Het Grote World of Warcraft topic - Deel 92 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 23.313 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Phydomir schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:29:
hmmz. Sekram is toch wat lastiger dan ik gedacht had. Probleem lijkt hem te zitten als z'n adds spawnen en ze blinken met 2 of 3 naar één tank. Doen dan zo'n earthshock en weg tanks... Is daar iets aan de toen behalve dan heel erg imba taunten door andere tanks?
als je warriors opletten heb je max 2 op een platvorm

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

w0000t eindelijk C'Thun plat. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Laatste weken wat meer op Naxx gericht en Razu/Anub/Faerlina first kills gehad, soms gedwongen richting Naxx vanwege slechte C'Thun raidsetup dat wel maar vanavond eindelijk eindelijk gelukt. Scepter of the False Prophet dropte zelfs, droomwapen voor m'n pala :+ ware het niet dat ik op m'n redelijk gepimpte mage erbij was (net als n andere pala) omdat we 7 pala's hadden bij raidstart. |:( |:( Die mace ging dus naar een hele hele gelukkige priest want m'n dkp stond al weken klaar voor die mace voor als we C'Thun plat zouden gaan krijgen... Achja, who cares, C'Thun down w00h000! 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Wat is dit toch eigenlijk een rare game/scene, aan de ene kant heeft de game zoveel vrijheid ("vecht ondermekaar de regels maar uit heid") dat de spelers zelf DKP etc... moet regelen, sites, ventrilo enzo moet regelen. Aan de andere kant komt Blizzard met gear voor classes, die een classe in 1 keer in een hokje drukt zoals; Tank, Dpser etc.
Wat geniet ik toch weer ontzettend van heerlijk lvlen met vrienden, en als we instance doen gaan we of met andere of we pakken onze 60ers erbij. Gewoon weer met hooguit 5 man fun, en meer vrijheid.:) Dit keer bepaal ik me speelstijl/gear/tallent tree, en ow wat zal ik ontzettend hard lachen over zinnen zoals "ja maar jij hoort..." :)

Meer mensen die hebben besloten om meeste tijd in een alt te gaan stoppen, zodat je in TBC in 1 keer door kan gaan naar lvl 70? En het raiden (avonden wipen/repairen, 1 lvl w88 betere gear kunnen krijgen.) een heel stuk minder te gaan doen, en enkel om even de fun te beleven ipv de grote epic jachten.
Ik wordt inmiddels gewoon slaperig, van het class/gear/role/own/nerf gepiep. Ik ben weer blij als een kind met een cruel barb, ook al wordt ik in /trade bestookt met epics. :)

Ook al kan dit stukje kritisch overkomen, ook ik kan nog genieten van end game, is meer een reactie op al het class gezeik denk ik. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 14-11-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
w00t, Razuvious down op de eerste avond. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

The Will schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:44:
[...]

En dat is alleen nog maar de installer. Mijn Burning Crusade directory neemt op het moment 6,58 GB in. Daarnaast heb je voor het installeren van een patch ook nog ongeveer 1 gig vrije ruimte nodig. Have fun met het opruimen. :Y)
Ouch, nou ja, dan maar even wat andere games eraf, kom ik toch niet aan toe nu ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
In januari zeker niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 12:39

paradoXical

The ParadoX

Een (fury) warrior zit niet hoger qua dps dan een rogue met vergelijkbare gear. In mijn guild hebben we nu 10/15 naxx bosses down. We hebben altijd zo'n 6 a 7 rogues en 7 a 8 warriors in de raid. Wanneer ik naar de DPS meters kijk zie ik altijd hetzelfde (afhangkelijk van de bossfights)

Rogue
Mage
Warrior

Mage
Rogue
Warrior

Qua gear doen we niet onder voor elkaar (zij het dat ik een van de minst gegearde rogues ben, maar een TF en +15% hit gear maakt veel goed) en alle classes gebruiken minimaal mongoose pots, winterfall firewater en juju buffs op bossfights.
Dit is hoe ik het ervaar in mijn guild. In mijn vorige guild was het same story (MC/BWL guild): mages/rogues, dan warriors.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
Krijg net een email van blizzard dat ik uitverkozen ben voor de beta :S

Ik kan me herinneren dat ik een tijdje geleden als grap mij had opgegeven voor een quiz op gamers.nl wellicht dat ik hem daarom gekregen heb?

Ik vraag mij af of die key wat waard is? Aangezien ik geen WoW meer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:27

Snappie88

Mr. Hollywood

Nope, Blizz mailt ook gewoon random gebruikers om de beta te spelen. Zo heeft een vriend van me ook gewoon spontaan een key gekregen. Was ié ook erg blij mee :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
PacinoAllstars schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:11:

Ik kan me herinneren dat ik een tijdje geleden als grap mij had opgegeven voor een quiz op gamers.nl wellicht dat ik hem daarom gekregen heb?

waarom verkopen :? doe er gewoon iemand een pleziertje mee. Hint! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50

Phydomir

Dennis

voel je niet belemmerd om je key even te pm-en als je toch niet meer speelt hoor :+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:27
Snappie88 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 02:26:
Nope, Blizz mailt ook gewoon random gebruikers om de beta te spelen. Zo heeft een vriend van me ook gewoon spontaan een key gekregen. Was ié ook erg blij mee :P
kheb dr zelfs 2 gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862

Zoekt er toevallig nog een guild voor een hunter.

Mijn guild is vorige week gedisband :'(

ik heb 7/8 Tier 2

msn / mail : zezicla[AT]blackstealth[DOT]com

maakt niet uit welke server als het maar gezellig is en high end _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862

Anoniem: 66862 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:14:
Zoekt er toevallig nog een guild voor een hunter.

Mijn guild is vorige week gedisband :'(

ik heb 7/8 Tier 2

msn / mail : zezicla[AT]blackstealth[DOT]com

maakt niet uit welke server als het maar gezellig is en high end _/-\o_
Horde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Gisteravond level 45 gedinged, ik merk dat het tempo er wel uit begint te raken.. af en toe speel ik even op mn tauren voor wat afwisseling, ook gerespecced naar frost trouwens (of had ik dat al gezegd? :P ) nja gisteravond dus met frost gespeeld, bevalt me goed moet ik zeggen, geen 8 seconden casting time voor mn pyro en frostbolt vertraagt ze lekker, FN , afstand nemen en weer frostbolten... en dan nog driekwart mana over hebben nadat de mob op zn kont ligt... best lekker :P

en aangezien ik level up was ook weer even AB en WSG in gedoken.. man wat kan ik me toch aggresief worden van een potje AB... we begonnen goed (als alliance).. we hadden stables, gold mine en lumber mill en we waren aan het vechten om de blacksmith... 3 tegen 1 (plekken, niet spelers), mogelijk 4 tegen 1.. we verloren blacksmith en toen ging het rap.. mensen die niet wilde verdedigen , die overal maar naartoe rende, toen werd onze stables aangepakt, toen werd iedereen paniekerig ofzo en rushde naar de stables toe waardoor LM en GM helemaal leeg kwamen te staan, op een lvl 41 na ofzo.. zwaar bagger.. gevolg, alsnog verliezen op 200 puntjes ofzo.. :( En dan begin je daarover te praten in battleground chat en krijg je 11-jarig kinderachtig gescheld rond je oren... argh was ik maar horde gebleven.. heb nog geen 1 keer gewonnen met alliance in AB

wsg was wel lekkere opluchting, ook verloren met de vlaggen maar wel lekker kunnen slachten.. voelt echt heerlijk als je een lvl 49 neer haalt :D

[ Voor 51% gewijzigd door Thrilled op 15-11-2006 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Thrilled schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:29:
Gisteravond level 45 gedinged, ik merk dat het tempo er wel uit begint te raken
tussen lvl40-50 is het moeilijkst levelen.
Niet zo veel leuke instances etc.

Rond lvl50 ga je Western Plaguelands in en ben je in een zucht 3 levels verder

Zit nu in hetzelfde schuitje met mijn alt-warrior, bijna lvl40 maar wat een verademing om weer eens lekker te levelen ipv slaapverwekkend BWL, en whipenights in TAQ and Naxx

[ Voor 19% gewijzigd door sabriel op 15-11-2006 08:44 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 08:15
Wij gister een aantal tries gedaan op Loatheb zonder consumables. En ik kan zeggen, het is een interresante baas alleen vind 'm een beetje vernaaid ontworpen dat je bijvoorbeeld 3 greater shadow protection potions en een aantal bandages MOET hebben. We hebben iig de healing rotation goed gekregen (healers kunnen maar één keer healen per minuut). Maar nu heb ik dus een vraag, we hebben 2 wings gecleared en zitten nu op Loatheb met wat ervaring op hem. Op hem door blijven gaan? of over naar Gothik? Welke is makkelijker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Vond zelf 30-45 een stuk irritanter. :P Vanaf 44-45 kun je achtereenvolgens ZF, Maraudon, ST en BRD in, dus dat valt wel mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
sabriel schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:41:
[...]

tussen lvl40-50 is het moeilijkst levelen.
Niet zo veel leuke instances etc.

Rond lvl50 ga je Western Plaguelands in en ben je in een zucht 3 levels verder

Zit nu in hetzelfde schuitje met mijn alt-warrior, bijna lvl40 maar wat een verademing om weer eens lekker te levelen ipv slaapverwekkend BWL, en whipenights in TAQ and Naxx
nja uldaman en zul'farak zijn er toch? gisteren nog SM gedaan maar dat is niks meer voor mijn level...ach ja, blik op oneindig en questen maar.. af en toe een instance mee pakken enzo ;)

edit/ refresh enzo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

Ik heb m ook via gamer.nl gewonnen :D

En ruim 10 GB vrij kunnen maken gisteravond, dus ik ga vanavond maar eens kijken of ik de Beta aan de praat kan krijgen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:48:
Vond zelf 30-45 een stuk irritanter. :P Vanaf 44-45 kun je achtereenvolgens ZF, Maraudon, ST en BRD in, dus dat valt wel mee. :)
Het kleine stukje tussen st en brd als je de verkeerde class bent is ook vervelend, op lvl 53 wil bijna niemand je mee nemen naar brd. Gelukkig als je al een char hebt geleveld weet je aan welke pre quests je moet beginnen: die lord fordinger (of zoiets), ony pre, battle of darrowshire, die gozer met 2 honden in plaguelands etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124087

Gisteren door een 60 mage van 50-52 geboost in 5 uur O_o. Is ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
FunkyTrip schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:23:
Ik vind het wel goed dat warriors wat generfd worden. Warriors zijn toch een soort hybrids: tanken of dps.

Qua dps zouden ze iets onder lock/hunter nivo moeten zitten. Ik vind wel dat ze als compensatie een agro-reduce skill zouden moeten krijgen.

Puur dps-ers zouden altijd meer dps moeten kunnen doen dan hybrids en momenteel is dat dus niet zo. Een fury warrior dps >>> hunters of locks.

Hunters krijgen wel een flinke nerf helaas. Aimed shot reset autoshot timer, maar de vervangende ability steadyshot krijg je pas op lvl 66 :(
valt wel mee hoor, ik speel nu in de closed beta en ik ben er vrij zeker van dat ik meer dmg doe (bm), moet mm nog uittesten. Maarja, je arcane shot kan critten voor 1600 als bm hunter (met mm denk ik ong 1800), en hij is instant, natuurlijk maakt dat instant niet uit in e en goede shot rotatie, maar dit is wel een stuk makkelijk en je kan de shot ook vaker doen. Je zal waarschijnlijk zien dat je een dmg boost krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baasie
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-04-2020

Baasie

I am a BUNNY, HOP......HOP

Dat stukje over warrior die rogue's outdps'en, aan de ene kant waar maar aan de andere kant niet. Je moet onthouden dat warrior hun damag krijgen van het executen voornamelijk :). Een warrior krijgt zijn gear een beetje in ZG/MC/AQ maar niet echt veel keuze qua dps gear zoals rogue's due hebben dus vanaf BWL gaan rogue's al meer en meer dps doen :D. Voornamelijk dus ook omdat op een gegeven moment warrior als laatst in line staan voor wapen, wapen die rogue's meestal ook willen (sinds de beste dps komt van fury :) ) en warrior's meestal minder dkp hebben dan rogue's krijgen ze hun wapen pas al laatst.......

In MC doet een warrior Mssn nog meer damage, maar vergeet ook niet 1 ding, een rogue kan door blijven hakken en dan aggro reducing en weer door blijven hakken, een warrior niet die meot zich op den duur inhouden :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Terugkomend op de Fury warriors die niet boven de rogues mogen staan qua damage, waarom niet? Als Fury warrior ben je geen hybrid, je bent eigenlijk een stier on steroids. Rammen tot je erbij neervalt omdat je overnuked op een boss of een hele goede tank die taunt als je er bijna zit. Ik sta met mn warrior altijd bovenaan met MC met vergelijkbare gear als de rogues en hunters, maar hun hebben minder healing nodig, hebben weinig aggro en ALS ze aggro hebben, overleven ze dat met hun ability..

Het enige wat mij red, is op tijd een demonic rune te nemen, zodat ik geen 10% dura-loss heb. Maar daarna is het wel zwaai zwaai naar mijn DPS inbreng op die bossencounter.

Fury warriors zijn fun, maar een dure klasse om mee te nemen.. vooral plate epics om te kunnen dps'en, dus veel repair en je hebt veel healing nodig, dus dat vergt wat v/d healers.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
eh over het algemeen doet een fury warrior in naxx meer dps mits juiste spec/gear, de enige reden dat wij ze vaak wat lager in de top tien zien is omdat ze nou eenmaal ook moeten tanken op trash (soms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

DarkShadow schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:49:
[...]

valt wel mee hoor, ik speel nu in de closed beta en ik ben er vrij zeker van dat ik meer dmg doe (bm), moet mm nog uittesten. Maarja, je arcane shot kan critten voor 1600 als bm hunter (met mm denk ik ong 1800), en hij is instant, natuurlijk maakt dat instant niet uit in e en goede shot rotatie, maar dit is wel een stuk makkelijk en je kan de shot ook vaker doen. Je zal waarschijnlijk zien dat je een dmg boost krijgt.
Arcane shot 1600 crit? :o Misschien toch maar weer terug naar mn huntertje dan, aangezien mn warrior onbespeelbaar schijnt te worden in TBC :P
Dirk IJntema schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:50:
[..]

Het enige wat mij red, is op tijd een demonic rune te nemen, zodat ik geen 10% dura-loss heb. Maar daarna is het wel zwaai zwaai naar mijn DPS inbreng op die bossencounter.
En volgens mij gaan ze dat dus ook nerfen, die demonic runes. Dus dan wordt overnuken écht geen pretje meer :)
Maar met de hele revamp van raidinstancing denk ik dat er wat dat betreft al genoeg gaat veranderen om er nu ook maar _iets_ nuttigs over te zeggen. Met 25 man denk ik dat er sowieso minder plaats gaat zijn voor pure furywarriors, en komen de mages en rogues als pure damagedealers weer netjes bovenaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Blistimo op 15-11-2006 10:31 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ik Hoop echt dat all die warriors zo blijven denken dat het onspeelbaar wordt.

Ik blijf lekker op mijn warrior en als ik dan nog in de huidige guild zit op lvl 70 is het mooi, maar zoals ik het hoor krijgen warriors guilds voor het uitzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

BonzO schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:47:
Wij gister een aantal tries gedaan op Loatheb zonder consumables. En ik kan zeggen, het is een interresante baas alleen vind 'm een beetje vernaaid ontworpen dat je bijvoorbeeld 3 greater shadow protection potions en een aantal bandages MOET hebben. We hebben iig de healing rotation goed gekregen (healers kunnen maar één keer healen per minuut). Maar nu heb ik dus een vraag, we hebben 2 wings gecleared en zitten nu op Loatheb met wat ervaring op hem. Op hem door blijven gaan? of over naar Gothik? Welke is makkelijker? :)
Ja dat is Loatheb he, flink grinden in SM :)
Als wij voor een kill gaan, zijn het ook 3 shadow pots en soms een HS van een lock erbij ( of 2 ) , scheelt weer een shadow pot.

Ik zou als ik jullie was lekker op loatheb focussen, als jij hem eenmaal dood heb is het een supermakkelijke baas, alleen tis gewoon kut om voor de eerste keer de healing + al die spores goed te hebben.

Gothik is imho moeilijker dan Loatheb, Priests die een boel shackles moeten ophouden tegelijk ( stuk of 6 ) en mages die ook 6 a 7 sheep targets hebben, en dan moet de undead side ook nog eens alles goed killen enz enz ... Ga lekker voor loatheb... krijg je ook nog eens leukere loot voor, leuke staff en altijd 2x leggings... Have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:27:
[...]

Het kleine stukje tussen st en brd als je de verkeerde class bent is ook vervelend, op lvl 53 wil bijna niemand je mee nemen naar brd. Gelukkig als je al een char hebt geleveld weet je aan welke pre quests je moet beginnen: die lord fordinger (of zoiets), ony pre, battle of darrowshire, die gozer met 2 honden in plaguelands etc etc.
WPL en Un'goro quests leveren op dat lvl lekkere XP op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-05 11:22

Snuffel

Vroem!

Zo, hup, bijna 11 uur. Gooi die servers up, ik wil spelen!
:P

edit:

't Is 11 uur!!! SPEULUH!!!!

[ Voor 29% gewijzigd door Snuffel op 15-11-2006 11:00 ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:08
MantaMania schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:27:
[...]

Ja dat min/maxen in gewone instances is rotvervelend. Nochtans kan je perfect BRD lopen op 53 hoor. Ik heb zelfs met mijn 54 mage een emperor run gedaan. Gisteren DM east gedaan op level 55 en dat ging ook perfect aangezien elke mob 55 tot 57 is, maar ja een gewone PuG zal mij nooit meenemen wat je 'moet en zal' level 60 zijn om alles wat hoger is dan ST te doen he.

Ik herinner mij dat ik Baron tankte op level 57 met mijn warrior, en dat ik op level 49 met mijn priest al in ST/BRD zat.

Het is kwestie van de juiste mensen te vinden voor je party. Degenen die spelen voor de fun en uitdaging ipv item farming.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:37
Gisteren op Boulderfist een massive allie attack op ogri. Dus ik als de duivel zorgen dat ik daar kom om mee te helpen verdedigen. Maar ja, ik stond voor de sfk en had mijn heartstone op hammerfall staan. Dus rennen naar uc om de zep te pakken.

Eenmaal bij ogri aangekopen was ik al te laat, amper levende allies te vinden :(. Nog een paar kunnen afschieten met moonfire spam (lv36 druid), maar dat was het wel. Hoop resist natuurlijk, maar als er een door komt deel je meteen in de honorkill :)

Nu mijn heartstone maar op ogri gezet, dan gebeurt me niet nog eens!

Tevens gisteren een tijd lang gegankt door een lv60 hunter, die in stv bezig was mensen van 30-40 te ganken en te corpsecampen. Na drie keer zijn een vriend van me: "Genoeg is genoeg". Heeft zijn lv60 warlock opgehaald en die kerel compleet ingeblikt. Nog even 10 minuten bij zijn corpse gewacht. Daarna weer gerelogged op zijn lv35 rogue. Uren later lag het lijk van die hunter er nog, blijkbaar vond ie het zelf niet zo leuk op gecamped te worden.

Wat zijn dat toch een trieste lui, pvp ok, lowbies afschieten als je er toevallig langsrent, not done, maar soit. Maar lowbies gaan corpsecampen met je lv60 nub char is wel het zieligste wat ik me kan bedenken. Gast zal wel 12 geweest zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Thrilled schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:29:
we hadden stables, gold mine en lumber mill en we waren aan het vechten om de blacksmith... 3 tegen 1 (plekken, niet spelers), mogelijk 4 tegen 1..
Hier ging het dus al fout : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:03:
[...]

Ja dat min/maxen in gewone instances is rotvervelend. Nochtans kan je perfect BRD lopen op 53 hoor. Ik heb zelfs met mijn 54 mage een emperor run gedaan. Gisteren DM east gedaan op level 55 en dat ging ook perfect aangezien elke mob 55 tot 57 is, maar ja een gewone PuG zal mij nooit meenemen wat je 'moet en zal' level 60 zijn om alles wat hoger is dan ST te doen he.

Ik herinner mij dat ik Baron tankte op level 57 met mijn warrior, en dat ik op level 49 met mijn priest al in ST/BRD zat.

