Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:23:
[...]

Hier zijn geen instellingen voor op je N80. Dit kan alleen met extra software.

Gebruik ook eens de optie "search" rechts bovenin je scherm, er is namelijk al veel gesproken over Voip.
Als het niet in deel 5 staat dan zeker in deel 3 en 4.
De optie search is mij uiteraard bekend. Ik zal eens kijken. Het grote nadeel aan de search vind ik dat je alsnog een heel topic moet gaan doorspitten aangezien hij slechts aangeeft in welk topic het staat.

Of doe ik hier iets goed verkeerd?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:49:
[...]

De optie search is mij uiteraard bekend. Ik zal eens kijken. Het grote nadeel aan de search vind ik dat je alsnog een heel topic moet gaan doorspitten aangezien hij slechts aangeeft in welk topic het staat.

Of doe ik hier iets goed verkeerd?
offtopic:
Je hebt de keuze in het topic: Dit topic (AND), Dit topic (OR), Dit topic (NOT) en Dit topic (poster)

[ Voor 4% gewijzigd door EnsconcE op 10-11-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:59
funk-e schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:36:
ff een vraagje:

Wordt jullie N80 ook heel warm als hij aan het opladen is?
Die van mij werd net heel erg warm, toen ik de accu eruit haalde rook ik ook een vreemde geur (verbrand stof ofzo) Het is de standaard accu.

De verlichting blijft ook opeens branden tijdens het opladen :S

edit: na een herstart brand de verlichting trouwens niet meer tijdens het laden
(bijna?) elke accu wordt warm/heet als deze wordt opgeladen en krijg een wat vreemd geurtje, het apparaat wordt ook lekker warm als wifi constant bezig is voor een half uurtje en dan gaat ie ook lekker ruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
Moning2 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:34:
[...]

(bijna?) elke accu wordt warm/heet als deze wordt opgeladen en krijg een wat vreemd geurtje, het apparaat wordt ook lekker warm als wifi constant bezig is voor een half uurtje en dan gaat ie ook lekker ruiken :)
nou waarschijnlijk was het ff een error ofzo...
Hij was echt heet, het viel me gelijk op.
Denk dat het ff fout ging in de software, aangezien de verlichting ook bleef branden.

van die wifi is me nog nooit opgevallen, zal er eens op letten

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
funk-e schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:24:
[...]

nou waarschijnlijk was het ff een error ofzo...
Hij was echt heet, het viel me gelijk op.
Denk dat het ff fout ging in de software, aangezien de verlichting ook bleef branden.

van die wifi is me nog nooit opgevallen, zal er eens op letten
ja accus kunnen goed heet worden, en je lader ook, dit is normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Is het mogelijk om woorden die je zelf hebt toegevoegd aan de T9 collectie te verwijderen?
Nadat ik het woord "ik" een keer heb gebruikt met een accentje op de i komt dat woord er standaard in te staan als ik "ik" wil typen. Opzich geen probleem, ware het niet dat zo'n letter blijkbaar belachelijk veel karacters kost, want bij een maal het gebruik van i met accent kost me dat 2 smsjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Dandelion schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:28:
Is het mogelijk om woorden die je zelf hebt toegevoegd aan de T9 collectie te verwijderen?
Nadat ik het woord "ik" een keer heb gebruikt met een accentje op de i komt dat woord er standaard in te staan als ik "ik" wil typen. Opzich geen probleem, ware het niet dat zo'n letter blijkbaar belachelijk veel karacters kost, want bij een maal het gebruik van i met accent kost me dat 2 smsjes...
Ik meen te hebben gelezen in een vorig topic dat dat niet mogelijk is... 8)7 maar ik wil aan jou vragen hoe je een í toevoegt of andere speciale tekens bij letters, want daar ben ik al enige tijd naar op zoek :)

[ Voor 9% gewijzigd door Moning2 op 10-11-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Moning2 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:47:
[...]

Ik meen te hebben gelezen in een vorig topic dat dat niet mogelijk is... 8)7 maar ik wil aan jou vragen hoe je een í toevoegt of andere speciale tekens bij letters, want daar ben ik al enige tijd naar op zoek :)
oh das kut.
Ik neem aan dat je T9 aan hebt staan. Als je dan het woord "Ik" intypt, en je drukt een paar keer op "*" tot je linksonder in je scherm "spellen" hebt staan kun je het andere woord spellen. Als je dat doet en je drukt een aantal maal op "4" krijg je vanzelf de i met alle varianten van accenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vragen voor de Symbian experts onder jullie: heb met de Nokia webbrowser een webpagina bezocht van een software fabrikant voor de Nokia N80, wilde op deze site n.l een trail van een bepaald programma downloaden voor mijn N80 , maar op mijn scherm verscheen zoiets van "php wordt niet ondersteund " a; is het niet mogelijk om met de N80 webbrowser iets te downloaden . b; is hier een apparte programma voor nodig of instellingen. c; of ligt het aan mijn oude firmware , heb namelijk nog de oude firmware v 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:35:
Ik heb een paar vragen voor de Symbian experts onder jullie: heb met de Nokia webbrowser een webpagina bezocht van een software fabrikant voor de Nokia N80, wilde op deze site n.l een trail van een bepaald programma downloaden voor mijn N80 , maar op mijn scherm verscheen zoiets van "php wordt niet ondersteund " a; is het niet mogelijk om met de N80 webbrowser iets te downloaden . b; is hier een apparte programma voor nodig of instellingen. c; of ligt het aan mijn oude firmware , heb namelijk nog de oude firmware v 3.
Wat is de link naar die website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link is www.gosymbian.com , wilde met mijn N80 op deze site Fexplorer v15 voor mijn oude 6680 downloaden ,maar kreeg op het scherm de melding "php wordt niet ondersteund "ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
kan iemand mij vertellen welke website dat ook alweer was, waar je allerlei software kon downloaden voor verschillende symbian os'en..

Zowel legaal als.. Illegaal!

het was een forum, en daar werden allerlei berichten geplaatst met software...heb laatst pc opnieuw geinstalleerd maar vergeten m'n bookmarks te backupen ...

Logisch dat je daar dus geen antwoord op kan verwachten.

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dalma schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:25:
kan iemand mij vertellen welke website dat ook alweer was, waar je allerlei software kon downloaden voor verschillende symbian os'en..

Zowel legaal als..

het was een forum, en daar werden allerlei berichten geplaatst met software...heb laatst pc opnieuw geinstalleerd maar vergeten m'n bookmarks te backupen ...
Er mogen geen links worden gepost die verwijzen naar illegale (gekraakte) software...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 21:26

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:49:
De link is www.gosymbian.com , wilde met mijn N80 op deze site Fexplorer v15 voor mijn oude 6680 downloaden ,maar kreeg op het scherm de melding "php wordt niet ondersteund "ofzoiets.
Ik kon hem met firmware v4...42 ook niet downloaden, ik kreeg gewoon het .sis-bestand 'plaintext' op het schermpje te zien. Zal aan de site liggen, waar ze het mimetype niet goed instellen.
Dalma schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:25:

Zowel legaal als..

Dat is dan ERG kut voor je, hier werd een paar dagen geleden ook al naar gevraagd en die reacties zijn inmiddeld verwijderd. Het is op GoT _NIET_ toegestaan te vragen/linken naar (sites met) illegale zaken. Dit is inmiddels in de 5 delen stuk voor stuk aan bod geweest, in een bepaald deel zelfs heel vaak. Als je nog wilt dat deze topicserie voortgezet wordt, doe jezelf en ons een lol en hou je een beetje aan de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dandelion schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:28:
doe hetzelfde opnieuw , toets "ik" in en blijf op sterretje duwen tot hij spellen zegt, en dan geef je gewoon "ik" in zonder accent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:35:
is het überhaupt wel mogelijk om met je Nokia webbrowser iets te downloaden van een website of is aanvullende software nodig, een soort "peer to peer sharing " . of is de Opera webbrowser wel geschikt om dit te doen ?

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:33:
Ik heb sinds gister een probleem met wifi, het werkt niet meer...
dit is sinds ik een hard reset heb gedaan met *#7370#
Als ik verbinding maak en deze is er dan komt er niks doorheen (krijg na enkele seconden: Geen reactie van gateway)
Ik kan het apparaat wel pingen maar internet gaat em niet worden.
Via het t-mobile access point werkt het nog wel.
Ik heb al een vaste IP geprobeerd maar dat mocht niet baten, ik heb ook geen WEP/WPA beveiliging, slechts een MAC filter en deze is goed ingesteld (aangezien het eerder ook werkte :) )

Iemand een idee wat het kan zijn ?

hmm al opgelost, handmatig DNS heeft geholpen :)
raar dat dhcp geen DNS meer doorgeeft :?
Dit probleem heb ik ook!
Zou je in wat meer de details kunnen beschijven wat je gedaan hebt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:31:
[...]

is het überhaupt wel mogelijk om met je Nokia webbrowser iets te downloaden van een website of is aanvullende software nodig, een soort "peer to peer sharing " . of is de Opera webbrowser wel geschikt om dit te doen ?

|:(
Het kan met de normale webbrowser ook, net als met Opera. Als je even de tijd had genomen om te lezen wat ik had geschreven zag je dat het een configuratiefout op die site betrof. Bijv. een .rar-bestand downloaden gaat perfect met de normale browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:38:
[...]

Dit probleem heb ik ook!
Zou je in wat meer de details kunnen beschijven wat je gedaan hebt?

Alvast bedankt!
instellingen - verbinding - toegangspunten - toegangspunt bewerken - opties - geavanceerde instellingen - ipv4 instellingen - verder alles invullen en het zal werken
Alleen ik heb verder aardig wat problemen met wifi, zoals applicaties die vastlopen als ze wifi gebruiken, word daar wel strontziek van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Dataghost, maar ik kon uit jouw post niet opmaken dat rar bestanden wel normaal gedownload kon worden.

Bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:11:
[...]

doe hetzelfde opnieuw , toets "ik" in en blijf op sterretje duwen tot hij spellen zegt, en dan geef je gewoon "ik" in zonder accent
goed idee, maar ik heb het zojuist geprobeerd, en daar trapt T9 dan weer niet in... Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

Vraagje over carkits

Heb net een nieuwe (ex-lease) auto gekocht.
Nu zit daar een erg coole Nokia carkit in (bluetooth) de Nokia Advanced CK-7W.
Hierbij zit ook een houder die de telefoon oplaad tijden het rijden.
Maar hier past de N80 natuurlijk niet in.

Iemand een idee of er al houders te krijgen zijn voor de N80???

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe alleen nog de universele houder van Nokia. Maar Brodit heeft ook 2 houders voor de N80.
Kijk even op telecomtelecom, daar staan ze beschreven.
Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat het allang een keer is geantwoord, maar ik kan het zo snel niet vinden.
Als ik een sms stuur met mijn n80 moet ik ongeveer 40 seconden wachten voor ik mn telefoon weer kan gebruiken.
Tot die tijd lijkt het gewoon of ie vast is gelopen.

Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn?
Ik heb al mn berichten al een keer gewist, dit heeft niets geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:11:
Misschien dat het allang een keer is geantwoord, maar ik kan het zo snel niet vinden.
Als ik een sms stuur met mijn n80 moet ik ongeveer 40 seconden wachten voor ik mn telefoon weer kan gebruiken.

Ja dit is al meerdere keren beanwoordt, zet eerst maar eens de nieuwste firmware erop

ook wel een goed plan voor iedereen, eerst de nieuwste firmware erop voordat je gaat zeuren over software problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Nieuwste fimware?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens sms accelerator te downloaden misschien dat dit helpt.

http://www.nokia.com/A4149142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste keer na het installeren van sms accelerator is de telefoon misschien wat langzaam maar na een herstart moet het weer op volle snelheid werken.Bij mij in iedergeval wel het geval.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:56:
[...]

De eerste keer na het installeren van sms accelerator is de telefoon misschien wat langzaam maar na een herstart moet het weer op volle snelheid werken.Bij mij in iedergeval wel het geval.
klopt 1 sec en je sms is weg gaat zo rap ;) werkt goed inieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:13
hoe kan ik de geheugen kaart van de n80 wissen via de telefoon zelf?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

jostefa schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:11:
hoe kan ik de geheugen kaart van de n80 wissen via de telefoon zelf?

alvast bedankt
Door even in de handleiding te kijken in plaats van te verwachten dat we alles gaan voorkauwen. Die handleiding krijg je erbij zodat ze bij de Nokia Helpdesk niet knettergek worden van mensen die dat de hele dag door vragen, om diezelfde reden zitten we er hier eigenlijk ook niet op te wachten.
Inhoudsopgave: Geheugenkaart -> pagina 17
Menu -> Instrumenten en van daaruit moet je het makkelijk kunnen vinden lijkt me.

menu -> opties -> help -> zoeken op trefwoord -> for -> geheugenkrt forma...

[ Voor 5% gewijzigd door DataGhost op 12-11-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwste firmware heeft geholpen!

Bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het scherm van mijn N80 blijft wit! Opstarten en zo doet hij wel.... Alleen blijft het scherm wit zoals in het begin. Meer mensen hier last van gehad? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:42:
Het scherm van mijn N80 blijft wit! Opstarten en zo doet hij wel.... Alleen blijft het scherm wit zoals in het begin. Meer mensen hier last van gehad? :-(
Ga even langs je NSP voor hulp. (firmware update/vernieuwing dus)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zillion01 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:09:
Ik heb wat problemen met muziek : Nokia suite loopt vast / crashed als ik mijn mp3's op mijn pc indexeer en ook als ik mp3s via muziek overdracht wil overbrengen, ik gebruik de laatste versie van Nokia Suite, mijn N80 heeft firmware 3.06.17.0.6 en mijn PC is absoluut in orde...
In Nokia Music Manager kun je de snelheid van het converteren aanpassen. Via opties > instellingen > snelheid kom je in een menu waar je de snelheid op "lopen" of "rennen" kunt instellen. Standaard staat deze op "rennen", en dat leverde bij mij dezelfde problemen op als bij jou. Na instellen op "lopen" geen vastlopers meer gehad.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:42:
Yep, ook een wit blijvend scherm. Via Belcompany opgestuurd. schem kapot. 11 weken :( later een nieuw toestel gekregen.

Ik denk dat het nu een stuk sneller gaat. Ze hadden toen een probleem met onderdelen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 10:43

yassine

Nothing to it but to do it!

Sinds gisteren ondervind ik een naar probleem.

Mijn tril doed het namelijk niet ;( Bij Profielen staat hij wel op áán dus ik snap er geen hout van.
Heb ook de nieuwste firmware (42)

Misschien iemand hetzelfde probleem ondervonden?

EDIT:

Heb de batterij er even uitgehaald voor 1 min. En daarna weer erin gedaan, en nou doed de tril het weer :)

[ Voor 20% gewijzigd door yassine op 13-11-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen zaterdag van KPN mijn nieuwe simkaart gekregen die geschikt is voor beeldbellen ,maar ik krijg geen verbinding op deze manier ( dus als ik bij contacten >optie> video telefonie kies ). Heb de instellingen voor toegangspunten goed staan ,via sms van Nokia website gekregen,heb zelfs de instellingen voor video streaming eringezet maar dit wil ook niet lukken.
Bij verbindingen > optie> paket gegv.> wanneer nodig en bij netwerkinstellingen>optie>modus> dual mode.
Heb ik iets over het hoofd gezien?? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:30:
Heb afgelopen zaterdag van KPN mijn nieuwe simkaart gekregen die geschikt is voor beeldbellen ,maar ik krijg geen verbinding op deze manier ( dus als ik bij contacten >optie> video telefonie kies ). Heb de instellingen voor toegangspunten goed staan ,via sms van Nokia website gekregen,heb zelfs de instellingen voor video streaming eringezet maar dit wil ook niet lukken.
Bij verbindingen > optie> paket gegv.> wanneer nodig en bij netwerkinstellingen>optie>modus> dual mode.
Heb ik iets over het hoofd gezien?? 8)
Heb je wel UMTS ontvangst ? ;) en kan de ander ook videotelefonie ontvangen en heeft die ook umts ontvangst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:17:
[...]

Heb je wel UMTS ontvangst ? ;) en kan de ander ook videotelefonie ontvangen en heeft die ook umts ontvangst ?
Hoe kan ik zien of ik UMTS ontvangst heb? Wanneer de ander geen beeldbellen telefoon heeft of geen UMTS dan moet je toch via bovenstaande optie verbinding kunnen maken, alleen krijg je geen beeld of een zwart scherm volgens mij.

p.s bij instellingen>netwerk>netwerk modus, heb ik DUAL MODE geselecteerd, dit betekent toch dat hij 2 modussen tegelijk pakt 3G en UMTS ,of heb ik het verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:49:
[...]

Hoe kan ik zien of ik UMTS ontvangst heb? Wanneer de ander geen beeldbellen telefoon heeft of geen UMTS dan moet je toch via bovenstaande optie verbinding kunnen maken, alleen krijg je geen beeld of een zwart scherm volgens mij.

p.s bij instellingen>netwerk>netwerk modus, heb ik DUAL MODE geselecteerd, dit betekent toch dat hij 2 modussen tegelijk pakt 3G en UMTS ,of heb ik het verkeerd ?
3G = UMTS. Jij bedoelt GSM en 3G/UMTS. Dat wordt volgens mij verstaan onder dual mode.

Maar als er 3G in het display staat (linksboven), dan kun je in ieder geval verbinding maken via UMTS.

[ Voor 7% gewijzigd door vandiekie op 13-11-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Weet iemand waar aan een nummer moet voldoen om bij Populaire tracks moet komen te staan?

Vaak afspelen? Lijkt me logisch, maar als ik nummers skip (maar wel 3 sec luister omdat ik wil weten welk nummer ik skip) komt hij dan ook hoger in de lijst? :Y)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
weet iemand al of er een zaklamp funtie bestaat voor de N80 ik kon niks vinden.
en zo ja, is dat niet schadelijk? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:50:
Zoiets ?

http://www.otstudio.com/ntorchlite/features.html

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Deze is gratis:
http://outbank.de/index.php?id=29#c230

En of het schadelijk is? Er zit een led in en gemiddeld branden die 100.000 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
als je een video voor een uur opneemt staat dat lampje ook een uur aan dus schadelijk is het denkik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
Beste tweakers,

Ik heb vanmiddag een gig kaartje gekocht ( sandisk ) nu ben ik bezig met 10 mp3 albums erop te zetten maar dit gaat uitermate traag (20 minuten per album). wat is het probleem? waar kan dit aan liggen? de kaart is geformatteerd met fat 32 bestandsysteem.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
jostefa schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:43:
Beste tweakers,

Ik heb vanmiddag een gig kaartje gekocht ( sandisk ) nu ben ik bezig met 10 mp3 albums erop te zetten maar dit gaat uitermate traag (20 minuten per album). wat is het probleem? waar kan dit aan liggen? de kaart is geformatteerd met fat 32 bestandsysteem.

Groeten
doe je het via de usb kabel ? want dat gaat idd erg traag, probeer maar eens een card reader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Moning2 schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:56:
[...]

doe je het via de usb kabel ? want dat gaat idd erg traag, probeer maar eens een card reader
Ik zou het niet via PC suite doen maar via "gegevensoverdracht" wat te kiezen is als je de N80 aansluit op je pc. Dan staat ie gewoon als usb stick bij Deze computer.

Gaat vééél sneller :*) :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
Okey bedankt ik zal het eens via card reader proberen oid bedankt voor de tips overigens staan nu na 2 uur de meeste er wel op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
urnie538 schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:07:
[...]

Ik zou het niet via PC suite doen maar via "gegevensoverdracht" wat te kiezen is als je de N80 aansluit op je pc. Dan staat ie gewoon als usb stick bij Deze computer.

