Het Grote Guild Wars Topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.643 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Quests, missies, professions, builds, skills, titles, drops, pve, pvp, gvg, drops, weapons, armor, gold, fun

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:19:
[...]

Waar draait het dan wel om? :P
Ik raad je aan om de start post van dit topic eens aadachtig door te lezen. Alles wat gezegd moet worden, staat daar zeer duidelijk in vermeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Wes46 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:19:
[...]

Waar draait het dan wel om? :P
De punten die je tijdens het levelen krijgt slim zien toe te passen en de skills die je onderweg verzamelt goed toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Heb je de TS gelezen? :)
edit:
owww we waren al op een nieuwe pagina

[ Voor 50% gewijzigd door ixl85 op 07-11-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Misschien een advies voor de mensen die (nog) niet verslaafd zijn aan het spel en het spel toch willen kopen. Volg de link hier en je ziet alle delen staan voor 29 euro per stuk :). Dit scheelt weer wat in de porto-met-weinig voor de student die geen 50 euro per spel kan betalen.

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:15
Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? Compleet niet functionerende party-members ?

Vandaag in Elona's Reach. Nou heb ik al aardig wat parties meegemaakt maar dit sloeg alles. Ik had toevallig resurrect meegenomen, begon mijn spam skill te worden. Na de eerste paar slangengasten hebben we de party vriendelijk bedankt. Eerlijk gezegd had ik nog nooit Elona's Reach gedaan zonder party, dus vandaag moest voor het eerst zijn. Zooitje henchies en ow wat speelt dat makkelijk. Domme domme spelers, long live the henchies. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Heb net Glint de draak verslagen met 5 henchies. Iets wat me tot nu toe met een party pas 1 of 2 keer is gelukt. Dus ja, soms pak ik na de zoveelste keer maar gewoon wat henchies mee en dan kom ik meestal in ieder geval een stuk verder.

Maar er gaat niets boven een goed georganiseerde party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

cardinal808 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:54:
Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? Compleet niet functionerende party-members ?
Geregeld meegemaakt. Pugs blijven een gokje, soms werkt het fantastisch en soms is het prut.

Hitchhikers, rushers, noobs, leavers, alles is al wel een keer voorbij gekomen en kan behoorlijk frustrerend werken als je al een aantal maal een missie hebt geprobeerd. Wat dat betreft niks gek dat veel mensen toch af en toe weer teruggrijpen op henchies ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Ik heb gister een "priest of balthazar" bezocht en daar wat skills unlocked.

De normale basic skills kan ik wel terugvinden bij een Skill Trainer maar ik had ook een Elite Skill ge-unlocked... maar die kan ik niet terugvinden.

Ben ik iets vergeten ofzo? Of kan je pas vanaf een bepaald level een elite skill gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Weakling schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:54:
Wat dat betreft niks gek dat veel mensen toch af en toe weer teruggrijpen op henchies ...
En met de hero's erbij is het alleen maar erger geworden heb ik het idee. Of zou dit komen omdat vrijwel iedereen nu dervish of paragon is? Als ik voor mezelf spreek. In NightFall heb ik het meeste toch nog gedaan met hero's en henchies. (vaak ook nadat een poging met een pug meerdere keren mislukte)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29
nowell schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:57:
Ik heb gister een "priest of balthazar" bezocht en daar wat skills unlocked.

De normale basic skills kan ik wel terugvinden bij een Skill Trainer maar ik had ook een Elite Skill ge-unlocked... maar die kan ik niet terugvinden.

Ben ik iets vergeten ofzo? Of kan je pas vanaf een bepaald level een elite skill gebruiken?
Dat kun je alleen krijgen door deze te cappen bij de boss die de skill heeft met signet of capture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Steffy schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:13:
[...]

Dat kun je alleen krijgen door deze te cappen bij de boss die de skill heeft met signet of capture.
aah... die signet heb ik al wel... maar ik dacht dat ik elke spell die ik bij een Priest unlockte meteen kon krijgen....

Opzoek naar de boss die Elemental Attunement heeft... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:45
de skills die je unlocked via de priest of balthazar kan je alleen gebruiken voor een pvp character. Bij je pve character heb je hier dus nix aan en zal je de skills los moeten kopen en capturen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell

nowell

Que Pasa!?

denyos schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:56:
de skills die je unlocked via de priest of balthazar kan je alleen gebruiken voor een pvp character. Bij je pve character heb je hier dus nix aan en zal je de skills los moeten kopen en capturen.
uuh das niet helemaal waar...

Ik heb nl bij een Priest de skill "Kinetic Armor" unlocked en die kon ik wel bij een skill trainer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Update - Tuesday November 7

Added 2 new item inscriptions: “Show me the money!” and “Measure for Measure.”
Removed collision between members of the same team, including minions and pets. This change applies only to roleplaying missions and areas.
Fixed a bug that sometimes kept players from getting credit for kills made by their minions and pets.
Modified the quest “Capturing the Signet of Capture” so that it is available only to players created in Elona.
Fixed a bug that prevented some Hero skill templates from being applied to players.
Fixed a bug that made it impossible for some players to capture the “Avatar of Lyssa” skill.
Fixed a bug that allowed the skills “Rampage as One” and “Strike as One” to activate without a living pet.
Made the “Crippling Slash” skill available for capture.
Fixed a bug that caused the camera to recenter itself during spell casting.
Fixed a bug in the Jokanur Diggings mission.
Fixed bugs and made improvements to the following quests: Sunspears in Kryta, Missing Shipment, To Dye For, Scholarly Affairs, and Tendering an Offer.
Voor mensen met een Dervish goed nieuws. Die kunnen eindelijk Avatar of Lyssa cappen. Dat kon eerst niet als je de missie .... Cemetery had gedaan, die 1maal gehaald spawnde die boss niet meer. Nu wel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:02:
En met de hero's erbij is het alleen maar erger geworden heb ik het idee. Of zou dit komen omdat vrijwel iedereen nu dervish of paragon is? Als ik voor mezelf spreek. In NightFall heb ik het meeste toch nog gedaan met hero's en henchies. (vaak ook nadat een poging met een pug meerdere keren mislukte)
Ik denk idd door het hoge P en D gehalte in NF (lekker he die afkortingen) en doordat heroes nog een nieuwtje is voor veel mensen. Straks wordt het gezelschap in NF vanzelf gevarieerder en raakt het nieuwtje van de heroes af en worden meer en meer "normale" pugs gevormd. Ben ik wel van overtuigd. Zelf heb ik in ieder geval ondertussen het heroes gedoe wel gezien en geen zin om bergen geld in runes en wapens te steken voor die lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

nowell schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:59:
uuh das niet helemaal waar...

Ik heb nl bij een Priest de skill "Kinetic Armor" unlocked en die kon ik wel bij een skill trainer halen.
Alles wat je unlockt (non-elite) tbv PvP kan je als PvE character ook gewoon halen. Zo dus ook de PVP unlock packs uit de ingame winkel, worden alle non-elite skills vrijgegeven van betreffend deel.

Elite skills moet je ten alle tijden cappen, slechts heroes krijgen deze direct als je deze unlockt of de PVP pack heb.

Vanochtend (singapore atm) wat Mountain troll runs gedaan, eerste run 3 paarse en een Silver dye. 2de run een red, brown en green dye, laatste run een white dye :) Gaat toch best lekker weer, duurt iets langer en je moet wat beter opletten, maar gaat weer goed :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

SinergyX schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:25:
[...]

Alles wat je unlockt (non-elite) tbv PvP kan je als PvE character ook gewoon halen. Zo dus ook de PVP unlock packs uit de ingame winkel, worden alle non-elite skills vrijgegeven van betreffend deel.

Elite skills moet je ten alle tijden cappen, slechts heroes krijgen deze direct als je deze unlockt of de PVP pack heb.

Vanochtend (singapore atm) wat Mountain troll runs gedaan, eerste run 3 paarse en een Silver dye. 2de run een red, brown en green dye, laatste run een white dye :) Gaat toch best lekker weer, duurt iets langer en je moet wat beter opletten, maar gaat weer goed :)
Welke build gebruik je daarvoor en ik neem aan dat je de trolls bij droknar bedoelt.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Balachmar schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:45:
[...]

Welke build gebruik je daarvoor en ik neem aan dat je de trolls bij droknar bedoelt.
Ben de laatste 2 dagen wat aan het testen geweest en ik heb gemerkt dat een combinatie van Fire, Earth en Protection wel aardig werkt. Ofwel een Ele/Mo. De Avicarans moet ik nog steeds wel ontwijken, maar de Trolls zijn al bijna geen probleem meer.
Gebruik zelf Kinetic Armor, Armor of Earth en een Elite Protection Prayers (naam even kwijt, in ieder geval met PP op max +9 HP regen en +40 Armor voor 11 secs, 20 secs recharge). Dit zorgt ervoor dat je voor in ieder geval 11 seconden 180+ armor en +9 HP regen hebt.
Daarbij 2 energy management spells (meestal Balthazars Spirit en Essence Bond, maar Fire Attunement werkt ook wel redelijk, zeker als je ergens farmt waar je niet continu omringt wordt door 3 mobs die op je inhakken).
De rest vul ik aan met spells die veel damage doen in de directe omgeving (Aftershock, Inferno, Flameburst) of ik neem voor de zekerheid (ligt eraan waar ik aan het klooien ben) nog iets van Healing Breeze mee, met een paar puntjes in Healing Prayers.

Edit: he, da's grappig. Het nieuwe Salvage systeem beviel mij al heel goed, maar ik ben er nu achter gekomen dat als je armor (als in drops) met een Rune ID't en vervolgens salvaged waarbij je armor blijft behouden, dat de prijs van het lege armor hetzelfde blijft. Ik had net een armor met een Sup Absorption, 280 GP waard, rune er afgehaald, armor voor 280 verkocht en rune voor 340 (damn, 340g voor een Sup Absorption). Terwijl de waarde van eenzelfde witte armor zo rond de 70gp ligt, dus de waarde die de rune aan de armor geeft blijft behouden na het salvagen.
En ik ben door mijn Trial van Nightfall heen, maar kan nog steeds 1 van mijn Hero's toevoegen. Het probleem is dat ik van die Hero de stats niet meer kan opvragen. Kan 'm dus niet volhangen met armor, runes en wapens en kan niet zijn stats en skills veranderen. En hij is pas lvl 13, dus dat zijn 7 levels waarvan ik de punten niet kan uitdelen. Zo maar eens even een mailtje naar Anet, want dit lijkt me een bugje.

[ Voor 29% gewijzigd door KneoK op 08-11-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Balachmar schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:45:
Eigelijk de herziende versie van de normale 55hp monk met breezing en mending. Deze laatste 2 vervangen door de Dervish skill (ergens mijn vorige post haalde ik de naam ervan aan), welke 3 regen per lopende enchantment geeft op 8 earthmagic. Ergens mijn vorige post noemde ik ook die 4 enchantments, welke mij dus 12 (capped 10) regen geven en als extra maar 1/4 execution heeft dus eigelijk nooit interupt krijgt (SoJ daarentegen dus wel).
De farm duurt wel wat langer, maar ik kan zonder teveel problemen toch die avicarans (die rangers en warriors links na de uitgang van Droknar). Ik heb nu meer punten in divine favor waardoor mijn enchantments nog net iets langer doordraaien, zodat ik maar een 10-15 sec downtime heb van SoJ.

Om simpel te zeggen, ik gebruik de agro-trigger juist om mezelf in leven te houden. Door SoJ rennen een groot aantal mobs weg zodat mijn regen genoeg blijft, dan is het even uitzingen wanneer SoJ down is en doormeppen met mijn Axe (12-13 dmg). Per saldo staat er dus max een 4-5 mobs op je te meppen, duurt wat langer maar het werkt wel goed. Heb nog eigelijk 1 slot over voor een goeie aanval skill, mischien dat ik rond ga kijken wat Dervish in Earth Magic heeft of een beetje goeie Smiting aoe skill. Enige wat nu gevaarlijk is, zijn de interupts daar ik op dit moment niets tegen heb (had ik eerst mesmer voor).

Edit, die elite skill heb ik ook geprobeerd (armor of protection ofzo), maar zelfs met de 20%/24% extra enchantment tijd haal je de volledige tijd niet en ik mis dan een sterke aanval/damage skill.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2006 16:36 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 12-09 16:57
Gisteren bij MediaMarkt Amsterdam en daar trof ik Nightfall voor 39 euro aan. De Collector's Edition was 60 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Moet zeggen dat de ervaring van Nightfalls een stuk beter is dan van factions.
Heb nu eindelijk mijn warrior voor verlopig uit gepimpd. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/2072/koabdoj1.jpg

Fow armor (Helm niet geshowed)
Kind of a Big Deal (Protector of Tyria, Cantha, Elona + Grandmaster Cartographer of Tyria & Cantha ).

Nu maar mijn andere chars van stal halen.
Kan nog gaan voor People Know Me. (Lucky, Unlucky, Grandmaster Carto Elona, Spearpoints & Lightbringer). Maar nu ff niet ;)

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Sunspear kan niet verder dan 8 om dit moment. Dat komt waarschijnlijk omdat je die laatste 7500 punten in de Elite missie moet halen die er nog niet in zit en met kerst komt. Er is wel een manier om te cheaten zeg maar, en dat mag trouwens daar zijn ze bij Anet van op de hoogte. Je moet als je 8 bijna gehaald hebt in een gebied gaan met mobs waar monks in zitten. Dan je blessing ophalen. Van party's alles killen behalve de monk, is alles dood, snel wegrennen en de monk zijn party laten ressen en daarna kun je weer los. Met maar 7500 punten te gaan Na lvl 8 hoef je maar iets van 1075 vijanden af te slachten dan ben je er, het kan dus wel op dit moment maar of het nog menselijk is is de vraag maar ;)

Lightbringer kan wel trouwens in tegenstelling tot wat er op veel forums gezegd wordt, daar wordt gezegd dat je bij Sunspear lvl8 ook geen lightbringer points kunt krijgen maar ik ben lvl8 en kan nog steeds blessings halen voor lightbringer points van Wishpers gasten.

Maar netjes, 5 titles, ik heb er nog niet 1 maximaal op geen enkel character ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:14:
[...]

Lol die heb ik dus ook W/Me build, maar ik heb hem nog niet geprobeerd. Deze week als ik tijd heb wil ik de eerste run doen. Ik ben net klaar met alle equipment, Max Gladiator armour, Wing's Axe en de shield wil ik vanav nog even oppikken bij de collector.
Welke shield bedoel je? Ik heb een beetje bagger Equipment ervoor, kanaxai's Axe en Exalted Aegis strength heb ik, maarja, ik zag dat triple chop ook al 5 nrg kostte, dus ja, dat schiet niet op, moet maar even Max Glads ergens halen (ben ongeveer blut) en een wings axe farmen.

Maar nogmaals, welk shield? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:59:
[...]

Welke shield bedoel je? Ik heb een beetje bagger Equipment ervoor, kanaxai's Axe en Exalted Aegis strength heb ik, maarja, ik zag dat triple chop ook al 5 nrg kostte, dus ja, dat schiet niet op, moet maar even Max Glads ergens halen (ben ongeveer blut) en een wings axe farmen.

Stance Shield :w . Liefst een met 30 Hp always en -3 physical on stance. Anders 45 hp + -3 physical on stance. Zealos axe + Tripple Chop + Cyclone axe + Exe strike + Mob == GG. :*)

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:59:
[...]

Tip neem geen wing's axe, neem een max gold chaos axe. Die heb ik gisteren gekocht ( 60K )en MY GOD die doet damage :D Ik heb hem nog niet eens gemod. Deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.leanza.nl/download/guildwars/chaosaxe.jpg

Als shield heb ik een green, ben de naam even kwijt maar hij ziet eruit als een groen blad ( van een boom ) heeft een -2 stance + 30 health. Je kunt hem ook kopen bij een collector bij de crystal desert. Zoek "even" in de wiki naar collectors in the crystal desert. Daar heb je een shield die -2 stance is en +45hp stance.

Die spider run is aardig irritant, dat kan ik je wel zeggen. Gladiators Armour kun je halen in Kaineng voor cheap. Ik gebruik alleen adrenaline skills eigenlijk en cyclone axe en triple chop, werkt prima bijna geen last van energy tekort ookal heb ik -5 energy op die axe zitten.

Probleem ligt hem meer in die f^&%&^%ck ancient scales, die mollen je :) believe me.

Wing's Axe cost geen drol meer: Wing's Axe: 5-10k (really on the lower side of this now). bron: GW GURU. Tevens staat hij in WTS forum van www.gwonline.net dus als je hem nog nodig hebt daar worden er 2 verkocht zie ik zo staan.

[ Voor 26% gewijzigd door ZeroCode op 09-11-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is en blijft 6-28 damage hoor, puur verschil tussen piercing/slashing etc damage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
SinergyX schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:06:
Het is en blijft 6-28 damage hoor, puur verschil tussen piercing/slashing etc damage ;)
Een Wing's Axe van 5k die je gecustomized hebt doet meer damage zelfs. Piercing is wel een redelijk slechte damage class door de veel gebruikte skill Shields Up! in pvp.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tip neem geen wing's axe, neem een max gold chaos axe. Die heb ik gisteren gekocht ( 60K )en MY GOD die doet damage :D
uitspraak v/d maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Goed dan moet ik me maar weer mee bemoeien met spider farmen O-)

Armor: Full glads + Sup Abso + Sup Vigor (of major in mijn geval }:| )
Helmet: Executioners + Minor Axe & Executioners + Sup Axe
Shield: Stance Shield Liefst 30hp Always + -3 physical on stance (Strongroot shelter Cantha green)
Axe: Stance Axe(15^stance)+Zealos mod +30hp/+7physical armor)

Build:W/Me

Triple Chop [E] Cantha
Cyclone Axe
Executioners Strike
Penetrating Blow
Watch Yourself
Sprint
Physical Resistance
Heal Signet

Att: (uit me hoofd)
Axe:14&16
Str:9+1
Inspiration:7
Tactics:8+1

Bij de Spider cave verwisselen van minor naar sup rune helmet voor meer damage (skales zijn te irri om een sup te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Count schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:39:
[...]

Een Wing's Axe van 5k die je gecustomized hebt doet meer damage zelfs. Piercing is wel een redelijk slechte damage class door de veel gebruikte skill Shields Up! in pvp.
Ik kan mijn Wing's Axe niet customizen heheheeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:06:
Verschil met de andere axes is dat hij 20% kans op extra damage doet, de mijne doet 15% extra damage always :) Gisteren even geprobeert die vermin farm te doen, maar geen green. Wel een Celestrial LongBow:

Afbeeldingslocatie: http://www.leanza.nl/download/guildwars/sell2/7.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Groovy schreef op donderdag 09 november 2006 @ 00:44:
[...]

Stance Shield :w . Liefst een met 30 Hp always en -3 physical on stance. Anders 45 hp + -3 physical on stance. Zealos axe + Tripple Chop + Cyclone axe + Exe strike + Mob == GG. :*)
Dankjewel, ben bezig geweest met Wing Axe farmen, lukt me alleen niet solo, het kan wel met 55hp zonder dood te gaan maar die vent krijgt te weinig schade, dus het moet op een andere manier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:45:
[...]

Tip neem geen wing's axe, neem een max gold chaos axe. Die heb ik gisteren gekocht ( 60K )en MY GOD die doet damage :D Ik heb hem nog niet eens gemod. Deze:
[afbeelding]
Ja ik heb gewoon Kanaxai's Axe, die doet ook wel dmg hoor, maar ik heb liever iets wat mijn Triple Chop weer oplaad snapje?

Ooh en nog even voor die Build van Groovy, waarom geen Doylak Signet erbij? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:04:
[...]

Ja ik heb gewoon Kanaxai's Axe, die doet ook wel dmg hoor, maar ik heb liever iets wat mijn Triple Chop weer oplaad snapje?

Wat ik heb:

Armor: Full glads + Sup Abso + Major Vigor
Helmet: Executioners + Minor Axe
Shield: Strongroot shelter Cantha green
Axe: Mijn Chaos Axe zie hierboven en tevens me Wing's Axe mee.

Build:W/Me

Triple Chop [E] Cantha
Cyclone Axe
Executioners Strike
Watch Yourself
Sprint
Physical Resistance
Heal Signet
Doylak Signet

Heb de run nog geen 1 keer overleefd maar ik kom steeds verder, je moet dat filmpje even bekijken hoe je moet runnen. Om die rots heen enzo :)

Heeft iemand ook een goede Warrior Run build voor FoW. Laatst wou ik met een free chest run mee, zagen ze welke skills ik had en gelijk uit de group getiefd... :-/ FFS zeg dan gewoon wat ik mee moet nemen.

BTW waar droppen CRYSTALLINE dingen? Welke beesten doen dat....

[ Voor 3% gewijzigd door ZeroCode op 10-11-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:04:
[...]

Omdat dolyak niet echt handig is :N . Je staat voor de spider cave, je agro'ed 3 spideys. Je groept ze bij elkaar. Dolyak aan + Physical resitance, en hakken. O sh*t was ik toch ff die skales vergeten. Snel weg rennen !!!! |:( Ik heb dolyak == geen rennen == /Kick out of fow. Daarom geen dolyak. Physical restitance + Watch yourself is geen armor om 3 tot 6 spidey's te tanken (wel heal signet spammen natuurlijk).
Dolyak is alleen handig om bosses te farmen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

ZeroCode schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:52:
[...]

Verschil met de andere axes is dat hij 20% kans op extra damage doet, de mijne doet 15% extra damage always :) Gisteren even geprobeert die vermin farm te doen, maar geen green. Wel een Celestrial LongBow:

[afbeelding]
Snugger als je spidey's farmed is een 15^stance +20% altijd het best. Want als je vecht heb je toch altijd physical resistance (stance ) op. En dus ook 5e meer dan jou :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Mr_Groovy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:54:
[...]

Omdat dolyak niet echt handig is :N . Je staat voor de spider cave, je agro'ed 3 spideys. Je groept ze bij elkaar. Dolyak aan + Physical resitance, en hakken. O sh*t was ik toch ff die skales vergeten. Snel weg rennen !!!! |:( Ik heb dolyak == geen rennen == /Kick out of fow. Daarom geen dolyak. Physical restitance + Watch yourself is geen armor om 3 tot 6 spidey's te tanken (wel heal signet spammen natuurlijk).
Dolyak is alleen handig om bosses te farmen :*)
Maar zonder doylak mis je 40 armour :| Is dat nog te doen? Ik lees in elke walktrough dat je echt doylak nodig hebt om de healing sig te compenseren... Die doet weer -40 armour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Mr_Groovy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:57:
[...]

Snugger als je spidey's farmed is een 15^stance +20% altijd het best. Want als je vecht heb je toch altijd physical resistance (stance ) op. En dus ook 5e meer dan jou :9.
Probleem is dat een wing's axe dat niet heeft... Zie:
Afbeeldingslocatie: http://guildwars.systemshock.co.za/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1352

[ Voor 6% gewijzigd door ZeroCode op 10-11-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

ZeroCode schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:19:
[...]

Probleem is dat een wing's axe dat niet heeft... Zie:
[afbeelding]
Collectors of Gold stance Axe 8)

Wings is goed voor mijn standaard " Cookie Cutter " PVE build :) .

Triplechop [e]
Cyclone axe
Executioners Strike
Disrupting chop
Tiger Stance
Purge Conditions
Heal Signet
Rebirth

Dit + MM Olias WOH Dunkora en insert build other hero _/-\o_

Heel Elona deze build gebruikt, en werkt perfect tegen mobs :Y) . Alleen voor bepaalde missions naar sword of stance build gegaan :P

[ Voor 36% gewijzigd door Mr_Groovy op 10-11-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

ZeroCode schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:08:
[...]

Maar zonder doylak mis je 40 armour :| Is dat nog te doen? Ik lees in elke walktrough dat je echt doylak nodig hebt om de healing sig te compenseren... Die doet weer -40 armour.
Je krijgt haast geen damage van +40 armor van physical restistance +24 armor van watch your self.
Healsignet spam is om de degen van poison tegen te gaan. Onze hele guild gebruikt deze build om shards te farmen ( Nu niet echt het waard omdat ze voor 2.8 gaan, en om maar niet over te drop rate te spreken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
spiders farmen, pfoe heb ik dik halfjaar geleden m'n fissure mee verdiend.
beste combo voor spiders: zealous stance axe of shelter, shield 10 vs piercing, -2 in stance. en dan armor met 10 vs physical of -3 absorb (knights).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Mr_Groovy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:32:
[...]

Je krijgt haast geen damage van +40 armor van physical restistance +24 armor van watch your self.
Healsignet spam is om de degen van poison tegen te gaan. Onze hele guild gebruikt deze build om shards te farmen ( Nu niet echt het waard omdat ze voor 2.8 gaan, en om maar niet over te drop rate te spreken ;) )
Hopelijk kom je wel wat chests onderweg tegen zodat je daar wat moois uit kan vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit sinds 2 dagen in de guild GTA (US guild met AZN als leider), maar ben eigenlijk op zoek naar een goede pvp guild only die op EU basis fungeert. Ik heb maandenlang in GoT gezeten, maar nadat onze pvp guild was disbanded ben ik helaas ook tot de conclusie dat GoT niet the one was voor mij. Voor de mensen die het niet weten, GoT bestond uit een PvE guild en een PvP guild. Momenteel alleen nog de PvE guild. Ik zelf ben rank 8 en speel bijna alleen maar HA en GvG. PvE doe ik alleen als ik me verveel en ik verveel me dus bijna nooit ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:16:
spiders farmen, pfoe heb ik dik halfjaar geleden m'n fissure mee verdiend.
beste combo voor spiders: zealous stance axe of shelter, shield 10 vs piercing, -2 in stance. en dan armor met 10 vs physical of -3 absorb (knights).
Alleen is de vraag hoe kom ik zo snel aan die equipment, de armor is niet zo'n probleem, maar heb nog maar 10K :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:54:
[...]

Alleen is de vraag hoe kom ik zo snel aan die equipment, de armor is niet zo'n probleem, maar heb nog maar 10K :+
zijn genoeg collectors voor stance axe, zealous modje 3k (zoiets?), shelter modje 1k. shield zul je het met een -2+45 stance shield van collector moeten doen. (of een green met -2 stance) geoffers bulwark heeft 10 vs piercing maar geen stance mod, weet niet of die een beetje lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Is er iemand die nog een buddy key over heeft van Nightfall ?

Ik zou het graag eens proberen, voordat ik misschien ook dit deel wil aanschaffen :) (beetje dure maand)... knip

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 19-02-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:34:
[...]

zijn genoeg collectors voor stance axe, zealous modje 3k (zoiets?), shelter modje 1k. shield zul je het met een -2+45 stance shield van collector moeten doen. (of een green met -2 stance) geoffers bulwark heeft 10 vs piercing maar geen stance mod, weet niet of die een beetje lekker werkt.
Ik denk dat ik toch maar voor die Strongroot Shelter ga, ik heb gister Wing Axe gefarmt en hij dropte eindelijk, met 3 man gefarmt :P, ik 55hp monk en gewoon alles tanken, verder een Ritualist en een Dervish, dat werkte wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Waarom werken hero controls eigenlijk niet, constant als ik ze ergens heen stuur lopen ze gewoon 3 of 4 keer de aggro cirkel en vallen ze ineens wat aan. Ik snap dat niet, ik geef ze toch het commando om ergens te gaan staan, vervolgens vallen ze ineens zomaar wat aan.

Ik vind de heros trouwens met de dag erger worden. Dat had er nooit in gemoeten, dat heeft het spel de nek opgedraaid, het is echt een single player game geworden. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Mhh heb nog niet veel NF kunnen doen, maar ik vind ze ook te sterk ja...
Heeft nog niemand op andere gw boards daar over geklaagd? (ben daar allemaal niet lid van) ben beneiuwd of Anet dit oko in ziet!

/edit
mijn buddy key is al weg

[ Voor 7% gewijzigd door ixl85 op 11-11-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:26:
Waarom werken hero controls eigenlijk niet, constant als ik ze ergens heen stuur lopen ze gewoon 3 of 4 keer de aggro cirkel en vallen ze ineens wat aan. Ik snap dat niet, ik geef ze toch het commando om ergens te gaan staan, vervolgens vallen ze ineens zomaar wat aan.
Alleen maar ergens neerplanten is niet voldoende, je moet je heroes ook vertellen dat ze niet moeten aanvallen. Dat doe je doe door op het cijfer voor de hero te klikken en dan het duif symbool te kiezen op de hero balk. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een "noob" vraagje tussendoor:

Ik ben net de trial van guild wars aan het proberen, ziet er wel leuk uit allemaal enzo, maar hoe kan ik nu iemand uit de friends list zien op mijn map? (met speciale marker ofzo).

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weakling schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:18:
[...]

Alleen maar ergens neerplanten is niet voldoende, je moet je heroes ook vertellen dat ze niet moeten aanvallen. Dat doe je doe door op het cijfer voor de hero te klikken en dan het duif symbool te kiezen op de hero balk. Werkt prima.
Daarbij toevoegend, de primairy profession bepaald ook hoe ze reageren op agro. Een warrior zal eerder de aanval inzetten, monk/necro rent liever eind weg en geeft de voorkeur aan healing (ongeacht die duif setting). Zelfs met een omgebouwde warrior->monk blijft dit aardig hetzelfde. Lijkt me beetje beveiliging tegen farming (farmen met een hero gaat bijzonder goed eigelijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:28:
Even een "noob" vraagje tussendoor:

Ik ben net de trial van guild wars aan het proberen, ziet er wel leuk uit allemaal enzo, maar hoe kan ik nu iemand uit de friends list zien op mijn map? (met speciale marker ofzo).

Alvast bedankt.
Je kunt geen speciale mensen zoals friends en guildies op je map zien. Wel zie je bij Guildies of mensen in je Alliance achter de naam de Guild-tag goud opblinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Natuurlijk zullen die heroes aanvallen maar over de afstanden dat ze dat doen is veel te groot, man soms staan ze amper op de radar en ze sprinten met een man of wat weg naar een party toe die niet eens in je buurt staat. Die heroes hebben het spel goed verziekt, vooral omdat ze gewoon niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze werken hier toch wel erg goed, imho zelfs beter dan gewone PuG spelers :P

Ging de Spirit of Balthazar halen (die dervish elite form), 3x met een PuG was een mega fail (jesus die doet dmg - en iedere idioot rent natuurlijk blind naarbinnen en healer gaat de mesmer healen), daarna met 2x heal-hero, MM-hero en wat henchmen gedaan. Healers op vaste afstand gezet op het 'duifje', de MM iets dichterbij en ging gewoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ff gestopt met Nightfall, ik maak mijn warrior eerst een FoW tank :). Nu heb ik sowieso meer wapens :)

Wing Axe; Exalted Aegis (strenght); Kanaxai's Axe; (Binnenkort: Strongroot Shelter --> die farm ik nu maar hij dropt maar niet en niet en niet)

Heb ook de skills nu compleet, nu nog full glads en ascenden, is het mogelijk om Elona te ascenden? Anders doe ik dat in Cantha, en daarna naar LA en ToA :)

Later (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Steffy schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:06:
Natuurlijk zullen die heroes aanvallen maar over de afstanden dat ze dat doen is veel te groot, man soms staan ze amper op de radar en ze sprinten met een man of wat weg naar een party toe die niet eens in je buurt staat.
Dat houd op wanneer je de heroes op defend zet (schildje) ipv het zwaard (attack).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn die gozer is moeilijk zeg. Iemand nog tips om die lvl 31 gozer in de op een na laatste missie te verslaan. Net 2 keer geprobeert, maar hij slachte ons allemaal af. Lijkt wel of ie op 1/3 van zn health een enorme burst aan attack krijgt, en dan legt ie ineens een stuk of 3 party members plat (k noem zn naam maar niet, wie weet zijn er mensen die het nog niet willen weten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist Guildwars Prophecies gekocht, de Special Edition. Allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik er een Skill Pack Code bijgekregen om een aantal skill te unlocken, echt dit lukt mij niet. Als ik ingelogd ben, klik ik linksonder op Edit account, en dan op Manage Access Keys....en dan ??? Help...ik kom er niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 10:54:
Ik heb zojuist Guildwars Prophecies gekocht, de Special Edition. Allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik er een Skill Pack Code bijgekregen om een aantal skill te unlocken, echt dit lukt mij niet. Als ik ingelogd ben, klik ik linksonder op Edit account, en dan op Manage Access Keys....en dan ??? Help...ik kom er niet uit...
voor je je wachtwoord intoetst moet je iets naar beneden en daar staat "create account or add acces key" daar druk je op.
vervolgens kies je de linkers optie de rest spreekt vanzelf

EDIT:nu had ik zelf ook een vraagje werkt die zealous/vampiric mod ook i.c.m. retribution?

[ Voor 7% gewijzigd door DR161 op 12-11-2006 11:20 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Dark Rule thnx...gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dark Rule weet je ook waar ik die skills kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
dark rule161 schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:17:
[...]
EDIT:nu had ik zelf ook een vraagje werkt die zealous/vampiric mod ook i.c.m. retribution?
Eeh, hoe bedoel je?
Vampiric is life stealing, geen damage.
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:57:
@Dark Rule weet je ook waar ik die skills kan unlocken?
bij een priest of balthazar, alleen te gebruiken voor pvp karakters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok...ik heb dus voor pve gekozen ipv pvp....even opnieuw beginnen dus...ben toch nog lvl 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

sunoke schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:46:
[...]

Eeh, hoe bedoel je?
Vampiric is life stealing, geen damage.
Als je zon vampiric mod op je wapen heb krijg je levens voor elke hit.
Mijn vraag:Telt retribution ook mee?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

dark rule161 schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:40:
[...]

Als je zon vampiric mod op je wapen heb krijg je leven voor elke hit.
Mijn vraag:Telt retribution ook mee?
Nee, al zou dat wel érg cool zijn :+ Je zegt het zelf al, het gaat natuurlijk alleen op voor elke hit van je wapen en geen spells en dergelijke.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

wolkje schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:27:
[...]

Nee, al zou dat wel érg cool zijn :+ Je zegt het zelf al, het gaat natuurlijk alleen op voor elke hit van je wapen en geen spells en dergelijke.
wou het ff zeker weten voor ik zon ding koop :$

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
StarWolf schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:37:
Is er iemand die nog een buddy key over heeft van Nightfall ?

Ik zou het graag eens proberen, voordat ik misschien ook dit deel wil aanschaffen :) (beetje dure maand)... knip
Niemand ? ;(

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 19-02-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

voeg me toe op msn ;) jeroenvanderstarre[apenhaartje]gmail[zwartpuntje]com

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Dank je wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sunoke schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:46:
bij een priest of balthazar, alleen te gebruiken voor pvp karakters
Die skills worden beschikbaar ook in PvE, Prophecies in Lion's Arch, Factions in Kaineng Center en Nightfall dacht ik direct op de eerste town. Behalve elite skills :)

Zo kan je bv ook via pvp Balthazar points halen, hiermee kan je skills unlocken (1000 voor normale skill, 3000 voor elite. Elite kan je alleen in PvP-chars gebruiken, maar de gewone skills komen dan ook beschikbaar voor je PvE characters). Je kan dacht ik een max van 1000 punten per dag halen, ik deed dit gewoon via de tutorial, bij de laatste wedstrijd gewoon terug naar een town gaan en weer overnieuw starten.

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sindskort fow armor _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://img386.imageshack.us/img386/4996/dagarkingr6.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Gisteren nog een leuk speeltje gevonden voor mijn Warrior, namelijk een Fiery Dragon Sword (waar prince Rorik ook mee loopt). Grappig dat ik hem heb gevonden in een gebied waar dat niet bekend was dat ze daar gedropt werden (namelijk The black Curtain).

Vanavond maar een aan mijn warrior geven, heeft wel leuke stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:34:
Gisteren nog een leuk speeltje gevonden voor mijn Warrior, namelijk een Fiery Dragon Sword (waar prince Rorik ook mee loopt). Grappig dat ik hem heb gevonden in een gebied waar dat niet bekend was dat ze daar gedropt werden (namelijk The black Curtain).

Vanavond maar een aan mijn warrior geven, heeft wel leuke stats.
Ik had laatst ook opeens een Fiery Dragon Sword gedropt door een of andere lul in Cantha, ik geloof een afflicted naast the Ritualist Construct in een explorable naast een mission area waar ik allemaal de naam van kwijt ben. Ik was daar voor de Strongroot Shield drop van een boss die net is verder weg is buiten die mission ouspost, Unwaking Waters (kurzick) dacht ik.
Achja.

/edit

Overigens heb ik nog steeds dat Shield niet, Stance shield in vorm van blad.
Ooh ik geloof trouwens dat het een Strongroot's Shelter is, maar goed, ik krijg hem maar niet als drop, heeft iemand hem te koop voor een zacht prijsje ^^, 8K ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Fiery Dragon Swords zijn toch helemaal niet meer zo veel waard (al tijden niet meer dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:12:
damn die gozer is moeilijk zeg. Iemand nog tips om die lvl 31 gozer in de op een na laatste missie te verslaan. Net 2 keer geprobeert, maar hij slachte ons allemaal af. Lijkt wel of ie op 1/3 van zn health een enorme burst aan attack krijgt, en dan legt ie ineens een stuk of 3 party members plat (k noem zn naam maar niet, wie weet zijn er mensen die het nog niet willen weten :P )
Op zich is het vrij simpel als iedereen netjes zijn taak uitvoert, maar ik snap dat het soms ook gruwelijk moeilijk kan zijn. Zoals ik het een paar keer gespeeld heb: 1 of 2 tanks die 'm aggroen en de overigen zoveel mogelijk degen op 'm knallen. Poison, empathy, bleeding, weakness, phantasm etc etc. Dan krijg je 'm wel binnen een minuutje plat. Oh ja, en niet stil blijven staan als ie op je af komt en ook uit de buurt rennen als ie zijn burst truukje gaat gebruiken. Zorg er ook voor dat je alleen maar met hem te maken hebt ...

Vond het de leukste missie uiteindelijk. De allerlaatste is stevig, maar als je je hoofd erbij houdt en niet te snel resultaat wil halen, is ie simpel met heroes en henchies te doen ... beetje tegenvaller na de voorlaatste met die lvl 31 gozer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:50:
[...]

Ik had laatst ook opeens een Fiery Dragon Sword gedropt door een of andere lul in Cantha, ik geloof een afflicted naast the Ritualist Construct in een explorable naast een mission area waar ik allemaal de naam van kwijt ben. Ik was daar voor de Strongroot Shield drop van een boss die net is verder weg is buiten die mission ouspost, Unwaking Waters (kurzick) dacht ik.
Achja.

/edit

Overigens heb ik nog steeds dat Shield niet, Stance shield in vorm van blad.
Ooh ik geloof trouwens dat het een Strongroot's Shelter is, maar goed, ik krijg hem maar niet als drop, heeft iemand hem te koop voor een zacht prijsje ^^, 8K ofzo?
Ik heb hem volgens mij voor 10 gekocht en naar mijn idee de beste shield die ik tot nu toe heb kunnen vinden :) Farm effe wat vermins en je hebt zo 10K bij elkaar ;)

http://guildwars.systemshock.co.za/content/view/528

[ Voor 3% gewijzigd door ZeroCode op 13-11-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 10:41
Tip voor de mensen die aan hun Lightbringer title willen werken, ga naar de Nightfallen Garden en zorg dat je blessing krijgt voor menzies servants and titans. Op deze manier ben ik van 265 naar 411 gegaan. Dus ik hoef nog 589 voor mijn volgende title :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Twinwhistle schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:23:
Tip voor de mensen die aan hun Lightbringer title willen werken, ga naar de Nightfallen Garden en zorg dat je blessing krijgt voor menzies servants and titans. Op deze manier ben ik van 265 naar 411 gegaan. Dus ik hoef nog 589 voor mijn volgende title :)
goh, kom ik met m'n 9000 puntjes aankakken ;) ben inmiddels opgehouden met farmen van LB point.
ik haalde keer op keer domain of secrets leeg, levert zo'n 300-400 op als je de margonites en shadows afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:12:
damn die gozer is moeilijk zeg. Iemand nog tips om die lvl 31 gozer in de op een na laatste missie te verslaan.
"Die" gozer? Factions niet gespeeld toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:44:
"Die" gozer? Factions niet gespeeld toevallig?
Hij zegt niet voor niks verderop dat ie niet wil spoilen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

unfor schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:39:
goh, kom ik met m'n 9000 puntjes aankakken ;) ...
9000?!?! Sjeez! Ben je sinds NF uit is met niks anders dan LB punten verzamelen bezig geweest of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Weakling schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:47:
[...]

Hij zegt niet voor niks verderop dat ie niet wil spoilen ...
Da's zo'n algemeen bekend iets dat je het eigenlijk geen spoiler meer kunt noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Weakling schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:48:
[...]

9000?!?! Sjeez! Ben je sinds NF uit is met niks anders dan LB punten verzamelen bezig geweest of zo?
valt mee, zijn al mensen die hem gemaxed hebben. (r8, ik ben r5 lb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Bor de Wollef schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:52:
Fiery Dragon Swords zijn toch helemaal niet meer zo veel waard (al tijden niet meer dacht ik).
Waarde is ook niet zo interresant voor mij, meer het "nice to have" gedeelte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Alleen de 15^50 zijn nog een beetje wat waard, rest dropt mij in iedergeval 2/3x per week.

Als ik denk wie die gozer is, waarom moet hij weer zo nodig terugkomen in Nightfall? :/ Binnenkort maar even gwwiki napluizen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Waarom hij moest terugkomen? Eigenlijk min of meer zonder reden merkte ik. Het kwam meer als gimmick over dan als echt onderdeel van het verhaal. Ik vond het ook niet echt een goede zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Haha, gisteravond voor 1100g een paarse Chaos Axe gekocht. Ja, helaas is 'ie maar paars, maar de stats zijn niet vervelend voor dat geld vond ik, dmg +14% in stance en req 8 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

KneoK schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:46:
Haha, gisteravond voor 1100g een paarse Chaos Axe gekocht. Ja, helaas is 'ie maar paars, maar de stats zijn niet vervelend voor dat geld vond ik, dmg +14% in stance en req 8 !!
Wat is nou het verschil tussen een req 8 purple en een req8 gold. Ik weet dat de 1 meer mods kan hebben in het begin, maar je kunt de purple toch ook bij-modden? Dus 2 mods erop en dan zou hij toch hetzelfde zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:40:
Waarom hij moest terugkomen? Eigenlijk min of meer zonder reden merkte ik. Het kwam meer als gimmick over dan als echt onderdeel van het verhaal. Ik vond het ook niet echt een goede zet.
NF speelt in een ander jaar dan de voorgaande delen. Als guildwiki nou nog eens een keer vooruit te branden zou zijn, dan kon ik het preciezer vertellen. P en F speelden zich gelijktijdig af. En "hij" is niet alleen, maar brengt ook nog iemand uit P mee. Heeft volgens mij wel met het totale verhaal te maken en daarin passen ze wel, maar ik geef toe dat het een beetje gezocht overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:09:
Wat is nou het verschil tussen een req 8 purple en een req8 gold. Ik weet dat de 1 meer mods kan hebben in het begin, maar je kunt de purple toch ook bij-modden? Dus 2 mods erop en dan zou hij toch hetzelfde zijn?
Verschillen:
- gouden droppen minder vaak
- gouden hebben meer kans op default max stat mods

En dat is het wel zo'n beetje ... wat betreft de uiteindelijke stats maakt het geen fluit uit of je nu een gouden of een paarse axe hebt die max damage doet, 15^50, +30hp, 20/20 om maar iets te noemen. Ze doen allebei evenveel damage. Het is puur een statussymbool om een gouden ipv paarse versie van een wapen te hebben.

Ikzelf verkoop vrijwel altijd de gouden items die ik vind of salvage de mods er uit en verkoop die. Mijn karakters lopen bijna allemaal met witte wapens of collectors wapens rond, een enkel gouden of groen item daargelaten. Voor wat je ermee kunt doen maakt het allemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:17:
[...]

Verschillen:
- gouden droppen minder vaak
- gouden hebben meer kans op default max stat mods

En dat is het wel zo'n beetje ... wat betreft de uiteindelijke stats maakt het geen fluit uit of je nu een gouden of een paarse axe hebt die max damage doet, 15^50, +30hp, 20/20 om maar iets te noemen. Ze doen allebei evenveel damage. Het is puur een statussymbool om een gouden ipv paarse versie van een wapen te hebben.

Ikzelf verkoop vrijwel altijd de gouden items die ik vind of salvage de mods er uit en verkoop die. Mijn karakters lopen bijna allemaal met witte wapens of collectors wapens rond, een enkel gouden of groen item daargelaten. Voor wat je ermee kunt doen maakt het allemaal niks uit.
Ja bijv doe max dmg axe in drognars forge, die heb ik ook tot de max gemod met hp+30 etc etc. Eigenlijk is hij dus hetzelfde als een golden max axe... :-/ puur status dus, net als 15K armour...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Weakling schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:10:
[...]

NF speelt in een ander jaar dan de voorgaande delen. Als guildwiki nou nog eens een keer vooruit te branden zou zijn, dan kon ik het preciezer vertellen. P en F speelden zich gelijktijdig af. En "hij" is niet alleen, maar brengt ook nog iemand uit P mee. Heeft volgens mij wel met het totale verhaal te maken en daarin passen ze wel, maar ik geef toe dat het een beetje gezocht overkomt.
Ze passen ook wel in het verhaal maar hun rol komt gewoon niet uit de verf wanneer je de verhaallijn volgt. Dat is wat ik bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:20:
[...]

Ja bijv doe max dmg axe in drognars forge, die heb ik ook tot de max gemod met hp+30 etc etc. Eigenlijk is hij dus hetzelfde als een golden max axe... :-/ puur status dus, net als 15K armour...
Met het het verschil dat 15K armor een andere, en een mooiere look hebben (iig, dat is soms zo, maar vooral een kwestie van smaak), terwijl je wapens altijd de zelfde looks hebben.

En voor wapens, betekend gold vaak dat er toch 2 mods op zitten, en dat is altijd al mooi meegenomen, ook al zal je hem vaker moeten vervangen. En ik had de indruk dat op purple items net iets minder vaak perfecte base mods zaten (tegenwoordig inscription). meestal wil je toch het beste, veel spelers voelen zich dan toch beter (ik eerlijk gezegt ook, waarom werken met minder als je ook beter kan hebben)
Bor de Wollef schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:41:
[...]

Ze passen ook wel in het verhaal maar hun rol komt gewoon niet uit de verf wanneer je de verhaallijn volgt. Dat is wat ik bedoelde.
uiteraard komt hun rol niet echt naar voren, daarom is het ook een andere chapter. Voor spelers die voorgaande chapters hebben gespeeld zit er wel een gedachte achter ('hij' en 'die andere hij' hebben zich niet netjes gedragen en zijn door de sint meegenomen naar de hel van spanje, waar zij hun verdiende loon krijgen als gekwelde dienaren van Abaddon). Voor nieuwe spelers zijn het gewoon twee bosses met een iewat grotere zelfdunk dan de rest (en dat terwijl ze toch al een keer eerder verslagen zijn), die net als de rest van het tuig verslagen moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:05:
[...]

Ik heb hem volgens mij voor 10 gekocht en naar mijn idee de beste shield die ik tot nu toe heb kunnen vinden :) Farm effe wat vermins en je hebt zo 10K bij elkaar ;)

http://guildwars.systemshock.co.za/content/view/528
Ik heb Exalted Aegis strength, maar ik moet deze Strongroot Shelter ook zeker hebben, het punt is dat ik daar alleen een ranger heb zitten, die nou niet bepaald super is.
Verder klinkt het mss heel noob, ik heb wel over vermin farmen gehoord, maar ik zou bij god niet meer weten wat het is. Droppen die zooo goed dan? (Zitten die bij Ghial in de buurt?)
Ik farm gewoonlijk enkel in Tyria, of het moet zijn om wat mooie Cantha greens, zoals the ghial's staff solo enzo, (werkt ook op andere bosses :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:22:
[...]

Ik heb Exalted Aegis strength, maar ik moet deze Strongroot Shelter ook zeker hebben, het punt is dat ik daar alleen een ranger heb zitten, die nou niet bepaald super is.
Verder klinkt het mss heel noob, ik heb wel over vermin farmen gehoord, maar ik zou bij god niet meer weten wat het is. Droppen die zooo goed dan? (Zitten die bij Ghial in de buurt?)
Ik farm gewoonlijk enkel in Tyria, of het moet zijn om wat mooie Cantha greens, zoals the ghial's staff solo enzo, (werkt ook op andere bosses :*) )
Voor de vermin farm heb je een warrior nodig, ranger lijkt me nogal moeilijk. Ze droppen eigenlijk helemaal niet zo goed, maar het is kei makelijk :) meestal zit ik een broodje te eten onder de farm of ben ik half aan het msn'en... Oftewel je hoeft bijna niet op te letten, zolang je warrior maar slaat word hij ook gehealed ( vigorous spirit ).

Owja en anders:

http://www.guildwarsguru....light=Strongroot+Shelter+

[ Voor 6% gewijzigd door ZeroCode op 14-11-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:34:
[...]

Voor de vermin farm heb je een warrior nodig, ranger lijkt me nogal moeilijk. Ze droppen eigenlijk helemaal niet zo goed, maar het is kei makelijk :) meestal zit ik een broodje te eten onder de farm of ben ik half aan het msn'en... Oftewel je hoeft bijna niet op te letten, zolang je warrior maar slaat word hij ook gehealed ( vigorous spirit ).

Owja en anders:

http://www.guildwarsguru....light=Strongroot+Shelter+
Verdient Vermin farm een beetje, ik heb er ook een mo/w zitte, maar goed mijn warrior is er toch binnen 2 uur spelen, de eerste 2 (op het vasteland) factions missies zijn zo gedaan :P
Ik ben heel actief opzoek naar goede farm dinge nu dus ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:47:
[...]

Verdient Vermin farm een beetje, ik heb er ook een mo/w zitte, maar goed mijn warrior is er toch binnen 2 uur spelen, de eerste 2 (op het vasteland) factions missies zijn zo gedaan :P
Ik ben heel actief opzoek naar goede farm dinge nu dus ja :D
Per run ( dus vanuit Senji Corner naar links boven uitzonen en weer terug naar Senji ) ongeveer 2 a 3k als je ook alles verkoopt bij merchant. Opzich niet zo heel veel... Beesten droppen soms ook gewoon niks.. :-/ Nadeel is dat het wel even duurt na die update laatst, beetsten lopen weg met cyclone axe whehehe.. Maar het is iig wat, ik ken ook nog niet zoveel farm plekken met Warrior...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, dan doen we gewoon triple chop + cyclone axe ^^

/edit

heb de shelter voor 10K gekocht ^^

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 15:32 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.