Het Grote Guild Wars Topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.641 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

cardinal808 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:49:
[...]

Das heel leuk, maar ik heb het nog niet gevonden. Ik ben al in Lion's Arch geweest, maar daar heb de uitbreiding niet kunnen vinden.

Andere mensen suggereerde al dat het mogelijk was door met iemand te praten die dichtbij de storage moest staan, maar er staat niemand en ook de storage knakkers doen niets anders dan de storage te laten zien.
Zo staat het op Wiki, maar ik kan het nu niet checken zit namelijk nog op werk. Deze moet je zoeken: http://gw.gamewikis.org/wiki/Xunlai_Representative

Als die er niet is dan uhmm tja zit het er denk ik nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Is er niet toevallig iemand die ik even mag toevoegen aan mijn friend list. Ik spaar nerds tweakers in mijn lijstje :9 Kan ik daar mijn noob vragen ff ign vragen. Of voeg mij toe uiteraard. Miss Domm .

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:32
ZeroCode schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:58:
[...]
Zo staat het op Wiki, maar ik kan het nu niet checken zit namelijk nog op werk. Deze moet je zoeken: http://gw.gamewikis.org/wiki/Xunlai_Representative

Als die er niet is dan uhmm tja zit het er denk ik nog niet in.
Dat zou raar zijn, de update list is meestal een lijst van aanpassingen die hebben plaatsgevonden. Daarnaast is deze gast alleen in Factions te vinden en in de lijst staat aangegeven dat alle spelers daar nu toegang tot zouden moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dommerick schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:32:
Is er niet toevallig iemand die ik even mag toevoegen aan mijn friend list. Ik spaar nerds tweakers in mijn lijstje :9 Kan ik daar mijn noob vragen ff ign vragen. Of voeg mij toe uiteraard. Miss Domm .
Rustig maar, ben vanavond weer online :P Jij was opeens de rest van de avond pleite ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 07:25
Jaja ik heb weer een mail ontvangen
Hello Maarten,

Thanks for contacting NCsoft Europe customer support. To make it clear meeting the system requirements not always means you will be on the safe side of performance. The requirements are only guidelines that the game will work, it doesn't say how good it will run.
I would recommend updating your system's motherboard chipset drivers by downloading the latest Intel motherboard chipset package from the Intel website at http://downloadfinder.int...ternal/Support_Intel.aspx .

This should resolve the issues you are encountering. If it does not, please let us know and we will work with you further to resolve the issue.

Kind regards,

GM Klaus

NCsoft Europe Customer Support Team
http://eu.plaync.com/eu
Zou het hier echt aan kunnen liggen, ik heb de nogal mijn twijfels over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29
Wees blij dat ze dingen updaten en het spel er beter uit laten zien, het is pech hebben als je hardware hebt uit het jaar 0 wat nu niet meer goed werkt. Er begon hier eerder iemand over die een Radeon 9000 had, ik heb bijna 10 jaar geleden een 9000 Pro gehad, nou 10 jaar maar het is al wel 5 upgrades geleden en daar kunnen ze geen rekening mee houden, dit hoeft geen 2e World of Warcraft te worden wat er uit ziet alsof het uit 1996 komt.

Het is verelend dat snap ik maar voor een paar tientjes kun je zelf een spot goedkoop ultra budget kaartje halen wat veel beter is, kom op zeg, je mag er ook wel iets voor over hebben vind ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Steffy op 31-10-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

SinergyX schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:52:
[...]

Rustig maar, ben vanavond weer online :P Jij was opeens de rest van de avond pleite ;)
Hehe true. Ouders :/ Nog steeds problemen met internetstekker :9

Maar dan moet ik idd maar even wachten. Ik heb net wat silver dye verkocht voor 80g. Goede deal?
Mdekoning schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:05:
80g? dyetrader geeft meen in 400g
:( :( :(

[ Voor 18% gewijzigd door dommerick op 31-10-2006 17:05 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
80g? dyetrader geeft meen in 400g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-Dye silver/white/black = bling bling.
-Check altijd de sell-kant van de Dye-trader
Probeer ook de weapon-mods te begrijpen, je armor-runes en kleur van weapons. Hier kan soms bergen geld in verdiend worden (sup.rune of vigor gaat 30-40plat nu dacht ik). Je zit nog pre-searing (spoiler alert :P), veel gaat er straks veranderen. Kleine tip, geniet van de scenery :P

Over die reply van NCsoft, dat moest ik doen bij de PC van mijn vriendin en bizar genoeg werkt dit nog ook. Na update van video/chipset/sound kon ze opeens wel CoH weer opstarten (met dan nog wat connectie problemen, dat terzijde).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Bah ben net lvl 7 geworden. Maar wat gaat die xprate hard omlaag zeg. Ook al bijna geen questjes meer te vinden. Iemand een idee O-)

Wil snel lvl 20 zijn :P

[ Voor 9% gewijzigd door dommerick op 31-10-2006 17:14 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volg je primairy quest, ben je het daar zat (let op lvl van de mobs), praat met de gast bij de rechtergate in Ascalon. Die (mits je primairy quests heb gedaan) kan je dan doorsturen op avontuur. Veel sidequests in Prophacies vind je bij de NPC's die in de lvl-maps her en der staan.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 31-10-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

SinergyX schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:15:
Volg je primairy quest, ben je het daar zat (let op lvl van de mobs), praat met de gast bij de rechtergate in Ascalon. Die (mits je primairy quests heb gedaan) kan je dan doorsturen op avontuur. Veel sidequests in Prophacies vind je bij de NPC's die in de lvl-maps her en der staan.
Ik heb geen primary quest meer. Die was al vrij snel afgelopen 8)7 Dus toen ben ik die sidequest gaan doen. Leuker als doelloos grinden. Maar ik zal eens met die gast gaan kletsen. Nog 1 quest te gaan en dan dat ff doen.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eigelijk heb je weinig grinden, vooral de lage lvl's doe je niets anders dan missies voltooien en alles op je weg afmaken. Snel lvl20 in Prophecies is niet echt te doen, een factions heb je in minder dan 20 uur een lvl20, verwacht in Prophecies (zeker als starter) je toch een goeie 2 weken zoet bent, helemaal als je ook verhaal lijn probeert te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:00
Steffy schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:58:
Wees blij dat ze dingen updaten en het spel er beter uit laten zien, het is pech hebben als je hardware hebt uit het jaar 0 wat nu niet meer goed werkt. Er begon hier eerder iemand over die een Radeon 9000 had, ik heb bijna 10 jaar geleden een 9000 Pro gehad, nou 10 jaar maar het is al wel 5 upgrades geleden en daar kunnen ze geen rekening mee houden, dit hoeft geen 2e World of Warcraft te worden wat er uit ziet alsof het uit 1996 komt.

