wegstrepen ?!?!Soulfly schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 08:11:
Lijkt Christie me toch een stuk handiger (bovendien beter/fijner/lekkerder*) aanvoelen dan zo'n harde Alfa....
* wegstrepen wat niet van toepassing is, verder voor de rest geld deze bovenstaande tekst uiteraard alleen voor ing._Buttje
ik?Dirty mind enzo...

wauwleon1e schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:16:
[...]
Je had helemaal gelijk, het trok niet echt die 1.6. Verder was de auto ook niet echt netjes.. Daarna nog even doorgereden naar een bekende alfa dealer in onze familie, en een leuke 156 2.0 Jts Distinctive gevonden. Met leuke specs, alleen een beetje hoge kilometer stand maar zo heel veel boeit dat ook niet meer..
Specs:
Bouwjaar: 2003
Carrosserie: stationwagon
Brandstof: benzine
Kleur: zilver metallic
Kilometerstand: 128.000
Cilinderinhoud: 1.970 cc
Deuren: 5
Extra's: airconditioning, climate control, stuurbekrachtiging, cruise control, airbags voor, traction control, centrale vergrendeling, elektrische ramen, alarm, startonderbreker, stuur in hoogte verstelbaar, hoogteverstelling stoel, armsteun, achterbank neerklapbaar, hoofdsteunen achter, spiegels elektrisch, spiegels verwarmd, warmtewerend glas, deelbare achterbank, boordcomputer, navigatiesysteem, radio/cd-speler, lichtmetalen velgen, mistlampen voor, achter spoiler, ruitenwisser achter, onderhoudsboekjes aanwezig
[afbeelding]
[afbeelding]
We hebben het even kort over de prijs gehad, en ik denk dat we daar nog wel uitkomen. Volgende week maar even een afspraak maken voor een proefrit (officieel was hij dicht vandaag, en de andere alfa's stonden ervoor) maar ik denk dat die 2.0 wel aardig trekt.
[ Voor 65% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-01-2007 23:31 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2