Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:19:
forum is aanwezig, al zijn er nog geen 8 actieve poster... Events heb ik al genoeg geprobeert te oganiseren, maar het blijft altijd bij die paar core leden, de rest schijnt zelf de announcement nooit te lezen, anders waren ze ooit wel op het forum geweest. eigenlijk is het niet meer dan een nauwelijks gebruikte chatroom geworden. vrees dus dat de leden hopeloos zijn, eigenlijk niet bereid om iets voor de guild te doen en die het geen probleem vinden als de guild opgeheven word
Idd, mergen met een andere guild. Dat kan natuurlijk met de GoT guild

of je kan op fora zoals die van Guru kijken of er potentiëel leuke guilds tussen zitten.
Ik zit er over te denken om uit mijn huidige guild te stappen. Ben er al eens uitgegaan en toch maar teruggekomen maar het valt me wat zwaar. Het zijn wel leuke mensen, maar mijn ex en haar nieuwe vriend (een officier, ze is nota bene op mijn advies bij de guild gegaan...) zitten er ook. En dat vind ik gewoon confronterend elke keer

Ben niet echt een PvP speler maar wil het af en toe nog wel eens proberen in RA. Dan maken ze meteen gehakt van me

dus hou ik me maar vooral bezig met wat rondquesten in PvE. Maar ach, heb in totaal 30 chars dus moet wel mijn aandacht een beetje verdelen
In PvE ben ik wel een niet onverdienstelijke monk trouwens ^^
Naja, na mijn verjaardag (oud&nieuw) ga ik eens voor mezelf de balans opmaken en nieuwe voornemens nemen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!