Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De startpost is zo goed als af.
Zie hier voor de ubb-code ervan:
http://area51.gruntz.nl/newstartpost.txt
Groot heh?
Om alles in 1 message te posten is een tikkie te veel van het goede. Dus hij zal even gesplitst moeten worden in 2 of 3 posts. Ook zal font color enabled moeten worden.
Je kan hem previewen door de ubbcode te kopieren en dan met "Post Reply" een bericht te maken met de bbcode erin geplakt en vervolgens "Bekijk Bericht" te klikken.
[ Voor 1% gewijzigd door Badger op 02-11-2006 18:17 . Reden: zpeling ]
Heeft geen signature.
oh btw vermeld ff dat je het topic in elkaar hebt gezet. Dat zijn je credits voor het maken van het topic
[ Voor 12% gewijzigd door Steffy op 02-11-2006 19:40 ]
Zon lijstje is best simpel te doen aangezien je maar 1 charnaam hoeft op te geven en je hebt ze alle 9 in je friendlist. Ik heb jou maar 1x geadd op je ele/mo maar toch kan ik al je chars zien waarmee je inlogtSinergyX schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:19:
Zo'n lijst is bijna niet te doen, de meeste hebben 4 of meer characters (ik nu 9).
knip
Ik heb een probleempje look @ screenie

iemand een idee wat het kan zijn? Ik hoop niet dat het achteraf toch een kutitem blijkt te zijn want het koste me flink wat knaken. Ben nu weer zo goed als blut
[ Voor 28% gewijzigd door dommerick op 02-11-2006 21:16 ]
Heeft geen signature.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
idd t was weer goed toen ik de tweede keer inlogde. Iig was het ff schrikken toch 5k weg andersSinergyX schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:10:
gewoon naar een andere town gaan, de gegevens van dat wapen zijn niet geladen. Dan is alles weer goed
Heeft geen signature.

wat klopt er niet aan dit plaatje?
[ Voor 25% gewijzigd door unfor op 03-11-2006 00:52 ]
Het plaatje is te klein!!!! omg wat een bug van jou zeg

Nee echt, ik zie het niet...
edit:krijg ik nu een prijs ofzo?

[ Voor 30% gewijzigd door DR161 op 03-11-2006 07:29 ]
pssst geld kopen?
Afgezien daarvan kan ik ook niets vinden wat er mis moet zijndark rule161 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 07:28:
AHA er staan geen cijfers bij die 2 assasin skills(7&8)
edit:krijg ik nu een prijs ofzo?
Nog een kleine update gister:
Game Updates:
- Modified damage text so that its size scales based on the distance from the viewer.
- Fixed various quest NPCs that were inappropriately body-blocking players.
- Added an option to adjust the damage text size.
- Fixed a bug that allowed Heroes to equip more than one elite skill.
- Fixed a bug that prevented some dyes from stacking.
- Fixed a bug that caused skills requiring upkeep to be removed whenever cinematics began.
- Fixed a bug that allowed the Lightbringer Title bonus to be used during PVP matches.
- Modified the Trade panel to report offered trades in units of gold, not platinum.
- Removed the previously enforced time delay between fighting and salvaging or identifying an item.
- Increased duration on the skill "Exposed Defenses" to 5..20 seconds. (This update was missing in the previous skill update.)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
pssst geld kopen?
• Added an option to adjust the damage text size.
Yeey, dat was toch erg iritant
Inderdaad! Snel ff terugzetten naar iets wat lijkt op de oude damage text size ...SinergyX schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:09:
• Modified damage text so that its size scales based on the distance from the viewer.
• Added an option to adjust the damage text size.
Yeey, dat was toch erg iritant
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Zo mijn necro/mesmer is nu lvl 8. Gaat een stuk beter als met mijn mesmer/ele. Dit merk ik vooral in mijn quest log
Heeft geen signature.
[ Voor 45% gewijzigd door Cardinal op 03-11-2006 10:53 ]
dus wat zou jij doen ?cardinal808 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:52:
Ik zou het anders doen. De missies leveren normaal lekker experience op. Het probleem is echter dat als je een hoog level bereikt de charr niet verder levelen dan level 6-8. Dat betekend straks dat je een helehoop missies mag doen, maar je krijgt er geen klap experience voor. (naast de exp die je voor de missies + bonus krijgt.
Heeft geen signature.
Punt is dat je missies voor het verhaal moet doen, quest mag je doen. Enige wat ik aan quest eerst zou doen is relevante skills behalen.
Er komen steeds meer rose spelers bij, grappig
[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 03-11-2006 11:00 ]
U gaat door voor de wasmachine!dark rule161 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:34:
is dit het mischien?"Fixed a bug that allowed the Lightbringer Title bonus to be used during PVP matches"
PvP opponents werden gezien als Demons...
