@moneta, is er een programma waarmee ik kan aantonen wat ik dan voor pc heb/geheugen?
toch wel typisch:S
toch wel typisch:S
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ze adverteren alleen verkeerd:Moneta schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:21:
Dus of Nutrius heeft je een 1013 verkocht en ze hebben zelf geen idee waar ze het over hebben of je hebt je vergist in het model
Geen idee, maar volgens mij is dit toch echt wel de S270, en niet de S271. Dat DDR2 is dus gewoon een foutje / slechte marketingstruck.Technische Ausstattung:
12.1" TFT WXGA, 1280 x 800 Colour-Shine
AMD® Mobile TurionTM 64 MT30 Prozessor
ATI® RS480 (Grafik integriert)
512 MB DDR2-667 (1x512)
[ Voor 5% gewijzigd door mithras op 23-02-2007 22:54 ]
That's the way the cookie crumbles.
Verwijderd
Goud is geen geld
[ Voor 89% gewijzigd door Thandor op 28-02-2007 23:40 ]
[ Voor 10% gewijzigd door DeNB3rt op 26-02-2007 11:49 ]
Tja, wat wil je: er zitten maar heel kleine speakertjes in het display er daar komt geen bas uit ofzo. Van een ongelijke geluidssterkte tussen de L/R speakers heb ik echter geen last op m'n S262. Voor een beter output zou je evt de optical out kunnen gebruiken die in de koptelefoonaansluiting zit. Hier heb je wel een Toslink naar 3.5mm jack converter voor nodig.DeNB3rt schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:38:
Is het bij anderen ook zo, dat bij de S271, het geluid uit de speakertjes redelijk slecht is? Waarmee ik wil zeggen, dat je de balance moet verdraaien naar L of R om een 'beter' muziek geluid te hebben van je mp3's?
edit, alsook via de lineout is het signaal slecht
_██_
(ಠ_ృ)
dankje, maar het gaat hem niet over de kwaliteit van de speakertjes, daar kan ik mee leven, maar het is het signaal dat de soundcard verlaat (dus naar de speakertjes en naar de line out). Ik kom er echt knettergek van, als het signaal centraal staat (dus links en rechts 50%) is het net of het een brak gecodeerde mp3 is, doe ik het signaal naar 100% links of rechts, dan is het nog 'acceptabel'. Het is dus net of er iets ontbreekt aan de geluidsdoorvoer. Dit heb ik voor zowel voor bij winamp als windows media player, sony vegas, windows movie maker, etc. Enkel bij de software van realtek zelf (met die 3d geluiden bij) werkt het welAtomsk schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:10:
[...]
Tja, wat wil je: er zitten maar heel kleine speakertjes in het display er daar komt geen bas uit ofzo. Van een ongelijke geluidssterkte tussen de L/R speakers heb ik echter geen last op m'n S262. Voor een beter output zou je evt de optical out kunnen gebruiken die in de koptelefoonaansluiting zit. Hier heb je wel een Toslink naar 3.5mm jack converter voor nodig.
_██_
(ಠ_ృ)
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Goud is geen geld
Verwijderd
Verwijderd
yep, probeer wpa_supplicant maar eens.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:42:Maarehm, het enige wat niet direct werkt onder linux is de UT-wireless, die werkt met secureW2. Ik heb er al wat uurtjes tijd in zitten, maar SuSe wil het maar niet snappen.
Iemand suggesties?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| network={ ssid="WLAN" key_mgmt=IEEE8021X auth_alg=OPEN eap=TTLS phase2="auth=PAP" identity="studentnummer@utwente.nl" password="jeUTwachtwoord" ca_cert="/etc/wpa_supplicant/UTwente.pem" } |
[ Voor 32% gewijzigd door Superboer12 op 28-02-2007 19:50 . Reden: config toegevoegd ]
Infinitus est numerus stultorum
Naar mijn weten is de Core Duo T2050 zuiniger en ook sneller dan de Sempron 3400+. Zowieso is de Core Duo van een nieuwere architectuur. Volgens mij heeft THG laatst iets gepubliceerd van mobiele CPU's tegen elkaar.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:34:
In de S270 zit een sempron 3400+ en in de S262 een Core Duo T2050 / 1.6 GHz.
Nu zou ik graag willen weten of een van deze processoren beduidend beter is of dat ze niet zoveel van elkaar verschillen qua prestaties.
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op deze vraag heeft. I.i.g. alvast heel erg bedankt!!
Goud is geen geld
Gebruik zelf geen Vista op m'n laptop maar weet dat er een beta versie is voor Vista:SuperBoswachter schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:55:
Ah er zijn hier dus ook UT studenten, is er toevallig ook iemand die WLAN werkend heeft gekregen onder Vista. secureW2 werkt namelijk niet.
Thanks dan ga ik me daar volgende week eens even mee vermaken. Denk dat XP dan op de laptop er niet meer naast hoeft. Dit was eigenlijk het enige probleem dat ik met vista had op de S262.Superboer12 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 05:40:
[...]
Gebruik zelf geen Vista op m'n laptop maar weet dat er een beta versie is voor Vista:
http://www.securew2.org/forum/viewtopic.php?t=502
Verwijderd
Uitfilteren met een equalizer?willy486 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:37:
hi,
moet vanavond op een feestje draaien met de s262, en nu al eens een soundcheck gedaan, hij geeft zo'n hoog gefluit weer![]()
iemand een idee wat ik daaraan kan doen?
btw ik zocht op google en ik kwam hier uit
Verwijderd
Hmm maar nog steeds geen werkende speedstep onder vista...Jeroennl schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:14:
En daar is hij dan de 2.70 bios voor de S262 het led probleem zou hiermee opgelost moeten zijn.
http://www.msi.com.tw/pro...etail.php?UID=618&kind=11
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Haha, heb net gister MSI gemaild hierover.Jeroennl schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:14:
En daar is hij dan de 2.70 bios voor de S262 het led probleem zou hiermee opgelost moeten zijn.
http://www.msi.com.tw/pro...etail.php?UID=618&kind=11
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Goud is geen geld
_██_
(ಠ_ృ)
Moneta schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:31:
Er is niks kapot.
Verwijder de batterij en stroom kabel, steek de stroomkabel erin en start hem op zonder batterij. Nu laad ie wel
Hij WERKT!!!!!!!Lex_brugman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:31:
Wat je ook kan proberen is de accu eruit halen zonder dat de adapter aangesloten is en dan weer de accu erin doen, dit helpt iig tegen het niet opnieuw kunnen installeren (heb het bij een s262 en een s270 gezien)
Goud is geen geld
..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..
Ik had geen last van gefluit, maar wel van ruis. Deze ruis verdween toen ik in de geluidsopties "CD volume" en "PC beep" op mute zette.willy486 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:37:
hi,
moet vanavond op een feestje draaien met de s262, en nu al eens een soundcheck gedaan, hij geeft zo'n hoog gefluit weer![]()
iemand een idee wat ik daaraan kan doen?
btw ik zocht op google en ik kwam hier uit
Vertaling:Superboer12 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:37:
hmmm mijn Japans is nogal slecht, maar verise 7.02?!?
is dat een beta ofzo?
eronder staat ook nog v2.3, die lijkt dan weer eeuwen oud.
_██_
(ಠ_ృ)
Waar zie je die voor 550?whiteguy schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:44:
Heeft iemand per ongeluk al een vergelijking gevonden tussen de megabook s2xx en de s310 ?
Zeker de barebone variant van de 310 met dvd brander, wlan en bluetooth die in Duitsland voor E550 de schappen in gaat lijkt me erg interessant.
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
JAJ!!!Moneta schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:17:
Druk op Del tijdens booten en ga je bios in, druk op F9, ok daarna F10 en Save and exit, na restart in windows zou die zelf aangeven dat hij drivers heeft gevonden en doet deze installeren...
Goud is geen geld
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat is de chip van de S270 dan? Ik wil graag de S270 hebben, al ligt de overweging met name nog te wachten op de chip van het wireless kaartje.gambieter schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:25:
- bereik van de WLAN is matig vergeleken met mijn andere laptop (Dell 510m met Intel 2200bg)
s270 weet ik niet, maar mijn s271 heeft een Realtek Ralink RT2500 chip. Echter, de standaard drivers van Realtek werkten niet, dus het zou wel een modificatie voor MSI kunnen zijn. Ik gebruik nu trouwens de WZC van Windows.mithras schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:41:
[...]
Wat is de chip van de S270 dan? Ik wil graag de S270 hebben, al ligt de overweging met name nog te wachten op de chip van het wireless kaartje.
Verder dan "Built-in 802.11 b/g WLAN card" van de MSI site en TS kom ik niet, maar ik wil wel weten of het autodetected wordt door Ubuntu Linux
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 11-03-2007 02:47 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mm, ok. Ik zie op ubuntuforum.org dat het niet heel veel problemen oplevert. Zolang MSI de chip heel heeft gelaten zal het wiki artikel wel uitkomst bieden. Bedankt voor de infogambieter schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 14:10:
[...]
s270 weet ik niet, maar mijn s271 heeft een Realtek RT2500 chip. Echter, de standaard drivers van Realtek werkten niet, dus het zou wel een modificatie voor MSI kunnen zijn. Ik gebruik nu trouwens de WZC van Windows.
