[/quote]Vrijdag verwacht ik de car holder/charger!
[quote]
Waar vandaan? en hoe duur?
[quote]
Waar vandaan? en hoe duur?
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door buddow op 31-01-2007 17:48 ]
[ Voor 18% gewijzigd door XanderDrake op 31-01-2007 19:28 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door psbb op 01-02-2007 09:50 ]
Psbb
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 10:51 ]
Psbb
Haha, ik vind de X500 ook heerlijk, maar om nou de negatieve dingen te negeren vind ik iets te ver gaanpsbb schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:58:
Helaas springt de negatieve er altijd uit. Zijn ook meestal de mensen die je 1 x usersforum ziet en daarna nooit weer.
[ Voor 42% gewijzigd door XanderDrake op 02-02-2007 00:20 ]
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 11:57 ]
Verwijderd
Had ik eerst ook, maar dit is volgens mij een convertie fout van Outlook express icm ActiveSync ofzo. Ik had mn telefoon data gebackup vanaf mn C500, en voordat ik mn X500 notabene had ontdekte ik die fout.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:53:
Zojuist een bug in de nieuwe rom ontdekt..
Als een nummer mij belt, dan zie ik staan: bijvoorbeeld: 31101234565
Als ik dan erop klik en het terug wilt bellen,
dan zegt hij het nummer is niet in gebruik.
Dit komt ws. doordat de 31 ervoor staat.
Hebben jullie dit ook? Ook zie ik bij een gemiste oproep een keer of 10 het nummer dat gemist is om dezelfde tijd.
Verwijderd
Als er 31 voor staat gaat het fout. Dat moet +31 zijn of 0031. 31 is het landennummer van Nederland en internationaal kun je dit kiezen met + of 00 er voor. Is handig kan je ook vanuit het buitenland naar Nederland bellenVerwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:53:
Zojuist een bug in de nieuwe rom ontdekt..
Als een nummer mij belt, dan zie ik staan: bijvoorbeeld: 31101234565
Als ik dan erop klik en het terug wilt bellen,
dan zegt hij het nummer is niet in gebruik.
Dit komt ws. doordat de 31 ervoor staat.
Hebben jullie dit ook? Ook zie ik bij een gemiste oproep een keer of 10 het nummer dat gemist is om dezelfde tijd.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
De gpschip in de P3600 is volgns mij nog steeds niet geactiveerd. Dat zou moeten gebeuren via een ROM-updateFlowDesign schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:22:
Hmmmzzz... E-ten X500 of HTC P3600 kopen. Lastige keuze.![]()
Om te beginnen is de X500 ietsje goedkoper en ik vind 'm qua looks ook wat stijlvoller.
Verschil in afmetingen is niet echt om over te vallen.
Pro voor de X500: Sirfstar 3 GPS chip. De P3600 schijnt niet zo'n geweldige GPS chip te hebben.
Dat is al gefixtVerwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:05:
[...]
De gpschip in de P3600 is volgns mij nog steeds niet geactiveerd. Dat zou moeten gebeuren via een ROM-update
Design?
Verwijderd
Ik heb al 2 jaar een Qtek S100 en gebruik GPRS ook maar zelden. Dus UMTS hoeft van mij ook niet zo nodig. En om nou € 9,50 per maand extra te gaan betalen voor zo'n pocket internet totaal (PIT) uitbreiding, vind ik gewoon te veel geld.Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:40:
Mijn keuze was ook tussen de P3600 en X500. (Beide mooie toestellen)
De doorslag om voor de X500 te kiezen was:Een ander item is dat van het draadloos internet (gprs/edge) tja ik heb het niet nodig,
- Snellere grapics. (bekijk / vergelijk spb bench)
- Sifr chipset. (ik heb zelfs binnen een fix, met ong. 3 sat.)
- Persoonlijk vind ik het desing mooier. (maar dat is persoon eigen)
- Zeer lange battery duur. (voorheen nokia 6210)
maar misschien neem ik nog wel een keer een gprs abbo. ( mail / msn )
Om mezelf maar even te quoten; de X500 en de P3600 hebben volgens mij ongeveer dezelfde camera.FlowDesign schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:50:
Zit er trouwens verschil in de Camera's in de de X500 t.o.v. de P3600?
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 13:51 ]
Waarom heb je 'm nooit omgeruild dan?Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:29:
Ik doe me X500 weg juist door de bugs die steeds spelen.
Echt een waardeloos ding.
Ik vraag me ondertussen ook af welke bugs zo erg zijn danVerwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:29:
Ik doe me X500 weg juist door de bugs die steeds spelen.
Echt een waardeloos ding.
My thoughts exactlyXanderDrake schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:26:
[...]
Ik vraag me ondertussen ook af welke bugs zo erg zijn dan?
Volgens mij heb jij gewoon een defecte phone...
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 19:21 ]
Daarom heb ik de UK uitvoering. De support van de Nederlandse uitvoering is dramatisch.Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:19:
ROM 391/392 is voor vele talen reeds uit.
Nog niet voor NL gevonden.
Iemand die weet waar die ROM te vinden??
http://www.eten-users.net/topic5372
Kan iemand mij de weg wijzen naar de patches voor het SMS, sim unknown en geluid-harder patch?? Kan ik die ook gebruiken bij nieuwere ROM? De patch die eerder in deze thread was genoemd is specifiek voor ROM 273 en lager....
[ Voor 4% gewijzigd door psbb op 08-02-2007 20:10 ]
Psbb
Verwijderd
Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar want ik moet er ook nog eentje kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:41:
Wie heeft welke BT headset op zijn x500?
En hoe ben je erover te spreken?
Is het geluid goed hard? of aan de zachte kant?
Verwijderd
Iemand toevallig ervaring met de Nokia CK-7W BT carkit in combinatie met de X500?Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:41:
Wie heeft welke BT headset op zijn x500?
En hoe ben je erover te spreken?
Is het geluid goed hard? of aan de zachte kant?
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
Je kúnt wel een backup maken voor de zekerheid maar om een backup te maken, vervolgens een nieuwe ROM (en dus nieuwere windows-versie) installeren en daarna je backup terugzetten kan ik niet aanraden.DaLuca schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:56:
Naar aanleiding van de nieuwe relase van de Nederlandse ROM èn omdat ik er geen ervaring mee heb het volgende:
Hoe moet je een ROM updaten?!
Is het gewoon de ROM uitvoeren, zonder een backup? of is het zo dat al je proggies weg zullen zijn? Moet ik dus ook een backup draaien?
Het is namelijk niet de bedoeling dat mijn TomTom ongecontroleerd weggetiefd zal worden
Ja dat kan ie, en je kan het erg makkelijk instellen bij de beltonen. Geen extra tooltje nodig.DaLuca schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:47:
Kan de x500 MP3 ringtones afspelen? Zo ja, hoe moet dat dan?! Ik kan me voorstellen dat er andere tooltjes voor zijn dan dat pre-installed tooltje van E-Ten.
Fijn... zo'n antwoord...XanderDrake schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:50:
[...]
Ja dat kan ie, en je kan het erg makkelijk instellen bij de beltonen. Geen extra tooltje nodig.
Verwijderd
Ja oke... heb ik geprobeerd, maar zodra ik op de Play-knop klik gebeurd er niks (geen geluid, terwijl het geluid wel aanstaat) vervolgens na een OK rechtboven in de hoek verandert het automatisch naar een default ringtone (Windows standaard)...Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:09:
Dude, al wat geprobeerd?
spoiler:Start -> settings -> 'sound & notifications' -> [tab-blad] 'Notifications' -> [Event] 'Phone Incoming call'
Op mijn Qtek S100 (WM2003 SE) zet ik een MP3 in de map '/my device/Windows/Rings'DaLuca schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:47:
Thanks voor de reply... Ik zal es even gaan kijken wat ik ermee zal doen. Wachten of updaten.
Iets anders... Ik heb net een hoop Mp3tje van een maat gekregen en op mijn x500 opgeslagen. Vervolgens heb ik met behulp van de functie "add ringtone" De ringtones toegevoegd aan de lijst. Maar... Ik kan ze niet afspelen!!!Wanneer ik een ringtone selecteer en op OK druk veranderd het toestel de ringtone naar de default ringtone...
![]()
Kan de x500 MP3 ringtones afspelen? Zo ja, hoe moet dat dan?! Ik kan me voorstellen dat er andere tooltjes voor zijn dan dat pre-installed tooltje van E-Ten.
[ Voor 58% gewijzigd door FlowDesign op 13-02-2007 15:24 ]
Op een of andere manier krijg ik nergens geluid vandaan als ik een mp3 open... Heb het overal geprobeerd. Zie ik nu een instelling over het hoofd?!FlowDesign schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:23:
[...]
Op mijn Qtek S100 (WM2003 SE) zet ik een MP3 in de map '/my device/Windows/Rings'
Dan komt ie bij Start > Settings > Phone > Ring tone: netjes in het lijstje te staan en als ik via de verkenner de mp3 éénmaal aantik dan speelt ie af in Media Player.
Welke bedoel je? Ik heb de PDair gekocht via Ebay.kaher schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 20:54:
gisteren mijn lieve X500 kwijt geraakt onder weg naar mijn werk.
dus bij deze een waarschuwing voorwie een tasje had gekocht via ebay.
de toestel kan glijden en vallen zonder dat je het in de gaten hebt.
Psbb
psbb schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:12:
[...]
Welke bedoel je? Ik heb de PDair gekocht via Ebay.
De X500 wordt toch standaard met een leren etuitje geleverd?kaher schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:21:
[...]
[afbeelding]
die had Ik en die bedoel Ik dus.
Wat denk je...FlowDesign schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:36:
Weet iemand of het 1GB Micro SD kaartje van Kingston het goed doet in de X500?
pricewatch: Secure Digital Card Micro 1GB (Kingston)
[ Voor 9% gewijzigd door DaLuca op 15-02-2007 18:40 ]
Ow wacht ik zit ook veel in het HTC P3600 topic daar vermeldde iemand problemen met een bepaalde geheugenkaart. Vandaar dat ik het voor de zekerheid ff vraagDaLuca schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:39:
[...]
Wat denk je...Waarom zou dit kaartje niet werken!?
Ik heb zelf een 2GB kaartje. Ideaal voor als je je x500 wilt gebruiken als mp3-speler!
Ik heb die andere. Bevalt wel goed.kaher schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:21:
[...]
[afbeelding]
die had Ik en die bedoel Ik dus.
Psbb
[ Voor 19% gewijzigd door psbb op 17-02-2007 10:24 ]
Psbb
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle
Dit klopt niet wat je zegt. Via de officiele weg kan je geen UK Rom over een NL Rom zetten. Natuurlijk zijn er wel andere wegen. Maar niet iederen kan dat of wil dat. Als je een UK Rom over een NL Rom zet of andersom ben je wel je garantie kwijt. UK Rom is wel stabieler en heb je veel sneller update's. De programma's die je erop zet zijn gewoon in het Nederlands (mits beschikbaar)Ik heb goede ervaringen met de PDA shop. Vaak iets duurder wel goede service en snelle afhandeling.FlowDesign schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:47:
Je kunt iedere ROM die je wil erop zetten. Ik gebruik zelf altijd WWE (WorldWide English) ROM's want die zijn meestal het eerst beschikbaar![]()
Programma's kun je uiteraard via het internet kopen en anders via de andere "gebruikelijke" kanalen wel, t0rrentsites bijvoorbeeld.
Bij http://www.belzaak.nl/gsm/E-ten/ hebben ze zowel de NL als de UK versies.
[ Voor 25% gewijzigd door psbb op 17-02-2007 15:19 ]
Psbb
Bedankt voor de info, ik heb er daarstraks de 354 opgezet. Perfect verlopenpsbb schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 10:23:
Sim unknown is opgelost met de nieuwste update. Je merkt het snel genoeg. Het wordt aangegeven en je hebt geen ontvangst/bereik. Met de 291 Rom kom je hem ongetwijfeld nog een keer tegen.Ik zou direct de nieuwste Rom (354 UK) erop zetten. Geen sim unknown en TomTom werkt goed.
ik neem aan: pdashop.nl ?psbb schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:08:
Ik heb goede ervaringen met de PDA shop. Vaak iets duurder wel goede service en snelle afhandeling
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle
Kijk anders ff op http://gsmshops.pagina.nlRemond_FRL schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:59:
wel raar trouwens dat ik bij smartphoneshop wel extra's en optie's zoals PIT en geheim nummer kan kiezen, maar bij belzaak niet (zelfde abbonement, t-mobile relax150)
dan shopt het toch wat makkelijker
eerst maar eens de e-mail sturen of ze ook de UK versie willen (/kunnen) leveren
Verwijderd
http://www.algebeld.nl verkoopt zowel de NL als de UK versieRemond_FRL schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:07:
'''
en indien niet, een andere shop die de engelse versie wel levert (icm met abbo's)
Ja ik bedoel de PDAshop. Maakt idd deel uit van Coolblue. Ik heb mijn toestel daar gekocht (in november alweer) en ik heb echt een originele UK versie.Remond_FRL schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:59:
[...]
ik neem aan: pdashop.nl ?
maja, die levert ook alleen de NL versie
en ze zijn overigens ook onderdeel van coolblue, dus smartphoneshop en pdashop zijn van dezelfde eigenaar http://www.coolblue.nl/
wel raar trouwens dat ik bij smartphoneshop wel extra's en optie's zoals PIT en geheim nummer kan kiezen, maar bij belzaak niet (zelfde abbonement, t-mobile relax150)
dan shopt het toch wat makkelijker
eerst maar eens de e-mail sturen of ze ook de UK versie willen (/kunnen) leveren
alsnog bedankt mensen, keuze is weer wat makkelijker gemaakt
Psbb
Lol daar moest ik wel effe over grinniken, de bovenste van 16,95€ zou de officele X500 pen moeten zijnDaLuca schreef op zondag 18 februari 2007 @ 21:03:
@ XanderDrake:
Lijken geenvan beide op de stylussen van een x500...
Yeah ik dacht ook dat het verschil marginaal is. Nou, laten we ze maar bestellen danTechnisch en functioneel maakt het geen r**t uit welke je aanschaft. Ben er wel van bewust dat maar heel weinig stylussen de exacte maat hebben voor in je x500. Maar naar mijn mening maakt "een beetje" uitsteken ook niks uit!
Naar mijn mening is deze wezenlijk anders... In de stylus die ik heb is een rand gekerft aan onderkant. De kan waarmee je "schrijft". Kan iemand anders misschien hier een blik naar wagen. Ik zal me schuldig voelen wanneer ik het niet juist heb...XanderDrake schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:56:
[...]
Lol daar moest ik wel effe over grinniken, de bovenste van 16,95€ zou de officele X500 pen moeten zijnDus daar lijkt ie... niet op?
[...]
Yeah ik dacht ook dat het verschil marginaal is. Nou, laten we ze maar bestellen dan
Verwijderd
Helaas mag algebeld geen toestellen meer leveren voor T-MobileVerwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 08:53:
[...]
http://www.algebeld.nl verkoopt zowel de NL als de UK versie
Verwijderd
http://www.transcend.nl/S...h&OemID=ETEN&ModelID=X500ETEN X500
(Cell Phone)
The original manufacturer declares the maximum stated capacity '' SD:1GB ''. Transcend always advises our customers to ensure they are running the latest firmware version and to evaluate the device to determine its actual capacity size.
Ik krijg mijn X500 waarschijnlijk morgen, maar ik heb vrijdag al een 1GB MicroSD kaartje van Kingston gekocht bij 4Launch. In de eerste plaats omdat ik daar genoeg aan heb, maar vooral omdat ik niet meer dan 3 keer zoveel geld wil betalen voor 2 keer zo veel geheugenVerwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:16:
Heeft iemand al 2Gb micro in zijn x500 ?
De reden dat ik dit vraag is omdat ik deze tekst tegen kwam:
[...]
http://www.transcend.nl/S...h&OemID=ETEN&ModelID=X500
Er zijn vast meer mensen met deze problemen hoewel ik juist in de veronderstelling was dat bijna alle bugs die jij opnoemt ten minste met de 354 ROM opgelost waren.walsumhof schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:30:
Zijn er mensen met dezelfde problematiek of kunnen we toch maar beter wachten op de iphone?
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Ik heb een HTC Wizard\Vario gehad met toetsenbord dus. De keren dat ik dat in twee jaar gebruikt heb zijn op 1 hand te tellen. Je kunt daar ook niet makkelijk hele verhalen mee in toetsen. Daarom heb ik voor de X500 gekozen en niet de M700 of de Vario II-tom-562 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:39:
.......
Verder vroeg ik mij af of het een meerwaarde is om een PDA te nemen met zo'n uitschuifbaar toetsenbord, deze zijn wel een stuk duurder meteen, maar is het echt nuttig?
Vaak bu'j te bang!
Ook werken de 2 varianten van de digitale toetsenborden perfect (lekker snel)-tom-562 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 08:50:
k, zoiets dacht ik ook al. Ik heb een laptop dus verslagen typen zal ik er niet op doen. En internet is vaak toch maar 1 link intypen (tweakers.net bv) en dan verder alles doorklikken
Voornamelijk omdat de X500 een 400MHz Samsung processor heeft en de P3300 een TI Omap 200MHz en dat merk je. Die TI Omap zit ook in de Vario 1 en die is retetraag.-tom-562 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:39:
Ik bezit sinds september 2006 een E-Ten G500, en binnenkort wil ik een ander toestel (m'n pa neemt mijn abbo en telefoon over..). Nu wil ik weer een PDA achtig iets, en nu viel mijn oog op de HTC p3300, vooral de t-mobile versie en de E-Ten X500.
Ik zit te twijfelen tussen deze 2 toestellen. Kan iemand mij overtuigen waarom ik de X500 moet verkiezen boven de HTC P3300? Want het zijn kwa specificaties (ofjah, functies die ze te bieden hebben) bijna dezelfde telefoons
Verder vroeg ik mij af of het een meerwaarde is om een PDA te nemen met zo'n uitschuifbaar toetsenbord, deze zijn wel een stuk duurder meteen, maar is het echt nuttig?
Hmmm vaag, bij mij draait GPRS prima. De auto instellingen deden het meteen. Ik heb orange, en met de proxy hack gaat alles alsnog goed.walsumhof schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:30:
Ben inmiddels ook enige tijd gebruiker van de e-ten x500 maar heb al sinds het begin een verschrikkelijk irritant probleem met de gprs connectiviteit. Bij de webbrowser krijg je meestal geen verbinding tenzij net gereset is (ook niet altijd), hetzelfde geldt natuurlijk ook voor email synchroniseren. Erg jammer omdat, naast de gps, dit juist de reden is geweest de x500 te kiezen..
Heb skype nog niet geprobeerd. Deze zat toch inbegrepen in de volgende patch?overige problemen
- skype op wifi is praktisch onbruikbaar - delays van > 3-4 seconden! en dit ligt echt niet aan m'n wlan netwerk (linksys wag300n).
Kan wel dat ik dit eens heb gehad.- telefoonfunctie al 2x uitgevallen (wordt gebeld, neem op, counter op display begint te tellen maar geen audio)
Volgens mij is jou mic defect- tomtom werkt op zich goed, wel nog steeds probleem dat audio weg valt.
Oh ok.- bluetooth erg buggy, probeer maar een a2dp headset aan te sluiten en skype op te starten - total freeze - zelfs de softreset werkt niet meer -> batterij eruit en opnieuw in steken
Verwijderd
psbb zou ik u een vraagje morgen stellen via email?psbb schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:08:
[...]
Dit klopt niet wat je zegt. Via de officiele weg kan je geen UK Rom over een NL Rom zetten. Natuurlijk zijn er wel andere wegen. Maar niet iederen kan dat of wil dat. Als je een UK Rom over een NL Rom zet of andersom ben je wel je garantie kwijt. UK Rom is wel stabieler en heb je veel sneller update's. De programma's die je erop zet zijn gewoon in het Nederlands (mits beschikbaar)Ik heb goede ervaringen met de PDA shop. Vaak iets duurder wel goede service en snelle afhandeling.
Ik gebruik veel programma's van SPB. De gebruikelijke weg is voor mij legaal. Daarna kan je altijd gratis updaten.
Verder is het geen Smartphone maar een PPC. Hiermee gaan veel mensen de mist in. Software van een Smartphone is niet geschikt voor een PPC.
tnx, hier heb ik wat aanFlowDesign schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 17:13:
[...]
Voornamelijk omdat de X500 een 400MHz Samsung processor heeft en de P3300 een TI Omap 200MHz en dat merk je. Die TI Omap zit ook in de Vario 1 en die is retetraag.
Vaak bu'j te bang!
Andere optie zou de HTC P3600 zijn, maar die is juist weer wat duurder dan de X500.-tom-562 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:19:
[...]
tnx, hier heb ik wat aanik moet wachtne tot half april voordat ik een nieuwe telefoon neem, hopelijk is dan de x500 wat goedkoper geworden. De HTC P3300 van t-mobile was erg goedkoop, daarom trok die telefoon mij aan.
Ik denk dat ik voor de x500 ga
Denk dat de P3600 toch iets belangrijks mist: geen GPS on board.(niet officieel) Dit is juist een van de meest aantrekkelijke functies van de X500 en de P3300FlowDesign schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:23:
[...]
Andere optie zou de HTC P3600 zijn, maar die is juist weer wat duurder dan de X500.
Psbb
Verwijderd
Klopt, en in de P3600 zit geen sirf-3 chip. M'n G500 werkt perfect voor GPS, en verder is E-Ten wel redelijk "exclusief", niet veel mensen hebben er 1. Dus ik denk dat ik tegen die tijd voor de X500 ga.psbb schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:19:
[...]
Denk dat de P3600 toch iets belangrijks mist: geen GPS on board.(niet officieel) Dit is juist een van de meest aantrekkelijke functies van de X500 en de P3300
Vaak bu'j te bang!
Bullshit. Orange levert de P3600 sinds een paar dagen alias de SPV M700.psbb schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:19:
[...]
Denk dat de P3600 toch iets belangrijks mist: geen GPS on board.(niet officieel) Dit is juist een van de meest aantrekkelijke functies van de X500 en de P3300
[ Voor 21% gewijzigd door FlowDesign op 23-02-2007 14:33 ]
Om nou te zeggen dat het bullshit is: NEE DUS. Als jij de p3600 aangeeft zit daar geen GPS in. Tenminste niet officieel zoals ik al aangaf. En idd de p3600 kan je op een andere manier de GPS wel aan de praat krijgen. Als je de M 700 bedoeld moet je dat zeggen anders laat je iemand veel geld uitgeven voor iets wat hij niet wil.FlowDesign schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:32:
[...]
Bullshit. Orange levert de P3600 sinds een paar dagen alias de SPV M700.
GPS staat standaard aan en TomTom Navigator 6 is pre-installed.
bron: Verwijderd in "HTC P3600 (HTC Trinity, SPV M700)"
Het is echter geen SiRFstar III. De vraag is of je daar iets van zult merken.
De X500 is wel goedkoper en ik zou ook geen Orange willen, maar als je gewoon de HTC versie koopt (dus niet bij Orange) dan kun je er een andere ROM (van Dopod) op zetten en dan heb je ook GPS.
[ Voor 10% gewijzigd door psbb op 23-02-2007 17:35 ]
Psbb
You say potato, I say potato.psbb schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:30:
[...]
Om nou te zeggen dat het bullshit is: NEE DUS. Als jij de p3600 aangeeft zit daar geen GPS in. Tenminste niet officieel zoals ik al aangaf. En idd de p3600 kan je op een andere manier de GPS wel aan de praat krijgen. Als je de M 700 bedoeld moet je dat zeggen anders laat je iemand veel geld uitgeven voor iets wat hij niet wil.
Jij geeft alleen maar aan dat de P3600 een alternatief is. Ik geef aan dat het geen gelijkwaardig alternatief is. Niet iedereen heeft verstand van flashen en niet iedereen wil zijn garantie verspelen op deze manier.
Nog een bron: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=973&ch=1
En TomTom Navigator 6 is pre-installed. Je moet er nog wel de diverse landen bijkopen.
[ Voor 8% gewijzigd door psbb op 23-02-2007 19:12 ]
Psbb
*Helemaal mee eens ispsbb schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:45:
Neem maar aan dat je garantie vervalt bij flashen. Denk dat er nog een hoop "chimpansee's" rondlopen. Bij een defect moet je voor een M700 bij Orange zijn en niet bij HTC. Ik heb het niet gehad over mogelijkheden en onmogelijkheden. Ik zeg alleen maar dat je juiste info moet geven. We willen elkaar tenslotte allemaal helpen nietwaar.
Nu weer on-topic. Dit is een X500 topic en geen P3600.![]()
[ Voor 41% gewijzigd door FlowDesign op 24-02-2007 22:26 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 09:38 ]
[ Voor 3% gewijzigd door buddow op 25-02-2007 19:08 ]
Verwijderd
Ik heb de patch gedraaid, de X500 soft reset gegevenbuddow schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:21:
Klinkt als het bekende MMS probleem wat opgelost kan worden met de Rilmux Patch. (zie paar pagina's terug)
Ik had 't zelf ook, hiermee was het opgelost!
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 22:46 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq