Het Nokia N80 Topic Deel 5

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.231 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:10:
[...]

1. Dat kan niet. Het is OF niets, OF de agenda en de toepassingen....

2. Niet dat ík weet.
je kan de 2e de standby modus uitschakelen en de linker of rechter selectie toets de agenda selecteren. en kan je dus de agenda oproepen zonder de standby te laten weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
Moning2 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:33:
[...]

ik neem aan dat je een restart hebt geprobeerd en in de profielen hebt gekeken wat er staat bij sms bericht melding ?
Ja, heb al n restart gedaan (meerdere zelfs) en alle profielen nagekeken.
Maar er is dus ook geen melding van '1 nieuw bericht'. Ik zie enkele een sterretje staan bij de inbox als er n nieuw bericht is...

edut: Heb hem net terug naar de fabrieksinstellingen gereset, maar geeft geen verschil...

[ Voor 9% gewijzigd door wars op 31-01-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Ben trouwens meer dan tevreden over de robuustheid van de n80, hij is bij mij al zeker 5 keer op een harde betonnen grond gevallend (vanuit me hand / zak / barhoogte) en hij viel niet eens uit! Heb ik eindelijk eens een verzekering op me telefoon, gaat ie niet kapot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Matthijs schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:51:
Ben trouwens meer dan tevreden over de robuustheid van de n80, hij is bij mij al zeker 5 keer op een harde betonnen grond gevallend (vanuit me hand / zak / barhoogte) en hij viel niet eens uit! Heb ik eindelijk eens een verzekering op me telefoon, gaat ie niet kapot :(
ik ben er niet zo over te spreken, bij mij is hij zelfs al 2x terug geweest.. 1x met een barst in het schermpje die er spontaan in is gekomen. ik ga er niet onzorgvuldig mee om, niet laten vallen, draag em alleen wel in mn zak.

verder vind ik hem maar traag... maar zit er dus helaas nog 10/11 mnd mee opgescheept :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:59
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:39:
[...]

Ja, heb al n restart gedaan (meerdere zelfs) en alle profielen nagekeken.
Maar er is dus ook geen melding van '1 nieuw bericht'. Ik zie enkele een sterretje staan bij de inbox als er n nieuw bericht is...

edut: Heb hem net terug naar de fabrieksinstellingen gereset, maar geeft geen verschil...
probeer eens *#7370#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:20
Of zet ze op een ander geheugen, telefoongeheugen als ze nu op je MiniSD staan of MiniSD als je ze op je telefoongeheugen opslaat. Ik had dit bij mijn N6600 ook. Heb je toevallig ook dat wanneer je je telefoon uit en aan hebt gedaan dat je dan in één keer de ontvangstberichten krijgt van smsjes die je hebt verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Bedank!!! krijg terug alle meldingen :)

Nu even de back-up terug plaatsen, zien of t dan nog werkt.

edit: na t terugplaatsen van de back-up weer geen meldigen meer. Ligt het dan aan n programma? Maar kan me niet herinneren wat ik laatst heb geinstalleerd...

[ Voor 24% gewijzigd door wars op 31-01-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:21:
[...]

Bedank!!! krijg terug alle meldingen :)

Nu even de back-up terug plaatsen, zien of t dan nog werkt.

edit: na t terugplaatsen van de back-up weer geen meldigen meer. Ligt het dan aan n programma? Maar kan me niet herinneren wat ik laatst heb geinstalleerd...
geen probleem :)
dan die backup weg en alles opnieuw installeren met sis bestandjes, backups geven alleen maar problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Moning2 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:50:
[...]

geen probleem :)
dan die backup weg en alles opnieuw installeren met sis bestandjes, backups geven alleen maar problemen :)
ja da's inderdaad t simpelste, maar dan zijn al m'n agenda entries weg...
Ik ben nu in Toepassings Beheer een hoop dingen aan t verwijderen (Niet Geïnstalleerde .sis') Mss dat dat ook n oplossing geeft, zullen zien..

edit: toch maar terug *#7370# gedaan. en heb ervoor gesynchroniseerd met Outlook, m'n agenda staat nu ook mooi terug op de gsm, net zoals de contacten. dan nu maar terug alle appz installeren

[ Voor 17% gewijzigd door wars op 31-01-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:59:
[...]

ja da's inderdaad t simpelste, maar dan zijn al m'n agenda entries weg...
Ik ben nu in Toepassings Beheer een hoop dingen aan t verwijderen (Niet Geïnstalleerde .sis') Mss dat dat ook n oplossing geeft, zullen zien..

edit: toch maar terug *#7370# gedaan. en heb ervoor gesynchroniseerd met Outlook, m'n agenda staat nu ook mooi terug op de gsm, net zoals de contacten. dan nu maar terug alle appz installeren
Agenda items syncen via Outlook. Telefoon resetten.Weer terugsyncen. Dan kijken of je nog steeds sms meldingen krijgt. Daarna 1 voor 1 je programma´s weer installeren.

edit: ja, dat krijg je ervan als je alleen maar het bovenste gedeelte van een post leest. Dat stuur je domme tips die jij al gedaan had. Sorry |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Blindfold op 31-01-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Blindfold schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:01:
[...]

Agenda items syncen via Outlook. Telefoon resetten.Weer terugsyncen. Dan kijken of je nog steeds sms meldingen krijgt. Daarna 1 voor 1 je programma´s weer installeren.

edit: ja, dat krijg je ervan als je alleen maar het bovenste gedeelte van een post leest. Dat stuur je domme tips die jij al gedaan had. Sorry |:(
Alles werkt nu mooi opnieuw, alleen wilt ie elke keer als ik hem opstart n applicatie installeren en dit lukt niet). Ik vermoed dat deze zich op de geheugenkaart bevindt, want ik wou de geheugenkaart formatteren en dan zegt ie dat ie in gebruik ik. En ik heb geen kaartenlezen, dus t moet via de telefoon... Ik heb het ook via de modus gegevensoverdracht geprobeerd, maar dat lukt niet, Ook weer doordat de geheugenkaart zogezegd in gebruik is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:45:
En ik heb geen kaartenlezen, dus t moet via de telefoon...
Dan hang je hem toch aan je PC, en kies je op de telefoon voor Massaopslag.
Dus niet voor PC suite kiezen. Dan kun je de SD kaart zo formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of het al eens eerder is gepost (kon er in ieder geval niks van vinden in alle 5 de delen) maar onderstaand een korte uitleg hoe je .sis bestanden van je geheugenkaart kan verwijderen die op de een of andere manier niet meer geinstalleerd kunnen worden doordat je je phone hebt geflashd, gereset, of noem het maar op. (en die je dus ook niet kan verwijderen via toepassing beheer)

Firstly, connect your phone to a PC via USB.
Choose Data Transfer (a.k.a. Mass Storage). Do not select PC Suite because you won’t be able to browse protected folders in PC Suite mode.
Open Windows Explorer on your PC.
Go to \private\10202dce on the phone’s folder.
There, you should be able to find the installer files (.sis). Just remove them using Windows Explorer.

