Zij iemand dattie 't moeilijk had?Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:55:
[...]
Alle gewone 19" schermen zijn GEEEEEN 4:3. Waarom is dat toch zo moeilijk? Kijk dan toch gewoon naar het aantal pixels (die kent iedereen wel). Dan zie je toch ook wel dat 1280/1024 geen 4:3 is maar 5:4. 4:3 zou 1280*960 zijn.
Anyway... 't was een aanname van mijzelf dat de 19" scherment 4:3 zou wezen, en heb er verder dus helemaal niet bij nagedacht.
De prijs had ik, voor het gemak, hier uit de pricewatch. Maar de schermen zijn mischien wel goedkoper te krijgen idd.[...]
Ik heb het scherm zelf, en ten eerste, zelfs in BE is het niet zo duur als wat jij hier zegt. (245 max)
Om even terug te komen op mijn originele topic - we hebben nu toch besloten om voor de Acer AL2216Wsd te gaan. Ja, ik weet 't... geen 19", en ook breedbeeld
Maar hij is bij de lokale PC boer 363 euro, met 1 week pixel garantie. Ook het feit dat de schermen pas bekeken zouden worden na kerst (ivm het feit dat het kados zijn) was geen probleem, dat zou op de bon genoteerd worden.