Motor - Beginnersvragen... en meer! Deeltje 7 alweer ! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.933 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
|:( |:( |:(

Waarom heb ik toch de verkeerde vrienden? :|
De één zegt ketting, de ander zegt cardan. Zus zegt Dymag, zo zegt PVM.

Kettingombouw voor de Vmax is leuk maar heeft eigenlijk weinig zin, een Otec achterbrug is net zo mooi terwijl ik toch het onderhoudsvrije karakter ervan behoud. Onderhoudsvrij vs vermogen :(

Wat is wijsheid? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dymag.com/New%20Bike%20Images%202005/5%20SPOKE%20CAST%20MAG/HIGH%20RES%2040_50K/5%20spoke%20cast%20mag%20DOUBLE%20B.jpg Deze Dymag is mooi en beschikbaar voor cardan :)

[ Voor 20% gewijzigd door Chevy454 op 25-12-2006 18:53 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-07 07:38

rimpeldinky

nani?

wat heb je harder nodig? :p onderhoud kan je dr zelf wel aan doen en zijn de kosten niet, vermogen zou ik doen :P

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat is nodig ? gewoon relaxed rijden met je cardan en lachen om iedereen die zoveel onderhoud aan hun ketting moet plegen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:50

DinX

Motormuis

Capo schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:24:
Wat is nodig ? gewoon relaxed rijden met je carbon en lachen om iedereen die zoveel onderhoud aan hun ketting moet plegen.
Met dom.

* DinX aait z'n cardan.
Moet er niet aan denken dat ik weer alle 300km m'n ketting moet smeren (doe er 500/week en meer) of na elke fikse regenrit.

[ Voor 18% gewijzigd door DinX op 25-12-2006 22:29 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
elke 300km ? ik smeer hem iedere 100/150km....

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Laatst online: 06-07 21:29
Nu m'n financiele situatie weer goed begint aan te trekken begint het toch weer aardig te kriebelen hoor.
En al die mooie verhalen van jullie helpen ook niet echt :P

Anyway, ik heb een paar jaar op een (oude) GSX-R 750 gereden. Tijd lang niets gehad maar ik denk dat ik over een tijd de verleiding niet kan weerstaan een GSXR 1000 te kopen.

Prijzen in Duitsland zijn beter dan hier. Ook als je de importkosten e.d. mee rekent. Bij http://www.mobile.de zie ik aardig wat juweeltjes staan.

Zal alleen nog wel een tijdje duren omdat ik voor m'n werk meer in het buitenland zit dan thuis. (Maar dat levert wel het geld op :P )

Voorlopig blijf ik even mee lezen en dromen...

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:00

Steffie

Opaque

Capo schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:45:
elke 300km ? ik smeer hem iedere 100/150km....
Ik gebruik een teflonspray voor industriele toepassingen (weet het merk en type niet precies). Mijn pa gebruikt dat op zijn werk voor lagers van onder andere papierwalsen. Spul blijft veel langer op mijn ketting zitten dan de standaard kettingspray van de motorzaak. Mijn ketting smeer ik niet eerder dan na 750 a 1000km rijden. Omdat het een teflongoedje is, heeft de regen er ook niet zoveel vat op. Maar het allergrootste voordeel is nog wel dat het weinig rotzooi geeft als je weer gaat rijden nadat je het erop hebt gespoten, want het wordt niet echt snel zwart van het vuil, terwijl het dus wel vettig blijft :)

[ Voor 16% gewijzigd door Steffie op 26-12-2006 01:01 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:24:
Wat is nodig ? gewoon relaxed rijden met je cardan en lachen om iedereen die zoveel onderhoud aan hun ketting moet plegen.
Lijkt me ook en vooral omdat ik toch een ander project wil starten welke makkelijker is dan een Vmax. De Vmax was nooit gekocht om er een vermogen monster van te maken maar om er mee te cruisen. Een lachgas kit kan altijd voor dat vermogenstekort en met 200pk krukas ben ik wel gelukkig.

Voor 200pk aan het wiel kan ik beter een andere motor nemen. Gisteren wezen kijken met Daniel naar een ZX-12R van eind 2000, de prijs van dergelijke motoren valt nog wel mee. Enkel nog eens kijken naar zuigers van 8:1

[ Voor 5% gewijzigd door Chevy454 op 26-12-2006 12:27 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:08

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Kettingombouw is voornamelijk "interesting to do".

cardan :Y

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83626

Hmm.. misschien toch mn ketting maar eens smeren als ik dit zo lees...
Heb hem nu 5500km en nog niet gesmeerd :X

Dacht er wel gisteren aan dat dat maar eens moest, hij oogt wat droogjes O-)

Nieuw probleempje: bevroren carbs :P En het bekende lampje-in-het-luchtfilterhuis (21 watt) verhelpt het slechts tot 80/u. Houston, we need more lampjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:29
teacher schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:28:
Kettingombouw is voornamelijk "interesting to do".

cardan :Y
weer deze discussie :) haha chevy zit wel even in een dillemma :)

overigens. volgens mij is die fjs1300 (je weet wel die ene die dinx ook heeft :)) de enige enigsinds sportieve fiets met een cardan, wat dat betreft heeft yamaha wel een goede zet gemaakt.

[ Voor 28% gewijzigd door justice strike op 27-12-2006 02:19 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-07 07:38

rimpeldinky

nani?

