Het Grote Guild Wars Topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.646 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:02:
Hey ik heb even een off-topic vraagje. Ik zoek nog een surprise cadeautje tussen de 20 en 30 euri en de persoon waar het voor is die speelt veel Guild Wars. Hij heeft deze delen al:

- Guild Wars Special Edition;
- Guild Wars Factions;
- Guild Wars Nightfall.

Nu heb ik zelf ook al flink zitten zoeken maar ik kon vrij weinig vinden. Ik heb al wel gelezen hier op GoT en elders dat je extra slots kan kopen voor characters. Maar buiten dat krijg ik niets gevonden ;( dus ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen.
Als cadeautje heeft dit weinig zin, aangezien character slots en PVP packs alleen online te koop zijn met je eigen plaync account en creditcard.
maartend schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:07:
Wat dacht je van een startegy guide?
Zien er erg leuk uit.
Kosten rond de 20 euro
Iemand die al drie delen heeft weet waarschijnlijk wel hoe het spel werkt. Zo'n guide is misschien leuk als je net begint. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door warp op 19-12-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

skill unlock packs of totaal pakket (alle professions) voor elk chapter. (E8,99 stuk, 35 euro totaal).

(kan btw alleen creditcard, dus weet je zijn login, kan jij het voor je doen mocht je een CC hebben).

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2006 14:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, ik kan wel even sneaky inloggen en met een CC die extra slots kopen natuurlijk. Waar kun je die strategy guide vinden dan? Ik ben hem nog niet tegengekomen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:15:
Hmmz, ik kan wel even sneaky inloggen en met een CC die extra slots kopen natuurlijk. Waar kun je die strategy guide vinden dan? Ik ben hem nog niet tegengekomen ;(
https://store.plaync.com/...ctid=16159&cat=251&page=1

ISBN: 0761548904 (moet dus te bestellen zijn via de betere boekhandel).

[ Voor 9% gewijzigd door warp op 19-12-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Ben ik een van de enige die zich gigantisch irriteert aan die skillpacks ? Normaal moet met skills unlocken binnen PvE en nu kun je het gewoon kopen.. Vind de kick er een beetje af als je bepaalde skills behaald heb aangezien je ze nu ook kan kopen :'(

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Vectrox schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:21:
Ben ik een van de enige die zich gigantisch irriteert aan die skillpacks ? Normaal moet met skills unlocken binnen PvE en nu kun je het gewoon kopen.. Vind de kick er een beetje af als je bepaalde skills behaald heb aangezien je ze nu ook kan kopen :'(
Gewoon niet kopen :D Je kunt ook lekker solo gaan cappen, hou je de spanning er een beetje in en als je geluk hebt neem je dan ook nog een greenie mee :D Zoals ik gisteren SSssskkkkaakakakakakkaaiiiaiaiaia sword heb gekregen + Elite skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Skills kun je ook gewoon unlocken voor faction natuurlijk (zoals ik het meestal doe). Ik speel vrijwel geen PvE meer.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Vectrox schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:21:
Je kunt ze alleen direct voor PvP characters gebruiken.

Voor een PvE character zul je ze nog steeds bij de skill trainer moeten kopen, verkrijgen middels quests en/of via cappen. Het is dus niet zo dat je PvE's ze allemaal kado krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:26:
Gewoon niet kopen :D Je kunt ook lekker solo gaan cappen, hou je de spanning er een beetje in en als je geluk hebt neem je dan ook nog een greenie mee :D Zoals ik gisteren SSssskkkkaakakakakakkaaiiiaiaiaia sword heb gekregen + Elite skill
Elite skills zitten toch niet in de skill pack? Of wel? Of niet? Of wel? Of niet? Ik weet het niet, maar goed, ik zal ook nooit een skill pack kopen, want ook ik vind dat zonde van het plezier dat je kunt beleven aan het spelen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Weakling schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:32:
Elite skills zitten toch niet in de skill pack?
Die zitten er wel in. Maar elite skills kun je niet bij de skill trainer halen, dus die zul je nog steeds moeten cappen in PvE.
ik zal ook nooit een skill pack kopen, want ook ik vind dat zonde van het plezier dat je kunt beleven aan het spelen.
Ik koop ze ook niet, alleen zie ik niet hoe het het plezier weg zou halen uit PvE? Het enige is dat je alle skills gelijk kunt kopen bij de skill trainer in PvE, maar je hebt nog steeds skill points en een hoop geld nodig. Want, zoals je waarschijnlijk wel weet, zit je al heel snel aan de 1k per skill of cap sig.

Dus ook al is alles verkrijgbaar, je kan ze nooit gelijk allemaal halen voor je PvE character. Zonder skill points èn een berg geld kun je het kopen van skills simpelweg wel vergeten. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door warp op 19-12-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je gaan troll farmen :P toen ik dat nog deed (voor de nerf) leverde het aanrdig wat op waarmee je skills/cap sigs kunt kopen, en bovendien levert het ook enorme hoeveelheden xp en dus skill points op. moet je natuurlijk wel net de mogelijkheid hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

warp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:34:
Ik koop ze ook niet, alleen zie ik niet hoe het het plezier weg zou halen uit PvE? Het enige is dat je alle skills gelijk kunt kopen bij de skill trainer in PvE, maar je hebt nog steeds skill points en een hoop geld nodig. Want, zoals je waarschijnlijk wel weet, zit je al heel snel aan de 1k per skill of cap sig.
Waar ze wél weer heel handig voor zijn, die Skill Packs, is voor je heroes in Nightfall ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Ik moet helemaal niks. Prophecies en Factions heb ik al volledig UAX'ed. Nu Nightfall nog. :P

Overgens zijn Trolls niet lucratief. Ice Imps/Golems, Nightmares en Hydra's leveren b.v. veel meer op. ;)
wolkje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:01:
Waar ze wél weer heel handig voor zijn, die Skill Packs, is voor je heroes in Nightfall ;)
Dat is zeker zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

warp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:04:
Overgens zijn Trolls niet lucratief. Ice Imps/Golems, Nightmares en Hydra's leveren b.v. veel meer op. ;)
Ik denk dat Viper_Smallwood meer doelde op solo farmen. Iets wat bij Trolls wel (tot voor kort) kon maar wat bij Nightmares bijvoorbeeld veel moeilijker is. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troll farmen is het enige wat ik ooit gedaan heb, maar is volgens mij de meest geballancerde tussen moeite, kosten en opbrengsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troll farmen - Hydra farmen - ... op bones jagen vlakbij rotscale.. (een zo'n beest dropt 30 bones ofzo, das ook 90g :) ) Neem judge's insight of dervish met avatar of baltazar mee - ja en verder nog runnen, dat is ook wel easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
wolkje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:33:
Ik denk dat Viper_Smallwood meer doelde op solo farmen.
Daar doelde ik zelf ook op.
spoiler:
ps Fog Nightmares zijn helemaal niet moeilijk, en droppen erg veel gouden items. Een vriend van me had zijn FoW in een maand bij elkaar van die beesten (en hij speelt echt geen 24/7). ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:39:
troll farmen is het enige wat ik ooit gedaan heb, maar is volgens mij de meest geballancerde tussen moeite, kosten en opbrengsten
Dan kun je ook moeilijk oordelen of het de meest gebalanceerde farm methode is lijkt me?!
spoiler:
Heb zelf zo'n beetje alles gefarmt wat los en vast zit. Trolls zijn leuk voor XP, maar voor geld en items moet je toch echt andere monsters hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Waarom is dat in spoiler tags? :) het is niet als of je het verhaal verklapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
ixl85 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:31:
Waarom is dat in spoiler tags? :) het is niet als of je het verhaal verklapt :+
Van die Nightmares weten veel mensen niet en dat laat ik liever zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:39:
Mwoah, Minotaurs bij Elona zijn ook heel makkelijk. Dropkans op goud is echt 1% ofzo, maar veel geld en Minotaur Horns. Laatst wel een 15^50 4/-1 vamp. Recurve Bow van ze gekregen. Vond ik toch wel aardig.

Nu ik mijn 55necro helemaal klaar heb kan ik veel meer solo doen dan met mijn Ele. Hydra's vind ik zelf heel leuk om te farmen. Heb er nog weinig aan verdiend, maar het heeft gewoon wat.
Het gaat mij ook niet echt om het farmen (tuurlijk is het geld mooi meegenomen) maar meer om de uitdaging om te solo'en. Ga soms voor de lol gewoon missies solo'en. Kijken hoe ver ik kom. FoW kom ik steeds verder nu. Dure testplek, maar nu ik een beetje de patrols ga leren kennen en de groepjes die ik moet ontwijken gaat het me steeds meer opleveren. Veel Dark Remains en zo nu en dan een Shard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
warp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:35:
[...]

Van die Nightmares weten veel mensen niet en dat laat ik liever zo. ;)
:+
Ik denk dat je nu meer aandacht trekt hoor :z lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:21:

[...]

Dan kun je ook moeilijk oordelen of het de meest gebalanceerde farm methode is lijkt me?!
herstel: troll farmen is het enige wat ik ooit SERIEUS heb gedaan. de rest was allemaal niets voor mij, en wat ik van guildies hoor + het feit dat het ongeveer, samen met de minotaurs, de meest gebruikte farm build is/was, is voor mij genoeg om bepaalde conclusies te kunnen trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik word echt zo gek van Gate of Madness missie :/ Serieus 10 pogingen verder, en nog niet er voorbij... GoM vereist zo verschrikkelijk veel van je party. En gisteravond hadden we alles klaar, Shiro had denk ik nog 5% HP, maar weer wist hij ons dood te krijgen.

Normaal gebruik ik deze smiley niet, maar dit keer: ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

wolkje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:34:
Ik word echt zo gek van Gate of Madness missie :/ Serieus 10 pogingen verder, en nog niet er voorbij... GoM vereist zo verschrikkelijk veel van je party. En gisteravond hadden we alles klaar, Shiro had denk ik nog 5% HP, maar weer wist hij ons dood te krijgen.

Mwehehe, ik snap wat je bedoelt. Ik heb tot nu toe veel geluk gehad met de drie karakters waar ik inmiddels die missie mee gedaan heb. Met de eerste twee karakters in 1x die missie gehaald en de laatste heeft het in 2x gehaald. De laatste party bestond maar uit 6 man, D/P/Me/E/N/Mo, de monk was ik. Warrior en tweede monk waren halverwege gedisconnect. We hadden eigenlijk de moed al opgegeven, maar toch gehaald. Ging na Shiro nog wel bijna mis met de Lich, maar gelukkig bleven we net geconcentreerd genoeg om het te redden.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
wolkje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:34:

ehh, ik vond die missie uiterst simpel met henchman/hero's.
ik: standaard dslash warrior met wildblow (voor z'n selfhealing), in principe maakt 't niet uit wat je runt, als je maar wild blow hebt.
hero monk, ZB.
hero para, they're on fire
hero ele, SF
khim
mhenlo
devona
para hench.

bijna flawless, echter devona ging 1x dood :)

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 20-12-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

unfor schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:02:
[...]

ehh, ik vond die missie uiterst simpel met henchman/hero's.
ik: standaard dslash warrior met wildblow (voor z'n selfhealing), in principe maakt 't niet uit wat je runt, als je maar wild blow hebt.
hero monk, ZB.
hero para, they're on fire
hero ele, SF
khim
mhenlo
devona
para hench.

bijna flawless, echter devona ging 1x dood :)
Interessante teambuild :) Deze build ga ik wel eens even proberen, moet alleen nog wel wat skills
(ZB, SF, They're on fire) cappen/kopen daarvoor ;)

Verwijderd

Interessante teambuild :) Deze build ga ik wel eens even proberen, moet alleen nog wel wat skills
(ZB, SF, They're on fire) cappen/kopen daarvoor ;)
hmm, they're on fire, die skill heb ik nog niet en guildwiki weet me niets te vertellen :s

/edit: winter season is begonnen!!! ben al volop shards aan het verzamelen, maar de candysmiths zijn er nog niet? en gamers title, 100wins? dat zijn er wel veel :p

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 05:15 ]

Verwijderd

Ik farm op trolls, met me Elementist(stone) Kan er zo'n 20 tegelijk aan

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:01:
hmm, they're on fire, die skill heb ik nog niet en guildwiki weet me niets te vertellen :s
De search van GWWiki weet hem inderdaad op een of andere manier niet te vinden. Via de skill listing issie wel bereikbaar hier.

• Bor

Bor

De nieuwe party search functies zijn actief:

Afbeeldingslocatie: http://www.keepmyfile.com/thumb/1166681925252838.gif

Erg handig, je kunt nu vanuit 1 scherm ook de hench selecteren.

De buttons op de friendslist zijn wel erg groot en lelijk ineens.

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 21-12-2006 09:41 ]

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Iemand een idee wat je moet inleveren voor peppermint candy canes?

• Bor

Bor

Het voordeel van de party search is overigens ook dat je niet meer alle districts bij langs hoeft te gaan om een party te vormen. Het party search window doorzoekt automatisch alle districts :)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Update - Wednesday December 20
  • Fixed a bug that prevented players from winning in some of the Heroes' Ascent battles.
  • Fixed a bug that caused players to be kicked from the "Dwayna vs. Grenth" Snowball Arena if they hadn't yet unlocked boat travel.
  • Added a Wintersday Priest to the outpost for the "Dwayna vs. Grenth" Snowball Arena. This NPC teleports players back to their most recently visited outpost or town.
  • Added a Search button to the Party panel.
Update - Wednesday December 20
Wintersday Festival

Wintersday approaches, can you all see the signs?
The grentchies and the snowmen will soon all align.
For a battle in the end is what we shall face;
To determine the wintery fate of the whole human race.

Dwayna and Grenth will vie for our favor;
Through threats and presents of a wintergreen flavor.
In the end one shall win, one shall surely prevail;
And the length of the winter is the final detail.

So stock up on snowballs and clear all your packs;
For gifts of all sorts will rain down on your backs.
And if you should see a small urchin or three;
Remember the spirit of the season — 'Tis better to give than receive.

The Wintersday Festival has arrived! Kamadan, Lion’s Arch, Droknar’s Forge, and Ascalon City are decorated for the occasion, and over the coming days, holiday activities will begin as special guests arrive to join the fun. Everything leads up to the big Winterday celebration on January 1, which will take place every three hours in Lion’s Arch and Kamadan (on the hour in Lion’s Arch and 15 minutes past the hour in Kamadan). Be sure to collect Candy Cane Shards for use in the big celebration!

Party Search
  • The new Party Search panel allows you to advertise when you’re looking for a group to join, and to search for other players and parties to join you. With the Party Search panel, you can join up with other players even when they are in a different district from you.
  • In any town or outpost, press ‘P’ to bring up the new Party Search panel.
  • If you’re the leader of your party, or if you’re not in a party (all solo players are treated as parties of one), you can use the “Seek Party” checkbox to add your group to the list of available players and parties, and to advertise what you’re looking for.
  • As a party leader, you can select another group and click “Join” to propose merging with that group. After clicking “Join”, you will see a question mark icon next to that group indicating that you are waiting for a response from them, and they will see an icon next to your group indicating that you have invited them.
  • If you receive an invitation from another group, you can select that group and click “Join” to accept the invitation, merging the two groups.
  • If you accept an invitation to join a group which is currently in a different district from you, your group will automatically travel to the other district. If you are alone, you will travel immediately upon clicking “Join”. If you have other people traveling with you, the game will provide a 10-second countdown and give each player the option of canceling.
Reconnect After Disconnect
  • While playing in a mission, explorable area, or PvP game, if your game client loses its connection to the Guild Wars game servers due to Internet connectivity issues, or if the game client or your computer crashes, you will have the opportunity to reconnect to the game servers and resume exactly where you left off, for a period of ten minutes after the disconnection.
  • During that ten minute period, your character will remain in the world. If your character was performing an action like attacking or spell-casting at the moment of disconnection, your character will complete the action. If your character was in a party, the other members of your party will be notified of the disconnection.
  • You must reconnect from the same computer that you were playing on when the connection was lost.
New Titles
  • The new Commander title track is available to players who compete in Hero Battles. Players receive one point toward the Commander title for each victory.
  • The new Gamer title track is available to players who compete in Snowball Fights and other holiday-themed games. During the Wintersday Festival, players who compete in Snowball Fights receive 10 points for each victory. Other holiday event games will be scored differently.
Other Updates
  • The Guild Wars Official In-Game Store now sells the 2006 edition of Guild Wars (original Prophecies campaign), which has been available at major retailers since its release in early 2006, and is called Game of the Year Edition in America and One Million Edition in Europe. The 2006 edition contains seven bonus items that were not part of the original Guild Wars box. Players who purchased Guild Wars (original Prophecies campaign) through the in-game store since its launch there in July will receive a free upgrade, and other players who own the original Guild Wars can choose to upgrade through the in-game store for a small fee.
  • Demo accounts can no longer trade or drop items, to reduce the use of demo accounts by commercial gold/item farmers.
  • Characters that come to Elona from a foreign land now get Heroes that start at level 15, and can play two new quests, Securing Champion's Dawn and A Land of Heroes.
  • Six additional quests have been added to Istan, and many existing quests have been updated.
  • Additional treasure chests are available throughout the continent of Elona.
  • The PvP Equipment Builder now allows the player to specify the dye color of weapons and off-hand items.
  • The Skill Bar in the Skills and Attributes panel now shows tooltips even if tooltips have been disabled for the primary Skill Bar.
  • The Quest Log panel now allocates more space to the list of quests when the list grows large.
  • Heroes’ Ascent now requires parties with a minimum of four human players.
Balance Changes
  • Lowered the attribute requirement on Shiro's Blade and Shiro's Sword from 15 to 13.
  • Lowered the armor on Peppermint and Gingerbread Shields from 10 to 8 to match the highest inherent armor found on random loot.
  • Lowered the armor on Hassin's Shell from 10 to 8, but added a Health bonus of 20.
  • Improved the skill selection of Herta, the Earth Henchman.
  • Reduced the Health of the Anguished Spirits present in the battle against Mallyx the Unyielding.
Bug Fixes
  • Fixed a skill exploit that allowed players to walk through closed gates.
  • Fixed a bug with hunt buffs that prevented them from giving double experience.
  • Fixed a bug that caused some Necromancer minions in Nightfall to behave sluggishly.
  • Fixed a bug that prevented the following bosses from dropping their unique items: Acolyte of Balthazar, Acolyte of Dwayna, Acolyte of Grenth, Acolyte of Lyssa, and Acolyte of Melandru.
  • Fixed the Hero Control panel so that if you disable a skill and then move it to a different position on the skill bar, the Hero will still remember not to use that skill in its new position.
edit:
jullie zaten allemaal op mijn update post te wachten of niet ;) :9

[ Voor 0% gewijzigd door Cloud op 21-12-2006 11:33 . Reden: ;-) ]

• Bor

Bor

Het ping overzicht (groene stip die bij de meeste mensen onder het party scherm zal zitten) lijkt nog niet echt goed te werken. De pings springen bij mij van 32 (en dat is al aardig hoog vergeleken met bv de ping van <20 in BF2) naar 400 en terug regelmatig. De FPS counter in het zelfde scherm geeft veel minder aan dan de FPS volgens -perfs en fraps is. Jammer genoeg kun je die groene stip ook niet verplaatsen via het interface adjustment scherm. Hopelijk komt dat nog in de toekomst.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Erg goed dat het party selectie scherm over alle disctricten heen werkt! Maakt het vormen van pugs een heeeeeeel stuk makkelijker. Wel wat lastig als je bevoorbeeld een fransman er tussen krijgt die geen engels kan/wil spreken, maar voor de rest een goede verbetering!

• Bor

Bor

Weakling schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:20:
Erg goed dat het party selectie scherm over alle disctricten heen werkt! Maakt het vormen van pugs een heeeeeeel stuk makkelijker. Wel wat lastig als je bevoorbeeld een fransman er tussen krijgt die geen engels kan/wil spreken, maar voor de rest een goede verbetering!
Daar heb je nog altijd een kick knopje voor toch? Gewoon nadat de party gevormd is een paar vragen stellen aan de party.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:23:
Daar heb je nog altijd een kick knopje voor toch? Gewoon nadat de party gevormd is een paar vragen stellen aan de party.
Jawel, maar het is jammer als je net denkt je party rond te hebben er een uilskuiken tussen zit. Ach, zo vaak zal dat ook weer niet voor komen en het gebeurde voor het party scherm ook al, dus helemaal niet erg. Nou moet ik ook toegeven dat ik al een aantal keer in een gemixte party heb gezeten met mensen die bijv. duits spraken, wat engelsen en een paar die helemaal niks zeiden en dat ging ook goed. Als iedereen zijn/haar taak weet, dan hoeft er niet veel gesproken te worden onder weg ... althans niet over de missie.

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:42:
[...]

Jawel, maar het is jammer als je net denkt je party rond te hebben er een uilskuiken tussen zit. Ach, zo vaak zal dat ook weer niet voor komen en het gebeurde voor het party scherm ook al, dus helemaal niet erg. Nou moet ik ook toegeven dat ik al een aantal keer in een gemixte party heb gezeten met mensen die bijv. duits spraken, wat engelsen en een paar die helemaal niks zeiden en dat ging ook goed. Als iedereen zijn/haar taak weet, dan hoeft er niet veel gesproken te worden onder weg ... althans niet over de missie.
Nee precies ik heb ook wel mix groups gehad :) Je hoeft niet veel te zeggen, als iedereen maar weet wat hij/zij moet doen. Meestal gaat het wel goed, behalve als er lui zijn die alle kanten oplopen en ook eens geen engels kunnen.

• Bor

Bor

Hmm, het was korte tijd "gamers" rank te halen door alleen maar mee te doen aan snowball fights. Nu moet je ze winnen voor de rank stijgt.

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:04:
Hmm, het was korte tijd "gamers" rank te halen door alleen maar mee te doen aan snowball fights. Nu moet je ze winnen voor de rank stijgt.
Zijn die candy canes nou al te halen? Zo ja wat moet je er voor inleveren? Ik zit nog op werk :'(

• Bor

Bor

ZeroCode schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:47:
[...]

Zijn die candy canes nou al te halen? Zo ja wat moet je er voor inleveren? Ik zit nog op werk :'(
Ze zijn inderdaad te halen, dwz je krijgt in ieder geval candy cane shards wanneer je snowball fight doet.

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:55:
[...]

Ze zijn inderdaad te halen, dwz je krijgt in ieder geval candy cane shards wanneer je snowball fight doet.
Wat houd dat in? Die remove DP candy canes kun je niet inwisselen voor orr emblems oid?

• Bor

Bor

ZeroCode schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:02:
[...]

Wat houd dat in? Die remove DP candy canes kun je niet inwisselen voor orr emblems oid?
Het zijn candy cane shards, geen candy canes.

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:03:
[...]

Het zijn candy cane shards, geen candy canes.
Ok maar kun je ze ook niet inruilen voor een collectable drop iets? Moet je die games gaan doen?

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:46:
Nee precies ik heb ook wel mix groups gehad :) Je hoeft niet veel te zeggen, als iedereen maar weet wat hij/zij moet doen. Meestal gaat het wel goed, behalve als er lui zijn die alle kanten oplopen en ook eens geen engels kunnen.
Mwehehe, herkenbaar. "Please do not run away, I cannot heal you if you do" ... "Was sagen Sie?" ... "I said ... O, too late, you are already dead" ... "Scheisse moench!" ... "Yeah, ok, bye bye!"

• Bor

Bor

ZeroCode schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:37:
[...]

Ok maar kun je ze ook niet inruilen voor een collectable drop iets? Moet je die games gaan doen?
Die kun je inruilen voor candy cane weapons. Op guildwiki is meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:54
Ik heb ff een vraag over GW, ben noob maar speel het ook nog maar 1 weekje.

Ik speel nu Nightfall via een 14-day trialkey die ik via eenofandere organisatie genaamd NCsoft heb gekregen.
Nu heb ik net mijn 1e week achter de rug, en ben zéér tevreden. Ik overweeg dan ook om de full version te kopen, maar als ik die aan mijn account toevoeg, ben ik dan mijn character van nu kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
NEe je houd hem gewoon... Dus: kopen! asap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:09
blacktarantulaX schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:10:
Ik heb ff een vraag over GW, ben noob maar speel het ook nog maar 1 weekje.

Ik speel nu Nightfall via een 14-day trialkey die ik via eenofandere organisatie genaamd NCsoft heb gekregen.
Nu heb ik net mijn 1e week achter de rug, en ben zéér tevreden. Ik overweeg dan ook om de full version te kopen, maar als ik die aan mijn account toevoeg, ben ik dan mijn character van nu kwijt?
Die organisatie NCSoft is de uitgever van Guildwars ;)
En je houdt inderdaad gewoon je character en ik kan nix anders zeggen dan Kopen kopen kopen en verslaafd raken...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

denyos schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:33:
[...]

...ik kan nix anders zeggen dan Kopen kopen kopen ...
net als in die reclame van de mediamarkt zeker >:)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Hey, ik heb dit spel nu 1 dag(Night fall) en moet een 2de proffesion kiezen, maar ik heb als 2de prof warrior genomen..Mijn hoofd profesion is Dervish was ik niet beter af geweest met Monk voor mij te healen ?

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:09
monk had wat slimmer geweest omdat je dan jezelf kan healen, maar gelukkig is je 2de proffesion niet definitief en kan je die onbeperkt wijzigen bij sommige npc's.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
denyos schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:49:
monk had wat slimmer geweest omdat je dan jezelf kan healen, maar gelukkig is je 2de proffesion niet definitief en kan je die onbeperkt wijzigen bij sommige npc's.
Bedankt waar kan ik dat wijzigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29
Dervish heeft geen monk skills nodig naar mijn idee, die kan zichzelf heel goed healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Steffy schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:10:
Dervish heeft geen monk skills nodig naar mijn idee, die kan zichzelf heel goed healen.
mm misschien dat ik deze skill dan nog moet unlocken , maar warrior gaat goed samen met dervish ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik heb zelf ook een dervish en gebruik alleen maar dervish attributes. Een aantal skills om te healen, een aantal om mee aan te vallen en natuurlijk skills om je energy op niveau te houden.

tip:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Dervish_skills_quick_reference

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dervish/monk vind ik persoonlijk 1 van de sterkste builds die ik nu heb gespeeld. Dervish heeft bijvoorbeeld Conviction (+24 armor), Mirage Cloak (50% block incomming), en mijn alltime favo Mystic Regeneration.
Cast gewoon balth.spirit, essence bond (geen atrib nodig) en Convicton, daarna Mystic Regen en je hebt nonstop 10 hp regen plus nonstop energy :) Daarna Avatar of Balth of Melandra. Als extra mending touch, 2 condition removed voor de prijs van 1 skillcast :)

Voor healing heb je Natural Healing, 130 heal voor 10 energy, maar voor bovenstaande build is Dwayna's Touch perfect, 15-50 healing per enchantment welke je dus capped op 150 met een recharge van 2 seconde.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 27-12-2006 16:27 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Steffy schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:57:
Ik heb zelf ook een dervish en gebruik alleen maar dervish attributes. Een aantal skills om te healen, een aantal om mee aan te vallen en natuurlijk skills om je energy op niveau te houden.

tip:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Dervish_skills_quick_reference
Wat is dan je ander beroep naast dervish ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Obl1viA schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:02:
[...]

Wat is dan je ander beroep naast dervish ?
Warrior maar doe er niks mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeel fijn,

Net Factions ontvangen van bol.com

krijg ik een key mee die al in gebruik is :(

Heb net maar een mail gestuurd naar de support van GW, foto van mijn key+rekening bijgevoegd.

Ik hoop dat dit genoeg is.

Het is trouwens een pre-order versie (beetje raar aangezien Factions een halfjaar (?) uit is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De pre-order versie is geen compleet speelbare versie maar dient alleen als aanbetaling waar je wat extra's voor krijgt. Je spreekt ook meer over een pre-order kit dan een echte versie. De pre-order kit is ook echt een stuk goedkoper (dacht iets van rond de 10 euro) en zit in een dvd doosje ipv kartonnen overdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Weet iemand al waar ik mijn 2de beroep kan wijzigen bedankt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Obl1viA schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:27:
Weet iemand al waar ik mijn 2de beroep kan wijzigen bedankt ?
In Nightfall kan dat pas als je bij Sunspear Sanctuary bent op het vaste land. Vanuit daar kun je naar de Command Post lopen, en daar is een Secondary Profession Changer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:17:
De pre-order versie is geen compleet speelbare versie maar dient alleen als aanbetaling waar je wat extra's voor krijgt. Je spreekt ook meer over een pre-order kit dan een echte versie. De pre-order kit is ook echt een stuk goedkoper (dacht iets van rond de 10 euro) en zit in een dvd doosje ipv kartonnen overdoos.
Dus ze hebben me de verkeerde versie opgestuurd?

Ik heb er iig 45 euro voor neergelegd. Hier is dus iets gigantisch fout gegaan bij bol.com.

ff die mail afwachten en dan een nieuwe eisen.

Support van GW mailde me net dat ze mijn account willen upgraden, maar op voorwaarde dat al mijn chars e.d. verdwijnen. Hier ben ik dus niet mee akkoord gegaan. Ik wil gewoon een werkende GW+Factions op mijn eigen account.

• Bor

Bor

Ligt het aan mij of gaat de GW community behoorlijk hard achter uit wanneer je vooral naar PvP kijkt? Het stikt op dit moment van de ego'tjes, mensen die anderen voor noobs en weet ik wat niet allemaal uitmaken en andere kleuters. Vandaag een paar ronden Hero Battles gedaan. Na bijna elke win krijg je wel een whisper over hoe noob je bent inclusief de nodige schuttingtaal (met vaak de verwachte verwijzing naar hun HA rank erbij). Ook GvG ligt niet helemaal lekker door te veel inbalans en de vele flavor of the month builds. De lol gaat er een beetje vanaf voor mij op deze manier.

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Heb ook maar een aanvraag voor het joinen van de GoT guild aangevraagd ;).
Nu nog hopen dat ik erin mag.

Verwijderd

Tja, met Nightfall zijn er natuurlijk veel meer solo spelers bijgekomen. zonder de sociale controle van andere spelers, waar je ook nog eens wat van kan leren, denk je al snel dat je een van de betere spelers bent. In teamverband kan je de schuld dan nog afschuiven op anderen uit je team, maar bij hero battles is je trots dan al snel gekrenkt, en dat vraagt natuurlijk om wraak, in dit geval dus een beetje de ander voor van alles en nogwat uitmaken. Helaas ontkomen we er niet aan, en kunnen we er ook niets tegen doen. Als iemand mij voor n00b uit maakt probeer ik mn mond maar te houden, dat soort types snappen dan toch niet dat je je eigen stijl speelt met de desgewenste build. en als ze dan nog beginnen over ha-ranks terwijl ze ergens anders bezig zijn, is dat een one-way ticket to ignorance.

ook nog een ander onderwerp: heeft iemand en idee hoe je je guild een beetje levendig houd? het begint in mijn guild een beetje in te zakken. Als er eens iets word gezegt is het meestal een newb-vraag of iemand die weer eens klaagt over de farm-code (logisch dat ie die krijgt, we horen em ook over niets anders). Heb er al aan gedacht om te leaven en vrolijk op de solo tour te gaan, maar eigenlijk kan je dat als officer niet maken, en dan is het helemaal saai en eenzaam

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 18:22 ]

• Bor

Bor

Het actief houden van een guild is niet zo moeilijk wanneer de members er zelf ook wat aan willen doen. Vaak is het gewoon een kwestie van nieuwe discussies op het forum (indien aanwezig), het plannen van gezamelijke events etc. Een guild ben je met zijn allen en hoort / kan niet door alleen de officers en / of leader leuk worden gehouden.

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Wat wel kan is een soort maandelijkse contest houden. Bv member van de maand (de actiefste e.d.) en dan kan je de winnaar een beloning geven (item, geld, ...). Toen ik een guild had werkte dit wel, ook een forum en website helpt.

Verwijderd

forum is aanwezig, al zijn er nog geen 8 actieve poster... Events heb ik al genoeg geprobeert te oganiseren, maar het blijft altijd bij die paar core leden, de rest schijnt zelf de announcement nooit te lezen, anders waren ze ooit wel op het forum geweest. eigenlijk is het niet meer dan een nauwelijks gebruikte chatroom geworden. vrees dus dat de leden hopeloos zijn, eigenlijk niet bereid om iets voor de guild te doen en die het geen probleem vinden als de guild opgeheven word

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:19:
... en die het geen probleem vinden als de guild opgeheven word
Zeg je het hiermee al niet zelf? Waarom veel moeite stoppen in iets waar je geen enkele waardering voor krijgt? Wat moet je met inactieve leden? Het lijkt mij zaak de rotte appels er uit te vissen en ze een kick onder de kont te geven en meer selectief te zijn in het aannemen van actieve members als je er nog iets van wilt maken.

Wat overigens ook nog wel eens een oplossing kan zijn is het mergen met een meer actieve / grotere guild. Dit hebben is in het verleden in de GoT guild al meerdere malen gebeurt waardoor er leuke en actieve members bij kwamen.

[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 28-12-2006 19:33 ]

Verwijderd

Mensen, ik ben ff een tijdje weg geweest. Ik heb een vraag he. Wat is de huidige meest populaire farm-methode. Kon niks verzinnen behalve UW trap, maar heb geen fatsoenlijke ranger. Heb vandaag 5 man fow gedaan, ging redelijk. En heb Totem Axe gesoloed, 2 drops ^^, 8K :D. Maar goed. Die totem axes deed ik dus 1 uur over. En 8K per uur, is nou niet meteen super, want ik heb er ook nog een half uur over gedaan om die dingen te slijten, en die drops zijn niet constant.

Weet er iemand iets beter, eventueel een dual build? Het liefst een Dual Build zelfs. Heb iets gelezen over 2 man UW trap, maarja. ... :D

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:19:
forum is aanwezig, al zijn er nog geen 8 actieve poster... Events heb ik al genoeg geprobeert te oganiseren, maar het blijft altijd bij die paar core leden, de rest schijnt zelf de announcement nooit te lezen, anders waren ze ooit wel op het forum geweest. eigenlijk is het niet meer dan een nauwelijks gebruikte chatroom geworden. vrees dus dat de leden hopeloos zijn, eigenlijk niet bereid om iets voor de guild te doen en die het geen probleem vinden als de guild opgeheven word
Idd, mergen met een andere guild. Dat kan natuurlijk met de GoT guild ;) of je kan op fora zoals die van Guru kijken of er potentiëel leuke guilds tussen zitten.

Ik zit er over te denken om uit mijn huidige guild te stappen. Ben er al eens uitgegaan en toch maar teruggekomen maar het valt me wat zwaar. Het zijn wel leuke mensen, maar mijn ex en haar nieuwe vriend (een officier, ze is nota bene op mijn advies bij de guild gegaan...) zitten er ook. En dat vind ik gewoon confronterend elke keer :{
Ben niet echt een PvP speler maar wil het af en toe nog wel eens proberen in RA. Dan maken ze meteen gehakt van me 8)7 dus hou ik me maar vooral bezig met wat rondquesten in PvE. Maar ach, heb in totaal 30 chars dus moet wel mijn aandacht een beetje verdelen :P

In PvE ben ik wel een niet onverdienstelijke monk trouwens ^^

Naja, na mijn verjaardag (oud&nieuw) ga ik eens voor mezelf de balans opmaken en nieuwe voornemens nemen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• KneoK

KneoK

Heb nu ook eindelijk Nightfall. Ben lekker met een Dervish aan het rondrennen. Erg fijne nieuwe proffession.
Heb al 4 van de 5 avatars. Moet alleen Balthazar nog, maar ik krijg 'm niet neer met henches.

En mijn Ele is eindelijk jarig geweest :D Maar ja, kado'tje was een Whiptail Devourer :| Ach, toch grappig.

Verwijderd

tja, de guild verlaten valt me toch iets zwaarder dan anders. Wat er nu aan actieve leden in zit komt voornamelijk uit een vorige guild waar we samen in zaten, maar waar we uit elkaar gingen omdat een enkel persoon de boel zodanig had verziekt dat het niet mer te houden was. we kennen elkaar nu denk verlieverlee al een jaar. de doelstelling van deze guild was een leuke kleine guild met eens in de week 1 of een paar gbtjes, en alleen mensen in de guild die we mochten en die ook cker geen vragen gingen stellen die ook gemakkelijk op wiki te vinden zijn. helaas moesten we wel meer mensen aannemen omdat we anders te weinig mensen hadden. en ook al is het grappig als zo een nieuwe vraagt hoe je vanuit ascalon naar 'het woestijn daaronder' kan 'Reizen', het gaat toch irriteren al die vraagjes waar ze direct antwoord op willen. en dan al die andere vragen... als ik 1K per keer dat ik naar guildwiki doorverwijs, was ik nu de rijkste speler ever. Idd eerst maar ff het nieuwe jaar afwachten, heb al een topic geopend op het forum om te vragen of ik de enige ben die er zo over denkt. mocht dat zo zijn, ben ik ook gelijk van die lelijke cape af (waar past een felblauwe cape nou bij???)

(btw, net mn hele pc opnieuw geinstalleert, mn gw.dat file van 5.15 gig naar 2.62 gig na de -image. zo zie je maar wat voor rotzooi dr nog in staat)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 22:34 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KneoK schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:15:
Heb nu ook eindelijk Nightfall. Ben lekker met een Dervish aan het rondrennen. Erg fijne nieuwe proffession.
Heb al 4 van de 5 avatars. Moet alleen Balthazar nog, maar ik krijg 'm niet neer met henches.

En mijn Ele is eindelijk jarig geweest :D Maar ja, kado'tje was een Whiptail Devourer :| Ach, toch grappig.
Balth is echt pittig. Ik had echt 5 teamwhipes (heroes&henches) voordat ik uberhaubt alles om die boss heen had gekilled. Vooral als hij in die avatar gaat is hij echt taai en kan menig hero 1shot killen :P Pull&kill techniek ging uiteindelijk het beste voor mij, laat voor de zekerheid 1 healing hero achter, mocht je weer een teamwhipe krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:03
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:11:
Mensen, ik ben ff een tijdje weg geweest. Ik heb een vraag he. Wat is de huidige meest populaire farm-methode.
_O-

Das een lange tijd dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 pagina's hiervoor was ik ook nog actief hoor ;)
maar, wat is atm een goede farming methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn persoonlijke? :P Met 1 hero :)100% prot monk met een war/earth hero erbij en kan nu alles rondom market center neer halen zonder echt veel moeite. Drops zijn niet altijd super, maar door de hoeveelheid mobs zit er altijd wat leuks tussen :) Mis wel soms flink wat drops door je hero, maar ik ben lui :P
Solo blijf ik droks, met afwisseling van build (SoA en dervish builds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig verzinnen ze echt allerlei nieuwe farm methode's. Heb laatst nog een solo farm van een ranger of warrior methode gezien op de Xaquang Skyway.(factions) Tegen die vermins. Sinds je de Vermin Hides kunt inleveren bij een persoon die er echt veel voor vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:37:
Tegenwoordig verzinnen ze echt allerlei nieuwe farm methode's. Heb laatst nog een solo farm van een ranger of warrior methode gezien op de Xaquang Skyway.(factions) Tegen die vermins. Sinds je de Vermin Hides kunt inleveren bij een persoon die er echt veel voor vraagt.
Je bedoelt door verkopen, of is er een nieuwe character bij Senji ofzo gekomen? Please explain, ik heb er namelijk nog 250 liggen :| tja in storage :D
Wa/Mo ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Wammo heeft op een of andere manier nooit voor mij gewerkt. Daarnaast hou ik veel meer van AoE spells dan lomp de ene na de andere vijand afmaken.

Na een dozijn characters ben ik momenteel bezig met mijn SS Nuker, die weet mij behoorlijk te boeien ondanks dat ik de healing skills af en toe wel een beetje mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben zeker veel te laat voor het winterday event?

Ach, heb wel een geweldige verjaardag/oud&nieuw gehad. Geloof ik, want dankzij de zoveelste fles champagne weet ik van grofweg 01.00 tot 14.00 niets meer... :')

En ik ga zo maar uit mijn guild stappen, lijkt me een goed begin van het nieuwe jaar :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

te laat ben je idd, en congrats met je verjaardag

bij mij in de guild blijkt nu daty nog een officer eigenlijk weg wil. de enige reden dat ik nog niet weg ben was dat niemand anders zich zorgen bleek te maken, maar nu daar verandering in komt, mss toch maar mn plan voor een eigen guild nog eens afstoffen en bestuderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

cardinal808 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:46:
Wammo heeft op een of andere manier nooit voor mij gewerkt. Daarnaast hou ik veel meer van AoE spells dan lomp de ene na de andere vijand afmaken.

Na een dozijn characters ben ik momenteel bezig met mijn SS Nuker, die weet mij behoorlijk te boeien ondanks dat ik de healing skills af en toe wel een beetje mis.
Ik ben als Necro SS'er begonnen, toen MM en daarna pas Wamo. Ieder heeft zijn eigen voordeel, ik wil met me WaMo alle 3 de delen doorlopen. Me necro gebruik ik eigenlijk alleen nog voor Sorrow's Furnace en FoW.
AoE is leuk maar ook als WaMo, vooral als je een monk hero mee hebt met Order of the Vampire ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heeft iemand nog specifieke tips voor de Raisu Palace missie? Ik zit daar met mijn wa/mo al weken vast, character waarmee ik het verst ben in de storyline. Guide op gwwiki kom ik ook niet zoveel verder mee en hoevaak ik er ook kom, is er haast nooit iemand qua normale spelers.

Met hero/npc party ben ik eerste gedeelte al totaal afgeslacht, vooral die fire ele's trekken gewoon 2-3 van mn party al plat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SinergyX schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:51:
Heeft iemand nog specifieke tips voor de Raisu Palace missie? Ik zit daar met mijn wa/mo al weken vast, character waarmee ik het verst ben in de storyline. Guide op gwwiki kom ik ook niet zoveel verder mee en hoevaak ik er ook kom, is er haast nooit iemand qua normale spelers.

Met hero/npc party ben ik eerste gedeelte al totaal afgeslacht, vooral die fire ele's trekken gewoon 2-3 van mn party al plat ;(
Hmm, gisteren nog Raisu palace gedaan en Shiro verslagen. Overdag en vroeg in de avond zijn daar de meeste mensen, richting de nacht wordt het echter steeds rustiger met mensen.

Ik heb hem in een keer gehaald, maar wel met andere mensen en niet met henchies. (op master niveau). Mochten er geen mensen zijn gewoon even van district veranderen. Ik heb hem namelijk gehaald met een zooitje Fransen.

Nu ik Factions heb uitgespeeld ga ik denk ik maar eens Nightfall halen, die had ik namelijk nog niet :P
ZeroCode schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:36:
[...]
Ik ben als Necro SS'er begonnen, toen MM en daarna pas Wamo. Ieder heeft zijn eigen voordeel, ik wil met me WaMo alle 3 de delen doorlopen. Me necro gebruik ik eigenlijk alleen nog voor Sorrow's Furnace en FoW.
AoE is leuk maar ook als WaMo, vooral als je een monk hero mee hebt met Order of the Vampire ;)
Ow, ik ga er nog wel verder mee, gisteren na het uitspelen van Factions voor mijn amulet Shiro's sword gehaald, aangezien de wapens voor een Necro waardeloos waren. en ik al een 20/20 wapen en 20/20 ding meezeul.

[ Voor 23% gewijzigd door Cardinal op 03-01-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

cardinal808 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:02:
[...]

Hmm, gisteren nog Raisu palace gedaan en Shiro verslagen. Overdag en vroeg in de avond zijn daar de meeste mensen, richting de nacht wordt het echter steeds rustiger met mensen.

Ik heb hem in een keer gehaald, maar wel met andere mensen en niet met henchies. (op master niveau). Mochten er geen mensen zijn gewoon even van district veranderen. Ik heb hem namelijk gehaald met een zooitje Fransen.

Nu ik Factions heb uitgespeeld ga ik denk ik maar eens Nightfall halen, die had ik namelijk nog niet :P

[...]

Ow, ik ga er nog wel verder mee, gisteren na het uitspelen van Factions voor mijn amulet Shiro's sword gehaald, aangezien de wapens voor een Necro waardeloos waren. en ik al een 20/20 wapen en 20/20 ding meezeul.
Shiro in 1 minuut met warrior en henches:

Word Wa/Ne: neem spoil victor met blood magic op 12 ( 20 punten dus ). Cast het de hele tijd op die gek en zie hem sterven in 1 min. Jayyyy Masters met henches :D
85 damage per keer dat hij een spell gebruikt of attacked 25 seconde lang.... *AUW*

Wat ik me nou nog afvroeg, een warrior met Armour 80 + Armour 40 ( Physical resistance ) + Armour 40 Dolyak Signet + 16 Armour ( Shield ) + 5 Armour ( Sword ) + de -3 superior absorbtion rune . Zou dat genoeg zijn voor aaxtes?
Dat is 181 Armour + nog eventueel de -5 ( 20% chance ) op je shield en -3 van je rune.

Iemand wel eens getest?

[ Voor 17% gewijzigd door ZeroCode op 03-01-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ZeroCode schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:57:
[...]
Wat ik me nou nog afvroeg, een warrior met Armour 80 + Armour 40 ( Physical resistance ) + Armour 40 Dolyak Signet + 16 Armour ( Shield ) + 5 Armour ( Sword ) + de -3 superior absorbtion rune . Zou dat genoeg zijn voor aaxtes?
Dat is 181 Armour + nog eventueel de -5 ( 20% chance ) op je shield en -3 van je rune.

Iemand wel eens getest?
niet genoeg, wil je die dingen met warrior tanken zul je voor defensive stances moeten gaan.

lees ik even terug kom ik weer eens iets belachelijks tegen:
denyos schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:49:
|:( |:(

[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 03-01-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En wat zou er fout moeten zijn aan die reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

unfor schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:46:
[...]

niet genoeg, wil je die dingen met warrior tanken zul je voor defensive stances moeten gaan.

[...]

Het gaat niet om tanken maar ook afmaken :D Het is dus gewoon niet te doen solo die Aaxtes meer... :| of heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waar zitten die Aaxtes ergens (gwwiki vind niets op die term)? wil best poging wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

unfor schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:46:
[...]

[iets over secondary profs]

Belachelijk ? Zijn die smileys er voor omdat je zelf niet wist dat je je secondary prof bij verschillende npc's kan wijzigen ? Het is zelfs zo dat als je eenmaal je sec prof hebt gewijzigd, je gewoon kunt switchen vanuit het skills menu. Is erg handig voor de cap title. Hop, even naar de Temple of Balthazar, alle profs kopen en cappen maar :)

SinergyX >>> Het zijn Bladed Aatxes ;) En je vind ze alleen in de UW als ik het goed heb. Maar de interrupts zijn zo vervelend dat ik het opgegeven heb.

[ Voor 11% gewijzigd door KneoK op 03-01-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:50
SinergyX schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:09:
Waar zitten die Aaxtes ergens (gwwiki vind niets op die term)? wil best poging wagen ;)
vind je t gek dat t niet werkt :P moe je zoeken op aatxes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Schuld van ZeroCode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
KneoK schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:26:
[...]

Belachelijk ? Zijn die smileys er voor omdat je zelf niet wist dat je je secondary prof bij verschillende npc's kan wijzigen ? Het is zelfs zo dat als je eenmaal je sec prof hebt gewijzigd, je gewoon kunt switchen vanuit het skills menu. Is erg handig voor de cap title. Hop, even naar de Temple of Balthazar, alle profs kopen en cappen maar :)

SinergyX >>> Het zijn Bladed Aatxes ;) En je vind ze alleen in de UW als ik het goed heb. Maar de interrupts zijn zo vervelend dat ik het opgegeven heb.
nee, dat de poster aangeeft dat hij een domme keuze gemaakt heeft met zijn secondary.
echter is het meest domme wat je kunt doen monk nemen als secondary als je jezelf wilt healen, het is de grootste onzin om in healing te gaan speccen, aangezien elke primary prima selfhealing heeft, de dervish waarschijnlijk nog het beste.
Nou zal ik waarschijnlijk reakties hierop krijgen dat mending, healing breeze, healing hands etc andere onzin helemaal geweldig is als monk secondary..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ah, dat had ik even niet in de gaten. Ben het opzich nog eens best met je eens :) Als je net bezig bent met GW kan monk secondary heel aantrekkelijk zijn en voor je het weet loop je overal met Mending aan rond. Maar in mijn geval zeker kwam ik er op een gegeven moment achter dat de healing van de primary meestal wel afdoende is om normaal mee te questen en missies mee te voltooien. In het geval van mijn Ele solo ik zonder monk skills of zelfs monk als secondary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lezen is een vak. Hij zegt dat het slimmer was geweest, niet dat dom was een andere profession te kiezen. Dervish heeft enorm veel baat bij monk, van de professions die ik heb getest met mijn dervish de beste skillset als aanvulling (als was het maar voor mending touch). Dus de uitspraak klopt gewoon, het was misschien slimmer geweest, zeker als je van de andere professions nog geen goeie skills hebt.

Maarja, je had mijn monk post ook al flink afgezeken dus was te verwachten :P
|:( |:( |:(

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 03-01-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

unfor schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:18:
[...]

nee, dat de poster aangeeft dat hij een domme keuze gemaakt heeft met zijn secondary.
echter is het meest domme wat je kunt doen monk nemen als secondary als je jezelf wilt healen, het is de grootste onzin om in healing te gaan speccen, aangezien elke primary prima selfhealing heeft, de dervish waarschijnlijk nog het beste.
Nou zal ik waarschijnlijk reakties hierop krijgen dat mending, healing breeze, healing hands etc andere onzin helemaal geweldig is als monk secondary..
Op zich ben ik het wel met je eens dat een monk secondary om te healen helemaal niet nodig is, omdat zoals jij ook al stelt, iedere primary voldoende self-healing heeft. Ookal biedt de monk wel veel methoden om de ingekomen damage te beperken, wat je ook als healing zou kunnen zien. :)
Desondanks was je reactie misschien ietsje overdreven, omdat diegene die die reactie plaatste volgens mij nog niet zo 'bedreven' is in het spel als wij. ;) 'Newbies' ervaren logischerwijs een monk secondary als zeer aantrekkelijk dankzij die healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Monk als secondary is helemaal niet dom en echt geen keuze voor newbies. Als je een karakter door de PvE missies jaagt met alleen maar henchies en heroes in je team, dan is een monk als secondary een echte life saver en naar mijn mening de enige zinnige keuze.

Nee, inderdaad niet voor het healen van jezelf (al kan ook dat een klein beetje helpen), maar voor het oneindig kunnen ressen van dooie hench en heroes. Want ondanks alle verbeteringen, zijn ze af en toe toch nog behoorlijk lomp en lopen ze zo de dood in.

Heb je een warrior als second dan ben je rap klaar met je ene signet om een party member te ressen. Ik kies altijd voor monk als second voor mijn PvE karakters en dat heeft de missie al vele malen gered door de rebirth die ik bij had.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.