Het Grote World of Warcraft topic - Deel 92 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 23.490 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:55:
[...]

je weet nog niet eens wat die verandering precies inhoudt en er word al steen en been geklaagt zo mooi is dat altijd.
Ja, leer jij eens even lezen ;)
Weaponskill verlaagde vroeger de penalty voor glancing blows wat je damage in PvE gruwelijk verhoogde. Dit kun je nog vinden op WoWWiki.

Nu, gaan ze dit schrappen en voor elke Weaponskill krijg je 0.1% crit afhankelijk van de moblevel (en dit gaat nooit veel zijn, Blizzard kennende.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:35

Phydomir

Dennis

MantaMania schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:48:
ben ik de enige die heel erg op kijkt van de hunter nerf?

1 agi = 1 attack power volgens mij gaan heeel veel hunters helemaal gek worden, in pve raids staan ze vaak al niet echt hoog als nu ook nog eens de dmg een stuk minder word gaan ze helemaal balen.
Op de WoW site staat een heel stuk over hunter changes. Waar het op neer komt is dat ze uiteindelijk ongeveer evenveel dmg zullen doen in tbc

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
On_E schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:00:
[...]

Jij vind het dus normaal dat Warriors in BGs bijna continu met een volle rage-bar rondlopen ? :’)
afhankelijk van wat ze doen en of ze gehealed worden ja.
altijd dat gezeur, als je met 10 man op een warrior slaat en hij gehealed wordt zal hij nog steeds veel rage krijgen. Rage van weapon hits is al verschrikkelijk laag zonder talents daarin, die nerfs zijn gewoon raar omdat blizzard zelf die wapens zo heeft ontworpen. En dat alleen overpowered is omdat d'r een aantal green geared zijn en een aantal naxx.

Verder stel je moet een priest verslaan, voordat je dat shield neer hebt is je range weg(want je krijgt niks) daar klopt niks van. maar tja wie ben ik.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Phydomir schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:02:
[...]
Op de WoW site staat een heel stuk over hunter changes. Waar het op neer komt is dat ze uiteindelijk ongeveer evenveel dmg zullen doen in tbc
in TBC ja...maar 1.13 komt ws. eerder uit dan de TBC
Ik mag aannemen dat ze dat dan wel even rechttrekken. Maargoed, ik zal ff neuzen op de wowsite :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Komt 1.13 nou deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
lijkt me niet he :P

Die post ging er alleen over dat binnenkort de testservers weer open gaan (om 1.13 te gaan testen)...

kan dus nog ff duren voordat patch er komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:28
hunter specifieke agi items zullen aangepast worden, overige items waarschijnlijk niet (omdat die dan weer unbalancing kunnen zijn bij andere classes)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 14-11-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Nee , public test realm is voor 1.13 is up + patchnotes zijn up , vandaar het gebabbel hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kan iemand btw ff wat talentcalculators linken, die van de WoW-site wordt hier geblocked :o

(met 1.13/TBC talents dus hè ;))

[ Voor 16% gewijzigd door Smultie op 14-11-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:50
SMulTiE schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:29:
Kan iemand btw ff wat talentcalculators linken, die van de WoW-site wordt hier geblocked :o

(met 1.13/TBC talents dus hè ;))
http://www.wowhead.com/?talent-bc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
SurfControl

Access Denied

Access to the requested URL has been denied by Administrator

The Page May Contain: Sexual Content, Games, Dating, Criminal Activity, Chatting, Violence, Weapons, Drugs, Gambling or Spyware.

Keep 'm coming, d'r zal er toch wel eentje door het filter heenkomen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:58
MantaMania schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:48:
ben ik de enige die heel erg op kijkt van de hunter nerf?

1 agi = 1 attack power volgens mij gaan heeel veel hunters helemaal gek worden, in pve raids staan ze vaak al niet echt hoog als nu ook nog eens de dmg een stuk minder word gaan ze helemaal balen.
En dat is nu 2 als ik me niet vergis. Als dat zo is dropt me Dammage heel erg :| Als het goed is zouden de ranged weapons sterker worden waar door het weer gelijk wordt. We moeten het nog even afwachten denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Astennu op 14-11-2006 11:39 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:27:
hunter specifieke agi items zullen aangepast worden, overige items waarschijnlijk niet (omdat die dan weer unbalancing kunnen zijn bij andere classes)
mja, probleem van die "patchnotes" hierboven is dat er maar een half verhaal staat volgens mij...

als je kijkt naar wat er nog meer verandert in TBC voor hunters (Steady Shot als vervanger van aimed shot, ranged weapons krijgen dmg-increase etc) lijkt 't me sterk dat ze nu hunter half gaan veranderen:

in de patchnotes staat dus dat Aimed shot de timer reset zodat je 't alleen als opener zal gebruiken maar staat nix over Steady Shot, verder staat er dus dat 1agi=1rap verhaal, maar weer nix over dat ranged weapons een hogere dmg output (en dus dps) krijgen...

al met al dus een beetje een half verhaal lijkt me...

verder kan ik nergens die patchnotes vinden, behalve in een post van "een gewoon" iemand waarbij 't begint met: " World of Warcraft Test Patch 2.0.1

The latest patch notes can always be found at http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/
General"

lijkt me dan toch niet dat dit dan de echte 1.13 patchnotes zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 22:54
Kapoen schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:55:
[...]

Worden er eigenlijk nieuwe Darkmoon Faire items aangeboden in TBC? Ik ben een beetje aan het
twijfelen of ik mijn tickets al dan niet zou moeten opsparen...
Hmm, daar zit wat in.
Zal eens kijken of ik er wat over kan vinden, want als er idd nieuwe items komen, hou ik mn tickets nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:36
Anoniem: 135339 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:27:
[...]

Weet niet of je healer bent , maar een goeie tip om de tank up te houden
- gebruik bigwigs of een of andere mod die webbed timed voor je
- als priest gebruik 8/8 tier 2 ( cast een greater heal 5 seconden voor webbed
- maak een rolatie onder de druids and priests, dat ze bij elke webbed ( 3 seconden voor webed ) een HoT op de MT gooien zodat ie in de paar seconden dat ie webbed is , helemaal goed is als je ZHC ook nog eens aanzet.

Op deze manier ticked mijn renew voor rond de 500, is toch weer 2500 hp erbij in de webbed phase plus een rank 5 renew van mn setbonus ( zo rond de 270-300 per tick )
Druids doen hetzelfde... bij ons komt de MT nooit onder de 5k ( staan ook te tanken in in 5a 6 tier3 items )
het punt is dat we elke keer een priest met tier8/8 gebruikten, verder renew, regrowth, rejuv en natuurlijk abolish poison, maar als de tank niet perfect topped off was dan ging hij gewoon dood of kwam er dichtbij. Gewoon belachelijk lastig imho. Hij is full wrath en 2 dreadnaught, alle enchants etc, dus aan de tank ligt het zeker niet. Positioning was ook perfect, maar de tank bleef maar doodgaan. Nu vraag ik me af of hij toevallig amp magic had, dat dat misschien voor veel meer dmg zorgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
DarkShadow schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:45:
[...]

Nu vraag ik me af of hij toevallig amp magic had, dat dat misschien voor veel meer dmg zorgde.
Ja, meer dmg, en veel meer healing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 11:36
DarkShadow schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:45:
[...]

het punt is dat we elke keer een priest met tier8/8 gebruikten, verder renew, regrowth, rejuv en natuurlijk abolish poison, maar als de tank niet perfect topped off was dan ging hij gewoon dood of kwam er dichtbij. Gewoon belachelijk lastig imho. Hij is full wrath en 2 dreadnaught, alle enchants etc, dus aan de tank ligt het zeker niet. Positioning was ook perfect, maar de tank bleef maar doodgaan. Nu vraag ik me af of hij toevallig amp magic had, dat dat misschien voor veel meer dmg zorgde.
Dat hadden wij ook vorige week. Tank met flask gewoon dikke 10k hp, ALLE buffs en nog ging hij dood. Bleek 3x een crushing blow te krijgen... en crap gear heeft ie zeker niet; AQ40 shield, TF, 5/8 wrath, 3/9 dreadnaught, etc... ik snap er echt de ballen van. Ik vind Naxx zo gigantisch random, het is gewoon frustrerend, begin het langzaamaan niet meer leuk te vinden. Geef mij die expansion maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

-

[ Voor 98% gewijzigd door Nvidiot op 14-11-2006 12:03 . Reden: lama, spuit 200 ofzo :X ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thijs schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:56:
[...]

Dat hadden wij ook vorige week. Tank met flask gewoon dikke 10k hp, ALLE buffs en nog ging hij dood. Bleek 3x een crushing blow te krijgen... en crap gear heeft ie zeker niet; AQ40 shield, TF, 5/8 wrath, 3/9 dreadnaught, etc... ik snap er echt de ballen van. Ik vind Naxx zo gigantisch random, het is gewoon frustrerend, begin het langzaamaan niet meer leuk te vinden. Geef mij die expansion maar.
Vreemd, wij hebben dat ook wel eens gehad paar weken geleden, vorige week hadden we hem volgends mij op de 2de try... :(
Als je tank inderdaad een paar goeie klappen krijgt dan helpen alle renews met ZHC enz ook niet echt :( .. succes verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Thijs schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:56:
[...]

ja, het probleem met Maexxna is dat ze soms 2 attacks direct achter elkaar doet, een beetje net zoals die BRD trinket. Als die allebei ook nog eens crushing zijn, dan gg. Ik hou ook niet van die randomness, maar gewoonlijk decreased gear uiteindelijk de randomness zeker wel.

Anyway, dikke nerf for raid dps for rogues, weapon skill reduced glancing blows niet meer, sigh. Altijd lekker als je voor Patchwerk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 18:31
Als ik het zo lees worden warriors dus weer meer richting het tanken geduwd, iets waar ze in principe voor bedoeld zijn. Ik vond het toch wel vreemd dat DPS warriors met goede gear rogues bij kunnen houden terwijl de rogue de ultieme melee dps class zou moeten zijn, naast DPS zijn rogues over het algemeen vrij nutteloos bij de meeste gevechten, ik ben er dus wel blij mee eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:24
Oei die trap nerf voor Hunters ben ik wel blij mee. No more FD+trap for j00 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Kaap schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:15:
Oei die trap nerf voor Hunters ben ik wel blij mee. No more FD+trap for j00 _/-\o_
nop, nu trappen we je gewoon in combat, die 2 sec aiming is als hij al ligt en geloof me, je loopt er toch wel in :P (scatter = 3 sec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

DarkShadow schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:16:
[...]

nop, nu trappen we je gewoon in combat, die 2 sec aiming is als hij al ligt en geloof me, je loopt er toch wel in :P (scatter = 3 sec)
opzich wel beter voor pve ook nu kan je tenmisnte non stop door gaan (mits de cooldown mee valt) voor bv traps bij nefarian fase 1 is het wel erg lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe Battleground ziet er ook gaaf uit, lijkt een beetje op AB , maar dan met de capture manier van die torens in EPL .. :) gaat zeker leuk worden

http://wow-europe.com/en/.../eyeofthestorm/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 15:55
ff een vraagje,

ik heb een lvl60 lock maar wil graag een mage ernaast hebben aangezien onze guild geen mages (nog) heeft. Nu heb ik geen drol ervaring met mages en ben een beetje confused met wat voor build ik nu het beste pak.

waar ik naar kijk is het volgende:

1> leveling build to wel, laten we zeggen lvl50
2> Raid/Instance build lvl50>

voor raids is het met name brd/mc/strat/scholo, denk niet dat ik veel AQ etc zal zien
Nu begrijp ik dat voor levelen een fire/arcane build erg lekker is maar dat voor de brd/mc instances je hier weer vrij weinig aan hebt.

iemand ideeen of weet waar ik echt duidelijke build guides kan vinden?

ff edit om aan tegeven dat ik instances bedoel zoals brd/strat

[ Voor 5% gewijzigd door Yokidrink op 14-11-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik zou beginnen met je eerste +- 30 punten in fire te stoppen, tegen die tijd zit je zelf op level 40 en ken je je class goed genoeg om zelf te beslissen waar je je talents het beste in kunt doen.

BRD, strat & scholo kan je niet raiden, dat kan alleen in party's. Daarnaast denk ik dat je eerder ZG en AQ20 ingaat dan MC. MC is namelijk voor 40(!) man. Op de wow classforums staat vaak erg veel informatie over builds en andere zaken die nuttig kunnen zijn. Dan moet je wel goed filteren, want meestal gaat het vooral over hoe slecht de eigen class wordt behandeld door die oh zo verschrikkelijke Blizzard crew ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15
hulkie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:02:
Als ik het zo lees worden warriors dus weer meer richting het tanken geduwd, iets waar ze in principe voor bedoeld zijn. Ik vond het toch wel vreemd dat DPS warriors met goede gear rogues bij kunnen houden terwijl de rogue de ultieme melee dps class zou moeten zijn, naast DPS zijn rogues over het algemeen vrij nutteloos bij de meeste gevechten, ik ben er dus wel blij mee eerlijk gezegd.
En daarom dat warriors beschikken over 2 dps trees natuurlijk.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Yokidrink schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:19:
ff een vraagje,

ik heb een lvl60 lock maar wil graag een mage ernaast hebben aangezien onze guild geen mages (nog) heeft. Nu heb ik geen drol ervaring met mages en ben een beetje confused met wat voor build ik nu het beste pak.

voor raids is het met name brd/mc/strat/scholo, denk niet dat ik veel AQ etc zal zien
Nu begrijp ik dat voor levelen een fire/arcane build erg lekker is maar dat voor de brd/mc instances je hier weer vrij weinig aan hebt.

als je googled op "wowwiki mage build" heb je de eerste link al bingo, daar staan verschillende builds voor mages met daaronder de beschrijving waar de build goed voor is (pvp/pve/instances/levelen etc)

ikzelf ga voor een 18/0/33 build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kapoen schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:38:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

niet dat het mij veel uitmaakt want tanken ligt me vanaf het begin al meer maar voor het levelen vind ik een beetje dual wield zeker niet verkeerd.

[ Voor 26% gewijzigd door MantaMania op 14-11-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:20

Seraphin

Meep?

Kapoen schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:38:
[...]

Druids beschikken ook over 2 dps trees.... wat is je punt?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 22:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

Yokidrink schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:19:
ff een vraagje,

voor het lvlen zou ik fire gaan, destijd ben ik full arcane gegaan omdat ik arcane missiles zo vet vondt.
fire is hoge dps en mana consuming, de mobs zijn snel dood.
daarin tegen zou frost ook goed kunnen om te lvlen, omdat je veel crowd control hebt.
de mobs gaan minder snel dood, maar het duurt wel weer langer voordat ze bij jou zijn. en het kost minder mana.
en arcane tsja is denk ik alleen interressant als je veel pvpt, op dit momemt zitten de leuke dingen in arcane te diep in de tree.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Thrilled schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:39:
[...]
als je googled op "wowwiki mage build" heb je de eerste link al bingo, daar staan verschillende builds voor mages met daaronder de beschrijving waar de build goed voor is (pvp/pve/instances/levelen etc)

ikzelf ga voor een 18/0/33 build
inderdaad geeft google een boel links maar de builds die ik tegenkom zijn met niet helemaal duidelijk, vandaar. mgoed... jij bent dus arcane/frost, welke talents precies? of heb je een linkje naar de build die je gebruikt

@Gohan-san: merci, ik zat zelf aan 17/31/3 spec te denken voor het levelen

[ Voor 6% gewijzigd door Yokidrink op 14-11-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151736

Yokidrink schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:48:
[...]

inderdaad geeft google een boel links maar de builds die ik tegenkom zijn met niet helemaal duidelijk, vandaar. mgoed... jij bent dus arcane/frost, welke talents precies? of heb je een linkje naar de build die je gebruikt

je kan eens in mijn profiel/signature kijken voor een goede lvling build/ naxx & aq40 build :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Seraphin schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:46:
[...]

Dat warriors geen pure tank klasse zijn, net zoals droods geen pure healing klasse zijn?

Dat gezeik van rogues altijd 'oh noes warriors outdps me'. Ze vergeten wel ff dat een warrior
daarvoor al dik in de epics moet zitten. Als een warrior een rogue outdps-ed dan heeft ie dat ook dik verdiend. DPS is ook het enige dat een warrior heeft aangezien er geen mogelijkheden zijn om
out of combat te geraken zoals bij een rogue.

*edit* ik bedoel het niet zo hard als ik hier heb neergezet, maar mijn 'probleem' is meer van deze aard: Al dat gekap op shadowpriests, retri pala's, enh shammy's, feral druids, dps warriors komt meestal van mensen die niet beseffen dat het net die spelers zijn die zorgen dat zij aan hun vette dps epics komen. Elkaar het zonlicht in de ogen gunnen is nog zo netjes. Hiermee mik ik niet specifiek op bezoekers van dit forum/deze thread, maar de algemene Mage/Warlock/Rogue community.

[ Voor 28% gewijzigd door Kapoen op 14-11-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

cWaVe1 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:27:
[...]

Hej,een Dunemaul-er :P
Gratz

Cwave
Iron Edge
Strakke actie gister hoor bij Azugeros Irong Edge (oa)
Welkom op onze KOS lijst. ffs

En nog lekker op dunemaul.org posten dat je er trots op bent he?
pvp server of niet, maar als iemand een world boss op 10% heeft blijf je er gewoon met je poten vanaf.

en zoals onze GL zegt: "Dunemaul just got tougher for you"...
en geloof me, dat gaat gebeuren... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190128

ik heb een vraagje...
mag je met 2 account te gelijk ingelogged zijn op 1 pc ?
wil me alt zelf boosten maar wil ook niet gebanned worden =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:10:
[...]

Dat warriors geen pure tank klasse zijn, net zoals droods geen pure healing klasse zijn?

Dat gezeik van rogues altijd 'oh noes warriors outdps me'. Ze vergeten wel ff dat een warrior
daarvoor al dik in de epics moet zitten. Als een warrior een rogue outdps-ed dan heeft ie dat ook dik verdiend. DPS is ook het enige dat een warrior heeft aangezien er geen mogelijkheden zijn om
ok, maar je moet wel de lijn doortrekken he. Warriors hebben zoiezo al pakken meer armor dan rogues, dus dat ze niet uit combat geraken gemakkelijk moet je weer anders bekijken, omdat de warrior minder dmg incasseert en wrs ook meer hp heeft.
Anoniem: 190128 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:17:
ik heb een vraagje...
mag je met 2 account te gelijk ingelogged zijn op 1 pc ?
wil me alt zelf boosten maar wil ook niet gebanned worden =P
dat mag, maar dat kan je niet. Vanaf je ergens inlogt op je account, log je op de andere plaats uit

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 151736 op 14-11-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 5646 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:16:
[...]

pvp server of niet, maar als iemand een world boss op 10% heeft blijf je er gewoon met je poten vanaf.

Er is toch ook een regel dat je je niet met de boss mag bemoeien!
Dat je members kilt mag wel dat is gewoon pvp en hoort erbij dat maakt die hele world boss pvp toch zo leuk uren lange gank partijen om een boss kill te krijgen?
Anoniem: 151736 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:18:
[...]

dat mag, maar dat kan je niet. Vanaf je ergens inlogt op je account, log je op de andere plaats uit
2 x wow openen werkt gewoon zo doe ik het ook vaak, je alt op follow en gewoon lekker de instance door racen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door MantaMania op 14-11-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190128

ik log niet 2x op dezelfde maar op 2 verschillende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190128 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:21:
[...]

ik log niet 2x op dezelfde maar op 2 verschillende
als ik op men main bezig ben en wil een nieuwe wow openen op zelfde pc, gaat niet: wow error
als ik op een andere pc inlog, log ik uit op men main
MantaMania schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:18:
[...]
2 x wow openen werkt gewoon zo doe ik het ook vaak, je alt op follow en gewoon lekker de instance door racen ;)
Dan ben jij een van de specialen, iedereen diek ken vraagt altijd aan anderen om hun altjes te boosten.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 151736 op 14-11-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

MantaMania schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:18:
[...]

Er is toch ook een regel dat je je niet met de boss mag bemoeien!
Dat je members kilt mag wel dat is gewoon pvp en hoort erbij dat maakt die hele world boss pvp toch zo leuk uren lange gank partijen om een boss kill te krijgen?
1 alliance raid tegen 3 horde raids.
alleen omdat ze het niet kunnen hebben dat tegen de tijd dat hun er zijn wij Azuregos al op 10% hebben.
Ze zijn zo trots op zichzelf dat ze ons aankonden. (en dan nog duurde het *errug* lang voordat ze mij neer hadden.)

Enig respect voor Horde op Dunemaul is bij deze ook verdwenen.
(regelmatig gebeurde het dat het om en om pogingen op bijv Lethon was, geen gegrief tijdens een bosskill, maar dan na het looten ff lekker worldpvp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Yokidrink schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:48:
[...]

gast, je kon ook doen wat ik zei ;)

internet > google

voer in: wowwiki mage build

klik op de eerste link en dan scroll je naar onder voor alle builds (bij elke build staat een linkje naar een talentbuilder hoe en wat je moet kiezen in je tree's ...

luiheid enzo |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 151736 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:26:
[...]

als ik op men main bezig ben en wil een nieuwe wow openen op zelfde pc, gaat niet: wow error

[...]

Dan ben jij een van de specialen, iedereen diek ken vraagt altijd aan anderen om hun altjes te boosten.
hij heeft het over 2 accounts dan kan je dus nooit je main uitloggen ;)
En 2 x openen lukt gewoon bij mij.
moet ik een paar linkjes posten van jou van 2 weken geleden?

[ Voor 17% gewijzigd door MantaMania op 14-11-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:28
Anoniem: 151736 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:26:
[...]

[...]

Je kunt 2x wow naast elkaar draaien, maar heb je wel een patch voor nodig (of andere work-around) en 2 accounts.

Met name dat laatste hebben de meeste niet :P Je kunt niet op 1 account 2 maal inloggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 14-11-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Kapoen schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:10:
[...]

*edit* ik bedoel het niet zo hard als ik hier heb neergezet, maar mijn 'probleem' is meer van deze aard: Al dat gekap op shadowpriests, retri pala's, enh shammy's, feral druids, dps warriors komt meestal van mensen die niet beseffen dat het net die spelers zijn die zorgen dat zij aan hun vette dps epics komen. Elkaar het zonlicht in de ogen gunnen is nog zo netjes. Hiermee mik ik niet specifiek op bezoekers van dit forum/deze thread, maar de algemene Mage/Warlock/Rogue community.
Ik ben het ook wel met je eens hoor :)
Ik was alleen benieuwd wat je volledige standpunt was, aangezien ik wel eens mensen ben tegengekomen die enerzijds vinden dat *hun* warrior de ultieme omgwtfpwn tank-en-dps machine is, maar dat priests, palas, druids en shammy's "gewoon" moeten healen en verder nergens geschikt voor zijn.

edit

LOL @ MantaMania

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 15:49

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 5646 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:27:
[...]

1 alliance raid tegen 3 horde raids.
alleen omdat ze het niet kunnen hebben dat tegen de tijd dat hun er zijn wij Azuregos al op 10% hebben.
Ze zijn zo trots op zichzelf dat ze ons aankonden. (en dan nog duurde het *errug* lang voordat ze mij neer hadden.)

Enig respect voor Horde op Dunemaul is bij deze ook verdwenen.
(regelmatig gebeurde het dat het om en om pogingen op bijv Lethon was, geen gegrief tijdens een bosskill, maar dan na het looten ff lekker worldpvp)
reroll pve

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:37:

Je kunt 2x wow naast elkaar draaien, maar heb je wel een patch voor nodig (of andere work-around) en 2 accounts.
Errr... ik heb echt vaak 2 WoW's naast elkaar gedraaid met 2 verschillende accounts.
Het enige wat die doet is gewoon veel resources vreten en alt-tabben is helemaal al eng voor je computer. ;)
MantaMania schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:29:
Sarcasm crits Thrilled for *5934837*.
*Thrilled dies.

[ Voor 21% gewijzigd door RaseriaN op 14-11-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 11-06 21:46
Anoniem: 5646 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:27:
[...]
bosskill, maar dan na het looten ff lekker worldpvp)
Als je echt world pvp wil zien kijk dan maar een op het drak'thul forum gister minimaal 300 horde in IF en ondertussen ook horde in SW en darnassus om all kings neer te leggen wtf was dat mooi zeg onze raid afgebroken om in if horde te gaan ganken ging niet eens zoveel lag als er was :)

http://forums.wow-europe....d=82269227&sid=1&pageNo=1

ZO is world pvp bedoeld mooiste WoW avond van mn leven

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
MantaMania schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:29:
[...]

de O-) smiley was niet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
ErwienO schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:41:
[...]

Als je echt world pvp wil zien kijk dan maar een op het drak'thul forum gister minimaal 300 horde in IF en ondertussen ook horde in SW en darnassus om all kings neer te leggen wtf was dat mooi zeg onze raid afgebroken om in if horde te gaan ganken ging niet eens zoveel lag als er was :)

Laten we hopen dat de horde op Earthen Ring dat niet doen, we hebben 2 raidgroepen op theramore gehad, en t/m silithus was de lag niet van de lucht + random disconnect

1 keer 3 raidgroepen in SW --> server plat

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ErwienO schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:41:
[...]

idd zo hoort het, zal binnekort eens proberen om het op een zaterdag bij ons op te zetten op de server (een avondje vrij kan toch wel :P). ken wel wat guilds waarvan ik hoop dat we met een aantal rogues en locks door kunnen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:57

Snappie88

Mr. Hollywood

Yeeeeey zojuist op IG een betakey gewonnen, dus ik zit ook snel op die betaservers, lekker m'n Druid levellen naar 70!

*sluip* *sluip* *sluip* *sluip* *sluip* *OMGCRITMAGEPEWPEWPEWDIE!!* :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-12-2021

Mirreke

Winter Time

Snappie88 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:33:
Yeeeeey zojuist op IG een betakey gewonnen, dus ik zit ook snel op die betaservers, lekker m'n Druid levellen naar 70!

Waar vind je die keys? Is dta loot, moet je aan iets mee doen van blizz? Moet je je ergens inschrijven? Ben wel benieuwd want nu alles weer 2 maanden is uitgesteld beginnen me handjes toch echt wel te jeuken om zo een draenei aan te maken :) Of een bloodelfje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
nee dat was het niet, ik heb ook nooit commentaar geleverd op alle vragen die bij jou vandaan kwamen.

@whitedragon... ty, ik zal er vanavond eens een blik op werpen. begin er inmiddels aardig uit te komen. nieuwe klasses vergen altijd een berg leeswerk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Yokidrink schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:36:
[...]

nee dat was het niet, ik heb ook nooit commentaar geleverd op alle vragen die bij jou vandaan kwamen.

@whitedragon... ty, ik zal er vanavond eens een blik op werpen. begin er inmiddels aardig uit te komen. nieuwe klasses vergen altijd een berg leeswerk ;)
no offence maar bij mij werd er nooit stap voor stap uitgelegd wat ik moest doen, dat deed ik in dit geval wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 01:22
Seraphin schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:46:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
eigenlijk is het heel simpel, iig nu nog qua raid setup

warrior(1-3) tank/OT
warrior(4-6) dps + add tank
pally/shamm healbot
druid heal/decurse bot
priest heal/decuse bot
rogue dps bot
warlock banish+dps bot
hunter kite + dps bot
mage decurse + dps bot

nu zal d'r wel iets veranderen TOV shammys en pallys maar waarom zou je een elemental shaman meenemen als je voldoende goede healers hebt, tenzij je als shaman rogues/mages kan outdmg'en. zelfde geld voor druids en priests.

het nadeel van dat soort spec si niet zozeer dat ze niet nuttig zijn het is in een guidl vaak zo:
iemand mag shadowpriest spelen(erg nuttig icm met warlock dots/dmg en priest dots). Dan willen alle priests dat.
een druid mag dps spec zijn, wat ook wel handig is icm met vanalles ivm die crit, willen ze het allemaal.

Wij hebben nu een druid die het mag, maar die heeft verreweg de beste gear van de server, en die kan dus makkelijk meekomen met de healers als hij gevraagd wordt(wat hij moet doen in naxx).

ik bedoel, waarvoor heb je een shaman nodig wat een paldin als support class niet kan?

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 14-11-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-05 09:39
Problemen met Ayamiss the hunter. We hebben een hunter gepimpt naar 260 NR unbuffed zodat hij die stings kan opvangen. Alle melee + 1 mage als back up bij altar om de sacrifised mensen te redden en die larf op tijd te slopen. Locks en 1 mage vangen de wasp swarm op. 3 priests in 3 groupen voor group heal + 2 shamans in 4e groep.
Eigenlijk ging alles goed, alleen rond 70% komt hij naar beneden en valt eerst de priests aan (healing aggro gok ik zo :)). Ook is bijna de halve raid ong. 50% HP vanwege de 1K dmg om de zoveel tijd. Als hij in phase 2 naar beneden komt, iemand op het altar legt EN er komt zo'n zwerm met bijen ons lastig vallen hebben we problemen. Kregen hem niet onder de 60%, iemand een tip? De tactics leken zo goed, wipe & learn is niet erg, maar wel erg duur hehe.
Onze group is fully ZG geared, hier en daar wat tier 1 en andere epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
weee!

Zojuist een PUG run naar Onyxia gedaan, ze ging op de 2de try neer.
Was erg leuk om te doen, een raid met mensen die Onyxia nog nooit hadden gezien, en mensen die Onyxia met hun ogen dicht doen.
Heb er zelf Ring of Binding aan overgehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wij lieten in de eerste phase enkel 3 mages op hem los, zodoende werd de stings over die mages verdeeld. alle melee en hunters gaan bij altaar staan voor zwermen op te vangen. MT moet tege 70% klaarstaan voor hem op te vangen als hij landt. Easy fight al bij al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 17-06 18:17
Kan het niet laten om dit hier ff neer te gooien, endgame in wow:

Afbeeldingslocatie: http://www.shatteredminds.net/skit/endgame.jpg

Kon er goed om lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik geloof dat daar 2 tactieken goed werken. Locks en hunters.
Laat 2 a 3 locks/ hunters de eerste 30 % tanken doormiddel van aggro en 'tank' rotatie.
Deze 3 spelers hebben allemaal veel NR nodig. Als hij eenmaal landt kan een warrior het overnemen en is het in principe niet zo een heel moeilijke kill meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
kek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:50
Snappie88 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:33:

Tsss, niet eens een beetje de dps van shammies testen in raids? })

feli btw ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196023

More patch notes:

Ah laat ook maar, te lang :)

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 196023 op 14-11-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

sebasgrif schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:07:
Kan het niet laten om dit hier ff neer te gooien, endgame in wow:

[afbeelding]

Kon er goed om lachen :)
:D _O_

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:35

On_E

Housemusic

Iemand in de Beta die me kan vertellen hoeveel MB/GB de beta is ? (om te downloaden en uiteindelijk op je PC)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

On_E schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:16:
Iemand in de Beta die me kan vertellen hoeveel MB/GB de beta is ? (om te downloaden en uiteindelijk op je PC)
Uit m'n hoofd zo'n 2Gb plus nog een patch van 350mb. Geen idee hoeveel ruimte het in neemt op je harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:18:
[...]

Uit m'n hoofd zo'n 2Gb plus nog een patch van 350mb. Geen idee hoeveel ruimte het in neemt op je harde schijf.
Hmmm, dat wordt mijn HDD goed opruimen dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik vind het wel goed dat warriors wat generfd worden. Warriors zijn toch een soort hybrids: tanken of dps.

Qua dps zouden ze iets onder lock/hunter nivo moeten zitten. Ik vind wel dat ze als compensatie een agro-reduce skill zouden moeten krijgen.

Puur dps-ers zouden altijd meer dps moeten kunnen doen dan hybrids en momenteel is dat dus niet zo. Een fury warrior dps >>> hunters of locks.

Hunters krijgen wel een flinke nerf helaas. Aimed shot reset autoshot timer, maar de vervangende ability steadyshot krijg je pas op lvl 66 :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

FunkyTrip schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:23:
Ik vind het wel goed dat warriors wat generfd worden. Warriors zijn toch een soort hybrids: tanken of dps.

Qua dps zouden ze iets onder lock/hunter nivo moeten zitten. Ik vind wel dat ze als compensatie een agro-reduce skill zouden moeten krijgen.

Puur dps-ers zouden altijd meer dps moeten kunnen doen dan hybrids en momenteel is dat dus niet zo. Een fury warrior dps >>> hunters of locks.

Hunters krijgen wel een flinke nerf helaas. Aimed shot reset autoshot timer, maar de vervangende ability steadyshot krijg je pas op lvl 66 :(
Dat je een tank als hybride class ziet omdat ze kunnen kiezen voor tank of dps builds vind ik een beetje...... rechtlijnig. IMO is dat hetzelfde als roepen dat hunters een hybride class zijn omdat ze kunnen kiezen voor puur ranged dps, of pet dps / tanks. Priests zijn dan ook een hybride class omdat ze puur healing of dps kunnen speccen. Een mage is dan ook hybride omdat ie puur dps maar ook crowd control kan speccen.

IMO is een fury specced warrior een gehaktmolen: geen stoere ontsnappingsmogelijkheden, geen sneaky aanvallen of andere koele openingsmoves: gewoon hakken tot een van de twee partijen omvalt. Het is dus alleszins gerechtvaardigd dat fury warriors dan ook goed kunnen hakken. Betekent niet dat ik denk dat warriors te allen tijde meer dps horen te doen dan een hunter/lock/mage/rogue, maar er is niets raars aan als een warrior een keer bovenaan staat.

Ik vind het bovendien van een beperkte visie getuigen om hunter/lock/mage/rogue als pure dps class af te doen. Als er één class goed is in crowd control dan is het wel je (frost) mage. Een hunter & lock die weten hoe ze hun pet moeten gebruiken, kunnen ook op 101 manieren bijdragen aan een party / raid, net als rogue. De dps rol is wat dat betreft niets meer dan een (over)specialisatie die eigenlijk alleen maar operationeel nut heeft in de 40-man raids.

Wat dat betreft ben ik heel blij met de komst van kleinere instances: men heeft hier al vaak gezegd dat dit slacken zal voorkomen. Dit zal zich met name uiten in een verhoogde noodzaak tot flexibiliteit, oftewel iets meer uit je class weten te halen dan (b.v.) autoshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Een fury warrior die een keer boven aan staat, prima. Maar goeie fury warriors staan altijd boven de rogues, en dat hoort niet. Een stukje (10% ofzo) onder de top rogues zou prima zijn, ik hoop dat deze nerf daar voor zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
QuarK schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:39:
Een fury warrior die een keer boven aan staat, prima. Maar goeie fury warriors staan altijd boven de rogues, en dat hoort niet. Een stukje (10% ofzo) onder de top rogues zou prima zijn, ik hoop dat deze nerf daar voor zorgt.
And again: als de fury warrior een rogue outdps-ed dan komt dat omdat deze persoon goede items (lees BWL epics) heeft equipped. Als dat lukt dan mag/moet hij/zij bovenaan de dps lijsten (die er overigens nooit toe doen en al zeker niet betrouwbaar zijn) staan. Vergeet niet dat een fury warrior een van de moeilijkste klasses is om te equippen.

Wat boeit het ook wie er nr 1 is op de 'lijst'? Het draait toch om het plezier dat je hebt van je klasse of niet? WoW is zoveel leuker (voor mij althans) als je speelt zonder 'ik heb de grootste' mentaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 14-11-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Een fury warrior staat boven een rogue als hij dps gear heeft van een Tier hoger, anders wordt het heel moeilijk. Wat bedoel ik daar mee? Een fury warrior met naxx dps gear gaat een rogue met AQ gear er uit dps'en, enzoverder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garak
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 02:05
Anoniem: 5646 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:16:
[...]

Hier nog iemand van Dunemaul (Logain). Was gisteravond inderdaad leuk bij Azurgeros met hem weg kiten van Iron Edge :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

je weet dat deze nerf dus de raiddps naar beneden haalt? Alleen omdat je vind dat warriors niet hoog in de dps lijsten mogen staan, vind je het niet erg dat ze behoorlijk generfed worden, BS. Zonder de dps van fury warriors zouden sommige huidige encounters niet eens mogelijk zijn. En daarnaast kan een warrior pas echt meedoen met dps lijsten als hij belachelijk veel epics heeft en zichzelf gimped door leather/ mail te dragen, en zal hij altijd aggro problemen houden itt tot andere dmg classes. Prot speccen dan maar en geen deuk in pak boter slaan, leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:57
On_E schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:20:
[...]

Hmmm, dat wordt mijn HDD goed opruimen dan :(
En dat is alleen nog maar de installer. Mijn Burning Crusade directory neemt op het moment 6,58 GB in. Daarnaast heb je voor het installeren van een patch ook nog ongeveer 1 gig vrije ruimte nodig. Have fun met het opruimen. :Y)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:34:
[...]

je weet dat deze nerf dus de raiddps naar beneden haalt? Alleen omdat je vind dat warriors niet hoog in de dps lijsten mogen staan, vind je het niet erg dat ze behoorlijk generfed worden, BS. Zonder de dps van fury warriors zouden sommige huidige encounters niet eens mogelijk zijn. En daarnaast kan een warrior pas echt meedoen met dps lijsten als hij belachelijk veel epics heeft en zichzelf gimped door leather/ mail te dragen, en zal hij altijd aggro problemen houden itt tot andere dmg classes. Prot speccen dan maar en geen deuk in pak boter slaan, leuk.
De gehele raiddps wordt toch keihard generfed met de weaponskill nerf. Er moet toch gedacht worden aan alternatieve specs/tactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Yay!

Net Ony gedaan en mijn Quel'Serrar gehaald :D

* Anoniem: 41820 is happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
sabriel schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:39:
[...]

Doen wij ook als alliance, en gaat op voor 4 van de 5 afflection.
Ik zou maar geen Paladin inzitten op blauw, anders is hij wel heel gauw OOM :9
Klopt, bij blue switchen we pala's naar de non-blue gate als ze daar al niet staan. Tankte zondag met dik 7.5k mana en zat nog vrij hoog (40%) toen P1 over was, is meestal een stuk lager. Echte manadrain als 'ie te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

joker1977

Tweakert

Kapoen schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:25:
[...]

And again: als de fury warrior een rogue outdps-ed dan komt dat omdat deze persoon goede items (lees BWL epics) heeft equipped. Als dat lukt dan mag/moet hij/zij bovenaan de dps lijsten (die er overigens nooit toe doen en al zeker niet betrouwbaar zijn) staan. Vergeet niet dat een fury warrior een van de moeilijkste klasses is om te equippen.
Wat als de rogue ook BWL epics heeft? Is het dan nog steeds terecht dat de class in betere armour ook betere damage uitdeelt ? Wat is dan de reden om een rogue te spelen als je op alle vlakken (defense en offense) de mindere bent ?

Je mag er van uitgaan dat in dit soort dmg-vergelijkingen de gear van beide classes vergelijkbaar is. Je gaat geen green-equipped warrior met een epic rogue vergelijken of v.v uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
joker1977 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:03:
Wat is dan de reden om een rogue te spelen als je op alle vlakken (defense en offense) de mindere bent ?
omdat je wél aggro-reset hebt. Omdat je stealth hebt? Omdat je vanish hebt? Omdat je sap hebt? omdat je nog meer dingen hebt die leuk zijn off-raid?
En warriors moeten ook een tank setten hebben (bij ons iig), dus minder DKP voor fat-loot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

hmmz. Sekram is toch wat lastiger dan ik gedacht had. Probleem lijkt hem te zitten als z'n adds spawnen en ze blinken met 2 of 3 naar één tank. Doen dan zo'n earthshock en weg tanks... Is daar iets aan de toen behalve dan heel erg imba taunten door andere tanks?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Phydomir schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:29:
hmmz. Sekram is toch wat lastiger dan ik gedacht had. Probleem lijkt hem te zitten als z'n adds spawnen en ze blinken met 2 of 3 naar één tank. Doen dan zo'n earthshock en weg tanks... Is daar iets aan de toen behalve dan heel erg imba taunten door andere tanks?
als je warriors opletten heb je max 2 op een platvorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

w0000t eindelijk C'Thun plat. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Laatste weken wat meer op Naxx gericht en Razu/Anub/Faerlina first kills gehad, soms gedwongen richting Naxx vanwege slechte C'Thun raidsetup dat wel maar vanavond eindelijk eindelijk gelukt. Scepter of the False Prophet dropte zelfs, droomwapen voor m'n pala :+ ware het niet dat ik op m'n redelijk gepimpte mage erbij was (net als n andere pala) omdat we 7 pala's hadden bij raidstart. |:( |:( Die mace ging dus naar een hele hele gelukkige priest want m'n dkp stond al weken klaar voor die mace voor als we C'Thun plat zouden gaan krijgen... Achja, who cares, C'Thun down w00h000! 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Wat is dit toch eigenlijk een rare game/scene, aan de ene kant heeft de game zoveel vrijheid ("vecht ondermekaar de regels maar uit heid") dat de spelers zelf DKP etc... moet regelen, sites, ventrilo enzo moet regelen. Aan de andere kant komt Blizzard met gear voor classes, die een classe in 1 keer in een hokje drukt zoals; Tank, Dpser etc.
Wat geniet ik toch weer ontzettend van heerlijk lvlen met vrienden, en als we instance doen gaan we of met andere of we pakken onze 60ers erbij. Gewoon weer met hooguit 5 man fun, en meer vrijheid.:) Dit keer bepaal ik me speelstijl/gear/tallent tree, en ow wat zal ik ontzettend hard lachen over zinnen zoals "ja maar jij hoort..." :)

Meer mensen die hebben besloten om meeste tijd in een alt te gaan stoppen, zodat je in TBC in 1 keer door kan gaan naar lvl 70? En het raiden (avonden wipen/repairen, 1 lvl w88 betere gear kunnen krijgen.) een heel stuk minder te gaan doen, en enkel om even de fun te beleven ipv de grote epic jachten.
Ik wordt inmiddels gewoon slaperig, van het class/gear/role/own/nerf gepiep. Ik ben weer blij als een kind met een cruel barb, ook al wordt ik in /trade bestookt met epics. :)

Ook al kan dit stukje kritisch overkomen, ook ik kan nog genieten van end game, is meer een reactie op al het class gezeik denk ik. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 14-11-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
w00t, Razuvious down op de eerste avond. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

The Will schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:44:
[...]

En dat is alleen nog maar de installer. Mijn Burning Crusade directory neemt op het moment 6,58 GB in. Daarnaast heb je voor het installeren van een patch ook nog ongeveer 1 gig vrije ruimte nodig. Have fun met het opruimen. :Y)
Ouch, nou ja, dan maar even wat andere games eraf, kom ik toch niet aan toe nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
In januari zeker niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 16:18

paradoXical

The ParadoX

Een (fury) warrior zit niet hoger qua dps dan een rogue met vergelijkbare gear. In mijn guild hebben we nu 10/15 naxx bosses down. We hebben altijd zo'n 6 a 7 rogues en 7 a 8 warriors in de raid. Wanneer ik naar de DPS meters kijk zie ik altijd hetzelfde (afhangkelijk van de bossfights)

Rogue
Mage
Warrior

Mage
Rogue
Warrior

Qua gear doen we niet onder voor elkaar (zij het dat ik een van de minst gegearde rogues ben, maar een TF en +15% hit gear maakt veel goed) en alle classes gebruiken minimaal mongoose pots, winterfall firewater en juju buffs op bossfights.
Dit is hoe ik het ervaar in mijn guild. In mijn vorige guild was het same story (MC/BWL guild): mages/rogues, dan warriors.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 21:09
Krijg net een email van blizzard dat ik uitverkozen ben voor de beta :S

Ik kan me herinneren dat ik een tijdje geleden als grap mij had opgegeven voor een quiz op gamers.nl wellicht dat ik hem daarom gekregen heb?

Ik vraag mij af of die key wat waard is? Aangezien ik geen WoW meer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:57

Snappie88

Mr. Hollywood

Nope, Blizz mailt ook gewoon random gebruikers om de beta te spelen. Zo heeft een vriend van me ook gewoon spontaan een key gekregen. Was ié ook erg blij mee :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
PacinoAllstars schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:11:

Ik kan me herinneren dat ik een tijdje geleden als grap mij had opgegeven voor een quiz op gamers.nl wellicht dat ik hem daarom gekregen heb?

waarom verkopen :? doe er gewoon iemand een pleziertje mee. Hint! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

PacinoAllstars schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:11:

voel je niet belemmerd om je key even te pm-en als je toch niet meer speelt hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Snappie88 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 02:26:
Nope, Blizz mailt ook gewoon random gebruikers om de beta te spelen. Zo heeft een vriend van me ook gewoon spontaan een key gekregen. Was ié ook erg blij mee :P
kheb dr zelfs 2 gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862

Zoekt er toevallig nog een guild voor een hunter.

Mijn guild is vorige week gedisband :'(

ik heb 7/8 Tier 2

msn / mail : zezicla[AT]blackstealth[DOT]com

maakt niet uit welke server als het maar gezellig is en high end _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862

Anoniem: 66862 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:14:
Zoekt er toevallig nog een guild voor een hunter.

Mijn guild is vorige week gedisband :'(

ik heb 7/8 Tier 2

msn / mail : zezicla[AT]blackstealth[DOT]com

maakt niet uit welke server als het maar gezellig is en high end _/-\o_
Horde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Gisteravond level 45 gedinged, ik merk dat het tempo er wel uit begint te raken.. af en toe speel ik even op mn tauren voor wat afwisseling, ook gerespecced naar frost trouwens (of had ik dat al gezegd? :P ) nja gisteravond dus met frost gespeeld, bevalt me goed moet ik zeggen, geen 8 seconden casting time voor mn pyro en frostbolt vertraagt ze lekker, FN , afstand nemen en weer frostbolten... en dan nog driekwart mana over hebben nadat de mob op zn kont ligt... best lekker :P

en aangezien ik level up was ook weer even AB en WSG in gedoken.. man wat kan ik me toch aggresief worden van een potje AB... we begonnen goed (als alliance).. we hadden stables, gold mine en lumber mill en we waren aan het vechten om de blacksmith... 3 tegen 1 (plekken, niet spelers), mogelijk 4 tegen 1.. we verloren blacksmith en toen ging het rap.. mensen die niet wilde verdedigen , die overal maar naartoe rende, toen werd onze stables aangepakt, toen werd iedereen paniekerig ofzo en rushde naar de stables toe waardoor LM en GM helemaal leeg kwamen te staan, op een lvl 41 na ofzo.. zwaar bagger.. gevolg, alsnog verliezen op 200 puntjes ofzo.. :( En dan begin je daarover te praten in battleground chat en krijg je 11-jarig kinderachtig gescheld rond je oren... argh was ik maar horde gebleven.. heb nog geen 1 keer gewonnen met alliance in AB

wsg was wel lekkere opluchting, ook verloren met de vlaggen maar wel lekker kunnen slachten.. voelt echt heerlijk als je een lvl 49 neer haalt :D

[ Voor 51% gewijzigd door Thrilled op 15-11-2006 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Thrilled schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:29:
Gisteravond level 45 gedinged, ik merk dat het tempo er wel uit begint te raken
tussen lvl40-50 is het moeilijkst levelen.
Niet zo veel leuke instances etc.

Rond lvl50 ga je Western Plaguelands in en ben je in een zucht 3 levels verder

Zit nu in hetzelfde schuitje met mijn alt-warrior, bijna lvl40 maar wat een verademing om weer eens lekker te levelen ipv slaapverwekkend BWL, en whipenights in TAQ and Naxx

[ Voor 19% gewijzigd door sabriel op 15-11-2006 08:44 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!