[PC] Neverwinter Nights 2

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 8.762 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loop ik net bij de FRS binnen, ligt daar een uitgeklede NWN2 voor €5 :| heb 'm toch maar niet meegenomen, moet nwn1 nog uitspelen, en de expansions. Ow, en de final battle van BG2 :X
zullen we het maar niet over ToB hebben? :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de battles aan het eind wel heel erg moeilijk vergeleken de battles ervoor. toen fietste ik langs elke eindbaas vaak zonder noemenswaardige kleurscheuren en nu zit ik te loaden als een gek bij die reavers. verhouding is een beetje zoek.

ik vind het HEEL irritant dat je meteen naar een locatie met reaver + 6 golems wordt gestuurd zonder even te hebben kunnen switchen van items enzo. ik kijrg die 6 balde golems echt niet kapot...

het is een leuk spelletje nvn2, maar het heeft teveel punten dat het frustreert. dan kap ik er mee om er een paar dagen later weer eens mee verder te gaan.

het haalt het toch niet bij 1 vind ik hoor, terwijl die veel beperkter was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:41:
ik vind de battles aan het eind wel heel erg moeilijk vergeleken de battles ervoor. toen fietste ik langs elke eindbaas vaak zonder noemenswaardige kleurscheuren en nu zit ik te loaden als een gek bij die reavers. verhouding is een beetje zoek.

ik vind het HEEL irritant dat je meteen naar een locatie met reaver + 6 golems wordt gestuurd zonder even te hebben kunnen switchen van items enzo. ik kijrg die 6 balde golems echt niet kapot...

het is een leuk spelletje nvn2, maar het heeft teveel punten dat het frustreert. dan kap ik er mee om er een paar dagen later weer eens mee verder te gaan.

het haalt het toch niet bij 1 vind ik hoor, terwijl die veel beperkter was
Ik heb het eind niet eens uitgespeeld.... Werd me ook een beetje te gek en na 10x herladen had ik het wel gehad. Misschien was het op het eind ook wel de optelsom van de vele bugs, slechte performance, etc... Ik had gehoopt dat hier iets aan gedaan was inmiddels maar kennelijk niet. Ik vrees dus dat mijn NWN2 LE stof gaat happen de komende eeuw. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eigenlijk meer moeite met het begin, nou ja, niet moeite, maar frustratie... dat je zoveel groepen mannetjes tegen je krijgt dat je constant loopt te resten.
Spellcasting is op het eind heel goed, gooi een aantal IGMS's op de enemy en klaar is Kees.

De moeilijkste battles vond ik (spoilers);
spoiler:
1. Red Dragon - 3 keer herladen. Zij mept heel hard, zelfs op Khelgar die AC van 50 ofzo had... en je moet veel buffs verwijderen
2. Black Garius - erg irritant dat je helemaal om het shield heel moet lopen om hem aan te vallen. Dat kost zoveel tijd en in die tijd heeft hij je al wel aangevallen.
3. 3 Reavers - moeilijkste hier was dat je heel moeilijk kan lopen, het is maar een heel klein paadje, dus je zit snel vast en te pielen.

In alle gevallen was het meestal zo; ikzelf (RDD/Sorc/War) en Khelgar beiden meppen, Zhaive (indien er plek voor haar was) die bladestorm cast, elementals en heal/massheal e.d., Qara die IGMS cast en Grobnar die dispelt/zingt/nog meer creatures cast en natuurlijk haste cast op heel de groep.
Dat was in alle gevallen goed te doen.

Ik heb het al een tijdje geleden uitgespeeld. Ik wilde nog overnieuw beginnen, maar het verhaal is *zo* lineair, dat ik het toch niet gedaan heb. Nu maar wachten op leuke modulesvan de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik heb een vraagje...
Ik heb NWN2 gehaald, en ben nu eerst NWN weer aan het spelen...
Nou zag ik dat voor de SoU feats je level 25 en zo moet hebben en toen dacht ik: wtf, level 25?
Ik heb een super oude char waar ik NWN mee heb uitgespeeld en ik had een Fighter, nooit een familiar/NPc gebruikt en die was level 17 na de laatste battle...

Is er iets, bijvoorbeeld verhogenvan intelligence, waardoor ik meer XP krijg of zo?

2e vraagje: voor de Feat: Improved Knockdown moet je een base attack van 7 hebben.
Hoe krijgt iemand dat voro elkaar? Ik ben begonnen met een STR van 18 en elke keer STR gekozen voor de attribute maar nu zit ik dus nog op ..eerhmm.. 20 of zo? 22?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:39
Noin schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:28:
Ik heb een vraagje...
Ik heb NWN2 gehaald, en ben nu eerst NWN weer aan het spelen...
Nou zag ik dat voor de SoU feats je level 25 en zo moet hebben en toen dacht ik: wtf, level 25?
Ik heb een super oude char waar ik NWN mee heb uitgespeeld en ik had een Fighter, nooit een familiar/NPc gebruikt en die was level 17 na de laatste battle...

Is er iets, bijvoorbeeld verhogenvan intelligence, waardoor ik meer XP krijg of zo?

2e vraagje: voor de Feat: Improved Knockdown moet je een base attack van 7 hebben.
Hoe krijgt iemand dat voro elkaar? Ik ben begonnen met een STR van 18 en elke keer STR gekozen voor de attribute maar nu zit ik dus nog op ..eerhmm.. 20 of zo? 22?
SoU is een uitbreiding van NWN1. Je kunt dus eenvoudig lvl 25 halen. De uitbreiding HotU gaat tot zelfs lvl 40.
De meeste spelers eindigen dan tussen de lvl 32 en 36. Zonder uitbreidingen kun je dus niet boven de level 20 uit komen en is het ook al moeilijk dat te halen. Met uitbreidingen kan het niet anders dat je over de level 20 heen gaat. Voor SoU wordt je automatisch al gelevelled naar 16 geloof ik, mocht je daar nog niet aan voldoen.

Improved Knockdown? Ja, je BA op 7 of hoger. Dat heeft je fighter al bij level 4 of zo denk ik. Heb de hele statistieken lijst niet bij me, maar dat is mega eenvoudig als je dat wilt. Persoonlijk vind ik Imp Knock een beetje onzinnig, aangezien je hier alleen maar dragons, golems en balors mee omver zult meppen en die hebben meestal toch wel een discipline die hoog genoeg is om je knockdown te weerstaan.
Persoonlijk ben ik momenteel helemaal verliefd op Disarm. In NWN2 werkt dat mega goed tegen die groepjes, en dat voor een ranger.
Of het ook nog goed werkt wanneer de vijanden sterk(er) worden valt nog te bezien. Momenteel heb ik het wel weer gehad, nadat ik weer eens dood ben gegaan door de stomme AI van m'n companions.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoU+HotU is een nieuw verhaal, apart van NWN, je begint dus weer als level 1. Je eindigt in SoU rond level 15 dacht ik. In HotU begin je dan weer als level 15 of kan je een nieuw char aanmaken die dan al als level 15 begint.
Je eindigt inderdaad in de mid-30's.
Er is geen attribute, feat of skill waardoor je sneller xp krijgt. Je kan wel langzamer levelen als je multiclass bent en het verschil in levels is groter dan 2 (je race's preferred class kan je hierbij weglaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Ok thnx folks voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nwn2 multiplayer gedeeltde al een beetje volwassen geworden?

Met deel 1 had het ook even de tijd nodig, en er waren toen zeer leuke servers gekomen.

Hoe staat het er nu voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmm....leuk :(
wil ik nwn2 spelen op me compu verdwijnd telkens me geluid.
op xp liep ie goed en nu met vista valt het geluid weg na 5 minuten spelen.
ik hoop dat creative een beetje snel komt met goede drivers voor me au2 want ik wil toch wel eens verder, en zonder geluid spelen vindt ik toch niet echt genieten.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje. Ben opnieuw gestart en heb na wat zoekwerk op het net een interessante nieuwe character gevonden die me aansprak.

De opbouw die ik wil doen is als volgt:
level 1 t/m 4 fighter
level 5 bard
level 6 t/m 8 red dragon disciple
level 9 & 10 fb
level 11 t/m 17 rdd
level 18 t/m 20 fb

Ik heb bij de creatie gekozen voor lawfull good (goedzak die ik ben). Nu wilde ik bij level 4 naar level 5 dus bard worden. Dit is, bij mijn huidige situatie niet mogelijk omdat ik dus lawfull good ben.
Ik ben nu al een geruime tijd bezig om mij 'onvriendelijk (lees: associaal) te gedragen tegen andere, tot nog toe zonder resultaat.

Iemand een beter/ander idee om good/neutral te worden zodat ik bard kan worden?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee om zeer snel van lawfull af te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet 1 quest (of eigenlijk, een encounter) die je 10 punten meer chaotic maakt, maar dat is niet aan het begin van het spel; In het blacklake district, helemaal linksboven, bij het palace in de buurt heb je een imp staan die vraagt of je zijn vrienden wil bevrijden, als je dat doet, shift je alignment 10 punten naar chaotic (omdat die imps in heel de stad kattenkwaad gaan uithalen).
Voor de rest zijn er weinig quests beschikbaar die je alignment veel veranderen. Als het je niet lukt om je alignment veel te veranderen, blijkt het dus dat je nog niet chaotic genoeg bent (als het heel makkelijk zou zijn om je alignment te veranderen krijg je meer problemen; als je dan een beetje normaal speelt zou je misschien per ongeluk al snel van alignment kunnen veranderen).

Een oplossing voor jou is er wel, mits je niet vies bent van wat 'cheaten'.
Open de console (door op de tilde te drukken ~) en type 'DebugMode 1' (let op de hoofdletters!) daarna moet je een command invoeren om je alignment te veranderen;
'rs ga_alignment(-1,1)'
De -1 betekent dat je 1 punt verandert van lawfull -> chaos, die '1' staat voor de as (0 voor de good/evil as en 1 voor de lawfull/chaotic as)
Die -1 kan je dus vervangen door andere getallen, maar dit gaat niet 1 op 1, er zijn 3 andere waarden;
-2 voor 3 punten naar chaotic
-3 voor 10 punten naar chaotic
-4 voor 70 punten naar chaotic (ben je dus altijd gelijk chaotic)

Ik hoop dat je de uitleg een beetje snapt, anders moet je nog maar even kijken hiernaar;
http://nwn2forums.bioware...ic=514798&forum=109&sp=45 (en dan zoeken naar de post van Bif the Mildy Timid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alx
  • Niet online

alx

Ik ben gestart met een paladin en ben vanaf lvl 13 met divine champ een leveltje of 3 verder gegaan. Dus behoorlijk end in act 2 gekomen; moeilijkheidsgraad vanaf het begin op D&D core rules gezet; vind ik als BG(2)/NWN + 4 exps + Planescape + IWD speler wel zo leuk en uitdagend. Toch is het nog wat makkelijk, maar dat gaat vast nog veranderen.
spoiler:
Moire was 1 op 1 te lastig vanwege het regeneraten. Met de hele party ging het beter.

Dat smijten met fireballs doe ik niet zo; op D&D core rules zit je dan nogal eens aan de brandzalf. :) Call lightning werkt dan beter; alleen de range is wat kort, maar Elanee kan natuurlijk gewoon armor + schild dragen en meevechten zonder last te hebben van arcane spell failure. Wel even Ability Usage uit zetten; die dieren waar ze in verandert vind ik totaal bagger tijdens gevechten.

Het valt op dat bijna al die gasten zo'n ongelooflijk grote mond hebben, maar ja, dat geeft wel leuke interacties. De grote mond van Quara vind ik wel grappig, maar haar heb ik toch maar achtergelaten. Dat je een character niet kunt selecteren door erop te klikken vind ik toch wel een lvl 1 blunder, netals het tegelijk kunnen selecteren van meerdere characters. Ik heb 1x een broadcast command gebruikt, maar toen had iedereen het kennelijk te druk met D&D schepleunen. 8)

De camera bestuur ik zelf. Vind ik wel zo fijn, behalve als het terrein veel van hoogte verandert. In nauwe areas is het alleen waardeloos richting onspeelbaar; dan gaat het beeld voortdurend op zwart (of blauw). Gelukkig werkt de pauze knop altijd.

Performance gaat wel op dit sempron 3k met 1 GB RAM en X1600 pro ding, zolang shadows op low staat; res is 1440x900. Laadtijden vind ik wel lang. Jammer dat je moet laden als je naar een andere plek in het zelfde area moet (bv bij Crossroad Keep).

Eindelijk is het nuttig om goud te sparen. Bij de BGs probeerde ik altijd de economie te ontregelen door alles wat ik vond te verkopen (tenzij bruikbaar). Alles werd dan spotgoedkoop. Alleen de 100k-en goud in je binnenzak kon je nergens nuttig aan besteden. Nu dus wel. 1 merchant raakte door z'n goud heen, ondankt z'n max van 5k per item. 8)

Ik vind het wel jammer dat dood = opstaan na battle. Doe dat iig anders bij D&D Core rules (je gaat me toch niet vertellen dat dit in het D&D 3.5 handboek ook zo werkt). Dat geeft mij veel minder motivatie om iedereen te laten overleven. Zolang maar iemand het overleeft, kom je er wel. Resurrection spells hebben niet echt veel nut; degene die dat kan, gaat bij mij altijd als eerste horizontaal tot het einde van het gevecht. Daarna nog resurrecten is mosterd na etc. :) Rusten "kost" helaas ook niets; je kunt straffeloos na iedere hp verlies of gecast spell rusten, zonder conseq. Maar dit was ook bij eerdere spellen; zo'n encounter vind ik niet echt een probleem. Ik heb altijd het vermoeden gehad dat in de originele BG dit wel was: Sommige dingen werden moeilijker als het aantal dagen flink doorgelopen was (vanwege rusten of zeer inefficient gereis), maar dit zal wel onzin zijn.

Ik ben behoorlijk veel bugs tegengekomen, maar nog geen kritieke (beeld op zwart in nauwe areas is wel erg irri), of mss dan het volgende:

spoiler:
In het Alruhn gebied heb ik 4 statues gevonden; de 4e in de Temple of Seasons na de winterhal. Als de winter overleeft is, gaat de deur DC naar 18 (van 100 denk ik) en kom je er wel doorheen naar het statue en een andere deur met DC 100 (voorlopig). Een deur naar rechts in de winterhal leidt naar de lentehal. Daar aangekomen zegt het boek dat de quest al klaar is, zonder dat ik iets gedaan heb. De deur erachter blijft DC 100, dus onkraakbaar. Is een show stopper? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simulacrum schreef op woensdag 04 april 2007 @ 01:45:
Dat je een character niet kunt selecteren door erop te klikken vind ik toch wel een lvl 1 blunder, netals het tegelijk kunnen selecteren van meerdere characters.
Dat miste ik ook wel, hoewel je natuurlijk wel een character individueel kan selecteren door op z'n portrait te klikken. Ook kan je nu met beta patch 1.05 met je extra muisknoppen in één klik characters selecteren of in één klik je hele party selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:35:
Ik weet 1 quest (of eigenlijk, een encounter) die je 10 punten meer chaotic maakt, maar dat is niet aan het begin van het spel; In het blacklake district, helemaal linksboven, bij het palace in de buurt heb je een imp staan die vraagt of je zijn vrienden wil bevrijden, als je dat doet, shift je alignment 10 punten naar chaotic (omdat die imps in heel de stad kattenkwaad gaan uithalen).
Voor de rest zijn er weinig quests beschikbaar die je alignment veel veranderen. Als het je niet lukt om je alignment veel te veranderen, blijkt het dus dat je nog niet chaotic genoeg bent (als het heel makkelijk zou zijn om je alignment te veranderen krijg je meer problemen; als je dan een beetje normaal speelt zou je misschien per ongeluk al snel van alignment kunnen veranderen).

