Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een nieuwe N80 omdat de andere kapot was. Maar nu ben natuurlijk vergeten een backup te maken. Ik ben op zoek naar de key locker die ik altijd had. Deze zet de keylock er ook op zodra ik mijn gsm dicht schuif. Nu weet ik alleen niet meer welke keylock dit is. Heb er al wel een gedownload maar die zet de lock er pas op na 10 sec. Ik wil dat hij er op gaat als mijn gsm dicht schuift. Weet iemand welke keylock ik daarvoor moet hebben en waar ik deze kan vinden.
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:01:
[...]

Nee, het is commerciele onzin door de software. Hardware matig is er geloof niets dat meerwaarde heeft, behalve de kleurtjes. Je kan het denk wel zien alsof dit het product van de marketing afdeling van Nokia is, terwijl de N80 een product van de ingenieurs afdeling is.
Als ik het goed begrepen heb ligt het voornaamste verschil tussen de N80 en N80 IE in de betere mogelijkheden m.b.t. WLAN. Makkelijker contact maken met wireless netwerken, en inderdaad simpeler VoIP gebruik.

Op mijn huidige E60 krijg ik VoIP niet aan de praat (surfen en zaken downloaden via WLAN gaat wel prima), op cursus een week terug gaf een kerel van Nokia een demonstratie met de N80 IE i.c.m. VoIP via Gizmo, en dat werkte perfect.
Zelf denk ik dat ik op de N95 wacht vóór ik bij mijn baas ga bedelen om een nieuwe GSM; maar als er veel verschil in prijs zit tussen dat toestel en de N80 IE zou ik me ook goed kunnen voorstellen een tijdje met de N80 IE rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
Ik heb sinds 2 dagen een n80

ik krijg WIFI met WPA niet geinstalled :S

als ik naar menu -> connect > eigen netwerk - eigen toegangspunt -> en dan bewerken

ik kan wel wlan netwerknaam (mijn netwerknaam kiezen) > Netwerk status (openbaar) > wlannetwerkmodus (infrasturctuur) gaat via mijn linksys (laptop werkt wel) > Wlan beveiliging wpa/wpa2> beveiling wijzigen > Wpa modus (vooraf ged. sleutel) > Key ingevuld voor router voor wlan> TKIP coding toegestaan

Maar hij doet het nog steeds niet. Kan nog steeds niet op internet komen. En met de handleiding kom ik er ook niet uit. Daar heb ip 192.168.1.5 Subnetmask 255.255.255.0 Primary gateway 192.168.1.1 etc

Weet iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Fantasy-Bart schreef op zondag 26 november 2006 @ 00:53:

als ik naar menu -> connect > eigen netwerk - eigen toegangspunt -> en dan bewerken

ik kan wel wlan netwerknaam (mijn netwerknaam kiezen) > Netwerk status (openbaar) > wlannetwerkmodus (infrasturctuur) gaat via mijn linksys (laptop werkt wel) > Wlan beveiliging wpa/wpa2> beveiling wijzigen > Wpa modus (vooraf ged. sleutel) > Key ingevuld voor router voor wlan> TKIP coding toegestaan

Maar hij doet het nog steeds niet. Kan nog steeds niet op internet komen. En met de handleiding kom ik er ook niet uit. Daar heb ip 192.168.1.5 Subnetmask 255.255.255.0 Primary gateway 192.168.1.1 etc

Weet iemand een tip?
mac filter misschien?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
neej die gebruik ik niet alleen wpa key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
hier staan mijn settings Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~meijl/wlan.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
Ik houd helemaaal niet van slidephones. Maar nu ik deze zie... ik was al 99% zeker dat ik een N73 wilde bij contract verlenging. Maar dit is ook interessant, zeker het bellen over voip over wifi! Iemand dat trouwens al werkend? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 07:16
Fantasy-Bart schreef op zondag 26 november 2006 @ 00:53:

Weet iemand een tip?
Geef je die laatste info handmatig in? Geef je dan ook de DNS-servers op? Of wordt die door de router toegewezen? Met welke IP-range werkt de router? Ik heb WLAN wel aan de praat, maar dan op basis van DHCP (werkt ook prima).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op zondag 26 november 2006 @ 03:30:
Ik houd helemaaal niet van slidephones. Maar nu ik deze zie... ik was al 99% zeker dat ik een N73 wilde bij contract verlenging. Maar dit is ook interessant, zeker het bellen over voip over wifi! Iemand dat trouwens al werkend? :)
Yep, ik hier met Tivi. Skype zit er ook aan te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
rclahsen schreef op zondag 26 november 2006 @ 09:31:
[...]

Geef je die laatste info handmatig in? Geef je dan ook de DNS-servers op? Of wordt die door de router toegewezen? Met welke IP-range werkt de router? Ik heb WLAN wel aan de praat, maar dan op basis van DHCP (werkt ook prima).
dhcp staat wel aan op de router

en ip kloppen ik heb bij primary dns adres 192.168.1.1 en secondary ook 192.168.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:44
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:42:
Ik heb sinds vandaag een nieuwe N80 omdat de andere kapot was. Maar nu ben natuurlijk vergeten een backup te maken. Ik ben op zoek naar de key locker die ik altijd had. Deze zet de keylock er ook op zodra ik mijn gsm dicht schuif. Nu weet ik alleen niet meer welke keylock dit is. Heb er al wel een gedownload maar die zet de lock er pas op na 10 sec. Ik wil dat hij er op gaat als mijn gsm dicht schuift. Weet iemand welke keylock ik daarvoor moet hebben en waar ik deze kan vinden.
Thanx
Handy Keylock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 21:26

DataGhost

iPL dev

Fantasy-Bart schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:41:
[...]

dhcp staat wel aan op de router

en ip kloppen ik heb bij primary dns adres 192.168.1.1 en secondary ook 192.168.1.1
Dan heb je of je MAC-filter toch aanstaan (ik zie de tab 'MAC-filter' er gewoon tussen staan, maar je maakt daar geen (veel te groot) screenshot van, dat is dan weer jammer), of je hebt je key verkeerd ingetypt. of geen IPs in je dhcp-range over

Er zijn hier al zoveel posts langsgekomen over wifi met de N80, ik heb het zelf ook werkend, en ik snap werkelijk niet hoe men het voor elkaar krijgt dat het niet werkt, terwijl de instellingen 'gewoon goed staan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
DataGhost schreef op zondag 26 november 2006 @ 11:56:
[...]

Dan heb je of je MAC-filter toch aanstaan (ik zie de tab 'MAC-filter' er gewoon tussen staan, maar je maakt daar geen (veel te groot) screenshot van, dat is dan weer jammer), of je hebt je key verkeerd ingetypt. of geen IPs in je dhcp-range over

Er zijn hier al zoveel posts langsgekomen over wifi met de N80, ik heb het zelf ook werkend, en ik snap werkelijk niet hoe men het voor elkaar krijgt dat het niet werkt, terwijl de instellingen 'gewoon goed staan'.
hier staan de instellingen staan naar mijn weten allemaal goed

Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~meijl/wlan2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Fantasy-Bart schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:19:
[...]

hier staan de instellingen staan naar mijn weten allemaal goed

[afbeelding]
Waarom reageer je alleen op het minst belangrijke deel? (dat wat in [small][/small]-tags staat) Ik vroeg min of meer impliciet, dat ALS je een screenshot liet zien, dat die op zijn minst van je MACfilter-settings was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
daar staat gewoon disabled en niet enabled, Want met de laptop lukt het mij wel allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
een andere manier is het nu wel gelukt, harstikke bedankt voor in de hulp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Fantasy-Bart schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:34:
een andere manier is het nu wel gelukt, harstikke bedankt voor in de hulp :D
Misschien ook leuk om te weten dat je je bericht gewoon kan editen, en dat dit de gewenste gang van zaken is op GoT. Ook is het gebruikelijk dat je vertelt wat er precies mis was en hoe je het hebt opgelost, voor het geval het (kennelijk) een speciaal probleem betreft waar meer mensen last mee zouden kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

DataGhost schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:17:
[...]

Misschien ook leuk om te weten dat je je bericht gewoon kan editen, en dat dit de gewenste gang van zaken is op GoT. Ook is het gebruikelijk dat je vertelt wat er precies mis was en hoe je het hebt opgelost, voor het geval het (kennelijk) een speciaal probleem betreft waar meer mensen last mee zouden kunnen hebben.
Misschien probeert hij zijn "Berichten per dag: 0,06" te pimpen :9

Het is mij trouwens gelukt om binnen 11 uur mijn accu leeg te krijgen.
Was wel hard werk trouwens, heb in de trein een aantal afleveringen van de serie Heroes gekeken en daarna nog wat gebeld, gesmst, en muziek geluisterd.

Iemand het record al gebroken? :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:35:
[...]

Misschien probeert hij zijn "Berichten per dag: 0,06" te pimpen :9

Het is mij trouwens gelukt om binnen 11 uur mijn accu leeg te krijgen.
Was wel hard werk trouwens, heb in de trein een aantal afleveringen van de serie Heroes gekeken en daarna nog wat gebeld, gesmst, en muziek geluisterd.

Ja hoor, geen probleem. Gewoon de telefoon "even" aan de vrouw geven. Die belt de accu binnen 3 uurtjes leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:42:
Thanx
ik heb hem wel die jij zoekt met code dus die werkt altijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 11:40

Sick Nick

Drop the top!

urnie538 schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:35:
[...]
Voor m'n werk heb ik een N80 liggen, deed demo's geven van de N80 samen met philips streamium kastjes. Dan was na 2.5 a 3 uur de accu helemaal leeg (kwam aan met een 100% volle), mp3 streamen via wifi zuipt dus enorm veel stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op een ander forum gelezen ( was in het Engels ) dat wanneer je de N80 aan je pc koppelt met behulp van de bijgeleverde kabel , je de gsm als cardreader kon gebruiken en zo op de mini SD kaart vliegensvlug bestanden kon zetten/verwijderen.Mij is het overgens niet gelukt, maar ik heb ook geen PC Suite op mijn pc geinstalleerd.Kan iemand het bevestigen dat het werkt.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:21:
Ik heb op een ander forum gelezen ( was in het Engels ) dat wanneer je de N80 aan je pc koppelt met behulp van de bijgeleverde kabel , je de gsm als cardreader kon gebruiken en zo op de mini SD kaart vliegensvlug bestanden kon zetten/verwijderen.Mij is het overgens niet gelukt, maar ik heb ook geen PC Suite op mijn pc geinstalleerd.Kan iemand het bevestigen dat het werkt.?
Kabel inpluggen en kiezen voor bestandsoverdracht. Bestanden van mapje naar mapje kopiëren. Geen PC suite gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
Ik wou vandaag eens de niewe versie van Best Full Screen Caller (versie 2.00) uitproberen, maar de wilt maar niet installeren op m'n n80. Geeft elke keer update fout....

K heb de laatste nieuwe firmware.

Iemand t zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de:

ADAPT AD300 Bluetooth GPS muis?

Is verkrijgbaar bij o.a. dixons voor €69,-

Niet slecht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:45:
Iemand ervaring met de:

ADAPT AD300 Bluetooth GPS muis?

Is verkrijgbaar bij o.a. dixons voor €69,-

Niet slecht toch?
GoT zoeken naar 'ad300' in PSGG
Het is toch echt de bedoeling dat je zelf even zoekt. Verder is dit het Nokia N80 topic, niet het ADAPT AD300 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataGhost schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:35:
[...]

GoT zoeken naar 'ad300' in PSGG
Het is toch echt de bedoeling dat je zelf even zoekt. Verder is dit het Nokia N80 topic, niet het ADAPT AD300 topic.
Inderdaad, mijn vraag is dus ook of dit apparaat dus met de N80 werkt. Of werkt elke bluetooth gps muis met de N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:52:
[...]

Inderdaad, mijn vraag is dus ook of dit apparaat dus met de N80 werkt. Of werkt elke bluetooth gps muis met de N80?
Wat geeft jou het idee dat het niet zo is? Vertel mij anders het nut van een 'standaard' even, als er per apparaat andere regels gelden 8)7

Als je even rondzoekt zie je dat de Oasis Media receiver, welke in de vorige topics in elk geval uitgebreid genoeg behandeld is, technisch identiek is aan de AD300 en dus gelijke resultaten zou moeten opleveren. Ik zie in ieder geval geen reden dat het niet zou werken, daar ik naar mijn weten geen kaboutertjes in de auto heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:52:
[...]

Ik heb die AD300, maar je kunt ervan uitgaan dat nagenoeg elke muis werkt. Pas wel op voor crappy zooi uit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Er was wel een probleem dat de Oasis niet in combinatie met Route 66 werkt. Ik weet niet of dat in middels opgelost is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 13:59

CSB

:D

Heb sinds gisteren de N80. Heb al gelijk wat lopen klooien met Wifi en kwam bij de N80 internet edition op de Nokia site de WLAN Wizard tegen. Stukken beter dan die standaard graf instellingen.

Wat ik ook jammer vind is dat je dat visual radio persé met GPRS moet starten i.p.v. bijv. bluetooth of Wifi. Weet iemand of dit mogelijk is?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wars schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:19:
Ik wou vandaag eens de niewe versie van Best Full Screen Caller (versie 2.00) uitproberen, maar de wilt maar niet installeren op m'n n80. Geeft elke keer update fout....

K heb de laatste nieuwe firmware.

Iemand t zelfde probleem?
Wat je kan proberen is om de oude versie eerst te verwijderen en dan pas versie 2.00 te installeren.
CSB schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:53:
Wat ik ook jammer vind is dat je dat visual radio persé met GPRS moet starten i.p.v. bijv. bluetooth of Wifi. Weet iemand of dit mogelijk is?
Je kan ook gewoon de koptelefoon inpluggen en dan visual radio starten.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over verschillende revisies van de N80.

Ik ga binnenkort een 2de hands toestel ophalen, maar moet ik hierbij nog letten op evt. produktie fouten/kinderziektes in verschillende revisies of serienummers? Of dat de laatste bathes bijv. hardwarematige verbeteringen hebben tegenover de oude modellen?

Gegoogeld maar kon hier weinig info over terug vinden. Hopelijk hebben jullie nog een paar goede tips voor me die ik kan controleren. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Er zijn geen verschillende revisies. Er zijn 2 edities: de "gewone" N80 en de N80 internet editie. Met deze informatie kan je ze beide naast elkaar neerzetten en kijken welke de beste voor je is.

Je hoeft je niet druk te maken over software die op de N80 geinstalleerd is, die kan je namelijk zelf updaten. De link naar het programma staat in de openings post. Deze software is overigens van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik krijg m'n N80 maar niet op m'n WLAN thuis...

Zou niet zo moeilijk moeten zijn, netwerkje is namelijk vrijwel niet beveiligd - slechts MAC filtering op dit moment.

Zojuist een vers laptoppie gekocht, dat MACadres in de modem toegevoegd en HOP - direct online. Doe ik datzelfde met het MACadres van m'n N80 dan komt ie er toch echt niet op. Hij ziet het netwerk, ik selecteer het en hij gaat verbinden ('Legt verbinding') maar komt steevast terug met de melding:

WLAN:
Kan niet verbinden.
WLAN netwerk niet gevonden.

Via het totaal onbeveiligde netwerk van de buren zit ik in no-time op het net met deze N80 en ik zit hier zowat bovenop m'n eigen WLAN modem te testen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:58:
Vreemd, ik krijg m'n N80 maar niet op m'n WLAN thuis...

Zou niet zo moeilijk moeten zijn, netwerkje is namelijk vrijwel niet beveiligd - slechts MAC filtering op dit moment.

Zojuist een vers laptoppie gekocht, dat MACadres in de modem toegevoegd en HOP - direct online. Doe ik datzelfde met het MACadres van m'n N80 dan komt ie er toch echt niet op. Hij ziet het netwerk, ik selecteer het en hij gaat verbinden ('Legt verbinding') maar komt steevast terug met de melding:

WLAN:
Kan niet verbinden.
WLAN netwerk niet gevonden.

Via het totaal onbeveiligde netwerk van de buren zit ik in no-time op het net met deze N80 en ik zit hier zowat bovenop m'n eigen WLAN modem te testen.

Iemand enig idee?
kennelijk toch iets van een andere beveiliging oid aan.. zijn er écht geen andere opties in je router/modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Gooi je beveiliging eens helemaal uit, kan dan even naar het mac dat geassocieerd wordt met het toegewezen ip en vergelijk dat met je mac die jij uit de N80 haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:25:
Gooi je beveiliging eens helemaal uit, kan dan even naar het mac dat geassocieerd wordt met het toegewezen ip en vergelijk dat met je mac die jij uit de N80 haalt.
Zo eenvoudig.... excuus dat ik dat zelf nog niet gecheckt had. Nooit bij me opgekomen dat de info uit de N80 wel eens onjuist zou kunnen zijn.

Maar dat is dus wel zo, m'n N80 geeft de cijfers van het MAC adres in verkeerde volgorde weer. Toch maar eens die firmware updaten misschien, mits ik eindelijk die updater software van Nokia eens aan de praat krijgt (installer blijft eruit knallen hier op win2k3)

Anyways, hij is inmiddels hooked up, thanks EnsconsE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

EnsconcE schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:30:
Er zijn geen verschillende revisies. Er zijn 2 edities: de "gewone" N80 en de N80 internet editie. Met deze informatie kan je ze beide naast elkaar neerzetten en kijken welke de beste voor je is.
En daarbij:
Startpost:

:? Wat is het verschil met de Internet Edition van de N80?
Er is geen echt duidelijk wezelijk verschil tussen de 2. Het enigste verschil is dat er een extra software pakket mee wordt geleverd van Yahoo. Hier zit messenger in en nog andere applicaties. Dit sofware pakket zal ook voor de normale n80`ers beschikbaar komen. :)
Ik meen gelezen te hebben dat iemand dit pakket ook al had gevonden, maar kon het linkje niet terug vinden... Als iemand het nog heeft, zou die mij dan willen verlichten? Dan kan DaannO die link gelijk opnemen in de startpost.

En dan nog even mierenneuken @ DaannO:
In bovenstaande quote moet het natuurlijk: "Het enige verschil" zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Dandelion schreef op woensdag 29 november 2006 @ 08:01:
[...]

En daarbij:

[...]

Ik meen gelezen te hebben dat iemand dit pakket ook al had gevonden, maar kon het linkje niet terug vinden... Als iemand het nog heeft, zou die mij dan willen verlichten? Dan kan DaannO die link gelijk opnemen in de startpost.

En dan nog even mierenneuken @ DaannO:
In bovenstaande quote moet het natuurlijk: "Het enige verschil" zijn. ;)
Dit pakket heb ik al enige tijd draaiende op mijn N80 en het werkt top :)
hierzo: http://rapidshare.de/file...1_N73_N80_3250_signed.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
^^

Mjah, ik weet niet of het de bedoeling is omdat hier te sharen. Het pakket is officieel nog niet uit. ik zou het eerst even aan een mod vragen als ik jou was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

DaannO schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:38:
^^

Mjah, ik weet niet of het de bedoeling is omdat hier te sharen. Het pakket is officieel nog niet uit. ik zou het eerst even aan een mod vragen als ik jou was. :)
lijkt me inderdaad niet geheel legaal.
Ik zal het bestand eens nader onderzoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dandelion schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:11:
[...]

lijkt me inderdaad niet geheel legaal.
Ik zal het bestand eens nader onderzoeken >:)
Ik zal je helpen bij het zeer uitgebreide onderzoek. ;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

grappig pakketje, maar volgens mij niet de volledige coverage van de Internet Edition, ik zie bijv. geen soepelere WLAN instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Dandelion schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:29:
grappig pakketje, maar volgens mij niet de volledige coverage van de Internet Edition, ik zie bijv. geen soepelere WLAN instellingen...
Of het soepeler wordt weet ik niet, makkelijker in ieder geval:
Verwijderd in "Het Nokia N80 Topic Deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dandelion schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:00:
hmm vanochtend was mijn N80 ineens uit. waarschijnlijk een lege batterij, maar dat is vreemd want volgens mij zat er toch nog aardig wat prik in toen ik ging slapen...
Toch maar eens in de gaten houden....
Dat heb ik nu dus 2 keer gehad. Vanmorgen wist ik zeker dat het geen toeval was. Gister avond heb ik de batterij-meter bekeken en hij was voledig geladen(dat doe ik altijd, waneer bijna leeg doe ik hem snachts aan de lader).
Vanochtend plots de telefoon uit niet meer aan te krijgen omdat batterij leeg was.
Hebben nog meer mensen dit probleem gehad?

Nog iets: Ik weet dat die datakabel nogal gammel is maar het word steeds erger. Kan ik die kabel claimen voor garantie?
Ik durf met deze kabel mn telefoon namelijk niet te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:47:
[...]

Dat heb ik nu dus 2 keer gehad. Vanmorgen wist ik zeker dat het geen toeval was. Gister avond heb ik de batterij-meter bekeken en hij was voledig geladen(dat doe ik altijd, waneer bijna leeg doe ik hem snachts aan de lader).
Vanochtend plots de telefoon uit niet meer aan te krijgen omdat batterij leeg was.

Nog iets: Ik weet dat die datakabel nogal gammel is maar het word steeds erger. Kan ik die kabel claimen voor garantie?
Ik durf met deze kabel mn telefoon namelijk niet te updaten.
Ik ben gewoon (om naar fw3.xx naar 4.xx.41 te gaan) naar een NSP geweest. Vorige week heb ik hem via Fota naar 4.xxx.42 geupdate. Net zo makkelijk en je hebt er geen kabel voor nodig.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:50:
[...]

Ik ben gewoon (om naar fw3.xx naar 4.xx.41 te gaan) naar een NSP geweest. Vorige week heb ik hem via Fota naar 4.xxx.42 geupdate. Net zo makkelijk en je hebt er geen kabel voor nodig.
Ok maar ik doe het liefste het zelf aangezien ik het toestel met de laatste update 3(!) dagen kwijt was.
Zou mooi zijn als die kabel onder de garantievoorwaarden viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:55:
[...]

Ok maar ik doe het liefste het zelf aangezien ik het toestel met de laatste update 3(!) dagen kwijt was.
Zou mooi zijn als die kabel onder de garantievoorwaarden viel.
Laatste update? Heb je al FM 4? Dan kun je ook via wlan updaten.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:56:
[...]

Laatste update? Heb je al FM 4? Dan kun je ook via wlan updaten.
Ik heb FM 4 maar geen wlan in mijn pc :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:59:
[...]

Ik heb FM 4 maar geen wlan in mijn pc :/
Wlan in je PC? Je(buren :9 ) hebt een accespoint/draadloos modem oid nodig.

Dan download de N80 het zelf via de wlan verbinding.

Kijk eens bij Menu --> Connectiviteit --> Device manager (weet zo niet hoe je dat in het NL zegt)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:02:
[...]

Kijk eens bij Menu --> Connectiviteit --> Device manager (weet zo niet hoe je dat in het NL zegt)
Apparaat beheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
iemand al dit gmail programma geprobeerd?: gmail.com/app (openen met diensten)
ik krijg steeds een melding dat een netwerkverbinding niet mogelijk is, geprobeerd met T-Mobile internet access point en wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
offtopic:
waarom moeilijk als het ook makkelijk kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
Moning2 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:14:
iemand al dit gmail programma geprobeerd?: gmail.com/app (openen met diensten)
ik krijg steeds een melding dat een netwerkverbinding niet mogelijk is, geprobeerd met T-Mobile internet access point en wifi
Had ik ook. Mijn oplossing was om de taal bij mijn Gmail Account van NL -> naar Engels te veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie in het begin (pagina 1) een post met :
Anderen ook problemen met de FOTA update van .41 naar .42??

Ik krijg steeds de melding "Bewerking geannuleerd door server"

Wie weet raad?
Ik heb hier namelijk al een weekje of 3 hetzelfde probleem.
Zie alleen geen oplossing....

Iemand suggesties ?? (update via NSU heeft geen zin want die zet me de .41 erop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:15:
Hier nog een leuk Wifi-tooltje van de N80 IE voor je 'gewone' N80.

http://europe.nokia.com/A4195015
Die bedoelde ik eigenlijk ja. Die yahoo zooi doet me niet zo veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:21:
Ik zie in het begin (pagina 1) een post met :

[...]

Ik heb hier namelijk al een weekje of 3 hetzelfde probleem.
Zie alleen geen oplossing....

Iemand suggesties ?? (update via NSU heeft geen zin want die zet me de .41 erop)
ik heb die melding vorige week wel een paar maal gehad, maar inmiddels loopt het soepel allemaal. Neem aan dat je het toestel al eens opnieuw hebt opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, blijft komen met geannuleerd door server....

Heb nog een probleem:

Ik had middels PC Suite een backup gemaakt van zowel mijn GSM als het geheugenkaartje.
(2 losse backups dus)

Nu heb ik mijn gsm helemaal leeg gemaakt (gewoon een herinstall dus)

Nu heb ik mijn tel backup + geheugenkaartje backup terug gezet alleen nu
mis ik ontzettend veel SMSjes + mappen die ik had aangemaakt.

Deze zouden toch mee opgeslagen moeten zijn toch ? of doe ik iets fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Maite schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:20:
[...]

Had ik ook. Mijn oplossing was om de taal bij mijn Gmail Account van NL -> naar Engels te veranderen :)
bedankt dat hielp :) (wel US kiezen, UK werkt ook niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:22:

Heb nog een probleem:

Ik had middels PC Suite een backup gemaakt van zowel mijn GSM als het geheugenkaartje.
(2 losse backups dus)

Nu heb ik mijn gsm helemaal leeg gemaakt (gewoon een herinstall dus)

Nu heb ik mijn tel backup + geheugenkaartje backup terug gezet alleen nu
mis ik ontzettend veel SMSjes + mappen die ik had aangemaakt.

Deze zouden toch mee opgeslagen moeten zijn toch ? of doe ik iets fout ?
Fieeeuwww opgelost, had gsm nog op telefoongeheugen staan ipv geheugenkaartje !
Dat is al 1 opluchting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Op een of andere vage manier werkt bluetooth niet met mijn N80 en Nokia PC-Suite. Mijn 6260 werkte prima, maar de N80 verschijnt niet eens in de "search devices" lijst. Bluetooth op de N80 staat aan, waarneembaar. De dongle in de pc is goed geinstalleerd en werkt, want mijn 6260 synct nogsteeds... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

urnie538 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:02:
[...]

Update: omdat ik weg moest had ik het toestel heel even opgeladen en had iets van 3 streepjes batterij.
Na een uurtje ofzo keek ik op mn telefoon en zag dat deze weer volledig geladen was.
heel appart. :?

Ja dat gaat ook wel goed met de overburen alleen is de verbinding niet altijd even goed (lees: valt weg). dus voor updaten lijkt mij dat ook geen optie.

Hmm het quoten gaat niet helemaal zoals verwacht, maar ik hoop dat jullie het id snappen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:38:
[...]

[...]

Ja dat gaat ook wel goed met de overburen alleen is de verbinding niet altijd even goed (lees: valt weg). dus voor updaten lijkt mij dat ook geen optie.

Hmm het quoten gaat niet helemaal zoals verwacht, maar ik hoop dat jullie het id snappen :P
Smartass :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:38:
[...]

[...]

dan ga je even wat dichter bij het huis van de buren staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Moning2 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:19:
[...]

dan ga je even wat dichter bij het huis van de buren staan...
Ga even bij ze "op de koffie".

Gezelligheid en functionaliteit combineren ;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
urnie538 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:04:
[...]

Ga even bij ze "op de koffie".

Gezelligheid en functionaliteit combineren ;)
En je hoeft de functionele reden natuurlijk niet te communiceren he })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
hier stond een hele domme vraag :X

[ Voor 91% gewijzigd door IKKE86 op 29-11-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
...
...
Heb ik ook laatst gehad, ik dacht toen dat dit kwam doordat de telefoon nog aan de oplader hing, terwijl deze niet instak... Hierna nooit meer last van gehad :?

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:37:
[...]

Heb ik ook laatst gehad, ik dacht toen dat dit kwam doordat de telefoon nog aan de oplader hing, terwijl deze niet instak... Hierna nooit meer last van gehad :?
Ook een keer gehad, de telefoon stond al uit maar ging niet meer aan... verder niet meer gehad

Verwijderd

CSB schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:36:
Op een of andere vage manier werkt bluetooth niet met mijn N80 en Nokia PC-Suite. Mijn 6260 werkte prima, maar de N80 verschijnt niet eens in de "search devices" lijst. Bluetooth op de N80 staat aan, waarneembaar. De dongle in de pc is goed geinstalleerd en werkt, want mijn 6260 synct nogsteeds... :S
Bij mij idem. BT werkt wel, ook met de N80 wanneer ik direct bestanden wil wisselen. Via Nokia PC-Suite werkt het niet. Snapnie, begrijpnie. :? 8)7
Iemand dit probleempje aan de hand gehad en opgelost? Kan er niks over vinden.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Kan je met deze ( super mooie ) mobiel ook via wlan gebruik maken van MSN ? en moet je hier dan nog voor betalen ( wlan gebruik ) ?

Alvast bedankt

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Moning2
Mars18 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:54:
Kan je met deze ( super mooie ) mobiel ook via wlan gebruik maken van MSN ? en moet je hier dan nog voor betalen ( wlan gebruik ) ?

Alvast bedankt
ok, verkoop snel je n80 en haal een d900..... :/
voor je het nog niet wist wlan is best wel gratis opzich en ja msn werkt daarmee

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
laatst valt wel eens tijdens een gesprek in een keer de oorspeaker uit (g*d). T ligt iig aan mijn N80 want wanneer ik hem op luidpsreker druk hoor ik diegene wel weer gewoon...

Als het nog eens vaker gebeurd moet ik m maar ff langs NSP Rijssen brengen :( (k*t)

Verwijderd

Ik vroeg me af of er iets bestaat om de tijd van het afgaan van je alarm te veranderen. Nu gaat hij zon 1 minuut af (net niet genoeg voor een vol mp3'tje)

Kan je dit ergens instellen of in een programma'tje wat ik kan aanschaffen?

Groeten,
Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:13:
Ik vroeg me af of er iets bestaat om de tijd van het afgaan van je alarm te veranderen. Nu gaat hij zon 1 minuut af (net niet genoeg voor een vol mp3'tje)

Kan je dit ergens instellen of in een programma'tje wat ik kan aanschaffen?

Groeten,
Mike
Misschien moet je zoeken op alarm managers bij de bekende symbian software sites
Mars18 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:54:

Alvast bedankt
Google op wlan en zoek dit topic door op msn, of het vorige topic. Blijkbaar weet je nog niet wlan inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

MaPzel schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:37:
laatst valt wel eens tijdens een gesprek in een keer de oorspeaker uit (g*d). T ligt iig aan mijn N80 want wanneer ik hem op luidpsreker druk hoor ik diegene wel weer gewoon...

Als het nog eens vaker gebeurd moet ik m maar ff langs NSP Rijssen brengen :( (k*t)
Rijssen is een goede NSP, heb ik in ieder geval goede ervaring mee en goede verhalen over gehoord. Daar kunnen ze het vast wel (voor je) fixen...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
EnsconcE schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:49:
[...]

Misschien moet je zoeken op alarm managers bij de bekende symbian software sites

[...]

Google op wlan en zoek dit topic door op msn, of het vorige topic. Blijkbaar weet je nog niet wlan inhoudt.
Jawel, maar je had toch eerst mobieltjes waar je voor msn moest betalen op de mobiel. Maar bij deze is het dus gratis?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Mars18 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:09:
[...]
Jawel, maar je had toch eerst mobieltjes waar je voor msn moest betalen op de mobiel. Maar bij deze is het dus gratis?
Wat heb je al gevonden over wlan en msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
EnsconcE schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:24:
[...]

Wat heb je al gevonden over wlan en msn?
Ik weet echt wel wat Wlan is hoor, ik ga toch maar voor de Nokia N70 die is 296 euro op een site :) deze is mij te duur

[ Voor 25% gewijzigd door Mars18 op 01-12-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt iemand de HS-6 headset op de n80? Bij de link in de TS staat ie wel in het lijstje erbij, maar als je op de nokia site bij headsets voor de n80 kijkt staat deze er niet meer bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:51:
Gebruikt iemand de HS-6 headset op de n80? Bij de link in de TS staat ie wel in het lijstje erbij, maar als je op de nokia site bij headsets voor de n80 kijkt staat deze er niet meer bij...
http://www.expansys.com/ft.aspx?i=127499&thread=115

even zoeken zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook het vermoeden dat ie niet werkte, maar door de link in de TS begon ik te twijfelen, vandaar mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm iemand nog een idee wat het kan zijn met FOTA Updaten :

Geannuleerd door server.

Hij blijft met deze fout / melding komen en update hem niet naar .42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:50:
Hmm iemand nog een idee wat het kan zijn met FOTA Updaten :

Geannuleerd door server.

Hij blijft met deze fout / melding komen en update hem niet naar .42
probeer eens een reset (eerst ff backuppen) en je memory card eruit en dan updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off topic:

Ik ben gisteravond vader geworden van twee schitterende zonen!!!

On topic:
M'n N80 zal ons veel extra plezier brengen met al zijn mogelijkheden tijdens het opgroeien. Ik kan niet benadrukken hoe blij ik nog steeds ben met deze foon. :Y *O* Mag ook wel eens gezegd worden dacht ik zo. Een bedankje voor iedereen die dit topic zo interessant maakt is ook wel op zijn plaats.

@Daanno: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 23:48:
Off topic:

On topic:
M'n N80 zal ons veel extra plezier brengen met al zijn mogelijkheden tijdens het opgroeien. Ik kan niet benadrukken hoe blij ik nog steeds ben met deze foon. :Y *O* Mag ook wel eens gezegd worden dacht ik zo. Een bedankje voor iedereen die dit topic zo interessant maakt is ook wel op zijn plaats.

Gefeliciteerd man! Nu een hoop mooie kiekjes maken he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
congrats! *O*

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 10:43

yassine

Nothing to it but to do it!

Thanks _/-\o_ Echt een vet programmatje, Veel beter als de owzo gepreezde Agile Messenger, en (nog) gratis :P

@ hill 1972... Gefeliciteerd *O*

[ Voor 13% gewijzigd door yassine op 02-12-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N80 i.e.:

http://www.pocketinfo.nl/artikel/6999

Of:

https://gizmovoip.com/learn/

heb het nog niet kunnen proberen omdat mijn N80 (van twee weken oud) gerepareerd wordt.... (scherm wat niet meer werkt.... :-( )

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers van MSN Messenger, het kan nu ook via je browser op je N80 (en andere toestellen) Geen extra programma installeren.

Just like the web-based Messengers for desktop/laptops, you have to surf to a specific URL (http://mobile.live.com/wlm/imsi.aspx) or access it via the http://mobile.live.com portal, enter your login details and hit the sign in button. But that's when this client takes a different approach, by stacking all conversations on just one page and putting some sort of "inbox for IMs" on top ("New message from..."). This way you don't have to switch between multiple windows, although the problem of having to manually "refresh" the page to keep track of active conversations exists here as much as it did in some third party solutions we've seen.

Werkt perfect, niet allen msn-en, maar ook direct naar je hotmail en space via je browser!

Greetsz,

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 18:12 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier toch ook nog altijd een fout hoor.
Er is wel degelijk een verschil tussen de Nokia N80 en de N80 Internet Edition, buiten de software alleen. Ik heb de Internet Edition en de doos bevatte:

• Nokia Reislader (AC-4)
• Nokia Batterij (BL-5B)
• Nokia Stereo Hoofdtelefoon (HS-23)
• Nokia Datakabel (CA-53)
• 256 MB miniSD-geheugenkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:57:
Ik zie hier toch ook nog altijd een fout hoor.
Er is wel degelijk een verschil tussen de Nokia N80 en de N80 Internet Edition, buiten de software alleen. Ik heb de Internet Edition en de doos bevatte:

• Nokia Reislader (AC-4)
• Nokia Batterij (BL-5B)
• Nokia Stereo Hoofdtelefoon (HS-23)
• Nokia Datakabel (CA-53)
• 256 MB miniSD-geheugenkaart
Enige verschil is dan toch de geheugenkaart? Of is de lader een 'normale' lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:14:
[...]

Enige verschil is dan toch de geheugenkaart? Of is de lader een 'normale' lader?
Het kaartje is idd kleiner, maar volgende dingen zitten er niet bij:

• Nokia Laderadapter (CA-44)
• Polsriem
• Nokia Audio Adapter (AD-15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:21:
[...]

Het kaartje is idd kleiner, maar volgende dingen zitten er niet bij:

• Nokia Laderadapter (CA-44)
• Polsriem
• Nokia Audio Adapter (AD-15)
Je bedoel zeker dat het kaartje groter is? De N80 heeft namelijk 128Mb.
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:14:
[...]

Het is de "nieuwe" lader.

[ Voor 34% gewijzigd door EnsconcE op 03-12-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenketelaar
  • Laatst online: 10-01 12:05
heye allemaal,

Hoe zit het nu met schuifmechanisme van de N80 ik heb ik eerdere delen van dit topic veel gelezen dat het een redelijk probleem was. (Hij ging makkelijk open in je broek b.v onder het lopen enzo.)
Is dit verholpen of is het probleem er nog steeds?

groete, Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 23:48:
Off topic:

On topic:

*O* Gefelciteerd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel gebruik ik activesync via gprs/edge om mijn email, agenda en contacten te synchroniseren tussen mijn pda en mijn mailserver. Email ontvang ik automatisch via push mail. Werkt dit met de N80 net zo goed? Oftewel zodra ik een nieuwe N80 synchroniseer met m'n server dan staan alle contacten automatisch in de N80, inclusief email e.d.? Ik heb nog geen ervaring met Symbian (alleen Windows Mobile) maar als dit toestel activesync en push mail net zo goed ondersteunt dan is dat waarschijnlijk reden genoeg om mijn pda af te danken en weer eens een Nokia te nemen :).

*edit*

Volgens verschillende reviews blijkt de N80 geen push mail te ondersteunen :(, ondanks dat het toestel op Symbian S60 draait. Kan iemand hier dat bevestigen? Als het inderdaad zo is, lijkt het me handig om dit in de TS aan te passen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 01:13 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.