Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 5 **OPGELOST**

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 12.468 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44
aex351 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 01:10:
[...]
Hoe zit het dan voor Z-5400 gebruikers. Zoals ik. En de tientallen andere mensen dat ik ken die het probleem schijnbaar als "normaal" beschouwen.
Voor de Z-5400 en overige modellen (uitzonder Z-5500) is geen oplossing voor dit probleem. Dus wanneer je ontevreden bent kun je - zoals de policy van Logitech beschrijft - je geld terug krijgen. Dit geld voor ALLE Logitech producten waar de klant ontevreden over is en waarbij de customer support geen andere oplossing kan vinden.

Voor de Z-5500 is inmiddels een plopvrije unit beschikbaar, vandaar dat daar dus een refund niet "standaard" meer tot de mogelijkheden behoort.

E.a.a. duidelijk zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Het email adres plopjesprobleem@xs4all.nl is door mij vandaag offline gehaald. Mocht er nog wat zijn laat dit dan weten via het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:42

DukeBox

loves wheat smoothies

tm030614 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:48:
Het email adres plopjesprobleem@xs4all.nl is door mij vandaag offline gehaald. Mocht er nog wat zijn laat dit dan weten via het forum.
Soort van 'case closed' melding ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
DukeBox schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:16:
[...]

Soort van 'case closed' melding ;)
:) Mag ook wel na 5 delen... :z

[ Voor 11% gewijzigd door tm030614 op 07-02-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dus ook last van plopjes, dus daarom heb ik ongeveer 3 maanden geleden een nieuwe set gekregen.

Nu heeft mijn broertje de oude set, maar mijn vraag is dus.. Hoelang mogen wijd eze oude boxen nog houden? want ik moest zelf bellen voor een afspraak om de boxen weer op te laten halen?

Iemand enig idee?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:30

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Heb je geen mailtje van Logitech met een pickup ticket ontvangen?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:44:
Ik had dus ook last van plopjes, dus daarom heb ik ongeveer 3 maanden geleden een nieuwe set gekregen.

Nu heeft mijn broertje de oude set, maar mijn vraag is dus.. Hoelang mogen wijd eze oude boxen nog houden? want ik moest zelf bellen voor een afspraak om de boxen weer op te laten halen?

Iemand enig idee?
Wat denk je van gewoon direct terugsturen? :? Het is niet de bedoeling dat je de oude speakers in je bezit houdt. 8)7 Wacht lang genoeg en je krijgt een rekening van Logitech opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:44:

Iemand enig idee?
Je krijgt een nieuwe set maar je houd de oude set.....
En je geeft aan dat je zelf moest bellen voor het ophalen.....

Dan is het toch logisch dat je binnen een redelijke tijd belt voor een afspraak ?
Redelijk is dan iets van 5 dagen om te bellen. En geen 3 maanden denk ik zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag Pid 638 binnen gekregen...wat een idioot mooie set is de z-5500 toch.
Zelfs een simpel cd-tje is weer smullen geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu zo'n 6 maand een Logitech Z-5400 set. In het begin had ik nog niet zo'n last van plopjes maar het lijkt steeds erger te worden. Eerst hoorde ik alleen een plop bij het aanspringen van een wasmachine of droger terwijl ik er nu al last van heb bij een bedlampje... :(

Ik heb de bon nog steeds en een refund is dus mogelijk? Als dat zo is dan ga ik voor de nieuwe Z-5500 zonder dit probleem! :)

Aangezien het e-mailadres uit de lucht is gehaald weet ik niet waar ik heen moet mailen.. 8)7 Op de website van Logitech is geen e-mailadres te vinden.. :) Heeft iemand een juist e-mailadres??

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er eig een oplossing voor de X530 Gebruikers.
Op het eerste zicht vind ik hier nxs over terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:10:
Ik heb nu zo'n 6 maand een Logitech Z-5400 set. In het begin had ik nog niet zo'n last van plopjes maar het lijkt steeds erger te worden. Eerst hoorde ik alleen een plop bij het aanspringen van een wasmachine of droger terwijl ik er nu al last van heb bij een bedlampje... :(

Ik heb de bon nog steeds en een refund is dus mogelijk? Als dat zo is dan ga ik voor de nieuwe Z-5500 zonder dit probleem! :)

Aangezien het e-mailadres uit de lucht is gehaald weet ik niet waar ik heen moet mailen.. 8)7 Op de website van Logitech is geen e-mailadres te vinden.. :) Heeft iemand een juist e-mailadres??

Alvast bedankt! :)
Euh... topic start...? Staat een direct linkje in naar Logitech. Daarbij dat email adres komt niet bij Logitech uit maar bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:11:
is er eig een oplossing voor de X530 Gebruikers.
Op het eerste zicht vind ik hier nxs over terug
Zoals je in het topic kunt lezen nee. Je kunt wel een refund aanvragen en vervolgens een plopvrije X-540 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 19:40
Ik heb sinds gisteren (na 2 maand :() ook eindelijk m'n aankoopbedrag van m'n speakerset (x-530) terug. Ik zit hier nu alleen nog met de oude set, maar zou zo niet weten wat ik hiermee aanmoet. Ik zou (naar ik begrepen heb) een sticker oid. van de Logitech moeten ontvangen om de set terug te sturen, maar heb deze niet gekregen.

Moet ik hier nu zelf contact over opnemen met Logitech of wat kan ik het beste doen? De set houden is ook zo boers :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:39
Ik heb zelf een Z-5400 en een Z-5500 op me kamer. De Z-5400 gebruik ik voor bij m'n HDTV en de Z-5500 voor me pc. Mijn Z-5400 heeft geen last van de plopjes maar m'n Z-5500 wel. Op een normaal geluidsniveau hoor je de plopjes bijna niet pas als ik de speakers belachelijk hard zet hoor je de plopjes erg goed op een storend niveau. maar zo hard staan ze normaal toch nooit :P
Het PID nummer van mijn Z-5500 is 638.
Ik ga hem iig niet omruilen, want de plopjes vind ik niet storend en komen toch maar zelden voor.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Sir_Hendro schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:38:
Op een normaal geluidsniveau hoor je de plopjes bijna niet pas als ik de speakers belachelijk hard zet hoor je de plopjes erg goed op een storend niveau. maar zo hard staan ze normaal toch nooit
Dan ligt het niet aan je set, maar aan iets anders. De ploppen zijn niet afhankelijk van de volume knop. Lijkt mij eerder dat je geluidskaart wat opvangt of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
DukeBox schreef op zondag 11 februari 2007 @ 23:07:
[...]

Dan ligt het niet aan je set, maar aan iets anders. De ploppen zijn niet afhankelijk van de volume knop. Lijkt mij eerder dat je geluidskaart wat opvangt of zo.
Weet je dat zeker? Want dat is opzich ook wel weer fijn om te weten :D Ik zou eigenlijk het dan maar is met andere speakers moeten proberen. Ik ga t is even testen.

//edit
nou uit mijn cheapo philips speakertjes komen geen plopjes. Deze worden tevens gevoedt door de geluidskaart.

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 11-02-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Sir_Hendro schreef op zondag 11 februari 2007 @ 23:19:
[...]

Weet je dat zeker? Want dat is opzich ook wel weer fijn om te weten :D Ik zou eigenlijk het dan maar is met andere speakers moeten proberen. Ik ga t is even testen.

//edit
nou uit mijn cheapo philips speakertjes komen geen plopjes. Deze worden tevens gevoedt door de geluidskaart.
Zoals DukeBox al aangeeft, de plopproblemen zijn onafhankelijk van het volume. Dus waneer je de volumeknop op nul zet dan nog krijg je - waneer je last hebt van het plopprobleem - de knallen door de speakers. Maar ik denk dat waneer je echt last hebt van het plopprobleem dit wel herkend. Gaat meestal gepaard met lekkere luide knallen waar je regelmatig flink van schrikt.

De rede dat jouw philips speakertjes niet ploppen komt wellicht door het verschil in vermogen tussen de 2 sets...? Maar zeker weet ik dit ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
tm030614 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:08:
[...]

De rede dat jouw philips speakertjes niet ploppen komt wellicht door het verschil in vermogen tussen de 2 sets...? Maar zeker weet ik dit ook niet.
Dat kan kloppen want die philips speakers hebben een vermogen van 3x niks. (misschien 10 watt ofzo :'( lol )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Waarschijnlijk niet eens ;) Check de adapter.. watt staat daar op. Waarschijlijk is het daar een 80% van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
We gaan nu wel een beetje offtipc maar goed...

Afbeeldingslocatie: http://img.shopping.com/cctool/PrdImg/images/pr/177X150/00/02/27/0a/b2/36113074.JPG

Type Luidsprekers voor MP3 en muziekspelers
Versterker 2 x 1 W RMS
Luidsprekers 2
Bandbreedte 100 - 18 000 Hz
Verhouding Geluid/Signaal Onbekend
Afstandsbediening Nee
Aantal geleverde luidsprekers 2
Subwoofer Nee
Ingangen Audio ingang (jack 3,5 mm)
Afmetingen (mm) Onbekend
Gewicht (gr) Onbekend
Anders Doorsnede luidspreker : 50 mm
Impedantie : 8 ohm

Whaha stelt idd niks voor. Ik heb er ook maar 10,- voor betaald. Het geluid is nog best aardig voor dit soort speakertjes. Het enige nadeel is dat ze niet magnetisch afgeschermd zijn, :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Sir_Hendro schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:23:
[...]

Dat kan kloppen want die philips speakers hebben een vermogen van 3x niks. (misschien 10 watt ofzo :'( lol )
Sluit om beter te testen die z-5400 eens aan. Die moet zeker genoeg vermogen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
matel schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:03:
[...]

Sluit om beter te testen die z-5400 eens aan. Die moet zeker genoeg vermogen hebben :)
Ik kan natuurlijk ook gewoon de tulp stekkers naar mijn Z-5500 even verwijderen. Dan is ie ook niet meer verbonden met de PC. Zelfs dan geeft ie nog zachte plopjes (afhankelijk van de volume).

Ik ga trouwens eind deze maand me Creative Sounblaster Live! 24 bit vervangen met een Creative XFi Elite Pro. Deze heeft lekker veel aansluitmogelijkheden waardoor ik hem optisch kan aansluiten op me Z-5500. Verder had ik ook nog gelezen dat de Elite Pro een betere geluidschip heeft als de andere XFi's. Wat ook handig is dat je de bass kan redirecten met die software. Dus lekker tot 80Hz op de sub en de rest naar de speakers :D

Ik kan niet wachten want volgens mij staat er mij een grote vooruitgang op geluidskwaliteit te verwachten. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Zet hem eens op coax/optical.. heb je dan nog plopjes ? Ja, dan heb je het plopprobleem.. Nee ? Dan is het iets wat op je stroomnet stoort en in dat geval zou evt. een spanningsfilter kunnen helpen. Echter groote kans dat zodra je weer iets aansluit op je ingang (zoals je pc) dat filter ook geen nut meer heeft.
Als je pc niet via een geaard stopcontact zit aangesloten kun je ook brom/ploppen krijgen, of dat je pc tikjes/plopjes doorgeeft van andere schakelende apparaten bij je thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik denk idd dat dat het is. In dit oude huis hebben we geen geaarde stopkontakten.

Ey dit is appart, ik heb weer ff als een debiel met de lichtschakelaar lopen spelen en als de Z-5500 op 6 Channel direct staat (analoog) hoor ik wel plopjes en als ik hem op optisch zet hoor ik geen plopjes :/

[ Voor 56% gewijzigd door Sir_Hendro op 14-02-2007 17:41 ]

Verwijderd

hey ik ben mss nu telaat maar ik heb de r614 ontvangen eens toegestuurd gekregen via logitech maar die heeft nu nog plopjes ik heb gehoord met de r638 dat dit zou opgelost zijn
weet iemand of ik die kan omruilen voor de r638 of moet ik deze kopen in winkel? eerst had ik de r525
mvg
Mathieu

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 13:57 ]

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:55

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:55:
hey ik ben mss nu telaat maar ik heb de r614 ontvangen eens toegestuurd gekregen via logitech maar die heeft nu nog plopjes ik heb gehoord met de r638 dat dit zou opgelost zijn
weet iemand of ik die kan omruilen voor de r638 of moet ik deze kopen in winkel? eerst had ik de r525
mvg
Mathieu
Kun je beter even aan Logitech vragen he, wij hebben geen glazen bol waarin we kijken......

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

ja dit begrijp ik k'heb ondertussen mail gestuurd naar logitech. Maar weten jullie anders of ze die versies z5500 zonder plopjes ook te verkrijgen zijn nu in de winkel?
en weet iemand ook of je een logitech z5500 kunt aansluiten op je tv zonder een extra versterker?
mvg
Mathieu

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 15:20 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Sir_Hendro schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:34:
Ik denk idd dat dat het is. In dit oude huis hebben we geen geaarde stopkontakten.

Ey dit is appart, ik heb weer ff als een debiel met de lichtschakelaar lopen spelen en als de Z-5500 op 6 Channel direct staat (analoog) hoor ik wel plopjes en als ik hem op optisch zet hoor ik geen plopjes :/
Dat is niet appart, dat is gewoon 'overspraak'.. met goed afgeschermde kabels en aarding los je dat op.. (voor het eerst dat het standaard Logitech antw. van toepassing is ;) )

Verwijderd

Bij deze zou ik tm030614 willen bedanken. _/-\o_ _/-\o_ Heb vandaag ook mijn plop- en voor mij vooral bromvrije set ontvangen! Mijn zus is al verschillende malen wakker geworden als mijn woofer begon te brommen. Heel het huis begon te trillen!! Er staat hiernaast een amateurszendmast en deze zorgde regelmatig voor een zeer luide brom in de subwoofer! Ben blij dat ik terug rustig kan gamen en computeren en vooral slapen :z ... 'k Wil ook even melden dat de afhandeling met logitech zeer goed verliep. Maandag heb ik gebeld, maandagavond aankoopsbewijs doorgefaxt, deze middag(donderdag) al nieuwe set thuis staan!!! :)

Verwijderd

Oke kan nu iemand eens even voor me recapituleren?
Ik wou een Z5500 kopen tot ik dit alles las...

Is er nu een oplossing? Vanaf welke PID heeft men dus een aangepaste versie ???
En heeft de 5450 dit zelfde plopprobleem ??

alvast bedankt

De man-die-er-niet-meer-aan-uit-kan...

• tm030614
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:22:
Oke kan nu iemand eens even voor me recapituleren?
Ik wou een Z5500 kopen tot ik dit alles las...

Is er nu een oplossing? Vanaf welke PID heeft men dus een aangepaste versie ???
En heeft de 5450 dit zelfde plopprobleem ??

alvast bedankt

De man-die-er-niet-meer-aan-uit-kan...
Met een heeel klein beetje moeite kun je op al je antwoorden een vraag 8)7 vragen een antwoord _/-\o_ vinden. Zie topic start, en kijk een beetje verder, het staat er allemaal in ;) :)

[ Voor 3% gewijzigd door tm030614 op 15-02-2007 19:37 ]

Verwijderd

Allemaal goed en wel maar met een heel klein beetje moeite versta je als mod ook wel dat er over dit onderwerp 100 pag zijn en dat het finaal misschien 2 min duurt om te zegge welke PID de problemen verhelpt en welke systemen van logitech niet met dit probleem geconfronteerd worden...

alvast bedankt voor dat heel klein beetje moeite

• tm030614
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:46:
Allemaal goed en wel maar met een heel klein beetje moeite versta je als mod ook wel dat er over dit onderwerp 100 pag zijn en dat het finaal misschien 2 min duurt om te zegge welke PID de problemen verhelpt en welke systemen van logitech niet met dit probleem geconfronteerd worden...

alvast bedankt voor dat heel klein beetje moeite
Komop het staat letterlijk in de startpost. Dus 100 pagina's hoef je echt niet door te zoeken.
De tijd om je berichtje te tikken kost je meer tijd en moeite dan zelf even te kijken. Maar blijkbaar moet ik - na al zoveel tijd en energie in deze zaak gestoken te hebben - ook nog voor gaan kauwen of het probleem nu wel of niet opgelost is.

EDIT: En als je nu 1 berichtje boven je eigen eerste post kijkt, dan staat het er al gewoon in. Dus als je gewoon de laaste post had gelezen voordat je je eerste berichtje had gepost, had je het gewoon al geweten. Verder kun je het antwoord ook gewoon vinden op de site van Logitech.

Sorry dat ik voor modje speel maar dit gaat echt te ver... 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door tm030614 op 15-02-2007 23:27 ]

• Antwan46
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-10-2020
De goedkoopste versterkertje, van een onbekend merk, die je kunt kopen, heeft nog geen last van plopjes.
En een Logitech, wat toch een "goede naam heeft" verkoopt dit spul?
Geeft mij wel te denken hoor?
Jullie zijn veel geld kwijt voor dat rommel.

Ze zijn jullie tegemoet gekomen omdat anders hun naam onderuit werd gehaald.
Hoeveel mensen weten dit niet, dat ze deze troep kunnen omruilen?

Ja ik weet het super offtoppic, maar wilde dit wel even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwan46 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:40:
De goedkoopste versterkertje, van een onbekend merk, die je kunt kopen, heeft nog geen last van plopjes.

Heb echter nog geen spijt van mijn koop gehad... Jij mag mij een keer een gelijkaardig setje tonen van dezelfde prijs die er ook mooi uitziet. Die teufels vind ik persoonlijk er niet uitzien... Ben zeer blij met mijn logitech Z5500. Nu nog meer sinds ze niet meer ploppen of brommen... Vandaag mijn nieuwe set uitgepakt en je voelt bij het uitpakken dat het geen 'rommel' is zoals jij het beschrijft. 'k Zeg niet dat je deze luidsprekerset moet gaan vergelijken met hifi sets van het vele duurdere segment, maar 'k denk dat deze set nog steeds een leiderpositie bekleedt in zijn prijsklasse voor film en games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Antwan46 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:40:

Wie heeft het over troep?

Mag jij proberen voor het geld wat je er voor krijgt een soortgelijke set te zoeken. Zal je merken dat dat nog best lastig is.

Iedereen die het probleem als hinderlijk genoeg ervaart zal op zoek gaan naar een oplossing. Deze kan gevonden worden op de website van Logitech. Dus het wordt door Logitech nergens verborgen gehouden en staat netjes op de FAQ op hun website.

Dat ze daarbij in het begin fouten hebben gemaakt is volmondig erkent door ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar of hoe valt het PID nummer te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 10:39:
En waar of hoe valt het PID nummer te checken?
tm030614 in "Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL..."

Tip (omdat je nieuw bent): Bovenin het scherm zie je staan "Quicksearch" als je daar je zoekwoord - PID - invoert, krijg je alleen replies met het woord PID te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens zijn jullie nu nog steeds bezig met het plopjesprobleem? ;)
zag het weer eens op de frontpage staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 11:43:
jongens zijn jullie nu nog steeds bezig met het plopjesprobleem? ;)
zag het weer eens op de frontpage staan
Verbaast mij - topicstarter - ook dat het de laatste tijd weer zo actief is. Maar voor jouw beeld het zijn restpuntjes, het probleem zelf is al lang opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielzkuh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-11-2018
Heb zelf enige maanden geleden ook de nieuwe revisie van Logitech ontvangen met PID-638. Maar heb nu alweer een probleem. :'(
Dit keer is het de satelliet rechtsachter die ontzettend overdreven ruist (net een vliegtuig). Komt iemand dit bekend voor? Baal er wel van, als hij nu weer omgeruild moet worden is dat de 4e keer.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
nielzkuh schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:02:
Heb zelf enige maanden geleden ook de nieuwe revisie van Logitech ontvangen met PID-638. Maar heb nu alweer problemen. :'(
Dit keer is het de satelliet rechtsachter die ontzettend overdreven ruist (net een vliegtuig). Komt iemand dit bekend voor? Baal er wel van, als hij nu weer omgerolen moet worden is dat de 4e keer.
Omgerolen... 8)7 :)

Tja, vervelend maar hier kan niemand je helpen. Je zult echt even contact op moeten zoeken met Logitech, wil je het probleem opgelost krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielzkuh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-11-2018
Hmm, had Logitech gebeld en gezegd dat als de set omgeruild moet worden ik graag wel weer dezelfde revisie zou willen hebben i.v.m. het plopjesprobleem. Toen vertelde ze me dat alle sets met dat probleem uit de winkels zijn gehaald en bij de mensen thuis zijn omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
nielzkuh schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:54:
Hmm, had Logitech gebeld en gezegd dat als de set omgeruild moet worden ik graag wel weer dezelfde revisie zou willen hebben i.v.m. het plopjesprobleem. Toen vertelde ze me dat alle sets met dat probleem uit de winkels zijn gehaald en bij de mensen thuis zijn omgeruild.
Dat kan wel kloppen.

Het schijnt nogal moeilijk te zijn om op dit moment aan een Z-5500 te komen, doordat alles in backorder staat (met name in het buitenland). Niet alleen in NL worden Z-5500 units omgeruild, dit gebeurt wereldwijd derhalve is er ook een tekort. Sommige klanten hebben zelfs 2 maanden moeten wachten omdat de speakers in backorder bleven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb een z5500 gekocht bij alternate.nl zouden dit de nieuwe PID638/640 zijn?
k'zal bij ontvangst wel eens checken
hopelijk wel
en ik heb hier nog zo'n "oude" set staan
is dit voldoende als ik de decoder en subwoofer vervang of moet ik de boxen en kabels ook vervangen?
mvg
Mathieu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
offtopic vraagje:

Ik heb mn Z5500 optisch op mn Asus A7N8XE-Deluxe mobo aangesloten (nForce 2 MCP-T chip), wat is de ideale LFE Crossover frequentie? Ik heb em nu op 240 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puddinkie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-07-2024
ben ff lui om alles helemaal door te lezen ben ik straks 5dagen verder

maar is er een simpele oplossing om de plopjes er uit te krijgen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
puddinkie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:09:
ben ff lui om alles helemaal door te lezen ben ik straks 5dagen verder

maar is er een simpele oplossing om de plopjes er uit te krijgen ????
Je bent wel heeeeeel lui. Zie topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan mij nu iemand zeggen of de PID 638 of 640 beschikbaar is in een winkel?
zoja welke
omdat ik mijn besteld heb bij alternate.nl maar dat was de 525 want da stand als c/no
datum 9 december 2006
mvg
Mathieu

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:47:
kan mij nu iemand zeggen of de PID 638 of 640 beschikbaar is in een winkel?
zoja welke
Bel <insert willekeurige shop uit detelefoongids.nl> en gij zult horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welja omdat ik de mijn besteld had bij alternate.nl ik heb hem hier nu en er staat bij c/no 525 :(
9 december 2006 dus dit is een oude versie? :/

k'moest een nieuw kopen omdat ik de r614 gekregen had probleem was niet opgelost en nu zeggen ze dat ze die 638 niet op sturen omdat ze hem al omgeruild hebben
ja tof maar het probleem is nog steeds niet opgelost :/

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:14:
welja omdat ik de mijn besteld had bij alternate.nl ik heb hem hier nu en er staat bij c/no 525 :(
9 december 2006 dus dit is een oude versie? :/

k'moest een nieuw kopen omdat ik de r614 gekregen had probleem was niet opgelost en nu zeggen ze dat ze die 638 niet op sturen omdat ze hem al omgeruild hebben
ja tof maar het probleem is nog steeds niet opgelost :/
Wie ruilt hem niet om? Logitech of de winkelier?

C/no zegt me overigens niks. Er staat op een rond wit stickertje duidelijk PID...XXX dat nummer moet je hebben/aanhouden.

[ Voor 10% gewijzigd door tm030614 op 02-03-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil morgen een Z-5500 halen,en ben woonachtig in Den-Haag.
Welke computer winkels levert dit setje...?
Is het wel verstandig om dit setje te halen,ivb het plopgevaar?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 19:40
tm030614 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:32:
[...]

Dat kan wel kloppen.

Het schijnt nogal moeilijk te zijn om op dit moment aan een Z-5500 te komen, doordat alles in backorder staat (met name in het buitenland). Niet alleen in NL worden Z-5500 units omgeruild, dit gebeurt wereldwijd derhalve is er ook een tekort. Sommige klanten hebben zelfs 2 maanden moeten wachten omdat de speakers in backorder bleven staan.
Niet alleen met de Z-5500 is dit het probleem hoor ;). Ik heb mijn X-540 setje nu al een maand of wat in bestelling staan. Zou de 7e bij de groothandel binnen moeten komen. De levertijd voor de X-530 (waarom je die ook nog zou willen) ligt inmiddels ergens in April. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:17:
Ik wil morgen een Z-5500 halen,en ben woonachtig in Den-Haag.
Welke computer winkels levert dit setje...?
Is het wel verstandig om dit setje te halen,ivb het plopgevaar?
_/-\o_
pricewatch: Logitech Z-5500 Digital (5.1, 4x 62W + 69W, 188W, Zwart/Zilver, THX) ???
Digitizers schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:57:
offtopic vraagje:

Ik heb mn Z5500 optisch op mn Asus A7N8XE-Deluxe mobo aangesloten (nForce 2 MCP-T chip), wat is de ideale LFE Crossover frequentie? Ik heb em nu op 240 staan.
Iemand hier nog antwoord op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antwan46
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-10-2020
tm030614 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:28:
[...]

Wie heeft het over troep?

Dat is mijn mening.

Mag jij proberen voor het geld wat je er voor krijgt een soortgelijke set te zoeken. Zal je merken dat dat nog best lastig is.

Je geeft het zelf al aan: voor weinig geld iets goeds zoeken.

Iedereen die het probleem als hinderlijk genoeg ervaart zal op zoek gaan naar een oplossing. Deze kan gevonden worden op de website van Logitech. Dus het wordt door Logitech nergens verborgen gehouden en staat netjes op de FAQ op hun website.

Dat ze daarbij in het begin fouten hebben gemaakt is volmondig erkent door ze.

Daar heb je wel gelijk in.
Ze moesten ook wel, ze kunnen hun eigen naam niet neer zabelen toch?

Nogmaals:
Voor zo weinig geld, krijg je een versterker, een ab, een subwoofer, met 4 of 8 als ze dubbel uitgevooerd zijn, luidsprekers, en deze moeten ook nog allemaal afgeschermd wezen.
Daar moet ook nog alle behuizingen bij, + eventueel de wissel filters als er hoge tonen luidsprekertjes gebruikt worden.
Tussen de subwoofer en de satelietjes daar zit ook nog een filter tussen.

Daarom kan het voor die prijs, geen kwaliteit wezen.

Ik heb het niet over het geluid hoor, dat is ieders zijn mening, hoe goed deze klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey PID nummer zie je op onderkant van subwoofer enkel?
probleem is als ik pakket openmaak dan kan ik het niet meer omruilen
er staat bij c/no 525 als nummer dus PIDr525 zal dit zijn dus dat kan wel
is oude versie namelijk
9 december 2006 dan was er nog geen nieuwe versie denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Je quote is beetje mislukt...

Jij zegt troep en vindt het geen kwaliteit.

Wij doelen op de prijs kwaliteit verhouding. Voor het geld krijg je een prima product. Troep is bij mij iets dat snel kapot is of uit elkaar valt als je er naar kijkt.

Dat je deze set niet moet vergelijken met echte hifi snapt iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:19:
hey PID nummer zie je op onderkant van subwoofer enkel?
probleem is als ik pakket openmaak dan kan ik het niet meer omruilen
er staat bij c/no 525 als nummer dus PIDr525 zal dit zijn dus dat kan wel
is oude versie namelijk
9 december 2006 dan was er nog geen nieuwe versie denk ik
Mocht je de oude versie hebben neem je toch contact op met Logitech? Die ruilen hem dan om voor een nieuwe. Daarbij kan je leverancier hem ook gewoon omruilen met de opmerking "plopjesprobleem" want Logitech is voor zijn retailers net zo coulant als voor zijn klanten zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PID R646 aangeschaft vandaag(z-5500),zonder plop of andere rare geluiden.
Perfect!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:18:
PID R646 aangeschaft vandaag(z-5500),zonder plop of andere rare geluiden.
Perfect!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar heb je die gekocht?

Weet iemand of kan iemand kijken wat de Z-5500 momenteel kost bij de Mediamarkt in Enschede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matel schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:15:
[...]

Waar heb je die gekocht?

Weet iemand of kan iemand kijken wat de Z-5500 momenteel kost bij de Mediamarkt in Enschede?
Dynabite. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit topic heeft inmiddels weinig met plopjes te maken. Het probleem is opgelost (zie startpost).

Hier alle info!
tm030614 schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:23:
Deel vijf alweer van het inmiddels beroemde plopjesprobleem topic. _/-\o_

**De plopproblemen voor de Z-5500 zijn inmiddels opgelost. De nieuwe plopvrije unit wordt in massa geproduceert en is op dit moment in vrijwel alle winkels verkrijgbaar. De nieuwe revisie kun je herkennen aan een PID van 638 of hoger. De PID kun je vinden op de onderkant van de speakers. Neem contact op met je leverancier om na te vragen welke revisie je krijgt. Wij kunnen namelijk niet voorspellen of je leverancier nog ergens in zijn magazijn een oude unit heeft staan of niet.

Voor de X-530 is geen plopvrije unit beschikbaar. Je kunt echter wel je geld terugkrijgen en daarmee een, naar het schijnt, plopvrije X-540 kopen. Omruilen van een X-530 naar X-540 doet Logitech niet.

Het email adres plopjesprobleem@xs4all.nl is niet langer bereikbaar per 7 februari 2007. **

Poll: Heb jij speakers van Logitech die ploppen? Ja de...:
Logitech Z-5500 Digital
Logitech Z-5450 Digital 5.1
Logitech X-530
Logitech Z-5400 Digital 5.1 Speaker System
Logitech Z-2300
Logitech Z-4
Logitech Z-3e
Logitech X-230
Logitech X-210 Speakers
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

De huidige status.
  • Het PID nummer van de nieuwe set is R638 of R640, of hoger.
  • Goed nieuws, de plopvrije units staan op het punt om verstuurd te worden naar de klanten.
  • We wachten even af tot eind november.
  • Mensen die door Logitech niet op de hoogte zijn gehouden, zouden jullie dit even kenbaar willen maken?
  • We hebben het gehad, we gaan naar een consumentenprogramma!!!
  • Goed nieuws. De nieuwe versie komt ook in de winkels! _/-\o_
  • Afgelopen week is er een (persoonlijke) brief naar Logitech verzonden.
  • Reactie van B.G. de nieuwe set is door de certificering gekomen.
  • We hebben nog geen reactie van S.D. mogen ontvagen, dus vragen we er nogmaals om.
  • 6-8 Is er een brief gestuurd naar S.D.
  • Wat onverwacht kwam er vandaag toch een brief van S.D. Je kunt hem hier aanschouwen.
  • Jullie hulp is nodig!
  • Er is reeds een brief verstuurd naar diversen bronnen om een meer geopende communicatie omtrent het "plopjesprobleem" te creëren. De brief kun je hier aanschouwen.
  • Er is besloten het probleem een internationeel karakter te gaan gegeven. We hebben hiervoor jullie hulp nodig! Zie deze post van R.C. voor meer informatie.
  • Op 21 juli heeft B.G. een e-mail gestuurd waarin hij aangeeft dat Logitech zich zal beraden over de ontstane situatie. Wij krijgen uiterlijk op 26/7 van S.D. (hoogst verantwoordelijke VP van EU) de uitkomst van dit gesprek te horen. (Edit: Tot op heden hebben wij helaas niks meer vernomen van Logitech. Ook niet van S.D.).
  • Op 21 juli is er besloten dat we het testen stop gaan zetten. Het "plopjesprobleem topic" krijg helaas een hele andere richting.
  • Op 20 juli is er een telefonisch onderhoud geweest met B.G. helaas niet erg bevredigend. Een korte samenvatting lees je hier
  • Op 5 juni is er door R.C. en mijzelf een brief gestuurd naar D.B. Deze brief stelt de gang van zaken aan de kaak. Met name het punt dat er door Logitech onvoldoende openheid aan de problemen wordt gegeven.
  • Het testen kan beginnen. De testunits zijn aan mij geleverd. (Edit: Bij ontvangst blijkt één van de units al defect te zijn. Er wordt door Logitech een nieuwe POD verzonden). Helaas blijkt al vrij snel dat de testunits niet goed zijn.
  • Op 6 juni heeft er tussen mij en B.G. een positief gesprek plaats gevonden. De uitkomst en het voorstel kun je hier lezen. De brief van T.Y. kun je hier vinden.
  • 2 juni positief nieuws.
    Op dinsdag 6 juni zal er tussen mij en Logitech een gesprek plaats vinden over de nieuwe vorderingen. Na 6 juni weet ik iets meer.
  • Op 31 mei is er door B.G. een e-mail gestuurd waarin uitgelegd wordt waarom Logitech meer tijd nodig heeft. We krijgen, zoals het er nu voorstaat, 2 juni een reactie. De betreffende e-mail van B.G. kun je hier vinden.
  • Op 14 mei is er een reactie door mij gestuurd op de Logitech brief van 12 mei, naar de Vice President van Audio Engineering (T.Y.). Hierin word o.a. aangegeven dat wij het niet met de keuze van Logitech eens zijn. Inmiddels is er door B.G. bekend gemaakt dat het senior management van Logitech in overleg is met de ABU. Op uiterlijk 29 mei zullen wij een reactie krijgen op de door mij en R.C. gestuurde brieven. De brief van R.C. kun je hier vinden.

De door mij gestuurde brieven van 14 mei worden in een later stadium openbaar gemaakt.
  • Op 12 mei kregen wij een teleurstellende brief van Logitech waarin werd aangegeven dat er geen verder onderzoek, naar de problemen die wij ervaren, wordt gedaan. Al het mogelijk zou, naar Logitechs eigen zeggen, zijn gedaan. Het verder aanpassen van de Z-5500 zou er mogelijk toe kunnen leiden dat de speakers niet meer aan de vereiste keurmerken zou voldoen. De argumenten die hiervoor werden aangedragen zijn gebaseerd op onjuistheden en slaan derhalve nergens op. De reactie van R.C. op de brief van Logitech kun je hier lezen.
  • Sinds 5 mei verstuurd Logitech de gemodificeerde Z-5500 naar klanten die hebben aangeven problemen te hebben met hun speakers. Helaas zijn, tot nu toe bij iedereen, de resultaten niet positief. De problemen zijn wel minder geworden in de meeste gevallen, maar zijn nog niet acceptabel. In sommige gevallen zijn de problemen zelfs erger geworden. Ondanks dat de problemen nog niet zijn opgelost, blijft Logitech doorgaan met het sturen van nieuwe speakers.
    Opmerking: Nog niet iedereen heeft de laatst nieuwe revisie van de set ontvangen. Het versturen van de speakers loopt in volgorde van aanmelding.
  • Tussen 13 - 15 april is er, door Logitech medewerkers van de ABU, een bezoek gebracht aan Nederland. Tijdens dit bezoek hebben zij een aantal klanten bezocht die problemen hebben met hun Logitech speakers - dus niet enkel voor de Z-5500 serie -. Doel van dit bezoek was om de problemen beter in kaart te brengen en de relatie tussen de klant en Logitech te verbeteren. R.C. heeft hierbij Logitech de noodzakelijke aanpassing, voor het oplossen van de problemen, op een presenteer blaadje aangedragen. Helaas zijn niet al zijn adviezen opgevolgd in de aangepaste Z-5500 waardoor de problemen blijven bestaan. Zie ook de Logitech brief van 12 mei.

Op welke forums is de brief reeds gepost?

Via
Nvidia
X-bit Labs
AnandTech
Guru3D
HardOCP
Neoseeker
Logitech
AMDUsers
TheVeronicas
Hardwareforums
Abxzone
Tones
HTForum
Onlinehelpdesk
TomsHardware
PCMWeb

De brief is tevens door R.C. verstuurd aan een aantal magazines, te weten:

Czech Computer
Tom's Hardware Guide
PC magazine
Australian PC Authority
PC Active
Chip Online
PC Pro
PC Magazine
PC Plus
PC Praxis
Computer Today
PC World
PC World Komputer
Viewz
RetroReview
PC Photo
PC Update
ZDNet
Australian Personal Computer Magazine
TriCity Computer Magazine
Internet de Alta Calidad
Computer Shopper
PC Magazine Middle East
PC-News
PC Chip
PC Today Online
PCM

Het probleem.

Veel mensen klagen dat hun Z-5500 - of ander speaker model van Logitech - regelmatige een harde plop laat horen op het moment dat er ergens in huis (of zelfs bij de buren) een lamp aan/uit gezet (Of een ander elektrische apparaat dat aan/uit springt).Ook word zeer regelmatige een bromtoon gemeld en hebben sommige gebruikers last van een radio signaal dat uitgezonden wordt over de speakers (Meestal een buitenlandse – AM – frequentie).

Wij hebben ons als collectief sterk gemaakt en Logitech zover gekregen na 5 maanden eindelijk uit te kast te komen dat er inderdaad een probleem bestaat.

FAQ

Heeft Logitech de problemen onderkend?

Inmiddels heeft Logitech te kennen gegeven dat er inderdaad problemen zijn met de Z-5500 en X-530 speaker serie.

Logitech biedt, op dit moment, twee mogelijke oplossingen:
  1. Omruilen, inmiddels is er een plopvrije unit beschikbaar. De oude unit wordt gratis door Logitech opgehaald.
  2. De Z-5500 kan worden omgeruild tegen een Z-5450. Uit eigen ervaring weet ik echter dat deze absoluut geen vervanger is voor de Z-5500. Daarbij plopt de Z-5450 ook, al is het in zeer geringe maten.
Welke keuze je ook maakt, de oude speakerset word in alle gevallen (gratis!) door DHL NL opgehaald. Mocht je kiezen voor een omruiling dan word de volledige speakerset omgeruild en dus niet alleen de POD of subwoofer. Het is aan jezelf om te bepalen of je de satellieten ook omruilt.

Waar staan alle afkortingen voor zoals ABU, B.G., J.B., etc?

ABU staat voor: Audio Business Unit. Dit is een interne afdeling binnen Logitech verantwoordelijk voor de audio producten.
  • D.B. = Logitech medewerker. Functie: Chairman of the Board, hoogste baas van Logitech.
  • S.D = Logitech medewerker. Functie: Hoogst verantwoordelijke Vice President EU regio.
  • B.S. = Logitech medewerker. Functie: European PR Manager.
  • T.Y. = Logitech medewerker. Functie: Vice President Audio Engineering.
  • B.G. = Logitech medewerker. Functie: Customer Support Manager van de EU regio.
  • J.B. = Logitech medewerker. Functie: Quality Assurance Engineering Manager.
  • T.T. = Logitech medewerker. Functie: Customer support Manager.
  • B.L. = Logitech medewerker. Functie: Customer Support Product Specialist Leader.
Waardoor worden de problemen veroorzaakt?

De afscherming van de kabel tussen POD en Subwoofer is niet goed. Dit komt doordat de massa verbinding nu middels de stalen behuizing van de connector loopt. Een elektrische staal op staal verbinding is verre van optimaal. Wat Logitech zou moeten doen is de afscherming (mantel) van de POD kabel verbinden met het massa pennetje van de “plug”. Op deze manier ontstaat er ten alle tijden een goede massa verbinding.

Electro magnetische afscherming aan de binnenzijde van de POD. Deze ontbreekt momenteel volledig. Hierdoor is de elektronica, aan de binnenzijde van de POD, erg gevoelig voor storingen van buitenaf. Een mogelijke oplossing kan worden gerealiseerd met behulp van elektrisch geleidende verf.
Zulks is tijdens het productie proces eenvoudig en goedkoop aan te brengen. Uiteraard moet deze afscherming wel met massa in de POD worden verbonden, anders werkt deze afscherming (ook) als een antenne.

Ik heb een andere set dan de Z-5500 / X-530 maar heb wel last van genoemde problemen. Wat kan Logitech voor mij betekenen?

Er is geen officiële (refund) policy voor modellen anders dan de X-530. Echter Logitech is, zoals zij altijd zijn geweest, zeer coulant en wil dat alle klanten tevreden zijn. Zij zelf vertellen hierover het volgende

"We don't have an official refund policy for speakers other then the Z5500 and X-530 for which we diagnose the sensitivity issue. Having said this we do not allow any customers to be dissatisfied with any of our products. We typically work with such customers on an individual basis to solve their issue or offer a refund if we can't find a satisfactory solution in a reasonable time."

Ofwel, neem even contact op met Logitech. Zij zijn graag bereidt je te helpen. Loop je tegen problemen aan zie dan de overige vragen in de faq om e.e.a. op te lossen

Is het gebruik van een UPS een oplossing?

Nee, helaas niet. De plopjes komen letterlijk via de lucht - radiosignalen -.

Ik wil nu een speakerset kopen (met name de Z-5500 en X-530) van Logitech, krijg ik dan de laatste revisie die probleem vrij is?

Ja waarschijnlijk wel. De Z-5500 nieuwe revisie is inmiddels beschikbaar. Aangezien alleen de problemen van de Z-5500 en niet de X-530 zijn aangepakt kun je deze laatste het best vermijden en voor een X-540 kijken. Deze schijnt plopvrij te zijn.

Kan de X-530 omgeruild worden voor de X-540?

Nee Logitech geeft aan dat dit niet mogelijk is. Je zult dus een refund moeten aanvragen en zelf in de winkel een X-540 moeten kopen

Bij wie kan ik mij melden wanneer ik problemen heb?

Je kunt het beste contact op nemen met de helpdesk van Logitech. Dit kun je doen door op deze link te klikken
Bellen kan ook. Klik hier voor te telefoonnummers. Mocht je er met Logitech niet uitkomen kijk dan naar de faq hieronder

OPMERKING: Let erop dat je, je e-mail adres juist doorgeeft. Wanneer je via de website contact op neemt krijg je altijd een automatische bevestiging van je incident teruggestuurd. Krijg je dit niet, dan is je incident ook niet juist geregistreerd.
Vraag wanneer je telefonische contact op neemt altijd om je case nummer!

Ik heb contact gehad met de helpdesk van Logitech. Zij ontkennen het probleem of zeggen dat ik terug moet naar de winkel. Men kan mij dus geen oplossing aanbieden. Wat nu?

Meld het even in dit topic en vermeld daarbij je casenummer.

Ik heb geen aankoopbewijs meer. Wat nu?

Wanneer je geen aankoopbewijs hebt, wilt dit niet zeggen dat je niet in aanmerking komt voor een oplossing. Een omruiling zal nog steeds tot de mogelijkheden behoren. Ook in dit geval worden de speakers natuurlijk (gratis) door DHL NL opgehaald.

Wat is het telefoonnummer van de helpdesk van Logitech?

Telefoonnummers van Logitech vindt je hier

De kleine lettertjes van dit topic
  • Het is niet de bedoeling dat namen van Logitech medewerkers gepubliceerd worden. Wil je dus een e-mailtje van Logitech plaatsen verwijder dan ook even de naam van de medewerker of gebruik de eerste en laatste letter van z'n naam.
  • Het is niet de bedoeling om in dit topic mogelijke alternatieve speakers te vermelden van andere fabrikanten. Wil je de speakers van Logitech vergelijken met die van andere fabrikanten kun je dat in dit topic doen.

Edit: Omdat ze regelmatig naar voren komen, het merk Teufel schijnt goede alternatieve setjes te maken. Een NL-talige review kun je hier vinden.
  • Ben niet te lui en leest het topic en met name deze startpost even door alvorens je vragen gaat stellen. Veel vragen zijn al regelmatige de revue gepasseerd.
  • Zo maar iets lopen blèren heeft geen toegevoegde waarde. Kritiek is welkom in de topic, maar moet wel onderbouwd zijn.

Voorgaande delen van dit topic:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4

Edit: 7- feb - 07, het email adres plopjesprobleem@xs4all.nl is door mij vandaag offline gehaald. Mocht er nog wat zijn laat dit dan weten via het forum.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.