Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Je moet toch je productcode opgeven?
De juiste code is: 0528792

[ Voor 7% gewijzigd door GKW op 31-12-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er alles nog eens afgehaald van men pc en pc suite en software updater opnieuw geinstalleerd en moet nergens een productcode ingeven enkel modelnummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:00:
heb er alles nog eens afgehaald van men pc en pc suite en software updater opnieuw geinstalleerd en moet nergens een productcode ingeven enkel modelnummer
Dan wordt dan waarschijnlijk via de updater uitgelezen.
Is het wel een nederlands toestel?

Heb zelf alleen maar via FOTA geupdate.

Sorry, ik kan je niet verder helpen.

[ Voor 18% gewijzigd door GKW op 31-12-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is me gelukt met een tool waarmee je de productcode kan veranderen en dan rechtstreeks updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 10:43

yassine

Nothing to it but to do it!

IK kan niet meer inloggen op Windows Live Messenger, hebben meer mensen dit??

Ik krijg als foutmelding dat er Internationale kabels in China kapot zij gegaan middels een aardbeving.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:49:
is me gelukt met een tool waarmee je de productcode kan veranderen en dan rechtstreeks updaten
Je had dus een niet europees toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk het wel volgens de produktcode, heb het tweedehands gekocht maar toen stond er nederlandse taal op dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 21:26

DataGhost

iPL dev

yassine schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:38:

Ik krijg als foutmelding dat er Internationale kabels in China kapot zij gegaan middels een aardbeving.
8)7
Dat vind ik niet eens zo vreemd. Je hebt het programma toch ook vanuit china gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 10:43

yassine

Nothing to it but to do it!

DataGhost schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:49:
[...]

Dat vind ik niet eens zo vreemd. Je hebt het programma toch ook vanuit china gedownload?
|:( Volgens mij haal je 2 problemen door elkaar ;)

Dit is gewoon het windows live messenger for mobile programma, die rechtstreeks van hun site kunt downloaden. Alleen kan ik sinds een paar dagen- om de reden die ik al opnoemde- niet meer inloggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

yassine schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:53:
[...]

|:( Volgens mij haal je 2 problemen door elkaar ;)

Dit is gewoon het windows live messenger for mobile programma, die rechtstreeks van hun site kunt downloaden. Alleen kan ik sinds een paar dagen- om de reden die ik al opnoemde- niet meer inloggen 8)7
Ja, dat bedoel ik ook. Ik had deze in ieder geval vanaf de MSN China-site gedownload. Het is niet vreemd om dan aan te nemen dat deze default op zoek zal gaan naar een server in china om verbinding te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje als relatief nieuwe gebruiker:

Ik heb van veel contacten ook de verjaardag beschikbaar in de Contacten. Op mijn oude Treo 650 kon ik vervolgens in de calender zien wanneer wie jarig was. Kan dat ook op de Nokia N80? Of heb ik daar andere software voor nodig?

Thx, Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:29:
Ik heb van veel contacten ook de verjaardag beschikbaar in de Contacten. Op mijn oude Treo 650 kon ik vervolgens in de calender zien wanneer wie jarig was. Kan dat ook op de Nokia N80? Of heb ik daar andere software voor nodig?

Thx, Wim
Kan allemaal in de N80.
Ook alarmbellen laten rinkelen als reminder als er iemand jarig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mergazer schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:27:

Ook heb ik sinds ik een smsje heb verzonden op een plek waar ik geen bereik had last van het "SMS wordt verzonden icoontje", het staat constant boven in de hoek en gaat ook niet weg na een harde reset. Volgens mij stond dit probleem ook in een eerder topic alleen kon ik het niet zo snel terug vinden. Alvast bedankt!
Had ik ook tijdens oud en nieuw. Het SMS-je blijft in de outbox staan. Als je hem weer opnieuw verzendt, dan wordt ie verwijderd uit je outbox en het icoontje verdwijnt ook weer (althans bij mij wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibby schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:34:
[...]

Kan allemaal in de N80.
OK, maar hoe dan? Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden waarbij de calender automatisch de verjaardagen uit de Contacten vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 14:58
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:52:
Ik zag de N80 bij een Orange shop, ze vertelden me bij een abbo van 25 euro p/m dat daar voor 6 euro een internet abbo bij in zit.
Met andere woorden, je kunt dan bellen voor 19 euro p/m.

Ik moet dan 200 euro voor het toestel betalen, maar wanneer ik voor een cadeau kies dan kan ik ook voor een 30 euro korting kiezen.
Dan betaal ik dus 170 euro voor het toestel in combinatie met het hier bovengenoemde abbo.

Graag zou ik willen weten of dit een beetje een aantrekkelijk abbo is?
Mocht iemand iets beter weten dan hoor ik dat graag! :)
Je moet gewoon sowieso afdingen op die apparaten. Ik heb mn N80 met Vodafone 27.50 (wel 2 jaar) voor 40 euro.
Edit: en voor nieuwe toestellen hoef je het niet te doen, daar kan je een verzekering voor nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door j_bos op 02-01-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
j_bos schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:16:
Ik heb mn N80 met Vodafone 27.50 (wel 2 jaar) voor 40 euro.
Ik met 'n Telfort € 20,- in de maand voor € 28,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:23:
OK, maar hoe dan? Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden waarbij de calender automatisch de verjaardagen uit de Contacten vermeld.
OK, zal het ff beschrijven:
Ga naar de agenda -> Selecteer een datum -> Kies opties -> Nieuw Item -> Verjaardag.
Tik bij Gelegenheid de naam van de persoon.
Scrol naar beneden en zet het signaal op Aan!
Nu kun je ook de tijd en datum van het signaal ingeven.
Niet vergeten op te slaan.
Werkt perfect.

En als je de telefoon in de Actieve standby hebt staan zie je het ook nog eens heel de dag op je scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:41

Prosperot

Today is a gift...

Ibby schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:34:
[...]

Kan allemaal in de N80.
Helaas, kan NIET. Tenminste niet met de verjaardagsinfo uit je 'contacten'. Wel als je de verjaardagsinfo rechtstreeks in je agenda invoert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yassine schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:38:

8)7
Ik krijg zoals eerder al vermeld de melding dat ik me moet registreren. En dat doet ie dus niet, heb contact gehad met Microsoft en het kwam er op neer dat je met een Vodafone nummer niet kan registreren en dus niet Windows Live Messenger kan gebruiken, terwijl het voorheen zo perfect werkte, erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prosperot schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:10:
[...]

Helaas, kan NIET. Tenminste niet met de verjaardagsinfo uit je 'contacten'. Wel als je de verjaardagsinfo rechtstreeks in je agenda invoert....
Ligt het nou aan mij of zet hij als je een verjaardag invoert niet meer ieder jaar opnieuw de verjaardag + leeftijd erin? dat was met voorgaande modellen wel zo, ik heb het in mijn 6230 tenminste wel altijd gehad.
Vind ik wel erg jammer want ik ben zo'n type die verjaardagen vergeet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:59:
Ligt het nou aan mij of zet hij als je een verjaardag invoert niet meer ieder jaar opnieuw de verjaardag + leeftijd erin? dat was met voorgaande modellen wel zo, ik heb het in mijn 6230 tenminste wel altijd gehad.
Vind ik wel erg jammer want ik ben zo'n type die verjaardagen vergeet |:(
Werkt bij mij in ieder geval nog wel. Alleen de leeftijd wordt niet vermeld.
Één keer invoeren en het staat er tot 20.... in. Dan is mijn telefoon allang dood :'(
En ik misschien ook wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibby schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:05:
[...]

Werkt bij mij in ieder geval nog wel. Alleen de leeftijd wordt niet vermeld.
Één keer invoeren en het staat er tot 20.... in. Dan is mijn telefoon allang dood :'(
En ik misschien ook wel O-)
T was idd de leeftijd, dan zal ik eerder de fout hebben gemaakt dat ik t als memo heb gezet ofzo 8)7
Thnx voor de reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:54
Prosperot schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:10:
[...]

Je hebt er wel een programma voor, die haalt dan de datum uit de contacten en zet em in je agenda. Je kan er dan ook een reminder aan koppelen zodat je 1/2/3/4/etc dagen vantevoren een "berichtje" krijgt dat die persoon jarig is. Programma heet Best Birthday en is van Smartphoneware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:53
DoubleD1980 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 00:29:
[...]

Je hebt er wel een programma voor, die haalt dan de datum uit de contacten en zet em in je agenda. Je kan er dan ook een reminder aan koppelen zodat je 1/2/3/4/etc dagen vantevoren een "berichtje" krijgt dat die persoon jarig is. Programma heet Best Birthday en is van Smartphoneware.
als je je contacten via outlook syncroniseerd en daar bij details van een contact de verjaardag inzet wordt de verjaardag ook automatisch weergegeven in de kalender op de leeftijd na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheMystery schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:08:
[...]

als je je contacten via outlook syncroniseerd en daar bij details van een contact de verjaardag inzet wordt de verjaardag ook automatisch weergegeven in de kalender op de leeftijd na dan.
Ik krijg het niet voor elkaar. Vul de verjaardag van een persoon in in Contacten. (bijvoorbeeld. 04-01-1970)..
Ik krijg op 4-jan-2007 echt geen vermelding van die persoon in de agenda.
(geen items) op die datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel een ander vraagje:

Ik heb eindelijk TomTom 6.0.1 voor op mijn n80 (dit werkt :) alleen heb ik nog geen maps), nu wil ik graag de benelux mapjes erop zetten maar geen idee hoe ik dit zou moeten doen? Of is dit gewoon een kwestie van mapjes overslepen op je geheugenkaartje en tom tom laten zoeken?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:18:

Ik heb eindelijk TomTom 6.0.1 voor op mijn n80 (dit werkt :) alleen heb ik nog geen maps), nu wil ik graag de benelux mapjes erop zetten maar geen idee hoe ik dit zou moeten doen? Of is dit gewoon een kwestie van mapjes overslepen op je geheugenkaartje en tom tom laten zoeken?
Volgens mij is het gewoon een kwestie van de installer volgen, anders moet je even in het boekje kijken. Verder is dit niet het TomTom-topic, maar het Nokia N80-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:18:

offtopic:
Tomtom heeft een helpdesk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Mapje benelux met daarin direct de bestanden gewoon in de root van je sdkaartje zetten, werkte prima hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Laatst online: 19:14

Zillion01

Obey your screen!

Ik heb problemen met het copieren van een bestand van 120 mb van tomtom naar mijn geheugenkaartje... bij ongeveer 80% blijft het copieren hangen. Ik gebruik PC suite 6.81, firmware versie 4.0623.0.41. Ik heb nog 870mb vrij op het 2gb sd kaartje. Iemand een idee? Ik heb geen kaartreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Zillion01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:33:
Ik heb problemen met het copieren van een bestand van 120 mb van tomtom naar mijn geheugenkaartje... bij ongeveer 80% blijft het copieren hangen. Ik gebruik PC suite 6.81, firmware versie 4.0623.0.41. Ik heb nog 870mb vrij op het 2gb sd kaartje. Iemand een idee? Ik heb geen kaartreader.
Probeer eens niet via PC suite te connecten, maar via gegevensoverdracht. Dan zou hij in je windows gewoon een extra schijf moeten zien (alsof je een USB stick erin doet).
Misschien heb je dan minder ellende.

Dit moet je dus kiezen op je telefoon als je de kabel erin doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zillion01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:33:
Gebruik je Pc Suite met overbrengen? Persoonlijk zou ik dan eens proberen om je telefoon als massaopslag apparaat te zetten. Optie gegevensoverdracht selecteren als je hem aansluit op de pc. Dan is je telefoon in principe hetzelfde als een cardreader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 00:29:
[...]

Ja, dat programmaatje werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Laatst online: 19:14

Zillion01

Obey your screen!

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:54:
[...]

Gebruik je Pc Suite met overbrengen? Persoonlijk zou ik dan eens proberen om je telefoon als massaopslag apparaat te zetten. Optie gegevensoverdracht selecteren als je hem aansluit op de pc. Dan is je telefoon in principe hetzelfde als een cardreader...
tx ik bleef de problemen houden dus ik heb maar een heuse Sweex cardreader gekocht. Ach kan ik voortaan ook lekker snel mp3 albums erop pleuren en kan ik die Nokia PC suite flauwekul deinstalleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:21:
[...]

Ik krijg het niet voor elkaar. Vul de verjaardag van een persoon in in Contacten. (bijvoorbeeld. 04-01-1970)..
Ik krijg op 4-jan-2007 echt geen vermelding van die persoon in de agenda.
(geen items) op die datum.
Bij mij werkt het wel ze staan in outlook en in mijn telefoon als ik ze synchroniseer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Is er een mogelijkheid om PC Suite onder Windows Vista Buisness N te draaien?
Ik krijg nu telkens een foutmelding als ik de CD-ROM erin stop.

De installatie is gelukt.
Heb de setup van de Nokia site gedownload.
Even checken of PC Suite nu ook echt werkt :P

Hij werkt _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Radiance op 03-01-2007 19:22 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

en als je hem in windows 2000/xp compatibility stand zet?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:55

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik heb nu iets zwaar irritants met mn N80.
Ik was laatst gewoon aan t internetten via de standaard browser.
Gewoon normaal afgesloten enzo verder niks bijzonders gedaan. Maar nu als ik de browser weer wil starten krijg ik een foutmelding : Web: Al in gebruik.
Maar het rare is dat deze applicatie helemaal niet actief staat en ook na aan en uitzetten, krijg ik het niet voor elkaar.
Toch wel erg lastig aangezien ik deze vaak gebruik. Iemand een oplossing?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:55

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Hoe?

Laat maar heb t al

[ Voor 9% gewijzigd door master_viper op 03-01-2007 23:58 ]

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Kun je aangeven hoe je dit hebt opgelost?

Hebben we meteen weer een oplossing voor in dit topic erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 15:35
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:40:
[...]

Heb bovenstaande problemen zelf ook gehad en toch echt zelf simpel opgelost.
Deze problemen heb ik ook (nogsteeds na upgrade naar: 4.0623.0.42) en al een keer eerder gehad.

Deels heb ik dit opgelost door via Tools>App.Mgr.> de sis bestanden opieuw te installeren en door via Options>Settings>Sw.Inst naar All en Online Certif. Check naar Off te zetten.

Echter krijg nogsteeds de melding als ik de telefoon aanzet: Untrusted Software found. Dit is idd vrij irritant. En ik verrek het om naar een NSP te gaan, want dat is volgens mij niet nodig.

Vraag van mij: kan je via de reguliere filemanager deze sis bestanden verwijderen of heb ik daar de Ybrowser voor nodig? En zo ja, wat is dan de folder waar ze staan?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
@r!k schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:20:
[...]

Kun je aangeven hoe je dit hebt opgelost?

Hebben we meteen weer een oplossing voor in dit topic erbij :)
Aangenomen dat dit een serieuze vraag is....

Staat in de TS sinds deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Nightjar schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:04:
[...]

Aangenomen dat dit een serieuze vraag is....

Staat in de TS sinds deel 1.
:X

my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
Echt irritant, als ik me een paar dagen niet geschoren heb en ik breng me tel naar me oor blijven die haartje steken in een of ander randje ofzo, vrij pijnlijk :(

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:52

404error

Page Not Found

Matthijs schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:41:
Echt irritant, als ik me een paar dagen niet geschoren heb en ik breng me tel naar me oor blijven die haartje steken in een of ander randje ofzo, vrij pijnlijk :(

Iemand suggesties?
Heb ik ook, 1 tip: vaker scheren! >:)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
404error schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:03:
[...]

Heb ik ook, 1 tip: vaker scheren! >:)
Je kan je baard afplakken. Pas op, je harst dan ook heel eenvoudig je kaaklijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Matthijs schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:41:

Iemand suggesties?
Haha, daar heb ik vaker topics over gezien ja, reviews zoekende voor de aankoop :P Een tip die me is bijgebleven (ik scheer me wel vaak dus geen last van en niet uitgeprobeerd): plak het af met een dun stukje doorzichtig plakband. Dat is bijna niet te zien en het schijnt goed te werken :)

Anders kan je ook kitten natuurlijk 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.kitbedrijfvanveen.nl/images/kitspuit.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door DataGhost op 08-01-2007 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van internet een DivX player voor symbian gedownload, geinstalleerd, maar geeft aan dat de test periode voorbij is en dat ik een andere moet downloaden. Maar ik kom steeds dezelfde tegen.

Iemand ervaring met DivX afspelen op zn N80.
Want alles converteren naar 3gp of naar mp4 heb ik ook geen zin in.

Of zijn er nog andere divx spelers voor op deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:36
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:34:
Ik heb van internet een DivX player voor symbian gedownload, geinstalleerd, maar geeft aan dat de test periode voorbij is en dat ik een andere moet downloaden. Maar ik kom steeds dezelfde tegen.

Zet die DivX Player maar uit je hoofd ;) Die werkt naar mijn weten niet goed, en dan moet je nog steeds je DivX'jes omzetten naar een kleiner formaat.

3GP en MP4 werken bij mij super!

Voor wie het nog niet heeft geprobeerd: Google maps werkt echt super op de N80, klik

[ Voor 9% gewijzigd door Danielson op 08-01-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
Divx player werkt hier prima moet ik zeggen, je moet alleen wel omzetten... Heb zelf tomtom6 op me n80, kaarten van heel west europa, werkt ook in offline modus. Superhandig dus! Vooral als je kan invoeren op welke hoek van 2 straten je staat, en zo je locatie kan bepalen, evenals NP's (nuttige plaatsen, hoe duf kun je het maken, doe dan Cool Places oid, iig engels :+ ) die in de buurt liggen, zoals restaurants / winkelcentra / parkeergarages etc, bij de meeste staat nog een telefoonnummer ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:34:

Misschien een stomme vraag , heb je Smartmovie al eens geprobeert ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Werkt dat wifi trouwens 'n beetje of hoef je 'm daarom niet te kopen? (om bijv ff snel mail te checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt goed. Alleen heb ik gemerkt, dat als je hem oplaadt alles juist wa slechter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Als ie in de oplader zit bedoel je en dan opzoek gaat naar draadloze netwerken? Graag iets duidelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
-Japser- schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:12:
Werkt dat wifi trouwens 'n beetje of hoef je 'm daarom niet te kopen? (om bijv ff snel mail te checken)
Werkt super vet hoor. En nog eens snel ook.
Bestanden delen, internetten, mailen en msn.

Als ik muziek wil hebben zoek ik het via wifi ff snel op en meteen downen op de phone.
Kan er nu al niet meer mee zonder.

Wat ook leuk is. Als ik mij Streamer aanzet komt mijn N80 ook in die lijst te staan.
Ik kan dan zelfs via de gsm muziek selecteren en afspelen via de streamer.
Werkt net als een afstandbediening. Maar nu zie ik de muziek op het display van de phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, als je hem aan het opladen bent. Niet alleen het opzoeken van draadloze netwerken. Alle internet-gerelateerde dingen, zoals mail, browser, gmail app, ... via wifi gaan dan slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
Weet iemand een programma waarbij je kan zien in je lijst met gebelde contact personen, wat het bijbehorende nummer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:44
Nightjar schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:24:
Weet iemand een programma waarbij je kan zien in je lijst met gebelde contact personen, wat het bijbehorende nummer is?
ja, contactenlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
hahaha, maar dat bedoel ik natuurlijk niet. Het nummer in je gebelde lijst. Nu zie ja alleen een naam en een icoontje. Ik wil het nummer gelijk zien.

Er is een workaround ergens gepost in februari:
Q. When I've missed a call, Log just shows me the name of the caller. While this is very friendly, it would be useful to know which number they were calling from (e.g. home or mobile) and also show the number itself, so that I could dial back from my own (cheaper) landline. Can this be done?

A. Yes, but it's not very elegant. Still, in 'Recent calls | Missed calls', use 'Options | Use number | Edit'. This will show you the number.

Dus nogmaals, is er een prog wat dit ondervangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightjar schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:24:
Volgens mij kan dat met Alon Software Contact Guide,je kan eerst een trail dll om te kijken of het wel mogelijk is.

O-) p.s
Misschien een idee voor jou : Wat ik heb gedaan om dit op te lossen ( toen nog op mijn oude 6680 ) is bij de settings dus wanneer je een nieuw contact maakt of oude bewerkt, in het vakje waar de voornaam komt , ook de achternaam te zetten en in het vakje waar je de achternaam zet heb ik het telefoonnummer gezet.En wanneer hij meerdere telefoonnummers heeft/gebruikt maak je voor zijn naam meerdere contacten . Dus wanneer b.v Piet Janssen 1 belt zie ik zijn naam en telefoonnummer en wanneer hij met zijn gsm belt zie ik Piet Janssen 2 en zijn gsm nummer!
;)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 11:13 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 08:38:
[...]

Volgens mij kan dat met Alon Software Contact Guide,je kan eerst een trail dll om te kijken of het wel mogelijk is.

O-) p.s
Misschien een idee voor jou : Wat ik heb gedaan om dit op te lossen ( toen nog op mijn oude 6680 ) is bij de settings dus wanneer je een nieuw contact maakt of oude bewerkt, in het vakje waar de voornaam komt , ook de achternaam te zetten en in het vakje waar je de achternaam zet heb ik het telefoonnummer gezet.En wanneer hij meerdere telefoonnummers heeft/gebruikt maak je voor zijn naam meerdere contacten . Dus wanneer b.v Piet Janssen 1 belt zie ik zijn naam en telefoonnummer en wanneer hij met zijn gsm belt zie ik Piet Janssen 2 en zijn gsm nummer!
;)
Goeie tip. Thanx! Heb al een programma gevonden waarmee je de contacten kan aanpassen zoals jij omschrijft. Dat programma heet WinFonie2. Zal het is gaan proberen of anders met de software van ALON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Nightjar schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:40:
[...]

hahaha, maar dat bedoel ik natuurlijk niet. Het nummer in je gebelde lijst. Nu zie ja alleen een naam en een icoontje. Ik wil het nummer gelijk zien.

Er is een workaround ergens gepost in februari:
Q. When I've missed a call, Log just shows me the name of the caller. While this is very friendly, it would be useful to know which number they were calling from (e.g. home or mobile) and also show the number itself, so that I could dial back from my own (cheaper) landline. Can this be done?

A. Yes, but it's not very elegant. Still, in 'Recent calls | Missed calls', use 'Options | Use number | Edit'. This will show you the number.

Dus nogmaals, is er een prog wat dit ondervangt?
In dat logboek staat naast elk nummer een mooi icoontje van welk nummer het is, dus als je dat even organiseerd in je contactenlijst kan het ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Als ik een SMS krijg van een nieuw voicemailbericht geeft hij aan dat nummer XXXXXXXXX mij heeft geprobeert te bellen. Is er ook een progje dat hij het nummer opzoekt in het telefoonboek en de bijbehorende naam ervoor in de plaats zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
404error schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:02:
Als ik een SMS krijg van een nieuw voicemailbericht geeft hij aan dat nummer XXXXXXXXX mij heeft geprobeert te bellen. Is er ook een progje dat hij het nummer opzoekt in het telefoonboek en de bijbehorende naam ervoor in de plaats zet?
nee want dat is een dienst van je provider, die kent je contactenlijst niet

[ Voor 4% gewijzigd door Moning2 op 11-01-2007 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Moning2 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:12:
[...]

nee want dat is een dienst van je provider, die kent je contactenlijst niet
Is niet helemaal waar. Dit is softwarematig mogelijk. Ik heb ooit een Siemens C35i gehad en die deed dit namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:02:
Voor mij is het ook een bekend probleem. Ik zit sinds kort bij Telfort en die geeft de naam ook niet weer bij het telefoonnummer. Terwijl een paar weken terug had ik nog Kpn Hi met dezelfde N80 en die zette wel de naam neer bij het telefoonnummer.
Ik vind het totaal niet handig werken zonder naam, |:( want nu moet ik eerst het nummer bellen om te kijken welke naam bij het nummer hoort.
Ik hoop dat iemand er een oplossing voor weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie wilt skypen, iSkoot is uit en werkt. http://www.iskoot.com/
Af en toe krijg je de melding dat hem niet kan aanmelden, maar gewoon blijven doen en dan meld ie zich wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:21:
Voor wie wilt skypen, iSkoot is uit en werkt. http://www.iskoot.com/
Af en toe krijg je de melding dat hem niet kan aanmelden, maar gewoon blijven doen en dan meld ie zich wel aan.
Als ik het opstart dan sluit ie ook meteen weer af... dus echt goed werken vind ik het niet, ik heb ook al een herstart van de telefoon geprobeerd maar dat mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:13:
[...]

Voor mij is het ook een bekend probleem. Ik zit sinds kort bij Telfort en die geeft de naam ook niet weer bij het telefoonnummer. Terwijl een paar weken terug had ik nog Kpn Hi met dezelfde N80 en die zette wel de naam neer bij het telefoonnummer.
Ik vind het totaal niet handig werken zonder naam, |:( want nu moet ik eerst het nummer bellen om te kijken welke naam bij het nummer hoort.
Ik hoop dat iemand er een oplossing voor weet.
Heb je gekeken of hetzelfde nummer niet toevallig ook bij iemand anders staat? Normaal gesproken zoekt hij namelijk wel de naam bij een nummer, tenzij het nummer ook bij een andere naam staat. Misschien dezelfde naam op de Sim ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:05:
[...]

Als ik het opstart dan sluit ie ook meteen weer af... dus echt goed werken vind ik het niet, ik heb ook al een herstart van de telefoon geprobeerd maar dat mocht niet baten.
Dit heb ik dus ook... balen wel, eindelijk een mooi progje maar valt tegen.
iemand al geprobeerd voor een ander type nokia dit progje te downloaden? Misschien dat hij dan wel werkt?

edit:
Ok, werkt dus nie, heb voor de E61 geprobeert maar is pcies zelfde progje en doet tzelfde...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
even de taal van je N80 op Engels zetten, dan moet het werken. ;) Kun je later weer terugzetten. Moet zeggen dat het niet echt super werkt hier, maar is ook nog een Beta versie

[ Voor 45% gewijzigd door Maite op 12-01-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-08 14:22

Neiltwo2

Neil

Nou, ik heb dus een tijdje de n80, en ik heb wat problemen.

- Wifi werkt slecht. Dicht bij de router werkt hij goed, maar verder er vandaan (op de wc 0-)) loopt hij soms vast. Hiermee bedoel ik dus echt vast lopen. hij gaat zoeken, hij vind wireless lan, maaar als ik wil connecten, blijft hij connecten, en is hij vast gelopen. is dit op te lossen? (Mijn psp heeft daar wel perfect bereik)

- Soms als ik maar 20 sms'jes ofzo in mn inbox heb, krijg ik zo'n error dat mijn sms vol zit.. dan kan ik ook niet meer zien wie die gestuurd heeft. ook daarna krijg ik dat sms'je niet meer... hoe kan het dat mijn geheugen zo snel vol zit?

Verder is het een vette telefoon =) nette camera, alles werkt (alleen beetje langzaam allemaal)

Neil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 20:48
Wie gebruikt hier simple center als media server?
Is er ook een andere optie?

Ik denk vandaag zal het eens installeren.
Is het een trail programma van 30 dagen?!
Heeft nokia daar verder geen software of key bij deze telefoon gedaan?
Verder kan ik niet browsen van mijn laptop -> N80.
Dat zou toch makkelijk moeten zijn met een UPnP apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

PaRaPenT schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 20:23:
Wie gebruikt hier simple center als media server?
Is er ook een andere optie?

Ik denk vandaag zal het eens installeren.
Is het een trail programma van 30 dagen?!
Heeft nokia daar verder geen software of key bij deze telefoon gedaan?
Verder kan ik niet browsen van mijn laptop -> N80.
Dat zou toch makkelijk moeten zijn met een UPnP apparaat?
Het werkt bij mij ook voor geen meter nee. Ik heb er nu maar Apache op gezet, daarmee kan ik meuk downloaden van mn telefoon. Apache ook op mn laptop en ik kan met een bookmark in Opera ook makkelijk bij de bestanden op mn laptop :) Praktisch is het niet echt inderdaad, maar het doet z'n werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag onderstaande tip ergens staan:

Rinkeltijd instellen

T-mobile
**61*+31624 mob nr 10 cijfers*11*aantal seconden in een veelvoud van 5 en maximaal 30# bellen

Vodafone
Eerst voicemailbox nummer opvragen
*#61#
daarna
**61*voicemailbox nummer*11* aantal seconden in een veelvoud van 5 en maximaal 30# bellen

Telfort
**61*voicemailbox nummer** aantal seconden in een veelvoud van 5 en maximaal 30# bellen

het voicemailbox nummer is bij de 0645, 0647, 0616 en 0626 nummers (dit zijn dus de eerste vier cijfers van het mobiele nummer) het telefoonnummer plus 1000. Dit wil dus zeggen dat er bij het 7e getal 1 opgeteld moet worden. Als de klant een naar telfort geporteerd nummer heeft, dan is het voicemailbox nummer niet het oude nummer +1000 maar het telfortnummer +1000.

Orange (alleen voor abonementen)
**61*+31628500560*11* aantal seconden in een veelvoud van 5 en maximaal 30# bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Ben nu ook de gelukkige eigenaar van een N80, bevalt tot nu toe erg goed, wat een opties heeft het ding zeg! Wél had ik verwacht dat ik wat meer draadloze netwerken kon vinden, want er staat er maar eentje in, terwijl mijn laptop er een stuk of 8 vind.. of ik moet wat fout doen?

Ook werkt PC Suite hier niet echt, als ik het kabeltje er in duw en het programma opstart(of andersom) vraagt de n80 dus wat ik wil, kies ik voor pc suite en is hij vervolgens heeel erg lang aan't zoeken, maar vind uiteindelijk mijn telefoon niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:54
Neiltwo2 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:46:
- Soms als ik maar 20 sms'jes ofzo in mn inbox heb, krijg ik zo'n error dat mijn sms vol zit.. dan kan ik ook niet meer zien wie die gestuurd heeft. ook daarna krijg ik dat sms'je niet meer... hoe kan het dat mijn geheugen zo snel vol zit?
Ik heb nu zo'n 2000 smsjes in mijn inbox en geen geheugenproblemen hier. Ik denk trouwens dat het om t interne geheugen gaat. Heb je als je die error krijgt toevallig veel programma's open staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
-Japser- schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:54:
Ben nu ook de gelukkige eigenaar van een N80, bevalt tot nu toe erg goed, wat een opties heeft het ding zeg! Wél had ik verwacht dat ik wat meer draadloze netwerken kon vinden, want er staat er maar eentje in, terwijl mijn laptop er een stuk of 8 vind.. of ik moet wat fout doen?

Ook werkt PC Suite hier niet echt, als ik het kabeltje er in duw en het programma opstart(of andersom) vraagt de n80 dus wat ik wil, kies ik voor pc suite en is hij vervolgens heeel erg lang aan't zoeken, maar vind uiteindelijk mijn telefoon niet :?
de n80 heeft niet zon geweldig sterke antenne (1 mW en je laptop denk ik wel 10 mW of wel meer) en dat usb kabeltje is een crisis, je moet em iets naar beneden duwen en zo houden om een goede verbinding te krijgen en te behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Moning2 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:47:
[...]

de n80 heeft niet zon geweldig sterke antenne (1 mW en je laptop denk ik wel 10 mW of wel meer) en dat usb kabeltje is een crisis, je moet em iets naar beneden duwen en zo houden om een goede verbinding te krijgen en te behouden
Oke dan, maar het vreemde is dus dat ik wel het icoontje op mijn telefoon zie dat er een usb verbinding actief is, maar pc suite ziet hem niet?

En wat wordt er bij die Wlan precies bedoelt met een internettoegangspunt definieren? Wanneer moet je dit doen, en als je 't een maal gedaan hebt kan je 'm weer verbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 07:16
-Japser- schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:04:
[...]

Oke dan, maar het vreemde is dus dat ik wel het icoontje op mijn telefoon zie dat er een usb verbinding actief is, maar pc suite ziet hem niet?

En wat wordt er bij die Wlan precies bedoelt met een internettoegangspunt definieren? Wanneer moet je dit doen, en als je 't een maal gedaan hebt kan je 'm weer verbreken?
Als je goed is hoef je dat maar 1x per toegangspunt te doen. Je doet dat via menu -> instrumenten -> instellingen -> verbinding -> toegangspunten. Je kunt hier ook de noodzakelijke gegevens invullen voor wat betreft beveiliging, zoals een WEP/WPA-sleutel. Als je dit volledig hebt ingevuld (en je hebt ingesteld dat de N80 moet vragen op welke wijze er verbinding gemaakt moet worden met internet), dan kun je per internetsessie aangeven op welke wijze je verbinding wilt maken. Dan hoef je niet meer te zoeken naar WLAN-verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
rclahsen schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:28:
[...]

Als je goed is hoef je dat maar 1x per toegangspunt te doen. Je doet dat via menu -> instrumenten -> instellingen -> verbinding -> toegangspunten. Je kunt hier ook de noodzakelijke gegevens invullen voor wat betreft beveiliging, zoals een WEP/WPA-sleutel. Als je dit volledig hebt ingevuld (en je hebt ingesteld dat de N80 moet vragen op welke wijze er verbinding gemaakt moet worden met internet), dan kun je per internetsessie aangeven op welke wijze je verbinding wilt maken. Dan hoef je niet meer te zoeken naar WLAN-verbindingen.
Oke, dat kan ik bijvoorbeeld thuis doen, dan standaard invullen, maar, stel ik ben bij iemand anders, en wil daar even op het draadloos internet, of bijvoorbeeld op m'n stage of school, moet ik daar dan een nieuw toegangspunt voor aanmaken? Of hoe werkt dat dan ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
Het is makkelijker voor het aanmaken van toegangspunten dat je de wlan wizzard installeerd dan heb je er zo 1 toegevoegd hoeft alleen wep key / wpa in te vullen en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Waar zit dat 'wlan wizzard' dan ergens? En als ik thuis aan het uiteinde van een vd kabels een wireless router/switch aansluit, zou de n80 die dus moeten zien en zou ik kunnen internetten?

Dat pc suite werkt trouwens ook nog niet echt lekker, daar nog suggesties voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
-Japser- schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:55:
Waar zit dat 'wlan wizzard' dan ergens? En als ik thuis aan het uiteinde van een vd kabels een wireless router/switch aansluit, zou de n80 die dus moeten zien en zou ik kunnen internetten?

Dat pc suite werkt trouwens ook nog niet echt lekker, daar nog suggesties voor?
maakt geen reet uit waar je wlan ap staat, het gaat om de afstand tussen de ap en je n80 en wat daar allemaal voor zooi tussen staat, dat wlan wizard moet je downloaden van de nokia website of via diensten bij toepassingsdownloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Moning2 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:04:
[...]

maakt geen reet uit waar je wlan ap staat, het gaat om de afstand tussen de ap en je n80 en wat daar allemaal voor zooi tussen staat, dat wlan wizard moet je downloaden van de nokia website of via diensten bij toepassingsdownloads
Oke dan! Dat wordt dan een overweging :)
Heb nog 'ns gezocht naar wlan, gevonden, maar alleen voor n80 internet edition?
http://europe.nokia.com/A4195015

En wil ik dat dan installeren moet pc suite het natuurlijk wel doen. Hij blijft maar zoeken naar mijn telefoon, staat ook het icoontje gewoon dat usb aangesloten is, maar hij ziet 'm niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
-Japser- schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:18:
[...]

Oke dan! Dat wordt dan een overweging :)
Heb nog 'ns gezocht naar wlan, gevonden, maar alleen voor n80 internet edition?
http://europe.nokia.com/A4195015

En wil ik dat dan installeren moet pc suite het natuurlijk wel doen. Hij blijft maar zoeken naar mijn telefoon, staat ook het icoontje gewoon dat usb aangesloten is, maar hij ziet 'm niet :?
die werkt ook op de gewone n80, heb je de verbindingswizard al eens gedaan met pc suite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NeMeSiS_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:21

_NeMeSiS_

Millennial

-Japser- schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:18:
[...]
Heb precies hetzelfde probleem na de update van de versie die bij mijn telefoonpakket zat naar de laatste update. Hij kan hem via kabel of bluetooth niet meer vinden.

Nu heb ik de nieuwe versie gedeinstalleerd en de oude versie weer terug gezet maar nu komt ie iedere keer met de melding dat de installatie corrupt is :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Moning2 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:52:
[...]

die werkt ook op de gewone n80, heb je de verbindingswizard al eens gedaan met pc suite ?
Ik heb alle knoppen in de pc suite wel zo'n beetje gehad volgens mij, maar hij heeft 'm nog steeds niet gevonden! Wat kan het probleem nu zijn en waar moet ik dan precies zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Japser- schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:08:
[...]

Ik heb alle knoppen in de pc suite wel zo'n beetje gehad volgens mij, maar hij heeft 'm nog steeds niet gevonden! Wat kan het probleem nu zijn en waar moet ik dan precies zijn :?
Het is misschien een beetje ver gezocht maar ik heb t anders gedaan. Ik heb me foon aangesloten zonder dat ik pc suite had geinstalleerd, pc suite gekozen bij opties die je op je telefoon krijgt en me computer herkende hem als de N80. Vervolgens pc suite geinstalleerd en bij mij pakte hij hem meteen...

Ik zeg al, misschien wat ver gezocht maar je kan het proberen...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:41:
[...]

Het is misschien een beetje ver gezocht maar ik heb t anders gedaan. Ik heb me foon aangesloten zonder dat ik pc suite had geinstalleerd, pc suite gekozen bij opties die je op je telefoon krijgt en me computer herkende hem als de N80. Vervolgens pc suite geinstalleerd en bij mij pakte hij hem meteen...

Ik zeg al, misschien wat ver gezocht maar je kan het proberen...
Super! Het werkte op deze manier dus wel :)

Heb nu wlan gedownload en geinstalleerd, maar hier zo te zien niet genoeg bereik. Morgen op school nog maar eens proberen of het daar wel gaat. Snap alleen nog niet echt wanneer je dan zo'n toegangspunt moet definieren? Ik las ook nog iets over dat de Internet Edition meer bereik had? En er was dan software te installeren op de 'gewone' n80 zodat deze dat ook had? Of is dit niet waar?

[ Voor 20% gewijzigd door -Japser- op 14-01-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Japser- schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:52:
[...]

Super! Het werkte op deze manier dus wel :)

Heb nu wlan gedownload en geinstalleerd, maar hier zo te zien niet genoeg bereik. Morgen op school nog maar eens proberen of het daar wel gaat. Snap alleen nog niet echt wanneer je dan zo'n toegangspunt moet definieren? Ik las ook nog iets over dat de Internet Edition meer bereik had? En er was dan software te installeren op de 'gewone' n80 zodat deze dat ook had? Of is dit niet waar?
Probeer eens http://www.allaboutsymbian.com/forum/forumdisplay.php?f=84

Werkte bij prima, ik heb nu een N80IE. Ik krijg inderdaad het gevoel dat surfen etc soepeler gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:08:
[...]

Probeer eens http://www.allaboutsymbian.com/forum/forumdisplay.php?f=84

Werkte bij prima, ik heb nu een N80IE. Ik krijg inderdaad het gevoel dat surfen etc soepeler gaat.
Doel je nu op een programma'tje als 'Psiloc Hotspot Finder' (trail) etc? Ik weet niet of je zoiets bedoeld maar het programma van nokia, wlan, is toch net zoiets? Of wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Maite schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:37:
even de taal van je N80 op Engels zetten, dan moet het werken. ;) Kun je later weer terugzetten. Moet zeggen dat het niet echt super werkt hier, maar is ook nog een Beta versie
als ik iskoot gebruik belt ie een nummer op en dan gaat skype over, krijg ik dan niet straks een torenhoge rekening ? ding belt toch wel even een internationaal nummer op via GSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
Klopt, deed het bij mij ook, ook al was ik via WLAN verbonden. Heb iskoot voorlopig weer verwijdert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Japser- schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:14:
[...]

Doel je nu op een programma'tje als 'Psiloc Hotspot Finder' (trail) etc? Ik weet niet of je zoiets bedoeld maar het programma van nokia, wlan, is toch net zoiets? Of wat bedoel je precies?
Nee, ik bedoel de overzetting van Nokia N80 naar een Nokia N80IE via een firmware update. Ik heb het idee dat browsen nu beter gaat. Wifi kan je vinden via WLan Wizard (nokia programmaatje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:08:
[...]

Nee, ik bedoel de overzetting van Nokia N80 naar een Nokia N80IE via een firmware update. Ik heb het idee dat browsen nu beter gaat. Wifi kan je vinden via WLan Wizard (nokia programmaatje).
Oh zo, oke dan. Ja WLan Wizard heb ik er nu ook op zitten. Een firmware update naar N80IE is ook nog een overweging, maar heb veel gelezen dat het mis ging, dus weet niet of ik dit wel moet doen, want dat ' misgaan' wil ik natuurlijk voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia helpdesk gebeld die wisten me te vertellen dat de Internet Editie voor de N80 binnen een paar weken ook als download beschikbaar komt...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:12:
Nokia helpdesk gebeld die wisten me te vertellen dat de Internet Editie voor de N80 binnen een paar weken ook als download beschikbaar komt...
Bedoel je hiermee de support voor NSU of een werkelijke softwareupgrade voor N80(NON IE) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou hier gaan om een software upgrade voor de N80 (NON IE).
Die hiervan de (IE) versie zou moeten maken, dit vroeg ik met de vraag of het zou lonen om naar een NSP tegaan om mijn N80 daar te laten voor zien van andere FW.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 09:01 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.