HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.469 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Mesh schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:56:
[...]

Er moet op z'n minst een T-Mobile ROM opstaan, anders kan je wel naar je garantie fluiten. Meer info hierover vindt je op xda-developers.

Speaking of XDA-Devolopers. Waren jullie hier al van op de hoogte?
  • GPS op de Hermes?!?
    Today weve learned from the neighbours forum that GPS One is alive and very much kicking... Our Hermes seems to have the same Chipset and same Qualcomm 6275 chip, now the big question is - once our baby brother mastered its GPS, whataboutus (what about us..)..
  • Hermes ROM cooking one step closer
    A new bootloader version for HTC Hermes devices is available on XDA-Developers (thanks 300logic!). This is a very special bootloader version 1.01 MFG which allows to flash unsigned code, meaning that ROM cooking should now be possible on the Hermes.
  • Nog enkele dagen voor de HTC AKU3 ROM
    The HTC TyTN, also known as the HTC Hermes, is getting a rom-update to AKU3. HTC Europe will provide the update on the support section of the european HTC website from the end of january.
  • Windows CE 6 arrives with 100% kernel source
    Microsoft officially launched the sixth generation of its flagship device software platform, today.
Leuk leesvoer ;)
vooral die gps lijkt me interessant. hou deze inderdaad even goed in de gaten.

offtopic:
begrijp ik het nou goed is het mogelijk de interne gps (?) te gebruiken zonder dat je een gps module gebruikt?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Gaat het mogelijk zijn om Windows CE 6 te draaien op de TyTN? Wat ik in de link hierboven even snel zag is het wel mooi spul!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
Mesh schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:17:
[...]

Dan gewoon de laatste HTC Rom erop zetten in je eigen taal lijkt me? Hoe de reparatie bij HTC verloopt heb ik geen ervaring mee.
Het gaat me eigenlijk nog het meeste om dat superCID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Deddiekoel schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:52:
Gaat het mogelijk zijn om Windows CE 6 te draaien op de TyTN? Wat ik in de link hierboven even snel zag is het wel mooi spul!
De Wizard & Universal zijn al geblessed met uitgelekte CE6 ROM updates. Berichten over een Hermes versie zijn nog opgedoken en door sommige providers zelfs al afgewezen. AKU3 lijkt nu de grote update voor de Hermes. Denk dat CE6 nog even op zich moet laten wachten.
Geckoo schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:43:
[...]

vooral die gps lijkt me interessant. hou deze inderdaad even goed in de gaten.

offtopic:
begrijp ik het nou goed is het mogelijk de interne gps (?) te gebruiken zonder dat je een gps module gebruikt?
Dit wordt momenteel onderzocht. De GPS is inmiddels bij enkele testers geactiveerd en werkzaam. Maar volgens de laatste berichten ziet het er naar uit dat het niet gaat werken:
No... after at@startgps we can pull NMEA data from the qualcomm MSM6275 chip, but always 0 satellites in view... which probably means the hardware lacks the proper RF amplifier connected or an antenna.
...
fn002449 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:30:
[...]

Het gaat me eigenlijk nog het meeste om dat superCID
Als ze alleen naar je scherm moeten kijken, zou ik me hier niet zo'n zorgen om maken. Reparaties worden vaak door een extern bedrijf gedaan. Die lopen een checklist af en SuperCID is daar vaak geen onderdeel van.

Sowieso is het voorlopig onmogelijk om SuperCID weer te verwijderen, dus een andere optie is er momenteel niet ben ik bang. Maar dat was de keuze die je maakte toen je de SuperCID toepaste op je toestel.

Er zijn trouwens ook wat zelfklus oplossingen voor SA problemen. Kijk hier maar es:
Screen Alignment Problem Fixed 100% Working (WithOut Voiding ur Warranty!!!!)

[ Voor 18% gewijzigd door Mesh op 25-01-2007 17:04 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Dankje... maar ik heb eigenlijk weinig trek om m'n TyTN zelf open te maken...

dus voor mij ...

Terug flashen naar NL-ROM

en dan terugsturen!

en dan wacht ik wel af...

krijg ik een rekening.... krijg ik maar een rekening... dit is ook niks. om het kwartier opnieuw alignen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
sinds vandaag heb ik de tyntn. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met deze smart phone. Ik heb een aantal vragen en hopelijk kunnen jullie deze beantwoorden:

1: heb gehoord dat de tytn problemen heeft met 2 gig micro sd kaarten. klopt dit?
2: hoe zet ik de toetsen blokkering aan? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik heb het probleem dat ie aangeeft dat de telefoon vol zit en dat er ruimte moet worden vrijgemaakt. Alleen weet ik niet welke bestanden ik kan verwijderen, ik heb alleen het hoognodige op de mobiel staan en de grote dingen op de geheugenkaart...

Welke files kan ik dan zonder problemen verwijderen om ruimte vrij te maken zodat ik weer mailtjes kan downloaden. De uitgaande map en verwijderde items worden automatisch leeg gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

b schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:52:
sinds vandaag heb ik de tyntn. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met deze smart phone. Ik heb een aantal vragen en hopelijk kunnen jullie deze beantwoorden:

1: heb gehoord dat de tytn problemen heeft met 2 gig micro sd kaarten. klopt dit?
2: hoe zet ik de toetsen blokkering aan? |:(
@ 1, ik heb geen persoonlijke ervaring daar mee.
@ 2, toetsenblokkering? ik doe em gewoon uit, (dat knopje ander rechter zijkant) en dan in het systeem wel even je toetsenlock aan zetten. (start->settings->system->key lock)

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hoe zit het trouwens met dataverlies als de batterij op is. Ik wilde vroeger nooit een Pocket PC PDA omdat deze zijn data verloor als de batterij leeg was. Is dat bij de Vario II/TyTN ook het geval?

En dan ook twee n00b vragen, omdat ik dalijk mijn foon krijg:
1. Moet ik hem eerst opladen of kan ik hem meteen gebruiken?
2. Als je hem uitzet (zoals Geckoo) kun je dan nog wel gebeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hoe zit het trouwens met dataverlies als de batterij op is. Ik wilde vroeger nooit een Pocket PC PDA omdat deze zijn data verloor als de batterij leeg was. Is dat bij de Vario II/TyTN ook het geval?
Dit probleem is met WM2005 opgelost. Je verliest nu alleen nog je data na een handmatige hardreset. Staat ook ergens in de ts.
En dan ook twee n00b vragen, omdat ik dalijk mijn foon krijg:
1. Moet ik hem eerst opladen of kan ik hem meteen gebruiken?
Ja, er zit al een standaard fabriekslading in.
2. Als je hem uitzet (zoals Geckoo) kun je dan nog wel gebeld worden?
Dat is niet uit zetten, maar standby. Dan kan je idd gebeld worden en alle progs lopen gewoon rustig door. Je zet hem uit als je de knop lang ingedrukt houd en dan pas krijg je een melding of je hem uit wil zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:18
Waarschijnlijk een simpele vraag, maar weet iemand hoe je de 'onlangs geopende programma's lijst' in het start menu kan inkorten?
Als je nu start indrukt staan daar 10 programma's, maar ik wil dit verminderen naar 5 ofzo!

