Bij deze wil ik dan nog een wat persoonlijke – lekker dramatische - afsluiting aan het geheel geven. Voor mij was het een prettige en leerzame ervaring.
Op donderdag 8 december vorig jaar opende Bart dit topic waarvan hij geen weten kon hebben dat dit er meerdere zouden worden en steeds meer mensen meldden zich met problemen. Ook breidde Bart zijn denktank leger uit: betrokkenen diggde Bart en zijn ideeën en deden mee achter de schermen.
Regelmatig is de moed om een werkelijk rendabele oplossing te vinden flink ingezakt. Na velen discussies in e-mails, hardcopy brieven, telefoontjes en faxes naar ons eigen lokale costumer support om de hoek tot de absolute top van Logitech in het buitenland heeft als gevolg een flinke opschudding binnen maar ook buiten Logitech gehad. Met verbazing hebben we gekeken naar de slechte communicatie en eigenlijk de onnozel- en onwetendheid van menig personeel binnen Logitech. Laten we die ‘brievenketen’ niet vergeten, waarvan we eigenlijk een integraal boekwerk zouden moeten maken, een enorme prestatie!
Maar laten we vooral niet de hoofdpersonen rondom dit project, wat we inmiddels tot ‘The Dysfunctional But Ever Professional Logitech Audio Project’ kunnen dopen, niet vergeten. Ik noem er een paar:
RC, voor zijn deskundig technische input, communicatie en organisatie
Duke, mede voor zijn deskundig input
Ronald, voor zijn organisatie (m.b.t. het soepel laten verlopen van binnenlands en buitenlands bezoek van Logitech bijv.) en meningen achter de schermen
Darth Malak, voor zijn controversiële reacties.
Als klapper
Bart en zijn onvermoeibaarheid. Hij heeft zonder enige twijfel de meeste tijd in deze zaak gestopt en ik wil hem simpelweg bedanken met het feit dat ik nu een plopjesvrije set in mijn kamer heb staan. Ik kan hem natuurlijk wel bedanken voor alle dingen die hij gedaan heeft om dit te verwezenlijken, maar dit zouden er gewoonweg teveel worden. Het resultaat is er gekomen door hem en dat is waar het uiteindelijk om draait of inmiddels gedraaid heeft.
Maar ook de overige mensen die in mindere en meerdere mate hebben mee gespeeld in het hele traject moeten we bedanken, you know who you are. En last but not least: alle forumleden die hier hebben gereageerd en het feit dat GoT de hoofdschakel was tussen consument en bedrijf.
Na bloed zweet en tranen is het gelukt: de probleemloze versie ligt in de winkels en Logitech heeft een nieuwe les geleerd in hun proces met betrekking tot het realiseren van kwalitatief hoogwaardige speakersets en laten we wel wezen: voor een schijntje te koop. Rest nog wat kleine afhandelingen.
Logitech bedankt!
Tot slot wens ik bovenstaande die hiermee betrokken is geweest fijne feestdagen en een plopjesvrij 2007.
Marvin
ps.
Ik vind dat we vanuit het forum Bart nog even een extra hart onder de riem moeten steken, gezien Logitech klaarblijkelijk onze generaal-bemiddelaar niet heeft bedankt voor zijn inzet, een halve opmerking in een aantal brieven daargelaten. Bedank Bart de feestdagen in jongens, dan kan hij een Logitech-loos 2007 beginnen!
[
Voor 7% gewijzigd door
Marf0rz op 20-12-2006 23:53
]