[PC] Need For Speed - Reworked by GoT Project

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.434 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DaWaN schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:36:
Ik denk niet dat een IRC vergadering slim is, hierbij kan niet iedereen aanwezig zijn. Bovendien lijkt het me veel belangrijker om eerst een stel goede proggers bij elkaar te rapen die willen meewerken anders wordt het swieso niets.
Waarom wil iedereen zo snel van stapel lopen? :? Door te haasten kom je nergens, ontstaat er miscommunicatie en weet ik veel wat nog meer. Resultaat is dan, dat je een rotzooi krijgt.

Er zal dus eerst gezorgt moeten worden voor de organisatie zelf, in plaats van nu al beginnen met het product (en subproducten (website en dergelijke)).
Een boom zorgt toch ook eerst voor 'voet' aan de grond, eer dat hij gaat groeien, anders valt de boom om en gaat ie dood... ;)

Die programmeurs bij elkaar zoeken is nu dus eigenlijk (nog) niet aan de orde: er zijn (mijns inziens) genoeg aanmeldingen daarvoor al binnen, zelfs voor verschillende 'functies' binnen het project... ;)
Het gaat zoals ik al eerder zei veels te gehaast. Een project als dit heeft tijd nodig, veeeel tijd, geen gehaaste IRC vergadering, ik weet niet wie nu allemaal wel niet de leiding wil / gaan nemen maar het komt me nu direct weer als een ongeregeld en gehaast zooitje over.
Het gaat inderdaad te gehaast, waardoor het als een zooitje overkomt, daarom is een goede organisatie belangrijk, zodat je de controle hebt over wie wat doet. Maar ook kwaliteit kan (blijven) garanderen.
Laten we eerst eens een goede naam verzinnen, siteje maken met forum en dan rustig verder kijken of er mensen zijn die mee willen werken. Mochten we daar al in falen dan zie ik dit project nu al als gefaalt.
Daar gaat de vergadering dus over, om de naam te bepalen.

Nu al beginnen met de website is (zoals hierboven aangekaart door anderen en mij) ook te gehaast. Zet eerst de organisatie op poten, zodat dat voor iedereen duidelijk is, daarna kan je bepalen wat er moet gebeuren:
  • Wat willen we bereiken (Het bepalen van je doelen)?
  • Hoe gaan we dit (die doelen dus) bereiken?
  • Wat is er allemaal voor nodig, om deze doelen te bereiken?
  • Hoe gaat er voor gezorgt worden, dat de benodigdheden (naar wens) bereikt worden?
Het lijkt me het verstandigst, dat eerst deze vragen een antwoord vinden, alvorens er überhaupt begonnen word met iets... :)

* CH4OS lijkt wel een projectmanager op deze manier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35
Niet lullig bedoeld GJ-tje, goed dat je het probeert, maar men lijkt niet te luisteren. Er zijn al meerdere (inclusief ik betreffende website) die er de stop op proberen te zetten omdat men veels te snel wil! Rome is ook niet in een paar dagen gebouwd!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-06 17:06
Ja maar ik hoop niet dat t zo lang gaat uren als dat Romen gebouwd is :+

Maar ik hoop dat dit wel wat gat worden helaas kan ik ook voornamelijk alleen maar beetje photoshopen en website kan ik eventueel hosten maar volgens mij zijn er daar al genoeg van ik zit btw wel bij alphamegahosting volgens mij iniedergeval een betrouwbare..

Ik wens iederen veel suc6 hoop dat er ook uiteindelijk een duidelijke Team leader of manager komt want beetje oganizatie is wel handig denk ook dat er een appart forum moet komen want in dit topic is iniedergeval niet veel wijs te worden wat r precies benodigd is als ik kan helpen hoor ik het graag.

Suc6 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Betreft het 'gehaaste IRC vergadering' gedoe..

Waarom deze vergadering is? We willen spreken over de indeling, de organisatie, de leider(s), het forumpje, de eventuele engine, etc. We zagen gisteren al dat er nu 2 websites die half af zijn klaar liggen voor het project. Het leek ons beter om dus gewoon even een vergadering te houden (en waarom wachten als het vandaag al dan :? ) waarbij we wat regeltjes opstellen, en wat plannen maken. Als iedereen op eigen initatief gaat werken zul je, net als bij die websites bijvoorbeeld, zien dat er al weer personen teleurgesteld worden, en hun moed misschien wel in de schoenen zakt.

Om het project dus goed te laten lopen lijkt het ons beter om te vergaderen. Heb je er niets over gelezen? Beter lezen! Hier is 3 maal (en onderhand misschien wel meer) gezegd dat we vanavond om 20:30 een vergadering hebben in #gotracing. In het kanaal, en op het 'forumpje' Wat waarsch. vervangen wordt is het al helemaal vaak langsgekomen. Er heeft een aantal personen toegezegd te komen, voor anderen die (serieus!) mee willen doen is het natuurlijk ook open.

En ik vraag me af hoe je het IRC-kanaal 'niet voor iedereen toegankelijk' kunt zien. Als je geen client hebt klik je hier, als je er wel een hebt join je op de tweakers.net server #gotracing.

Verder heeft een aantal mensen hun chatlog aan, en zullen er door EvilGhost notulen gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166183

TheZeroorez schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:47:
En ik vraag me af hoe je het IRC-kanaal 'niet voor iedereen toegankelijk' kunt zien. Als je geen client hebt klik je hier, als je er wel een hebt join je op de tweakers.net server #gotracing.

Verder heeft een aantal mensen hun chatlog aan, en zullen er door EvilGhost notulen gemaakt worden.
Ligt het aan mij of is op dit moment de irc server down?
Welkom op Tweakers.net IRC
Connecting to irc.tweakers.net 6667 ......
Unable to connect to server.
Connecting to osiris.parse.nl 6667 ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 166183 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

Ligt het aan mij of is op dit moment de irc server down?
Welkom op Tweakers.net IRC
Connecting to osiris.parse.nl 6667 ......
Ligt aan jou.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149210

Werkt gewoon hoor.

Nogmaals bij die vergadering zullen we de organisatie weer een beetje recht trekken.

Nog eeen keer een link naar de agenda: Agenda Vergadering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik steun dit innitiatief. Perfect idee. Ik wil best een aantal nummers uitzoeken om in de playlist te zetten.( Ongeveer 15 per muziek soort en dan 5 verschillende soorten) Ik zat zelf te denken aan de soorten
  • Metal ( ongeveer als Iron Maiden en Slayer. Snel en toch stijlvol)
  • Rock/punk ( Ongeveer als QOTSA, The Clash, Zebrahead en Turbo Negro
  • Trance ( Alle kanten op. Zowel Tiesto als Infected Mushroom)
  • D&B ( Zowel jungle als Dark. Dus ook weer alle kanten op)
  • HipHop ( Beetje tussen zowel Rap als HipHop. 50 Cent is dus geen uitzondering)
Dit is wat ik ongeveer in mijn hoofd heb als ideale playlist voor muziek die ik bij een Racespel verwacht

BTW als ik te laat ben vind ik het geen drama. Maar ik vond ongeveer 6 pagina's doorlezen met ideeen gevulde post door te lezen. Ik heb daar gewoon geen tijd voor:$

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

touchdomex schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:09:
BTW als ik te laat ben vind ik het geen drama. Maar ik vond ongeveer 6 pagina's doorlezen met ideeen gevulde post door te lezen. Ik heb daar gewoon geen tijd voor:$
Even voor de duidelijkheid het project gaat individueel VEEL meer tijd kosten dan het doorlezen van een paar pagina's

Daarnaast is muziek nog totaal niet aan de orde, zoals al eerder gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JBplap schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:17:
[...]

Even voor de duidelijkheid het project gaat individueel VEEL meer tijd kosten dan het doorlezen van een paar pagina's

Daarnaast is muziek nog totaal niet aan de orde, zoals al eerder gezegt.
Sorry :P Maar het is meer omdat ik er NU geen tijd voor heb. Voor muziek gerelateerde projecten wil ik namelijk met alle plezier tijd voor vrijmaken. Dat is meer mijn punt. Al helemaal als het ook nog een groot doel heeft.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
touchdomex schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:09:
Ik steun dit innitiatief. Perfect idee. Ik wil best een aantal nummers uitzoeken om in de playlist te zetten.( Ongeveer 15 per muziek soort en dan 5 verschillende soorten) Ik zat zelf te denken aan de soorten
  • Metal ( ongeveer als Iron Maiden en Slayer. Snel en toch stijlvol)
  • Rock/punk ( Ongeveer als QOTSA, The Clash, Zebrahead en Turbo Negro
  • Trance ( Alle kanten op. Zowel Tiesto als Infected Mushroom)
  • D&B ( Zowel jungle als Dark. Dus ook weer alle kanten op)
  • HipHop ( Beetje tussen zowel Rap als HipHop. 50 Cent is dus geen uitzondering)
Die muziek hadden wij ook zo'n beetje zo in gedachten. Let er wel op dat je zelf aan de slag moet met een progsel om wat trance en D&B te maken, of dat je OpenSource muziek moet vinden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 14:01

Cablekevin

CCCP Baby!

Ik zou ook wel een steentje bij willen dragen aan dit project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-06 00:58

EMP

Krulloos!

Ik heb met veel enthousiasme de voorgaande 207 posts gelezen, en wil ook graag bijdragen.

Dit zal op projectmanagement gebied zijn, ik werk (op detacheerbasis) als software engineer voor real-time embedded systemen (vooral C/C++) en heb daarbij wat (professioneel: ISEB foundation) testen en configuration management gedaan (in een CMM lvl 2 organisatie). Ik vind projectmanagement leuk en heb ook enkele cursussen hierin gevolgd.

Ik wil vooral een bijdrage leveren op projectmanagement gebied en niet qua programmeren.

Ik zal proberen vanavond om 20:30 aanwezig te zijn in het IRC kanaal.

Over de vergadering:
Omdat er nog weinig over het project zelf bekend is stel ik voor om de volgende punten aan te passen:

1. Wat voor projectvorm gaan we gebruiken (organisatiestructuur, denk aan V-model, TSP, Agile methodes (XP, Scrum) etc.
1.1: Wie gaan de rollen vervullen in de gekozen methodiek

2. Wat gaan we maken: requirements opstellen en prioritiseren (MoSCoW?)

en punt 5 heet gewoon communicatie ;)

vanvond hopelijk meer!

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

TheZeroorez schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:51:
[...]

Die muziek hadden wij ook zo'n beetje zo in gedachten. Let er wel op dat je zelf aan de slag moet met een progsel om wat trance en D&B te maken, of dat je OpenSource muziek moet vinden.. ;)
Het schijnt dat muziek van of volgens mij OF Rusland of in ieder geval ergens in het Oostblok gratis verstrekt mag worden( zit geen copyright op omdat de muziek industrie van de regering is) Misschien zitten daar nog wel wat leuke liedjes tussen.

Maar idd zelf maken kan ook. Desnoods ergens copyright loos iets vinden.

Maar ik denk dat opzich de elektronische muziek nog redelijk goed zelf te maken is. Al helemaal met wat ervaring. Maar daarintegen om de echte intrumenten nummers te krijgen is moeilijker. Ook omdat die dus echt gespeeld moet gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Empie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:03:
Ik heb met veel enthousiasme de voorgaande 207 posts gelezen, en wil ook graag bijdragen.

Dit zal op projectmanagement gebied zijn, ik werk (op detacheerbasis) als software engineer voor real-time embedded systemen (vooral C/C++) en heb daarbij wat (professioneel: ISEB foundation) testen en configuration management gedaan (in een CMM lvl 2 organisatie). Ik vind projectmanagement leuk en heb ook enkele cursussen hierin gevolgd.

Ik wil vooral een bijdrage leveren op projectmanagement gebied en niet qua programmeren.

Ik zal proberen vanavond om 20:30 aanwezig te zijn in het IRC kanaal.

Over de vergadering:
Omdat er nog weinig over het project zelf bekend is stel ik voor om de volgende punten aan te passen:

1. Wat voor projectvorm gaan we gebruiken (organisatiestructuur, denk aan V-model, TSP, Agile methodes (XP, Scrum) etc.
1.1: Wie gaan de rollen vervullen in de gekozen methodiek

2. Wat gaan we maken: requirements opstellen en prioritiseren (MoSCoW?)

en punt 5 heet gewoon communicatie ;)

vanvond hopelijk meer!
ja geweldig, betrek er iemand bij die zoveel mogelijk met dure afkortingen gooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06 22:11

switchboy

-ruimte te huur-

Ik ken misschien wel een bandje die wel wat nummers wil maken

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerst maar de orginele agendapunten aanhouden. De rest komt bij de volgende vergadering. Ik wil bijvorobeeld ondertussen ook weleens weten wie nog meer modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

lama

[ Voor 81% gewijzigd door BMW_M3 op 31-10-2006 17:27 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Off-topicEchte toevoeging aan het topic.

On-topic Lijkt mij een gaaf idee jammer dat modelen mij nog niet echt goed af gaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140712

touchdomex schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:08:
[...]

Het schijnt dat muziek van of volgens mij OF Rusland of in ieder geval ergens in het Oostblok gratis verstrekt mag worden( zit geen copyright op omdat de muziek industrie van de regering is) Misschien zitten daar nog wel wat leuke liedjes tussen.

Maar idd zelf maken kan ook. Desnoods ergens copyright loos iets vinden.

Maar ik denk dat opzich de elektronische muziek nog redelijk goed zelf te maken is. Al helemaal met wat ervaring. Maar daarintegen om de echte intrumenten nummers te krijgen is moeilijker. Ook omdat die dus echt gespeeld moet gaan worden
Ik denk zomaar dat er best wat "bekendere" nederlandse bands mee willen werken als het project eenmaal staat, muziek is toch ook niet het eerste wat je nodig hebt en meer iets wat je later aan het spel toevoegd, als je ook weet wat de sfeer is en dergelijke. Aangezien muziek bij games een goede kans is voor bands die bekend willen worden denk ik dus dat ze wel mee willen werken. Natuurlijk kan je ook zelf best muziek maken, maar je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat het degelijk klinkt, en niet alsof het door een beginner in mekaar geflanst is. Daarvoor heb je dan dus ook studio nodig, een producer en weet ik veel al niet meer. Beter lijkt me dan om opkomende nederlandse bands aan te schrijven/spreken als het project eenmaal staat.

Dat waren mijn 5 eurocentjes, ik heb niet het idee dat ik echt wat aan het project kan bijdragen verder, hoewel ik het een erg vet idee vindt, maar dit moest ik toch even kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Juist, zo hoort het :)
Zo werken wij ook, en het scheelt achteraf heel veel als je dit allemaal in het begin goed hebt.

En geen XP, k*t manier van werken :P

[ Voor 63% gewijzigd door Chester op 31-10-2006 18:17 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 21:54
Als updates voor de keuze van game engine?

PhoenixT stemt nog steeds voor Crystal Space.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:13
PhoenixT hier gaan we vanavond over stemmen. Vanmiddag werd op IRC duidelijk dat de keuze tussen Ogre3d en Crystal Space gaat en momenteel meer neigt naar Ogre. Maar met paar uurtjes is alles duidelijk :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 140712 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:14:
[...]

Ik denk zomaar dat er best wat "bekendere" nederlandse bands mee willen werken als het project eenmaal staat, muziek is toch ook niet het eerste wat je nodig hebt en meer iets wat je later aan het spel toevoegd, als je ook weet wat de sfeer is en dergelijke. Aangezien muziek bij games een goede kans is voor bands die bekend willen worden denk ik dus dat ze wel mee willen werken. Natuurlijk kan je ook zelf best muziek maken, maar je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat het degelijk klinkt, en niet alsof het door een beginner in mekaar geflanst is. Daarvoor heb je dan dus ook studio nodig, een producer en weet ik veel al niet meer. Beter lijkt me dan om opkomende nederlandse bands aan te schrijven/spreken als het project eenmaal staat.

Dat waren mijn 5 eurocentjes, ik heb niet het idee dat ik echt wat aan het project kan bijdragen verder, hoewel ik het een erg vet idee vindt, maar dit moest ik toch even kwijt :)
Dit kan idd ook. Maar alsnog ALS wij dus uberhaupt iets willen ronselen. Moeten we wel optijd weten van hoe en wat natuurlijk. Anders heb je straks de game klaar, komt er de tracklist ook nog eens aanzetten. Als je dan dus moet gaan ronselen kan er nog wel een behoorlijk aantal weken vertraging achteraan komen. Is vermoed ik niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 09:40

Vincenz0

Coder

touchdomex schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:03:
[...]

Dit kan idd ook. Maar alsnog ALS wij dus uberhaupt iets willen ronselen. Moeten we wel optijd weten van hoe en wat natuurlijk. Anders heb je straks de game klaar, komt er de tracklist ook nog eens aanzetten. Als je dan dus moet gaan ronselen kan er nog wel een behoorlijk aantal weken vertraging achteraan komen. Is vermoed ik niet handig
de game af? :D
ik spreek je over een jaar wel hoe ver we zijn ;)

dit soort beslissingen over tracks staan zeker niet hoog op de lijst.
als we al een echt spel van de grond krijgen kunnen we altijd nog kijken of we bepaalde muziek kunnen bemachtigen.

tot die tijd, low priority.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195122

Anoniem: 140712 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:14:
[...]

Kijk op de officiele site, er is een professionele studio tot beschikking en er hebben al wat professionele rappers toegezegd om mee te doen, waaronder Opgezwolle.
Muziek komt goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

een kleine update voor de mensen die niet bij de vergadering waren en niet ons forum lezen op http://www.gameaddict.nl/gotracing

Keuzes:
3 leiders, The_Zeroorez, EvilGhost, DECOY.

Engine: Ogre 3d
Program taal: C#

c# is een .net taal Linux/Mac word dus NIET ondersteunt.

doel: race game maken, niet te arcade maar ook niet zo realistisch als Life for speed.
proberen het oude NFS gevoel terug te krijgen (delen 1 tm 4)
Multyplay + singleplay
eventueel mogelijkheid van politie (mocht dit niet lukken kwa programmen droppen we dit)
veel mensen geven aan dat ze free roaming willen (een grote map zoals Underground 2, MW etc.)
er moet nog uitgezocht worden of dit technisch haalbaar is.

de exacte beslissingen komen in de notulen die vanavond online worden gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Vincenz0 op 01-11-2006 11:55 ]

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Begrijp ik goed dat jullie een compleet nieuw spel willen gaan maken, en dus geen mod?

Kijk dan eens naar het al bestaande opensource race-sim: http://motorsport-sim.org/
Daar hebben ze al dingen zoals een physics engine, graphics engine en een sound engine, het is alleen nog erg basic.

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-07 19:56

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Vincenz0 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:51:
...Program taal: C#

...
Mono verzorgt .NET ondersteuning voor Linux (en andere OS-en). Linux kán dus wel ondersteund worden (mits je gebruik maakt van OpenGL).

Verder nice project, ik ben C# programmer, maar heb helaas geen tijd... Veel succes in ieder geval! ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05:45
Program taal: C#

Waarom maken jullie geen game in C + OpenGL? Dan draait het

1) op andere OS'sen

2) sneller

De "ID Software"-mentaliteit is hier ver te zoeken.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Comp_Lex schreef op woensdag 01 november 2006 @ 20:37:
[...]

Waarom maken jullie geen game in C + OpenGL? Dan draait het
Omdat we beslist hebben dit anders te doen. De models voor DX gaan gemakkelijker, en het Proggen in C# gaat gemakkelijker.
1) op andere OS'sen
Klopt, ik had dit ook als pro, maar wordt gewoon te gecompliceerd dan.
2) sneller
Niet echt bepaald..
De "ID Software"-mentaliteit is hier ver te zoeken.... :/
Euhh.. Moeten we ID-software mentaliteit hebben dan? Jij hebt, op het afkraken na, helemaal geen mentaliteit.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Je weet niet half hoeveel tijd ze hier in gaan steken en wat ze er al ingestoken hebben.
Moet je kijken wat voor organisatie dit is en dan zou ik niet zulke uitspraken gaan doen om de sfeer te verlagen. Deze mensen hebben hier plezier in en dan moet je het niet voor hun gaan verpesten en hun gaan afkraken.

[ Voor 20% gewijzigd door hotdog92 op 01-11-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Worden jullie ooit opensource :?
als jullie klaar zijn met het project.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 01-11-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
hotdog92 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:47:
Je weet niet half hoeveel tijd ze hier in gaan steken en wat ze er al ingestoken hebben.
Moet je kijken wat voor organisatie dit is en dan zou ik niet zulke uitspraken gaan doen om de sfeer te verlagen. Deze mensen hebben hier plezier in en dan moet je het niet voor hun gaan verpesten en hun gaan afkraken.
Ik weet niet naar wie dit bericht toe was, maar onderhand hebben we dus op IRC een eerste vergadering gehad, en al wat dingen uitgevochten (welke engine, welke taal, etc.) De notulen van de vergadering kun je hier vinden.
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:49:
Worden jullie ooit opensource :?
als jullie klaar zijn met het project.
Geen idee, we zijn ook nog niet klaar voorlopig.. :P De engine is in ieder geval OSS. Of de boel onder een freeware- of GPL licentie uit komt weet ik niet. Hierover zullen we het volgende week (weer vergadering) moeten hebben, als het OSS wordt kunnen we namelijk ook SourceForge gebruiken als opslag voor RAW files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Euhh.. Moeten we ID-software mentaliteit hebben dan? Jij hebt, op het afkraken na, helemaal geen mentaliteit.. :X
Ik heb niet gezegd dat je die mentaliteit moest hebben. Jullie hebben sowieso wel goede mentaliteit, maar iig niet die van ID Software. Dat vind ik persoonlijk jammer. Maarja, er zijn meer goede mentaliteiten die jullie kunnen aannemen. Als ik tijd had dan zou ik jullie meehelpen aangezien ik wel wat ervaring heb met het bouwen van een 3D OpenGL engine en Project Managment (UP, UPEDU en modificaties daarvan).

En over dat ik geen mentaliteit zou hebben: Jullie hebben geen idee wat ik aan het doen ben en daarom vind ik dat een zeer gevaarlijke opmerking. Ik beschouw het als een persoonlijke aanval en ik denk dat ik dat maar eens even ga rapporteren.

EDIT:

Ik weet PRECIES wat er bij komt kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Comp_Lex op 01-11-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

C# op Mono wordt erg lastig met dit soort uitgebreide applicaties, ondanks dat Ogre3D zowel OpenGL als Direct3d ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 09:37
Comp_Lex schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:00:
[...]

Ik heb niet gezegd dat je die mentaliteit moest hebben. Jullie hebben sowieso wel goede mentaliteit, maar iig niet die van ID Software. Dat vind ik persoonlijk jammer. Maarja, er zijn meer goede mentaliteiten die jullie kunnen aannemen. Als ik tijd had dan zou ik jullie meehelpen aangezien ik wel wat ervaring heb met het bouwen van een 3D OpenGL engine en Project Managment (UP, UPEDU en modificaties daarvan).

En over dat ik geen mentaliteit zou hebben: Jullie hebben geen idee wat ik aan het doen ben en daarom vind ik dat een zeer gevaarlijke opmerking. Ik beschouw het als een persoonlijke aanval en ik denk dat ik dat maar eens even ga rapporteren.

EDIT:

Ik weet PRECIES wat er bij komt kijken.
Zo'n mentaliteit zullen we best hebben, maar sinds je zo goed weet hoe het allemaal gaande gaat, dan kun je ook wel verzinnen dat we dan niet gebruik kunnen maken van een graphics engine zoals Ogre. Sinds we geen geniusses zijn in het maken van engines, hebben we er juist voor gekozen om wel gebruik te maken van een graphics engine als Ogre, en ons veel tijd te besparen. We zijn geen pro's zoals bij ID, we hebben geen jaren ervaring, en als we dat wel zouden hebben, dan zouden we hier niet aan werken omdat we dan elk bij een groot bedrijf aan de gang zouden zijn, welke meestal een policy hebben waarin gesteld wordt dat medewerkers naast activiteiten binnen het bedrijf geen nevenactiviteiten mogen hebben in het zelfde vakgebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 22:29
Ik snap niet waarom je voor een dergelijk project C# kiest, je hebt veel van 't framework absoluut niet nodig, je hebt niet zulke controle over je geheugen, etc etc.. Maar goed, ben benieuwd :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
ravenger schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:50:
[...]

Zo'n mentaliteit zullen we best hebben, maar sinds je zo goed weet hoe het allemaal gaande gaat, dan kun je ook wel verzinnen dat we dan niet gebruik kunnen maken van een graphics engine zoals Ogre.
Je kunt wel gebruik maken van Ogre, omdat het ook Linux (GCC) en Mac OS X (GCC) ondersteunt. Wat jullie nu in principe doen is de support downgraden tot Windows-only. Dat vind ik dus jammer. (Dat is wat ik bedoelde met de ID Software mentaliteit aangezien zij ook binaries uitbrengen voor andere OS'sen.)

Net als Simon snap ik ook niet echt waarom jullie nou gebruik maken C#. Wat is er mis met C en C++? Willen jullie misschien de controle van het geheugen overlaten aan CLR? Denken jullie dat met C# sneller ontwikkeld kan worden dan met C/C++?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-07 16:29

ThunderNet

Flits!

Comp_Lex schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:24:
[...]

Je kunt wel gebruik maken van Ogre, omdat het ook Linux (GCC) en Mac OS X (GCC) ondersteunt. Wat jullie nu in principe doen is de support downgraden tot Windows-only. Dat vind ik dus jammer. (Dat is wat ik bedoelde met de ID Software mentaliteit aangezien zij ook binaries uitbrengen voor andere OS'sen.)

Net als Simon snap ik ook niet echt waarom jullie nou gebruik maken C#. Wat is er mis met C en C++? Willen jullie misschien de controle van het geheugen overlaten aan CLR? Denken jullie dat met C# sneller ontwikkeld kan worden dan met C/C++?
Vergeet niet dat C# een taal is die makkelijk te leren is. Zowel de C/C++ programmeurs, als de Java programmeurs kunnen redelijk makkelijk "overstappen" op C#.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Hmja, maar ik denk dat je prestaties er bijna mee halveert. Voor Ogre programming zijn zelfs boeken (check amazon.com), kun je beter in C++ doen, heb je wel OOP, maar geen overbodig framework.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Simon dat boek had ik al besteld. Maar C# is ook gekozen vanwege de makkelijke overgang van java naar c# en voor mensen die c en c++ kennen is c# ook niet ingewikkeld. Verder levert het geen drol vertraging op. Heb vandaag namelijk demo getest gemaakt in c++ en 1 in c# en die in c# leverde hogere framerate!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
denyos schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:57:
Simon dat boek had ik al besteld. Maar C# is ook gekozen vanwege de makkelijke overgang van java naar c# en voor mensen die c en c++ kennen is c# ook niet ingewikkeld. Verder levert het geen drol vertraging op. Heb vandaag namelijk demo getest gemaakt in c++ en 1 in c# en die in c# leverde hogere framerate!
Dus jij beweert dat C# veel beter is in matrix vermenigvuldiging dan C++?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Comp_Lex schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:32:
[...]

Dus jij beweert dat C# veel beter is in matrix vermenigvuldiging dan C++?
Waar haal je dat vandaan?
Hij zegt toch alleen dat in een test met de OGRE engine, de C# versie sneller was als de C++ versie :?
Dat heeft geen drol te maken met matrix vermedigvuldigingen, maar met de OGRE implementatie.

Of de test was natuurlijk niet helemaal juist...

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

TheNameless schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:28:
[...]

Hij zegt toch alleen dat in een test met de OGRE engine, de C# versie sneller was als de C++ versie :?
Dat heeft geen drol te maken met matrix vermedigvuldigingen, maar met de OGRE implementatie.

Wat is matrix vermedigvuldigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
TheNameless schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:28:
[...]

het is een test, geen game. Daarin zit 't probleem. Als C# echt sneller zou zijn, zouden er wel games mee gemaakt worden. Maar dat gebeurt niet echt

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ah okee.

Ik dacht dat hij een engine testte die geschreven is in C#. Maar hij testte dus iets wat met Ogre3D werkte. Okee, dan hoeft het idd geen vertraging op te leveren.(tenzij er matrix vermenigvuldingen plaatsvinden buiten de engine om, want dan ben je met C# de bok!)

EDIT:

En met andere ADT's ben je ook wel een beetje het bokje. Als je gewoon calls doet naar de API dan heb je geen performanceverlies.

[ Voor 20% gewijzigd door Comp_Lex op 02-11-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Simon schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:42:
[...]

het is een test, geen game. Daarin zit 't probleem. Als C# echt sneller zou zijn, zouden er wel games mee gemaakt worden. Maar dat gebeurt niet echt
Nee, dat gebeurd niet omdat c# pas zo een 4-5 jaar oud is en de codebase van de grotedevelopers c++ is. Er zijn geen grote titels in c# omdat het omzetten van die codebase erg veel geld en duizenden manuren gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Chester schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:51:
[...]

Nee, dat gebeurd niet omdat c# pas zo een 4-5 jaar oud is en de codebase van de grotedevelopers c++ is. Er zijn geen grote titels in c# omdat het omzetten van die codebase erg veel geld en duizenden manuren gaat kosten.
En er zal geen codebase komen omdat C# sowieso trager is met ADT's en nested loops. Voor een paar zaken is hij sneller, maar that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

nu de volledige versie toch beter is dan de demo gaat dit idee in de prullenbak? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
nee het blijft een slecht spel. de besturing is even beroerd als de demo. en grafisch is het zwaar bagger met die rijdende spiegels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Anoniem: 77857 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:20:
nu de volledige versie toch beter is dan de demo gaat dit idee in de prullenbak? :)
Ook al is Carbon Full beter dan Carbon Demo, ze gaan dit project toch niet direct opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 09:37
Anoniem: 77857 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:20:
heheh, mwa het is gewoon leuk om zo'n projectje te doen, of NFS zelf nu brak is en we het beter willen maken doet er voor mij niet toe tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NFS Carbon blijft klote.....En het is sowieso een leuk project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:46
Ik heb me ook maar even aangemeld op het forum. Code schrijven ofzo kan ik niet echt maar wat ideeën of commentaar geven lijkt me altijd wel in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil niet vervelend zijn maar iedereen die nu in het team zit heeft ook wel ideeën en aanwijzingen. Ik heb gewoon liever dat mensen aanmelden als ze ook echt iets nuttigs kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Laatst online: 03-06 21:12

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

FnF schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:30:
[...]

Porsche is grafisch niet heel geweldig, misschien dat er nog andere engines zijn die er net een tikkeltje beter uit zien.
HL2

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Gelukkig hebben we al besloten Ogre te gebruiken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Laatst online: 03-06 21:12

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Ik weet niet of het al gezegd is maar;

Ik vind het heel belangrijk dat je vrij rond kan rijden in een wereld en andere dingen kan doen, zoals in NFS Underground 2. Een soort GTA stijl zou wel vet zijn want in NFSU2 kon je alleen racen en je auto modden, maar om ook andere dingen zoals euhm naja pizzabezorgen te doen is ook lache :P en dat je ook in de stad politie op je kont kan krijgen ofzo.

Ik heb net de demo gespeeld en ik vind het ook niet veel aan, maar vooral omdat je alleen racet en niet vrij kan rijden. Grafisch is het waardeloos maar hij staat op minimaal bij mij :P

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik denk dat jullie ook maar 1% van de NFS gameplay kunnen benaderen met de Ogre 3D engine.
De games van NFS hebben een bepaalde look & feeling, een bepaald gevoel brengen ze over. Dat is tot op heden (Carbon) nog niet veranderd. NFS:Porsche Unleashed of Porsche 2000 was misschien wat serieuzer/realistischer maar leek nog steeds erg veel op bijvoorbeeld Hot Pursuit 1. Dat de uitvoering van het idee niet altijd klopt zoals bij Most Wanted en Carbon in de besturing en graphics het geval is, is bekend. Maar toch denk ik dat jullie racegame in een ander genre zal vallen als de Need for Speed games. Het is niet voor niets een Need for Speed SERIE !

Succes maar ik denk dat jullie het project beter een andere naam kunnen geven. Zoiets als GoT Racing Project.

[ Voor 23% gewijzigd door W00fer op 06-11-2006 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ge64 schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:37:
Ik weet niet of het al gezegd is maar;

Ik vind het heel belangrijk dat je vrij rond kan rijden in een wereld en andere dingen kan doen, zoals in NFS Underground 2. Een soort GTA stijl zou wel vet zijn want in NFSU2 kon je alleen racen en je auto modden, maar om ook andere dingen zoals euhm naja pizzabezorgen te doen is ook lache :P en dat je ook in de stad politie op je kont kan krijgen ofzo.
Misschien komt er een free roam in ja. Uit je auto stappen doen we maar niet, dat wordt iets teveel werk.. :P
Ik heb net de demo gespeeld en ik vind het ook niet veel aan, maar vooral omdat je alleen racet en niet vrij kan rijden. Grafisch is het waardeloos maar hij staat op minimaal bij mij :P
Ach, de final is op vele fronten beter; Je rijdt ook tegen anderen, je hebt wél free roam, en het is nog op veel plaatsen verbeterd. Verder is het natuurlijk niet gek dat de graphics 'waardeloos' zijn op de laagste settings.. ;)
W00fer schreef op maandag 06 november 2006 @ 01:35:
Ik denk dat jullie ook maar 1% van de NFS gameplay kunnen benaderen met de Ogre 3D engine.
De games van NFS hebben een bepaalde look & feeling, een bepaald gevoel brengen ze over. Dat is tot op heden (Carbon) nog niet veranderd. NFS:Porsche Unleashed of Porsche 2000 was misschien wat serieuzer/realistischer maar leek nog steeds erg veel op bijvoorbeeld Hot Pursuit 1. Dat de uitvoering van het idee niet altijd klopt zoals bij Most Wanted en Carbon in de besturing en graphics het geval is, is bekend. Maar toch denk ik dat jullie racegame in een ander genre zal vallen als de Need for Speed games.
Er zijn toch een heleboel mensen die hier anders over denken.. Ik vind Carbon wel leuk, omdat ik van de auto's houd, meer niet. Hot Persuit/Porsche/etc. waren toch véél beter.. Ennehh.. Genre: Race-game.. Veranderen wij niets aan dacht ik ;-)
Het is niet voor niets een Need for Speed SERIE !
Ik vind Hot Persuit toch niet echt vergelijkbaar met Underground 2 bijvoorbeeld, jij wel?
Succes maar ik denk dat jullie het project beter een andere naam kunnen geven. Zoiets als GoT Racing Project.
Bedankt voor je opbouwende kritiek.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik lees dit topic net voor het eerst en ik moet zeggen dat ik ENORM beniewd ben!
Ik zal dit topic dan ook nauwgezet volgen.
Zoiets als GoT Racing Project.
Pas wel om dat je geen ruzie krijgt met Microsoft, dit lijkt imho vrij hard op Project Gotham Racing... ;)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Mailtje is de deur uit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

om mee te doen kun je beter naar het forum komen:
http://www.dotbb.be/phpbb21/index.php?mforum=jejking

hier je registreren en bij aanmeld topic aangeven wat je kan etc.
de heer Jejking is erg druk met zijn werk deze week.

komende dinsdag (morgen)
om 20:00 de 2e vergadering, agenda is in de maak.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om precies te zijn komt de agenda vanavond nog online.

Grafisch vind ik Carbon wel ok alleen die reflecties zijn soms heel erg.....

BTW er zitten grote verschillen tussen de underground serie en NFS3,4 en 5 hoor :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Laatst online: 30-06 22:11

switchboy

-ruimte te huur-

De auto's zijn net spiegels. Zo erg glimmen ze. Dat is wel een beetje teveel van het goede.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik vind alle NFS games inderdaad een vervolg op elkaar kwa racing stijl ja. Dat de uitwerking nu zo is mja. Maar het racen, het gevoel etc BLIJFT NFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166183

Ik heb zo'n naar gevoel, ook nadat het gotracingproject forum is gesloten, dat, nu de ideeën er zijn en er nu echt gewerkt moet worden dat de populariteit opeens hard of neemt en (in mijn ogen) is dit het begin van het einde (nu al). :X

Plz overtuig me van het tegendeel, het wordt zo akelig stil rondom dit project. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
het wordt niet stil rond dit project hoor. Momenteel hebben we alleen een ander forum en wordt het meeste via IRC besproken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

Ik zit net op het andere forum te lezen.

Daaruit begrijp ik dat jullie van scrath een racegame gaan maken klopt dat? het zal dus op geen enkele manier gebruik maken van de NFS engines oid? klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
tuurlijk klopt dat. We gaan geen mod maken en de engine van NFS is niet open. Weinig andere keus dus (al gebruiken we wel een andere engine, die gaan we niet zelf schrijven).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Binnenkort zal ik, als ik tijd heb, en niemand anders zegt "ho even, dat wil ik doen!", een nieuwe topicstart schrijven, met daarin wat meer uitleg en updates. Dit topic hoeft dan in principe niet eens dicht; ik kan Jejking vragen het te copy-pasten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

denyos schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:56:
tuurlijk klopt dat. We gaan geen mod maken en de engine van NFS is niet open. Weinig andere keus dus (al gebruiken we wel een andere engine, die gaan we niet zelf schrijven).
goed idee, maar de TT en het geklaag over NFS: carbon doet denken dat het hier gaat om een add-on voor de huidige need for speed. Helemaal omdat er het woord reworked in staat. beetje misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat komt omdat Jejking met een idee kwam en wij het idee verbeterd hebben. Eerlijk gezegd doet Jejking niet eens meer mee.

Ik vind dat er vaak ook vreemde stompe hoeken in de auto's zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Anoniem: 149210 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:58:
Dat komt omdat Jejking met een idee kwam en wij het idee verbeterd hebben. Eerlijk gezegd doet Jejking niet eens meer mee.

Ik vind dat er vaak ook vreemde stompe hoeken in de auto's zitten.
Ehh... pardon? :? Wie zegt dat ik niet meer mee doe dan? Slaat als een lul op een drumstel, bij deze.

Graag verder hier: [PC/Windows] Tweak For Speed

Hier mag een slotje op wegens verouderde startpost en radicale *tenminste veranderde dan ;) * ideeën.

[ Voor 48% gewijzigd door Jejking op 14-11-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
edit:

Het nieuwe topic staat klaar. Aangezien we vanavond om 20:15 nog een vergadering hebben plaats ik dit topic tot dan nog niet. Alle aanwezigen hebben de tijd om kritiek te leveren, vooral op fouten en vergeten dingen. Hierna zal ik het volgende topic pas openen.

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 14-11-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:55
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.