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Mijn Vario II is binnen en ben er erg mee in mijn nopjes. Heb meteen een GPS unit besteld via nav4all.com.
Moet wel zeggen dat ik PocketIE geen denderende browser vind. Opera is imo vele malen beter. Hij is veel sneller en ondersteund AJAX. Ga hem nog even proberen maar denk wel dat hij die 19 euro waard is. Ik heb wel dat hij steeds verbinding maakt (volgens mij door active sync) maar dit zou geen probleem moeten zijn. Maak me alleen wel zorgen als ik in het buitenland ben want dan gaat de teller wel lopen denk ik. Is dit dan ook uit te zetten? Ook kan ik nergens vinden hoe ik UMTS kan gebruiken, momenteel doettie alles via GPRS.
Ook heb ik een dode pixel :(. Valt dit onder de garantie en kan ik hem dus terug brengen?

[ Voor 57% gewijzigd door Deddiekoel op 26-01-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 11:56
Benn1e schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:56:
Ik heb het probleem dat ie aangeeft dat de telefoon vol zit en dat er ruimte moet worden vrijgemaakt. Alleen weet ik niet welke bestanden ik kan verwijderen, ik heb alleen het hoognodige op de mobiel staan en de grote dingen op de geheugenkaart...

Welke files kan ik dan zonder problemen verwijderen om ruimte vrij te maken zodat ik weer mailtjes kan downloaden. De uitgaande map en verwijderde items worden automatisch leeg gemaakt..
Als je gebruik maakt van internet zou ik het cache geheugen van PIE eens legen, dat helpt waarschijnlijk.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 11:56
Deddiekoel schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:52:
Crossbow, oftewel WM6 is gebasseerd op CE5. CE6 is wel uit maar er is nog geen WM op gebasseerd.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
heb een vraagje over ringtones. Is er uberhaupt mogelijk om eigen ringtones te gebruiken? Zo ja hoe krijg ik dit voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is deze vraag te specifiek, maar in een ander topic lijkt het me ook niet te passen.

Bij bepaalde programma's die ik draai op mijn TyTN, en dan vooral de spelletjes, heb ik het probleem dat het hele scherm niet meer lijkt te kloppen.
Grafisch klopt het allemaal nog, maar qua reacties op het touchscreen gaat het fout.
Als ik met mn stylus op het scherm druk, dan verschijnt de 'muis' in desbetreffend spel bijvoorbeeld 2 centimeter verder naar links, of heel ergens anders. Daarna beweegt hij wel mee, maar ik kan dus niet het hele scherm bereiken met mn aanwijzer, omdat ik dus 2 centimeter van mn stylus reactie krijg. (als ik dus de rand van het scherm zou willen aanraken met die muis, dan zou mijn stylus ergens 2 centimeter buiten het scherm in de lucht moeten tikken)

Als ik het spel afsluit, en terug ga naar windows dan werkt het weer goed, en is de reactie op het touchscreen weer op de millimeter precies.

Weet iemand hoe dit komt? en is er een manier om het bijvoorbeeld voor z'n spel beter te calibreren?

Ik heb het bij meerdere spellen en applicaties nu gehad, hoewel het mij het meest opvalt bij Transport Tycoon(TTD), dit opent in een full screen in liggend scherm, weet niet of dat er nog mee te maken zou kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:12:
Mijn Vario II is binnen en ben er erg mee in mijn nopjes. Heb meteen een GPS unit besteld via nav4all.com.
Moet wel zeggen dat ik PocketIE geen denderende browser vind. Opera is imo vele malen beter. Hij is veel sneller en ondersteund AJAX. Ga hem nog even proberen maar denk wel dat hij die 19 euro waard is. Ik heb wel dat hij steeds verbinding maakt (volgens mij door active sync) maar dit zou geen probleem moeten zijn. Maak me alleen wel zorgen als ik in het buitenland ben want dan gaat de teller wel lopen denk ik. Is dit dan ook uit te zetten? Ook kan ik nergens vinden hoe ik UMTS kan gebruiken, momenteel doettie alles via GPRS.
Ook heb ik een dode pixel :(. Valt dit onder de garantie en kan ik hem dus terug brengen?
Dat hij steeds verbinding wilde maken had ik in het begin ook, blijven wegdrukken en dan wordt het minder. Ook de nieuwe roms hebben het verholpen.Mocht je toch nog bang zijn in het buitrnland gebruik dan het prog no data.

qua umts, dat zit niet overal maar verschijnt duidelijk bovenin met een U of 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

b schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:12:
heb een vraagje over ringtones. Is er uberhaupt mogelijk om eigen ringtones te gebruiken? Zo ja hoe krijg ik dit voor elkaar?
MP3 of WAV evt. op maat knippen met een audiobewerkingsprogramma (je wilt immers geen hele mp3 als ringtone) en die dan via je pc in je Windows/Rings map zetten.

Smstonen kan ook: zet een WAV-file in je Windows map.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:59:
[...]
Dat hij steeds verbinding wilde maken had ik in het begin ook, blijven wegdrukken en dan wordt het minder. Ook de nieuwe roms hebben het verholpen.Mocht je toch nog bang zijn in het buitrnland gebruik dan het prog no data.

qua umts, dat zit niet overal maar verschijnt duidelijk bovenin met een U of 3G
Waar kan ik dat "no data" progje vinden. Google heeft me nog niet echt kunnen helpen.

Dus 3G betekent wel UMTS/HSDPA, mooi man ;-). Ik neem dan aan dat GPRS met een G wordt aangeduid.

Hebben jullie hier wel eens geprobeerd films te draaien op de TyTN? Ik ben er het weekend mee bezig geweest, met oa PocketDivX. Op PocketDivX niets kunnen draaien maar uiteindelijk door middel van het programma Pocket DVD Studio wel geslaagd. Deze kan willekeurige video bestanden omzetten naar PcoketPC WMV9 en dat loopt helemaal soepel in erg goeie kwaliteit!

