mensen doen het zonder dorf....
Verwijderd
Ik krijg altijd de kriebels als iemand zoiets zegt.JeanLucPicard schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:41:
[...]
mjah maar die hebben een tremor totem, iets minder effectief, maar doet in princiepe hetzelfde
Nee. Tremor totem is niet hetzelfde principe als fearward. Het doet niet eens hetzelfde. Het enige wat de twee gemeen hebben is dat ze beide met fear te maken hebben.
Misschien moet je langere tijd horde hebben gespeeld om het verschil tussen de twee te waarderen.
Dan moet je die wel equipped hebben, en anders gaat er vervolgens toch gewoon een repentance overheen?Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:06:
[...]
*proest*
Ja die DPSadin! Mijn rejuvenation outhealt je dps... je stun verwijder ik met een trinket en daarna kun je niks meer doen om me ooit dood te maken. Je bent de eerste die ik hoor zeggen dattie een paladin heeft puur voor pvp & ganking (pvp kan ik me nog voorstellen). Maar ganking...!
En ach, ik heb ook een pally, en ik verlies niet veel duels tegen priests (behalve als ik mijn t3 aantrek uiteraard)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Repentance breekt op damage. Als de pally trinkets gebruikt en voldoende geluk heeft met crits lukt het wel. Anders gewoon simpelweg niet. En hoe je als pally van een priest wint...? Hij doet toch gewoon zn shields up en draint je mana?Kees schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:44:
[...]
Dan moet je die wel equipped hebben, en anders gaat er vervolgens toch gewoon een repentance overheen?
En ach, ik heb ook een pally, en ik verlies niet veel duels tegen priests (behalve als ik mijn t3 aantrek uiteraard)
http://video.google.com/videoplay?docid=-10058341492391946Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:06:
[...]
*proest*
Verwijderd
http://video.google.com/v...0304465&q=paladin+rank+14 -,- Paladin is echt wel sterker dan je denkt met de correcte gear hoor. veel mensen onderschatten de paladinVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:06:
[...]
*proest*

Priest met RejuvenationKees schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:44:
[...]
Dan moet je die wel equipped hebben, en anders gaat er vervolgens toch gewoon een repentance overheen?

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:49:
[...]
http://video.google.com/v...0304465&q=paladin+rank+14 -,- Paladin is echt wel sterker dan je denkt met de correcte gear hoor. veel mensen onderschatten de paladin

Ik refereer nu naar het "wat minder effectief" gedeelte van mijn postVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:38:
[...]
Ik krijg altijd de kriebels als iemand zoiets zegt.
Nee. Tremor totem is niet hetzelfde principe als fearward. Het doet niet eens hetzelfde. Het enige wat de twee gemeen hebben is dat ze beide met fear te maken hebben.
Misschien moet je langere tijd horde hebben gespeeld om het verschil tussen de twee te waarderen.
Argh verschrikkelyk XD. Dat is geen DPS, dat is redelijk hoge burst damage, ondersteund door walgelijke muziek moet ik zeggen. Daarnaast veel lucky crits, wat ook te verwachten is in een PvP movieVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:49:
[...]
http://video.google.com/v...0304465&q=paladin+rank+14 -,- Paladin is echt wel sterker dan je denkt met de correcte gear hoor. veel mensen onderschatten de paladin
[ Voor 40% gewijzigd door pica op 08-11-2006 15:15 ]
Verwijderd
Zoals een appel en een banaan beide fruit zijn maar niet hetzelfde.JeanLucPicard schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:57:
[...]
Ik refereer nu naar het "wat minder effectief" gedeelte van mijn post
Fearward en tremor totem zijn verschillende dingen en "wat minder effectief" komt niet eens in de buurt van het verschil tussen deze twee.
Het goede nieuws is, dat na de expansie ook alliance de ervaring die "tremor totem" heet heeft. Ik denk dat er nog veel gescholden zal worden aan de alliance kant en dat de dwarf priests weer heel snel te voorschijn zullen komen.
Doet me trouwens denken aan Takiho.... wat zou er van onze (zelfverklaarde) Critadin zijn geworden?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Gelukkig is er een stone-scissors-rock situatie met de classes. Met mijn shaman eet ik de meeste paladins op 1 vs 1. De damage van de pala outheal ik makkelijk, zelfs met de dubbele stun, en met mijn lightning shield krijgen ze steeds damage als ze me raken, searing totem en earthshock om te interrupten. Natuurlijk is het een beetje flauw om de gear een rank 14 paladin aan te merken als "correcte gear" (alhoewel dat natuurlijk wel waar is). Zo ongeveer elke klasse kan imba pvp filmpjes maken met rank 14 gear.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:49:
[...]
Paling Terran & Shaman
Verwijderd
En Draenei priests.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:21:
[...]
en dat de dwarf priests weer heel snel te voorschijn zullen komen.
ja echt waar die sukkels van een blizzard. en dan de reactie:
dat was iets van ja d'r komen minder fear gevechten dan nu. Euh hoeveel zijn dat d'r dan nu 2? misschien nog een in naxx. WTF moet je met die andere skill leuk in pvp, maar als een rouge lekker 20 shadow dmg krijgt als hij je hit ben jij dood
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Mjah, tremor totem verwijderd fear, en fearward voorkomt fear. Maar aan de andere kant heeft de fearward weer 30 seconden cooldown, dus aan allebij de abilities is wel wat mis.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:21:
[...]
Zoals een appel en een banaan beide fruit zijn maar niet hetzelfde.
Fearward en tremor totem zijn verschillende dingen en "wat minder effectief" komt niet eens in de buurt van het verschil tussen deze twee.
Het goede nieuws is, dat na de expansie ook alliance de ervaring die "tremor totem" heet heeft. Ik denk dat er nog veel gescholden zal worden aan de alliance kant en dat de dwarf priests weer heel snel te voorschijn zullen komen.
Trouwens, onze guild heeft 0 (main) dwarf priests, terwijl elke horde guild wel shamans heeft. En toch zijn we @4h. Dus fearward is niet alles. Daarnaast zijn er nou niet zoveel encounters waar je gefeared word (even kijken... onyxia, neffe, gluth... oh en magmadar!!!! Dat was het wel een beetje).
Met dreanei priests krijg je ook weer fearward, dus hopen dat we daar ook 1 van krijgen, want het is toch wel handig om te hebben.
Oh en appels en peren hebben beiden hetzelfde doel, namelijk je voeden, net als fearward en tremor totem het doel hebben om die lastige fear tegen te gaan!
Verwijderd
In feralas was ik in travelform opweg naar die Rage Scar Yeti's voor Improved Quality Q. Kom ik 4 allys tegen die opweg waren ergens naar toe. Allemaal 44-46. Druid is goed in wegkomen, dus ik in travel als een gek rennen en switchen naar cat en prowl. Loopt een 44 mage nog even vrolijk te AOE'en om me proberen te raken terwijl zijn groep verder gaat.
Half uur gecorpsecamped en 5x dood gemaakt ofzo voor zijn groep weer terug kwam om hem te halen
.
Half uur gecorpsecamped en 5x dood gemaakt ofzo voor zijn groep weer terug kwam om hem te halen
waarom schelden op iets als het "extra" is onze guild heeft ook maar 1 dwarf priest sinds kort daarvoor niet en dan had ik toch liever een tremor totem gehad als niet. Want iets is beter als niets maar deze discussie is volgens mij een pagina of 4 geleden ook al geweest en komt ieder topic weer terugVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:21:
[...]
Zoals een appel en een banaan beide fruit zijn maar niet hetzelfde.
Toegegeven het is wel vaag dat horde niet een vergelijkbare variant krijgt nu ze proberen toch dat pala shaman verhaal recht te trekken.
En beide kanten praten erg makkelijk over de "andere" kant, ik heb op mn shaman vaak genoeg tremor totem gebruikt en die is klote inderdaad en als je een dwarf priest hebt die snel dood is, cooldown heeft op zijn fear ward heb je nog het zelfde probleem. Stancedance moeten we gewoon aanbeide kanten leren er is altijd wel een moment waarop het moet.
ok, dan wil ik wel een keer julie als alliance nef zien doen(ja je mag dwarf priests hebben) zonder dat warrior stance switched. Nou at moet te doen zijn gewoon priests die fear ward om de beurt casten.JeanLucPicard schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:41:
[...]
Mjah, tremor totem verwijderd fear, en fearward voorkomt fear. Maar aan de andere kant heeft de fearward weer 30 seconden cooldown, dus aan allebij de abilities is wel wat mis.
Trouwens, onze guild heeft 0 (main) dwarf priests, terwijl elke horde guild wel shamans heeft. En toch zijn we @4h. Dus fearward is niet alles. Daarnaast zijn er nou niet zoveel encounters waar je gefeared word (even kijken... onyxia, neffe, gluth... oh en magmadar!!!! Dat was het wel een beetje).
Met dreanei priests krijg je ook weer fearward, dus hopen dat we daar ook 1 van krijgen, want het is toch wel handig om te hebben.
Oh en appels en peren hebben beiden hetzelfde doel, namelijk je voeden, net als fearward en tremor totem het doel hebben om die lastige fear tegen te gaan!
Dan moet je ff een horde char regelen die hetzelfde doet. Alhoewel geen een guild dit voor je wil proberen want het gaat gigantisch mis. Misschien met 4 tremmors in je groep dat het goed gaat.
Ik denk niet dat ik je post helemaal begrijp, onze warriors stancedancen natuurlijk wel, niet dat het zoveel uitmaakt tegen neffe aangezien hij heen reet dmg doet.Kevinp schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:59:
[...]
ok, dan wil ik wel een keer julie als alliance nef zien doen(ja je mag dwarf priests hebben) zonder dat warrior stance switched. Nou at moet te doen zijn gewoon priests die fear ward om de beurt casten.
Dan moet je ff een horde char regelen die hetzelfde doet. Alhoewel geen een guild dit voor je wil proberen want het gaat gigantisch mis. Misschien met 4 tremmors in je groep dat het goed gaat.