Greetsz,
Ski....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ibby schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:54:
[...]

Dan hang je hem toch aan je PC, en kies je op de telefoon voor Massaopslag.
Dat is dus hetzelfde als gegevensoverdracht, en dat lukte nou juist niet omdat z'n memory card al in gebruik was volgens de telefoon.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bekend wat de geheugenkaart gebruikt??
Bij mij is t standaard de sms berichten die op de kaart worden gezet.
ff aanpassen naar phonegeheugen en mass storage werkt perfect.
.oisyn schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:13:
[...]

Dat is dus hetzelfde als gegevensoverdracht, en dat lukte nou juist niet omdat z'n memory card al in gebruik was volgens de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:22:
Ook bekend wat de geheugenkaart gebruikt??
Bij mij is t standaard de sms berichten die op de kaart worden gezet.
ff aanpassen naar phonegeheugen en mass storage werkt perfect.

[...]
als ik de m'n N80 opstart wilt hij dus iets installeren (bezig met installatoe') en dan krijg ik een melding van 'Kan installatie vanaf geheugenkaart niet voltooien, ga naar Toep.beheer om resterende toepassingen te installeren'.
Ik ga dan naar Toepassings beheer en zie daar 6 .sis staan met de melding 'Niet geïnstalleerd'. en er staat achter elke naam het icoontje van de geheugenkaart bij. Als ik ze wil installeren gebeurt er ofwel niks, ofwel krijg ik een melding tijdens de installatie van 'Bestand beschadigd'. Ze zijn trouwens allemaal van 1kb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via onderstaande manier kan je de .sis bestanden verwijderen.
De .sis bestanden zijn programma's die je al eerder op je phone had draaien, maar na t restetten of flashen van je phone kunnen ze niet meer geinstalleerd worden.

Choose Data Transfer (a.k.a. Mass Storage). Do not select PC Suite because you won’t be able to browse protected folders in PC Suite mode.
There, you should be able to find the installer files (.sis). Just remove them using Windows Explorer.

mocht het nou niet gaan omdat je geheugenkaart "in gebruik" is..sluit dan de toepassing die wordt gebruikt. (waarschijnlijk geeft ie de "Chatfinctie" aan). Zet dan je berichten die binnenkomen van je geheugenkaart naar je telefoongeheugen. Als het goed is moet de mass storage dan werken en kan je de .sis bestanden verwijderen. (schrijf voor de zekerheid wel even op welke het zijn! anders verwijder je de verkeerde)
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:49:
[...]

als ik de m'n N80 opstart wilt hij dus iets installeren (bezig met installatoe') en dan krijg ik een melding van 'Kan installatie vanaf geheugenkaart niet voltooien, ga naar Toep.beheer om resterende toepassingen te installeren'.
Ik ga dan naar Toepassings beheer en zie daar 6 .sis staan met de melding 'Niet geïnstalleerd'. en er staat achter elke naam het icoontje van de geheugenkaart bij. Als ik ze wil installeren gebeurt er ofwel niks, ofwel krijg ik een melding tijdens de installatie van 'Bestand beschadigd'. Ze zijn trouwens allemaal van 1kb...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:54:
Via onderstaande manier kan je de .sis bestanden verwijderen.
De .sis bestanden zijn programma's die je al eerder op je phone had draaien, maar na t restetten of flashen van je phone kunnen ze niet meer geinstalleerd worden.

mocht het nou niet gaan omdat je geheugenkaart "in gebruik" is..sluit dan de toepassing die wordt gebruikt. (waarschijnlijk geeft ie de "Chatfinctie" aan). Zet dan je berichten die binnenkomen van je geheugenkaart naar je telefoongeheugen. Als het goed is moet de mass storage dan werken en kan je de .sis bestanden verwijderen. (schrijf voor de zekerheid wel even op welke het zijn! anders verwijder je de verkeerde)

[...]
Er staan geen programma's open en mijn berichten komen wobeizo aan op m'n telefoongeheugen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je de bestanden nu dan wel verwijderen??
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:05:
[...]

Er staan geen programma's open en mijn berichten komen wobeizo aan op m'n telefoongeheugen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:10:
kan je de bestanden nu dan wel verwijderen??

[...]
Nee. Ik bedoelde daarmee dat ik wat jij voorstelde bij mij al was gebeurd en dat dit dus geen oplossing geeft.
Als ik dus Gegevensoverdracht neem, krijg ik volgende melding 'Kan gegevensoverdracht niet activeren. Geheugen kaart wordt gebruikt door andere toepassing.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok...
wordt dus ietsies moeiliijker als we niet weten welke toepassing wordt gebruikt.
ga weer ff verder denken....
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:16:
[...]

Nee. Ik bedoelde daarmee dat ik wat jij voorstelde bij mij al was gebeurd en dat dit dus geen oplossing geeft.
Als ik dus Gegevensoverdracht neem, krijg ik volgende melding 'Kan gegevensoverdracht niet activeren. Geheugen kaart wordt gebruikt door andere toepassing.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

[...]

Werkt het ook niet als je de telefoon in offline modus zet (powerknop even indrukken en offline kiezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:44:
[...]

je kan de 2e de standby modus uitschakelen en de linker of rechter selectie toets de agenda selecteren. en kan je dus de agenda oproepen zonder de standby te laten weergeven
Dat zou inderdaad kunnen maar dan heb je ze niet 'standaard' op je scherm maar is je agenda geopend en kan je niet snel andere apps openen. Ik wil gewoon mijn agenda zien in het standby screen...

Niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
[...]

Ik heb dat ook gehad. Enige oplossing die bij mij toen werkte, was de kaart formatteren via een pc. Aangezien je al zei dat je die niet hebt, zou ik even op zoek gaan naar een vriend/vriendin die er wel één heeft. Desnoods even een pczaak binnenlopen en daar vragen of ze em even kunnen formatteren voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
DoubleD1980 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:58:
[...]

Ik heb dat ook gehad. Enige oplossing die bij mij toen werkte, was de kaart formatteren via een pc. Aangezien je al zei dat je die niet hebt, zou ik even op zoek gaan naar een vriend/vriendin die er wel één heeft. Desnoods even een pczaak binnenlopen en daar vragen of ze em even kunnen formatteren voor je. :)
Ja dat zal denk ik ook de enige oplossing zijn. M'n printer kan veel kaartjes slikken, maar natuurlijk niet deze kleine. Had k nu maar zo n adaptertje...

Bedankt iedereen om me te helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:23:
vbmot, ik heb vandaag ook ff mn firmware van mn n80 omgezet in n80 IE mbv phoenix (per ongeluk alleen EMEA europe 1 ipv 2 gekozen maargoed...gebruik toch alleen de engelse taal).
Maar mn vraag is nu..hoe krijg jij voipbuster aan de praat?? Ik heb gizmo VOIP geinstalleerd mbv de download optie in mapje internet en deze werkt nu ook netjes. Hij staat bij sipinstellingen (settings->connection->sip settings), internet tel. settings (connection->internet tel. settings) en gewoon bij internet tel. in de map internet waarbij ik natuurlijk eerst een wlan moet kiezen.
Maargoed..ik heb dus geprobeerd voipbuster toe te voegen als nieuwe profile in de sipinstellingen maar deze blijft op not registered staan en verder kan ik em ook nergens meer terugvinden. Heb voor de instellingen gewoon op de site gekeken en kwam toen uit op sip.voipbuster.com. De rest heb ik beetje zo ingesteld zoals bij de sipinstellingen van gizmo voip. Hoop dat je me verder kunt helpen :)

Alvast bedankt :)
Ik heb gisteren de nokia HS-69 binnen gekregen en wat mij opviel bij het aansluiten op mijn N80 is dat hij zegt 'NIET ONDERSTEUND' terwijl er op de nokia site staat dat hij wel supported is.
Nou las ik dat bij de N80IE firmware (4.0632.0.38) de HS-69 wel word ondersteund (HS-69 enhancement is now supported).

Ik zie dat jij deze firmware geinstaleerd hebt, ik heb dit al via de nokia software updater geprobeerd maar dan kan ik alleen versie 4.0623.0.42 downloaden.
Dus is mijn vraag: Hoe kom ik aan de Phoenix software en de internet edition firmware??

Ik heb net begrepen dat hier niet meer over gesproken mag worden, dus zou het zeer op prijs stellen als iemand mij de benodigde informatie even doormaild

Modbreak:Als je weet dat je om warez vraagt probeer dan niet GoT te omzeilen!

Alvast Bedankt!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 13:10 ]

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
mischadbs schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:28:
[...]

Ik heb gisteren de nokia HS-69 binnen gekregen en wat mij opviel bij het aansluiten op mijn N80 is dat hij zegt 'NIET ONDERSTEUND' terwijl er op de nokia site staat dat hij wel supported is.
Nou las ik dat bij de N80IE firmware (4.0632.0.38) de HS-69 wel word ondersteund (HS-69 enhancement is now supported).

Ik zie dat jij deze firmware geinstaleerd hebt, ik heb dit al via de nokia software updater geprobeerd maar dan kan ik alleen versie 4.0623.0.42 downloaden.
Dus is mijn vraag: Hoe kom ik aan de Phoenix software en de internet edition firmware??
Dat is illegaal dus mag hier niet besproken worden.... :X
Alhoewel ik ook op zoek ben naar deze software :) ben et weer kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:24:
[...]

Heb ik helemaal geen last van, wellicht een Firmware bug? Heb je de laatste Firmware versie? Ik draai op de laatste versie en ken jou probleem niet...
Ik zit op .041

"oude" toegevoegde woorden kent ie nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 20:48
Ik had Fring geinstalleerd. Dit werkt prima op mijn n80.
Alleen kon ik niet meer bv. via een snelkeuze direct bellen.
Ik moest dan eerst spraakoproep selecteren en dan kon ik pas bellen.
Nu heb ik die fring er dus af gegooid en heb een klein probleempje.

Als ik gebeld wordt wordt alleen het nummer weergegeven en niet de naam.
Ik kan nergens vinden waar ik dit in moet stellen! iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
mischadbs schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:28:
[...]

Ik heb net begrepen dat hier niet meer over gesproken mag worden, dus zou het zeer op prijs stellen als iemand mij de benodigde informatie even doormaild @ verwijderd

Alvast Bedankt!!
Ik heb het eindelijk opgelost maar wel op een heel vreemde manier!
Op de nokia site en op de doos staat dat de HS69 werkt icm de N80, wat dus niet het geval is.
Hij werkt alleen met de N80IE firmware dus heb ik op een illegale manier mijn productcode moeten veranderen zodat ik de juiste firmware kon downen!
Vind dit wel weer een minpuntje van nokia aangezien de gemiddelde nederlander het ding nooit aan de praat zal krijgen...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 13:11 ]

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
Voor mensen die graag ff willen knutselen aan hun N80

Instructievideo op Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=HKwB1ZGvgwQ

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
mischadbs schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 04:16:
[...]

Ik heb het eindelijk opgelost maar wel op een heel vreemde manier!
Op de nokia site en op de doos staat dat de HS69 werkt icm de N80, wat dus niet het geval is.
Hij werkt alleen met de N80IE firmware dus heb ik op een illegale manier mijn productcode moeten veranderen zodat ik de juiste firmware kon downen!
Vind dit wel weer een minpuntje van nokia aangezien de gemiddelde nederlander het ding nooit aan de praat zal krijgen...
Aan gezien er meer mensen met dit probleem gaan komen zal ik het even uitleggen hoe je het oplost:

Stap 1: Maak een backup van je telefoongeheugen op je geheugenkaart.
Menu >> Instrumenten >> Geheugen >> Opties >> Reservekopie

Stap 2: Download en instaleer 'RSS' en sluit telefoon aan op de datakabel en kies pc suite modus.
http://www.allaboutsymbian.com/forum/

Stap 3: Start dan RSS op en klik op phone info en vink dan enable product code en vul in 0539548 en klik daarna op write, zodra hij klaar is kan je de telefoon loskoppelen van kabel en opnieuw opstarten.

Stap 4: Download en instaleer de 'Nokia software updater' en verwijder de geheugenkaart uit je toestel en sluit hem aan op de datakabel en kies pcsuite modus. Start de software updater en hij zal automatisch de internet edition software downloaden en instaleren.
http://europe.nokia.com/A4176089

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon succesvol voorzien van de Internet Edition software, en wat ik mij nu afvraag is waar ik alle extra's kan vinden, zoals de Yahoo software, enz. Ik heb wel het mapje internet erbij gekregen en lifeblog, maar voor de rest kan ik niets vinden.

Er staat als ik *#0000# invoer:

V 4.0632.0.38
13-10-2006
RM-92
Nokia N80 (02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-03 19:13
Ik heb m'n telefoon geupdate en nu ben ik al m'n apps kwijt..
Nu heb ik al m'n apps weer terug op eentje na en ik weet niet meer waar ik deze kan vinden.
Heb op het forum gezocht en op internet maar weet niet goed hoe ik dit moet zoeken.

Het gaat om een programma om radio te luisteren via de telefoon met een soort oranje poppetje..
Het is niet de internet radio met shoutcast engine maar een los programma waar een aantal nederlandse zenders in staan die je vervolgens kunt luisteren via gprs of wlan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanchezzz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:03:
Ik heb m'n telefoon geupdate en nu ben ik al m'n apps kwijt..
Nu heb ik al m'n apps weer terug op eentje na en ik weet niet meer waar ik deze kan vinden.
Heb op het forum gezocht en op internet maar weet niet goed hoe ik dit moet zoeken.

Het gaat om een programma om radio te luisteren via de telefoon met een soort oranje poppetje..
Het is niet de internet radio met shoutcast engine maar een los programma waar een aantal nederlandse zenders in staan die je vervolgens kunt luisteren via gprs of wlan.
Ik denk dat je Tunin.FM bedoeld misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:06:
[...]

Ik denk dat je Tunin.FM bedoeld misschien?
Ja super bedankt die zocht ik... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:55:
Ik heb mijn telefoon succesvol voorzien van de Internet Edition software, en wat ik mij nu afvraag is waar ik alle extra's kan vinden, zoals de Yahoo software, enz. Ik heb wel het mapje internet erbij gekregen en lifeblog, maar voor de rest kan ik niets vinden.

Er staat als ik *#0000# invoer:

V 4.0632.0.38
13-10-2006
RM-92
Nokia N80 (02)
Ik heb de mijne vandaag ook voorzien van de IE versie en in het mapje internet staan bij mij web, internettel. en downloaden.
als ik vervolgens die downloaden selecteer krijg ik een zooi applicaties te zien die ik kan downloaden (yahoo! go, Gizmo, Podcasting, WLAN wizard enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Heb weer eens ge**** met pc suite, had al vaker dat hij mijn phone niet vond ook bij vorige nokias maar dan was het altijd een kwestie van pc rebooten, nokia rebooten, andere usb poort enz.
Uiteindelijk lukte het altijd maar nu heb ik zelfs verschillende pc suites geinstaleerd en connetivety cable drivers maar pc suite vind mn N80 gewoon niet en het rare is dat wanneer ik hem niet in pc suite modus zet maar in data-transfer modus hij wel word gevonde door pc suite maar ik er niks mee kan. Ook krijg ik het logotje niet meer in beeld op het toestel van dat hij verbonden is met de kabel..

Iemand nog een idee wat ik kan proberen??
Heb hem wel net omgezet naar de internet edition firmware maar kan me niet voorstellen dat dat er wat mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik had het ook nadat ik de PC Suite geupdate had. De versie die op de CD stond die bij m'n foon zat werkte prima, maar na het updaten lukte het dus niet meer. Het vervelende was, repair, uninstall, reinstall van CD werkte allemaal niet, totdat ik op een internetpagina stuitte met wat nuttige info.

Naast de PC Suite worden er nog twee onderdelen geinstalleerd: PC Sync en Nokia connectivity driver (oid, je vindt ze wel in de Add/Remove programs dialog). Die moet je ook uninstallen. Dan rebooten, en dan PC Suite opnieuw installeren (die installeert ook weer de andere twee apps). Ik heb dus de CD versie weer gepakt, wellicht dat de nieuwste versie ook gewoon werkt als je eerst de oude PC Suite plus die 2 andere stukken software uninstallt.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 03-02-2007 04:07 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
.oisyn schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 04:05:
Ik had het ook nadat ik de PC Suite geupdate had. De versie die op de CD stond die bij m'n foon zat werkte prima, maar na het updaten lukte het dus niet meer. Het vervelende was, repair, uninstall, reinstall van CD werkte allemaal niet, totdat ik op een internetpagina stuitte met wat nuttige info.

Naast de PC Suite worden er nog twee onderdelen geinstalleerd: PC Sync en Nokia connectivity driver (oid, je vindt ze wel in de Add/Remove programs dialog). Die moet je ook uninstallen. Dan rebooten, en dan PC Suite opnieuw installeren (die installeert ook weer de andere twee apps). Ik heb dus de CD versie weer gepakt, wellicht dat de nieuwste versie ook gewoon werkt als je eerst de oude PC Suite plus die 2 andere stukken software uninstallt.
Thnx voor de hulp hij werkt weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Adobe PDF lezer doet het niet meer. Ik heb hem al opnieuw gedownload en opnieuw geinstalleerd. Bij het openen is het net alsof het programma opent, maar binnen een seconde zit ik weer in het voorgaande menu. Ik heb in de voorgaande topics gezocht naar een oplossing maar vond niks.Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Laatst online: 24-06 16:42
Is de N80 IE sneller dan de N80?

Hoe is het belgeluid, netzo hard als N80? Of gaat ie eerst 3 sec zacht en dan hard (Nokia 6233)?

Merken jullie verschil met standby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanchezzz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:17:
[...]

Ik heb de mijne vandaag ook voorzien van de IE versie en in het mapje internet staan bij mij web, internettel. en downloaden.
als ik vervolgens die downloaden selecteer krijg ik een zooi applicaties te zien die ik kan downloaden (yahoo! go, Gizmo, Podcasting, WLAN wizard enz).
Ja ik heb het gevonden.. Hartelijk bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
mobile625 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:57:
Is de N80 IE sneller dan de N80?

Hoe is het belgeluid, netzo hard als N80? Of gaat ie eerst 3 sec zacht en dan hard (Nokia 6233)?

Merken jullie verschil met standby?
Ik merk geen verschil in snelheid en het geluid is net zo hard zover ik weet, misschien een minimaal verschil

"Merken jullie verschil met standby?" - Nou, die staat er nog steeds by... iets duidelijker graag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Hoe lang gaat de N80 IE mee met een volle batterij?

De N80 gaat maar minsten 1 dag mee, niet eens 1 dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharque
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Hoe lang de accu meegaat is puur afhankelijk van wat je ermee doet. Ik heb een N80ie en als ik er enkel mee bel en sms kan die een paar dagen mee. Zit ik veel met umts/wifi/bt te doen, dan kan die makkelijk binnen een dag leeg zijn...

Overigens gaat mijne standaard na een x tijd op standby en dat helpt ook wel met stroom besparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
sharque schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:43:
Hoe lang de accu meegaat is puur afhankelijk van wat je ermee doet. Ik heb een N80ie en als ik er enkel mee bel en sms kan die een paar dagen mee. Zit ik veel met umts/wifi/bt te doen, dan kan die makkelijk binnen een dag leeg zijn...

Overigens gaat mijne standaard na een x tijd op standby en dat helpt ook wel met stroom besparen ;)
Oke de batterij gaat dus langer mee dan de normale N80.

Ik wil toch graag weten hoe het geluid bij gebeld worden is? Net zo hard???
Of gaat het eerst een aantal seconden zacht en dan ineens hard?

Wil em vandaag updaten naar N80IE, vandaar deze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterijtijd is hetzelfde als bij de N80.
Geluid is ook hetzelfde als bij de N80
Snelheid is ook hetzelfde..
Eigenlijk niet zoveel verschillen als met de N80.
Enige voordeel is dat Voip bellen nu wel wordt ondersteund.

Greetsz,
mobile625 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:47:
[...]

Oke de batterij gaat dus langer mee dan de normale N80.

Ik wil toch graag weten hoe het geluid bij gebeld worden is? Net zo hard???
Of gaat het eerst een aantal seconden zacht en dan ineens hard?

Wil em vandaag updaten naar N80IE, vandaar deze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:09:
Batterijtijd is hetzelfde als bij de N80.
Geluid is ook hetzelfde als bij de N80
Snelheid is ook hetzelfde..
Eigenlijk niet zoveel verschillen als met de N80.
Enige voordeel is dat Voip bellen nu wel wordt ondersteund.

Greetsz,

[...]
Oke, precies hetzelfde. Geen 3 sec zacht bij bellen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ik heb nu de N80IE, eerst de N80. Ik merk geen verschil op het internet mapje na.

Ik dacht dat er een groot verschil in zat, qua functies, snelheid en standby-tijd.

Wel relax met de Wlan wizard op je homescreen. Ik zag ook iemand die zijn berichten op zijn homescreen had weergegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile625 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:05:
Ik heb nu de N80IE, eerst de N80. Ik merk geen verschil op het internet mapje na.

Ik dacht dat er een groot verschil in zat, qua functies, snelheid en standby-tijd.

Wel relax met de Wlan wizard op je homescreen. Ik zag ook iemand die zijn berichten op zijn homescreen had weergegeven?
Hoe kom je aan die verschillen? Een N80IE is hardwarematig gezien exact hetzelfde als een N80. Enkel softwarematig zit er een klein verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 20:48
mobile625 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:05:

Ik heb ook wlan wizard op mijn standaard n80 en mijn agenda/taken in het home screen!
Ik snap niet dat iedereen aan het updaten is?
Het lijkt mij dat de meesten ook nog wel aanspraak op de garatie konden maken, wat vervalt als je naar IE update?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
PaRaPenT schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:11:
[...]

Ik heb ook wlan wizard op mijn standaard n80 en mijn agenda/taken in het home screen!
Ik snap niet dat iedereen aan het updaten is?
Het lijkt mij dat de meesten ook nog wel aanspraak op de garatie konden maken, wat vervalt als je naar IE update?!
VoIP ;)
werkt geweldig via wifi en umts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Ook een N80 gekocht, heerlijk toestel maar een ding krijg ik niet voor elkaar.
Synchroniseren met mijn Mac, heb eerst gezocht en kwam het volgende tegen...

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/25970704, en http://discussions.apple....?threadID=409043&tstart=0.

Maar kom er nog steeds niet uit.

Wie kan me helpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Y-Browser als filemanager op mijn N80 maar het lukt me niet om bestanden te zoeken met Y-Browser als ik in deze filemanager de optie search gebruik.
Iemand die het wel is gelukt om met de Y Browser de functie search te gebruiken en dat die dan ook de gezochte file of map vindt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:36:
Ik heb Y-Browser als filemanager op mijn N80 maar het lukt me niet om bestanden te zoeken met Y-Browser als ik in deze filemanager de optie search gebruik.
Iemand die het wel is gelukt om met de Y Browser de functie search te gebruiken en dat die dan ook de gezochte file of map vindt??
werkt hier ook niet, het is nog een beta programma dus verwacht er niet al te veel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
werkt hier wel. Tenminste files, geen mappen. Ik gebruik versie 0.77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Ik heb die Nokia BarcodeLezer geinstaleerd maar kan echt niet begrijpen hoe en waarvoor ik hem moet gebruiken.. Op de nokia site staat:

'The Barcode reader application is used for decoding different types of codes (for example, barcodes and codes in magazines). The codes may contain different kinds of information, such as URL links, e-mail addresses, and phone numbers.

Before scanning a code, depending on the type of the camera in your device, turn the close-up switch of the camera to close-up mode when scanning the code.

To scan a code, select Scan code. Set the code between the red lines on the display. The Barcode reader scans and decodes the code, and the decoded information appears on the display'

Maar word er eerlijk gezegd niet veel wijzer van, heb hem op allerlij streepjescodes geprobeerd maar er gebeurd vrij weinig..

Iemand er al wel achter waar het voor dient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij wel. Let er op dat als je een bestand (bijvoorbeeld 'DJ T vs. Booka Shade.watdanook' wilt op een deel van de naam het volgende intypt:

code:
1
DJ T[b]*[/b].*

Het eerste sterretje zorgt ervoor dat alles beginnend met DJ T in de naam wordt gevonden. Het tweede sterretje zorgt er voor dat elke bestand extensie wordt gevonden. Zonder de combinatie .* worden enkel bestanden gevonden zonder extensie. Let hier dus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:30:
[...]

VoIP ;)
werkt geweldig via wifi en umts
@Moning2: Voip werkt bij mij wel via wifi maar niet via umts. Gebruik je hierbij de standaard sip/voip client van de N80? Wanneer ik de sip profiles via umts laat connecten, connecten deze wel, maar verschijnt niet het voip client icoontje (hoorntje met wereldbol) in het standby scherm. Bij jou wel ?

Grtz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Werkt hier gewoon (v 0.77). Welke versie gebruik je?

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is het ook gelukt met updaten! Thanx mischadbs voor de handleiding! Zelf heb ik 0539712 gebruikt. Heb dan ook de zwarte! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:31:
[...]

@Moning2: Voip werkt bij mij wel via wifi maar niet via umts. Gebruik je hierbij de standaard sip/voip client van de N80? Wanneer ik de sip profiles via umts laat connecten, connecten deze wel, maar verschijnt niet het voip client icoontje (hoorntje met wereldbol) in het standby scherm. Bij jou wel ?