Natuurlijk (waarom ook nietEdit: even verder gezocht, en het gaat om de MS6855B (MP54GBT2) Combo Mini PCI card. Als je de driver download van de MSI site, dan staat het in de filenaam. Misschien ook voor de s270?
*grin* nee, ik bedoelde dat je met de bestandsnaam van de Windows driver informatie kan krijgen. Daar stond namelijk de MS6855B in de filenaammithras schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 14:29:
[...]
Mm, ok. Ik zie op ubuntuforum.org dat het niet heel veel problemen oplevert. Zolang MSI de chip heel heeft gelaten zal het wiki artikel wel uitkomst bieden. Bedankt voor de info
[...]
Natuurlijk (waarom ook niet) is Linux unsupported, dus met een XP / Vista driver kan ik weinig
De positionering van de LAN poort is idd niet ideaal. Muisje zit op de linkerpoort dus dat gaat nog wel goed. Ik gebruik vrijwel altijd wireless, dus dan is het niet zo'n probleem. Dat de batterij snel ontlaadt kan ik nog niet bevestigen, maar het is in elk geval minder goed dan bij mijn Inspiron 9100 laptop. Die kan dagen aan de netstroom hangen en op 100% blijven. De MSI zit na een halve dag inderdaad al niet meer op 100%. Ik weet niet of de Dell 'cheat' door telkens die ene procent bij te laden.. (zou niet goed zijn in elk geval, want dat kost een hoop laadcycli).gambieter schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:25:
Mooi review, Frank. Je bevindingen komen goed overeen met die van mij met mijn s271 (Sempron3400+). Die heeft een singlecore processor, maar wel een 5400rpm disk, en een wat betere grafische kaart (x1150).
Paar kanttekeningen:
- De plaatsing van de USB en modem/LAN poorten is niet ideaal.
- De 4 cels batterij is relatief zwak, daar haal ik niet veel meer dan 1.5-2 uur mee
- Er vind relatief veel "lekkage" plaats, dusdanig dat de batterij soms wel 10-20% ontladen is na overnacht laten staan. Weet niet hoe dat bij jouw s262 is?
- bereik van de WLAN is matig vergeleken met mijn andere laptop (Dell 510m met Intel 2200bg)
Maar een genot om mee te sjouwen
Goud is geen geld
Is ook logisch dat de realtek drivers niet werken, de RT2500 is namelijk een Ralink, niet Realtek. (http://www.ralinktech.com/ralink/Home/Support/Windows.html en http://www.ralinktech.com/ralink/Home/Support/Linux.html)gambieter schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 14:10:
[...]
s270 weet ik niet, maar mijn s271 heeft een Realtek RT2500 chip. Echter, de standaard drivers van Realtek werkten niet, dus het zou wel een modificatie voor MSI kunnen zijn.
...
[ Voor 36% gewijzigd door Lex_brugman op 10-03-2007 19:40 . Reden: linkje toegevoegd ]
* gambieter gaat nu met het schaamrood op de kaken naar bedLex_brugman schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:37:
[...]
Is ook logisch dat de realtek drivers niet werken, de RT2500 is namelijk een Ralink, niet Realtek. (http://www.ralinktech.com/ralink/Home/Support/Windows.html en http://www.ralinktech.com/ralink/Home/Support/Linux.html)
Zou je hier niet een dumpje van kunnen maken en ergens een beetje ftp ruimte geven? Evt wil ik dat ook wel doen anders als je hem naar mij toemaild.gerritvt schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:15:
ik heb hier een nieuwe msi s262 type S262B-274NL met windows vista voorgeinstalleerd.
speedstep werkt, de bios versie is: A1057IMS V7.02 01/05/07.
[ Voor 6% gewijzigd door SuperBoswachter op 13-03-2007 17:28 ]
Heb hem net erop geflashed bij mij en werkt prima, geen verschil op het eerste gezicht (had ook geen problemenSuperBoswachter schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:24:
[...]
edit: hoeft niet meer, hij staat bij msi op de site nu
Verwijderd
Had ook geen problemen met XP, maar aangezien ik binnenkort toch Vista er op ga zetten wilde ik wel graag deze bios hebben en wie weet is er stiekem nog wel iets verbeterd. Ik gebruikte nog steeds de tweede bios die ze uitgebracht hebben.Lex_brugman schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:37:
[...]
