Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Versie 6.82 van Nokia PC Suite is uit, zie http://europe.nokia.com/A4144905. Ik kan geen changelog vinden, ook niet op het forum van Nokia. Gewoon installeren dus :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

DataGhost schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:52:
[...]

Nu gaat de electronica in de telefoon diepontladen gewoon tegen (voor zover ik weet), maar het is inderdaad een slechte zaak dat het nog steeds zo 'algemeen bekend' is dat elk type batterij altijd volledig ontladen moet worden.
Klopt. Telefoon gaat al uit voordat de batterij helemaal leeg is. Anders zou het kunnen gebeuren dat je batterij niet meer gaat laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 01:22:
hmm.. ik denk dat het toch bij vodafone ligt.. Heb namelijk m'n andere sim kaart ( telfort) erin gedaan, deze gaat pas volgende maand in i.v.m overstap naar ander abbonement, en dan doet alles het wel.. Heel vreemd.. :-(
Ik snap geen fluit van je verhaal, je vodafone doet het niet in je N80 maar wel in je oude mobiel. Je telfort doet het wel in je N80 maar die gaat pas volgende maand in? Theoretisch zou je telfort niet moeten werken en je vodafone wel. Is deze telefoon icm telfort gekocht of icm vodafone? Zit er ook een simlock op je telefoon? Is het een nieuwe telefoon? Gebeurt het alleen bij een specifiek nummer? Heb je al contact gehad met de NSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:44
wat ik heb begrepen is dat vodafone een eigen firmware gebruikt, zal daarom wel niet werken omdat je de n80 van telfort heb (neem ik aan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Moning2 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:02:
wat ik heb begrepen is dat vodafone een eigen firmware gebruikt, zal daarom wel niet werken omdat je de n80 van telfort heb (neem ik aan...)
Zelfs dan zou Vodafone het ook op de standaard firmware moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de N80 nu maandje of drie in gebruik, nog steeds erg tevreden met alle functie's en 3rd party applicatie's die ik er op heb draaien.

Wel heb ik zojuist voor de 2e maal een hardware reset moeten geven. Probleem dat ik had is dat op een gegeven moment de N80 continu bij opstarten WLAN de melding aangeeft "WLAN al in gebruik".
In de actieve WLAN verbindingen is geen actieve verbinding te zien en ook het logboek geeft geen verbinding aan. Enige om dit op te lossen is een reset en een backup terugzetten.

Wellicht meer gebruikers met deze fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:25:
Heb de N80 nu maandje of drie in gebruik, nog steeds erg tevreden met alle functie's en 3rd party applicatie's die ik er op heb draaien.

Wel heb ik zojuist voor de 2e maal een hardware reset moeten geven. Probleem dat ik had is dat op een gegeven moment de N80 continu bij opstarten WLAN de melding aangeeft "WLAN al in gebruik".
In de actieve WLAN verbindingen is geen actieve verbinding te zien en ook het logboek geeft geen verbinding aan. Enige om dit op te lossen is een reset en een backup terugzetten.

Wellicht meer gebruikers met deze fout?
nooit gehad, geen vreemde 3rd party applicaties in de achtergrond draaien die van wlan gebruik maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:42:
[...]

nooit gehad, geen vreemde 3rd party applicaties in de achtergrond draaien die van wlan gebruik maken ?
Nee ... had ook Tasky (taskmanager) draaien waarmee ik er niet erg veel vreemds uit kon halen. Inmiddels backup (van weekje of 2 terug) en Lotus Notes synchronisatie van agenda en contacts er al weer op dus redelijk up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:46:
[...]

Nee ... had ook Tasky (taskmanager) draaien waarmee ik er niet erg veel vreemds uit kon halen. Inmiddels backup (van weekje of 2 terug) en Lotus Notes synchronisatie van agenda en contacts er al weer op dus redelijk up to date.
Probeer dan eens zonder die backup omdat daar misschien het probleem in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
heb mn 2e N80 inmiddels binnen, deze zit wel goed in elkaar :)

nu wil ik de contacts van mn 6230 naar mn pc kopieren, her en der bewerken, en dan in de N80 laden.
als ik door de 6230 browse met de datakabel van de n80 en pcsuite, dan kan ik alle contacts zien, incl nrs.
als ik deze dan allemaal selecteer en kopier, en vervolgens naar een map op mn pc plak, dan komen er alleen maar lege vcards te staan...

iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contacts kopieren met PC Suite misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 20:48
Fried schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:11:

nu wil ik de contacts van mn 6230 naar mn pc kopieren, her en der bewerken, en dan in de N80 laden.
als ik door de 6230 browse met de datakabel van de n80 en pcsuite, dan kan ik alle contacts zien, incl nrs.
als ik deze dan allemaal selecteer en kopier, en vervolgens naar een map op mn pc plak, dan komen er alleen maar lege vcards te staan...

iemand tips??
Als je naar het menu-instrument-overdacht gaat kan het p2p met de bluetooth.
Er staat ook iets over in je gebruiksaanwijzing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
tis nu gelukt, ik heb gewoon net zoveel nummers gedelete totdat alles op de sim pastte.. niet de meeste nette oplossing, maargoed.

nu een tweede: op mn 6230 had ik altijd (als ik al t geluid aan had staan) de nokia ringtone do-mi-so.
een 'gewoon' belletje zeg maar. geen heel orkest, en geen afgezaagde nokia tune.

ik mis deze tone echter op de n80. is er een manier om deze ook op de n80 te krijgen? overzetten vanaf de 6230 gaat niet namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:51:
Versie 6.82 van Nokia PC Suite is uit, zie http://europe.nokia.com/A4144905. Ik kan geen changelog vinden, ook niet op het forum van Nokia. Gewoon installeren dus :p.
Bedoelde je dit stukje ?

Latest update: Version 6.82

Stability fixes for backup and restore
Improved mobile music experience with Nokia Music Manager
Update your phone software with Nokia Software Updater :9~
Added fluency in information exchange between Nokia phones and Microsoft applications (such as Windows Media Player 11) with Windows Portable Device (WPD) driver support
Released 15 November, 2006

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Ik ben al ongeveer twee weken aan het prutsen om het volgende voor elkaar te krijgen.

Ik wil via mijn N80 met mijn PDA Ipaq3715 op internet. Heb echt alles afgezocht en geprobeerd, maar kom er echt niet uit. Zo makkelijk als ik mijn pda op internet kreeg met de computer, zo moeilijk dat het gaat met de mijn N80 -> pda verbinding.

Wie kan mijn helpen?

Greetz,
Migwel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:30:
Hallo allemaal.

Ik ben al ongeveer twee weken aan het prutsen om het volgende voor elkaar te krijgen.

Ik wil via mijn N80 met mijn PDA Ipaq3715 op internet. Heb echt alles afgezocht en geprobeerd, maar kom er echt niet uit. Zo makkelijk als ik mijn pda op internet kreeg met de computer, zo moeilijk dat het gaat met de mijn N80 -> pda verbinding.

Wie kan mijn helpen?

Greetz,
Migwel
heeft jou pda de mogelijk om via een bluetooth apparaat verbinding met het internet te maken ? ik vind dat ook moeilijk met mijn mp3 speler, want tsja, het kan niet... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:40:
[...]

heeft jou pda de mogelijk om via een bluetooth apparaat verbinding met het internet te maken ? ik vind dat ook moeilijk met mijn mp3 speler, want tsja, het kan niet... 8)7
Goed lekker kort door de bocht meneer, sommige telefoons of PDA's kunnen idd via bleutooth het internet op (via bleutooth PAN) maar dan moet hetgeen waar je mee connect wel de mogelijkheid hebben om het uit te zenden en ik denk dat dat het probleem is want ik geloof niet dat de N80 internet connection sharing heeft toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:52:
[...]

Goed lekker kort door de bocht meneer, sommige telefoons of PDA's kunnen idd via bleutooth het internet op (via bleutooth PAN) maar dan moet hetgeen waar je mee connect wel de mogelijkheid hebben om het uit te zenden en ik denk dat dat het probleem is want ik geloof niet dat de N80 internet connection sharing heeft toch?
lijkt me wel aangezien hij het wel werkende heeft gekregen met zijn laptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar met een PC kun je idd je internetconnectie "sharen", maar of ze dat in een gsm hebben gestopt vraag ik me af. Want zoals ik het lees wil ie via zijn N80 zijn wireless verbinding delen naar zijn PDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:18:
Ja maar met een PC kun je idd je internetconnectie "sharen", maar of ze dat in een gsm hebben gestopt vraag ik me af. Want zoals ik het lees wil ie via zijn N80 zijn wireless verbinding delen naar zijn PDA
andersom dus, de pc gebruikt de gsm/umts verbinding van de N80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Fried schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:11:

iemand tips??
Je kunt zelfs via Instrumenten > overdracht, zonder tussenkomst van de pc je 6230 gegevens backuppen naar je N80 via bt. Werkt echt goed. Je kunt gewoon selecteren wat je wilt kopieeren. Optie is ook je agenda te kopieeren en je contacten dus. Succes!

Check in vervolg ook eerst ff je manual, staat dit gewoon in!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:01
Ik krijg een error als ik backup weer terug zet op mijn telefoon. "kan installatie vanaf geheugenkaart niet voltooien. Ga naar toep. beheer om rest toepassing te install..." Wat houdt het in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Van geheugenkaart naar telefoon of van PC (suite) naar telefoon?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb mijn nokia n80 net geupdate naar versie 4.0623.0.42 rm92(33.01) nu heb ik de volgende probleem er is namelijk geen nederlandse taal en er is een o2 logotje bijgekomen.Ik heb gegoogled en de topics doorgelezen maar geen antwoord kunnen vinden.Hoe krijg ik nederlandse taal in mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 21:26

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 22:08:
Mensen ik heb mijn nokia n80 net geupdate naar versie 4.0623.0.42 rm92(33.01) nu heb ik de volgende probleem er is namelijk geen nederlandse taal en er is een o2 logotje bijgekomen.Ik heb gegoogled en de topics doorgelezen maar geen antwoord kunnen vinden.Hoe krijg ik nederlandse taal in mijn telefoon?
Wat staan er dan allemaal te kiezen talen in het talenmenu? Heb je die uberhaupt gevonden? :)
Hoewel het misschien wel zo kan zijn ja. Je geeft aan dat je 33.01 hebt, dit moet 33.02 zijn volgens mij (West-Europa incl NL). Erg vreemd, waarschijnlijk moet je ermee naar een NSP, hoewel ik niet zeker weet of ze iets kunnen/mogen/willen doen (branded foon). Dat O2-logo... ja. vreemd. www.o2.nl zegt dat O2 tegenwoordig Telfort heet, je hebt dus een branded Telfort-telefoon? Dan is er iets misgegaan met het beschikbaar stellen van de updates, neem even contact op met Telfort. Je hebt namelijk de engelse firmware gekregen als ik het zo lees, met bijbehorend O2-logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o2 hebben we hier in nederland ook nog een jaartje gahad, het engelse o2 had Telfort opgekocht en veranderd in o2, maar door slechte resultaten is het weer terug veranderd in Telfort. Wat ik denk is dat de update service je iemi (of whatever) heeft gecheckt en foutief heet geconstateerd dat je N80 van o2 is. Maargoed wel lastig, misschien eens bellen naar Nokia, want ik denk dat het geen zin heeft om naar Telfort te bellen die branden hier hun vingers niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een week de nokia N80 en ik heb gisteren een update gedaan wat overigens goed ging maar wat me nu op vald is dat links bovenaan het toestel constant een blauw lampje knippert . Kan iemand mij vertellen wat dit is. Klinkt misschien stom van me maar voorheen had ik dat niet en ik kan nergens in beschrijving iets over vinden. Ik dacht eerst dat het mijn bluetooth is maar die staat uit. Voor de rest vind ik het een schitterend toestel met vele mogelijkheden. Voorheen had ik de N70 ook een heel mooi toestel wel groot en combinatie met een pda maar de N80 bied het dus allebei en daarom wilde ik de Nokia N80 dus hoef ik niet meer met 2 toestellen te leuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:17:
Ik heb nu een week de nokia N80 en ik heb gisteren een update gedaan wat overigens goed ging maar wat me nu op vald is dat links bovenaan het toestel constant een blauw lampje knippert .
Er zat zo'n wit boekje bij je telefoon, er staan letters in en op de voorkant staat zoiets als: Gebruiksaanwijzing.

ge·bruiks·aan·wij·zing (de ~ (v.))
1 aanwijzing hoe men iets behoorlijk gebruiken moet => handleiding

Hoe vaak is het al niet gezegd???
Is je de knop SEARCH bovenin je scherm wel eens opgevallen?

Ik wil even refereren naar een post van mij: urnie538 in "Het Nokia N80 Topic Deel 3"
Kan iemand mij vertellen wat dit is. Klinkt misschien stom van me maar voorheen had ik dat niet en ik kan nergens in beschrijving iets over vinden. Ik dacht eerst dat het mijn bluetooth is maar die staat uit. Voor de rest vind ik het een schitterend toestel met vele mogelijkheden.
Mee eens.
Voorheen had ik de N70 ook een heel mooi toestel wel groot en combinatie met een pda maar de N80 bied het dus allebei en daarom wilde ik de Nokia N80 dus hoef ik niet meer met 2 toestellen te leuren.
Veel plezier met de N80 d:)b

:*) :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:17:
Ik heb nu een week de nokia N80 en ik heb gisteren een update gedaan wat overigens goed ging maar wat me nu op vald is dat links bovenaan het toestel constant een blauw lampje knippert . Kan iemand mij vertellen wat dit is. Klinkt misschien stom van me maar voorheen had ik dat niet en ik kan nergens in beschrijving iets over vinden. Ik dacht eerst dat het mijn bluetooth is maar die staat uit. Voor de rest vind ik het een schitterend toestel met vele mogelijkheden. Voorheen had ik de N70 ook een heel mooi toestel wel groot en combinatie met een pda maar de N80 bied het dus allebei en daarom wilde ik de Nokia N80 dus hoef ik niet meer met 2 toestellen te leuren.
dat is de slaapstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het was maar een vriendelijk vraag hoor en ja ik heb de gebruikershandleiding van voor naar achteren gelezen en weer terug maar ja als je het dan niet kan vinden ga je toch af vragen wat het dan is en vooral omdat het voor de update van de firmware nog niet knipperde en na de update ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
urnie538 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:31:
Van geheugenkaart naar telefoon of van PC (suite) naar telefoon?
PC Suite naar telefoon, error krijg ik nou elke keer als ik mijn telefoon opnieuw start!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
laat maar... :P

[ Voor 106% gewijzigd door Moning2 op 19-11-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:17:
het was maar een vriendelijk vraag hoor en ja ik heb de gebruikershandleiding van voor naar achteren gelezen en weer terug maar ja als je het dan niet kan vinden ga je toch af vragen wat het dan is en vooral omdat het voor de update van de firmware nog niet knipperde en na de update ineens wel.
Kijk eens hier:
http://nds1.nokia.com/pho...des/Nokia_N80-1_UG_en.pdf
En dan op pagina 95. Ik citeer:
Sleep mode
Select wether the dispay is switched off to save battery power 20 minutes after the power saver is activated. When the dispay is switched of a led blinks to indicate that the divice is powered on.
_/-\o_ _/-\o_

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de hulp nu heb ik ook op de nederlandse website van nokia de nederlandse beschrijving ervan gevonden doormiddel van het vergelijken en het mooie komt nu de meeste hebben dus wat problemen met de telefoon met andere woorden dat er bug in zou kunnen zitten etc, etc, nou ik heb de gebruikshandleiding die bij je telefoon zit er eens bij gepakt en bij mij zit dus daar een bug in ik mis gewoon een aantal teksten en zo ook dus over het knipperend lichtje dus kom dan niet altijd gelijk met een oordeel mijn bedoelingen waren goed en voor diegene die mij geholpen hebben bedankt. Ik ben dan wel blond maar nog niet gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:50:
Bedankt voor de hulp nu heb ik ook op de nederlandse website van nokia de nederlandse beschrijving ervan gevonden doormiddel van het vergelijken en het mooie komt nu de meeste hebben dus wat problemen met de telefoon met andere woorden dat er bug in zou kunnen zitten etc, etc, nou ik heb de gebruikshandleiding die bij je telefoon zit er eens bij gepakt en bij mij zit dus daar een bug in ik mis gewoon een aantal teksten en zo ook dus over het knipperend lichtje dus kom dan niet altijd gelijk met een oordeel mijn bedoelingen waren goed en voor diegene die mij geholpen hebben bedankt. Ik ben dan wel blond maar nog niet gek
Je geeft zelf aan dat je al gevonden hebt op de Nokia website.

Sorry voor mijn (misschien) wat overdreven reactie, maar er worden gewoon zoveel van die noob vragen gesteld, en die door 3 manieren gewoon makkelijk te vinden zijn.
1. De handleiding
2. Got/Nokia N80 topics
3. Nokia Website
Er zijn (helaas) veel mensen die te lui/laks zijn om op eigen initiatief te gaan zoeken.

Veel mensen denken dat ze iets nieuws/raars vinden (na een update bijvoorbeeld) en dat ze de eerste zijn die daar mee komen. Het is niet voor niets al Deel 5. Over de N80 is al uitgebreid gesproken, over zijn goede en minder goede punten.

Dus bij deze nog een verzoekje aan iedereen... Zoek even in bovenstaande dingen voordat je post. Ik quote DaannO nog even uit het bericht onder de TS:
• Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas je vraag / probleem naar voren brengt op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Kijk altijd eerst of jouw vraag niet in de startpost is beantwoord. Als dat niet het geval is; zoek met de Search of het probleem / je vraag niet eerder gepost is. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renshetmens
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:25
Hoi,

ik had een vraag over de geheugen compatibiliteit van de 4 Gigabyte kaart van Transcend
linkje

Is het verstandig om zoveel geheugen voor de N80 te nemen ?
loopt de telefoon niet vast als je ook daadwerkelijk zoveel gebruikt ?

Hartelijk bedankt,

Rens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Renshetmens schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:10:
Hoi,

ik had een vraag over de geheugen compatibiliteit van de 4 Gigabyte kaart van Transcend
linkje

Hartelijk bedankt,

Rens
als het werkt, dan werkt het, anders niet.
als je em volstouwd met 300 applicaties kan ie traag worden maar dat kan ook met een 1 gb stick, hangt er meer vanaf wat je er op zet

en lees ff:
Let op: miniSDHC kaarten zijn ALLEEN compatibel met apparaten die de SDHC standaard ondersteunen (te herkennen aan het speciale SDHC logo). miniSDHC kaarten zijn NIET compatibel met apparaten die alleen normale SD kaarten ondersteunen.

[ Voor 16% gewijzigd door Moning2 op 19-11-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Renshetmens schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:10:
Hoi,

linkje

Hartelijk bedankt,

Rens
Hier staat dat de telefoon maximaal 2048mb/2gb aan kan.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
urnie538 schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:14:
[...]

Hier staat dat de telefoon maximaal 2048mb/2gb aan kan.
dat klopt meestal nooit, maar die 4 gb gebruikt een andere standaard van minisd dus het werkt sowieso niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Moning2 schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:15:
[...]

dat klopt meestal nooit, maar die 4 gb gebruikt een andere standaard van minisd dus het werkt sowieso niet ;)
Meestal nooit? Nouja, voor dat bedrag zou ik het er niet op willen gokken.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-09 15:11
In dit geval klopt het wel, het is namelijk een beperking van het besturingssysteem van de telefoon. Helaas pindakaas dus :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 4GB werkt met de zogenaamde High Capacity-SD-standaard. Met behulp van een firmware upgrade voor camera's is het mogelijk om deze kaarten te ondersteunen, dus wie weet met een telefoon ook wel. Zie ook dit artikel: http://www.letsgodigital.org/nl/10352/sandisk_minisdhc4gb/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Nou, eindelijk mijn N80 terug na 2 weken! Was dood na zelf te updaten via Nokia proggie.. Heb nu versie V4.0623.0.42..... Backup terugzetten vanaf geheugenkaartje werkt perfect! Om even terug te komen op die reacties op mijn advies om gewoon naar een NSP te gaan om te updaten.. "er zijn ook mensen waarbij het wel werkt bla bla.." NSP geeft hetzelfde advies, aangezien ze er nog veel meer hebben liggen daar met hetzelfde probleem! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik heb iig weer exact hetzelfde prob als eerst, als ik een sms verstuur duurt dat weer een eeuwigheid.
tel is helemaal leeg maar gewoon weer hetzelfde als voordat ik em ging updaten..

iemand dit ook?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

mindcre8r schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:58:
ik heb iig weer exact hetzelfde prob als eerst, als ik een sms verstuur duurt dat weer een eeuwigheid.
tel is helemaal leeg maar gewoon weer hetzelfde als voordat ik em ging updaten..

iemand dit ook?
Heb je het sms speedup progje van Nokia zelf al geinstalleerd? dat is speciaal om dit probleem op te lossen.
Zie eerder dit topic voor de link (of check gewoon de software op de Nokia site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:39

pim

lithje schreef op maandag 20 november 2006 @ 08:47:
Backup terugzetten vanaf geheugenkaartje werkt perfect!
Bij mij niet! Al mijn telefoon nummers, smsjes en agenda items kwijt.
Gelukkig had ik zelf een backup gemaakt van mijn telefoonnummers, omdat ik er al vanuit ging dat het wel niet goed zou werken.

Ik vind het werkelijk Be-la-che-lijk dat nokia backup software heeft, welke niet goed werkt.. Het was een ramp geweest als ik mijn telefoonnummers was kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

pim schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:16:
[...]

Bij mij niet! Al mijn telefoon nummers, smsjes en agenda items kwijt.
Gelukkig had ik zelf een backup gemaakt van mijn telefoonnummers, omdat ik er al vanuit ging dat het wel niet goed zou werken.

Ik vind het werkelijk Be-la-che-lijk dat nokia backup software heeft, welke niet goed werkt.. Het was een ramp geweest als ik mijn telefoonnummers was kwijt geweest.
Zelf bij een backup van geheugenkaart naar telefoon, of van pc naar telefoon?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:39

pim

Ik deed met de Nokia PC suite een back van N80 naar PC. En na de Firmware upgrade een "restore" van PC naar N80..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Bij mij had hij wel een backup gemaakt, maar niet m'n telefoonnummers teruggezet. Deze had ik toch gesyncs met een andere telefoon, dus zo erg was dit niet, maar toch vervelend als je dit als enige backup optie hebt gedaan.

Ook begon hij elke keer te zeuren nadat m'n telefoon weer opstartte (dat hij iets niet kon installeren), dus uiteindelijk heb ik maar gewoon de SD kaart geformatteerd en opnieuw begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
Na het mislukken van backup van PC naar telefoon krijg ik nou elke keer bij het opstarten van de telefoon deze error! Bij bezig met installeren duurt het zeker 3 minuten en daar na krijg je: "Kan installatie vanaf geheugenkaart niet voltooien. Ga naar Toep. Beheer om rest. toepassing te instal..."
Kan iemand mij misschien helpen met vinden van back up file die op de mijn gsm staat te verwijderen?

Afbeeldingslocatie: http://shumi.nimio.info/rommel/IMG_3227.JPG
Afbeeldingslocatie: http://shumi.nimio.info/rommel/IMG_3228.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Nu blijkt wel weer: Als je een backup maakt, doe het dan via de telefoon zelf en niet via PC suite.

Natuurlijk heb je hier niets aan als het al mis is gegaan, maar toch.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
urnie538 schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:27:
Nu blijkt wel weer: Als je een backup maakt, doe het dan via de telefoon zelf en niet via PC suite.

Natuurlijk heb je hier niets aan als het al mis is gegaan, maar toch.
Ja dat heb ik wel begrepen naderhand. Ik lees hier ook niet elke dag wat de beste manier om back up te maken. Dan vind ik wel raar dat bij PC suite wel een icoon staat van back up van je gsm maken? Zeer slecht van Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sky2k schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:39:
[...]

Ja dat heb ik wel begrepen naderhand. Ik lees hier ook niet elke dag wat de beste manier om back up te maken. Dan vind ik wel raar dat bij PC suite wel een icoon staat van back up van je gsm maken? Zeer slecht van Nokia...
na ik kan gewoon backup maken met pc suite dus ik heb hier geen last >:) alles werkt prima meschien doe je toch iets fout O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:24:
[...]

na ik kan gewoon backup maken met pc suite dus ik heb hier geen last >:) alles werkt prima meschien doe je toch iets fout O-)
Jij kan wel een backup maken m.b.v PC Suite maar na een firmware update werkt deze backup niet 100% op je phone .Dus het is beter om een backup te maken via je gsm zelf en deze dan op de pc te bewaren als copie. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:28:
[...]

Jij kan wel een backup maken m.b.v PC Suite maar na een firmware update werkt deze backup niet 100% op je phone .Dus het is beter om een backup te maken via je gsm zelf en deze dan op de pc te bewaren als copie. O-)
ik heb de nieuw firmware ook zelf geupdate geen probleem had zelfs de oude firmware v3 . en backup maken van beide gaat prima zo wel van je foon als je geugenkaart . en het terug zetten ook geen probleem _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Sky2k schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:13:
Na het mislukken van backup van PC naar telefoon krijg ik nou elke keer bij het opstarten van de telefoon deze error! Bij bezig met installeren duurt het zeker 3 minuten en daar na krijg je: "Kan installatie vanaf geheugenkaart niet voltooien. Ga naar Toep. Beheer om rest. toepassing te instal..."
Kan iemand mij misschien helpen met vinden van back up file die op de mijn gsm staat te verwijderen?

[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets heb ik ook weleens gehad, kwam toen door een Java programma dat niet goed geïnstalleerd op de geheugenkaart stond. Even zoeken dus naar een programma dat niet goed werkt (start niet nadat je 'm hebt proberen te starten) of anders in toepassingbeheer kijken of er een programma geïnstalleerd staat dat niet in het menu verschijnt.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
Sky2k schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:13:
ik had dit zelfde probleem bij mijn firmware upgrade.
ik had tomtom op mijn geheugenkaart geinstallered.
backup gemaakt van de telefoon + geheugenkaart.
deze terug gezet, en ik kreeg die foutmelding.

gelukkig had ik ook nog een backup zonder geheugenkaart gemaakt, dus nog een keer flashen (op de een of andere manier kon dat) en daarna alleen de telefoon backup teruggezet.
toen de applicaties geinstalleerd die ik nodig had en alles werkte weer als een zonnetje.

ik denk dat als je een backup maakt van je geheugenkaart, hij toch op een of andere manier toch dingen "vergeet" of "overslaat" of de koppeling tussen de telefoon en de geheugenkaart niet goed maakt.

je kan natuurlijk proberen je geheugenkaart leeg te maken met een cardreader en daarna alle benodigde software er weer op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
goro schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:16:
[...]

gelukkig had ik ook nog een backup zonder geheugenkaart gemaakt, dus nog een keer flashen (op de een of andere manier kon dat) en daarna alleen de telefoon backup teruggezet.
toen de applicaties geinstalleerd die ik nodig had en alles werkte weer als een zonnetje.

ik denk dat als je een backup maakt van je geheugenkaart, hij toch op een of andere manier toch dingen "vergeet" of "overslaat" of de koppeling tussen de telefoon en de geheugenkaart niet goed maakt.

je kan natuurlijk proberen je geheugenkaart leeg te maken met een cardreader en daarna alle benodigde software er weer op te zetten?
Het probleem kan ook bij een applicatie liggen. Best taskman installeert na back-up bij mij wel maar dat is dan ook de enige. Y-browser doet dat niet, Spot on ook niet. Misschien dat een bepaalde applicatie zorgt voor de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
goro schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:16:
[...]

ipv opnieuw flashen kon je ook een reset doen, maarja ieder zn eigen methode... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Voor de liefhebbers:
http://www.pushl.com/y_browser/
er is een nieuwe versie uit(0.77).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carbide_ui_S60_Theme_3_1

wie werkt daar mee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:20:
Carbide_ui_S60_Theme_3_1

wie werkt daar mee ??
Ik hier af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm krijg hem niet gedownload via de site vaag |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik ben wat aan het stoeien met navigatiesoftware, maar valt 't jullie ook op dat TomTom 6 tergend traag draait? Ik had op m'n oude 6630 tomtom 5, maar deze draaide perfect vloeiend!

Voor troubleshooting:

TomTom 6.010, met benelux kaart 6.52. Als geheugenkaart gebruik ik een kingston 2gb kaartje (standaard, geen snelle kaart o.i.d.). GPS ontvanger is van Rikaline (6033). Deze heb ik ook gebruikt met tomtom 5, werkt perfect!

Edit: Owjah, ik heb al geprobeerd om Nuttige Plaatsten uit te zetten, maar ook dan is de navigatie TE traag..

[ Voor 23% gewijzigd door vandiekie op 22-11-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
vandiekie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:22:
Ik ben wat aan het stoeien met navigatiesoftware, maar valt 't jullie ook op dat TomTom 6 tergend traag draait? Ik had op m'n oude 6630 tomtom 5, maar deze draaide perfect vloeiend!

Voor troubleshooting:

TomTom 6.010, met benelux kaart 6.52. Als geheugenkaart gebruik ik een kingston 2gb kaartje (standaard, geen snelle kaart o.i.d.). GPS ontvanger is van Rikaline (6033). Deze heb ik ook gebruikt met tomtom 5, werkt perfect!

Edit: Owjah, ik heb al geprobeerd om Nuttige Plaatsten uit te zetten, maar ook dan is de navigatie TE traag..
wat bedoel je met traag ? schokkerig door de kaart heen scrollen ? of een traag menu ?
want dat heb ik ook en er zit nou eenmaal geen 1 ghz processor in dus smooth navigeren zal moeilijk gaan en hier duurt het ook even voordat ie doorgaat in het menu

torrent voor carbide, weet niet of et legaal is, zo niet haal maar weg :) :
http://isohunt.com/download/14449190/carbide

[ Voor 9% gewijzigd door Moning2 op 22-11-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

vandiekie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:22:

Voor troubleshooting:

Tomtom draait prima bij mij. Zelfde geheugenkaart. POI staan aan. M'n kaart zit ook redelijk vol (1,5GB gebruikt).

Heb je misschien veel programma's geinstalleerd op je telefoon zelf, zodat daar het geheugen vol zit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Blindfold schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:51:
[...]

Tomtom draait prima bij mij. Zelfde geheugenkaart. POI staan aan. M'n kaart zit ook redelijk vol (1,5GB gebruikt).

Heb je misschien veel programma's geinstalleerd op je telefoon zelf, zodat daar het geheugen vol zit ofzo?
Nee, de programma's die ik heb geinstalleerd zijn allemaal op de geheugenkaart geinstalleerd. Weet je zo welke versie van TomTom (en build) je hebt? (kun je checken bij de opties volgens mij). Die van mij is versie 6.010 (build 7640).

Het is zo traag, dat als ik de bocht omga, TomTom nog achter me aan moet komen! :D

[ Voor 11% gewijzigd door vandiekie op 22-11-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
vandiekie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:56:
[...]

Nee, de programma's die ik heb geinstalleerd zijn allemaal op de geheugenkaart geinstalleerd. Weet je zo welke versie van TomTom (en build) je hebt? (kun je checken bij de opties volgens mij). Die van mij is versie 6.010 (build 7640).

Het is zo traag, dat als ik de bocht omga, TomTom nog achter me aan moet komen! :D
dat heeft denkik meer te maken met een loze gps ontvanger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

vandiekie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:56:
[...]

ik heb dezelfde versie, maar de omschrijving die je geeft klinkt inderdaad meer als een gps probleem.
Kijk eens of je iemand kent met een GPS ontvanger en probeer die eens.

Je bent niet tegelijk met je bluetooth verbonden met je headset/carkit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Moning2 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:58:
[...]

dat heeft denkik meer te maken met een loze gps ontvanger :P
Als je m'n vorige post had gelezen, dan had je kunnen zien dat hij met TomTom 5 perfect werkt. Hiervoor heb ik een Rikaline 6030 gehad, die deed 't ook perfect, alleen deze had een veel tragere "fix".

@Blindfold: het probleem wat ik omschrijf, doet zich ook voor als ik alleen de demo versie draai, dus zonder GPS signaal. Verder heb ik geen BT headsets o.i.d. verbonden. Heb je ook dezelfde build van TomTom?

[ Voor 21% gewijzigd door vandiekie op 22-11-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

vandiekie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:41:
[...]

Als je m'n vorige post had gelezen, dan had je kunnen zien dat hij met TomTom 5 perfect werkt. Hiervoor heb ik een Rikaline 6030 gehad, die deed 't ook perfect, alleen deze had een veel tragere "fix".

@Blindfold: het probleem wat ik omschrijf, doet zich ook voor als ik alleen de demo versie draai, dus zonder GPS signaal. Verder heb ik geen BT headsets o.i.d. verbonden. Heb je ook dezelfde build van TomTom?
Yep 7640.
Ik heb eerst Benelux gedraait en nu heb ik Europa draaien en die doen het beiden zonder noemenswaardige vertraging.

Geeft hij wel je snelheid goed aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Hij geeft de snelheid netjes aan, alleen hij geeft het aan met stappen van zeg maar 1 a 2 seconden, dus het gaat erg schokkerig.

Op zich heb ik zitten denken om een (harde) reset te doen, maar dan ben ik al m'n instellingen en programmaatjes kwijt... :(

Of toch maar eens PC Suite proberen, en dan backuppen, resetten, tomtom erop en nog eens proberen...

EDIT: reset uitgevoerd, en op een ander kaartje TomTom weer geinstalleerd, resultaat: Weer rete traag en niet bruikbaar tijdens het autorijden.. :(

[ Voor 17% gewijzigd door vandiekie op 22-11-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

jij krijgt tomtom tenminste nog geinstalleerd... sinds de firmware upgrade kan ik het programma niet eens meer instaleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Dandelion schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:33:
jij krijgt tomtom tenminste nog geinstalleerd... sinds de firmware upgrade kan ik het programma niet eens meer instaleren...
Wat krijg je voor melding? Of wat doet ie niet?

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Dandelion schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:33:
Heb ik ook gehad toen ik Tomtom een keer opnieuw wilde installeren. Hij weigerde gewoon. Uiteindelijk alleen gelukt na telefoon reset :(

• Dandelion
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

vandiekie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:47:
[...]

Wat krijg je voor melding? Of wat doet ie niet?
Hij deed in eerste instantie helemaal niets.
En als hij dan wat deed kreeg ik de melding dat de isntalatie niet voltooid kon worden.

Heb er van de week een tijd achter gezeten toen is het niet gelukt, gisteravond nog een poging gewaagd, en toen lukte het gewoon...

- Telefoon gereset
- Geheugenkaart geformateerd
- In card-reader geheugenkaart weer geleegd (standaard nokia mappen verwijderd)
- TomTom bestanden er op.
- Weer in de N80 gestopt, en draaien als een zonnetje.

Dus ik was weer eens iets te voorbarig.

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:35
Dandelion schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:11:
[...]

Hij deed in eerste instantie helemaal niets.
En als hij dan wat deed kreeg ik de melding dat de isntalatie niet voltooid kon worden.

Heb er van de week een tijd achter gezeten toen is het niet gelukt, gisteravond nog een poging gewaagd, en toen lukte het gewoon...

- Telefoon gereset
- Geheugenkaart geformateerd
- In card-reader geheugenkaart weer geleegd (standaard nokia mappen verwijderd)
- TomTom bestanden er op.
- Weer in de N80 gestopt, en draaien als een zonnetje.

Dus ik was weer eens iets te voorbarig.
dit heb ik ook gehad, dit probleem komt voort uit het feit dat wanneer je je telefoon update of tomtom van je kaart verwijderd wanneer deze nog wel geinstalleerd is de geinstalleerde applicatie invalid wordt en vervolgens niet meer verwijderd kan worden, tenzij je een reset doet.

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De N80i begint op voorraad te komen bij de leveranciers:
Specificaties
Product kleur: Bronze
Besturingssysteem: S60 3rd edition
Scherm: TFT, 352 x 416 pixels
Scherm kleuren: 262.144 (16 bit)
Agenda: Ja
Geheugen uitbreiding: met 128MB MiniSD kaart
Software: PC suite
Data aansluitingen: USB, RS232
Synchronisatie: SyncNL, via USB/RS232 op PC, Bluetooth, Infrarood, WLAN/Wifi
Camera resolutie (pixels): 2048 x 1536 pixels
Zoom: 20x digitaal
Flitser: Ja
Intern geheugen: 40 MB
Megapixels: 3 megapixel
Filmfunctie: Ja, 352 x 288 pixels
Zelfontspanner: Ja
Trilfunctie: Ja
Voicedial: Ja, Voice command en Voice memo
Internet: WAP 2.0, XHTML browser
Netwerk ondersteuning: Vier-band (850/900/1800/1900 MHz) GPRS/EDGE/HSCSD
Bluetooth: Ja
Messaging: - SMS
- MMS
- E-mail (POP3/SMTP/IMAP4)
- Nokia Smart Messaging
- Instant messaging
Infrarood: Ja
Extra: - Video call
- Video en foto editor
- Stereo radio
Formaat (h x b x d): 95,4 x 50 x 23,4 mm
Gewicht: 134 gram
Batterij type: BL-5B, 820 mAH Li-ion
Standbytijd: 8 dagen
Beltijd: 3 uur
En de kleur:
Je krijgt ook nog de zwarte, echter is deze precies het zelfde. :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/03d42d469c4bf471f50839269fc073e9/full.jpg

Verwijderd

wat is daar het verschil van tussen de n80 n80i volgens mij nix :D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 21:34 ]

• EWK
  • Niet online

EWK

Gelukkig, hij heeft in ieder geval wel trilfunctie...

Dat Nokia die dingen nog vermeld in de specificaties zeg...
Batterij type: BL-5B, 820 mAH Li-ion
Standbytijd: 8 dagen
Beltijd: 3 uur
Volgens mij is hij vrijwel identiek aan de N80. Hij moet alleen wel een héél stuk zuiniger zijn geworden aangezien hij een standbytijd heeft van 8 dagen...

@DaannO:
Is er ruimte voor een N80i topic, of zijn de verschillen zo klein dat dat niet de moeite is?

[ Voor 12% gewijzigd door EWK op 23-11-2006 22:59 ]

Hoi!

• Moning2
urnie538 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:57:

[...]

Volgens mij is hij vrijwel identiek aan de N80. Hij moet alleen wel een héél stuk zuiniger zijn geworden aangezien hij een standbytijd heeft van 8 dagen...

@DaannO:
Is er ruimte voor een N80i topic, of zijn de verschillen zo klein dat dat niet de moeite is?
die standbytijd heeft de N80 ook, moet je em wel in de slaapstand hebben en nooit gebeld worden of ook maar iets ontvangen...
en sommige telefoons hebben geen trilfunctie en veel mensen vinden dit toch vrij handig dus dan is het slim als dat toch wordt vermeld

• DaannO
urnie538 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:57:

[...]

@DaannO:
De verschillen zijn daar te klein voor. Check voor de preciese verschillen een post van me eerder in dit topic.

Verwijderd

Heeft iemand nog een tip voor wanneer je met je 'browser' hotmail bekijkt.
Wanneer je dit doet en je email is wat langer, heeft ie de neiging om elke keer onderaan te beginnen, zodat je onderaan je tekst moet gaan schrijven.

Hoe haal je makkelijk in een keer alle tekst weg, en of hoe start je bovenaan met je verhaaltje ?

• EWK
  • Niet online

EWK

Moning2 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:07:
[...]

die standbytijd heeft de N80 ook, moet je em wel in de slaapstand hebben en nooit gebeld worden of ook maar iets ontvangen...
en sommige telefoons hebben geen trilfunctie en veel mensen vinden dit toch vrij handig dus dan is het slim als dat toch wordt vermeld
Zelf de 3310 en de pocketline swing hadden nog trilfunctie :Y)

Maar goed, de N80i is dus gewoon commerciele onzin (op wat software na)?

(urnie538 probeert reacties uit te lokken)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
urnie538 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:57:
[...]

Nee, het is commerciele onzin door de software. Hardware matig is er geloof niets dat meerwaarde heeft, behalve de kleurtjes. Je kan het denk wel zien alsof dit het product van de marketing afdeling van Nokia is, terwijl de N80 een product van de ingenieurs afdeling is.

om maar lekker een dikke zwarte lijn tussen de afdelingen van nokia te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
EnsconcE schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:01:
[...]

Nee, het is commerciele onzin door de software. Hardware matig is er geloof niets dat meerwaarde heeft, behalve de kleurtjes. Je kan het denk wel zien alsof dit het product van de marketing afdeling van Nokia is, terwijl de N80 een product van de ingenieurs afdeling is.

om maar lekker een dikke zwarte lijn tussen de afdelingen van nokia te zetten
Misschien dat de FW versie anders is? Dat is misschien wel nuttig om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
vandiekie schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:57:
[...]

Misschien dat de FW versie anders is? Dat is misschien wel nuttig om te weten!
Hij zal inderdaad andere fm hebben omdat hij ook een andere naam heeft, dit moet firmware matig aangepast worden. Echter zijn de verschillen dus erg klein. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
DaannO schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:00:
[...]

Hij zal inderdaad andere fm hebben omdat hij ook een andere naam heeft, dit moet firmware matig aangepast worden. Echter zijn de verschillen dus erg klein. :)
Maar dan zal ie waarschijnlijk wel niet uitwisselbaar zijn met de gewone N80 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Nou ik denk weet wel zeker dat ze het schuifmechanisme een goede verbetering hebben gegeven t.o.v. het origineeltje. Buiten dat is het overbodig om m uit te brengen inderdaad.... geen idee waarom ze eraan begonnen zijn m.u.v bovenstaande reden.

Misschien heb ik het gemist, heb t in ieder geval nog niet kunnen vinden, maar heeft de Internet Edition nu specifieke voip software van Nokia aan boord?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
martincm schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:39:
Nou ik denk weet wel zeker dat ze het schuifmechanisme een goede verbetering hebben gegeven t.o.v. het origineeltje. Buiten dat is het overbodig om m uit te brengen inderdaad.... geen idee waarom ze eraan begonnen zijn m.u.v bovenstaande reden.

Misschien heb ik het gemist, heb t in ieder geval nog niet kunnen vinden, maar heeft de Internet Edition nu specifieke voip software van Nokia aan boord?
Waar baseer je dat op? Het schuifmechanisme is goed op enkele foutproducties na. Ga er maar niet vanuit dat de internet edition verbeteringen heeft tenopzichte van de hardware. Als dat wel zo is, dan worden die ook doorgevoerd bij de "gewone" N80. Twee verschillende productieprocessen voor "hetzelfde" product is duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nog heel veel posts over het schuiven veel te soepel gaat. Heb een tijd geleden een post neergezet hoe je dat kan verhelpen.

Ik heb overigens tomtom geinstalleerd. Maar hoe krijg je die flitspalen erop? iemand gebruiks aanwijzing gevonden ? Ik kan niks vinden(nu ben ik geen ster in vinden btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:00:
Ik lees nog heel veel posts over het schuiven veel te soepel gaat. Heb een tijd geleden een post neergezet hoe je dat kan verhelpen.

Ik heb overigens tomtom geinstalleerd. Maar hoe krijg je die flitspalen erop? iemand gebruiks aanwijzing gevonden ? Ik kan niks vinden(nu ben ik geen ster in vinden btw)
In welk deel? Niet in deel 5 iig, can't find it there :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al gevonden hoe het moet met poi geloof ik :P. lang leven got :).

Ik heb hem in deel 4 begin gezet of in deel 3. Maar als je op mijn naam klik en de post's zie dan zal het de 3de van onderaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

EnsconcE schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:43:
[...]

Waar baseer je dat op? Het schuifmechanisme is goed op enkele foutproducties na. Ga er maar niet vanuit dat de internet edition verbeteringen heeft tenopzichte van de hardware. Als dat wel zo is, dan worden die ook doorgevoerd bij de "gewone" N80. Twee verschillende productieprocessen voor "hetzelfde" product is duur!
*oke bij deze het doorstrepen weer ingetrokken.
Nee de 2 hoofdpunten die als DE nadelen van de n80 werden aangehaald, waren 1. het schuifmechanisme (deel 1 is toch wel 70% gezeik op de slide) en 2. de batterij(duur).
Ze zouden hardwarematig niets veranderen daar waar mogelijk wel dingen kunnen verbeteren zonder fysieke toevoeging. Daarbij werd, op meerdere plekken, al geopperd dat ze de grootste ergernissen in een i versie zouden verwerken.

Maar goed, gelijk heb je, Ik heb zelf geen i versie (nog) in handen gehad dus concreet kon ik het niet met elkaar vergelijken (maar zou het graag van iemand bevestigd dan wel ontkracht willen zien door middel van een simpele vergelijking.)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
martincm schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:51:
[...]

*oke bij deze het doorstrepen weer ingetrokken.
Nee de 2 hoofdpunten die als DE nadelen van de n80 werden aangehaald, waren 1. het schuifmechanisme (deel 1 is toch wel 70% gezeik op de slide) en 2. de batterij(duur).
Ze zouden hardwarematig niets veranderen daar waar mogelijk wel dingen kunnen verbeteren zonder fysieke toevoeging. Daarbij werd, op meerdere plekken, al geopperd dat ze de grootste ergernissen in een i versie zouden verwerken.

Maar goed, gelijk heb je, Ik heb zelf geen i versie (nog) in handen gehad dus concreet kon ik het niet met elkaar vergelijken (maar zou het graag van iemand bevestigd dan wel ontkracht willen zien door middel van een simpele vergelijking.)
De batterijduur gaat waarschijnlijk helemaal niet verbeterd worden, er kunnen misschien nog wat % gewonnen worden met de huidige technieken maar daar blijft het dan ook bij. Voor een langere duur van de batterij moeten we misschien gaan kijken naar brandstofcellen oid.

Er is idd wel gezeur over het schuifmechanisme, maar ik vraag me af of het voldoende is zodat nokia daar stappen tegen onderneemt. Maar goed, we zullen het zien met de i versie. Ik hoop dat er snel mensen een review kunnen geven over dat ding in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
urnie538 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:57:
[...]

de nokia n90 heeft geen trilfunctie... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Moning2 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:40:
[...]

de nokia n90 heeft geen trilfunctie... :/
Dat lijkt me nogal wiedes, zo'n leesarm van de HD die per seconde een aantal keer op die hd ramt lijkt me geen wenselijke situatie.

Edit:
Oeps 8)7 N90 --> N91 |:(

[ Voor 5% gewijzigd door EnsconcE op 25-11-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:54:
[...]

Dat lijkt me nogal wiedes, zo'n leesarm van de HD die per seconde een aantal keer op die hd ramt lijkt me geen wenselijke situatie.
De N90 heeft geen HD, was het eerste nokia toestel mey High Res en Carl Zeiss lens. De N91 heeft een harddisk en bovendien trilfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:44:
Heeft iemand nog een tip voor wanneer je met je 'browser' hotmail bekijkt.
Wanneer je dit doet en je email is wat langer, heeft ie de neiging om elke keer onderaan te beginnen, zodat je onderaan je tekst moet gaan schrijven.

Hoe haal je makkelijk in een keer alle tekst weg, en of hoe start je bovenaan met je verhaaltje ?
niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

makkelijk tekst weghalen... hmm.

Je kan proberen het potloodje ingedrukt te houden en dan met de cursor naar boven om tekst te selecteren en deze dan te wissen.
Heb ik eerlijk gezegd niet geprobeerd, maar het is wellicht sneller....
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.