Hoe zit het trouwens hier met het gebruik van screen protectors? Er zat er een bij mijn Vario II die ik er even op heb gehad. Heb hem direct erop gedaan maar toen bleek hij niet het hele scherm te bedekken.. Daarna verplaatst (met als resultaat een klote hoekje) maar ook dit vond ik niet ideaal. Mijn scherm was minder helder en die omdat hij niet het hele scherm bedekte had ik gewoon last van die randjes. Mocht je ze dus wel gebruiken, welke gebruik je dan?

[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 29-01-2007 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Deddiekoel schreef op maandag 29 januari 2007 @ 08:05:
Hoe zit het trouwens hier met het gebruik van screen protectors? [...] Mocht je ze dus wel gebruiken, welke gebruik je dan?
Ik heb een Brando Ultraclear. Effe gedoe om hem er mooi op te krijgen (stomende badkamer aan te raden) maar daarna erg mooi. Direct besteld in Hongkong by Brando, duurde een week:
http://shop.brando.com.hk/ultraclearscreenprotector.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

HMMMMM, afgelopen weekend een Engelse rom geflasht, van I-Mate. Alles ging goed, software weer terug geplaatst.

Reageert lekker vlot, maar ben tegen 1 probleem aangelopen,waar ik maar niet uitkom.

Heb mijn email ingesteld, deze ontvangt,en verzend. Nu wil ik dat de mail wordt opgeslagen op de memorycard, en dit weigert íe absoluut!!!

Kaart staat gelockt, eerst unlocken voordat je mail kan opslaan op memoycard??? 8)7 8)7 8)7

Klinkt iemand dit bekend in de oren, hoe kan ik dit fixen???

MZL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

beschuit schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:06:
[...]

Ik heb een Brando Ultraclear. Effe gedoe om hem er mooi op te krijgen (stomende badkamer aan te raden) maar daarna erg mooi. Direct besteld in Hongkong by Brando, duurde een week:
Welke versie heb jij besteld? Want ik kan geen HTC TyTN in de lijsten vinden. Vind het wel belangrijk dat als ik een screenprotector neem dattie goed het scherm afdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:32
Even ter double-check na het lezen van de verschillende threads.

Als ik een Tytn aanschaf in het Nederlands, moet ik de laatste ROM update installeren in het engels en dan is bijv. Windows en alles wat tot dan toe Nederlands was, ook ineens in het Nederlands? Beetje lastig om voor te stellen, maar het zou kunnen! :)

Daarnaast, als er een nieuwe Windows Mobile uitkomt (Mobile Vista! ;) ) kun je die dan ook op je Tytn zetten of moet je dan een nieuwe aanschaffen?!

Alvast bedankt.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Dennis van der Stelt schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:30:
Even ter double-check na het lezen van de verschillende threads.

Als ik een Tytn aanschaf in het Nederlands, moet ik de laatste ROM update installeren in het engels en dan is bijv. Windows en alles wat tot dan toe Nederlands was, ook ineens in het Nederlands? Beetje lastig om voor te stellen, maar het zou kunnen! :)

Daarnaast, als er een nieuwe Windows Mobile uitkomt (Mobile Vista! ;) ) kun je die dan ook op je Tytn zetten of moet je dan een nieuwe aanschaffen?!

Alvast bedankt.
Van Nederlands naar Engels,dit blijft Engels! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Deddiekoel schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:33:
[...]
Welke versie heb jij besteld? Want ik kan geen HTC TyTN in de lijsten vinden. Vind het wel belangrijk dat als ik een screenprotector neem dattie goed het scherm afdekt.
Die voor: i-mate JasJam / Qtek 9600 O2 XDA Trion / Dopod CHT 9000 / HTC TyTN / Orange SPV M3100

In het popup menu staat hij als I-mate JasJam / Qtek 9600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:32
Windkracht13 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:12:
[...]
Van Nederlands naar Engels,dit blijft Engels! ;)
Het ontgaat me even wat je hier duidelijk probeert te maken! :)
Ik snap dat Engels Engels blijft, maar Windows, zit dat in de ROM update?! Ik dacht dat dit een aparte 'install' was, maar het kan natuurlijk zijn dat het in de ROM update zit.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
beschuit schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:06:
[...]

http://www.pdashop.nl/pro...tc-tytn-mda-vario-ii.html

hier heb ik hem besteld... 2dgn had ik hem binnen. Hij werkt super :)

Past precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

fn002449 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:34:
[...]
http://www.pdashop.nl/pro...tc-tytn-mda-vario-ii.html
hier heb ik hem besteld... 2dgn had ik hem binnen. Hij werkt super :)
Ja, heb ik ook naar gekeken maar had geen haast. En het is 10 euro in Hong Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

Hier is hij maar 8 euro inclusief verzendkosten, en binnen 2 dagen binnen:

http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp

Omdat het zo'n klein bedrag is kan je alleen vooraf betalen dmv. een overschrijving, maar ik heb er goede ervaringen mee, en vrienden van me ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Afgelopen weekend ben ik in het buitenland geweest en nadat ik 's ochtends mn mail had gecheckt op mn Vario II heb ik mijn gprs verbinding 4 uur laten openstaan. Gaat me dit geld kosten of kost het enkel geld wanneer je data download?

Kun je het ook zo instellen dat deze verbinding automatisch wordt verbroken als hij na zeg 5 min niet meer wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Dennis van der Stelt schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:22:
[...]

Het ontgaat me even wat je hier duidelijk probeert te maken! :)
Ik snap dat Engels Engels blijft, maar Windows, zit dat in de ROM update?! Ik dacht dat dit een aparte 'install' was, maar het kan natuurlijk zijn dat het in de ROM update zit.
Ik weet ´t niet zeker, maar de install zit in de ExtRom, Heb nl ext-rom van T-Mobile erbij gezet, div functie´s nu in het Nederlands :( Dus zit nu met het probleem dat de aganda zowel in Nedelands als in het Engels staat.

Weet iemand hoe ik de Nederlandse shit eraf kan krijgen???

Afgelopen weekend ben ik in het buitenland geweest en nadat ik 's ochtends mn mail had gecheckt op mn Vario II heb ik mijn gprs verbinding 4 uur laten openstaan. Gaat me dit geld kosten of kost het enkel geld wanneer je data download?

Kun je het ook zo instellen dat deze verbinding automatisch wordt verbroken als hij na zeg 5 min niet meer wordt gebruikt?

Het kost je enkeld geld bij het binnenhalenn en versturen van data.

Probeer aan het progje GB-SOFT-Tweak te komen, hiermee kan je oa je gprs/umts verbinding na een aantal minuten automatisch laten sluiten, ikzelf heb ´m op 2min gezet. Dit is instelbaar van 1 min tot ongeveer een uur... :P

Hiermee bespaar je aardig wat energie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

chob schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:21:
Volgens mij is het zo met GPRS dat je alleen betaald voor dhet dataverkeer en niet voor de verbinding. Dus in principe zou je bergens last van moeten hebben.

