Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Verwijderd
Ik heb paar dagen geleden een 22 inch Mirai gehaald en omdat ik backlightbleeding beetje erg vond heb ik gelijk een 22 inch acer besteld online. Mijn Mirai zou ik dan terugbrengen (gewone winkel waar het binnen 8 dagen kan).
Nu is mijn Acer binnen en heb ik eigenlijk bestwel spijt van. Backlightbleeding is eigenlijk precies zelfde en het valt best mee maar ik had denk ik veel meer van verwacht na het lezen van reviews. En om het nog erger te maken; Acer heeft met opstarten paar blauw 'flitsende' pixels naast elkaar vrijwel midden in the display. Na 1 of 2 seconden zijn ze weg en als ie eenmal warm is (paar min aangeweest zijn ze ook niet meer te zien met opstarten).
Nu twijfel ik, Acer terugbrengen of Mirai want eigenlijk zijn ze precies zelfde behalve dat mirai geen vage pixels heft die beetje moeite hebben met opstarten..
Mijn vraag is ook; wordt zoiets erger?
P.S. ik heb nergens op gedrukt, ze waren uit zichzelf weg
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 03:41 ]
Wordt zoiets erger? Volgens mij niet, die pixels zitten er vaak al van te voren erin, maar er willen soms nog wel eens een paar bij komen (vziw). Zelf denk ik dat je de Acer terug moet brengen vanwege de pixels (weet je zeker dat je hier geen garantie op kan krijgen?).Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 03:39:
is (paar min aangeweest zijn ze ook niet meer te zien met opstarten).
Nu twijfel ik, Acer terugbrengen of Mirai want eigenlijk zijn ze precies zelfde behalve dat mirai geen vage pixels heft die beetje moeite hebben met opstarten..
Mijn vraag is ook; wordt zoiets erger?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Kater? Eerst water, de rest komt later
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Verwijderd
geld terug, dit is geen acceptabele waar is it? (haal een l204wt.. )
Verwijderd
Ga nu op zoek naar een meer grafisch scherm waarbij ik alle TN varianten laat vallen.
Verwijderd
vandaag nadat mijn monitor meer dan 10 uur niet aangeweest is.. aan en vlakbij waar die flitsende pixels te zien waren; 1 rood stipje. Klein beetje gemasseerd en weg was ie.. maar ik ben nu para dat ie zal bijven terugkomen en daarbij meer vriendjes zal uitnodigen elke keer.
Morgen is de laatste dag dat ik mijn Mirai kan terugbrengen. Ik overweeg nu sterk om die gewoon te houden want die had verder geen kuren
Klote van webshop retourneringen is dat het allemaal via post moet en dat verzendkosten zich blijven opstapelen zo
Verwijderd
NIET DOEN, eerst volgende keer dat er weer iets mee is.. zit je te masseren tot je een ons weegtVerwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:22:
-update-
vandaag nadat mijn monitor meer dan 10 uur niet aangeweest is.. aan en vlakbij waar die flitsende pixels te zien waren; 1 rood stipje. Klein beetje gemasseerd en weg was ie.. maar ik ben nu para dat ie zal bijven terugkomen en daarbij meer vriendjes zal uitnodigen elke keer.
Morgen is de laatste dag dat ik mijn Mirai kan terugbrengen. Ik overweeg nu sterk om die gewoon te houden want die had verder geen kuren
Klote van webshop retourneringen is dat het allemaal via post moet en dat verzendkosten zich blijven opstapelen zo
serieus, ik heb dit is met een laptop scherm meegemaakt
haal of bestel nou maar een ander (wees slim..)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 00:24 ]
Jij zegt ook dat de verzendkosten zich opstapelen,
hoort de winkel waar jij jouw scherm hebt gekocht niet zelf de verzendkosten te betalen, omdat jouw scherm DOA is?
www.koopeendroom.nl
Probleem lijkt op wat ik had... Totdat dat masseren niet meer hielp en de boel simpelweg naar de klote was... Terugbrengen!Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:22:
-update-
Verwijderd
Een dezer dagen krijg ik dus mijn 5e scherm binnen...
Verwijderd
heel verstandig, pick another brand...
Een ander merk waar hetzelfde paneel in gebruikt wordtVerwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:40:
en dan heb je straks een scherm waarvan je denk dat het goed is, en dan gaat er 7 dagen later weer een pixeltje dood..
heel verstandig, pick another brand...
Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
Verwijderd
en elke keer 10 euro verzendkosten?LiquidT_NL schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:16:
ik ben onderhand aanbeland bij een 4e scherm... Maar telkens 1 pixeltje die dood of hot is, dus ik blijf lekker ruilen uiteraard
Een dezer dagen krijg ik dus mijn 5e scherm binnen...
4 schermen bestellen en terugsturen = 4 x 2 x 10 = 80 euro?
Is het niet goedkoper om toch maar zo een idiote pixelgarantie te nemen?
Verder @ander merk/type mensen: Dat maakt toch geen moer uit... Iiyama is geen slecht merk, en het heeft dus echt GEEN zin om een ander type te nemen
Enne, btw, mijn 5e scherm werkt \o/
Steeds een subdooie pixel recht midden in mijn scherm.
1 keer gemasseerd en weg was die. Later nog 1 keer terug gekomen, maar na afspelen van een filmpje + masseren was die weer weg......
Nu 3 weken er al geen last meer van gehad, dus masseren helpt dus wel degelijk.