Wat is dit toch eigenlijk een rare game/scene, aan de ene kant heeft de game zoveel vrijheid ("vecht ondermekaar de regels maar uit heid") dat de spelers zelf DKP etc... moet regelen, sites, ventrilo enzo moet regelen. Aan de andere kant komt Blizzard met gear voor classes, die een classe in 1 keer in een hokje drukt zoals; Tank, Dpser etc.
Wat geniet ik toch weer ontzettend van heerlijk lvlen met vrienden, en als we instance doen gaan we of met andere of we pakken onze 60ers erbij. Gewoon weer met hooguit 5 man fun, en meer vrijheid.:) Dit keer bepaal ik me speelstijl/gear/tallent tree, en ow wat zal ik ontzettend hard lachen over zinnen zoals "ja maar jij hoort..."
Meer mensen die hebben besloten om meeste tijd in een alt te gaan stoppen, zodat je in TBC in 1 keer door kan gaan naar lvl 70? En het raiden (avonden wipen/repairen, 1 lvl w88 betere gear kunnen krijgen.) een heel stuk minder te gaan doen, en enkel om even de fun te beleven ipv de grote epic jachten.
Ik wordt inmiddels gewoon slaperig, van het class/gear/role/own/nerf gepiep. Ik ben weer blij als een kind met een cruel barb, ook al wordt ik in /trade bestookt met epics.
Ook al kan dit stukje kritisch overkomen, ook ik kan nog genieten van end game, is meer een reactie op al het class gezeik denk ik.
[
Voor 5% gewijzigd door
Anoniem: 104748 op 14-11-2006 23:34
]