Ik heb de ALDI/Medion-versie gekocht.
Zijn er ergens foto's van een opengeschroefde Megabook te vinden? Ik vind ze niet in dit topic, noch met Google. Ik ben nieuwsgierig naar de interne opbouw, maar wil hem niet zelf direct na aankoop al openschroeven...

Wat zit er bijv. achter het roostertje onderop vooraan? Wordt behoorlijk warm!
Ben ik de enige die het 'del' knopje te klein vindt?
Waarom is de powerknop verlicht, maar ook dat ledje onder het touchpad? Die laatste geeft bij dichtgeklapt notebook tenminste aan dat 'ie standby staat, maar een verlichte powerknop is overbodig - zoniet lastig. Ik had liever een toetsenbord-verlichting gehad.
Het matte ALDI-scherm bevalt tot nu toe goed, behalve bij donkere speelfilms: dan is de backlight en kijkhoek en matige zwarting goed merkbaar.
Portable CD-spelers hebben een klapdeksel. Waarom passen ze zoiets niet toe bij notebooks? Ze zouden 'm onder een opklapbare polssteun kunnen wegwerken. Ik vind het lastig dat de lade nu zo ver uitsteekt. Het lijkt mij ook erg kwetsbaar. Plus dat je met een deksel geen uitwerpmechanisme nodig hebt: scheelt kosten en gewicht en energie. Nog mooier zou een externe dvd-speler zijn, met ripsoftware op de PC zodat je iso's of divxjes op je schijf kunt meenemen. Scheelt weer gewicht/energieverbruik/ruimte/lawaai...