Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
ik kan nergens op internet vinden hoe je je N80 open maakt..

ik wil zeg maar aan de voorkant achter het rvs komen.. bij de tft dus.. er zitten 2 schroefjes (torx) achter op het scherm.. maar dan ben je er nog niet volgens mij.. en ik wil niks forceren..

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
heeft ie nou wel of niet die schroefjes aan de achterkant eruit gehaald? en dan is het gewoon een kwestie van iets eronder wurmen (dat niet krast) en kan je het frontje eraf klikken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 21:26

DataGhost

iPL dev

Fried schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:07:
[...]

heeft ie nou wel of niet die schroefjes aan de achterkant eruit gehaald? en dan is het gewoon een kwestie van iets eronder wurmen (dat niet krast) en kan je het frontje eraf klikken??
Probeer het, het is vrij duidelijk beschreven. Ik zie niet waar hij de torx-schroevendraaier verder voor gebruikt, ik denk niet dat hij die er voor de sier bij heeft gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
het is gelukt,... het is inderdaad wel erg oppassen met het loswrikken van de zijkanten..
schroefjes moeten er idd uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop nu eigelijk voor het eerst tegen een softwareprobleem op.
Als ik een gemiste oproep heb krijg ik dat keurig in beeld te zien maar zodra ik naar de lijst ga van gemiste oproepen dan staat degene die mij gebeld heeft er helemaal niet tussen (heeft niet met onbekend gebeld). Op dit moment staat bovenaan in deze lijst een gemist telefoontje van iets van 4 dagen geleden wat dus onmogelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan me heel vaag herinneren dat ik dit hier ergens op het forum ben tegengekomen maar weet het dus niet meer zeker. Geen idee ook hoe ik het terug zou kunnen vinden met de search. Hopelijk kan iemand mij dus hiermee helpen :)

Alvast bedankt _/-\o_

Firmware: 4.0632.0.38 (IE)

Ohh ja..nog iets..zit er aan te denken om terug te gaan naar een NSP omdat het nu toch wel vervelend wordt die afbladerende verf in de hoekjes. Gaat steeds een stukje verder :|
Maargoed..weet dus niet of ik serieus genomen wordt aangezien hij ook een keertje is gevallen en er dus wel hier en daar een krasje op zit. Bovendien heb ik nu ook IE firmware dus weet niet of ze daar moeilijk over kunnen doen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:28:
Ik loop nu eigelijk voor het eerst tegen een softwareprobleem op.
Als ik een gemiste oproep heb krijg ik dat keurig in beeld te zien maar zodra ik naar de lijst ga van gemiste oproepen dan staat degene die mij gebeld heeft er helemaal niet tussen (heeft niet met onbekend gebeld). Op dit moment staat bovenaan in deze lijst een gemist telefoontje van iets van 4 dagen geleden wat dus onmogelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan me heel vaag herinneren dat ik dit hier ergens op het forum ben tegengekomen maar weet het dus niet meer zeker. Geen idee ook hoe ik het terug zou kunnen vinden met de search. Hopelijk kan iemand mij dus hiermee helpen :)

Alvast bedankt _/-\o_

Firmware: 4.0632.0.38 (IE)

Ohh ja..nog iets..zit er aan te denken om terug te gaan naar een NSP omdat het nu toch wel vervelend wordt die afbladerende verf in de hoekjes. Gaat steeds een stukje verder :|
Maargoed..weet dus niet of ik serieus genomen wordt aangezien hij ook een keertje is gevallen en er dus wel hier en daar een krasje op zit. Bovendien heb ik nu ook IE firmware dus weet niet of ze daar moeilijk over kunnen doen :)
Firmware kan niks te maken hebben met 'hardware'problemen, vooral met dingen als verf, die (hopelijk :D ) niet beinvloed kunnen worden door firmware. Waarschijnlijk zien ze het verschil niet eens. De N80 is niet de enige telefoon die ze kennen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataGhost schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:45:
[...]

Firmware kan niks te maken hebben met 'hardware'problemen, vooral met dingen als verf, die (hopelijk :D ) niet beinvloed kunnen worden door firmware.
:+

Bedoelde eigelijk mn garantie mocht ie naar nokia gestuurd worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:30:
[...]

Bedoelde eigelijk mn garantie mocht ie naar nokia gestuurd worden O-)
Tjah... merk je snel genoeg heh >:)

Laatste tijd doet mn gewone oorspeaker het af en toe slecht. Ben je leuk aant praten met iemand, hoor je ineens niets meer. Later blijkt dat diegene jou nog wel kon horen. Het moet dus echt aan het speakertje liggen. Ook ik heb al wel wat krasjes en last van afgebladerde stukjes zilver paint... Mja met normaal gebruik heb je dit al snel. Hoop dat de NSP in de kerstvakantie nog een btje berkeikbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
ik kan je vertellen dat het NSP wél let op schade aan de buitenkant..

is er beetje verf af, deukje, etc.. dan gooien ze het vaak op onzorgvuldig gebruik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
MaPzel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:03:
[...]

Laatste tijd doet mn gewone oorspeaker het af en toe slecht. Ben je leuk aant praten met iemand, hoor je ineens niets meer. Later blijkt dat diegene jou nog wel kon horen. Het moet dus echt aan het speakertje liggen.
Dat heb ik ook sinds een tijdje. Aangezien ik hier in Dublin alleen via VoIP bel dacht/hoop ik dat het aan m'n instabiele internetverbinding lag, zeker omdat het over was als ik opnieuw belde. Ik hoop dat het zo is.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayures
  • Laatst online: 28-08 16:52
Ik was even aan het kijken of de IE firmware wellicht de beschikking heeft over PAP (wat niet zo blijkt te zijn), en kon zo snel niet 'toegangspunt definieren' vinden, dus heb ik 'Nokia_N80_Internet_Edition_WlanWizard.sisx' geinstalleerd welke een tijdje terug in het topic langskwam. Deze heeft nu (IE-editie) een link op 'actief standby', waarmee je direct kan scannen naar wlan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welken talen zitten er standaard in de N80i? Heb er ff op gegoogled maar kan het zo 1-2-3 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Fried schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:58:
ik kan je vertellen dat het NSP wél let op schade aan de buitenkant..

is er beetje verf af, deukje, etc.. dan gooien ze het vaak op onzorgvuldig gebruik :|
Ja... zo kan ik ook wel garantie jaren gaan aanbieden. 5 jaar garantie! kleine letters: wanneer de verf eraf bladert vervalt je garantie. ps. de verf kan nog wel eens er afvallen als je hem normaal gebruikt.

Achja, zal t wel een keer moeten proberen, als die speaker van me straks helmaal kapot is kun je er dus weinig meer mee... Maar waarschijnlijk is het een kwestie van stof uitblazen. (ik heb ook wel een compressor thuis staan >:) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
MaPzel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:43:
[...]
Ja... zo kan ik ook wel garantie jaren gaan aanbieden. 5 jaar garantie!
wanneer de verf eraf bladert vervalt je garantie.
De verf kan nog wel eens er afvallen als je hem normaal gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mapzel ik zou er niet beginnen in blazen met een compressor... Je zou onderdeeltjes kunnen beschadigen.. Een speaker heeft een fijn laagje plastiek erover... En wnr je daar te hard zou in blazen zou je wel kunnen dat laagje kapot helpen. Wat zal resulteren in nog meer storing of een volledig defecte speaker.

Verwijderd

Is het nou aan te raden IE software erop te zetten (let op ik vraag niet hoe het moet of iets dergelijks dat weet ik al lang..)? Ik zou wel graag VOIP bellen aangezien ik binnenkort ook op reis ga en daar wel goedkoop zou willen bellen..

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:52

404error

Page Not Found

Is er al software voor de N80ie waarmee je in kunt stellen dat hij bijvoorbeeld buitenlandse en vaste nummers via voipbuster belt en mobiele via het GSM/UMTS netwerk? Dat zou echt perfect werken!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 15:44
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:30:
Is het nou aan te raden IE software erop te zetten (let op ik vraag niet hoe het moet of iets dergelijks dat weet ik al lang..)? Ik zou wel graag VOIP bellen aangezien ik binnenkort ook op reis ga en daar wel goedkoop zou willen bellen..
VOIP werkt alleen via wifi en ik zou het je aanraden als je het ook gaat gebruiken, het werkt geweldig hier :)

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:30:
Als je het echt wilt gebruiken zou ik even contact opnemen met Nokia en zeggen dat je de N80 voornamelijk wegens VOIP hebt aangeschaft en of ze van plan zijn dit werkend te krijgen zoals op de IE edition.
Als ze dan negatief antwoorden, kun je altijd nog zelf gaan knutselen.

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:11:
[...]

VOIP werkt alleen via wifi en ik zou het je aanraden als je het ook gaat gebruiken, het werkt geweldig hier :)
Ik lees al berichten her en der dat VOIP tevens werkt met dataverbindingen, bijvoorbeeld het in UK gebaseerde 3 netwerk. Wat de snelheid van de geleverde dataverbindingen is en de gebruikte kostenstructuur aldaar weet ik niet (Mb's of onbeperkt), maar dit gaat zeker kostenbesparingsmogelijkheden opleveren.

Ik heb zelf inmiddels alle vaste lijn nummers in mijn mobiel alvast maar op de juiste wijze ingevoerd. Dwz. +31xxxxxx (zonder spaties) in plaats van 0165 xxx xxx

Verder heb ik een vaste (regio)lijn nummer in de bestelling (10 euro/jaar) bij budgetphone.nl. Hiermee ben ik voor mijn bekenden weer te bereiken op laag vaste lijntarief of (voor sommigen) tegen gratis tarief.

Ook het hebben van een voicemail die doorgestuurd wordt naar mijn mail account werkt errug handig.

VOIP zeker een aanrader dus.

Greetz,

Verwijderd

Sinds vandaag ben ik proximus en kan ik eindelijk het maximum uit men n80 halen. Ik ben supertevreden over de videotelefonie!! En mobile tv streamen via realplayer werkt perfect... Opeens krijg ik er weer een goed gevoel bij om 500e te hebben neergeteld voor deze telefoon :p Vreemde is moest zelfs geen settings enzo ingeven? :s Gewoon me proximus simkaart er in... Terwijl deze gwoon gekocht was zonder reclame en toestanden van een of andere provider... N80 rulez!!!!

Verwijderd

Ik zag de N80 bij een Orange shop, ze vertelden me bij een abbo van 25 euro p/m dat daar voor 6 euro een internet abbo bij in zit.
Met andere woorden, je kunt dan bellen voor 19 euro p/m.

Ik moet dan 200 euro voor het toestel betalen, maar wanneer ik voor een cadeau kies dan kan ik ook voor een 30 euro korting kiezen.
Dan betaal ik dus 170 euro voor het toestel in combinatie met het hier bovengenoemde abbo.

Graag zou ik willen weten of dit een beetje een aantrekkelijk abbo is?
Mocht iemand iets beter weten dan hoor ik dat graag! :)

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:52:
Ik zag de N80 bij een Orange shop, ze vertelden me bij een abbo van 25 euro p/m dat daar voor 6 euro een internet abbo bij in zit.
Met andere woorden, je kunt dan bellen voor 19 euro p/m.

Ik moet dan 200 euro voor het toestel betalen, maar wanneer ik voor een cadeau kies dan kan ik ook voor een 30 euro korting kiezen.
Dan betaal ik dus 170 euro voor het toestel in combinatie met het hier bovengenoemde abbo.

Graag zou ik willen weten of dit een beetje een aantrekkelijk abbo is?
Mocht iemand iets beter weten dan hoor ik dat graag! :)
wat voor internet abbo ? 10 MB per maand of iets dergelijks ? ik betaal 29,50 per maand en moest 150 bijbetalen (is al even geleden in juni en heb internet later afgesloten) en heb onbeperkt internet bij T-Mobile

Verwijderd

Dat is volgens mij met 25 mb, geen idee hoe het abbo heet.

Verwijderd

De laatste 30 dagen heb ik volgens de data logboek 300mb gebruikt. Dus voordat je zomaar internet zou ik wel even kijken hoeveel je in je bundel hebt. Providers rekenen vaak 2 euro per mb boven je gekochte bundel. Maar gelukkig heb ik t-mobile web n walk voor 8 euro.
Behalve voip (via gizmo, voipbuster, enz.) gebruik ik ook internet op mn telefoon en via bluetooth op mn laptop wanneer ik niet thuis ben (super handig). Naast Voip over wifi werkt Voip ook over je internet van de n80. Alleen moet je wel "3g", oftewel umts of beter, bereik hebben. Dan nog kan je nog een beetje last hebben van "lag". Wanneer je alleen gsm bereik hebt is Voip zinloos, aangezien er niet genoeg bandbreedte beschikbaar is.

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:52:
De laatste 30 dagen heb ik volgens de data logboek 300mb gebruikt. Dus voordat je zomaar internet zou ik wel even kijken hoeveel je in je bundel hebt. Providers rekenen vaak 2 euro per mb boven je gekochte bundel. Maar gelukkig heb ik t-mobile web n walk voor 8 euro.
Behalve voip (via gizmo, voipbuster, enz.) gebruik ik ook internet op mn telefoon en via bluetooth op mn laptop wanneer ik niet thuis ben (super handig). Naast Voip over wifi werkt Voip ook over je internet van de n80. Alleen moet je wel "3g", oftewel umts of beter, bereik hebben. Dan nog kan je nog een beetje last hebben van "lag". Wanneer je alleen gsm bereik hebt is Voip zinloos, aangezien er niet genoeg bandbreedte beschikbaar is.
als ik umts bereik heb dan zegt ie nog steeds geen services bereikbaar (of wat ie dan ook zegt)

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 23:31:
[...]

als ik umts bereik heb dan zegt ie nog steeds geen services bereikbaar (of wat ie dan ook zegt)
Je moet dan wel bij de sipinstellingen de standaardtoegangspunt veranderen naar je umts provider. Dan zou het gewoon moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Weet iemand wat de standaard resolutie is van een contact thumbnail? Ik heb er nu verschillende geprobeerd maar ik krijg steeds rechts en eronder een witte lijn. Ook als ik via PC suite een thumbnail toevoeg blijft er witte ruimte..

Die theme editor van Nokia werkt trouwens erg makkelijk.. zie hier het resultaat van een paar uurtjes prutsen: :)

[ Voor 86% gewijzigd door rens-br op 07-01-2020 12:05 . Reden: Links verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:52:
Dan ben je een flinke internetter, want volgens de verkoopster zou 25 mb gelijk staan aan 100 sites bezoeken.

Thnx voor je reactie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben je een flinke internetter, want volgens de verkoopster zou 25 mb gelijk staan aan 100 sites bezoeken.
Geloof me, met de standaard N80 browser en tonen van alle afbeeldingen van de webpages ben je met 15 min intensief browsen al 3-4 mb verder, gaat dus echt snel. Misschien gaat Opera mini wat zuiniger met mb's o maar de standard browser is top en laat alles goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor je uitleg, kun je het wel in de gaten houden hoever je qua verbruik bent met je mb's?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 07:16
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:13:
Thnx voor je uitleg, kun je het wel in de gaten houden hoever je qua verbruik bent met je mb's?
Via het logboek op je N80 of via Mijn Orange op orange.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, thnx! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Fried schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:56:
het is gelukt,... het is inderdaad wel erg oppassen met het loswrikken van de zijkanten..
schroefjes moeten er idd uit..
Wat heb je gebruikt om het frontje eraf te klikken? Dat wil mij namelijk niet lukken, aangezien ik geen gitaar dingetje heb... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 23:54
wat zijn eigenlijk de verschillen tussen dit toestel en de e60. De functies komen min of meer overeen. Als enige verschil zie ik het uiterlijk? E60.. veel slanker dan de volslanke N80.. oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
vandiekie schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:09:
[...]

Wat heb je gebruikt om het frontje eraf te klikken? Dat wil mij namelijk niet lukken, aangezien ik geen gitaar dingetje heb... :S
ik heb ene geodriehoek gebruikt,.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een tijd MSN Mobile op mn N80, werkt perfect. Maar nu kreeg ik van de week bij het opstarten van MSN Mobile de melding dat ik me zou moeten aanmelden voor het gebruik van MSN Mobile, het zou wel allemaal gratis blijven. Als ik dan op OK druk heeft MSN Mobile een SMS gegenereerd voor de aanmelding, deze hoef ik alleen maar te versturen naar 8168. Dit heb ik een aantal keer geprobeerd maar steeds krijg ik de melding dat de N80 het SMSje niet kan versturen naar 8168.
Is er iemand die dit herkend, een oplossing heeft of waarbij het aanmelden wel goed gegaan is?
Want ik vond het een zeer handig werken!

Zalfje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Fried schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:14:
[...]

ik heb ene geodriehoek gebruikt,.. :)
Thnx, gaan we dat eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:16:
Ik gebruik al een tijd MSN Mobile op mn N80, werkt perfect. Maar nu kreeg ik van de week bij het opstarten van MSN Mobile de melding dat ik me zou moeten aanmelden voor het gebruik van MSN Mobile, het zou wel allemaal gratis blijven. Als ik dan op OK druk heeft MSN Mobile een SMS gegenereerd voor de aanmelding, deze hoef ik alleen maar te versturen naar 8168. Dit heb ik een aantal keer geprobeerd maar steeds krijg ik de melding dat de N80 het SMSje niet kan versturen naar 8168.
Is er iemand die dit herkend, een oplossing heeft of waarbij het aanmelden wel goed gegaan is?
Want ik vond het een zeer handig werken!

Zalfje
klopt, je moet er tegenwoordig voor betalen. Wordt aan gewerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
vandiekie schreef op maandag 25 december 2006 @ 20:50:
[...]

Thnx, gaan we dat eens proberen! :)
pas op dat je niks forceerd... ik heb hem zeg maar in die (2) geleide gleuven gestoken, en langzaam gedraaid..
moet wel zeggen dat het niet van harte ging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:00:
[...]

klopt, je moet er tegenwoordig voor betalen. Wordt aan gewerkt ;)
Nou ik ben benieuwd! Het werkte zo mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de voorgaande posts heb ik hier niks over gezien, maar ik kamp met het volgende probleem:
M'n n80 heb ik afgelopen weekend geupdated naar 4.0623.0.42 met de nokia updater. Alleen ben ik nu elke keer m'n settings kwijt als ik mijn telefoon opstart. Telkens moet ik de tijd en datum weer invoeren, en probeert het software te installeren die untrusted blijkt te zijn. Dat laatste van die software doet 'ie overigens niet wanneer de SD kaart eruit ligt, maar bij het opstarten zonder SD kaart blijft ie nog wel om de tijd en datum vragen. M'n messages, profiles, geselecteerde skin enzo blijven wel opgeslagen, maar dit is vrij irritant.
Heeft iemand anders ook dit probleem gehad, of weet iemand er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Je kan de software opnieuw installeren via de nokia software updater, heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.. want dat had ik nou juist net gedaan. Backup gemaakt, update gedraaid en backup teruggezet. Wel ben ik vergeten eerst een reset te doen alvorens ik de update uitvoerde, misschien deed dit 'em wel omdat het nu niet op een 'schone' n80 uitgevoerd werd. Vanavond zal ik het eens proberen en het laten weten, met die backup kan ik nu toch alles klooien wat ik wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:33:
met die backup kan ik nu toch alles klooien wat ik wil ;)
Nou ,bij mij werkte mijn backup dus niet.Moest meer dan de helft via app.beheer opnieuw installeren en de telefoon settings zoals beltoon ,contacten,notitie;s,agenda etc konden niet terug geplaats worden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan sinds enkele dagen niet meer op Telfort Spot (EDGE) met mijn Nokia N80. De helpdesk zegt dat er bij hen niets aan de hand is en heeft de instellingen nog een keer gestuurd, maar dat helpt niets. Zijn er meer mensen die hier ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd een aantal Games te installeren op mijn Nokia N80. Als ik dit via PC suite doe dan installeert hij deze applicaties wel, maar als ik de applicatie (of game) dan wil starten dan doet hij dat in de grote welke ongeveer een kwart is van mijn totale scherm. Ik heb geprobeerd dit aan te passen in het opties menu, maar dit wil maar niet lukken. Heb ik dan de verkeerde applicaties/games gebruikt? (m.a.w. niet voor de N80) De games komen van Bear share en zijn voor de symbian 3rd edition (dus ook de N80) Hoe kan ik controleren of dit ook daadwerkelijk zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:30:
Ik heb geprobeerd een aantal Games te installeren op mijn Nokia N80. Als ik dit via PC suite doe dan installeert hij deze applicaties wel, maar als ik de applicatie (of game) dan wil starten dan doet hij dat in de grote welke ongeveer een kwart is van mijn totale scherm. Ik heb geprobeerd dit aan te passen in het opties menu, maar dit wil maar niet lukken. Heb ik dan de verkeerde applicaties/games gebruikt? (m.a.w. niet voor de N80) De games komen van Bear share en zijn voor de symbian 3rd edition (dus ook de N80) Hoe kan ik controleren of dit ook daadwerkelijk zo is?
Een game voor S60 3rd edition hoeft niet per se geschikt te zijn voor de N80, om de volgende reden:

De schermresolutie van de N80 is 416*352, die van de N73, N93 etc (ook S60 3rd) is QVGA (320*240)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:33:
[...]

Een game voor S60 3rd edition hoeft niet per se geschikt te zijn voor de N80, om de volgende reden:

De schermresolutie van de N80 is 416*352, die van de N73, N93 etc (ook S60 3rd) is QVGA (320*240)
Ok nu je mij er op wijst klinkt het logisch, als de instelling van een applicatie een andere (kleinere) resolutie aanhouden komt deze kleiner op het scherm te staan. Is dit niet aan te passen, door deze als het ware op te rekken, e.e.a. wordt dan wel wat 'korrelig' maar ik kan dan wel de game spelen.

Bedankt voor je snelle reactie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouw kloteding, eerst even harde reset gedaan, daarna firmware upgrade opnieuw gedaan maar nu vraagt ie nog steeds iedere keer om de tijd in te stellen bij het opstarten. Heeft iemand anders nog een suggestie voor ik 'm het raam uit gooi? :P Zo'n uitgebreid ding, maar instellingen opslaan lukt niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:39:
[...]

Is dit niet aan te passen, door deze als het ware op te rekken, e.e.a. wordt dan wel wat 'korrelig' maar ik kan dan wel de game spelen.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:40:
Nouw kloteding, eerst even harde reset gedaan, daarna firmware upgrade opnieuw gedaan maar nu vraagt ie nog steeds iedere keer om de tijd in te stellen bij het opstarten. Heeft iemand anders nog een suggestie voor ik 'm het raam uit gooi? :P Zo'n uitgebreid ding, maar instellingen opslaan lukt niet eens
Bij de tijdinstellingen de functie 'Tijd via netw.operator' uitschakelen. Moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met javagames met de resolutie 176*208 (1/2 resolutie N80) is dit wel te doen. Dit kan door het *.jar bestand te openen met WinRAR, het bestand manifest.mf in META-INF te openen en de volgende regels toe te voegen aan het eind:

code:
1
2
Nokia-MIDlet-Original-Display-Size: 176,208
Nokia-MIDlet-Target-Display-Size: 352,416

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:47:
[...]

Met javagames met de resolutie 176*208 (1/2 resolutie N80) is dit wel te doen. Dit kan door het *.jar bestand te openen met WinRAR, het bestand manifest.mf in META-INF te openen en de volgende regels toe te voegen aan het eind:

code:
1
2
nou eh... makkelijk! 8)7
Maar voor zover ik het begrepen had was het gecode in de displayaansturing van die applet, zodat de programmeur ook maar met x*y pixels rekening houdt. Het oprekken gebeurt zeker door de java-interpreter als ik het zo bekijk?

Verwijderd

Hoe scherm ik eigenlijk mijn nr af?
Ik kan het namelijk niet terugvinden in de manual.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 02:50:
Hoe scherm ik eigenlijk mijn nr af?
Ik kan het namelijk niet terugvinden in de manual.
Instellingen > Bellen > Identificatie verz.> Nee

Verwijderd

Enorm bedankt voor de uitleg! :)

• fezzz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 16:11
ik zit met een probleem, sinds 2 dagen krijg ik het "headset" icoontje in me beeld ook al is de headset niet aangesloten.

ik kan dus een beller niet horen en ook niet terug praten. Als ik de headset erin doe kan dit wel, maar dit is natuurlijk geen oplossing.

Iemand bekend met dit probleem? en evt een oplossing?
Ik heb al een reset gedaan!

Verwijderd

Ik heb een internetabonnement van T-Mobile. Nu wil ik mailen via Gmail. Welke gegevens moet ik dan invoeren bij in- en uitgaande mail? De 'gprs- gegevens' van T-mobile of die van Gmail? Ik heb beide geprobeerd, maar krijg geen verbinding met de Gmail-server....

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 17:20 ]

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:32:
Ik heb een internetabonnement van T-Mobile. Nu wil ik mailen via Gmail. Welke gegevens moet ik dan invoeren bij in- en uitgaande mail? De 'gprs- gegevens' van T-mobile of die van Gmail? Ik heb beide geprobeerd, maar krijg geen verbinding met de Gmail-server....
Leer de search eens gebruiken aub..

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/25961645

Verwijderd

Ik dook alle topics in maar dat ging na een pagina 0f 60 gauw vervelen.

Ik weet hoe de search werkt, maar aangezien ik daar zelden gebruik van maak (door dat ik het niet vaak nodig ben) is het niet in me opgekomen.

In elk geval bedankt voor je hulp en de reminder, ik beloof beterschap! :)

Verwijderd

Ik heb de instellingen exact zo gedaan als in de bovengenoemde link wordt weergegeven.
Helaas krijg ik nog steeds geen verbinding met Gmail. Heb alle instellingen inclusief wachtwoorden paar keer gecontroleerd. Bij selecteer toegangspunt kies ik voor 'T-mobile Internet'.
Heeft iemand een idee wat ik misschien over het hoofd zie?

*Voor elkaar*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 22:02 ]

Verwijderd

MaPzel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:03:
[...]

Laatste tijd doet mn gewone oorspeaker het af en toe slecht. Ben je leuk aant praten met iemand, hoor je ineens niets meer. Later blijkt dat diegene jou nog wel kon horen. Het moet dus echt aan het speakertje liggen.
Hier heb ik ook al een tijdje last van. Ik ben erachter gekomen dat wanneer je tegen de achterkant van het uitgeschoven klepje duwt, het geluid weer terugkomt.
Mechanisch probleempje dus denk ik. Binnenkort even naar NSP toe.

Verwijderd

Kun je het geluid van de toetsen ook uitschakelen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:01:
ja, zie pag 106-107 handleiding

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:01:
dude, 3e vraag die makkelijk te vinden is...

Verwijderd

Matthijs schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:18:
[...]

dude, 3e vraag die makkelijk te vinden is...
te lui denk ik, of toestel is te moeilijk voor hem?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 22:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:45:
[...]

Bij de tijdinstellingen de functie 'Tijd via netw.operator' uitschakelen. Moet werken.
mja dat is niet echt de oplossing natuurlijk. nog steeds 'herkent' ie de instellingen niet, en blijft telkens de install die op mn sd kaart uitvoeren.

Verwijderd

Ik heb nu sinds een maand eenNokia N80 (de zwarte).
Hiervoor had ik een Nokia 6600 die mij uitstekend heeft voldaan. Ik heb hem twee jaar gehad en pas op het laatst merkte ik dat het tijd werd voor een nieuwe: De opneem-toets werd minder en na twee jaar dezelfde wil je wel weer eens een andere modernere telefoon.

En dat heb ik nu :D
Een met WiFi erop, een 3 Mega Pixel camera een radio, een MP3-speler enz enz.
Een belangrijk aspect waar ik op lette bij het zoeken naar een nieuwe telefoon, was dat deze bestuurd wordt door Symbian software.
Dit omdat sinds ik de 6600 gekocht heb, ik er meteen TomTom bij aangeschaft heb en ik deze combinatie (navigatie op mijn telefoon) niet meer kan missen ivm met mijn beroep.
Ik schafte de N80 aan en heb er meteen TomTom mobile 6 bij gekocht met de kaart van West-Europa.

In eerste instantie: Wat een drama!!!
De bluetooth verbinding met de GPS-unit viel steeds weg! Zo'n prachtig toestel met geweldige functies en ik heb er geen **** aan???

Nu ik eindelijk vakantie heb en ik mij eindelijk eens kon verdiepen in dit verhaal, kwam ik er al snel achter dat dit waarschijnlijk aan de firmware van mijn Nokia lag. V3.0617.0.6
Dus ik bellen naar de dichtsbijzijnde servicepoint: "jah meneer, wij kunnen uw N80 niet upgraden. Dat zal Nokia zelf moeten doen. Wij zullen hem voor u opsturen en dan bent u hem 2 weken kwijt"
:| :o NEE! dat kan dus niet!
Dan zelf maar verder zoeken!

Naar verder speuren kwam ik er dus achter dat je zelf ook de firmware kunt upgraden! Na wat proberen en fingers crossed gezeten te hebben, was het mij gelukt :D
Ik draai nu met versie V4.0623.0.42
Ik kon niet wachten en ben daarna meteen de auto in gestapt. Ff een blokje toeren. na 5min nog steeds verbinding. Na 10 min ook! en zelfs na 30min doelloos door drachten te hebben gereden is de verbinding niet een keer weggevallen! Normaal zou dat nu al op zijn minst 10 keer zijn geweest...

Dit is dus een bericht van een inmens gelukkige Nokia N80 gebruiker die nu helemaal O+ op zijn telefoontje is!

P.S. Misschien handig om dit ook in het Start-Topic te zetten bij de firmware's. Dat deze versie van de firmware ook het bluetooth probleem met TomTom mobile 6 oplost aangezien een heleboel mensen met dit probleem kampen.

Groeten,

Jan Dijkstra!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:28:
[...]

te lui denk ik, of toestel is te moeilijk voor hem?
De manual had wat mij betreft wel duidelijker/vollediger gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:41:
[...]

mja dat is niet echt de oplossing natuurlijk. nog steeds 'herkent' ie de instellingen niet, en blijft telkens de install die op mn sd kaart uitvoeren.
Dan moet je met een cardreader je mini sd openen en alle *.sis / *.sisx -bestanden verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:01:
*knip*

P.S. Misschien handig om dit ook in het Start-Topic te zetten bij de firmware's. Dat deze versie van de firmware ook het bluetooth probleem met TomTom mobile 6 oplost aangezien een heleboel mensen met dit probleem kampen.

Groeten,

Jan Dijkstra!
Ten eerste: gelukkig weer een blije N80 gebruiker erbij.

Ik heb sinds juni de N80, en ken dit forum dus op mijn duimpje :P.

Maar in de TS van het 3e en 4e deel is te lezen:
Ik quote DaannO in de MiniFaq:
Welke Navigatie is er beschikbaar voor de N80?
Vanaf versie 4 van de firmware, zijn er geen problemen meer met Route 66. Echter kunnen voorgaande versies nog wel problemen opleveren :)
Voor de duidelijkheid: Tomtom was toen nog niet uit voor de N80.
Recent is het niet meer, maar hier staat het wel...

[ Voor 12% gewijzigd door EWK op 29-12-2006 12:02 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:35:
[...]

Dan moet je met een cardreader je mini sd openen en alle *.sis / *.sisx -bestanden verwijderen.
Ook dat pakt de bron niet aan. Dat zou betekenen dat er nooit meer sis/sisx op m'n kaart zouden moeten staan, wat feitelijk onzin is. De oorzaak is dus dat de instellingen niet goed bewaard worden, en niet omdat m'n tijd niet op operator time staat of omdat er sis/sisx files op mn kaart staan (wellicht wordt er meer vergeten, maar dat is nog niet opgevallen).
Ik breng dat ding anders wel naar een NSP, want zo oplossen gaat iig niet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 10:34
Morgen komt mijn N80 binnen! Ik ben benieuwd!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:50:
[...]

Ook dat pakt de bron niet aan. Dat zou betekenen dat er nooit meer sis/sisx op m'n kaart zouden moeten staan, wat feitelijk onzin is. De oorzaak is dus dat de instellingen niet goed bewaard worden, en niet omdat m'n tijd niet op operator time staat of omdat er sis/sisx files op mn kaart staan (wellicht wordt er meer vergeten, maar dat is nog niet opgevallen).
Ik had het probleem ook na een update. Ik moest toen ook idd de .sis / .sisx bestanden in de root vvan mijn geheugenkaart verwijderen en toen was het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

[...]

Ik heb dit ook gehad na een nieuwe firmware.
Nadat ik weer met een lege sd kaart was begonnen ging alles weer flitsend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb bovenstaande problemen zelf ook gehad en toch echt zelf simpel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:13:
Morgen komt mijn N80 binnen! Ik ben benieuwd!
Het kan haast niet tegenvallen, ik heb em nu een paar dagen, maar wat een genot hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Ik kom er nu pas achter dat mijn N80 geen smsjes ontvangt. 1 keer heeft hij er 1 ontvangen maar de rest komt gewoon niet binnen. Mijn vriendin heeft er vanavond 3 gestuurd, kwamen niet aan, kaartje in andere mobiel, niet binnenkomen. Ander kaartje in mobiel (van andere provider) ook niet binnenkomen. Hekaas ben ik nu ziek thuis maar komende week maar even mee terug want dit klopt natuurlijk niet.

Of is er iemand die dit ook heeft gehad en er een simpele oplossing voor heeft?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al haal ik de SD kaart eruit, blijft het de instellingen niet behouden, dus dat heeft er niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

@r!k schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:49:
Ik kom er nu pas achter dat mijn N80 geen smsjes ontvangt. 1 keer heeft hij er 1 ontvangen maar de rest komt gewoon niet binnen. Mijn vriendin heeft er vanavond 3 gestuurd, kwamen niet aan, kaartje in andere mobiel, niet binnenkomen. Ander kaartje in mobiel (van andere provider) ook niet binnenkomen. Hekaas ben ik nu ziek thuis maar komende week maar even mee terug want dit klopt natuurlijk niet.

Of is er iemand die dit ook heeft gehad en er een simpele oplossing voor heeft?
Simkaart A in N80 -> werkt niet
Simkaart A in XXX -> werkt niet
Simkaart B in N80 -> werkt niet
Vat ik dit zo goed samen? En zo ja, woon je in een kooi van Faraday ofzo? :+ Dit klinkt namelijk gewoon als zeer brakke ontvangst. Met de N80 schijnt de ontvangst trouwens ook wat minder te zijn dan met andere telefoons, hoewel ik dat betwijfel, aangezien ik in het auditorium van de TU/e eigenlijk altijd gewoon goede ontvangst heb terwijl er zat mensen zijn zonder enige ontvangst daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

DataGhost schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:20:
[...]

Simkaart A in N80 -> werkt niet
Simkaart A in XXX -> werkt niet
Vat ik dit zo goed samen? En zo ja, woon je in een kooi van Faraday ofzo? :+ Dit klinkt namelijk gewoon als zeer brakke ontvangst. Met de N80 schijnt de ontvangst trouwens ook wat minder te zijn dan met andere telefoons, hoewel ik dat betwijfel, aangezien ik in het auditorium van de TU/e eigenlijk altijd gewoon goede ontvangst heb terwijl er zat mensen zijn zonder enige ontvangst daar.
Nope niet goed samengevat (zie dat ik het verkeerd heb opgeschreven, my bad)

Simkaart A in N80 -> Werkt niet
Simkaart A in XXX -> werkt
Simkaart B in XXX -> werkt

Ik heb het nu in 4 telefoons getest, in alle telefoons behalve de N80 komen smsjes gewoon binnen.

Ook valt me op dat als ik de N80 gewoon aan laat staan 's nachts (gsm mode only) dan is hij de volgende ochtend vrijwel leeg. Ik ga gewoon terug met de telefoon want dit klopt gewoon niet

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen hier die de Agile messenger op hun N80 hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:07:
Zijn er mensen hier die de Agile messenger op hun N80 hebben staan?
Ik had hem erop, meer info kun je vinden door in eerdere topics te zoeken :)

("SEARCHEN |:( " kan erg respectloos overkomen)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:14:
[...]

De manual had wat mij betreft wel duidelijker/vollediger gemogen.
Het staat toch heel duidelijk in de manual, misschien zegt dit meer over jezelf dan over de manual ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:47:
[...]

code:
1
2
Heb het manifest file geopend en probeer nu wat toe te voegen, maar dat kan niet. Ik heb het bestand geopend met winrar zoals verteld werd, waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

@r!k schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:28:
[...]

Nope niet goed samengevat (zie dat ik het verkeerd heb opgeschreven, my bad)

Simkaart A in N80 -> Werkt niet
Simkaart A in XXX -> werkt
Simkaart B in XXX -> werkt

Ik heb het nu in 4 telefoons getest, in alle telefoons behalve de N80 komen smsjes gewoon binnen.

Ook valt me op dat als ik de N80 gewoon aan laat staan 's nachts (gsm mode only) dan is hij de volgende ochtend vrijwel leeg. Ik ga gewoon terug met de telefoon want dit klopt gewoon niet
Je probeert niet stiekem constant een wifi-verbinding te zoeken/maken? Bluetooth? Staan er toevallig apps op de achtergrond te draaien die je batterij leegsnoepen? Anders is het inderdaad erg vreemd ja :)
Probeer ook even met Best Taskman te kijken naar die achtergrondprogramma's, je krijgt dan net (heh, understatement) wat meer informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
DataGhost schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:20:
Met de N80 schijnt de ontvangst trouwens ook wat minder te zijn dan met andere telefoons,
Wat minder is nog zacht uitgedrukt.
Het is gewoon super slecht.
Heb er nu een KPN sim inzitten.
Deze sim heb ik al drie jaar en heeft in een 6310, E700, D500 gezeten en altijd super bereik gehad.
Nu in de N80i mag ik blij zijn als ik soms één of twee streepjes heb. Een gesprek voeren is bijna niet te doen. Ik versta de andere kant soms niet eens.
Soms valt de verbinding met KPN gewoon weg en dan heb ik in één keer vol bereik.

Kortom deze Phone gaat retour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
@r!k schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:28:
Ook valt me op dat als ik de N80 gewoon aan laat staan 's nachts (gsm mode only) dan is hij de volgende ochtend vrijwel leeg.
Volledig opladen, geen programma's actief, niet bellen en enkel aan laten staan in GSM mode.
Dan houdt de batterij het net aan 46 uur vol.

Kortom de accu sucks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mergazer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01-2022

Mergazer

Hoezee!

Ik heb sinds ik een firmware upgrade heb gedaan elke keer als ik mijn telefoon aanzet last van het volgende: eerst komt er ongeveer 30sec "Bezig met installatie..." in beeld en vervolgens "Toepassing kan niet worden geïnstalleerd vanaf geheugen kaart, ga naar toepassingsbeheer." een harde reset heeft niks geholpen.

Ook heb ik sinds ik een smsje heb verzonden op een plek waar ik geen bereik had last van het "SMS wordt verzonden icoontje", het staat constant boven in de hoek en gaat ook niet weg na een harde reset. Volgens mij stond dit probleem ook in een eerder topic alleen kon ik het niet zo snel terug vinden. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik eigenlijk zien welke de laatste nieuwe firmware is van de N80ie? Ik heb 4.0632.0.38 (13-10-2006) en de updater vind geen updates. Ik dacht nochtans dat er ondertussen al nieuwe waren.

En dan nog een vraag. Hoe krijg ik de modem omgezet naar BT? Die blijft bij mij op IR staan.

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 14:41

Prosperot

Today is a gift...

Vriend van mij heeft een Samsumg met daarop een bluetooth-filemanager.

Dus via bluetooth kan hij browsen op mijn N80. Geweldig, dus dat wil ik nu ook!

Bestaat er een programma dat dat kan? (zit volgens mij niet standaard op de N80)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zojuist een firware update gedaan (V 4 0623.0.42 ) 20-09.2006 en kan geen nederlands selecteren kan iemand me aub helpen om deze firmware terug in het nederlands te krijgen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:26:
heb zojuist een firware update gedaan (V 4 0623.0.42 ) 20-09.2006 en kan geen nederlands selecteren kan iemand me aub helpen om deze firmware terug in het nederlands te krijgen ???
Heb je de officiele Nokia-updater gebruikt? Ik gok namelijk van niet

Wat staat er precies op je scherm (ALLE regels) als je *#0000# intypt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V 4.0623.0.42
20-09-2006
RM-92
nokia n80 (33.01)
en heb officiele Nokia updater gebruikt versie V1.2.20en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:30:
V 4.0623.0.42
20-09-2006
RM-92
nokia n80 (33.01)
en heb officiele Nokia updater gebruikt versie V1.2.20en
Je hebt de verkeerde taal-pack (33.01) geinstalleerd. Dat moet (02) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik dat vinden aub wat ik ben een volledige leek op dat gebied ? alvast bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:45:
waar kan ik dat vinden aub wat ik ben een volledige leek op dat gebied ? alvast bedankt voor je hulp
Ik zou niet weten waar je die vandaan kan halen. Zou normaal gesproken via NSU moeten lopen. Kon je daar niets aangeven? Hebe je de juiste code ingevuld bij het updaten?

[ Voor 7% gewijzigd door GKW op 31-12-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee kon niks aangeven :-)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.