BTW: dat die cijfers missen bij skills 7&8 lijkt me ook niet zoals het hoort... tenzij die gelinked zijn aan je keybinds, waarvan ik weet dat unfor/deluxe/KD/whatshisname die niet meer als standaard heeft staan.
-- == Alta Alatis Patent == --
Ik heb mijn dervish naar Cantha gehaald, vond die quests in Nightfall behoorlijk iritant worden (nonstop halve map aflopen). Pak primairy cantha quest, 3 side-quests uit Kaineng en direct lvl omhoog
De missie die je moet doen na mayhem in the market, begin je samen met Togo en komt Menlo later met een 5-tal NPC's erbij (na eerste stuk tegen de eerste Boss). Samen ga je dan verder. Kom je nu als non-Faction speler, begin je verderop op wat daken en zit jij dus in die groep van Menlo en zie je Togo vechten tegen de eerste boss. Vanaf dat moment zie je de cutscene die je ook als Faction speler ziet en gaat het verhaal weer zoals je faction-char het ziet. Erg erg goed gemaakt
was de lightbringer bug die werkte in pvp ja, en dat van die skills is blijkbaar omdat ik die alleen nog aan m'n muis gebind heb.CoRrRan schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:01:
[...]
U gaat door voor de wasmachine!
PvP opponents werden gezien als Demons...
BTW: dat die cijfers missen bij skills 7&8 lijkt me ook niet zoals het hoort... tenzij die gelinked zijn aan je keybinds, waarvan ik weet dat unfor/deluxe/KD/whatshisname die niet meer als standaard heeft staan.
Goeie tip! Ben me gister redelijk suf aan het zoeken geweest naar beestjes om mijn lightbringer title op te krikken en kwam niet veel verder dan de gruwelijk lastige demons en co in Nightfall Jahai of gebieden waar maar een handjevol tegenstanders liepen.Steffy schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:34:
Voor mensen die Lightbringer Title willen halen is boven Venta Cemetery een goeie plek, je krijgt misschien maar 1 punt maar er spawnen daar de hele tijd 'Tormented land'. Vage naam maar ze spawnen dus ook wanneer jij daar rond loopt, volgens mij oneindig dus op een heel klein oppervlak bevinden zic heen heleboel van die beesten.
Hoef ik er voor mijn volgende titel nog maar 600 te slayen ...

[ Voor 4% gewijzigd door Plekuz op 03-11-2006 13:04 ]
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Heeft geen signature.
Ik gok dat je hier zit:
2. Fort Ranik
Push back the invading Charr army and retake the Great Northern Wall.
→ Travel from Frontier Gate to Ruins of Surmia (Quest: Ruins of Surmia).
Je zal dus een stukje moeten lopen om bij de volgende missie uit te komen (gok ik).
die is hetSinergyX schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:23:
kijk anders hier of hier voor de quest en missie overzicht.
Ik gok dat je hier zit:
2. Fort Ranik
Push back the invading Charr army and retake the Great Northern Wall.
→ Travel from Frontier Gate to Ruins of Surmia (Quest: Ruins of Surmia).
Je zal dus een stukje moeten lopen om bij de volgende missie uit te komen (gok ik).
Heeft geen signature.
pssst geld kopen?
Klopt, zodra je nu warped kom je er niet meer in. Eu.guildwars.com ligt ook plat. Error 40 en error 13 is het wat de klok slaat.
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 03-11-2006 19:54 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Eu.guildwars.com doet het bij mij soms de ene keer kan hij wel de site vinden maar de andere keer ook weer niet
Misschien zijn ze bezig met de Dye Weekend aanpassingen. Volgens mij gaat dat over een uur beginnen. Hoewel het event alleen in Nightfall is.
[ Voor 72% gewijzigd door Freddy Krueger op 03-11-2006 20:00 ]
Is that a controller I see before me ?
Verwijderd
Verwijderd
ps: ben nieuw hier, dit was me eerst post, niet echt nuttig maar oké.
De bedoeling is nu toch elk half jaar met een expansion te komen? Het lijkt mij dat de plannen (minimaal) voor de 3e expansion dan nu wel klaar moeten zijn.SinergyX schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:10:
Erm.. Nightfall is net uit, zie een 3rde nog niet echt komen
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Sterker nog, om dit haalbaar te maken moet de development al gestart zijn.Bor de Wollef schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:15:
[...]
De bedoeling is nu toch elk half jaar met een expansion te komen? Het lijkt mij dat de plannen (minimaal) voor de 3e expansion dan nu wel klaar moeten zijn.
Grom, ik was net eindelijk na heel veel gedoe door de Kormir quest in Nightfall Jahai gekomen ... nah ja ... nu weet ik tenminste hoe de quest inelkaar steekt
Denk dat toen Factions uit kwam al begonnen is met uibreiding 3 of kort daarna.Bor de Wollef schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:15:
[...]
De bedoeling is nu toch elk half jaar met een expansion te komen? Het lijkt mij dat de plannen (minimaal) voor de 3e expansion dan nu wel klaar moeten zijn.
Ik zou trouwens in plaats van een nieuwe wereld liever een soort van uitbreiding van de huidige gebieden, bepaalde steden die dus alleen toegankelijk zijn voor mensen die het hebben en van daaruit kun je nieuwe missies bereiken en quests die bv zich weer in de oude wereld bevinden, een verhaal dat zich over alle continenten afspeeld en daardoor mensen weer wat over de gebieden verspreid. Alle continenten hebben nog wel wat ruimte voor wat nieuwe plekken denk ik.
Maar ik denk dat we voor de volgende chapter iets van de zuid amerikaanse cultuur kunnen gaan verwachten. Ook denk ik zoiets als een noordelijk cultuur, iets met scandinavische dingen en andere indianen culturen uit Canada enzo wel eens iets kan zijn voor een deel.
Verder zijn er eigelijk weinig dingen die ik zo kan verzinnen die aanspreken en hier in te passen vallen, natuurlijk kun je ook zoals deel 1 zelf iets verzinnen, Nightfall en Cantha hebben beide wel duidelijk een thema, Cantha is echt Azië en Elona is duidelijk Afrika.
Verwijderd
Als het goed is zijn ze al een half jaar bezig met de nieuwe expansion, anders halen ze de deadline nóóit! En waarschijnlijk krijgen we over een maandje of zo wel al de eerste feitjes te horen omtrend deze nieuwe uitbreiding. Zo ging het de vorige keer namelijk ook ongeveer in z'n werk.Aubergine schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:16:
[...]
Sterker nog, om dit haalbaar te maken moet de development al gestart zijn.
Trouwens, er komt weer een flinke update aan geloof ik, want ik heb momenteel al rond de 50 MB gedwonload hier.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 20:32 ]
(en nee ik speel geen 3490 uur per weer meer... daarom gaat het voor mij allemaal iets te snel)
stijn punt bovy at gmail punt com
Thankiewenkie
daar heb je een tijdmachine voor nodigixl85 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:41:
om het halfjaar vind ik persoonlijk echt te snel. Heb wel alle 3 de delen maar heb niet veel tijdn in factions gezeten (niet dat ik dat erg vond)... maar goed, je snapt wat ik bedoel.
(en nee ik speel geen 3490 uur per weer meer... daarom gaat het voor mij allemaal iets te snel)
3490/24=145,41667 dagen in een week
[ Voor 3% gewijzigd door DR161 op 03-11-2006 22:00 ]
pssst geld kopen?
Zo, nu is het tijd om alle hoekjes en gaatjes die ik tot nu toe heb overgeslagen te gaan bezoeken en wat elite skills te verzamelen. En daarna ... tsja ... weer net als bij Factions al mijn karakters één voor één door Nightfall jagen denk ik ...
Nou Anet, kom maar op met het volgende deel!
Verwijderd
Ben die van mij al kwijt, waarschijnlijk zijn er nog wel mensen die over hebben.Hurtebise schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:36:
Kunnen jullie een trial key voor Guild Wars Nightfall doorsturen?
stijn punt bovy at gmail punt com
Thankiewenkie
Ik heb verder nog niet zoveel in Nightfall gedaan, eigenlijk alleen even de hero's opgehaald. Die zijn wel erg handig!
Verwijderd
Ben je misschien nog niet ver genoeg in het verhaal met je NF karakters, want de questjes om te kunnen reizen naar Cantha en Tyria zitten er wel tussen. Mijn NF mesmertje zit al op alle drie de continenten ...Stronkie schreef op zondag 05 november 2006 @ 02:36:
mij lukt het dus niet om met mijn NF karakters naar Factions en Prophecies te komen. Andersom wil het wel...
Even kijken op de site levert het volgende op:
uh Tshirt? Dies nieuw. Iemand dat ding al gezien?Nu met exclusief T-shirt, alleen bij bartsmit.com! OP=OP
In dit derde deel van de Guild Wars reeks moeten onze helden vechten om de nacht tegen te houden wanneer een kwade heerser een slechte god wil ontketenen en zo totale duisternis over Elona te laten heersen.
Guild Wars Nightfall introduceert volledig nieuwe opwaardeerbare karakters die steeds sterker kunnen worden gemaakt, die spelers kunnen volgen in het gevecht, en die compleet nieuwe vaardigheden en uitrustingen kunnen dragen. Deze karakters volgen de spelers door woeste velden, eeuwenoude monumenten en uitgestrekte woestijnen in dit epische verhaal dat uit meer dan 20 missies en honderden side-quests bestaat.
En voor de ultieme multiplayer een-tegen-een uitdaging kunnen wedijverige spelers kiezen voor het nieuwe Hero vs. Hero Battle, waar je jouw eigen groep met helden kunt laten vechten tegen andere groepen over de hele wereld die natuurlijk ook met hun eigen upgrades en wapen kunnen meedoen.
BTW nog steeds geen nieuws over die gray giant offer in NL magazines...
[ Voor 3% gewijzigd door Badger op 05-11-2006 12:34 ]
Verwijderd
plaatje:

Badger schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:54:
Intressant voor mensen die van hun schamele kleedgeld het spel willen kopen maar ook kleding nodig hebben

pssst geld kopen?
Verwijderd
Verwijderd
Ik blij dat nooit een Geek geweest ben

Verwijderd
Ik moet enorm veel moeite doen voor een party, soms zo lang dat ik het na 20 minute maar opgeef en met henchman en heroes het binnen 10 minuten haal. Bonus maakt me niet zoveel uit maar die is ook meestal wel alleen te halen.
Een paar maanden geleden zat iedereen te zeiken, we moeten een betere AI hebben want het is bagger, nou hier is het resultaat, een paar veel te sterke heroes waar je er eigenlijk maar 1 van moest mee kunnen nemen in plaats van 3. Een AI die veel te sterk is, quests en missies die veel te simpel zijn en voila, niemand speeld meer in party's. Zelfs als monk kom je nergens meer in want een hero of henchman is veel beter geworden, hero controls zijn ook erg handig voor de SP spelende gamer.
Echt die hele hero en AI upgrade is de dood steek van dit spel geworden, niemand speeld nog in partys en daar draait het om. Ik had nu al gewild dat die kut heroes er nooit in waren gekomen en henchman nog steeds de domme AI van Prophecies hadden, toen was het spel nog een uitdaging, nu is walk in the park
Ik snap wat je bedoelt, maar ik geef toe dat ik zelf liever met Heroes/Henchies speel, eigenlijk om het feit dat mensen gewoon te eigenwijs, dom, arrogant en ga zo maar door zijn.[b]Steffy schreef op zondag 05 november 2006 @ 20:54 - Verhaal -
Als ik met andere mensen speel zijn het ook alleen maar mensen die ik langer ken, uit mijn guild. Zitten lekker op Ventrilo, gezellig lullen en gamen.
Maar zoals je zelf al zei, zijn de missies en quests echt veel te gemakkelijk, en met de AI van de Heroes is het spel een makkie, mag best wat moeilijker.
Al met al vind ik Nightfall wel een goede uitbreiding, maar hij had wel pittiger gemogen.
Verwijderd
Er is altijd wel iets.
kijk, ik ben dus niet de enige.Steffy schreef op zondag 05 november 2006 @ 20:54:
Ik weet niet wat het is maar sinds vanavond staat het spel me ineens tegen. ...
Clush in "Het Grote Guild Wars Topic deel 11"
ik ben er voor om het aantal hero's te limiteren tot 1 per persoon per party. als je optimaal gebruik wil maken van je hero's kan je eigenlijk toch maar 1 tegelijk gebruiken.
maar heeft geen zin om dat te gaan roepen terwijl iedereen nog helemaal op nightfall aan't geilen is... alleen hopen dat de devs er eerder achter komen dat al die hero's toch niet zo cool zijn dan de spelers, anders gaat gw dood...
... not as I do.
Met mijn dervish ben ik al zeker 100+ keer doodgegaan, de hoeveelheid mobs is voor mij vaak het eindpunt. En per saldo, you can't please them all. Sommige vinden factions flut bagger etc, ik vind het nu nog steeds het beste deel. Moeilijke en makkelijke missies, missies verplicht met players of mogelijk met NPC's, ik ben tevreden
Mensen moeten wennen aan heroes, dat trekt vanzelf bij. Ik party nu heel vaak met 1 extra persoon en zijn/haar heroes, waar ik vroeger altijd met 7 henchmen rondliep. Devs zijn tegemoet gekomen voor de mensen die zware moeite hadden teams te vinden, ik was er een van. Wat heel simpel, je _hoeft_ niet met heroes te spelen, en niet iedereen _heeft_ nightfall.
Leuk dat er wel meteen gezegt word, GW gaat dood, community gaat kapot. Leuk dat er geen woord wordt gezegt over de 99% nerf van het farmen, tot vandaag heb ik pas 1 farm run gedaan, waar ik normaal een 10-15 per avond deed. Ik ben nu meer 'verplicht' missies te gaan doen, ik ga terug naar lagere lvl plaatsen om mensen te helpen. Soms moet je je msichien aanpassen aan een nieuwe gameplay, uiteindelijk valt het allemaal wel mee
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2006 22:45 ]
Nu ik het verhaaltje doorlopen heb, kan ik op mijn gemak nog eens de missies langs gaan om de master rewards en bonussen te halen andere mensen verder te helpen. De heroes toevoeging is ook mijn ogen niet de slimste geweest, maar het is altijd nog aan de mensen zelf om er voor te zorgen dat een spel slaagt. Ik denk dat het allemaal wel goed komt. Zodra het nieuwtje van de heroes af is, zullen de spelers heus wel weer wat meer interactie met andere spelers gaan zoeken.

Zoals SinergyX al zegt, gewoon aanpassen en verdergaan. Kan de Minotaurs inmiddels weer met gemak aan met 2 +armor spells (Kinetic en nog eentje, samen 140+ armor erbij), alleen het duurt nu veeel langer omdat ze continu wegrennen. En dat vind ik dus wel een lelijke toevoeging.
Heb inmiddels ingame wel van iemand een Nightfall buddy gekocht voor een zacht prijsje (4k) en ik moet zeggen dat het er weer erg goed uitziet. Heb nog niet veel gespeeld dus kan nog niet echt oordelen over de moeilijkheidsgraad of toevoeging van Hero's.
Ik heb met mijn Prophecies Ele nu ook de Hero's gehaald. Ik heb een Nightfall buddy key. Als die key nu verlopen is, zouden mijn Hero's dan bij mijn Ele blijven ? Of zal echt alle Nightfall content weer vervallen ? Niet dat het echt veel uitmaakt, want volgende week staat ' ie hier toch op de plank, maar zou wel grappig zijn.
Farmen heb ik weer een oplossing enigzins gevonden
Eerste run sup.vigor (hallo 24k
Wtf sup vigor jaSinergyX schreef op maandag 06 november 2006 @ 05:41:
ja ik ben nog wakker, over paar uurtjes met het vliegtuig naar mijn vriendin
Farmen heb ik weer een oplossing enigzins gevondenAl is het weer de mountain trolls, duurt het wat langer, gaat het opzich weer aardig goed. Monk/Dervish 55hp is het gebleven, mede door de 1/4 casting +12 regen (ok capped 10). Systeem lijkt met 3-4 mobs haast geen agro te triggeren, zeker in mindere mate als je gewoon aanvalt. Dus Strength of Honor erbij genomen (+11 dmg) en ik mep vrolijk door met 12 dmg zodat ook als SoJ aan het rechargen is ik nog steeds enigzins wat dmg kan doen.
Eerste run sup.vigor (hallo 24k) en wat blauw/paars grut. Ik ben weer blij
Ettin run is officially nerfed zeg maar...
Bij die trolls heb ik nog nooit 1 goede drop gehad maar nu je zegt dat daar sup vigor is gevallen ga ik daar ook maar eens kijken met me warrior dan maar.
Dat van die ettin farm heb ik vaker gehoord maar het zou nu idd zomaar zo kunnen zijn dat het niet meer kan. Die farm kon als warrior namelijk helemaal zonder monks skill enzo, gewoon axe skills en daar kwam je een heel eind mee, dan zal daar nu de drop rate wel flink op de schop zijn gegaan omdat anders dat stuk helemaal overspoeld werd met rune farmersZeroCode schreef op maandag 06 november 2006 @ 10:03:
[...]
Wtf sup vigor jaMy god ik heb die ettin farm wel 100 x geprobeert om ook 1 keer in me leven sup vigor te vinden. Tot zo ver geen geluk. Na de update nog 2 keer gegaan blijken die mergolytes nu deep freeze te hebben
FFS. Weet je hoe moeilijk om daar nu bij North Krytha te komen... hahaha. Kom ik er uiteindelijk toch nog aan heb ik gewoon 0 drops, oftewel geen blauw, paars of geel
![]()
Ettin run is officially nerfed zeg maar...
Bij die trolls heb ik nog nooit 1 goede drop gehad maar nu je zegt dat daar sup vigor is gevallen ga ik daar ook maar eens kijken met me warrior dan maar.
Het kan nog net, maar wel met monk skills. Deep freeze is aardig irritant vooral omdat je meerdere gargoyles tegen komt. Punt is: ik heb geen drop gehad met 1 run ( Beetletun -> North Krytha -> Scoundrels Rise -> North krytha -> Beetletun ). Alleen maar hardend humps + witte items oftewel crap...Steffy schreef op maandag 06 november 2006 @ 10:09:
[...]
Dat van die ettin farm heb ik vaker gehoord maar het zou nu idd zomaar zo kunnen zijn dat het niet meer kan. Die farm kon als warrior namelijk helemaal zonder monks skill enzo, gewoon axe skills en daar kwam je een heel eind mee, dan zal daar nu de drop rate wel flink op de schop zijn gegaan omdat anders dat stuk helemaal overspoeld werd met rune farmers
Zit momenteel te twijfelen of ik straks eerst Nightfall of Factions haal. Factions wil ik ook nog hebben, maar als het daar net zo rustig is, zou het wel jammer zijn. Eerst maar eens met mijn elementalist voorbij de desert zien te komen, wat verdomd goed gaat op dit moment. Keuze in skills is wel een behoorlijke doorslag.
Verwijderd
en ja hoor, gisteren, gold drop, een sup absorbation rune. ik hopen dat ie nog wat waard was... niet dus. ergens in de 300 gold voor gekregen. Vroeger was toch ook echt alles beter
Runes zijn idd geen kont meer waard, alles niet meer eigenlijk... :-/ Dyes ook al niet...Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:48:
goh, runes farmen, dat is voor mij nog eens een hle tijd geleden. Niet dat ik er ooit iets boeiend uit gehaald heb, hoogstens een paar major vigor. Had wel ooit Sup vigor, maar dat was uit de tijd dat de keys net ingevoerd waren en er een chest net buiten Granide Citadel stond. Elke minuut een run, jmmr dat die titles er toen nog niet waren...
en ja hoor, gisteren, gold drop, een sup absorbation rune. ik hopen dat ie nog wat waard was... niet dus. ergens in de 300 gold voor gekregen. Vroeger was toch ook echt alles beter
Ik vind het eigenlijk niet erg. Ondanks dat je een berg aan waardeloze items hebt, spaart het wel lekker, in dit spel heb je namelijk niet zoveel geld nodig. Momenteel heb ik 27K en zou niet weten wat ik er mee moet. Momenteel staat het op de bank geparkeerd, zodat ik er met al mijn character bijkan.ZeroCode schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:01:
[...]
Runes zijn idd geen kont meer waard, alles niet meer eigenlijk... :-/ Dyes ook al niet...
Daarnaast heb ik al aardig wat leuke Runes gevonden. Twee Superior Vigors (bewaart) en twee Superior Monk runes. Die heb ik maar verkocht. Daarnaast ook toen de white Dye net uit was ook wat aardigs gevangen daarvoor.
Ik heb al een paar keer een run gedaan om items te vinden, alleen vind ik ze pas als ik er niet naar opzoek ben.

Hela, daar was ik naar op zoek! Weet je nog waar je die scout hebt gevonden?Steffy schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:23:
Ik ben al helemaal boven in het nightfall gebied, ik zag daar een scout staan, ik er op af natuurlijk. Ineens een lightbeam die over de rotsen ging, splijte die ineens open, zat een deur achter naar een missie![]()
Dat zag er best wel gelikt uit moet ik zeggen, ik was ff gebieden aan het scouten aangezien ik het bijna uitgespeeld heb. Maar dat was mooi gedaan zeg
Nu zie ik dat je hem kunt kopen bij de Dixons voor 28 euro, mijn vraag is nu of hij misschien ergens anders voor nog minder te halen valt.
En zijn er nog meer dingen die ik als potentieel beginnend speler moet weten of op moet letten? De topics zijn te groot om nog zinvol te kunnen doorlezen dus graag wat hulp van de vaste mensen
Nog 1 ding: ik heb zelf WoW gespeeld maar ben gestopt daarmee omdat ik toen ik eenmaal lvl 60 was niks meer te doen had. Ja beetje PvP maar daar raakte je na een week ook wel op uitgekeken (battlegrounds werden toen nog ontwikkeld). Plus ik was een hunter in het tijdperk dat hunters nog klote waren en dus niet mee mochten op de grote raids. Is Guild Wars wel een spel wat langer leuk blijft? Of heb je na een paar maanden ook wel alles gehad en moet je dan weer een nieuw deel kopen?
De rest van de vragen stel ik misschien later, maar mogen ook wel beantwoord worden. Zoals zijn er verschillende servers en welke kun je het beste kiezen dan? Ik vind een NL server op zich best leuk, hoewel Engels mij ook aantrekt.
Verwijderd
de meeste nederlanders vind je in de engelse districts, omdat we nog geen eigen district hebben. Je kunt echter vrij wisselen tussen alle europese en de internationale servers. Het is beperkt mogelijk om op amerikaanse servers te komen.
belangrijkste tips voor de beginner: doe alles op je eigen tempo, het liefste rustig aan, overhaast niets, en geniet van het verhaal. Ik baal er nog steeds van dat ik dat de eerste keer niet heb gedaan, en nu weet je alles al. Denk niet 'zonde om te deleten' als een klasse je niet bevalt, iedereen moet even zn eigen favoriet vinden. En zoek snel een leuke guild. evt kun je wel in onze guild, zijn nl-talig en ik moet toch nog met een character Prophecies doorlopen, dus kan ik je gelijk helpen. Whisper maar als je geinteresseerd bent (voeg eerst toe in friends list, dan zie je onder welke naam ik dan speel, als, anders lukt het whisperen niet): Sarah Smallwood
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 14:04 ]
Volgens mij is dat wel een erg mooi prijsje, daarvoor zou ik em ophalenPostman schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:46:
Nu zie ik dat je hem kunt kopen bij de Dixons voor 28 euro, mijn vraag is nu of hij misschien ergens anders voor nog minder te halen valt.
Zoals diegene boven mij ook al zegt, speel rustig aan op je eigen tempo. Ga lekker spelen met de verschillende professions, en vooral ook geniet van het verhaalEn zijn er nog meer dingen die ik als potentieel beginnend speler moet weten of op moet letten? De topics zijn te groot om nog zinvol te kunnen doorlezen dus graag wat hulp van de vaste mensen
Persoonlijk vind ik Guild Wars leuk blijvenIs Guild Wars wel een spel wat langer leuk blijft? Of heb je na een paar maanden ook wel alles gehad en moet je dan weer een nieuw deel kopen?
In GW zijn er zogenaamde Territories. Je hebt de keus tussen Amerika en Europa. Hiertussen mag je hooguit 5 keer wisselen. De twee territories hebben hun eigen economie (toch?), dus de prijzen verschillen ertussen dus ook. Het verschil is alleen dat in het Europa territorium er districten (kopieën) in verschillende talen (English, German, French, e.d.) zijn, waar die van Amerika alleen maar genummerd zijn, en geen taal (logisch) hebben.Zoals zijn er verschillende servers en welke kun je het beste kiezen dan? Ik vind een NL server op zich best leuk, hoewel Engels mij ook aantrekt.
Wel heb je áltijd de keus om in het International district te gaan spelen, waar je mensen uit andere territoria kunt ontmoeten, en ook missies mee kunt spelen. De keuze voor het Territory bepaald dus alleen waar je standaard terecht komt. De meeste Nederlanders zitten tegenwoordig geloof ik op Europe, al zit ik zelf nog steeds op Amerika
Het verschil tussen Territory heeft nog andere voordelen, maar die zijn niet belangrijk genoeg om je keuze op te hoeven baseren vind ik persoonlijk.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Ben nu o.a. bezig met een W/Me voor de FoW Cave Spiders. Verder heb ik een B/P Ranger, alleen dat begint ook te vervelen, en bovendien duurt het ontzettend lang voor je een party hebt. Ik zit er aan te denken om een 55hp Barrager te maken, maar, ja, is dat aan te raden?
Lol die heb ik dus ook W/Me build, maar ik heb hem nog niet geprobeerd. Deze week als ik tijd heb wil ik de eerste run doen. Ik ben net klaar met alle equipment, Max Gladiator armour, Wing's Axe en de shield wil ik vanav nog even oppikken bij de collector.Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:51:
Nog even over dat farmen. Ik ben opzoek naar een nieuwe manier om gewoon lekker te kunnen farmen. Tja, op de een of andere manier krijg ik er meer voldoening van om een paar K per uur te maken, dan een noob uit mijn guild te helpen bij "The Great Northern Wall". Dus ja, ik ben dus opzoek naar andere farm methoden dan de 55hp monk.
Ben nu o.a. bezig met een W/Me voor de FoW Cave Spiders. Verder heb ik een B/P Ranger, alleen dat begint ook te vervelen, en bovendien duurt het ontzettend lang voor je een party hebt. Ik zit er aan te denken om een 55hp Barrager te maken, maar, ja, is dat aan te raden?
Als ik alle 3 de delen koop en ik speel dan het laatste deel heb ik dan ook alles van de vorige 2 delen erin zitten? Dus eigenlijk is mijn vraag, kun je ze aan elkaar koppelen?
Hoe zit het precies met de andere spelers van het spel? Ik heb namelijk gelezen dat je ze in de stad wel ziet maar in de buitenwerelden niet. Hoe kun je dan toch samen vechten, of is dat niet mogelijk?
Wat houd precies de PvP mode in? Je vecht dan tegen een andere persoon dat snap ik nog maar worden daar ook statestieken van bijgehouden ofzo? En heeft dit invloed op de PvE mode?
Wat is het hoogste level dat je met je character kan bereiken?
Dat was het eerst wel dacht ik zo
Gewoon spel kopenWes46 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:28:
Dit spel lijkt mij ook wel mooi om te gaan spelen zeker omdat het geen maandelijkse bijdrage vraagt. Ik speel nu Silkroad maar daar kom je de helft van de tijd niet in. Alleen zijn er voor mij nog wel enkele onduidelijkheden zoals:
Als ik alle 3 de delen koop en ik speel dan het laatste deel heb ik dan ook alles van de vorige 2 delen erin zitten? Dus eigenlijk is mijn vraag, kun je ze aan elkaar koppelen?
Ja dit kan, je kan dan doormiddel van een boot door de drie verschillende werelden reizen
Hoe zit het precies met de andere spelers van het spel? Ik heb namelijk gelezen dat je ze in de stad wel ziet maar in de buitenwerelden niet. Hoe kun je dan toch samen vechten, of is dat niet mogelijk?
In de steden kan je een party maken. Met deze party vertrek je uit de stad. Buiten de stad kom je niemand anders tegen dan de mensen uit jouw party.
Wat houd precies de PvP mode in? Je vecht dan tegen een andere persoon dat snap ik nog maar worden daar ook statestieken van bijgehouden ofzo? En heeft dit invloed op de PvE mode?
Er zijn 2 gebieden in PVE land waar je alleen heen kunt als europa de Favor of Gods heeft. Deze kan europa krijgen door 5 maal achter elkaar te winnen in een bepaald PVP gebied. Dit is de enige koppeling tussen pvp en pve. Verder kan je met PVP een groep samenstellen waarmee je tegen een andere groep gaat knokken.
Wat is het hoogste level dat je met je character kan bereiken?
Max lvl is 20
Dat was het eerst wel dacht ik zo
Zijn er nog mensen die een trial key hebben? Begin van het topic werden er wel een paar aangeboden, maar ik gok er op dat die wel vergeven zullen zijn nu.
Je zou verwachten dat je zelf een trial kunt downloaden, EVE Online & Ragnarok bijv. hebben dit ook en dat trekt best veel nieuwe spelers.
Kom op, niet zo flauw. Bedenk dat je eenmalig 50 euro voor een deel uitgeeft en je vervolgens zo verslaafd raakt dat je niet meer uit zal gaan 's avonds. Moet je eens kijken wat je je dan juist bespaard door GW te kopen!Postman schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:38:
Gewoon spel kopen vind ik een beetje kort door de bocht. 50 euro voor een deel is best veel geld, zeker als je zelfstandig studerend bent (dus geen studiefinanciering en een minimale bijbaan en toch zelf 1500 euro + 500 euro boeken moet betalen, en dan ook nog je maandelijkse lasten hebt).
Even kijken:Weakling schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:45:
Kom op, niet zo flauw. Bedenk dat je eenmalig 50 euro voor een deel uitgeeft en je vervolgens zo verslaafd raakt dat je niet meer uit zal gaan 's avonds. Moet je eens kijken wat je je dan juist bespaard door GW te kopen!
- geen vriendin meer, scheelt toch weer aardig wat aan kado's, uit eten, dingen doen, etc.
- geen 3 pilsjes en een döner rol meer in het weekend (drink in de kroeg bijna niets meer maar meestal thuis, dus de prijs voor 3 piljes is wel een kratje Bavaria), scheelt iets van 10 euro per week
Nou verder bespaar ik geen ene cent meer. Sporten kan ik al niet meer, dus het enige wat ik verlies is sociaal contact en mijn vriendin. En beide zie ik niet zitten, vooral mijn vriendin kwijtraken niet
Nee doe mij maar mooi een trial key als iemand die nog heeft
Verwijderd
Misschien ga ik zo wel ff de stad in, ff wat frisse lucht tussen het leren door.
HahaVerwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:58:
Je vriendin voor een trial key lijkt me een goede deal

[ Voor 52% gewijzigd door Postman op 07-11-2006 15:04 ]
Is het hoogste level 20? dat heb je toch zo bereikt lijkt mij? of valt dat tegen?
Verwijderd
Ow, echte liefdeHahaBedankt voor het aanbod maar ik ruil mijn vriendin nergens meer voor in. Zelfs al zou ik er bijv. de wereld mee kunnen redden dan nog niet. Nee daarvoor houd ik toch echt teveel van haar
In Prophecies en NF duurt dat wel een poos en in Factions ben je dat zo en daarom in NF ook stukken minder leuk.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 15:17 ]
DAt valt niet tegen want daar draait het niet om in tegenstelling tot andere online RPGsWes46 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:07:
[...]
Is het hoogste level 20? dat heb je toch zo bereikt lijkt mij? of valt dat tegen?
Waar draait het dan wel om?Steffy schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:18:
[...]
DAt valt niet tegen want daar draait het niet om in tegenstelling tot andere online RPGs
Dit topic is gesloten.