Heb hem net erop geflashed bij mij en werkt prima, geen verschil op het eerste gezicht (had ook geen problemen).
Lol, PCI? you wish!Moneta schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:26:
De S271 die ik hier heb heeft gewoon PCI, geen Mini PCI.. zal dus niet passen denk ik
[ Voor 15% gewijzigd door McKaamos op 14-03-2007 14:59 ]
een mini pci zou zelfs niet passen alsk de pinnetjes tel, op de mini pci zitten er dubbel zoveel.De MSI S271 is gebaseerd op de AMD Turion 64X2 Dual Core processor, heeft een Super Glare beeldscherm. 80 GB HDD, 1G DDRII, Gigabit LAN + 802.11b/g WLAN, een PCI Express Cardslot, een 8 cell batterij en weegt slechts 1.9 kg.
Er zit op de s271 inderdaad een PCI-express slot, bij de kaartlezer. Garanderen dat het past, dat is helaas niet te doen...DeNB3rt schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:46:
[...]
een mini pci zou zelfs niet passen alsk de pinnetjes tel, op de mini pci zitten er dubbel zoveel.
Dus, wie kan mij even bevestigen dat dit kaartje past:
http://cgi.benl.ebay.be/G...goryZ132111QQcmdZViewItem
dan hebk een uber laptop, klein kabeltje met antenne monteren aan men scherm
Cardslot ja, aan de linkerkant van je laptop, das een ExpressCard slotDeNB3rt schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:46:
vreemd, net wat zitten zoeken:
[...]
een mini pci zou zelfs niet passen alsk de pinnetjes tel, op de mini pci zitten er dubbel zoveel.
Dus, wie kan mij even bevestigen dat dit kaartje past:
http://cgi.benl.ebay.be/G...goryZ132111QQcmdZViewItem
dan hebk een uber laptop, klein kabeltje met antenne monteren aan men scherm
[ Voor 88% gewijzigd door DeNB3rt op 14-03-2007 16:29 ]
S271 heeft een Express CardslotDeNB3rt schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:25:
wat is het nu?
edit, lijkt me ook een pccard slot..
[afbeelding]
en ik tel ook 26 pinnetjes op dat pci express kaartje
[ Voor 16% gewijzigd door McKaamos op 14-03-2007 16:31 ]
De al aanwezige WLAN is wat zwak, dus kan je niet wat arrangeren met een betere opstelling van je WLAN router/access point, zodat je toch signaal hebt in de tuin? Je zegt namelijk niets over de rest van je opstelling.DeNB3rt schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:35:
ok,bedankt, dat moest ik weten.
Mss enige tips voor een usb of kaartje die erin past met goede ontvangst, deftige chipset en niet extreem duur.
De senao's liggen me iets boven men budget eigenlijk...
van dezelfde verkoper op Ebay:DeNB3rt schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:35:
ok,bedankt, dat moest ik weten.
Mss enige tips voor een usb of kaartje die erin past met goede ontvangst, deftige chipset en niet extreem duur.
De senao's liggen me iets boven men budget eigenlijk...
Verwijderd
Heb je de MSI S262B-089NL gekocht? Ik was namelijk in de veronderstelling dat er een 4 cell bij zatfrankknopers schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:17:
......
Eerste indruk
Afgelopen dinsdag kwam de postbode een mooi doosje brengen, de laptop was gearriveerd. Gelijk uitgepakt en dit is wat er allemaal werd geleverd in de kleine doos:
- MSI S262B 12,1" laptop
- Netstroom lader (65W. max)
- Accu (8-cells, 4400mAh)
- Schoudertas met twee gelijke vakken binnenin en 1 vakje voor.
- MSI laptopmuisje (USB, optisch)
- Snelstartgids
- Handleiding
- 3x recovery-CD (NL, EN, FR)
- Windows XP Home licensie
- Schoonmaakdoekje voor scherm
......
Op de doos staat inderdaad S262B-089NLVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:37:
[...]
Heb je de MSI S262B-089NL gekocht? Ik was namelijk in de veronderstelling dat er een 4 cell bij zat. Kun je bevestigen of er een 8 cell bij zit. Bespaard me weer 75 euro
Goud is geen geld
[ Voor 40% gewijzigd door Nordlys op 14-03-2007 19:16 ]
Heb je er nog meer? ;+)jvdgeest schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:01:
Heb sinds zaterdag een MSI S271 (Sempron 2400+, 1 GB DDR2, Ati X1150). Heb 'm goedkoop (599 eur.) via m'n werk weten te krijgen, was het enigste model dat we nog verkochtenZat een mooie tas en muis bij van MSI, en gelukkig ook een 8-cells LI-ion batterij.
