Het Grote Guild Wars Topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.645 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens een leuke class om mee te beginnen als "noob". Ik voel me altijd erg aangetrokken tot ranger of assasin.

Ben nu via de Guildwars downloader het spel aan het binnenhalen. Welke versie haal ik binnen en hoe groot is die?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als speler die toch al enige ervaring heeft met dit genre lijkt Nightfall me het leukste voor je om mee te beginnen. In het eerste deel duurt alles denk net iets te lang voor iemand die al grotendeels weet wat zo een spel inhoud. Als je echter vanaf 0 wil beginnen, moet je zeker deel 1 kopen (Prophecies)

Zowel in Nf als Ph is het niet mogelijk om een Assasin aan te maken, dus dat zou uitkomen op een ranger. Nou vind ik zelf een assasin überhaupt niets om mee te starten vanwege de vooroordelen die veel mensen hebben over assasins. En ranger is juist een makkelijke profession om mee te beginnen, je kunt haast niet een verkeerde build hebben, maar toch zijn er moeilijkere en speciale builds voor gevoorderden.

Bij gw heb je altijd de nieuwste versie. Het spel checkt voordat het opstart eerst of er belangrijke updates zijn en download deze automatisch. Hoe groot die is weet ik niet, al zal dr wel aardig wat gedownload moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info, dat word dus een ranger :)
Nu nog een trial key verkrijgen, want voor ik het koop wil ik hem toch echt even uitproberen.

Groeten

p.s. Hij is inderdaad flink aan het downloaden

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:56:
Bedankt voor de info, dat word dus een ranger :)
Nu nog een trial key verkrijgen, want voor ik het koop wil ik hem toch echt even uitproberen.

Groeten

p.s. Hij is inderdaad flink aan het downloaden
Heb ik net gister mijn key weggegeven 8)7

B) Ooh verder, heeft iemand enig idee om sneller geld bij mekaar te kunnen krijgen met een simpele build, ik ben nou met Vermin farm bezig geweest die me is aangeraden als opvolger van die troll farm bij droks die ik vaak deed. Opzich levert het wel .. wat.. op, maar het gaat heel langzaam, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mss kan ik er nog eentje versieren bij een guildie. welke zou je willen, Nightfall of Prophecies/Factions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:59:
mss kan ik er nog eentje versieren bij een guildie. welke zou je willen, Nightfall of Prophecies/Factions?
Welke zou je aanraden. Ik ben niet onbekend met MMORPG. Ben dus geen beginner denk ik. Ik vind het altijd wel leuk om met anderen te spelen. Stukje PVP kan ik ook wel waarderen.
Nightfall is de laatste toch? Zitten er nog nadelen aan om daarmee te beginnen.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ook dat je een roleplaying of een PVP only character kan maken. kan je met een roleplaying char ook gelijk al PVP doen? En kan je met een PVP only character ook gewoon questen?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:22:
ik ben nu bezig met een hoop spullen te kopen om mn ele ff goed uit te rusten, maar voordat ik een hoop geld weggooi, wil ik het toch even weten: Kan je op een collectors of bij een Weaponsmith gekochte item die al vol zit met inscriptions etc, een inscription vervangen? Uiteraard weet ik dat deze dingen neit te salvagen zijn, maar upgraden kan mss wel. Ook ben ik me ervan bewust dat in Nf de meeste items al zonder upgrades verkocht worden, maar ik was van plan mijn item in Factions te halen. iemand een idee of dit kan?
Gewoon proberen ? Koop een hele goedkope inscription en probeer 'm toe te passen. Je ziet vanzelf dat het niet gaat ;) Je verpest er je wapen of inscription niet mee hoor. Als het niet werkt heb je gewoon je wapen en inscription nog zoals ze waren. Hetzelfde als proberen een Wa rune op een Mo armor te plaatsen.

Wel geinig dat er nu ook inscribable copies zijn van Prophecies wapens. Heb nu een perfect req 9. Fiery Dragon Sword. Werd te koop aangeboden met een +19%<50 voor een leuk bedrag. Bij verkoop liet 'ie ook een 15^50 inscription zien en heb zwaard + inscription voor een leuk bedrag kunnen kopen.
Nou zat ik te denken. Het is alweer een tijd geleden dat mijn warrior voor het laatst met een FDS rondliep en weet ook vrij weinig meer over de mods. Als ik een sundering mod toepas, heb ik dan een Sundering Fiery Dragon Sword of houd ik dan een Sundering Dragon Sword over ? Oftewel, is de Fiery van een FDS permanent ? Dit vind ik namelijk een iets groter risico om achter te komen dan even proberen een inscription te vervangen :)

Overigens eergisteren voor het eerst gescamd. Iemand biedt 8k voor zwarte en witte dye. Ik denk, da's veel voor wit. Bij traden zie ik 6k zien. Normale prijs, dus waarom niet en druk op accept.
Toen zat ik nog eens in mijn inventory te kijken en dacht, hmmm... Volgens mij had ik meer centjes. En ja hoor, terugkijken in de chatlog "You have traded white dye", zonder bedrag ernaast...
Nog gevraagd of 'ie misschien de moeite zou willen nemen om uit te leggen waarom ik 'm net een gratis dye gegeven heb, maar had al in de gaten dat ik besodemieterd was dus was het niet zo heel raar dat 'ie niet reageerde.
Die lul heeft nog zeker 2 uur op ToA geprobeerd andere mensen op te lichten door dyes en shards/ecto's te kopen voor nop. Zo nu en dan zag je weer eens een persoon schreeuwen dat 'ie opgelicht is door dezelfde persoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:20:
Ik las ook dat je een roleplaying of een PVP only character kan maken. kan je met een roleplaying char ook gelijk al PVP doen?
Ja. Er zijn zelfs speciale PvP arenas voor mensen onder lvl10.
En kan je met een PVP only character ook gewoon questen?
Nee.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:57:
Wat is trouwens een leuke class om mee te beginnen als "noob". Ik voel me altijd erg aangetrokken tot ranger of assasin.

Ben nu via de Guildwars downloader het spel aan het binnenhalen. Welke versie haal ik binnen en hoe groot is die?

Groeten
ALs beginner zou ik dan maar voor Ranger gaan, Assassin is een Class die door de grote meerderheid van de spelers niet als serieus wordt genomen en een party vinden is zo goed als onmogelijk. Dat komt omdat veel warrior assassin zijn geworden en niet met de class om kunnen gaan, heel vaak dood gaan, en over het algemeen spelen assassins gewoon slecht. Dus als je een beetje in party's wilt komen zou ik maar voor de Ranger gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een roleplaying ranger dus. Bedankt voor de informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn naam is Vixen Swift ingame. Voeg me maar toe als iemand me een beetje op weg wil helpen. Ik heb net een key ontvangen. Heb al even de tut gedaan. Redelijk lage leercurve denk ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:34:
[...]

Overigens eergisteren voor het eerst gescamd. Iemand biedt 8k voor zwarte en witte dye. Ik denk, da's veel voor wit. Bij traden zie ik 6k zien. Normale prijs, dus waarom niet en druk op accept.
Toen zat ik nog eens in mijn inventory te kijken en dacht, hmmm... Volgens mij had ik meer centjes. En ja hoor, terugkijken in de chatlog "You have traded white dye", zonder bedrag ernaast...
Nog gevraagd of 'ie misschien de moeite zou willen nemen om uit te leggen waarom ik 'm net een gratis dye gegeven heb, maar had al in de gaten dat ik besodemieterd was dus was het niet zo heel raar dat 'ie niet reageerde.
Die lul heeft nog zeker 2 uur op ToA geprobeerd andere mensen op te lichten door dyes en shards/ecto's te kopen voor nop. Zo nu en dan zag je weer eens een persoon schreeuwen dat 'ie opgelicht is door dezelfde persoon...
Heeft hij dan een tooltje ofzo, of heb je gewoon niet goed gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel gebruikte truc om aan mensen te komen die je kunt scammen: gebruik maken van de hebzucht van mensen. Ik had hetzelfde, d8 ooit eens, he, die is dom, die geeft veel te veel, en t was uiteindelijk veel en veels te weinig. Een van de redenen waarom ik bijna alles aan merchant verkoop, die scammen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:22:
veel gebruikte truc om aan mensen te komen die je kunt scammen: gebruik maken van de hebzucht van mensen. Ik had hetzelfde, d8 ooit eens, he, die is dom, die geeft veel te veel, en t was uiteindelijk veel en veels te weinig. Een van de redenen waarom ik bijna alles aan merchant verkoop, die scammen niet
Maar nu snap ik nog steeds de truc niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er is geen truc ;) Als iemand zijn item wijzigt zie je dit vrij groot op scherm. Maar ik dacht dat het te maken heeft met wie als eerste 'offered'. Gooit hij meteen geld erin, daarna jij je Dye, kan hij zijn offer aanpassen (naar dus lomp laag bedrag). Meteen accept en je let niet op -> scammed :)

oftewel, goed opletten.

Heroes + henchmen FTW! :P
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/1299945996master.JPG
2x Hero Monk
1x Hero MM
Hench: fighter, archter, mesmer, earch ele.
Ikzelf als Dervish/monk (met avatar of balth).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:05:
[...]

Heeft hij dan een tooltje ofzo, of heb je gewoon niet goed gekeken?
Geen idee, Op het moment dat ik keek stond er 6 platinum ingevuld en op het moment dat mijn pijltje het accept knopje had bereikt is het bedrag waarschijnlijk aangepast...

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 19-11-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah ik zag wat SinergyX zei nu. Ik weet voortaan dat ik erop moet letten, maar eigenlijk doe ik dat altijd al. Ben nog nooit gescammed, wel vaak bijna, maar ik zei er altijd iets van. He - he - he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een nightfall trial zodat ik even samen met een vriend kan spelen? We gaan beiden het spel morgen kopen maar willen vannacht nog met zn 2 spelen.

Bedankt
Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:01:
Aah ik zag wat SinergyX zei nu. Ik weet voortaan dat ik erop moet letten, maar eigenlijk doe ik dat altijd al. Ben nog nooit gescammed, wel vaak bijna, maar ik zei er altijd iets van. He - he - he ;).
Momentje van onoplettendheid. Druk aan het ouwehoeren en terloops even wat verkopen... Dan heb je de pech dat het voor een redelijk bedrag is. Maar goed, het heeft me geen geld gekost in ieder geval omdat het een lucky drop was...
Later nog twee shards verkocht die ik heb mogen ontvangen dus heb toch nog iets kunnen verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels nightfall uitgespeeld

100% elona explored :)
18/20 op master moet nundu bay en de hidden city, maar dit zijn vrij makkelijke missies en nog een paar quests en dan heb ik alles met mijn dervish gedaan.

De missies bijna alles direct de 1e keer op master en dit grotendeels met 2 man en 6 heroes.
De een na laatste missie met shiro hmm direct op master door deze missie met de bonus te doen wordt hij zelfs makkelijker.

Enige quests die echt moelijk zijn.

Battle of Turai's Procession gehaald
Breaking the Broken gehaald
The Troubled Keeper nog niet gehaald maar deze moet je met mensen ipv heroes/hech doen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ik ben toch heel benieuwd of je hiervoor nog tips hebt, want ik snap er niks meer van. Als ik vergelijk met de map die bij de CE zit, dan liggen alle stukjes land open van randje tot randje. Alleen die van de remains challenge missie (dynastic nogiets) heb ik nog niet helemaal. Maar toch blijf ik steken op 85% explored. Laat de map (M) soms meer zien dan wat al meetelt voor de explored titel? Ik word er een beetje kriegel van in ieder geval dat ik niet verder kom ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:49:
[...]

Ik ben toch heel benieuwd of je hiervoor nog tips hebt, want ik snap er niks meer van. Als ik vergelijk met de map die bij de CE zit, dan liggen alle stukjes land open van randje tot randje. Alleen die van de remains challenge missie (dynastic nogiets) heb ik nog niet helemaal. Maar toch blijf ik steken op 85% explored. Laat de map (M) soms meer zien dan wat al meetelt voor de explored titel? Ik word er een beetje kriegel van in ieder geval dat ik niet verder kom ...
Uit ervaring weet ik dat het klopt dat de map soms meer laat zien, ik heb wel eens ge-experimenteerd daarmee met een Paragon - die alweer verwijderd is - in Elona. Ik liep dan door heel de Plains of Jarin de kaart vol. En de tweede keer zorgde ik dat bijna alles met rode stipjes bedekt was, dit scheelde mij toch 0,2 %. Hier uit blijkt dat ik met mijn 40% eigenlijk misschien al 45% had kunnen hebben als ik werkelijk alles gelopen had. (Ik ben nog niet eens in Vabbi ;), ben meteen voor exploration gegaag. Tot op zekere hoogte dan.)

En verder to Kneok, tja, dan heb je nog "geluk" gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Een tip die misschien al eerder langsgekomen is:
Ik was het wachten op decompressie tussen de levels door beu, dus ik heb met de opstartoptie gw.exe -image alles alvast uitgepakt. Je gw.dat wordt dan bijna 5GB, maar je hoeft niet meer te wachten. Het uitpakken duurt wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat hangt natuurlijk van je PC af. Ik merk niet eens dat er iets uitgepakt word. Na het downloaden is het dan ook direct al klaar.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metalant schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:01:
Een tip die misschien al eerder langsgekomen is:
Ik was het wachten op decompressie tussen de levels door beu, dus ik heb met de opstartoptie gw.exe -image alles alvast uitgepakt. Je gw.dat wordt dan bijna 5GB, maar je hoeft niet meer te wachten. Het uitpakken duurt wel lang.
Als ik -image toevoeg zegt ie dat het doel onbekend is. Hoe en waar moet ik dit precies toevoegen. Heb dit probleem al eens vaker gehad. Vroeger ging dit altijd goed. Draai winXP

Mn auto gewoon naar de klote vandaag, dat word dus nog geen guildwars kopen haha. Iemand nog een trial ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

achter de " typen.

dus
"c:\program files\guild wars\gw.exe" -image

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:49:
[...]

check dit topic http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10051772

Heb zelf direct in het begin alles geexplored, maar had geen 100% dus af en toe door lagg of iets anders mis je stukjes. Voor de zekerheid kan je daarom gebieden het beste 2 keer exploren en goed wallhugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:58:
achter de " typen.

dus
"c:\program files\guild wars\gw.exe" -image
60k files decompressen duurt wel even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet je ook doen bijvoorbeeld s'nachts of wanneer je niets te doen hebt :P
Ik heb het zelf niet gedaan, 80% van de files zijn van plaatsen waar ik toch nooit kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:42:
[...]

60k files decompressen duurt wel even :D
Decompressen doet hij hier on the fly (ofwel merk je niets van tijdens het downloaden) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:50:
[...]

Decompressen doet hij hier on the fly (ofwel merk je niets van tijdens het downloaden) :?
Ik heb toch een redelijk snelle computer. Dual core 2.0 maar het duurt echt lang. Misschien komt dat doordat ik de gedownloadde versie heb en gewoon erg veel moet decompressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:10:
[...]

Ik heb toch een redelijk snelle computer. Dual core 2.0 maar het duurt echt lang. Misschien komt dat doordat ik de gedownloadde versie heb en gewoon erg veel moet decompressen?
Jij hebt net alles gedownload, dan duurt decompressen inderdaad wel wat langer. Maar dat is maar eenmalig. Daarna gaat het dus altijd sneller. Daarom is image ook zo handig, die haalt alle wijzigingen binnen en decomprest ze, zodat je dat ingame niet meer hoeft te doen.
Bij een nieuwe install duurt het gewoon een tijdje :D

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man ik wil echt weer spelen. Mn ranger is nu level 9 maar mn trial is over :)
Heb hem net via bol besteld, had ik nog een kortingsbon van. Als het goed is is hij morgen binnen.
Maar ben vandaag vrij :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:10:
[...]

Als ik mijn GW map bekijk dan zie ik dat die al iets van 5GB groot is, dus je zult aardig wat te decomprimeren hebben ja ;)
Voordeel is zoals al eerder gezegd dat je alle updates meteen kunt gebruiken. Als je de client installeert vanaf cd en daarna ingame de updates laat binnen streamen dan moet je bij elk gedeelte in het spel waar je komt dat in de update is opgenomen even wachten op een aantal bestanden die nog moeten worden uitgepakt, wat er weleens in resulteert dat je met 7 man op iemand staat te wachten die al 2 maanden niet gespeeld heeft en ineens flink wat moet downloaden en uitpakken :X

Wat ik trouwens een fantastische feature vind van het spel is de herbruikbaarheid. Ik heb een tijdje terug maar eens een verse Windows geinstalleerd maar ja, dan moet je ook weer alles installeren. Omdat Guild Wars nogal eens van updates is voorzien duurt het bij een verse install gewoon een aantal uur voordat je daadwerkelijk aan de slag kunt.
Nu had ik mijn oude GW install gewoon laten staan, want misschien dat ik alles gewoon na het installeren kon kopieren naar de nieuwe map maar het werkte zelfs nog mooier :) Na het dubbelklikken op GW.exe werd er om een doelmap gevraagd en daarna wordt GW weer netjes in het register opgenomen en komt er een icoontje op het bureaublad bij 8) Helemaal niet opnieuw hoeven installeren en geen updates hoeven binnenhalen.

[ Voor 29% gewijzigd door KneoK op 20-11-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:09
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:39:
Man ik wil echt weer spelen. Mn ranger is nu level 9 maar mn trial is over :)
Heb hem net via bol besteld, had ik nog een kortingsbon van. Als het goed is is hij morgen binnen.
Maar ben vandaag vrij :@
Tja dat krijg je met een trail :+

Gisteren eindelijk de Ring of Fire bereikt. Gisteren alle drie de missies gedaan in Southern Shiverpeaks. Met name de Keep was langdradig..... :z

[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 20-11-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Thunderhead Keep ? Wat een rotmissie heb ik dat gevonden zeg. Nu is het een van mijn favoriete missies als ik me verveel :D Vooral met twee ervaren guildmaatjes is het lachen. Iedereen in shock dat de beacons worden aangestoken en dan met twee vingers in je neus missie + bonus halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Nou met name de snelhied dat de vijanden komen is best lang, er zijn momenten dat de pressure behoorlijk opgevoerd worden, maar daarna kan je rustig op de pot gaan schijten want dan komt er niemand meer de eerste vijf minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

cardinal808 schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:56:
Nou met name de snelhied dat de vijanden komen is best lang, er zijn momenten dat de pressure behoorlijk opgevoerd worden, maar daarna kan je rustig op de pot gaan schijten want dan komt er niemand meer de eerste vijf minuten.
nou ik heb hem geprobeert met 7 henches en dat werkt van geen ene meter lol. Ik ben zelf een necro/monk. :) Ach ja moet er denk ik ook maar eens echt voor gaan zitten of hero's meenemen. Dat werkt waarschijnlijk beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Hero's... hero's... nope geen Nightfall. :P

Momenteel heb ik alleen Prophecies. Dus hero's heb ik al helemaal niet, gisteren bestond de party uit drie mensen en voor de rest henchies. Vreemd genoeg zijn zelf henchies soms beter dan normale mensen, alleen nu had ik twee vrienden die me een handje hebben geholpen met de eerste twee missies en vervolgens samen de derde hebben gedaan. Tot zover de hero's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 11:50
KneoK schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:46:
[...]

Als ik mijn GW map bekijk dan zie ik dat die al iets van 5GB groot is, dus je zult aardig wat te decomprimeren hebben ja ;)
Laatst heb ik GW opnieuw geinstalleerd, en daarna -image gebruikt (doe ik dagelijks, makkelijk updaten) maar mijn .DAT bestand is maar 2.78 gb, maar hoeft nooit iets te laden. Heb alle chapters trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

.dat is hier 3,13 GB (alle chapters en alles in image). Vreemd dat er zo veel verschil in zit. Het kan natuurlijk wel zijn dat het gewoon fragmentatie is in de file zelf. Stukken van bv oude textures die niet meer worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Bor de Wollef schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:28:
.dat is hier 3,13 GB (alle chapters en alles in image). Vreemd dat er zo veel verschil in zit. Het kan natuurlijk wel zijn dat het gewoon fragmentatie is in de file zelf. Stukken van bv oude textures die niet meer worden gebruikt.
3,13 GB? :o Das wel een heeeeeel groot verschil met mijn installatie. Die zit over de 4GB. Misschien maar eens een keer een verse install gaan doen (en een nachtje met -image laten draaien).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

gsteen schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:44:
[...]

3,13 GB?... Das wel een heeeeeel groot verschil met mijn installatie. Die zit over de 4GB. Misschien maar eens een keer een verse install gaan doen (en een nachtje met -image laten draaien).
Misschien eens al je screens weggooien aangezien ze allemaal .BMP zijn ;) Kan ook veel schelen hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Is het misschien een goed plan het -image verhaal in de topicstart te zetten? Elke keer komt het weer voorbij namelijk en ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die deze commandline switch niet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:59:
nou ik heb hem geprobeert met 7 henches en dat werkt van geen ene meter lol. Ik ben zelf een necro/monk. :) Ach ja moet er denk ik ook maar eens echt voor gaan zitten of hero's meenemen. Dat werkt waarschijnlijk beter...
Ik doe Thunderhead Keep alleen maar met henchies als ik weer eens een karakter door het verhaal moet jagen en dat werkt perfect. Eenmaal in het fort boven bij de King wachten en 1 voor 1 de groepen omleggen die de trappen op komen stormen en je niet laten verleiden om zelf naar beneden te sprinten. Laat maar komen. Op één boss halverwege na die het weleens lastig maakt, doe ik die missie ondertussen zo ongeveer met mijn ogen dicht.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:49:
[...]

Ik doe Thunderhead Keep alleen maar met henchies als ik weer eens een karakter door het verhaal moet jagen en dat werkt perfect. Eenmaal in het fort boven bij de King wachten en 1 voor 1 de groepen omleggen die de trappen op komen stormen en je niet laten verleiden om zelf naar beneden te sprinten. Laat maar komen. Op één boss halverwege na die het weleens lastig maakt, doe ik die missie ondertussen zo ongeveer met mijn ogen dicht.
En jij bent een ele\necro\warrior?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

JeRyZ schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:22:
[...]

Laatst heb ik GW opnieuw geinstalleerd, en daarna -image gebruikt (doe ik dagelijks, makkelijk updaten) maar mijn .DAT bestand is maar 2.78 gb, maar hoeft nooit iets te laden. Heb alle chapters trouwens.
4,40GB Is de hele map om precies te zijn. Net even gekeken. En nee, ligt ook niet echt aan screenshots, mijn Gw.dat file is al 4,01GB groot... Raar. Heb ook gewoon de client met alledrie de delen, alleen heb een trial van Nightfall geprobeerd dus heb die campaign alleen niet meer beschikbaar. Alle content is er dus nog wel...
En dit is ook gewoon met regelmatig -image binnengehaald. Elke grote update zo wel binnengehaald.

Wat ik me wel zit te bedenken, misschien een hersenkronkseltje, maar heb zowel Prophecies als Factions van CD geinstalleerd. Kans is groot dat Factions dezelfde client heeft gekopieerd als mijn geupdate Prophecies client op dat moment, maar misschien dat het er iets mee te maken heeft.

Of misschien ligt het aan de special events ? Heb nu een keer kerst, een aantal keer halloween en nog wat dingen meegemaakt waarvoor waarschijnlijk ook wel content is gedownload. Misschien dat die content niet meer met nieuwe images meegestuurd wordt, maar nog wel in mijn client is blijven steken. Het spel staat geinstalleerd vanaf de eerste dag bijna een jaar geleden. Nooit eraf geweest.

[ Voor 15% gewijzigd door KneoK op 20-11-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
ZeroCode schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:45:
Misschien eens al je screens weggooien aangezien ze allemaal .BMP zijn ;) Kan ook veel schelen hehehe
Het is exclusief mijn screens.. Echt puur de .dat file. Ik heb ook alle 3 de delen, alle updates binnen "geslurpt" met -image. Dus als Bor dan praat over 3,13 GB vind ik mijn 4GB veel.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:09:
En jij bent een ele\necro\warrior?
Ik heb het met henchies gedaan als:
- necro
- ranger
- monk
- warrior
- assassin
- mesmer

Alleen met mijn eerste karakter, mijn ele, heb ik het met een pug team gedaan. Voornamelijk omdat ik destijds niet wist wat me te wachten stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

gsteen schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:43:
[...]

Het is exclusief mijn screens.. Echt puur de .dat file. Ik heb ook alle 3 de delen, alle updates binnen "geslurpt" met -image. Dus als Bor dan praat over 3,13 GB vind ik mijn 4GB veel.
3.53 hierzo weet misch hoe het komt.
"oude" bestanden worden denk ik niet gewist(zoals die van dragon festival)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mss vanaaf eens uitproberen op me pa zn pc. Installeren en laten updaten, en dan kijken of de .dat net zo groot is als die van mij (ruim 5 gig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 11:50
Met mijn reinstall heb ik de client (gwsetup.exe) erop gezet, en toen laten updaten met -image...
En wat dark rule161 zegt, daar zit wel wat in, maar die bestanden zijn nooit 2.2 gig neem ik aan.

Ik moet er wel bij vermelden dat mijn eerdere GW install er een maandje of 3-4 opstond, en voor de reinstall was mjin .DAT rond de 5 gb. Nu dus 2.78.

[ Voor 0% gewijzigd door jeryz op 20-11-2006 17:58 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
Hier 3,5 Gb

En dan net nog -image gedraaid (kwam nix binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

maartend schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:28:
Hier 3,5 Gb

En dan net nog -image gedraaid (kwam nix binnen)
Oh ja, ik ook, ik ook, ik ook ... 3,24GB hier ... woei! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
3,47. Ik heb tijdje geleden wel een clean install moeten doen, misschien dat oude data van het afgelopen jaar daardoo niet geload is. Het maakt mij trouwens ook niet uit hoe groot het is. Met 380GB lig ik nergens wakker van :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

JeRyZ schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:57:
En wat dark rule161 zegt, daar zit wel wat in, maar die bestanden zijn nooit 2.2 gig neem ik aan.
sommige mensen doen nou eenmaal nooit een verse instal van GW/XP ;), en als je het al vanaf het begin hebt wil het wel oplopen.

* Jeroen denkt dat 160 GB ook wel voldoende is >:)

[ Voor 7% gewijzigd door DR161 op 20-11-2006 19:46 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

dark rule161 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:52:
[...]

3.53 hierzo weet misch hoe het komt.
"oude" bestanden worden denk ik niet gewist(zoals die van dragon festival)
En ook al worden ze gewist: het data bestand word nooit gedefragmenteerd (of ge-compact). Een steeds groter wordend databestand is het gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik doe een worp naar de grootste gw.dat file :P 5.57 GB en 6 GB voor de hele Guildwars map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidShadow
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-09-2023
explorer zuigt, vast op 99.8 , 20/20 missies nu en bezig voor mn 50k lightbringer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Mij maakt het ook niet uit hoe groot hij word, ik heb dan maar 70GB op die partitie. Tegen de tijd dat GW 70GB opslokt dan zijn we denk ik wel 20 jaar verder lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik de mijne binnenkort maar eens opnieuw ga installen. Dat scheelt 3 gig in het bestand dat ie moet doorzoeken, en met deze Kortweg Uitermate Teleurstellende pc kan dat mss wel eens wat schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet een nieuwe Farm build hebben, Vermins leveren geen zak op en het is te langzaam, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

is er trouwens ook een got guild? Ik moet nog steeds een character naar de 20 krijgen om te beoordelen of dit nou een leuk spel is, maar ik kan maar niet bedenken met wat voor char het makkelijkst is :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:08:
Ik moet een nieuwe Farm build hebben, Vermins leveren geen zak op en het is te langzaam, iemand suggesties?
Ik zit puur op Mountain trolls in Droknar. 2-3k per run met normale loot, af en toe een sup.rune en wat dyes en het is best te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:56:
[...]

Ik zit puur op Mountain trolls in Droknar. 2-3k per run met normale loot, af en toe een sup.rune en wat dyes en het is best te doen :)
Ik weet het, eerder deed ik altijd trolls met mijn 55hp monk, maar sinds SoJ triggert :?
Ik heb wel builds voor warrior gezien maar die zijn meestal gebaseerd op skills die de trolls weer weg laten rennen. Ofja, kun je je build anders even geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
dommerick schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:40:
is er trouwens ook een got guild? Ik moet nog steeds een character naar de 20 krijgen om te beoordelen of dit nou een leuk spel is, maar ik kan maar niet bedenken met wat voor char het makkelijkst is :)
Jup, in de topic start staat een link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:05:
[...]

Ik weet het, eerder deed ik altijd trolls met mijn 55hp monk, maar sinds SoJ triggert :?
Ik heb wel builds voor warrior gezien maar die zijn meestal gebaseerd op skills die de trolls weer weg laten rennen. Ofja, kun je je build anders even geven?
Ik gebruik mijn Armored Ele :) Gebruik alleen twee direct area spells en Mark of rodgort voor extra on fire tijd. Ze scatteren als een gek maar ben altijd omringd door tenminste 3 trolls tegelijk. Als er eentje van dat groepje sterft wordt deze vervangen door een van de andere trolls die om mij heen staan te niksen.

Mark of Rodgort, Flameburst, Inferno, Armor of Earth, Kinetic Armor, Aura of Restoration, Elemental Attunement[E] en Balthazar's Spirit.
Earth 14 (stone's eye + Superior Earth rune), Fire 13 (major Fire rune), Energy Management 12 (major Energy Management rune).
Collectors Staff (20% recharge/cast) +29hp, +19% enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:01:
[...]

Ik gebruik mijn Armored Ele :) Gebruik alleen twee direct area spells en Mark of rodgort voor extra on fire tijd. Ze scatteren als een gek maar ben altijd omringd door tenminste 3 trolls tegelijk. Als er eentje van dat groepje sterft wordt deze vervangen door een van de andere trolls die om mij heen staan te niksen.

Mark of Rodgort, Flameburst, Inferno, Armor of Earth, Kinetic Armor, Aura of Restoration, Elemental Attunement[E] en Balthazar's Spirit.
Earth 14 (stone's eye + Superior Earth rune), Fire 13 (major Fire rune), Energy Management 12 (major Energy Management rune).
Bedankt voor je build, maar helaas heb ik aleen een Monk en een Warrior in Droks (A) Hehe :)
Maar opzich wel een goede build ja. Misschien dat er iets met die nieuwe Trap skills te doen valt en dan Mo/R, maarja dat is eigenlijk ook ondoenlijk. Hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Paar pagína's terug heb ik mijn build gepost, ben nu een monk/dervish geworden.
in principe kan een monk/mesmer nog steeds, gezien healing/mending en mantra of nogwat niet generfed zijn.

Op zich is SoJ nog steeds te gebruiken, 4-5 mobs blijven nu best vaak plakken zolang je er maar gewoon 1tje melee aanvalt (ik heb totem axe). Eigelijk is het zelfs iets makkelijker geworden, omdat met 10regen je makkelijk 5 mobs kan hebben, maar vroeger het hele zwikkie mobs niet. Duurt alleen wat langer :P Andere optie wilde ik eerst monk/ele met extra sliver armor, maar haal ik niet qua atrib.punten. (je moet dan smiting,divine, healen, prot én earth).
Uit mijn hoofd, meeste ben ik de naam kwijt:

16 smit, 8 earth prayer, 10 divine en 10 prot.
Dervish per enchant 3regen (atrib 8 ) - casting 1/4.
<open> probeer ik steeds andere skills mee
10% max hp skill
SoJ
strength of nogwat (smit skill, geeft 1 extra melee dmg per rank)
Bath.spirit - voor energy
spirit bond - voor energy
de divine skill die enchantements langer laat lopen (23% in mijn geval).
Ik heb die laatste om SoJ zo lang mogelijk open te houden en mountain troll interupt (+20 recharge) tegen te gaan. Voor monk/mes vervang je die dervish door healing breeze, open wordt Echo, Strength wordt mending en divine skill die mantra of nogwat.

beetje zooitje, maar vergeet echt steeds alle skill namen :P

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:39:
[...]

...
Als ik -image toevoeg zegt ie dat het doel onbekend is. Hoe en waar moet ik dit precies toevoegen. Heb dit probleem al eens vaker gehad. Vroeger ging dit altijd goed. Draai winXP
...
start --> run --> cmd --> cd.. --> cd.. --> cd program files --> cd guild wars --> gw.exe -image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:56:
[...]

Sup vigor of andere runes?
En dyes leveren ook al niks meer op tegenwoordig... :'(

[ Voor 9% gewijzigd door ZeroCode op 22-11-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

ZeroCode schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:29:
[...]

Sup vigor of andere runes?
En dyes leveren ook al niks meer op tegenwoordig... :'(
Ik heb in een week tijd (en da's echt niet van 1 uur 's middags tot 1 uur 's nachts) 3 bruine dyes, 3 rooie, 2 gele en een witte gedropt gekregen. Ze leveren, buiten wit, niet zo heel veel op, maar het is toch een leuke aanwinst. En ze droppen met regelmaat ook keys. Sup vigors heb ik nog niet gekregen, maar wel een major vigor.
En de kans is best groot dat je in de grot ook een chest kan openen. Veel paars spul dat eruit komt, maar toch leuk voor de chest title.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:38:
Paar pagína's terug heb ik mijn build gepost, ben nu een monk/dervish geworden.
in principe kan een monk/mesmer nog steeds, gezien healing/mending en mantra of nogwat niet generfed zijn.

Op zich is SoJ nog steeds te gebruiken, 4-5 mobs blijven nu best vaak plakken zolang je er maar gewoon 1tje melee aanvalt (ik heb totem axe). Eigelijk is het zelfs iets makkelijker geworden, omdat met 10regen je makkelijk 5 mobs kan hebben, maar vroeger het hele zwikkie mobs niet. Duurt alleen wat langer :P Andere optie wilde ik eerst monk/ele met extra sliver armor, maar haal ik niet qua atrib.punten. (je moet dan smiting,divine, healen, prot én earth).
Uit mijn hoofd, meeste ben ik de naam kwijt:

16 smit, 8 earth prayer, 10 divine en 10 prot.
Dervish per enchant 3regen (atrib 8 ) - casting 1/4.
<open> probeer ik steeds andere skills mee
10% max hp skill
SoJ
strength of nogwat (smit skill, geeft 1 extra melee dmg per rank)
Bath.spirit - voor energy
spirit bond - voor energy
de divine skill die enchantements langer laat lopen (23% in mijn geval).
Ik heb die laatste om SoJ zo lang mogelijk open te houden en mountain troll interupt (+20 recharge) tegen te gaan. Voor monk/mes vervang je die dervish door healing breeze, open wordt Echo, Strength wordt mending en divine skill die mantra of nogwat.

beetje zooitje, maar vergeet echt steeds alle skill namen :P
Ok dankje, ik zal het binnenkort proberen. Ben op het moment ziek dus het zit er nog even niet in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
KneoK schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:01:
[...]
Momenteel speel ik ook met een Elementalist/Monk. Ik ben alleen benieuwd waar je die staff vandaan hebt, ik ben daar wel geintereseerd in. Dit mede aangezien in net in the Ring of Fire ben aangeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

cardinal808 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:25:
[...]

Momenteel speel ik ook met een Elementalist/Monk. Ik ben alleen benieuwd waar je die staff vandaan hebt, ik ben daar wel geintereseerd in. Dit mede aangezien in net in the Ring of Fire ben aangeland.
Ik zag vanmiddag dat het niet eens een collectors is, maar gewoon een staf van de weapons dealer in Droks. Zelf de +29hp en +19%enchants (Hale staff head en Staff wrapping of enchanting) mod erop gegooid die ik beiden eens gedropt heb gekregen.
De mods zijn eigenlijk wel het belangrijkste. De 20% kans op halve recharge/cast is af en toe leuk meegenomen, maar absoluut niet noodzakelijk. Elke staff met +15% enchants of hoger is te doen, tenminste, gewoon erg handig. Je gebruik namelijk 3 langlopende maar tijdsgebonden enchantments. Met +19% zit je voor 60 seconden van Aura of Restoration bijvoorbeeld aan bijna 12 seconden extra tijd. Armor of Earth levert je zo'n 6 seconden extra op, wat erg handig is als 'ie een keer geinterrupt wordt enz.
Ik zelf gebruik de +29hp mod om nog een beetje hp over te houden met het gebruik van 2 major en 1 superior rune, maar je zou net zogoed een +5 nrg ofzo erop kunnen modden, want als je het goed doet dan kom je zeker niet onder de 200hp, uitgaande van 415hp die mijn char heeft.
Lang leve Aura of Restoration :D

[ Voor 22% gewijzigd door KneoK op 22-11-2006 22:51 ]

• dommerick

dommerick

is domm

Zo na een lange pauze van weer een ander spel toch maar weer eens een kijkje genomen in Guild Wars. En eigenlijk bevalt het me nu wel een stuk beter. Het ging meer dan redelijk gister even naar de lvl 10 gegaan met mijn necro/mesmer. Ook nog een beetje gekloot met mijn Ranger/warrior. Maar het plan is nu toch maar om eens actiever te gaan spelen want eigenlijk zijn die missies best leuk om te doen als je de bonus haalt :)

Heeft geen signature.

Verwijderd

Net eindelijk Ice Caves of Sorrow gehaald met mijn Elonian warrior. Ik wil namelijk op Perdition rock uitkomen, en de snelste weg leek mij LA --> Beacons --> Runner naar Droks --> Missies.
Ben ook al ascended in Cantha. In Elona zelf zit ik nu bijna in Vabbi. Daar ga ik niet zo snel. Gelukkig heb ik al wel 40% explored in Elona, want anders had ik echt zoiets van: "Dit schiet niet op".

• Bor
  • Nu online

Bor

Wanneer je het spel voor de eerste keer speelt zou ik persoonlijk afzien van runners. Je mist gewoon delen van het verhaal op die manier (of ziet het in verkeerde volgorde) en mist een groot deel van de sfeer van het spel. Ik vind GW persoonlijk absoluut geen spel om doorheen te rushen de eerste keer. Je schiet er bv bij het joinen van een guild ook niet veel bij op wanneer je jezelf zo snel mogelijk naar het einde laat runnen. Maar weinig guilds laten nog echte beginners toe en als dit gebeurt dan word er toch wel het een en ander verwacht van de beginner denk ik.

Verwijderd

Ja dan wel, maar ik speel het spel 13 maanden hoor ^^. Bovendien heb ik mijn eigen guild dus heb ik geen belangstelling nodig. Mja goed. Je hebt zeker gelijk. Maar ik wil nu gewoon snel naar Perdition Rock om wat Elite's te cappen (Charge; Healing Hands etc etc.)

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:17:
Ja dan wel, maar ik speel het spel 13 maanden hoor ^^. Bovendien heb ik mijn eigen guild dus heb ik geen belangstelling nodig. Mja goed. Je hebt zeker gelijk. Maar ik wil nu gewoon snel naar Perdition Rock om wat Elite's te cappen (Charge; Healing Hands etc etc.)
Je hebt het spel al eerder uitgespeeld begrijp ik (in 13 maand lijkt me het moeilijk dat niet te halen)? Vanwaar dan nu met een 2e karakter nog eens met als doel het cappen van skills? Je kunt toch ook gewoon de 2e prof wijzigen?

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 23-11-2006 13:29 ]

• Steffy
dommerick schreef op donderdag 23 november 2006 @ 08:43:
Zo na een lange pauze van weer een ander spel toch maar weer eens een kijkje genomen in Guild Wars. En eigenlijk bevalt het me nu wel een stuk beter. Het ging meer dan redelijk gister even naar de lvl 10 gegaan met mijn necro/mesmer. Ook nog een beetje gekloot met mijn Ranger/warrior. Maar het plan is nu toch maar om eens actiever te gaan spelen want eigenlijk zijn die missies best leuk om te doen als je de bonus haalt :)
Ha ik ben sinds vorig weekeind begonnen aan de pauze die elke zoveel maanden terug komt. Even niet meer nu ik Nightfall heb uitgespeeld. Ik wil straks mijn Dervish ook door Nightfall loodsen dus ik stop ff 2 of 3 weekjes en ga dan weer verder na een frisse start.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:24:
Je hebt het spel al eerder uitgespeeld begrijp ik (in 13 maand lijkt me het moeilijk dat niet te halen)? Vanwaar dan nu met een 2e karakter nog eens met als doel het cappen van skills? Je kunt toch ook gewoon de 2e prof wijzigen?
Ik spreek voor mijn beurt, maar het zijn elite skills he ... als je dan een nieuw karakter hebt, dan kun je die niet kopen bij een skills trainer ...

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:24:
[...]

Nouja, ik had een Monk, maar nu heb ik besloten om met Warrior te gaan spelen, ben een maandje bezig nu, maar ik heb wat weinig geld en ik wil eigenlijk wel die 15K armor aan het einde van Nightfall hebben. <edit> En ja, door bijvoorbeel Charge te cappen kan ik droks runs gaan doen, en die leveren tegenwoordig echt heel veel op </edit> Ik heb geen idee hoe deze armor (einde Nightfall) heet maar ik weet wel dat ik hem mooier vind dan de Obsidian Armor.
Maar eerlijk gezegd heb ik prophecies nog niet eens uitgespeeld met mijn eerste charr nee. Ik had er nooit zin in om met The Ring of Fire door te gaan. Bovendien kwam Factions toen, en begon ik met UW enzo. Hehe :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 14:16 ]

Verwijderd

Weakling schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:13:
[...]

Ik spreek voor mijn beurt, maar het zijn elite skills he ... als je dan een nieuw karakter hebt, dan kun je die niet kopen bij een skills trainer ...
Ook waar. En het ging mij om de eerste profession.

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Mijn in game naam is Deadly Wasp, ik ben nu Necro, tweede class wrdt wss Monk.
Ik ren rond in een zwart/geel pakje in Factions.

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Als iemand nog een Trail key overheeft dan hoor ik het graag, ik wil dolgraag dit spel eens uitproberen.

• dommerick

dommerick

is domm

Zo ik ben nu lvl 10. Heb net de academy missie gedaan. Nu ben ik wel op een punt aangekomen dat er weer een heleboel quest zijn. Maar nu dacht ik oké dan ga ik ff mijn proffession quests doen voor skills. Maar wat blijkt die npcs zijn lvl 12 en mobben heel mijn party maar dood :( Stomme henchmen of stomme ik want ik kan ze ook niet echt snel killen. Ik probeer nog wat aan mijn skills te rommelen maar het wil niet lukken. En na 2 wipes zit ik op de -25% hou ik ook niet vol. Dus ff kijken wat ik daaraan kan gaan doen.

bah het wil echt niet lukken. Nu eerst even eten, maar het zijn er echt te veel. En ik krijg ze ook niet los gepulled. Die beesten killen heel mijn party easy omdat die henchmen ook heel het veld doorlopen :(

[ Voor 16% gewijzigd door dommerick op 23-11-2006 17:32 ]

Heeft geen signature.

• KneoK

KneoK

Je kunt je henchies tegenwoordig ergens laten staan door de vlag op je ronde minimap ergens te planten. Gewoon op een veilige plek zetten en voorzichtig proberen te pullen.
Anders gewoon wat andere quests aannemen en 1 of 2 leveltjes verder nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:16:
Zo ik ben nu lvl 10. Heb net de academy missie gedaan. Nu ben ik wel op een punt aangekomen dat er weer een heleboel quest zijn. Maar nu dacht ik oké dan ga ik ff mijn proffession quests doen voor skills. Maar wat blijkt die npcs zijn lvl 12 en mobben heel mijn party maar dood :( Stomme henchmen of stomme ik want ik kan ze ook niet echt snel killen. Ik probeer nog wat aan mijn skills te rommelen maar het wil niet lukken. En na 2 wipes zit ik op de -25% hou ik ook niet vol. Dus ff kijken wat ik daaraan kan gaan doen.

bah het wil echt niet lukken. Nu eerst even eten, maar het zijn er echt te veel. En ik krijg ze ook niet los gepulled. Die beesten killen heel mijn party easy omdat die henchmen ook heel het veld doorlopen :(
waar loop precies rond dan? 'na de academy' is een erg ruim begrip. het gebies rond Piken Square is al veel hoger qua level dan old ascalon, terwijl het toch aan elkaar grenst.

Het makkelijkste vond ik zelf altijd eerst alle missies in een gebied doen, en daarna pas gaan questen etc. In ascalon kan je zo al 8000 xp halen, + nog een zooi van de monsters die je killed. Het is uiteraard allemaal wat hoger dan in de pre, maar als lvl 10 zijnde zou je in het begin helemaal geen problemen moeten hebben. henchies zijn lvl 4 of zo, en ikzelf ben ooit eens met een char probleemloos tot de helft van het spel gekomen met een lvl 14.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu, met mijn 2nd char, lvl 10 en sta momenteel in Borlis Pass.

Als je cht problemen hebt met de quests neem dan echte teamleden mee, of join een guild en vraag aan die mensen om je te helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dommerick schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:16:
Vanavond ga ik mijn Droknar->ascalon run doen met mijn warrior en dervish, daarna kan ik je dan wel helpen. Ik (en mijn heroes) zijn wel alleen lvl20, dus verwacht er niet veel exp van (buiten missie exp :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 00:00:
[...]

waar loop precies rond dan? 'na de academy' is een erg ruim begrip. het gebies rond Piken Square is al veel hoger qua level dan old ascalon, terwijl het toch aan elkaar grenst.

Het makkelijkste vond ik zelf altijd eerst alle missies in een gebied doen, en daarna pas gaan questen etc. In ascalon kan je zo al 8000 xp halen, + nog een zooi van de monsters die je killed. Het is uiteraard allemaal wat hoger dan in de pre, maar als lvl 10 zijnde zou je in het begin helemaal geen problemen moeten hebben. henchies zijn lvl 4 of zo, en ikzelf ben ooit eens met een char probleemloos tot de helft van het spel gekomen met een lvl 14.
Op het moment ben ik dat eerste gebied met sneeuw op die map(silverpine ofzo). Daar zijn de beesten allemaal lvl 10 en kicken ze mijn butt. Mijn team van henchman is te snel neer aangezien alles focust op mijn healer die het niet lang uithoudt. Maar misschien idd eerst maar even de quests gaan doen in ascalon. Daar heb ik nog een hoop wat ik niet af het. Hopelijk word ik dan wel even lvl 11 of 12. In ieder geval moet ik even kijken wat ik met mijn skills doe. Want ik kill voor mijn gevoel niet snel genoeg. En zeker weinig crowd control.
SinergyX schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:28:
[...]

Vanavond ga ik mijn Droknar->ascalon run doen met mijn warrior en dervish, daarna kan ik je dan wel helpen. Ik (en mijn heroes) zijn wel alleen lvl20, dus verwacht er niet veel exp van (buiten missie exp :P)
Hmm dat klinkt op zich wel handig. Ach ik zie wel ff hoe ver ik vanmiddag wel kom. Het word wel steeds leuker, maar geld verdienen blijft lastig.

[ Voor 15% gewijzigd door dommerick op 24-11-2006 09:32 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

[...]

ik neem aan dat dat droknars -> beacon run is, doe je die solo of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat kleine tips die mischien helpen.
Start vanuit een stad/plaats zo dichtmogelijk, liefs in de hogere lvl-zones. Vaak kan je vanuit die stad dan starten met 6man-team en bv lvl10, maar uit ascalon maar bv 4 man op lvl4. Scheelt weer wat extra overlevingskansen :P
Stel je team goed samen, ben je healing-support neem meer aanval, wil je zelf meer in de aanval neem dan wat meer support. Standaard 1 healer/warrior, afhankelijk van mobs ga ik dan richting mesmers, ele's en rangers. Necro's neem ik niet zo vaak, vooral op lagere lvl's zijn die nog niet zo effectief voor je team.
Gebruik de agro&pull principe, ren niet als een dwaze elke groep mobs binnen, helemaal niet met NPC's. agro je een 2de groep vlakbij is het erg tricky. Het is ook helemaal niet erg de aftocht in te blazen, hard wegrennen. Gebruik hierbij het groene vlaggetje onder je radar om je NPC's op een aangegeven plaats vast te zetten.

Daarbij, speel wat je bent. Een healer (monk of rit) moet dus ook niet de aanval in gaan zetten, versplilling van skills & energy. Als necro ben je ook geen primairy killer, speel met je skills en gebruik ze wijs op de verschillende mobs. Probeer eens death magic te gaan met de minions, zelfs op lagere lvl kunnen zij het bijzonder goed doen, mits je hoge death magic hebt en zeker Blood of the Master te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik heb juist blood magic heel hoog. Want mijn staff requires 9 blood magic. Blood of the master heb ik ook nog niet. Ach ik speel ondertussen ook nog een beetje met mijn ranger/warrior en ik kijk wel of ik vanmiddag verderkom. Moet even kijken hoe ik goed om kan gaan met mijn henchman.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

de requirement op een weapon is puur voor de damage (en evt stats die deze req hebben). Je doet gewoon minder damage als je de requirement niet haal, maar ben je een skill spammer maakt het totaal niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe komt het dat je WEL in Droks zit, maar niet in LA of Beacon's? 8)7

Ik ben gisteren vanuit LA naar Perdition Rock gegaan btw, naja runnertje naar Droks had ik al genomen, dus eigenlijk niet helemaal waar. Maar gisteren even Ice Cave; Iron Mines en Thunderhead gedaan en Charge, Bull's Strike en Healing Hands gecapped. Eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Omdat ik alleen maar Nightfall en Factions characters heb, dan begin je in Lion's Arch :)
En idd, kan ook vanuit Beacon beginnen, maar wil onderweg nog een skill cappen.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10110001 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:08:
Bij aanschaf van alle delen krijg je zo'n probeercode. Met deze code kun je 10 uur of 14 dagen spelen (hangt ervan af welke als eerste bereikt word). Ik heb er nog een van Nightfall. Als je me een PM stuurt kun je deze wel van me krijgen.
Beetje aan de late kant misschien, maar iemand nog een try-out code over van Factions en/of Nightfall? Wil het graag spelen voordat ik misschien me geld uitgeef.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.