Ik zit nu ook in Belgie en zie dat ik nu een "G" verbinding heb waar ik thuis een "3G" verbinding heb. Zat dus al die tijd keurig op UMTS/HSDPA. Heb net ook bij GPSPlaza de screenprotectors besteld. Even kijken of deze wel bevallen.

Ik ben ook bezig geweest met verbinding maken met de telefoon als Wireless modem. Ik wil dit via USB doen en windows ziet wel dat er een nieuw "Generic Serial" device is aangesloten, maar kan geen drivers vinden. Iemand enig idee waar ik die drivers kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodocus365
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 18:52
Heb de telefoon nu paar maanden, bevalt prima. Wat minder is is de bluetooth functie in combinatie met de bluetooth functie die in de auto zit. Blijft aan - en uitschakelen en van al die pingetjes wordt ik kriebelig. Ik heb op geen enkele manier een stabiele verbinding gekregen in ieder geval.

Wat volgens mij aan de hand is, maar daar ben ik te weinig techneut voor, is dat de telefoon na het pairen met de auto ondertussen nog allerlei andere dingen aan het doen is, zoals schermpje uit, checken op email etcetera etcetera en dat de BT hiervan in de war raakt. Die schakelt dan weer uit, de auto zoekt weer telefoon, de telefoon antwoord weer, doet weer wat anders, schakelt weer uit en zo verder.

Probleem had ik met mijn ouwe nokia in ieder geval nooit, maar jah, die doet ook alleen maar bellen....

Blijft natuurlijk wel irritant dat ik deze telefoon niet fatsoenlijk in de bluetooth met de auto krijg.

Iemand hier een oplossing voor???
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Wellicht moet jeje GPRS verbindingen uitzetten zodat hij zich kan richten op BT. Wat voor mij goed werkt is gewoon op de rode "ophangen" toets te drukken. Daarmee killt hij (ook langdurig in mijn ervaring) alle verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
zeef schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 02:19:
[...]

Ja, heel irritant want je mist idd gesprekken. Ik controleer nu veel vaker of 'ie het nog wel doet alleen omdat ik geen gesprekken wil. kan of mag missen :X
Ik heb hier alleen last van wanneer de telefoon aan de lader ligt. Anders nooit.

Denk dat het probleem te maken heeft dat wanneer de telefoon oplaadt dat hij iets te warm wordt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

He he, eindelijk heb ik zonder probleen de Nederlandse troep weten te verwijderen van een Engelse Rom.

Ik gebruik de I-mate rom 1.20.305.3, en kom het volgende probleem tegen, m´n toetsenbord is nu natuurlijk ook in het Engels, aangezien ik de T9 invoer veel gebruik, hoe pas ik dit aan, zodat dit weer in het Nederlands op mijn scherm verschijnd???

Op XDA-Dev staat div. uitleg hierover, maar mijn Engels is zeer beperkt...

Wie O wie kan mij hiermee helpen???

THANKZzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

zo ver ik weet staat het zelfs in dit topic vermeld even kijken of ik het kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik vind de bluetooth in mijn telefoon juist prima werken: pairt prima met headset en blijft ook verbonden. Was met m'n 6680 wel anders...

Maareh, heeft er nog iemand last van dat je -als je iemand belt die in gesprek is- KEIHARD de ingesprektoon hoort door de _luidspreker_ ipv gewoon door het kleine speakertje? Beetje beschamend als je in een stilteruimte iemand belt die in gesprek is :X

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Windkracht13 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:30:
He he, eindelijk heb ik zonder probleen de Nederlandse troep weten te verwijderen van een Engelse Rom.

Ik gebruik de I-mate rom 1.20.305.3, en kom het volgende probleem tegen, m´n toetsenbord is nu natuurlijk ook in het Engels, aangezien ik de T9 invoer veel gebruik, hoe pas ik dit aan, zodat dit weer in het Nederlands op mijn scherm verschijnd???

Op XDA-Dev staat div. uitleg hierover, maar mijn Engels is zeer beperkt...

Wie O wie kan mij hiermee helpen???

THANKZzz...
Niemand met een oplossing, of valt T9 uit te zetten??? 8)7 :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 09:44

smallboy

N/A

Het kan wel, je moet in de map Windows op je phone de volgende bestanden overschrijven met de nederlandse versies (wel even backuppen eerst): dictprob.dat en statdict.dat.

Ik weet niet of het legaal is deze bestanden hier neer te zetten dus dat doe ik niet.

[ Voor 20% gewijzigd door smallboy op 31-01-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wahey
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-03 17:54
Deddiekoel schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:54:
[...]

Volgens mij is het zo met GPRS dat je alleen betaald voor dhet dataverkeer en niet voor de verbinding. Dus in principe zou je bergens last van moeten hebben.

Ik zit nu ook in Belgie en zie dat ik nu een "G" verbinding heb waar ik thuis een "3G" verbinding heb. Zat dus al die tijd keurig op UMTS/HSDPA. Heb net ook bij GPSPlaza de screenprotectors besteld. Even kijken of deze wel bevallen.

Ik ben ook bezig geweest met verbinding maken met de telefoon als Wireless modem. Ik wil dit via USB doen en windows ziet wel dat er een nieuw "Generic Serial" device is aangesloten, maar kan geen drivers vinden. Iemand enig idee waar ik die drivers kan vinden?
De driver staat volgens mij op de CD die bijgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
smallboy schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:06:
Het kan wel, je moet in de map Windows op je phone de volgende bestanden overschrijven met de nederlandse versies (wel even backuppen eerst): dictprob.dat en statdict.dat.

Ik weet niet of het legaal is deze bestanden hier neer te zetten dus dat doe ik niet.
Ik neem aan van wel, het zijn geen unlock apps ofzo. Ik neem aan dat je ze gewoon kunt posten of anders mailen naar degene die ze nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Wanneer komt nou die update naar AKU 3.3 uit??

Voor mensen die ook een headset moeten kopen netals mezelf. Bij de belcompany hebben ze eindelijk de headset van de P3300 binnen die erop past :)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Ik heb inmiddels ook een HTC TyTN, en ben er tevreden mee. Er is een ding waar ik me toch een beetje zorgen over maak. Het lijkt erop dat er soms een plek midden in het scherm zit. Alles werkt nog gewoon, het is een beetje moeilijk uit te leggen. Ik denk zelf dat dit komt omdat ik vanuit de koude buiten lucht een warm kantoor in ga. Na een minuut of 5-10 is het weer bijgetrokken.

