Ik speel dit spel al sinds dat het er is dus echt onbedreven kan je me niet noemen. Misschien had ik alleen mijn opmerking beter moeten motiveren. Als je net begint met guildwars (en dat doet de speler die hulp vroeg naar mijn weten) dan weet je nog niet goed wat je met je skills en professions aan moet. Een veilige keuze voor een 2e profession is dan altijd de monk. Met monk kan je zoals ondertussen ook al door Weakling is opgemerkt oneindig resurrecten, en dat is zeker in pve geen overbodige luxe. Als je eenmaal wat meer weet over de verschillende skills en combinaties dan heb je de monk als secondary niet meer nodig idd. Je kan tegen een beginner wel gelijk gaan zeggen je moet het zus en zo gaan doen, maar juist het zelf uitvinden van combinaties en mogelijkheden met skills ervaar ik als zeer belangrijk om dit spelletje goed te kunnen spelen.Desondanks was je reactie misschien ietsje overdreven, omdat diegene die die reactie plaatste volgens mij nog niet zo 'bedreven' is in het spel als wij.
Monk is dus in mijn ogen een zeer veilige en voor een beginnende speler een slimme keuze, maar dat wilt zeker niet zeggen dat dit altijd de beste is