Grtz,
Bij sip instellingen:
Standaard toegangspunt bij je voip provider op je umts toegangspunt instellen
Bij internettelefoon:
opties - instellingen - Inst. voor (jouvoipprovider) - login-type - automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 05:29:
Hier is het ook gelukt met updaten! Thanx mischadbs voor de handleiding! Zelf heb ik 0539712 gebruikt. Heb dan ook de zwarte! ;-)
Graag gedaan!

Weet iemand al waar BarcodeLezer voor gebruikt kan worden?

En mijn Pc Suite werkt weereens niet meer, als ik Pc Suite opstart en mijn N80 aansluit ziet windows hem gewoon als usb modem en instaleert hem ook zo maar dan vind Pc Suite hem niet.
Terwijl als ik hem in massaopslag modus zet hij wel word gevonden door pc suite maar ik er niks mee kan.. Heb pc suite en bijbehorende drivers als meerdere keren gedeinstaleerd en geinstaleerd maar zonder succes :'(

Kan iemand mij helpen, kan er in de search vrij weinig over vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:34:
[...]

Bij sip instellingen:
Standaard toegangspunt bij je voip provider op je umts toegangspunt instellen
Bij internettelefoon:
opties - instellingen - Inst. voor (jouvoipprovider) - login-type - automatisch
Bedankt voor je feedback.

Had al diverse pogingen gedaan maar werkte niet. Naar aanleiding van je reactie nog eens gecontroleerd en iets verandert in de internet settings en gecontroleerd of via umts geconnect werd (voip providers). Dit connecten gebeurde wel, maar om en of andere reden kreeg ik niet het voip hoorntje te zien in de statusbar.

Maar .... na mijn toestel paar keer te hebben herstart en netwerk selectie op enkel umts gezet ... EN ... voila de N80ie connect ...

Heb een KPN Flat Fee Comfort abonnement, dus ben benieuwd hoe de kwaliteit zal zijn.

Heb nog geen testcalls gemaakt maar zal wel wat posten als ik weer wat verder ben.

Voor de volledigheid hier wat screendumps voor mogelijk andere enthousiastelingen:

Check in menu>Instrum>Instell>Verbinding>Inst. Internettel.>[jouw voip provider] of alle umts toegangspunten ook aangevinkt staan:
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/136/381679867_50735ea477_o.jpg

Zet je WLAN uit, zodat voip via umts kan gaan connecten (zie ook connectie icoon in statusbar, klavertje4 krijgt open blaadjes):
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/175/381679872_c895cd25c0_o.jpg

Na enige tijd (slechte umts dekking hier) verschijnt ook het voip icoon rechtsboven in de statusbar:
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/175/381728189_95f3911107_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04-2007
Hoe hebben jullie je standaard N80 naar IE edition geupdate? M'n N80 zegt dat er geen updates beschikbaar zijn (via FOTA). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
JohnnyG schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:02:
Hoe hebben jullie je standaard N80 naar IE edition geupdate? M'n N80 zegt dat er geen updates beschikbaar zijn (via FOTA). :?
Via Nemesis Service Suite kan je de productcode van je N80 veranderen in de productcode van een N80IE. Als je dan naar updates gaat zoeken, vindt ie ze wel.

Ik heb t gister ook gedaan. Daarna backup terug gezet. Ik miste hierna toch wel wat programma's. Onder andere TomTom, Shozu en dan P2P programma.

Er zijn ook wel wat nieuwe dingen verschenen in mijn telefoon. Weet alleen niet of ze me eerder in de N80 nooit zijn opgevallen of dat ze echt bij de N80IE horen. Als je zenden kiest in de galerij staat er nu "webupload" bij. Kon me niet herinneren dat ik dat hiervoor eerder heb gezien. Als ik in het menu een programma selecteer wat ik heb geinstalleerd en ik kies opties, dan staat er nu verwijderen bij. Daarmee kan je de software gewoon netjes verwijderen zoals je bij "toepassingen beheer" zou doen. Maar dan hoef je er niet zo naar te zoeken in die lijst. Dit kan trouwens ook als je het programma geselecteerd hebt en op c drukt. Ik weet dus niet of deze twee dingen ook al in de N80 zaten. Misschien dat iemand die de laatste N80 firmware erop heeft staan dat even kan checken? Verder had ik natuurlijk ook "internettelefoon" en "downloaden" erbij gekregen.

edit:
Als ik mijn gmail check op mijn telefoon kreeg ik eerst altijd een melding over een certificaat oid en dan moest ik op doorgaan drukken. Nu hoeft dat niet meer en checkt ie em gewoon zonder die melding.

[ Voor 7% gewijzigd door DoubleD1980 op 06-02-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
DoubleD1980 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:20:
Er zijn ook wel wat nieuwe dingen verschenen in mijn telefoon. Weet alleen niet of ze me eerder in de N80 nooit zijn opgevallen of dat ze echt bij de N80IE horen. Als je zenden kiest in de galerij staat er nu "webupload" bij. Kon me niet herinneren dat ik dat hiervoor eerder heb gezien. Als ik in het menu een programma selecteer wat ik heb geinstalleerd en ik kies opties, dan staat er nu verwijderen bij. Daarmee kan je de software gewoon netjes verwijderen zoals je bij "toepassingen beheer" zou doen. Maar dan hoef je er niet zo naar te zoeken in die lijst. Dit kan trouwens ook als je het programma geselecteerd hebt en op c drukt. Ik weet dus niet of deze twee dingen ook al in de N80 zaten. Misschien dat iemand die de laatste N80 firmware erop heeft staan dat even kan checken? Verder had ik natuurlijk ook "internettelefoon" en "downloaden" erbij gekregen.

edit:
Als ik mijn gmail check op mijn telefoon kreeg ik eerst altijd een melding over een certificaat oid en dan moest ik op doorgaan drukken. Nu hoeft dat niet meer en checkt ie em gewoon zonder die melding.
webupload is nieuw, verwijderen kon al in firmware 3.blabla met de N80 in het menu
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:39:
[...]

Had al diverse pogingen gedaan maar werkte niet. Naar aanleiding van je reactie nog eens gecontroleerd en iets verandert in de internet settings en gecontroleerd of via umts geconnect werd (voip providers). Dit connecten gebeurde wel, maar om en of andere reden kreeg ik niet het voip hoorntje te zien in de statusbar.

Maar .... na mijn toestel paar keer te hebben herstart en netwerk selectie op enkel umts gezet ... EN ... voila de N80ie connect ...

Heb een KPN Flat Fee Comfort abonnement, dus ben benieuwd hoe de kwaliteit zal zijn.

Heb nog geen testcalls gemaakt maar zal wel wat posten als ik weer wat verder ben.

Voor de volledigheid hier wat screendumps voor mogelijk andere enthousiastelingen:

Check in menu>Instrum>Instell>Verbinding>Inst. Internettel.>[jouw voip provider] of alle umts toegangspunten ook aangevinkt staan:
[afbeelding]

Zet je WLAN uit, zodat voip via umts kan gaan connecten (zie ook connectie icoon in statusbar, klavertje4 krijgt open blaadjes):
[afbeelding]

Na enige tijd (slechte umts dekking hier) verschijnt ook het voip icoon rechtsboven in de statusbar:
[afbeelding]
De kwaliteit is hier uitstekend met vol umts ontvangst in leeuwarden en groningen, geen lag, geen hikjes, perfect 8)

[ Voor 43% gewijzigd door Moning2 op 06-02-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Iemand al een idee over hoe ik pcsuite aan de praat krijg en waar barcodelezer voor dient??

[ Voor 199% gewijzigd door mischadbs op 07-02-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Van welk programma is dat pictogrammetje met 'kamers ruimen' op je desktop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:45:
[...]

Werkt hier gewoon (v 0.77). Welke versie gebruik je?
Dank zij de tip van Holleboomer werkt het , ik heb de zoekfunctie gebruikt zonder * integeven en dan vindt die niks.

btw ik gebruik ook versie 0.77.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/175/381728189_95f3911107_o.jpg
Weet iemand hoe je de icoontjes boven kan veranderen? Bijvoorbeeld hierboven een WLAN en een MSN Icoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
mischadbs schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:41:
[...]

Van welk programma is dat pictogrammetje met 'kamers ruimen' op je desktop?
Agenda
dat is een taak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 15:35
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi thema! Waar kan je deze downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mischadbs

De barcodereader kan je gebruiken om zogenaamde "2d barcodes" in te scannen.

Op http://www.idautomation.com/java/dmservlet.html kan je deze barcodes creeren en daarna scannen met je telefoon.

Wat je eraan hebt weet ik niet, maar hij doet het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:18:
@mischadbs

De barcodereader kan je gebruiken om zogenaamde "2d barcodes" in te scannen.

Op http://www.idautomation.com/java/dmservlet.html kan je deze barcodes creeren en daarna scannen met je telefoon.

Wat je eraan hebt weet ik niet, maar hij doet het in ieder geval.
Thnx, je kan van een url een barcode maken en dan als je de barcode scant gelijk naar die site gaan.
Maar vind dit nou niet echt iets waar je wat aan hebt..
Maar in ieder geval bedankt!!

Iemand al een oplossing voor mijn pc suite probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Heb pc suite inmiddels weer aan de praat, je moet echt iets van 4 dingen verwijderen bij software voor je hem opnieuw instaleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightjar schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:22:
[...]

Mooi thema! Waar kan je deze downloaden?
Is een N95 thema, hier te vinden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:48:
[...]

[afbeelding]
Weet iemand hoe je de icoontjes boven kan veranderen? Bijvoorbeeld hierboven een WLAN en een MSN Icoon.
Al deze 6 iconen zijn zelf aan te passen in het zogenaamde active standby scherm.
menu>instrum>instell>telefeoon>standby modus>toep. actief standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, en helaas moet het nog gebeuren om mijn kamers OP te ruimen :( als de N80 daar nu ook nog zelf een handje bij zou uitsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 13:59

CSB

:D

Ik merk dat na de update van N80 Naar N80IE mijn camera-klik geluidjes niet meer werken. Iemand dit zelfde probleem?

Voor de rest: strak hoor. Dat Wlan scan is STUKKEN beter dan in de standaard N80.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
CSB schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 07:59:
Ik merk dat na de update van N80 Naar N80IE mijn camera-klik geluidjes niet meer werken. Iemand dit zelfde probleem?

Voor de rest: strak hoor. Dat Wlan scan is STUKKEN beter dan in de standaard N80.
Ik merkte dat ook op en ben er zelfs blij mee :) irritante kabaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:31:
[...]

Grtz,
Moning2: Heb jij je voip nu ook zo ingesteld dat hij automatisch schakeld tussen wlan en umts ? Bij mij werkt dat alleen maar bij de gizmo client. Wanneer ik dan in een umts gebied de N80 opnieuw opstart pakt hij weer wel alle3 mijn voipclients. Enige reden die ik me kan bedenken is dat de gizmo client optimaal (inclusief nat/stun server settings) is geconfigureerd omdat nokia daar zelf een vinger in de pap heeft met de gizmo plugin.

Wat zijn jouw ervaringen als het gaat om voip en roaming?

ps. had gisteren een topdag als het gaat om accu stroomverbruik (nog geen 5 uur en hij was leeg), puur alleen door umts wlan en (foutieve?) roaming :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:59:
[...]

Moning2: Heb jij je voip nu ook zo ingesteld dat hij automatisch schakeld tussen wlan en umts ? Bij mij werkt dat alleen maar bij de gizmo client. Wanneer ik dan in een umts gebied de N80 opnieuw opstart pakt hij weer wel alle3 mijn voipclients. Enige reden die ik me kan bedenken is dat de gizmo client optimaal (inclusief nat/stun server settings) is geconfigureerd omdat nokia daar zelf een vinger in de pap heeft met de gizmo plugin.

Wat zijn jouw ervaringen als het gaat om voip en roaming?

ps. had gisteren een topdag als het gaat om accu stroomverbruik (nog geen 5 uur en hij was leeg), puur alleen door umts wlan en (foutieve?) roaming :(
.

umts verbonden en wlan constant zoekend vreet natuurlijk stroom, niet te veel uren verwachten.
Roaming doe ik niet aan met voip en ik gebruik alleen voipbuster. Als ik het nodig heb via umts of wlan dan zet ik het even aan, ik laat het niet constant aan omdat ik niet de hele dag een stopcontact in de buurt heb om em op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejeej
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 15:16

eejeej

i865Pe With Pat&HT :-)

Hebben jullie de webupload al aan de gang gekregen ? (in galerij: opties/zenden/Webupload)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eejeej schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:59:
Hebben jullie de webupload al aan de gang gekregen ? (in galerij: opties/zenden/Webupload)
Ja, eerst naar de flickr.com site gaan, daar een scriptje downloade voor de n80 en een flickr op de site account aanmaken. Je kan er 100mb per maand uploaden met fotos van max 5mb.

Het aanmaken vd account loopt wel via yahoo, beetje omslachtig maar werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of is de Nokia N80/N80ie op dit moment zeer beperkt leverbaar?
Ik krijg mijn N80ie de 20ste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:16
Vanmiddag ben ik ook bezig geweest om Voipbuster te installeren op mijn N80ie. Dat is wonderwel gelukt (en ik heb ook kunnen bellen en mijn pa heeft me ook kunnen bereiken op mijn VB-nummer), maar nu heb ik probleem dat VoipBuster het laatst gebelde nummer spontaan gaat terugbellen. Zonder dat ik (per ongeluk) daartoe de opdracht geef en deze nummers zijn ook (niet) terug te vinden in het logboek (uiteraard wel de eerste poging die ik zelf heb uitgevoerd, maar niet de tweede poging).

Hebben meer mensen last van dit probleem? Want het lijkt me niet de bedoeling dat de telefoon uit zichzelf mensen gaat bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Niet online
Over die barcodes: laatst was in het nieuws dat het geweld in Amsterdam weer eens toegenomen was volgens een of andere studie. Om vechtende/irriterende "feestgangers" te weren is een nieuw systeem ingevoerd. Je krijgt daarbij een smsje, met dus zo'n vierkante 'barcode' er in, die je vervolgens alleen maar voor een scanner hoeft te houden om je te identificeren. Wordt je dus geweerd uit de clubs die zich bij dit systeem aangesloten hebben, dan slikt de scanner jouw persoonlijke barcode niet meer en kun je niet naar binnen.
Kan ook zijn dat het voor een feest was, maar heb een klepel horen hangen en de bel zien vliegen, ofzo. Wat je er als consument zelf aan hebt weet ik niet, waarschijnlijk weer zo'n techniek die heel handig zou zijn als het op veel plaatsen ingevoerd zou worden, maar dat dat toch neit gebeurd.

edit: wordt het niet 's tijd voor deeltje 6 trouwens?

[ Voor 3% gewijzigd door valdi op 09-02-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Dj_Tjebbe schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:15:
Over die barcodes: laatst was in het nieuws dat het geweld in Amsterdam weer eens toegenomen was volgens een of andere studie. Om vechtende/irriterende "feestgangers" te weren is een nieuw systeem ingevoerd. Je krijgt daarbij een smsje, met dus zo'n vierkante 'barcode' er in, die je vervolgens alleen maar voor een scanner hoeft te houden om je te identificeren. Wordt je dus geweerd uit de clubs die zich bij dit systeem aangesloten hebben, dan slikt de scanner jouw persoonlijke barcode niet meer en kun je niet naar binnen.
Kan ook zijn dat het voor een feest was, maar heb een klepel horen hangen en de bel zien vliegen, ofzo. Wat je er als consument zelf aan hebt weet ik niet, waarschijnlijk weer zo'n techniek die heel handig zou zijn als het op veel plaatsen ingevoerd zou worden, maar dat dat toch neit gebeurd.

edit: wordt het niet 's tijd voor deeltje 6 trouwens?
Bij de efteling hebben ze ook dit soort barcodes als je je kaartje(s) laat smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Misschien een hele stomme vraag maar ik zit nu al een poosje te prutsen en kan het in deze topics zo snel ook niet terugvinden. Maar is het ook mogelijk om de sms'jes te verplaatsen naar de geheugenkaart? Als ik naar het geheugen van de telefoon kijk heb ik amper 9MB vrij en nemen de berichten ondertussen 16MB in beslag. Die wil ik dus graag naar de geheugenkaart gooien.

Ik heb alleen nog niet kunnen vinden hoe of waar ik dit instel. heb wel een paar SIM berichten kunnen verplaatsen naar mijn inbox maar ik wil juist die hele inbox op de geheugenkaart hebben.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Bergie schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:06:
Misschien een hele stomme vraag maar ik zit nu al een poosje te prutsen en kan het in deze topics zo snel ook niet terugvinden. Maar is het ook mogelijk om de sms'jes te verplaatsen naar de geheugenkaart? Als ik naar het geheugen van de telefoon kijk heb ik amper 9MB vrij en nemen de berichten ondertussen 16MB in beslag. Die wil ik dus graag naar de geheugenkaart gooien.

Ik heb alleen nog niet kunnen vinden hoe of waar ik dit instel. heb wel een paar SIM berichten kunnen verplaatsen naar mijn inbox maar ik wil juist die hele inbox op de geheugenkaart hebben.
Bij instellingen bij overige de opslagplaats instellen op je geheugenkaart en dan vraagt ie of je je berichten wilt verplaatsen naar je geheugenkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om te sms-en op de N80 via voipbuster? Via de site en voipbuster-progje kan het namelijk wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
rclahsen schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:01:
Vanmiddag ben ik ook bezig geweest om Voipbuster te installeren op mijn N80ie. Dat is wonderwel gelukt (en ik heb ook kunnen bellen en mijn pa heeft me ook kunnen bereiken op mijn VB-nummer), maar nu heb ik probleem dat VoipBuster het laatst gebelde nummer spontaan gaat terugbellen. Zonder dat ik (per ongeluk) daartoe de opdracht geef en deze nummers zijn ook (niet) terug te vinden in het logboek (uiteraard wel de eerste poging die ik zelf heb uitgevoerd, maar niet de tweede poging).

Hebben meer mensen last van dit probleem? Want het lijkt me niet de bedoeling dat de telefoon uit zichzelf mensen gaat bellen.
Volgens mij is het niet de telefoon die belt maar een foutje bij voipbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Moning2 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:02:
[...]

Bij instellingen bij overige de opslagplaats instellen op je geheugenkaart en dan vraagt ie of je je berichten wilt verplaatsen naar je geheugenkaart
|:( Waarom heb ik dat zelf niet kunnen vinden :?

thnx anyway :)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:03:
Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om te sms-en op de N80 via voipbuster? Via de site en voipbuster-progje kan het namelijk wel!
Dan moet je naar de voipbuster site met de Nokia browser of Opera. Als je via een programma op je N80 wil smsen kan ik je smsbug.com aanraden. Is bovendien goedkoper dan VB (3 ct/sms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde weten of er een kleurverschil is tussen het frontje van de N80 & de N80 internet edition. Ik heb na een aantal foto`s te hebben bekeken het idee dat de IE een donkerder grijs tint heeft.
Weet iemand dat toevallig??????

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:40:
Ik wilde weten of er een kleurverschil is tussen het frontje van de N80 & de N80 internet edition. Ik heb na een aantal foto`s te hebben bekeken het idee dat de IE een donkerder grijs tint heeft.
Weet iemand dat toevallig??????
noemen ze brons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
En we zijn alweer bij deel 6 *O*

Het Nokia N80 Topic Deel 6

Gaat heen en post! :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door DaannO op 11-02-2007 10:44 ]

Acties: