Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:54:
[...]

Wat dacht je van Nimbuzz, www.nimbuzz.com, dat is ook een onwijs goed programma. Je kunt er je MSN en Google mensen in plaatsen en ook Nimbizz. Daarnaast kan je, als mensen online staan, ook nog eens bellen of gebeld worden!! Het is een super programma, werk er mee en echt handig.
Ik snap echt niks van dat programma. Ik heb mijn instellingen voor MSN kunnen invoeren. De contacts komen er echter niet in. Google contacts lukken sowieso niet. Ik kan geen instellingen voor Google invoeren. De help op de site is ook niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:58:
[...]

Hoe heb je die internet telefonie werkend gekregen?
Met de internet edition firmware.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 14:41

Prosperot

Today is a gift...

vbmot schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:21:
[...]

Met de internet edition firmware.
en met welke instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot, ik heb vandaag ook ff mn firmware van mn n80 omgezet in n80 IE mbv phoenix (per ongeluk alleen EMEA europe 1 ipv 2 gekozen maargoed...gebruik toch alleen de engelse taal).
Maar mn vraag is nu..hoe krijg jij voipbuster aan de praat?? Ik heb gizmo VOIP geinstalleerd mbv de download optie in mapje internet en deze werkt nu ook netjes. Hij staat bij sipinstellingen (settings->connection->sip settings), internet tel. settings (connection->internet tel. settings) en gewoon bij internet tel. in de map internet waarbij ik natuurlijk eerst een wlan moet kiezen.
Maargoed..ik heb dus geprobeerd voipbuster toe te voegen als nieuwe profile in de sipinstellingen maar deze blijft op not registered staan en verder kan ik em ook nergens meer terugvinden. Heb voor de instellingen gewoon op de site gekeken en kwam toen uit op sip.voipbuster.com. De rest heb ik beetje zo ingesteld zoals bij de sipinstellingen van gizmo voip. Hoop dat je me verder kunt helpen :)

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Ok, ik zal even snel de relevante velden geven:

Algemeen
Dienstprofiel: IETF
Openb. gebruikersnaam: sip:jouw_gebruikersnaam@voipbuster.com
Compressie: Nee
Beveiliging: Nee

Zowel Proxyserver als Registrar
Proxy-serveradres: sip:sip.voipbuster.com
Beveiligingsdomein: voipbuster.com
Gebruikersnaam: jouw_gebruikersnaam
Wachtwoord: jouw_wachtwoord
Vrije routing: Ja
Overdrachtstype: UDP
Poort: 5060

Vergeet niet om ook onder de Instellingen internettelefoon even een profieltje aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:46:
Ok, ik zal even snel de relevante velden geven:

Algemeen

Vergeet niet om ook onder de Instellingen internettelefoon even een profieltje aan te maken.
Het is gelukt! Thx ;)

Kan ik ook weer verder spelen :P

Warez sharing is niet toegestaan

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:07:
[...]

Het is gelukt! Thx ;)

[EDIT] Heb voor de geinteresseerden onder ons een zipje gemaakt met een eenvoudige tutorial hoe de N80 om te zetten in N80 Internet Edition.
Het sharen van firmwares en cracks voor andere prog`s is niet toegestaan. Dus het veranderen van je tel naar een andere firm versie dus ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

[quote]Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:07:
[...]

Het is gelukt! Thx ;)

Ik krijg op gewone 4.xx fw op de N80 wel de voipbuster geregistreerd, maar kan er niet mee bellen, ook niet als ik internettelefoonnummer toevoeg aan een contact. Is hier de N80 IE firmware essentieel, dus ik moet hem flashen als ik wil bellen (of gebeld worden) met de geregistreerde gegevens van voipbuster?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:34:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:07:
[...]

Het is gelukt! Thx ;)

Ik krijg op gewone 4.xx fw op de N80 wel de voipbuster geregistreerd, maar kan er niet mee bellen, ook niet als ik internettelefoonnummer toevoeg aan een contact. Is hier de N80 IE firmware essentieel, dus ik moet hem flashen als ik wil bellen (of gebeld worden) met de geregistreerde gegevens van voipbuster?
Nope..je moet echt de IE firmware hebben ;)

Toen ik gister nog gewone N80 firmware had kon ik wel sip profielen aanmaken voor voipbuster e.d.
maar kon ze nergens activeren. Deze optie heb je nu dus wel bij de N80IE firmware in het mapje internet-->internet tel.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:55:
[...]

Nope..je moet echt de IE firmware hebben ;)
Wat een onzin zeg. Weet iemand of ze dit in een volgende firmware van de "gewone" n80 ook gaan aanpassen.
Ik heb namelijk geen trek om m'n garantie het raam uit te gooien door zelf te gaan knutselen, maar voipbuster aan de praat krijgen lijkt me ook wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb een aantal vragen over de Nokia N80 IE

vraagje: Hoe is het geluid bij de N80 IE?
Dus als je gebeld wordt? Is dit precies hetzelfde als bij de N80 (Versie 3.0617)
Deze is echt hard en goed te horen!

Wat zijn jullie bevindingen bij de N80 IE? Beter, sneller, geluid, opties?

Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 23:22
nokia n80 internet edition is echt de bom!

Perfect dat bellen met voipbuster!!! ideaal! echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile625 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:27:
Ik heb een aantal vragen over de Nokia N80 IE

vraagje: Hoe is het geluid bij de N80 IE?
Dus als je gebeld wordt? Is dit precies hetzelfde als bij de N80 (Versie 3.0617)
Deze is echt hard en goed te horen!

Wat zijn jullie bevindingen bij de N80 IE? Beter, sneller, geluid, opties?

Dank je wel.
bevalt zeer goed. We hebben ook nog een paar oudere N80 en hebben het idee dat het ook een nieuw gebouwd toestel is: veel minder speling in de slide. Zit veel steviger in mekaar. Het geluid is super (maar dat is bij de oude ook het geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MDVej schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:50:
nokia n80 internet edition is echt de bom!

Perfect dat bellen met voipbuster!!! ideaal! echt een aanrader!
idd!!! ben er echt onwijs blij mee!! Heb nu standaard als ik in een wlan kom dat ie dan inlogt op mn voipcheap (soortgelijk als voipbuster alleen nog goedkoper). Werkt echt pefect!!! Dat half uurtje flashen was het meer dan waard :D
Maargoed..voor de rest heb ik nog niet echt gekeken naar overige verschillen in geluid e.d.
Wel gezien dat je extra logotje krijgt in je mainmenu zodra je binnen een WLAN komt en nog 1 als je verbinding hebt met een VOIP dienst zoals dus bijv. voipbuster.
En voor de rest zag ik in de map internet nog wat nieuwe dingen zoals een download functie om nog allerlei software te downloaden zoals yahooGo, amazon zooi, smartphone (wat dat ook moge zijn), f-secure, zip manager, leaflets, podcasting, wlan wizard, gizmo voip (gebruik niet ivm lastig opwaarderen met paypal) en nog iets van catalogs.
Vind het tot nu toe echt super en ben van mening dat ze dit eigelijk wel zouden moeten toevoegen aan een volgende update voor de gewone n80.

Dit kwam ik trouwens nog tegen qua verschillen in firmware tussen gewone N80 en N80 IE:

Changes/improvements made MCU SW v 4.0623.0.41 to v 4.0632.0.38:
- Additional applications (market dependent)
- Adobe PDF reader (Already in N80 standard)
- QuickOffice (Already in N80 standard)
- Lifeblog (Already in N80 standard)
- Kodak (Already in N80 standard)
- Search (Already in N80 standard)
- Catalogs (Replaced with Download!)
- Anti-Virus (Already in N80 standard but moved to Download! server)
- Download! (New for Internet Edition)
- Internet Telephone (New for Internet Edition)
- Yahoo GO! (New for Internet Edition)
- Additional Services
- Online Album (market dependent)
- Menu structure
- New "internet" folder created and the following applications are moved/added to "Internet" folder.
- WEB
- Internet Telephone
- Download!
- Search
- New Support
- HS-69 enhancement is now supported
- Important changes in Video Sharing
- The addition of SIP VoIP means some changes in the SIP provisioning. The following provisioning information is needed in the OTA message otherwise Video Sharing will not work:

- Important information when using Backup and restore when moving to the new Software.
- When restoring a backup image from a previous release of software the 'Internet' Folder is lost and the applications are moved to the 'My Own' folder.
- FOTA
- (Pull) is now enabled in most variants
- Audio
- Music Player fails to play .M4A HE-AAC file
- bass boost in equaliser
- Bluetooth
- Improved sniff mode
- fixes audio problems with BT headsets and carkits
- Browser
- Update UA Header for PR2.1
- Browser rendering and wrapping correction for Chinese characters
- Calendar
- Symbian Calendar Interim API does not accept Microsoft's Recurrence IDs
- Camera
- Improvements in mains frequency compensation in video mode
- Burst mode can take different jpeg quality
- Audio/video missync in recorded video
- Update Noise filter to improve low light handling in still images
- Contacts
- Voice tag issue with phonebook when adding new contacts
- Data
- Phone cannot find other network if you have actived PDP context
- Display
- Correction for miss-read of ASIC version causing pink display
- FOTA
- Camera forward compatibility fix for FOTA update
- Sync agent forward compatibility fix for FOTA update
- UI notifications updated for APAC region
- Gallery
- Change low disk warning to 2.6mb and critical threshold to 600k.
- Gallery crash with slide show and invalid objects
- Icons
- Add new Internet folder icons
- Character conversion methods work incorrectly with some Chinese characters.
- Memory card
- Error when encountering an unknown media with a password
- Cannot boot up with 2GB miniSD which formatted FAT 16 by PC
- Messaging
- Potential crash when re-connecting to POP3 mailbox
- SMS sending delay
- Potential crash when using always online with IMAP mailbox
- Operator
- Indication of the length of the MNC on a SIM - Requirement based on EarlyIMS with a SIM reads IMSI from SIM but builds the private identity with wrong domain
- Refresh notification is not received when EF-subscribed-LAC/CI is updated on the SIM
- Homezone indication must not be shown during 3G PS connection/download is active
- Operator naming list updated to version 89
- Call diverts not correctly shown for line1 line2 subscription
- RealPlayer
- Audio Streaming problem in UAE
- SIM
- The SIM Server's fetch control is reset when a refresh is executed
- Startup
- Change default date to 1st Sept 06
- Video Sharing
- Change Video Sharing SIP profile default setting. (See important notes on Video Sharing at the start of this document)
- UPnP
- Fixes Turning Home network content sharing off forces WLAN disconnect.
- Fix for UPnP localisation missing strings
- WLAN
- Offline WLAN notification fix
- Registration attempt in weak WLAN fails but WLAN stays up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDVej
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:58:
[...]

idd!!! ben er echt onwijs blij mee!! Heb nu standaard als ik in een wlan kom dat ie dan inlogt op mn voipcheap (soortgelijk als voipbuster alleen nog goedkoper). Werkt echt pefect!!!
Kan je bij voipcheap ook een .nl telefoonnummer aanvragen net als bij voipbuster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MDVej schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:06:
[...]

Kan je bij voipcheap ook een .nl telefoonnummer aanvragen net als bij voipbuster?
Niet echt naar gekeken omdat ik eigelijk toch wil dat mensen mij ook gratis kunnen bereiken.
Maar je kan iig meerdere VOIP's tegelijk draaien, dus bijv. voipbuster en voipcheap. Op die manier kun je goedkoop (of gratis) bellen met voipcheap en gewoon bereikbaar zijn onder het nummer van voipbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDVej
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:23:
[...]

Niet echt naar gekeken omdat ik eigelijk toch wil dat mensen mij ook gratis kunnen bereiken.
Maar je kan iig meerdere VOIP's tegelijk draaien, dus bijv. voipbuster en voipcheap. Op die manier kun je goedkoop (of gratis) bellen met voipcheap en gewoon bereikbaar zijn onder het nummer van voipbuster.
Ja i know, gebruik zelf budgetphone, jaarlijks 10 euro voor een vast nummer. Iedereen kan mij gratis op dat nummer bereiken (omdat het een vast nummer is), heel handig dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenketelaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-01 12:05
Als de IE firmware installeerd, is die dan in nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag voor de rest niet zoveel meer zeggen over firmware e.d.
Je moet iig firmware EMEA 15.0 en 15.1 hebben en dan moet je uiteindelijk EURO 2 kiezen in het
drop downmenu in dat ene programma. Je kan dan ook nog kiezen of je de bronzen of zwarte Internet Edition zogenaamd hebt ;) Ik heb de zilveren n80 dus had maar gekozen voor bronze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenketelaar
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:49:
Je moet iig firmware EMEA 15.0 en 15.1 hebben en dan moet je uiteindelijk EURO 2 kiezen in het
drop downmenu in dat ene programma. Je kan dan ook nog kiezen of je de bronzen of zwarte Internet Edition zogenaamd hebt ;) Ik heb de zilveren n80 dus had maar gekozen voor bronze :)
aha had et idd net gelezen op een ander site! Wel handig die flash ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou graag mijn N80 flashen naar de N80IE editie.
Als ik naar de site van nokia.be ga dan staat bij de updates de IE-versie er niet tussen.

Hoe kan ik van mijn N80 een IE-versie maken op een legale manier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:21:
ik zou graag mijn N80 flashen naar de N80IE editie.
Als ik naar de site van nokia.be ga dan staat bij de updates de IE-versie er niet tussen.

Hoe kan ik van mijn N80 een IE-versie maken op een legale manier ?
ehhh...niet! De manier die nog een beetje in de buurt komt van het legale bestaat uit het veranderen van de produktcode in die van een N80IE en vervolgens zou je moeten wachten tot er firmware voor de N80IE op de nokia website komt.

[EDIT] Het enige wat ik graag zou willen weten is waarom ik normaalgesproken gewoon iedereen kan bellen op voipbuster, gizmovoip, voipcheap etc. maar op sommige momenten doet ie niks meer en kan ik ook niet meer gebeld worden terwijl ie wel aangeeft dat ik gewoon verbinding heb met de VOIP dienst :/ Pas als ik de VOIP verbinding verbreek en opnieuw leg doet ie het weer...fftjes..vaaag..

[EDIT2] eindelijk kun je nu ook rechtstreeks je gemaakte fotos uit gallery direct uploaden naar flickr zonder dat irritante shozu _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:27:
[...]

ehhh...niet! De manier die nog een beetje in de buurt komt van het legale bestaat uit het veranderen van de produktcode in die van een N80IE en vervolgens zou je moeten wachten tot er firmware voor de N80IE op de nokia website komt.

[EDIT] Het enige wat ik graag zou willen weten is waarom ik normaalgesproken gewoon iedereen kan bellen op voipbuster, gizmovoip, voipcheap etc. maar op sommige momenten doet ie niks meer en kan ik ook niet meer gebeld worden terwijl ie wel aangeeft dat ik gewoon verbinding heb met de VOIP dienst :/
Hoi Kacper,

Ook nog steeds met voip bezig, hier idem dito. Ook hier vorige week "overgestapt" naar de IE versie en diverse voip clients inmiddels geprobeerd, waarvan Truphone en Gizmo tot noch toe werken. Veel interessanter is het om een van Betamax group clients (voipcheap/buster/talk)werkend te krijgen, want dan kan er pas een beetje kostenloos gebeld worden naar onze NL vaste lijnen.

Maar alle Betamax clients willen bij mij niet registreren, terwijl enige tijd geleden de clients wel op mijn N80 registreerden op mijn thuisnetwerk.

Wat zijn op dit moment voor jouw werkende sip instellingen ? En doe je dat rechtstreeks met de N80, of heb je ook nog een Asterix server draaien

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Freaker!

ik heb deze instellingen van vbmot gekregen en deze werken redelijk. Alleen heb ik af toe dat ik niet meer kan bellen of gebeld worden en dan moet ik opnieuw verbinding leggen met de voipdienst zodat het weer even werkt. Niet echt ideaal dus maargoed..

Deze zijn het:

Voor Voipbuster:

Algemeen

(Vergeet niet om ook onder de Instellingen internettelefoon even een profieltje aan te maken.)

Met dank aan vbmot ;)

Voipcheap etc. gaan op dezelfde manier alleen dan met een andere domeinnaam.

Succes!! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:08:
[...]

Wat een onzin zeg. Weet iemand of ze dit in een volgende firmware van de "gewone" n80 ook gaan aanpassen.
Ik heb namelijk geen trek om m'n garantie het raam uit te gooien door zelf te gaan knutselen, maar voipbuster aan de praat krijgen lijkt me ook wel erg handig.
Onzin?? Je belt toch ook niet naar TomTom als je net de Benelux-versie hebt gekocht waarom Rusland er niet bij staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenketelaar
er komt over enige tijd denk ik een goede VOIP programma voor de N80 etc uit:
http://www.iskoot.com/nokia_E.htm

Gewoon skype dus! Kan niet wachten tot die uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 11:04
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:49:
Ik heb dus per ongeluk gekozen voor bronze... heb alleen een pearl black N80 8)7
Weet niet of dit erg uitmaakt??
Ik probeer m alleen opnieuw te flashen alleen dat lukt niet, er komt een error dat hij de operating mode van de telefoon niet kan veranderen! (changing phone's operating mode failed...)
Weet je hier misschien iets vanaf?? Of moet ik m maar zo laten in patina bronze edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok..voipbuster op de N80 is gewoon bagger..om te bellen is leuk maar probleem is dus zodra je verbinding maakt en je gebruikt het ff niet dan ben je de verbinding kwijt...dus niet meer bereikbaar en je kan ook niet meer bellen...denk dat het iets met foute keep-alive instellingen van voipbuster te maken heeft. Maargoed..je hebt er zo dus vrij weinig aan..alleen om ff te bellen is het leuk.
In tegenstelling tot voipbuster, voipcheap etc. is gizmovoip wel gewoon goed (misschien omdat die speciaal gemaakt is voor nokia n80) dus daarmee wil ik nu gewoon bereikbaar zijn. Helaas is het me nog niet gelukt om bereikbaar te zijn op gizmovoip voor bijv. voipbuster, voipcheap etc. gebruikers. Heb op het forum van voipbuster een vraag gepost hoe je nu precies vanuit voipbuster client een sip kunt bellen zoals: kacperk83@proxy01.sipphone.com (mn gizmo account) maar voor zover is deze dus alleen bereikbaar vanaf gizmo clients zelf.
Verder is het bellen met gizmo voor mij ook niet ideaal. Wil gewoon mn tegoed telefonisch kunnen opwaarderen maar dat zit er met gizmovoip helaas niet in..ook de tarieven zijn duurder dan bij
voipcheap etc.

Denk dat ik hier nog wel ff zoet mee ben....
johan12 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:28:
[...]
Weet je hier misschien iets vanaf?? Of moet ik m maar zo laten in patina bronze edition
Geen idee...maargoed...als je er verder geen last van hebt lekker laten staan ;)
In het ergste geval krijg je bij een nieuwe FOTA update oid. themas die speciaal gericht zijn
op de black uitvoering...zou er niet bepaald wakker van liggen :P (je kan ook wachten op nieuwe firmware en dan nog eens proberen ;) )
Ik had trouwens ook per ongeluk EURO1 gekozen waardoor ik nu engels heb en nog wat andere exotische talen maarja...geen zin eigelijk om weer te gaan kloten aangezien ie bij mij voor de firmware-update ook altijd op engels stond :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
johan12 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:28:
[...]

Ik heb dus per ongeluk gekozen voor bronze... heb alleen een pearl black N80 8)7
Weet niet of dit erg uitmaakt??
Ik probeer m alleen opnieuw te flashen alleen dat lukt niet, er komt een error dat hij de operating mode van de telefoon niet kan veranderen! (changing phone's operating mode failed...)
Niet alleen in dit topic, het vorige topic zijn we al aangesproken op deze flash praktijken. Op het forum van GoT mag het niet, dus doe het ook niet! Als je wil flashen, zoek dan de desbetreffende site en evt forum op en ga daar informatie vandaan halen. De informatie wordt toch gewist en in het ergste geval krijg jij een blok of dit topic een slotje.

Kappen met het flashen van je fone hier. Het levert meer problemen dan oplossingen.

Vragen over de N80 IE kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:39:
[...]

Kappen met het flashen van je fone hier. Het levert meer problemen dan oplossingen.
Zeg dan gewoon dat je niet happy bent als er hier over flashen gepraat wordt maar ga niet
lopen beweren dat het meer problemen dat oplossingen geeft want dat is natuurlijk onzin.

Ik heb in het afgelopen jaar duizenden reacties op het flashen doorgeploegd en daarvan
hadden misschien 10 een dead phone die zowieso altijd nog wel opnieuw geflasht kon worden
of naar een NSP gebracht kon worden. Bovendien hadden deze mensen het vrijwel altijd aan hun eigen
slordige werkwijze te danken..niet goed tutororial lezen, stapjes overslaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Ik heb het er niet over of het wel of niet goed gaat. Ik heb het er over dat het hier niet toegestaan is om over het flashen te praten.

Met meer problemen dan oplossingen doelde ik op het feit dat dit topic dicht gaat en dat er geen oplossingen meer voor andere mensen geboden kunnen worden. Oftewel mensen met hun N80 problemen kunnen hier niet meer terecht en dan zijn er geen oplossingen meer vanuit deze hoek.

Ik zeg ook niet of het wel of niet mag, van mij mag het, maar het mag hier gewoon niet!

[ Voor 65% gewijzigd door EnsconcE op 13-12-2006 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:38:
Met meer problemen dan oplossingen doelde ik op het feit dat dit topic dicht gaat en dat er geen oplossingen meer voor andere mensen geboden kunnen worden. Oftewel mensen met hun N80 problemen kunnen hier niet meer terecht en dan zijn er geen oplossingen meer vanuit deze hoek.
Heb je idd gelijk in...mijn excuses :)

[edit] Heb oplossing gevonden voor het voipbuster/voipcheap keep-alive probleem. Gewoon ernaast GIZMO draaien en dan blijven de anderen ook werken :)
Kan nu dus relext bereikbaar zijn voor voipbuster/gizmo clients en natuurlijk gewone SIP telefoons.

Bellen kan nu ook gewoon goed met bijv. voipbuster (voor 1 euro 120 freedays naar oa vaste nrs in nederland..relext!! _/-\o_ )

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:32:
[...]

Onzin?? Je belt toch ook niet naar TomTom als je net de Benelux-versie hebt gekocht waarom Rusland er niet bij staat
Appels en peren, maar om het in je tomtom vergelijking te houden:

Ik zou ook best onzin vinden als ik Tomtom Go koop en er later een technisch dezelfde versie uitkomt met een andere firmware die stiekem ook een bluetooth carkit heeft.

Sowieso heeft mijn huidige N80 wel de mogelijkheid om Sip instellingen in te voeren, maar het werkt dus niet. Het is dus niet dat ik een optie erbij wil die de n80 helemaal niet zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:40:
[...]

Appels en peren, maar om het in je tomtom vergelijking te houden:

Ik zou ook best onzin vinden als ik Tomtom Go koop en er later een technisch dezelfde versie uitkomt met een andere firmware die stiekem ook een bluetooth carkit heeft.

Sowieso heeft mijn huidige N80 wel de mogelijkheid om Sip instellingen in te voeren, maar het werkt dus niet. Het is dus niet dat ik een optie erbij wil die de n80 helemaal niet zou moeten kunnen.
onzin. Er zijn gewoon 2 versies: die n80 en de n80ie. Beide worden nog verkocht dus is het helemaal niet logisch dat je zomaar de firmware uit kunt wisselen. dat is gewoon het gevolg van opvolgende markering. Binnenkort komt de N95 en een paar maanden later de i-versie. Wil je die hebben moet je gewoon wachten. Hetzelfde is gebeurd met de 9300-9300i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand n95 firmware hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:06:
[...]

onzin. Er zijn gewoon 2 versies: die n80 en de n80ie. Beide worden nog verkocht dus is het helemaal niet logisch dat je zomaar de firmware uit kunt wisselen. dat is gewoon het gevolg van opvolgende markering. Binnenkort komt de N95 en een paar maanden later de i-versie. Wil je die hebben moet je gewoon wachten. Hetzelfde is gebeurd met de 9300-9300i
6310 - 6310i
3510 - 3510i
6230 - 6230i
5140 - 5140i
6610 - 6610i
7250 - 7250i
9110 - 9110i
9210 - 9210i

Het gebeurt zo ontzettend vaak. Nu hebben ze alleen een e erachter gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:47:
[...]

6310 - 6310i
3510 - 3510i
6230 - 6230i
5140 - 5140i
6610 - 6610i
7250 - 7250i
9110 - 9110i
9210 - 9210i

Het gebeurt zo ontzettend vaak. Nu hebben ze alleen een e erachter gezet.
Sorry hoor..maar volgens mij weet je niet helemaal waar je over praat..

Dus jij beweert dat bijv. om maar de eerste eruit te pikken alleen de firmware verschillend is tussen de 6310 en de 6310i ??? Denk het niet..waarom denk je anders dat ze beide op newmobile.nl staan..

Ga nu eens voor de grap de n80 opzoeken...hey! de n80i(e) staat er niet bij...gek he? ;)

Conclusie: n80 en n80ie is gewoon 1 versie..heeft niks te maken met het waslijstje van hierboven en mensen hebben NAAR MIJN MENING gewoon recht op de nieuwe firmware :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:06:
[...]

Waarom zitten er dan allemaal SIP mogelijkheden in mijn telefoon die niet werken?

Extra versie met iets uitgebreidere hardware en daardoor meer mogelijkheden heb ik helemaal geen moeite mee. Da's inderdaad gewoon afwachten als je die wilt.
9300-9300i weet ik niet, maar bij de 6310 en 6310i was er zeker een hardwareverschil. Zelfde met 6230 en 6230i.
Hetzelfde toestel met andere software erop uitbrengen en doen alsof het iets heel anders is, is gewoon diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:55:
[...]

Dus jij beweert dat bijv. om maar de eerste eruit te pikken alleen de firmware verschillend is tussen de 6310 en de 6310i ??? Denk het niet..waarom denk je anders dat ze beide op newmobile.nl staan..

Ga nu eens voor de grap de n80 opzoeken...hey! de n80i(e) staat er niet bij...gek he? ;)

Conclusie: n80 en n80ie is gewoon 1 versie..heeft niks te maken met het waslijstje van hierboven en mensen hebben NAAR MIJN MENING gewoon recht op de nieuwe firmware :)
Je hebt gelijk, maar er is een hardware verschil: de cover :+. In principe heb je N80IE niet dus kun je de software ook niet eisen, maar ze mogen de SIP in de N80 wel gewoon goed werkend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Zijn er eigenlijk al programma's beschikbaar die zich als een virtuele verbinding registreren en zoeken naar andere beschikbare WLAN verbindingen om automatisch te connecten zodra er iets beschikbaar is? Zoals de Windows wireless zero service werkt dus eigenlijk. Het lijkt me makkelijk als je niet telkens handmatig hoeft op te geven welk netwerk je wil gebruiken maar gewoon de virtuele verbinding als standaard kunt instellen in alle programma's.

Misschien een beetje een vaag verhaal, maar als je gewoon bedenkt hoe het in Windows gaat lijkt het me wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

vbmot schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:57:
Zijn er eigenlijk al programma's beschikbaar die zich als een virtuele verbinding registreren en zoeken naar andere beschikbare WLAN verbindingen om automatisch te connecten zodra er iets beschikbaar is? Zoals de Windows wireless zero service werkt dus eigenlijk. Het lijkt me makkelijk als je niet telkens handmatig hoeft op te geven welk netwerk je wil gebruiken maar gewoon de virtuele verbinding als standaard kunt instellen in alle programma's.

Misschien een beetje een vaag verhaal, maar als je gewoon bedenkt hoe het in Windows gaat lijkt het me wel duidelijk.
Ik heb wel een programma gezien dat dit zou moeten doen, Helaas weet ik niet meer hoe het heet, maar ik heb het volgens mij ergens op http://my-symbian.com/s60v3/download/index.php rond zien zwerven.
Als het daar niet was, dan was het op een site die ik hier niet mag noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:55:
[...]

nieuwe mobiel is ook niet heilig. Er zijn genoeg sites waar de N80ie naast de N80 staat! Probeer jij maar eens de N80 in Patina Bronze te kopen: he, die bestaat niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:42:
[...]

Heb je idd gelijk in...mijn excuses :)

[edit] Heb oplossing gevonden voor het voipbuster/voipcheap keep-alive probleem. Gewoon ernaast GIZMO draaien en dan blijven de anderen ook werken :)
Kan nu dus relext bereikbaar zijn voor voipbuster/gizmo clients en natuurlijk gewone SIP telefoons.

Bellen kan nu ook gewoon goed met bijv. voipbuster (voor 1 euro 120 freedays naar oa vaste nrs in nederland..relext!! _/-\o_ )
Heb alle Betamax voip varianten (voipcheap, lowratevoip, voipbuster, etc) reeds geprobeerd, maar krijg het bij mij niet werkend. Tevens gespeeld met diverse sip instellingen maar registratie van de sip blijft "Registratie mislukt". Gizmo en truphone werken wel, maar beiden bieden geen gratis bellen naar vaste lijnen binnen europa aan ;(

Zal wellicht aan mijn simpele Sitecom WL-114 router liggen. Heb er al aan gesleuteld met portforwarding. Kan alleen nog proberen alles op vaste ip adressen te laten werken. Misschien eerst nog maar eens mijn N80ie op een ander draadloos netwerkje te connecten om te kijken of het daar wel werkt.

@KacperK: Hoe staat bij jou je router ingesteld vwb ip's en heb je al geprobeerd om met een 3G netwerk te connecten naar voipcheap en dan met je data abonnement te bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Laatst online: 20-09 15:44
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:29:
@KacperK: Hoe staat bij jou je router ingesteld vwb ip's en heb je al geprobeerd om met een 3G netwerk te connecten naar voipcheap en dan met je data abonnement te bellen ?
Dat wilde ik net vragen, waarom kan het niet via via UMTS, ding vind geen services als ik UMTS bereik heb, hoe is dat wel mogelijk dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:18:
[...]
nieuwe mobiel is ook niet heilig
En dit slaat dus echt als een tiet op een trapleuning |:(
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:18:
[...]
Er zijn genoeg sites waar de N80ie naast de N80 staat! Probeer jij maar eens de N80 in Patina Bronze te kopen: he, die bestaat niet....
Dan houd jij het toch lekker bij je gewone n80 als jij vind dat de n80ie een totaal ander produkt is omdat de cover een tikkie andere kleur heeft |:(
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:29:
[...]
Hey! Ik heb op dit moment helemaal geen router. Ik heb 1 pc die rechtstreeks verbinding maakt met mn glasvezeltje via UTP en op die pc heb ik een soft accesspoint (Asus WLAN usb stickje) waar ik nog een pc mee heb draaien en de telefoon dus ;)
Als ik jou was zou ik idd ff op een ander netwerk proberen en kijken of je daar meer succes hebt.

Was mij trouwens idd ook opgevallen dat SIP via 3G niet werkt..erg jammer..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:25:
[...]

En dit slaat dus echt als een tiet op een trapleuning |:(

[...]

Dan houd jij het toch lekker bij je gewone n80 als jij vind dat de n80ie een totaal ander produkt is omdat de cover een tikkie andere kleur heeft |:(

[...]

Hey! Ik heb op dit moment helemaal geen router. Ik heb 1 pc die rechtstreeks verbinding maakt met mn glasvezeltje via UTP en op die pc heb ik een soft accesspoint (Asus WLAN usb stickje) waar ik nog een pc mee heb draaien en de telefoon dus ;)
Als ik jou was zou ik idd ff op een ander netwerk proberen en kijken of je daar meer succes hebt.

Was mij trouwens idd ook opgevallen dat SIP via 3G niet werkt..erg jammer..
succes met je firmware.... mijn n80ie bevalt uitstekend, al 2 weken

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:33:
[...]

succes met je firmware.... mijn n80ie bevalt uitstekend, al 2 weken
Kijk..dat verklaart een hoop. Omdat jij er dus netjes voor betaald hebt gun je anderen met een gewone N80 dus geen N80IE ? Door nonsense te blaten als "newmobile is niet heilig" en op die manier proberen te overtuigen dat N80IE wel degelijk een nieuw produkt is en er dus geen legale update voor de gewone N80 naar N80IE zou hoeven komen vanuit Nokia wek je iig wel die indruk.

Bovendien bevalt mijn N80IE ook prima, daarom gun ik het anderen hetzelfde :)

Face it, je hebt gewoon een telefoontje gekocht die al bijna een jaar op de markt is met alleen wat extra software erop :9

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 00:30 ]

Verwijderd

Heb gisteren gebeld naar een NSP om 'n afspraak te maken om mijn N80 te updaten naar firmware 4.... ,die goeie man vertelde mij dat ze daar niet aan beginnen omdat Nokia elke 2 á 3 maanden een update uitbrengt.Hij wil het alleen doen als er een BUG of Software fout in het toestel zit ( zitten er Bug's in de eerste firmware versie ? ),anders kost het mij 24 Euro.Ik dacht dat het tijdens de eerste jaar gratis was?
Daarna heb ik gevraagd wanneer ik er toch voor moet betalen of het niet mogelijk was om meteen dan de firmware van de IE erin te zetten,waarop hij antwoorde als die te verkrijgen is dan kon het.Hij heeft toen even op internet gekeken en zei mij dat dat wel mogelijk was na het weekend ,moest eerst de software downloaden.Heeft die man zich vergist ? Kan je zonder de productcode te veranderen de IE software erop laten zetten op de N80 ?Was trouwens een officele NSP.

:?

Alvast bedankt voor de antwoorden. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 08:52 ]

• DataGhost
  • Laatst online: 19-09 21:26

DataGhost

iPL dev

Niet dat ik het gebruik, maar ook even mijn bijdrage:
(beetje hypothetisch) Als ik een telefoon koop voor verdomme ruim 600 euro en er daarna achter kom dat de functionaliteit die voor mij doorslaggevend was (VOIP) niet werkt, word ik een beetje boos ja. Als er vervolgens een 'andere' editie van die telefoon uitkomt, die hardwarematig(elektrisch) 100% identiek is, waar VOIP wel mee werkt, dan wil ik die firmware ook op mijn telefoon ja. Of Nokia komt beter heel vlug met nieuwe firmware voor de 'normale' N80.

En nu in real life: Ik heb ook allemaal normale fixes gezien in het changelog van die firmware update, afgezien van VOIP (wat ik totaal niet gebruik) zijn er zat fixes die voor mij wel nuttig zijn. Ik zie die daarom ook graag voor de normale N80, hij was duur zat.

Om nog even de alombekende link met auto's te leggen: Als ik jou een 'racewagen' DGR verkoop met opgegeven vermogen ongeveer 300 pk en jij komt er vervolgens achter dat je maar 100pk performance krijgt omdat beide turbo's niet worden aangestuurd door het motormanagement, ga jij ook klagen als ik een DGR-t uitbreng die mechanisch volkomen identiek is maar een ander motormanagement heeft waarin beide turbo's wel worden aangestuurd.
Eventueel is het bovenstaande uit te breiden met een belofte voor werkende software, ongespecificeerd wanneer precies. Dat is de reden dat je het apparaat niet terugbrengt binnen de gestelde periode
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:49:
Heb gisteren gebeld naar een NSP om 'n afspraak te maken om mijn N80 te updaten naar firmware 4.... ,die goeie man vertelde mij dat ze daar niet aan beginnen omdat Nokia elke 2 á 3 maanden een update uitbrengt.Hij wil het alleen doen als er een BUG of Software fout in het toestel zit ( zitten er Bug's in de eerste firmware versie ? ),anders kost het mij 24 Euro.Ik dacht dat het tijdens de eerste jaar gratis was?
Daarna heb ik gevraagd wanneer ik er toch voor moet betalen of het niet mogelijk was om meteen dan de firmware van de IE erin te zetten,waarop hij antwoorde als die te verkrijgen is dan kon het.Hij heeft toen even op internet gekeken en zei mij dat dat wel mogelijk was na het weekend ,moest eerst de software downloaden.Heeft die man zich vergist ? Kan je zonder de productcode te veranderen de IE software erop laten zetten op de N80 ?Was trouwens een officele NSP.
Wat een lulhannes 8)7
Effe serieus, afaik hoor je die update gewoon te krijgen. Het changelog is niet mis, dat weet die gast ook. Waar hij wellicht op doelt is dat je zelf moet updaten met de updater van Nokia (staat op hun site) en je datakabel. Als dat niet lukt (ik weet niet zeker of het met v3.xxx al kan namelijk) zal je toch bij het NSP langsmoeten. Zeg hem maar dat je problemen hebt met bluetooth en je GPS (die heb je namelijk, dat wordt gefixt in v4.xxx :+ ), dan MOET hij het wel gratis updaten. Maar doe dit enkel als de software updater van Nokia niet werkt, deze is ervoor bedoeld om NSPs te ontlasten namelijk.
BT+GPS bug zat trouwens alleen in 3.0617.x.xx, niet in eerdere, niet in latere versies.

[ Voor 38% gewijzigd door DataGhost op 14-12-2006 09:04 ]

Verwijderd

Bij een NSP gebruiken ze phoenix dus op zich kan dat wel ;)
Weet alleen niet of ze na het weekend naar IE voor je mogen updaten..hoop het voor je :)

• EnsconcE

Nee jij hebt een jaar garantie en garantie werkt alleen wanneer je een probleem hebt. In de oude versie zit in ieder geval een bug dat je het toetsenblok van je telefoon kan halen door middel van de multimedia toets. Maar of dat voldoende reden is...

Je kan natuurlijk ook schade veroorzaken, je telefoon updaten en halverwege de update trek je de batterij uit je telefoon. Gegarandeerd dat je telefoon het niet meer doen, let wel: ik sta niet in voor de gevolgen. 8)

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Gewoon even kijken wat er in de changelog staat van de nieuwe firmware (qua oplossen van problemen) en aangeven dat je die problemen hebt.

Verwijderd

Heb je voor het zelf updaten van je N80 alleen de datacable nodig of moet je ook PC Suite op je pc hebben ?

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:27:
Heb je voor het zelf updaten van je N80 alleen de datacable nodig of moet je ook PC Suite op je pc hebben ?
datakabel en nokia software updater programma, verder niks

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:27:
Gebruik asteblieft even de zoekfunctie, zoek dan even op NSU of Nokia Software Updater en je krijgt op een presenteerblaadje hoe je moet updaten... }:O *zucht*... hier word ik nou moedeloos van... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

shit man. Sinds deze ochtend kraakt mijn telefoonspeakertje ontzettend. Als ik hem op luidspreker zet geen enkel probleem, maar in de telefoon zelf is het erg slecht.
Dat wordt een retourtje NSP vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

EnsconcE schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:00:
[...]

Nee jij hebt een jaar garantie en garantie werkt alleen wanneer je een probleem hebt. In de oude versie zit in ieder geval een bug dat je het toetsenblok van je telefoon kan halen door middel van de multimedia toets. Maar of dat voldoende reden is...
Ja, en vooral omdat het is opgelost in een latere firmwareversie
Je kan natuurlijk ook schade veroorzaken, je telefoon updaten en halverwege de update trek je de batterij uit je telefoon. Gegarandeerd dat je telefoon het niet meer doen, let wel: ik sta niet in voor de gevolgen. 8)
:/
Denk effe na, hij probeert juist zijn telefoon te updaten. Halverwege het updateproces de boel hardhandig om zeep helpen om het daarna bij een NSP te laten updaten (herstellen) klinkt mij een beetje dom in de oren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
DataGhost schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:36:
[...]

Ja, en vooral omdat het is opgelost in een latere firmwareversie

[...]

:/
Denk effe na, hij probeert juist zijn telefoon te updaten. Halverwege het updateproces de boel hardhandig om zeep helpen om het daarna bij een NSP te laten updaten (herstellen) klinkt mij een beetje dom in de oren :+
...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu voor de 4e keer gehad dat mijn volle batterij de volgende ochtend leeg was en dat het toestel uit was. Lader eraan en telefoon kan weer opgestart en geladen worden.

Is dit een reden om naar een NSP te gaan en dit voor garantie te laten oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:53:
Ik heb nu voor de 4e keer gehad dat mijn volle batterij de volgende ochtend leeg was en dat het toestel uit was. Lader eraan en telefoon kan weer opgestart en geladen worden.

Is dit een reden om naar een NSP te gaan en dit voor garantie te laten oplossen?
Ligt eraan wat het probleem is.

Ik heb dit in het verleden ook gehad. Voornamelijk als ik die dag bezig was geweest met de internet explorer.

Heb je gecontroleerd of er niet stiekem een programma draait?

Sinds firmware 4 heb ik hier eigenlijk geen last meer van. Misschien dat er voorheen nog wat processen bleven draaien als de internet explorer had gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor deze offtopic: @Blindfold: Hoe bevalt de Wii en de controller ?

Zijn er meer mensen die af en toe bij het connecten met een WLAN (van de "buren") een geel sterretje in het connectieprofiel te zien krijgen? Dus wanneer je tijdens een actieve verbinding deze bekijkt in >menu>connect>verb beheer>act. geg. verb. Iemand enig idee wat het betekent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb er sinds gisteren ook 1, een mooie zwarte versie is het geworden.

Meteen de nokia bluetooth carkit erbij gekocht maar nu valt me op dat als de telefoon verbinding heeft met de carkit elke toetsaanslag ervoor zorgt dat mijn radio gemute wordt. Weet iemand hier toevallig wat op want het is behoorlijk irritant.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@r!k schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:20:

Meteen de nokia bluetooth carkit erbij gekocht maar nu valt me op dat als de telefoon verbinding heeft met de carkit elke toetsaanslag ervoor zorgt dat mijn radio gemute wordt. Weet iemand hier toevallig wat op want het is behoorlijk irritant.
Toetsenbordvolume uitzetten, of de sensivity van je autoradio verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
@r!k schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:20:

handigste lijkt me een carkit profiel aanmaken en de waarschuwingstonen en toetsentonen uitschakelen, bij instellingen kun je inschakelen dat ie automatisch naar dat profiel schakelt als ie een carkit detecteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesss ... voipbuster werkt nu. Heb in de sip instellingen van proxy en registrat server de setting moeten veranderen van sip.voipbuster.com in sip1.voipbuster.com en het werkt als een trein nu. Tenminste hij registreert, morgen even wat test telefoontjes doen en eventueel credits er op zetten om een tijdje gratis naar vaste lijnen te kunnen bellen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

weet iemand hoe men voorkeursnetwerken instelt op de N80?? En of dat überhaupt wel kan?? Is er misschien apparte software voor?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Rfce schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:36:
weet iemand hoe men voorkeursnetwerken instelt op de N80?? En of dat überhaupt wel kan?? Is er misschien apparte software voor?
heu ?
je kan een standaard toegangspunt instellen als je dat bedoelt...

[ Voor 11% gewijzigd door Moning2 op 16-12-2006 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Moning2 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:40:
[...]
heu ?
je kan een standaard toegangspunt instellen als je dat bedoelt...
Dat weet ik ;), maar ik heb het over je GSM voorkeursnetwerk...als ik dus naar het buitenland ga (zeg maar België bijv), wil ik proximus als voorkeursnetwerk en NIET mobistar of base zeg maar.
Op een Sony Ericsson, kun je dit dus instellen, maar in de N80 zie ik nergens hiervoor een optie, vandaar de vraag of het wel mogelijk is.
Het is namelijk irritant om de GSM op handmatig in te stellen, zeker als je vaak van landgrens wisselt.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Rfce schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 01:04:
[...]

Dat weet ik ;), maar ik heb het over je GSM voorkeursnetwerk...als ik dus naar het buitenland ga (zeg maar België bijv), wil ik proximus als voorkeursnetwerk en NIET mobistar of base zeg maar.
Op een Sony Ericsson, kun je dit dus instellen, maar in de N80 zie ik nergens hiervoor een optie, vandaar de vraag of het wel mogelijk is.
Het is namelijk irritant om de GSM op handmatig in te stellen, zeker als je vaak van landgrens wisselt.
operatorselectie, staat bij instellingen - netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik hoop maar dat het unlimited dataverkeer van T-Mobile ook echt unlimited is, aangezien ik al sinds gisteren op een Lan party aan het browsen en updates aan het downloaden ben via m'n N80. Moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben over de performance (bijna 50kbyte/s). Niet super, maar goed genoeg als je nog een drivertje mist, of om WOW te spelen :-)

[Offtopic}
Oh en Freaker. De Wii is trouwens echt cool. Zelda is super in je eentje en Sports is geweldig met je vrienden!

[ Voor 15% gewijzigd door Blindfold op 16-12-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds dat ik mijn N80 vervangen heb door een N80ie valt me nog een hele grote verbetering op. Namelijk WLAN ontvangst is bij mij wel met 50% verbeterd. Normaal ontving net tot 1 verdieping, nu tot ruim op de zolder van mijn huis. Buiten haal ik nu gemakkelijk 30 meter of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 22:15:
Sinds dat ik mijn N80 vervangen heb door een N80ie valt me nog een hele grote verbetering op. Namelijk WLAN ontvangst is bij mij wel met 50% verbeterd. Normaal ontving net tot 1 verdieping, nu tot ruim op de zolder van mijn huis. Buiten haal ik nu gemakkelijk 30 meter of meer.
Hmja, ik heb ergens ook een minder legale versie van de firmware(z :+) gevonden, waarschijnlijk voor operators. Er zaten allemaal configuratiebestanden bij, eentje bevatte ook instellingen over wifi, en dan voornamelijk over transmit power (en receive sensitivity?). Het zal waarschijnlijk wel iets meer van je batterij vragen, maar als je geen wifi gebruikt zal het niet uitmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch ook eens uitzoeken hoe ik er een IE van maak :P.

Ik weet niet of dit al eens gevraagd is maar is er een aan te raden kaartje voor mijn N80? Ik zit nog te twijfelen tussen 1GB of 2GB echter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:23:

Ik weet niet of dit al eens gevraagd is maar is er een aan te raden kaartje voor mijn N80? Ik zit nog te twijfelen tussen 1GB of 2GB echter...
Kingston 2GB hebben in (en ik zag nog iemand in één van de threads) zonder problemen erin gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:23:

Ik heb een 2gb transcend kaartje, werkt zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 19:17
Ok mijn ervaring met dit toestel is vooralsnog droevig. Ik had hem zo'n 5 dagen. Toen ik op straat iemand moest bellen haalde ik hem uit mijn broekzak en jawel ...scherm gebroken :( . Geen garantie ook op de scherm en dus maar naar zo'n toko gebracht waar ze een nieuwe scherm gaan inzetten.

Heb nog zitten terugdenken of ik ergens tegenaan was gebotst ofzo, hij was thuis nog prima, daarna in mijn broekzak en 5 minuten later met een kapot scherm dus. Jammer ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Statix schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:36:
Ok mijn ervaring met dit toestel is vooralsnog droevig. Ik had hem zo'n 5 dagen. Toen ik op straat iemand moest bellen haalde ik hem uit mijn broekzak en jawel ...scherm gebroken :( . Geen garantie ook op de scherm en dus maar naar zo'n toko gebracht waar ze een nieuwe scherm gaan inzetten.

Heb nog zitten terugdenken of ik ergens tegenaan was gebotst ofzo, hij was thuis nog prima, daarna in mijn broekzak en 5 minuten later met een kapot scherm dus. Jammer ..
Dan doe je toch echt iets vreemds. Het is niet de bedoeling dat je erop gaat zitten ofzo 8)7 Of zijn je broekzakken zo strak dat er gigantische druk op komt te staan als je gaat zitten / loopt / je benen beweegt?
Ik heb mijn N80 nu al ongeveer een half jaar, ik heb hem elke dag in mijn broekzak mee, strakke broek, wijde broek, het maakt niks uit maar het scherm is zelfs nog niet eens bekrast.

Ik weet trouwens niet of het iets uitmaakt, maar uit automatisme heb ik mijn N80 altijd in mn broekzak met het scherm 'naar buiten', dus van mijn benen af gericht zegmaar.

[ Voor 8% gewijzigd door DataGhost op 17-12-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 19:17
DataGhost schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:59:
[...]

Dan doe je toch echt iets vreemds. Het is niet de bedoeling dat je erop gaat zitten ofzo 8)7 Of zijn je broekzakken zo strak dat er gigantische druk op komt te staan als je gaat zitten / loopt / je benen beweegt?
Ik heb mijn N80 nu al ongeveer een half jaar, ik heb hem elke dag in mijn broekzak mee, strakke broek, wijde broek, het maakt niks uit maar het scherm is zelfs nog niet eens bekrast.

Ik weet trouwens niet of het iets uitmaakt, maar uit automatisme heb ik mijn N80 altijd in mn broekzak met het scherm 'naar buiten', dus van mijn benen af gericht zegmaar.
Mja, ik ben er niet op gaan zitten en had ook geen strakke broek aan :+ .Ik geloof mezelf bijna niet meer, en ik draag hem ook altijd met het scherm van mijn been af. Shit happens zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Ik draag hem juist met het beeldscherm naar mijn been toe, dan kan een hard object het in ieder geval niet breken. Of je moet je dijbeen met een open botbreuk breken :+.

[ Voor 7% gewijzigd door EnsconcE op 17-12-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
Statix schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:36:

same here, het begon wat dagen geleden met een klein haarscheurtje linksonderin het scherm. maar hij wordt steeds breder...
morgen ga ik ermee langs het NSP in arnhem. het kan bij mij echt niet door onzorgvuldig gebruik komen. ga er zuinig mee om, en hij is niet gevallen. de rest van het toestel is ook nog in perfecte staat.. de buitenste laag van het scherm heeft dus ook geen schade.

ik denk zelf dat het een productiefout ofzo moet zijn? dekt de garantie dit? ik draag het toestel wel in mn zak bij me. maar ik draag geen legging oid :+
juridisch gezien denk ik wel dat je er van uit mag gaan dat je een telefoon in je zak moet kunnen dragen toch? wat zijn m'n kansen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb nu dus de N80, het geluid van de telefoon uitzetten om de carkit niet steeds de radio te laten muten werkte goed. Nu wil echer ook tomtom op mijn n80 draaien en heb dus ook een GPS muis op bluetooth gekocht. Dit werkt prima totdat ik word gebeld of tomtom geeft een geluidje waardoor mijn carkit aanslaat. De gps verbinding valt hierna vrijwel altijd weg, lijkt wel of hij de verbinding met de gps muis helemaal verliest. Herkent iemand dit en/of weet iemand hier wat op of kan ik de gps muis beter het raam uitgooien en een losse tomtom kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

@r!k schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:04:
Ik heb nu dus de N80, het geluid van de telefoon uitzetten om de carkit niet steeds de radio te laten muten werkte goed. Nu wil echer ook tomtom op mijn n80 draaien en heb dus ook een GPS muis op bluetooth gekocht. Dit werkt prima totdat ik word gebeld of tomtom geeft een geluidje waardoor mijn carkit aanslaat. De gps verbinding valt hierna vrijwel altijd weg, lijkt wel of hij de verbinding met de gps muis helemaal verliest. Herkent iemand dit en/of weet iemand hier wat op of kan ik de gps muis beter het raam uitgooien en een losse tomtom kopen?
Welke firmware heb je? Ik heb een beetje het gevoel dat het geluidje wat tomtom geeft aangeeft dat de GPS-verbinding is weggevallen (typisch voor 3.0617 firmware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

ik heb firmware versie 4.0632.0.38 (internet edition volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
DataGhost schreef op zondag 17 december 2006 @ 00:21:
[...]

Hmja, ik heb ergens ook een minder legale versie van de firmware(z :+) gevonden, waarschijnlijk voor operators. Er zaten allemaal configuratiebestanden bij, eentje bevatte ook instellingen over wifi, en dan voornamelijk over transmit power (en receive sensitivity?). Het zal waarschijnlijk wel iets meer van je batterij vragen, maar als je geen wifi gebruikt zal het niet uitmaken :)
Al geprobeerd of dat werkt ? misschien werkt je telefoon helemaal niet meer als je dat veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@r!k schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:18:
ik heb firmware versie 4.0632.0.38 (internet edition volgens mij)
kun je toch zien: als je een mapje internet hebt met sub: downloaden. Daarna komt Gismo en Yahoo, enzovoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Moning2 schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:23:
[...]

Al geprobeerd of dat werkt ? misschien werkt je telefoon helemaal niet meer als je dat veranderd
Nou nee. Ik zal het een keer doen als ik ergens een 'extra' N80 heb, mogelijkerwijs mijn telefoon doodflashen met nonstandard firmware doe ik liever niet :+
Ook heb ik (zoals nog een aantal mensen) last van een brakke pop-port, de verbinding met de datakabel is niet direct stabiel te noemen. Daarom probeer ik het liever ook niet. Repareren hoeft voor mij niet, zo vaak gebruik ik die poort niet en van wat ik gehoord heb kan ik meerdere weken wachten op mijn telefoon, zoniet een refurbished telefoon waarvan ik niet weet wat er allemaal mee aan de hand is geweest. Dan bedank ik liever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:23:
[...]

Transmit power zit ook op een gewone N80. Echt waar, die N80 'IE' is niet meer dan een marketingpraatje, je kan het overal lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Oh.. ja... heh. Voor zover het nog niet duidelijk genoeg was: dit alles vond plaats nog voordat zelfs maar de geruchten van een N80 IE de ronde deden. Het ging om de gewone N80-firmware, behalve dat die op bepaalde punten aan te passen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:19:
[...]

Transmit power zit ook op een gewone N80. Echt waar, die N80 'IE' is niet meer dan een marketingpraatje, je kan het overal lezen.
Het enige significante verschil is de VoIP functie. Laat dat nou net een van de redenen zijn dat ik de N80 gekocht heb. Teleurstelling dat het er niet op zat, maar op deze manier heb ik het dus alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:00:
[...]

kun je toch zien: als je een mapje internet hebt met sub: downloaden. Daarna komt Gismo en Yahoo, enzovoort
Die heb ik inderdaad.

Maar goed, even wat verder getest, zolang de telefoon geen geluid prdocueert (en dus niet de carkit actief gebruikt) gaat tomtom als eent rein, echter als er een geluidje te horen is dan raakt hij vlak daarna de verbinding met de gps muis kwijt, deze herstelt hij wel weer maar dat duurt 2 minuten ofzo. Het lijkt er dus op dat de telefoon niet goed 2 bluetooth verbindingen tegelijk ondersteunt, iemand die hier toevallig iets op weet of kan ik de muis beter terugbrengen en een losse tomtom kopen? Ik wil de carkit namelijk zeker houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
DataGhost schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:15:
[...]

Nou nee. Ik zal het een keer doen als ik ergens een 'extra' N80 heb, mogelijkerwijs mijn telefoon doodflashen met nonstandard firmware doe ik liever niet :+
Ook heb ik (zoals nog een aantal mensen) last van een brakke pop-port, de verbinding met de datakabel is niet direct stabiel te noemen. Daarom probeer ik het liever ook niet. Repareren hoeft voor mij niet, zo vaak gebruik ik die poort niet en van wat ik gehoord heb kan ik meerdere weken wachten op mijn telefoon, zoniet een refurbished telefoon waarvan ik niet weet wat er allemaal mee aan de hand is geweest. Dan bedank ik liever :)
Je bent niet de enige, mijn pop port is ook niet helemaal lekker. Via de pc gaat het prima, maar mijn microfoon van mijn headset, de volume regeling en die grote knop werken niet. Via testen ben ik erachter dat het niet aan mijn headset ligt. Als ik mijn telefoon naar de NSP breng dan krijg je hetzelfde verhaal.
Alhoewel ik de functies wel graag wil gebruiken, zit ik niet te wachten op een "andere" telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
EnsconcE schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:13:
[...]

Je bent niet de enige, mijn pop port is ook niet helemaal lekker. Via de pc gaat het prima, maar mijn microfoon van mijn headset, de volume regeling en die grote knop werken niet. Via testen ben ik erachter dat het niet aan mijn headset ligt. Als ik mijn telefoon naar de NSP breng dan krijg je hetzelfde verhaal.
Alhoewel ik de functies wel graag wil gebruiken, zit ik niet te wachten op een "andere" telefoon.
Al mijn nieuw gekochte pop port accesoires werken top, geen problemen met verbinding, de bijgeleverde pop port accesoires hebben daarentegen allemaal problemen, denk dat het echt aan de accesoires ligt, de N70 van vaders heeft ook problemen met de bijgeleverde USB kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Moning2 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:44:
[...]

Al mijn nieuw gekochte pop port accesoires werken top, geen problemen met verbinding, de bijgeleverde pop port accesoires hebben daarentegen allemaal problemen, denk dat het echt aan de accesoires ligt, de N70 van vaders heeft ook problemen met de bijgeleverde USB kabel
Als je op mijn telefoon doelt dan heb je ongelijk. De headset van een andere n80 bezitter werkte ook niet op mijn telefoon, terwijl die wel op die van hem werkte. Conclusie: mijn pop port is kapot. Ik ben overigens al wel naar een NSP geweest, maar daar zeiden ze dat het aan de software lag. Ik heb dus een software update gekregen, maar was mijn headset vergeten dus kon het daar niet testen. Lees: ik mij lichtelijk laten afschepen. Achteraf misschien ook blij toe ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preatorium
  • Laatst online: 04-08 15:38
Meer freeware voor de N80 (S60 3rd edition):

De volgende drie applicaties zijn van de Fin Juha Riihimäki:

Xedious - oude Arcade game:
download: http://personal.inet.fi/private/riihimaki/s60/
Afbeeldingslocatie: http://personal.inet.fi/private/riihimaki/s60/img/xedious01.png

MSX emulator! Erg leuk, werkt uitstekend bij mij. Je kunt op internet veel oude MSX games vinden en uploaden. Installatie vraagt wat aandacht. Versie 1.14d is o.a. voor de N80.
Afbeeldingslocatie: http://personal.inet.fi/private/riihimaki/s60/img/fmsx_s60_metalgear2.png

Contact transfer naar andere telefoon via de verbindingsmogelijkheden van de N80, erg handig. Laat je de gehele contactlist kopiëren inclusief images en groups, compleet dus. Versie 3.0 inmiddels.
Afbeeldingslocatie: http://personal.inet.fi/private/riihimaki/s60/img/pbktrans.png

Comandore 64 (C64) emulator voor S60:
http://koti.mbnet.fi/haviital/index.shtml?projects_frodo
download: http://koti.mbnet.fi/haviital/Frodo/FrodoS60_051.SIS, versie 0.51 (final) heden.
Afbeeldingslocatie: http://koti.mbnet.fi/haviital/Frodo/commando.JPG

Doom op je N80:
Afbeeldingslocatie: http://koti.mbnet.fi/mertama/screenshots/game1_s60.png
Download en info op: http://koti.mbnet.fi/mertama/index_new.html, versie 1.02.
Veel info en download locaties hierover op (mag deze link?): http://www.symbian-freak....s=0&postorder=asc&start=0
Ik krijg C2Doom zelf wel aan de praat maar de 3D generatie is met de door mij gebruikte WAD files soms nog te brak om het leuk te kunnen spelen, ook donker!

het blijkt dat Duke nukem3D, Half-life, Heretic en Quake 2 evenzo op deze emulator in WAD editie werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Preatorium op 18-12-2006 11:37 ]

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preatorium
  • Laatst online: 04-08 15:38
Voor de C2Doom engine, hiervoor heb je wel de commerciële (full) version voor nodig, de freeware werkt alleen met de Doom1.wad:

Wad Files - Download:

Part 1
Contains the following wads:
Batman
Chexquest2
Counter strike 4 lev
Doom
Doom2
Code: http://files.myopera.com/WAZZIE/files/Doom_Wads1.zip

Part 2
Doom3a
Doom 64
Duke 1level
Final fantasy 3
Golden Eye 64
Code: http://files.myopera.com/WAZZIE/files/Doom_Wads2.zip

Part3
Half life
Hellraiser
Heretic
Hexen
Ksutra
Code: http://files.myopera.com/WAZZIE/files/Doom_Wads3.zip

Part 4
Lucifer gate
Nosturnal
Plutonia
Quake 1
Quake 101
Code: http://files.myopera.com/WAZZIE/files/Doom_Wads4.zip

Part 5
Newiwad
Quake2
Quake4 1
Starwars
TNT
Twighlight
Code: http://files.myopera.com/WAZZIESH/files/Doom_Wads5.zip

Part 6
Ultimate
Western
Wolfenstein
Code: http://files.myopera.com/WAZZIE/files/Doom_Wads6.zip

[ Voor 4% gewijzigd door Preatorium op 18-12-2006 12:16 ]

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Moning2 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:44:
[...]

Ik had hier volgens mij ook al eens gepost over de perikelen met de datakabel (met de headset heb ik trouwens ook af en toe maar 1 kanaal ipv 2), ik heb (met een smoesje :+ maar ik ga er heus voorzichtig mee om!) onder het mom van 'eerste gebruik en direct kabelbreuk' een nieuwe kabel gehad. Deze deed het wel iets beter, maar nog steeds brak. Het schijnt wel te schelen als ik even over de connector (op mn telefoon) wrijf, maar aanraken tijdens een transfer (als er een keer een verbinding is) durf ik nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
DataGhost schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:21:
[...]

Ik had hier volgens mij ook al eens gepost over de perikelen met de datakabel (met de headset heb ik trouwens ook af en toe maar 1 kanaal ipv 2), ik heb (met een smoesje :+ maar ik ga er heus voorzichtig mee om!) onder het mom van 'eerste gebruik en direct kabelbreuk' een nieuwe kabel gehad. Deze deed het wel iets beter, maar nog steeds brak. Het schijnt wel te schelen als ik even over de connector (op mn telefoon) wrijf, maar aanraken tijdens een transfer (als er een keer een verbinding is) durf ik nog steeds niet.
Ik heb idd ook problemen met één kanaal, heel soms kan m'n headset niet tegen een stootje. Als ik op de fiets zit en de telefoon in mijn broek heb, dan valt soms één kanaal weg omdat mijn been ervoor zorgt dat de aansluiting iets verplaatst. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:22:
[...]

en wanneer mijn pc nog op oud spul draait zoals Win 98 , werkt die updater daar ook op? Op de Nokia site staat minimaal Win 2000 of XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:04:
[...]

en wanneer mijn pc nog op oud spul draait zoals Win 98 , werkt die updater daar ook op? Op de Nokia site staat minimaal Win 2000 of XP.
Dat kan je natuurlijk alleen maar zeggen door het uit te proberen. Geen idee of het werkt, ik gok van niet. De updater verwacht namelijk dat jij je pcsuite-drivers hebt geinstalleerd, die werken waarschijnlijk niet onder windows 98.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:22:
[...]

dus toch nog pc suite nodig ?? als ik het goed begrijp draait de software updater niet zonder PC Suite . :'(
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.