Iemand die enig idee heeft wat dit zou kunnen zijn? Moet ik me zorgen gaan maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Ik heb hier geen last van.

Het hoort dus niet.

En geloof me.. mijn tytn wordt ook koud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
Is er al een truckje bekent waarmee tomtom goed draait (slaat vast en scherm valt uit(
Want bij mij loopt hij nog regelmatig vast. De helpdesk zegt dat ze de vario 2 niet ondersteunen.
Hun tip is de sd kaart formateren en opnieuw proberen.

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

AzN_cRzY schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:51:
Wanneer komt nou die update naar AKU 3.3 uit??
HTC heeft nieuw persbericht deur uit gedaan, waarin de deadline van eind januari niet is gehaald. De AKU 3.x update staat nu op medio / eind Maart. En de uitspraak dat alle problemen met de TyTN zouden worden opgelost, hebben ze iets realistischer gemaakt. Een groot aantal problemen zal hier straks mee worden opgelost. O-)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Sixkiller schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:57:
Ik heb inmiddels ook een HTC TyTN, en ben er tevreden mee. Er is een ding waar ik me toch een beetje zorgen over maak. Het lijkt erop dat er soms een plek midden in het scherm zit. Alles werkt nog gewoon, het is een beetje moeilijk uit te leggen. Ik denk zelf dat dit komt omdat ik vanuit de koude buiten lucht een warm kantoor in ga. Na een minuut of 5-10 is het weer bijgetrokken.

Iemand die enig idee heeft wat dit zou kunnen zijn? Moet ik me zorgen gaan maken? ;)
Ik heb dat ook, maar ik heb het idee dat het bij mij condens is onder de screenprotector. Idd is het na 5 min op kamertemperatuur weg. Ik maak me er geen zorgen over, het is bij mij al 2 maanden zo (vanaf dag 1) en mijn Vario II werkt nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 22:18

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

bokkie11 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:51:
Is er al een truckje bekent waarmee tomtom goed draait (slaat vast en scherm valt uit(
Want bij mij loopt hij nog regelmatig vast. De helpdesk zegt dat ze de vario 2 niet ondersteunen.
Hun tip is de sd kaart formateren en opnieuw proberen.
Zegt de helpdesk van Tomtom dat?
Op je SD staat Tomtom toch niet? Alleen de kaart. Dus Tomtom loopt vast vanwege de kaart?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

koksie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:32:
[...]

Ik heb dat ook, maar ik heb het idee dat het bij mij condens is onder de screenprotector. Idd is het na 5 min op kamertemperatuur weg. Ik maak me er geen zorgen over, het is bij mij al 2 maanden zo (vanaf dag 1) en mijn Vario II werkt nog perfect.
Dank je.. Weer een zorg minder. Mocht het alsnog ooit mis gaan dan neem ik wel contact op met HTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
Op een ander forum zeggen ze dat het komt doordat de kaart niet snel genoeg is ofzo.
Maar bij de een werkt het (schijnbaar) wel en bij de ander niet..

Ik ben erg benieuwt hoe ik het goed kan laten draaien..
Oscar the Grouch schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:41:
[...]

Zegt de helpdesk van Tomtom dat?
Op je SD staat Tomtom toch niet? Alleen de kaart. Dus Tomtom loopt vast vanwege de kaart?

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Carnagy schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:11:
[...]

Ik heb hier alleen last van wanneer de telefoon aan de lader ligt. Anders nooit.

Denk dat het probleem te maken heeft dat wanneer de telefoon oplaadt dat hij iets te warm wordt ofzo?
Ik heb hier ook nog steeds last van, wat me opvalt is dat het scherm het nog wel doet, alleen zonder backlight, ook werkt de tijd niet meer, die stond op 16:00 terwijl het alweer 17:00 was.
Ik verdenk weatherpanel er van heb jij die toevallig ook draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
wouterwouter2 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:49:
[...]

Ik heb hier ook nog steeds last van, wat me opvalt is dat het scherm het nog wel doet, alleen zonder backlight, ook werkt de tijd niet meer, die stond op 16:00 terwijl het alweer 17:00 was.
Ik verdenk weatherpanel er van heb jij die toevallig ook draaien?
nee geen weatherpanel

wel spb today screen, maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds afgelopen maandag de trotse eigenaar van een T-Mobile MDA Vario II. Alles werkt perfect, maar er is één ding dat ik nog niet voor elkaar krijg. Als ik de Vario aan mijn lokale wireless netwerk hang via de WiFi kaart kan ik geen shares benaderen van PC's die op hetzelfde netwerk zitten.

Nou had ik ergens gelezen dat ik eerst een VPN verbinding op zou moeten zetten (wat me een beetje loos lijkt, want je zit toch al op 't juiste netwerk), maar ook dat mocht niet echt baten.

Ik zal vast ergens iets fout doen, maar ik krijg het niet echt voor elkaar. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
bokkie11 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:19:
Op een ander forum zeggen ze dat het komt doordat de kaart niet snel genoeg is ofzo.
Maar bij de een werkt het (schijnbaar) wel en bij de ander niet..

Ik ben erg benieuwt hoe ik het goed kan laten draaien..

[...]
Probeer versie 6.1 build 8100 eens, ik heb die en die werkt een stuk beter dan 6.0, 6.01 en 6.02. Versie 6.03 schijnt ook redelijk te werken, al zijn de resultaten niet bij iedereen gunstig. Sommigen met een TyTN melden meer vastlopers, anderen juist geen. Wellicht ff wachten tot TT een update voor de Hermes uitbrengt. Eigenlijk te gek voor woorden dat het op mijn Hermes slechter draait dan op mijn Wizard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Wederom een nOOb vraag,

Helaas beheers ik de Engelse taal niet goed, en daarom blijf ik met een vraag zitten waar ik niet uit kom...

Ik wil het weekend HTC 1.35***** flashen, ik heb Bootloader 1.04.

Mtty :info2=SUPERCID, Is de cid nu unlockt of niet??? Ik wil natuurlijk wel de mogelijkheid behouden om weer terug te kunnen, en niet vast te zitten op 1.09...

Wie kan dit beandwoorden,zodat ik met een gerust hart kan gaan flashen?

THANKZzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Je krijgt als het goed is in mtty een output als HTCSUPERCIDXXXX of HTC000000XXX, waarbij de XXX voor andere letters of getallen staat. Als je die output hebt is je device super CID. Ik weet zo snel niet of dat ook betekent dat je vanuit 1.09 altijd terug kunt naar 1.04, je kunt er ook voor kiezen eerst naar 1.01 MFG te flashen, dan kun je zowiezo altijd terug. Je merkt trouwens snel genoeg of je device supercid is, probeer eens een ROM van een andere taal of operator te flashen, dan krijg je een vendor ID error als je device niet super CID is. Als je die gewoon kunt flashen is je device wel super CID en kun je een ROM naar keuze gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Bedankt voor je reactie,

Mtty zegt bij mij bij info2 alleen maar SUPERCID, geen getallen erachter, ben nu in de war...

THANKZzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Wat houdt super CID eigenlijk in?

Heb net gebeld met T-Mob over mijn dode pixel. Ze komen hem zo halen (nette service) en dan ben ik hem waarschijnlijk 3 weken kwijt :(
Maar ik wil wel perse van die pixel af dus het moet maar. Hij gaat naar een reparateur maar ben benieuwd wat die met een dode pixel wil doen. Ik verwacht dus eigenlijk wel een nieuwe te krijgen. Ben nu wel een beetje huiverig dat ik me hiermee meer problemen op de hals haal. Maar ja, dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik zal je ff een link geven waar dit te vinden is...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=282073

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Wat me nog niet is gelukt... is het mogelijk de map in te stellen waar hij foto's laat? Nu zijn de mogelijkheden beperkt tot de telefoon en de opslagkaart, maar ik heb een gruwelijke hekel aan de 'My documents' structuur, dus ik wil zelf graag een map instellen :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Hot News
.....AKU3.3
Hermes version 2.05.255.101 based on version 1.18.255.106 for HTC WWE
- All the upgraded items (CE, Radio and Applications),
-There is no change without listing between V 2.05.260.101 and V 1.18.260.105
-The mainly change of this version :CE, AP, Radio.

It's almost out.....be patient
Bron: http://forum.xda-develope...hread.php?t=289790&page=8

Of het waar is moet nog blijken, maar lijkt mogelijk. Er is namelijk al een russische AKU 3.x ROM op russische forum opgedoken. :X

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Zijn er hier mensen met een de Holyx 236 GPS unit die Nav4All verkoopt. Ik heb namelijk ergens gelezen dat deze unit zo goedkoop is omdat hij is aangepast...
Ik ga hem dalijk ophalen maar weet nog niet of ik hem kan gebruiken icm mijn Vario II met TomTom. Irritante is dat ik gisteren mijn Vario II heb ingeleverd om de dooie pixel te fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Deddiekoel schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 11:29:
Zijn er hier mensen met een de Holyx 236 GPS unit die Nav4All verkoopt.
Ik heb hem en gebruik hem met TomTom. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Hoe zit het nu precies met SuperCID maken van het toestel en garantie? Ik heb zojuist even de garantie voorwaarden gelezen van mijn HTC TyTN, en daar staat duidelijk in dat het een hardware garantie betreft.. Iemand toevallig enige ervaring met het claimen van garantie op een SuperCID toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Sixkiller schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:23:
Hoe zit het nu precies met SuperCID maken van het toestel en garantie? Ik heb zojuist even de garantie voorwaarden gelezen van mijn HTC TyTN, en daar staat duidelijk in dat het een hardware garantie betreft.. Iemand toevallig enige ervaring met het claimen van garantie op een SuperCID toestel?
Ik kan alleen vertellen dat ik een verbouwde MDA VARIO erbij heb, deze was in het geheel unlockt, software van I-mate erop.

Deze toonde op een gegeven moment kuren, maar deze zonder probleem kunnen omruielen bij T-Mobile... Helaas vervingen ze 'm voor een G4 :(

Ik heb inmiddels me Vario2 ook unlockt, laatste HTC 1.35**** erop, en het draait als een tierelier.
Ook lijkt het, na radio 1.27 erbij gezet te hebben, behaal hogere snelhedenAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v411/hells/36_7_8.gif (GPRS)

[Het kan wel, je moet in de map Windows op je phone de volgende bestanden overschrijven met de nederlandse versies (wel even backuppen eerst): dictprob.dat en statdict.dat], dit om weer een Nederlandstalig toetsenbord te krijgen.

Deze 2 bestanden heb ik kunnen vinden, maar waar moet ik ze overschrijven, in Windows map staan ze niet, wel bij Vario1 het geval???

Iemand een idee???

MZL

[ Voor 32% gewijzigd door Windkracht13 op 03-02-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Ik probeer me MDA 2 te update met de update van t-mobile, maar als ik ga instaleren doet die een reset en blijft op 0% staat. Hij update dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

NEE, dat kan wel kloppen, er is ook nog GEEN update voor de VARIO2...

Een MDA 2 is geen Vario 2.

Kijk uit, anders heb je een baksteen!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Windkracht13 op 03-02-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

beschuit schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 11:44:
[...]

Ik heb hem en gebruik hem met TomTom. Werkt prima!
Ik hem net opgehaald en zo op het oog lijkt het me een topding. Enorm klein. Er zit ook een USB autolader bij, wat ik me nu afvraag is of ik diezelfde lader ook kan gebruiken voor de Vario II zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
Deddiekoel schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:09:
[...]

Er zit ook een USB autolader bij, wat ik me nu afvraag is of ik diezelfde lader ook kan gebruiken voor de Vario II zelf...
Dit zou ik ook wel eens willen weten, ik heb hem namelijk ook maar ik durf het niet uit te proberen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
aj viasco schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:00:
[...]

Dit zou ik ook wel eens willen weten, ik heb hem namelijk ook maar ik durf het niet uit te proberen O-)
Waarschijnlijk werkt dat niet, aangezien de pinnen in de Vario net even anders zijn. Ik heb overigens al verschillende kabels geprobeerd. De meeste doen het niet, maar de Vario gaat er niet stuk van (althans bij mij).

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Tip: Als je geen Exchange gebruikt, maar toch pushmail wilt, biedt Emoze een mooie oplossing. Ik ben het nog aan het testen, maar het lijkt allemaal probleemloos.
www.emoze.com _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door clasimodo op 03-02-2007 19:27 ]

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clasimodo schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:22:
[...]

Waarschijnlijk werkt dat niet, aangezien de pinnen in de Vario net even anders zijn. Ik heb overigens al verschillende kabels geprobeerd. De meeste doen het niet, maar de Vario gaat er niet stuk van (althans bij mij).
Ik ben vandaag bij T for Telecom langs geweest en daar hadden ze een snoertje met een Mini USB aansluiting aan de telefoon kant en aan de andere kant een soort van telefoon stekkertje die je dan weer in een stekker kan steken die weer in de sigaretten aansteker past. Die sigaretten aansteker had ik al voor mijn vorige telefoon (Sony Ericsson K700i) en lijkt ook met m'n nieuwe Vario II het prima te doen. Laad lampje gaat in ieder geval aan op de phone als 'k m'n auto aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

aj viasco schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:00:
[...]
Grootste gevaar is denk ik dat jeje batterij verkloot. Maar ik heb mijn Vario II momenteel niet bij me omdat hij gerepareerd wordt (dode pixel) dus kan ik het zelf niet proberen.

