[PC] Neverwinter Nights 2

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 8.765 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~gjh.buurman/nwnheader.jpg

Bards sing tales of heroes from ages past, but never have the Forgotten Realms so desperately needed a champion. Years have passed since the war between Luskan and Neverwinter, almost enough time for the wounds of war to heal. But the brief peace the Realms have known may be at an end. Tension growing between the mighty city-states means the Sword Coast again teeters on the edge of open war. Unnoticed, a greater danger stalks the City of Skilled Hands. Unbeknownst to the denizens of the North, deep in the Mere of Dead Men, dark forces from across the Realms have been rallied under the banner of a legendary evil. If left unchallenged, all of the North is doomed to fall under its power.

Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2 is het vervolg op het populaire RPG spel Neverwinter Nights. Het spel speelt zich af in de wereld van de Fogotten Realms, een van de populaire campagnelocaties uit Dungeons and Dragons.

Naast een uitvoerige Singleplayer campaing heeft Neverwinter Nights 2 uiteraard net als zijn voorganger zeer uitgebreide multiplayer mogelijkheden. Naast het spelen van de officiele campaign met meerdere mensen is het mogelijk voor mensen om met behulp van de meegeleverde toolset zelf hele campaigns te maken en deze zowel single- als multiplayer te spelen.

De dungeon master client die inbegrpen was in NWN 1 is nog in ontwikkeling en zal zodra deze klaar is gratis ter download beschikbaar worden gesteld.

Een aantal verschillen met zijn voorganger
  • Het spel zal de 3.5 regels van D&D gebruiken in tegenstelling tot 3.0 wat door NWN 1 werd gebruikt
  • Het spel is alleen beschikbaar voor Windows
  • Het spel is niet ontworpen door Bioware maar door Obsidian Entertainment.
  • De interface kan worden aangepast naar wens met behulp van XML.
Versies
Er zijn in totaal 4 verschillende versies van NWN2 uitgebracht.
  • Normal
  • Limited Edition
  • Chaotic Evil Collector's Edition
  • Lawful Good Collector's Edition
Meer info over de versies volgt

Release datum: 3 november

Systeem eisen
  • 2.2 GHz CPU
  • 512 MB RAM
  • NVidia 5600Ultra or ATI 9500pro or better
  • DVD Player

Rassen en Sub-rassen

De volgende rassen en subrassen zijn beschikbaar in de officiele campaign:

RaceSubrace(s)
Dwarf
Gold dwarf
Gray dwarf (duergar)
Shield dwarf
Elf
Drow (dark elf)
Sun elf (gold elf)
Wood elf
Moon elf
Gnome
Deep gnome (svirfneblin)
Rock gnome
Half-elfGeen
Half-orcGeen
Halfling
Strongheart halfling
Lightfoot halfling
HumanGeen
Planetouched
Aasimar
Tiefling

Toolset

Neverwinter Nights werd misschien wel het meest geroemd om zijn zeer uitgebreide toolset. Hiermee is het mogelijk om zelf complete custom modules te maken. Perfect om D&D campagnes over te kunnen zetten naar de computer.

Uiteraard is het hierbij ook mogelijk om scripts te gebruiken voor het automatiseren van bijna alles wat je maar wilt. Het scripten gebeurt in een taal die waarschijnlijk het meeste weg heeft van C

Nu in deel 2 is de toolset uiteraard uitgebreid een aantal van de nieuwe features zijn:

World Creation
  • Terrain Painting. You can sculpt the terrain and apply textures, water, and animated grass. Various brush sizes are available for initial sculpting/painting and refined work.
  • Trees. You can quickly generate unique and animated trees.
  • Weather Control. You can set sky color and cloud density and velocity.
  • Dynamic Day/Night Cycle. You can set various weather and lighting conditions and the game will dynamically move between them as time progresses. For example, you can have a light fog roll in during the dawn and then burn away as the sun rises.
  • Global Scripts. The NWN2 toolset has a much more robust collection of global scripts that are ready for use in your own modules.
Usability
  • Customizable Workspace. You have much more control over where various tools and windows are located and how much space they take up, allowing you to adjust the toolset’s layout as you wish.
  • Improved Conversation Editor. You can pass parameters to scripts and assign multiple conditional and action scripts. A “main question node” feature makes it much easier to construct certain types of conversations.
  • Multi-tasking. You can have multiple areas, conversations, and scripts open simultaneously, allowing for faster content creation.
  • Campaign System. Multiple modules can now share resources and journal data.
  • Plugins. You can create plugins for the toolset, much like you can for Photoshop or 3DS Max.
Een aantal toolset links:

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://freekbuurman.eu/nwn2/thumbs/217.jpgAfbeeldingslocatie: http://freekbuurman.eu/nwn2/thumbs/218.jpgAfbeeldingslocatie: http://freekbuurman.eu/nwn2/thumbs/219.jpg
Afbeeldingslocatie: http://freekbuurman.eu/nwn2/thumbs/220.jpgAfbeeldingslocatie: http://freekbuurman.eu/nwn2/thumbs/221.jpgAfbeeldingslocatie: http://freekbuurman.eu/nwn2/thumbs/222.jpg
Afbeeldingslocatie: http://freekbuurman.eu/nwn2/thumbs/223.jpg

Links

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 16:29 . Reden: Wiki link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 08:42
Ik krijg em voor de prijs van 1 kg pepernoten, met handtekeningen van de makers :9~

Moet zeggen, het is een prachtig spel.

[ Voor 20% gewijzigd door acemoo op 01-11-2006 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf de Chaotic Evil CE besteld, heb nwn vrij veel online gespeeld op een persistant world. Hopelijk komen er met nwn2 ook weer een paar leuke servers te voorschijn met dit soort werelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 01:46:
Ik heb zelf de Chaotic Evil CE besteld, heb nwn vrij veel online gespeeld op een persistant world. Hopelijk komen er met nwn2 ook weer een paar leuke servers te voorschijn met dit soort werelden
Ik heb zelf ook de Chaotic Evil besteld, maar nu begin ik toch een klein beetje spijt te krijgen aangezien ik de Lawful Good CE mooier vind qua box :).

Maar goed, ik ben principieel tegen lawful good, daarom kon ik ook nooit paladin spelen :P

Ben trouwens erg benieuwd hoe de Wail of the Banshee spell en de Balor eruit ziet. Op de oude screenshots zag de Balor uit deel 2 er iig verschrikkelijk lelijk uit, zeker vergeleken met NWN 1.

[ Voor 14% gewijzigd door KreKkeR241 op 01-11-2006 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Ik bestelde de lawful good versie, omdat deze inderdaad mooier is :P Ben erg benieuwd.. heb me honderden uren vermaakt met NWN1 en al die expansions. Er staan wat nieuwe filmpjes en first impressions bij ign: http://media.pc.ign.com/media/674/674385/vids_1.html
Laat maar komen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter nog. de gewone versie ligt vandaag bij de dynabyte winkels. geen idee of hij ook bij andere ligt, maar dat lijkt me wel. de luxe versies komen een dag later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat het verschil is tussen de verschillende versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:00:
Iemand enig idee wat het verschil is tussen de verschillende versies?
De evil versie heeft het volgende:
  • Never Winter Nights 2 (DVD)
  • Never Winter Nights 1 (cd-rom)
  • handleiding
  • CD met music artworks
  • ring (Evil)
  • Art books (evil vs good)
  • in game item
  • 10 Evil karakters
  • een Evil in te stellen interface
  • landkaart ("oud" papier) van Never Winter Nights 2
  • 1 evilfiguur uit het spel
  • poster met karakters uit het spel
De Good versie heeft hetzelfde, maar dan in (hoe kan het ook anders) een Good uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaat ook een neutrale versie en die is een stukje goedkoper, zitten daar die extra's niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Er zijn volgens mij wel zeker 3 of 4 verschillende limited editions. Wat de verschillen zijn mag joost weten. Bij de US versie van de limited krijg je keycodes waar je nu al zaken kunt unlocken.. Ik heb die van play.com besteld... is gisteren op de post gedaan... Zal rond de 8e of de 9e wel binnenkomen want hoewel goedkoop, play.com is zeker niet snel met uitleveren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Ik heb op een forum gelezen dat dynabyte het spel al verkoopt, ik ga na het eten ff langs om te kijken of ze het hebben, en dan post ik wel of ze hem hebben.

Quote:
for the dutchies, it's in store @ dynabyte those good/evil boxes are for sale tomorrow there.
Pre-ordered my copy somewhere else though so suppose I'll just wait.

bron: http://nforce.nl/forum/vi...0&postorder=asc&start=450

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na wat zoekwerk blijkt dat er verschillende versies zijn van de limited editions afhankelijk van regio. Dus het hangt nogal af waar je het besteld hebt:

op http://www.nwn2wiki.org/Limited_edition staan alle versies en de verschillen ertussen

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik tot nu toe heb gezien zijn er vier versies:
- Normale
- Limited Edition (inclusief Special DVD with bonus content)
- Collector's Edition Lawful Good
- Collector's Edition Chaotic Evil

Bij de CE's zit:
- De game op DVD
- De Handleiding
- Een muziek en Artwork CD
- Neverwinter Nights 1 + Both Expansion Packs
- Een ring (Evil of Good)
- A3 Cloth Map van de Wereld
- Art Boeken (Evil of Good)
- Een Figurine (Evil of Good)
- Een 7 day Trail voor D&D Online Stormreach
- Special Edition Packaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:24:
Wat ik tot nu toe heb gezien zijn er vier versies:
- Normale
- Limited Edition (inclusief Special DVD with bonus content)
- Collector's Edition Lawful Good
- Collector's Edition Chaotic Evil
Volgens mij zijn de Limited Edition en de Collector's Edition hetzelfde. De tussen de verschillende edities verschilt per land maar heeft naar mijn idee niet te maken met Limited vs Collector's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De limited edition is voor Amerika en Canada. Alle andere landen/regios hebben de Chaotic Evil en Lawful Good editions. Deze blijken ook meer goodies te hebben maar dit is per land verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem net gehaald in de winkel. wel de gewone versie. maar ze lagen er volop. was bij eplaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme man, ik kijk al jaren uit naar dit spel en is het eindelijk zo ver, en dan heb ik geen computer meer, omdat mijn eigen helemal stuk is.

Ik probeer nu zo snel mogelijk een computer te regelen.

Dit is het enige spel wat me echt heeft kunnen boeien, erg leuke herinneringen aan, vooral multiplay clan wars enzo tegeak!!!

Eerst maar een zo snel mogelijk geld zien te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Is er iemand die deel 1 heeft uitgespeeld dan? Shit het werd ZOOO saaaai na een poosje en zoveel hetzelfde. Het begin was echt geniaal en ik deed alle quests maar teveel hetzelfde en bugs hier en daar maakten het toch minder en dat ik nooit het einde heb gezien geloof ik. Ik vond zelf het stuk in het kasteel in een dorp waar de tijd stil stond wel erg vet gedaan.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de single player campaign gespeeld tot chapter 3 of 4 dacht ik.

De campaign was wel aardig maar niet echt interessant, maar dat is dan voor mij ook niet de reden het spel te kopen. Wat het spel echt zijn geld waard maakt zijn de modules gemaakt door andere spelers en de geweldige online werelden. Dit maakte nwn tot een van mijn favo spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Mensen, hij is te koop bij Dixons, ik heb net de normale versie gekocht (limited hadden ze niet :( ). Installeren duurt een volle 10 / 15 minuten, en ik mag gelijk een update van 90mb downloaden om naar versie 1.01 te gaan :P
Zodra ik ingame ben zal ik eens screenies schieten :D

* scorpie is blij \o/

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op Trailer klik, wordt ik verwezen naar een Wikipedia uitleg van het woord trailer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En scorpie?

Wat zijn je ervaringen?
Tel me! lucky bastard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:01:
Als ik op Trailer klik, wordt ik verwezen naar een Wikipedia uitleg van het woord trailer. 8)7
Oeps, zal wel iets fout zijn gegaan met t pasten van de url, hij's gefixed iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:12

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 01:01:
• Het spel is alleen beschikbaar voor Windows
Ik wil de oude developers terug! :( NWN draait perfect hier op mijn machine en had al veel zin in NWN 2. Hebben ze een andere engine gepakt voor deze versie?

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 22:40
Lijkt me super, ben benieuwd of mn pc em kan draaien, heb ik over de specs heen gelezen, of staan ze hier niet in?

//edit: ik las er dus overheen :+

[ Voor 13% gewijzigd door McPoowl op 01-11-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 15:12

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Idd, jammer dan bioware hem niet heeft gemaakt.. maar desondanks wordt dit volgens mij toch een geweldig spel.
Ik heb ook erg veel plezier gehad aan nwn1, vooral op role-playing servers en soms local-vault action/arena servers.
Ik ben ook heel wat in de toolset bezig geweest, echt een geweldig spel.

Ik heb dus ook al enkele weken nwn2 lawfull good besteld en kan niet wachten totdat ik hem binnekrijg :+

[ Voor 0% gewijzigd door Walance op 01-11-2006 16:02 . Reden: tikfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

WoW echt bizar zeg... system requirements ben ik toch wel beetje van geschrokken, met m'n 6600GT draai ik veel op medium maar ook wel wat op low. De besturing is eigenlijk alleen met de muis, ik weet niet meer hoe dat was in nwn1, maar dit stuurt een beetje wazig. Het draaien van de camera gaat ontzettend traag (zijn wel 4 modi, maar toch allemaal traag). Er is niet echt een camera zoals in dungeons & dragons online, dat vond ik wel een lekkere besturing.

Weet niet of nog iemand is geïnteresseerd in lelijke screenies, maar kan er wel een paar maken :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/4492/nwn2ss110106164103zv2.th.jpg
Sfeervolle Dungeons :)

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/3678/nwn2ss110106164218yt1.th.jpg
Met 'Z' kun je weer interactieve dingen zien

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/2056/nwn2ss110106163042zo0.th.jpg
Opties scherm 1

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/4586/nwn2ss110106163048wv2.th.jpg
Opties scherm 2

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/9672/nwn2ss110106163053lb1.th.jpg
Opties scherm 3

Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/2690/nwn2ss110106163352lq5.th.jpg
Toch artifacts op een non-oc-ed videokaart, beetje jammer, zal eens wat met de settings gaan tweaken en andere drivers proberen.

edit: oops, kon die vorige editen, excuses :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Als ik het goed heb zijn juist een aantal developers van bioware een eigen bedrijf begonnen en hebben zeker meegeholpen aan nwn2.
Gilian645 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:01:
Idd, jammer dan bioware hem niet heeft gemaakt.. maar desondanks wordt dit volgens mij toch een geweldig spel.
Ik heb ook erg veel plezier gehad aan nwn1, vooral op role-playing servers en soms local-vault action/arena servers.
Ik ben ook heel wat in de toolset bezig geweest, echt een geweldig spel.

Ik heb dus ook al enkele weken nwn2 lawfull good besteld en kan niet wachten totdat ik hem binnekrijg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik zit al een week lang iedere dag te kijken of hij al shipped. Morgen gelijk even een versie regelen! Ik was zo'n goort fan van NWN 1, HotU en SoU!

Kan niet wachten om te gaan spelen. Wel vind ik het zeer jammer dat hij niet (net als NWN 1) native draait op Linux. Ik heb hier een tijd op gehoopt, maar uiteindelijk heeft Atari tochn iet voor OpenGL gekozen. Ze zeggen wel dat er later mss nog een Linux variant uitkomt. Laten we het hopen en in de tussentijd hopen dat Cedega geen problemen heeft met NWN 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit spel een soort van diablo2 of wat moet ik verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

nwn2 is veel "slomer" dan diablo 2, diablo 2 is meer van.... rennen en hacken (hack & slash game), en nwn2 is echt meer een rpg, ga naar dit dorp, onderweg kom je monsters enzo tegen, dood ze (maar dan niet hack & slash). Mjah, de quests enzo kan allemaal wel hetzelfde aanvoelen, maar diablo2 is gewoon veel sneller dan dit. Maar nwn2 heeft wel de toffere d&d regels die diablo dan weer mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Met NWN1 heb ik me wel even kunnen vermaken, maar niet genoeg om NWN2 te gaan kopen

Bovendien, het spel draait toch niet op m'n C2D E6400 2,13 GHz :+
Systeem eisen
* 2.2 GHz CPU

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Kan iemand mij even uitleggen waar die pre-order cd van 10 euro nu juist voor diende?
Neverwinter Nights 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

corpseflayer schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:55:
Kan iemand mij even uitleggen waar die pre-order cd van 10 euro nu juist voor diende?
Neverwinter Nights 2
Volgens mij was dat een fankit met builder waarmee je dus alvast kon beginnen met levels bouwen. Maar kan ernaast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Darth Malak schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:23:
Als ik het goed heb zijn juist een aantal developers van bioware een eigen bedrijf begonnen en hebben zeker meegeholpen aan nwn2.

[...]
Je bedoeld Blackisle, deze is failliet gegaan en feargus erguheart (ofzoiets) CEO van bioware is verder gegaan met Obsidian en een hecht clubje van Blackisle!
Blackisle is verantwoordelijk voor de beste RPG's aller tijden:
Baldursgate Sage
Planescape Torment
Fallout 1+2
Icewind Dale....

Heb dus hoge verwachtingen van deze game...ze zijn in ieder geval de beste in dit soort games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:47

Japser

Jeej!

Zekers, Black Isle Studio's was failliet gegaan doordat interplay meen ik de zaken niet op orde had. na een pauze zijn een groep ex Black Isle mensen dus idd Obsidian Entertainment gestart. Ben benieuwd naar deze game. Het zal een omslag worden van WoW naar hardcore RPG single player stijl, maar ik heb vertrouwen dat dit een topper zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de characters van NwN1 te importeren in NwN2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:00:
Is het mogelijk om de characters van NwN1 te importeren in NwN2?
Ik weet het niet zeker, maar het lijkt me bijna onmogelijk gezien de vele veranderingen die deze game kent. Characters uit NWN1 zijn volgens mij veel beperkter dan de nieuwe characters en zodoende niet onderling uitwisselbaar.

Mocht iemand dit kunnen weerleggen hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tuurlijk niet (denk ik).. Niet in single player want dat zou geen enkele zin hebben. Je begint je campaign toch niet met een lvl 40 karakter? Multi-player? Geen idee... mijn pakketje is nog onderweg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Is dit spel offline ook een beetje leuk om te spelen? Of is het meer een online game? Daar zit ik niet zo op te wachten namelijk.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand of hier een Mac versie van uitkomt? Deeltje 1 is er namelijk wel voor Mac en ik zit echt te kwijlen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen dat de single player campaign tot nu toe niet tegen valt. is best een aardig verhaal en geeft je ook goed het gevoel dat je door wilt spelen. goed gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Darth Malak schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:38:
Er zijn volgens mij wel zeker 3 of 4 verschillende limited editions. Wat de verschillen zijn mag joost weten. Bij de US versie van de limited krijg je keycodes waar je nu al zaken kunt unlocken.. Ik heb die van play.com besteld... is gisteren op de post gedaan... Zal rond de 8e of de 9e wel binnenkomen want hoewel goedkoop, play.com is zeker niet snel met uitleveren. :(
Ik bestel dus bij CD-wow, is 32 euri (wel enkel de gewone versie) en geen verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DenniZ schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:30:
Is dit spel offline ook een beetje leuk om te spelen? Of is het meer een online game? Daar zit ik niet zo op te wachten namelijk.
Offline is ook prima te spelen. Stel je bent klaar met de campaign of je vindt m niet leuk meer dan kun je gewoon modules downloaden en die gaan spelen.

Er zijn voor NWN enorm veel modules te vinden en dit zal voor NWN2 ook weer gaan gebeuren. Het zal natuurlijk eventjes duren voordat de eersten beschikbaar zijn maar ga er maar vanuit dat er weer vele geweldige modules aankomen.

Nwn2 modules
zAo schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:38:
Weet iemand of hier een Mac versie van uitkomt? Deeltje 1 is er namelijk wel voor Mac en ik zit echt te kwijlen hier :)
NWN2 is jammergenoeg alleen beschikbaar voor windows. Er is wel gezegd dat weer versies willen maken voor andere besturingssystemen maar dat zal nog wel even op zich laten wachten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Nou dan ga ik het spel ook eens oppikken ergens :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Daar bestel ik niet meer. Ze laten rustig je bestellen maanden in preorder staan om dan op de releasedatum vrolijk te melden dat ze hem niet kunnen leveren.

Play.com, goedkoper dan cd-wow, meer versies (vaak ook limited) en goedkoper (of had ik dat al gezegd).
maartend schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:47:
[...]

Ik bestel dus bij CD-wow, is 32 euri (wel enkel de gewone versie) en geen verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijgt net een mailtje van dimensionplus dat mijn Chaotic Evil CE is verzonden. Misschien dat ik m vanavond thuis aantref :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 11-09 14:15
Darth Malak schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:56:
Daar bestel ik niet meer. Ze laten rustig je bestellen maanden in preorder staan om dan op de releasedatum vrolijk te melden dat ze hem niet kunnen leveren.

Play.com, goedkoper dan cd-wow, meer versies (vaak ook limited) en goedkoper (of had ik dat al gezegd).

[...]
Ik kan enkel zeggen dat ik nooit problemen met ze heb gehad.
En goedkoper weet ik niet zeker, die pond is ook niet zo goedkoop.
Maar ieder zijn meug (end of discussion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Je besteld bij play.com ook gewoon in euro's hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Heeft dynabyte de pre-orders al verzonnen, zijn er mensen die hem al met de post hebben ontvangen vandaag? Als ie vandaag in de winkels ligt zou je toch mogen verwachten dat ze em gister met de post hebben gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Ik heb ook besteld bij Dynabyte, de lawfullgood edition. Heb echter ook nog niets ontvangen. Verwacht vandaag of morgen het spel toch wel thuis. Oblivion was ook 1 dag nadat deze in de winkels te koop was verstuurd door dynabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Oh net mail dat ie morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Me2 alleen heb ik de Chaotic Evil edition besteld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Kun je dit ook online spelen?
Dan koop ik hem vanmiddag/vanavond

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cthulhu schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:43:
Kun je dit ook online spelen?
Dan koop ik hem vanmiddag/vanavond
Ja, je kan zowel de campaign als modules gemaakt door spelers online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net het spel geinstalleerd en moet zeggen dat het er goed uitziet. Alleen vind ik het jammer dat de camera standpunt niet altijd soepel loopt, het draaien van het scherm gaat zeer traag en mis je toch snel de actie. Misschien nog maar eens kijken waar of hoe je dit kan instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Laatst online: 07-11-2015
Bezig met het updaten 99% :D.

Zometeen spelen en mocht er behoefte aan zijn dan kan ik wel wat screenies posten :).

EDIT : Zo dat updaten duurt errug traag 3% nog maar en al 3 min aan het wachten :s

CRAP Hij update niet goed!! Hij geeft aan dat ik iets moet downloaden maar dat is nog niet toegankelijk! Naja dan maar opstarten en kijken wanneer het bestand er is :)

[ Voor 52% gewijzigd door Tony L op 02-11-2006 16:39 ]

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:15:
Ik heb net het spel geinstalleerd en moet zeggen dat het er goed uitziet. Alleen vind ik het jammer dat de camera standpunt niet altijd soepel loopt, het draaien van het scherm gaat zeer traag en mis je toch snel de actie. Misschien nog maar eens kijken waar of hoe je dit kan instellen
Ik begreep van een aantal mensen op de officiele forums dat dit deels verholpen kan worden door de graphics wat lager in te stellen.

Heb je al gepatched trouwens, patch 1.01 verhelpt ook een aantal camera probleempjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:35:
[...]

Ik begreep van een aantal mensen op de officiele forums dat dit deels verholpen kan worden door de graphics wat lager in te stellen.

Heb je al gepatched trouwens, patch 1.01 verhelpt ook een aantal camera probleempjes
Ja die heb ik gelijk gedownload, misschien moet ik maar eens met mijn graphics spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Niet op alle systemen werkt de patch correct, zie ook het officiele forum. Bij mij stopt hij met updaten op 96%, maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
scorpie schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:49:
Niet op alle systemen werkt de patch correct, zie ook het officiele forum. Bij mij stopt hij met updaten op 96%, maarja...
heb je minimaal 4 gig vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er ook PVP ofnie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat bestaat er. Quote van de handleiding:
Player Versus Player

The Player Versus Player (PVP) setting of a game determines the conditions under which players can harm eachother. NN2 provides three levels of PVP: No PVP, Party PVP and Full PVP. If you choose No PVP, players cannot damage one another. The Party PVP setting allows you to damage other players unless they are in your party, in which case you cannot damage them at all. The full PVP setting lets you damage any other player unless the area you are in is locked against PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Vanmiddag mijn pre-order (CE GOOD) opgehaald bij de Dynabyte, 2 dagen geleden in pre-order gezet :P :9 :P Nu die update binnenhalen met +-300KB/sec en dan lekker gamen, jammer dat ik morgen tot 10 uur moet werken :X maarja tijd zat.

Wel vreemd dat er 1 dag voor de release nog zon grote update overheen moet, heeft iemand enig id wat er in die update zit?

[ Voor 21% gewijzigd door intuliegend op 02-11-2006 18:09 ]

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mischien eens wat mooie screenies willen posten, ik ga hem denk ik ook maar ff halen dan. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
heb hem vorige week gepreordered bij gcshop maar die verwachten hem pas morgen dus ik krijg hem maandag pas :(

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:09:
Zou iemand mischien eens wat mooie screenies willen posten, ik ga hem denk ik ook maar ff halen dan. :P
Ik wil best screenies posten maar dan moet iemand me even uitleggen hoe ik er voor kan zorgen dat er een tumbnail getoond wordt met een link naar het echte grote plaatje (anders krijg ik misschien nog commentaar dat het niet gewenst is om grote plaatjes te posten in een thread :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf tijden verslaafd geweest aan NWN1, alleen vraag ik me af dat als ik NWN2 koop het wel op mijn syteem draait. Mijn systeem is als volgt:

AMD Athlon xp 2600+
ATI Radeon 9600xt
512 MB Ram (166 Mhz)

Ik weet dat ik maar net boven de minimum specs zit, ik heb er geen problemen mee om alles op low te spelen (behalve resolutie) maar is het speelbaar op deze hardware?
Ik weet uit het verleden dat ze de minimum specs voor games nog al eens te laag aangeven en het gewoon bijna onspeelbaar is.
Ik wil eigenlijk mijn systeem dan ook nog niet upgraden omdat hij voor alle andere zaken voldoet, ik speel voor de rest geen games, vandaar dat ik ook Linux draai (Met dual boot windows voor als het toch nodig is ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony L schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:19:
[...]

Ik wil best screenies posten maar dan moet iemand me even uitleggen hoe ik er voor kan zorgen dat er een tumbnail getoond wordt met een link naar het echte grote plaatje (anders krijg ik misschien nog commentaar dat het niet gewenst is om grote plaatjes te posten in een thread :)).
Je kan eventueel linken naar een grotere versie van je plaatje door een link om de verkleinde versie heen te zetten (thumbnailen). Hiervoor kan je de volgende RML-code gebruiken:
[url.=http://link.naar.groot.plaatje.jpg]Afbeeldingslocatie: http://link.naar.verkleind.plaatje.jpg[/url]

Zonder die punt achter de letters url, dat moest ik even doen omdat hij het anders niet neer zetten wou.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb hem ook gekocht, LE Chaotic Evil :P
Kwam binnen bij DB, vroeg of ze NWN2 hadden, vraagt die vent welke LE ik wil hebben
Stonden nog achter in het magazijn, dus stonden nog niet in de winkel zelf, zal morgen wel gebeuren

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Alvast 2 screenies van mijn duergar dwarf :D. Ik zal zometeen nog een paar maken als ik verder kom met het spel.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lyckl022/nwn2/2_klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lyckl022/nwn2/1_klein.jpg

Thanks voor het uitleggen van het kleiner maken :). Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony L schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:59:
Geen probleem. :)

Maar dat ziet er goed uit die screenies, ik ga hem straks ook even halen het is toch koopavond hier.

/edit

Trouwens bedankt nog voor die screenies. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony L schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:59:
Alvast 2 screenies van mijn duergar dwarf :D. Ik zal zometeen nog een paar maken als ik verder kom met het spel.

[afbeelding]

[afbeelding]

Jammer genoeg heb ik geen plek om me plaatjes te storen en wil geen gebruik maken van gratis hosting.

Trouwens ik moet erg wennen aan het spel hoor, ik ben verwent WoW speler en nu in eens dit. Is toch heel wat anders moet ik zeggen. Ga morgen samen beginnen met een buddy uit WoW en zal eens zien wat mij dit brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Y) Krijg morgen de Good-CE versie binnen...
Heerlijk aan het einde van mijn tentamens, morgen nog 1 tentamen maken en dan bij thuiskomst lekker gamen d:)b Het ziet er allemaal erg mooi uit...
Ik hoop alleen dat het niet tegenvalt, aangezien nwn1 erg goed was en de verwachtingen van nwn2 dus hoog zijn...Maar als de lijn van Baldurs Gate doorgezet wordt...Zit het wel goed wat mij betreft :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:10:
[...]
/edit

Trouwens bedankt nog voor die screenies. ;)
You're welcome :>
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:15:
[...]
Jammer genoeg heb ik geen plek om me plaatjes te storen en wil geen gebruik maken van gratis hosting.
Ja dat heb ik ook altijd. Ben blij dat ik mijn provider space er voor kan gebruiken :).
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:15:
Trouwens ik moet erg wennen aan het spel hoor, ik ben verwent WoW speler en nu in eens dit. Is toch heel wat anders moet ik zeggen. Ga morgen samen beginnen met een buddy uit WoW en zal eens zien wat mij dit brengt.
Ja het is heel anders dan meeste andere spellen. Ik vind het wel wat hebben. Tot nu toe bevalt het nog uitstekend. Misschien de settings wat terug schroeven maar ik denk dat het meer stoeien nog is met de camera dan dat het grafische "lag" is (het turnen van de camera duurt een beetje lang en er zit een delay als je over iets heen gaat dat het niet direct oplicht en daardoor is het moeilijk om op een wandelende target te clicken).

Hierbij nog wat screenies voor de liefhebbers :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lyckl022/nwn2/3_klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lyckl022/nwn2/4_klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lyckl022/nwn2/5_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony L schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:35:
[...]

Ja het is heel anders dan meeste andere spellen. Ik vind het wel wat hebben. Tot nu toe bevalt het nog uitstekend. Misschien de settings wat terug schroeven maar ik denk dat het meer stoeien nog is met de camera dan dat het grafische "lag" is (het turnen van de camera duurt een beetje lang en er zit een delay als je over iets heen gaat dat het niet direct oplicht en daardoor is het moeilijk om op een wandelende target te clicken).
Als jij een goede oplossing hebt om die camera dingen goed te krijgen hoor ik het graag, ik heb nu alles zelf op max staan en verder gaat het allemaal goed. Behalve wanneer je de camera moet draaien. Ben zelf al wat aan het stoeien geweest maar ben er nog niet uitgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 16:07
WOAH!

Heb vandaag de rest van m'n pre-order gehaald bij freerecordshop :P
en ook nog een kopie voor vriend van me en hebben het een uur daarna over de lan gespeeld, echt vet spel, heerlijk om alles uit te zoeken, met je charater te beginnen... (wie wil nou niet Drizzt Do'urden namaken O-) ).

Ik heb hier helaas geen screens bij de hand... maargoed, die zullen niet spectaculair zijn, aangezien mijn 6800 GT het niet trekt op hoger dan medium, echt... nooit verwacht dat het zo'n zwaar spel zou zijn, heb 1.5 gb 400 mhz geheugen, amd 3500+ 2.2 ghz, 2 x 250 gb hitachi sata 2 schijven, OCZ modstream 450 watt, en overal dikke koelers erop...
sjah, zal wel aan mijn vid kaart zijn... maargoed, het is speelbaar, helaas wat minder mooi dan ;(

veel plezier allemaal!, (forum zal wel dood gaan over een weekie, wanneer iedereen nwn 2 aan het spelen is :X

(screens komen gauw)

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
iemand anders de CE online besteld bij de freerecordshop? Ze zijn een beetje traag deze keer :)
Gelukkig had ik de normale editie ook besteld en deze kwam vandaag netjes binnen. Moet zeggen, erg leuke game! Draait redelijk op m'n pctje van 3 jaar oud. De camera is inderdaad een beetje vaag af en toe, maar dat mag de pret niet drukken. Verhaal is tot nu toe erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb hem eindelijk binnen via minder legale wegen, maar ik verwacht er ook niet zoveel van. Het zal best een goede game zijn maar ik ben bang dat het teveel op deel 1 gaat lijken (die ik wel legaal heb). Maar mischien moet ik zo mijn woorden terug nemen...of ze bevestigen :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Geweldig, de patch wil niet echt installeren ofzo, maar ik heb al wel 2 patches (succesvol) kunnen downloaden en installeren voor het patchsysteem :P

Maargoed, al met al echt weer een verslavend spel zeg, en dat kon ik merken aan de (of het gebrek aan :/ ) tentamenresultaten ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:29:
Geweldig, de patch wil niet echt installeren ofzo, maar ik heb al wel 2 patches (succesvol) kunnen downloaden en installeren voor het patchsysteem :P

Maargoed, al met al echt weer een verslavend spel zeg, en dat kon ik merken aan de (of het gebrek aan :/ ) tentamenresultaten ;p
Dat is niet echt handig he :D

Denk dat bij mij de verslaving nog moet komen, moet eerst afkicken van WoW denk ik voordat ik echt verslaafd kan worden aan NN2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Het is werkelijk waar ongeloveloos Mike!
Your game has been successfully patched.
Your game version is: 1.01 English
Time taken to patch game 0:18:35
Took some time.... maarja dan heb je ook wat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:30:
[...]

Dat is niet echt handig he :D

Denk dat bij mij de verslaving nog moet komen, moet eerst afkicken van WoW denk ik voordat ik echt verslaafd kan worden aan NN2
`

ADDICTS!! 8)7

(im very much guilty too, ghehe :P what can i say? The game simply rocks ! _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Narf717 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:48:
[...]

`

ADDICTS!! 8)7

(im very much guilty too, ghehe :P what can i say? The game simply rocks ! _/-\o_ )
The game rocks!

Maar zal eens kijken hoe ik mijn verslaving aan WoW kan combineren met Neverwinter Nights 2, ondanks ik het nu wat rustiger heb in WoW is het nog steeds zeer verslavend en Neverwinter Nights is ook zeer verslavend. Dit is een uitdaging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
lol

WoW vs NWN2

THE BATTLE IS ON! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Narf717 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:58:
lol

WoW vs NWN2

THE BATTLE IS ON! :P
Yeah it is!

Ga morgen samen met een WoW buddy met NWN2 beginnen, dus eens kijken wie gaat winnen. Hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
scorpie schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:48:
Het is werkelijk waar ongeloveloos Mike!

[...]

Took some time.... maarja dan heb je ook wat :9
Hoe heb je alles weten te installeren? Ik heb twee keer geprobeerd te patchen maar hij loopt steeds te mekkeren dat hij een bestand niet kan openen. Mijn patch systeem is nu 1.01 maar mijn game nog steeds 1.00 :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Na herhaaldelijk proberen, update dat update programma zichzelf naar 1.01 en daarna nog eens naar 1.02. Toen heb ik wat meer ruimte vrijgemaakt op m'n C schijf, en toen werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:39:
[...]

Als jij een goede oplossing hebt om die camera dingen goed te krijgen hoor ik het graag, ik heb nu alles zelf op max staan en verder gaat het allemaal goed. Behalve wanneer je de camera moet draaien. Ben zelf al wat aan het stoeien geweest maar ben er nog niet uitgekomen
hier:
In your My Documents\Neverwinter Nights 2\ folder, open up nwnplayer.ini, and find the line "CameraFollowAlways=0". Change this to "CameraFollowAlways=1". This will cause the Camera to always follow you - even when standing still

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Ik heb echt mega performance issues, kan de game nauwelijks spelen op 1024x768 met de volgende specs:

AMD 64 3800+ @ 2350MHz
1GB DDR Geheugen
nVidia 7900GT flink oc'ed.

Heb alle drivers delete en vervolgens een fresh install gedaan van chipset en video drivers, andere games draaien prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er trouwens nog mensen hier die van plan zijn zelf modules te gaan maken met de toolset?

Ik heb er in NWN 1 wat mee lopen prutsen en het leek me best leuk maar verder nooit echt tijd ingestoken. Misschien als ik een leuk idee krijg toch maar eens proberen deze keer.

Nu nog wachten op morgen, hopelijk ligt het spel dan thuis op me te wachten als ik terug kom van werk. Maar goed, verder dan installen zal ik niet komen want ga pokeren die avond.

Dus wachten tot zaterdag voor mij =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 15:36
Mathizsias schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:24:
Ik heb echt mega performance issues, kan de game nauwelijks spelen op 1024x768 met de volgende specs:

AMD 64 3800+ @ 2350MHz
1GB DDR Geheugen
nVidia 7900GT flink oc'ed.

Heb alle drivers delete en vervolgens een fresh install gedaan van chipset en video drivers, andere games draaien prima...
Zet shadows eens op medium, of op off zelfs, kan echt een hele hoop schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Jesus wat een ongelooklijke bagger engine.. verwacht met mijn systeem niet dat ik alleen op high kan draaien maar dit is echt dramatisch, ik bedoel; Oblivion is geen probleem, met AA op 1024 en de settings gemiddeld op medium ziet dat er super uit. Hier moet ik alles op low zetten op 1024, zonder aa en dan draait het nog bagger. En hoe langer je speelt hoe langzamer hij gaat lopen..

Alle background zooi al uitgegooid en heb altijd de nieuwste drivers..

Het spel is leuk maar zo is het echt niet te spelen, snap niet waarom een game die nog de helft van de graphics van oblivion heeft toch 2x zoveel resources nodig heeft 8)7

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Psychoray schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:28:
[...]

Zet shadows eens op medium, of op off zelfs, kan echt een hele hoop schelen.
Het heeft het probleem tijdelijk verholpen in het volgende gebied is het spelen gewoon niet te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik heb hem ook binnen, maar had helaas niet de tijd echt te spelen. Ik heb het desalniettemin toch een half uurtje getest en ik vind het heerlijk!

Het patchen duurde een lange tijd, maar toen ik eenmaal aan het spelen was, voelde het meteen lekker. Mooie graphics, goede gameplay alleen soms nog wat in de knoei me de camera.

Kan niet wachten tot ik aan de echte quests kan beginnen ipv de tutorial achtige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:42

Ulti23

Quality Time

Is dit spel nou een beetje te spelen als je totaal niet bekend bent met die D&D ruleset? Ik speel wel RPG's als Oblivion en meer de hack & slash RPG's, maar als ik zo de screens zie en een beetje lees over deze game dan lijkt het me wel een toffe game om te spelen. Maar hoe zit dat met die regels? Worden die in de tutorial goed duidelijk? Of moet je je daar flink in verdiepen? Ik wil eigenlijk meteen aan de gang met zo'n game en niet eerst een dikke manual / handleiding doorlezen voordat je begint aan zo'n game... NWN 1 bijvoorbeeld heb ik nooit gespeeld....

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulti23 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:17:
Is dit spel nou een beetje te spelen als je totaal niet bekend bent met die D&D ruleset? Ik speel wel RPG's als Oblivion en meer de hack & slash RPG's, maar als ik zo de screens zie en een beetje lees over deze game dan lijkt het me wel een toffe game om te spelen. Maar hoe zit dat met die regels? Worden die in de tutorial goed duidelijk? Of moet je je daar flink in verdiepen? Ik wil eigenlijk meteen aan de gang met zo'n game en niet eerst een dikke manual / handleiding doorlezen voordat je begint aan zo'n game... NWN 1 bijvoorbeeld heb ik nooit gespeeld....
Ik had hetzelfde probleem. Speel wel veel RPG's maar nog nooit iets de D&D ruleset. Toch heb ik me stoute schoenen aangetrokken en heb het spel opgehaald. En ik moet zeggen dat het mij 100% is meegevallen, er staan wel veel informatie bij elke class beschikbaar in het spel. Maar tot nu toe speelt het voor mij net zoals andere RPG's die ik speel/gespeelt heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nouja je hoeft de regels zelf niet toe te passen, maar het hele spel is eromheen gemaakt. Alles werkt via virtuele dobbelstenen. Stel je valt aan, dan kijkt het systeem naar je wapen, die doet bijvoorbeeld 1d10 damage, dat houdt in dat de computer een virtuele dobbelsteen voor je gooit, eentje met 10 zijden, en de waarde wat daaruit komt, dat doe je aan damage. Maar zo heb je voor alles zulke dobbelstenen die voor je gegooid worden. Bijvoorbeeld als je aangevallen wordt, of je traps kunt ontmantelen etc etc. Maar hier merk je dus niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vind ik WoW er beter uit zien... :P
Dit doet me denken aan mijn Diablo II: LoD tijd O-)
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste