Het Grote Guild Wars Topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.649 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:51:
[...]

Beetje aan de late kant misschien, maar iemand nog een try-out code over van Factions en/of Nightfall? Wil het graag spelen voordat ik misschien me geld uitgeef.
Ik zeg je alvast dat het je geld waard is :) alleen de hero's al. Ideaal die tanks ;) Ook zijn er aardig wat leuke skills bijgekomen, SoA anyone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Welke guilds zijn hier allemaal vertegenwoordigd eigenlijk? Misschien leuk wanneer iedereen kort iets verteld over de guild waar hij / zij in zit?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg je alvast dat het je geld waard is :) alleen de hero's al. Ideaal die tanks ;) Ook zijn er aardig wat leuke skills bijgekomen, SoA anyone...
[/quote]

Heb je geen key meer over toevallig? Heb echt geen zin om weer 50 euro weg te gooien als ik het na 1 week al beu ben :)

Anyway, je kunt met Nightfall geen Factions chars maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:38:
Welke guilds zijn hier allemaal vertegenwoordigd eigenlijk? Misschien leuk wanneer iedereen kort iets verteld over de guild waar hij / zij in zit?
Oh, dan ben ik zo klaar.
Guild: Living In A [Box]
Aantal leden: 1

:P

Na allerlei gezever in guilds waar ik in gezeten heb, ben ik solo gegaan. Maar om te voorkomen dat ik constant recruiters op mijn nek kreeg, heb ik een 1-mans guild opgezet. Heerlijk. Kan ik switchen van faction wanneer ik maar wil en doen en laten wat ik wil ... maar soms mis ik wel een echte guild hoor.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een buddy/trial key over heeft, mij zou je er ook erg blij mee maken op:[snip]
Ben namelijk aan het wachten tot play.com nightfall eens opstuurt en kan geen week wachten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:38:
Guild van 9 man, hoofdzakelijk vrienden van mijn zwager. Eigelijk laatste tijd hardstikke dood, 5 ervan hebben al 2 maanden niet meer ingelogt.

Zoek eigelijk gewoon een kleine leuke guild die af en toe wat hulp nodig heeft (ik ga hoofdzakelijk solo), daarbij ben ik een soort van anti-pvp'er :P En natuurlijk een mooie cape hebben :>

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:24:
Als iemand nog een buddy/trial key over heeft, mij zou je er ook erg blij mee maken op: rvgrinsven [at] gmail [PUNT] com.

Ben namelijk aan het wachten tot play.com nightfall eens opstuurt en kan geen week wachten :)
ik heb geen keys meer, beide weggegeven. Ahhh nog een weekie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:46:
[/quote]

Heb je geen key meer over toevallig? Heb echt geen zin om weer 50 euro weg te gooien als ik het na 1 week al beu ben :)

Anyway, je kunt met Nightfall geen Factions chars maken toch?
Ik geloof rond de 33 euro bij cd-wow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Op onlinecdkey.com verkopen ze ook trail key's voor $2,25. Alleen lijken ze allemaal uitverkocht te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe al die Trial Keys ik heb er nog 1 voor Nightfall, maar die gaat naar een maat van mij.

Ow btw, ik ben totally gestopt met farmen.
Ik maak nu 32K per uur op Droks Runs. Farmen is verleden tijd.

Ik doe Dual Run Droks 8K each, er was een update waardoor alles je blijft volgen enzo, en dat is veel moeilijker en er is momenteel veel vraag naar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Da's lekker verdienen zeg :) Eindelijk een update waardoor je juist meer centen gaat verdienen :D

Ik hou het voorlopig wel lekker bij het farmen. Heb van de week voor het eerst mijn friendslist gebruikt. Met 4 willekeurig opgepikte mensen (tenminste, op persoon dan, niet op proffession) zonder problemen een heel groot stuk van FoW leeggestolen. Eerst quest gedaan, daarna via de spidercave naar het strand even lekker in het zonnetje wat geslacht. Terug richting battlefield, nog veel schade aan kunnen richten totdat onze healer er vandoor moest. Opbrengst: 3 shards, 2 obsidian keys, 2 chests kunnen openen en een heel inventory vol blauw/paars/goud spul. Goeie droprate, niemand ontevreden naar huis. Totale opbrengst met vorige run toch 27k.
Vanaf zo'n beetje de eerste minuut al heerlijk op elkaar ingespeeld. Veel ervaring in zo'n klein groepje. Sporadisch een klikje op de map, soms even lekker regennen en slap ouwehoeren en op ons gemak overal doorheen rammen.
Dus toen de healer ging hebben we elkaar maar toegevoegd om dit vaker te gaan doen :)

Dat vind ik trouwens ook het leukste van 5 man FoW of UW. Je bent totaal van elkaar afhankelijk. Als er iemand zijn werk niet goed doet of erger nog, iemand vertrekt, dan kun je het met z'n vieren vergeten. Als de necro weggaat dan duurt het allemaal veel te lang omdat je veel schade mist. Een van de monks is funest dus dan denk ik dat ik als nuker nog het minst gemist ga worden, hoewel ik ook ladingen pijn tegelijk kan aanrichten (Mark of Rodgort >> Arcane Echo >> Meteor Shower, Meteor Shower, Fireball, Rodgort's Invocation, Incendiary Bonds, Fireball en als de tank zijn werk goed doet dan is het plof voor een 3 of 4 tal...) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

8K voor een drok runs? Heb er gisteren nog 2K voor betaald. Is 8K niet erg veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:54
Bor de Wollef schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:03:
8K voor een drok runs? Heb er gisteren nog 2K voor betaald. Is 8K niet erg veel?
Party van 6 man.... 2 runners, en dan dus 4 x 2 K --> 8K

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

denyos schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:06:
[...]

Ah, ik telde 8K de man waar ik erg van schrok. My bad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

nou de laatste keer dat ik er stond waren er ook lui die 9k de run vroegen.. Das aardig winstgevend... Probleem is: 1 run duurt gauw 25 min.
In 25 min kan ik zelf wel 9K farmen en het het gegarandeerd, bij runnen niet. *Mompelt iets van: Bad spawns enzo...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denyos schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:06:
[...]

Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb gisteren 16K gebeurd voor 1 run.
Elke speler betaalde 8k. Je moet alleen op piek uren komen, dwz, vroeg op de avond als er weinig runners zijn, dan is de vraag groot. Ik ben eindelijk weer van mijn blutte periode af. Heb in anderhalf uur 37k erbij. (5K in eerste run, test run, geen gulle mensen maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:51:
nou de laatste keer dat ik er stond waren er ook lui die 9k de run vroegen.. Das aardig winstgevend... Probleem is: 1 run duurt gauw 25 min.
In 25 min kan ik zelf wel 9K farmen en het het gegarandeerd, bij runnen niet. *Mompelt iets van: Bad spawns enzo...*
Zelfs bad spawns kan ik nu de baas, heb 1 dagje geoefend en gisteren ben ik met een pro runner gaan rennen die mij eergisteren nog een noob noemde. Hij herkende me gisteren niet dus wilde wel starten. Aan het einde van de run zei ik dat ik die gast van gisteren was. Hij heeft me meteen op zijn friends list gezet ^^.

Mijn "geheim" (ja inmiddels weten meerdere runners ervan) is dat ik Signet of Stamina gebruik.
(Dan krijg ik met 13 strenght +267 hp, totdat ik aanval, maarja runners vechten niet he :))
Verder gebruik ik als vervanger voor sprint de Nightfall skill (SoS is ook NF skill btw) de skill Enraging Charge, daarmee ren je 1 sec langer dan sprint, niet dat het veel uithaalt, maar toch scheelt het wel. Wanneer mijn partner alweer Charge doet zit ik nog op mijn Enraging Charge, achja. Die bad spawns vallen uiteindelijk wel mee, je moet alleen even de verschillen zien.
Het enige wat kut is is dat die Siege Ice golems gewoon echt 10 minuten op je ass blijven zitten. Die raak je gewoon niet kwijt ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:20:
[...]

Zelfs bad spawns kan ik nu de baas, heb 1 dagje geoefend en gisteren ben ik met een pro runner gaan rennen die mij eergisteren nog een noob noemde. Hij herkende me gisteren niet dus wilde wel starten. Aan het einde van de run zei ik dat ik die gast van gisteren was. Hij heeft me meteen op zijn friends list gezet ^^.

Mijn "geheim" (ja inmiddels weten meerdere runners ervan) is dat ik Signet of Stamina gebruik.
(Dan krijg ik met 13 strenght +267 hp, totdat ik aanval, maarja runners vechten niet he :))
Verder gebruik ik als vervanger voor sprint de Nightfall skill (SoS is ook NF skill btw) de skill Enraging Charge, daarmee ren je 1 sec langer dan sprint, niet dat het veel uithaalt, maar toch scheelt het wel. Wanneer mijn partner alweer Charge doet zit ik nog op mijn Enraging Charge, achja. Die bad spawns vallen uiteindelijk wel mee, je moet alleen even de verschillen zien.
Het enige wat kut is is dat die Siege Ice golems gewoon echt 10 minuten op je ass blijven zitten. Die raak je gewoon niet kwijt ^^.
Lukt het solo ook of moet het Dual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:54
solo zal zeer waarschijnlijk ook wel werken. Maar met dual run is de kans van slagen gewoon heel veel groter.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:25:
[...]

Lukt het solo ook of moet het Dual?
Ik doe het Dual.

Hier even een copy van mijn guide voor de run:

I say, start learning running Droks. Because you get much money of it. It will need some practice, but ok.

Firstly I say, don't use mending. Be a W/Mo, but don't use mending. It suxx.
Better use Signet of Stamina (Nightfall Skill)

Now the build.

Strenght 12+1
Tactics 12+1+1
Use Sup. Vigor rune, or yes, at least Minor Vigor.

Use a Stance shield -2 dmg receive.
And a axe or wand or something that gives you +5 energy.

Here the skills.

1. Sprint (or Enraging Charge --> Nightfall Skill, 1 second longer spring, same recharge time, same energy cost)
2. Balanced Stance (Very important, use whisely, you'll need to practise this)
3. Charge (of course, a must in Dual running, and using Balanced stance while running +25% faster)
4. Endure Pain
5. Purge Conditions
6. Holy Veil
7. Signet of Stamina
8. Heal signet (with this build I only have to use this 1 time in the whole run)

Of course the Droks run's got harder, but the prices got higher too.
Many people are saying, Bad spawn, but even with the Baddest spawn you can make it with a Dual Run. So there is no prob. Just practise.

Sorry beetje veel ruimte, maar je moet het zeker Dual doen, solo, ja, lastig. Heb heb nog niet geprobeerd, ben pas eergisteren begonnen met de run. Met doorzettingsvermogen is het makkelijk te leren.

/edit

Ooh en BTW, ik zag gisteren zelfs mensen een Triple run doen. FTW 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Hmm, misschien ook mijn warrior maar weer eens onder het stof vandaan halen en leren rennen, want echt lekkere farm spots heb ik nog niet gevonden en het geld gaat een beetje rap op de laatste tijd ...

Gister dacht ik het gevonden te hebben: met mijn A/E lekker solo wat bosses farmen in Marga Coast voor greens en die dan verkopen. Hele avond bezig geweest, verschillende bosses tientallen keren omgelegd, maar geen enkele groen ... zucht. Nou ja, wel leuk dat een Assassin toch nog ergens goed in kan zijn, ondanks dat het weinig opleverd :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Ben ook begonnen met een maat van me :p, hij is Mo/N ik N/Mo xD
is wel lekker. Gewoon prophecies, ik heb wel factions maar hij niet :p
zijn nu net in post-searing, 1e mission gedaan, alleen 1 nerd die meeging vergat de bonus, dus nog maar een keer, is die 1k xp meer dan waard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, ik wil jullie allemaal wel aanraden om te runnen, maar dan zullen mijn runs geen 8K per run meer opleveren. Dus, doe maar niet.
Aan de andere kant heb je tegenwoordig wel echt skills nodig voor die run :D

Nou zeg ik dat wel, maar ik heb het in 5 keer proberen geleerd, waarbij ik het bij mijn eerste succesvolle (Dual) test run helmaal alleen heb gedaan in feite, aangezien mijn partner bij de eerste Worm al doodging door een Ice imp, die volgens heb door slechte spawn daar was gekomen. NOT, hij had er makkelijk omheen gekund. Maar goed :D.

La - Sanctum Cay run is btw ook redelijk goed. 2K per gast, als je via ToA en Fishermans Haven gaat. En je kunt die uiteraard solo doen. Ik heb er een R/Mo voor. Als iemand de build wil hoor ik het wel.
Later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
Ik ben even benieuwd, ik heb namelijk laatst factions gekocht. Als ik het goed heb begrepen kan je maar twee charatcers meenemen van Prophecies naar Factions, maar mijn vraag is of dit zelfde aantal geld als je van Factions naar Prophecies wilt gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

cardinal808 schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:54:
Ik ben even benieuwd, ik heb namelijk laatst factions gekocht. Als ik het goed heb begrepen kan je maar twee charatcers meenemen van Prophecies naar Factions, maar mijn vraag is of dit zelfde aantal geld als je van Factions naar Prophecies wilt gaan :?
Huh nee toch, ik kan 3 chars heen en weer slepen... Waar heb je dat gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Als je Prophecies ook hebt en je hebt je accounts samengevoegd dan kun je met alle karakters overal naartoe.
Wat jij bedoelt is denk ik dat als je Prophecies en Factions samenvoegt dat je dan maar twee extra char slots krijgt. Als je ze beiden apart laat draaien heb je 8 plekken om karakters in aan te maken maar heb je weer het nadeel dat je niet vanuit het ene deel naar het andere kan. Na samenvoegen vervallen dus twee spots maar krijg je wel de vrijheid om met alle 6 de chars te reizen naar waar je maar wilt.

Ik neem aan dat je beiden al geinstalleerd hebt maar nog even voor de zekerheid: als je de spellen de eerste keer niet samenvoegt maar apart de keys gebruikt, dan kun je later niet meer samenvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Bah al dat harde werk voor niks... Ben je al 30 minuten aan het spelen voor die bonus wipe ik. De healer ging down en al die resurection signets waren al gebruikt :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
cardinal808 schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:54:
Nee hoor, als je ze koppelt krijg je er 2 extra slots bij.
Dus dan kan je 6 of 8 characters aanamken (ahankelijk of je 1 of beide extra sets koopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

dommerick schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:18:
Bah al dat harde werk voor niks... Ben je al 30 minuten aan het spelen voor die bonus wipe ik. De healer ging down en al die resurection signets waren al gebruikt :(
30 minuten? Zo he. Is het zo'n moeilijke plaats waar je die kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Nop maar ik zal wel iets fout doen :+ en het was ff zoeken. Nu moet het sneller gaan in de herkansing. Het was btw de bonus van nolani academy (kan dat) zoveel plaatsnamen weer zeg :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

dommerick schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:36:
Nop maar ik zal wel iets fout doen :+ en het was ff zoeken. Nu moet het sneller gaan in de herkansing. Het was btw de bonus van nolani academy (kan dat) zoveel plaatsnamen weer zeg :P
Dat kan. Ik hou eerlijk gezegd al die plaatsnamen nu met drie chapters ook niet meer uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:39:
[...]

Dat kan. Ik hou eerlijk gezegd al die plaatsnamen nu met drie chapters ook niet meer uit elkaar.
Nolani is van Prophecies... Voor beacon's Perch :) en dat is weer voor Droks.. etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vind de missies in Prophecies soms bijzonder vaag, zo bv die missie waar je eerst dat oog op moet halen. De bonus moet je de 3 'chosen' op gaan zoeken, maar 9/10x dat je aan komt lopen is er al eentje afgeslacht. Pas via GWwiki kwam ik erachter hoe die missie te doen.

Ook die missie waar je 2 gasten eerst uit moet laten praten voor de bonus vind ik beetje vergezocht.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry niet relevant in dit gesprek:

Heb zojuist een ... Solo Droks Run voltooid.
Het was een test run, sinds er een updat was is de run moeilijk. En levert soms wel 10K per persoon die je runt op. Dat wil zeggen 20K in een dual run, maar 50K in een solo run. Ik kreeg 16K fees, niet slecht. Straks ga ik gewoon solo runnen voor 6K each, dat is toch klantvriendelijker en ik verdien tóch meer dan bij een Dual run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

SinergyX schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:56:
Ook die missie waar je 2 gasten eerst uit moet laten praten voor de bonus vind ik beetje vergezocht.
Waarom ver gezocht? Het past toch best goed in het verhaal (neem aan dat je de centours bedoelt)? Ik vond het juist wel leuk bedacht.

Reactie op de post hierbeneden: lol ben benieuwd hoe lang dat duurt. Wie betaalt er nu 10K per persoon voor een run? Overigens was de prijs ingame net nog steeds 2K voor een run.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 27-11-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In die zin vergezocht, zonder 'guide' was ik daar dus nooit opgekomen. Bij Factions was het al vrij snel duidelijk dat het tijd-gebaseerd is, gaf ook steeds een uitdaging om andere (snellere) manieren te vinden.

Ook duurde missies mij eigelijk te lang, best vaak haakte er iemand af halverwege de missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Yay bonus gehaald :Y

maar ik heb wel vaak dat wanneer ik alt-tab doe terwijl ik in een missie ben. Dat dan als ik terugga mijn ventje niet meer lopen maar haperend meekomen. Iemand die weet heo ik dit probleem op kan lossen?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:10:
[...]

Waarom ver gezocht? Het past toch best goed in het verhaal (neem aan dat je de centours bedoelt)? Ik vond het juist wel leuk bedacht.

Reactie op de post hierbeneden: lol ben benieuwd hoe lang dat duurt. Wie betaalt er nu 10K per persoon voor een run? Overigens was de prijs ingame net nog steeds 2K voor een run.
Ik vind het grappig dat ik er toch steeds de goed betalende mensen uit pik. Aan de andere kant gaan 9/10 gemiddelde Dual Runs nog steeds mis door de door hun genoemde "Bad Spawn". Nou ik weet niet hoor, maar de enige keer dat ik er last van had, was toen echt de complete weg besmeurd was met Siege Ice Golems, maar normaal loop je als de Golems op een iets andere plek staan dan normaal gewoon een net iets andere route dwars door 20 grawl, want dat is wel zo easy :D

Maar ik ga voortaan voor 6K runnen. Die 2K als prijs, tja ik vind het gek dat er runners zijn die het daarvoor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

SinergyX schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:16:
In die zin vergezocht, zonder 'guide' was ik daar dus nooit opgekomen. Bij Factions was het al vrij snel duidelijk dat het tijd-gebaseerd is, gaf ook steeds een uitdaging om andere (snellere) manieren te vinden.

Ook duurde missies mij eigelijk te lang, best vaak haakte er iemand af halverwege de missie.
Juist die tijdsgebaseerde missies vind ik irritant. Ik speel het spel voor mijn plezier en wil niet verplicht worden er niet doorheen rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:39:
[...]

Juist die tijdsgebaseerde missies vind ik irritant. Ik speel het spel voor mijn plezier en wil niet verplicht worden er niet doorheen rushen.
Ach jonge, dan haal je even wat te drinken tijdens het wachten, bovendien, is het Bonus ^^. Die is niet "verplicht" in principe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:07:
[...]

Ach jonge, dan haal je even wat te drinken tijdens het wachten, bovendien, is het Bonus ^^. Die is niet "verplicht" in principe :D
Eh, volgens mij reageer je nu op de verkeerde. Ik vond de bonus juist leuk maar hou niet van time based missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh zo, sorry man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

dommerick schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:26:
Yay bonus gehaald :Y

maar ik heb wel vaak dat wanneer ik alt-tab doe terwijl ik in een missie ben. Dat dan als ik terugga mijn ventje niet meer lopen maar haperend meekomen. Iemand die weet heo ik dit probleem op kan lossen?
Meer geheugen, snellere harddisk, of eventjes wachten met spelen als je terug het spel in gaat.

Zodra je uit het spel alt-tabt, wordt het spel voor een deel geparkeerd in de swapfile op je harddisk als er niet genoeg geheugen vrij is om de dingen te doen die je naast je spel wil doen. Wanneer je dan weer terugkeert naar het spel, moet ie eerst vanaf de harddisk de boel weer in zijn geheugen zetten, terwijl op hetzelfde moment gegevens naar binnen komen en naar buiten gaan op je internet lijntje. Daar kan ie moeite mee hebben om dat allemaal tegelijkertijd af te wikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:25:
Eh, volgens mij reageer je nu op de verkeerde. Ik vond de bonus juist leuk maar hou niet van time based missies.
Ik heb er niet zo'n probleem mee. De eerste keren ga ik altijd met een hench groepje de missie op mijn gemak verkennen. Dan heb ik uitgebreid kunnen genieten van de omgeving en weet ik een beetje waar ik aan toe ben als ik de missie "voor het echie" ga spelen. Daarna met een pug groep of wat dan ook de missie rushen (waar mogelijk) voor de masters titel en bonus. No problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
KneoK schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:12:
Als je Prophecies ook hebt en je hebt je accounts samengevoegd dan kun je met alle karakters overal naartoe.
Wat jij bedoelt is denk ik dat als je Prophecies en Factions samenvoegt dat je dan maar twee extra char slots krijgt. Als je ze beiden apart laat draaien heb je 8 plekken om karakters in aan te maken maar heb je weer het nadeel dat je niet vanuit het ene deel naar het andere kan. Na samenvoegen vervallen dus twee spots maar krijg je wel de vrijheid om met alle 6 de chars te reizen naar waar je maar wilt.

Ik neem aan dat je beiden al geinstalleerd hebt maar nog even voor de zekerheid: als je de spellen de eerste keer niet samenvoegt maar apart de keys gebruikt, dan kun je later niet meer samenvoegen.
Jups, ik heb het gewoon verkeerd begrepen. Dat is mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dommerick schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:26:
Hebben heel veel mensen, lijkt heel erg op lag - lijkt me gewoon gevalletje brakke programeerwerk. Gevalletje hardware is het zeker niet, zelfs mijn 'beest' heeft hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:12:
Hebben heel veel mensen, lijkt heel erg op lag - lijkt me gewoon gevalletje brakke programeerwerk. Gevalletje hardware is het zeker niet, zelfs mijn 'beest' heeft hier last van.
Brak programmeerwerk ben ik het niet helemaal mee eens. Je hebt nou eenmaal vrij geheugen nodig voor de dingen die je naast je spel gaat doen, maar je wilt niet de gegevens van je spel verliezen.

Daardoor zit in Windows geprogrammeerd dat ie het deel van het geheugen waar het spel zich bevindt wegschrijft naar je swapfile op harddisk als je er uit alt-tabt. Het duurt dan gewoonweg even voordat ie alles weer op het juiste plekje in je geheugen heeft teruggezet.

Als je zorgt voor, mwah, 4GB intern geheugen en in Windows instelt dat ie geen swapfile op schijf moet gebruiken, dan gaat het geheid een stuk sneller en merk je er veel minder van. Maar ja, die luxe heeft zo ongeveer niemand. Het verschil tussen 512MB en 1GB geheugen heb ik wel meegemaakt en dat vond ik al een redelijke verbetering. Kortom: ik denk dat je met betere hardware er zeker minder last van zal hebben, maar helemaal voorkomen zal vooralsnog niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Weakling schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:53:
[...]
Als je zorgt voor, mwah, 4GB intern geheugen en in Windows instelt dat ie geen swapfile op schijf moet gebruiken, dan gaat het geheid een stuk sneller en merk je er veel minder van. Maar ja, die luxe heeft zo ongeveer niemand. Het verschil tussen 512MB en 1GB geheugen heb ik wel meegemaakt en dat vond ik al een redelijke verbetering. Kortom: ik denk dat je met betere hardware er zeker minder last van zal hebben, maar helemaal voorkomen zal vooralsnog niet gaan.
Zelfs als je de swap uitschakelt, maak windows nog steeds gebruik van een swapfile. Dus dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Als het schokken na alt-tab aan een swapfile zou liggen zou het naar verloop van tijd moeten stoppen en dat doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarom zei ik ook beest, 7900GTX met (tijdelijk - tot eind dec) 4GB (4x1) geheugen. Uitgeschakelde swapfile uiteraard.

Het principe doet me denken aan een oud MMO dat ik speelde, wat bij swappen precies zelfde effect had. Zat puur in het berekenen van een vloeiende lijn van elk 'serverpunt' die een character krijgt. Maargoed simpele zone-change (stad wissel) lost dit dan wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Overigens kan ook juist het ontbreken van een swap file voor problemen zorgen. Sommige applicaties (photoshop is / was hier jaren een voorbeeld van) kunnen hier niet mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:04:
Daarom zei ik ook beest, 7900GTX met (tijdelijk - tot eind dec) 4GB (4x1) geheugen. Uitgeschakelde swapfile uiteraard.

Het principe doet me denken aan een oud MMO dat ik speelde, wat bij swappen precies zelfde effect had. Zat puur in het berekenen van een vloeiende lijn van elk 'serverpunt' die een character krijgt. Maargoed simpele zone-change (stad wissel) lost dit dan wel op.
4 gig in een windows bak? En hoeveel wordt ervan herkend? Ik ken ook iemand namelijk die 4 gig heeft, werk windhoos lekker maar met 2 of 3 ofzo...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volle 4GB, maar werkbaar is maar rond de 3GB (stomme feature..). Waarschijnlijk heeft hij 2x 2GB erin zitten? Daar bleef de mijne inderdaad hangen op 2,86nogwat GB.

Heeft te maken met die /3GB en PEA (ofzo) setting in de bootfile. Moet ik nog mee aan de slag gaan ;)

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Heeft iemand hier de SOA monk build al geprobeert? Ligt het aan mij of werkt dat gewoon enorm traag t.o.v. Wa/mo of Ne/Mo ( SS style ). Je krijgt dan wel 0 hp damage maar goed, daar gaat het niet om, het gaat om de gold verder niet :P

Heeft iemand UW hier al mee geprobeert en FOW en zo ja wat was jullie ervaring... Voor de SOA monk build even klik klik:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Mo/any_SOA_Monk

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dat soort builds sla ik altijd over. Die overduidelijke 55HP farm builds mogen van mij ook onmogelijk gemaakt worden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:03:
Als het schokken na alt-tab aan een swapfile zou liggen zou het naar verloop van tijd moeten stoppen en dat doet het niet.
Niet? Ow, da's vervelend. Bij mij wil het ook wel even een beetje stotteren na terugkeer in het spel, maar dat houdt na een minuutje of zo toch wel op ... gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:48:
Dat soort builds sla ik altijd over. Die overduidelijke 55HP farm builds mogen van mij ook onmogelijk gemaakt worden overigens.
Klein detail: het is niet 55HP maar 130 HP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:30:
Heeft iemand hier de SOA monk build al geprobeert? Ligt het aan mij of werkt dat gewoon enorm traag t.o.v. Wa/mo of Ne/Mo ( SS style ). Je krijgt dan wel 0 hp damage maar goed, daar gaat het niet om, het gaat om de gold verder niet :P
Zal ongetwijfeld werken, maar het is wel wat tricky met de 3 a 4 seconden SOA downtime tussen de casts door lijkt me. Wel grappig om eens te proberen, maar met de SoJ/SS/etc nerf vind ik zelf het farmen met een 55hp erg frustrerend geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:59:
Klein detail: het is niet 55HP maar 130 HP ;)
130? Het idee is toch protective spirit 10% van health damage = 10% van 55 = 5 damage ... SOA -5 damage = 0 damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb deze geprobeerd vlak na de patch, vond hem helemaal niets. Al is mijn mo/derv stukje 'zwakker', vind ik die wel fijner om te spelen. Hij is wel bijzonder effectief, al lukt het niet om die SOA nonstop te houden. Mending / watchfull nogwat met 2 regen lukt net om SOA downtime (met totem/blessed ligt hij net onder de 9,5 seconde). te overbruggen, maar toeval slaat iets te vaak toe dat je opeens een 10x hit serie krijgt.

Maar de droknar run die ik altijd doe maakt het bijzonder weinig uit, juist de scatter-trigger werkt in het voordeel. Weinig zin nieuwe farm-plaatsen te zoeken, dus hou het wel bij droknar. Beide builds 'kunnen' die asconogwat mobs net buiten droknar aan, maar wel met een bergje geluk. (ze interupten 9/10 SoJ - optie is dus mo/me te gaan en mantra of <nogwat tegen interupt> te nemen).

Zelf heb ik blessed signet niet, maar essence bond genomen (dus +2 nrg per hit). Vooral de start is dan stuk moeilijker dan een mo/der, waar je enchantments zeker 20sec draaien dus genoeg om full energy te halen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:25:
Maar de droknar run die ik altijd doe maakt het bijzonder weinig uit, juist de scatter-trigger werkt in het voordeel.
Onlangs nog gepoogd met een standaard SoJ 55 monk build, maar ik werd er helemaal gek van. Steeds vlak voordat een troll kapot ging, sprinte ie weg en kwam er een ander voor in de plaats, waardoor de eerste weer zijn health vol kon laten lopen en zo met elke troll die me aanviel. Ik ben letterlijk een kwartier bezig geweest met een groep van een stuk of 20 trolls die 1 voor 1 wegrenden en na dat kwartier had ik er nog niet ééntje weten om te leggen. Not funny ... tijd voor een "glue" spell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessante build, heb ooit iets vergelijkbaars gedaan met Ghial farmen. Toen heb ik ipv Spirit bond - Shielding hands meegenomen. Dan had ik 0 schade, want die barbs van Ghial stierf ik vaak aan.
Maar toch lijkt mij de aloude Mo/W met Healing Breeze en Bonneti's Defence beter dan deze build, voor zover als 55hp of vergelijkbare invinci monk builds nog goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:13:
[...]

Onlangs nog gepoogd met een standaard SoJ 55 monk build, maar ik werd er helemaal gek van. Steeds vlak voordat een troll kapot ging, sprinte ie weg en kwam er een ander voor in de plaats, waardoor de eerste weer zijn health vol kon laten lopen en zo met elke troll die me aanviel. Ik ben letterlijk een kwartier bezig geweest met een groep van een stuk of 20 trolls die 1 voor 1 wegrenden en na dat kwartier had ik er nog niet ééntje weten om te leggen. Not funny ... tijd voor een "glue" spell :P
Waarom 55hp build, is toch helemaal niet nodig. Ik heb 0.5 sec max downtime van SoA. Ik snap niet wat er moeilijk is :) 130 hp heb je nodig... Werkt hier prima maar ik vind het te langzaam gaan lol... Dat is meer mijn probleem.

Blessed Aura + Totem Axe is de key... Dan heb je 0 downtime.

[ Voor 3% gewijzigd door ZeroCode op 28-11-2006 15:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Als je voor Blessed Aura je headgear even omruilt voor een divine +1 met een sup divine rune erin (totaal +4 dus) kom je zelfs BOVEN de 10 seconden uit. Zodra je Blessed aura hebt gecast zet je je protection headgear weer op en voila :)

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Jacman schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:31:
Als je voor Blessed Aura je headgear even omruilt voor een divine +1 met een sup divine rune erin (totaal +4 dus) kom je zelfs BOVEN de 10 seconden uit. Zodra je Blessed aura hebt gecast zet je je protection headgear weer op en voila :)
Idd dan zit je op 10.71 seconden wat afgerond 11 word. 0 sec downtime want recharge is 10 secs.
Alleen de damage output is weinig :( smiting op 14 doet 47 damage voor 19 secs. Arcane echo wil helpen maar ja, is 47 niet te weinig voor Aaxtes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weakling schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:13:
Dat probleem heb ik amper, wanneer ik de grot inga heb je zo'n 20 agro. Wanneer SoJ aangaat rennen er zo'n 15 weg, gewoon melee meppen op 1. 3-4 van de 5 blijven zeker tot het einde staan, gaat er eentje dood komt er alweer 1 van die overige 15 bij. Snel is anders, maar met max 3x SoJ haal ik toch die hele eerste groep. Ik heb btw een smiting-headgear om de max smiting te halen, blessed aura geeft al genoeg extra duration icm totem voor protective spirit.

Dervish heeft wel wat leuke skills, maar zijn allemaal 'after 30 seconds bla bla' en zonder punten erin schiet dat totaal niet op (ik zit earth magic). Mischien icm SOA-build toch maar weer een mo/ele proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:20:
Waarom 55hp build, is toch helemaal niet nodig. Ik heb 0.5 sec max downtime van SoA. Ik snap niet wat er moeilijk is :) 130 hp heb je nodig... Werkt hier prima maar ik vind het te langzaam gaan lol... Dat is meer mijn probleem.

Het in leven blijven lukt prima met de standaard 55hp build, maar net zoals de SOA build gebruiken ze allebei SoJ als damage spell en zoals je zelf al zegt ... traaaaag ... en wat ik in mijn vorige post aanhaalde: soms werkt het totaal niet en lopen ze steeds net op tijd weg om hun health weer op te laden en wordt je aangevallen door de volgende groep die weer op 100% health zit ...

Neuh ik ga wel verder testen met mijn A/E welke bosses ik in NF kan omleggen. Tot nu toe heb ik er al een stuk of acht gevonden die ik solo aankan en heb ik ook al een paar greens weten te scoren. Alleen wat zijn die dingen moeilijk te slijten op dit moment zeg. Lijkt wel of niemand nog geld heeft om spullen te kopen. Zelfs voor de helft van de guru prijs krijg ik ze nog niet verkocht. Dat was een maand of twee terug toch wel anders ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:21:
[...]

Het in leven blijven lukt prima met de standaard 55hp build, maar net zoals de SOA build gebruiken ze allebei SoJ als damage spell en zoals je zelf al zegt ... traaaaag ... en wat ik in mijn vorige post aanhaalde: soms werkt het totaal niet en lopen ze steeds net op tijd weg om hun health weer op te laden en wordt je aangevallen door de volgende groep die weer op 100% health zit ...

Neuh ik ga wel verder testen met mijn A/E welke bosses ik in NF kan omleggen. Tot nu toe heb ik er al een stuk of acht gevonden die ik solo aankan en heb ik ook al een paar greens weten te scoren. Alleen wat zijn die dingen moeilijk te slijten op dit moment zeg. Lijkt wel of niemand nog geld heeft om spullen te kopen. Zelfs voor de helft van de guru prijs krijg ik ze nog niet verkocht. Dat was een maand of twee terug toch wel anders ...
Verkopen is shit nu, ik krijg me zooi ook niet verkocht :| Jammer is dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ZeroCode schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:36:
[...]
Verkopen is shit nu, ik krijg me zooi ook niet verkocht :| Jammer is dat....
Misschien mogelijk omdat het farmen niet echt meer zo fanatiek werd gedaan als voorheen en iedereen wat zuiniger is met zijn ingame geld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verkopen word alleen maar moeilijker omdat door het farmen het geld bij een zeer beperkt deel van de gw spelers komt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ZeroCode schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:20:
[...]

Dan graag nog de toelichting waarom 130 beter is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Naar mijn weten kun je met de 55hp build een beperkt aantal vijanden tanken.
Met de SoA build kun je in principe een onbeperkt aantal vijanden tanken.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Volgens wiki is het een vorm van 55HP build.
Equipment

* Ascetic's Armor for a larger energy pool, with a +1 Protection Prayers scalp design. You will need to upgrade your armor so as to bring your health down to 55 hp (as seen on this section of the Invincible Monk page).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, maar zag ik nou goed dat iemand het over Ataxes had ^^.
Is de UW run nog steeds populair dan? Wist ik niet meer, in ieder geval levert een Ecto steeds minder op. En gezien het feit dta ik tegenwoordig uit 3 Droks runs 50K haal ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga vanavond maar eens de SOA Sliver proberen, maar dan punten beetje verspreid over smiting/earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:19:
Ik ga vanavond maar eens de SOA Sliver proberen, maar dan punten beetje verspreid over smiting/earth.
SOA Sliver, creatief, voor Green Drops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

eerst testen op droks, dan eens kijken bij de bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:07:
eerst testen op droks, dan eens kijken bij de bosses.
Ik denk dat de Bosses makkelijker gaat, maar goed. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Misschien domme vraag, maar ik heb prophecies en nightfall. Nu heb ik een Prophecies char waarmee ik graag de Nightfall wereld verkennen. Hoe geraak ik daar? Naar welke Prophecies-stad moet ik en welke q moet ik er juist doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lion's Arch, op het moment je daar voor het eerst komt, zie je een popup met welke persoon je moet praten.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:41:
Ik denk dat de Bosses makkelijker gaat, maar goed. Succes :)
Droks heeft 2 bosses in de grot (ranger en warrior) :P

[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hurtebise schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:29:
Misschien domme vraag, maar ik heb prophecies en nightfall. Nu heb ik een Prophecies char waarmee ik graag de Nightfall wereld verkennen. Hoe geraak ik daar? Naar welke Prophecies-stad moet ik en welke q moet ik er juist doen?
Neem de kwest "Sunspears in Kryta", in Lion's Arch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:19:
Geen succes :/ Nóg trager dan SoJ-55's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:03:
[...]

Dan graag nog de toelichting waarom 130 beter is? :P
Stel je verkloot iets heb je iig een buffer van 50 hp ofzo..... Scheelt :) Stel je hebt net te weinig energy om iets te beide spells te casten ( 15 energy ), dan cast je gewoon PS alleen en bid dat je die 5 energy snel hebt... Tis puur een buffer...

Daarnaast is het goedkoper om 4 sup runes te kopen i.p.v. 5. Aangezien farmen draait om gold wil je zo weinig mogelijk kwijt zijn aan gold zeg maar ;)

I rest my case lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 00:54:
Geen succes :/ Nóg trager dan SoJ-55's.
Net wanneer je dacht dat het niet erger kon ... wordt er toch weer een build bedacht die nog trager is :P Jammer, het idee is wel leuk.

Ik had trouwens eerder moeten zeuren dat ik mijn groen niet verkocht kreeg. Gister 60k verdient met groen spul verkopen. Op een gegeven moment Chors Axe die ik voor 4k wilde verkopen. Had iemand het geld niet maar wel Shiros sword, een zwikkie materials en 600gp. Ook mooi. Shiros direct weten te verkopen voor 6k en het materiaal leverde ook ruim 1k op. Kortom: ipv 4k bijna het dubbele verdient aan Chors Axe :D A/E solo farming FTW! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:46:
Stel je verkloot iets heb je iig een buffer van 50 hp ofzo..... Scheelt :) Stel je hebt net te weinig energy om iets te beide spells te casten ( 15 energy ), dan cast je gewoon PS alleen en bid dat je die 5 energy snel hebt... Tis puur een buffer...

Daarnaast is het goedkoper om 4 sup runes te kopen i.p.v. 5. Aangezien farmen draait om gold wil je zo weinig mogelijk kwijt zijn aan gold zeg maar ;)

I rest my case lol
Mjah, maar je hebt met een 130hp wel steeds 13 damage ipv 5 met daartegenover slechts -5 repair van SOA. Zou ik zelf denk ik kiezen om een tweede wapenset te maken met daarin niet de Cesta, zodat je snel kunt switchen naar 105hp als je in de problemen dreigt te komen. Enne: kosten gaan voor de opbrengsten, ik heb in ieder geval ondervonden dat je beter eerst kunt zorgen voor een complete build ipv cheapskaten en links of rechts iets niet te kopen voordat je begint. Maar goed, dat is maar hoe ik er tegenaan kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

@Zero, die buffer heb je toch altijd dmv die cesta? 1x dood, cesta eraf en je zit nog op iets van 33hp. Zolang je geen lifestealing/degen krijgt is dat nog te doen.

Vanavond ga ik weer terug naar mijn good ol' build, de mo/mes. Echo en Mantra of <antiinterupt> met healingbreezing (en ws mending) om toch SoJ langer te laten gebruiken. Daarna elke build opslaan en timen hoelang het duurt om x-aantal trolls neer te halen.

De scatter trigger is nu gewoon belachelijk hoog, het lijkt puur op een 'je mag niet meer dan 4 mobs op je hebben' regel. Zelfs met alleen whirling axe op 10 mobs zetten 4-5 het op een rennen wanneer health laag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanstaande vrijdag eindelijk de nieuwe elite missie en een paar andere dingen misschien nieuwe armor upgrades aangezien er 4 nieuwe gemsoorten in de elite gebieden zijn. De scribe deed hier nog al vaag over

As for the gems my intoxicated friend mentioned in last week's interview, the Order's scouts report they have seen four different types in this new area. Please do not mistake these gems for the sapphires, rubies, and diamonds used in armor crafting. These are entirely different. And, while their use and purpose is not clear, many amongst the Order suspect them to be some sort of magical artifacts, perhaps used for a ritual or spell.

This weekend is truly special, as we launch the opening of the Domain of Anguish. Players who have completed Nightfall will be given access to this elite area through the Chantry of Secrets on Friday, December 1st. You will find four separate areas for players to explore, nearly a dozen quests, new armor upgrade options, a system for acquiring novel weapons, and of course a compelling mission as well. We look forward to seeing you in the Domain of Anguish!

De ce pet varesh wordt waarschijnelijk vrijdag ook geupdate en misschien voegen ze de laatste hero ook toe.

Alles staat tevens ook in de laatste log van gaile gray van gistern

Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/6800/log001jr3.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/6800/log001jr3.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/2263/log003tz2.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/2263/log003tz2.th.jpg

Al met al goed nieuws maar goed de elite missie had er eigenlijk al direct vanaf het begin ingemoeten, maar het is niet anders.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Oeh nieuwe spulletjes en missies, ik kijk er nu al naar uit!
De ce pet varesh wordt waarschijnelijk vrijdag ook geupdate
Gister maakten een aantal verkopers van de varesh pet hier ook al melding van. Ben benieuwd wat die update gaat voorstellen, want zo'n minipet doet eigenlijk niks. Goed dat ik d'r niet direct verkocht heb bij het uitkomen van NF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vandaar het bergen gespam B> varesh pet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Weakling schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:57:
[...]

Mjah, maar je hebt met een 130hp wel steeds 13 damage ipv 5 met daartegenover slechts -5 repair van SOA. Zou ik zelf denk ik kiezen om een tweede wapenset te maken met daarin niet de Cesta, zodat je snel kunt switchen naar 105hp als je in de problemen dreigt te komen. Enne: kosten gaan voor de opbrengsten, ik heb in ieder geval ondervonden dat je beter eerst kunt zorgen voor een complete build ipv cheapskaten en links of rechts iets niet te kopen voordat je begint. Maar goed, dat is maar hoe ik er tegenaan kijk.
SoA werkt anders: Iedere keer dat je geraakt wordt krijg je 5 damage minder, plus nog de damage reductie die je nog van de vorige keer hebt, dus 1e keer: 13-5 = 8, 8-5 = 3, 3-5=-2
Je neemt dus maar 8 damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar kans dat SoA interupt wordt (hoe dan ook), moet je 10 x 13 dmg zien te overleven met +2 (of +3 mending). Dat is toch een stukje makkelijker met een 10 x 5 dmg, scheelt mischien paar seconde maar mischien net genoeg. Ook de heal van Divine favor komt een 55hp beter uit.

En wat weakling zegt, ik heb eerst bergen geld uitgegeven alvorens 'echt' te beginnen. 'Vroegah' was de 600hp monk heel goedkoop om mee te spelen (vandaar gok ik de nerf - maar raar dat je als 55hp nog beter met die skill kon werken), de 55hp'ers ben je al snel een 20k kwijt wil je beetje kunnen beginnen en dan evt nog swap setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:04:
Oeh nieuwe spulletjes en missies, ik kijk er nu al naar uit!

[...]

Gister maakten een aantal verkopers van de varesh pet hier ook al melding van. Ben benieuwd wat die update gaat voorstellen, want zo'n minipet doet eigenlijk niks. Goed dat ik d'r niet direct verkocht heb bij het uitkomen van NF.
Hij wordt gelukkig groter en krijgt een scythe als wapen.

Ben benieuwd wat ze exact met armor upgrade options en novel weapons bedoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:34:
Maar kans dat SoA interupt wordt (hoe dan ook), moet je 10 x 13 dmg zien te overleven met +2 (of +3 mending). Dat is toch een stukje makkelijker met een 10 x 5 dmg, scheelt mischien paar seconde maar mischien net genoeg. Ook de heal van Divine favor komt een 55hp beter uit.

En wat weakling zegt, ik heb eerst bergen geld uitgegeven alvorens 'echt' te beginnen. 'Vroegah' was de 600hp monk heel goedkoop om mee te spelen (vandaar gok ik de nerf - maar raar dat je als 55hp nog beter met die skill kon werken), de 55hp'ers ben je al snel een 20k kwijt wil je beetje kunnen beginnen en dan evt nog swap setje.
Healing breeze mee :) en divine favour staat hoog dus :) recast je toch PS.... Gewoon testen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:34:
...de 55hp'ers ben je al snel een 20k kwijt wil je beetje kunnen beginnen en dan evt nog swap setje.
Ah, die goeie ouwe tijd toen ik het durfde om in het diepe te springen en al mijn geld in de 55hp te stoppen (ik had na de benodigde runes, armor, weapons en skills gekocht te hebben nog maar iets van 10gp over of zo) en die prachtige frustratie dat het de eerste keren totaal niet lukte en bang werd mijn geld verspild te hebben ... ah dat waren nog eens mooie tijden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb al een 55 outfit, dus 130 is voor mij niet meer nodig ;)
edit, idd weakling. Ik weet nog dat ik zo'n 55hp 10x niets vond, bagger flut en slecht vergeleken met een spirit bonder. Had net genoeg geld om uberhaubt die skills te krijgen, moest de mobs zien te killen met alleen retribution :P
Weken gefarmed, toen helemaal overgegaan op 55hp monk. Eerste dagen regelrechte ramp :) Maar toen wist ik ook nog niet dat je als 55hp monk ook met spirit bond kon werken.

Ik ga gek doen vanavond, ik ga een spirit bond build testen :P

[ Voor 86% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:55:
Ik heb al een 55 outfit, dus 130 is voor mij niet meer nodig ;)
edit, idd weakling. Ik weet nog dat ik zo'n 55hp 10x niets vond, bagger flut en slecht vergeleken met een spirit bonder. Had net genoeg geld om uberhaubt die skills te krijgen, moest de mobs zien te killen met alleen retribution :P
Weken gefarmed, toen helemaal overgegaan op 55hp monk. Eerste dagen regelrechte ramp :) Maar toen wist ik ook nog niet dat je als 55hp monk ook met spirit bond kon werken.

Ik ga gek doen vanavond, ik ga een spirit bond build testen :P
Good luck, 10 hits en je bent je healing kwijt. Waar ga je dat testen ? Droks? Dat is ongeveer 3 sec en dan is spirit bond weg, recasten, 3 sec, recasten, 3 sec, recasten en energy op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gewoon er mee spelen, nostalgie enzo :P Elke build komt wel zo'n beetje op hetzelfde probleem.. het daadwerkelijk neerhalen van mobs. Mischien dat ik tijdens het testen wel op een leuk idee kom.

Desnoods ga ik mijn heroes maar in de strijd gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

SinergyX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:36:
Gewoon er mee spelen, nostalgie enzo :P Elke build komt wel zo'n beetje op hetzelfde probleem.. het daadwerkelijk neerhalen van mobs. Mischien dat ik tijdens het testen wel op een leuk idee kom.

Desnoods ga ik mijn heroes maar in de strijd gooien.
Mwoah. Ben nu bezig met een eigen interpretatie van de Invincimentalist (Serpents Quickness + Mistform) en moet zeggen dat dat al aardig werkt. Nadeeltje vind ik nog dat Mistform een Elite is en ik dus maar 1 attunement kan meenemen. Voordeel is weer dat je bijna immuun bent voor directe schade, dus ik kan met een klein beetje opletten gewoon mijn energy bar weer vol laten lopen. Bij de mountain trolls bij Droks kan ik bijvoorbeeld een half uur lang in de grot staan zonder ook maar een beetje van mijn hp kwijt te raken. Glyhp of Concentration mee voor de interrupts en ik heb 5 plaatsen om damage skills in te gooien. Of in ieder geval 4, want een klein beetje energy management is altijd wel meegenomen.
Werkt ook prima tegen de Aatxes in UW. Is alleen zo duur om je build daarop af te stemmen, telkens die 1k om naar binnen te gaan :)
Heb nog niet genoeg Water skills om ze ook daadwerkelijk om te leggen maar ik ben al wel zo ver dat ik de build eens ga testen met een necro erbij. Ik denk dat dit best wel een leuk alternatief kan worden voor de 55hp voor dual farming is. Zeker als ik naast zaken als Trolls Unguent en wat extra armor voor de zekerheid ook wat Water damage skills gebruik. Allemaal cold damage >:)

Als ik mijn oudere Earth/Fire Dual Attuner build gebruik (Armor of Earth + Kinetic Armor + Aura of Restoration) dan is het helemaal geen probleem. Mark of Rodgort/Burning Speed voor de on fire en 2 direct area fire skills om het zooitje af te maken. Meestal laat ik een groepje van 3 in leven om mee te nemen naar de ranger boss omdat ik balths spirit gebruik als een van mijn energy managements, zodat ik daar niet zonder energy kom te zitten. Heel vervelend als 'ie continu Trolls Unguent cast als je zonder energy zit en geen interrupt skills meeneemt.

[ Voor 16% gewijzigd door KneoK op 29-11-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:00:
Droks heeft 2 bosses in de grot (ranger en warrior) :P
LOL 8)7

Naja ik vond bosses als Ghial (en Lian (Wajjun Bazaar)) altijd simpeler met Sliver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KneoK schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:51:
Heel vervelend als 'ie continu Trolls Unguent cast als je zonder energy zit en geen interrupt skills meeneemt.
Heeeeel iritant :P Normaal kill ik dan alles om hem heen, laat dank alleen nog blessing draaien (3 regen over) en blijf leven op protective spirit + heal van divine. Ik heb 1 attack skill van Smiting (30 dmg + 30 wanneer knocked down) en spirit of strength (dacht ik, die +x damage van smiting).

Mo/ele geprobeerd met die +fire dmg als je een fire weapon hebt (dragon fire sword :P), beetje zelfde principe als mijn mo/derv. Toch burning speed eens proberen met een snele condition remover. Nadeel is 15 nrg per zo'n 12 seconde (10+5). Dan nog de normale skills, pijnlijk :)

update: Die burning speed is best leuk :) Straks even verder testen :D

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2006 18:28 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.