Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ook verschillende windows mobiles versleten..... Dat ze met veel updates komen vind ik juist een pluspunt. Hierdoor heb je tenminste software die up to date is. Ben het er mee eens dat, voor de eerdere windows mobile versies, de reset knop onmisbaar is. Maar windows mobile 5 is een stuk stabieler dan zijn voorganger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal.

Ik heb sinds vandaag een nokia n80 met debitel one abbonement.
Nu staat er in de handleiding dat ik een smsje zou moeten ontvangen met de sip gegevens.
Deze heb ik nooit gehad!

Echter kan ik deze gegevens nergenst op internet zelf vinden. Is er mischien iemand met een werkende debitel one verbinding? Zoja, wat zijn dan de sip, proxy-server en registrar-server gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:44
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:26:
Hoi allemaal.

Nu staat er in de handleiding dat ik een smsje zou moeten ontvangen met de sip gegevens.
Deze heb ik nooit gehad!

Echter kan ik deze gegevens nergenst op internet zelf vinden. Is er mischien iemand met een werkende debitel one verbinding? Zoja, wat zijn dan de sip, proxy-server en registrar-server gegevens?
het heet debitel one, instellingen kun je vast wel krijgen bij mijn debitel: http://www.debitel.nl/
hier wat info: http://www.debitel.nl/internet?waxtrapp=rajgwIsHoSbRbJAwG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:26:
Hoi allemaal.

Deze heb ik nooit gehad!

Kijk eens goed op de debitel-site zou ik zeggen (en dan met name bij het inlog-gedeelte) of je daar wat kan vinden (als je er nog niet hebt gekeken dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:53:
[...]

het heet debitel one, instellingen kun je vast wel krijgen bij mijn debitel: http://www.debitel.nl/
hier wat info: http://www.debitel.nl/internet?waxtrapp=rajgwIsHoSbRbJAwG
Natuurlijk heb ik op deze site en dergelijke al gezocht.
Echter via mijn debitel kan ik niks vinden over One.
Ook niet over het versturen van ander matriaal.
Het is gewoon niet te vinden op internet, daarom vraag ik of iemand de instellingen in zijn telefoon heeft staan, zodat ik het op die manier kan invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:56:
[...]

Natuurlijk heb ik op deze site en dergelijke al gezocht.
Echter via mijn debitel kan ik niks vinden over One.
Ook niet over het versturen van ander matriaal.
Het is gewoon niet te vinden op internet, daarom vraag ik of iemand de instellingen in zijn telefoon heeft staan, zodat ik het op die manier kan invullen.
meeltje/telefoontje naar debitel ? kunnen ze je vast verder helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, echter wil ik het graag zo snel mogelijk aan de praat hebben.
De helpdesk zit echter weer van maandag. Ik dacht, mischien is er iemand die wel de instellingen heeft in zijn n80, en dat ik deze dan kon overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Weet iemand een makkelijke manier om alle contacten snel te editten? Want mijn vorige telefoon, een Sony Ericsson K700i, had de fijne conventie om achter alle nummers een /H te plakken als het een vast telefoonnummer betrof, en /M voor mobiele nummers (zo zag je het natuurlijk niet op de telefoon zelf, maar zo sloeg ie het wel op). Na het kopieren van de nummers van m'n sim naar de N80 heb ik dus ~150 nummers met zo'n postfix 8)7.

De PC Suite software is niet heel nuttig hiervoor, maar het gaat iig sneller dan op de telefoon zelf :P. Maar als ik het allemaal kon exporteren naar een tekstbestand dan zou dat ideaal zijn, dan kan ik er een regex overheen gooien.

.edit: hmm ok, blijkbaar kan ik de contacten slepen naar een willekeurige dir alwaar er tekstbestanden worden aangemaakt. Dit biedt mogelijkheden, even prutsen :P

.edit2: done \o/. 't Was nog best lastig, want voor een contact met een slash in de naam maakt hij dus ook een directory aan, maar directories kun je niet terugkopieren naar je contacten, dus ik moest eerst met een batch scriptje al die files in dezelfde directory zetten 8)7

Anyway, tot zover mijn monoloog :+

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 28-01-2007 02:54 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hebben jullie met WLAN er ook weleens last van dat hij wel verbonden is maar er geen verkeer meer door komt? Dit is me nu al 2x overkomen tijdens het browsen. Het vervelende is dat hij de verbinding dan ook niet meer verbreekt na het sluiten van de browser, en ook als ik naar verbinding beheer oid ga dan hangt hij (kan nog wel terug naar standby met de ophang-toets). Ik moet de telefoon echt uit- en aanzetten om het weer goed te laten werken. Wellicht dat de wlan wizard van de N80ie hierbij kan helpen, maar die heb ik pas gisterenavond geinstalleerd en sindsdien het probleem niet meer gehad.

Het kan overigens ook best aan mijn router liggen, als ik op de laptop zit dan komt af en toe weer zo'n ballonnetje boven m'n tasktray dat ie verbonden is met het draadloze netwerk, terwijl dat al zo was. Wellicht dat de verbinding dan niet helemaal goed meer is en m'n laptop gewoon opnieuw verbindt, terwijl m'n telefoon het hier een stuk moeilijker mee heeft.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
.oisyn schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:35:
Hebben jullie met WLAN er ook weleens last van dat hij wel verbonden is maar er geen verkeer meer door komt? Dit is me nu al 2x overkomen tijdens het browsen. Het vervelende is dat hij de verbinding dan ook niet meer verbreekt na het sluiten van de browser, en ook als ik naar verbinding beheer oid ga dan hangt hij (kan nog wel terug naar standby met de ophang-toets). Ik moet de telefoon echt uit- en aanzetten om het weer goed te laten werken. Wellicht dat de wlan wizard van de N80ie hierbij kan helpen, maar die heb ik pas gisterenavond geinstalleerd en sindsdien het probleem niet meer gehad.

Het kan overigens ook best aan mijn router liggen, als ik op de laptop zit dan komt af en toe weer zo'n ballonnetje boven m'n tasktray dat ie verbonden is met het draadloze netwerk, terwijl dat al zo was. Wellicht dat de verbinding dan niet helemaal goed meer is en m'n laptop gewoon opnieuw verbindt, terwijl m'n telefoon het hier een stuk moeilijker mee heeft.
Heb ik ook soms, alleen geen oplossing voor, en dat tray ballonetje heb ik ook om de zoveel tijd als ik de windows zero config gebruik
heb een linksys WRT54G router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 10:34
.oisyn schreef op zondag 28 januari 2007 @ 02:08:

Anyway, tot zover mijn monoloog :+
Je had dus precies hetzelfde probleem als ik... Ik heb hiervoor ook een K700i gehad...
De tijd die ik doorbracht op de wc heb ik gebruikt om al mn contacten aan te passen :+

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Heb heel wat pagina's gehad in de 5 topics, maar kon geen antwoord vinden op de vraag of er al een (gratis) programma'tje bestaat waar je net als je kon op de 6600, tv's kunt bedienen via infrarood..

Is daar wat over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Bergie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:06:
[...]

Hier is volgens mij nog niet op geantwoord? Ben ik zelf ook wel benieuwd naar want zou hem thuis graag via mijn wlan willen syncen. Kan zo snel nergens vinden of het nou wel of niet mogelijk is om dit via wifi te doen.
kickje :) Zou hier toch wel graag duidelijk antwoord op willen krijgen. En indien het mogelijk is zou ik graag willen weten hoe :P

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergie schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:44:
[...]

kickje :) Zou hier toch wel graag duidelijk antwoord op willen krijgen. En indien het mogelijk is zou ik graag willen weten hoe :P
Het is mogelijk mbv synchronisatieprofielen, maar dan gebruik je data via internet over WLAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
-Japser- schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:34:
Heb heel wat pagina's gehad in de 5 topics, maar kon geen antwoord vinden op de vraag of er al een (gratis) programma'tje bestaat waar je net als je kon op de 6600, tv's kunt bedienen via infrarood..

Is daar wat over bekend?
psiloc irremote, maar die is nog niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Moning2 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:30:
[...]

psiloc irremote, maar die is nog niet uit
Verschijnt dus nog wel? Is er iets van een datum bekend?

En dan nog even een tweede vraag; is het firmware updaten goed te doen of zijn er echt veel mensen met problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

-Japser- schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:39:
[...]

En dan nog even een tweede vraag; is het firmware updaten goed te doen of zijn er echt veel mensen met problemen hiermee?
Goed te doen, heb het zelf laten doen...
10 minuten wachten en klaar, vanaf .41 kun je via fota updaten... :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
[...]

Piece of cake, snap niet waarom mensen voor zoiets hun telefoon wegbrengen. Je download het updateprogramma, telefoon aan de datakabel en knallen maar.. wel opletten wat er gezegd wordt natuurlijk en dat ook echt uitvoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

harmageddon schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:51:
[...]

Je had dus precies hetzelfde probleem als ik... Ik heb hiervoor ook een K700i gehad...
De tijd die ik doorbracht op de wc heb ik gebruikt om al mn contacten aan te passen :+
OMG held :D
Btw, als er nog meer mensen zijn met dit probleem dan wil ik wel een command-line tooltje maken om het op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:12:
Ik heb nog steeds niks gevonden over SecureW2. Ik weet dat de broncode beschikbaar is, maar volgens mij is er nog geen port gemaakt door iemand.

Het enige wat volgens mij nodig is: het toevoegen van het PAP protocol onder EAP-TTLS, dan zou het moeten werken. Maar dit staat niet hoog op het lijstje bij Nokia volgens mij..
.oisyn schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:02:
[...]

OMG held :D
Btw, als er nog meer mensen zijn met dit probleem dan wil ik wel een command-line tooltje maken om het op te lossen :)
Kun je geen Command-line tooltje maken zodat de N80 eindelijk PAP gaat ondersteunen onder EAP-TTLS, en zodat ik eindelijk op de uni kan internetten?
:*) :*) :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

PAP? EAP-TTLS? Man, ik heb geen idee waar je het over hebt :P

Maar ik heb wel de Symbian SDK al gedownload, binnenkort eens mee prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

[...]
Is prima te doen hoor. Heb het zelf gisteravond ook nog gedaan. Even een backupje maken en vervolgens de update software draaien, 10 minuutjes wachten en je hebt een nieuwe firmware. (al heb ik geen idee wat die nieuwe firmware voor mij verbeterd heeft; ik zag gewoon dat er een nieuwe was :P)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:01:
[...]

[...]

Kun je geen Command-line tooltje maken zodat de N80 eindelijk PAP gaat ondersteunen onder EAP-TTLS, en zodat ik eindelijk op de uni kan internetten?
:*) :*) :*)
Heb wel VLA en VLOK met B.O.R.D erbij maar werkt nog niet 100 %. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Uuh, ik zal het verhaal even toelichten...

Op een aantal uni's en hogescholen hebben ze een netwerk via het PAP EAP-TTLS protocol.

Als je een laptop hebt kun je SecureW2 downloaden en dan inloggen. Je voelt hem al aankomen, de N80 ondersteunt dat niet. En er is (nog steeds) geen software/firmware zodat dat ondersteunt wordt.

Voor meer info, zie ook het Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
Meerdere keren besproken, ook dat de ondersteuning er waarschijnlijk voorlopig niet aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Matthijs schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:37:
Meerdere keren besproken, ook dat de ondersteuning er waarschijnlijk voorlopig niet aan zit te komen.
Dat weet ik, heb hevig over meegepraat.

Ben gister nog weer eens op zoek gegaan, maar nog steeds neits gevonden. En ik vroeg mij dus af of iemand er hier al meer van af wist... 8)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kun je bestanden vanuit de browser opslaan? Want ik heb een MSX rom gedownload, maar die laat ie dan gewoon zien als text, terwijl ik 'm in e:\other\fMSX moet opslaan. Ik kan 'm wel vinden in C:\cache met y-browser, maar die schijnt te denken dat het bestand maar 128 bytes is ipv 128 kilobytes 8)7.

Het punt is dat ik hier op m'n werk geen datakabel heb, dus vandaar via wifi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb een vraagje:

Hoe lang gaat de accu mee bij een N80 IE?

En als je (Firmware) update van N80 naar N80 IE....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
mobile625 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:26:
Dat ligt er een beetje aan.
Als ik hem veel gebruik één dag.
en anders drie dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
mobile625 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:26:
Ik heb een vraagje:

En als je (Firmware) update van N80 naar N80 IE....
nouja lijkt me opzich hetzelfde apparaatje dus zal niet veel verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:55:
Kun je bestanden vanuit de browser opslaan? Want ik heb een MSX rom gedownload, maar die laat ie dan gewoon zien als text, terwijl ik 'm in e:\other\fMSX moet opslaan. Ik kan 'm wel vinden in C:\cache met y-browser, maar die schijnt te denken dat het bestand maar 128 bytes is ipv 128 kilobytes 8)7.

Het punt is dat ik hier op m'n werk geen datakabel heb, dus vandaar via wifi :)
Right, het kan dus wel, door 'm opnieuw te openen (dan vraagt ie of ik 'm wil opslaan, en zo ja waar), maar op een een of andere manier raken binary bestanden gewoon altijd corrupt 8)7. Alsof ie het standaard in tekst opslaat. Erg irritant.

.edit: als ik van de mime-type binary maak op m'n webserver dan werkt het beter 8)7. Oh well... Y-browser rapporteert kilobytes echter nog steeds als bytes, maar de files zijn iig correct dus daar kan ik wel mee leven :P

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 30-01-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel me vandaag op dat m'n N80 tijdens het smsen een woord dat niet standaard in het woordenboek zat maar door mij is toegevoegd niet meer herkende..

Heb ik even wat getest.

Ik voeg zelf een woord toe aan het woorden boek, probeer dat woord daarna op de normale manier te typen, dat gaat goed.
Begin ik nu met een nieuw sms en wil weer dat woord typen, kent ie hem weer niet, weer opnieuw toevoegen, daarna is ie hem weer kwijt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:44:
Het viel me vandaag op dat m'n N80 tijdens het smsen een woord dat niet standaard in het woordenboek zat maar door mij is toegevoegd niet meer herkende..

....
Heb ik helemaal geen last van, wellicht een Firmware bug? Heb je de laatste Firmware versie? Ik draai op de laatste versie en ken jou probleem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Weet iemand of op enige wijze de indeling van het 'actieve standby' veranderd kan worden? Ik zou graag alleen de agenda zien en niet de shortcuts van diverse apps en de taken...

Een 2e vraag:

Bestaat er een app die alleen de agenda laat zien op het standby screen? Hoeft de actieve standby niet ingeschakeld te worden en kan ik de cursor knop blijven gebruiken voor de diverse shortcuts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
Ik heb sinds gisteren het probleem dat ik geen meldingen meer krijg van een nieuwe SMS. Dus geen tril, geluidje of melding op het scherm. Heb alle profielen geprobeerd, maar verandert niks. Ik heb dus nu m'n inbox maar openstaan, dan kan ik snel kijken of ik eentje ontvang.
De oproepen ontvang ik wel.
Hoe kan ik dit oplossen? Firmware opnieuw installeren? Ik heb momenteel de laatste draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:37:
Vraagje:

Weet iemand of op enige wijze de indeling van het 'actieve standby' veranderd kan worden? Ik zou graag alleen de agenda zien en niet de shortcuts van diverse apps en de taken...

Een 2e vraag:

Bestaat er een app die alleen de agenda laat zien op het standby screen? Hoeft de actieve standby niet ingeschakeld te worden en kan ik de cursor knop blijven gebruiken voor de diverse shortcuts...
1. Dat kan niet. Het is OF niets, OF de agenda en de toepassingen....

2. Niet dat ík weet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:33:
Ik heb sinds gisteren het probleem dat ik geen meldingen meer krijg van een nieuwe SMS. Dus geen tril, geluidje of melding op het scherm. Heb alle profielen geprobeerd, maar verandert niks. Ik heb dus nu m'n inbox maar openstaan, dan kan ik snel kijken of ik eentje ontvang.
De oproepen ontvang ik wel.
Hoe kan ik dit oplossen? Firmware opnieuw installeren? Ik heb momenteel de laatste draaien.
ik neem aan dat je een restart hebt geprobeerd en in de profielen hebt gekeken wat er staat bij sms bericht melding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:10:
[...]

1. Dat kan niet. Het is OF niets, OF de agenda en de toepassingen....

2. Niet dat ík weet.
je kan de 2e de standby modus uitschakelen en de linker of rechter selectie toets de agenda selecteren. en kan je dus de agenda oproepen zonder de standby te laten weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Moning2 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:33:
[...]

ik neem aan dat je een restart hebt geprobeerd en in de profielen hebt gekeken wat er staat bij sms bericht melding ?
Ja, heb al n restart gedaan (meerdere zelfs) en alle profielen nagekeken.
Maar er is dus ook geen melding van '1 nieuw bericht'. Ik zie enkele een sterretje staan bij de inbox als er n nieuw bericht is...

edut: Heb hem net terug naar de fabrieksinstellingen gereset, maar geeft geen verschil...

[ Voor 9% gewijzigd door wars op 31-01-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
Ben trouwens meer dan tevreden over de robuustheid van de n80, hij is bij mij al zeker 5 keer op een harde betonnen grond gevallend (vanuit me hand / zak / barhoogte) en hij viel niet eens uit! Heb ik eindelijk eens een verzekering op me telefoon, gaat ie niet kapot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Matthijs schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:51:
Ben trouwens meer dan tevreden over de robuustheid van de n80, hij is bij mij al zeker 5 keer op een harde betonnen grond gevallend (vanuit me hand / zak / barhoogte) en hij viel niet eens uit! Heb ik eindelijk eens een verzekering op me telefoon, gaat ie niet kapot :(
ik ben er niet zo over te spreken, bij mij is hij zelfs al 2x terug geweest.. 1x met een barst in het schermpje die er spontaan in is gekomen. ik ga er niet onzorgvuldig mee om, niet laten vallen, draag em alleen wel in mn zak.

verder vind ik hem maar traag... maar zit er dus helaas nog 10/11 mnd mee opgescheept :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:39:
[...]

Ja, heb al n restart gedaan (meerdere zelfs) en alle profielen nagekeken.
Maar er is dus ook geen melding van '1 nieuw bericht'. Ik zie enkele een sterretje staan bij de inbox als er n nieuw bericht is...

edut: Heb hem net terug naar de fabrieksinstellingen gereset, maar geeft geen verschil...
probeer eens *#7370#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:20
Of zet ze op een ander geheugen, telefoongeheugen als ze nu op je MiniSD staan of MiniSD als je ze op je telefoongeheugen opslaat. Ik had dit bij mijn N6600 ook. Heb je toevallig ook dat wanneer je je telefoon uit en aan hebt gedaan dat je dan in één keer de ontvangstberichten krijgt van smsjes die je hebt verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Bedank!!! krijg terug alle meldingen :)

Nu even de back-up terug plaatsen, zien of t dan nog werkt.

edit: na t terugplaatsen van de back-up weer geen meldigen meer. Ligt het dan aan n programma? Maar kan me niet herinneren wat ik laatst heb geinstalleerd...

[ Voor 24% gewijzigd door wars op 31-01-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:21:
[...]

Bedank!!! krijg terug alle meldingen :)

Nu even de back-up terug plaatsen, zien of t dan nog werkt.

edit: na t terugplaatsen van de back-up weer geen meldigen meer. Ligt het dan aan n programma? Maar kan me niet herinneren wat ik laatst heb geinstalleerd...
geen probleem :)
dan die backup weg en alles opnieuw installeren met sis bestandjes, backups geven alleen maar problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Moning2 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:50:
[...]

geen probleem :)
dan die backup weg en alles opnieuw installeren met sis bestandjes, backups geven alleen maar problemen :)
ja da's inderdaad t simpelste, maar dan zijn al m'n agenda entries weg...
Ik ben nu in Toepassings Beheer een hoop dingen aan t verwijderen (Niet Geïnstalleerde .sis') Mss dat dat ook n oplossing geeft, zullen zien..

edit: toch maar terug *#7370# gedaan. en heb ervoor gesynchroniseerd met Outlook, m'n agenda staat nu ook mooi terug op de gsm, net zoals de contacten. dan nu maar terug alle appz installeren

[ Voor 17% gewijzigd door wars op 31-01-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:59:
[...]

ja da's inderdaad t simpelste, maar dan zijn al m'n agenda entries weg...
Ik ben nu in Toepassings Beheer een hoop dingen aan t verwijderen (Niet Geïnstalleerde .sis') Mss dat dat ook n oplossing geeft, zullen zien..

edit: toch maar terug *#7370# gedaan. en heb ervoor gesynchroniseerd met Outlook, m'n agenda staat nu ook mooi terug op de gsm, net zoals de contacten. dan nu maar terug alle appz installeren
Agenda items syncen via Outlook. Telefoon resetten.Weer terugsyncen. Dan kijken of je nog steeds sms meldingen krijgt. Daarna 1 voor 1 je programma´s weer installeren.

edit: ja, dat krijg je ervan als je alleen maar het bovenste gedeelte van een post leest. Dat stuur je domme tips die jij al gedaan had. Sorry |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Blindfold op 31-01-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Blindfold schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:01:
[...]

Agenda items syncen via Outlook. Telefoon resetten.Weer terugsyncen. Dan kijken of je nog steeds sms meldingen krijgt. Daarna 1 voor 1 je programma´s weer installeren.

edit: ja, dat krijg je ervan als je alleen maar het bovenste gedeelte van een post leest. Dat stuur je domme tips die jij al gedaan had. Sorry |:(
Alles werkt nu mooi opnieuw, alleen wilt ie elke keer als ik hem opstart n applicatie installeren en dit lukt niet). Ik vermoed dat deze zich op de geheugenkaart bevindt, want ik wou de geheugenkaart formatteren en dan zegt ie dat ie in gebruik ik. En ik heb geen kaartenlezen, dus t moet via de telefoon... Ik heb het ook via de modus gegevensoverdracht geprobeerd, maar dat lukt niet, Ook weer doordat de geheugenkaart zogezegd in gebruik is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:45:
En ik heb geen kaartenlezen, dus t moet via de telefoon...
Dan hang je hem toch aan je PC, en kies je op de telefoon voor Massaopslag.
Dus niet voor PC suite kiezen. Dan kun je de SD kaart zo formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of het al eens eerder is gepost (kon er in ieder geval niks van vinden in alle 5 de delen) maar onderstaand een korte uitleg hoe je .sis bestanden van je geheugenkaart kan verwijderen die op de een of andere manier niet meer geinstalleerd kunnen worden doordat je je phone hebt geflashd, gereset, of noem het maar op. (en die je dus ook niet kan verwijderen via toepassing beheer)

Firstly, connect your phone to a PC via USB.
Choose Data Transfer (a.k.a. Mass Storage). Do not select PC Suite because you won’t be able to browse protected folders in PC Suite mode.
Open Windows Explorer on your PC.
Go to \private\10202dce on the phone’s folder.
There, you should be able to find the installer files (.sis). Just remove them using Windows Explorer.

Greetsz,
Ski....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ibby schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:54:
[...]

Dan hang je hem toch aan je PC, en kies je op de telefoon voor Massaopslag.
Dat is dus hetzelfde als gegevensoverdracht, en dat lukte nou juist niet omdat z'n memory card al in gebruik was volgens de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bekend wat de geheugenkaart gebruikt??
Bij mij is t standaard de sms berichten die op de kaart worden gezet.
ff aanpassen naar phonegeheugen en mass storage werkt perfect.
.oisyn schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:13:
[...]

Dat is dus hetzelfde als gegevensoverdracht, en dat lukte nou juist niet omdat z'n memory card al in gebruik was volgens de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:22:
Ook bekend wat de geheugenkaart gebruikt??
Bij mij is t standaard de sms berichten die op de kaart worden gezet.
ff aanpassen naar phonegeheugen en mass storage werkt perfect.

[...]
als ik de m'n N80 opstart wilt hij dus iets installeren (bezig met installatoe') en dan krijg ik een melding van 'Kan installatie vanaf geheugenkaart niet voltooien, ga naar Toep.beheer om resterende toepassingen te installeren'.
Ik ga dan naar Toepassings beheer en zie daar 6 .sis staan met de melding 'Niet geïnstalleerd'. en er staat achter elke naam het icoontje van de geheugenkaart bij. Als ik ze wil installeren gebeurt er ofwel niks, ofwel krijg ik een melding tijdens de installatie van 'Bestand beschadigd'. Ze zijn trouwens allemaal van 1kb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via onderstaande manier kan je de .sis bestanden verwijderen.
De .sis bestanden zijn programma's die je al eerder op je phone had draaien, maar na t restetten of flashen van je phone kunnen ze niet meer geinstalleerd worden.

Choose Data Transfer (a.k.a. Mass Storage). Do not select PC Suite because you won’t be able to browse protected folders in PC Suite mode.
There, you should be able to find the installer files (.sis). Just remove them using Windows Explorer.

mocht het nou niet gaan omdat je geheugenkaart "in gebruik" is..sluit dan de toepassing die wordt gebruikt. (waarschijnlijk geeft ie de "Chatfinctie" aan). Zet dan je berichten die binnenkomen van je geheugenkaart naar je telefoongeheugen. Als het goed is moet de mass storage dan werken en kan je de .sis bestanden verwijderen. (schrijf voor de zekerheid wel even op welke het zijn! anders verwijder je de verkeerde)
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:49:
[...]

als ik de m'n N80 opstart wilt hij dus iets installeren (bezig met installatoe') en dan krijg ik een melding van 'Kan installatie vanaf geheugenkaart niet voltooien, ga naar Toep.beheer om resterende toepassingen te installeren'.
Ik ga dan naar Toepassings beheer en zie daar 6 .sis staan met de melding 'Niet geïnstalleerd'. en er staat achter elke naam het icoontje van de geheugenkaart bij. Als ik ze wil installeren gebeurt er ofwel niks, ofwel krijg ik een melding tijdens de installatie van 'Bestand beschadigd'. Ze zijn trouwens allemaal van 1kb...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:54:
Via onderstaande manier kan je de .sis bestanden verwijderen.
De .sis bestanden zijn programma's die je al eerder op je phone had draaien, maar na t restetten of flashen van je phone kunnen ze niet meer geinstalleerd worden.

mocht het nou niet gaan omdat je geheugenkaart "in gebruik" is..sluit dan de toepassing die wordt gebruikt. (waarschijnlijk geeft ie de "Chatfinctie" aan). Zet dan je berichten die binnenkomen van je geheugenkaart naar je telefoongeheugen. Als het goed is moet de mass storage dan werken en kan je de .sis bestanden verwijderen. (schrijf voor de zekerheid wel even op welke het zijn! anders verwijder je de verkeerde)

[...]
Er staan geen programma's open en mijn berichten komen wobeizo aan op m'n telefoongeheugen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je de bestanden nu dan wel verwijderen??
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:05:
[...]

Er staan geen programma's open en mijn berichten komen wobeizo aan op m'n telefoongeheugen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:10:
kan je de bestanden nu dan wel verwijderen??

[...]
Nee. Ik bedoelde daarmee dat ik wat jij voorstelde bij mij al was gebeurd en dat dit dus geen oplossing geeft.
Als ik dus Gegevensoverdracht neem, krijg ik volgende melding 'Kan gegevensoverdracht niet activeren. Geheugen kaart wordt gebruikt door andere toepassing.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok...
wordt dus ietsies moeiliijker als we niet weten welke toepassing wordt gebruikt.
ga weer ff verder denken....
wars schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:16:
[...]

Nee. Ik bedoelde daarmee dat ik wat jij voorstelde bij mij al was gebeurd en dat dit dus geen oplossing geeft.
Als ik dus Gegevensoverdracht neem, krijg ik volgende melding 'Kan gegevensoverdracht niet activeren. Geheugen kaart wordt gebruikt door andere toepassing.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

[...]

Werkt het ook niet als je de telefoon in offline modus zet (powerknop even indrukken en offline kiezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:44:
[...]

je kan de 2e de standby modus uitschakelen en de linker of rechter selectie toets de agenda selecteren. en kan je dus de agenda oproepen zonder de standby te laten weergeven
Dat zou inderdaad kunnen maar dan heb je ze niet 'standaard' op je scherm maar is je agenda geopend en kan je niet snel andere apps openen. Ik wil gewoon mijn agenda zien in het standby screen...

Niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:20
[...]

Ik heb dat ook gehad. Enige oplossing die bij mij toen werkte, was de kaart formatteren via een pc. Aangezien je al zei dat je die niet hebt, zou ik even op zoek gaan naar een vriend/vriendin die er wel één heeft. Desnoods even een pczaak binnenlopen en daar vragen of ze em even kunnen formatteren voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
DoubleD1980 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:58:
[...]

Ik heb dat ook gehad. Enige oplossing die bij mij toen werkte, was de kaart formatteren via een pc. Aangezien je al zei dat je die niet hebt, zou ik even op zoek gaan naar een vriend/vriendin die er wel één heeft. Desnoods even een pczaak binnenlopen en daar vragen of ze em even kunnen formatteren voor je. :)
Ja dat zal denk ik ook de enige oplossing zijn. M'n printer kan veel kaartjes slikken, maar natuurlijk niet deze kleine. Had k nu maar zo n adaptertje...

Bedankt iedereen om me te helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:23:
vbmot, ik heb vandaag ook ff mn firmware van mn n80 omgezet in n80 IE mbv phoenix (per ongeluk alleen EMEA europe 1 ipv 2 gekozen maargoed...gebruik toch alleen de engelse taal).
Maar mn vraag is nu..hoe krijg jij voipbuster aan de praat?? Ik heb gizmo VOIP geinstalleerd mbv de download optie in mapje internet en deze werkt nu ook netjes. Hij staat bij sipinstellingen (settings->connection->sip settings), internet tel. settings (connection->internet tel. settings) en gewoon bij internet tel. in de map internet waarbij ik natuurlijk eerst een wlan moet kiezen.
Maargoed..ik heb dus geprobeerd voipbuster toe te voegen als nieuwe profile in de sipinstellingen maar deze blijft op not registered staan en verder kan ik em ook nergens meer terugvinden. Heb voor de instellingen gewoon op de site gekeken en kwam toen uit op sip.voipbuster.com. De rest heb ik beetje zo ingesteld zoals bij de sipinstellingen van gizmo voip. Hoop dat je me verder kunt helpen :)

Alvast bedankt :)
Ik heb gisteren de nokia HS-69 binnen gekregen en wat mij opviel bij het aansluiten op mijn N80 is dat hij zegt 'NIET ONDERSTEUND' terwijl er op de nokia site staat dat hij wel supported is.
Nou las ik dat bij de N80IE firmware (4.0632.0.38) de HS-69 wel word ondersteund (HS-69 enhancement is now supported).

Ik zie dat jij deze firmware geinstaleerd hebt, ik heb dit al via de nokia software updater geprobeerd maar dan kan ik alleen versie 4.0623.0.42 downloaden.
Dus is mijn vraag: Hoe kom ik aan de Phoenix software en de internet edition firmware??

Ik heb net begrepen dat hier niet meer over gesproken mag worden, dus zou het zeer op prijs stellen als iemand mij de benodigde informatie even doormaild

Modbreak:Als je weet dat je om warez vraagt probeer dan niet GoT te omzeilen!

Alvast Bedankt!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 13:10 ]

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
mischadbs schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:28:
[...]

Ik heb gisteren de nokia HS-69 binnen gekregen en wat mij opviel bij het aansluiten op mijn N80 is dat hij zegt 'NIET ONDERSTEUND' terwijl er op de nokia site staat dat hij wel supported is.
Nou las ik dat bij de N80IE firmware (4.0632.0.38) de HS-69 wel word ondersteund (HS-69 enhancement is now supported).

Ik zie dat jij deze firmware geinstaleerd hebt, ik heb dit al via de nokia software updater geprobeerd maar dan kan ik alleen versie 4.0623.0.42 downloaden.
Dus is mijn vraag: Hoe kom ik aan de Phoenix software en de internet edition firmware??
Dat is illegaal dus mag hier niet besproken worden.... :X
Alhoewel ik ook op zoek ben naar deze software :) ben et weer kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:24:
[...]

Heb ik helemaal geen last van, wellicht een Firmware bug? Heb je de laatste Firmware versie? Ik draai op de laatste versie en ken jou probleem niet...
Ik zit op .041

"oude" toegevoegde woorden kent ie nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 20:48
Ik had Fring geinstalleerd. Dit werkt prima op mijn n80.
Alleen kon ik niet meer bv. via een snelkeuze direct bellen.
Ik moest dan eerst spraakoproep selecteren en dan kon ik pas bellen.
Nu heb ik die fring er dus af gegooid en heb een klein probleempje.

Als ik gebeld wordt wordt alleen het nummer weergegeven en niet de naam.
Ik kan nergens vinden waar ik dit in moet stellen! iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
mischadbs schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:28:
[...]

Ik heb net begrepen dat hier niet meer over gesproken mag worden, dus zou het zeer op prijs stellen als iemand mij de benodigde informatie even doormaild @ verwijderd

Alvast Bedankt!!
Ik heb het eindelijk opgelost maar wel op een heel vreemde manier!
Op de nokia site en op de doos staat dat de HS69 werkt icm de N80, wat dus niet het geval is.
Hij werkt alleen met de N80IE firmware dus heb ik op een illegale manier mijn productcode moeten veranderen zodat ik de juiste firmware kon downen!
Vind dit wel weer een minpuntje van nokia aangezien de gemiddelde nederlander het ding nooit aan de praat zal krijgen...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 13:11 ]

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
Voor mensen die graag ff willen knutselen aan hun N80

Instructievideo op Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=HKwB1ZGvgwQ

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
mischadbs schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 04:16:
[...]

Ik heb het eindelijk opgelost maar wel op een heel vreemde manier!
Op de nokia site en op de doos staat dat de HS69 werkt icm de N80, wat dus niet het geval is.
Hij werkt alleen met de N80IE firmware dus heb ik op een illegale manier mijn productcode moeten veranderen zodat ik de juiste firmware kon downen!
Vind dit wel weer een minpuntje van nokia aangezien de gemiddelde nederlander het ding nooit aan de praat zal krijgen...
Aan gezien er meer mensen met dit probleem gaan komen zal ik het even uitleggen hoe je het oplost:

Stap 1: Maak een backup van je telefoongeheugen op je geheugenkaart.
Menu >> Instrumenten >> Geheugen >> Opties >> Reservekopie

Stap 2: Download en instaleer 'RSS' en sluit telefoon aan op de datakabel en kies pc suite modus.
http://www.allaboutsymbian.com/forum/

Stap 3: Start dan RSS op en klik op phone info en vink dan enable product code en vul in 0539548 en klik daarna op write, zodra hij klaar is kan je de telefoon loskoppelen van kabel en opnieuw opstarten.

Stap 4: Download en instaleer de 'Nokia software updater' en verwijder de geheugenkaart uit je toestel en sluit hem aan op de datakabel en kies pcsuite modus. Start de software updater en hij zal automatisch de internet edition software downloaden en instaleren.
http://europe.nokia.com/A4176089

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon succesvol voorzien van de Internet Edition software, en wat ik mij nu afvraag is waar ik alle extra's kan vinden, zoals de Yahoo software, enz. Ik heb wel het mapje internet erbij gekregen en lifeblog, maar voor de rest kan ik niets vinden.

Er staat als ik *#0000# invoer:

V 4.0632.0.38
13-10-2006
RM-92
Nokia N80 (02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-03 19:13
Ik heb m'n telefoon geupdate en nu ben ik al m'n apps kwijt..
Nu heb ik al m'n apps weer terug op eentje na en ik weet niet meer waar ik deze kan vinden.
Heb op het forum gezocht en op internet maar weet niet goed hoe ik dit moet zoeken.

Het gaat om een programma om radio te luisteren via de telefoon met een soort oranje poppetje..
Het is niet de internet radio met shoutcast engine maar een los programma waar een aantal nederlandse zenders in staan die je vervolgens kunt luisteren via gprs of wlan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanchezzz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:03:
Ik heb m'n telefoon geupdate en nu ben ik al m'n apps kwijt..
Nu heb ik al m'n apps weer terug op eentje na en ik weet niet meer waar ik deze kan vinden.
Heb op het forum gezocht en op internet maar weet niet goed hoe ik dit moet zoeken.

Het gaat om een programma om radio te luisteren via de telefoon met een soort oranje poppetje..
Het is niet de internet radio met shoutcast engine maar een los programma waar een aantal nederlandse zenders in staan die je vervolgens kunt luisteren via gprs of wlan.
Ik denk dat je Tunin.FM bedoeld misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:06:
[...]

Ik denk dat je Tunin.FM bedoeld misschien?
Ja super bedankt die zocht ik... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:55:
Ik heb mijn telefoon succesvol voorzien van de Internet Edition software, en wat ik mij nu afvraag is waar ik alle extra's kan vinden, zoals de Yahoo software, enz. Ik heb wel het mapje internet erbij gekregen en lifeblog, maar voor de rest kan ik niets vinden.

Er staat als ik *#0000# invoer:

V 4.0632.0.38
13-10-2006
RM-92
Nokia N80 (02)
Ik heb de mijne vandaag ook voorzien van de IE versie en in het mapje internet staan bij mij web, internettel. en downloaden.
als ik vervolgens die downloaden selecteer krijg ik een zooi applicaties te zien die ik kan downloaden (yahoo! go, Gizmo, Podcasting, WLAN wizard enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Heb weer eens ge**** met pc suite, had al vaker dat hij mijn phone niet vond ook bij vorige nokias maar dan was het altijd een kwestie van pc rebooten, nokia rebooten, andere usb poort enz.
Uiteindelijk lukte het altijd maar nu heb ik zelfs verschillende pc suites geinstaleerd en connetivety cable drivers maar pc suite vind mn N80 gewoon niet en het rare is dat wanneer ik hem niet in pc suite modus zet maar in data-transfer modus hij wel word gevonde door pc suite maar ik er niks mee kan. Ook krijg ik het logotje niet meer in beeld op het toestel van dat hij verbonden is met de kabel..

Iemand nog een idee wat ik kan proberen??
Heb hem wel net omgezet naar de internet edition firmware maar kan me niet voorstellen dat dat er wat mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik had het ook nadat ik de PC Suite geupdate had. De versie die op de CD stond die bij m'n foon zat werkte prima, maar na het updaten lukte het dus niet meer. Het vervelende was, repair, uninstall, reinstall van CD werkte allemaal niet, totdat ik op een internetpagina stuitte met wat nuttige info.

Naast de PC Suite worden er nog twee onderdelen geinstalleerd: PC Sync en Nokia connectivity driver (oid, je vindt ze wel in de Add/Remove programs dialog). Die moet je ook uninstallen. Dan rebooten, en dan PC Suite opnieuw installeren (die installeert ook weer de andere twee apps). Ik heb dus de CD versie weer gepakt, wellicht dat de nieuwste versie ook gewoon werkt als je eerst de oude PC Suite plus die 2 andere stukken software uninstallt.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 03-02-2007 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
.oisyn schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 04:05:
Ik had het ook nadat ik de PC Suite geupdate had. De versie die op de CD stond die bij m'n foon zat werkte prima, maar na het updaten lukte het dus niet meer. Het vervelende was, repair, uninstall, reinstall van CD werkte allemaal niet, totdat ik op een internetpagina stuitte met wat nuttige info.

Naast de PC Suite worden er nog twee onderdelen geinstalleerd: PC Sync en Nokia connectivity driver (oid, je vindt ze wel in de Add/Remove programs dialog). Die moet je ook uninstallen. Dan rebooten, en dan PC Suite opnieuw installeren (die installeert ook weer de andere twee apps). Ik heb dus de CD versie weer gepakt, wellicht dat de nieuwste versie ook gewoon werkt als je eerst de oude PC Suite plus die 2 andere stukken software uninstallt.
Thnx voor de hulp hij werkt weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Adobe PDF lezer doet het niet meer. Ik heb hem al opnieuw gedownload en opnieuw geinstalleerd. Bij het openen is het net alsof het programma opent, maar binnen een seconde zit ik weer in het voorgaande menu. Ik heb in de voorgaande topics gezocht naar een oplossing maar vond niks.Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Is de N80 IE sneller dan de N80?

Hoe is het belgeluid, netzo hard als N80? Of gaat ie eerst 3 sec zacht en dan hard (Nokia 6233)?

Merken jullie verschil met standby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanchezzz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:17:
[...]

Ik heb de mijne vandaag ook voorzien van de IE versie en in het mapje internet staan bij mij web, internettel. en downloaden.
als ik vervolgens die downloaden selecteer krijg ik een zooi applicaties te zien die ik kan downloaden (yahoo! go, Gizmo, Podcasting, WLAN wizard enz).
Ja ik heb het gevonden.. Hartelijk bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
mobile625 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:57:
Is de N80 IE sneller dan de N80?

Hoe is het belgeluid, netzo hard als N80? Of gaat ie eerst 3 sec zacht en dan hard (Nokia 6233)?

Merken jullie verschil met standby?
Ik merk geen verschil in snelheid en het geluid is net zo hard zover ik weet, misschien een minimaal verschil

"Merken jullie verschil met standby?" - Nou, die staat er nog steeds by... iets duidelijker graag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Hoe lang gaat de N80 IE mee met een volle batterij?

De N80 gaat maar minsten 1 dag mee, niet eens 1 dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharque
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Hoe lang de accu meegaat is puur afhankelijk van wat je ermee doet. Ik heb een N80ie en als ik er enkel mee bel en sms kan die een paar dagen mee. Zit ik veel met umts/wifi/bt te doen, dan kan die makkelijk binnen een dag leeg zijn...

Overigens gaat mijne standaard na een x tijd op standby en dat helpt ook wel met stroom besparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
sharque schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:43:
Hoe lang de accu meegaat is puur afhankelijk van wat je ermee doet. Ik heb een N80ie en als ik er enkel mee bel en sms kan die een paar dagen mee. Zit ik veel met umts/wifi/bt te doen, dan kan die makkelijk binnen een dag leeg zijn...

Overigens gaat mijne standaard na een x tijd op standby en dat helpt ook wel met stroom besparen ;)
Oke de batterij gaat dus langer mee dan de normale N80.

Ik wil toch graag weten hoe het geluid bij gebeld worden is? Net zo hard???
Of gaat het eerst een aantal seconden zacht en dan ineens hard?

Wil em vandaag updaten naar N80IE, vandaar deze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterijtijd is hetzelfde als bij de N80.
Geluid is ook hetzelfde als bij de N80
Snelheid is ook hetzelfde..
Eigenlijk niet zoveel verschillen als met de N80.
Enige voordeel is dat Voip bellen nu wel wordt ondersteund.

Greetsz,
mobile625 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:47:
[...]

Oke de batterij gaat dus langer mee dan de normale N80.

Ik wil toch graag weten hoe het geluid bij gebeld worden is? Net zo hard???
Of gaat het eerst een aantal seconden zacht en dan ineens hard?

Wil em vandaag updaten naar N80IE, vandaar deze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:09:
Batterijtijd is hetzelfde als bij de N80.
Geluid is ook hetzelfde als bij de N80
Snelheid is ook hetzelfde..
Eigenlijk niet zoveel verschillen als met de N80.
Enige voordeel is dat Voip bellen nu wel wordt ondersteund.

Greetsz,

[...]
Oke, precies hetzelfde. Geen 3 sec zacht bij bellen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ik heb nu de N80IE, eerst de N80. Ik merk geen verschil op het internet mapje na.

Ik dacht dat er een groot verschil in zat, qua functies, snelheid en standby-tijd.

Wel relax met de Wlan wizard op je homescreen. Ik zag ook iemand die zijn berichten op zijn homescreen had weergegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile625 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:05:
Ik heb nu de N80IE, eerst de N80. Ik merk geen verschil op het internet mapje na.

Ik dacht dat er een groot verschil in zat, qua functies, snelheid en standby-tijd.

Wel relax met de Wlan wizard op je homescreen. Ik zag ook iemand die zijn berichten op zijn homescreen had weergegeven?
Hoe kom je aan die verschillen? Een N80IE is hardwarematig gezien exact hetzelfde als een N80. Enkel softwarematig zit er een klein verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 20:48
mobile625 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:05:

Ik heb ook wlan wizard op mijn standaard n80 en mijn agenda/taken in het home screen!
Ik snap niet dat iedereen aan het updaten is?
Het lijkt mij dat de meesten ook nog wel aanspraak op de garatie konden maken, wat vervalt als je naar IE update?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
PaRaPenT schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:11:
[...]

Ik heb ook wlan wizard op mijn standaard n80 en mijn agenda/taken in het home screen!
Ik snap niet dat iedereen aan het updaten is?
Het lijkt mij dat de meesten ook nog wel aanspraak op de garatie konden maken, wat vervalt als je naar IE update?!
VoIP ;)
werkt geweldig via wifi en umts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Ook een N80 gekocht, heerlijk toestel maar een ding krijg ik niet voor elkaar.
Synchroniseren met mijn Mac, heb eerst gezocht en kwam het volgende tegen...

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/25970704, en http://discussions.apple....?threadID=409043&tstart=0.

Maar kom er nog steeds niet uit.

Wie kan me helpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Y-Browser als filemanager op mijn N80 maar het lukt me niet om bestanden te zoeken met Y-Browser als ik in deze filemanager de optie search gebruik.
Iemand die het wel is gelukt om met de Y Browser de functie search te gebruiken en dat die dan ook de gezochte file of map vindt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:36:
Ik heb Y-Browser als filemanager op mijn N80 maar het lukt me niet om bestanden te zoeken met Y-Browser als ik in deze filemanager de optie search gebruik.
Iemand die het wel is gelukt om met de Y Browser de functie search te gebruiken en dat die dan ook de gezochte file of map vindt??
werkt hier ook niet, het is nog een beta programma dus verwacht er niet al te veel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
werkt hier wel. Tenminste files, geen mappen. Ik gebruik versie 0.77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Ik heb die Nokia BarcodeLezer geinstaleerd maar kan echt niet begrijpen hoe en waarvoor ik hem moet gebruiken.. Op de nokia site staat:

'The Barcode reader application is used for decoding different types of codes (for example, barcodes and codes in magazines). The codes may contain different kinds of information, such as URL links, e-mail addresses, and phone numbers.

Before scanning a code, depending on the type of the camera in your device, turn the close-up switch of the camera to close-up mode when scanning the code.

To scan a code, select Scan code. Set the code between the red lines on the display. The Barcode reader scans and decodes the code, and the decoded information appears on the display'

Maar word er eerlijk gezegd niet veel wijzer van, heb hem op allerlij streepjescodes geprobeerd maar er gebeurd vrij weinig..

Iemand er al wel achter waar het voor dient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij wel. Let er op dat als je een bestand (bijvoorbeeld 'DJ T vs. Booka Shade.watdanook' wilt op een deel van de naam het volgende intypt:

code:
1
DJ T[b]*[/b].*

Het eerste sterretje zorgt ervoor dat alles beginnend met DJ T in de naam wordt gevonden. Het tweede sterretje zorgt er voor dat elke bestand extensie wordt gevonden. Zonder de combinatie .* worden enkel bestanden gevonden zonder extensie. Let hier dus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:30:
[...]

VoIP ;)
werkt geweldig via wifi en umts
@Moning2: Voip werkt bij mij wel via wifi maar niet via umts. Gebruik je hierbij de standaard sip/voip client van de N80? Wanneer ik de sip profiles via umts laat connecten, connecten deze wel, maar verschijnt niet het voip client icoontje (hoorntje met wereldbol) in het standby scherm. Bij jou wel ?

Grtz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Werkt hier gewoon (v 0.77). Welke versie gebruik je?

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is het ook gelukt met updaten! Thanx mischadbs voor de handleiding! Zelf heb ik 0539712 gebruikt. Heb dan ook de zwarte! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:31:
[...]

@Moning2: Voip werkt bij mij wel via wifi maar niet via umts. Gebruik je hierbij de standaard sip/voip client van de N80? Wanneer ik de sip profiles via umts laat connecten, connecten deze wel, maar verschijnt niet het voip client icoontje (hoorntje met wereldbol) in het standby scherm. Bij jou wel ?

Grtz,
Bij sip instellingen:
Standaard toegangspunt bij je voip provider op je umts toegangspunt instellen
Bij internettelefoon:
opties - instellingen - Inst. voor (jouvoipprovider) - login-type - automatisch
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.