Anoniem: 83626 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:27:
Hmm.. misschien toch mn ketting maar eens smeren als ik dit zo lees...
Heb hem nu 5500km en nog niet gesmeerd :X

Dacht er wel gisteren aan dat dat maar eens moest, hij oogt wat droogjes O-)

Nieuw probleempje: bevroren carbs :P En het bekende lampje-in-het-luchtfilterhuis (21 watt) verhelpt het slechts tot 80/u. Houston, we need more lampjes :+
dikke weerstand aan je dynamo hangen? deze tussenje carbs?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Steffie schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:57:
[...]

Ik gebruik een teflonspray voor industriele toepassingen (weet het merk en type niet precies). Mijn pa gebruikt dat op zijn werk voor lagers van onder andere papierwalsen. Spul blijft veel langer op mijn ketting zitten dan de standaard kettingspray van de motorzaak. Mijn ketting smeer ik niet eerder dan na 750 a 1000km rijden. Omdat het een teflongoedje is, heeft de regen er ook niet zoveel vat op. Maar het allergrootste voordeel is nog wel dat het weinig rotzooi geeft als je weer gaat rijden nadat je het erop hebt gespoten, want het wordt niet echt snel zwart van het vuil, terwijl het dus wel vettig blijft :)
Mooi spul dan! Is niet verkeerd! Als je type hebt ofzo wil ik het wel eens proberen op de pekelfiets :)

1 kleine sidenote : Op het moment dat je je ketting invet (met wat dan ook) heb je ook de kans om hem te inspecteren, hier zou ik geen 750km mee wachten maar met regelmaat doen.

Ik ben trouwens niet te spreken over ketting spray normaal gesproken, ben meer voor kwast met vet :)

Dr.DNA : Heb de mijne ook uit het buitenland gehaald, is goed te doen, vergis je wel niet in de bpm want dat kan soms nog een flinke smak zijn (zoals in mijn geval, hoewel ik het al wel wist van te voren)

Droom ze voorlopig nog dan :)

Even wat droom foto's posten voor ik weer es aan het werk ga..

Fragdaddy : Maak ik je nu nog meer aan het twijfelen ? >:)

Ow de uitlaat word trouwens ingekort, bijna de helft van wat ie nu is.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.vanderwielen/gixk5/blackk5zw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.vanderwielen/gixk5/blackk5zw2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.vanderwielen/gixk5/sidek52.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.vanderwielen/gixk5/sidek5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.vanderwielen/gixk5/frontwheel.jpg

* Capo heeft digicam gekregen dus nu kan ik eindelijk foto's maken en posen _/-\o_ :+

[ Voor 28% gewijzigd door Capo op 27-12-2006 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Vette bak, maar die uitlaat is totaal misplaatst. Zou veel vetter zijn als die via het zadel aan de achterkant eruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op woensdag 27 december 2006 @ 08:44:
Ow de uitlaat word trouwens ingekort, bijna de helft van wat ie nu is
Dat is een goede zaak want die demper is echt te lang. Als bazooka look alike misschien wel goed maar niet goed voor deze motor :) Dacht dat je voor een andere E-keur demper ging?
Anoniem: 105758 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:31:
Vette bak, maar die uitlaat is totaal misplaatst. Zou veel vetter zijn als die via het zadel aan de achterkant eruit komt.
Iedereen heeft al seatpipes dat dit apart begint te worden. Zelfs de nieuwe gixxer heeft 2 dempers aan weerszijden. De reden daarvoor was emissie.

[ Voor 34% gewijzigd door Chevy454 op 27-12-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Laatst online: 05-07 22:22

KabalA!

[ No-Life ]

Chevy454 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:33:
[...]

Dat is een goede zaak want die demper is echt te lang. Als bazooka look alike misschien wel goed maar niet goed voor deze motor :) Dacht dat je voor een andere E-keur demper ging?

[...]

Iedereen heeft al seatpipes dat dit apart begint te worden. Zelfs de nieuwe gixxer heeft 2 dempers aan weerszijden. De reden daarvoor was emissie.
^^ helemaal met hem

Seatpipes zijn leuk, maar iedereen heeft het tegenwoordig, zelfs sommige fietsen die nog ouder zijn als mijn bike zie je er soms mee. Zo'n fiets als deze hoort gewoon een ingekorte BOS superbike onder _/-\o_ heeft overigens weinig met dat E-keur te maken, maar is wel MOOI :)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Als ik seatpipes had gewild had ik wel een hondahok gekocht :+

De huidige akra word ingekort tot het EVO 2 model. Dat is een heleboel centimeters korter :) Tenzij ik sok met geld vind dan komt er een Akra Hexo uitlaat onder met Ekeur.

E-keur demper word ook geregeld mocht deze er onder blijevn zitten.

En ingekorte BOS demper wil ik niet ivm de herrie, herrie hoeft voor mij niet meer zo, gewoon leuk geluid is prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

Capo schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:37:
Als ik seatpipes had gewild had ik wel een hondahok gekocht :+

De huidige akra word ingekort tot het EVO 2 model. Dat is een heleboel centimeters korter :) Tenzij ik sok met geld vind dan komt er een Akra Hexo uitlaat onder met Ekeur.

E-keur demper word ook geregeld mocht deze er onder blijevn zitten.

En ingekorte BOS demper wil ik niet ivm de herrie, herrie hoeft voor mij niet meer zo, gewoon leuk geluid is prima :)
Die Arka'tjes zijn ook leuk :*)

Die BOS maakt al een ongelooflijke t*ring herrie als ie niet ingekort is |:(, dus wat dat betreft snap ik wat je bedoeld :P
Moet eerlijk zeggen dat ik ook nie meer zo van de herrie pijpen ben, opzich is het wel leuk, maar als je een stuk moet rijden wordt je er zelf gek van :+, denk ook dat op mn volgende motor gewoon lekker een standaard pijp blijft zitten (ietsjes ingekort voor het geluid) en meer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Heb een woon werk motor met een laser uitlaatje erop, zelfde grote als die BOS die jij bedoeld.. dus 90km iedere dag met ongelovelijke herrie tussen de file door en door de tunnels (coentunnel/zeeburgertunnel) dus heb me lol dan wel ;)

En ja die hexo uitlaten zijn jammie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-07 11:20
Mooi detail, dat ook het onderste gedeelte van de voordempers zwart zijn.

En wat herrie betreft, dan neem je toch gewoon 2 dempers. 1 Superbike voor speciale gelegenheden en 1 GP1 voor het standaardwerk.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:44

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb helemaal nog geen plaatje gepost van me nieuwe racert...

Dit is der dan. Helemaal af.

Nouja, hij word nog in de sponsor kleuren gespoten (helemaal zwart ;)) en een andere uitlaat komt er ook nog op. (1tje met E-Keur.. Klote regels :(). En mijn remschakelsetje moet ik nog aanpassen aan het cup regelement.

Afbeeldingslocatie: http://www.groeneschuur.nl/zooi/gixxer.jpg

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

Jeroen_Tielen schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:14:
Ik heb helemaal nog geen plaatje gepost van me nieuwe racert...

Dit is der dan. Helemaal af.

Nouja, hij word nog in de sponsor kleuren gespoten (helemaal zwart ;)) en een andere uitlaat komt er ook nog op. (1tje met E-Keur.. Klote regels :(). En mijn remschakelsetje moet ik nog aanpassen aan het cup regelement.

[afbeelding]
Vervelend fietsje heb je daar ;)

Welke cup jij je precies, ZAC of andere :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

KNMV SuperCup 600.

Ja vervelend fietsje he ;)
Reed hiervoor op een CBR600FS. Dus dit is wel een hele vooruitgang.

Ben echt benieuwd hoe hij het doet op de Baan.

Heb in Maart 3 dagen Val de Vienne geplant. Daar eerst maar eens de juiste setup zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

Jeroen_Tielen schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:55:
KNMV SuperCup 600.

Ja vervelend fietsje he ;)
Reed hiervoor op een CBR600FS. Dus dit is wel een hele vooruitgang.

Ben echt benieuwd hoe hij het doet op de Baan.

Heb in Maart 3 dagen Val de Vienne geplant. Daar eerst maar eens de juiste setup zien te vinden.
Nice :P
Een van mijn motorvrienden reed afgelopen jaar ZAC en twijfelde nu offie de Super600 of de 1000 ging rijden, maar het is toch de 1000 geworden :P Hijs nu alleen opzoek naar een nieuwe bike, want z'n 1000k4 is 'te langzaam' :+. Teammaatje van um rijd op een k5 en die schijnt gewoon een stuk sneller te zijn :?

Welk team zit jij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Een 1000K4 te langzaam?

Geloof mij, zolang er geen Rossi of Melandri etc achter onze voornaam staat zijn wij altijd nog de beperkende factor. En dat ook nog op een 600 ;)

Ik beleef meer fun op en 600 dan op een 1000. Een 600 is gewoon een lekker gooi en smijt fiets. En zolang ik tijdens trainings dagen de 1000's inhaal of voorblijf vind ik dit een mooie klasse ;)

Ik rij in Team-FR (Team-Flevo-Racing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

Jeroen_Tielen schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:21:
Een 1000K4 te langzaam?

Geloof mij, zolang er geen Rossi of Melandri etc achter onze voornaam staat zijn wij altijd nog de beperkende factor. En dat ook nog op een 600 ;)
Dat dacht ik ook, maar hij rijdt serieus sneller op die k5 van die teammaat dan op zn eigen k4 8)7
Ik beleef meer fun op en 600 dan op een 1000. Een 600 is gewoon een lekker gooi en smijt fiets. En zolang ik tijdens trainings dagen de 1000's inhaal of voorblijf vind ik dit een mooie klasse ;)

Ik rij in Team-FR (Team-Flevo-Racing).
'zwaardere' machines inhalen blijft gewoon leuk :P

Hij rijdt bij Racing Team Veghel, misschien ken je het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hahaha ja die ken ik wel. Dan bedoel je zeker switch? (echte naam even kwijt)

Die rijd serieus hard ja... Oke jij wint.

Maar toch blijven wij de beperkende factor.

Ik bedoel. Ik kan alles geven wat ik kan. Op bijvoorbeeld een SRAD uit 98.
Helzelfde kan ik ook doen op een Gixxer uit 2006 en dan zal waarschijnlijk mijn tijd stukken sneller zijn.

Maar gooi je Arie Vos (om even in NL te blijven ;)) op de SRAD dan rijd hij het snot voor mijn ogen terwijl ik op een betere motor zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Jeroen : Sjieke fiets!! Hou het rubber onder en zo he ;)

Yups wij blijven al gauw de beperkende factor.

Toch zie je van die uitschieters..

Zag het bij een gezamelijke vriend van Chevy en mij, die reed als "amateur" 1:43/1:44 op Zolder terwijl de cupracers daar 1:41/1:42 rijden. Dit alles op een 600RR. Hij zat redelijk dicht tegen zijn limiet aan en op 1 a 2 seconden na ook de limiet van de fiets. Vind ik toch wel sjiek.

Wel leuk om te lezen dat er dus meer van dat soort uitschieters zijn, kun je onwijs veel van leren!

Komend jaar zelf het circuit op, de lady ook, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

Jeroen_Tielen schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:26:
Hahaha ja die ken ik wel. Dan bedoel je zeker switch? (echte naam even kwijt)
Switch indd ja :P
Die rijd serieus hard ja... Oke jij wint.
8) *O*
:+ ;)
Maar toch blijven wij de beperkende factor.

Ik bedoel. Ik kan alles geven wat ik kan. Op bijvoorbeeld een SRAD uit 98.
Helzelfde kan ik ook doen op een Gixxer uit 2006 en dan zal waarschijnlijk mijn tijd stukken sneller zijn.

Maar gooi je Arie Vos (om even in NL te blijven ;)) op de SRAD dan rijd hij het snot voor mijn ogen terwijl ik op een betere motor zit. ;)
Hier moet ik jou ook wel gelijk in geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:07

4x2

lộn xộn quá

Hier nog iemand het ideale zuinige 25KW pekelhokje kopen ?
Een NX250 voor 500 euro.
Prijs is geldig tm donderdag (morgen dus :P), daarna boeit het me niet zoveel meer en gaat ie weer fijn omhoog in prijs.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11034

Heb afgelopen vrijdag mijn rijbewijs gehaald :D was alleen om 13:05 op het gemeentehuis en die was natuurlijk al dicht (stelletje ambtenaren :( ) krijg hem nu pas 3 januari...

Ben me een beetje aan het oriënteren op de motormarkt. Zit zelf te denken aan een ZZR 600. Ga hem 80% van de tijd gebruiken voor woonwerk-verkeer en de overige 20% om te toeren. Heeft iemand hier toevallig een ZZR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:54
op het motor-forum zijn er veel, loopt een groot topic.. Ik heb zelf ook een zzr600 in gedachten, maar misschien ook wel een gsx.. Kawasaki is toch wel 'mijn' merk, zonder dat ik er ooit op gereden heb. Dus ik ga maar ff goed proefrijden als het zover is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tijd om nieuwe (beter :+) winterhandschoenen te kopen :X

Had deze toentertijd van m'n zus gekregen, die vond ze niet fijn, dus ik denk: meaui, gratisch, doen :P

Maar toch beetje koud en te klein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Niels heeft er nog 1 voor mij liggen :)
Maar turbo is kalm aan :) Heb nog eerst 165pk te beheersen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Chevy454 op 27-12-2006 19:26 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 23:34
ZZR's zijn leuke fietsen maar beetje lomp als je het mij vraagt. Prima (pekel) fiets voor weinig geld, zeker in dat segment van de markt. Heb er jaren op gereden (600), maar voor mij geen ZZR meer. Alle ZZR's die ik heb gehad en gereden moest je echt de bochten induwen, da's niks voor mij. Een fiets moet goed sturen en vanzelf de bocht willen maken. Daarnaast zijn de nokkenassen van alle modellen tot '96 ofzo redelijk luidruchtig aanwezig.

• Capo
  • Niet online
Mijn vriendin had de ZZR als eerste fiets, was erg leuke beginners fiets.

Ik vond hem kwalitatief wel wat tegen vallen gezien de kawakwaal versnellingsbak. Verder erg leuke fiets, zo leuk dat vriendin hem nu als pekelfiets aan het zoeken is 2e hands dus dat zegt wel wat!

[ Voor 4% gewijzigd door Capo op 28-12-2006 10:43 ]

• Willem
Precies, versnellingsbak was niet je van het. Maar heb de laatste tijd ook wat problemen met soepeltjes terugschakelen naar z'n vrij als ik voor een stoplicht sta (GSXR750R). Als moeder de vrouw ook eenmaal haar rijbewijs heeft zal ZZR 600tje wel voor de hand liggen. Zijn gunstig geprijsd, zeker nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Capo schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:00:
Jeroen : Sjieke fiets!! Hou het rubber onder en zo he ;)

Yups wij blijven al gauw de beperkende factor.

Toch zie je van die uitschieters..

Zag het bij een gezamelijke vriend van Chevy en mij, die reed als "amateur" 1:43/1:44 op Zolder terwijl de cupracers daar 1:41/1:42 rijden. Dit alles op een 600RR. Hij zat redelijk dicht tegen zijn limiet aan en op 1 a 2 seconden na ook de limiet van de fiets. Vind ik toch wel sjiek.

Wel leuk om te lezen dat er dus meer van dat soort uitschieters zijn, kun je onwijs veel van leren!

Komend jaar zelf het circuit op, de lady ook, ben benieuwd :)
Hahaha glimmende kant boven ja ;) Alleen word dat lastig aangezien hij zwart gespoten gaat worden ;) (weinig glimmends dus :()

Komend jaar met de lady? Vet hoor. Mijne wilt ook dolgraag. Maar ze heeft pas net een paar maanden der rbw en moet dus eerst maar eens een beetje leren rijden. Waarschijnlijk volgend jaar (2008) beginnen in MSL groep 1. En dan langzaam opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
* BreadFan heeft ook een ZZR

Is nog steeds (na 3 jaar) mijn eerste motor. Bevalt me erg goed, mits je je niet teveel stoort aan een rateltje hier en daar. :) Versnellingsbak is idd niet je van het. Niet dat het kapot gaat, maar het schakelt niet altijd even soepel. Verder is het een heerlijke motor hoor, zeker als het je eerste is. Je kunt rustig en beheerst toeren, maar als je boven de 7 a 8000 toeren komt dan gaat ie er toch echt goed vandoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Volgens de specs heeft 'ie z'n max koppel rond de 11k toeren, dan issie wel rap ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Vriendin/vrouw klinkt niet interessant dus is het maar de lady ?
Waar gaat het toch heen met dat Nederlands....

Overigens heb ik mn NX verkocht en word ie zaterdag opgehaald (alst goed is, maar daar heb ik wel enig vertrouwen in).

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

4x2 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:33:
[...]

Vriendin/vrouw klinkt niet interessant dus is het maar de lady ?
Waar gaat het toch heen met dat Nederlands....

Overigens heb ik mn NX verkocht en word ie zaterdag opgehaald (alst goed is, maar daar heb ik wel enig vertrouwen in).
Wie heeft het hier over vriendin/vrouw? Kan ook z'n dochtertje wezen, je moet er tenslotte zo snel mogenlijk mee beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Capo schreef op woensdag 27 december 2006 @ 08:44:
Mooi spul dan! Is niet verkeerd! Als je type hebt ofzo wil ik het wel eens proberen op de pekelfiets :)

1 kleine sidenote : Op het moment dat je je ketting invet (met wat dan ook) heb je ook de kans om hem te inspecteren, hier zou ik geen 750km mee wachten maar met regelmaat doen.

Ik ben trouwens niet te spreken over ketting spray normaal gesproken, ben meer voor kwast met vet :)
Het spul heet dus Tri-flow en er zit 500ml in die bus. Ik heb alleen geen idee waar je het kunt kopen.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/steffie/images/got/tri-flow_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/steffie/images/got/tri-flow_02.jpg

Zoals je op dat tweede plaatje ziet is het onder andere voor gebruik op kettingen met o-ringen. Het is dus ook niet slecht voor je o-ringen.

Van dit goedje kan je natuurlijk wat in een bakje spuiten en het dan met een kwast aanbrengen.

Site van fabrikant: http://www.triflow.co.uk/industrial.html

[ Voor 9% gewijzigd door Steffie op 30-12-2006 16:24 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Jeroen_Tielen schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:46:
[...]

Hahaha glimmende kant boven ja ;) Alleen word dat lastig aangezien hij zwart gespoten gaat worden ;) (weinig glimmends dus :()

Komend jaar met de lady? Vet hoor. Mijne wilt ook dolgraag. Maar ze heeft pas net een paar maanden der rbw en moet dus eerst maar eens een beetje leren rijden. Waarschijnlijk volgend jaar (2008) beginnen in MSL groep 1. En dan langzaam opbouwen.
Zwart.. enigste goede kleur (zwarte zijn sneller he :+ )

Ja "vriendin" :+ rijd nu jaartje, heeft al aardig wat progressie geboekt en nu rustig aan verder met idd een groepje 1 en rustig eens aankijken of we het beide leuk vinden en of mijn gezondheid het toelaat.
Eerst VRO 1 :)

4x4 : Lady klinkt wat liever, meer respect vol als vriendin/vrouw/wijf/scharrel :+ (gefeliciteerd met de verkoop overigens van de nx)

En dochters.. wil diegene die dat zei heeeeel gauw zijn/haar mond gaan spoelen :X

Steffie : Thanks! Ik ga het eens opzoeken gezien ik wel wat mensen ken die er aan zouden moeten kunnen komen. Wil het wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ik ben weer in de randstad!

Ben drie dagen wezen toeren bij een vriend in Zuid-Limburg, ongeveer 1100km gemaakt (waarvan helaas 480 op de snelweg heen en terug). Jezus, wat is dat mooi daar die wegen 8)7 _/-\o_
Ook echt goed om beter te leren sturen.. en niet-horizontale-wegen was ook een nieuwe ervaring :P
Hij reed op een Transalp, dus we hebben ook nog de offroad kwaliteiten van mn zephyr kunnen testen hehe. Niet echt gek gedaan hoor, maar wel beetje over baggerweggetjes gereden, ook best leuk om even te spelen. 95% was echter op mooie bochtige wegen :9

Op gegeven moment reed zn pa nog een stuk mee op zn 1100cc Pan. Die hebben we nog af kunnen schudden in een stuk waarbij de bochten kort genoeg op elkaar kwamen :D
Van de zomer weer!! Kan niet wachten :*)

Plaatjes (amper groter dan in browser, resized en jpegged met paint :X )
Enigszins smerig:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v293/Smiling_Pitbull/smerig.jpg
Wat een lak!
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v293/Smiling_Pitbull/smerig2.jpg
Uitzicht
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v293/Smiling_Pitbull/uitzicht.jpg
Met Sven
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v293/Smiling_Pitbull/uitzicht2.jpg
Dialect
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v293/Smiling_Pitbull/dialect.jpg
Dat stond naast deze brouwerij (Brand):
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v293/Smiling_Pitbull/bronvanvreugde.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 20:23
Zo.. leuk tochtje gedaan dus zo te zien!

Kijk, dit is dus waarom mijn motor lekker binnen op de heftafel blijft staan..
Al heb ik gisternacht nog even een ritje gemaakt.. lekker rustig op de weg midden in de nacht ;) Rijdt klote op 1 wiel in het donker.. als de koplampen naar de lucht wijzen zie je niet meer waar je heen gaat.. misschien een spot onderin mijn kuip monteren ofzo? 8)7
95% was echter op mooie bochtige wegen
Leuk die bochtige weggetjes, maar er is gewoon GEEN grip met dit weer. Met aanremmen/terugschakelen voor een bocht of rotonde kwispelde de motor constant met zijn staart.. banden komen gewoon niet op bedrijfstemperatuur. ;( Het moet echt snel weer zomer worden en >15 graden..

[ Voor 54% gewijzigd door FragDaddy op 31-12-2006 01:19 ]

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Gisteren naar een verjaardag..

mevrouw teacher "ik wil op de motor!"
ik: "ok".

Ritje van ehh.. 3 kwartier door de polder, komen we daar aan "huh? zijn jullie gek ofzo... Er is weeralarm hoor"... owh..... :?

Gewoon meegegeten en gisteravond terug. Dik een uur over gedaan en ik ben duidelijk niet meer gewend om met zulk slecht weer te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

leuk hea limburg :)

Waar jij in die buurt roundtourd/raced met de motor daar rij ik wel vaker op de fiets, zo ontzettend mooi die omgeving en zo leuk om in te rijden :)

En over de brand bier brouwerij, daar moet je echt eens een rondleiding hebben, dat is best leuk, de proeverij dagen zijn ook wel leuk maar niet als je nog moet rijden. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Joopieboy op 31-12-2006 12:47 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

btw..

Wel nuttig beziggeweest de afgelopen paar dagen:
Afbeeldingslocatie: http://img295.imageshack.us/img295/9628/img2689xq6.jpg
Uitgelopen krukaslager :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
oei oei teacher.. dat is werk aan de winkel.

smiling : das schoen he da limburg ? hetste maastrich geziën? :+

Limburg is onwijs lekker rijden in de zomer, jammer van de zondag mensjes (voetgangers/fietsers, etc :P )

fragdaddy : foei met je fiets in de pekel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja was echt heel mooi. Ook nog in Maastricht geweest ja.
Was echt komisch, ben twee keer wezen stappen met vrienden van die vriend daar.. gaan ze echt dialect lullen, verstond ik dus echt maar 10% van 8)7

Over die foto van de lak: dat is maar modder hoor... is er allang weer afgewassen :>
Sommigen hier laten de motor volgens mij echt alleen uit in de mooiste weersomstandigheden en daar heb ik geen motor voor.. ik wil rijden. Schoonmaken achteraf vind ik niet vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Limburg is prima rijden. Mijn eerste motorvakantie (toen nog op een cb450n) was naar vaals :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Limburg is leuk rijden. Volgende keer door naar de Norschleife ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Vaals is een leuk circuitje berg op en af :P

Nordschleife kan, maar waarom niet direkt Vogezen voor een paar dagen en dan Swarchwald *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
't Zwarte Woud is vooral leuk als het niet regent ;)
Was paar jaar terug aan de Tietensee. Machtig mooi motor parcour daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:30

MagicTempest

Fly pig!

* MagicTempest gaat zometeen zijn motor ophalen.
Eindelijk weer een motor na 2 maanden zonder te hebben gezeten :)

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Wat is het geworden? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Tieten ? :+

Ach regen heeft ook wel een leuk ietsom in te rijden, sinds ik woon-werk doe vind ik het allemaal wel leuk, hoewel droog natuurlijk het leukste is.

maaruh.. Magic : Tell us! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

:^

Vertel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:30

MagicTempest

Fly pig!

Ik had toch al verteld dat het een fz6 fazer zou worden?

Anyways, dat is het dus geworden. Een fototje komt snel

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Riep iemand daar tieten zonder pics :? :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

MagicTempest schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:28:
Ik had toch al verteld dat het een fz6 fazer zou worden?

Anyways, dat is het dus geworden. Een fototje komt snel
Ik lees niet.. ik kijk alleen plaatjes...

* teacher vraagt zich af waar die tieten blijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
wat nog meer tieten ?

Teacher hoe is het met je blokje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Tieten zijn net als pk's, nooit genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 19:02
Chevy454 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:52:
[...]

Tieten zijn net als pk's, nooit genoeg :+
Mijn GS heeft 2 Tieten wil ik best wel een foto van posten hoor.

Of bedoelde je toch andere Tieten?

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Yamy_Daffy schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:21:
Mijn GS heeft 2 Tieten wil ik best wel een foto van posten hoor.

Of bedoelde je toch andere Tieten?
We zijn jonge honden hé. Hangtieten zeggen ons niets :P

* Chevy454 heeft net verplichte hoge kwaliteits motorliteratuur besteld :Y
Joe Bar 1 tot 6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Even een vraagje over motorbokken (paddockstands).
Ik heb totaal geen ervaring met de verschillende vormen van motorbokken dus wil ik graag even jullie mening horen.

Wat is handiger:
- een set van een losse voor en een losse achterbok (een onder de achterbrug en een onder de voorvork). In Duitsland te krijgen voor 80-90 euro.
- of een middenbok (aan het frame), zoals op deze pic te zien. In NL te krijgen voor 70 euro:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.bindels/stand1.jpg

Eventuele goedkope adresjes (bij voorkeur omgeving Eindhoven) zijn ook erg welkom :P

[ Voor 8% gewijzigd door ZiegoM op 02-01-2007 22:57 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogue
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-12-2023
Chevy454 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:41:
[...]

* Chevy454 heeft net verplichte hoge kwaliteits motorliteratuur besteld :Y
Joe Bar 1 tot 6 :P
Vandaag deeltje 1 aangeschaft; enige die er nog niet tussen stond. Bijna verplichte literatuur :).

CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
ZiegoM schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:56:
Even een vraagje over motorbokken (paddockstands).
Ik heb totaal geen ervaring met de verschillende vormen van motorbokken dus wil ik graag even jullie mening horen.

Wat is handiger:
- een set van een losse voor en een losse achterbok (een onder de achterbrug en een onder de voorvork). In Duitsland te krijgen voor 80-90 euro.
- of een middenbok (aan het frame), zoals op deze pic te zien. In NL te krijgen voor 70 euro:

[afbeelding]

Eventuele goedkope adresjes (bij voorkeur omgeving Eindhoven) zijn ook erg welkom :P
Zo'n midden bok heb ik ,met 4 assen, werkt prima. Misschien dat ik hem weg doe maar weet ik nog niet zeker. Staat erg erg stabiel en is goedkoper als 2 lossen. Voordeel is ook dat je hem in je eentje kunt op bokken heel gemakkelijker.

Hmmz twijfel nu nog meer om hem toch maar niet weg te doen :P

ff goed 2de hands zoeken en kijk ff dat iemand die assen voor je kan draaien goedkoop ;)

Joe bar is net als lethal weapen en die hard series.. de eerste 3 zijn goed maar daarna word het vlug minder.. heb ze tot 5 of 6 geloof ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door Capo op 02-01-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

ZiegoM schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:56:
[afbeelding]

Ik heb volgens mij nog een achterbrugbok en balhoofdbok liggen, zal morgen wel eens kijken als ik dr aan denk, gebruik ze toch niet (en als ik ze wel een keer nodig blijk te hebben haal ik wat oud ijzer en het lasapparaat tevoorschijn)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
he 4x2, is je nx opgehaald afgelopen weekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Yeppa :)
En het geld is ook meteen de deur weer uitgevlogen voor een canon eos 10d met 2 lenzen :P

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

4x2 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:35:
[...]

Ik heb volgens mij nog een achterbrugbok en balhoofdbok liggen, zal morgen wel eens kijken als ik dr aan denk, gebruik ze toch niet (en als ik ze wel een keer nodig blijk te hebben haal ik wat oud ijzer en het lasapparaat tevoorschijn)
Ik heb wel intresse in je balhoofdbok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik ga zaterdag naar Louis.de en polo-motorrad.de , ook ff voor balhoofd bok kijken o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Het kriebelt om een KLR650 te kopen :X

Ik heb er net 1 gevonden tegen een schappelijke prijs. Alleen wordt het thuis wel IETS te druk met al die KLR's. Voordeel wat ik dan heb ik dat ik wel wat reserve onderdelen heb zoals een frame, een tank, een cilinder(kop).

Klote dilemma's, nu vind ik weer een KLR650A :( Had het niet 2 maanden geleden of over 5 maanden kunnen zijn? Nee, het moet nu net als de kelder een grote puinhoop is door de Vmax / verbouwingen :'(

* Chevy454 gaat eens met zijn pa spreken voor zijn goedkeuring betreffende stalling.
Ja pa euh.. hier een fles wijn... zeg euh... nog een glas wijn.... zeg euh kan ik nog een....nee? Nog een glas wijn... Mag ik het nu doen...?

Hoeveel kost het huren van een loods? :+

[ Voor 73% gewijzigd door Chevy454 op 03-01-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Capo schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:48:

Teacher hoe is het met je blokje ?
Spulletjes besteld bij draganfly (in nederland is er bijna niks voor te krijgen). En dus even wachten op de postbode.

Verder ben ik mij nog even aan het beraden of ik dit carter hou (bij ariel zijn de carters altijd een set).
Dat betekend het lager vastzetten met een 2 componentenpapje en een uitgescheurd stukje schroefgat laten lassen en opnieuw tappen.

andere optie is een andere carterset. Maar ik weet alleen VG en NH carters, en die hebben een andere krukas...

Wat ik nu eerst aan het doen ben is de boel eens goed schoonpoetsen met TSP*. Er zit een hoop vette bagger aan de fiets, en sludge in het carter.

*teacher's super poets (wasbenzine, lampenolie, restje sae50 olie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
teacher schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:04:
(bij ariel zijn de carters altijd een set).
Het moet altijd een set zijn ivm de lijnboringen ;)
Dat betekend het lager vastzetten met een 2 componentenpapje en een uitgescheurd stukje schroefgat laten lassen en opnieuw tappen.
Dat met 2 componenten vast zetten lukt vast wel maar dat lassen van het carter? Hangt tuurlijk af wat je bedoelt :)
andere optie is een andere carterset. Maar ik weet alleen VG en NH carters, en die hebben een andere krukas...
Leuk die opties welke eigenlijk geen opties zijn hé :P

Voor mijn KLR650A1 carter bestaat geen krukas meer. Dus moet ik aan een ander carter en een nieuwe krukas wat geen optie is want dan passen andere dingen weer niet :P De prijs daarvan is overigens net zo kostelijk als een 2de handse KLR op de kop proberen te tikken (wat ik net vind uiteraard op het moment dat het niet goed uitkomt :( )

Een krukas laten draaien is ook een optie maar dat duurt lang en kost nog meer geld vermoed ik. Het is samengestelde krukas dus moet je beide wangen meteen doen want anders heb je een probleem met de boringen voor de kruktap en gaat de krukas oscilleren waarbij je nog sneller dat lagertje kunt vervangen.

[ Voor 13% gewijzigd door Chevy454 op 03-01-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

aanschouw en huil:

Afbeeldingslocatie: http://img351.imageshack.us/img351/1994/img2690wq3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/6135/img2691qd0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img110.imageshack.us/img110/9274/img2692ri0.jpg

kan er ook nog wel bij.... g$%^^dver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 16-06 11:58
Is je cardan naar de filistijnen? If so.. duur grapje :o

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Kruiskoppeling naar de zak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
teacher schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:33:
aanschouw en huil:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

kan er ook nog wel bij.... g$%^^dver.
Hmm das klote voor je.

Ook voor mij ben ik thuis relaxt achter de computer zie ik ineens weer me werk voor me 8)7

(spie banen nog wel ok? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

spiebanen wel ok idd, maar dit is niet te reviseren.

Nieuwe as dus:
Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/3834/img2694oz7.jpg

Alleen die wil mijn swingarm niet in :(

Ik verdenk deze rand:
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/1134/img2696po7.jpg
Ik denk dat jongere K's dit niet hebben en dat daardoor de as iets "dikker" kan zijn.
typenummer is hetzelfde though...

*zucht.. morgen weer een dag.

oh ja... €221,81 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Katjing zeggen we dan.........

ZIt niet echt mee he.. sorry als ik het niet gezien heb maar wat voor motor gaat het om ?

[ Voor 5% gewijzigd door Capo op 05-01-2007 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Dit gaat om mijn woeste en onverslijtbare K75 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 01:50

DinX

Motormuis

Grmbl, weet iemand waar je van die windscherm verhogertjes kan krijgen (online evt ?) ?
Dus wat je zo boven op je scherm klikt zodat hij wathoger is en wat meer afbuigt.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Van de week voor het eerst weer op de motor naar werk geweest, motor had dus te lang stil gestaan, dus accu was leeg, dus dat werd aanduwen (meteen ochtendgymnastiek ;) )
Ik had er eigenlijk aan moeten denken en hem in de oplader moeten zetten maar ja..

Gister ging het super lekker hoewel ik wel even kramp in mijn heup kreeg (vraag mij ook niet hoe dat kan), zelfs linkervoet direct aan de grond ipv eerst rechts dan links ging automatisch (bij stoppen).

Vandaag wat minder, denk ik een beetje meer gespannen gereden omdat het een beetje miezerde en ik op een onbekende weg reed (ander kantoor dan normaal)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 08:39:
sorry als ik het niet gezien heb maar wat voor motor gaat het om ?
teacher + cardan = vliegende baksteen ;)
teacher schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:26:
Dit gaat om mijn woeste en onverslijtbare K75 ;)
He ain't so though now is he :? >:)
Misschien is het wel een zachte steen met baksteen aspiraties? >:)

Over 3 weken moet ik hetzelfde doen en hoop hiet hetzelfde tegen te komen. Zou immers betekenen dat ik een BMW rijd :+

* Chevy454 gaat bellen voor een XR600SM van 1990.
* Chevy454 moet een 1 cilinder supermotard street hooligan hebben.
Gisteren 15km met de trapfiets in de koude gefietst. Leuk in de zomer in een t-shirt enzo maar onder deze omstandigheden niet. Een brommertje voor erbij is altijd leuk :+

[ Voor 28% gewijzigd door Chevy454 op 05-01-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Woei, vanochtend een supergaaf Rickman zitje gescoord :9~
Zo'n zitje dus, heb ook dezelfde tank en dat wordt erg gaaf op mijn XS'je :9
Afbeeldingslocatie: http://www.gewan.demon.nl/cbdunstall.jpg
Chevy454 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:39:
* Chevy454 gaat eens met zijn pa spreken voor zijn goedkeuring betreffende stalling.
Pa, kunnen we even wat onderdelen ophalen? "Isgoed" Owja, we moeten wel een karretje meenemen want er hangt nog een motor aanvast. Heeft al twee keer gewerkt :P

[ Voor 20% gewijzigd door Clithopias op 05-01-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
ToolkiT:
Gister ging het super lekker hoewel ik wel even kramp in mijn heup kreeg
Is normaal, althans ik heb dat ook als ik een week niet heb gereden :P
Dus zo gek is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Chevy454 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:21:
* Chevy454 gaat bellen voor een XR600SM van 1990.
Afbeeldingslocatie: http://motor.chevy454.net/XR600SM/Chevy454/links.jpg
Afbeeldingslocatie: http://motor.chevy454.net/XR600SM/Chevy454/linksvoor1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://motor.chevy454.net/XR600SM/Chevy454/linksvoor2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://motor.chevy454.net/XR600SM/Chevy454/alternator.jpg

Afbeeldingslocatie: http://motor.chevy454.net/XR600SM/Chevy454/dipshit.jpg
* Chevy454 moet heeft een 1 cilinder supermotard street hooligan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
feli! Leuk ding, stuurt 't goed?
En wheelies zijn nu appeltje-eitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

heb je je ogen gephotoshopt? of kijk je echt zo vaag uit je doppen? ;)

p.s. geinig fietsje

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Is de vorige eigenaar van dat ding. We zijn op enkele kleinigheden nog niet rond met de koop maar daar heb ik wel vertrouwen in :) En remmen doet die wel goed ja. Met mijn kloten tegen de tank op :o

[ Voor 20% gewijzigd door Chevy454 op 05-01-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Heej Chevy heb jij altijd zo'n wazige blik?

Of is dat het nieuwe type pinlock? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Vet hoor David, erg erg vet :) Ik kom graag keer test rijden :)

Ow mijn gsxr 1000 heeft weer wat modificatie's..

- Wp achterschokdemper met hydreaulische veervoorspannig en verzwaarde Wilbers veer.

- Matris progressieve stuurdemper

Nu nog nieuwe banden en Kenteken(bpm) is ook wel handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Yamy_Daffy schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:11:

Of is dat het nieuwe type pinlock? :+
tis de whiskey!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Yamy_Daffy schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:11:
Nogmaals, ik ben het niet op de motor :)
Ik heb een iridium vizier, juist om zulke dingen te voorkomen :+
Smerig man whiskey :r Doe mij maar whisky :+

Wie maakt een nieuw deel aan?:)

[ Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 05-01-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
* Chevy454 heeft last van Studie Ontwijkend Gedrag en als dat niet genoeg is: het jaarlijks terugkerende Motor Afkick Syndroom.

Om dat laatste kracht bij te zetten:
Vmax verbouwen
XR600 / KLR650 aankopen
Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 8 - klustijd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Daar dus maar verder.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.