Waarom moet het speciaal online zijn, en dan in Nederland? Bol.com heeft iig ook de CE versies. Mijn CE komt trouwens gewoon bij Dynabyte vandaan, dus die hebben ze wel, of iig gehad (staat ook in het verhaaltje dat bij de "normale" NWN2 staat, maar inderdaad niet meer als los product?). Wellicht even bellen of mailen naar die winkels. Verder zou je nog kunnen denken aan cd-wow.nl (niet in Nederland, maar goed) of play.com en dergelijk.DJMurtz schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:19:
Ik heb geen probleem met het spel, wel met het zoeken naar een online winkel in Nederland die het spel verkooptDynabyte heeft alleen de gewone versie, en bij FreeRecordShop staan alle versies nog op 'pre order'... Consoleshop.nl heeft zelfs de gewone versie niet en verder weet ik eigenlijk geen online gameshops...
Hier overigens een L11 female wood-elf druid.
spoiler:
Erg sneu, dat dat druidvrouwtje dat er bijkomt nagenoeg een kopie is van mijn character. Ze zijn in ieder geval wel erg machtig. 2 druids, 2 animal companions, 4 keer stoneskin, magic fangs en de rest van de buffs. En dan nog spontaan summons kunnen casten voor een leger van 6. Met 2 characters alleen al.
Je kunt iig de stukjes tekst lezen per (prestige) class bij character creation of elke keer dat je levelt. Dan weet je wat de class inhoudt. Normaliter zijn prestige classes (en de naam zegt het al) voorbehouden aan leden van ordes, sektes of bepaalde andere groepen. Meestal moet je tot die bepaalde groepen horen, of speciaal getraint worden om in een prestige class te kunnen levellen, maar buiten de Neverwinter Nine (alleen die dacht ik) zijn die voorwaarden niet aan de orde in NWN2. Technisch gezien zijn het gewoon extra classes waarin je al dan niet onbeperkt kunt multiclassen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:26:
Ben nu lvl 8 met een Wizard. Ik moet zeggen dat ik het spel heel erg tof vind, op het moment vetter als WoW maarja weinig aan te down. Kan iemand me kort uitleggen hoe dat zit met die prestige classes of is het meer RTFM![]()
.
Je krijgt dus combo's als monk/shadowdancer of cleric/warpriest, zoals je normaal ook die multiclasses hebt als barbarian/bard of monk/sorceror. Ze hebben alleen vaak wat meer voorwaarden, bepaalde feats, abilities of stats die je moet hebben.
[ Voor 32% gewijzigd door Ozzy op 07-11-2006 11:44 ]
omnia mutantur, nihil interit