Heb er Linux Ubuntu op geïnstalleerd en ben tot nu toe nog érg tevreden!
Oja, jammer dat MSI geen service centers heeft zitten in Scandinavië. Ik ga vanaf augustus een jaar naar Zweden toe, en heb daarom deze compacte notebook gekocht. Als er iets mee gebeurd moet ik hem helaas wel opsturen naar Nederland.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Zit die F3-functie op de C:-schijf? Ik dacht op een aparte partitie, maar goed misschien wel niet dan. In elk geval kan je de C:-schijf weer herstellen naar zijn originele staat door te booten met een CD met de juiste versie van Norton ghost (10 uit mijn hoofd, ik zal later ff kijken), en dan de ghostfile gewoon weer terug uit te laten pakken. In het menu van ghost: local image -> from partition, en dan de juiste bron en uiteraard de juiste bestemming kiezen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:38:
Na 2 maanden zeer tevreden te zijn met de msi s271 heb ik nu een probleempje.
Ik heb de hardeschijven geformateerd via een windows setup cd, toen ie klaar was besefde ik dat ik een grote fout had gemaakt.
Na de bios kreeg je normaal de F3 mogelijkheid om de herstel functie op te starten, alleen die krijg ik nu niet meer omdat ik c: handmatig heb leeg gegooid (stomstom)
Mijn vraagje is nu dus hoe kom ik in mijn herstel functie, ik heb via ghost een backup kunnen maken van die partitie das geen probleem dus alles staat er nog op echter kan ik hem dus niet meer openen om te kunnen herstellen.
Mona weet raad?
Verwijderd
Helaas had ik dat al geprobeers, het was ghost 9julianus schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:44:
[...]
Zit die F3-functie op de C:-schijf? Ik dacht op een aparte partitie, maar goed misschien wel niet dan. In elk geval kan je de C:-schijf weer herstellen naar zijn originele staat door te booten met een CD met de juiste versie van Norton ghost (10 uit mijn hoofd, ik zal later ff kijken), en dan de ghostfile gewoon weer terug uit te laten pakken. In het menu van ghost: local image -> from partition, en dan de juiste bron en uiteraard de juiste bestemming kiezen.
[ Voor 64% gewijzigd door Julian op 15-03-2007 11:19 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 13:33 ]
Mooi zo! Lang leve ghost. Ik heb er al heel wat van gebruik gemaakt, is wel noodzakelijk als je veel overklokt, dat molt altijd je eerste partitie. Erg cool dat MSI het heeft ingebouwd!Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 12:00:
UPDATE
Via de bootdisk van ghost kun je heel gemakkelijk de .gho benaderen en terugzetten was een fluitje van een cent alles werkt weer perfect bedankt voor de tips!
[ Voor 3% gewijzigd door dreester op 17-03-2007 16:32 ]
Zit een Intel 3945abg in. Maar als ik dit topic zo doorkijk is ook daarvan het bereik niet fantastisch. Het hangt echter van je situatie af of het genoeg is, daar is geen algemeen statement voor mogelijk.Digitizers schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:31:
Kan iemand iets vertellen over de wireless chip in de S262? Welke zit erin? Fatsoenlijk bereik? Ik las hier wat berichten dat hij niet zo best zou presteren.
7.02 is de nieuwste versie, dit is ook de eerste bios die officieel vista ondersteund.frozen_fire schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:50:
Er werd hier gezegd dat er een nieuwe BIOS beschikbaar is voor de S262, namelijk versie 2.70. Ik heb momenteel nog versie 2.40 dus ben van plan om naar de nieuwe versie te flashen.
Echter, op de website van MSI vind ik enkel versie 7.02. Is er een verschil tussen 2.70 en 7.02? Of is dit gewoon een andere benaming?
Na v2.70 zijn ze ineens naar 7.02 gegaan.frozen_fire schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:50:
Er werd hier gezegd dat er een nieuwe BIOS beschikbaar is voor de S262, namelijk versie 2.70. Ik heb momenteel nog versie 2.40 dus ben van plan om naar de nieuwe versie te flashen.
Echter, op de website van MSI vind ik enkel versie 7.02. Is er een verschil tussen 2.70 en 7.02? Of is dit gewoon een andere benaming?
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 19:21 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq