Volgens mij kon dat niet meer met de update, althans gw wiki zegt dat, ik heb het niet kunnen testen. Heb geen silver armour en geen ele...Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:52:
[...]
LOL![]()
Naja ik vond bosses als Ghial (en Lian (Wajjun Bazaar)) altijd simpeler met Sliver
Verwijderd
Nouja Spirit bond loopt nu sneller af, maar als mensen zoals ik gewoon spirit bond vervangen voor shielding hands is er niks aan de handZeroCode schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:52:
[...]
Volgens mij kon dat niet meer met de update, althans gw wiki zegt dat, ik heb het niet kunnen testen. Heb geen silver armour en geen ele...
/edit .. denk ik
dit dan?nowell schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:25:
Is er nergens een lijstje te vinden van de Primary quests in prophecies?
Als ik kijk op Guildwiki dan staan daar wel alle quests.... maar niet echt de primary's op een rijtje...

Heeft geen signature.
Nu NWN2 niet zo'n succes blijkt te zijn *kuch* zijn wij op zoek naar een nieuw zondagmiddag uitbrak spelletje en willen we door Guild Wars gaan rennen. Ik heb het in het verleden geprobeerd maar werd een beetje moe van het vreselijk zeikerige en onaardig volk wat rondliep, dit was kort na de release. Hoe newbie vriendelijk is GW op het moment?
Imho een stuk minder newbie vriendelijk dan in het begin.Bene schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:37:
Nu NWN2 niet zo'n succes blijkt te zijn *kuch* zijn wij op zoek naar een nieuw zondagmiddag uitbrak spelletje en willen we door Guild Wars gaan rennen. Ik heb het in het verleden geprobeerd maar werd een beetje moe van het vreselijk zeikerige en onaardig volk wat rondliep, dit was kort na de release. Hoe newbie vriendelijk is GW op het moment?
Inmiddels zijn er ook al enkele skill balanced doorgevoerd. Vooral de paragon is aangepakt:
* Aria of Zeal: Increased casting time to 2 seconds.
* Cyclone Axe: Modified so that it now requires an enemy target.
* Energizing Finale: Increased the Energy cost to 10 and reduced the amount of energy gained per shout or chant to 1.
* "Incoming!": Increased Energy cost to 10 and decreased duration to 1..5 seconds.
* Jagged Bones: Modified so that it may now be used on allied minions.
* Restful Breeze: Modified so that its behavior more accurately matches its description.
* "Stand Your Ground!": Increased energy cost to 10.
* "Watch Yourself!": Changed armor gain to 5..25, based on the Tactics attribute.
[ Voor 42% gewijzigd door Bor op 01-12-2006 09:47 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Is watch yourself niet een warrior skill?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb er alsnog geen last van gehad. Ik ben een paar maanden geleden begonnen en maak alleen maar cooperatieve mensen mee. Misschien dat het wat minder is in NightfallBor de Wollef schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:42:
[...]
Imho een stuk minder newbie vriendelijk dan in het begin.
[...]
Inderdaad, het overzichtje geeft alle skill balances weer. Wat mij opvalt is dat SF niet hard is aangepakt.SinergyX schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:49:
Is watch yourself niet een warrior skill?
Heel aardig, ik heb weinig zeikerts gezien. Hoe je iemand wel snel over de zeik kunt krijgen is, als ze roepen dat ze een max damage wapen hebben ( vb Perfect Chaos Axe ) en ze willen hem verkopen, dat je hun dan messaged dat je hem wel wil overnemen voor 5000 gold... In het algemeen krijg je dan geen leuke messages terug.Bene schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:37:
Verder heb ik nooit gezeik met lui gehad, soms wel frustrerend als je in een random noob groepje terecht komt terwijl je juist snel door de missie heen wil gaan. Dat had ik laatst, mijn monk moest zijn 30 attribute points nog. Kom ik in een group waarbij iedereen echt letterlijk alle kanten op loopt waardoor ik dus niet kon healen. Allemaal lui van level 13 - 16, ik was een level 20 monk en nog kon ik het niet bijhouden. Op het laatst kon ik ook niet iedereen vinden meer, ze liepen gewoon random een kant op. Zeer storend
Owja Guild Wars is niet alleen voor zondags, reken maar dat het verslavend is. Ik heb het in begin Juni geinstalleerd om te kijken of me Core2Duo + Grafische kaart goed werkte, sindsdien heb ik het elke dag gespeeld
Het hangt er ook vanaf hoe je "gezeik" uitlegt denk ik. Mensen zijn nogal snel geneigd anderen noob te noemen of ander commentaar te hebben op de speelstijl van een ander. Dat is nu misschien nog wel erger dan eerder gezien een erg groot deel alle 3 de chapters al heeft doorlopen. Als niewbie in een guild komen is ook vrij lastig gezien de meeste guilds geen starters meer aannemen. De guilds die dat wel doen zijn vaak dezelfde guilds die je ingame ook ziet spammen om members.
Guilds die geen nieuwe mensen aannemen zijn zelf n00b. Je kunt niet ineens alles weten, ik heb er ook een paar maand voor nodig gehad...Bor de Wollef schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:59:
Het hangt er ook vanaf hoe je "gezeik" uitlegt denk ik. Mensen zijn nogal snel geneigd anderen noob te noemen of ander commentaar te hebben op de speelstijl van een ander. Dat is nu misschien nog wel erger dan eerder gezien een erg groot deel alle 3 de chapters al heeft doorlopen. Als niewbie in een guild komen is ook vrij lastig gezien de meeste guilds geen starters meer aannemen. De guilds die dat wel doen zijn vaak dezelfde guilds die je ingame ook ziet spammen om members.
Dat ben ik niet helemaal of zelfs helemaal niet met je eens. Het is maar net hoe je het bekijkt namelijk. Veel noobs in een guild zorgen er soms voor dat de meer ervaren mensen zich gaan irriteren omdat ze vaak hetzelfde moeten uitleggen etc. Daarbij is het ook niet leuk voor een guildmember wanneer niemand in het gebied zit te questen waar hij / zij op dat moment zit. Zo kan een starter ook niet mee doen aan PvP en de meeste guild events zullen ook aan de neus van de starter voorbij gaan omdat deze simpelweg niet aan de vereisten voor een dergelijk guild event kan voldoen. De GoT guild hanteert bv de regel dat een aanmelder ook echt een aanwinst voor de guild moet zijn weet ik. Dit betekend ook dat er in principe alleen bij zeer grote uitzondering newbies worden toegelaten. Een toegevoegde waarde kun je natuurlijk op meerdere vlakken vormen. Dit is niet altijd direct aan spel ervaring gekoppeld.ZeroCode schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:05:
[...]
Guilds die geen nieuwe mensen aannemen zijn zelf n00b. Je kunt niet ineens alles weten, ik heb er ook een paar maand voor nodig gehad...
LOL. Heel herkenbaar. Nou heb ik eerlijk gezegd wel sterk de neiging om juist bij mensen die overdreven lopen te gillen (zoiets als "WTS Gold Chaos Axe, make offer, NO NOOBS!!!" en dat dan niet in de trade channel) juist een extreem lage onzinnige offer te doen.ZeroCode schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:54:
Heel aardig, ik heb weinig zeikerts gezien. Hoe je iemand wel snel over de zeik kunt krijgen is, als ze roepen dat ze een max damage wapen hebben ( vb Perfect Chaos Axe ) en ze willen hem verkopen, dat je hun dan messaged dat je hem wel wil overnemen voor 5000 gold... In het algemeen krijg je dan geen leuke messages terug.
Ik ben het met je eers, over het algemeen vind ik ook de mensen in GW behoorlijk aardig. Met het uitkomen van NF is de communicatie wel een stuk minder geworden vind ik. Natuurlijk kom je ook in GW weleens klootzakjes tegen, maar daar moet je je niet teveel van aantrekken. Zelf probeer ik altijd zo behulpzaam mogelijk te zijn in ieder geval.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Dat is geen probleem als je de verhouding nieuwelingen en overige leden een beetje in het oog houdt. Als je je irriteert, dan is dat simpel op te lossen door tegen de ander te zeggen dat je nu even geen zin hebt om (weer) iets uit te leggen. Overigens heeft het mij altijd wel een goed gevoel gegeven als ik iemand verder kon helpen in het spel.Bor de Wollef schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:33:
Dat ben ik niet helemaal of zelfs helemaal niet met je eens. Het is maar net hoe je het bekijkt namelijk. Veel noobs in een guild zorgen er soms voor dat de meer ervaren mensen zich gaan irriteren omdat ze vaak hetzelfde moeten uitleggen etc.
Dat is iets wat je voor lief moet nemen als beginner en ook iets wat de gevorderde leden direct duidelijk moeten aan als een beginner een guild wil joinen. In mijn ogen maakt het geen bal uit of iemand nu een nieuweling is of een gevorderde speler. Zolang de persoon zich maar gedraagt en weet wat zijn plaats is in de rangorde van een guild, is er geen enkel probleem. Dus een gevorderde speler krijgt wat extra privileges en een nieuweling moet zich bewijzen binnen een guild. Accepteer je dat niet, dan lig je er wat mij betreft uit, of je nu een nieuw of een oud lid bent.Zo kan een starter ook niet mee doen aan PvP en de meeste guild events zullen ook aan de neus van de starter voorbij gaan omdat deze simpelweg niet aan de vereisten voor een dergelijk guild event kan voldoen.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Het was dat in elke groep waar ik in belande het na het eerste willekeurige foutje van iemand overging in "noob noob" schreeuwen door alle Warrior/Monks. Nadat drie eigen guildies verbaal een manneke afknuppelden die vroeg of iemand anders een stukje loot wat hij liet liggen wou oppakken was ik het zat. Aan dat soort eikels wil ik mijn vriendin niet blootstellen.
Wat hierboven als irritant wordt beschreven kan ik prima hebben. Zondag mijn doosje maar eens afstoffen.
Wat hierboven als irritant wordt beschreven kan ik prima hebben. Zondag mijn doosje maar eens afstoffen.
Dat komt nog steeds voor. Wammo's staan er erg bekend om inderdaad. Mending FTW lol.Bene schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:01:
Het was dat in elke groep waar ik in belande het na het eerste willekeurige foutje van iemand overging in "noob noob" schreeuwen door alle Warrior/Monks.
Het kan me echt aan me reet roesten wat anderen van me wamo denkenBor de Wollef schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:05:
[...]
Dat komt nog steeds voor. Wammo's staan er erg bekend om inderdaad. Mending FTW lol.
Je moet gw gewoon zien als een avond stappen, je komt leuke lui tegen en irritante lui die je liever ontwijkt... Ligt er maar net aan hoe erg jij het je aantrekt dat je geirriteerd raakt
Ik heb ook een wammo, maar gebruik geen mendingBor de Wollef schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:05:
Dat komt nog steeds voor. Wammo's staan er erg bekend om inderdaad. Mending FTW lol.
Ik gebruik Vig.spirit en die soorgelijke (12+14 heal per hit).
Ach ja, elke game heeft zijn idioten en zijn 'goede' mensen. Over het algemeen heb ik best redelijke PuG's, soms een idioot erbij maar met normale communicatie gaat het meestal wel goed.
Helaas moet je nog steeds een groot aantal mensen aan het botte verstand brengen dat protection monks geen healers zijn. Dat ze dan zo nodig zover weg willen rennen dat je enchantments vervallen.. duidelijk hun probleem
[ Voor 53% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2006 12:01 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ook niet ik neem meestal healing breeze mee omdat die meer healedSinergyX schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:57:
[...]
Ik heb ook een wammo, maar gebruik geen mending
Wat is dat ( FoTM ), enlighten me...SinergyX schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:57:
[...]
Ik heb ook een wammo, maar gebruik geen mending
Ik gebruik Vig.spirit en die soorgelijke (12+14 heal per hit).
Ach ja, elke game heeft zijn idioten en zijn 'goede' mensen. Over het algemeen heb ik best redelijke PuG's, soms een idioot erbij maar met normale communicatie gaat het meestal wel goed.
Helaas moet je nog steeds een groot aantal mensen aan het botte verstand brengen dat protection monks geen healers zijn. Dat ze dan zo nodig zover weg willen rennen dat je enchantments vervallen.. duidelijk hun probleemElke profession wordt dan meteen geacht de FoTM build te hebben en je dus ook zo te gedragen.
Excuses, komt van City of Heroes.
FoTM = Favorite (flavor) of the Month. (opvolgend FoTY, year versie - afhankelijk van nerfs).
Oftewel de 'uber' build die op dat moment superiur is aan andere. Vaak perfecte combinatie van skills/stats/items/runes wat echt niet voor iedereen mogelijk is. Ben je anders dan een FoTM, wordt je gezien als 'zwakker/slechter/stom/noobish' terwijl je in teamverband nog steeds je werk erg goed kan doen.
FoTM = Favorite (flavor) of the Month. (opvolgend FoTY, year versie - afhankelijk van nerfs).
Oftewel de 'uber' build die op dat moment superiur is aan andere. Vaak perfecte combinatie van skills/stats/items/runes wat echt niet voor iedereen mogelijk is. Ben je anders dan een FoTM, wordt je gezien als 'zwakker/slechter/stom/noobish' terwijl je in teamverband nog steeds je werk erg goed kan doen.
Lol ik gebruik me eigen buildSinergyX schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:20:
Excuses, komt van City of Heroes.
Nee joh A/E FTWZeroCode schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:25:
Lol ik gebruik me eigen builddas makelijker.. Ik gebruik geen flavor of the month. Heb nu die SOA build wel maar om eerlijk te zijn heeft het me meer gekost dan het oplevert. Wamo FTW daar krijg ik me money van.
Welke dingen farm je? Ik deed gisteren in factions ook green farming, maar geen 1 green ffs. Ghial wil zijn staff maar niet droppenWeakling schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:46:
[...]
Nee joh A/E FTW... leverde gister in een uurtje groen farmen weer 25k op
... ik had echt nooooooit verwacht dat mijn assassin de voornaamste geldverdiener zou worden, maar het gaat lekker.
Ghial werd helemaal dood gefarmed tijdens die double-green drop dagen.
Vanavond gaat de nieuwe elite missie pas open. Vanmorgen stonden er al 100+ mensen te wachten voor de deur. Waarom altijd zo lang wachten? Ik neem aan dat het technisch gezien allemaal al klaar is. Of wil Anet er per se een of ander event omheen draaien?
Verschillende bosses in NF zoals:ZeroCode schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:03:
Welke dingen farm je? Ik deed gisteren in factions ook green farming, maar geen 1 green ffs. Ghial wil zijn staff maar niet droppen
- Chor the Bladed
- Onwan, Lord of the Ntouka
- Mahto Sharptooth
- Chidehkir, Light of the Blind (lastige)
- Modti Darkflower
- Eshim Mindclouder
- Lunto Sharpfoot
- Bubahl Icehands
Da's zo ongeveer het rijtje dat ik nu solo met mijn A/E weet om te leggen, ben andere bosses in de omgeving nog aan het uitproberen. Daarnaast moet ik nu eerst gruwelijk veel Sunspear punten gaan halen voordat ik in een ander gebied kan gaan testen (250 --> 2500)

Oh ja, ik verkoop mijn groen dik onder de marktprijs, dat maakt de verkoop een beetje snel. Geen zin om drie dagen te leuren met een groen om er 1k meer voor te vangen.
Staan die bosses allemaal alleen of speciale pull techniek?
De grap van de A/E build is dat je enkel en alleen de boss moet/kunt omleggen en je daarvoor het beste zoveel mogelijk andere tegenstanders kunt aantrekken op mesmer en interupters na dan. Dus als antwoord op je vraag: nee ze staan niet alleen en nee ik pull niet, maar spring midden in de groep met vijanden.SinergyX schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:16:
Staan die bosses allemaal alleen of speciale pull techniek?
Verwijderd
dit is met alles zo. komt omdat Anet nou eenmaal met 9 uur tijdsverschil in vergelijking met ons werkt. opzich heb ik daar geen problemen mee, als ene event daar dan om 12 uur in de nacht begint, mogen wij 9 uur 's ochtends aan de slag. een iets schappelijkere tijd om te beginnen. En tja, als ze bij Anet denken een mooie tijd te hebben, vinden wij dat veel te laat. kwestie van ermee leren levenBor de Wollef schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:19:
Vanavond gaat de nieuwe elite missie pas open. Vanmorgen stonden er al 100+ mensen te wachten voor de deur. Waarom altijd zo lang wachten? Ik neem aan dat het technisch gezien allemaal al klaar is. Of wil Anet er per se een of ander event omheen draaien?
Verwijderd
Ik neem aan dat je wel van de Sunspear/Vabbian Priests/Scouts weet?Weakling schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:42:
[...]
Daarnaast moet ik nu eerst gruwelijk veel Sunspear punten gaan halen voordat ik in een ander gebied kan gaan testen (250 --> 2500)
Ennnnnn.. vanavond weer een nieuwe build testen
SP farmen is op een gegeven moment nauwelijks nog mogelijk. LB points dan weer wel. Nightfallen Garden is prima te doen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:03:
[...]
Ik neem aan dat je wel van de Sunspear/Vabbian Priests/Scouts weet?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Tuurlijk weet ik dat, mijn assassin is niet het eerste karakter in Elona. Alleen vind ik dit net zo'n showstopper als de "Befriend the Luxons/Kurzick" quest in Factions. Verplicht worden een aantal uren of dagen jezelf blauw "farmen" aan punten voordat je verder kunt.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:03:
Ik neem aan dat je wel van de Sunspear/Vabbian Priests/Scouts weet?
Kan je verschillende upgrades op een wapen combineren? Het gaat om Nightfall upgrades die via salvage verkrijgt. Of vernietigt de ene upgrade gewoon de andere?
Het ligt eraan, alle wapens hebben 2 of 3 upgrade plekken. Een prefix, een suffix en een inscription (Nightfall only). Je kunt met deze drie posities doen wat je wilt.Hurtebise schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:15:
Kan je verschillende upgrades op een wapen combineren? Het gaat om Nightfall upgrades die via salvage verkrijgt. Of vernietigt de ene upgrade gewoon de andere?
Echter, als je een Sword of Fortitude wil upgraden met een Sword of Defense, dan zal de "of Fortitude"-upgraden verdwijnen. Wat je daartegen kunt doen is proberen die upgrade te salvagen met een expert/superior salvage kit en daarna de "of Defense" mod op je zwaard zetten. Probleem is alleen, dat je dan de kans hebt dat je zwaard 'kapot' gaat bij het salvagen van de "of Fortitude" mod.
-- == Alta Alatis Patent == --
De kans dat iets kapot gaat heb ik eerlijk nog nooit meegemaakt. Ik heb tot op heden alles kunnen salvagen, iets wat bijv. met SRO niet echt vaak gebeurde.
ik maak het vaak genoeg mee... ik salvage niks van een gold max chaos axe bijv, gewoon eroverheen gooien.... Je wil dat risico niet lopencardinal808 schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:21:
De kans dat iets kapot gaat heb ik eerlijk nog nooit meegemaakt. Ik heb tot op heden alles kunnen salvagen, iets wat bijv. met SRO niet echt vaak gebeurde.
Bij mij gaan er ook regelmatig wapens en armor stuk door het verwijderen van mods. Het voordeel van het nieuwe systeem vind ik wel dat je altijd tenminste de geselecteerde mod kan salvagen. Voorheen kon het zomaar zijn dat je voor je mooie FDS'je 15 Iron Ingots kreeg ipv die +30hp mod...
Mijn nieuwe farm build, Heroes 
Lekker makkelijk, gaat redelijk snel en niet nonstop button bashing. Gebruik die warrior, ele secondair gemaakt met hoofdzakelijk aoe attacks. Zelf dan met life bond/barrier, balth spirit en mending en lekker op afstand hem alles laten meppen.
Poot hem neer op de map en lekker koffie drinken, hij doet de rest (zelfs in troll cave).
Drops vallen wat tegen, soms blue/paars maar nog geen gold of leuke scrolls gehad.
Lekker makkelijk, gaat redelijk snel en niet nonstop button bashing. Gebruik die warrior, ele secondair gemaakt met hoofdzakelijk aoe attacks. Zelf dan met life bond/barrier, balth spirit en mending en lekker op afstand hem alles laten meppen.
Poot hem neer op de map en lekker koffie drinken, hij doet de rest (zelfs in troll cave).
Drops vallen wat tegen, soms blue/paars maar nog geen gold of leuke scrolls gehad.
Wat vinden jullie van het nieuwe elite gebied trouwens? Ik hoor er erg wisselende verhalen over maar heb nog niet echt de kans gehad zelf te kijken.
Persoonlijk vind ik het iets "over the top" als je begrijpt wat ik bedoel? Ben er zelf een paar keer, met guildmembers, het gebied ingegaan en zijn elke keer ongenadig ingemaakt en we waren met een balanced team. Er zullen wel speciale team builds voor die area nodig zijn (een aantal zijn al in de maak).Bor de Wollef schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:25:
Wat vinden jullie van het nieuwe elite gebied trouwens? Ik hoor er erg wisselende verhalen over maar heb nog niet echt de kans gehad zelf te kijken.
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Ik hoorde al dat het behoorlijk moeilijk was inderdaad. Ik zou het wel jammer vinden wanneer je er echt speciale builds voor nodig hebt. Dat maakt het weer een stuk minder toegankelijk voor veel mensen namelijk. Hoe ver ben je in totaal gekomen? De quests schijnen echt lastig te zijn.
Gisteren voor de grap eens trolls gedaan met SoJ, my god dat duurt jaren
Lama lekker zitten, slechte drops, 1 of 2 blue items en geen runes oid... Trolls zijn echt totally nerfed.
FoW is nog wel solo te doen, nadeel is dat ik te weinig damage deed met een verkeerde build. UW is weer wat moeilijker, die bleeding maakte me af, was vergeten HB mee te nemen. Had SOA mee....
FoW is nog wel solo te doen, nadeel is dat ik te weinig damage deed met een verkeerde build. UW is weer wat moeilijker, die bleeding maakte me af, was vergeten HB mee te nemen. Had SOA mee....
Wil je dat echt weten?Bor de Wollef schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:54:
Ik hoorde al dat het behoorlijk moeilijk was inderdaad. Ik zou het wel jammer vinden wanneer je er echt speciale builds voor nodig hebt. Dat maakt het weer een stuk minder toegankelijk voor veel mensen namelijk. Hoe ver ben je in totaal gekomen? De quests schijnen echt lastig te zijn.
De team builds zullen zich dus wel gaan concentreren op damage reduction.
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Monk mee met:gsteen schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:12:
[...]
Wil je dat echt weten?Met het guild team zijn we meestal uitgeschakeld door de eerste groep foes die we tegen kwamen.
De damage die die beesten doen is niet normaal. Had hits van meer dan 200 op me. De rest had hetzelfde.
De team builds zullen zich dus wel gaan concentreren op damage reduction.
Blessed Aura, LifeBond, SOA en Reversal Of Fortune, PS en HB met een staff met 20% langere enchantments + een necro met Blood Ritual en SS of MM. Mesmer als interrupter etc etc...
Ik weet niet waar jij zit, maar solo trek ik per run er zeker 1 paars en 2/3 blue uitZeroCode schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:09:
Gisteren voor de grap eens trolls gedaan met SoJ, my god dat duurt jarenLama lekker zitten, slechte drops, 1 of 2 blue items en geen runes oid... Trolls zijn echt totally nerfed.
@hierboven, neem aan dat zo'n beetje alle mobs daar wel enchants kunnen removen?
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2006 10:23 ]
Gisteren avond "Lord Jadoth" in DOA verslagen, na 3.5 uur.
Wel 2 gemstones en een gold scyth drop voor mijn
. Nog 3 te gaan.
Tip voor de Mensen Neem een MOF build (Mantra of frost + Greater Conflagration + Winter).
Dat is 1 Tank, 2 SF \ Eco Nukers, 1 SS , 3 Monks, en 1 cg winter + cg Ranger.

Tip voor de Mensen Neem een MOF build (Mantra of frost + Greater Conflagration + Winter).
[ Voor 39% gewijzigd door Mr_Groovy op 04-12-2006 10:29 ]
Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch
Over deze team build heb ik gelezen ja en hij schijnt inderdaad goed te werken. Maar dan nog 3.5 uur voor slechts het eerste deel van de quest.Mr_Groovy schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:26:
Gisteren avond "Lord Jadoth" in DOA verslagen, na 3.5 uur.Wel 2 gemstones en een gold scyth drop voor mijn
. Nog 3 te gaan.

Ik bedoel bij Droks... De trollcave die iedereen kent.SinergyX schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:23:
[...]
Ik weet niet waar jij zit, maar solo trek ik per run er zeker 1 paars en 2/3 blue uitOm de 2 runs wel wat runes, heel af en toe een superiour (gister nog een sup.smiting). Voordat ik die cave inga kill ik meestal alles eromheen, al zijn die mesmer dingen vrij pittig, necro's zijn dodelijk met enchant-removers.
@hierboven, neem aan dat zo'n beetje alle mobs daar wel enchants kunnen removen?
Die paarse items zijn ook niks waard, trolls droppen gewoon niet echt super naar mijn idee. Ik ga liever naar marketplace en SOA die hele handel daar. Laatst nog een sup vigor gevonde en tig andere gold runes... En natuurlijk 100.000 cloth
[ Voor 3% gewijzigd door ZeroCode op 04-12-2006 10:40 ]
3.5 uur is mij ook te veel van het goede voor 1 quest of zelfs maar het eerste deel van een quest.Wellicht dat deze tijd met nieuwe builds of mogelijke aanpassingen toch nog korter zal worden.
Dat was ook sarcastisch bedoeldZeroCode schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:40:
[...]
Ik bedoel bij Droks... De trollcave die iedereen kent.
Die paarse items zijn ook niks waard, trolls droppen gewoon niet echt super naar mijn idee. Ik ga liever naar marketplace en SOA die hele handel daar. Laatst nog een sup vigor gevonde en tig andere gold runes... En natuurlijk 100.000 clothaltijd handy
Ik ben nu puur bezig met een hero om alles te fine-tunen, builds saven en skills testen.
Zit nu nog met wat kleine probs, vooral mesmer moet ik nog wat tegen vinden (en enchant-removers blijven dodelijk). Ik ga ook niet voor gold of dergelijk, ik verkoop alle zooi en direct weer een run. Met een beetje snelheid draai ik nu zo'n 10-12k per uur, waarbij ik rustig andere dingen kan gaan doen.
(nieuwe naam: de afk-farmer
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2006 11:02 ]
Tja, de keuze tussen lang rondzwerven in DoA of met m'n andere chars door elona spelen was wat dat betreft snel gemaakt. Het enige wat ik erg jammer vind is dat die Ritualist hero in DoA te krijgen is. Ik wil m'n hero's lijstje eigenlijk wel compleet hebben.Bor de Wollef schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:42:
3.5 uur is mij ook te veel van het goede voor 1 quest of zelfs maar het eerste deel van een quest.Wellicht dat deze tijd met nieuwe builds of mogelijke aanpassingen toch nog korter zal worden.
Verwijderd
Met wat voor char (class etc) farm je 10-12k per uur? Ook met Mo/Wo? Me broer heeft zo'n 55 hp monk om te farmen. Maar heb ondervonden dat die trolls bij Droks niet echt veel opleveren. Tevens lopen ze constant weg van me char. 1 run koste me ook 15 minutenSinergyX schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:00:
[...]
Dat was ook sarcastisch bedoeld
Ik ben nu puur bezig met een hero om alles te fine-tunen, builds saven en skills testen.
Zit nu nog met wat kleine probs, vooral mesmer moet ik nog wat tegen vinden (en enchant-removers blijven dodelijk). Ik ga ook niet voor gold of dergelijk, ik verkoop alle zooi en direct weer een run. Met een beetje snelheid draai ik nu zo'n 10-12k per uur, waarbij ik rustig andere dingen kan gaan doen.
(nieuwe naam: de afk-farmer)

Verwijderd
Kom ik weer aan: Ga droks runnen. Op zijn minst 20K per uur. Het is wel arbeidsintensief, maar je hebt ook watVerwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:25:
[...]
Met wat voor char (class etc) farm je 10-12k per uur? Ook met Mo/Wo? Me broer heeft zo'n 55 hp monk om te farmen. Maar heb ondervonden dat die trolls bij Droks niet echt veel opleveren. Tevens lopen ze constant weg van me char. 1 run koste me ook 15 minutenIemand enig idee wat ik fout doe?
Verwijderd
Runnen lijkt me saai, heb liever een goede farm plek waar ik niet afhankelijk ben van anderen.Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:27:
[...]
Kom ik weer aan: Ga droks runnen. Op zijn minst 20K per uur. Het is wel arbeidsintensief, maar je hebt ook wat.
Iemand nog een idee over mijn vorige post?
10 - 12K per uur?SinergyX schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:00:
[...]
Dat was ook sarcastisch bedoeld
(nieuwe naam: de afk-farmer)
Wat dropped daar nou, hoogstens wat blue en purple, aangezien je ook heros gebruikt gaan een aantal drops ook naar de heros dus verlies je nog meer
Nah ik ben ervan overtuigd dat dit minder opleverd
Poste ik al eerder, gebruik warrior Hero om het farmen te laten doen. Zelf als prot.monk alles op hem buffen (incl life barrier) en hem volgegooid met aoe (inferno, double dragon etc etc, maar ook immobilite of hoe die heet). Hem erin gooien en lekker laten spammen. Hij rent namelijk vaak zelf achter die mobs aan, wat je zelf vaak niet doet (of helemaal klik-intensief is). Even wennen waar je precies moet klikken om hem naar hoeken van de cave te krijgen, maar leert snel.Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:25:
Met wat voor char (class etc) farm je 10-12k per uur? Ook met Mo/Wo? Me broer heeft zo'n 55 hp monk om te farmen. Maar heb ondervonden dat die trolls bij Droks niet echt veel opleveren. Tevens lopen ze constant weg van me char. 1 run koste me ook 15 minutenIemand enig idee wat ik fout doe?
Wisselen met diverse lokaties (marketplace, droks en omstreken) om beetje anti-farm vrij te blijven.
Het gaat niet bijzonder snel (nog niet getimed tov SoJ-55monk), maar het is lekker simpel. Hem erin sturen, af en toe heal party en verder geen omkijken naar. Speel ook vaak andere spellen terwijl 2de PC zo'n run steeds doet.
In het kort: Life bond/barrier, balth spirit (2x), mending. Heal party, divine signet voor energy, mantra of <increase recharge of signets>. Atrib 16prot, 9div, 12heal, 3inspiration
Hero: barb strike, verder alleen ele skills (waaronder die %healed van energy usage en conjure fire). Verder shield met -2 dmg while enchanted, rune of absorption.
@hierboven, het voordeel is dat je hem bijna overal kan insturen zolang er maar geen enchant-removers of zware -regen skills bij zitten. Hij doet zelf de rest. Ik doe dan een 2,5kish per run. Maar het is wel berg geluk, hij pakt mischien wel soms de foute items. Nu nog mijn macro compleet maken om helemaal 'bot-style' te gaan
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2006 13:16 ]
Verwijderd
Heb het toch liever zelf in de hand. Daar is een 55hp perfect voor(account van mijn broer). Ben zelf nog niet zolang aan het spelen, dus ken alle farm plekken etc niet. Vandaar mijn vraag om hulp, maar merk nu dat Droks trolls geen goede optie meer is?SinergyX schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:12:
[...]
Poste ik al eerder, gebruik warrior Hero om het farmen te laten doen. Zelf als prot.monk alles op hem buffen (incl life barrier) en hem volgegooid met aoe (inferno, double dragon etc etc, maar ook immobilite of hoe die heet). Hem erin gooien en lekker laten spammen. Hij rent namelijk vaak zelf achter die mobs aan, wat je zelf vaak niet doet (of helemaal klik-intensief is). Even wennen waar je precies moet klikken om hem naar hoeken van de cave te krijgen, maar leert snel.
Wisselen met diverse lokaties (marketplace, droks en omstreken) om beetje anti-farm vrij te blijven.
Het gaat niet bijzonder snel (nog niet getimed tov SoJ-55monk), maar het is lekker simpel. Hem erin sturen, af en toe heal party en verder geen omkijken naar. Speel ook vaak andere spellen terwijl 2de PC zo'n run steeds doet.
In het kort: Life bond/barrier, balth spirit (2x), mending. Heal party, divine signet voor energy, mantra of <increase recharge of signets>. Atrib 16prot, 9div, 12heal, 3inspiration
Hero: barb strike, verder alleen ele skills (waaronder die %healed van energy usage en conjure fire). Verder shield met -2 dmg while enchanted, rune of absorption.
@hierboven, het voordeel is dat je hem bijna overal kan insturen zolang er maar geen enchant-removers of zware -regen skills bij zitten. Hij doet zelf de rest. Ik doe dan een 2,5kish per run. Maar het is wel berg geluk, hij pakt mischien wel soms de foute items. Nu nog mijn macro compleet maken om helemaal 'bot-style' te gaan
Marketplace met SOA dat werkt prima.....Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:09:
[...]
Heb het toch liever zelf in de hand. Daar is een 55hp perfect voor(account van mijn broer). Ben zelf nog niet zolang aan het spelen, dus ken alle farm plekken etc niet. Vandaar mijn vraag om hulp, maar merk nu dat Droks trolls geen goede optie meer is?
dubbelding
[ Voor 97% gewijzigd door ZeroCode op 04-12-2006 14:36 ]
Klinkt geinig, maar is het niet zo dat met een hero net als henchies het aantal drops vermindert wat je zelf kunt oppakken?SinergyX schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:12:
Poste ik al eerder, gebruik warrior Hero om het farmen te laten doen ....
Yep dat klopt. Elke hero of hench erbij zorgt voor minder drops.Weakling schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:09:
[...]
Klinkt geinig, maar is het niet zo dat met een hero net als henchies het aantal drops vermindert wat je zelf kunt oppakken?
Zeker, ongeveer 50%. Ik ben echter lui en dit is de perfecte oplossing voor luie (lees: andere games spelen) mensenWeakling schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:09:
Klinkt geinig, maar is het niet zo dat met een hero net als henchies het aantal drops vermindert wat je zelf kunt oppakken?
Later ga ik dit testen met 2 accounts, 2 PC's. Dan zie ik wel weer verder
En buiten SOA heb je nog genoeg builds die makkelijk kunnen farmen, mo/derv hoef je alleen elke 20 sec 2 skills opnieuw te doen. Ook de 'good ol' 55 regen build werkt nog uitstekend. Het is puur de damage welke problemen geeft.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2006 15:17 ]
Verwijderd
Ligt eraan wat je voldoening geeft he. Ik vind het altijd leuk om samen met iemand anders een run te voltooien en dat iedereen je prijst en ook bij elkaar nog eens 16K geeft. Om van de fees maar te zwijgen. Maar farmen is idd ook leukVerwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:56:
[...]
Runnen lijkt me saai, heb liever een goede farm plek waar ik niet afhankelijk ben van anderen.
Iemand nog een idee over mijn vorige post?
ik zag dat jullie het over Ghial solo run hadden. En daarbij een ene SOA silver build...
Ik weet niet als er dingen verandert zijn, maar voor Ghials is een 13hp build het beste.
Hierbij de stats etc:
9 divine
9 prot
12 earth
rest healing
std 55 monk skills, ipv SoJ neem je Sliver armor. Ipv Bonetti's Defense neem je glyph of conc.
Ga 1 keer dood, switch naar -20 health offhand ipv -50.
Ren naar ghial en ga naast hem staan. Doe sliver en ong 10 sec later is ie dood.
Gelijk een variant erop, ipv Glyph of conc neem je Glyph of renewal.
Dan heb je een Solo Scar eater build (pas op voor enchant remove ritualists) en voor de Nightbringer staff in NF en op veel meer bosses. Deze build werkt ook in bepaalde plekken in NF om LB points te farmen (ja solo
)
Paar pics:
http://fok.syke.nl/index....epopup&pid=164&fullsize=1
http://img204.imageshack.us/my.php?image=gw233oz6.jpg
Helaas geen van de ScarEater online kunnen vinden...
Ik weet niet als er dingen verandert zijn, maar voor Ghials is een 13hp build het beste.
Hierbij de stats etc:
9 divine
9 prot
12 earth
rest healing
std 55 monk skills, ipv SoJ neem je Sliver armor. Ipv Bonetti's Defense neem je glyph of conc.
Ga 1 keer dood, switch naar -20 health offhand ipv -50.
Ren naar ghial en ga naast hem staan. Doe sliver en ong 10 sec later is ie dood.
Gelijk een variant erop, ipv Glyph of conc neem je Glyph of renewal.
Dan heb je een Solo Scar eater build (pas op voor enchant remove ritualists) en voor de Nightbringer staff in NF en op veel meer bosses. Deze build werkt ook in bepaalde plekken in NF om LB points te farmen (ja solo
Paar pics:
http://fok.syke.nl/index....epopup&pid=164&fullsize=1
http://img204.imageshack.us/my.php?image=gw233oz6.jpg
Helaas geen van de ScarEater online kunnen vinden...
[ Voor 16% gewijzigd door pstalman op 05-12-2006 10:57 ]
Ik heb er geen enkele moeite mee met mijn A/E build om Ghial te farmen. Die is gelijk aan deze: http://gw.gamewikis.org/wiki/Build:A/E_Solo_Green_Farmer, maar dan met Teinai's Crystals en Ebon Hawk i.p.v. Shock en Aftershock. Je moet wel even de loop patronen van de mobs leren kennen, maar daarna is het een eitje. Alleen ... gisteren zo'n 15x Ghial gekilled en geen groenDarkY schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:49:
ik zag dat jullie het over Ghial solo run hadden. En daarbij een ene SOA silver build...

Volgens mij wordt die Ghial dagenlijks honderden keren gekilled, lijkt me dat ze daar toch ook wel een anti-farm opzetten?
Dagelijks zal hij wel duizenden keren gekilled worden. Dat heeft niet zozeer met de anti-farm te maken. Tenzij jij zelf hem dagelijks honderden keren killed natuurlijk, daar reageert de anti-farm wel opSinergyX schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:40:
Volgens mij wordt die Ghial dagenlijks honderden keren gekilled, lijkt me dat ze daar toch ook wel een anti-farm opzetten?
Zone in -> Bepaald type monster slachten -> Re-zone.
Bij veel herhalingen reageert de anti-farm code daar op
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik kan me toch ook wel voorstellen dat ze willen voorkomen dat de markt echt overspoeld wordt met een bepaald groen item en daardoor naast de "per user" anti farm code ook een limiet stelt aan het aantal groene items dat een monster per dag dropt. Aan de andere kant, als iedereen individueel al een farm limiet heeft, dan werkt dat automatisch door in het totaal aantal beschikbare groene items per dag ... hmm, tsja ik weet het ook niet hoor ...wolkje schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:24:
... Wat de rest online doet heeft natuurlijk niets te maken met hoe snel de anti-farm op jou triggered ...
Een item heeft een bepaalde droprate / dropkans die je met alle anderen deelt.
Weakling schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:44:
Ik kan me toch ook wel voorstellen dat ze willen voorkomen dat de markt echt overspoeld wordt met een bepaald groen item en daardoor naast de "per user" anti farm code ook een limiet stelt aan het aantal groene items dat een monster per dag dropt. Aan de andere kant, als iedereen individueel al een farm limiet heeft, dan werkt dat automatisch door in het totaal aantal beschikbare groene items per dag ... hmm, tsja ik weet het ook niet hoor ...
Ze zijn er beide inderdaadBor de Wollef schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:49:
Een item heeft een bepaalde droprate / dropkans die je met alle anderen deelt.
Het is ook allemaal nog niet zo makkelijk om een 'markt' op te zetten met een gehele economie erachter.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Gelukkig kan je ze beide beinvloedenwolkje schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:57:
[...]
[...]
Ze zijn er beide inderdaadElk item heeft een droprate. En de anti-farm code zorgt er gewoon voor dat je niet ervoor kan zorgen dat jouw eigen effectieve droprate (zelf verzonnen term
) te hoog wordt door het herhaaldelijke proberen. Dan gooien ze gewoon alle drop rates met een factor X naar beneden en dan vindt je helemaal niets meer.
Het is ook allemaal nog niet zo makkelijk om een 'markt' op te zetten met een gehele economie erachter.
Ik farm eigenlijk alleen maarZeroCode schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:08:
Gelukkig kan je ze beide beinvloedenanders had ik echt 0 droprate, ik farm alleen en af en toe en missie

Ik ben juist het tegenovergestelde. Ik heb een tijdje troll farmen gedaan, maar afgezien van 'the occasional rare drop' vond ik er geen snars aan.Weakling schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:08:
[...]
Ik farm eigenlijk alleen maarHooguit een missie om met een farm karakter in andere gebieden te kunnen komen, maar dat is het dan wel zo'n beetje. Het verhaaltje voor de zoveelste keer doorlopen vind ik langzamerhand tijdverspilling worden
Nou ja, heel af en toe iemand verder helpen met een missie of quest is ook nog wel leuk, maar komt nauwelijks voor.
Haha... Ik farm weer puur voor de kick. Ik neem bijvoorbeeld geen bestaande builds, maar kan zelf uren zoet zijn met het proberen van skills. Telkens een stukje verder. En als je dan op een gegeven moment een groep monsters neer hebt, dan geeft dat gewoon een kick. Zeker in gebieden waar je "vroeger" met een groepje van 8 moeite mee had.
Het brengt me ook vreselijk veel ervaring. Omdat ik tot in den treuren bepaalde skills heb gebruikt weet ik precies wat ze doen in bepaalde situaties. Welke skills kun je combineren, welke geven elkaar positieve effecten. Maar ook, wat moet ik casten op een bepaald type monster, wanneer, welk monster moet het eerste dood in een mob etc.
Krijg wat dat betreft ook regelmatig complimenten van willekeurige medespelers over het gebruik van mijn Ele.
Als ik centen wil verdienen dan ga ik wel met een groepje van 5 lekker FoW in. Ik blijf dat leuke en uitdagende gebieden vinden waar ik meestal in een run van een uurtje wel 2 of 3 shards + inventory vol aan spul aan overhoudt.
Ben nog steeds aan het proberen de Aatxes in UW te verslaan, maar ik doe gewoon niet genoeg damage. Met Serpents Quickness en Mistform kan ik ze urenlang van mijn lijf houden, maar ze gaan gewoon niet neer. Zit er nog steeds aan te denken om deze build nog iets meer te perfectioneren en eens met een necro te gaan duo-farmen. Kijken of ik ook een beetje bestand ben tegen de overige bewoners van UW.
De 55hp duo-UW-build is toch een pure tankbuild ? Naar voren rushen, alle aggro op je krijgen en dan de necro zijn gang laten gaan ? Met wat cold-damage skills zou daar toch wel wat uit moeten komen.
Het brengt me ook vreselijk veel ervaring. Omdat ik tot in den treuren bepaalde skills heb gebruikt weet ik precies wat ze doen in bepaalde situaties. Welke skills kun je combineren, welke geven elkaar positieve effecten. Maar ook, wat moet ik casten op een bepaald type monster, wanneer, welk monster moet het eerste dood in een mob etc.
Krijg wat dat betreft ook regelmatig complimenten van willekeurige medespelers over het gebruik van mijn Ele.
Als ik centen wil verdienen dan ga ik wel met een groepje van 5 lekker FoW in. Ik blijf dat leuke en uitdagende gebieden vinden waar ik meestal in een run van een uurtje wel 2 of 3 shards + inventory vol aan spul aan overhoudt.
Ben nog steeds aan het proberen de Aatxes in UW te verslaan, maar ik doe gewoon niet genoeg damage. Met Serpents Quickness en Mistform kan ik ze urenlang van mijn lijf houden, maar ze gaan gewoon niet neer. Zit er nog steeds aan te denken om deze build nog iets meer te perfectioneren en eens met een necro te gaan duo-farmen. Kijken of ik ook een beetje bestand ben tegen de overige bewoners van UW.
De 55hp duo-UW-build is toch een pure tankbuild ? Naar voren rushen, alle aggro op je krijgen en dan de necro zijn gang laten gaan ? Met wat cold-damage skills zou daar toch wel wat uit moeten komen.
[ Voor 22% gewijzigd door KneoK op 05-12-2006 16:41 ]
Zo paar weekjes er tussen uit geweest maar vandaag mijn Dervish weer opgepakt. Paragon heeft de storyline afgerond, niet alles master maar dat is voor niet belangrijk. Nu met de Dervish ga ik wel alles master en 100% van de map halen
Niemand?Helza schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:14:
Als iemand nog een Trail key overheeft dan hoor ik het graag, ik wil dolgraag dit spel eens uitproberen.
Ik zou nog ergens een nightfall key moeten hebben, zal eens zoeken
(mestvaal hier atm)
Verwijderd
kan beter 3 sf en dan zonder ss die gasten deden het binnen de 2.5 uur, maar verder natuurlijk wel op mof gebasseerd.Mr_Groovy schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:26:
Gisteren avond "Lord Jadoth" in DOA verslagen, na 3.5 uur.Wel 2 gemstones en een gold scyth drop voor mijn
. Nog 3 te gaan.
Mof build staat op guru en wordt bijna direct tot een standaard vereiste laat ik nu net als vele maar 1 melee char in doa hebben dus binnenkort nieuwe characters door elona brengen.
Verwijderd
Vraagje: Hoe kan ik mijzelf een snelle bijspijkeringscursus geven over de builds zoals MOF build? Is er een overzicht ergens? Ik haak namalijk zo ongeveer af na Echo Nuker e.d.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:27:
[...]
kan beter 3 sf en dan zonder ss die gasten deden het binnen de 2.5 uur, maar verder natuurlijk wel op mof gebasseerd.
Mof build staat op guru en wordt bijna direct tot een standaard vereiste laat ik nu net als vele maar 1 melee char in doa hebben dus binnenkort nieuwe characters door elona brengen.

/edit
Verder heb ik een vraag over Protector of Elona, ik heb nu bijna alle missies op master, heb de laatste 3 missies nog niet eens gedaan. Alleen heb ik die 2 missies van Magrid the Sly niet gedaan, had me niet gerealiseerd dat ik Master of Whispers en Magr. the sly moets aanspreken.. Kan ik deze nu nog doen?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 13:55 ]
Echo Nuker is nog redelijk begrijpend
Aantal high-dmg skills van Ele hebben ook een 25-30sec recharge. Middels Echo halveer je dit dus (echo->nuke->echo'ed nuke->echo->nuke etc etc). Je kan hiermee dus in korte tijd enorme damage doen, helemaal als je ook nog archane echo erbij gebruikt.
Vaak ik het handig even op een skill of term te zoeken op GWwiki, al snel vind je links naar de builds en manieren van gebruik.
Vaak ik het handig even op een skill of term te zoeken op GWwiki, al snel vind je links naar de builds en manieren van gebruik.
Ik dacht dus dat Arcane Echo dus de echo was. Maar er is waarschijnlijk ook een echo spell voor ele's begrijp ik hieruitSinergyX schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:05:
Echo Nuker is nog redelijk begrijpendAantal high-dmg skills van Ele hebben ook een 25-30sec recharge. Middels Echo halveer je dit dus (echo->nuke->echo'ed nuke->echo->nuke etc etc). Je kan hiermee dus in korte tijd enorme damage doen, helemaal als je ook nog archane echo erbij gebruikt.
*ziet de elite Echo al op GW wiki*
Beide echo's zijn voor een mesmer. Ik had eerst ook een Ele/Mesmer, alleen ik gebruikte het alleen voro de echo skills, dus niet erg praktisch naar mijn eigen mening. Daarnaast had ik met echo nukers het probleem van healen.
Ja, je kan natuurlijk niet alles hebben
Soms moet je wel als 'edge' build afhankelijk zijn van je team.
Ja en dat is lastig als je voornamelijk henchies gebruikt
Dat is mede een van de redenen dat ik op een moment heb gekozen voor een Ele/Monk dat is nog steeds een goede combinatie gebleken.
Dat vind ik persoonlijk wel wat brak aan het PvE gedeelte. Als je het verhaaltje speelt met alleen maar henchies, dan ben je zo ongeveer veroordeelt tot monk als tweede professie, welke eerste professie je ook hebt ... behalve monk als eerste prof natuurlijkcardinal808 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:49:
Ja en dat is lastig als je voornamelijk henchies gebruiktDat is mede een van de redenen dat ik op een moment heb gekozen voor een Ele/Monk dat is nog steeds een goede combinatie gebleken.
Voor zover ik weet kan dat niet. Je moet op dat punt in het verhaal kiezen of je de Drought wil verslaan of Kormir helpen (zoiets) en zodra je de ene quest hebt gekozen vervalt direct het uitroepteken boven het andere karakter. Dus het lijkt er op dat je die niet alsnog kan doen.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:53:
Verder heb ik een vraag over Protector of Elona, ik heb nu bijna alle missies op master, heb de laatste 3 missies nog niet eens gedaan. Alleen heb ik die 2 missies van Magrid the Sly niet gedaan, had me niet gerealiseerd dat ik Master of Whispers en Magr. the sly moets aanspreken.. Kan ik deze nu nog doen?
Verwijderd
Je kan de quest zelfs niet doen, maar de missie wel, door gewoon in een party te gaan met iemand anders zn bepaalde hero. De hero die je niet kiest kan je later als je het spel uitgespeeld hebt krijgen dmv een quest die je in dat speciale gebied krigjt
want? nou was ik op m'n warrior wel toevallig w/mo voor mending touch, maar ik zie verder het nut niet van een monk secondary.Weakling schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:32:
[...]
Dat vind ik persoonlijk wel wat brak aan het PvE gedeelte. Als je het verhaaltje speelt met alleen maar henchies, dan ben je zo ongeveer veroordeelt tot monk als tweede professie, welke eerste professie je ook hebt ... behalve monk als eerste prof natuurlijk
Nou in PvE in lastige missies als je alleen met henchies speelt en ze gaan vaak dood, dan is het erg handig dat je een rebirth bij hebt ipv een one time only res signet. Geregeld op die manier missies weten te redden door mezelf in veiligheid te brengen en daarna één voor één de henchies weer te ressen.unfor schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:18:
want? nou was ik op m'n warrior wel toevallig w/mo voor mending touch, maar ik zie verder het nut niet van een monk secondary.
Wat voorbeeldjes,unfor schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:18:
want? nou was ik op m'n warrior wel toevallig w/mo voor mending touch, maar ik zie verder het nut niet van een monk secondary.
Mending touch 2x condition remover met 'slechts' 4 sec recharge.
Smite hex hexje weg en wat leuke aoe dmg
Shielding hands voor tijdelijk beter tankwerk
Vig.spirit/Life Vic. voor healing terwijl je mep
Breezing om even flinke regen te pakken
Healing light, self heal en als je een enchantment heb lopen (mending?) krijg je 1-3 energy (cheap healing)
En mijn favo: Signet of Removal, 1x hex en 1 con remove, 5 sec recharge zonder energy usage
en over rebirth, die fit je gewoon op 1 van je heroes toch..SinergyX schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:10:
[...]
Wat voorbeeldjes,
Mending touch 2x condition remover met 'slechts' 4 sec recharge. ik gebruik hem ook af en toe, zijn echter genoeg alternatieven.
Smite hex hexje weg en wat leuke aoe dmg daar heb je je monks voor
Shielding hands voor tijdelijk beter tankwerk armor > healing
Vig.spirit/Life Vic. voor healing terwijl je mep heb je monks voor, healing is ook minimaal.
Breezing om even flinke regen te pakken no comment...
Healing light, self heal en als je een enchantment heb lopen (mending?) krijg je 1-3 energy (cheap healing) en je wou serieus je warrior elite opofferen voor een healing elite?
En mijn favo: Signet of Removal, 1x hex en 1 con remove, 5 sec recharge zonder energy usageheb je ook weer monks voor.
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 06-12-2006 20:05 ]
En als nu geen monk heb?
NPC monks zijn nu niet bijster slim en kom te vaak monks tegen dit meeste van mijn lijst niet eens kunnen/hebben. Daarbij, afhankelijk van missie/team offer ik mijn elite warrior ervoor op, want zo speciaal zijn die ook weer niet 
En heroes heeft natuurlijk niet iedereen
Nu heb ik dan wel 2 monks dus speel ik vaak war/derv of war/ele, maar ga ik in party ben ik liever sell-supporting (vooral met blind) dan dat ik om de 3 minuten dood lig omdat de healer weer een flut-werk aflevert.
Daarbij is juist mending een skill die ik eigelijk nooit gebruik, +3 regen trekt het niet bij een vig.spirit/life vic en een whirling axe/tripple chop
En heroes heeft natuurlijk niet iedereen
Daarbij is juist mending een skill die ik eigelijk nooit gebruik, +3 regen trekt het niet bij een vig.spirit/life vic en een whirling axe/tripple chop
[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2006 20:09 . Reden: spelfoutje :P ]
blah mijn excuses voor de plotselingen afwezigheid.
Zo zit je een start post in elkaar te knutselen en zo heb je een baan die veel tijd vraagt :]
Hopelijk kan ik de plaatjes voor de titels van de startpost op tijd online krijgen voor topic 12 en wat kleine inhoudelijke updates doen.
Zo zit je een start post in elkaar te knutselen en zo heb je een baan die veel tijd vraagt :]
Hopelijk kan ik de plaatjes voor de titels van de startpost op tijd online krijgen voor topic 12 en wat kleine inhoudelijke updates doen.
Verwijderd
Haha ik zei ook dat ik Echo Nuker wel snapte, dat is wel duidelijk. Elite Skill Echo.. Ele/Mesmer, of ik zit er nu heel erg naast. Maar MOF build snap ik dan weer niet precies, maar ik check wiki wel, dankje.
Ele/mes inderdaad. Gok dat zo'n MOF build een me/ranger ofzo is icm winter.
Dit topic is gesloten.