Het Grote Guild Wars Topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.644 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

ZeroCode schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:28:
[...]

Per run ( dus vanuit Senji Corner naar links boven uitzonen en weer terug naar Senji ) ongeveer 2 a 3k als je ook alles verkoopt bij merchant. Opzich niet zo heel veel... Beesten droppen soms ook gewoon niks.. :-/ Nadeel is dat het wel even duurt na die update laatst, beetsten lopen weg met cyclone axe whehehe.. Maar het is iig wat, ik ken ook nog niet zoveel farm plekken met Warrior...
Is een beetje Minotaur farmen bij de Elona missie (proph) dan niet veel sneller ? Ondanks de vreselijke scatter krijg ik toch meestal wel een twaalftal minotaurs neer in een paar minuten met mijn Ele. Is puur melee tegenstand, dus lijkt me voor een warrior ook geen probleem. Levert op zich ook niet zo heel veel op (600g ~ 1500g per run) maar vaak wel wat blauw en paars spul, centjes en zo nu en dan een golden drop.

[ Voor 38% gewijzigd door KneoK op 14-11-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:45
Kneok met wat voor ele build doe je die Minotaurs?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, Hydra's waren vroeger ook altijd wel gul, maar trolls dropten (als ze goud dropten voor mij vaak perfecte hamers), maar aangezien trolls farmen niet meer zo fijn is ^^, ga ik nu maar voor de vermin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Was er niet een commando om de volledige client te streamen ?

Ik heb de CD van Nightfall (nog) niet, en het wachten op elke area begint wel een beetje te
vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

StarWolf schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:31:
Was er niet een commando om de volledige client te streamen ?

Ik heb de CD van Nightfall (nog) niet, en het wachten op elke area begint wel een beetje te
vervelen :)
-image achter de snelkoppeling zetten
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/5969/naamlooswu9.th.png
EDIT:na de trial toch besloten "HET" te kopen d:)b

[ Voor 22% gewijzigd door DR161 op 14-11-2006 22:05 . Reden: plaatje om het iets duidelijker te maken ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

denyos schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:28:
Kneok met wat voor ele build doe je die Minotaurs?
Momenteel een Ele/Mo met Dual Attunement (Fire/Earth attunement en Elemental Attunement == energy galore !!!).

Omdat ik erg blij ben met de twee bijna instant castende fire area spells heb ik een combinatie van Earth en Fire. Op dit moment gebruik ik geen secondary skills, dus ik gooi alles in Earth, Fire en Energy Storage. Gebruik een Major Energy, Major Vigor, Major Fire, Superior Earth + Stone's eye.

Attribute points: Earth: 15 (11 + 3 + 1), Fire: 12 (10 + 2), Energy Storage: 12 (10 + 2).
Skills op dit moment: Flame Burst, Fire Ball, Inferno, Armor of Earth, Kinetic Armor, Aura of Restoration, Fire Attunement, Elemental Attunement.

Vlak voor aggro'en zorgen dat de laatste 5 skills draaien (ik cast ze in de volgende volgorde voor max energy overhouden: Elemental att., Armor of Earth, Kinetic, Fire att. en vlak voor het gevecht Auro of Rest om Kinetic te reactiveren en daarna knallen). Armor of Earth en de twee attunements goed in de gaten houden en flink casten om Kinetic Armor te laten blijven draaien.

Voor de wat sterkere tegenstanders kun je wat uit Energy en eventueel Earth halen en in Healing gooien voor Healing Breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidShadow
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-09-2023
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hrstremler/guildwars/ranks.JPG

rank updateje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

3.473 Hours in 17 Months B) . Wel 7 uur per dag _/-\o_

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

*kuch*verslaafd*kuch* 7(8)7

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:15
Is er iemand bekend met de Paths (mesmer, ele, monk etc) in Prophecies. Ik begrijp uit de quest dat het mogelijk is om mijn second profession te veranderen. (dit is in de desert, niet pre-searing)

Ik ben alleen benieuwd of dit een one-time-oppurtunity is, waarbij je eenmaal je second profession kan veranderen of dat dit na de quest permanent is. Heeft iemand daar ervaring mee, aangezien de wikis er ook niet duidelijk over zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 15-11-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na zo een quest heb je zegmaar de andere second profession 'unlocked' als je al die quests hebt gedaan, ben je vrij je profession te veranderen wanneer je maar wilt. Voor nightfall moest je nog naar de desert travellen en met een van de voormalige questgevers praten om te veranderen, maar het zou kunnen dat je het nu gewoon via je skill menu kan veranderen zodra je de profession 'unlocked' hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Oh, ook al richting de 100% als cartographer in Elona! Ik ben daar zelf ook mee bezig, maar snap er helemaal niks meer van. Alle gebieden die ik op mijn CE map heb staan liggen compleet open als ik in GW op de map kijk en toch zit ik maar op 82% ... :|

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mr_Groovy schreef op woensdag 15 november 2006 @ 02:02:
3.473 Hours in 17 Months B) . Wel 7 uur per dag _/-\o_
Ah jij hebt de titel "no social life" ook behaald zie ik :X

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29
Bor de Wollef schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:47:
[...]

Dat is zeker, dat zou zoiets moeten worden als een Title die je niet uit kunt zetten :D Maar je hebt echt geen leven als in minder dan anderhalf jaar 3500 uur achter een spel zit. Ik heb net de 1300 gehaald en dat is vrij ziek in mijn ogen, dat is al 2 en half uur per dag. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Steffy schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:54:
[...]

Dat is zeker, dat zou zoiets moeten worden als een Title die je niet uit kunt zetten :D Maar je hebt echt geen leven als in minder dan anderhalf jaar 3500 uur achter een spel zit. Ik heb net de 1300 gehaald en dat is vrij ziek in mijn ogen, dat is al 2 en half uur per dag. :X
Ik vind het juist wel knap van hem/haar!!

Iedereen die braaf denkt dat hij/zij ook echt achter de computer zit als GW aan staat en de timer maar tikken hahahahahaahaha priceless gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:19:
na zo een quest heb je zegmaar de andere second profession 'unlocked' als je al die quests hebt gedaan, ben je vrij je profession te veranderen wanneer je maar wilt. Voor nightfall moest je nog naar de desert travellen en met een van de voormalige questgevers praten om te veranderen, maar het zou kunnen dat je het nu gewoon via je skill menu kan veranderen zodra je de profession 'unlocked' hebt
Dus ik begrijp dat ik ervoor kan kiezen om bijvoorbeeld mijn secondary monk in te ruilen voor bijvoorbeeld een ranger en als ik dat zat ben er weer voro te kiezen om weer monk te worden. Is dat correct of is er een catch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

cardinal808 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:14:
[...]

Dus ik begrijp dat ik ervoor kan kiezen om bijvoorbeeld mijn secondary monk in te ruilen voor bijvoorbeeld een ranger en als ik dat zat ben er weer voro te kiezen om weer monk te worden. Is dat correct of is er een catch :?
No catch, ook de skills die je erbij gekocht hebt als ranger behoud je als je later weer switched van monk naar ranger... :) Echt ideaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ZeroCode schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:04:
[...]

Ik vind het juist wel knap van hem/haar!!
Misschien kun je dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook zat mensen die spelen bijv. alleen maar in het weekend of alleen maar doordeweeks. Laat gewoon iedereen in zijn waarde wat betreft zijn of haar online activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Bor de Wollef schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:56:
[...]

Misschien kun je dat uitleggen?
Simpel, je staat op, zet je pc aan, start GW neemt 1 char, zet hem op /dance en gaat naar werk. Vervolgens ga je als je thuis komt spelen, en zet hem weer op /dance etc etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Beide keren is het niks om trots op te zijn, het is ziek als je er zo lang achter zit. En het is niet normaal dat je zoveel stroom verbruikt met je pc doelloos aan te laten staan de hele dag en het milieu daarmee zinloos belast.

In beide gevallen is het dus ziek, ziek dat je er de hele dag achter zit en ziek dat je zinloos stroom verspilt. Kan er niks anders van maken. Beide keren laat het wel duidelijk zien wat je meeste misselijk maken karakter eigenschap is, namelijk dat je Egoistisch bent. En nu heb ik mijn mening er nog niet eens over uitgesproken maar dat hou ik voor me, wil niemand beledigen namelijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Steffy schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:15:
Beide keren is het niks om trots op te zijn, het is ziek als je er zo lang achter zit. En het is niet normaal dat je zoveel stroom verbruikt met je pc doelloos aan te laten staan de hele dag en het milieu daarmee zinloos belast.
Yo, moraalridder. :z

Beetje overloos aangezien Nederland niet eens tot de top aan stroomgebruikers behoort. Daarnaast krijgt hij vanzelf de energie rekening gepresenteerd en zelf als zijn ouder betalen zal dit opvallen aangezien de kosten oplopen voor het aan laten staan van een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Bor de Wollef schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:47:
[...]

Ik zit op veel minder, had een berekening gemaakt voor hem |:(

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Steffy: dat jij 2 en een half uur per dag al veel vind is jouw mening en die moeten respecteren, maar ik vind dat helemaal niet veel. Er zijn zat mensen die vanaf 17:00 uur tot 23:00 achter de tv zitten naar nutteloze soaps en films ziten te kijken, nee dat is lekker sociaal. Dan speel ik liever een x aantal uur GW.

En waarom ben je dan egoïstisch? Egoïstisch is als je alleen maar aan jezelf denkt, maar als je GW speelt dan denk je niet alleen jezelf maar aan al die vrienden ingame, die hopen dat jij online komt, zodat ze met je kunnen spelen. Egoïstisch is dat je iemand jou standpunt door zijn strot drukt en dat ieder ander standpunt niet kan, kijk dat is EGOÏSTISCH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
nouja, ik snap wel wat hij bedoelt hoor..
Ik speel de laatste tijd heel weinig en heb na 11maanden iets van 380 uur gespeeld, soms speelde ik met mn vriendin de hele zondag middag.. op een gegeven moment hadden we echt het gevoel dat we niks meer deden en dat alle vrijetijd daar in ging zitten. Dit doen we dus ook niet meer en zijn we weer dingen gaan doen en ondernemen net zoals we dat voor gw deden!

Een goedevriend van mij/huisgenoot was ook verslaafd aan wow en het werd op een gegeven moment een soort vlucht naar een andere wereld.
Je bent dan zo bezig met virtuele dingen dat je het contact met de echte wereld een beetje verliest.

Als ik naar mezelf kijk, als ik een hele dag game of moet werken (after effects, max enz) in helemaal in mn computer zit heb ik echt geen zin om naar buiten te gaan ofzo... vreemd gevoel... :)

Het is dus niet verkeerd om andere dingen te doen en om jezelf een beetje in de hand te houden.. als je je zelf afvraagt: wat heb ik nou al die tijd berijkt in gw? (dont get me wrong, ik game nog wel, alleen wel minder)
Het is min of meer een verslaving/vlucht uit de wereld alleen mensen erkennen het niet... maar als je 7 uur per dag speelt zou ik wel even gaan nadenken.

[ Voor 4% gewijzigd door ixl85 op 15-11-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidShadow
tijd in guildwars gaat behoorlijk snel, heb al lui in friendslist staan die zitten op 5000 uur, hangt er vanaf hoe je speeld. als ik 10min thuis ben druk ik pc aan even zien wie er online is. vervolgens bakje koffie halen wat meestal 30min duurt. dan nog 2uren spelen. 1uurtje wat anders doen nog uurtje gw en dan afsluiten.

in het weekend word de meeste tijd behaald. gewoon aan laten staan geeft je rond de 14-16 uur, en dat haalt het gemiddelde dan wel aardig omhoog.
atm dat ik op got zit staat dus ook guildwars aan.

achjah dan ook maar een paar spel tips waar je gigantisch veel aan kan hebben hier komen ze:

deel 1: geld verdienen
> 1 char spelen
> nooit dubbel armor halen dus van droknars 1.5k naar fissure armor.
> echt rijk word je met traden. je koopt iets goedkoops voor 100k verkoopt het via forum voor 150k
enkele voorbeelden die ik zelf heb gedaan: een zwaard kopen voor 100k voor 100+100ecto verkopen. een bow kopen voor 100+20ecto voor 100+80 verkopen. Een rare staff helemaal uitbuiten dat hij echt rare is en dan voor 100+120 ecto verkopen. Atm heb ik een r7 15>50 sephis axe non max dmg daar ik nog 300ecto voor wil die me 65k heeft gekost. etc. ik ben ooit begonnen met ragos flamewands voor 25k te kopen en binnen 1 uur weer voor 45k te verkopen. ging sneller dan farmen etc.

farming:
Ga met een 55hp buiten altrummruins farmen. 10min per run. 3k per run. reken maar uit.
gebruik gelijk een scroll of heroes insight voor je eigen xp om hoog te halen zo je meer skillpoints hebt en elke skill ingame op 1 char kan kopen.

sorrows furnuce:
pak 2warriors 1monk(boonprot mend alment, emanagment, drain ench) en ga met zn 3en heel sorrows killen. "klein beetje skill vereist" nu met de greenies kan je wel wat geld van drops over houden door ze te verkopen wederom op een trade forum aan de hoogste bieder.

Blijf bij:
ik heb gister bijvoorbeeld al gezien dat diamond 3k bij trader is en dat er een nieuw statue voor nieuwe "Fow" is. dit houd in dat alle spelers een nieuw fissure armor willen waarschijnlijk en de ecto prijs in minder dan een dag van 8k naar 2k kan vallen. vervolgens heb ik dus al mn ectos al verkocht voor 7k en het geld in storage accounts 1000k max per account gezet.

Heroes ascent:
hoge rank halen moet je vast goepje spelers van 6 voor hebben, halls is zeer makkelijk maar je moet het gebeuren even door hebben. Er is altijd 1 soort build aan het spelen (hex, spike, holding etc.) De goede teams winnen altijd door dat ze gewoon vaak spelen. zij weten op dat moment watvoor builds er in zijn en verslaan ze vervolgens met een ander type build. Het nadeel hier van is dat je wel spelers moet hebben die continue online zijn. om de 30min iemand die uitmoet loggen schiet niet op.
Om dat ik niet het gedult kan opbrengen om een uur op een party te wachten heb ik dus ook geen hoge rank, maar dat wil niet zeggen dat al mn punten tot nu toe ik daarvan niet in halls was.

Laatste tip: have fun ;)

[ Voor 69% gewijzigd door SolidShadow op 15-11-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:01:
Je bent dan zo bezig met virtuele dingen dat je het contact met de echte wereld een beetje verliest.
Wat zeg je nou? Is GW niet de echte wereld? Aaaaarrghhhh! :P

Overigens ben ik wel van mening dat het gezeur over online spelen en het verlies aan sociale contacten etc. (niet door jou hoor) erg overdreven is. De manier waarop we contacten onderhouden verandert, maar dat maakt ze niet minder sociaal. In de geschiedenis is dat al zo vaak verandert en iedere keer weer worden precies dezelfde argumenten naar voren gehaald.

Boekdruk: "Oh jemig, nu gaat iedereen individueel verhalen lezen in plaats van bijelkaar komen om verhalen uit te wisselen. Het hele sociale groepsgevoel gaat eraan".
Telefoon: "Oh jemig, nu gaat iedereen naar elkaar bellen om gesprekken te voeren in plaats van bijelkaar te komen om verhalen uit te wisselen. Het hele sociale groepsgevoel gaat eraan"
Televisie: "Oh jemig, nu gaat iedereen individueel naar verhalen kijken in plaats van bijelkaar komen om verhalen uit te wisselen. Het hele sociale groepsgevoel gaat eraan".
Internet: "Oh jemig, nu gaat iedereen individueel verhalen lezen en kijken in plaats van bijelkaar komen om verhalen uit te wisselen. Het hele sociale groepsgevoel gaat eraan".

En wat is er gebeurt in al die eeuwen? We zijn nog steeds sociale dieren. De ene meer sociaal dan de ander en de manier waarop we sociaal zijn is anders geworden door alle hulpmiddelen die we erbij hebben gekregen, dat is alles. En een portie escapisme op zijn tijd is helemaal niet erg, zolang het je leven maar niet beheerst, want nog steeds geld naar mijn mening "alles waar -te- voor staat is verkeerd". Dus te veel GW is niet goed, maar veel GW is niet per definitie slecht ...

Afijn ... ik ben weer eens veel te veel offtopic gedwaald ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik denk ook niet dat ik wil weten hoeveel uur de laatste twee maanden bij Guildwars kunnen worden geteld. Maar ik heb een vermoeden dat ik er ook behoorlijk wat tijd in heb gestoken. Echter is het niet zo dat er full-time wordt ge-gamed.

Tot het einde van het jaar heb ik elke dag wat te doen. Spelen kom ik in de weekeinden niet aan toe. Ik speel eigenlijk wel elke avond meestal van 20:00 tot 1:00. Dit is echter variable. Soms wil ik graag verder dat op dat moment mijn werk daar onder lijdt. Zeker als ik erachter kom dat de wiki weer werkt en dan kan ik veel dingen opzoeken. Mijn vriendin houdt helemaal niet van gamen en weet mij daar redelijk vanaf te houden (in positieve zin) de dagen dat ik Fulltime aan het spelen was zijn reeds voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ZeroCode schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:11:
[...]

Simpel, je staat op, zet je pc aan, start GW neemt 1 char, zet hem op /dance en gaat naar werk. Vervolgens ga je als je thuis komt spelen, en zet hem weer op /dance etc etc....
Logisch, ik neem aan dat iedereen dat wel door had. Jij gaf echter aan dat je het wel goed van hem / haar vond. Dat is wat ik graag zou zien uitgelegd. Dus: waarom is veel uren op het lijstje volgens jou knap of goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Volgens mij was dat wat sarcastisch denk ik, en juist om aan te geven dat je niet al de tijd daadwerkelijk achter je computer hoeft te hebben gezeten...
Maar wat mij betreft kunnen we wel over naar GW dingen nu...

[ Voor 16% gewijzigd door Balachmar op 15-11-2006 13:57 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

offtopic:
Iedereen moet gewoon lekker gaan gamen en hoelang mag iedereen zelf bepalen klaar ;) Topic slaat een beetje om naar het rechtvaardigen van het aantal uren dat je speelt.

Iemand nog leuke farm locaties voor:
Necro/monk of Necro/Mesmer
Warrior/Monk of Warrior/Mesmer

;)

[ Voor 4% gewijzigd door ZeroCode op 15-11-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidShadow
Iemand nog leuke farm locaties voor:
Necro/monk of Necro/Mesmer
Warrior/Monk of Warrior/Mesmer

Warrior was het altijd mogelijk om in elona dryders solo te killen, dit met een sup absorption en wapen + shield in de hand. deze shadowstriken niet onder de 50% hp, weet niet of het nog mogelijk is maar je krijgt per kill 100gold. Ook kan je elona reach solo farmen met een warrior tegen minotaurs, dat zou nog het beste moeten verdienen.

Voor de necro "was" het mogelijk om te solo underworlden, maar weet niet hoever dat nog mogelijk is met betrekking tot spiritbond, heb de build er niet voor , guildie deed het altijd.

Voor warrior kan je ook Solo fissure runs doen met warrior/mesmer , build heb ik zo snel ook niet maar moet wel ergens te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SolidShadow schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:07:
Voor de necro "was" het mogelijk om te solo underworlden, maar weet niet hoever dat nog mogelijk is met betrekking tot spiritbond, heb de build er niet voor , guildie deed het altijd.
Sinds de hit limiet er op zit lukt het mij in ieder geval niet meer om van spirit bond gebruik te maken voor farm doeleinden. Twee of drie klappen van de aaxtes nadat je SB is afgelopen en je ligt al voor lijk, laat staan dat je een hele groep van die beestjes verderop om je heen kunt verzamelen. Ben nu een beetje aan het snuffelen of er geen leuke farm build te bedenken is met de skills van NF er bij, maar nog niks weten te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Oh ja, vraagje, weet iemand waar je in NF Ancient Elonian Chest keys kunt krijgen? In de outposts rondom de gebieden waar die kisten voor komen kun je alleen maar Margonite keys kopen :/ of kijk ik er nou gigantisch overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

SolidShadow schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:01:
[...]
Om dat ik niet het gedult kan opbrengen om een uur op een party te wachten heb ik dus ook geen hoge rank, maar dat wil niet zeggen dat al mn punten tot nu toe ik daarvan niet in halls was.
*probeert lach in te houden*

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ach, doet me denken aan iets wat ik iemand hoorde zeggen gisteren:

"People with rank 8 or higher have no social life, people below rank 8 are clearly noobs."

De rank discussie is echter al vaker gevoerd hier op GoT met elke keer weer dezelfde uitkomst. De rank hoertjes blijven volhouden dat rank absoluut een graadmeter voor skills is (maar vaak zie je dezelfde personen vrijwel nooit de halls winnen en houden), de mensen zonder rank roepen dat rank totaal geen waarde heeft.

[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 15-11-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rank heeft wel enige waarde, maar heus niet dat je dan veel en veel beter bent dan iemand die een lage rank heeft. Speel laatste tijd vaak met R9 lui, maar daar zitten zelfs lui tussen die niet weten hoe ze een bepaalde char moeten spelen. Speel gewoon geen character als je die nog nooit hebt gespeeld en dus geen ervaring in hebt. En lees de skills goed door, zodat je weer welke skills wanneer en hoe vaak je die moet spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

*gniffel* Ik vind het gewoon grappig dat hij al z'n fame in de Hall of Heroes gehaald heeft.

En trek nou niet weer direct zo'n lijntje naar die fame/rank-discussies Bor, nergens voor nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door CoRrRan op 15-11-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
  • Laatst online: 04-09 08:50
Na hier en op internet wat gelezen te hebben over Guild Wars ben ik wel enthousiast geworden.
Ik heb zowel Dark Age of Camelot als World of Warcraft gespeeld. Nou was ik bij WoW 'snel' uitgespeeld omdat het PvP deel gewoon veel te slecht is. DAoC is helaas langzaam dood aan het gaan :(.

Maar goed, wat ik wilde vragen; er zijn 3 delen die ik kan kopen om met Guild Wars te beginnen, welk deel raden jullie aan (ik ben met name pvp gericht) en wat heb ik dan wel/niet (ten opzichte van andere delen).
Een andere vraag is, als ik bijvoorbeeld gewoon het eerste deel koop ziet het er grafisch dan net zo goed uit als het laatste deel of is die alleen het geval als je in bezit bent van dat laatste deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Bor de Wollef schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:22:
Ach, doet me denken aan iets wat ik iemand hoorde zeggen gisteren:

"People with rank 8 or higher have no social life, people below rank 8 are clearly noobs."

De rank discussie is echter al vaker gevoerd hier op GoT met elke keer weer dezelfde uitkomst. De rank hoertjes blijven volhouden dat rank absoluut een graadmeter voor skills is (maar vaak zie je dezelfde personen vrijwel nooit de halls winnen en houden), de mensen zonder rank roepen dat rank totaal geen waarde heeft.
Was het niet "People with a higher rank then me have no social life, people with a lower rank then me are clearly noobs." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvddonk schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:14:
Na hier en op internet wat gelezen te hebben over Guild Wars ben ik wel enthousiast geworden.
Ik heb zowel Dark Age of Camelot als World of Warcraft gespeeld. Nou was ik bij WoW 'snel' uitgespeeld omdat het PvP deel gewoon veel te slecht is. DAoC is helaas langzaam dood aan het gaan :(.

Maar goed, wat ik wilde vragen; er zijn 3 delen die ik kan kopen om met Guild Wars te beginnen, welk deel raden jullie aan (ik ben met name pvp gericht) en wat heb ik dan wel/niet (ten opzichte van andere delen).
Een andere vraag is, als ik bijvoorbeeld gewoon het eerste deel koop ziet het er grafisch dan net zo goed uit als het laatste deel of is die alleen het geval als je in bezit bent van dat laatste deel?
De kern van het PvP gedeelte is voor iedereen hetzelfde. een bepaald gebied (de battle isles) is voor iedereen die ook maar een deel van gw heeft toegankelijk en daar vinden dan ook de belangrijkste soorten pvp plaats. Als je echt alleen voor PvP gaat, en niets geeft om je skills te vergaren door arbeid is het aan te raden een PvP pack te kopen. Hiermee krijg je toegang tot de battle isles en alle skills van het eerste hoofdstuk, + alle skills van het desbetreffende chapter waarvan je de pvp-only pack hebt gekocht. Hiermee mis je echter wel alle pve content en een hoop lol, en je mist zowieso 2 klasses.

Wil je ook nog wel af en toe iets pve-en, moet je als pvp fan deel 2, Factions, kopen. daar vind je ook een soort van pvp alleen voor spelers van die chapter, namelijk de alliance battles (12vs12, een soort van battlefield systeem) met factions mis je de nieuwste 2 klasses, al blijven er wel 8 klasses over om uit te kiezen.

(verduidelijking van de klasses: je krijgt bij elk deel van guildwars toegang tot de 6 core klasses. Hiervoor zijn al vele builds gemaakt, en zijn de redelijke standaard klasses die je over terug vind.
bij die 6 standaard, worden er in elke nieuwe chapter 2 nieuwe klasses toegevoegd. Koop je bv factions, krijg je toegang tot de 6 core klasses + de assasin en de ritualist. Indien je Nightfall koopt, heb je dus de 6 core-klasses + de dervish en de paragon. Mocht je alle klasses kunnen willen spelen, zal je factions en nightfall beide moeten kopen. Aangezien er in het eerste deel geen extra klasses zijn, hoef je deze dan ook neit te hebben)

ik weet alleen niet zeker of je als je een pvp editie koopt, je alle skills van een betreffende klasse krijgt, of dat de skills die in een nieuw chapter voor die klasse geïntroduceerd zijn achterwege blijven. Maar er lopen zat pvp-ers rond op dit topic die het wel zullen weten

grafisch ziet alles er best uit, en als je pvp-ed zal je meestal in het gebied zitten dat voor iedereen toegankelijk is, en de grafische kracht komt daar dus niet het meest tot uiting, aangezien spelers die alleen deel 1 hebben daar ook komen, en dat spel is inmiddles ruim anderhalf jaar oud

kortom, je mist dus als je 1 chapter koopt:
- 2 klasses (4 als je het eerste deel koopt, niet aan te raden voor een pvp-er)
- indien je geen factions koopt: alliance battles
- indien je de pvp-editie koopt: alle pve content
- mogelijk enkele skills voor de voor jou beschikbare klasses (geen onoverkomelijk bezwaar, er zijn zat buiulds die je met alleen maar core skills kan maken)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

mvddonk schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:14:
... welk deel raden jullie aan (ik ben met name pvp gericht) en wat heb ik dan wel/niet (ten opzichte van andere delen).
Ik ben zelf niet zo'n pvp-er, maar ik denk deel 1 Prophecies.
Laat ik voorop stellen dat geen enkel deel er slecht uit ziet, verre van zelfs. Het hangt meer af wat voor soort omgeving je aanspreekt. Prophecies met een westers uiterlijk, Factions met een oosters uiterlijk of Nightfall met een zuiderlijk uiterlijk. In elk deel zaten wel nieuwe grafische verbeteringetjes, maar deze zijn zeer zeer minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mythrill schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:31:
[...]

Was het niet "People with a higher rank then me have no social life, people with a lower rank then me are clearly noobs." :P
Nope, precies zo als ik hem heb gepost. Het was overigens ook een rank 8 iemand die het riep.
CoRrRan schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:52:
En trek nou niet weer direct zo'n lijntje naar die fame/rank-discussies Bor, nergens voor nodig.
Waarom niet? Het blijft een interessante discussie imho. De quote die ik poste verwoord de essentie ervan eigenlijk heel erg goed.

[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 15-11-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidShadow
ik vond het er grafischer beter uitzien, de levels zijn meer afgemaakt in nightfall, bij factions zie je dat ze tijd te kort hadden bijna aan de level indeling. In nightfall zijn meer "objecten" overal op de map geplaatst, in factions etc zie je meer recht aan recht uit levels waar weinig dan alleen het terrein en paar boompjes op zijn gezet.

Noem maar "desert" *kuch terragen terrain edit tooltje 1uurtje drag en drop en je hebt een level.

De meeste tijd is nog in sorrows gestoken, dat was ook wel te zien toen het uitkwam.
Het viel me gelijk op toen ik in nightfall kwam dat er meerdere dingen in levels zijn toegevoegd, planten, kapotte planken etc liggen verspreid over het hele level. De grafische verbeteringen die kom je tegen hoe verder je komt in het spel, zeer grote steden met gigantische decorset etc. zeer mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De TeamIQ ladder tracker is ook down trouwens vanwege een upgrade van de software. Als het goed is komt ie binnen afzienbare tijd weer up. De ladder trackt nog wel de ranks en rating van de guilds maar kan even niet gebruikt worden om de stats weer te geven.

Speelt FH trouwens nog wel intensief? Ik zie jullie niet meer op een echt beduidende plek op de ladder staan en ook het aantal gespeelde matches tellertje blijft redelijk staan.

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 15-11-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gisteren een goede run gehad en weer geklommen naar r150. We zijn momenteel met een build bezig die lekker speelt, maar door wat inactiviteit gaat het wat langzamer de laatste tijd.

Dus wat minder gespeeld, dus ook minder rating, dus lagere rank. We zijn nog op zoek naar wat meer actieve spelers. Hopelijk krijgen we dan weer wat makkelijker 8 mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Even een vraagje(wiki heeft niet zo'n zin :S).
Hoeveel kost zo'n Fellblade en kan je hem makkelijk zelf farmen?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Inmiddels is Guild Wars al een hele tijd uit, ik kan me indenken dat er mensen zijn die het nu niet meer spelen. Nu kun je normale spellen tweedehands kopen, maar bij Guild Wars is de keycode gekoppeld aan een account.

Zijn er mensen die hun account overdoen aan iemand anders?
En wat is dan een redelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

metalant schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:20:
Zijn er mensen die hun account overdoen aan iemand anders?
En wat is dan een redelijke prijs?
Dat hangt heel erg af van het aantal unlockte skills, de hoeveelheid gold, items etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:52:
[...]

Dat hangt heel erg af van het aantal unlockte skills, de hoeveelheid gold, items etc.
denk niet dat een persoon die een account wil overkopen al zoveel van gw weet dat deze interesse heeft voor dingen als ecto's, shards, FoW-armor, explorer, drunkard en unlucky title, je hoeveelheid fame en het feit dat je een necro hebt uitgerust met SS en deze kan omzetten naar MM.

overigens is het zowiezo al geen goed idee ene account van iemand anders over te kopen. Je loopt kans opgelicht te worden, het is illegaal en mag hier dus ook eigenlijk niet besproken worden, en die 3 tientjes die je bespaard zijn het niet waard dat risico te lopen, inclusief de eventuele erfenis van een slechte naam bij Anet (veel reports etc).
Bovendien, het spel is het waard om gewoon gekocht te worden, en de makers verdienen het dat je het spel gewoon koopt. Al is het alleen maar voor mij zodat ze ene nieuw chapter kunnen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:18:
[...]

denk niet dat een persoon die een account wil overkopen al zoveel van gw weet dat deze interesse heeft voor dingen als ecto's, shards, FoW-armor, explorer, drunkard en unlucky title, je hoeveelheid fame en het feit dat je een necro hebt uitgerust met SS en deze kan omzetten naar MM.
Klopt als een bus, ik heb me helemaal nog niet verdiept in Guild Wars. Het enige dat ik er van weet is dat het online is zonder maandelijkse kosten. Dat spreekt me meer aan dan de geldklopperij van Blizzard.

Ik snap nu iig dat het niet verstandig is om een account over te nemen.
Kun je zo instappen bij Guild Wars Nightfall?
Heeft het speciale voordelen om een Collectors Edition aan te schaffen?
Heeft iemand misschien een Guild Wars Trial Key waarmee ik zou mogen uitproberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidShadow
jazeker heb wel een trial key voor je, zal hem morgen pmmen.
geen collectors editie kopen deze heeft geen voordelen "geen nuttige voordelen" het verschil is dat je dom ingame beesje krijgt dat je zo kan kopen en paar boekjes etc er bij, en dit voor maar liefs 20euro extra.

Het na deel dat je met guildwars hebt is je begint met achterstand. 2 complete chapters loop je achter, ik zou dan ook adviseren om met nightfall te starten en de rest voorgezien te houden. kan later altijd nog.

[ Voor 78% gewijzigd door SolidShadow op 15-11-2006 23:14 ]

Verwijderd

dat is inderdaad iets waar je in het begin problemen mee krijgt, een achterstand. Vooral in PvP word je snel als 'noob' bestempeld, terwijl je alleen maar een beginner bent. Ik heb zelf ooit eens geprobeerd dat wereldje in te stappen, maar ik ben er vrij snel weer mee opgehouden. Een leuke guild zou je natuurlijk al ene heleboel helpen

elke chapter die je koopt heeft een eigen verhaal, al ligt de leercurve verschillend. In deel een gaat het langzaam, in factions weer (mss te) snel, en in nightfall er tussen in. Dat je geen weet hebt van de andere verhalen maakt op niet uit, al mis je wel enkele leuke verwijzingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 09:50 ]

• mvddonk
Over die achterstand, in hoe verre maakt dat een groot verschil uit? Heeft het als newbe totaal geen zin om je met PvP bezig te houden omdat je toch alles verliest ofzo, wat maakt het verschil trouwens?
If so, hoe lang zal je waarschijnlijk nodig hebben om lekker mee te kunnen doen?

Heeft het PvP systeem een ranking met rewards? Zo ja wat voor rewards?

[ Voor 16% gewijzigd door mvddonk op 16-11-2006 14:02 ]

Verwijderd

@Corran: was idd een leuke spike build van FH. Maar krijgen jullie geen problemen als de tegenstander opsplitst? Voor de rest vond ik dat jullie gister wel heel erg snel dood gingen. Ik weet niet hoe dat kwam, maar met die build en als de monks het langer volhouden moet je makkelijk de top 100 kunnen behalen met die build. Ik iig als Blessed Light monk met dus 1 hexremover kunnen onze heals nooit ophouden en komen gewoon snel in nrg probs, doordat we blessed te vaak moeten gebruiken.

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
mvddonk schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:34:
Over die achterstand, in hoe verre maakt dat een groot verschil uit? Heeft het als newbe totaal geen zin om je met PvP bezig te houden omdat je toch alles verliest ofzo, wat maakt het verschil trouwens?
Het is geen rocketscience maar je moet wel wat gangbare spells & skills leren kennen en begrijpen hoe je ermee moet omgaan. Maximaal level en gear zijn verder zeer simpel te krijgen in Guild Wars.

En je zal de belangrijke skills moeten unlocken. Dit kan op allerlei manieren (PvE, PvP of unlock packs van $10)
If so, hoe lang zal je waarschijnlijk nodig hebben om lekker mee te kunnen doen?
Ligt eraan. Ken je iemand die al speelt of je beland in een goede guild dan hoeft het niet lang te duren. Sowieso kun je direct na aanschaf wel de 'Random Arenas' in voor wat PvP. Je zal wel aardig kapot gaan maar het is in ieder geval een manier om de PvP te ervaren in GW.
Ja. Er zijn meerdere punten systemen, de een geeft andere emotes (fame/rank) met de andere kan je skills unlocken (Balthasar faction).

Great minds think in parallel gutters.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

mvddonk schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:34:

Heeft iemand nog een trial code over voor mij? (b.v.d.)
Naar mijn idee is het verstandig om eerst thuis te raken in een class en de skills door PvE te spelen met je karakter. Dan gooi je jezelf tenminste niet compleet in het diepe als je aan PvP begint en weet je een beetje waar je het over hebt wat betreft het gebruik van je professie.

Als je dan met PvP start, zou ik eerst de random arena doen, dan wordt je willekeurig in een groepje gestopt die dan tegen een ander willekeurig samengesteld groepje moet knokken. Hoewel het meestal een chaotische zooi is met nogal vaak mensen die er voortijdig tussenuit knijpen, kun je al wel een beetje gevoel krijgen bij het spelen tegen menselijke tegenstanders. Dat is namelijk nogal anders dan tegen de NPC mobs.

Daarnaast moet je je ook niet laten afschrikken door groepen die om het minste geringste noob gaan lopen roepen. Als je maar inzet toont en bereidheid om te leren van anderen als ze je tips aan de hand doen, dan zijn er genoeg groepen die je accepteren. Grootste probleem is dat er nogal veel met rank geschermd wordt en je er soms moeilijk tussenkomt als je niet al een bepaalde rank in PvP hebt, maar dat slijt vanzelf als je zelf in rank stijgt.

Rewards zijn in er in de vorm van het unlocken van skills die je kunt kopen met de punten die je in PvP battles hebt behaald. En hoe lang voordat je een beetje lekker mee kunt doen? Mwah, hangt er natuurlijk vanaf hoe vaak je speelt, maar zeg even dat je dagelijks een paar uur tijd erin stopt, dan moet dat na een week of twee, drie wel lukken.

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:00:
@Corran: was idd een leuke spike build van FH. Maar krijgen jullie geen problemen als de tegenstander opsplitst? Voor de rest vond ik dat jullie gister wel heel erg snel dood gingen. Ik weet niet hoe dat kwam, maar met die build en als de monks het langer volhouden moet je makkelijk de top 100 kunnen behalen met die build. Ik iig als Blessed Light monk met dus 1 hexremover kunnen onze heals nooit ophouden en komen gewoon snel in nrg probs, doordat we blessed te vaak moeten gebruiken.
Gisteren was in het algemeen subpar en hadden we last van het niet aanwezig zijn van de 8e speler, al wil ik dat niet als excuus aandragen. We hebben ook na 2 ranked GvG's er het bijltje bij neergegooid. Ik denk dat er gisteren gewoon een gebrek aan concentratie was bij de meerderheid.

Tevens is onze GvG kwaliteit onderhevig aan inactiviteit en de bijbehorende roest die optreedt in de individuale kwaliteiten. Te weinig dagen waarop om 20:00 direct een GvG gestart kan worden.

Mjah, ik weet het niet. Eergisteren speelden we de sterren van de hemel en hadden we zonder problemen continue pressie op de tegenstander. Toen zat (waarschijnlijk) iedereen ook op de juiste plek in de build. Gisteren was gewoon k*t. Het is toch wel raar, dat we eergisteren zonder problemen Empty Skillbars [EaSy] verslaan en gisteren moeite hebben met andere (mindere?) Guilds.

Splits zijn op zich wel het grootste probleem wat we tegenkomen. Maar met de juiste combinatie terug in de basis kunnen we de tegenstander echter wel flink minder effectief maken en als de split zich weer bij het flagteam voegt, zijn we toch redelijk vaak sterker dan de tegenstander in 8v8 situaties.

Wat ook nog opgemerkt moet worden is, is dat de Hero's wel een leuke Searing Flames build kunnen runnen, maar het is geen substituut voor een echte speler. Een echte speler kan veel actiever en doelgerichter pressie uitoefenen.

Verwijderd

Wat ook nog opgemerkt moet worden is, is dat de Hero's wel een leuke Searing Flames build kunnen runnen, maar het is geen substituut voor een echte speler. Een echte speler kan veel actiever en doelgerichter pressie uitoefenen.
Je kunt opdrachten verstrekken aan je Hero. Een Hero heeft zo zijn voor- en nadelen. Als je bijv. een monk power drain meegeeft, dan interupt die altijd de tegenstander en wat maar de vraag is bij een echte speler. Zelf ben ik niet zo te spreken over Heroway en dan met name niet in HA. 9 van de 10 x win je makkelijk van Heroway en de meeste zijn ook nog SF Hero's. Neem gewoon mantra of flame mee als monk zijnde en dan is het GG. Voor mij mogen ze die Hero's helemaal afschaffen in HA, want het zorgt nu niet echt stimulerend om HA in te gaan. Ik heb 1x voor de gein Heroway gedaan, maar het zuigt flink vind ik.

Ik denk dat Heroway voornamelijk door mensen wordt gespeeld die nog niet veel fame hebben vergaren en/of niet de vrienden hebben om een party te maken. Net als ik en de meeste HA-gangers groei je vanzelf in HA en leer je meer mensen kennen en krijg je vanzelf naamsbekendheid in HA door bijv. HoH te winnen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

metalant schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:35:
Dat spreekt me meer aan dan de geldklopperij van Blizzard.
Dat blijft altijd een leuke uitspraak :P
Even ter info:
GW Proph € 50
GW Faction € 46
GW Nightfall € 69
PvP unlock € 40
2 x slot € 15
Totaal GW: 220 euro :P

Nu weet ik nie hoe de expensions zijn bij WoW, maar lijkt me dat je met 220 euro toch een behoorlijk lange tijd kan spelen binnen WoW.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:43

Clush

Do as I say...

SinergyX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:27:
[...]

Even ter info:
GW Proph € 50
GW Faction € 46
GW Nightfall € 69
PvP unlock € 40
2 x slot € 15

Nu weet ik nie hoe de expensions zijn bij WoW, maar lijkt me dat je met 220 euro toch een behoorlijk lange tijd kan spelen binnen WoW.
dat, of 3 x 35 euro = 105,- zonder pvp unlocks en 2 extra slots en dure CE's is het ook prima te spelen hoor.

... not as I do.

• Bor

Bor

Klopt, PvP skills unlock je natuurlijk gewoon in game ipv ze te kopen. Extra Char slot is ook totaal niet nodig wanneer je de 3 edities (en nightfall pre order) hebt. Daarbij heb ik voor Prophecies lang geen 50 euro betaald, geen 46 euro voor factions en nightfall is ook lang geen 69 euro wanneer je de gewone versie koopt.

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 16-11-2006 14:49 ]

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:27:
[...]

Even ter info:
GW Proph € 50
GW Faction € 46
GW Nightfall € 69
PvP unlock € 40
2 x slot € 15

Ik speel sinds release (april 2005) en GW heeft me tot nu toe dit gekost:

GW Prophecies € 39,-
GW Factions € 39,-
GW Nightfall € 39,-

Dus nog geen 120 euro.

ps Collector Editions zijn totaal niet nodig, skill unlock packs evenmin (die unlock je vanzelf in PvE en/of PvP), en extra slots al helemaal niet. Zelfs de 'expansies' zijn niet verplicht, je kunt gewoon volledig spelen met maar één van de drie releases (het zijn n.l. stand-alone releases, dus geen expansies in de ware zin van het woord).

• metalant
Ter informatie: 1 maand WoW kost 15 euro.
220 euro is dus zo'n 14 maanden spelen in WoW.

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

metalant schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:24:
Ter informatie: 1 maand WoW kost 15 euro.
220 euro is dus zo'n 14 maanden spelen in WoW.
Nu vergeet je dat je het spel moet aanschaffen voor +- 50 euro.
En ook daar komen ze nog met een uitbreidingsset, of die is er al... dat weet ik niet. Maar die moet je dan dus ook nog kopen.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Verwijderd

WoW is tegenwoordig voor 30 euro al aan te komen, maar laten we er alsjeblieft mee ophouden. ^^
Waar is die nieuwe statue voor die nieuwe fow?

• Steffy
Ik heb ook WoW gedaan, ik weet nog wel dat ik GW ook kocht en op dag 1 ben beginnen. Daarna niet 1 minuut meer naar WoW gekeken, account is daarna ook verlopen. Jammer van mijn Dwarf Hunter maar het was zo slaapverwekkend dat ik maar gestopt ben. GW daar tegen pakte mij veel meer.

• metalant
Ik heb inmiddels via de gwsetup de complete (2GB?) client binnengehengeld, dus nu nog een trial key en ik kan aan de slag. Als het dan bevalt ga ik als nog naar de winkel om de doos, want ik ga geen 30+ euro betalen voor alleen een sleutel.

Verwijderd

Joah is logisch dat je niet alleen een key wil, aan de andere kant, maakt het niet zoveel uit, uiteindelijk lees je dat boekje niet eens, ofja, misschien kijk je hem een keer door, maar goed. Leuk hebbedingetje.

Iemand enig idee wat een 15^50 inscription op zwaard waard is?

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:20:
[...]

Je kunt opdrachten verstrekken aan je Hero. Een Hero heeft zo zijn voor- en nadelen. Als je bijv. een monk power drain meegeeft, dan interupt die altijd de tegenstander en wat maar de vraag is bij een echte speler. Zelf ben ik niet zo te spreken over Heroway en dan met name niet in HA. 9 van de 10 x win je makkelijk van Heroway en de meeste zijn ook nog SF Hero's. Neem gewoon mantra of flame mee als monk zijnde en dan is het GG. Voor mij mogen ze die Hero's helemaal afschaffen in HA, want het zorgt nu niet echt stimulerend om HA in te gaan. Ik heb 1x voor de gein Heroway gedaan, maar het zuigt flink vind ik.

Ik denk dat Heroway voornamelijk door mensen wordt gespeeld die nog niet veel fame hebben vergaren en/of niet de vrienden hebben om een party te maken. Net als ik en de meeste HA-gangers groei je vanzelf in HA en leer je meer mensen kennen en krijg je vanzelf naamsbekendheid in HA door bijv. HoH te winnen.
Ik las net ook dat de Hero zonder pardon door Diversion heen cast, vast komt te zitten achter de trap, geen Aegis cast en ook niet mee doet met de spike.

gg A.Net ;)

Volgende keer moet [GotG] ook maar met een Hero spelen. Dat zou veel eerlijker zijn geweest.

• DR161

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:39:
Joah is logisch dat je niet alleen een key wil, aan de andere kant, maakt het niet zoveel uit, uiteindelijk lees je dat boekje niet eens, ofja, misschien kijk je hem een keer door, maar goed. Leuk hebbedingetje.

Iemand enig idee wat een 15^50 inscription op zwaard waard is?
en je bent in de winkel goedkoper uit
€30 in de winkel tegenover de volle prijs online

pssst geld kopen?

Verwijderd

dark rule161 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:36:
[...]

en je bent in de winkel goedkoper uit
€30 in de winkel tegenover de volle prijs online
Achja, ik zou consoleshop.nl of iets aanraden, dan heb je hem ook nog thuisgestuurd ^^
Op kieskeurig.nl kun je altijd fijn prijsvergelijken bovendien.

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:09:
[...]
Ik las net ook dat de Hero zonder pardon door Diversion heen cast, vast komt te zitten achter de trap, geen Aegis cast en ook niet mee doet met de spike.

gg A.Net ;)

Volgende keer moet [GotG] ook maar met een Hero spelen. Dat zou veel eerlijker zijn geweest.
Hero's casten wel Aegis (tenminste dat doen ze bij mij in PvE wel).

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op donderdag 16 november 2006 @ 19:38:
[...]

Hero's casten wel Aegis (tenminste dat doen ze bij mij in PvE wel).
Mag ik jouw hero lenen?

Verwijderd

Hero's Casten alles, als je in gevecht bent.
Ze doen ook gewoon life bond, alleen pas in het gevecht. Tja, een 55hp monk zijn zul je ze niet kunnen leren, maar opzich vind ik het best een redelijke vooruitgang.

• Bor

Bor

300K + 40 ecto's :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:06:
Hero's Casten alles, als je in gevecht bent.
Ze doen ook gewoon life bond, alleen pas in het gevecht. Tja, een 55hp monk zijn zul je ze niet kunnen leren, maar opzich vind ik het best een redelijke vooruitgang.
zou wel gaaf zijn je hero als tank gebruiken :D

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CoRrRan ipv dat je een Hero neemt, kun je ook gewoon mij vragen om te guesten bij jullie. Ben altijd wel in voor GvG. IGN is Haas Tha Pvp Monk >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

metalant schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:35:
Ik heb inmiddels via de gwsetup de complete (2GB?) client binnengehengeld, dus nu nog een trial key en ik kan aan de slag. Als het dan bevalt ga ik als nog naar de winkel om de doos, want ik ga geen 30+ euro betalen voor alleen een sleutel.
Ga naar www.cd-wow.nl
ik heb daar inmiddels al 3 factions cd's gehaald en 1 Nightfall dvd :) Alles is 28.99 euro daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
ZeroCode schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:09:
[...]

Ga naar www.cd-wow.nl
ik heb daar inmiddels al 3 factions cd's gehaald en 1 Nightfall dvd :) Alles is 28.99 euro daar :)
Dat heb ik gezien idd.
Ik heb van de anderen niets meer gehoord, heb jij mss een trialkey voor mij?

[ Voor 8% gewijzigd door metalant op 17-11-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

metalant schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:25:
[...]

Dat heb ik gezien idd.
mail maar naar: guildwars at helderziende.paranormaalbegaafd.nl
Probleem is dat me vriendin die trial key gebruikt, ik probeer haar ook verslaafd te maken maar tot zover geen succes... Soz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
Het mag een trial van iedere versie zijn, ik wil het gewoon een keer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

metalant schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:25:
Dat heb ik gezien idd.
mail maar naar: guildwars at helderziende.paranormaalbegaafd.nl
Met zo'n email adres had je het antwoord al lang zien aankomen natuurlijk ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
Heb gister het eerste deel gehaald en tot nu toe lijkt het heel erg een single player rpg (ben ook nog maar level 7 :P).
Heb trouwens een Ranger/Necro gemaakt, las ergens dat die wel aardig zijn voor PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
Weakling schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:16:
[...]

Met zo'n email adres had je het antwoord al lang zien aankomen natuurlijk ... ;)
Ach ja, een mens moet toch ook wel eens een originele domeinnaam claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

metalant schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:36:
[...]

Ach ja, een mens moet toch ook wel eens een originele domeinnaam claimen.
op de pc gamer van deze maand zat volgens mij een trial van factions, ik zal eens kijken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

mvddonk schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:25:
Heb gister het eerste deel gehaald en tot nu toe lijkt het heel erg een single player rpg (ben ook nog maar level 7 :P).
Heb trouwens een Ranger/Necro gemaakt, las ergens dat die wel aardig zijn voor PvP?
In het eerste deel is het eerste deel (eh wat, oh ja klopt toch) van het spel inderdaad erg single player achtig, maar maak je geen zorgen, verderop kom je er niet meer aan onderuit om met anderen (al dan niet computerkarakters) samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:35:
@CoRrRan ipv dat je een Hero neemt, kun je ook gewoon mij vragen om te guesten bij jullie. Ben altijd wel in voor GvG. IGN is Haas Tha Pvp Monk >:) .
Kijk, dat is nuttige informatie.

Echter, die lui van [GotG] waren eerder eergisteren. Maar je staat in het lijstje Haas.
;(
Mwah, het is maar wat je "aardig" vindt. Momenteel hebben R/N's in GuildWars een beetje een negatieve bijsmaak, vanwege een "cookie cutter build" de "Toucher". (Een Ranger die van Expertise gebruikt maakt om Necro touch skills te gebruiken om damage mee te doen voor minder dan normale Energy verbruik.) De build is niet heel erg ingewikkeld en daarom erg populair.

Maar op zich zijn er geen echte verkeerde keuzes te maken. Zeker de 6 core-professies zijn erg belangrijk voor het hele spel.

[ Voor 58% gewijzigd door CoRrRan op 17-11-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Wat is GW af en toe toch een raar spelletje :X

Ik speel het nu bijna 12 maanden en nog nooit een zwarte dye te pakken gekregen. Nu krijg ik in 1 week tijd een zwarte en een witte om mijn oren. De zwarte werd door een lvl 10 Stone Summit gedropt, de witte door een mountain troll bij Droks.

Heb mijn build iets aangepast en heb de minotaurs ingewisseld voor de mountain trolls. Stiekem langs de Avicarans sneaken en binnen 5 minuten heb ik de hele grot leeg, inclusief de twee bosses :)
Daarna nog even de grot uit, weer de Avicarans ontwijken en verderop nog wat van die Azuri's met boss afmaken.
Heb nu 3 damage en 2 armor spells (Armor of Earth en Kinetic Armor) in gebruik en ben aan het kijken of ik een van de twee armor spells (AoE) thuis kan laten om nog iets aan nrg management of damage mee te nemen. Energy is bijna geen probleem totdat Elemental Attunement wordt geinterrupt. Dan ben ik afhankelijk van Balthazars Spirit en tegenover een boss schiet dat niet op. Ik krijg 'm wel neer, maar het duurt veel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
ZeroCode schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:54:
[...]

op de pc gamer van deze maand zat volgens mij een trial van factions, ik zal eens kijken voor je.
Bij de PC Gameplay zit een DVD met daarop o.a. een 14 dagen trial versie van GuildWars Factions. Dus dit weekend kan ik in ieder geval eens gaan testen of GW iets voor mij is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranger/Necro; Tja de bekende build is de Touch Ranger. Hoge expertise voor lage energy costs voor necro blood magic touches, maar dit is heel erg noob 8)7

Je kunt natuurlijk wel iets doen zoals, Burning Arrow (E) - Apply Poison - (Spirit of) Toxicity - Rotting flesh.

Dat is een aardige degen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 11:50
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 19:08:
[...]

Achja, ik zou consoleshop.nl of iets aanraden, dan heb je hem ook nog thuisgestuurd ^^
Op kieskeurig.nl kun je altijd fijn prijsvergelijken bovendien.
Op www.play.com:

Nightfall: € 26,99 Delivered
Factions € 26,99 Delivered
Prophecies ('06 versie) € 22,49 Delivered

Voortaan haal ik mijn games hier, scheelt op sommige € 20 (!). Delivery duurt wel een week, voor GW miss niet ideaal vanwege de release, maar voor andere games kan ik er wel op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Zo uitgespeeld, eindelijk Abadon verslagen :P Shiro was trouwens lastiger in de missie ervoor. Abadon was te simpel :O :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Gratz. Wel grappig eigenlijk, want in Factions was Shiro na alle lange harde missies weer veel te simpel. De eerste keer dat was het echt van: "wtf, in 1 minuut de laatste missie klaar, wat een tegenvaller" en nu is het bij Nightfall weer zo. Okay, nu ben je wel even bezig, maar het is wel zo gruwelijk simpel dat de tranen in mijn schoenen springen :P Nah ja, zal wel zijn om ervoor te zorgen dat je lekker snel naar de eindwapen dealer kunt komen en niet elke keer een ellenlange missie hoeft te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu bezig met een hoop spullen te kopen om mn ele ff goed uit te rusten, maar voordat ik een hoop geld weggooi, wil ik het toch even weten: Kan je op een collectors of bij een Weaponsmith gekochte item die al vol zit met inscriptions etc, een inscription vervangen? Uiteraard weet ik dat deze dingen neit te salvagen zijn, maar upgraden kan mss wel. Ook ben ik me ervan bewust dat in Nf de meeste items al zonder upgrades verkocht worden, maar ik was van plan mijn item in Factions te halen. iemand een idee of dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Hallo,
Ik heb al een tijdje een Ranger en ben nu lvl 13 maar ik loop nog altijd met een slechte boog rond (7-10dmg) en ben op zoek naar een goeie green bow
maar ik ken echt nix van bows :+ 8)7
Dus vraag ik jullie hulp ;)

ahja was dat nu geen speciaal drop weekend ofzo had iets gelezen denk ik daarover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

eSCe schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:46:
Hallo,
Ik heb al een tijdje een Ranger en ben nu lvl 13 maar ik loop nog altijd met een slechte boog rond (7-10dmg) en ben op zoek naar een goeie green bow
maar ik ken echt nix van bows :+ 8)7
Dus vraag ik jullie hulp ;)

ahja was dat nu geen speciaal drop weekend ofzo had iets gelezen denk ik daarover
Als je goede spullen voor bijna nix wil hebben moet je even kijken op guildwarsguru sale topic
Hier staan meestal altijd Max bows, met een aardige skin voor haast geen geld. Zelfs de greens gaan voor geen geld over de toonbank. :*). Alle goede bows van mijn sale thread zijn al op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:08:
[...]

Gratz. Wel grappig eigenlijk, want in Factions was Shiro na alle lange harde missies weer veel te simpel. De eerste keer dat was het echt van: "wtf, in 1 minuut de laatste missie klaar, wat een tegenvaller" en nu is het bij Nightfall weer zo. Okay, nu ben je wel even bezig, maar het is wel zo gruwelijk simpel dat de tranen in mijn schoenen springen :P Nah ja, zal wel zijn om ervoor te zorgen dat je lekker snel naar de eindwapen dealer kunt komen en niet elke keer een ellenlange missie hoeft te spelen.
Het is echt simpel ja, je moet wel een redelijke party hebben, het is niet zo dat je het met elke groep nikswetende hansworsten die missie haald maar wij hadden 1 monk en zelfs een assassin. Ruim 10 minuten binnen de gestelde tijd voor de Master Reward gehaald. Veel te simpel dus.

De missie daarvoor was wel lastig waar je de lich en shiro weer tegen komt, die was lastig maar de laatste keer was Shiro bugged en bleef hij, normaal komen ze beide, naja toen was het een eitje maar daar heb ik wel 4 uur over gedaan, de laatste party was ook nog een random party met 1 monk en verder ook niks. Het is ook een beetje geluk hebben denk ik maar de op 1 na laatste missie was veel moeilijker dan abadon zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:10:
[...]

Het is echt simpel ja, je moet wel een redelijke party hebben, het is niet zo dat je het met elke groep nikswetende hansworsten die missie haald maar wij hadden 1 monk en zelfs een assassin. Ruim 10 minuten binnen de gestelde tijd voor de Master Reward gehaald. Veel te simpel dus.

De missie daarvoor was wel lastig waar je de lich en shiro weer tegen komt, die was lastig maar de laatste keer was Shiro bugged en bleef hij, normaal komen ze beide, naja toen was het een eitje maar daar heb ik wel 4 uur over gedaan, de laatste party was ook nog een random party met 1 monk en verder ook niks. Het is ook een beetje geluk hebben denk ik maar de op 1 na laatste missie was veel moeilijker dan abadon zelf
Tja, ik heb nog niet eens Raisu Palace gehaald, die wel redelijk lastig is, maar ik heb hem ook pas 2 keer geprobeerd, en altijd was er zo'n arrogante kutmonk die afk ging, of gewoon leave-de :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik zit zo een beetje alles door te lezen hier. Word eigenlijk wel erg enthausiast over guild wars.
Heb zon 2 jaar geleden WOW gespeeld maar dit spreekt me meer aan denk ik.
Zouden jullie me adviseren om gewoon gelijk met nightfall te beginnen of eerst een oudere versie te pakken?
Heeft er iemand misschien nog zon trial key over voor een van de versies?

Vriendelijke groeten Martijn
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.