/edit
Ah ik snap em, je wilt zeggen dat je als alliance niet hoeft te stancedancen als je genoeg dwarf priests hebt, en als horde wel. Nou er is een hele simpele oplossing voor dat probleem. Recruit minder luie warriors

[ Voor 14% gewijzigd door pica op 08-11-2006 16:08 ]
wat is stancedancen nu eigelijk? kzie het vrij vaak voorbij komen maar iets zegt me dat het niks met de /dance emote te maken heeft
Als een warrior tanked, vlak voor een fear naar beserker stance switchen, beserker rage poppen, en terug naar defensive stance. Zo is hij immune voor fear en verliest hij geen agro.Thrilled schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:09:
wat is stancedancen nu eigelijk? kzie het vrij vaak voorbij komen maar iets zegt me dat het niks met de /dance emote te maken heeft
Verwijderd
Schelden omdat er veel mensen zijn die denken dat tremor totem = fearward. Als ze er achter komen dat tremor totem een heel ander beest is zal er wel wat worden gescholden.MantaMania schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:53:
[...]waarom schelden op iets als het "extra" is onze guild heeft ook maar 1 dwarf priest sinds kort daarvoor niet en dan had ik toch liever een tremor totem gehad als niet. Want iets is beter als niets maar deze discussie is volgens mij een pagina of 4 geleden ook al geweest en komt ieder topic weer terug
Het is niet gek dat de discussie steeds terugkomt. Blijkbaar zijn er nog veel mensen die niet weten hoe het zit en de twee met elkaar verwarren.
Shaman kunnen even snel dood als dwarf priests dus dat is een beetje een non issue.Toegegeven het is wel vaag dat horde niet een vergelijkbare variant krijgt nu ze proberen toch dat pala shaman verhaal recht te trekken.
En beide kanten praten erg makkelijk over de "andere" kant, ik heb op mn shaman vaak genoeg tremor totem gebruikt en die is klote inderdaad en als je een dwarf priest hebt die snel dood is, cooldown heeft op zijn fear ward heb je nog het zelfde probleem. Stancedance moeten we gewoon aanbeide kanten leren er is altijd wel een moment waarop het moet.
Punt is dat door gebruik van fearward bepaalde gevechten gewoon triviaal worden. Daarom wordt ook zo vaak geroepen alliance is ez-mode. Ik heb nog nooit gezien dat iemand horde ez-mode heeft genoemd vanwege de tremor totems.
Petje af voor de alliance gildes die weigeren fearward te gebruiken en gewoon stancedancen net zoals de horde.
fear ward - totem
totem - fearward
Zinloze discussie. Twee totaal verschillende dingen, fearward zal beter zijn, totem heb je vaker bij je in raids. Zoals al vaker is gezegd, een goede warrior of goede mods maken een hoop goed. Wij hebben 2 dwarf priests level 60, één is een alt die bijna nooit mee gaat, de ander was heel actief, maar doet het nu even rustig aan. Fearward helpt zeker. Toch ben ik blij dat ik human heb gerolled met improved spirit! Spirit is alles als je eenmaal je 3 setpieces transcendence hebt!
totem - fearward
Zinloze discussie. Twee totaal verschillende dingen, fearward zal beter zijn, totem heb je vaker bij je in raids. Zoals al vaker is gezegd, een goede warrior of goede mods maken een hoop goed. Wij hebben 2 dwarf priests level 60, één is een alt die bijna nooit mee gaat, de ander was heel actief, maar doet het nu even rustig aan. Fearward helpt zeker. Toch ben ik blij dat ik human heb gerolled met improved spirit! Spirit is alles als je eenmaal je 3 setpieces transcendence hebt!
Het is niet zozeer weigeren dwarfs te recruiten, nog beter, liever een dwarf als wat anders (liefst ook nog female als het kan!). Het probleem is dat alle dwarf priests al bezet zijn of crap gegeared. Daarnaast zijn toch 80% van de priests nightelf of human "omdat ze er cool uit zien"
.

Verwijderd
Misschien dat bij jullie neffy niet zoveel damage doet. Maar als je een horde gilde bent dat net BWL doet dan hakt hij er toch echt wel in. Als de MT te laat is met stancedancen en neffy draait naar de raid dan ben je al snel een paar mensen kwijt.JeanLucPicard schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:06:
[...]
Ik denk niet dat ik je post helemaal begrijp, onze warriors stancedancen natuurlijk wel, niet dat het zoveel uitmaakt tegen neffe aangezien hij heen reet dmg doet.
Of betere warriors?/edit
Ah ik snap em, je wilt zeggen dat je als alliance niet hoeft te stancedancen als je genoeg dwarf priests hebt, en als horde wel. Nou er is een hele simpele oplossing voor dat probleem. Recruit minder luie warriors.
Met fearward heb je gewoon een extra bescherming voor als de warrior zijn stancedance verkeerd uitvoerd. Er is dus meer ruimte om fouten te maken bij alliance dan bij horde.
Horde kan dan wel zijn tremor totem hebben staan, op het moment dat het mis gaat, heeft een deel van de raid al damage op zijn dak voor dat de tremor totem de fear van de MT verwijderd.
Als het misgaat, vangt een OT, die ook hoog in de aggro lijst staat en aan de andere kant dan de raid staat, het beest op. Alsnog geen probleem en dode boss.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:19:
Of betere warriors?
Met fearward heb je gewoon een extra bescherming voor als de warrior zijn stancedance verkeerd uitvoerd. Er is dus meer ruimte om fouten te maken bij alliance dan bij horde.
Horde kan dan wel zijn tremor totem hebben staan, op het moment dat het mis gaat, heeft een deel van de raid al damage op zijn dak voor dat de tremor totem de fear van de MT verwijderd.
Even de afgelopen ziljoen posts samenvatten:
- Fear Ward is/doet NIET hetzelfde als Tremor Totem, ze hebben wel iets met Fear te maken,
- Voorkomen is beter dan genezen
- Alliance heeft een iets beter mechaniek naast stance dancing om de fear onder controle te hebben en te houden
- Dit is alleen significant een voordeel bij het leren van nieuwe encounters waarbij fear een repeterend element is.
- Over een maand of 3 maakt het allemaal geen reet meer uit
Waar maken we ons druk over. Ben je een warrior? L2STANCEDANCE!!! En het liefst op lekkere muziek
Paling Terran & Shaman
klein verschil is natuurlijk dat je meer shamans hebt als dwarf priests daarbij zullen als het goed is shamans toch net iets langer overleven. De meeste guilds zijn al blij als ze 1 dwarf priest hebben.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:12:
[...]
Schelden omdat er veel mensen zijn die denken dat tremor totem = fearward. Als ze er achter komen dat tremor totem een heel ander beest is zal er wel wat worden gescholden.
Het is niet gek dat de discussie steeds terugkomt. Blijkbaar zijn er nog veel mensen die niet weten hoe het zit en de twee met elkaar verwarren.
[...]
Shaman kunnen even snel dood als dwarf priests dus dat is een beetje een non issue.
Punt is dat door gebruik van fearward bepaalde gevechten gewoon triviaal worden. Daarom wordt ook zo vaak geroepen alliance is ez-mode. Ik heb nog nooit gezien dat iemand horde ez-mode heeft genoemd vanwege de tremor totems.
Petje af voor de alliance gildes die weigeren fearward te gebruiken en gewoon stancedancen net zoals de horde.
Onzin natuurlijk om te zeggen petje af als je een bepaalde skill niet gebruikt.
Shamans gebruiken toch ook de nature resistance totems bij de fights waar nr nodig is.
Daarbij heb je als ud warrior ook een backup om fear op te vangen als je stance dance misgaat!! (ja ik weet dat het een cooldown heeft).
Feit is gewoon dat hordes erg makkelijk roepen ez mode terwijl er helemaal niet zoveel dwarf priests rond lopen.
Daarbij is fear ward wel lekker natuurlijk om de dps / healing eerder terug te hebben op de boss/tank wat alliance niet heeft!! Ez horde mode!
[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 08-11-2006 17:15 ]
En rank 14 zegt meer over iemand z'n priveleven of het gebrek daaraan dan aan skill. Iedereen kan rank 14 halen met genoeg tijd.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:49:
[...]
Filmpje zitten kijken en dat blijkt maar weer
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 08-11-2006 17:33 ]
De manier waarop AoE spell damage werkt is veranderd in 1.12, waardoor je niet meer verplicht een tick hoeft te pakken van haar RoF als ie op je kop land en meestal 2. Nu kan je uit de RoF voor ie tickt. Bovendien is die RoF iets generfed.DarkShadow schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:55:
[...]
yup is idd makkelijk op die manier, maar dr zijn maar een handvol guilds die geen tactics gebruiken, na een stuk of 10 kills zijn er gewoon simpelweg te veel mensen die het weten en begint het van alle kanten te lekken en komen de eerste movies. Daarnaast is gewoon heel veel voor de hand liggend, bv op Maexxna, na een wipe weet je echt wel dat je MT veel HoT's nodig heeft, en bij de tweede wipe weet je al wel dat abolish poison toch erg belangrijk is.
Anyway, wij hadden Faerlina ook op de 4e try down, belachelijk makkelijk. In welk opzicht is ze generfed dan? Ik had nog helemaal niets gehoord van Naxx nerfs... Wij hebben nu ook een uurtje gespeeld met Maexxna en zij ging down tot 44% maar mensen waren moe (tank dood terwijl we niet eens webbed waren), ben erg benieuwt hoe moeilijk het enrage gedeelte is, of dat dat gewoon even wat extra focus is en je cooldowns burnen.
Lastigste van Faerlina is erachter komen wat je met al die bloody adds moest.
Verwijderd
Dat snap ik ook wel, doh. Sjeeezz...Vincentio schreef op woensdag 08 november 2006 @ 01:45:
[...]
Zegt diegene die alle tactics al voor zijn neus heeft liggen.
Sorry hoor maar jij hebt al de tactics + een generfde versie van Faerlina....
Mja ach sommige mensen vinden een kill alleen pro als die binnen een maand na release neer gaat, dikke care eraan en wees gewoon happy met jullie first killsVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:40:
[...]
Dat snap ik ook wel, doh. Sjeeezz...Ik kom hier niet posten om op te scheppen, zelfs met tactics zijn de bosses tegenwoordig lastig. Ik snap ook wel dat het n paar maanden geleden zonder tactics alleen al n paar dagen duurde voordat men doorhad hoe en wat alles misschien zou kunnen gaan, mijn punt was dat Faerlina gewoon n pushover is in vergelijking met Twin Emps/C'Thun. (uitvoering blijft iets anders dan kennis) Sorry als ik misschien blij was met n first kill gelijk aan n Hogger kill voor jou maar voor onze (zeker geen 100% hardcore) guild, die de laatste tijd veel in de shit heeft gezeten, is de afgelopen week gewoon super geweest. Paar weken geleden lag de guild bijna uit elkaar. Zal voortaan dan maar n silent reader worden op t topic want om zo nou m'n /cheer gevoel over n kill te laten verpesten, nee dankje...
Combat, en dan sinister strike spammen met een slow MH weapon.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:54:
wat is een goede rogue pve build om snel te levellen?
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Verwijderd
Noth the Plaguebringer got owned by Insight.
Grand Widow Faerlina got owned by Insight
Progress FTW
Grand Widow Faerlina got owned by Insight
Progress FTW
zoals gezegd door koekje combat, en vergeet vooral niet riposte mee te pakken, fantastische grindskill. Je kan in myn profile een build zien, doe zoiets, alleen dan met riposteVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:54:
wat is een goede rogue pve build om snel te levellen?
Vandaag zouden we BWL doen, werd MC doordat we maar drie priests, drie druids en vijf pala's hadden. Raggy was érg lief though, had vijf DKP meer dan de enige andere pala die Judgement Leggings nog moest en die had Malistar's al, een item kost 2 DKP. En dus hadden we onder meer Judgement Legplates en Malistar's Defender als drops. Me @ luckadin dus. 
Edit: LMFAO, ook nog Ony's hoofd gewonnen. xD
Edit: LMFAO, ook nog Ony's hoofd gewonnen. xD
[ Voor 7% gewijzigd door Exitium op 09-11-2006 00:03 ]
whaaaa eerste keer in MC (ben pas een week lvl60) en nu al 3 canarion items
bracers, gloves en belt en we hebben maar 6 bosses neergehaalt

blup
huh, nee ik wil lui zijnJeanLucPicard schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:06:
[...]
Ik denk niet dat ik je post helemaal begrijp, onze warriors stancedancen natuurlijk wel, niet dat het zoveel uitmaakt tegen neffe aangezien hij heen reet dmg doet.
/edit
Ah ik snap em, je wilt zeggen dat je als alliance niet hoeft te stancedancen als je genoeg dwarf priests hebt, en als horde wel. Nou er is een hele simpele oplossing voor dat probleem. Recruit minder luie warriors.
Als je als nieuwe member joined in een guild die al wat langer MC doet gaat het heel erg hard met de set items. Altijd fijneendje schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:46:
whaaaa eerste keer in MC (ben pas een week lvl60) en nu al 3 canarion itemsbracers, gloves en belt en we hebben maar 6 bosses neergehaalt
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wat zijn de beste instances om te solo'en voor disenchantable items?
Mijn favoriet zijn nog steeds DM & SFK... Snel te doen en een degelijk droprate...
Gisteren ook eens begonnen met UD lock...
Moet zeggen dat het wel wat heeft, de sfeer, de omgeving enz.
Mijn favoriet zijn nog steeds DM & SFK... Snel te doen en een degelijk droprate...
Gisteren ook eens begonnen met UD lock...
Moet zeggen dat het wel wat heeft, de sfeer, de omgeving enz.
[ Voor 26% gewijzigd door chromeeh op 09-11-2006 08:29 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Gaan we nog een keer.MantaMania schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:13:
[...]
klein verschil is natuurlijk dat je meer shamans hebt als dwarf priests daarbij zullen als het goed is shamans toch net iets langer overleven. De meeste guilds zijn al blij als ze 1 dwarf priest hebben.
Onzin natuurlijk om te zeggen petje af als je een bepaalde skill niet gebruikt.
Shamans gebruiken toch ook de nature resistance totems bij de fights waar nr nodig is.
Daarbij heb je als ud warrior ook een backup om fear op te vangen als je stance dance misgaat!! (ja ik weet dat het een cooldown heeft).
Feit is gewoon dat hordes erg makkelijk roepen ez mode terwijl er helemaal niet zoveel dwarf priests rond lopen.
Daarbij is fear ward wel lekker natuurlijk om de dps / healing eerder terug te hebben op de boss/tank wat alliance niet heeft!! Ez horde mode!
zelfs met 4 shamans met tremor totem up in de group kan het gewoon gebeuren dat je 2-5 sec gefeared bent= dode raid.
UD warriors tja leuk hoor die fear breaken 1x in de 2 minuten, helpt idd veel. Maar DPS=ORC, en tanks=tauren, UD is alleen leuk voor die fear, maar echt nutteloos verder. Dus zijn die er bijna geen.
Wij tanken hem met 2 warriors die gewoon elkaar via TS de cooldown van beserker rage laten weten, zo kan als hij bij de ene op cooldown is de andere breaken. Gister zelfs reclessness gebruikt op 1% omdat tja een shadowflame over de raid toch niet zo leuk is zelfs niet op 1%
Stoer joh corpsecamping, jeez dat is nou iets waar ik echt een bloedhekel aan heb. Of het nou op PvP server is of een normal server, is gewoon irritant.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:53:
In feralas was ik in travelform opweg naar die Rage Scar Yeti's voor Improved Quality Q. Kom ik 4 allys tegen die opweg waren ergens naar toe. Allemaal 44-46. Druid is goed in wegkomen, dus ik in travel als een gek rennen en switchen naar cat en prowl. Loopt een 44 mage nog even vrolijk te AOE'en om me proberen te raken terwijl zijn groep verder gaat.
Half uur gecorpsecamped en 5x dood gemaakt ofzo voor zijn groep weer terug kwam om hem te halen.
Anyway, gister 56 gehaald en raiden komt serieus dichterbij. Inmiddels 4e deel van de devout set mogen looten, Drakki voor de 3e keer plat zien gaan en 300G verdient in UBRS.
Als het beetje meezit kan ik volgende week als ik 58/59 ben al mee naar ZG, dit aangezien er een serieus te kort aan priesters bij mijn guild is
@Hierboven, ik ben momenteel ook de enige dwarf priest in mijn guild.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Gisteren voor het eerst 4 bosses in BWL neergelegd met de guild; Razorgore en Veal!! in een keer neer, dat was echt te goed voor ons. Wel geluk (of een keer geen pech) met Veal dat er in het begin eens geen healers BA kregen, waardoor het een simpele kill werd.
Daarna een keer gewiped in de suppression room, waarna ook Broodlord en daarna Firemaw in een keer neergingen. De Firemaw try was onze beste ooit, maar 3 doden (waaronder de MT op 1%
). Daarna de trash tot aan die 'ramp' gecleared waardoor we nu nog maar 3 groepen hoeven te doen voor de volgende 2 bosses. Daarna kunnen we dus echt goede tries op Chromaggus gaan doen.
Daarna een keer gewiped in de suppression room, waarna ook Broodlord en daarna Firemaw in een keer neergingen. De Firemaw try was onze beste ooit, maar 3 doden (waaronder de MT op 1%
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Zullen jullie rogues leuk hebben gevonden een whipe in suppression room. Gelukkig zijn wij daar(nog) nooit gewhiped ondanks dat gister een rogue het leuk vond om broodlord te pullen, terwijl onze 3e MT nog bij de entrance stond(is tevens GM en was ony cloak voor wat nieuwe members gaan halen voor nef).Masch schreef op donderdag 09 november 2006 @ 08:42:
Gisteren voor het eerst 4 bosses in BWL neergelegd met de guild; Razorgore en Veal!! in een keer neer, dat was echt te goed voor ons. Wel geluk (of een keer geen pech) met Veal dat er in het begin eens geen healers BA kregen, waardoor het een simpele kill werd.
Daarna een keer gewiped in de suppression room, waarna ook Broodlord en daarna Firemaw in een keer neergingen. De Firemaw try was onze beste ooit, maar 3 doden (waaronder de MT op 1%). Daarna de trash tot aan die 'ramp' gecleared waardoor we nu nog maar 3 groepen hoeven te doen voor de volgende 2 bosses. Daarna kunnen we dus echt goede tries op Chromaggus gaan doen.
En ondanks dat wij BWL al sinds juli op farm hebben whipen we zeker meer op razor en/of vael dan op nefarian.
Volgens mij heb ik ooit een lijstje met moeilijkheidsgraad gemaakt, maar top 4 whipe bosses in BWL is toch wel zoiets:
veal(tja ank + frostshok !!!!!)
razor
nef
firemaw(ja schaam ons maar tja in begin wat moeite met pullen).
Verder gister een "leuke" whipe gehad, waren die dragonkin aan het pullen vond een rouge of mage het leuk om bij de laatste ook maar ebonroc te pullen. Zou niet een super probleem zijn geweest als alle warriors up waren. Maar oa ik was down en andere MT stond nog op zo'n dragonkin. Ook had nog niemand ony cloak aan.
Hopelijk vandaan ff een instance "ninja'en" voor mijn AQ shield
Hij wou ze ook niet aanvallen en probeerden gewoon verder te gaan maar de mage begon zelf een gank poging. Ook ik zou hem dan een lesje geleerd hebben.osxy schreef op donderdag 09 november 2006 @ 08:28:
[...]
Stoer joh corpsecamping, jeez dat is nou iets waar ik echt een bloedhekel aan heb. Of het nou op PvP server is of een normal server, is gewoon irritant.
Frostmane blijft echt geweldige mensen houden hoor ;-)
Gisteren, doe ik even een lekker potje UBRS met mijn Alt Warrior en hebben we net Rend gekilled.
Dropped Rend de Dal'Rend MH, ik natuurlijk al redelijk blij want er was maar 1 Rogue mee en ik heb zelf al de Dal'Rend OH (die ik niet gebruik atm, das weer een ander verhaal
) dus dat zou een mooie Fury set gemaakt hebben.
Rolled die gekke Paladin die we mee hebben ook even Need (RL was 'even' vergeten MasterLoot aan te zetten) en als commentaar heeft die dan "What can i say? Retribution specced!" Ik ging echt door het dak op dat moment
Achja, volgende keer beter!
(Ps. gebruik geen Dal'Rend OH omdat ik daar nu een Felstriker in heb steken
)
Gisteren, doe ik even een lekker potje UBRS met mijn Alt Warrior en hebben we net Rend gekilled.
Dropped Rend de Dal'Rend MH, ik natuurlijk al redelijk blij want er was maar 1 Rogue mee en ik heb zelf al de Dal'Rend OH (die ik niet gebruik atm, das weer een ander verhaal
Rolled die gekke Paladin die we mee hebben ook even Need (RL was 'even' vergeten MasterLoot aan te zetten) en als commentaar heeft die dan "What can i say? Retribution specced!" Ik ging echt door het dak op dat moment

Achja, volgende keer beter!
(Ps. gebruik geen Dal'Rend OH omdat ik daar nu een Felstriker in heb steken
Netjes hoor dan gaat chromaggus ook wel neer denk ik, als ik jou was zou ik vast wat voorbereiding treffen voor nefarian laat iedereen tactiek lezen, zorg dat de hunters een paar grijze wapens bij zich hebben voor de hunter call.Masch schreef op donderdag 09 november 2006 @ 08:42:
Daarna een keer gewiped in de suppression room, waarna ook Broodlord en daarna Firemaw in een keer neergingen. De Firemaw try was onze beste ooit, maar 3 doden (waaronder de MT op 1%). Daarna de trash tot aan die 'ramp' gecleared waardoor we nu nog maar 3 groepen hoeven te doen voor de volgende 2 bosses. Daarna kunnen we dus echt goede tries op Chromaggus gaan doen.
En wat voor ons erg goed werkt gebruik oil of immolation pots voor fase 1 zodat de tanks meer agro pakken, wij geven nu nog de mt en de ot een flask of titans als je een shadowflame / curse / fear krijgt kan het heel hard gaan met de hp van de mt. Zorg ook dat de mt + healers (in range) echt op tijd klaar staat voor dat nef komt want wij zijn daaar wel een keer of 3 door gewiped.
En laat evt wat mensen stratholme holy water halen voor fase 3 als ie zijn adds weer rest en het ud worden scheelt toch wel aardig.
Gaaaaap, lees dan ook wat ik quote dan weet je waarom ik zo reageer.Kevinp schreef op donderdag 09 november 2006 @ 08:25:
[...]
Gaan we nog een keer.
zelfs met 4 shamans met tremor totem up in de group kan het gewoon gebeuren dat je 2-5 sec gefeared bent= dode raid.
UD warriors tja leuk hoor die fear breaken 1x in de 2 minuten, helpt idd veel. Maar DPS=ORC, en tanks=tauren, UD is alleen leuk voor die fear, maar echt nutteloos verder. Dus zijn die er bijna geen.
Wij tanken hem met 2 warriors die gewoon elkaar via TS de cooldown van beserker rage laten weten, zo kan als hij bij de ene op cooldown is de andere breaken. Gister zelfs reclessness gebruikt op 1% omdat tja een shadowflame over de raid toch niet zo leuk is zelfs niet op 1%
[ Voor 47% gewijzigd door MantaMania op 09-11-2006 10:14 ]
ok ik ga d'r niet meer verder op in(zal vast wel ergens leesfouten hebben gemaakt). Maar toch blijf ik erbij dat blizzard gewoon BE ff fearward had moeten geven dan waren we van al het gezeur af.
De Dal'Rend OH zuigt dan ook ongeloofelijk. Welke dual wielding klasse heeft ook baatRaseriaN schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:47:
*knip*
zelf al de Dal'Rend OH (die ik niet gebruik atm, das weer een ander verhaal) dus dat zou een mooie Fury set gemaakt hebben.
bij dat soort stats? +7 def en 100 armor, hoe verzinnen ze het...
En voor de rest van dat pala verhaal: best jammer, ik kijk er al naar uit om met mijn undead warrior te rollen tegen paladins... Volgens mij heeft Blizzard gewoon de itemization voor een aantal klassen veel te breed gemaakt. Men had bv warriors kunnen limiteren tot sword/axe (1h en 2h), paladins tot maces en hunters tot polearms en dual wielding voor de rest...
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Niets van aantrekkenVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:40:
[...]
Dat snap ik ook wel, doh. Sjeeezz...Ik kom hier niet posten om op te scheppen, zelfs met tactics zijn de bosses tegenwoordig lastig. Ik snap ook wel dat het n paar maanden geleden zonder tactics alleen al n paar dagen duurde voordat men doorhad hoe en wat alles misschien zou kunnen gaan, mijn punt was dat Faerlina gewoon n pushover is in vergelijking met Twin Emps/C'Thun. (uitvoering blijft iets anders dan kennis) Sorry als ik misschien blij was met n first kill gelijk aan n Hogger kill voor jou maar voor onze (zeker geen 100% hardcore) guild, die de laatste tijd veel in de shit heeft gezeten, is de afgelopen week gewoon super geweest. Paar weken geleden lag de guild bijna uit elkaar. Zal voortaan dan maar n silent reader worden op t topic want om zo nou m'n /cheer gevoel over n kill te laten verpesten, nee dankje...
Onze guild (Restyle op Tarren Mill-eu) heeft een beetje hetzelfde, veel ups en downs qua raid attendance e.d.
Wij zijn dinsdagavond begonnen met onze eerste stappen in Naxx en gisteravond hadden we onze first kill op Instructor Razuvious
Dinsdagavond waren de priests aan het einde v/d raid er wel overeens hoe ze moesten tanken alleen brak mind control te snel (lack of +hit).
Dus gisteren ervoor gezorgd dat dit gefixed werd door meer +hit gear te regelen en iedereen psyched and ready om weer te wipen met een possible first kill in het vooruit zicht
Heb onze first kill gefrapsed en online gezet voor de geïnteresseerden.
http://restyle-wow.com/download
misschien voor sommige classes wel, bv polearm nou ja wat moet je er al een warroir mee en ik vind een mace ook niet bij een warrior staan.Kapoen schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:26:
[...]