Dan nog even een n00b vraag. Moet een GPS unit in het zicht liggen of kan die ook in je broekzak of zo? Die Holux unit is nl. lekker klein en ik wil hem niet ergens vast plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
Deddiekoel schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:36
Dan nog even een n00b vraag. Moet een GPS unit in het zicht liggen of kan die ook in je broekzak of zo? Die Holux unit is nl. lekker klein en ik wil hem niet ergens vast plakken.
Bij satelliet zoeken moet de ontvanger in het zicht liggen (weet niet of het moet, maar ik doe het altijd zo), daarna kan je het gewoon in je broekzak stoppen oid.

[ Voor 6% gewijzigd door Dark Lord op 04-02-2007 14:23 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

Dat opladen van die dingen maakt waarschijnlijk niks uit, 5 volt is 5 volt, dat is gewoon de usb spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Hmmm, iemand al geprobeert om die lelijke rose kleur van het toestel te krijgen, die je er gratis bij heb gehad van T-Mobile... Ik heb het dan over de letters!!!

Mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024
Mannen,

Ik zit met het volgende probleem......

Ik heb dus een Tytn icm een Motorhelm....waar bluetooth inzit....

De Tytn paired wel gewoon goed met de helm en als ik gebeld wordt dan kan ik opnemen en praten....

Wat ik op dit moment NIET kan is dmv voicecommand bellen via mijn helm....
Als ik op het knopje druk om voicecommand te activeren gebeurd er niks...

Het volgend probleem wat ik heb is om geluiden....muziek dus naar mijn helm te krijgen......

Het rare is dat ik hem al met verschillende andere telefoons wel aan de praat heb gekregen....
oa een nokia 6310 een moto V3 een nokia 8210 enz....

Die telefoons schakelen bij een pairing PERMANENT naar een heaset profiel waardoor all geluiden incl toets geluiden door de helm zijn te horen.....en dus ook muziek.....

De Tytn schakeld alleen naar headset modus als er een telefoon gesprek binnenkomt of uitgaat....

Ik ga ervanuit dat dit een softwarematig probleem is.

Dus kent iemand een programma of meerdere die mij de funtionaliteit geven om een permanent headset profiel te geven zodat AL het geluid via de helm gaat en niet via de telefoon..????

Alvast bedankt.....

Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Bluetoothprobleem heb ik ook: zou leuk zijn als bijv. skype via bluetooth wel kon. Wat me opvalt is dat als je pda geluid maakt tijdens het bellen, dit geluid wél via de headset wordt weergegeven (iig het geluidje voor batterij bijna leeg). Dit hoor je dan dus niet meer via het ding zelf.
Sorcerer8472 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:08:
Ik vind de bluetooth in mijn telefoon juist prima werken: pairt prima met headset en blijft ook verbonden. Was met m'n 6680 wel anders...

Maareh, heeft er nog iemand last van dat je -als je iemand belt die in gesprek is- KEIHARD de ingesprektoon hoort door de _luidspreker_ ipv gewoon door het kleine speakertje? Beetje beschamend als je in een stilteruimte iemand belt die in gesprek is :X
Echt niemand met ditzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024
Ja dat probleem heb ik ook.....haha...

Het kwam ineens nadat ik een hard reset had gedaan.....

Ik heb ook geen idee hoe ik er vanaf kom.....

Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Jawel, nog een vraag,

Hoe verander ik de achtergrond kleur van de Comm Manager, deze is nu blauw, maar wil deze veranderen in zwart... ;)

Is dit mogelijk???

Mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Windkracht13 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:55:
Jawel, nog een vraag,

Hoe verander ik de achtergrond kleur van de Comm Manager, deze is nu blauw, maar wil deze veranderen in zwart... ;)

Is dit mogelijk???
Hoe heb je em blauw gekregen? Bij mij is hij groen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Die groene is ook afgrijselijk...

Ehhh, de mijne is ook groen geweest, heb alleen bij 1.35*****HTC Rom de Extrom achterwegen gelaten.

Wel heb ik de Extrom van T-Mobile erbij gezet, maar welk .cab dat is geweest,weet ik zo ff niet.

Er schijnen verschillende kleuren rond te zwerven op het net, maar kan er geen 1 vinden helaas :O

Mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Sinds een aantal dagen trilt mijn MDA Vario 2 niet meer. Zowel bij de volume instellingen als bij de telefoon instellingen staat dat ie moet trillen. Echter dat gebeurt niet meer.

Iemand enig idee wat er mis kan zijn? (Mijn ROM versie is 1.21.114.3 van 20-6-'06)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Windkracht13 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:12:
Die groene is ook afgrijselijk...

Ehhh, de mijne is ook groen geweest, heb alleen bij 1.35*****HTC Rom de Extrom achterwegen gelaten.

Wel heb ik de Extrom van T-Mobile erbij gezet, maar welk .cab dat is geweest,weet ik zo ff niet.

Er schijnen verschillende kleuren rond te zwerven op het net, maar kan er geen 1 vinden helaas :O

Mzl
Dat roze van t-mobile is ook niet echt geweldig :P
Ik heb WisBar Advance 2 met Dark Vista Theme. Ik zit alleen nog wel met die lelijke t-mobile dialer, moet nog even een mooie Vista achtige vinden met videobellen.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Dat roze van t-mobile is ook niet echt geweldig :P
Ik heb WisBar Advance 2 met Dark Vista Theme. Ik zit alleen nog wel met die lelijke t-mobile dialer, moet nog even een mooie Vista achtige vinden met videobellen.

Ik weet niet of je deze al kon,
http://www.zombienexus.ne...lay.asp?SEC=3&EntryID=477

Heb zelf de 2e van boven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik gebruik op mijn Vario 2 met T-Mobile rom (alles geinstalleerd) dat blue reptile theme van zombinexus, ook de dialer geinstalleerd... als je een bepaalde registry hack toepast werkt ook gewoon de smart-dial functie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
xvanwaart schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:53:
Ik gebruik op mijn Vario 2 met T-Mobile rom (alles geinstalleerd) dat blue reptile theme van zombinexus, ook de dialer geinstalleerd... als je een bepaalde registry hack toepast werkt ook gewoon de smart-dial functie!
een bepaalde registery hack?! ;):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
MDA Vario 2 (NL) geupdate naar HTC TyTN (UK) en werkt lekker snel + stabiel, maar dat laatste was die al. Ik zoek een weather programmatje dat niet via gprs update maar via ActiveSync iemand een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
SPB Weather, als je refresh all doet terwijl je via AS met je desktop verbonden bent download ie de laatste gegevens over je internet verbinding via AS in plv GPRS/UMTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Wat houdt smart-dial in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heeft T-Mobile besloten dat ik met mijn contractverlenging (1jr) nog EUR 299,- moet bijbetalen, ongeacht welk abbonementstype ik neem. Vind dat echt te zot voor woorden. Je kunt hem, als je een nieuw abbonement neemt goedkoper krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je een deel van een naam type en dat je toestel dan suggesties geeft wie je waarschijnlijk wilt bellen.. (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Die website al weleens gezien, maar nog niet geprobeerd. Maar nu ga ik het wel even installeren :)
Zou je willen vertellen welke reghack dat is? :)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:25:
[...]

Dat je een deel van een naam type en dat je toestel dan suggesties geeft wie je waarschijnlijk wilt bellen.. (toch?)
Je volgens mij ook, ik vraag me af waarom T-Mobile dat standaard uitgeschakeld heeft. Want het lijkt me juist hartstikke handig.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Zojuist de laatste HTC ROM op mijn Vario 2 gezet, maar het probleem (niet meer trillen) blijft bestaan. :'(

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
pvtonger schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:32:
Sinds een aantal dagen trilt mijn MDA Vario 2 niet meer. Zowel bij de volume instellingen als bij de telefoon instellingen staat dat ie moet trillen. Echter dat gebeurt niet meer.

Iemand enig idee wat er mis kan zijn? (Mijn ROM versie is 1.21.114.3 van 20-6-'06)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
OK... veel vraag naar zo te zien!
volgens mij was dit hem.
Met een registry editor (als resco registry) HKEY_LOKAL_MACHINE\Security\Phone\Skin opzoeken en dan de map DIALER hernoemen naar DIALER_ en de map PROGRESS naar PROGRESS_ dan direct de telefoon echt uit zetten (met de aan/uit knop ingedrukt dus) en opnieuw opstarten... je hebt dan de originele skin van WM5 (die blauwe) met smart-dial functie... daarna kan je die zombienexus skins installeren met behoud van Smart-dial functie.
Dit zeg ik rechtstreeks uit mijn geheugen dus het kan ook fout zijn maar volgens mij kan er maar weinig misgaan. Natuurlijk kan je altijd het beste even een backup maken zodat je een harde reset kan doen enzo... laat even weten of dit hem was als je het gedaan hebt... ben voor 99,9% zeker aangezien die mappen bij mijn Vario 2 ook daadwerkelijk zo heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Dark Lord schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:20:
Je volgens mij ook, ik vraag me af waarom T-Mobile dat standaard uitgeschakeld heeft. Want het lijkt me juist hartstikke handig.
Bij mij stond die volgens mij wel standaard aan... daarnaast kan je hem ook aanzetten in het menu van je telefoon functie... onder het kopje smart dialing opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

xvanwaart schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 20:00:
[...]
OK... veel vraag naar zo te zien!
volgens mij was dit hem.
Met een registry editor (als resco registry) HKEY_LOKAL_MACHINE\Security\Phone\Skin opzoeken en dan de map DIALER hernoemen naar DIALER_ en de map PROGRESS naar PROGRESS_ dan direct de telefoon echt uit zetten (met de aan/uit knop ingedrukt dus) en opnieuw opstarten... je hebt dan de originele skin van WM5 (die blauwe) met smart-dial functie... daarna kan je die zombienexus skins installeren met behoud van Smart-dial functie.
Dit zeg ik rechtstreeks uit mijn geheugen dus het kan ook fout zijn maar volgens mij kan er maar weinig misgaan. Natuurlijk kan je altijd het beste even een backup maken zodat je een harde reset kan doen enzo... laat even weten of dit hem was als je het gedaan hebt... ben voor 99,9% zeker aangezien die mappen bij mijn Vario 2 ook daadwerkelijk zo heten.
Volgens mij heb ik dit al... Ik heb namelijk ook de normale WM5 skin en smart dial...
Alleen geen idee hoe ik dat ooit geregeld heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakos
  • Laatst online: 11-04-2023
Ik heb de T-mobile MDA2 variant van deze telefoon, ik heb er alleen 2 problemen mee.

1. Als ik muziek op mijn opslagkaart zet en ik ga naar de windows media player dan kan ik niet de opslagkaart als bron selecteren. Er staat alleen maar 'mijn apparaat' tussen. Zelfs als ik de geheugenkaart eruithaal en weer in doe dan krijg ik wel de vraag of er gezocht moet worden naar media op de kaart. Maar als hij klaar is dan kan ik nog steeds niets selecteren buiten de liedjes op het appararaat zelf om. Als ik met verkenner naar de kaart ga en 1 mp3 aanklik dan speelt hij deze wel af. Ik weet dat ik helemaal in het begin nog wel de optie had om de opslagkaart te selecteren maar deze optie zie ik niet meer staan. Weet iemand of ik nog iets moet instellen hiervoor?

2. Ik kan geen video gesprek starten. Ik heb dan wel een G3 verbinding maar als ik de optie videogesprek selecteer dan zegt hij dat het niet mogelijk is dit op te zetten. Hij probeert niet eens te bellen. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

sjaakos schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:41:
Ik heb de T-mobile MDA2 variant van deze telefoon, ik heb er alleen 2 problemen mee.

1. Als ik muziek op mijn opslagkaart zet en ik ga naar de windows media player dan kan ik niet de opslagkaart als bron selecteren. Er staat alleen maar 'mijn apparaat' tussen. Zelfs als ik de geheugenkaart eruithaal en weer in doe dan krijg ik wel de vraag of er gezocht moet worden naar media op de kaart. Maar als hij klaar is dan kan ik nog steeds niets selecteren buiten de liedjes op het appararaat zelf om. Als ik met verkenner naar de kaart ga en 1 mp3 aanklik dan speelt hij deze wel af. Ik weet dat ik helemaal in het begin nog wel de optie had om de opslagkaart te selecteren maar deze optie zie ik niet meer staan. Weet iemand of ik nog iets moet instellen hiervoor?

2. Ik kan geen video gesprek starten. Ik heb dan wel een G3 verbinding maar als ik de optie videogesprek selecteer dan zegt hij dat het niet mogelijk is dit op te zetten. Hij probeert niet eens te bellen. Suggesties?
Ik heb ook een Vario II en ik heb al twee ker gevideobeld. Ik wist hierbij wel zeker dat de ontvangende partij ook kon videobellen. Dus wellicht is de ontvangende partij niet in staat om te videobellen?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.