Het is verelend dat snap ik maar voor een paar tientjes kun je zelf een spot goedkoop ultra budget kaartje halen wat veel beter is, kom op zeg, je mag er ook wel iets voor over hebben vind ik.
Don't fuck with mine radeon 9000 ;)
Het probleem is dat momenteel zowel mijn laptop als mijn videokaart uit mijn desktop weg zijn vanwege RMA. Anderhalf jaar geleden toen ik guildwars kocht kon ik op mijn oude laptop, met de radeon 9000 er in (voor een laptop van bijna 4 jaar oud is die videokaart super!) het spel prima spelen op 1024 * 768. Nu ook nog, totdat die update in eens kwam.

En dan is het toch vrij zuur dat de systeem eisen omhoog gaan terwijl je hetzelfde spel wilt blijven spelen wat voorheen wel goed ging.

Oja, die drivers updaten heeft geen nut. Het 3 weken geleden deze laptop pas geinstalleerd met de nieuwste drivers en naar mijn weten is er in de tussentijd geen nieuwe driver voor de hardware uitgekomen.

Hopelijk werkt het wel bij anderen, maar ik zal voorlopig de videokaart van mijn broertje nog even geruild moeten houden totdat mijn eigen spullen terug zijn.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:11
Ik heb nu met de Prophesy 3 quest items waar ik niet kan vinden waar ik ze kan inleveren: A beautiful Feather - A Pearl ( gevonden naast de ingang van een grot naast een waterval bij Davinia in het begin van het spel dat alles er nog mooi uit ziet. - 2 eggs devourr .

Weet iemand waar ik deze kan inleveren voor XP ?? En wat doen die red irish flowers ?? Ik vind ze overal. Zijn deze ook speciaal of gewoon voor het geld ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Je moet nog 1 beautiful item vinden, als je ascalon uit loopt kun je een beetje schuin rechts via een pad tussen de bergen naar dat eerste dorpje, daar vind je een 3e item, die kun je dan geven aan een captain of zoiets die met rurik buiten ascalon staat te praten, dat is ff zoeken.

Die eggs zijn voor een quest geloof ik maar dat weet ik allemaal niet meer.

Die flowers zijn voor Gwen, je krijgt items van der maar niemand weet wat je er mee kunt, bewaren voor later als het duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
denyos schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:38:
[...]

Don't fuck with mine radeon 9000 ;)
Het probleem is dat momenteel zowel mijn laptop als mijn videokaart uit mijn desktop weg zijn vanwege RMA. Anderhalf jaar geleden toen ik guildwars kocht kon ik op mijn oude laptop, met de radeon 9000 er in (voor een laptop van bijna 4 jaar oud is die videokaart super!) het spel prima spelen op 1024 * 768. Nu ook nog, totdat die update in eens kwam.

En dan is het toch vrij zuur dat de systeem eisen omhoog gaan terwijl je hetzelfde spel wilt blijven spelen wat voorheen wel goed ging.

Oja, die drivers updaten heeft geen nut. Het 3 weken geleden deze laptop pas geinstalleerd met de nieuwste drivers en naar mijn weten is er in de tussentijd geen nieuwe driver voor de hardware uitgekomen.

Hopelijk werkt het wel bij anderen, maar ik zal voorlopig de videokaart van mijn broertje nog even geruild moeten houden totdat mijn eigen spullen terug zijn.
ik merk wel wat performance verschil draait nu gematigd soepel town vind hij nog nie leuk maar gewoon gaat wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weer een hat erbij, straks om 9 uur nog ff 1. Daarna wordt het mij te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:00
morgen ochtend om 6 uur en om 9 uur kan het ook nog ;) dus misschien nog wel 1 extra :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heeft iemand trouwens als zo'n elite form van de Derish? Gisteren Avatar of Dwayna gezien, dat loose hex1 is toch bizar sterk. Op 16 duurt hij 79 seconde met een 120 downtime, is maar 40 seconde zonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Even minder, ik heb zojuist insignia's gekocht, maar op een één of andere manier kan ik ze niet toepassen op mijn armor, terwijl deze armor geen extra stats heeft, gaat me weer bakken met geld kosten. (heb prophecies)

Iemand een idee hoe het wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

cardinal808 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:32:
Even minder, ik heb zojuist insignia's gekocht, maar op een één of andere manier kan ik ze niet toepassen op mijn armor, terwijl deze armor geen extra stats heeft, gaat me weer bakken met geld kosten. (heb prophecies)

Iemand een idee hoe het wel kan?
Kan alleen maar op Elona armor (Nightfall) toegepast worden geloof ik ....

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Volgens mij ook ja, in prophecies zitten bonussen er al op, dat was ook bagger aan prophecies. Bepaalde armors die niet mooi waren in jou ogen moest je wel nemen omdat bv druids armor stats voor jou build had maar skale armor weer niet

Oh btw 'the Gwen Story continues' :z

[ Voor 8% gewijzigd door Steffy op 31-10-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gwen is back? :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
http://img.photobucket.com/albums/v258/Zinger314/gwen2.jpg

;)

Je kunt er van wat ik er zo snel van kon opvangen een quest mee doen in de UW, daar staat Sara of hoe ze maar precies heten mag, haar moeder en die schijnt een quest te hebben maar ik kon meer deels het gesprek van die lui opvangen dus weet niet alles maar kwam dit tegen op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Eindelijk mijn Pumkin Head gekregen

Kostelijk gelachen om al die gasten die niet wisten hoe je Mad King Says moest spelen.

En nog wat troep gehad van hem.

1 maal is echter voldoende, geen zin om vanavond nog eens te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Laat maar, late reply :P

[ Voor 82% gewijzigd door SinergyX op 31-10-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarstraks rond de klok van 9 een hoed gescoord voor mijn Elementalist :D En zo meteen ga ik er nog eentje proberen te bemachtigen voor mijn Monk. Deze jongen gaat stijlvol de winter door dus :Y)

Nightfall vind ik tot op heden zeker een hele leuke game. Heb geen nieuw character aangemaakt van de nieuwe klasses nog, maar dat komt misschien nog wel een keer. Ik moet zeggen dat ik het begin gedeelte in ieder geval meer sfeer vind hebben dan Factions. Maar ik kan eigenlijk nog geen totaalbeeld vormen rond Nightfall om een alles zeggend oordeel te kunnen geven. Factions is ook zeker wel een leuke game. Maar liet wel een aantal steekjes vallen op sommige gebieden. Vooral het voice acting gebeuren vond ik niet echt geweldig. En dat is bij Nightfall toch wel een heel ander verhaal voor zover ik weet!

De Guild Wars serie heeft er weer een mooie nieuwe uitbreiding bij voor zover ik kan oordelen! Ik hoop echt dat deze serie games nog lang mag doorgaan. Uitbreidingen zijn op zichzelf staande games, en geen afgeraffelde Sims uitbreidingen waarvan je toch maar alleen bankstel Johnny en de Billy boekenkast gebruikt.

Twee keer per jaar zo'n mooie uitbreiding zie ik wel zitten eigenlijk :) En de boel word ook nog altijd mooi ge-update. Fijn, lekker, en nu ga ik eventjes nog zo'n vet hoedje scoren! d:)b :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heeling Breeze, Mending of watchfull spirit? Allemaal niet nodig met 1 skill van Dervish.. +3 regen voor elke enchantment, 20 seconde lang :D Dan een stance erbij die nog eens +24armor geeft als je enchanted bent, kom maar op met die burn en poisoned :9

Net getest, werkt behoorlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Dames en heren enzo. Ik ben bezig om de startpost up te daten en een onderdeel ervan is een lijst met de features van Guild Wars Prophecies in vogelvlucht.

Een beetje dit idee: http://gw.gamewikis.org/w...eleased_with_this_Chapter

Tot dusver heb ik onderstaande lijst gefabriceerd. Mis ik nog belangrijke dingen?

General
Geen abonnementskosten
Geen verplichting tot kopen van expansions
4 character sloten (optie om via de online winkel meer bij te kopen)
Person vs. Person en Person vs. Enviroment characters mogelijk
PvE characters kunnen ook aan PvP meedoen
PvP characters krijgen de meeste wapens en skills unlockt en kunnen de rest unlocken met een puntensyssteem.
Beperkte storage toegankelijk voor al je characters
Niet persistente death penalty (5% per death)
Streaming updates
Ingame events
Observer-mode voor matches
Anti cheat beveiligingen
Anti farm beveiligingen
Spelen in regios (Europa, America, ed), beperkt wisselen mogelijk

Gebieden
Grote steden en Outposts
Van woestenij tot jungle tot besneeuwde bergen tot vulkanen

Missies en Quests
13 Missies met bonus
Quests voor secondary profession, attribuutpunten, skills, items, geld en experience.

Guilds
Guild Halls
Guild Merchants
Guild vs. Guild gevechten
Tournaments
Ranking system
Guild Cape
Alliances

Professions
Warrior
Ranger
Monk
Elementalist
Mesmer
Necromancer
Unieke skills voor elke profession
Primary en Secondary profession; tot 30 profession combinaties
Rangers hebben huisdieren
Uiterlijk van je character is profession specifiek
Profession specifieke attributes

Skills
ca. 75 skills per profession inclusief elite skills
Effectiviteit van skills is gekoppeld aan de attribuut levels
Met 8 skills inclusief 1 elite skill kan je je character uitrusten
Voor secondary profession geen primair attribuut gerelateerde skills
Skill capturing
Skill trainers
Skill quests
Enchantments
Adrenaline ipv. energy skills voor warriors
Templates voor skill-attribute configuraties

Items
Alle professions kunnen alle wapens gebruiken alleen attribuut beperkingen beperken de effectiviteit van het wapen
Unieke wapens van bosses
NPCs kunnen wapens voor je maken
Armor is character gebonden
Wapens kunnen gecustmized worden voor meer damage (daarna character gebonden)

Wezens
+100 monsters en bosses
NPC crafters die voor geld en grondstoffen wapens en armor voor je maken
NPC merchants
NPC traders voor crafting materials, dyes en runen
NPC collecter die wapens en armor ruilen voor items die je kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:23
SinergyX schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:22:
Heeft iemand trouwens als zo'n elite form van de Derish? Gisteren Avatar of Dwayna gezien, dat loose hex1 is toch bizar sterk. Op 16 duurt hij 79 seconde met een 120 downtime, is maar 40 seconde zonder :P
ja ik heb hier nog 1tje sinergy :P

Afbeeldingslocatie: http://img262.imageshack.us/img262/5920/gw082gj1.jpg

dit vin ik tot nu toe de mooiste :)
en aardig goed voor wat tanking ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-PvP characters krijgen de meeste wapens en skills unlockt en kunnen de rest unlocken met een puntensyssteem.
En kunnen kiezen uit diverse pre-build sets.

-Spelen in regios (Europa, America, ed), beperkt wisselen mogelijk
Mischien toevoegen, per regio channels beschikbaar met taalvoorkeur?

-Niet persistente death penalty (5% per death)
15% toch?

-Rangers hebben huisdieren
Toch maximaal maar 1?

-Met 8 skills inclusief 1 elite skill kan je je character uitrusten
Maximaal 1 elite (toevoegend woordtje? :P)

-Voor secondary profession geen primair attribuut gerelateerde skills
De skills kan je wel halen/cappen/whatever, maar je kan er alleen geen punten in zetten.

-NPCs kunnen wapens voor je maken
-Armor is character gebonden
Deze 2 omdraaien, klopt beter met de zin eronder.

-Adrenaline ipv. energy skills voor warriors
Ze hebben ze allebei, mischien dat de focus er meer op ligt (of compensatie)

Toevoegen:
Atribute-punten in steden/outposts oneindig aan te passen
safe/load en deel ze met andere - je favorite skill/atribute-verdeling
Wissel vrij van 2de profession als je deze hebt 'geleerd'.
Bij professions de 2 extra's van factions en Nightfall vermelden?
2 elite missies (of buiten factions ook?) voor de pro's

Lees nu dat het puur over prophecies ging, naja.. als toevoeging voor de andere dan :)

@ph4, die ziet er idd stoer uit. Heb er zojuist een gecapped met mijn warrior, echter heeft 25 energy nodig om te casten en mijn warrior heeft maar 20 :P Naja, leuk voor 15 seconde :D

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2006 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

neem je tog een +5 energy wapen mee

[ Voor 54% gewijzigd door DR161 op 01-11-2006 07:22 . Reden: kon niet XD ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:12:
Heeling Breeze, Mending of watchfull spirit? Allemaal niet nodig met 1 skill van Dervish.. +3 regen voor elke enchantment, 20 seconde lang :D Dan een stance erbij die nog eens +24armor geeft als je enchanted bent, kom maar op met die burn en poisoned :9

Net getest, werkt behoorlijk ;)
Hoor ik daar een nieuwe farm build :)
Voor die 20 seconde PS en HB met een Totem Axe voor de langere duur? en de rest dmg spells...

[ Voor 8% gewijzigd door ZeroCode op 01-11-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Vanmorgen weer om 9 uur er weer 2 bij gekregen, toen hij in dis 1 klaar was snel naar 18 gegaan, daar moest de mad king nog beginnen dus daar lekker nog een hat gehaald _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja en nee.
Ik moet nog wat verder in de skills duiken, vooralsnog gebruik ik het alleen nog als healingbreeze/mending alternatief. (op earth prayer 8). Dus nu nog wat spelen met alle skills.

Trouwens al die runner build gezien van Dervish/ranger? 3x 25% stackend runspeed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor, niet dat ik het nog heb gedaan, maar is het nog wel mogelijk om Ghial Solo te Farmen met Sliver Armor?

De build staat op Wiki als hij je onbekend is. Internet op school is sloom dus ik kan hem nu niet laden.
Typ in de search bar: sliver dan vind je hem wel 55hp monk build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:12:
Even tussendoor, niet dat ik het nog heb gedaan, maar is het nog wel mogelijk om Ghial Solo te Farmen met Sliver Armor?

De build staat op Wiki als hij je onbekend is. Internet op school is sloom dus ik kan hem nu niet laden.
Typ in de search bar: sliver dan vind je hem wel 55hp monk build.
Er staat bij dat hij keihard gepwned is oftewel nuked en hij is marked for deletion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik ga Fow Armor voor mijn female Paragon halen en dat gaat lukken ook denk ik. Ik koop echt dik onder de prijs shards en ecto in, gewoon blijven spammen, shards koop ik voor 2,3k in op dit moment terwijl er ook zijn die ze voor 2700 verkopen. En mochten de prijzen straks toch nog stijgen haal ik geen fow armor meer maar verkoop alles dan met winst en haal wel wat anders O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Hmm vraagje. Ik heb de originele Guild Wars een behoorlijke tijd gespeeld, het quest-gedeelte ook helemaal uitgespeeld. Alleen toen ben ik er mee gestopt omdat het hele PvP gebeuren me niet zo heel veel kon boeien. Nu zie ik dat er inmiddels al 2 uitbreidingen zijn, waar als ik het goed begrijp Factions meer uitbreiding voor het Pvp gedeelte is, en dus voor mij niet boeiend. Maar Nightfall kan ik echt zien als een nieuw verhaallijn ala de quests uit het origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Factions bied netzoals Prophecies en Nightfall ook een verhaallijn. Nu is momenteel Nightfall in trek aangezien veel mensen al Factions hebben. Zelf heb ik nog geen Factions, maar ga wel eerst Factions kopen en daarna Nightfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Nightfall een stand-alone versie, of moet je de Guild Wars en Factions hebben om het te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Alles is Stand alone, Factions is niet echt nodig maar Prophecies wel anders mis je de core skills van 6 van de 10 profs, vooral voor monks en warriors wel lastig maar verplicht is het niet, nodig is wat anders.

Verder zou ik Factions eerst niet meer halen, laat het ff en over 2 maanden als veel mensen Nightfall gehaald hebben wil men ook Factions met die Nightfall chars uitspelen en gaat iedereen weer naar Cantha, nu is het daar zo leeg dat missies daar wel eens 1 grote frustratie kunnen gaan worden :+

[ Voor 51% gewijzigd door Steffy op 01-11-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij krijg je de core skills bij elk deel hoor. Als je alleen Factions heb, heb je dus core+faction skills (zie ook armors). Ik heb eerste 2 weken alleen factions gehad, dat kan ik me er nog van herinneren.

Elke profession heeft dus core skills + uitbreiding afhankelijke skills.
Bepaalde builds en/of setups zijn vaak combinaties van diverse delen (hoe noem ze eigelijk, chapters, expensions?). Vooral monk en warrior zijn hiervan groot voorbeeld. Echter zijn er wel diverse Core Elite skills, die dus zowel in prophecies als in Factions te halen zijn. Maar belangrijke skills, zoals SoJ (deels generfed), heb je toch echt Prophecies nodig. Maargoed, ik heb alle 3 delen + proph/nightfall pvp pack. Factions kan je binnen 1 avond al toegang krijgen tot alle skills (kaineng center), dus had ik niet nodig.

Ik vind cantha toch nog behoorlijk vol, buiten Nightfall is natuurlijk de Halloween event dat mensen naar Lion's en Alamandan (ofzo) sturen. Enkel de ver-gevorderde missies zijn met weinig mensen, zoals de missie voor Vasbury Armory heb ik vaak maar 4-5 spelers gezien. Het trekt denk ik al enorm bij als de Halloween event over is. Daarbij, veel faction spelers hebben inmiddels diverse heroes, wat vaak met minder spelers toch een missie succesvol kan laten verlopen. Nadeel blijft de spelers die ws alleen 1 expension hebben, dus een schurfthekel aan heroes hebben (zie mijn eerder instant kick verhaaltje).

Qua verhaal lijn vind ik Prophecies en Nightfall bij elkaar horen (spelen immers vlak bij elkaar af), waar Factions hier en daar wat mee neemt uit Prophecies (menhlo en moeder van Gwen bijvoorbeeld).

Qua farmen ga ik vanavond weer aan de slag betere builds te zoeken, Monk/Dervish werkt opzich best goed, maar de kans op interupt (met 20sec disabled) is simpelweg dodelijk. Per saldo bljift de mo/dervish gelijk aan de mo/mesmer build qua regen, echter kan je bij mesmer nog echo en mantra of <anti-interupt> gebruiken, aleen wat meer vrijheid in atrib-punten. Toen kwam ik dus bij de build, Ele/dervish. Met een bagger hoge energy en enorme armor uit Earth (zowel ele als dervish), behoorlijke aoe skills en toch +10regen te hebben. Echter lijkt mij die build enorm interupt-gevoelig. Eventueel kan je devrish/ele gaan, toch hoge stats maar je kan dan de elite-form gebruiken om zelfs nog meer armor/regen/healing te halen. Dervish heeft nog een goeie Elite skills, als je wapen earth damage doet, zal elke attack je tegenstander blinden voor 4-9 seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Steffy schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:55:
Verder zou ik Factions eerst niet meer halen, laat het ff en over 2 maanden als veel mensen Nightfall gehaald hebben wil men ook Factions met die Nightfall chars uitspelen en gaat iedereen weer naar Cantha, nu is het daar zo leeg dat missies daar wel eens 1 grote frustratie kunnen gaan worden :+
Dan zou het in Prophecies ook leeg moeten zijn en dat valt behoorlijk mee imho. Party vormen kost wat tijd, maar dan heb je ook een goede balance qua spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

word het op den duur ook echt nodig om in een party te spelen? Of kan je het altijd af met je henchmen?.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan een heel eind komen met Henchmen, maar sommige missies (vooral als je de bonus wil halen), zal je echt met spelers aan de slag moeten (lvl16 hench vs lvl20 mobs is wat zwaar :P). De gewone travel/kill missies kan je (iig heb ik gedaan) met henchmen doen, de town missies zitten toch vaak mensen die ook een party voor die missies zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
dommerick schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:34:
word het op den duur ook echt nodig om in een party te spelen? Of kan je het altijd af met je henchmen?.
Als het om prophecies gaat: Henchmen zijn bijna altijd te gebruiken. Alleen vanaf de desert had ik moeite met henchmen en ben voor reguliere spelers gegaan. Dit mede omdat normale mensen niet zo debiel zijn en snappen dat als er 30 vijanden voor je neus staan je beter even kan weglopen ipv ertussen springen. Andere mensen weten dat ook, dus meestal is het vrij makkelijk om een party te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

cardinal808 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:44:
... Dit mede omdat normale mensen niet zo debiel zijn en snappen dat als er 30 vijanden voor je neus staan je beter even kan weglopen ipv ertussen springen. ...
Sinds Nightfall vind ik het een verademing dat je in dat soort gevallen een marker op de kaart kunt plaatsen waar je henchies en heroes braaf naartoe lopen. Gister nog bij een missie gehad dat we (ik, 3 heroes en 4 hench) in een schijnbaar lege ruimte ineens van allerlei kanten belaagd werden. Markertje een stukje terug op de kaart gezet en iedereen de ambush zonder kleerscheuren overleefd. Daarna groepje voor groepje in die kamer gelured en gekilled. Echt een hele goede verbetering aan GW wat mij betreft.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

missies duren wel verrekte lang zeg. Bah ben nu net voorbij die missie waarbij ik voorbij die north wall moest zoeken naar een inval. Blijkt dat ik interactief met de omgeving moest zijn om een duur open te maken. Al 5x langs gelopen en toen heel de map doorgelopen op zoek naar een doorgang :/ Maak die hendels dan ook groter 8)7

Toen kreeg ik wel een skillpoint. Maar wat kan ik daar nou mee? want dat vertellen ze dan weer niet :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 00:21
Met skill points kun je in combinatie met wat geld skills kopen van een Skill Trainer :)

Overigens, ik heb precies hetzelfde meegemaakt toen ik hem voor het eerst speelde ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tip, hou alt of ctrl in en je kan alle namen van NPC/spelers/objecten in de buurt zien :)
(objecten zijn geel, mobs zijn rood, spelers blauw en NPC is groen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

tja ik weet niet wat ik van het spel moet vinden. Lvlt zo langzaam en toch hoor ik jullie er zo lovend over. Maybe toch maar even doorzetten en de uitbreidingen er bijhalen. Moet wel leuk zijn hopelijk. Op het moment zit ik wel een beetje met wat voor character ik nou wil gaan spelen. Ik wil echt een leuke combinatie hebben die ik zelf prettig vind spelen. Maar op het moment lijkt het leukste me nog wel mesmer/ranger of juist andersom. Moet even kijken wat beter is. Maar mijn mesmer elemental vind ik eigenlijk niks. Zonde van de keuze om elemental er bij te nemen watn die heb ik nog nooit gebruikt.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wil je meteen into action en bergen skills, is inderdaad prophecies niet de beste keuze als starter. Je leert daar wel de grote basisspul, hoe alles werkt enzo. De missies zijn daar wel een stuk uitgebreider dan in Factions, waar de meeste missies toch wel het simpele chopchop werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Tja ik weet niet precies wat ik wil, Wat ik wel net ontdekte is dat die stomme henchman bergen xp van me innemen. En zonder henchman lukt niet :9

Dus nu toch maar een warrior gekozen. Eens kijken wat ik erbij neem. Maybe een ranger voor pet O+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Dus als je echt snel wilt levelen, dan kun je beter factions kopen en een character maken die in cantha begint. Maar ik denk niet dat je hier meteen beter door gaat spelen...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Nightfall is Cantha 2 in mijn ogen wat betreft levelen, ik was nog in 2 dagen lvl20. Niet dat ik het erg vind, ik zit gelijk lekker in het spel maar kwa xp is het bijna niks anders, alleen moet je er nu meestal 1 minuut iest voor doen in plaats van map travelen naar een andere locatie en daar 5000xp ophalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 13:48
Vandaag kwam ik erachter dat *door de nightfalls update* de nieuwes dyes niet meer gestacked kunnen worden met de oude.
Dit is best wel frustrerend :(
In hoeverre zijn de oude dyes anders dan de nieuwe?

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

toets23 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:17:
Vandaag kwam ik erachter dat *door de nightfalls update* de nieuwes dyes niet meer gestacked kunnen worden met de oude.
Dit is best wel frustrerend :(
In hoeverre zijn de oude dyes anders dan de nieuwe?
Hier ben ik ook achter gekomen. Ik had zelfs 3 flesjes purple, die geen van allen op een ander gestacked konden worden. Heel gek ziet dat er uit :P Maar het is niet anders. Het komt gewoon door een interne programmeertechnische kwestie lijkt me. Er wordt gecontroleerd of 2 items exact hetzelfde zijn om te kunnen stacken. In het geval van de nieuwe en oude dye faalt deze controle gewoon, ongeacht hoé verschillend ze daadwerkelijk zijn. Minotaur tusks zijn immers ook niet te stacken met Troll tusks. Hoe de verf echt veranderd is kan alleen ArenaNet vertellen, want zelf kon ik geen verschil zien tijdens het verfen met de oude en nieuwe dye. Beide hadden een identiek effect op mijn armor. :) Het kleuren van armor op zich is natuurlijk wél veranderd door de introductie van grijze basis armors en grijze verf, in plaats van dye removers. Daar zal het ongetwijfeld mee te maken hebben.

Al met al lastig voor het geval je gek bent op veel dye verzamelen, maar het is even niet anders.
dommerick schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:31:
tja ik weet niet wat ik van het spel moet vinden. Lvlt zo langzaam en toch hoor ik jullie er zo lovend over. Maybe toch maar even doorzetten en de uitbreidingen er bijhalen. Moet wel leuk zijn hopelijk. Op het moment zit ik wel een beetje met wat voor character ik nou wil gaan spelen. Ik wil echt een leuke combinatie hebben die ik zelf prettig vind spelen. Maar op het moment lijkt het leukste me nog wel mesmer/ranger of juist andersom. Moet even kijken wat beter is. Maar mijn mesmer elemental vind ik eigenlijk niks. Zonde van de keuze om elemental er bij te nemen watn die heb ik nog nooit gebruikt.
Nu je toch nog niet zo ver bent, kun je er natuurlijk voor kiezen om direct opnieuw te beginnen, zodat je niet t/m de Crystal Desert jezelf zit op te vreten omdat je een verkeerde secondary profession gekozen hebt. Daarnaast is het áltijd aan te raden echt élke NPC met een uitroepteken boven zijn hoofd aan te spreken. Vooral in het begin van de game zitten hier voor nieuwelingen toch nog wel wat bruikbare tips bij, waaronder over skillpoints. Daarnaast helpen deze miniquests je vaak aan flink wat experience waardoor het levelen pre-searing ook wat sneller gaat. :)

Over items waar je niet weet wat je ermee moet kan ik ook nog wel wat zeggen. Ten eerste: als het voor een Quest is, staat het erbij in witte letters (Quest Item). Ten tweede: nogmaals, pak alle quests aan die je kunt vinden :) Als laatste redmiddel kun je natuurlijk ook het item opzoeken in de alom geprezen GuildWiki alleen moet je wel beetje oppassen voor spoilers, mocht je wat om de verhaallijn geven.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Met dye is een bug denk ik, zal wel een fix voor komen. Rustig ff bewaren en straks komt het allemaal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De nieuwe dye lijkt te komen door een hernummering van de ID's ervan (elke combi-kleur is ook apart). Toen ik voor de eerste keer GW opstarte na de grote update, had mijn warrior opeens een rood/roze armor aan. Mijn monk was compleet zwart. Pas na een seconde of 3/4 sprong alles terug naar de juiste kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

SinergyX schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:39:
De nieuwe dye lijkt te komen door een hernummering van de ID's ervan (elke combi-kleur is ook apart). Toen ik voor de eerste keer GW opstarte na de grote update, had mijn warrior opeens een rood/roze armor aan. Mijn monk was compleet zwart. Pas na een seconde of 3/4 sprong alles terug naar de juiste kleuren.
Roze ??? Dat wil ik ook, roze is mooi :$ :P

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pak de verfdoos van je broertje (dus niet de doos van je zusje :9).

