Het Grote Guild Wars Topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.648 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

unfor schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:04:en over rebirth, die fit je gewoon op 1 van je heroes toch..
Het ding is: npcs (of het nou hench of heroes zijn) willen wel eens erg stupide zijn en dood gaan op de meest lompe momenten. Jij als speler bent altijd nog stukken slimmer dan de slimste hench of hero (hoop ik toch) en weet wanneer je moet wegrennen uit een gevecht of een ander moet healen of whatever.

Het is niet dat je heroes een skill niet kunnen gebruiken, het is dat je grote kans loopt dat ze hem niet gebruiken als je 'm juist nodig hebt. Als je team bijna uitgeroeid is, dan krijgt een hero met rebirth het echt niet voorelkaar je team weer up and running te krijgen, omdat ie te lomp is om te begrijpen dat ie buiten de aggro range moet blijven of beter kan proberen te ressen ipv verder te vechten. Heroes en henchies zijn niet slim genoeg om je te redden als de nood echt hoog is.

Okay je kunt je hero daarin enigszins sturen en dat geeft iets meer hoop dan met henchies, maar dan nog ...

[ Voor 5% gewijzigd door Plekuz op 06-12-2006 23:46 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mijn heroes zijn beter dan ik... :'(

[ Voor 10% gewijzigd door CoRrRan op 07-12-2006 03:33 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik herken mij daar ook niet in hoor. Ik heb heel veel missies in Prophecies ook al gedaan als Ranger zonder secondary te gebruiken, en dan gewoon met henchmen :) Dat werkte toch echt wel hoor. En nu in Elona met hero's is het helemaal goed te doen.

Over de removal/healing van de hero-monks iig niets anders dan lof. Okay soms mogen ze iets eerder beginnen met rezzen maar over het algemeen doen ze het toch écht heel goed hoor. Daarnaast kun je hero's altijd nog sturen en je henchies ook zelfs (dmv flags). Ik kan nu gewoon uit een battle vluchten en m'n henchies krijg ik ook mee uit het gevecht :)

Probleem is nu alleen dat mobs aggressiever zijn, vooral op het moment dat je dreigt verslagen te worden. Ze hebben nu de neiging je langer dan gebruikelijk te volgen wat wegrennen uit een battle niet echt ten goede komt. Maar daar offer ik wel es een henchie voor op ;) Overigens werken minions ook heel goed voor dat doel.

Dus voor PvE bijna altijd monk secondary? Nee ik vind van niet.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Gisteren voor het eerst een duo UW geprobeert lol, ik gaing dood omdat ik spellbreaker blijkbaar niet gecast had en die nare dying nightmare had dus rend enchantments gedaan :) Werd ik vervolgens keihard voor n00b uitgemaakt lol en het raakte me wel whahahaah :') NOT...

Gewoon opnieuw proberen, ik wil gewoon 1 ecto hebben :D Heb er nu 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ZeroCode schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:17:
Gisteren voor het eerst een duo UW geprobeert lol, ik gaing dood omdat ik spellbreaker blijkbaar niet gecast had en die nare dying nightmare had dus rend enchantments gedaan :) Werd ik vervolgens keihard voor n00b uitgemaakt lol en het raakte me wel whahahaah :') NOT...
Ik kan me daar ook totaal niet aan ergeren. Ik lach ze altijd vriendelijk toe, en blijf heel netjes met af en toe scherpe opmerkingen. Maar nooit schelden zoals zij doen.
Daar worden ze alleen maar pissiger van :+ Dan is het meestal tijd om een nieuwe gelukkige op mijn ignore list te plaatsen :)

gister avond gebeurde dit mij nog :9

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 07-12-2006 10:25 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

wolkje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:24:
[...]

Ik kan me daar ook totaal niet aan ergeren. Ik lach ze altijd vriendelijk toe, en blijf heel netjes met af en toe scherpe opmerkingen. Maar nooit schelden zoals zij doen.
Daar worden ze alleen maar pissiger van :+ Dan is het meestal tijd om een nieuwe gelukkige op mijn ignore list te plaatsen :)

gister avond gebeurde dit mij nog :9
Ja het kan mij ook niet echt boeien... Maar ja ik moet het toch leren die UW smite run, ben nog nooit verder gekomen dan die *&^$%^ aaxtes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ZeroCode schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:28:
[...]

Ja het kan mij ook niet echt boeien... Maar ja ik moet het toch leren die UW smite run, ben nog nooit verder gekomen dan die *&^$%^ aaxtes :D
Welcome to the club 8) Naja met 8 mans parties heb ik in 'the old days' wel flink wat UW gedaan. Maar die duo dingen heb ik nog nooit gedaan eigenlijk. Heb er ook niet echt builds voor, plus ik ben ook niet echt een farmtype. Meer een party type om gewoon de hele UW schoon te vegen :9 Wat ik wel weer leuk vind is kistjes hunten al is dat natuurlijk niet zo lucratief.

Maar met die smite run kan ik je dus helaas niet helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren was ik in marketplace beetje spelen met builds, was er een monk die een lvl20 warrior zocht om zijn/haar prot-monk te testen. Uiteindelijk uurtje bezig geweest met geven van tips, testen en mobs te meppen. Kreeg als bedankje een 15^50 max dmg gold sword (req 9, 20% enchant) :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:45:
Gisteren was ik in marketplace beetje spelen met builds, was er een monk die een lvl20 warrior zocht om zijn/haar prot-monk te testen. Uiteindelijk uurtje bezig geweest met geven van tips, testen en mobs te meppen. Kreeg als bedankje een 15^50 max dmg gold sword (req 9, 20% enchant) :)
lol dat is nog wel eens een relaxte bedankje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo guildwar people,

Ik heb een tijdje wow gespeeld, maar ben er toch helemaal doorheen en wil nu wel is zien hoe guidlwars eigenlijk is. Ik zat er al aan te denken om Nightfall te gaan halen, maar zou daarvoor eerst wel is zien wat ik nou echt ga kopen. Reviews heb ik al gelezen en spreken me ook erg aan. Meer dan wow!:P. Nu is mijn vraag dus of iemand nog een trialkey voor liefst nightfall voor me heeft. Al mijn maten zijn niet van wow te slaan, dus hebben ook geen trialkey voor me.

Thanks alvast!

PM me maar als je er nog 1 kwijt wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De mijne heb ik gister verstuurd naar Helza, maar weet niet of hij em al heeft gebruikt/gelezen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:18:
Hallo guildwar people,

Ik heb een tijdje wow gespeeld, maar ben er toch helemaal doorheen en wil nu wel is zien hoe guidlwars eigenlijk is. Ik zat er al aan te denken om Nightfall te gaan halen, maar zou daarvoor eerst wel is zien wat ik nou echt ga kopen. Reviews heb ik al gelezen en spreken me ook erg aan. Meer dan wow!:P. Nu is mijn vraag dus of iemand nog een trialkey voor liefst nightfall voor me heeft. Al mijn maten zijn niet van wow te slaan, dus hebben ook geen trialkey voor me.

Thanks alvast!

PM me maar als je er nog 1 kwijt wilt
Je hebt hem in je mail, ik had er nog 1 gevonden :)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Balachmar er zouden meer mensen zoals jij op deze planeet zijn :)
Super gewoon _/-\o_

Update voor startpost:
Nu met plaatjes als headers
http://area51.gruntz.nl/startpost.ubb

[ Voor 34% gewijzigd door Badger op 07-12-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Badger schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:59:
Super gewoon _/-\o_

Update voor startpost:
Ach tja, of ik hem nu stof laat happen in mijn mailbox, of aan iemand anders geef...
Mensen kunnen beter Anet bedanken dat ze die dingen weggeven bij pre-orders enzo. Anders had ik ze ook niet weg kunnen geven :D
Maar bedankt voor het bedankje :P

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bij de een na laatste missieee :D
Binnenkort even mijn Forgotten Sword en mijn Primeval armor claimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29
Badger schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:59:
Super gewoon _/-\o_

Update voor startpost:
Zal als ik thuis kom de SP updaten, heb hier een super trage verbinding op het moment. Het werkt allemaal niet helemaal lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
  • Laatst online: 13-09 22:01
Ik ben nu een aantal weken prophecy aan het spelen, heb mijn eerste char level 20 (Elementalist) en ben met een andere char bezig (Warrior, lvl 15) maar het PvE begint nu wel erg saai te worden.

Met mijn Elementalist ben ik met missies gestopt ergens in het zuidelijke ijs gebied en ik vraag me ook af wat het voor zin heeft (buiten elite spells krijgen) om hiermee verder te gaan?

Het PvP deel is nu ook minder geworden omdat ik de laatste Arena's niet (goed) kan doen (met een pick up group), aangezien je vaak tegen guild groups moet en dat binnen 30 seconden verliest :).

Met andere woorden: Wat is er te doen als je level 20 bent?

ps. Weet iemand nog een leuke/vriendelijke (NL of niet NL) guild voor zowel PvP als PvE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elite cappen, farmen, build verbeteren, extensions erbij kopen (nightfall/factions) en daar verder gaan, titles halen, green farmen, mensen helpen, nieuwe build maken, enz enz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
SinergyX schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:50:
Elite cappen, farmen, build verbeteren, extensions erbij kopen (nightfall/factions) en daar verder gaan, titles halen, green farmen, mensen helpen, nieuwe build maken, enz enz :P
Wat zijn een aantal plekken om te farmen/green farmen in prophecies en in hoeverre is dat solo of met duo te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:11
Nou er zijn geloof ik meerdere plekken

Single
1. Elona's reach -> minotaurs
2. Talus Chute -> Trolls

Duo
1. Underworld
2. rest van de dungeons afhankelijk van de build

En zo zijn er nog een paar.

[ Voor 23% gewijzigd door Cardinal op 12-12-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Damn heb de laatste tijd geen tijd gehad om te gamen, alleen dit weekeind even.
Ik was wel helemaal uti de GW sfeer maar het zit weer helemaal in me!
Heb mn 15K afgemaakt en zwart geverfd (15K Pyromancer uit Proph, er is geen mooiere ele armor! niet in cantha en ook niet in Elona (die zijn allemaal zo naakt... niet echte armor).

Nog 1.5weekje werken en dan kan eindelijk verder met Nightfall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Droknar - Mountain trolls _/-\o_
Solo makkelijk te doen met 55monk of elke variant hierop.
Wammo kan dit ook, axe & vig.spirit, staat ergens een filmpje van op Youtube.

En er is geen warrior armor dat kan tippen aan de Droknar knight versie :D

@hieronder, de reden waarom ik alleen maar female chars maak :9 :>

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:P Sinds wanneer is dat verkeerd, of heb je een male char? :+

srry was een inkoppertje natuurlijk :D

[ Voor 9% gewijzigd door Steffy op 12-12-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

iemand enig idee waar ik Factions Collector's Edition nog kan krijgen en voor welke (voodelige) prijs ???

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ixl85 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:00:
Damn heb de laatste tijd geen tijd gehad om te gamen, alleen dit weekeind even.
Ik was wel helemaal uti de GW sfeer maar het zit weer helemaal in me!
Heb mn 15K afgemaakt en zwart geverfd (15K Pyromancer uit Proph, er is geen mooiere ele armor! niet in cantha en ook niet in Elona (die zijn allemaal zo naakt... niet echte armor).

Nog 1.5weekje werken en dan kan eindelijk verder met Nightfall
Smaken verschillen. Doe mij maar de Hydromancer 15K of de Canthan 15 K. Die zijn veel mooier. Ik heb trouwens wel een dame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

cardinal808 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:26:
Smaken verschillen. Doe mij maar de Hydromancer 15K of de Canthan 15 K. Die zijn veel mooier. Ik heb trouwens wel een dame. :)
Persoonlijk vind ik de standaard Luxon versie het mooiste, mits een beetje fatsoenlijk geverfd (ook female).

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:? Weet iemand hoe je het hele gebied van Gandara Fortress kunt exploren. Ik kan tijdens de missies die je er doet wel in het fort komen maar niet overal waardoor er kleine stukjes overblijven en die wil ik graag meenemen ivm met de title ;) Als je er gewoon naar toe gaat kun je er niet eens in, of ik doe iets verkeerd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Steffy schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:05:
[...]

:P Sinds wanneer is dat verkeerd, of heb je een male char? :+

srry was een inkoppertje natuurlijk :D
Nee is niet verkeerd, mn ele ziet er nm nice uit (dwz dat ze een vrouw is :p)
maar check dit:
Ik vind deze veel stoerder
Afbeeldingslocatie: http://gw.gamewikis.org/images/e/ed/Pyro15kF.jpg

dan deze:
Afbeeldingslocatie: http://gw.gamewikis.org/images/8/81/Armor_E_Sunspear_F_Undye_Full.jpg

Die vind ik te... te veel ofzo... weet nie...
Gaat te veel richting mesmer imho (Ik hou ik veel van mn mesmer hoor :+)

/edit
ik heb geen idee waarom maar 1 plaatje het steeds wil doen.. Lekker random :?

[ Voor 25% gewijzigd door ixl85 op 12-12-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:08:
:? Weet iemand hoe je het hele gebied van Gandara Fortress kunt exploren. Ik kan tijdens de missies die je er doet wel in het fort komen maar niet overal waardoor er kleine stukjes overblijven en die wil ik graag meenemen ivm met de title ;) Als je er gewoon naar toe gaat kun je er niet eens in, of ik doe iets verkeerd ofzo.
Er zijn twee quests waarbij je in dat fort komt. Eentje als je naar het vaste land gaat vanaf het start eiland en eentje later in het verhaal. Dat scheelt al een stuk en ik zal nu meteen ff proberen of je er daarna via één of andere weg er ook nog in kan komen (ik kan me bijna niet voorstellen dat het niet kan).

Even later ...

Nope, ik zie ook geen weg naar binnen buiten de quests om ... hmmm ... nou ja, wellicht kun je één van de quests een aantal keer herhalen en op die manier het hele gebied in kaart brengen.

[ Voor 12% gewijzigd door Plekuz op 12-12-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gandara moet je in totaal denk 2 of 3 keer doorlopen. Als eerste bij de missie Pogahn Passage, dan kun je verkleed rustig het fort explorren. eventueel kun je de 4e missie ook nog even nog een keer doen om te schrapen, vergeet ook die dingen die een eind de zee in steken niet. je ziet het wel niet op de map, maar het zou best kunnen dat je daar wat tienden haalt. Als laatste moet je vanuit Pogahn Passage gewoon de area in gaan met een party en het gewone land explorren. je kan dan idd niet het fort binnen komen, maar die moet je al hebben gehad na het bovenstaande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik blijf bij de 2e ingang een klein wazig stukje houden, denk 0,1% maar daar kun je dus niet bij komen. Er loopt wel een route langs de buitenmuur en bij de 2 uiteinden van het fort zit ook een deur maar die zit dicht dus je kunt daar niet langs lopen, ik hoopte dat het wel mogelijk was maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Goddamn.

Zet ik de img aan van GW, ga ik boodschappen doen... kom ik terug staat ie nog steeds op 1% met uncompressen...
Volgensmij is er iets vaut....
Kan nu niet verder testen want heb mn compu nodig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
Na wat oefenen ben ik druk aan t farmen geslagen :P, Minotaur's in Elona Reach (en af en toe Trolls in Talus Chute).
Ik gebruik een Earth spec met een Air knockback, anyway dit gaat allemaal wel goed maar de mobs rennen vaak weg en komen dan bijna niet meer terug (waardoor ze weer meer hp krijgen en t farmen langzaam gaat). Is er een manier om dit tegen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Ik farm minotaurs en trolls ook met mijn Ele. Gebruik vooral Earth voor armor en Fire voor schade. Ik neem meestal iets van Mark of Rodgort mee zodat je in het begin een grote groep tegelijk in de fik kan steken. Daarna een voor een de groepjes afwerken die om je heen staan.
En zorg dat je monsters buiten het groepje om je heen aanvalt met een staff. Dan komen ze weer terug. Als je goed timed kun je meestal 2 tot 3 groepen tegelijk raken met een direct AoE spell.

Heb bijna mijn 55necro klaar :) Moet alleen SS nog cappen. Dan eens zien of UW nog solo te doen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:07:

Heb bijna mijn 55necro klaar :) Moet alleen SS nog cappen. Dan eens zien of UW nog solo te doen is :D
Wat doe je dan tegen die uhh, rend enchangements? ...... Ja weet er niks van hoor, gokje.. Holy veil en dan met een wand doodmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xunlai Tournament House is open, heeft iemand eigelijk een id van welk team beter is, want ik speel enkel PvE ik heb geen id...

standaard staat er een lijst maar is deze ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:49

Vrijdag

De Zwarte

Na de update krijg ik de hele tijd error code 013 :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:01:
[...]

Wat doe je dan tegen die uhh, rend enchangements? ...... Ja weet er niks van hoor, gokje.. Holy veil en dan met een wand doodmaken?
He, ik heb 'm bijna klaar. Laat me nog even in de waan dat ik volgende week miljonair ben :P
Beetje moeilijke vragen stellen...

Nee, serieus, ik weet het nog niet. Ben overal een beetje info aan het verzamelen over solo UW, welke monsters ik absoluut uit de weg moet gaan, welke ik het eerst aan moet pakken, dat soort dingen.
Omdat ik SS nog niet gecapped heb doe ik gewoon nog geen lekkere damage. Gebruik nu nog een skill die n damage doet en als het monster meer hp dan ik heb dan recharged de skill meteen. Aangezien ik bijna altijd minder hp heb en de skill maar 5 energy kost kan ik die in ieder geval voor redelijke schade blijven spammen. Zo krijg ik de eerste 6 warriors bij Marketplace zonder moeite neer. Het duurt wel vreselijk lang, maar ik vind het wel fijner werken dan met mijn Ele, omdat die wat healing betreft helemaal afhankelijk is van zo veel mogelijk skill spam. Maar ja, zie met een Ele met in totaal bijna 190 armor maar eens voorbij een Aatxe te komen :D Zelfs als je dat zou verdubbelen lig ik met 1 klap dubbel...

Edit: ja hoor. Na de update ook bij mij niets anders dan 013...

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 13-12-2006 23:18 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Is er niemand die de volgende quote uit de laatste press release is opgevallen? ;)
Party Search — A brand new Party Search panel will be added to Guild Wars this December, which will allow players to more easily form groups. Casual and hard-core gamers alike will benefit from this new system, as it will make it easier for players to form parties for some of the tougher quests and missions in the game, find the last cog needed for a fearsome group that can tear through the PvP arenas, or just connect with old friends online to go explore the diverse Guild Wars world.

Reconnect After Disconnect — One of the most player-requested features comes to Guild Wars! If a player gets dropped from the game due to a connection problem, and that player can reconnect within ten minutes, the player's character will be relocated to the spot of disconnection. If the character was performing an action, such as casting a spell or auto-attacking a target, that character will complete the action as if still connected. If a player is in a group when disconnected, the other members of the party will be notified about the player's connection problems.
Ik dacht dat jullie dat allang gepost zouden hebben. Maar nog niet dus :+

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

wolkje schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:19:
Ik dacht dat jullie dat allang gepost zouden hebben. Maar nog niet dus :+
Hadden "we" ook willen doen, maar dan had jij niks meer te doen en dat vonden "we" zielig ... ;)

Verwijderd

Wat een vette aktie is dat. Reconnect after Disconnect. Nu maar kijken hoe het in de praktijk zal functioneren. Gister voordat we begonnen met GvG kreeg ik err 7. Gelukkig was het voor de battle, anders waren we mooi genaaid.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Weakling schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:20:
[...]

Hadden "we" ook willen doen, maar dan had jij niks meer te doen en dat vonden "we" zielig ... ;)
_/-\o_ Lolbroek :D

Ik vind het in elk geval een super goede ontwikkeling! Mijn router thuis wil nog wel es bokken onder torrent verkeer, en dus voor een fractie van een seconde mijn verbinding verbreken. GW is daar nooit echt blij mee geweest, maar het lijkt er dus op dat een redding nabij is 8)

Ben wel benieuwd hoe ze die Player Search-feature gaan implementeren? Gemakkelijker maken om party's te vormen, maar hoe? :) Heb werkelijk geen idee hoe dat eruit moet gaan zien eigenlijk. Misschien dat je kan browsen door 'open' party's ofzo en dus niet meer telkens mensen moet selecteren om uberhaupt een invite te kunnen sturen.
En dat je dan jezelf beschikbaar kunt stellen voor een party, of juist niet beschikbaar kunt maken en party's je dus niet 'vinden'. Das het enige wat ik kan bedenken, en dat idee staat me wel aan :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:18:
Wat een vette aktie is dat. Reconnect after Disconnect. Nu maar kijken hoe het in de praktijk zal functioneren. Gister voordat we begonnen met GvG kreeg ik err 7. Gelukkig was het voor de battle, anders waren we mooi genaaid.
Ik hoor verhalen dat dit mogelijk niet voor GvG zal gelden of dat dit voor GvG zal worden teruggedraaid gezien het onwenselijke situaties kan opleveren met het oog op de match. Grappige tactiek: bijna dood? stekker er uit trekken om na een korte periode weer vrolijk terug te zijn (eventueel met full health).

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 14-12-2006 12:33 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Bor de Wollef schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:31:
[...]

Ik hoor verhalen dat dit mogelijk niet voor GvG zal gelden of dat dit voor GvG zal worden teruggedraaid gezien het onwenselijke situaties kan opleveren met het oog op de match. Grappige tactiek: bijna dood? stekker er uit trekken om na een korte periode weer vrolijk terug te zijn (eventueel met full health).
ben benieuwd waar je zulke onzin hoort, natuurlijk komen reconnects in GvG.
A disconnected character is effectively just an AFK character. The character remains in-game for the full 10 minutes, and is vulnerable throughout that time. You can't avoid a death by faking a disconnect and reconnecting, and you can't try to ambush your opponent by faking a disconnect either.
Geschreven door Alex Weekes van Anet.
Een beetje gvg'er volgt http://www.guild-hall.net

• Bor
  • Nu online

Bor

unfor schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:38:
[...]

ben benieuwd waar je zulke onzin hoort, natuurlijk komen reconnects in GvG.
Waarom zou het onzin zijn. Ik bestempel geruchten als deze niet direct als onzin maar hou de mogelijkheid gewoon open. De tijd zal het leren. Anet heeft in het verleden wel vaker dingen anders gedaan (of helemaal niet) dan eerder aangegeven. Waar ik het heb gehoord? Ingame op meerdere plaatsen en van bekenden uit de game.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 14-12-2006 12:54 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik moet me toch gedeeltelijk achter unfor scharen, want ik kan me ook geen situatie indenken waarop het nuttig zou zijn de stekker er uit te trekken. Zoals gezegd blijf je gewoon in-game aanwezig, alleen dan gewoon stilstaand. Als je dan doodgemaakt wordt, en je komt terug ben je nog steeds even dood. Anders zouden ze hiermee een nieuwe vorm van rezzen gemaakt hebben. :)

Als het nu voordelen zou hebben, oké, maar die zie ik er niet in. Dus ik neem ook gewoon aan dat dit voor alle vormen van GW ingevoerd wordt.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat dit met het oog op missies is gedaan, zeker als de teammembers hiervan ook melding krijgen.. Ben je bijna aan het einde van een lange missie en je hebt een DC.. kan je fijn opnieuw beginnen. Aantal keer meegemaakt, krijg je toch wel een enorme pesthekel aan.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

SinergyX schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:22:
Denk dat dit met het oog op missies is gedaan, zeker als de teammembers hiervan ook melding krijgen.. Ben je bijna aan het einde van een lange missie en je hebt een DC.. kan je fijn opnieuw beginnen. Aantal keer meegemaakt, krijg je toch wel een enorme pesthekel aan.
Voor mijn gevoel is het juist ook voor PvP gedaan. Met name in grote internationale toernooien lijkt het me dat een d/c hier en daar nog wel eens voorkomt. Dat is in de huidige situatie heel sneu, want diegene heeft compleet geen kans meer om terug te komen. Daarnaast geldt voor de meeste teambuilds ook, dat zodra er een speler mist de effectiviteit van de build sterk afneemt.
Het zou dus prachtig zijn als die speler weer terug zou kunnen komen :)

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Is er ook al duidelijk wanneer deze fuctie er gaat komen want het klinkt inderdaad perfect.
Gisteren ook nog met een maat in FOW geweest net een beetje ver gekomen en hij krijgt een DC.

• Bor
  • Nu online

Bor

wolkje schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:19:
Ik moet me toch gedeeltelijk achter unfor scharen, want ik kan me ook geen situatie indenken waarop het nuttig zou zijn de stekker er uit te trekken.
Het is ook niet dat ik zeg dat het de absolute waarheid is oid. Ik heb echter genoeg van Anet gezien om er niet gelijk van uit te gaan dat geruchten zoals deze gelijk onzin zijn. Hoogstwaarschijnlijk geldt de disconnect oplossing ook voor GvG. We zien het vanzelf toch?

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dyoma schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:33:
Is er ook al duidelijk wanneer deze fuctie er gaat komen want het klinkt inderdaad perfect.
Gisteren ook nog met een maat in FOW geweest net een beetje ver gekomen en hij krijgt een DC.
In de press release wordt december genoemd. Dus als alles goed gaat, wordt dat dus een Merry Christmas :*)
Bor de Wollef schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:36:
Het is ook niet dat ik zeg dat het de absolute waarheid is oid. Ik heb echter genoeg van Anet gezien om er niet gelijk van uit te gaan dat geruchten zoals deze gelijk onzin zijn.
Mijn excuses, zo bedoelde ik het ook niet :) Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik het zeer waarschijnlijk acht dat het ook voor GvG ingevoerd wordt. Over geruchten en of deze waar zijn, weet ik verder niets ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Cloud op 14-12-2006 13:39 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

wolkje schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:28:
Ben wel benieuwd hoe ze die Player Search-feature gaan implementeren?
Ik ben ook wel benieuwd daarnaar. Het enige wat ik met een party samenstellen als probleem ervaar, is dat je soms langs alle districts van de diverse talen moet gaan om een party vol te krijgen. Verder kom ik er eigenlijk altijd wel met roepen wat ik in een party wil hebben bij missies en quests.

Okay, soms duurt het even, maar een party die binnen drie seconden samenkomt is meestal ook geen goede party. Ik vermoed dan ook dat het meer een handige feature voor PvP zal zijn. Alleen geen idee hoe.

Verwijderd

Weakling schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:45:
[...]

Okay, soms duurt het even, maar een party die binnen drie seconden samenkomt is meestal ook geen goede party. Ik vermoed dan ook dat het meer een handige feature voor PvP zal zijn. Alleen geen idee hoe.
PvP, lijkt me ook niet altijd even handig. In Team arena's werk je ook met stricte builds, nog wel sticter dan PvE, daar boeit het mij nooit zo als er één assasin bijkomt of een dervish.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:07:
PvP, lijkt me ook niet altijd even handig. In Team arena's werk je ook met stricte builds, nog wel sticter dan PvE, daar boeit het mij nooit zo als er één assasin bijkomt of een dervish.....
Dan is een player search om parties te vormen juist heel erg handig lijkt me. Zeker als je daarmee meteen zou kunnen zien wat voor rank en xp iemand heeft en welke skills om maar iets te noemen. Dan kun je nog gemakkelijker een stricte build samenstellen met een kleinere kans een "kat in een zak" erbij te hebben. Maar ja, of je dat allemaal kunt gaan zien weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand een id welke teams bij de betere horen in de winterfest tournament??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 02:27:
niemand een id welke teams bij de betere horen in de winterfest tournament??
zonder naar de ladder te kijken verwacht ik dat zeker QQ, iQ, eF weer hoog gaan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben tijdje bezig nu SS en Illusionary Weaponry te cappen voor diverse characters bij Talus Chute, maar wat is het beste tegen die Nightmares en hun retribution/holy wrath te doen? Zelfs ench-removers werken niet al te effectief, ze recasten de skills sneller dan dat mijn remover is recharged.

Melee krijg ik teveel feedback dmg, mijn 2 monks worden ook nonstop aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Heb gisteren SS gecapped en ik heb gewoon een groep henches meegenomen en ben via de trollcave naar de Nightmares gegaan. Daar gewoon continu 1 target aanvallen. Ik ben een aantal keer flink te grazen genomen, maar er zit een spawnpoint vlakblij. Ik ben gewoon net zolang doorgegaan totdat ik eindelijk ook de boss neer had.

Nu ik eindelijk SS heb denk ik dat mijn Ele haar beste farmtijd gehad heeft >:) Daar kon ik eigenlijk maar op een paar plaatsen wat mee doen (vooral Trolls en Minotaurs).
Mijn doel was om UW eens te gaan onderzoeken, maar nadat ik gisteren na 20 secs alweer in ToA stond denk ik dat ik toch eerst nog maar wat aan de timing ga doen :D Damn, wat een interrupts daar zeg. En ik mis nog een skill voor de UW build. Die kan ik alleen kopen in Yaks of Ember Light Camp, maar aangezien het een Canthan char is moet ik dus van LA helemaal terug naar Yaks of verder met de missies en bij Ember komen... Nou is teruglopen niet zo'n probleem, maar dat duuuuurt zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

KneoK schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:57:
Heb gisteren SS gecapped en ik heb gewoon een groep henches meegenomen en ben via de trollcave naar de Nightmares gegaan. Daar gewoon continu 1 target aanvallen. Ik ben een aantal keer flink te grazen genomen, maar er zit een spawnpoint vlakblij. Ik ben gewoon net zolang doorgegaan totdat ik eindelijk ook de boss neer had.

Nu ik eindelijk SS heb denk ik dat mijn Ele haar beste farmtijd gehad heeft >:) Daar kon ik eigenlijk maar op een paar plaatsen wat mee doen (vooral Trolls en Minotaurs).
Mijn doel was om UW eens te gaan onderzoeken, maar nadat ik gisteren na 20 secs alweer in ToA stond denk ik dat ik toch eerst nog maar wat aan de timing ga doen :D Damn, wat een interrupts daar zeg. En ik mis nog een skill voor de UW build. Die kan ik alleen kopen in Yaks of Ember Light Camp, maar aangezien het een Canthan char is moet ik dus van LA helemaal terug naar Yaks of verder met de missies en bij Ember komen... Nou is teruglopen niet zo'n probleem, maar dat duuuuurt zo lang.
Lol, ik voel je pijn. Ik moest met me cathan warrior "effe" physical resistance ophalen ( mesmer skill ) en die ligt nog verder dan yak's bend... My god, 4 uur lopen en rennen... Das niet leuk meer.

Ow en solo necro UW is bijna niet te doen meer, ik wens je succes. Ik heb het al opgegeven, teveel interrupts + dying nightmares en dan komen die fijne squids nog effe je energy pool drainen :D Succes...

Wat wel zou kunnen is een duo met een monk met spellbreaker.

[ Voor 9% gewijzigd door ZeroCode op 15-12-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat was die skillpack toch een opluchting toen ik die skills uit Amber en Yak's ook gewoon in Lion's Arch halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:32:
Wat was die skillpack toch een opluchting toen ik die skills uit Amber en Yak's ook gewoon in Lion's Arch halen :)
hmm geld dat voor elke skill of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

ZeroCode schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:24:
[...]

Lol, ik voel je pijn. Ik moest met me cathan warrior "effe" physical resistance ophalen ( mesmer skill ) en die ligt nog verder dan yak's bend... My god, 4 uur lopen en rennen... Das niet leuk meer.

Ow en solo necro UW is bijna niet te doen meer, ik wens je succes. Ik heb het al opgegeven, teveel interrupts + dying nightmares en dan komen die fijne squids nog effe je energy pool drainen :D Succes...

Wat wel zou kunnen is een duo met een monk met spellbreaker.
Heb UW dan ook maar opgegeven :) FoW kom ik al een eind verder, moet alleen echt de Mesmers ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ZeroCode schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:56:
[...]

hmm geld dat voor elke skill of?
Elke (non-elite)skill uit prophecies, per profession (9 euro) of alles (34 euro dacht ik).
Factions nooit genomen, je bent vrij snel in Kaineng center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Skills kun je ook gewoon bij een priest of balthazar unlocken. Ze zijn dan bij elke skilltrainer van de campagne waar de skill van is te krijgen. Kost je 1000 Balthazar faction. Dit geldt niet voor Elite skills, die moet je altijd bij een boss cappen (tenzij je ze alleen in pvp wil gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
KneoK schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:57:

unlock skills bij de priest of balthazar, of koop ze op een ander char zodat je ze unlocked hebt, nu kun je ze bij elke trader in tyria kopen.
edit: lees de post hierboven dus net ff wat telaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En de tip om snel die balth.punten te halen: Doe de tutorial van PvP, tot de laatste missie en ga eruit. Opnieuw en binnen 3x heb je je 1000 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjeee, handig :).
Had nog wat skills nodig, maar out of faction, komt mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
sunoke schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:22:
Skills kun je ook gewoon bij een priest of balthazar unlocken. Ze zijn dan bij elke skilltrainer van de campagne waar de skill van is te krijgen. Kost je 1000 Balthazar faction. Dit geldt niet voor Elite skills, die moet je altijd bij een boss cappen (tenzij je ze alleen in pvp wil gebruiken).
Als je een skill met PvP faction unlocked dan kun je ze toch alleen voor PvP gebruiken en niet in PvE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ook in PvE, moet em alleen nog kopen. (hij krijgt status 'unlocked')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor als iemand nog een trial key wilt voor Nightfall:

7RR61-84B3M-J3N94-GDB6M-NRBH2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
Ik heb ook nog een trial key voor nightfall.

edit: geen keys meer over om weg te geven.

[ Voor 40% gewijzigd door SoundWave729 op 19-12-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

sunoke schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:22:
Dat ik hier niet eerder aan gedacht heb zeg :X Zo heb ik al talloze skills bij Balthazar unlocked om ze gewoon te kunnen kopen bij de skilltraders (tsja, je moet wat met je bonus-skill-key bij de SE)...
Eens kijken of ik nog genoeg faction heb om de skill aan te schaffen.

Bedankt voor de tip in ieder geval, Unfor ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

KneoK schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:04:
[...]

Heb UW dan ook maar opgegeven :) FoW kom ik al een eind verder, moet alleen echt de Mesmers ontwijken.
Je moet gewoon altijd als eerste PS casten, daarna HB en daarna nog een coverspell, iets van guardian ofzo... Die word geshattered, maar dat maakt niet uit. Paar seconde later valt die mesmer dood neer door de Insidious Parasite + SS.... Easy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer een tijd geleden dat ik dit gespeeld heb...

Is lvl20 nog steeds de cap? Is er nog steeds geen NL server tussen al die franse, engelse, duitse, etc. servers?

Mvgr,
Anthony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wat is er eigenlijk met FH gebeurt? Ik zie jullie nooit meer op observer en toen ik zo net op de ladder keek schrok ik: tag not found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:30:
En de tip om snel die balth.punten te halen: Doe de tutorial van PvP, tot de laatste missie en ga eruit. Opnieuw en binnen 3x heb je je 1000 punten :)
Dat is handy, deze tip ga ik zeker gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Met die training kun je per dag 2000 faction binnen halen, dit kan in iets meer dan 2 keer als je bij de laatste training alle 4 vijanden 1 keer doodmaakt en daarna map travelt (de tijd niet laten aflopen dus).

Dit kun je dus 1 keer per 24 uur doen.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:44:
Alweer een tijd geleden dat ik dit gespeeld heb...

Is lvl20 nog steeds de cap? Is er nog steeds geen NL server tussen al die franse, engelse, duitse, etc. servers?

Mvgr,
Anthony
Niet groeten... (why? read the faq)
Anyway
Ja level is nog steeds 20, rede: in dit mooie spel gaat het niet om levels maar om skills (zowel je playskills als je character skills)
En er is gelukkig geen nederlands district.
Waarom zou je mensen nog meer gaan opsplitsen?
Ik wil juist 1 europees district! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:24:
Ik wil juist 1 europees district! :)
Eensch ... hoewel ik niet weet hoe er dan omgegaan moet worden met al die talen doorelkaar, want dat vond ik in het begin van GW toen het nog 1 europese server was wel een heel groot nadeel.

Oh ja, en waarom heeft Anet nu wel de poolse taal erin gestopt? Zitten daar zoveel meer spelers dan in nederland soms? Kan het me nauwelijks voorstellen. Nah ja, nederlandse taal in een spel vind ik sowieso suf, dus van mij hoeft het eigenlijk ook niet en een eigen district al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 16:59

-d-

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:44:Is lvl20 nog steeds de cap? Is er nog steeds geen NL server tussen al die franse, engelse, duitse, etc. servers?
Ja, LV20 is en blijft de cap - geen Nederlandse servers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Weakling schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:26:
[...]
Oh ja, en waarom heeft Anet nu wel de poolse taal erin gestopt? Zitten daar zoveel meer spelers dan in nederland soms? Kan het me nauwelijks voorstellen. Nah ja, nederlandse taal in een spel vind ik sowieso suf, dus van mij hoeft het eigenlijk ook niet en een eigen district al helemaal niet.
Waarschijnlijk omdat wij bijna van nature engels kunnen? Ik vind het fijn dat ik op een engelstalige server zit, niet constant het duitse gezwets aan mijn kop. Ik hoef geen nederlandse server, ten eerste is het niet zo lekker druk in de steden daarnaast worden ook voor missies het moeilijk om mensen te vinden en ik speel graag met andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, wij nederlanders worden nou eenmaal als meertalig beschouwd. overigens, ik zou op school lang niet zo redelijk zijn in engels als ik geen games in het engels had gespeeld.

Districten mogen van mij ook wel weer samen, nu kun je vaak geen party vinden omdat de monks in de franse, de necro's in de duitse en jij in de engelse districts zit. als alles nou gewoon bij elkaar werd gegooid en engels verplicht werd in het eerste district, zou het wat mij betreft goed zijn. Miste gister ook niet voor de eerste keer een mogelijkheid tot een persoonlijke announcement, ben nu weer vergeten wat k gister wilde dat ik nu nog zou weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Volgens mij zijn er alleen servers van talen waarvan de taal ook ingame ondersteund wordt.

Hier alleen al om zou ik geen NL server willen.

Ik zie mezelf geen skill gebruiken die "Voor geweldige gerechtigheid" heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:53:
Districten mogen van mij ook wel weer samen, nu kun je vaak geen party vinden omdat de monks in de franse, de necro's in de duitse en jij in de engelse districts zit.
Ik neem aan (hoop) dat dít dus een van de zaken is die opgelost wordt met de Party Search die toegevoegd gaat worden deze maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Jacman schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:17:
Met die training kun je per dag 2000 faction binnen halen, dit kan in iets meer dan 2 keer als je bij de laatste training alle 4 vijanden 1 keer doodmaakt en daarna map travelt (de tijd niet laten aflopen dus).

Dit kun je dus 1 keer per 24 uur doen.
Ik snap het even niet, waar naartoe map travelen? Je doet toch aan een training? Je bedoelt niet afmaken die training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

ZeroCode schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:06:
[...]

Ik snap het even niet, waar naartoe map travelen? Je doet toch aan een training? Je bedoelt niet afmaken die training?
precies, voordat bij de laatste training (de killcount training) de tijd afloopt, druk je op 'M' en ga je gauw terug naar de great temple of Balthazar. Je kan nu gelijk met jezelfde karakter met de training overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
wolkje schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:59:
[...]
Ik neem aan (hoop) dat dít dus een van de zaken is die opgelost wordt met de Party Search die toegevoegd gaat worden deze maand :)
Ik heb de andere functionaliteiten gisteren erg gemist, gisteren werd ik 2 minuten voor het einde van Elona's reach gedisconnect (Demon had DHCP problemen). Jammer genoeg kan ik de missie vandaag weer overnieuw doen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkje schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:59:
[...]

hoop niet dat deze functie het zoeken van een goede party gaat bemoeilijken. Met zo een functie zal er toch iets minder contact zijn met potentiele partyleden. En het speelt toch een stuk pretiger met, om het even zo ongelukkig uit te drukken, intelligentere spelers. En heus niet alleen omdat de missie dan makelijker verloopt, gewoon het contact alleen al is een verademing als je net 5 keer diezelfde missie met wat 'minder-goede' spelers hebt gedaan en al heel snel weer terug in het begin was. doordat je minder contact hebt zal je toch minder snel de juiste mensen voor je party er uit kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:27:
[...]

hoop niet dat deze functie het zoeken van een goede party gaat bemoeilijken. Met zo een functie zal er toch iets minder contact zijn met potentiele partyleden. En het speelt toch een stuk pretiger met, om het even zo ongelukkig uit te drukken, intelligentere spelers. En heus niet alleen omdat de missie dan makelijker verloopt, gewoon het contact alleen al is een verademing als je net 5 keer diezelfde missie met wat 'minder-goede' spelers hebt gedaan en al heel snel weer terug in het begin was. doordat je minder contact hebt zal je toch minder snel de juiste mensen voor je party er uit kunnen halen
Dat ben ik niet echt met je eens. Meestal begint het contact met spelers toch pas als iemand al in de party zit namelijk. Tot dat moment is het een kwestie van inviten en invited worden. :) Tenzij je echt actief op mensen hun reacties in de 'All'-channel let.
Player Search zou er echter wel voor kunnen zorgen dat je je party wat sneller vol krijgt. Mochten er dan nog een paar idioten tussen zitten, dan kun je die net als vanouds er nog steeds uit schoppen. :)

Het is eerder een uitbreiding op, dan een vervanging van, het huidige systeem denk ik. Maargoed dit blijven allemaal speculaties, aangezien we nog steeds niet weten wat Player Search precies inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Gisteren die bastard van een Shiro afgemaakt :) Voor iedereen die hem nog moet mollen, neem Spoil Victor mee, maakt niet uit wat je als Primairy bent, zolang je Spoil Victor meeneemt en Blood Magic op 20 zet is hij binnen 2 min dood.

Liepen we die zaal door daarna zag ik 15K armour en ik dacht: Ahhhh die koop ik strax wel, eerst even wat skills cappen ergens anders. Kun je daar dus niet meer naartoe mappen hahaha, das fijn :D Nou ja weer effe Shiro mollen dan met henchies... Eitje...

Nu Factions effe leegfarmen op greens + alle warrior Elites cappen behalve de Hammer skills en dan ga ik maar eens beginnen aan Nightfall. Die ligt al een paar weken op me bureau te verstoffen. Maar voordat ik alle elites heb ben ik denk ik wel 2 weken verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe wil je Blood Magic op 20 krijgen? :P 16 is max met 12+3+1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:53:
Het maximum zonder +1 (20%) of blessings (als die er al zijn) is 18. 12+1+3 = 16, dan nog Awaken the Blood casten, en je komt op 18.

Maar hij zal wel bedoelen dat je er 97 attribute punten aan moet spenderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:53:
Awaken the blood +2 voor 30 seconden maakt 18, maar nog geen 20.

edit: ^^^^^ with stupid :P

[ Voor 5% gewijzigd door Cardinal op 19-12-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Awaken the blood vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

sunoke schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:18:
[...]

Het maximum zonder +1 (20%) of blessings (als die er al zijn) is 18. 12+1+3 = 16, dan nog Awaken the Blood casten, en je komt op 18.

Maar hij zal wel bedoelen dat je er 97 attribute punten aan moet spenderen
97 attrib points idd :) was toch wel erg voor de hand liggend toch? Zodat hij op 12 staat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Gisteren *eindelijk* 100% exploration of Tyria gehaald. Dat is echt een b*tch als je de arena's allemaal mist. zal binnenkort ergens een full map neerzetten op verschillende resoluties voor de mensen die er belangstelling voor hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wat codes beschikbaar waarmee je voor korte tijd verschillende Guild Wars games kan spelen. Aangezien ik niemand ken die er geïnteresseerd in is, vond ik het wel makkelijk om mensen hier te vragen of ze er nog gebruik van willen maken. Dan worden ze tenminste nog gebruikt. Ik heb de volgende codes:

- 2x een code waarmee je zowel Guild Wars Prophecies als Guild Wars Factions kan spelen voor maximaal 10 uur of 14 dagen (het ligt eraan welk limiet je als eerst bereikt).
- 2x een code waarmee je Guild Wars Nightfall kan spelen voor maximaal 10 uur of 14 dagen.

Degenen die geïnteresseerd zijn kunnen mij even een Message sturen met hun motivatie voor het gebruiken van de codes. Het liefst stuur ik de codes naar 4 verschillende personen. Voor degenen die het spel nog niet hebben, kan de client op www.guildwars.com gedownload worden, waar je dan de codes kan invullen en aan de slag kunt met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Jacman schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:10:
precies, voordat bij de laatste training (de killcount training) de tijd afloopt, druk je op 'M' en ga je gauw terug naar de great temple of Balthazar. Je kan nu gelijk met jezelfde karakter met de training overnieuw beginnen.
Dat hoeft helemaal niet. Als je killcount afmaakt kun je ook gewoon weer met de training beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb even een off-topic vraagje. Ik zoek nog een surprise cadeautje tussen de 20 en 30 euri en de persoon waar het voor is die speelt veel Guild Wars. Hij heeft deze delen al:

- Guild Wars Special Edition;
- Guild Wars Factions;
- Guild Wars Nightfall.

Nu heb ik zelf ook al flink zitten zoeken maar ik kon vrij weinig vinden. Ik heb al wel gelezen hier op GoT en elders dat je extra slots kan kopen voor characters. Maar buiten dat krijg ik niets gevonden ;( dus ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:02:
Hey ik heb even een off-topic vraagje. Ik zoek nog een surprise cadeautje tussen de 20 en 30 euri en de persoon waar het voor is die speelt veel Guild Wars. Hij heeft deze delen al:

- Guild Wars Special Edition;
- Guild Wars Factions;
- Guild Wars Nightfall.

Nu heb ik zelf ook al flink zitten zoeken maar ik kon vrij weinig vinden. Ik heb al wel gelezen hier op GoT en elders dat je extra slots kan kopen voor characters. Maar buiten dat krijg ik niets gevonden ;( dus ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen.
Wat dacht je van een startegy guide?
Zien er erg leuk uit.
Kosten rond de 20 euro
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.