Nu nog een tevreden bezitter van een MDA 2, nooit geen problemen gehad met T-mobile
Ik geloof dat ik een mazzeltje heb gehad bij T-mobile:
ik wilde in december mn abbo vernieuwen(24maanden) en vertelde de dame v T-mobile dat ik de Vario 2, Relax 150 abbo voor €15.75 p/maand, 4 maanden 50% korting op abbo, bluetooth headset en 1 Gb micro sd, voor het toestel 29,75 moest betalen. Dus ik vraag medewerkster dan hebben we het over vario 2, ja klopt. 2x gevraagd.
Na 2 dgn maar eens gebeld of de besteling goed geplaatst was. U heeft besteld de vario, nee vario 2, ohw ik bel u terug.
ik kreeg een mda 3 compact geleverd en 2 bestellings bevestigingen ontvangen waarbij de ene over 12 maand abbo en de ander over 24 maand sprak. Echt een rotzooitje daar dus.
De Compact aan de deur geweigerd en na een week was die retour en verwerkt. Direkt die maandag een vario 2 op de zelfde aanbieding besteld, ja komt goed. Niet dus!! Niet verwerkt. Ik weer bellen en verteld dat ik het nu echt zat was en dat ik wel aardige telefoonkosten kreeg van ze.
Medewerkster van afd. commercieel, eh ja maar ik kan je die aanbieding niet doen hij staat nu voor €199,00, ik, ja sorry hoor maar dat station ben ik al vergepasseerd. Hij was eerst 69,75 dus voor 30 kan ie zeker. Maar regel het maar want ik zit te denken om met Tros-radar of Kassa te gaan bellen. Ik bel u morgen terug met een definitief aanbod meneer.
En ja netjes voor de afgesprokentijd belde ze, ja we mogen de vario 2 voor die aanbieding aanbieden. Ik blij, paar dagen later gebeld of de bestelling door was, medewerkster las even mn totale dosier door en zei;
dat ze het toestel niet gratis hebben kunnen maken voor de ongemakken van het bellen vanaf 27 december ik zal eens even kijken, paar tellen later u krijgt em gratis en 5 ipv 4 maanden 50% korting op abbo. En als het goed gaat vertelde ze dat ik em aan het eind van de week binnen heb, werd met spoed verzonden, we wachten af. Misschien toch een geluk bij een ongeluk, ik heb echt heel veel gebeld. De laatste 2 medewerkers boden hun excuus netjes aan en bedankten mij dat ik nog klant wenste te blijven. Dus wel erg netjes!!
Of heeft iemand de Vario 2 goedkoper, ik ben verder niet echt op de hoogte van geboden aanbiedingen en voor wat voor prijs.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 24-01-2007 03:39
]