Een oplossing voor jou is er wel, mits je niet vies bent van wat 'cheaten'.
Open de console (door op de tilde te drukken ~) en type 'DebugMode 1' (let op de hoofdletters!) daarna moet je een command invoeren om je alignment te veranderen;
'rs ga_alignment(-1,1)'
De -1 betekent dat je 1 punt verandert van lawfull -> chaos, die '1' staat voor de as (0 voor de good/evil as en 1 voor de lawfull/chaotic as)
Die -1 kan je dus vervangen door andere getallen, maar dit gaat niet 1 op 1, er zijn 3 andere waarden;
-2 voor 3 punten naar chaotic
-3 voor 10 punten naar chaotic
-4 voor 70 punten naar chaotic (ben je dus altijd gelijk chaotic)

Ik hoop dat je de uitleg een beetje snapt, anders moet je nog maar even kijken hiernaar;
http://nwn2forums.bioware...ic=514798&forum=109&sp=45 (en dan zoeken naar de post van Bif the Mildy Timid)
Ik heb dit geprobeerd en krijg als ik rs ga_alignment(-5/-10/-15,1 of 0) gebruik in het tekstvakje (links onder) dit te zien:

klik

Ik verander dus wel richting chaotic/evil maar alle keren met 0 punten.

edit: Het is me gelukt. Ik wilde meteen -5 naar chaotic maar met -1 lukte het wel (aantal keer doen)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 11:03 . Reden: gelukt.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zoals ik probeerde uit te leggen (maar ik ben er blijkbaar niet zo goed in) kan je maar 4 waarden daar invullen;
-1, dat je alignment 1 punt verandert
-2, dat je alignment 3 punten verandert
-3, dat je alignment 10 punten verandert
-4, dat je alignment 70 punten verandert

hoger dan dat doet dus niks (dus alles >4 en <-4 doet niks)

Anyway, goed te horen dat het toch gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Ik heb een probleem dat ik de models niet zie :S

bij character creation al niet, en ingame ook niet.... is dit een bekend probleem?

specs:
C2D E6700
2GB RAM
X1900 XT

hier een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/1107/nwn2ds9.th.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door lawtshjj op 19-04-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:24:
Is de nwn2 multiplayer gedeeltde al een beetje volwassen geworden?

Met deel 1 had het ook even de tijd nodig, en er waren toen zeer leuke servers gekomen.

Hoe staat het er nu voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog een beetje mensen die online spelen? zo ja wat zijn jullie bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zit met een strontvervelende bug. Mijn partymembers volgen mij niet meer, ook al heb ik dit gewoon aanstaan in het behaviour menu. En ik ga ze echt niet met de hand besturen...
Leuk... dit spel belandt nu dus gewoon in de hoek :(

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:45:
Ik zit met een strontvervelende bug. Mijn partymembers volgen mij niet meer, ook al heb ik dit gewoon aanstaan in het behaviour menu. En ik ga ze echt niet met de hand besturen...
Leuk... dit spel belandt nu dus gewoon in de hoek :(
Al eens geprobeerd het command "Follow me" te geven?
Nieuwste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Yup, met 'Follow me' zouden ze het weer moeten doen, echter aangezien dit de enige bug is die je meldt denk ik dat je nog niet enorm ver bent.
Zodra je verder komt zul je nog veel meer bugs tegen komen, waardoor het spel (naar mijn mening) te onspeelbaar wordt. Ik heb hem dan ook opzij gelegd. Zodra ze halverwege de 2e uitbreiding zijn, mits die er komt, pak ik het spel maar weer op. Hopelijk hebben de patches dan de meeste bugs opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 15:12

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Iedereen zegt dat er zoveel bugs zijn.... maar ik heb (bijna) nergens last van gehad... Heb het spel 2x helemaal uitgspeeld en 1x voor de helft, daarna had ik er gewoon geen zin meer in, maar nooit veel last van bugs gehad. Behalve misschien dat ze me soms ook niet meer volgden, maar dat was inderdaad simpel op te lossen door op follow me te klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

knap... dit is een van de meest buggy games die ik gezien heb en qua performance draait NWN2 zelfs op de allernieuwste hardware nog bagger (zelf geprobeerd). In alle benchmarks wordt verder ook gerefereerd aan het feit dat er geen fatsoenlijke benchmark te draaien is omdat deze game zo onder de maat presteert..Hij ligt bij mij als sinds week 1 van de release op de plank. Heb heb toen ik mijn nieuwe systeem gebouwd had nog geprobeerd maar niet vooruit te branden. Ik had veel vervwacht van nwn2 na nwn1 maar helaas worden goede titels wel eens compleet verminkt.

[ Voor 98% gewijzigd door Darth Malak op 18-09-2007 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Ik had er inderdaad ook veel meer van verwacht... maar heb nooit performance problemen gehad ermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

met genoemde systeem draaide ik <20 fps ongeacht welke resolutie met alles op max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een weekje dan Mask of the Betrayer :) Kan niet wachten! Heb hem net gepreordered

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

was da?
expansion of zo? anyway, als het een expansion op nwn 2 ga ik hem in ieder geval niet halen gezien de slechte support op nwn2 en de belachelijke performance en issues.

Verwijderd

Da's een expansion. En in de expansion worden, aldus de ontwikkelaars, juist een aantal van die perfomance issues opgelost. Zo zouden de laadtijden tussen gebieden kleiner moeten worden.

Daarnaast zijn er inmiddels vele updates geweest, waarin de meeste issues volgens mij toch zijn opgelost.

Ik kijk er iig wel naar uit.

2 nieuwe base classes, 5 nieuwe prestige classes, nieuwe (sub)rassen, level cap naar 30.
ongeveer 25h gameplay in een schijnbaar goede storyline.

• Walance

Walance

hmm lijkt mij ook wel leuk, denk dat ik die wel ga spelen wanneer hij uitkomt :)

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:01:
Da's een expansion. En in de expansion worden, aldus de ontwikkelaars, juist een aantal van die perfomance issues opgelost. Zo zouden de laadtijden tussen gebieden kleiner moeten worden.

Daarnaast zijn er inmiddels vele updates geweest, waarin de meeste issues volgens mij toch zijn opgelost.

Ik kijk er iig wel naar uit.

2 nieuwe base classes, 5 nieuwe prestige classes, nieuwe (sub)rassen, level cap naar 30.
ongeveer 25h gameplay in een schijnbaar goede storyline.
Nou nee eigenlijk... Heb een paar weken nwn2 op m'n nieuwe bak geinstalleerd MET alle patches en het draaide extreem bagger (nog steeds). Laat dus de expansion maar lopen.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Zomg, wordt lastig... kiezen met welk char ik als eerste MotB ga spelen...

• Walance

Walance

hmm ik heb een ranger gemaakt in MotB en wil die arcane archer gaan maken... maar om een of andere reden kan ik nog steeds geen arcane archer kiezen... ik heb point blank shot, weapon focus longbow, ben een elf, ik heb meer dan 6 BaB en ik kan lvl 1 arcane spells.. dus waarom kan ik het nog steeds niet kiezen..? :(

//edit: ohh.. lees net op een forum dat je minstens 11 int moeten hebben, zou kunnen dat ik dat niet heb :+

[ Voor 14% gewijzigd door Walance op 27-09-2007 20:07 ]

• Jan_V
Heb je wel een ranger/wizard of ranger/sorc of ranger/bard gemaakt?
De spells van een ranger zijn divine. Het kan ook zijn dat de AA pas vanaf een bepaald level beschikbaar komt (level 10?)
Heb momenteel niet echt alle stats in m'n hoofd, maar dat zou het kunnen zijn. Of het is weer eens een bugje, maar dan zouden meer mensen het moeten hebben en is er waarschijnlijk al een thread op de bioware forums :)

• Walance

Walance

ik heb ranger/wizzard, maar ik heb maar 10 int.. dus een keer 1 punt daarin steken en dan kan ik als het goed is wel arcane archer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 13:16
Darth Malak schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:58:
[...]

Nou nee eigenlijk... Heb een paar weken nwn2 op m'n nieuwe bak geinstalleerd MET alle patches en het draaide extreem bagger (nog steeds). Laat dus de expansion maar lopen.
Hoe bedoel je extreem bagger?
Erg langzaam (minder dan 60 FPS) of minder dan 0.5 fps?

Ik heb namelijk een C2D6850 en een 8800GTX gekoppeld aan een 30" scherm en ik kan de game op 2560*1600 met alles behalve de shadow options in het advanced menu op high prima spelen.
Zodra ik de shadow options in het advanced menu voorbij medium zet storten de FPS helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zarkov schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:08:
[...]

Hoe bedoel je extreem bagger?
Erg langzaam (minder dan 60 FPS) of minder dan 0.5 fps?

Ik heb namelijk een C2D6850 en een 8800GTX gekoppeld aan een 30" scherm en ik kan de game op 2560*1600 met alles behalve de shadow options in het advanced menu op high prima spelen.
Zodra ik de shadow options in het advanced menu voorbij medium zet storten de FPS helemaal in.
Extreem bagger als in 1920x1200 en minder dat 17 fps... Detail instellingen weet ik niet precies meer maar ik heb op een gegeven moment ook heel erg veel settings erg laag gezet met weinig resultaat. Waarschijnlijk ook die shadow optie maar voor de gein zal ik NWN2 vanavond nog eens opnieuw installeren en het nogmaals uittesten.

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 02-10-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe de game online is?

Is het net zo gezellig en volwassen als NWN1?

Of is het nog go ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

WOEI, kheb de expansion. Daar gaat weer 2-3 weken van mijn sociaal leven...

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow niet veel response op de motb uitbreiding, is de fanbase zo klein in nederland? of zijn tweakers geen CRPG'ers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

hehe nahja ik speel NWN2 ook erg graag :) ben weer overnieuw begonnen met een character zodat ik die kan gebruiken in MOTB..

maar denk idd dat de fanbase niet zo groot is in nederland..

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Hmm jah ik vind het ook wel een leuk spel, maar ben de laatste tijd andere spellen aan het spelen :P en veel mensen hebben performance problemen met nwn2 of vinden er niets aan..

Ik vind het wel leuk maar had op meer gehoopt na nwn1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 13:51
Ik speel zelf nog steeds nwn1 op een multiplayer server, nwn2 trekt me niet zo, heb de campaign 1x gedaan en kan mezelf er niet toe zetten het nog een keer te doen, hetzelfde geld voor de expansion heb hem niet gekocht omdat het spel zelf iets mist. bugs en preformance heb ik zelf weinig tot geen last van gehad dus dat is het niet.

Ik speel nwn 1 veel multiplayer en wil nwn2 best online spelen maar als ik het verschil bekijk tussen nwn1 en 2 online zie ik heel veel nwn1 servers en weinig nwn2 servers, daarnaast heb ik er een hekel aan om die paketjes te downloaden om een server uit te proberen, nwn1 kon je in het begin nog gewoon een server binnen gaan en proberen.
de meeste builders willen niet eens een nwn2 server hebben, de server waar ik op speel zou nooit overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 18:21

artificial_sun

Mazda Rx7

Even een oud topic uit de sloot vissen :Y) Het is binnekort maar een tijd voor een nieuw topic :Y .

Maar toch even een quote van mezelf uit het Win 7 topic:
artificial_sun schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 00:30:
Neverwinter Nights 2 is speelbaar op windows 7 Bij de RC ment een hack en vanaf 7122 zonder hack.

Hier is de uitleg voor dit klusje:
- Zorg dat je een dxdiagn.dll file krijgt van 7122 of hoger (of een oude pre RC file) Ik host de 7137 x64 file op MegaUpload. Ik wil onze mede tweakers Ricardo87 en Redsandro bedanken voor het providen van file om te testen.
- Ga naar system32 of syswow64 en maak jezelf eigenaar van het orginele dxdiagn.dll bestand. Verander de naam, dxdiagn.dll.old vind ik een mooie.
- Plak de nieuwe dll in de map en spelen maar!
Misschien iets voor de TS om naar te verwijzen. Het idee komt van het officiele NWN2 forum maar daar is het niet getest met nieuwe .dll files. Alleen met oude.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Tikje richting Role-Playing Games.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Had van het weekend toevallig niks te doen , en toen kwam in het NWN icoontje tegen op me bureaublad.
Dus was ik van plan om maar weer eens op nieuw te beginnen , blijkt het dat ik NWN2:Mask of the Betrayer geinstalleerd had...en nog nooit gespeeld.
Ik helemaal blij en gestart met de campaign , moet zeggen dat ik het begin aardig saai vond (vergeleken met normale NWN2 start) maar zit nu een stukje in ACTII al , en begin weer helemaal verslaaf te raken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinstalleerd, maar vergeten? Dan ben je waarschijnlijk de fase 'kopen' ook vergeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Er is op 21 november 2008 een tweede expansion uitgekomen, namelijk Storm of Zehir.
In SoZ keer je terug naar de sword coast die veranderd is sinds het gevecht tegen de king of shadows. Volgens de makers zou het anders moeten zijn dan het origineel en MotB.
Zelf vond ik het spel sinds Storm of Zehir behoorlijk buggy en liep bij de trial of combat gewoon vast. Obsidian heeft een tijdje geleden eindelijk de problemen opgelost die met storm of zehir kwamen. De OC draait weer fatsoenlijk.
't is nog steeds een erg leuk spel. Speel het zelf soms ook nog eens. Ben nu bezig met een wild elf sorceress en ben nog bezig in de OC. Zit nu nog in act II in het deel dat je crossroad keep moet bestormen. Ik ben overigens al een paar keer overnieuw begonnen. Qua companions maak ik veel gebruik van khelgar, elanee en qara. soms ook wel eens neeshka. straks zal zhjaeve er bij komen en misschien ammon jerro ook wel.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Hey wat leuk, dat wist ik niet!
Heb SoZ ook nooit bij een FRS of Bart Smit gezien volgens mij. Nou, binnenkort maar eens bij Play halen, wanneer m'n banksaldo dat weer toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

In Search of Sunrise schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:52:
...
't is nog steeds een erg leuk spel. Speel het zelf soms ook nog eens. Ben nu bezig met een wild elf sorceress en ben nog bezig in de OC. Zit nu nog in act II in het deel dat je crossroad keep moet bestormen. Ik ben overigens al een paar keer overnieuw begonnen. Qua companions maak ik veel gebruik van khelgar, elanee en qara. soms ook wel eens neeshka. straks zal zhjaeve er bij komen en misschien ammon jerro ook wel.
He ik speel ook met een Wild elf Sorcerer maar dan multie met een Favored soul. Toevallig ;)

Als ik 1 dezer dagen tijd heb maak ik een nieuw topic aan met mooie topicstart enzo. B)

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
De eerste adventure pack (Mysteries of Westgate) is ondertussen uitgebracht, mochten jullie het over het hoofd hebben gezien. In Europa is het te krijgen via dlgamer. Best een aardige 'uitbreiding', maar wel technisch iets verouderd tov. de laatste uitbreiding wegens uitstel.

Oh en mocht je het nog niet gekocht hebben wegens de activatie-limiet: die zit er nu niet meer in.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Dank je voor de mededeling. Wist al wel dat hij uit was maar niet dat hij in NL te verkrijgen was. Misschien ga ik m wel downloaden maar eerst ff de OC uitspelen :P .

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Ik heb een tijd geleden gezocht of het mogelijk was om dit spel op een Mac te spelen, maar toen was het nog niet mogelijk. Ik heb namelijk de Windows disks ooit gekocht toen ik nog een pc gebruikte en nog geen Mac had, maar weet iemand of het mogelijk is om met de Windows disks te spelen op een Mac? Ik vraag het omdat veel games van bijvoorbeeld ID Software via omwegen wel te installeren zijn op een Mac. Ik denk zelf (nog steeds) van niet omdat er geen Mac binaries zijn vrijgegeven of iets dergelijks.

edit: zul je altijd zien he, heb je een jaar geleden gezocht, is het er niet, kom je zo'n topic tegen en denk je dat het er nog steeds niet zal zijn dus je doet geen moeite meer en vraagt het aan mensen die het nog wel actief bijhouden. Dan denk je .. goh, ben eigenlijk toch wel benieuwd, en inderdaad:

http://nwn2forums.bioware...ml?topic=680171&forum=139

[ Voor 27% gewijzigd door scorpie op 17-06-2009 13:18 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Ik ben pas begonnen met NWN2. Nu heb ik net Qara in de group maar man man man.. is dat mens nog een beetje te heropvoeden of niet? Elke keer als ik wat tegen haar zeg krijg ik -3 influence...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een goede influence voor Qara wilt moet je haar haar power vrij laten gebruiken. Ze is zo'n type die houd van power en niks geeft om controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
scorpie schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:20:
Ik heb een tijd geleden gezocht of het mogelijk was om dit spel op een Mac te spelen, maar toen was het nog niet mogelijk. Ik heb namelijk de Windows disks ooit gekocht toen ik nog een pc gebruikte en nog geen Mac had, maar weet iemand of het mogelijk is om met de Windows disks te spelen op een Mac? Ik vraag het omdat veel games van bijvoorbeeld ID Software via omwegen wel te installeren zijn op een Mac. Ik denk zelf (nog steeds) van niet omdat er geen Mac binaries zijn vrijgegeven of iets dergelijks.

edit: zul je altijd zien he, heb je een jaar geleden gezocht, is het er niet, kom je zo'n topic tegen en denk je dat het er nog steeds niet zal zijn dus je doet geen moeite meer en vraagt het aan mensen die het nog wel actief bijhouden. Dan denk je .. goh, ben eigenlijk toch wel benieuwd, en inderdaad:

http://nwn2forums.bioware...ml?topic=680171&forum=139
Ik kwam in dit topic met precies dezelfde vraag :) heb je het al geprobeert en werkt het goed? Ook ben ik benieuwd of dit ook goed werkt op een intel x3100.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Rpol schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:00:
Ik ben pas begonnen met NWN2. Nu heb ik net Qara in de group maar man man man.. is dat mens nog een beetje te heropvoeden of niet? Elke keer als ik wat tegen haar zeg krijg ik -3 influence...
Als ik me niet vergis is Qara een chaotic neutral type. Ze houdt er totaal niet van om de les te worden gelezen. Wat je dus zeker niet moet doen is Qara vertellen dat ze bepaalde dingen niet mag doen en dat dingen die ze doet verkeerd is. Dan heb je inderdaad zo -3 te pakken.
Zelf heb ik een hele goede band met Qara. iets van +16 influence.
Als je d'r ook net in het begin ontmoet en vraagt wie die 2 miepen zijn zal ze beginnen dat die 2 niets van magie weten en haar zaten te pesten enzo. Als je dan zoiets antwoord van dat het hun eigen schuld dat ze zo reageert is heb je +3 te pakken.
Ook als je antwoord dat je geen boeken nodig bent voor magie, maar dat je dit zelf leert zal Qara blij worden en zeggen dat eindelijk iemand het snapt.
En zo zijn er meer van dat soort situaties.
Je leert al snel genoeg hoe elke partylid reageert en hoe ze op elkaar reageren.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Eindelijk is dit spel ook via Steam te verkrijgen. Tot vanavond is de Platinum versie zelfs sterk afgeprijsd, dus wie dit spel altijd al wilde kopen, wees snel.

Ik zelf heb een jaar of twee geleden eens de 'gratis' versie gedownload, vorig jaar voor het eerst maar eens gespeeld. En probeer sindsdien tevergeefs naar een manier om het spel in de winkel te kopen. Ik heb hier een stuk meer lol beleefd dan aan Dragon Age. Neverwinter Nights 2 mag dan een stuk ongepolijster zijn, wat bugs bevatten en slecht draaien (hint: zet de shadow quality een tikje lager, kan zelfs op hedendaagse systemen nodig zijn), maar het bevat oh zo veel meer diepgang dan Dragon Age. En het de campaign van het spel en de eerste add-on is waarlijk episch.

Jammer dat het spel in de vergetelheid geraakt lijkt te zijn, wellicht door de bugs, performance en DRM rond de launch, maar 4 jaar en patches later is aan al deze punten gewerkt. Dragon Age als spirituele opvolger van Baldur's Gate bekt lekker als marketing term, maar naar mijn mening gaat de eer naar deze ongepolijste juweel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor €10 euro :o . Dat is niet mis. Heb het orgineel wel al, maar deze laat ik niet liggen. Bedankt voor de tip Uqrax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Mjah ik ben ernstig aan het twijfelen... Heb het origineel ook al, maar of ik het ga spelen is een tweede, en dat zou erg zonde zijn.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had de laatste expansion nog niet (gekocht) zo ik heb nu direct het hele pakket weer bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Heb hem vanmiddag gekocht, een heuse 10GB om te installeren, is bijna op 100% install! Deze lijkt inderdaad veel meer op BG2 dan DA:O. Hoewel ik van de laatste ook heb genoten hoor. Ben zeer benieuwd naar de diepgang in NWN2!

Ook maar meteen gegift aan mijn broer die helemaal BG2 gek was, alleen kan zijn oude computer hem niet draaien denk ik (athlon 3200 proc/ 128mb vid kaart) dus moet hij wachten op een upgrade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb NWN(1) wel veel gedaan, maar NWN2 nooit. Wel een keer illegaal geprobeerd maar dat kreeg ik multiplayer niet aan de praat via Hamachi etc. Zit nu wel te twijfelen, omdat ik niet zo weg ben van de D&D ruleset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:26
Is er ook iemand die problemen heeft met het hangen na een paar seconden (dus terwijl de logo's voorbij komen en als ik doorklik in het menu, dus echt letterlijk een paar seconden)?

Het is de Steam versie. Gisteren deed deze het gewoon, maar nu krijg ik hem niet meer aan de praat. Ik run een SLi opstelling, maar deze staat en stond uitgeschakeld voordat ik met deze game begon, dus dat zou geen probleem moeten geven (en een dual screen opstelling, maar wederom heb ik deze ook uitgezet voordat ik begon met spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatrickH89 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:28:
Is er ook iemand die problemen heeft met het hangen na een paar seconden (dus terwijl de logo's voorbij komen en als ik doorklik in het menu, dus echt letterlijk een paar seconden)?

Het is de Steam versie. Gisteren deed deze het gewoon, maar nu krijg ik hem niet meer aan de praat. Ik run een SLi opstelling, maar deze staat en stond uitgeschakeld voordat ik met deze game begon, dus dat zou geen probleem moeten geven (en een dual screen opstelling, maar wederom heb ik deze ook uitgezet voordat ik begon met spelen).
ik heb het even geprobeerd.

zowel met als zonder draait hij gewoon bij mij vanuit steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
Nou ja, dat wordt dan maar weer opnieuw 10GB downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
Helaas, het ziet er naar uit dat elke 2e keer dat ik het opstart dat ie dit probleem heeft... Ik zocht al tijden naar deze game en nu kan ik hem niet eens spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
heb hem zelf nu ook aan geschaft .. dus ben benieuwd hoe hij is .. heb hem heel lang geleden wel eens gespeeld .
maar toen veel minder rpg ervaring dus zal nu weer eens gaan kijken en voor die prijs kan je hem bij steam niet laten liggen

jammer dat ze de eerste deel niet meer hebben met updates dan had ik die ook wel mee besteld

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singelaar
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 13:52
Bij Ned Game hebben ze vaak nog wel de oude variant liggen:
http://www.nedgame.nl/zoek/never%20winter%20nights/0/1/

Ik moet zeggen dat ik nwn geen waardige opvolger van bg vond.. Het speelde erg simpel door, doordat je maar 1 karakter hoefde te besturen en je henchman niet echt dood kon gaan. Het verhaal was inderdaad wel echt leuk.

Ik dacht er juist over om Dragon Age toch maar eens een kans te geven. Wat schortte daar aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Singelaar schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:38:
Ik dacht er juist over om Dragon Age toch maar eens een kans te geven. Wat schortte daar aan dan?
Dragon Age is een leuk spel, een Bioware of D&D fan zal er zeker van kunnen genieten. Dat neemt niet weg dat geen zwakheden heeft. De meeste side"quests" bijvoorbeeld zijn totaal fantasieloos en hebben een hoog MMORPG gehalte. Ik heb er geen spijt van dat ik het spel gekocht heb, maar heb wel meer genoten van beide Neverwinter Nights delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
Iemand anders die vandaag mail kreeg van EA, dat de OUDE bioware forums zijn gehacked?
We recently learned that hackers gained unauthorized access to the decade-old BioWare server system supporting the Neverwinter Nights forums. We immediately took appropriate steps to protect our consumers’ data and launched a thorough ongoing evaluation of the breach. We have determined that no credit card data was compromised from the servers, nor did we ever have or store sensitive data like social security numbers. Our investigation shows that information such as user names, encrypted passwords, email addresses, mailing addresses, names, phone numbers, CD keys and birth dates from these forum accounts on the system may have been compromised, as well as other information (if any) that you may have associated with your EA Account. In an abundance of caution, we have changed your password to ensure account security. Please visit this https://www.ea.com/nl/profile/reset-password? etc.etc.etc persoonlijke link staat hier anders.

If your link has expired, click here to generate a new email.

We take the security of your information very seriously and regret any inconvenience this may have caused you. If your username, email address and/or password on your EA account are similar to those you use on other sites, we recommend changing the password at those sites as well. We advise all of our fans to always be aware of any suspicious emails or account activity and report any suspicious emails and account activity to Customer Support at 1-877-357-6007.

If you have questions, please visit our FAQ at http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/5367/ or contact Customer Support at the phone number above.

Aaryn Flynn
Studio GM, BioWare Edmonton
VP, Electronic Arts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19
bangkirai schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:45:
Iemand anders die vandaag mail kreeg van EA, dat de OUDE bioware forums zijn gehacked?

[...]
Yup er is ook een post van op het EA forum.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:23

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Ja, ik heb die mail ook gehad. Volgens mij is het ook dezelfde account als bijvoorbeeld op social.bioware.com.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik heb het ook gekregen,maar ging/ga ervan uit dat het phising is. Dat is het dus waarschijnlijk niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
garathane schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:38:
Ik heb het ook gekregen,maar ging/ga ervan uit dat het phising is. Dat is het dus waarschijnlijk niet ?
Zat ik ook aan te denken, vandaar, dat ik de vraag hier ook even stelde, als iemand die mail heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Ik heb die mail ook gehad, volgens mij is het geen phishing. De link naar de FAQ is ook echt naar de EA site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Ik heb het bericht ook gekregen. Beetje jammer dat ik niet weet welke username/pass ik uberhaupt gebruikt heb. En welk account ze precies bedoelen, Bioware is opgegaan in EA an daar waren weer andere accounts voor nodig.

Voor de zekerheid maar een ander wachtwoord verzonnen. Leuk trouwens dat EA dergelijke accounts tegenwoordig verplicht stelt om alle content uit een spel te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Dit is 1 van de redenen waarom ik zelden/nooit games registreer en vaak met crack speel ondanks dat ik het spel legaal bezit 8)7

God does not play dice

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste