Het Grote Guild Wars Topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.639 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:00
Desondanks was je reactie misschien ietsje overdreven, omdat diegene die die reactie plaatste volgens mij nog niet zo 'bedreven' is in het spel als wij.
Ik speel dit spel al sinds dat het er is dus echt onbedreven kan je me niet noemen. Misschien had ik alleen mijn opmerking beter moeten motiveren. Als je net begint met guildwars (en dat doet de speler die hulp vroeg naar mijn weten) dan weet je nog niet goed wat je met je skills en professions aan moet. Een veilige keuze voor een 2e profession is dan altijd de monk. Met monk kan je zoals ondertussen ook al door Weakling is opgemerkt oneindig resurrecten, en dat is zeker in pve geen overbodige luxe. Als je eenmaal wat meer weet over de verschillende skills en combinaties dan heb je de monk als secondary niet meer nodig idd. Je kan tegen een beginner wel gelijk gaan zeggen je moet het zus en zo gaan doen, maar juist het zelf uitvinden van combinaties en mogelijkheden met skills ervaar ik als zeer belangrijk om dit spelletje goed te kunnen spelen.

Monk is dus in mijn ogen een zeer veilige en voor een beginnende speler een slimme keuze, maar dat wilt zeker niet zeggen dat dit altijd de beste is ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Weakling schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:24:
Monk als secondary is helemaal niet dom en echt geen keuze voor newbies. Als je een karakter door de PvE missies jaagt met alleen maar henchies en heroes in je team, dan is een monk als secondary een echte life saver en naar mijn mening de enige zinnige keuze.

Nee, inderdaad niet voor het healen van jezelf (al kan ook dat een klein beetje helpen), maar voor het oneindig kunnen ressen van dooie hench en heroes. Want ondanks alle verbeteringen, zijn ze af en toe toch nog behoorlijk lomp en lopen ze zo de dood in.
Daarom was mijn stukje 'om te healen' ook dikgedrukt ;) Inderdaad zoals ik al zei voor damage reductie (en rezzen ook), is een monk secondary héel goed.
denyos schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:40:
Ik speel dit spel al sinds dat het er is dus echt onbedreven kan je me niet noemen. Misschien had ik alleen mijn opmerking beter moeten motiveren.
Mijn excuses dan ;) Ik had alleen de quote van je reactie gelezen en niet je daadwerkelijke reactie, wat inderdaad een ietwat vertekend beeld kan geven.
Als je net begint met guildwars (en dat doet de speler die hulp vroeg naar mijn weten) dan weet je nog niet goed wat je met je skills en professions aan moet. Een veilige keuze voor een 2e profession is dan altijd de monk. Met monk kan je zoals ondertussen ook al door Weakling is opgemerkt oneindig resurrecten, en dat is zeker in pve geen overbodige luxe.
Klopt helemaal :) Maar ik bedoelde dus ook écht de healing van de monk, en niet het rezzen. Voor de rest was mijn reactie zeker weten niet negatief bedoeld voor jou maar meer als informatief voor unfor die het wel heel zwart-wit stelde.
Monk is dus in mijn ogen een zeer veilige en voor een beginnende speler een slimme keuze, maar dat wilt zeker niet zeggen dat dit altijd de beste is ;)
Jep :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik heb een trialkey, volgens mij voor prophecies gekregen. Kennis van mij was er lyrisch over en had een trial key voor me. Ik heb de client van de website gedowned, account voor guildwars aangemaakt waaraan ik de key heb toegevoegd. Vervolgens de account gekoppeld aan m'n plaync.com accountje dat ik nog heb van een trial City of Heroes. En daarna kan ik wel inloggen in guildwars, maar in het character selection scherm krijg ik de melding dat m'n account unauthorized is en dat ik een guildwars pakket moet kopen. Dus ik naar de store, en daar blijkt dat prophecies al in m'n bezit is.

Ik heb via de site van PlayNC al een vraag willen stellen maar dat systeem ligt volgens mij op z'n gat. Gaat steeds iets mis met het verzenden oid.

Iemand een id ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trial key wel ingevoerd? Anders kan hij mischien vervallen/gestolen zijn (laatste geval komt hij op de banlist te staan).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Trial key is ingevoerd ja, ik kreeg ook geen melding direct na het invoeren dat er iets verkeerd was gegaan. Als ik echter nu nog een keer de key probeer te adden krijg ik de melding dat de key al in gebruik is (logisch hangt aan mijn account al).

Maar het is dus wel zo dat in de store staat dat ik de prophecies campaign al heb, kan er alleen verder niets aan afleiden over het hoe en of wat van de geldigheid.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

unfor schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:18:
[...]

nee, dat de poster aangeeft dat hij een domme keuze gemaakt heeft met zijn secondary.
echter is het meest domme wat je kunt doen monk nemen als secondary als je jezelf wilt healen, het is de grootste onzin om in healing te gaan speccen, aangezien elke primary prima selfhealing heeft, de dervish waarschijnlijk nog het beste.
Nou zal ik waarschijnlijk reakties hierop krijgen dat mending, healing breeze, healing hands etc andere onzin helemaal geweldig is als monk secondary..
Zal ik er dan maar mee beginnen O-).

55 N/mo (HB, en Mending) werkt perfect in UW.
W/Mo (LV en HH) werkt perfect om te farmen op sommige plaatsen.

Zo zijn er wel nog meer :P. Maar goed dit gaat dan ook om farmbuilds en niet het normale pve, pvp gebruik. Mijn warrior heeft wel standaard Monk secondary in PVE. Maar goed gebruik dan ook aleen rebirth and purge conditions. :O

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Hoe spreek je dat dan weer uit?? :D
aat-kses?

Dit klinkt toch veel stoerder:
axe-tes

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:31:
Hoe spreek je dat dan weer uit?? :D
aat-kses?

Dit klinkt toch veel stoerder:
axe-tes

:D
Ik spreek het meestal uit als "koeien" ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:41:
[...]

Ik spreek het meestal uit als "koeien" ...
ik of "hoeren ax" of idd "koe"
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

axe-tes.. klinkt beetje als aids-test :/
Maargoed, van het weekend eens kijken hoe ik UW in kom, dan maar eens wat testruns draaien (eerste worden monk/derv, 2de wordt monk/mesmer).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:32:
Maargoed, van het weekend eens kijken hoe ik UW in kom, dan maar eens wat testruns draaien (eerste worden monk/derv, 2de wordt monk/mesmer).
Ik heb dat ook een aantal malen geprobeerd ( Monk/Mesmer ) maar moet zeggen dat het gewoon shit is. Dying nightmares zijn geen pretje en interrupts ook niet :D Ik heb het maar opgegeven.

Farm nu gewoon andere dingen ( hydra's vooral enzo ) die droppen ook gauw 100 gold per stuk, doe dat effe 50 X zit je ook al op de 5k en daarna aftersale bij merchant nog eens 5k ( zolang je alleen maar alleen blauwe/paarse/gold items oppakt ). Rest laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Of salvagen tot crafting materials, dat kan ook :)

Zo, van de week uit de guild gestapt, nu weer freelance rondwandelen. Toch apart, als je één van de weinigen bent zonder tag achter je naam.
Aatxes, ik spreek het uit als "atkses". Of gewoon "die enge zwarte beesten" :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

SinergyX schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:32:
In Prophecies moet je naar Temple of the Ages en daar met een Avatar of Grenth spreken (of Balthazar voor de FoW). Let wel op dat het 1000g kost per keer dat je het gebied wilt binnentreden en als je niet weet waar je tegenover komt te staan doet het best zeer als je de eerste keer binnen 20 secs weer in de tempel staat.
In Factions en Nightfall moeten er ook avatars zijn die je naar UW brengen, maar waar die zijn weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29
Zo weer terug van vakantie. Ik zal gelijk maar ff een nieuwe topic open gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:00
Steffy schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:05:
Zo weer terug van vakantie. Ik zal gelijk maar ff een nieuwe topic open gooien.
dan ook maar gelijk een linkje ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1188588

Strava

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.