Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:10:
Voor de liefhebbers van MSN Messenger, het kan nu ook via je browser op je N80 (en andere toestellen) Geen extra programma installeren.

Just like the web-based Messengers for desktop/laptops, you have to surf to a specific URL (http://mobile.live.com/wlm/imsi.aspx) or access it via the http://mobile.live.com portal, enter your login details and hit the sign in button. But that's when this client takes a different approach, by stacking all conversations on just one page and putting some sort of "inbox for IMs" on top ("New message from..."). This way you don't have to switch between multiple windows, although the problem of having to manually "refresh" the page to keep track of active conversations exists here as much as it did in some third party solutions we've seen.

Werkt perfect, niet allen msn-en, maar ook direct naar je hotmail en space via je browser!

Greetsz,
http://mobile.live.com opent hij wel bij mij, maar als ik daarna verder ga krijg ik:
"inhoud niet ondersteunt"..... gebruik jij de standaard browser van de N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koenketelaar schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:09:
heye allemaal,

Hoe zit het nu met schuifmechanisme van de N80 ik heb ik eerdere delen van dit topic veel gelezen dat het een redelijk probleem was. (Hij ging makkelijk open in je broek b.v onder het lopen enzo.)
Is dit verholpen of is het probleem er nog steeds?

groete, Koen
Als je zoekt in de topic('s) zie je dat er meerdere keren geplaatst is dat er een oplossing voor is(wel voor de doe het zelfer) maar anders ga je naar service point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

lithje schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:08:
[...]

http://mobile.live.com opent hij wel bij mij, maar als ik daarna verder ga krijg ik:
"inhoud niet ondersteunt"..... gebruik jij de standaard browser van de N80?
Menu --> Persoonlijk --> Web.

Als ik het zo doe dan doet hij het bij mij...

Edit:
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:00:
[...]

Als je zoekt in de topic('s) zie je dat er meerdere keren geplaatst is dat er een oplossing voor is(wel voor de doe het zelfer) maar anders ga je naar service point.
En wat kunnen ze er bij een NSP aan doen eigenlijk? Zullen ze hem dan openmaken en ook wat om gaan buigen enzo?

[ Voor 36% gewijzigd door EWK op 04-12-2006 11:44 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:37
Op de nokia wesite via http://www.europe.nokia.com/A4176089 Kan je de Firmaware (legaal) updaten.

Mischien dat dit ook in de TS kan worden opgenomen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr, ik heb al een tijdje aan de bovenkant van het toestel, aan de voorkant, dat kleine stukjes verf eraf vallen. Dus dat zilverachtige .
Heeft iemand ook last hiervan? Wat zouden jullie doen? Toestel is nog nooit gevallen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:42:
Grrr, ik heb al een tijdje aan de bovenkant van het toestel, aan de voorkant, dat kleine stukjes verf eraf vallen. Dus dat zilverachtige .
Heeft iemand ook last hiervan? Wat zouden jullie doen? Toestel is nog nooit gevallen ofzo
ja hier ook last van. Al heeft de mijne al wel kennis gemaakt met het trottior...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:42:
ja heb ik ook last van, lijkt niet mooi :(

is weinig aan te doen... (enige manier om dit te voorkomen is een hardcover/hoesje gebruiken)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:41:
[...]

ja heb ik ook last van, lijkt niet mooi :(

is weinig aan te doen... (enige manier om dit te voorkomen is een hardcover/hoesje gebruiken)
ik had een hoesje, en zelfs toen nog
denk je dat nokia er iets aan doet als ik bel/mail?
het is hun verf dat losbladert.... dat hoort niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 12:41
Mja zon cover om je telefoon is ook niet alles, ziet er ook lelijk uit. Bij mij beginnen er ook stukjes af te gaan, telefoon is uit eind sep, dus ik moet nog een maand of 22... :X

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 15:44
hier takelt de cover ook al af, maarja is ook wel te verwachten met die troep die erover gesmeerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bladdert alleen de zilveren of ook de zwarte af?

Iemand die kan bevestigen hoe het met push mail zit op de N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:58:
hier takelt de cover ook al af, maarja is ook wel te verwachten met die troep die erover gesmeerd is
nee dat hoort niet!dat het krast hoort wel, dat is logisch. Bij de sony ericsson t610 bv,die van aluminiunm ofzo was kraste het ook. dat is normaal.

maar de verf die ervan af bladert kan echt niet , ik ga nokia klantenservice bellen morgen, kijken wat ze zeggen. vast een of ander exchuus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:15:
[...]

nee dat hoort niet!dat het krast hoort wel, dat is logisch. Bij de sony ericsson t610 bv,die van aluminiunm ofzo was kraste het ook. dat is normaal.

maar de verf die ervan af bladert kan echt niet , ik ga nokia klantenservice bellen morgen, kijken wat ze zeggen. vast een of ander exchuus |:(
Ik ben benieuwt wat ze zeggen. Laat het me weten! :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:44:
[...]

Ik ben benieuwt wat ze zeggen. Laat het me weten! :)
Valt vast onder 'gebruikssporen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:10:
Bladdert alleen de zilveren of ook de zwarte af?

Push mail kan ik niet bevestigen ;) maar voor zover ik weet laat de lak van de zwarte niet los. Ik heb mijn zwarte nou ongeveer 3 maanden en nog geen plekje kunnen ontdekken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Mijn zilvere is ook ongeveer 3 maanden oud en bezit alleen nog maar krasjes op de hoeken. Ik heb em nog nooit laten vallen, maar het lijkt mij dat krasjes zowiezo ontstaan tijdens het gebruik...

Als het afbladderen duidelijk is, dan lijkt het mij niet onder gebruikssporen te vallen. In groningen zat een aantal jaar geleden een NSP, die verving mijn voorkan van de 6310i zonder kosten. Ik kwam met een ander probleem binnen, daarbij hebben ze ook maar even mijn voorkant vervangen. Het kan een oorzaak zijn van hun huidige faillisement, maar misschien is het ook wel een beleid van Nokia. Het is natuurlijk wel van waarde dat "hun" telefoons er goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Ik wil graag de nieuwste firmware op m'n Nokia N80 downloaden en heb de Nokia Software Updater op m'n pc geïnstalleerd.
Bij het opstarten krijg ik het volgende scherm:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/audiopaul/diversen/nokia.jpg
Als ik niets invul krijg ik het volgende scherm:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/audiopaul/diversen/nokia2.jpg
In het Nokia forum wordt er vandaag ook een vraag over gesteld maar daar kom ik niet verder mee. Iemand een suggestie, ik neem liever geen risico.

Groetjes, Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Heb jij wel hier de nokia software updater gedownload? Ik geloof dat het versie 1.3.nogwat moet zijn die jij moet hebben. Ik kan het nu niet controleren want ik zit op mijn stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:10:

mm, ik ben er ook benieuwd naar.. volgens deze site namelijk weer wel...
http://www.smartphoneshop...okia-n80-pearl-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:22:
Heb jij wel hier de nokia software updater gedownload? Ik geloof dat het versie 1.3.nogwat moet zijn die jij moet hebben. Ik kan het nu niet controleren want ik zit op mijn stage.
Yes! Inmiddels is er op het Nokia-forum een reactie geplaatst door een admin, er was kennelijk abusievelijk een testversie van de updater online gezet. Inmiddels is er een andere versie geplaatst, deze werkt wel.

Groet, Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 16:55

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik heb sinds korte ook de N80, verder goeie telefoon, Wlan werkt ook goed, alleen vroeg ik me iets af. Het is volgens mij toch ook mogelijk om gewoon via je Wlan de fotos gemaakt met de telefoon, op andere pc's te krijgen. Ik krijg dit echter niet voor elkaar.
Iemand een idee?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:46:
[...]

mm, ik ben er ook benieuwd naar.. volgens deze site namelijk weer wel...
http://www.smartphoneshop...okia-n80-pearl-black.html
Op mijn N80 heb ik zowel de 2 imap accounts 1 daar van is van xs4all
Als ik beide aan heb staan blijft die van xs4all de hele dag door binnen komen die andere moet ik dan handmatig connecten.Ik ging hierdoor vanuit dat ik de push email van xs4all gebruikte.
maar volgens hun website niet want tijdens het instellen is er niet om IMAP IDLE gevraagd.

Push-IMAP is een aparte versie van het IMAP protocol geoptimaliseerd voor mobiele apparaten zoals PDA's en telefoons. Hierbij kijkt het mailprogramma niet of er nieuwe email is, maar stuurt (duwt) de emailserver de nieuwe mail naar het mailprogramma.

XS4ALL ondersteunt push IMAP niet. U kunt wel gebruikmaken van de IMAP IDLE instructie, mocht uw mobiele apparaat hierom vragen. Dit laatste wordt Push-Email genoemd, wat een algemeen begrip is. Push-IMAP is een technisch protocol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand de dial-code voor de gsm te gebruiken als een modem?. *99# werkt niet meer.

Edit:
Nevermind, found it. Het nummer is:
'' AT*99***1#
Weet er iemand hoe je de gsm gebruikt als modem over bluetooth. Ik gebruik een linux-box en als ik de connectie opstart zie ik zo'n telefoontje flikkeren bovenaan het scherm en krijg even nadien de melding "connection error". Iemand een id?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen

Ik heb ook maar besloten om in ons belgenlandje 500eur neer te tellen voor dit prachtoestel... Simlockvrij enzo...

Maar ik kan men taal niet in het Nederlands zetten? Ik heb hem vandaag in de mediamarkt gekocht. Ik kan kiezen uit frans engels enzo van die dingen maar nergens nederlands... Is er een Nederlands taalpakket beschikbaar? Hoe komt het dat ik deze niet heb?

Als iemand me zou kunnen helpen zou ik dit heel erg apprecieren... Ik heb ondertussen wel al gevonden hoe ik via wifi router op het internet kan surfen enzo...
Ben zeer blij van dit ding ook al kan hij niet in het NL :'(

Weet er toevallig ook iemand of het nodig is dat ik hem 24uur in het stopcontact laat zitten voor de batterij? (eerste maal gebruik). Ik mocht hem toch wel inschakelen he?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

In de handleiding staat dat het aan te raden is om de batterij de eerste keer volledig op te laden.

Als je hier klikt kun je kijken waar je dichtstbijzijnde NSP zit. Zij kunnen je ongetwijfeld een Nederlandse taal erop zetten.

Edit: De Ngage QD suckt --> En ik ben héél blij met mijn N80, en wil echt geen QD :9

[ Voor 15% gewijzigd door EWK op 06-12-2006 07:18 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlang heb ik een nieuwe n80 gekregen om dat mijn vorige kapot was. Nu heb ik geen back-up gemaakt maar al mijn contacten staan in mijn outlook. Als ik deze ga synchroniseren neemt hij de foto's bij de contacten niet mee. Dit terwijl hij dit met mijn vorige n80 wel deed. In het synchronisatie profiel heb ik gezet dat hij beide kanten op moet syncen. Weet iemand hier de oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het is niet mogelijk om er zelf een taalpakket op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Nope, zit in het softwarepakket ingebakken. In de firmware dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als ik nu eens een firmware update zou uitvoeren? Zou er dan een NL language pack tussen zitten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:48:
en als ik nu eens een firmware update zou uitvoeren? Zou er dan een NL language pack tussen zitten? 8)7
Try it.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu aan het updaten... Is het normaal dat dat redelijk traag gaat??? Mijn pc is nogtans niet zo'n traag ding... hopelijk gaat men gsm nu nie dood zoals ik al paar keer las :( ...

Ik heb ook nog een ander vraagje vooraan als je gwoon standby modus staat heb je dat actieve menu!!! Heel erg cool allemaal maar daaronder staat er een lijn iets met kalender fzo? :s En dat snap ik niet dat vind ik lelijk en wil ik weg. Hoe krijg ik dat appart weg?

Ok gelukt... Vreemd weer geen nederlands er tussen... Waar haalden jullie jullie update programma messchien haalde ik het van een verkeerde site? omdat het nokia.com fzo was? Kan iemand me eens link geven waar jullie als NL sprekenden de updates halen? Thx ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:10:
Ben nu aan het updaten... Is het normaal dat dat redelijk traag gaat??? Mijn pc is nogtans niet zo'n traag ding... hopelijk gaat men gsm nu nie dood zoals ik al paar keer las :( ...

Ik heb ook nog een ander vraagje vooraan als je gwoon standby modus staat heb je dat actieve menu!!! Heel erg cool allemaal maar daaronder staat er een lijn iets met kalender fzo? :s En dat snap ik niet dat vind ik lelijk en wil ik weg. Hoe krijg ik dat appart weg?

Ok gelukt... Vreemd weer geen nederlands er tussen... Waar haalden jullie jullie update programma messchien haalde ik het van een verkeerde site? omdat het nokia.com fzo was? Kan iemand me eens link geven waar jullie als NL sprekenden de updates halen? Thx ;)
MEdiamarkt heeft je gewoon een niet nederlandstalige telefoon aangesmeerd. Je zou via een NSP kunnen kijken of zij nog een nederlandse firmware eroverheen kunnen zetten. Ik weet niet of je zomaar nederlandse firmwares zelf erop kunt zetten, of dat hij ook naar de oude kijkt.

(persoonlijk zou ik gewoon naar de Mediamarkt gaan en zeggen dat ze je gewoon een NL telefoon moeten geven).

[ Voor 4% gewijzigd door Blindfold op 06-12-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 10:43

yassine

Nothing to it but to do it!

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:10:

het beste is terug gaan naar Media Markt en vragen om een andere. Simpel weg omdat je de nederlandse taal erop wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog eens naar de mediamarkt... Het was al een ramp om deze te krijgen.
De eerste die ik meekreeg was de ergste ik kom thuis doe de doos open... En de camera vooraan was gekraakt!!!

Ik trug dat uitgelegd en mocht nieuwe gaan halen, toen kreegk ik weer een toestel met een mankement. Deze keer kreeg ik een toestel die al helemaal was gebruikt krassen enzo! (wss een demo model).
Ik weer naar binnen mocht weer andere hebben! ONGELOOFLIJK ZIJN DIE SMEERLAPKES DAAR ze hadden nu zogezegd geen zwarte meer... Dus ik na buiten met een zilverkleurige. In de auto doe ik hem open! Wat zie ik? Bovenaan was er al verf van door het slider mechanisme! Er zaten overal vingerafdrukken. Het toestel was gwoon al gebruikt ik zag het aan de instellingen enzo... En op het instructieboekje zat een vette vieze confituurachtige vingerafdruk! Toen was ik het beu ik daar binnengestormd en een paar keer het woord testaankoop laten vallen. Plots hadden ze wel een nieuw zwart toestel voor me klaar liggen? :s Ik zeg ok this goed maar fuck jullie beleid ik doe hem hier open! Zat inderaad een nieuw toestel in! Maar deze keer zat er geen micro SD in de doos! die hebben ze er dan maar bijgegeven. En nu zit ik opgeschept met een engelstalig toestel....

Mediamarkt zuigt!!! En ik zie het niet zitten om trug te gaan voor een NL toestel want wie weet wat ik dan trug meekrijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:45:
De eerste die ik meekreeg was de ergste ik kom thuis doe de doos open... En de camera vooraan was gekraakt!!!

Ik trug dat uitgelegd en mocht nieuwe gaan halen, toen kreegk ik weer een toestel met een mankement. Deze keer kreeg ik een toestel die al helemaal was gebruikt krassen enzo! (wss een demo model).
Ik weer naar binnen mocht weer andere hebben! ONGELOOFLIJK ZIJN DIE SMEERLAPKES DAAR ze hadden nu zogezegd geen zwarte meer... Dus ik na buiten met een zilverkleurige. In de auto doe ik hem open! Wat zie ik? Bovenaan was er al verf van door het slider mechanisme! Er zaten overal vingerafdrukken. Het toestel was gwoon al gebruikt ik zag het aan de instellingen enzo... En op het instructieboekje zat een vette vieze confituurachtige vingerafdruk! Toen was ik het beu ik daar binnengestormd en een paar keer het woord testaankoop laten vallen. Plots hadden ze wel een nieuw zwart toestel voor me klaar liggen? :s Ik zeg ok this goed maar fuck jullie beleid ik doe hem hier open! Zat inderaad een nieuw toestel in! Maar deze keer zat er geen micro SD in de doos! die hebben ze er dan maar bijgegeven. En nu zit ik opgeschept met een engelstalig toestel....

Mediamarkt zuigt!!! En ik zie het niet zitten om trug te gaan voor een NL toestel want wie weet wat ik dan trug meekrijg...
Hehe. Ik begrijp je frustratie wel ja.
Gewoon geld terugvragen en hem bij een acceptabele winkel kopen. Mediamarkt in Belgie lijkt nog wel erger dan de nederlandse....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:45:

ja idd het kunnen echt klootzakken zijn.

Ik kreeg mijn nokia N80 ook in 2 keer bij de Media markt

1ste toetsel zag er nieuwe uit maar was al gebruikt. Er zaten foto's van de medwerkers erin |:(
En oudste firmware.

Ik dus terug gegaan en een andere gekregen met de niewste firmware en minder speling in het slide mechanisme.

Ik zou hoe dan ook terug gaan. Je betaalt er nota bene voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:50:
[...]

Op mijn N80 heb ik zowel de 2 imap accounts 1 daar van is van xs4all
Als ik beide aan heb staan blijft die van xs4all de hele dag door binnen komen die andere moet ik dan handmatig connecten.Ik ging hierdoor vanuit dat ik de push email van xs4all gebruikte.
maar volgens hun website niet want tijdens het instellen is er niet om IMAP IDLE gevraagd.

Push-IMAP is een aparte versie van het IMAP protocol geoptimaliseerd voor mobiele apparaten zoals PDA's en telefoons. Hierbij kijkt het mailprogramma niet of er nieuwe email is, maar stuurt (duwt) de emailserver de nieuwe mail naar het mailprogramma.

XS4ALL ondersteunt push IMAP niet. U kunt wel gebruikmaken van de IMAP IDLE instructie, mocht uw mobiele apparaat hierom vragen. Dit laatste wordt Push-Email genoemd, wat een algemeen begrip is. Push-IMAP is een technisch protocol.

oke bedankt voor de info.
Echter kan ik er eigenlijk nog uit of het nu push-imap ondersteunt. Of lees ik nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem echt niet meer trug brengen ik zet daar geen voet meer binnen in de media markt... Tzijn onnozelaars daar... Kweet nog goed 1ste vraag datk had bij die verkoper "Meneer als dit toestel wifi verbinding kan maken wil dit zeggen dat ik kan surfen op een gewone breedbandverbinding?" zegt die kerel... Nee daarvoor moet je een laptop kopen :s . Een klant die men vraag had gehoord die al tijdje in het bezit was van de N80 heeft me dan uitgelegd dat dit mogelijk was. :p

Echt een domme winkel ik ga naar een Nokia service point gaan met men N80 en kijken of ze hem daar in het NL kunnen krijgen. En eens een serieuze brief naar test-aankoop schrijven over mediamarkt. (testaankoop is een belgische consumentenbond fzo :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:00:
Ik ga hem echt niet meer trug brengen ik zet daar geen voet meer binnen in de media markt... Tzijn onnozelaars daar... Kweet nog goed 1ste vraag datk had bij die verkoper "Meneer als dit toestel wifi verbinding kan maken wil dit zeggen dat ik kan surfen op een gewone breedbandverbinding?" zegt die kerel... Nee daarvoor moet je een laptop kopen :s . Een klant die men vraag had gehoord die al tijdje in het bezit was van de N80 heeft me dan uitgelegd dat dit mogelijk was. :p

Echt een domme winkel ik ga naar een Nokia service point gaan met men N80 en kijken of ze hem daar in het NL kunnen krijgen. En eens een serieuze brief naar test-aankoop schrijven over mediamarkt. (testaankoop is een belgische consumentenbond fzo :p )
Wat jij wil , maar het gaat je wel wat kosten. 15 euro d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
Het lijkt wel alsof er linksonder in mn scherm een barstje (of een haartje, maar dat lijkt me sterk) zit.. echter is dit niet in het buitenste (plastic) deel van het scherm, maar eronder lijkt het wel.

ik ga er niet lomp mee om, dus daar kan het niet van komen. enig idee hoe dit op te lossen valt? kunnen ze er bij een service point wat aan doen? valt dit binnen de garantie? ik baal er wel van dat m'n telefoon al 2x terug kan voordat zelfs mn abonnement is ingegaan.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet erg dat dit me in een servicepoint 15euro gaat kosten... Liever dat bekwame mensen dat doen en er geld om vragen, dan dat die prutsers van de Mediamarkt men toestel helemaal naar de vaantjes helpen. En ik ben al een hele lange tijd lid van club nokia en heb al enorm veel toestellen op mijn naam staan. Als ik mijn situatie uitleg gaan ze mss begrip hebben en kost dit me niets.

1goeie raad mensen Media markt is een goedkope winkel... Maar denk toch eens goed na voor je daar koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:32:
Het is niet erg dat dit me in een servicepoint 15euro gaat kosten... Liever dat bekwame mensen dat doen en er geld om vragen, dan dat die prutsers van de Mediamarkt men toestel helemaal naar de vaantjes helpen. En ik ben al een hele lange tijd lid van club nokia en heb al enorm veel toestellen op mijn naam staan. Als ik mijn situatie uitleg gaan ze mss begrip hebben en kost dit me niets.

1goeie raad mensen Media markt is een goedkope winkel... Maar denk toch eens goed na voor je daar koopt.
[laatste OT MM bash en dan weer over Nokia's]
Hehe. da's dus nog het leukste. MM is niet eens zo goedkoop. Meer makkelijk, aangezien ze vaak een heel groot assortiment hebben (voor niet zo heel veel duurder dan de goedkoopste plek waar je het kunt halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost staat dat dit allemaal in de doos van de nokia moet zitten:

• Nokia N80 – beschikbare kleuren: Smooth stainless, Pearl black
• Nokia Reislader (AC-4)
• Nokia Laderadapter (CA-44)
• Nokia Batterij (BL-5B)
• Nokia Stereo Hoofdtelefoon (HS-23)
• Nokia Datakabel (CA-53)
• Polsriem
• 128 MB miniSD-geheugenkaart
• Nokia Audio Adapter (AD-15)

Nou heb ik sind's 2 dagen een N80 aangeschaft bij een Hi abonnement alleen mis ik een paar dingen:
• Polsriem
Hebben meer mensen dit gehad en weten jullie misschien hoe dat komt?
Is er ook een mogelijkheid om deze alsnog te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:08:

• Nokia Reislader (AC-4)
• Nokia Batterij (BL-5B)
• Polsriem

Nou heb ik sind's 2 dagen een N80 aangeschaft bij een Hi abonnement alleen mis ik een paar dingen:
• Polsriem
Sinds juni de prachtige N80 en bij mij zat er alles in!

Was je verpakking niet geopend toen je hem kreeg? Zal er eens mee terug gaan, al kun je natuurlijk nooit meer bewijzen dat het er niet in zat.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renbull
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 18:24
heb je dan niet toevallig een N80 internet edition, want daar zitten de dingen die jij mist niet bij.

[ Voor 62% gewijzigd door renbull op 06-12-2006 23:28 ]

Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renbull schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:23:
heb je dan niet toevallig een N80 internet edition, want daar zitten de dingen die jij mist niet bij.
Dat denk ik ook... De mijne is van smartphoneshop.nl en ook bij mij ontbreken de eerder genoemde extra artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC suite probleem...

Ik start pc suite op en ik moet mijn toestel nog instellen daarvoor dus klik ik onderaan op verbinding maken. Selecteer de kabel enzo... Dan vraagt hij me om de kabel in het toestel te steken. Dat doe ik dan ook... Maar hij blijft mijn toestel maar zoeken? :s Terwijl ik wel windows hoorde usb verbinding maken en dat windows alles toestaat om te gebruiken.

Kan iemand me hierbij helpen of heeft iemand ook dit probleem voorgehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 04:18:
PC suite probleem...

Ik start pc suite op en ik moet mijn toestel nog instellen daarvoor dus klik ik onderaan op verbinding maken. Selecteer de kabel enzo... Dan vraagt hij me om de kabel in het toestel te steken. Dat doe ik dan ook... Maar hij blijft mijn toestel maar zoeken? :s Terwijl ik wel windows hoorde usb verbinding maken en dat windows alles toestaat om te gebruiken.

Hij blijft je telefoon zoeken?

Als je op je telefoon "pc suite" selecteerd uit het rijtje moet het goed gaan. Had je dit gedaan? 8)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 04:18:
PC suite probleem...

Misschien even bij Apparaatbeheer kijken of de drivers wel correct geinstalleerd zijn (zo niet, dan zie je een uitroeptekentje voor een apparaat staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:20
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:08:

• Nokia Reislader (AC-4)
• Nokia Batterij (BL-5B)
• Polsriem

• Polsriem
Hier hetzelfde verhaal. Mis deze dingen idd ook maar heb de telefoon via internet besteld. Zou die laderadapter er eigenlijk wel bij willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij blijft idd me telefoon zoeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:59:
hij blijft idd me telefoon zoeken.....
En als je gegevensoverdrachtsmodus selecteerd?

Ziet hij hem dan ook niet (als usb stick zeg maar)?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de verpakking was niet open, iig zat er nog zo'n zilver stikkertje op. Ik heb hem bij de belcompany gehaald en niet via internet.
Hoe zou ik kunnen zien of ik de Internet Edition heb of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Laatst online: 23-08-2018
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:45:
Hoe zou ik kunnen zien of ik de Internet Edition heb of niet?
Als de onderstaande toepassingen op je GSM staan.

New features include on the N80i:

* Yahoo Go application bundled with the phone allowing access to many Yahoo services.
* Flickr integration in the Camera and Gallery applications as first seen in the N72, N73 and N93.
* Supports downloading of compatiable third party VoIP applications which use the embeded SIP protocols (also present on the N80).
* WLAN Wizard to help users get connected to WiFi networks.
* Nokia's Download! Client (built on the Preminent technology) and currently available on other phones as the Catalog application. It allows you to download new and featured applications for the N80i.
* The Mobile Search application (available for other phones here) is bundled and found in the top layer of the applications menu.
* Mobipocket eBook reading application bundled with the phone.

Als je dit dus allemaal op je N80 hebt staan, zou je dus een N80i in je bezit hebben.
Overigens zijn deze versies pas begin deze week (week 49) uitgeleverd door Nokia!
In de kleuren Brons en Zwart. Er is dus geen Zilvere variant van de N80i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word een beetje moe van mn N80.

Alle 3th party apps die wifi gebruiken werken ineens niet meer. Je kunt ze wel opstarten maar als je dan een verbinding moet selecteren werkt dat niet. Hij verbindt gewoon niet. En als je dan die app afsluit dan werkt heel wifi niet meer, in geen enkel programma. Bovendien werkt de Wifi wizard ook niet meer. Echt flink zuur.

Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Hmmz, ik heb IM+ eraf gegooid en nu werkt het weer. Heel vreemd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twistedmark schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:47:
[...]

Hier hetzelfde verhaal. Mis deze dingen idd ook maar heb de telefoon via internet besteld. Zou die laderadapter er eigenlijk wel bij willen hebben.
Kijk even op je doos. Je hebt gewoon een Nokia N80 Internet Edition. Je hebt ook geen kaartje van 128MB, maar een van 256MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als usb stick werkt die perfect hoor. kan hem ook updaten via de updater enzo. Het is gewoon pc suite die hem niet kan vinden.

Heeft iemand fototje van die bronzen n80 ik vind em nergens op internet :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:18:
Ik word een beetje moe van mn N80.

Alle 3th party apps die wifi gebruiken werken ineens niet meer. Je kunt ze wel opstarten maar als je dan een verbinding moet selecteren werkt dat niet. Hij verbindt gewoon niet. En als je dan die app afsluit dan werkt heel wifi niet meer, in geen enkel programma. Bovendien werkt de Wifi wizard ook niet meer. Echt flink zuur.

Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Hmmz, ik heb IM+ eraf gegooid en nu werkt het weer. Heel vreemd.
Ik had dat eerder ook maar nu heb ik het probleem dat als ik een keer verbind en deze verbreekt automatisch (valt weg of applicatie sluit) en als ik dan weer verbinding wil maken loopt het programma vast en is wifi niet meer werkende te krijgen totdat ik em herstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@moning 2 en andere met dat probleem...

Zou het niet helpen moest je eens backup nemen van je settings enzo en je belangrijke dingetjes en eens volledig naar fabrieksinstellingen gaan?

Ik herinner me mijn qd indertijd (wel nog geen wifi toen). Maar ik kreeg ook veel problemen met 3rth party apps. Maar na master reset was alles weer in orde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:04:
Heeft iemand fototje van die bronzen n80 ik vind em nergens op internet :(
Alle modellen van de N80 en N80i staan gewoon met foto op gsm.nl 8)
Hier ook nog een directe link:
http://www.belstore.nl/be...tRel=&M5Option=&ab_agid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx ibby;

Is er ondertussen al iemand die een oplossing zou weten voor mijn pc suite probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:14:
@moning 2 en andere met dat probleem...

Zou het niet helpen moest je eens backup nemen van je settings enzo en je belangrijke dingetjes en eens volledig naar fabrieksinstellingen gaan?

Ik herinner me mijn qd indertijd (wel nog geen wifi toen). Maar ik kreeg ook veel problemen met 3rth party apps. Maar na master reset was alles weer in orde...
ik heb al 2 resets achter de rug en het heeft niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Moning2 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 07:03:
[...]

ik heb al 2 resets achter de rug en het heeft niet geholpen
Hoeveel telefoongeheugen (dus niet op je miniSD kaart) heb je nog vrij?

Bij mij viel me op dat ik nog minder dan 20mb vrij had, dat dit problemen gaf voor de WIFI verbinding.

Kun je checken in het hoofdmenu, en dan opties => gegevens geheugen => telefoongeheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
vandiekie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:47:
[...]

Hoeveel telefoongeheugen (dus niet op je miniSD kaart) heb je nog vrij?

Bij mij viel me op dat ik nog minder dan 20mb vrij had, dat dit problemen gaf voor de WIFI verbinding.

Kun je checken in het hoofdmenu, en dan opties => gegevens geheugen => telefoongeheugen
lijkt me erg vreemd, maar ik heb net een lading themes geinstalleerd op et telefoongeheugen en er is nog 13 vrij, maar ik herinner me dat met 35 mb vrij er ook problemen waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:57:
N80 i.e.:

http://www.pocketinfo.nl/artikel/6999

Of:

https://gizmovoip.com/learn/

heb het nog niet kunnen proberen omdat mijn N80 (van twee weken oud) gerepareerd wordt.... (scherm wat niet meer werkt.... :-( )
Wat dacht je van Nimbuzz, www.nimbuzz.com, dat is ook een onwijs goed programma. Je kunt er je MSN en Google mensen in plaatsen en ook Nimbizz. Daarnaast kan je, als mensen online staan, ook nog eens bellen of gebeld worden!! Het is een super programma, werk er mee en echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 14:41

Prosperot

Today is a gift...

Heeft iemand tv kijken via Orange UMTS al aan de praat?

Ik heb de instellingen voor Realplayer (zoals op de Orange site beschreven) ingesteld.
maar hoe start je nu Realplayer op zodat je ook daadwerkelijk kan kijken ??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Vanmorgen nog de N80, nu spontaan de N80 IE. O-) Dus eindelijk heb ik nu ook de beschikking over de internettelefoon en ik moet zeggen, het lijkt lekker te werken i.c.m. voipbuster. Verder merk ik eigenlijk weinig verschil met de N80 FW en snap ook totaal niet waarom ze deze niet gewoon als standaard upgrade beschikbaar hebben gesteld. Nou ja, ik heb er weer een speeltje bij O+

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

vbmot schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:17:
Vanmorgen nog de N80, nu spontaan de N80 IE. *knip*
Hoezo dit? Werk je in een winkel of heb je i.p.v. een N80 een N80IE opgestuurd gekregen?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol de mijne is ook internet edition dan? :s wss door fout waar ik hem aankocht zat nogtans nog niet in de doze... Ma een pagina trug wordt duidelijk wrm dit zou kunnen. Hoe kan ik het herkennen. Want ik heb ook die voip toestanden staan op men gsm...

En is er al iemand die me kan helpe met men pc suite probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
urnie538 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:39:
[...]

Hoezo dit? Werk je in een winkel of heb je i.p.v. een N80 een N80IE opgestuurd gekregen?
Gewoon de fw van de internet edition op m'n N80 geflashed. Alleen de software is anders, de hardware is precies gelijk, en ik ben tot nog toe geen problemen tegengekomen. Daarbij meteen de opmerking dat ik hierover op het forum geen 'howto' vragen ga beantwoorden omdat dat buiten de policy valt (dus stel deze vragen s.v.p. niet). Andere vragen zijn natuurlijk welkom. Overigens ben ik verder gaan testen met de VoIP software en ben redelijk enthousiast. Enthousiast omdat bellen ontzettend goed gaat, je merkt totaal niet dat je via internet belt. Het nadeel is dat gebeld worden niet mogelijk is achter een router, ik denk vanwege het ontbreken van de mogelijkheid om een stun server op te geven.

Verder nog even als antwoord op de vraag hoe je een internet edition van een gewone N80 kunt onderscheiden: als er in het menu een map Internet staat en die heb je er zelf niet ingezet is het een internet edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dat flashen zou ook mijn probleem opgelost zijn dat ik hem niet in de NL taal kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:55:
Met dat flashen zou ook mijn probleem opgelost zijn dat ik hem niet in de NL taal kan zetten?
Als je *#0000# typt, wat staat er dan voor nummer tussen haakjes op de onderste regel achter Nokia N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan staat er (01). Wrm?

Iemand al oplossing voor men pc suite probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:57:
dan staat er (01). Wrm?

Iemand al oplossing voor men pc suite probleem?
Je moet (02) hebben en dat kun je wel flashen ja. En meer zeg ik er hier niet meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok heel erg jammer... Kheb dus nog altijd pc suite niet aan de praat gekregen hij vind men n80 niet alle andere usb functies werken uberhaupt wel :s Vreemd dit... Ksnap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
Ik ben gisteren weer iets geks tegengekomen.

Ik heb wat themes zitten downloaden en installeren. En achteraf heb ik er nog n hoop erop gezet en nu zie ik dat er themes die ik er gisteren opgezet heb, plots weg zijn. Kunnen er maar een beperkt aantal geinstalleerd zijn? Momenteel staan er 21 op, inclusief standaard themes.
Ik had het eigenlijk wel kunnen denken, want als ik de installatielocatie moest kiezen zag ik soms dat m'n geheugenkaartje groter werd na n installatie ipv kleiner.

Na n restart zie ik ook dat de keuzes van de verschillende screensavers terug beperkt zijn tot de 2 standaards. Calender (van Handy Clock) en Slide Screensaver staan er niet meer tussen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 08:03:
Ok heel erg jammer... Kheb dus nog altijd pc suite niet aan de praat gekregen hij vind men n80 niet alle andere usb functies werken uberhaupt wel :s Vreemd dit... Ksnap er niets van.
Heb je de PC suite van de cdrom of van het net?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van het net al geprobeerd en die van de cd rom ook al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
wars schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:00:
Ik ben gisteren weer iets geks tegengekomen.

Ik heb wat themes zitten downloaden en installeren. En achteraf heb ik er nog n hoop erop gezet en nu zie ik dat er themes die ik er gisteren opgezet heb, plots weg zijn. Kunnen er maar een beperkt aantal geinstalleerd zijn? Momenteel staan er 21 op, inclusief standaard themes.
Ik had het eigenlijk wel kunnen denken, want als ik de installatielocatie moest kiezen zag ik soms dat m'n geheugenkaartje groter werd na n installatie ipv kleiner.

Na n restart zie ik ook dat de keuzes van de verschillende screensavers terug beperkt zijn tot de 2 standaards. Calender (van Handy Clock) en Slide Screensaver staan er niet meer tussen....
nu staan Handy Clock en Slide Screensaver opeens toch weer tussen de screensavers, snap er niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mss omdat je de foon hebt herstart fzo??? Of omdat er wat veel opstaat en hij dit trager begint te laden. Of een virus? Mss toch ff scanne fzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
XCrypto, lukt het je eigenlijk wel om via bluetooth of infrarood verbinding te maken tussen PC Suite en je N80? Wat je altijd kunt proberen is de Nokia Connectivity Cable Driver (even googlen) te installeren, wie weet maakt dat nog verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik ga even proberen ik heb geen bleutooth of ir op mijn pc... Zou het aan een setting kunnen liggen in de telefoon fzo???
Ik ga al bij al nog eens heel de zooi her installe... Wie weet zou het lukken :p

thx in advance

Update: Vbmot thx ik heb die cable driver opnieuw geïnstalleerd en nu werkt alles perfect you rock!!!
Ook bedankt aan alle anderen die me met dit probleem helpen zoeken hebben. I love this forum!

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 11:04
Aan hierboven:
Waar halen jullie gratis mooie themes vandaan??
Ik heb wel wat sites met gratis themes gevonden maar die zijn zo lelijk! Meeste zijn ook niet gemaakt voor de resolutie van de N80 waardoor letters heel uitgerekt zijn...
Ik zoek meer van de themes zoals die al in de telefoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Johan ik weet niet of ik hier mag links geven maar op warez fora vind je er heel wat... En als de themes geen licenties hebben zijn het geen warez.. Dus messchien zoek ik er wel een paar samen en zet ik ze op rapidshare... Dan neem ik wel enkel gratis themes... Anders is het illegaal.
Wat je ook kan doen is eens zoeken via p2p programma's enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
mobile9.com heb ik er wat vandaan, en is naar mijn weten volkomen legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fried schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:20:
mobile9.com heb ik er wat vandaan, en is naar mijn weten volkomen legaal?
klopt en zedge heeft ook zo'n 600 themes voor de N80 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
johan12 schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:34:
Aan hierboven:
Ik heb wel wat sites met gratis themes gevonden maar die zijn zo lelijk! Meeste zijn ook niet gemaakt voor de resolutie van de N80 waardoor letters heel uitgerekt zijn...
http://www.romankeller.ch/ heeft een aantal voor S60 gemaakt, staan wel een aantal mooie tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gister een beetje aan de slag gegaan met het converteren van filmpjes naar een mooie kwaliteit MP4, dat is tot nu toe wel gelukt.

Maar ik heb nu ook een divx player, en ik vroeg me of of iemand weet wat de optimale convert settings van SUPER zijn om een divx af te spelen op mijn N80 zonder dat hij gaat schokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 11:04
Bedankt voor die link van Roman keller, zitten inderdaad een paar mooie tussen, is een beetje wat ik zoek (alle themes zijn wel blauw).
Zedge staat veel te veel meuk op, daar had ik al gezocht maar daar kom ik alleen maar slechte kwaliteit themes tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
johan12 schreef op zondag 10 december 2006 @ 17:18:
Bedankt voor die link van Roman keller, zitten inderdaad een paar mooie tussen, is een beetje wat ik zoek (alle themes zijn wel blauw).
Zedge staat veel te veel meuk op, daar had ik al gezocht maar daar kom ik alleen maar slechte kwaliteit themes tegen.
Die verzamel sites hebben veel te veel meuk. Jammer genoeg heb ik niet meer vergelijkbare Roman Keller's gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 17:06:
Ben gister een beetje aan de slag gegaan met het converteren van filmpjes naar een mooie kwaliteit MP4, dat is tot nu toe wel gelukt.

Maar ik heb nu ook een divx player, en ik vroeg me of of iemand weet wat de optimale convert settings van SUPER zijn om een divx af te spelen op mijn N80 zonder dat hij gaat schokken.
Ik ben er ook een tijdje mee bezig geweest.

Maar ik ben niet tevreden over de Divx speler.
Zoals je al zegt, hij schokt heel erg.

Volgens mij kán het niet eens met de super converter. Maar áls het kan dan moe je output container --> Avi --> Output Video --> Divx.

Maar ik denk dat ie dan alsnog gaat schokken. Ik hou het lekker bij de Realplayer _/-\o_

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Laatst online: 23-08 10:11
Hmm, beste mensen... paar vraagjes, ik ben een noob die veel opweg is met auto en heb gsm+navigatie ontdekt, maar snap er bar weinig van opzich..

Moet van de week nieuwe tel halen, die voral goed draait met navigatie, me oog valt momenteel op de N80. Werkt die goed met navigatie software? wat zijn de kosten, heb je meer nodig etc. Je hebt toch alleen tel + die navigatie software nodig van TT of route66 en niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
Tuzla schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:49:
Je hebt toch alleen tel + die navigatie software nodig van TT of route66 en niet meer?
Nope, want er zit geen GPS in de Nokia N80.
Dus je zult er nog een GPS muis ofzo bij moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Vanacht m'n N80(IE) aangelaten met de internettelefoon aan, de volgende ochtend was 'ie uit omdat de batterij leeg was. Dat is dus het nadeel van die internettelefoon, het gebruikt veel stroom. Verder nog steeds erg blij mee, zeker nu ik in het buitenland zit en dus overal waar wifi is gewoon gratis naar NL kan bellen. Gebeld worden gaat afentoe goed, maar is nog niet erg betrouwbaar, wat ook niet zo heel gek is omdat ik achter een dubbele NAT verbinding zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Je geeft zelf al aan dat het warez is; post het dan juist niet!

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
@Wars

Als er op een website warez staan dan is niet toegestaan een link te plaatsen, ook al is een bepaalde hoek van die website warezloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:34:
Aan hierboven:
Volkomen legaal is www.symbianthemes.com en www.babinokia.com. hele mooie themes naar mijn smaak althans.

p.s bij Symbianthemes naar het theme talk forum gaan en daarna naar de uploaded themes for N80.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik kijk bij instrumenten en dan toepassings beheer staat er een hele lijst met toepassingen.
De helft ervan weet ik niet eens wat het is en bovendien staan er ook een heleboel searchplugin's. Kan ik deze toepassingen verwijderen? Wat voor gevolgen heeft dat? En is er daarna ook weer een mogelijkheid om ze er opnieuw op te zetten mogt ik ze tog wel gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Search is een applicatie die meegeleverd wordt met de nieuwe firmware, op de oude miste ik het niet daarom wil ik het er op de nieuwe niet op hebben. Die heb ik dan ook zonder problemen verwijdert. De wireless keyboard is te downloaden van de nokia site en is alleen nodig voor het bluetooth toetsenbord. De settignswizard is handig om instellingen goed te zetten, een beetje tweakers heeft geen wizard nodig ;). De antivirus is handig maar daar moet je uiteindelijk voor betalen, de adobe en quickoffice zijn beide inbegrepen. Bij herinstallatie moet je er wel voor betalen omdat deze versie niet te downloaden is(bij mijn weten dan). Als je ze terug wil dan moet je de firmware opnieuw installeren. Die laatste twee zou ik wel gewoon laten staan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op maandag 11 december 2006 @ 00:50:
Vanacht m'n N80(IE) aangelaten met de internettelefoon aan, de volgende ochtend was 'ie uit omdat de batterij leeg was. Dat is dus het nadeel van die internettelefoon, het gebruikt veel stroom. Verder nog steeds erg blij mee, zeker nu ik in het buitenland zit en dus overal waar wifi is gewoon gratis naar NL kan bellen. Gebeld worden gaat afentoe goed, maar is nog niet erg betrouwbaar, wat ook niet zo heel gek is omdat ik achter een dubbele NAT verbinding zit.
Hoe heb je die internet telefonie werkend gekregen?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.