Gaat vééél sneller :*) :*)
ja helaas werkt dat niet als je de memory card als opslagmedia gebruikt voor berichten.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN heeft een leuke actie n.l BEELDBELLEN tot 31-01-2007 voor de prijs van gewoon bellen. Aangezien ik hier graag gebruik van wil maken wil ik vragen of het iemand al is gelukt om met zijn N80 een video call te plegen. Want wanneer ik een videocall wil starten verschijnt op mijn scherm de tekst "let op telefoon en of netwerk niet ondersteund" ondanks er in de linker bovenhoek 3G staat en alle streepjes te zien zijn , dus vol ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Moning2 schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:30:
[...]

ja helaas werkt dat niet als je de memory card als opslagmedia gebruikt voor berichten.... 8)7
Ik sla berichten ook op op de memory card, maar ik heb daar geen problemen mee :?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:05:
KPN heeft een leuke actie n.l BEELDBELLEN tot 31-01-2007 voor de prijs van gewoon bellen. Aangezien ik hier graag gebruik van wil maken wil ik vragen of het iemand al is gelukt om met zijn N80 een video call te plegen. Want wanneer ik een videocall wil starten verschijnt op mijn scherm de tekst "let op telefoon en of netwerk niet ondersteund" ondanks er in de linker bovenhoek 3G staat en alle streepjes te zien zijn , dus vol ontvangst.
Ja hoor bij mij werkt het gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:05:
de andere persoon ondersteund het dus niet, dan komt er misschien zwart beeld of iets dergelijks maar wat is het nut van een videocall als je alleen jezelf kan zien.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het nu juist ik krijd geen zwart beeld ,de ander heeft ook een beeldtelefoon.Zodra ik bij contacten beeldbellen selecteer en op het groene knopje druk voor de verbinding te starten verschijnt op het scherm "telefoon en of netwerk niet ondersteund" m.a.w de telefoon probeert het niet eens om de verbinding op die manier te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:39:
Dat is het nu juist ik krijd geen zwart beeld ,de ander heeft ook een beeldtelefoon.Zodra ik bij contacten beeldbellen selecteer en op het groene knopje druk voor de verbinding te starten verschijnt op het scherm "telefoon en of netwerk niet ondersteund" m.a.w de telefoon probeert het niet eens om de verbinding op die manier te starten.
dus jullie hebben beide UMTS ontvangst en beide een geschikte telefoon voor een videocall ? dan zou ik ook niet weten wat het probleem kan zijn...
kun je me vertellen welke abonnementen jullie hebben en wat voor een telefoon de ander heeft ?

misschien wel handig :) : http://www.expansys.nl/ft.aspx?i=127499&thread=417

[ Voor 5% gewijzigd door Moning2 op 14-11-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vriendin heeft de Nokia 6680 op het Vodafoon netwerk en ik de N80 op KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:24:
en zij krijgt hetzelfde als ze jou belt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Wat doen jullie om de batterij zo lang mogelijk mee te laten gaan?

Sowieso de functies als BT & Wifi etc uitzetten, maar verder? Zijn er tooltjes die ervoor zorgen dat de batterij langer mee gaat, bijv een zuinigere standby modus door het scherm 100 % uit te zetten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
wdekreij schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:09:

Sowieso de functies als BT & Wifi etc uitzetten, maar verder? Zijn er tooltjes die ervoor zorgen dat de batterij langer mee gaat, bijv een zuinigere standby modus door het scherm 100 % uit te zetten oid?
In de slaapstand staat het scherm volledig uit en gaat ie stukken langer mee, Offline modus werkt ook goed maarja dan gaat de belangrijkste functie van die telefoon weg dus geen optie ;) verder zo weinig mogelijk applicaties draaien en dan zal ie wel wat langer aan blijven staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Het scherm kan gewoon 100% uit.

Dit is gewoon in te stellen. Zie de handleiding.

Ook alle aplicaties uit zetten nadat je ze hebt gebruikt. Zie ook de application manager :)

[ Voor 9% gewijzigd door EWK op 14-11-2006 12:18 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 14:50 . Reden: niet goed gelezen, haha ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Ik heb erg veel problemen met bluetooth in combinatie met mijn Sitecom Toshiba Bluetooth 2.0 CN-521, grote bestanden worden meestal tijdens de overdracht onderbroken en kleine bestanden (a 100 kb) komen wel aan, maar toch komt er na wat tijd een melding dat het is mislukt maar als ik de bestanden snel genoeg open in de inbox werken ze wel omdat ze na een mislukte overdracht na enkele seconden worden verwijderd.
Ik heb de nieuwste firmware .42 en ik heb geen problemen met mijn bluetooth 1.1 dongle (Sitecom CN-500v2), met de oude firmware had ik met beide dongles problemen.
Nieuwste drivers staan erop en met andere bluetooth apparaten werkt het wel goed (bijv. mijn ouwe Nokia 6600)
Iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een probleem erbij, sinds zaterdag heb ik wanneer ik mijn gsm aanzet een waarschuwings bericht op het scherm , met de volgende tekst : Btkeystarter functie werkt niet, aub applicatie verwijderen ! . Het gekke is , ik heb de laatste 2 weken niets meer geinstalleerd op mijn gsm, dus vanwaar dit waarschuwings bericht , en wat betekent dit ? Nog beter , wat kan ik eraan doen ?
Ik heb app.beheer geopend om te kijken of btkeystarter op het lijstje voorkomt bij geinstalleerde bestanden,maar dat was niet het geval. Ook heb ik met een filemanager ( Y- Browser ) op de zogenaamde c / d / e / z schijf gezocht naar een map, folder en/of bestand met de naam btkeystarter, maar ook nu weer noppes.
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen of hoe het op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:32:
Weer een probleem erbij, sinds zaterdag heb ik wanneer ik mijn gsm aanzet een waarschuwings bericht op het scherm , met de volgende tekst : Btkeystarter functie werkt niet, aub applicatie verwijderen ! . Het gekke is , ik heb de laatste 2 weken niets meer geinstalleerd op mijn gsm, dus vanwaar dit waarschuwings bericht , en wat betekent dit ? Nog beter , wat kan ik eraan doen ?
Ik heb app.beheer geopend om te kijken of btkeystarter op het lijstje voorkomt bij geinstalleerde bestanden,maar dat was niet het geval. Ook heb ik met een filemanager ( Y- Browser ) op de zogenaamde c / d / e / z schijf gezocht naar een map, folder en/of bestand met de naam btkeystarter, maar ook nu weer noppes.
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen of hoe het op te lossen ?
Een reset lijkt me, het is een probleem met bluetooth, kijk eens of dat nog werkt en test ook eens verificatie ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:45:
[...]

Een reset lijkt me, het is een probleem met bluetooth, kijk eens of dat nog werkt en test ook eens verificatie ermee
Hoi, wat bedoel je met test ook eens verificatie ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het overzetten van mp3 albums duurt waarschijnlijk zo lang omdat Nokia Music Manager de bestanden eerst converteert naar m4a bestandsformaat. Als je ze met "gegevensoverdracht" overzet worden ze gewoon als mp3 gekopieerd. Dat gaat een stuk sneller, maar mp3 neemt wel meer ruimte in beslag dan m4a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:23:
[...]

Hoi, wat bedoel je met test ook eens verificatie ? :?
als je verbinding maakt met een apparaat dat ie dan vraagt om een wachtwoord, keystarter lijkt me daarmee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:24:
Heb ik ook gehad. Zowel de bellende partij als de ontvangende moet op dat moment UMTS bereik hebben (3G staat er dan bij je bereik metertje).

Anders gaat het niet lukken en krijg je de melding die je hebt genoemd.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om zo lang mogelijk te doen met een volle batterij zet ik mijn gsm s'nacht uit, ik haal een standby tijd van 7 dagen. ;) ( zet hem aan van 10.00 tot 19.00 u )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:20:
[...]

Om zo lang mogelijk te doen met een volle batterij zet ik mijn gsm s'nacht uit, ik haal een standby tijd van 7 dagen. ;) ( zet hem aan van 10.00 tot 19.00 u )
je maakt een grap of niet soms? Het toestel is toch binnen 1,5 uur opgeladen, waarom ga je zo zuinig om met de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn telefoon altijd aan staan. Doe er op GSM modus met niet al te veel wifi iets van 3 dagen mee. Prima te doen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:41:
Ik heb mn telefoon altijd aan staan. Doe er op GSM modus met niet al te veel wifi iets van 3 dagen mee. Prima te doen wat mij betreft.
Dat kan ook best, alleen kan ik niet zonder telefoon dus gooi ik hem vaak na twee dagen aan de lader.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:33:
[...]

je maakt een grap of niet soms? Het toestel is toch binnen 1,5 uur opgeladen, waarom ga je zo zuinig om met de batterij?
yep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Hoi,

Ik heb al een tijd de nokia n80. Heb nog nooit problemen gehad.
Echter sinds de firmware geupdate is naar versie 4 valt mijn telefoon spontaan uit.
Mijn batterij gaat soms maar een paar uur mee. Heb alleen gsm mode geselecteerd, wifi staat uit etc.
De indicator geeft aan dat deze nog bijna vol zit, maar toch valt mn telefoon uit.
Pas als ik hem weer aan de spanning hang, kan ik hem weer aanzetten.

Iemand een idee hoe dit kan, en hoe het op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
een tip (voor mensen die het nog niet weten):

Houd de menu knop 2 seconden ingedrukt om te zien of er nog programma's op de achtergrond draaien. Dit was bij mij vaak het geval als mn accu heel snel leeg ging.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:07:
een tip (voor mensen die het nog niet weten):

Houd de menu knop 2 seconden ingedrukt om te zien of er nog programma's op de achtergrond draaien. Dit was bij mij vaak het geval als mn accu heel snel leeg ging.
Wel een hele algemene tip ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 15:35
Heeft iemand hier ervaring mee:

Nokia Configuration Tool 2.1
NOTE: Currently supported Nokia devices include Nokia E60, Nokia E61, Nokia E70, Nokia 9300i, Nokia 9300 and Nokia 9500 Communicator.

Wellicht werkt dit ook voor de N80. Nog niet geprobeerd, maar de mogelijkheden zijn wel interessant.

http://www.businesssoftware.nokia.com/nokia_configuration_tool_downloads.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Er draait ook niets op de achtergrond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Willianv schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:01:
Er draait ook niets op de achtergrond...
er zal vast wel wat draaien dat voor problemen zorgt, doe eens een reset (eerst backuppen) en kijk of het dan nog gebeurt, zo nee zet dan de backup terug en kijk nog eens of het nog gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Kan ook je batterij zijn die niet lekker is. Heb je een reserve batterij?
Zo nee, hoelang duurt het bij jou van de batterij ontladen tot volledig geladen?
Willianv schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:06:
Hoi,

Ik heb al een tijd de nokia n80. Heb nog nooit problemen gehad.
Echter sinds de firmware geupdate is naar versie 4 valt mijn telefoon spontaan uit.
Mijn batterij gaat soms maar een paar uur mee. Heb alleen gsm mode geselecteerd, wifi staat uit etc.
De indicator geeft aan dat deze nog bijna vol zit, maar toch valt mn telefoon uit.
Pas als ik hem weer aan de spanning hang, kan ik hem weer aanzetten.

Iemand een idee hoe dit kan, en hoe het op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
running man schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:16:
Kan ook je batterij zijn die niet lekker is. Heb je een reserve batterij?
Zo nee, hoelang duurt het bij jou van de batterij ontladen tot volledig geladen?

[...]
lastig te ontladen als de telefoon op de helft al uitvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

De vraag was eigenlijk waarom je zo 'zuinig' omgaat met de batterij en hem niet gewoon 's nachts aan de lader legt (zoals ik). Als je namelijk nog denkt dat je batterijen helemaal moet ontladen voordat je ze weer oplaadt, kan ik je vertellen dat dat bij Li-ion-batterijen niet meer het geval is, dat is zelfs slechter voor ze :+
Ik denk ik zeg het effe, voordat hij straks binnen een maand of 2 zijn batterij dood heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik heb ge-update weer, Helaas krijg ik geen versie 42.
Hebben jullie ook last van de ''pauze'' error? Dus bij muziekspeler, als je een liedje afspeelt, en je drukt op pauze, en dan weer op pauze om het liedje weer te laten doorgaan, dat er niks gebeurd?

Bij mij moet ik 1 lied terug en dan weer op play drukken, ik kan dus geen liedjes pauzeren :/

Verwijderd

Hmm, het lijkt wel of mijn N80 een langzame dood sterft.

- Eerst begon het gedonder dat ik geen mensen meer kon verstaan, behalve als ik via de luidspreker belde.
- Hierna begon hij steeds vaker uit te vallen
- Nu doet mijn blacklight het niet meer
- Menu toets en boven en rechts van mijn joystick doen het niet meer.

Ik vind dat dit echt niet moet kunne bij zo'n "luxe" telefoon, ik ben zuinig op mijn telefoon en heb er nooit iets vreemds mee gedaan.

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:06:

- Eerst begon het gedonder dat ik geen mensen meer kon verstaan, behalve als ik via de luidspreker belde.

Ik vind dat dit echt niet moet kunne bij zo'n "luxe" telefoon, ik ben zuinig op mijn telefoon en heb er nooit iets vreemds mee gedaan.
soms heb ik dat de backlight erg laat aangaat, meestal na een startup
doe maar eens een reset en kijk of je dan nog problemen heb

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:35:
Hm, ik heb ge-update weer, Helaas krijg ik geen versie 42.
Hebben jullie ook last van de ''pauze'' error? Dus bij muziekspeler, als je een liedje afspeelt, en je drukt op pauze, en dan weer op pauze om het liedje weer te laten doorgaan, dat er niks gebeurd?

Bij mij moet ik 1 lied terug en dan weer op play drukken, ik kan dus geen liedjes pauzeren :/
heb ik geen last van gehad en de 42 update heb ik gedaan via me telefoon en alles werkt nog prima

Verwijderd

DataGhost schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:57:
[...]

De vraag was eigenlijk waarom je zo 'zuinig' omgaat met de batterij en hem niet gewoon 's nachts aan de lader legt (zoals ik). Als je namelijk nog denkt dat je batterijen helemaal moet ontladen voordat je ze weer oplaadt, kan ik je vertellen dat dat bij Li-ion-batterijen niet meer het geval is, dat is zelfs slechter voor ze :+
Ik denk ik zeg het effe, voordat hij straks binnen een maand of 2 zijn batterij dood heeft
Dat was maar een grap dat ik mijn gsm van 10 tot 19.00 u aan heb en dan uit zet om de batterij te sparen ;) .Ik heb hem 24 / 7 aan staan.
Nog bedankt voor de tip , ik dacht dat het juist goed is om de batterij helemaal te ontladen voordat men begint met het opladen.Op mijn oude 6680 had ik een programma "battery Maintenance " dit programma kon je starten om je batterij z.s.m leeg te krijgen.Bij BC zeiden ze me trouwens ook dat ik moest wachten tot de batterij leeg was voordat ik met laden kon beginnen , is beter voor de levensduur werd verteld.
Zijn er trouwens batterijen te koop met een grotere cappaciteit, al dan niet origineel van Nokia ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:05:
[...]

Dat was maar een grap dat ik mijn gsm van 10 tot 19.00 u aan heb en dan uit zet om de batterij te sparen ;) .Ik heb hem 24 / 7 aan staan.
Nog bedankt voor de tip , ik dacht dat het juist goed is om de batterij helemaal te ontladen voordat men begint met het opladen.Op mijn oude 6680 had ik een programma "battery Maintenance " dit programma kon je starten om je batterij z.s.m leeg te krijgen.Bij BC zeiden ze me trouwens ook dat ik moest wachten tot de batterij leeg was voordat ik met laden kon beginnen , is beter voor de levensduur werd verteld.
Zijn er trouwens batterijen te koop met een grotere cappaciteit, al dan niet origineel van Nokia ??
tegenwordig hoeft dat niet meer

• EnsconcE
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:11:
[...]

tegenwordig hoeft dat niet meer
Dat is wel heel kort door de bocht, of het wel of niet moet ligt aan het type batterij. Li-ion batterijen hoeven niet helemaal leeg te lopen, het zelfs beter om ze zoveel mogelijk aan de lader te leggen. Door het zoveel mogelijk aan de lader leggen vergroot je zelfs de capaciteit. Verwacht hierbij geen wonderen, het zijn maar kleine beetjes maar het is altijd beter dan capaciteitsverlies. De N80 heeft ook een Li-ion.

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:06:

Daar is garantie dus voor. Elk product kan kapot gaan, zelfs je dure splinternieuwe Ferrari binnen 20 km van de fabriek.
[...]
Bij BC zeiden ze me trouwens ook dat ik moest wachten tot de batterij leeg was voordat ik met laden kon beginnen , is beter voor de levensduur werd verteld.
Ja, met NiCd-batterijen, met NiMH al niet meer volgens mij. Het blijft vooral een overblijfsel van vroeger, en dat 'iemand van de BC' je dat vertelt zegt niks, als die namelijk niet is geinformeerd over de huidige stand van zaken zal ie dat nog steeds vertellen.
Ja. Alleen het probleem is dat het kutbatterijen zijn (zie eerdere posts). Meestal hebben ze veel minder capaciteit dan de originele Nokia-batterijen. Het lijkt me erg stug dat Nokia geen batterijen met hogere capaciteit kan leveren als dat niet technisch onmogelijk was. Volgens mij zitten ze met de huidige batterijen namelijk al redelijk aan de max qua capaciteit per inhoud. Als een batterij even groot is kan die dus NOOIT (meer dan) 2x de capaciteit hebben dan de batterijen die Nokia maakt, of ze moeten wel erg brakke batterijen maken. Als je hierbij ook nog het prijsverschil in acht neemt is het (in mijn ogen in ieder geval) aannemelijk dat het om inferieure kwaliteit gaat.

Verwijderd

EnsconcE schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:22:
[...]

Dat is wel heel kort door de bocht, of het wel of niet moet ligt aan het type batterij. Li-ion batterijen hoeven niet helemaal leeg te lopen, het zelfs beter om ze zoveel mogelijk aan de lader te leggen. Door het zoveel mogelijk aan de lader leggen vergroot je zelfs de capaciteit. Verwacht hierbij geen wonderen, het zijn maar kleine beetjes maar het is altijd beter dan capaciteitsverlies. De N80 heeft ook een Li-ion.
als je ff leest had je me antw al gezien dat is ook wat ik bedoel O-) met de li-ion hoeft dat niet meer duhhhh of ik dat niet weet |:(

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

[...]

Nog een reden om niet bij winkels te kopen.
Duurder en ze weten meestal niet waar ze het over hebben (no offense voor tweakende telecomwinkelmedewerkers die wellicht beter weten waar ze het over hebben).

• EnsconcE
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:33:
[...]

als je ff leest had je me antw al gezien dat is ook wat ik bedoel O-) met de li-ion hoeft dat niet meer duhhhh of ik dat niet weet |:(
offtopic:
Die post was ook niet op jou gericht, faire4u kan namelijk gaan denken dat elke batterij altijd aan de lader moet en dat is wat je faire4u niet aan wil doen. :>

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Blindfold schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:42:
[...]

Nog een reden om niet bij winkels te kopen.
Duurder en ze weten meestal niet waar ze het over hebben (no offense voor tweakende telecomwinkelmedewerkers die wellicht beter weten waar ze het over hebben).
Nu gaat de electronica in de telefoon diepontladen gewoon tegen (voor zover ik weet), maar het is inderdaad een slechte zaak dat het nog steeds zo 'algemeen bekend' is dat elk type batterij altijd volledig ontladen moet worden.

Verwijderd

Er zijn sterkere batterijen te koop. Uit mijn hoofd 1000mA ipv de standaard 720mA.
Bijvoorbeeld bij telecomtelecom.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:31:
Er zijn sterkere batterijen te koop. Uit mijn hoofd 1000mA ipv de standaard 720mA.
Bijvoorbeeld bij telecomtelecom.
In praktijk presteren deze batterijen minder dan de standaard batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haai,

Ik heb ineens sinds vanavond dat als ik probeer te bellen dat m'n n80 een fout bij verbinding aangeeft. Ik heb m'n sim in m'n oude mobiel gedaan, toen kon ik wel bellen, dus het ligt niet aan m'n vodafone verbinding. Ik dus via nokia de nieuwe firmware erop gezet, en nu kan ie dus nog steeds geen verbinding maken als ik probeer te bellen. Heel raar

Smsjes krijg ik wel binnen maar wel een stuk later dan normaal..

Weet iemand wat dit kan zijn? Of moet ik morgen maar even naar de nokia service point?
Wel balen, heb dit ding net een maand

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. ik denk dat het toch bij vodafone ligt.. Heb namelijk m'n andere sim kaart ( telfort) erin gedaan, deze gaat pas volgende maand in i.v.m overstap naar ander abbonement, en dan doet alles het wel.. Heel vreemd.. :-(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.