Ergens op GWwiki staat er een image met de hele index welke kleur je moet mengen om bepaalde kleuren te krijgen. Rood+wit.. prijzig maar echt roze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, dit weekend meer dye drops toch. Dat is mooi meegenomen, bovendien daalt de white dye nog steeds heftig in prijs. Naja, het vlakt wel af, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Gisteren even met mijn Wa/mo samen met een Dervish guy een paar levels gedaan. My god wat is dat voor damage dealer hahaha, volgens mij is de devrish beter dan een Wa/mo in my opinion.... Misschien ligt het eraan dat ik nog met een Wing's Axe loop te kutten maar men wat doet die Dervish veel damage en hij overleeft het ook nog eens lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:23:
Gisteren even met mijn Wa/mo samen met een Dervish guy een paar levels gedaan. My god wat is dat voor damage dealer hahaha, volgens mij is de devrish beter dan een Wa/mo in my opinion....
Oude discussie, maar ik vind persoonlijk een warrior sowieso geen damage dealing klasse. Tanken, zodat de echte damage dealers (ele, necro, ranger en nu ook dervish) hun werk kunnen doen zie ik als de primaire taak van een warrior. Niet dat een warrior slapjes is als het op damage aankomt, maar daar zijn heel wat andere klassen beter in. Vind ik dan he ...

Afijn. Gister bij Varesh aangekomen in Nightfall en gedurende de hele reis niet één gouden of groen item en ook geen enkele dye. Heb ik weer eens dikke pech of zijn de drops in Nightfall echt een stuk minder vergeleken met de vorige delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een axe heeft ook een lage dmg-range (6-28?), waar een scythe 9-41 heeft. Neem een Hammer (12-48?) en je kan net zoveel doen, alleen geen 2adjencted mobs. En heeft hij bonus-items, krijg je zowiezo een max dmg+15%+20% scythe :P Mijn dervish is nu lvl12, toch vind/vond ik mijn warrior veel meer (lees sneller) doen maar ook beter overlevend (vooral door adr.skills). Dervish heeft wel een aantal vette aoe powers, ook earth skills zijn enorm sterk maar imho teveel energy afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:30:
[...]

Oude discussie, maar ik vind persoonlijk een warrior sowieso geen damage dealing klasse. Tanken, zodat de echte damage dealers (ele, necro, ranger en nu ook dervish) hun werk kunnen doen zie ik als de primaire taak van een warrior. Niet dat een warrior slapjes is als het op damage aankomt, maar daar zijn heel wat andere klassen beter in. Vind ik dan he ...

Afijn. Gister bij Varesh aangekomen in Nightfall en gedurende de hele reis niet één gouden of groen item en ook geen enkele dye. Heb ik weer eens dikke pech of zijn de drops in Nightfall echt een stuk minder vergeleken met de vorige delen?
Voor PvE heb je gelijk: er zijn andere klassen beter in het toedienen van meer damage over een bepaalde Area. Toch blijft de warrior de klasse in PvP die de meest constante damage kan leveren (gemeten in DPS) op een target.

Ik weet niet wat de Dervish aan damage doet over tijd (DPS), maar vanwege het feit dat de Scythe 3 targets tegelijk raakt (als ze adjacent staan) is natuurlijk een ontzettend groot voordeel.

Gelukkig hebben de Elementalists een ontzettende boost gekregen afgelopen skill update, dus die zijn nu ook weer flink wat sterker geworden. (Searing Flames, Mind Blast, Shatterstone, etc...)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:35:
Een axe heeft ook een lage dmg-range (6-28?), waar een scythe 9-41 heeft. Neem een Hammer (12-48?) en je kan net zoveel doen, alleen geen 2adjencted mobs. En heeft hij bonus-items, krijg je zowiezo een max dmg+15%+20% scythe :P Mijn dervish is nu lvl12, toch vind/vond ik mijn warrior veel meer (lees sneller) doen maar ook beter overlevend (vooral door adr.skills). Dervish heeft wel een aantal vette aoe powers, ook earth skills zijn enorm sterk maar imho teveel energy afhankelijk.
Met een hammer heb je weer geen shield :| dan ga ik nog eerder plat zeg maar haha.. Lijkt me niet echt een goed plan. Ik heb nog een Cruel bla bla Nephilism liggen ( die ik btw echt NERGENS kwijt aan raak ookal is hij maxxed, geen hond die hem wil kopen ), misschien dat ik daar even mee probeer vanav...

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.leanza.nl/download/guildwars/gavel.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
SinergyX schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:35:
Dat wordt later beter, verder op in het spel zijn hele leuke dervish skills te vinden die je vijanden soms al ziet gebruiken. Dervish moet je verder mee zijn en een goeie elite skill mee hebben. Verder is de Dervish wel beter als een tank in groepjes maar ook gewoon doe je veel maar dmg. Hammer warrior heeft sterker wapen maar is ook veel trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Weakling schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:30:
Ik denk dat je gewoon dikke pech hebt. :+ Ik heb namelijk echt al flink veel drops gehad, 2x white, 2x silver en 1x brown dye, om nog maar te zwijgen over het grote aantal perfect inscriptions en Dervish/Paragon runes die ik gevonden heb :) Normaal vind ik echter ook niet zo veel, bijna niets eigenlijk. Dus waar jij even dikke pech hebt, had ik even vette mazzel 8)

De drops zullen wat dat betreft eerst zelfs meer zijn dan in de andere delen, omdat men nu een groot tekort aan inscriptions en dergelijke heeft. Daarnaast om de prijs van de white dye naar beneden te gooien, zullen de dye drops ook wat hoger dan normaal zijn. Maar dat is mijn idee, geen bron ofzo :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
dommerick schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:52:
Tja ik weet niet precies wat ik wil, Wat ik wel net ontdekte is dat die stomme henchman bergen xp van me innemen. En zonder henchman lukt niet :9

Dus nu toch maar een warrior gekozen. Eens kijken wat ik erbij neem. Maybe een ranger voor pet O+
Hey oude rose clan medelid :P

Prophecies, is level je inderdaad langzaam. Nou jah, je hebt het niet erg nodig hoor. Ik zou alleen even goed gaan kijken welke classes het beste werken. Ik heb in het begin de fout gemaakt door voor een Elemental/Mesmer te gaan. Resultaat is dat je moeilijk te healen bent, volkomen afhankelijk van de healer in de party.

Tweede poging is een Elementalist/Monk. Naar mijn smaak een beter keuze aangezien ik kan switchen tussen een Pyro en Monk.

Daarnaast ben ik uit verveling gisteren een Warrior/Monk begonnen.

Voor de level zou ik niet al te veel wakker liggen. Levelen is leuk, maar niet echt nodig in Prophecies. De monsters worden gedeeltelijk aangepast in level en hebben natuurlijk wel een maximum level dat ze kunnen bereiken. Daarvoor maakt het niet uit welk level je zelf bent. Skills zijn in het spel wel belangrijk, dus zorg dat je zoveel mogelijk goede skills gebruikt.