Het is kwestie van de juiste mensen te vinden voor je party. Degenen die spelen voor de fun en uitdaging ipv item farming.
mja fun en uitdaging ok, maar als ik al 20+ keer baron gedaan hebt voor mijn cape/pants/skullforcereaver :+ dan heb ik niet de behoefte aan een lvl 57 PUG die er voor zorgt dat de groep meer pulls moet doen dan nodig etc

grootste probleem met een pug is dat men niet weet waar men aan toe is
heb in de afgelopen 2 weken heel wat baron runs erop zitten zowel guild only als pug (lvl 60 only) en guild only met lower levels

allemaal speedruns varierend in tijd van 35 mins tot een uur met steeds 2 'core' spelers (fury warrior en mijzelf als combat sword rogue)

uitdaging is leuk, maar het moet wel leuk blijven, zo had een guildie laatst een scholo run geleaved, nu is de betreffende persoon niet iemand die snel leaved, maar het ging als volgt

kamer met de 6 groepjes (skeletbergjes) + hunter stuurt pet langs alle 6 de groepjes: 1e wipe
kamer daarop 1 sheep, hunter ziet sheep niet, pulled volgende pack, 2e wipe
laatste groep voor kamer naar die met de draakjes (geen mage mee) hunter pet rend kamer in en pulle draakjes, 3e wipe

voorbeeld van drama pug natuurlijk maar toch :P

ik pug zelden tot nooit iets en als het dan al een pug is heb ik er minimaal 1 guildie bij

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
FireAge schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:10:
Wat zijn dat toch een trieste lui, pvp ok, lowbies afschieten als je er toevallig langsrent, not done, maar soit. Maar lowbies gaan corpsecampen met je lv60 nub char is wel het zieligste wat ik me kan bedenken. Gast zal wel 12 geweest zijn ofzo.
Op Kor'gall loopt er in STV een nelf warrior rond met askhandi die niets anders doet dan lowbies effectief hun progress te blokkeren. Het is wel leuk om zo iemand keihard af te maken met je blauwe shadowpriest, maar je kan niet blijven wraak nemen, je moet ook verder questen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124087

FireAge schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:10:
Gisteren op Boulderfist een massive allie attack op ogri. Dus ik als de duivel zorgen dat ik daar kom om mee te helpen verdedigen. Maar ja, ik stond voor de sfk en had mijn heartstone op hammerfall staan. Dus rennen naar uc om de zep te pakken.

Eenmaal bij ogri aangekopen was ik al te laat, amper levende allies te vinden :(. Nog een paar kunnen afschieten met moonfire spam (lv36 druid), maar dat was het wel. Hoop resist natuurlijk, maar als er een door komt deel je meteen in de honorkill :)

Nu mijn heartstone maar op ogri gezet, dan gebeurt me niet nog eens!

Tevens gisteren een tijd lang gegankt door een lv60 hunter, die in stv bezig was mensen van 30-40 te ganken en te corpsecampen. Na drie keer zijn een vriend van me: "Genoeg is genoeg". Heeft zijn lv60 warlock opgehaald en die kerel compleet ingeblikt. Nog even 10 minuten bij zijn corpse gewacht. Daarna weer gerelogged op zijn lv35 rogue. Uren later lag het lijk van die hunter er nog, blijkbaar vond ie het zelf niet zo leuk op gecamped te worden.

toon volledige bericht
Probeer mij volgende keer even te PM'en anders. Vriend van me heeft gisteren 2 uur lang 2 hunters in Ungoro lastig lopen vallen met mij als healer mee. Geweldig als je dan die druid met rez s ickness voor bij ziet komen en dat ie weer neergemaaid en gecamped wordt. :D

Bijna 52 Druid "Tree". Gisteren waren ze doorgerold van orgri naar UC :<. Kwam ze tegen in de plaguelands.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 124087 op 15-11-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Anoniem: 135339 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:47:
Gothik is imho moeilijker dan Loatheb, Priests die een boel shackles moeten ophouden tegelijk ( stuk of 6 ) en mages die ook 6 a 7 sheep targets hebben
hmm, en ik maar denken dat ik 1 mob tegelijk kon shackelen als priest _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ImdaMned schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:13:
[...]

neuh in principe niet, als je die 3 op een rijtje hebt zet je er 5 bij elke plek neer, horde kan er dan niet doorkomen, misschien stealthed tussen door naar onze stables, maar dat kan nooit met een grote groep, dus dan offer je er 1 van elke plek op, met die 3 maak je dan die rogue of druid af en retake je stables... maar mensen staan OF met zijn tienen bij 1 punt, zodat de rest open ligt.. of ze vertrekken massaal van punt naar punt om te helpen als we worden aangevallen... als je zorgt dat je 3 punten vasthoud, en de horde 2, dan win je al, dus 5 bij elke plek, wordt er eentje aangevallen dan stuur je er 1 of 2 van elke plek naar de assaulted plek...ik zie zo vaak dat de horde veel georganiseerder speelt dan de alliance, ik lees nooit tactics, ja als het slecht gaat en men toch inziet dat er wat organisatie nodig is... daarom is WSG ook gewoon veel leuker nu, lekker afslachten en als je 2-0 achter staat kan je alsnog winnen, zodra de resources lopen in AB kan je het wel vergeten (in het begin nog niet natuurlijk) maar het is lastig om die acterstand weer in te halen.. ben zelf nog niet bekend met AV maar ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

ImdaMned schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:13:
[...]

Zonder nu in enorme tactiekbesprekingen te vervallen: in principe betekent 3 punten in bezit HOLD. Maar als je niet af en toe wat plaagstootjes uitdeelt loop je kans dat je op 2 punten tegelijk overvallen wordt. Door af en toe met 2 man stealthed naar een minder verdedigde node te prikken zorg je ervoor dat je tegenstander zich niet verenigt. Domweg op je reet blijven zitten met 5 man per node zorgt er 9 van de 10 keer voor dat je toch minstens 1 node kwijtraakt.

Dit geldt uiteraard niet voor premades, daar is de communicatie altijd goed genoeg, maar pickups vergeten bijna altijd te melden wat er gebeurt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ook al op onze server al had ik het gemist, alleen was dus horde daarnassus binnegedrongen. En hadden ze wat kachelhoud voor thrall gehaald :).

Alliance heeft het bij ons al een keer of 3-4 geprobeerd met 80 man, maar orgrimaar zijn ze nog nooit binnen gekomen, TB ook niet en UC ook niet. Ze komen in XR misschien goed weg.

ga denk ik binnekort een keer met wat guilds praten om een leuke zaterdag te hebben om met de 4/5 Top guilds Eerst darnassus te verwoesten, dan door naar SW, en via daar naar IF.

lijkt me leuk om die boss dood te krijgen :). Moet dan wel geen gezeur hebben over dishonor kills enzo want die krijg je dan toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

sabriel schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:22:
[...]

hmm, en ik maar denken dat ik 1 mob tegelijk kon shackelen als priest _/-\o_
:P , ik bedoel je hebt 7 Deathknights die spammen, eerste 2 aan de rechterkant maak je dood
Van Deathknight 3 tot en met 7 moeten 5 priests ze een voor een shacklen, en ophouden totdat Gothik in de room is .. :) ( die Deathnknight make je wel in 1x dood mocht de shackle breken :P
En dan heb je ook nog Trainees die rondrennen en die moeten de mages weer sheepen
Tis een beetje Razorgore x 100 dat gevecht

Hier een linkje van onze kill
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=28215 ( rogue undead side )

Ook een filmpje van Loatheb.. http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=27779 ( ook een rogue )

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 135339 op 15-11-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:26:
ook al op onze server al had ik het gemist, alleen was dus horde daarnassus binnegedrongen. En hadden ze wat kachelhoud voor thrall gehaald :).

Alliance heeft het bij ons al een keer of 3-4 geprobeerd met 80 man, maar orgrimaar zijn ze nog nooit binnen gekomen, TB ook niet en UC ook niet. Ze komen in XR misschien goed weg.

ga denk ik binnekort een keer met wat guilds praten om een leuke zaterdag te hebben om met de 4/5 Top guilds Eerst darnassus te verwoesten, dan door naar SW, en via daar naar IF.

lijkt me leuk om die boss dood te krijgen :). Moet dan wel geen gezeur hebben over dishonor kills enzo want die krijg je dan toch.
als je echt if wilt binnen komen met je toch echt wel daar beginnen zodat er nog zoveel mogelijk mensen zijn want if is zo ongeveer onmogelijk omdat daar toch 70% van de mensen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:36:
[...]

als je echt if wilt binnen komen met je toch echt wel daar beginnen zodat er nog zoveel mogelijk mensen zijn want if is zo ongeveer onmogelijk omdat daar toch 70% van de mensen zit.
Heel simpel, naar Stormwind en de deeprun pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

johnnyv.nl schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:40:
[...]

Heel simpel, naar Stormwind en de deeprun pakken.
das waar maar als de helft van de mensen is afgehaakt omdat je in stormwind al uren bezig bent dan zou het zonde zijn. Vroeger waren raids de orde van de dag maar tegenwoordig valt het wel erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 20:20
WoW is dan ook nooit bedoeld als PVP game, als je BG's al PVP durft te noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Thrilled schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:25:
neuh in principe niet, als je die 3 op een rijtje hebt zet je er 5 bij elke plek neer, horde kan er dan niet doorkomen, misschien stealthed tussen door naar onze stables, maar dat kan nooit met een grote groep, dus dan offer je er 1 van elke plek op, met die 3 maak je dan die rogue of druid af en retake je stables
Moet je vooral tegen onze guild doen, dan wordt je de pan in gehakt.
wij hebben voor AB een 5 groep strategy
gr 1 : 2 man stable, 1 AoE 1 hunter/warrior
gr 2 : 2 man mine, 1 AoE 1 hunter/warrior
gr 3 : 2 man blacksmith, 1 AoE 1 hunter/warrior
gr4 : 5 man DPS/healers
gr5 : 4 man DPS/healers

start gr3 + 4 + 5 blacksmith
bij verovering blijven gr4 + 5 mounted

groepen 1,2 en 3 hebben incoming macro's bij meer dan 2 inc gaat gr4 of 5 assenstentie verlenen
Assistentie verleend, meteen weer mobiel op de road bij BS
We verloren maar 1% van onze games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-05 19:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Nog maar 90% :) At last 60.

Ben blij dat ik paar weken geleden de overstap heb gedaan, ben sinds lvl 57 al, 4x ZG en 1xAQ20 en tig keer UBRS in geweest.

Gisteravond deden we dus AQ20, wat een gave instance. Vooral die boss 2, teminste het gedeelte voor hem. 1e try gingen we na de 2/3e wave al plat maar de 2e try hadden we het tot wave 6 vol gehouden toen gewhiped helaas.

Binnenkort gaan we 2x per week AQ20 doen en 2x ZG op die manier kunnen we Hakkar teminste plat krijgen :)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 13:36
Nephilim schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:51:
[...]

Geen mailtje gekregen, dus geen flauw idee waarom ik gebanned ben.

k Heb een mailtje gestuurd naar WoWAccountReviewEU@blizzard.com. Vanaf nu maar dagelijks Blizzard bellen?
Jawel, vandaag om 12:04 eindelijk antwoord gekregen:
Type of Violation: Involvement in online trading activities
Investigation concluded on 06/11/2006
Consequences for Account: Account Cancellation
Niet dat ik ooit goud of wat dan ook gekocht heb. Daarnaast heb ik altijd begrepen dat dat toch niet illegaal zou zijn. Aangezien ik in de beta zit, heb ik op een paar dagen wel een massa goud versluisd alvorens m'n char te kopiëren, zou het dat zijn? Ook heb ik een hunter met een Japanse naam, wat makkelijk als farmer aanzien kan worden. Ware het niet dat je echt idioot moet zijn om niet te zien dat m'n pet Talyn heet en niet Cat of Boar ofzo.

Of ben ik nou echt compleet retarded? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
osxy schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:17:
Nog maar 90% :) At last 60.

Ben blij dat ik paar weken geleden de overstap heb gedaan, ben sinds lvl 57 al, 4x ZG en 1xAQ20 en tig keer UBRS in geweest.

Gisteravond deden we dus AQ20, wat een gave instance. Vooral die boss 2, teminste het gedeelte voor hem. 1e try gingen we na de 2/3e wave al plat maar de 2e try hadden we het tot wave 6 vol gehouden toen gewhiped helaas.

Binnenkort gaan we 2x per week AQ20 doen en 2x ZG op die manier kunnen we Hakkar teminste plat krijgen :)
als je zorgt dat iederreen tactics op bosses kent(wat voor elke instance geld) dan ram je door die 20 man instances heen.
zg = ongeveer 2 uur
AQ20 kan (met alleen buru als optional boss) in een uur gedaan worden zonder echt heel erg imbah te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Anoniem: 124087 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:19:
[...]
Bijna 52 Druid "Tree". Gisteren waren ze doorgerold van orgri naar UC :<. Kwam ze tegen in de plaguelands.
Dat lijkt me ook een logischere plaats, daar zijn veel minder mensen aanwezig dan in ogri.

Wat mij trouwens opviel was dat al mijn guildies begonnen te klagen over lag, maar ik had daar zelf geen last van. Tevens geklaag dat hun videokaart het niet trok met zoveel mensen. Nou heb ik een simpele TI4600 en ik had nergens last van. Ik heb dan ook de meeste settings op low. Dus misschien een tip voor mensen die in zo'n all out war terecht komen, gooi je settings omlaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Nephilim schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:41:
[...]

Jawel, vandaag om 12:04 eindelijk antwoord gekregen:

[...]

Niet dat ik ooit goud of wat dan ook gekocht heb. Daarnaast heb ik altijd begrepen dat dat toch niet illegaal zou zijn. Aangezien ik in de beta zit, heb ik op een paar dagen wel een massa goud versluisd alvorens m'n char te kopiëren, zou het dat zijn? Ook heb ik een hunter met een Japanse naam, wat makkelijk als farmer aanzien kan worden. Ware het niet dat je echt idioot moet zijn om niet te zien dat m'n pet Talyn heet en niet Cat of Boar ofzo.

Of ben ik nou echt compleet retarded? :?
Krijg je de account nog terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Titel van het mailtje is:
WoW Blizzard Europe -- Permanent Account Suspension
Hier gaat uiteraard wat gebitchet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Nephilim schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:05:
[...]

Titel van het mailtje is:

[...]

Hier gaat uiteraard wat gebitchet worden...
lijkt me niet dat je gebanned bent vanwege het goud ontvangen, maar voor het versturen idd , hoeveel was het als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
quote: blizzie
All World of Warcraft European realms will be closed from 05.00 to 11.00 (CEST Paris Time) for essential weekly maintenance. This is necessary for us to carry out routine inspection, testing and maintenance of our realm infrastructure. We plan to have the realms available as soon as this process is complete.

In addition the below list of realms will be down from from 5.00 to the 16/11/06 at 17:00 CET due to extended maintenance.

Aerie Peak
Alonsus
Boulderfist
Darkmoon Faire
Darkspear
Eonar
Frostmane
Grim Batol
Jaedenar
Kazzak
Kilrogg
Kor'gall
Lightbringer
Outland
Ravenholdt
Stonemaul
Tarren Mill
Vek'nilash
Wildhammer

We apologise for any inconvenience this may cause.

[ Post edited by Gamemaster ]
toon volledige bericht
WTF!! Das twee dagen lang offline? Wat gaan ze in godesnaam doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
hetzelfde als op alle andere realms waar dit gebeurd is dit zijn TBC werkzaamheden, waarschijnlijk wat HW uitbreiding ofzo. Of de TBC instance koppeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FireAge schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:07:
[...]

WTF!! Das twee dagen lang offline? Wat gaan ze in godesnaam doen dan?
hardware upgrades voor de expansion, wordt gedaan per battlegroup dacht ik
dit gebeurd al iets van 4 weken inmiddels,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43

Seraphin

Meep?

Ik voorspel weer een heleboel lvl 1 chars op de overige realms :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Seraphin schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:10:
Schuldig :P zwerft er nog ergens eentje rond op een realm geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:41:
[...]

als je zorgt dat iederreen tactics op bosses kent(wat voor elke instance geld) dan ram je door die 20 man instances heen.
zg = ongeveer 2 uur
AQ20 kan (met alleen buru als optional boss) in een uur gedaan worden zonder echt heel erg imbah te zijn.
De tijden die jij noemt zijn echt onmogelijk voor een guild die nog aan het leren is in de 20 mans instances, wij hebben nu bwl op farm en met een goeie groep halen we misschien die tijden maar 1 uur voor aq20 vind ik wel heel weinig daarbij moet je dan ook die hunter boss (evt moam ook) als optional nemen anders haal je het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 02-05 22:44
MantaMania schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:17:
[...]

De tijden die jij noemt zijn echt onmogelijk voor een guild die nog aan het leren is in de 20 mans instances, wij hebben nu bwl op farm en met een goeie groep halen we misschien die tijden maar 1 uur voor aq20 vind ik wel heel weinig daarbij moet je dan ook die hunter boss (evt moam ook) als optional nemen anders haal je het echt niet.
AQ20 doen wij ook in ongeveer 1,5 uur; alles chainpullen en van de bazen alleen de eerste 2 en daarna kun je gelijk door naar Ossirian. De rest van de loot vinden we niet echt intressant (of te weinig kans erop). Overigens dachten wij dat de trash in AQ40 ongeveer gelijk zou zijn als in AQ20. Helaas moeten we daarop terugkomen... :p

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:50

Phydomir

Dennis

Seraphin schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:10:
mwa.. ga maar weer eens wat tijd in GTR2 stoppen dan. Geweldig die downtime :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

euh ja alleen buru wordt dan gedaan, ja 1 uur is wat krap aan maar 2 uur moet zelfs voor een beginnende guild mogelijk zijn mits je niet te veel whiped op bosses natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

damn dat betekend natuurlijk weer gigantische lag vanavond in MC. Laat ze gewoon weer een stop maken op het maken van characters op andere servers tijdens zo'n lange maintenence.

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 04-05 19:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Op Hakkar na hebben we ZG op farm, sinds kort is de raidploeg echt vast geworden, 30 regular raiders + handje vol niet regelmatige raiders. We zijn nu dus druk bezig om Hakker te pakken en ook AQ20 te nemen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mja, we kunnen nu natuurlijk ook allemaal in de PTR gaan spelen :P (Als je daar al in komt...)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:26:
[...]

euh ja alleen buru wordt dan gedaan, ja 1 uur is wat krap aan maar 2 uur moet zelfs voor een beginnende guild mogelijk zijn mits je niet te veel whiped op bosses natuurlijk
een beginnende guild zonder mc en bwl gear zal denk ik nog flink moeten haasten om de 2 uur te halen als ze al ossirian neer zouden kunnen krijgen.
Af en toe is het leuk om met een pickup groep mee te gaan naar bv strat ud en als je dan ziet wat een wereld van verschil het is tussen een lvl 59 in greens en maraudon blues en een 60 in full epic.
Dan word strat ud ineens weer moeilijk en hebben de bosses wel veel hp omdat ze maar een kwart van de dmg doen die een full epic doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160063

nouja paar dagen mijn guild dus gedisband , waren op twin emps in AQ40 :(

aangezien er maar ongeveer 3 goede guilds op mijn server zijn ( Ahn' Qiraj ) waar er nu dus 1 van is gedisband zit ik een beetje in de problemen. De beste guild heeft geen plek , en de tweede guild zie ik op het moment niet echt zitten. dus mijn grote vraag , zijn er nog alliance guilds met goede progress en leuke members die op zoek zijn naar een WARLOCK. zie hier een linkje naar mijn ctprofile:

http://ctprofiles.net/1266663

mijn char is ready voor een transfer dus GM' s of CL' s laat maar wat horen als je geinteresseerd bent.
als je nog wat vragen hebt laat het me maar weten!..

( alliance side dus :] )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-03 11:19
Wij beginnen als gilde net in MC, dus we hebben hier en daar wat T1. Maar ZG doen we sinds een maandje op 1 avond. Iedereen weet wat te doen en voor newbies komen er bij bazen 5-7 regeltjes uitleg. Tempo is dus redelijk hoog. Zonder Jin'do en summons krijgen we Hakkar neer na 3.5 uur. Als je ZG in 2 uur leeg hebt dan is je uitrusting echt wel een heel stuk beter dan een gilde dat net begint in ZG. In het begin was ZG ook voor ons een 2-daagse. Maar het wordt gewoon steeds makkelijker. Je tanks worden steviger, je healing gaat beter en je dps-output word verhoogd. Dus behalve dat je het makkelijker wordt (zelfs onze priests dps-en mee op trash tegenwoordig) gaat het ook vlugger. Vroeger waren 7 healers 'nodig' voor mando en thekal. Tegenwoordig nog maar 5, dus ook weer meer dps mee, waardoor het nog vlugger gaat etc.
Zelfde geld voor AQ, je dmg-output moet gewoon vrij hoog liggen om bazen makkelijk te maken. Lagere dmg-output = langere bossfights en dat maakt het lastiger voor de healers. En de goede epics in AQ20 droppen idd maar zelden, meestal 1 of geen bij ons op 4 bazen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
P.P. schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:35:
Wij beginnen als gilde net in MC, dus we hebben hier en daar wat T1. Maar ZG doen we sinds een maandje op 1 avond. Iedereen weet wat te doen en voor newbies komen er bij bazen 5-7 regeltjes uitleg. Tempo is dus redelijk hoog. Zonder Jin'do en summons krijgen we Hakkar neer na 3.5 uur. Als je ZG in 2 uur leeg hebt dan is je uitrusting echt wel een heel stuk beter dan een gilde dat net begint in ZG. In het begin was ZG ook voor ons een 2-daagse. Maar het wordt gewoon steeds makkelijker. Je tanks worden steviger, je healing gaat beter en je dps-output word verhoogd. Dus behalve dat je het makkelijker wordt (zelfs onze priests dps-en mee op trash tegenwoordig) gaat het ook vlugger. Vroeger waren 7 healers 'nodig' voor mando en thekal. Tegenwoordig nog maar 5, dus ook weer meer dps mee, waardoor het nog vlugger gaat etc.
Zelfde geld voor AQ, je dmg-output moet gewoon vrij hoog liggen om bazen makkelijk te maken. Lagere dmg-output = langere bossfights en dat maakt het lastiger voor de healers. En de goede epics in AQ20 droppen idd maar zelden, meestal 1 of geen bij ons op 4 bazen :(.
ZG niet, daar zit veel trash env eel bosses. Maar AQ20, die worm die rajaxx buru en ossi kan in 2 uur wel.
Wij doen die basen in 1-1,5 uur(BWL geared) + veel wachten op AFK mensen :P.
En ossi kan je in full green nog doen als je voldoende healers bij hebt. Dat is de makkelijkste baas, maar wel moeilijk om te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Thrilled schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:06:
lijkt me niet dat je gebanned bent vanwege het goud ontvangen, maar voor het versturen idd , hoeveel was het als ik vragen mag?
- 5 incoming mails with gold (1 of a bank alt on my account): 1700g, 1000g, 800g, +/- 500g, +/- 150g
- 3 outgoing mails with gold: 1000g, 800g, +/- 650g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 09:06

Tubby

or not to be

Nephilim schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:49:
[...]

- 5 incoming mails with gold (1 of a bank alt on my account): 1700g, 1000g, 800g, +/- 500g, +/- 150g
Dat zijn toch geen gekke bedragen of niet? Voor zover ik heb begrepen werken veel guilds met een soort bank account. Toch?

Ben zelf nog level 30 n00b, maar van horen zeggen zeg maar :p

En voor een guildbank van een high-end guild zullen dit soort transfers toch niet gek zijn?

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Hm, vandaag en morgen dus o.a. ook mijn realm (Eonar) offline. Vind 't opeens een stuk minder erg dat mijn internet er uit ligt. Hehe. Hopen dat 't realm dan om 17.00 iig weer online is, kan ik morgen avond gelijk verder (als mijn internet dan ondertussen fixxed is). :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baasie

Baasie

Nephilim schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:49:
[...]

ik moet je jammer genoeg zeggen dat je kan fluiten naar je Accoutn jammer genoeg :/ ..... bij ons is een guildy ook net gebanned vanweg 3rd party shit die hij neit gebruikt, er zijn een hele hoop bans geweest afgelopen dagen....

Best kloten maar in de agreement staat het dat ze je voor geen reden of zonder iets kunnen bannen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Baasie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:29:
[...]

ik moet je jammer genoeg zeggen dat je kan fluiten naar je Accoutn jammer genoeg :/ ..... bij ons is een guildy ook net gebanned vanweg 3rd party shit die hij neit gebruikt, er zijn een hele hoop bans geweest afgelopen dagen....

Best kloten maar in de agreement staat het dat ze je voor geen reden of zonder iets kunnen bannen :X
Yeah right... mijn account was ook banned en die heb ik samen met een guildy gewoon terug gekregen.
Gewoon blijven bellen of anders naar Account Management bellen en zeggen dat je je wachtwoord vergeten bent oid. CDKey doorgeven + wat persoonlijke shit = email met nieuw wachtwoord.

Done :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baasie

Baasie

RaseriaN schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:34:
[...]

Yeah right... mijn account was ook banned en die heb ik samen met een guildy gewoon terug gekregen.
Gewoon blijven bellen of anders naar Account Management bellen en zeggen dat je je wachtwoord vergeten bent oid. CDKey doorgeven + wat persoonlijke shit = email met nieuw wachtwoord.

Done :-)
waarom was je gebanned dan ?, btw je accoutn is verwijderds, dus naar accountmanagement bellen kan ook neit want je account is er niet meer :)

[ Voor 11% gewijzigd door Baasie op 15-11-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
[...]

Ons record voor een full AQ20 run met een groep mensen die voornamelijk in BWL (of vergelijkbare) epix zit: 1u36, nclusief Buru, Moam en Ayamiss. Dus als iedereen de tactics kent en je maakt er een dps wedstrijd van kan het makkelijk. Enige lastige boss blijft Ossirian, maar wat een leuk en origineel gevecht is dat!

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baasie

Baasie

mdmeijer schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:42:
[...]

Ons record voor een full AQ20 run met een groep mensen die voornamelijk in BWL (of vergelijkbare) epix zit: 1u36, nclusief Buru, Moam en Ayamiss. Dus als iedereen de tactics kent en je maakt er een dps wedstrijd van kan het makkelijk. Enige lastige boss blijft Ossirian, maar wat een leuk en origineel gevecht is dat!
ja ossarian is fun, echt een strategie boss..... wat je wel nodig hebt voor ossarian zijn goed gegearde tanks of goeie healers :).... en goeie dps'er die niet afk gaan 8)7 watn auto shot gaat hiero niet voor de hunter's jammer genoeg }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57041

even een vraag kan iemand mij een link geven voor phpraid 5.3.0 want de website van de maker daar bestaat geen download sectie meer

op het moment heb ik 3.0.6 ergens gevonden en die geeft dus aan dat er een nieuwe is

of iemand die een ander goede site heeft hier voor

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 57041 op 15-11-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Baasie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:40:
[...]

waarom was je gebanned dan ?, btw je accoutn is verwijderds, dus naar accountmanagement bellen kan ook neit want je account is er niet meer :)
een gabanned account is niet perse verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Baasie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:40:
[...]

Als je goed leest is zn account suspended dus niet verwijderd maar is gewoon gebanned.
Het kan zijn dat hij gewoon gehacked is (net zoals ik ) en dat daardoor je account is gesloten.

Maarja, je hoeft me niet te geloven, maar ben er zelf 2 weken mee bezig geweest en het staat nog in een van deze WoW threads op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-05 09:01
Anoniem: 57041 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:48:
even een vraag kan iemand mij een link geven voor phpraid 5.3.0 want de website van de maker daar bestaat geen download sectie meer

op het moment heb ik 3.0.6 ergens gevonden en die geeft dus aan dat er een nieuwe is

of iemand die een ander goede site heeft hier voor
bedoel je de website phpRaider.com? Want daar staat:
I made numerous changes to the website including the following:

* Downloads are now located in the forums.
* Downloads should be available to all users, even guests.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baasie

Baasie

RaseriaN schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:52:
[...]

Als je goed leest is zn account suspended dus niet verwijderd maar is gewoon gebanned.
Het kan zijn dat hij gewoon gehacked is (net zoals ik ) en dat daardoor je account is gesloten.

Maarja, je hoeft me niet te geloven, maar ben er zelf 2 weken mee bezig geweest en het staat nog in een van deze WoW threads op GoT.
er staat duidelijk : Consequences for Account: Account Cancellation

betekent dat ze account gecanceld is en niet gebanned.
gebanned is tijdelijk , cancellation is niet tijdelijk, waarscheinlijk heb je ook nog iets van dit soort text gekregen:
As such, this account has been closed and will not be reopened under any
circumstances. The recurring subscription on the account has been disabled to
prevent further charges.

mssn niet verwijderd maar hij word niet heropend

[ Voor 3% gewijzigd door Baasie op 15-11-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt maar ik zie daar niet de versie staan die aan word gegeven via mijn phpraid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Masch schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:21:
[...]
AQ20 doen wij ook in ongeveer 1,5 uur; alles chainpullen en van de bazen alleen de eerste 2 en daarna kun je gelijk door naar Ossirian. De rest van de loot vinden we niet echt intressant (of te weinig kans erop). Overigens dachten wij dat de trash in AQ40 ongeveer gelijk zou zijn als in AQ20. Helaas moeten we daarop terugkomen... :p
Euh AQ40 trash is hetzelfde als die in AQ20 iig in het begin, maar iets moeilijker, al hoor ik altijd dat sommige het lastig vinen.

ok als je op die grote beestjes shadowstorm en thunderclap krijgt in het begin dan moet je voldoende dps hebben.

verder is de trash tot aan huhuran makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Anoniem: 57041 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:03:
klopt maar ik zie daar niet de versie staan die aan word gegeven via mijn phpraid
[PATCH] phpRaid v3.0.7
« on: November 09, 2006, 11:27:49 am »
Als 3.0.7 van 9 november is, lijkt het me sterk dat er al versie 5 zou zijn ;)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyPh schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:14:
[...]

[...]

Als 3.0.7 van 9 november is, lijkt het me sterk dat er al versie 5 zou zijn ;)
Ja lijkt mij ook maar dit geeft phpraid aan in config

Your version of phpRaid is out of date. Updating is strongly recommended.
The latest version is 5.3.0 and you are running version 3.0.7.
To download, visit the phpRaid Downloads section.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baasie

Baasie

Kevinp schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:14:
[...]

Euh AQ40 trash is hetzelfde als die in AQ20 iig in het begin, maar iets moeilijker, al hoor ik altijd dat sommige het lastig vinen.

ok als je op die grote beestjes shadowstorm en thunderclap krijgt in het begin dan moet je voldoende dps hebben.

verder is de trash tot aan huhuran makkelijk
mhah niet helemaal, de defender komen met zijn 4en en hebben verschilledne abilities (lijken op de ossarian trahs). Maar er zijn beestje die hetzelfde zijn idd, na skeram kom je weinig van dezelfde beestje en trahs tegen en voor en na de twins word het helemaal lachen, die bosses zijn nog moeilijk om door te krijgen dan neffarian iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Anoniem: 57041 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:20:
[...]
The latest version is 5.3.0 and you are running version 3.0.7.
Kijkend op het forum daar op de site kom je het volgende tegen:
5.3.0 only comes about due to the server move. In reality, it's placing a 5 in the front by mistake and the real version is 3.0.7 but you can't see the 7 because the 5 took up one of the slots. You can safely ignore that message.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke bedankt had al even gezocht maar kon het niet zo snel vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Baasie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:21:
[...]

mhah niet helemaal, de defender komen met zijn 4en en hebben verschilledne abilities (lijken op de ossarian trahs). Maar er zijn beestje die hetzelfde zijn idd, na skeram kom je weinig van dezelfde beestje en trahs tegen en voor en na de twins word het helemaal lachen, die bosses zijn nog moeilijk om door te krijgen dan neffarian iig :P
De trash in het begin ziet er idd hetzelfde uit, maar de mana loopt iets harder omhoog (ging net goed) en de abilities van die 4 defenders zijn wel iets harder dan in AQ20 en ze komen ook met zijn vieren. Wij zijn ook een keer gewiped op die trash, toen we thunderclap en shadowbolts hadden.

De baas hebben we tot 43% gekregen, maar we hadden geen goede raid setup, dus die verwacht ik volgende week wel neer.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Baasie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:21:
[...]

maar die zijn makkelijk, de eerste 8 "ossi achtige" trash kunnen lastig zijn dan krijg je tot satura makkelijke trash(die kan iedere MC guild nog wel aan). Dan komt huhuran trash kan lastig zijn vanwege random charges.

die twins dingen zijn echt klote als mensen niet opletten. en twins heb ik nooit neer gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:33:
[...]

De trash in het begin ziet er idd hetzelfde uit, maar de mana loopt iets harder omhoog (ging net goed) en de abilities van die 4 defenders zijn wel iets harder dan in AQ20 en ze komen ook met zijn vieren. Wij zijn ook een keer gewiped op die trash, toen we thunderclap en shadowbolts hadden.

De baas hebben we tot 43% gekregen, maar we hadden geen goede raid setup, dus die verwacht ik volgende week wel neer.
nou moeten wij dan ook maar snel beginnen anders kan je mij iedere keer vertellen hoe het bij jullie ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151736

Kevinp schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:38:
[...]

maar die zijn makkelijk, de eerste 8 "ossi achtige" trash kunnen lastig zijn dan krijg je tot satura makkelijke trash(die kan iedere MC guild nog wel aan). Dan komt huhuran trash kan lastig zijn vanwege random charges.

die twins dingen zijn echt klote als mensen niet opletten. en twins heb ik nooit neer gekregen.
trash voor cthun is het rotste, denk ni dak ooit zoveel whipes heb geweten op dezelfde trash mob me zen poison crap :(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 151736 op 15-11-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 151736 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:18:
[...]

trash voor cthun is het rotste, denk ni dak ooit zoveel whipes heb geweten op dezelfde trash mob me zen poison crap :(
Inderdaad, wij clearen alles t/m de emps in 2 uur maar zitten gewoon een uur vast op die trash na de twin emps :/
Nul deaths tot die trash, dan begint de pret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
MantaMania schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:59:
[...]

nou moeten wij dan ook maar snel beginnen anders kan je mij iedere keer vertellen hoe het bij jullie ging ;)
haha, dat wordt moeilijk, ik denk niet dat wij bazen neerkrijgen zonder jouw advies elke keer :p ;) _/-\o_

Maar goed, wij hadden afgelopen week Nefarian op zondag neer, dus we hadden de maandag over, de vraag is of dat zo blijft, vermoed eigenlijk van niet. Als we weer een serieuze try kunnen doen gaat de eerste baas wel neer, alhoewel anders dan BWL, niet persé moeilijker volgens mij.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-04 23:17
dom dom dom

Weer eens verkeerd gelezen :(

[ Voor 157% gewijzigd door papmetklonten op 15-11-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:59

NoTimeRemains

I know

zonder me meteen neer te knuppelen hoe illegaal is het kopen van goud via marktplaats/ebay?
hebben jullie dit wel eens gedaan?

want ebay/marktplaats staan er echt vol mee...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 04-05 21:30

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Net maar weer een nieuwe topic aangemaakt.

Het Grote World of Warcraft topic - Deel 93

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 04-05 15:01

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!