De Dal'Rend OH zuigt dan ook ongeloofelijk. Welke dual wielding klasse heeft ook baat
En voor de rest van dat pala verhaal: best jammer, ik kijk er al naar uit om met mijn undead warrior te rollen tegen paladins... Volgens mij heeft Blizzard gewoon de itemization voor een aantal klassen veel te breed gemaakt. Men had bv warriors kunnen limiteren tot sword/axe (1h en 2h), paladins tot maces en hunters tot polearms en dual wielding voor de rest...
verder vind ik idd een hunter met een 2h sword ook niks, dat hoort niet qua uiterlijk. 2 kleine axen wel, of een polearm idd. Maar een hunter met zo'n dik zwaard kan toch nooit agile(waardat dus agility vandaan komt) zijn. Je zou als hunter/warrior meer agi moeten krijgen als je DW, en meer strenght als warrior als je een 2h sword gebruikt. dus on equip 2h swordt strength increased by 10(noem maar wat) en hetzelfde voor DW.
ook voor huntesr met polearms/ DW, hoe kan je nu makkelijk bewegen met zo'n grote stok op je rug.
[ Voor 7% gewijzigd door Kevinp op 09-11-2006 10:35 ]
Als dit wapen nou een one-hander was geweest, was het nog een beetje nuttigKapoen schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:26:
De Dal'Rend OH zuigt dan ook ongeloofelijk. Welke dual wielding klasse heeft ook baat
Enige wat die set goed maakt is de set bonus, 50 AP extra.
Zijn ook veels te breed, wat moet een Warrior nu met een staff bijvoorbeeld? De oplossing die jij aandraagt is m.i. veel beter en geeft ook minder gezeik met loot.En voor de rest van dat pala verhaal: best jammer, ik kijk er al naar uit om met mijn undead warrior te rollen tegen paladins... Volgens mij heeft Blizzard gewoon de itemization voor een aantal klassen veel te breed gemaakt. Men had bv warriors kunnen limiteren tot sword/axe (1h en 2h), paladins tot maces en hunters tot polearms en dual wielding voor de rest...
Hallo,
Ik speel momenteel een rogue. Na vele sword-rogues gezien te hebben, ga ik zelf voor een dagger build die zo lang mogelijk moet kunnen stunnen en waarbij de damage onder de stun gedaan wordt...
Nu had ik daarvoor de volgende build voor in gedachten: rouge build
Zouden jullie wat commentaar en feedback willen geven?
Ik speel momenteel een rogue. Na vele sword-rogues gezien te hebben, ga ik zelf voor een dagger build die zo lang mogelijk moet kunnen stunnen en waarbij de damage onder de stun gedaan wordt...
rogue! niet rouge!Resistance_NL schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:39:
Hallo,
joh... ik heb dan natuurlijk ook per ongeluk rouge getypedThrilled schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:46:
rogue! niet rouge!zooooo'n irritante fout .. echt waar
dat maakt het niet minder irritantResistance_NL schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:50:
[...]
joh... ik heb dan natuurlijk ook per ongeluk rouge getyped
pfff dus je mag het wel over lock, dr00d, shammy en loladin hebben maar rouge is irritant?
Hoe kan je in godesnaam wipen op razorgore als je nefarian of geruime tijd op farm hebt?Kevinp schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:04:
[...]
En ondanks dat wij BWL al sinds juli op farm hebben whipen we zeker meer op razor en/of vael dan op nefarian.
Offtopic: Doe de groeten aan Mafferick van Mautje, van heel lang geleden toen Restyle nog CS speeldeVerwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:31:
[...]
Niets van aantrekken, iedere guild heeft z'n eigen tempo en de één is meer 'hardcore' dan de ander hierin. In ieder geval gefeliciteerd met de accomplishments
Onze guild (Restyle op Tarren Mill-eu) heeft een beetje hetzelfde, veel ups en downs qua raid attendance e.d.
Wij zijn dinsdagavond begonnen met onze eerste stappen in Naxx en gisteravond hadden we onze first kill op Instructor Razuvious
Dinsdagavond waren de priests aan het einde v/d raid er wel overeens hoe ze moesten tanken alleen brak mind control te snel (lack of +hit).
Dus gisteren ervoor gezorgd dat dit gefixed werd door meer +hit gear te regelen en iedereen psyched and ready om weer te wipen met een possible first kill in het vooruit zicht
Heb onze first kill gefrapsed en online gezet voor de geïnteresseerden.
http://restyle-wow.com/download
Zullen wij maar niet over onze BWL run van gisteravond gaan beginnen?ImdaMned schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:10:
[...]
Hoe kan je in godesnaam wipen op razorgore als je nefarian of geruime tijd op farm hebt?
[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-11-2006 11:14 ]
Ik gok er op dat ze nog de kite manier gebruiken, dan blijf je inderdaad wipen als er een kiter doodgaatImdaMned schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:10:
[...]
Hoe kan je in godesnaam wipen op razorgore als je nefarian of geruime tijd op farm hebt?
(Mocht ik gelijk hebben: Tip: Ga gewoon de spawns killen m.u.v. de draken die je hibernate/kite, dan wordt het veeel makkelijker)
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
2 tanks bij nefarian is niet al te lastig (wij doen het als alliance zijnde regelmatig omdat we maar 1 dwarf priest hebbenKevinp schreef op donderdag 09 november 2006 @ 08:25:
[...]
Gaan we nog een keer.
dat zijn geen spelfouten, rouge = rood en rogue = rogue ok?Seraphin schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:09:
pfff dus je mag het wel over lock, dr00d, shammy en loladin hebben maar rouge is irritant?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!