Voor builds zou ik niet te veel naar kijken op de wiki. Reden is dat veel skills pas bijna in het einde van het spel te halen zijn. Dat betekend dat je tot dat punt niet veel aan de skills hebt. Ik zou zeggen, probeer het een en ander uit en kom zelf tot een conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Steffy schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:42:
Dat wordt later beter, verder op in het spel zijn hele leuke dervish skills te vinden die je vijanden soms al ziet gebruiken. Dervish moet je verder mee zijn en een goeie elite skill mee hebben. Verder is de Dervish wel beter als een tank in groepjes maar ook gewoon doe je veel maar dmg. Hammer warrior heeft sterker wapen maar is ook veel trager.
Ik heb de nightfall pvp pack, dus direct alle skills al ;) Ik vind met name de langzame melee en attack-skills toch niet helemaal 'mijn ding'. De meeste skills sta je eerst vrolijk met je zijs te pimpen voordat je een aanval doet en waarom moeten zelfs male characters in die stomme jurkjes rond rennen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Hahahah GW wiki:
DB Issues
Our DB server is essentially being annihilated right now. We're not sure why, yet, as it should be more than sufficient. We're working on it right now.

Still working on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
De problemen met de wiki de laatste dagen is niet van de lucht. Zo'n grote, mooie, geweldige, onbereikbare bron voor informatie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GWwiki is toch ook van NCsoft zelf? Vind het in dat geval echt een perfecte oplossing, ik heb (normaal) GWwiki altijd openstaan als ik ingame ben. even snel een skill checken, weapon stats of missie info, gewoon perfect :)

Buiten de huidige 'cant find page', 500-error of de timeouts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:30:
GWwiki is toch ook van NCsoft zelf?
Voor zover ik weet zijn wiki's altijd van de community en nooit van een bedrijf zelf, maar het zou best kunnen dat NCsoft op de één of andere manier een vinger in de pap houdt bij de guildwiki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

wolkje schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:43:
Ik denk dat je gewoon dikke pech hebt. :+ Ik heb namelijk echt al flink veel drops gehad ... Dus waar jij even dikke pech hebt, had ik even vette mazzel 8)
Oh, dus jij bent het die al mijn geluk gestolen heeft? :P
De drops zullen wat dat betreft eerst zelfs meer zijn dan in de andere delen, omdat men nu een groot tekort aan inscriptions en dergelijke heeft ... Maar dat is mijn idee, geen bron ofzo :P
Ik denk dat je daar wel een goed punt hebt, want de inscriptions en insignia lagen de afgelopen dagen niet voor het oprapen (nou ja, als drop wel letterlijk oprapen), plus al die nieuwe dervishjes en paragonnekes willen ook leuke scythes en spear scoren.

Nou ja, dye weekend komt er aan, dan reken ik toch op minstens 4 black en 4 white dyes ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die pre-order scyth werkt toch erg lekker hoor :)
Kan je nu ook die insignia's van bijv. een axe gebruiken op een scythe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Weakling schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:19:
[...]

En de mijne waarschijnlijk. Het klinkt stom maar ik heb eigenlijk nooit goede drops (bijna). Sup vigor etc zijn bv altijd nog aan mij voorbij gegaan. Golden drops -> op een hand te tellen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Helemaal vergeten:
Farm-update :) Getest op Knights (marketplace) en Mountaintrolls (Droknar, steeds in/uit tot je vrij kan doorrennen naar de cave rechts).
-Warrior/dervish, leuk maar teveel energy nodig om steeds alle enchantments draaiend te houden. Ook de 10-regen trekt het niet vergelijkend met vig.spirit/life vic. Heel apart dat zelfs met alleen combo whirling axe/tripple chops mobs al wegrennen. Voorkeur blijft War/mo met bonneti en de 2 monk skills. Eventueel warriors defence ipv tripple, maar dat zal teveel runners geven. Zelfs retribution laat nu mobs wegrennen (getest met hero erbij).
-Mo/dervish, nog steeds leuk, erg vrij met atrib punten (prot/smiting/earth). Toch 55monk gebleven. Maar de build levert enorme problemen op, anti-interupt ben ik kwijt (normaal mesmer) wat je dan wel weer kan opvangen met die %-block chance skills. De run-away-trigger is bizar irriterend, 1 SoJ run laat gewoon 15 van de 20 mountain trolls wegrennen, waarvan merendeel ook pas weer je aanvalt als ze full health zijn.
-Mo/ele. Zwaar tekort aan atribute-punten maar overal lijkt de windstorm/aftershock combo sneller te gaan dan de SoJ-build. Als elite heb ik sliver armor, regelrechte ramp. Mischien overstappen naar shockwave elite, voor een combo met enorme damage en (wat niet past in skills) ward of melee om de mobs minder snel weg te laten rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:23:
Helemaal vergeten:
Farm-update :) Getest op Knights (marketplace) en Mountaintrolls (Droknar, steeds in/uit tot je vrij kan doorrennen naar de cave rechts).
-Warrior/dervish, leuk maar teveel energy nodig om steeds alle enchantments draaiend te houden. Ook de 10-regen trekt het niet vergelijkend met vig.spirit/life vic. Heel apart dat zelfs met alleen combo whirling axe/tripple chops mobs al wegrennen. Voorkeur blijft War/mo met bonneti en de 2 monk skills. Eventueel warriors defence ipv tripple, maar dat zal teveel runners geven. Zelfs retribution laat nu mobs wegrennen (getest met hero erbij).
-Mo/dervish, nog steeds leuk, erg vrij met atrib punten (prot/smiting/earth). Toch 55monk gebleven. Maar de build levert enorme problemen op, anti-interupt ben ik kwijt (normaal mesmer) wat je dan wel weer kan opvangen met die %-block chance skills. De run-away-trigger is bizar irriterend, 1 SoJ run laat gewoon 15 van de 20 mountain trolls wegrennen, waarvan merendeel ook pas weer je aanvalt als ze full health zijn.
-Mo/ele. Zwaar tekort aan atribute-punten maar overal lijkt de windstorm/aftershock combo sneller te gaan dan de SoJ-build. Als elite heb ik sliver armor, regelrechte ramp. Mischien overstappen naar shockwave elite, voor een combo met enorme damage en (wat niet past in skills) ward of melee om de mobs minder snel weg te laten rennen.
Ik ga vanav FoW eens proberen solo met me 55HP Necro/Monk SS style, de mobs daar zijn meestal in groepjes van 4 a 5, waarvan 1 monk. Dus eerst monk nuken met alle spells die ik heb, waarna ik de Warriors aanpak hopelijk :')

Mesmer group precies hetzelfde alleen dan HB ( Healing Breeze ) vaker recasten om PS ( Protective Spirit ) up te houden. En natuurlijk de mesmers als eerste nuken.

Rangers daarna en die wel pullen en vervolgens nuken.
Hoop toch wel 2 shards te vinden heheheh of ten minste 1 chest.

Iedereen effe duimen natuurlijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Weakling schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:19:
That would be me 8)
O-)
SinergyX schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:44:
Die pre-order scyth werkt toch erg lekker hoor :)
Kan je nu ook die insignia's van bijv. een axe gebruiken op een scythe?
Die pre-order scythe werkt zeker lekker! Doet echt heerlijke schade :D Ben nu net aangeland op het vasteland. Die laatste missie is echt bruut moeilijk vergeleken met de andere missies op Istani zeg. Heb em een paar keer opnieuw moeten doen, en uiteindelijk met een pug (net) gehaald :) Niet dat het erg is, want ik hou wel van een uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik denk dat ik nu gevonden heb wat ik wel zocht als ik naar de proffesions kijk. Mesmer/necro staat wel leuk zeker in het begin samen met conjure phantasm en die skill dat er -1 regen bij de enemy afgaat en +1 bij jou. Voor de rest nog maar eens gaan kijken hoe dat uitpakt. lijkt me zelf wel grappig en ik ga maar gewoon spelen en hou het daar maar eens bij. Dan wil ik wel eens ver komen met dat char want het verhaal moet toch hopelijk nog wel leuker worden :)

Hebben ze hier niet een soort van lijstje waarbij iedereen de ingame heeft gezet ofzo?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo'n lijst is bijna niet te doen, de meeste hebben 4 of meer characters (ik nu 9).

Nu weet ik niet precies hoe de fast casting van Mesmer werkt, in dat opzicht zou ik eerder necro/mesmer gaan. Soul Reaping geeft jou een X-energy elke keer als er een mob dood gaat, inclusief je teammembers, je minions en spirits (50%). Dan met een 20/20 wand en 20/20 offhand heb je (imho) heel fastcasting niet nodig. Ik was eerst ook freak van de mega deregen's, maar als je tegen een boss komt met 600+ hp, gaat zelfs -10 regen best langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:19:
Zo'n lijst is bijna niet te doen, de meeste hebben 4 of meer characters (ik nu 9).
Voor mij is het vrij simpel met 8 karakters, ze hebben allemaal de achternaam Casta en zijn allemaal vrouwelijk, dus goed kans dat je één van mijn karakters tegenkomt als ze Casta heet ...
Nu weet ik niet precies hoe de fast casting van Mesmer werkt
Fast casting zorgt er alleen maar voor dat je spells sneller afgevuurt kunnen worden, meer niet. Kan niet zeggen dat ik er heel erg veel van merk met mijn primary mesmer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ah kijk, jij de Casta's en ik ben de Nina's (ook vrouwelijk :P).
Iemand had alleen Nina Williams al gebruikt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Hoe zit het nou met het op en neer reizen?

Kan ik met een nightfall karakter naar Tyria reizen en zodoende vrienden helpen die alleen prophecies bezitten? Of kan alleen een core-karakter tussen de 3 werelden reizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nowell schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:49:
Hoe zit het nou met het op en neer reizen?

Kan ik met een nightfall karakter naar Tyria reizen en zodoende vrienden helpen die alleen prophecies bezitten? Of kan alleen een core-karakter tussen de 3 werelden reizen?
Je kan gaan en staan waar je maar wilt in deze game. Zolang je de plek waar je naar toe wilt reizen maar gekocht en geïnstalleerd is in de game. Maar je kan niet één stand alone game kopen zoals bijvoorbeeld Nightfall, en dan ook afreizen naar alle andere gebieden die eerder zijn uitgebracht. Om naar Tyria af te reizen moet je Profecies kopen, en om naar Cantha te reizen zul je Factions moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:53:
[...]

Je kan gaan en staan waar je maar wilt in deze game. Zolang je de plek waar je naar toe wilt reizen maar gekocht en geïnstalleerd is in de game. Maar je kan niet één stand alone game kopen zoals bijvoorbeeld Nightfall, en dan ook afreizen naar alle andere gebieden die eerder zijn uitgebracht. Om naar Tyria af te reizen moet je Profecies kopen, en om naar Cantha te reizen zul je Factions moeten kopen.
OK, maar als dervish zijnde... kan ik dan naar prophecies (tyria) reizen en daar een party helpen? (in die party zitten mensen die alleen prophecies hebben)

en zijn er voor een NF-karakter uberhaupt quests te vinden in tyria?

[ Voor 4% gewijzigd door nowell op 02-11-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elke character kan reizen naar alle delen die je bezit. Wel moet je daarvoor nog een missie doen/hebben gedaan. Daarbij kom je dan in de 'hoofdstad' van Tyria/Canta/Adamnogwat terecht; je kan dus bij prophecies niet Pre-Searing komen, bij cantha niet bij Shing Yie.

Daarbij, wil je iemand in Ascalon gaan helpen met je Factions character, moet je daar eerst nog heen gaan, wat een behoooooorlijk lang stuk is (=start punt Lion's Arch).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 02-11-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
SinergyX schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:01:
Elke character kan reizen naar alle delen die je bezit. Wel moet je daarvoor nog een missie doen/hebben gedaan. Daarbij kom je dan in de 'hoofdstad' van Tyria/Canta/Adamnogwat terecht; je kan dus bij prophecies niet Pre-Searing komen, bij cantha niet bij Shing Yie.

Daarbij, wil je iemand in Ascalon gaan helpen met je Factions character, moet je daar eerst nog heen gaan, wat een behoooooorlijk lang stuk is (=start punt Lion's Arch).
Pre-Searing is volgens my de enig plek waar je niet kan komen. Shing Jea is zeker wel bereikbaar. Of doel je op het tutorial gedeelte? Dit was volgens mij tijdens het boardwalk event bereikbaar.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Je kan bij Cantha wel in Shing Jea komen. Gewoon vanuit de marketplace, via de haven, naar het eiland gaan en dan terug lopen. Je kan beide missies daar doen.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sorry, bedoelde inderdaad het tutorial gedeelte. Net zoals eigelijk bij Nightfall, waar je terug kan gaan tot de eerste missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Zo nu is het toch maar een necro/mesmer geworden. Lvl 6 nu en speelt op het moment heerlijk. Geen aoe skills wel jammer maar ja op elke mob gewoon een life steal plakken en het gaat ook wel duurt iets langer maar we komen er wel :+ Vanavond even de echte wereld in. Is de stash trouwens gedeeld door alle characters die je maakt? Of is het per character 1 stash. Ik hoop het eerste want anders kan ik mijn spullen van me oude mesmer beetje geld en paar items nooit overzetten :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Stash is gedeeld over alle characters. Dus je kunt wel aan je 'oude' items komen.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Necro/mes heeft een best leuke combo, SS & backfire (en nog een 3rde, naam kwijt). Alle aanvallen die een mob doen, krijgt hij damage :)

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 02-11-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:41:
Necro/mes heeft een best leuke combo, SS & backfire (en nog een 3rde, naam kwijt). Alle aanvallen die een mob doen, krijgt hij damage :)
Alleen zwaar kl*te dat SS nu ook "run and hide" triggert ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat een build met Scourge Healing, Holy strike en (SoJ) 2 knock them voor één keer ofzo nog wel kan werken. Holy strike doet veel dmg bij knocked foes.
SinergyX schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:41:
Insisious Parasite? Empathy?
Werkt in PvP heerlijk op een warrior, nog wat degen erop, en klaar is ie.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 17:00 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.